…האף הוא מרכז חוש הריח, והוא מעביר אוויר וריחות לגוף . והאף בחלום מעיד על מה שאדם צריך לשאת במונחים של כסף, אב, בן, אח, בעל, בן זוג או עובד, כך שמי שיש לו אף טוב בחלום היה עדות למצבו הטוב של הנזכר מעל, והחושך או הזקנה שלו מעידים על כפייה ודיכוי . כמו כן, שאיפת הריח הנעים שלו היא עדות להיות גבוה ואדיב . ומספר האפים הגדול בחלום בפנים הוא עדות לנחמה, לילדים ולחסידים . אם הוא רואה שאפו הפך מברזל או מזהב, זה מעיד על מכה שפוקדת אותו בגלל פשע שהוא מבצע, כי האחראים לפשעים כרתו את האף . ואם הרואה היה סוחר וראה שאפו נעשה מזהב או מכסף, זה מעיד על טובתו ועל שפע רווחיו . ואולי האף מעיד על מה שאדם מקבל מהחדשות על לשונו של שליח . האף עשוי להיות מופנה לעבר המרגל שמביא חדשות שאיש אינו יודע . ואולי הוא ציין את הפות או פי הטבעת בגלל הזוהמה שיוצאת ממנה . יתכן שזה מצוין על ידי המפוח או המפוח ממנו הוא מקיים את פרנסתו, ומי שרואה את המפוחית ​​שלו נהרסת אולי חלתה באף . ומי שהיה מדקלם, זמר או מואזין, והוא ראה שאפו נמחק או שהוא סתום ולא מריח ריח כלשהו, ​​זה מצביע על כך שלא יתאפשר לו לנוח מעשייתו, כי האף הוא שנועדו לשחרר את הנשימה . אולי האף והאוזניים הצביעו על הגבעות והצוקים עם עש ובוץ . האף עשוי להצביע על הפות של המטופל . ניתן לציין זאת בטיפשות, יהירות ושבחים גרועים. מי שמכווץ את אפו בחלום, יהירות או עקום, מעיד על אמת והשפלה . ומי שרואה שיש לו צרעת באף, אז זו עדות למותו או לסבל שלו עם פורענות שהיא שערוריה, ואם זו אישה בהריון, הרי זה מותה או מות בנה . ומי שראה שיש לו דימום מהאף ודם פגע בבגדו, אז זה כסף אסור שיקרה עליו, ואם הדם היה סמיך, זה היה ילד שיקרה עליו . וזה שנאמר : The האף היה אבוד ידי מותו של בעליו . ונאמר : מי שרואה שיש לו שני אפים, אז יש לו שני בנים, או שעדותו מבטלת את עדותם של שני גברים, או שיש מחלוקת בינו לבין משפחתו . ומי שראה שאפו מנותק, אם הוא היה חולה הוא מת, ואם זה היה נכון, הוא מציין שמצבו השתנה ופשיטת הרגל שלו . ונאמר : האף הוא יחסי אדם, ולכן מי שרואה כאילו אין לו אף, אין עליו רחמים, ואם הוא מריח ריח טוב, הראייה שלו מעידה על השמחה הפוקדת אותו . ואם אשתו בהריון, היא תביא לעולם בן ….

…לקשר למילה זו יש שני קונוטציות : הראשונה : קשר למען האל הכל יכול, והוא מעיד בחלום על קיום קיום ציות, דבקות בפקודות האל, בעקבות סוננה האצילית, וחסידות אלוהים. כל יכול . אם המטופל או הנעדר רואים שהוא חוזר מהרצועה או הפלישה, הרי שזו עדות להחלמתו של המטופל ולשובו של הנעדר . השנייה : קשר הדיור, שבחלום מציין את הקשר בכיבוש למען אלוהים אדירים, והקשר מצביע על i'tikaaf בתפילה . אולי הצלעת הצביעה על השיבה ומונעת מהנשמה את רצונותיה ולעצמה . הנסיגות ברבאט מעידות על הקבוצה המתגוררת בה. המשרה הפנויה של ארבעים יום מעידה על דרגה והגשמה של הבטחה ….

…ומי שרואה שהשמש עלתה לאחר שקעה, ואם מדובר בעניין מעורפל, היא תתגלה לו או שמוצריו ותעשייתו יבזבזו לאחר דיכאונה, או שיסקר את אשתו ….

…אוויר : אולי מצוין בשמו . מי שרואה את עצמו בו עומד, יושב או מחפש, אז הוא נמצא בגחמת דתו, או במרמה בעולמו, ורוח ההליכה שלו עבודתו באוויר או במצב של ערות, ואת שלו מקווה, אם הוא בכפירה שלו, אז הוא הכפירה שלו, ואם הוא רשות כופרים, אז חובו יושחת איתו, אחרת הוא ירא לנפשו איתו, ואם הוא בספינת הים , הוא מפחד מנזק . ואם הוא היה בנסיעות, הוא קיבל פחד . ואם הוא חולה, הוא מפקד על האבדון, ואם הוא נופל ממקומו, הוא ייפגע במצבו וייפול למעשיו, כי אלוהים אדירים אומר : ~ או שהרוח נושבת במקום מוחץ. ~ אם הוא מת בהפלה שלו, זו ההשגה הגבוהה ביותר של המטרה שמעידה מי שמת, כפירה או הרוג בערך . ובאשר לאוויר לבנות מבנה, או להכות בו קרש, או להתקין בו חיה או גלגל, ואם מת אדם חולה, או שאיתו מת חולה, וזה ארונו וקברו , אם זה היה ירוק, הוא היה קדוש מעונה, ואם הוא ראה את זה כשליט או שליט, הוא מבודד מעבודתו או שהוא איבד את כוחו על ידי מוות או חיים, ואם הוא ראה שהיה לו חוזה נישואין או בנה את משפחתו, אז הוא שולל איתה, וללא ביטחון ממנה, ואם הוא רואה שמי שנמצא בים, הספינה שלו נפגעת, או שהאויב שלו נלכד, או מישהו שמפקח על האבדון. שני הדברים . זה עשוי להצביע על מעשה מושחת שעשה ללא ידיעה או סונה, אם לא בנה אותו על יסוד, וגם לא מרקיזתו או פנסייתו מבוססת על החלטה . לגבי טיסה באוויר, זה מצביע על נסיעה בים או ביבשה . אם זה היה עם כנף, אז זה חזק יותר לבעליו, וזה בטוח בשבילו וניכר יותר, אז הכנף שלו עשויה להיות כסף שהוא לוקח, שליט שנוסע בזרועותיו ותחת כנפו . הדבר תקף גם לשחייה באוויר, והוא עשוי גם להצביע אם הוא ללא כנף, להונות את מה שנכנס אליו מבחינת ג'יהאד, חישוב או נסיעה מלבד זמן הנסיעה, ביבשה או בים, ומי שרואה שהוא עף כלאחר יד בשמיים, הוא נסע רחוק או זכה בכבוד . באשר לקפיצה, זה מעיד על העברה ממה שיש בה לאחרים, משוק לאחר, מבית ליישוב, או מהעבודה לאחר, לפי היקף שני המקומות. אם הוא יקפוץ מהמסגד לשוק, הוא יעדיף את העולם על פני העולם הבא, ואם הוא משוק לשוק מסגד, בניגוד לזה, וטיסה באוויר עשויה לעלות לאלה שמכפילים שאיפות ותקוות, ולהיות מקטרת . ממקום למקום, הופך ממדינה למדינה . הקפיצה הרחוקה היא מסע ארוך, כך שאם הקפיצה שלו תלויה במקל, הוא מסתמך על אדם חזק . באשר לצבעי האוויר, אם עיניו של המחפש השחירו עד שלא ראה את השמים, הרי שאם ראייתו הייתה הכהה ביותר בינו לבין ראשי מעליו, אז אם הוא לא הקצה אותו לראש, עיניו הסתנוורו ומבטו נחסם מאור ההדרכה, ואם החזון היה של העולם והם בוכים בחלום או בוכים או שהם מבקשים, בעוצמה יורדת עליהם כמו חושך, סבל או עגום או עקרות ועקרות . כנ~ל לגבי אדמומיות, ואת הערבים אומרים שנת הצחיחות : שנה מאובקת, עבור האבק לעלות לי מחומרת הצחיחות, כך שהאוויר הוא בעיני של הרעב, והוא מדמיין שיש עשן בתוכו, אז אם מי שמכהה את האוויר ממנו הוא עשן, אז זה ייסור מעקרות או ממשהו אחר, ובאשר לערפל זה בלבול ופתיה אנשים מוצפים בבלבול ….

…פרשנות השמיים, האוויר, הלילה והיום, רוחות, גשמים, זרמים, ליקוי חמה, רעידות אדמה, ברקים, רעמים, קשתות קשת, בוץ, שמש, ירח, כוכבי לכת, עננים, ברד, שלג וכפור, השמיים מעידים על עצמם, אז כל מה שירד ממנו בא לו מקבילו מאלוהים, אין בו שום סיבה, כמו שאש נופלת ממנו בתפקיד, אנשים סובלים ממחלות, כאב, אבעבועות שחורות ומוות . ואם נפלה ממנו שריפה בשווקים, מהולל ומרומם הוא הנמכר עמו מהמכירות . ואם היה נופל בדונמים, במקומות נדירים וצמחים, הייתם מזיקים לאנשים, והצמח נשרף ופגע בו בברד או בארבה, ואם יורדים ממנו עדויות לפוריות, פרנסה וכסף, כמו דבש, שמן, תאנים ושעורה, אז אנשים היו מטילים גשמים מועילים, הדבר שירד מהשמים יועיל לו, ואולי השמיים הצביעו על כך שכוחו של הסולטאן ושל עצמו, בגלל עליונותם על הבריאה וחוסר יכולתם להגיע אליו , עם החזון שלהם והתנודתיות בכוחו, וחולשתם לצאת מתחתיו . מה שנראה ממנו ובו או שירד בו ועליו, אינדיקציות לטוב ולרע, ואולי זה הצביע על ארמונו, בית רכושו, חצריו ובית כספו, אז מי שעולה אליו על ידי שלום או סיבה, יגיע לגובה עם המלך . ויש לו, ואם היה עולה אליה ללא סיבה או שלום, הוא היה חווה פחד גדול מהסולטן, והוא נכנס לשפע רב במפגש שלו או במה שקיווה לו או ממנו . אם מצפונו האזין, הוא ריגל אחר הסולטאן או התגנב לבית הכסף שלו ולארמון שלו כדי לגנוב אותו . ואם הגיע לשמיים, הוא הגיע למטרת העניין, ואם היה חוזר ארצה, הוא יינצל ממה שנכנס אליו, ואם הוא נפל ממקומו, הוא ניזוק במצבו, על פי מידת פקודתו בנפילתו, ומה נשברו איבריו עבורו, ואם מי שהגיע לשמיים היה חולה כשהוא ער, אז הוא לא חזר לארץ, נספה מטעמו, ונשמתו גם עלתה לשמיים . ואם הוא ישוב לארץ, הנזק הגיע למטרתו ואנשיו מתייאשים ממנו ואז הם יינשמו, ברוך השם, אלא אם כן זה גם בזמן שהוא יורד בבאר או בחפיר ואז לא יצא מזה , שכן זהו קברו בו הוא חוזר לאחר שובו, וזו בשורה טובה על המוות לאיסלאם, מכיוון שהכופרים אינם פותחים להם את שערי גן העדן, ונשמתם אינה עולה אליו . באשר לראות את הדלתות, זה עשוי להצביע על כך שאם תגדיל את הריבית, אם אנשים נמצאים בחלק מהראיות שלה, או בחזון יש זבובים, דבורים, ציפורים וכדומה וכדומה, ואם העם נמצא יובש, גשם וגשם, אלוהים אדירים אמר : ~ אז פתחנו את שערי השמים במים שופכים. ~ בפרט, שהפונדק בו מראה חמלה, פורייה, כמו אבק וחול ללא אבק ונזק . אבל אם אנשים השליכו מהם חצים, אם היו בעדות כלשהי למגפה, אז נפתחו בפניהם דלתותיה . ואם החצים פוגעים בכל מי שנפגע ומדמם, אז זו הפקעת סמכות על כל בן אדם עם החץ שלו, ואם הכוונה שלהם היא לאוזניים ולעיניים, זה משפט של סטיית החצים שלהם, אשר חובם של כל מי ששמיעתו או ראייתם ייכחדו בו . ואם הם נפגעים, הם אוספים אותם ומרימים אותם, אז הם מקלקלים מאלוהים, כגון ארבה, וזנים של ציפורים כמו דרורים, גזרי ומן, קלקולים וחצים בגלל הסמכות בג'יהאד וכדומה, או פרנסה ומתנות שעבורם הוא פותח את כספי בתיו ותיבותיו, ובאשר לקרבת גן עדן, זה מעיד על קרבה לאלוהים, וזה עבור אנשי הציות וה מעשים טובים . אולי זה מצביע על ההפרעה אדם שנמצא במצוקה, המתקשר, שמקבל את התחינה שלו ונענה, כי כשמתפללים בעין לכיוון השמים, ואולי זה מעיד על קרבה וקרבה לאימאם, לעולם, לאבא, לאבא הבעל והאדון, וכל מי שנמצא מעלייך בתואר, האשראי מבוסס על נחישות של כל אדם בערנותו ובדרישתו ועוד את שנתו, ומה שנפל במצפונו . לגבי נפילת השמים על האדמה אם הוא נוסע, זה יכול להיות גם בגלל סמכותו של החולם והראשים שמעליו, בין אם אב, בעל או אדון וכדומה, וזה עשוי להצביע על כך נופלים על האדמה הצחיחה, או שהאנשים רומסים אותה ברגליים לאחר נפילתה בזמן שהם היו חאמיד, והם לקחו חלק מהם מעידים על פרנסה, פוריות וכסף, שכן הם גשמים מועילים בעלי משמעות רבה, וערבים קוראים לגשם שמיים, כי הוא יורד ממנו ….

…סוראט אל-חקאה, מי שקורא את זה מציין כי לאלוהים הכל יכול קיום וברכה בשפע, והוא עלול לפחד . ואל-קירמני אמר שהוא יהיה תומך ועוזר האמת . וג'עפר אל-סאדיק אמר שהוא לא רק הלך בדרך האמת ….

…מלח : אלקייראוואני אמר שזה מצביע על עושר שיש עליו עפר מכסף, מכיוון שהוא מהאדמה, במיוחד שכן יש לו טוב נפשות, ולכן זה כמו כסף וכסף שטוב לאנושות ולדו קיום שלהם. . הלבן שלו מציין את הלבן של הדירה, השחור שלו מצביע על השחור של הדירות, והבושם שלו מציין זהב . וכסף מותר, ואולי זה מצביע על שזוף, כי שניהם כסף, הצעות ושלל, והוא שזוף לאמת, ועשוי להצביע על הלכה, סונה ודתות, כי זה טוב למה שיש בפנסיה שלו, הוא מפחד מכך, כמו שאנשים חכמים אומרים על השחיתות של מלומדים : עם מלח זה טוב מה שהוא חושש שישתנה … אז איך עם מלח אם הוא ייפול לאחרים, ואולי תרופה למחלות, כשהוא הוזכר בחלק מההשפעות שיש תרופה לשבעים ושניים מחלות . הסבכה עשויה להתייחס לבית הדעת, לזכר הזיכרון, לאחסון הכבש, לכסף, לנדיר יותר ולמתכת הירוקה, ולאישה סטרילית עם כסף ותשואות, כך שמי שמרוויח ממלח בחלום או יורש שזה ניתן לו או יורד עליו מהשמיים או מניח אותו בשוחד, אני מסתכל על מצבו, ואם הוא חולה, עורו בריאות . ואם הוא תלמיד ידע, הוא ינצח בפסיקה, ואם הוא תלמיד העולם, אז תעביר לו את זה בכסף, והוא אמור להיות מסוגל לקבל את התועלת והרווחים שלו מ הגורמים למלח או מליחות, כגון התליין, הבורסקנט, המטייל בים, הדייג, מוכר הזיתים והמליחות, ואם הוא מעביר ביצה בשנתו ולוקח ממלחו בקערתו ומוביל זה לביתו או תרופה שהוא לוקח מרופא, או תשובה שהוא לוקח ממשפטן, או כסף שהוא לוקח מאישה זקנה סטרילית, או מצרך של מלחים שהוא קונה מהמוכר שלה, מביא, מטפל או ממנה מקור ומיקום ….

…שתייה קלה אם חלמת לקנות משקה קל, הדבר מעיד על אונס אנוכי של רכוש מבלי שתהיה לך זכות חוקית לעשות זאת . אם אתה מוכר שתייה קלה, יבקרו אותך על הצדקה הדלה שלך . אם תשתה אותו תזכה לעושר חשוד, אך נדיבותך תתכנס סביבך חברים שאוהבים להפציץ ולשתות, ונשים יבקשו לעודד אותך ולהישאר קשורות אליך . אם אתה רואה משקה קל בחביות, הדבר מעיד על הצלחה אך גם על נטייה בלתי הולמת להפוך את הבית לעליז . אם הוא מבוקבק, המזל ייראה מוחשי מאוד . אם אישה חולמת שהיא מטפלת או שותה שתייה קלה, אז זה מנבא קיום בוהמי משמח . היא תהיה טובת לב, אבל רדודה . אם היא מטפלת במשקה אחר, היא תהיה תאווה עם יריבויות, והזלזול של מאהביה או של בעלה לא יאזן את הנאתה והרשעתה ….

…בוצה מעידה על טוב בחלום, במיוחד אם הוא איבד מים, או היה עני, אז זה מעיד על סכר עוניו עם זרם הפרנסה . מי שהיה רווק, וראה את הבוצה, התחתן והיה לו יונה וחמות, והבוצה הצביעה על קיום מינימלי . מה שקרה בחלום של בוצה הם הם, עצב ואימה, כך שמי שרואה שהוא נכנס לבוצה, הוא ייפול לצער ותעתוע, וזה השחור של הבוצה . בוצה מעידה על בזבוז כסף, עקרונות רווח ותקנות צדקה ….

…אלמוטרה : עולמו של מקאר מזוק קאלאם . אלאלאף : איש רב כסף . ואל עטאר : סופר, מלומד או מתפלל, והעיקרון הוא שהוא אדם שזוכה לשבחים טובים . וגובה המסים : אדם שנכנס לענייני אחרים . מכירת חוט מעידה על נסיעות . אל-צולל : מלך או שווה ערך למלך, ולכן מי שחושב שהוא שוקע בים, הוא נכנס לעבודת מלך או רשות . אם ראה כאילו הוא מוציא פנינה, היה משיג מהמלך משרתת שילדה לו בן טוב, כי אלוהים אדירים אמר : ~ כאילו הם פניני קיום .~ חזון הצולל מצביע על מסע אחר ידע מסתורי, בקשה לכסף בסכנה, ומה שהוא מבקש ייפול לכמות פנינים ….

…ומי שראה שמישהו העיר אותו בתמורה לכך, וכמה מהמביעים אמרו כי חזון ערני מתמקד בחמישה היבטים של גמול בעבודה, המלווה בענייני דת ובעולם, וחוזר למשהו שהשריעה מכחישה, ריבוי הסיבות , דו קיום וגידול בחיים ….

…מה הטיפול בנדודי שינה? נדודי שינה לא ישנים בלילה . זה התפשט והחמיר, במיוחד בעידן המודרני הזה, והוא לא מועיל או יעיל יותר מהמרשמים הנבואיים המטוהרים לטיפול במחלה זו, ואחרי שנכנסנו לתחום העצום של השנה הבאתי לך את התרופות הבאות, אז תאכל אותם, שתו והאכילו את העניים העלובים . אל-טירמידה סיפר בסונה שלו כי בוראידה אמר : חאלד התלונן בפני הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ואמר : הו שליח אלוהים ! אני אף פעם לא ישן בלילה מנדודי שינה, אז הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אמר : אם אלך למיטה שלך אומר : אלוהים, אדון שבעת השמים ומה שנשארתי, ואדון ה ' שתי אדמות ומה שהנמכתי, ואדון השדים ומה שנשאר לי, תהיה לי שכן מרע בריאתך כולם, שאחד מהם יפקיר אותי. או שהוא חפץ בי, בתפארת רעך, בתפארת שבחך, ואין אל אלא אתה . אל-טירמידהי אמר : זהו חדית 'ששרשרת ההעברה שלו אינה חזקה . עם זאת, חדית 'זו נתמכת על ידי מה שלימד אותם מפחד : אני מבקש מקלט בדברי האל המושלמים מכעסו ועונשו, מרוע עבדיו ומגחמות השדים, ואני מבקש מקלט בך, אדוני. , להשתתף . וזה הוזכר גם בקריינות של אבן אל-סוני, כי זייד בן תעביט, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, התלונן על נדודי שינה לנביא, עליו השלום והברכה, ואמר לו : אמור : אלוהים, הכוכבים שולל, והעיניים נרגעו ואתה חי וחי, אל תישן. או שכונה, או קיום, תירגע. לילה, וישן את עיניי . הוא אמר את זה, אז אני הולך לאלוהים הכל יכול לעשות את מה שהוא מצא . עבדאללה בן עמר בן אל-עאס, אלוהים יהיה מרוצה ממנו, נהג ללמד אותם ממוח בניו, וכל מי שלא הבין את ספריו, ואז העיר על כך, ולא ניכר הרלוונטיות של התירוץ הזה ל לטפל במחלה זו . ראה : זאד אל- Ma`ad ידי אבן Qayyim אל-Jawziyyah : 4/212….

…ומי שרואה שאדם מת נותן לו משהו מאוכל ושתייה ולא אוכל אותו, אז הוא מקטין את כספו לפי מידתו, וכי הוא אוכל זה טוב ותועלת, ואם הוא נותן לו משהו מסחורה של העולם אז זה אירוע טוב והתקווה הגיעה ומי שרואה אדם מת נותן לו משהו מהבגדים שלו ולובש אותו, אז תהיה צער ומחלה, ואם הוא לא יגע בזה ויעזוב את זה עד שהוא לוקח את זה האדם והלבוש שלו, כי זה עדות למסעו מהעולם מוקדם יותר ואבן סירין אמר: מי שראה שאדם מת נתן לו שני בגדים שטופים, אז הוא התעשר, ומי שראה שאדם מת השאיל לו הבגד ואז שאל אותו, זה עדות לפסיקה של אותו מת מטובתו ומי שראה שאדם מת נתן לו בגד ישן מעיד על חוסר הרואה, גם אם הבגד חדש, מעיד על עושרו ועל ערכו הגבוה, ומי שרואה שאדם מת נתן לו משהו מהקוראן או ספרי משפטים וכדומה, אז זו עדות לכך שהשלמה של ציות התרחשה ומי שרואה שהוא מכר משהו למתים, אז זה עדות לכך שהדבר הזה יקר ומי שרואה שהוא נתן משהו למתים את תגובתו אליו מכיוון שהיא מזיקה וחסרה, וחלקם אמרו שמי שראה שהמת נתן לו משהו מיקיר העולם, אז עדיף לו מנקודה שהוא נמצא לא נספר, ומי שרואה שהמת מכיר אותו בידיעה, יהיה לו טוב בדתו עד כדי כך, ומי שחושב שהוא מסיר את בגדיו ולובש אותם למתים, הוא ילך אחרי זה אם הוא יודע שזה מחוץ לרשותו, וזה לא פוגע בו ובכל מה שהוא רואה לא כמו שהוא נתן אותו לאדם מת, אז זה לא למחמוד אלא בשני מקרים. אם הוא רואה שהוא נתן לדודו או לדודתו משהו, אז זה משפיע על ירושה, ולראות את הדוד והדודה בכל דרך שהיא הייתה בטוחה מפני קיום, ומי שרואה שאדם מת קונה אוכל, אז זה מעט ואם הוא ימכור אותו, הוא יהיה מדוכא ומי שרואה שהוא מפנק את המתים, אז הוא הוא מטיף וחוזר אבוד מההזיה שלהם…

…תגמול מעיד על חשיפה לדאגות ותאוות בצע בידי אחרים בחלום . איסוף של מוטעים בחלום, או עשיית מה שדורש תגמול מעיד על קיום הברית, שמירה על חיבה ורכישת שכר ….

…יעקב, עליו השלום, מי שיראה אותו בחלום יספק מזונות לחוזק ולחסד, כמו גם לבעלים וילדים . והוא קיבל צער מאחד מהם, ואז הוא שוחרר, ומי שראה את יעקב עליו השלום, זכה לקרבה לאלוהים הכל יכול בכך שהוא מציית לו, סוגד לו ונותן לו צדקה לעניים . אם היה לו בן נעדר, הוא היה חוזר אליו בשלום . והקריינות של יעקב, עליו השלום, מעידה על צער ואובדן המשפחה, ועל הילדים שהוא הכי יקר להם, וחזונו עשוי להצביע על כסף רב, נסיעות ומחירים גבוהים . קיום האבודים ואובדן הקיים והתוצאה הטובה של המשפחה, הכסף והילד ….

…אל-משאר אל-חראם, לראות בחלום מעיד על קיום מצוות ועמידה בפקודות . אם אדם חש פחד, הוא יהיה בטוח ויהיה לו הדרכה ….

…אבו סעיד, המטיף, אמר : תפילה מבחינת המשפט ראויה לשבח בכל מקרה בדת ובעולם, ומעידה על מודעות למנהיגות, השגת תקווה, השגת אפוטרופסות, הגשמת דת, מימוש אמון או קיום מצוות. מחובותיו של אלוהים אדירים ….

…היא אישה בחלום . ומי שרואה שהוא חולב את הגמל, הוא יתחתן עם אשה צדקנית, ואם הוא נשוי, יש לו בן זכר, או שומר המדינה שהוא אוסף בזקאת . בשר גמלים מעיד על קיום נדר, או פורענות, או מחלה או פרנסה . ורוכב על ילדת גמל . ומי שגמלו מת, אשתו או גיבור המסע ימות . אולי הגמל היה אישה מרובת מריבות . ומי שרואה גמל נכנס לעיר, זה משפט, כי אלוהים אדירים אומר : ( אנחנו ששולחים גמל יש להם משפט, אז המתינו להם והיו סבלניים ). המפר את הגמל מתחרט על עניין פעולתו וסבל מפורענות, ומי שבבעלותו גמל מתחתן או חתן או בעל בית או אדמה . אם חליבה ממנו מלבד חלב, כמו דם ומוגלה, הכסף הזה היה אסור . ומי שרואה שגמל אבד או נגנב, הוא עוזב את אשתו . הגמל הוא אישה טובה, סבלנית עם עמל ומשקולות . אם נשחט מעיד על דאגות ואבות . גמל בחלום הוא עץ, ספינה או עץ דקל . והגמל המאוחר וההצטופפות והכיפה והאלונקה . כל הנשים האלה . ומי שרואה גמל מניב חלב במסגד או במחנה, זו שנה פורייה . ראה גם את המשפטים ….

…ג'עפר אל-סאדיק אמר בחזון חזית כי הוא מתמקד בשישה היבטים של יוקרה, גורל, גאווה, מעמד גבוה, פרנסה ומנהיגות קיום, ובאשר לשתי הגבות, זוהי הגנת הדת ….

…As-Sahab : מציין את האיסלאם שהוא חיי וישועת האנשים, והיא הסיבה לחסדיו של אלוהים אדירים על נשיאת המים שבהם חיי הבריאה, ואולי מעיד על ידע, משפט, חוכמה והסבר, מכיוון שהוא מכיל את החוכמה העדינה כשהיא עוברת עם גרגר מים באוויר, וכאשר מים נלחצים מתוכה . אולי זה הצביע על חיילים וחברים, על נשיאת מים שמעידים על יצירה ממים . אולי זה הצביע על הגמלים הבאים שנבטו במים, כמו אוכל ומצעים, כאשר נאמר שהם מצביעים על עננים, כי אלוהים אדירים אמר : ~ הם לא מסתכלים על הגמלים, איך הם נבראו ~. אולי היא הצביעה על ספינות שעוברות במים שאינן יבשות או שמים, נושאות רוח רוח עם רוחות, והיא עשויה להתייחס לאישה בהריון, משום ששניהם נושאים מים ומביאים אותם בבטן, אלא אם כן אדוניה מרשה לה לקחת זה לזרוק אותו, ואולי היא מציינת את הגשם עצמו, כי הוא ממנה ובגללה, ואולי זה הצביע על הסימפטומים של הסולטאן, הייסורים שלו והפקודות שלו, ואם הם היו שחורים או איתם שם היה עדות לייסורים, כאשר היו בו רעמים ואבנים, יחד עם מה שירד מאנשי החושך כשחשבו להם כגשמים והביאו אותם לייסורים, ובדומה לאנשי הגיהינום, מי שרואה עננים אצלו בית אור ירד עליו בחיקו כמוסלמי אם הוא לא מאמין, והוא השיג ידע ופסיקה אם הוא מאמין, או שנשא את אשתו אם הוא רוצה לעשות זאת, או הציע לגמל שלו ולספינה שלו אם היה לו משהו מזה . אם הוא רואה את עצמו רוכב על העננים, או שהוא רואה בה ילדה שפחה, הוא מתחתן עם אישה צדיקה אם הוא רווק, או נוסע או חג'ג 'אם הוא מקווה בכך, או שהוא מכריז על ידע וחוכמה אם הוא מחפש, אחרת הוא מובל על ידי חייל או חברה, או שהוא בא בחברה אם הוא כשיר לכך. אחרת, הסולטן גידל אותו על חיה מכובדת אם הוא היה אחד מאלה שחיפשו בו מקלט והיה ברגל, אחרת היה שולח אותו לנגיב כשליח . ואם הוא רואה עננים עוקבים הבאים לידו, ולכן אנשים ממתינים למימיו, ומענני השמים אין שום סימן לייסורים, אז הציגו את ההיבט ההוא למה שאנשים מצפים, ולמה הם מצפים מהטוב שמוצע, או פלוגה שמגיעה, או חיילים חוזרים, או שיירות שנכנסות . ואם ראה שהוא נופל על הקרקע, או שהוא יורד על בתים, בדונמים, או על עצים וצמחים, אז מדובר בגשמים שוטפים, ארבה, חתול או ציפור . ואם יש בזה שום סימן לדאגה ושנאה, כמו רעלים, רוחות חזקות, אש, אבנים, נחשים ועקרבים, הרי זו פשיטה שמשנה אותם ודופקת אותם במקומם, או שיירה שמפריעה לה מותם של רובם שמתו בעבירתם, או חיבה ומורסה שהטיל עליהם הסולטן, או ארבה ודוב הפוגע בצמחים שלהם ודו קיום שלהם, או דוקטרינות וכפירה התפשטו בין צמרותיהם והודיעו עליהם ראשים, וחלקם אמרו כי העננים הם מלך רחום או כוח רחום, ולכן מי שמערבב עננים, הוא מתערבב עם גברים ביניהם, ומי שאוכל עננים, הוא מרוויח מאדם עם כסף או חוכמה מותרים . ואם השילוב שלו השיג חוכמה מאדם כמוהו, אז המלך שלו השיג חוכמה ומלך, ואם הוא ראה שכלי הנשק שלו הוא של עינויים, אז הוא אדם נזקק . אם הוא רואה שהוא בונה בית על עננים, אז הוא יגיע לעולם מכובד וחוקי עם חוכמה וגובה . אם הוא בונה ארמון על עננים, הוא נמנע מחטאים בחוכמה שמועילה להם ומקבל דברים טובים שהוא יודע . אם הוא רואה עננים גשמים בידו, אז הוא משיג חוכמה ומעביר חוכמה על ידו . אם היה רואה שהוא הופך עננים שממטירים אנשים, הוא היה מקבל כסף ואנשים קיבלו מזה . והעננים אם אין בו גשם, ואם הוא מאלה המיוחסים למדינה, הרי שאלוהים אינו עושה צדק ואינו עושה צדק, ואם מיוחס לו סחר, הוא אינו עושה להגשים את הדברים הבאים או את מה שמובטח . אם מייחסים אותו למדען, הוא ספקן לגבי עבודתו . אם הוא אומן, הוא אדון חכם בתעשייה ואנשים זקוקים לו . ועננים הם סולטנים שיש להם יד על אנשים, ולאנשים אין עליהם יד . ואם ענן עם רעמים וברקים עולה, זה מראה של שליט מלכותי המאיים על האמת . ומי שרואה עננים היורדים מהשמים וגשם גשם כללי, אז האימאם חודר למקום ההוא כאימאם הוגן בהם, בין אם העננים לבנים או שחורים, ולגבי העננים האדומים בזמנים אחרים, זו מצוקה, מרדה, או מחלה . חלקם אמרו, ~מי שראה עננים שעלו מהאדמה לשמיים בזמן שאני נשארתי מדינה, אז זה מעיד על טוב וברכה, ואם החזון איש רוצה מסע, זה נעשה בשבילו והוא חוזר בשלום, ואם הוא אינו מוסתר, הוא מושיט יד אל מבקש הרע, וחלקם אמרו כי העננים העולים מן האדמה. ~לגן העדן, זה מעיד על נסיעה, וזה מצביע על מי שחזר ממסעו . וענן כהה מעיד על אפלוליות, ועננים שחורים מעידים על קור או עצב קשה ….

…האשיש : הוא דו קיום של בעלי חיים ובקר, וזה כמו כסף העולם שממנו כל אדם מקבל את מה שהאדון שלו חילק ופרנס אותו עבורו, כי הוא מחזיר בשר, חלב, חמאה, גהי, דבש, צמר , שיער ומוך, אז זה כמו כסף שבו כוחם של אנשים נמצא . אולי הערבה מתייחסת לכל מקום שמרוויח את העולם, מקבל ממנו, נודע ממנו ומיוחס לו, כמו למשל בית הכסף והשוק . בפרט ה- Nawwir עשוי לציין את שוק החליפין, צורפים ומקומות זהב . נאמר כי הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, פירש את האחו עם העולם וירוקותו, וכי הוא, עליו השלום, אמר : העולם הוא ירוק מתוק. מתיקות, כל מה שנופל על פיהם של גמלים מעיד על המותר, וכל חומצה בו מעידה על מה אסור ומה משפיע עליהם, רמאות ומרירות . ומה שצומח מהצמח הוא תרופה שיש לטפל בה, היא מחוץ לכסף ולפרנסה, ומעידה על מדע, חוכמה ודרשות, והיא עשויה להצביע על כסף חוקי טהור . ואם הוא חמוץ בטעמו, אז החומציות שלו נובעת מהמצוקה והסכסוך בהשגתו ועייפותו . לא משנה מה היה זה רעיל קטלני, זה הצביע על חוסר מזל אסור, לוקח את העולם לפי הדת, את דלתות הגרימה, החדשנות והגחמות, וכל מה שיוצא מהפה ונכנס אליהם מהגרוע מכל . אבל אם הוא ראה אנדיב : ולקפל Kalksberh : ואת כמו של נשים עם מרירות, חום, Vhmum והצער וכסף הוא חראם . נאמר שכאשר אדם נפל על האדמה ונפל בהודו, הריח שלו היה תלוי על עץ בזמן שהוא היה עצוב ובכה על עצמו . זה עשוי להצביע על דאגותיו בהמשך, והתגמול הוא עם תכשיטי גן העדן, המתווספים אליו ללא כוסברה וקימל וכדומה . כל מה שנבט מהאדמה הוזכר באיסור בספר או בסונה, או סיבה שהייתה ראויה לאשמה בימים ההם, זה מעיד על היכולת בדיבור ובפרנסה, כמו כופתאות, עץ, שום, מלפפון, עדשים ובצל , ומה יש לצמח שם השולט בגזירתו, שמשמעותו חזק יותר מטבעו או, נישא עליו תומך במהותו, כמו מנטה שממנה נגזרים ההספד וההספד, למרות שהוא קטניה . כמו גם האיים, שהם אלסנר בצער ובאש . לא משנה מה צמחים אשר צומחים ללא זרעים ואין להם שורשים על הקרקע, כמו כמהין ופטריות, זה מצביע בקרב העם על מצר, הריון וצאצאי זנות, ועל מי שלא מכיר את השושלת שלהם, והכסף מציין את הזרע. , תרומה, צדקה וכן הלאה . מי שרואה את זה כאילו הוא באחו או חשיש שהוא יכול לאסוף או לאכול, אז אני מסתכל על מצבו, ואם הוא עני הוא מתעשר, ואם הוא עשיר הוא גדל ועשיר, ואם הוא סגפני בעולם הזה שרוצה את זה, ואז הוא חוזר אליו ומרתק מזה . אם עבר מאחו לאחו, הוא נסע במרדף אחר העולם ועבר משוק אחד לשני ומתעשייה אחת לאחרת ….

…זה הסיוע לאדם בתעשייה העולמית שלו . האצבע בהרמנויטיקה היא ילדים, בעלים, אבות ואמהות, כסף ומלך . מי שראה שאצבעותיו מגדילות תוספת טובה, שמעידה על הגידול במה שהזכרנו, והמחסור שלו הוא ירידה אצל אלה שציינו זאת . ואולי הוא מנותק או שהתועלת שלו בחלום תושעה בגלל חוסר היכולת להועיל לאבות, לאמהות או לילדים, או אם כספו נעלם, או שחיותיו מתות, או רכושו מושעה, או התעשייה שלו מותש . אצבעות עשויות להתייחס לנציגי המלך, הנבדלים בשורותיהם ובתועלתם . ומי שרואה שהוא נושך את קצות אצבעותיו בחלום, אם הוא חולה, הוא ימות . ומי שראה שאצבעותיו מנותקות, או שרק חולשה ירד עליהן בחייליו, ילדיו, קרובי משפחתו או מכריו . אצבעות יכולות להתייחס לחמש התפילות היומיות, כך שהאגודל הוא לתפילה, האצבע היא לגב, האמצע הוא אחר הצהריים, האצבע היא למגריב, הזרת היא לארוחת ערב, והאמצע נועד לתפילה כי רצוי להתארך, הטבעת לגב, והוורוד לשעות אחר הצהריים מכיוון שזה בסוף היום . אם האצבעות הן כסף, אז הציפורניים הן זאקאט, ואם האצבעות הן חייל, הציפורניים הן הנשק שלהן ומספרן . קשרי האצבעות הם חוזה הכסף והאצבעות הם ימים, חודשים או שנים . אצבעות יכולות להתייחס לילדי האח, ומי שהוא כתף הוא אח, והאצבעות הן כמו ילדים, שזה כסף . ומי שרואה אדם חותך לו אצבע, הוא פוגע בו בכספו . ומה שקרה לאצבעות הטוב או השחיתות קשור לתפילות החובה או לאח . אורך האצבעות מצביע על עלייה בתאוות בצע, ואם הוא רואה אצבע שגברה באצבעותיו, זו עלייה בקרבתו או בתפילתו או בידיעתו, ואם הוא רואה שאחת מאצבעותיו עבר למיקום אחר, ואז הוא מעכב את התפילה עד זמנו של האחר . ומי שראה שהוא שזור את אצבעותיו יחד, היה אוסף את תפילותיו בבת אחת, ואולי קרובי משפחתו יתכנסו בעניין להתייעצות ושיתוף פעולה . ונאמר : שילוב האצבעות מבלי לעבוד ביד הדוקה . ונאמר : זה מעיד על חברותא או נישואי תערובת והתכווצות, ואולי זה מעיד על ביטול תנועות ומסיח את הדעת מהתפילה, ונאמר : אצבעות יד ימין הן חמש התפילות היומיות, וקצרן מעיד על חסרונות ועצלות ב אותם, ואורכם מעיד על קיום התפילות, ונפילת אחת מהן מעידה על נטישת התפילה . ומי שראה כאילו הוא נושך בן אדם, זה מעיד על נימוסים רעים של הננשך . ומי שרואה כאילו חלב יוצא מהאגודל שלו מהאגודל שלו ודם על האצבע בזמן שהוא שותה מהם, אז הוא צריך לגשת לאם של אשתו או אחותה . פיצוח האצבעות מעיד על הופעת מילים מכוערות מקרוביו . אם האימאם רואה עלייה באצבעותיו, הדבר מעיד על עליית חמדנותו, דיכויו וחוסר ההגינות שלו . ואצבעות יד שמאל הם ילדי האח והאחות . צביעת אצבעות גברים בחינה היא עדות לשבחים רבים, וצביעת אצבעות אישה עם חינה מעידה על חסד בעלה כלפיה ….