…נישואין בחלום מעידים על הטיפול באלוהים הכל יכול . אולי נישואים מעידים על משפחות, דת, דאגה ומצוקה . אם אדם מתחתן עם אישה לא ידועה, הדבר מעיד על כך שהמונח קרוב, והנסיעה מהבית לביתו, ואם הוא מתאים לאמירות, הוא ייקח או יקבל תפקיד המתאים לו . אם מדובר בחתונה על פי המנהג, הרי שמדובר בתפקיד או במוניטין טוב . נישואין מוגדרים כמלאכה, כך שמי שרואה שהוא התחתן עם אישה ואז היא נפטרת, אז הוא עובד במקצוע שממנו הוא מקבל רק עבודה, צרות ודאגה . ומי שחושב שהוא התחתן עם אישה יהודייה, הוא רודף אחרי מסחר בו ירוויח חטא ויעשה חטאים . ומי שחושב שהוא התחתן עם אישה נוצרייה, הוא עוסק במקצוע בו הוא שקרי . אם היא קוסמת, אז זו מלאכה ללא דת . מי שמתחתן עם זונה הוא נואף . מי שמתחתן עם אישה בריאה מחויב במגבלה כבדה . ומי שמתחתן עם כלב, יש לו סדר נמוך . ומי שרואה אדם מתחתן עם אישה ומעביר לו אותו, הוא יקבל כסף . ומי שרואה את אשתו מתחתן עם איש עם אשתו של הסולטאן, יינתן לו מלך אם הוא כשיר לכך, אחרת הוא ייקח את המנדט . ומי שמתחתן עם אישה מתה יקבל גישה לעניין מת, הוא עלול לוותר . אם האישה החולה מתחתנת, ומי שרואה את הבעל ולא מכיר אותו, היא נפטרת. כמו כן, אם האיש החולה מתחתן בשנתו ואינו רואה את האישה ולא מכיר אותה, הוא מת . ומבעלה של אמו, הוא מוכר את רכושו : אם אישה בהריון רואה שהיא נשואה, היא יולדת שפחה, ואם היא מופיעה כמו כלה, היא יולדת ילד . אם אישה ויש לה בן רואה שהיא נשואה, אז היא מתחתנת עם בנה . אם אישה רווקה או נשואה מתחתנת בחלום, היא תשיג טוב . אם האישה מתחתנת עם גבר מת, היא תהיה נפרדת וענייה . ומי שיראה שהוא התחתן עם אישה ויש לו אישה או נשים, תהיה לו ברירה וסמכות ככל היופי והאישה של האישה אם יבדוק אותה וידע אותה. אם הוא לא הכיר אותה והיא התכוננה אליו, זו עדות למותו, או למותו של אדם שבידיו . ומי שיראה שהוא מתחתן עם בת של שייח 'לא ידוע, הוא יסבול הרבה טוב . ואם אישה תראה שהיא התחתנה עם שייח 'לא ידוע, היא תעשה טוב הרבה . ואם היא הייתה חולה היא נרפאה ממחלתה . ומי שרואה שהוא מתחתן עם אישה מתה מאשתו, עליה להגיע לרחמה, ואם היא עדיין בחיים, הרחם שלה ינותק . ומי שראה שהוא התחתן עם מהראם, משפחתו גוברת . והאישה בחלום היא בת זוג, אויב, שליט מעיק, יריב מר או מלך, וכל מה שהאדמה הצביעה לו מבחינת נוחות או עייפות, או טוב או רע, האישה כמוהו מיוחסת לו. על אינדיקציה שלו לכך ….
חולם על דודה מתה
(40 פירושים ומשמעויות של חלומות על דודה מתה)…הוא הערב והערב, וראייתו עשויה להצביע על פחד, ואולי בשיא הגורל, הנשיאות, ההתקדמות, הצורך בסגן טוב ואוסר . אולי היא הצביעה על הגבה, על האב, האם או הפרופסור. אם בחלום הוא הפך לאימאם והתפלל עם אנשים שפנו אל הצ'יבלה בטוהר מוחלט, לא יותר ולא פחות, בה, ואם הוא ראוי לאפוטרופסות, לפסיקה, או להתמודד עם מה שמועיל לעם, זה יקרה לו, וייתכן שהוא נכנס בעצמו בערבות או בחסות קבוצתית או שהוא השתתף בעם שמקווה לטוב מהם, ואם הוא התפלל עם אנשים אחרים מלבד הקיבלה, הוא בגד בחבריו וקנה את הכפירה שלו , וייתכן שהוא ביצע משהו אסור והעם מבקש ממנו את זה איתו, ומי שרואה שהוא מצווה על עם בתפילה אז הוא עוקב אחר מצב בו הוא מסתגל לאחר שנשיקתו ישר, תפילתו הושלמה, או שהוא מזמין אנשים או אוסר עליהם . ומי שרואה שהוא מוביל אלמונים במקום לא ידוע ולא יודע מה לקרוא, אז הוא לכבוד המוות . ואם אישה רואה שהיא מובילה תפילת גברים, היא מתה כי היא לא מתאימה להנחיית התפילות, אז זה רק כשהיא מתה לפניהם כשהם מתפללים עליה . כמו כן, אם הוא רואה אדם שאינו מהראם שאינו יודע להתפלל או לקרוא, אז הוא מוביל עם, וכל מי שרואה שהוא מתפלל בעם העומד בישיבה, אז הוא לא עובר על זכויותיו, אבל הם נופל בזכויותיו, או שחזונותיו מצביעים על כך שהוא מתחייב לעם חולה, ואם הוא מתפלל איתם בישיבה בזמן שהם עומדים ויושבים אז הוא לא מתקצר בעניין שהוא משתלט עליו, אם הוא מתפלל עם עם שעמד וישיבה, אז הוא ממלא אחר פקודת העשירים והעניים, ואם הוא מתפלל איתם בישיבה בזמן שהם יושבים, אז הם מקללים על ידי טביעה או גניבת בגדים או עוני . אם הוא רואה שהוא מתפלל עם נשים, אז הוא מקיים את הפקודה של עם חלש. אם אם העם בצד שלו, או שהוא שוכב ולבש בגדים לבנים, והוא מכחיש את עמדתו, והוא לא קורא בתפילתו או אומר טאקביר, אז הוא ימות ואנשים יתפללו עליו . אם המושל רואה את עצמו מוביל את העם, הוא מבודד וכספו נעלם . מי שמתפלל עם גברים ונשים ישיג שיפוט בקרב העם אם הוא ראוי לכך, אחרת הוא יוכל לתווך ולהתפייס בין אנשים . וכל מי שרואה שהוא השלים את התפילה עם העם, המשימה שלו תתמלא, ואם תפילתו נקטעת, האפוטרופסות שלו נקטעת ופסיקותיו ודבריו אינם מיושמים, ואם הוא מתפלל לבד והעם מתפלל באופן פרטני, ואז הם בחוץ . ואם הוא מתפלל תפילה מיותרת, הוא נכנס לערבות שלא תפגע בו, ואם העם הפך אותו לאימאם, אז הוא יירש ירושה . אם הוא חושב שהוא מוביל אנשים, ולא קורא טוב, אז הוא מבקש משהו והוא לא מוצא אותו . ומי שמתפלל עם עם על גג, אז הוא יעשה טוב לאנשים ויהיה לו מוניטין מבחינת ההלוואה או הצדקה שלו ….
…נישואין למנוח : האובייקט שאיתו הוא משפיע על העבריין הוא טוב . באשר למגורים, אולי הוא עשוי להרוויח מירושתו או מאחד מבני ביתו או מעקביו, ובאשר לבית, אולי השכונה עשויה להעניק לו צדקה, או שמשפחתו תגיע או תרחם עליו . ואם הצרה המתה אינה ידועה, הוא חי עבורו עניין מת שהוא מבקש, או ארץ הרוסה שהוא בונה, או באר הרוסה שהוא חופר, או ארץ מתה שהוא חורש, או דרישה מתה הוא מחייה על ידי הבקשה ונוכחותם של הסביבה והתומכים, אלא שהזכירה שלו חלשה בעת קיום יחסי מין או עצלנות בתשוקה, ואז הוא מנסה לעשות זאת. והוא לא מסוגל ….
…בחלום זה מעיד על החזרת פיקדונות, או הצלת המטופל ממחלתו, או האסיר מכלאו, ואולי זה מעיד על פגישה עם הנעדרים . ומוות בחלום הוא מחסור בדת, שחיתות בה וגובה בעולם אם זה מלווה בבכי וצרחות כל עוד הוא לא קבור בעפר, ואם הוא קבור הוא לא מקווה לסלאח . ומי שראה שהוא מת ואין גופה, זה מעיד על הריסת בית מביתו, ונאמר : אדרבה, שהוא עיוור בראייתו וארוך בחייו . ונאמר : מוות הוא מסע או עוני . נאמר : מוות הוא נישואין לחלוטין, כי האדם המת זקוק לבושם ולכביסה כמו נשוי . ומי רואה שהוא מת והוא בהריון ולא נקבר, הוא יהיה להביס את אויביו . ומי שרואה שהוא חי אחרי מותו, יעשירו אותו אחרי עוניו או יחזור בתשובה על חטאו . ומי שמת אמר לו שהוא לא מת, הוא נמצא בהיכל הקדושים . ומי שרואה את המת הוא חולה, הוא אחראי לדתו . אם אנשי הקברים יוצאים לאכול את כל אוכל העם, אז מחיר האוכל עולה . מה שהאדם המת מספר על עצמו או על מישהו אחר בחלום הוא נכון ואמיתי . ומי שרואה אדם מת בכושר טוב תוך כדי צחוק, זה כך . ומי שרואה שהוא מתפלל למתים, הוא מטיף לאדם חסר לב . ומי שרואה שהוא הולך על עקבותיו של מת, עליו ללכת בדרכו . ומי שראה שהאימאם מת, המדינה תיהרס, ולהיפך . מוות הוא חרטה מחטא גדול . ומי שרואה שהוא מת כשהוא עירום, אז הוא יהיה עני, ואם הוא על שטיח, העולם יפשט עבורו . ומי שיראה שבנו נפטר, הוא יינצל מאויבו . ומי שראה שהוא מת ונקבר, אז העבד ציין שהוא שוחרר, ואם הוא לא היה נשוי, הוא ציין שהוא התחתן, ואם החולה ראה שהוא התחתן, הוא ימות . והמוות הוא מדריך טוב לאלה שפוחדים או עצובים, ומות האחים מעיד על מות האויבים . ומי שרואה שהוא בין עם המתים, אז הוא בין עם צבוע . ומי שיראה שהוא מלווה אדם מת, הוא ייסע רחוק . ומי שרואה שהוא באמבטיה, פקודתו תעלה, והוא יינצל מחטאים, דאגות וחובות . ומי שיראה אדם מת שהוא חי, הוא יחיה בשבילו עניין מת . אם הוא רואה את האדם המת או עייף, אז זה מסיח את דעתו במה שהוא נמצא, ואם הוא חולה, הוא אחראי לחוב שלו . ואם הוא ראה שפניו מושחרות, הוא מת באי אמון . ומי שרואה שהוא הקים את המתים, יהודי או נוצרי, או כפירה, מברך אותם על ידיו . אם הוא רואה שהוא מחיה את המתים, אז הוא מנחה עם אבוד . ומי שנראה חי נותן למתים דבר שעלול להיאכל או לשתות, ולכן זה נזק שקורה לו בכספו . אם הוא יראה את האדם המת וייתן לו אוכל, הוא יזכה לפרנסה מכובדת . אם הוא רואה שהמת מת לקח את ידו, אז כסף ייפול ברשותו מצד חסר סיכוי . לדבר עם המתים זה חיים ארוכים, ולקחת מהמתים זה אספקה . ומי שיראה שהוא מדבר עם המתים, אז תהיה הכחשה בינו לבין העם . ומי שרואה שהוא מקבל מת ידוע, הוא מרוויח מהנפטר עם ידע או כסף שהשאיר אחריו . ונאמר : מי שרואה שהוא מקבל אדם מת ואדם החזון חולה, אז זה מעיד על מותו . ומי שרואה שהוא מתחתן עם אישה מתה ורואה שהיא בחיים, אז החיים ימותו . ומי שרואה שהמת נותן לו את חולצתו השחוקה או המלוכלכת, אז הוא יהיה עני . ומי שרואה שהמתים מוכים בחיים, החיים הביאו שחיתות בדתו . ומי שיראה אדם מת מכים אותו, הוא ישתפר מנסיעה . ומי שרואה אדם מת ישן, שנתו תנוח בהמשך . ואם יראה אדם חי שישן עם אדם מת, חייו יהיו ארוכים . ומי שרואה שהוא חי בין המתים, הוא נוסע רחוק ומשחית את דתו, ואם הוא רואה שהוא עם המתים בזמן שהוא חי, אז הוא מתערבב עם אנשים בדתם, שחיתות . ומי שיראה את הנפטר בין הכופרים לובש בגדים ישנים, אז הוא יהיה במצב גרוע בהמשך . ומי שרואה אדם מת ואומר לו שהוא לעולם לא מת, אז הוא נמצא בהיכל קדושים והוא יתברך בהמשך . ומי שרואה שאמו מתה, אז עולמו נעלם ומקלקל את מצבו . ומי שרואה שאחיו נפטר וחולה, אז הוא מותו . ומי שרואה שאשתו נפטרת, הענף שלו בו פרנסתו הולכת ומתדלדלת . ומי שרואה שהוא מתפלל למען המת, הוא יערב לאיש מושחת . ומי שרואה שאדם מת טובע בים, אז הוא טובע בחטאים . ומי שראה שהמתים יוצאים מקברם, הכלואים ישוחררו . אולי המוות הצביע פתאום על מהירות העושר לעניים . מות הנביאים, השלום עליהם, בחלום הוא חולשה בדת, וחייהם הפוכים . אולי מותו של המדען הצביע על הופעתה של כפירה בדת, על מותם של הורים במחסור, מות האישה הוא עזיבה עולמית, ועל מותו של הילד הפרעה גברית . ותפילות המתים למתים הן מעשים פסולים . לראות את הפוליתאיסטים המתים בחלום הם אויבים ….
…כימר נמצא בחלום בעלה של האישה . על אישה לכסות אותה ולקשט אותה . אם אישה רואה שיש לה חלוק גשום על ראשה, או שיש עליה בגד גשום, אז אויביה רוצים להטיס אותה עם הבלים והבלים מצד הבעל . אם החימר שחור ושחוק, הרי שבעלה עני וטיפש . התאונה עם הכימאר היא האומללות של האישה בבעלה, ואם אין לה בעל אז זה מזיק לכספה או לפורענות שלה בערכים של אחיה או דודה . אם אדם רואה שהוא חובש מסכה, אז הוא פוקד עם משרת . אם אישה תראה שהיא שמה את הינומה מעל ראשה בכינוס של אנשים, היא תיפגע ממשהו שמוריד צניעות . אם היא תראה שהצעיף שלה נעלם, בעלה עוזב אותה, ואם הוא יחזור אליה, בעלה ישוב . כימר היא הדת האנושית ….
…ומי שרואה את דודה במקום שהוא מאוד גדול, הוא יכול להיות ליד מדינה ….
…אל-קירמני אמר: אם אישה רואה שהיא בשווקים וברחובות בלי שמלה, זה מותו של בעלה, ואם הוא גנב והגנב פירש לגבר, הוא אדם שמגיע בעלה, ואם זה מיוחס לאישה אז בעלה נגוע באישה מותרת, ונאמר שאם האישה מתגעגעת למה שהיא שמה על ראשה מי שלובשת שמלה, רעלה, מסכה או משהו כמו זאת, והיא לא מצאה אותו כשראשה ושיערו לא מכוסים. זה היה מוניטין רע, או גירושין מבעלה, אסון שהתרחש עבורו, אירוע רע עבורה או פורענות שהפריעה לה מצד אחותה, אמה או דודה וכדומה, ואם לא יש לה בעל, אז מה שמועבר לבעל יחזור אליה, ואם האישה רואה שהיא חובשת טורבן של גבר, אז היא מתחתנת, ואם היא רואה שהיא שיכורה או משוכנעת במשהו יוצא דופן, אז היא תחליף את בעלה במישהו אחר, ונאמר כי חזון לובש את מה שנשים לובשות על ראשן אם הגבר לובש משהו מזה, ואז הוא נחשף בגלל אישה בין אנשים ….
…והחרב, אם נראית מופרדת, היא איש כוח ועזרה . ומי שלובש גמלים ללא חרב, הוא יקבל אמון . עמידת החרב היא אבא או דוד, ונאמרו אם או דודה, ושברו הוא מות אחד מהם . נאמר שסוליית החרב היא משרת או מכירה, ושבירתו היא מות עבדו או מכירתו . משחק בחרב מיוחס למדינה, שכן היא שולטת בה . אם מייחסים זאת לדיבור, הרי זו רהיטותו . אם זה מיוחס לילד, אז זה הפלא שלו ….