…ומי שרואה שהוא נלחם באיל, הוא נלחם באדם ענק, בלתי ניתן להריון ומנצח ….

דוב אוזניים מציין בחלום על אויב הבוסים ….

חלב דוב כואב והמוקשים דחופים

דובי הדוב מסמל תחרות מביכה בכל סוג של עשייה . הריגת דוב מבשרת על שחרור דילמות קודמות . באשר לילדה שחולמת על דובון, תהיה לה תחרות שלא יודעת שובע או אסון כלשהו ….

דוב קוטב בחלום מנבא רמאות ורמאות, מכיוון שתהיה איתך ג'ינקס בדאגות מסוימות . האויבים הקשוחים שלך ילבשו מסכת של ידידות ויריבים ינסו להפחיד אותך ולנצל את הנסיבות שלך . אם אתה רואה עור של דובי קוטב, זה מצביע על כך שהתגברת בהצלחה על כל המכשולים והמכשולים ….

…אם אתה יוצא בחלום, דוב אדמה מעיד על כך שהמחפש מרגל חדשות למלכים . אולי הופעתה בעולם הצביעה על קידום סגולה ועל איסור סגן, על ניצחון המונותאיסטים ועל הרס הצבועים ….

…ומי שרואה שהוא רוכב על דוב או הורג אותו, הוא ינצח את אויבו, ונאמר שהדוב מפרש אדם שהוא שונה בכל העניינים ומפרש אותו כפרשנות של כמה מפלצות ….

…ומי שרואה שהוא נלחם בשועל, זה מעיד על מריבה עם משפחתו וקרוביו ….

…כמו כן, אם הוא רואה שהוא נלחם בכופרים בחרב בלבד, מכה אותו ימינה ושמאלה, אז הוא מנצח את אויביו ….

…מי שרואה שהוא נלחם בדה דקה ומכה במשהו לא בסדר, אז הוא יסבול את מה שהוא שונא מאיש רע ….

…אם סולטן רואה שהוא נלחם בסולטן אחר, אז הוא מכה אותו, אז המובס יכבוש את המנצח כשהוא ער ויתגבר עליו ….

חלק מהמתורגמנים אמרו : ומי שרואה זאב מגחך בפניו, הוא פירש עם חבר רכה עם שני פנים, כמו שאומרים כמה משוררים : ( והזהיר אותו יום אחד שתראה אותו עם שם … הזאב מראה הונאה שלו ושלל )…

הקדמות : אויב הבוסים ….

…הדוב הוא הדוב הלוכד ומשמע את הדוב ומלמד אותו לרקוד ולחקות . לראות אותו בחלום מעיד על אדם ממושמע עבור מעסיקים בורים או צדיקים ….

ובא אבן סירין ואמר אדם : ראיתי כאילו חיה דיברה אלי . אמר לו : אתה מת . אמר הקב~ה : ~ וכשמלה נפלה עליהם, הוצאנו אותם אליהם בטרק מהאדמה, לדבר אליהם .~ אז האיש מת מאותו יום ….

ונאמר שמי שרואה שהוא רב עם ילד והוא מנצח, אז זה כך, ומי שרואה שהוא רב עם אחד מהדימי, יש חילוקי דעות ….

באשר למחלוקת, מי שרואה שהוא נלחם עם מישהו בעניין העולם, אז הוא חרוץ לחפש את פרנסתו, ואם הוא רואה שהוא נלחם במישהו לתמיכה באלוהים הכל יכול, הוא ינצח וזה נאמר כי מי שראה שהוא נלחם ברשות, אז זה יקרה אסון קשה ועלול לגווע או להכות בצווארו

…אריה בחלום הוא שליט חזק, מעיק, אכזרי, סמכותי בגלל תעוזתו . ואולי זה הצביע על מוות מכיוון שמדובר בהצלת חיים . וראייתו עשויה להצביע על בריאותו של המטופל . והלביאה היא אישה מרושעת ואכזרית, היקרה לילד . לראות את האריה מעיד על בורות, הבל, פליאה, עקשנות, נדודים ופינוקים . ונאמר : האריה בחלום הוא אויב שתלטני . ומי שרואה את האריה מהמקום שהוא לא רואה אותו, הרואה יינצל ממה שהוא ירא וירוויח חוכמה וידע . ומי שרואה את האריה מתקרב אליו, הם ישיגו סמכות ואז הוא יימלט ממנו . ומי שרואה את האריה הורג אותו ולא הורג אותו, אז יהיה לו חום קבוע, שהחום לא יעזוב אותו, או שהוא כלוא, ושחום זה הוא כלא לאלוהים הכל יכול . ומי שרואה שהוא נלחם באריה חולה כי זו מחלה שהורסת את הבשר, ומי שנלחם באריה מקלקל את בשרו . ומי שיראה שהוא לוקח משהו מבשר האריה, מעצםו, או משיערו, הוא יקבל כסף משליט או מאויב . ומי שרוכב על השבעה בזמן שהוא מפחד ממנו, ייחשף לפורענות שהוא לא יכול לפעול כלפיה, ואם הוא לא מפחד אז הוא אויב שינצח אותו . ומי שרואה שהוא שכב עם האריה כשהוא לא מפחד ממנו, הוא בטוח ממחלות . ומי שרואה את השבעה, הוא נכנס לבית ויש אדם חולה, ואז הוא ימות . אם לא היה שם חולה זה הצביע על פחד מהסולטאן . ומי שרואה שהוא מפחד מאריה ולא רואה אותו, אז הוא בטוח מאויבו . ומי שרואה שהוא ראה את האריה ורואה אותו איתו בלי להתערבב איתו, אז הוא יבהל מהסולטאן, וזה לא יפגע בו, ואולי ראיה שמצביעה על מוות ולטווח הקרוב . ומי שרואה את האריה בביתו, הוא יכה בכוח ובחיים ארוכים . ומי שיראה את האריה נשבע ממנו משהו, הוא ירוויח אותו מאויב שכל כך דומיננטי . ומי שרואה שהוא נלחם באריה, הוא נלחם באויב הנשלט . ומי שרואה שהוא מתחתן עם לביאה, אז הוא יברח ממצוקות רבות, יזכה לניצחון לאויב שלו, ויקח את הפקודה שלו גבוה יותר, ויהיה מפורסם בעם . ומי שרואה שהוא אוכל בשר של אריה, אז הוא יפגע מכסף ועושר משליט, או שהוא יזכה בניצחון על אויבו . ומי שרואה שהוא אכל ראש אריה, הוא יכה בכוח גדול ובכסף רב, ומי שרואה שהוא אוכל כל אחד מחברי האריה, הוא יכה בכסף של אויב שהוא בשלטון באותה מידה כחבר ההוא . מי שרואה שהוא היכה מעור אריה או משערו, אז הוא שופך את הכסף של אויב דומיננטי, וייתכן שזו נחלה . והאריה מציין את הלוחם, הגנב או העובד הלא צודק, מפקד המשטרה או התלמיד, ולגבי האריה שנכנס לעיר, זו מגפה, מצוקה, או כוח אדיר או אויב שנכנס אליהם, אלא אם כן הוא נכנס למסגד ועולה לדוכן, כי הוא כוח המדכא את העם ומקבל אותם ממנו אסון. ומפחיד . גור אריה נולד . ונאמר : מי שראה כאילו הרג אריה ניצל מכל הצער . מי שהופך אריה הופך להיות לא צודק לפי מצבו . ונאמר : הלביאה היא בת מלך ….

דוב שרואה בחלום מציין אדם עם ליקויים וסכסוכים . אולי חזונו הצביע על ערמומיות והונאה, או על נשים כבדות גוף, או על שבי ומאסר . והדוב בחלום הוא אויב טיפש וגנב אחר שבוגד בוויכוח . ומי שרוכב על דוב זוכה באפוטרופסות נתעב אם הוא ראוי לכך, אחרת הוא יקבל אותו וירא ממנו ואז הוא יינצל, וזה מעיד על אישה ונסיעות ונאמר : הדוב אישה ניאופה. , ולכן מי שרוכב עליו צריך להיזהר מזנות ….

…ומי שרואה שהוא נלחם בחזיר, הוא נלחם באדם שפל בלי טוב ….

…פחד מאלוהים 103 – בסמכותו של חייט המוסלמי, שאמר : גבר אמר לאבן אל מוסייב : הראיתי לי שתן בידי, אז הוא אמר, ~ירא אלוהים~, אם אישה אסורה באה במגע עם אתה, אז תראה, ויש אישה בינה לבינו הנקה . 104 – ואחר הגיע אליו ואמר : הו אבו מוחמד, אני רואה כאילו אני שתן בתוך מטע זיתים. הוא אמר : הביטו תחתיכם, אישה מתחתיכם, שנישואיה אינם מותרים לו . 105 – על הסמכות של המוסלמים אל-Khayyat, אמר : גבר – כלומר סעיד בן אל-Musayyib – אמר לו כי ראיתי יונה כי נפלה על המגדלור של המגדלור של המסגד, והוא אמר : מתחתן אל-חג'אג ' בתו של עבדאללה אבן ג'עפר אבן אבי טאליב (5). אל-חג'ג 'נישא לבינת עבדאללה בן ג'עפר, אז עבדול-מאליק בן מרואן כתב לו בכוונתו להתגרש ממנה, ולכן התגרש ממנה . 106 – בסמכותו של אלח'יאט המוסלמי, הוא אמר : אדם בא לאבן אלמוסייב ואמר : אני רואה שעז מגיעה מהדק את הקפל, והוא אמר : תשחט אותו, הוא אמר, שחט, הוא אמר. : אבן האום Sala'a מת, אז מה עד שהוא הגיע כי הוא מת, מוחמד אבן עומר אמר – האמצעי Allowavdy – היה בנו או Slae איש של אנשים נאמנים של העיר מחפש אנשים 107 – A אדם בעל הבנת בן Musayyib הוא רואה בשינה את קונה נלחם באש, הוא אמר : אם ראאם לאשר לא ימות אפילו ירכב על הים וימות נהרג, הוא אמר : הוא רכב על הים יירפא באבדון ויהרג יום חדש (2) עם חרב (3). 108 – מן עובייד בן בהיפוקמפוס – אללה אבן Nawfal אמר : שאל את הילד לא ליצור לי, אמרתי את בנו של Musayyib : אני יכול לראות שהוא מכניס ביצים אבן, בנו של Musayyib אמר : עוף Agamy לשאול סיבה אל הפרסים, Vtsrit אמר פולד Li היה לא Azld לי (4). 109 – בסמכותו של אל-חיאת המוסלמי, הוא אמר : אדם אמר לאבן אל-מוסייב : הו אבו מוחמד, ראיתי כאילו אני יושב בצל, אז קמתי לשמש , אז אבן אל- מוסייב אמר : אלוהים, אם היית צודק, היית יוצא מהאיסלאם, אבו מוחמד, יצאתי עד שנכנסתי לשמש והתיישבתי. הוא אמר : אתה שונא את חוסר האמון, הוא אמר : אז הוא יצא בזמן עבד אל-מאליק בן מארוואן ונלקח בשבי, והוא נאלץ לא להאמין, אז הוא חזר ואז הגיע למדינה והוא היה ניתנה הבחירה בכך (5). 110 – בסמכותו של חלב אל-אקילי, הוא אמר : סעיד בן אלמוסייב בא לבוא ואמר : הו אבו מוחמד, ראיתי קסמים על פניו כאילו משה נלחם בפרעה, אז הוא אמר לו : מי המנצח ? הוא אמר : משה ניצח את פרעה. הוא אמר וצעק בקולו העליון : ~אבן מארוואן וורד הכעבה נספו – שלוש פעמים .~ ואז הכיר את בעל העיר, אז הוא יצא עד שעמד על ראשו ואז אמר : אתה מאחל למותו של מפקד נאמנים. אני מקווה שאלוהים יהרוג אותך לפניו. סעיד אמר : הסיפור שלך יתגלה לתשעה ימים , הוא אמר : הם נשארו רק תשעה ימים עד שהגיע נוסע עם מותו והיילוד לקח את בנו ….

…ומי שיראה שהוא נלחם בסולטאן או בסולטאן נלחם איתו, הוא ינצח עם צרכיו ….

…נחשים : הם אויבים, מכיוון שהשטן הארור התחנן לאדם, עליו השלום . ואיבה של כל נחש לפי מידת ייסורו, עצםו וסימנו, והוא יכול להיות כופרים, ובעלי כפירה, בגלל הרעל שיש לו . אולי זה הצביע על הנואפים, העקיצות שלהם ואופיים, ואולי החיים נגזרו משמם, כמו לראות בדונמים או לזרום מתחת לעצים, עם מים וגשמים שוטפים, והם השוו את הנשפה למים . הנחש עשוי להיות שליט, או שהיא אשה וילד, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אחת מנשותיך וילדיך היא האויב שלך, אז היזהר מהם. ” ומי שהורג או נלחם בנחש, נלחם באויב . ואוכל את בשרו, כסף מאויב, הנאה והתרוממות רוח . ואם אתה נושך אותו בשני חצאים, קח צדק מאויבו . ומפי מילתו החיה במילים רכות ואדיבות, הוא היכה טוב שאנשים היו רוצים בו, ואם הוא ראה נחש מת, אז הוא אויב שאלוהים מספיק לרוע שלו בלי כוח ועוצמה . והביצים שלה הן האויבות הקשות ביותר, והשחורים שלהן הם הקשים ביותר . אם היה רואה שהוא מלך השחורים הגדולים בחיים בקבוצה, הוא היה מנהיג את הצבאות ומשיג מלך גדול . אם הוא מכה בנחש חלק המציית לו, ולא נעלי ספורט ולא טובות כואבות, אז הוא הכה אוצר מאוצרות המלכים, וייתכן שהיה זה סבו אם זה היה בתפקיד זה . ומי שחושש מנחש ואינו רואה אותו, הרי זה ביטחון עבורו מאויבו, ואם הוא רואה אותו וחושש ממנו, הרי זה פחד, כמו גם כל פחד, וכמו כן כל מה שחושש ממנו ואינו ראה את זה, ויציאת הנחש מהשופכה נולדת, ומי שנכנס לנחש לבית שרומה על ידי אויבו, מי שרואה שהוא לקח אותו, אז הוא מקבל כסף מאויב שהוא בטוח, כי אלוהים אדירים אומר : ~ קח את זה ואל תפחד .~ נחש קטן נולד . ואם היה רואה את הנחשים נלחמים בשוק, תתרחש מלחמה והוא יזכה בניצחון על האויבים . והנחש הוא הסמכות של איבה שקטה, ואם הוא רואה שנחש יוצא מזכרו פעם אחת וחוזר אליו פעם אחת, אז הוא בוגד בו . והנחש הוא אישה, אז מי שרואה שהרג נחש במיטתו, אשתו מתה, ואם הוא רואה נחש בצווארו וחותך אותו שלוש חתיכות, אז הוא מתגרש מאשתו שלוש פעמים, ושל הנחש הרגליים והניבים הם כוח האויב וחומרת הערמומיות שלו . ומי שהופך נחש, אז הוא הופך ממצב אחד למדינה אחרת, והופך לאויב המוסלמים, ואם הוא רואה את ביתו מלא נחשים הוא לא חושש, אז הוא מקנן בביתו את אויבי המוסלמים, בעלי יצרים, ויצורי המים עם כסף, ואם הוא רואה בכיס או בשרוולו נחש לבן קטן הוא לא חושש. מכיוון שזה סבא שלו, ואם הוא רואה נחש הולך אחריו, אז האויב שלו רוצה להונות אותו, ואם זה הולך בין הידיים או סובב סביבו, אז הם אויבים שמתערבבים איתו ולא יכולים להזיק לו, ו אם הוא רואה חיים שנכנסים לביתו ועוזבים ללא נזק, הם אויביו מביתו וקרוביו, אם הוא רואה זאת לא בביתו, אויבים הם זרים . והבשר והשומן של הנחש הוא כסף של אויב דרך, ותרופה מאויב. אם הוא רואה נחשים נלחמים מכל עבר, ואז הורג מהם נחש גדול, אז הוא הבעלים של העיר הזאת . אם הנחש ההרוג היה כמו כל שאר הנחשים, הרי שנהרג אחד מחיילי המלך , ואם הנחש היה עולה בגובה, הוא נהיה נוח, משמח ומאושר, ואם ראה נחש יורד מגובה, ראש מת במקום ההוא . אם הוא רואה נחש מגיח מהאדמה, אז הוא מייסר במקום ההוא . אם הוא רואה את הגן שלו מלא חיים, אז הגן הוא שגדל והצמח בו גדל וחי . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו נחש רודף אחריו ואני הולך אחריו, אז הוא נכנס למחילה, ובי היה מונח מכסה על המחילה . הוא אמר : האם אתה מאורס לאישה? הוא אמר : כן . הוא אמר : אתה תתחתן איתה ותירש אותה, אז הוא מתחתן איתה והיא מתה עבור שבעת אלפים דירהם . אחר ראה כאילו ביתו מלא חיים, אז הוא סיפר את חזיונותיו בפני אבן סירין ואמר : ירא אלוהים ואל תחסן את האויב של המוסלמים . אישה באה אליו ואמרה : הו אבו בכר, אישה ראתה שתי מחילות שממנה יצאו לווייתנים. ואז קמו אליהם שני גברים ולקחו חלב מראשיהם, אז אמר אבן סירין : הנחש אינו חולב חלב אלא משדר רעל . וזו אישה שאיתה נכנסים שניים ממנהיגי החריג'ים, שמזמינים אותה לתורתם, אך הם מזמינים אותה להעליב את שני השייחים, שאלוהים יהיה מרוצה מהם . באשר לחיי הבטן, הם קרובי משפחה, ויציאתו מהאיש היא מצער עבור שכנו של האיש ….

…באשר לאריות, מי שרואה שהוא ברח מאריה, אז הוא יברח ממה שהוא מזהיר ויהיה לו תוצאה של ניצחון. ומי שרואה שהוא שוחט אריה ולא בודק אותו, אז הוא בטוח מאויבו, ומי שרואה שהוא ראה את האריה מבלי להתערבב איתו, אז הוא יבהיל משליט וזה לא יזיק לו . אולי לראות אותו בחלום כמו כן דרשה המעידה על מוות ומוות קרוב, ומי שרואה את האריה בביתו, הוא יכה בכוח, טוב וחיים ארוכים, וייתכן שזה תזכורת למוות, ואם יש חולה בו שמת, ומי שרואה שהוא נלחם באריה, אז הוא נלחם באויב, ואם הוא רואה שהוא ניצח את האריה, הוא ינצח את האויב שלו וכל מי שרואה שהוא שוכב עם האריה או הוא מתערבב איתו כיוון שאויב נכנס אליו, ומי שרואה שהוא מתחתן עם לביאה, אז הוא בורח ממצוקות רבות ומעלה את פקודתו וחושש בקרב העם, ומי שרואה שהוא אוכל בשר אריה הוא גדול סמכות, ומי שרואה שהוא פגע בשיער או בעור אריה או שהוא אוכל מחבריה, אז הוא יכה בכסף של אויב מדוכא…

…ג'יהאד מציין בחלום לזרז את מזונות הילדים . ונאמר : ג'יהאד מעיד על פרנסה, והוא עשוי להצביע על נקיטת דרך הטוב וההחזר, והדיון על אנשי הזנות והעקשנות . ומי שיראה שהוא הולך לג'יהאד, הוא יקבל חסדים וציונים בהמשך . אם הוא רואה שהוא חותר למען אלוהים אדירים, והוא נלחם בכופרים, אז הוא שואף לעניין ילדיו . ומאמץ הלחימה הוא מאמץ להשיג, ואם הוא רואה שהוא הולך לג'יהאד עם כלי הנשק שלו, אז הוא מוסלמי חרוץ שמוקדש לתפילה ולתשלום לזכאת . אם הוא רואה שאנשים יוצאים לג'יהאד, אז הם מנצחים ומתפללים לתפארת ולכבוד . אם הוא יראה שהוא נלחם בכופרים לבדו בחרב שתכה בו ימינה ושמאלה, אז הוא ינצח את אויביו . אם הוא יראה שהוא נהרג למען האל, אז הוא ישיג שמחה, אושר ומזל טוב . אם הוא רואה שבמהלך הפלישה ופניו מוסחים מהלחימה, אז הוא משאיר את המאמץ על הילדים, ולא מבקש לבצע רפורמה במצבם, משחית את דתו, ושבטו מפוזר בעולם הזה . ואם הוא היה בכיבוש וראה שהוא ניצח, אז הוא מרוויח ברווח שלו . והג'יהאד נגד אויבי הדת בחלום הוא עדות לקשיים של אנשי העוול והצביעות והניצחון עליהם . ג'יהאד בים הוא עדות לעוני, כישלון וסכנה . והמאבק של אנשי הזנות בחלום מעיד על ניצחון לדת, או לאבות ולאימהות, או קנאה על האישה ….

…מבין המלאכים השלום עליהם . מי שרואה בחלום שהוא מדבר עם מלך או נותן לו משהו, אז זו עדות שהוא יספק, ברוך השם . ומי שראה שהמלאכים יורדים למקום, אם אנשיו היו במלחמה, הם היו מנצחים, ואם הם היו בייסורים, אז הם יוקלו . אולי ירידת מלאכים הצביעה על מגיפה או מגיפה, או על נסיכים, סרסורים או עובדים . ומי שיראה שהוא טס עם המלאכים, הוא יקבל קדושים מעונה, והוא יזכה בהנאתו ובכבודו של האל הכל יכול . ומי שרואה את המלאכים במקום, בזמן שהוא מפחד מהם, תהיה מלחמה, ריב, ריב ואיבה . ואם הוא רואה שהמלאכים משתטחים אליו או כורעים על ברכיהם, מתקיימים צרכיו ומתן צדק וזכרון טוב . ואם הוא רואה אותם בדמות נשים, הוא משקר לאלוהים הכל יכול . ואם הוא רואה שהמלאכים מטיפים לילד, ייוולד לו חוקר טוב וחסיד . אם הוא רואה קבוצת מלאכים בעיירה, אז ימות שם מלומד או סגפן, ואיש מדוכא ייהרג . ומי שיראה שהוא הפך למלך, הוא יקבל כבוד וגאווה . ומי שרואה שהוא נלחם במלך, הוא יוסר ממקומו, מגאוותו ומדרגתו, ויהיה במצוקה . ואם ראה את המלאכים נכנסים לביתו, נכנס אליו גנב . אם הוא רואה שמלאך לקח ממנו את נשקו, הרי שהראיה לכך שכספו, כוחו ויתרונו נעלמו, ואולי הוא עזב את אשתו . אם המלך רואה ילד, הוא מציין את העתיד, ואם הוא רואה בו צעיר, הוא מציין את ההווה, ואם זקן רואה אותו, הוא מציין את העבר . ומי שרואה שהוא הפך למלך, הוא יהפוך לכומר, או מגדת עתידות או גימיק, ואם הוא חולה מעיד על מותו . ומי שרואה את המלאכים מבקשים סליחה עבורו, על שלום בדתו ובמצבו, ועושרו יגדל . ואם המלאכים יורדים בבתי העלמין, קבורים שם הצדיקים . אם הוא רואה מלאכים בשוק, זו עדות לזלזל . מי שראה שהוא נלחם במלך, יושפל ויושפל אחרי התהילה . ומי שרואה שהוא נעשה בצלמו של מלך, אם הוא היה בעוצמה הוא היה זוכה להקלה, ואם הוא היה בעבדות מניון, ואם היה מכובד, הוא היה זוכה בתוספת ונשיאות . ומי שראה את המלאכים מברכים אותו, אלוהים נתן לו תובנה בחייו, וחתם אותו היטב . ואם כופר לא רואה שהמלאכים מתפללים עבורו ומבקשים סליחה עבורו, הוא הופך למוסלמי . אולי חזון המלאכים מציין את הילדים ובעלי התנאים . ומלאכי הייסורים אם הם נכנסים למתים ולא מפחדים מהם מעידים על ביטחון, במיוחד אם הוא נוסע, אז הוא בטוח מהשודדים . וראייתם מציינת את שליח המלך, סגנו או השליט, ואם היה לו חוב, אחריותו פוטרה, ואם היה חולה הוא נרפא . אולי החזון שלהם הצביע על המתרגמים שמכירים את שפות העם, כי הם שואלים כל אחד בשפה שלו ….

…הוא בחלום אדם מכובד ובלתי ניתן להריון . ושחיטת איל שלא נאכל, והרג אדם גדול ומכובד או אויב . אם הוא רואה אילים שחוטטים במקום, הוא יהרוג שם אנשים במלחמה . אם היה שוחט איל, הוא היה מנצח עם אויב גדול, ואם הוא היה חולה הוא נרפא . ומי שרואה שהוא רוכב על איל ומנקז אותו בכל אשר ירצה, הוא ינצח איש ענק . ומי שרואה שהוא שבר קרניים של איל או אחד מהם, יעורר כעס לאדם גדול . ומי שרואה שהוא נלחם באיל, הוא נלחם באדם גדול . ומי שרואה איל מת, הרי זה מותו של אדם גדול . ומי שרואה כי איל נשחט ובשרו מחולק, אז ימות זקן וכספו נחלק . ואם שחט איל לאכילה, אם היה עבד משוחרר, ואם היה שבוי, ניצל, ואם פחד, ביטחון, ואם היה חוב, שילם את חובו, ואם כן לא לבצע חג'ג ', ואם הוא היה חולה, אלוהים אדירים ירפא אותו . ומי ששוחט ומחמיא איל לוקח את כספי אויבו, ואם יאכל מבשרו יאכל מכספו . אם מישהו יראה איל שחוט בביתו, חלק מקרובי משפחתו ימותו . מי שרואה שהוא מרכין איל, והסולטאן יסבול ייסורים או מאסר, והאיל עשוי להיות אפוטרופוס . ומי שרואה שהוא בא עם ראשי אילים, הוא נשכב עם ראשי אויביו . הצמר של רם הוא כסף . והאיל מציין את המואזין או הרועה . והאיל הוא מפקד הצבא . ומי שיראה איל שרץ אותו, הוא יקבל מהאויב שלו משהו שהוא שונא, ואם יקרב אותו, הוא ייפגע . ומי שרואה כבשה הפך לאיל, אז אשתו אינה בהריון, וגם אם אין לו אישה, הוא יזכה בכוח, בתהילה ובניצחון על אויבו . ושחור האילים מיוחס לערבים, ולבן לפרסים ….

…ומי שרואה שהוא נלחם בעונש, הוא נלחם על סמכות, והוא לא בטוח מפני נזק ….

…באשר לכבשים, מי שרואה שהוא פגע באיל, הוא מסוגל לנצל אדם ענק ובלתי ניתן להריון שהוא יקר, ומי שרואה שהוא רוכב ומוציא אותו כרצונו והאיל מציית לו, ואז הוא כובש אדם ענק ומוציא אותו איך שהוא אוהב, ואם האיל אינו מציית לו, אז אותו אדם לא הולך אחריו ומי שרואה שהוא נושא איל על גבו, הוא נושא את האספקה ​​של איש גדול ומי שרואה שהוא נלחם באיל, ואז הוא נלחם באדם ענק, אז מי שמביס אותם הוא המנצח, ומי שרואה איל שמת או שוחט ומחלק את בשרו, ואז אדם גדול מת ומחלק את כספו, ומי שרואה שהוא שחט איל שלא למאכל או הורג אותו, ואז הוא יזכה באויבו ומי שרואה בביתו איל שחוט, אז זה חלק ממשפחתו מת, ומי שרואה שהוא אוכל בשר איל, אז הוא אוכל מכספו של אדם גדול, ומי שרואה שהוא צולה איל, אז הוא חולה או נגוע המצוקה, ומי שרואה שהוא פגע באילים פחות מעשר או רואה אותה בכספו, אז אם הוא עוקב אחר משהו או שיש אישה איתו אז הוא לא מתגורר בעבודה ההיא ואישה לא נשארת איתו עד שהיא תמות או תעזוב אותה למעט עם מספר האילים שראה, ואם היא גדלה והגדילה לעשר, הוא הולך אחרי עם ומכה בסמכות גדולה. ומי שרואה שהוא הביא ראשי אילים, יובא עם ראשי אויביו, ומי שרואה שהוא הכה בכבשה, אז הוא יכה אשת גורל מכובדת שמופרית. חלב כבשה, הוא יקבל כסף מותר, ומי שרואה שהוא שחט כבשה, אז ין כמו אישה וכל מי שרואה שהוא רועה כבש כבש, אז הוא הולך אחרי העם, ואם הוא רואה שהוא הכה אותה או את החזקה שלה, אז הוא יפגע בהרבה מאוד שלל, ומי שרואה שהוא נתן לו שומשום, אז הוא פוגע בילד מבורך ומכובד, ומי שרואה שהוא שחט טלה שאינו בשר, אז הוא מת בשבילו או חלק ממשפחתו ומי שרואה אם ​​הוא הכה עז, את מלכו או את ברכו, אז זה מכה גבוה ומעמד עם אדם גדול, ומי שרואה שהוא הרג עז לא ידוע, או שחט אותה, או עשה משהו איתו, או בבעלות קבוצה ממנו, אז פרשנות האיל והעז עוברת את מסלול הכבשים אלא שהכבשים מכובדות יותר מהעז ומי שחושב שהוא הכה ברצינות זה מכה בנער , ומי שיראה שהוא אוכל בשר של סבא, הוא יקבל ממנו מעט כסף ילד…

…מי שרואה שהוא נלחם בגמל, הוא נלחם באויב לפי יכולתו של הגמל, וחלק מקרובי משפחתו עלולים למות ….

…זאב הוא בחלום אויב לא הוגן, גנב קשה, שקרן . מי שרואה זאב בביתו, הגנב ייכנס לביתו . ומי שרואה זאב בשנתו, הוא יאשים אדם בזמן שהוא חף מהאשמה . אם הוא רואה שזאב הפך לשור, אז ילד גנב יהיה יריד נדיב . ונאמר : מי שרואה זאב בשנתו, הוא שומע מילים טובות מהבוס שלו או שהוא יפגע בטוב, ואם הוא יתפוס אותו הוא יהיה מרוצה . הזאב מציין את ימי השנה, והזאבים עוקבים זה אחר זה לפי אותם כללי קו המשווה . ומי שרואה זאב נהיה מאני כמו כבש, זה גנב שחוזר בתשובה . ומי שראה שהוא הפך זאב בשנתו, יקבל הנאה ושמחה . הזאב הוא סולטן לא צודק, גנב חלש או אדם משקר . ומי שרואה שהוא מרפא זאב, הוא מתייחס לאדם . ראיית הזאב מעידה על שקר, הונאה, עוינות למשפחה והונאה כלפיהם . אם הוא רואה בחלום כלב וזאב נפגשים ומסכימים, הדבר מעיד על צביעות, הונאה והונאה ….

…ומי שרואה שהוא רועה כבשים וזאב חוטף מהם כבשים ובורח מהשאר, אז הוא מציין את הרס המקום ההוא בגלל מלך לא צודק ועייפות תנאי הצאן ….