…מי שרואה שהוא הולך על הידיים או על הבטן שלו, או על היד והרגל שלו, או משהו אחר מלבד הלשון, אז כל אחד מהם הוא צדק או חוסר מוסריות והמי שאליו מיוחס החבר יונחה על ידי זה וזה, ומי שרואה שהוא קשור לדת בחלום בזמן שהוא מכיר בכך ולא מכיר זאת בחיים ערים, אז אלה התוצאות של החטאים שהקיפו אותו, ופעולות של מעשים חוטאים שפגשו אותו עונש בעולם הזה, או הצרה או חלק מהפורענות בעולם הזה ….
חולם על דורכת על רגליים יחפות מזכוכית
(54 פירושים ומשמעויות של חלומות על דורכת על רגליים יחפות מזכוכית)…מהו פסק הדין על שוכב על חלומות בתחומי השירה ואת מתנהג? שקר הוא אחד החטאים הגדולים , וזה הוא : דיווח על משהו אחר מלבד מה זה משקף אמת, המהווה : התאמה טובה למציאות אמת היא אחד הגדול של איכויות טובות , וזה הוא אחד הכיבודים של מוסר שהשריעה באה לאשר ולפקוד . זוהי יצירה נשגבת המחקה את בני האנוש , ונמנעת מהמשפילים , ולכן היה זה תיאור שהיה טמון בנביאים עליהם ועל נביאנו, תפילות ושלום , וכנגד מה שקשור לצבועים שלהם הדמיון , שמשקר, כפי שאמרנו , והטקסטים של השריעה באו יחד עם איבה של האמת והזהרה מפני שקר , כולל הדברים הבאים : אלוהים אדירים אמר : ~ הו האמינו, ירא אלוהים והיה עם האמת (119). בסמכותו של אבן מסעוד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, בסמכותו של הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום עליו, אמר : ~ אמת היא צדק , וצדק מוביל לגן עדן , ועל המשרת לחפש אמת. עד שהוא כותב אלוהים הוא חבר , ושקר הוא מוסר , וחוסר מוסריות מונחה אל האש , והמשרת הוא לחקור שקר בכדי לכתוב שקר . ” מסופר על ידי אל-בוכרי (5743) ומוסלמי (2607). הרחוב היה מורשה בעניינים שבהם מותר לשקר, אז אסמה בינט יזיד אמרה : שליח אלוהים, תפילת האל ושלום עליו ועל משפחתו, אמר: ~ אנשים, אין צורך שתמשיך לשקר , כמו ללכת לישון באש. כל שקר על בן אדם אסור למעט שלושה מאפיינים : אדם שמשקר על אשתו כדי לרצות אותה, אדם ששוכב במלחמה, שכן מלחמה היא הטעיה, וגבר שוכב בין המוסלמים כדי להתאים ביניהם . ~ מסופר על ידי אל- Tirmidhi, לא (1939). לדבר : חסן שייח אל-אלבני ב ' Sahih אל-ג'אמע .' (7723) ובסמכותו של אום כולתום בינת Uqbah, כי היא שמעה את שליח האל, רשאי אלוהים התפילות והשלום עליו ולמשפחתו, אמרו : הוא אינו שקרן שמתפייס בין אנשים, ולכן הוא מתפתח טוב או אומר טוב . נאמר על ידי אל-בוכרי (2546) ומוסלמי (2605). שקר אינו מותר ב רצינות או הומור, אבל הכל יצירה ראויה להערכה, ואין שקר תקף, כמו השוטה של אפריל, למשל, למעט כפי שאמרנו, שהדיר או קרא לצורך, כפי שנקבע בחדית ', וכמו לשקר להציל את הדם הבלתי ניתן לטעות מרוצח, או כדי לבצר את כספו של גוזל. וכן הלאה . אבן מסעוד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : ~ שקר אינו מתאים בצחוק או ברצינות .~ ( נאמר על ידי אל-בוכארי בספר אל-אדאב אל-מופרד, מס ' 387) . שקר הוא גדול יותר אם הוא מביא לפגיעה או לשחיתות, ושקר רגיל נחשב לחטא גדול . שקר בשירה, אם כי חלק מה מבקרים לבלבל אותו, אני לא איתם. שירי Timeless .. הוא בן אלמוות עבור הכנות של רגשותיה וכנות של רגשותיה, ואת הכנות של הביטויים שלה, אבל אני יכול לא למצוא הצדקה אלה שמשקרים את השיער ואת נופל בתוך חלום שהוא ראה שקר . באשר לייצוג, הוא שינה את תקלותיו ורעותיו הרבות, כך שהקדושה גוברת אם משתמשים בה ללעג, או שהיא כרוכה בעירום, בערבוב או בשקר, ועבירת השקר הזו מאושרת כשאתה אוהב סיפור לאדם שחולם בזמן שקר, וזה משמש רק להגדלת העלילה האמנותית כפי שהיא מועלה או נאמרת אור, כפי שטענו המבקרים . לסיכום, שקר בשירה או במשחק הוא דבר שהוא לא מותר ולא טוב לעשות מצד המאמין או המוסלמי, ות על המשורר והשחקן לחפש טקסטים מותרים, ובכך זו חפותו ואשמתו, מהתפשטות בקרב אנשים אסורים, ולכן זהו קלקול ושמועה של שחיתות, ולהרהר באחי, למשוררים או שחקנים רבים, אשר עשה לעצמו קו הוגן, לא הציג את מה שהוא יכול להתחרט עליו מחר, וניסה לחקות אותו בתחומך, יש שירה טובה ויפה, ויש ייצוג משמעותי וכנה ….
…ומי שרואה שהוא מסתכל בארמון או בהכנסותיו, הוא יתחתן עם אישה טובה, כמו גם יסתכל על התפקיד ….
…האם ביטוי חזונות מבוסס על חלקים או על השערות? הביטוי של החזיונות הוא התייחסות השערה , ואת השערה הוא טועה מעונה , ואדם לא לקטוע את הביטוי, אלא כדי להיות בצד הבטוח, וכי בשל רצונו של אלוהים . לכן, עדיף שהמעבר יפרסם הצהרה האומרת : אם אתה מאמין שהחזון שלך הוא כזה וכזה , או לסיים את דבריו באמרה : מאת אלוהים (1) לכן יוסף עליו יכול להתפלל עליו השלום, אמר לשואל כאשר רצה לעבור אליו : ( והוא אמר למי שחשב שברח מהם, זכור לי עם אדונך …) וכו 'הפסוק , סרט הטוען שהוא אחד מאלה שאלוהים סמך על ביטוי החלומות , והוא נהג לבטא את התגלות תפילת האל על הנביא מוחמד שלנו, שליטו וחבריו ושלום . אלוהים יודע…
…ומי שרואה נחש ויש לו רגליים, הוא יפנה בכוח האויב ….
…ומי שרואה שיש לו רגליים רבות, ואם כוונתו לנסוע, הוא ייסע, ואם הוא עני, הוא יהיה עשיר, ואם הוא נזקק, אני מרוצה ואם הוא חולה, הוא נרפא ….
…ומי שרואה שיש לו רגליים רבות, נאמר כי לאיש העשיר יש מחלה מכיוון שהוא זקוק לרגליים רבות מטעמו, וזה עשוי להצביע על כך שהמראה עבר עד שהיו זקוקים למישהו שיוביל אותן . והיא ציינה באל-שרר להסתגר כדי שיהיו להם אפוטרופוסים, שלא ילכו לבד ….
…תערוכת חיות זכוכית אם אתם חולמים לבקר בתערוכה לחיות זכוכית, הדבר מעיד על צרות שונות ….
…בחלום היא קומתו של גבר, ושני הגברים הם כוחו בתקופות טובות ורעות . אם הוא ראה שרגליו עולות לשמיים ומתרחקות ממנו, אז אביו נפטר . אם היה רואה שהם הובאו, הוא היה מאכזב בכספו . אם הוא רואה שהוא ניאף ברגלו, אז הוא הולך מאחורי הנשים . ואם הוא רואה שהוא הולך יחף, אז הוא יהיה עייף ואובססיבי, ואם הוא רואה שהוא אוכל אדם, הוא יזכה לקרבה ואמצעים לאלוהים הכל יכול, וענייניו יצליחו, וכל צרכיו מתקיימים מעניין דתו ועולמו . ומי שרואה שרגליו בוערות, מה שיש בבעלותו ישתנה וישתנה . ומי שרואה שיש לו הרבה רגליים, אז זה טוב ותועלת למטייל, ולאלה הסובלים מנהיגות, ולמלחים מסע עם תועלת רבה, לעניים יש דברים למי שמקווה מדברים טובים , עבור העשירים, החולי והמחלות, עבור חולי העין, ראייתו נעלמת, ועל האנשים הרשעים מאסר, צער והאשמה . ומי שרואה את אחת מכפות רגליו כאבן, היא מתייבשת ואינה מרוויחה ממנה . הוא הרגיש שדאס מלך, זה משפיע על שני גברים ושני גברים, דינרים מהלכים תמונה של המלך . ומי שראה שרגלו חתכה חצי מכספו מזהב . ושני האנשים הם אבות . ומי שיש לו רגל ישרה או הרבה בהונות ברגל, הוא יקבל נחמה, אכזריות וכוח . ומי שראה ששני גברים חותכים את הזהב שלו, אולי זה מעיד על מותו . ומי שרואה שרגלו שבורה, אל תתקרב לסולטן במשך ימים, שיעזוב את ארצו, ויבקש מאלוהים בריאות . נאמר : אם הוא חולה, זה מותו . ומי שיראה שאחת מרגליו ארוכה מהאחרת, הוא ייסע ויעזור . ואם הוא עשיר, אז הוא יחלה, כי העשירים צריכים מישהו שילך בענייניו . ואיש המלך מציין את אנשיו, ואם מלך רואה שהוא כרת את איש מלך אחר, הוא לוקח עבדים מאנשיו . ומי שרואה שיש לו ארבע רגליים, אם הוא עני, הוא נוסע ומקבל עזרה, ואם הוא עשיר אז הוא חולה, וזה עשוי להצביע על אריכות הימים שלו ועל זקנתו, וזה מעיד על המטופל שהוא גוסס, ומי שרואה שהוא הולך על רגל אחת מעיד על כך שחצי מכספו או מחצית מחייו נעלמו . ומי שרואה שהוא הולך על שלוש רגליים, הוא לא מת עד שהוא הולך עם המקל, לא בגלל זקנתו, חייו הארוכים, או בגלל מחלה הפוקדת אותו . והשופט והמושל אם הוא רואה שיש לו הרבה רגליים ללכת איתן, אז הוא מבודד ולא הולך אלא עם סוכנים . ומי שרואה שרגליו עשויות ברזל מעיד על כך שאריכות החיים שלו, כסף טוב בפרנסתו ובכסף שלו, ואם הוא רואה אותם מזכוכית מעיד על חוסר חייו וחולשת יכולתו . אם הוא יראה אותם מזהב, אז הוא יחפש אותם בזהב עבורו, עם קנס . ואם יראה אותם מכסף, יחפש אותם בחיפוש נשים . ואם ראה אותם מנחושת, ביקש אותם בפשיטת רגל . אם הוא רואה אותם מעופרת שמצביעים על קהות או שיתוק, אלא אם כן יש בחזון ראיות שמעידות על טוב, אז הוא משתדל איתם להנאתו של אלוהים אדירים, או שהוא עומד איתם למען האל הכל יכול . ואם הוא רואה את בשר רגליו נעלם, זה מעיד על צדקתו . ואצבעות רגליו מעידות על מעשי הצדק . ומי שרואה שרגליו כואבות, הוא רדף אחרי צרות, ומוטל עליו עונש . ונאמר : מי שסובל את רגלו הופך ממצב אחד למשנהו ….
…באשר לרגליים, הם מתפרשים משני הצדדים על ידי מי שהוא ראה שהוא לבש אותם ככוח בידי ילדים והגעת הנסיעה, ואולי הם היו כוח פרנסתו )….
…ומי שרואה שרגלו היא עץ או מתכת, אז הוא נחלש מלבקש את פרנסתו ולבקש את פרנסתו, גם אם יש לו עבד או בהמה שנעלמה ממנו או ממותו, ולגבי שני האנשים, הם ההורים, הגמל שלו, או מה שאדם ממשיך במקום פרנסתו או נושא עליו בעלי חיים ומכיל אותו עושר או נסיעות ומה שראה בכך שזין או שין היה הפרשנות שלהם בהם ….
לדבריו, קירמני ראה כי בסערת המוות ובנטיות הרגל, זה לא הוגן כלפי עצמו אומר, ~ אם אתה רואה את העוול – עושי סבל של מוות ~ , ונאמר שזו דת אללה את מותו , ואת התקווה לספר שהוא נוסע, ואמרו לו ללכת לכספו או להשליך את ביתו ולשנות את מקום מגוריו ….
…ונאמר שמי שרואה שיש לו כובע טוב על הראש, עליו לעקוב אחר עבודה אם הוא כשיר לכך ….
…באשר להיצע, זה הביקוש לפרנסה והשגת הרצוי. ומי שרואה שהדיו פגע בבגדו, אז זה מעיד שנזק נגרם לו. אבל אם הוא סופר, זה לא מזיק לו ונאמר שהחזון של הדיו אם הוא מלא בחומר, אז זה מתפרש על ידי אישה שיודעת להרוויח, ואם הוא רואה שמשהו כתוב עליו ממנה, אז הוא יהיה טוב יותר מכאלה. האישה ….
ומי שרואה שהוא תחליף לאדם הידוע לסוסה, אז הוא יבקש את עזרתו של אותו אדם במה שהוא מבקש או יגיע אליו, ונאמר שהוא נתפס כתחליף לאדם, אז זה פירש כי אותו אדם הוא תלות, שותף או יורש ממרחק, ואם האיש אינו ידוע אז הוא אויב ….
…ומי שרואה טורבן על ראשו, והטורבן ההוא אינו אדם החובש אותו כמוהו, כאילו הוא פקיה וראה טורבן טורקי או טורקי על ראשו, והוא ראה טורבן על ראשו, זה לא ראוי לשבח עבור שניהם ….
…באשר לכתיבה, היא מתפרשת על ידי הדרך בה המדינה הולכת ומפיגה את הצורך, ומי שחושב שהוא כותב וההשפעה של כתיבתו לא מופיע. אם הוא מעסיק, אז הוא מפוטר, במיוחד אם לכתיבה יש ציון ….
…ומי שרואה שהוא רוכב על סוס בזמן שהוא עף באוויר, או שלסוס יש כנפיים בזמן שהוא ציפור, אז הוא מציין ואמר אל-קירמני, מי שראה שהוא רוכב על סוס מכוסח עם שלו אוכף ורסן עליו בזמן שהוא הולך לאט, ואז הוא יכה בסמכות ובכבוד ככל שהוא מסוגל לעשות את הסוס הזה ואחריו ….
…ומי שיראה שהוא על קיר מגדל, אז הוא יזכה בניצחון ויגיע ליעד ….
…ומי שרואה את זה כאילו הוא הולך לג'יהאד, הוא יזכה בניצחון, טובה , שבח וגובה טוב, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ואלוהים נתן למוג'אהדין פרס גדול על העומדים .~…
…אם היא רואה אישה שאומרים לה לבקש סליחה על חטאך, היא מואשמת בחוסר מוסריות ….
…איסמעיל בן אל-אשאת אמר, ~מי שחושב שכתב על גבו הוא דת וצדק .~…
…ומי שרואה שכלב קופץ על הדוברה שלו, אז אויב של קסמים ילך אחרי אשתו ….
…ומי שרואה שהוא יושב בסירה בזמן שהסירה נוסעת על הים והוא מפחד ממנו, הוא מציין שהוא קרוב למלך כמו הסירה, ואם הוא רואה שהוא נגד זה אז הביטוי שלו נגדו ….
…העלווים נופלים ארצה : עדות להשמדת האצילים המיוחסים לה . וכל מה שהאש בערה עליו ופקעה אותו, ואין תקווה לטובתו או לחייו . כמו גם מה שנשבר מהכלים שאינם מסועפים כמותם . כמו כן, מה שנחטף או נגנב משם לא החוטף ולא הגנב יכולים לראות, אין שום תקווה . והסחורה והנפגעים, התקווה לטובתו היא חזרתו של מה שהוא ציין, טובתו והתאוששותו, כי הוא נוכח כשהוא לוקח אותה וגונב אותה במקומו . נחטף ונחטף מוות ….
…ואיסמעיל בן אל-אשאת אמר כי חזון האצבעות של שני הגברים מעיד על קישוט וישר הדברים. ומי שרואה בהם מה מעוטר או מבזה, אז פירושו לכך, ואם הוא רואה באצבעותיו עיוות, בין אם הם מחוברים לידיו או לרגליו, אז זה השתקפות וזה לא זה של מחמוד ….
…ואבן סירין אמר במשמעות, אני נדהם מהנמצא על הקרקע סנטימטר, איך הוא לא מרים זרוע, במיוחד אם הוא נמצא על משהו שטוב לשבת עליו כמו שהוא ער ….
…ומי שיראה שהוא יושב על שטיח, הוא יקבל נחמה וגובה ….
…אל-קירמני אמר, ~מי שיראה שיש לו מת על הגב, הוא ידאג לילדי המתים .~…
…ומי שרואה שהוא רוכב על סוסה ואז יורד ממנה, הוא מתחרט על משהו, ונאמר שהחזון של סוס הבר מתפרש על ידי אדם משוגע וההרון מתפרש בשלושה היבטים של קושי בעניינים ו סתירה לחבריו ולאישה עייפה שאינה מסכימה ופוגעת בהפרה בעניינים טובים ונאמר כי רכיבה על סוס מובילה לרכישת כסף ולירידה מכך ….
…ומי שרואה שהוא דורך על אישה, עליה להרות ממנו ולהביא ילד לעולם ….
…מי שרואה שהוא עומד על קיר או יושב בו, אז הקיר הוא אותו מצב שהוא מקים, אם הוא קרוב, הוא במצב טוב, אחרת הוא בגודל הקיר ומסוגל להיות מסוגל לזה . ואם הוא נפל מאותה חומה, הוא היה נופל ממדינתו, או שהוא היה עירום בתקווה בשבילו, או בעניין בו הוא תקוע במערכת יחסים ….