ומי שרואה שהוא אומר דרשה או שומע אותה, זה מתפרש כהטבה לאמירת הקב~ה, ~ וזכור, הזיכרון יועיל למאמינים .~…

דרשה אם אתה שומע כומר מדקלם את דרשתו, זה מנבא שתריב עם חבר ותפרד ממנו . אם חלמת שאתה לא מסכים עם אחרים לגבי פרשנות הדרשה, זה מנבא עבורך הרפתקאות לא מוצלחות . אם תנסה להיזכר בדרשה, תיתקל בקשיים בלתי צפויים . אם אתה קורא דרשה, שתיים או שלוש, זה מנבא שעליך להתגבר על מכשולים רבים לפני שתגיע לשאיפות ….

מי שרואה שהוא מטיף על הדוכן בזמן שהוא כשיר לכך, הוא יזכה לגובה, לגורל, לתפארת ולכבוד, ואם הוא לא כשיר לכך, אם הוא נמצא בנסיעות אי אפשר לחזור בשלום, אם הוא עשיר וחסר לו, ואם הוא עני, הוא חולה וסובל אותו ממצוקה ומצוקה, ואם הוא בור אז הוא בזוי בעיני העם, ואם הוא היה בין אנשי הדהיממה המעיד על התאסלמותו או על קרבת חייו, ואם הוא היה סולטן מתוקן המעיד על צדקו והגינותו, ואם היה ספוילר, אלוהים יסלח לו, ואם הוא היה אישה, בעלה ייחשף, ונאמר שהיא תתחתן ועשויה להתגרש או לבוא נער מזנות ובכל מקרה אין בו טוב ….

ומסופר שאדם הגיע לג'עפר אל-סאדיק, אלוהים יהיה מרוצה ממנו, ואמר : ראיתי כאילו אני נמצא בדוכן לדבר, והוא אמר, מה הענף שלך? אמרה חדר האמבטיה שלי . והוא אמר, הוא מחפש אותך אל הסולטאן, והוא נצלב, וזה היה כשהוא חצה אותו ….

מטיף אם אתה חולם על מטיף, זה מנבא שתחיה חיים לא אחידים ושענייניך לא ילכו כרצונך . אם אתה רואה את עצמך מטיף בחלום, זה מנבא שתפסיד במסחר שלך ותיתקל במכשולים ובעיות רבות . אם אתה שומע דרשה בחלום, דע שמזל רע ילווה אותך . אם אתה מתווכח עם מטיף, אתה מפסיד במירוץ או במשחק . אם אתה רואה מטיף שמתרחק ממך, אתה תמהר לעבוד שלך באנרגיה ובחיוניות חדשים, ואם המטיף יסתכל עליך בחרטה, עתידך יהיה מלא סיפורי חדשות שתתחרט עליהם . אם אתה רואה מטיף בעל שיער ארוך, תריב עם אנשים יהירים ואנוכיים ….

ומי שרואה בכך דרשה ותפילה מושלמים ומשלים אותה עם אנשים בזמן שהם מאזינים לדרשתו, אז הוא הופך לוואלי של ציות . אם לא השלים זאת, כהונתו ופיטוריו לא יושלמו ….

אם אדם מדבר בחלום בשפות שונות, הוא מציין שיש לו רכוש גדול בסיפור שלמה, עליו השלום . כמו כן, דברי ציפורים אל המחפש, שהם מבשרים על השגת מלך גדול, ובאופן מדויק ומדויק . ודברי הציפור כולם טובים וטובים, וכל מי שרואה שהציפור מדברת, מעמדו יהיה מוגבה, ומי שרואה שהנחש דיבר את דברו במילים עדינות, הוא יהיה מרוצה וטוב מאויב . ומי שרואה שחיה היא המילה שלו, אז הוא ימות, כי אלוהים אדירים אומר : ( וכשהמילים יפלו עליהם, נוציא אותם מהארץ לדבר אליהם ). ומי שרואה שהראש או האף שלו דיברו, מה שמיוחס לאיבר ההוא חסר או מכה קשה בו, והמילה שלו היא עץ שמעיד שהוא רכש משהו שאנשים תוהים עליו . ודברי הילד כל מה שהוא אמר בחלום נכון . אולי שמיעת דברי הילד הצביעו על נפילה לאסור . ודברי חפצים דוממים, שלום או דרשה . ונאום החיה יכול היה להיות עינוי וקללה . והעצים גבוהים . דברי המתים הם משפט, ודברי הטרף, מצוקת המשפחה וביצוע החטא . ואם כבר מדברים על הכל, אם ספר אלוהים או סונה של שליח האלוהים, יתכן שתפילת האל ושלום עליו, יסכימו או יהיו סבירים מקובלים ונתונים לפרשנות, וזה טוב לבעליו ויש לעקוב אחריו , ומה שמנוגד לספר האלוהים או לסונה של שליחו, עליו השלום, אסור ויש להימנע ממנו . ואם משהו מחבריו מדבר אליו, אז זו עצה שחייבים להתקבל על ידי משפחתו וקרוביו, מכיוון שהם השאהידים ביום התחייה עם אלוהים אדירים נגד הכחשת פעולתו איתם . דברי החומה מזהירים מפני הפרדה ואנושות עם ההשפעות, מכיוון שהמאמין מרגיש חרד מהם כמי שמדבר ומדבר עליהם . דברי העצים הם עדות למריבה . דברי האויב בחלום מעידים על פקיעת תקופת העריקות, ואת הקודמת קדמו מילים . ודברי אלוהים אדירים לעבד בשנתו בשנת תחיית המתים, בפרט, מעידים על העלאת המעמד, הקרבה לשליטי העניינים, מעשים צדקיים והתנהלות טובה, ומציינים את תשומת לב המלך לנתינים בחסד וב כבוד . אם הרואה הוא מאנשי ההפשטה, הוא מסולק מהעולם ומחבק את הבא ….

זה בחלום המוניטין של האדם וזכרו . ומי שרואה שהוא מרים את קולו, אז יש לו סמכות על עם, בצורה מעוררת התנגדות, ואם הוא רואה שהוא שומע את קולו של אדם, הוא יגיע לסמכות . אם קולו של אדם נשמע מחיות מסוימות, זה מעיד על יתרונות רבים, במיוחד אם הנאום הוא על משהו שהוא אוהב, או אם מה שנאמר נכון . אם הוא מרים את קולו מעל לזה של מדען, הוא עושה חטא . והקול החלש, התהילה והפחד . קול רך בענווה . ונאמנות והמשטרה, אם קולם מוסתר או חלש, הם מבודדים . צליל הדירהם הוא משפט בקרב אלו שהכו אותם בקרב המלכים. לשמוע אותם זו הגשמה של הבטחה, לשמוע את הדינרים חדשות משמחות, לשמוע את הכסף חדשות רעות, ונאמר : קולות דירהם ודינרים מעידים על מילים טובות . וקולות החיות הם דאגות ופחדים . קול כבשה בחלום הוא צדק מאדם נדיב . וקולו של גדי ואיל הוא הנאה, פוריות וטוב . ההזדמנות להזדמנות לקבל מתנה מגבר מכובד או מחייל אמיץ . ותפילת חמור לדיכאים . וקול של פרד מדבר ומתעמק בחשדות . והדיאלוג של עגל, שור ובקר, התרחשות של מרדה . ורצון לגמל הוא עייפות ונסיעה גדולה היא כמו חג'ג 'וג'יהאד . ושאגת האריה אבודה, ומאיימת, יוקרה ופחד משליט לא צודק . ונביחות הכלב הן חרטה, אי ציות, וחתירה לדיכוי, ומילים שאינן מתכוונות . וקול הצ'יטה, דלאל ובטר . והאדל אל-חמאם הוא נח או ניקה, או אישה, קוראת מוסלמית כנה ומסווה . וקול הוו הוא מילים שימושיות, או האזנה לקוראן, או דרשה מטיף . והצפרדע מצייצת את השמחה או את קולות השומרים או נכנסת לעבודתו של מדען, ונאמר : זה מכוער . והנחש סינן: להילחם, לנסות, להזהיר, ולאיים ולגמול מפני אויב . מיאו פוסיקט מהומה ורכילות, לשון הרע ולמז . ונעים העכבר הוא מפגש והיכרות עם פרנסה, ופגיעה מאיש ניקב לא מוסרי או גניבה . וג'אם אלדאבי נוסטלגי למולדת . יללת זאב היא אזהרה מפני גניבה . צעקת השועל היא אזהרה לברוח ולנוע, ולהכפיש שקרן . ואוואה אבן אווי דברים חשובים בטוב וברע . וקול החזיר ניצח אויבים עשירים וטיפשים . הצלבים שנאו את קול המים, הטווסים והתרנגולות, ואמרו : זה הם ועצב . וקול פרידת העורב והספד . וכל צליל מכוער שהם שומעים הוא דבר טינה, וקול טוב הוא תענוג ושמחה . ראה גם טלפון ….

ומסופר שאדם בא לאבן סירין, והוא אמר, ראיתי כאילו אני קורא לתפילה, אז הוא אמר חג'ג ' . ואחר הגיע אליו ואמר שראיתי כאילו אני קורא לתפילה, אז הוא אמר: ~חתוך את היד שלך~, אמרו לו, ~איך הפרדתם אותם?~ לדבריו, ~ראיתי את הראשון עם דרשה טובה, כך שאני התרתי לאנשים לבצע החאג .~ וראיתי לרגע סיגמא פסולה , אז אמרתי: ~ אז המואזין, אוי, אתם גנבים .~…

ראיית לוח משומר בחלום היא עדות לכיסוי ולבשורה הטובה למי שנמצא במצוקה, ורווחתו של מי שחולה מכיוון שהוא חופשי מפגמים, משמר את מה שהאל הכל יכול הפקיד, שהשתמר בו עיניו של אלוהים אדירים . חזונו מעיד על פרנסתם של העניים, משום שאלוהים הכל יכול עשה את חלוקת המזון וקביעת המונח הבלתי נמנע . וחזונו מעיד על שימור הידע והכסף עבור משפחתו . אולי זה מעיד על ביטחון מפחד . והלוחות נגלו למשה, עליו השלום, כשהם רואים אותם בחלום מעידים על עדים או אימאמים שהונחו על ידם . הלוח עשוי מעץ שעליו כתוב המציין את האישה, הבן והאדמה, ומציין ידע למי שמחפש אותו . כל הלוחות הם עדות לאיסור חטאים . ומי שראה שהוא לוקח לוח מהאימאם, הוא יזכה בסמכות, בפסיקה ובדמות . ואם הלוח היה מברזל, הרי שהוא נולד כמדען בעל נוקשות חזקה שלא יכה על ידי סגן, ואם היה מדובר במגזין מלוטש, אז היה אמיץ וישיג את מבוקשו . ואם הלוח היה מאבן, אז הוא נולד עם לב קשוח . ואם הצלחת הייתה מנחושת, אז הוא היה צבוע . אם זה היה עשוי מעופרת, זה יהיה בן דו מיני . והלוח מציין את האישה, או את הילד . והלוח הוא דרשה, ואם הלוח הוא בעל סמכות, הרי זה כוחם של אלו שלקחו אותו בשנתו . והטאבלט לילד זכר בהריון ….

מתנה בחלום היא שמחה, כי אלוהים אדירים אומר : ( במקום זאת, אתה שמח בשמחתך ). המתנה מעידה על אהבה וחיבה, שכן הוא, עליו השלום, אמר : ( תן מתנות לאהבה ). וזה מצביע על פיוס בין אנשים מצטלבים, ו זה נאמר : זוהי דרשה עבור נישואין . ומי שרואה מנה שניתנה לו ויש בה לחות רבה, אז בתו מאורסת . ראה גם המתנה ….

Oud נמצא בחלום מציין ריפוי ממחלות . ועם שובו של האדם למה שהיה לו טוב או רע . הוא אשת רווקות, ולאישה יש בן . מי שראה שהוא מנגן את הלוט מול האימאם השיג את המנדט והסמכות . ומשמיע שיחות שווא . ומי שראה שהוא משחק בביתו נפגע באסון, ונאמר : זו פגיעה בצער או מעידה על מלך מכובד . זו דרשה לעלומים, ולמגיד רשע להשחית עם, ולגבי העוול הוא עוול שהוא עושה לעם . ראה גם קישור ….

באשר לאריות, מי שרואה שהוא ברח מאריה, אז הוא יברח ממה שהוא מזהיר ויהיה לו תוצאה של ניצחון. ומי שרואה שהוא שוחט אריה ולא בודק אותו, אז הוא בטוח מאויבו, ומי שרואה שהוא ראה את האריה מבלי להתערבב איתו, אז הוא יבהיל משליט וזה לא יזיק לו . אולי לראות אותו בחלום כמו כן דרשה המעידה על מוות ומוות קרוב, ומי שרואה את האריה בביתו, הוא יכה בכוח, טוב וחיים ארוכים, וייתכן שזה תזכורת למוות, ואם יש חולה בו שמת, ומי שרואה שהוא נלחם באריה, אז הוא נלחם באויב, ואם הוא רואה שהוא ניצח את האריה, הוא ינצח את האויב שלו וכל מי שרואה שהוא שוכב עם האריה או הוא מתערבב איתו כיוון שאויב נכנס אליו, ומי שרואה שהוא מתחתן עם לביאה, אז הוא בורח ממצוקות רבות ומעלה את פקודתו וחושש בקרב העם, ומי שרואה שהוא אוכל בשר אריה הוא גדול סמכות, ומי שרואה שהוא פגע בשיער או בעור אריה או שהוא אוכל מחבריה, אז הוא יכה בכסף של אויב מדוכא…

Visions מבחינת ההגדרה של המונח ** ראשית : את ההגדרה של חזיונות כאשר מלומדים מוסלמים : מלומדים מוסלמים יצאו ב הגדרת החזון של לגיטימיות מיוחדת של טקסטים אלה VQ Guet בין החזון מלבד אדם רואה שלו חולמים ו- E של הטקסטים האלה, שהחלו מדענים בהגדרות שלהם שדרכו מודרני אבו קתאדה מוסכם : ( חלומות אמיתיים של אלוהים ואת החלום של השטן ) (1) לבין הדוקטרינה של השנה ב חזון כי : א סט של אמונות וחתול מוכנס אלוהים מסר בלב העבד בידי מלך או שד . או בשמותיהם אמת כלשהי . או שאנחנו מתכוונים לזה, או שזה לא בסדר . אבן אל- עראבי אמר : זה דומה במקרה של עירנות שהכילה מחשבות על לב האדם וחשב שזה E ) T על הפורמט . כלומר במערכת אחת . אחרת, הוא עשוי לבוא בתמצית שלא נאספה . והגדירה קדימה, אמרה אל-מזירי : תורתם של הסונים באמת ההתגלות . שאלוהים כל יכול יוצר אמונות בלב האדם הישן כמו שהוא בורא אותן בלב המעור, והוא, תהילה לו, עושה את מה שהוא רוצה שלא מונע ממנו לישון או להתעורר, אז אם הוא ברא אמונות אלה כאילו הוא הפך אותם למדע על דברים אחרים שהוא יוצר אותם במקרה השני, או שהוא ברא אותם . וידעתי שהם : אמונות שאלוהים יוצר בלב הרדום – כמו שהוא בורא אותם בלב הנערים, כך שאם הוא בורא אותם, זה כאילו הוא עשה להם דגל על ​​דברים אחרים, אז הוא יוצר אותן במקרה השני, ואמונות אלה נופלות לפעמים בנוכחות המלך, ואז מה שקל נופל אחריו . ולפעמים השטן נמצא בנוכחות נפילות מעבר לכואב . (2) למעשה, המתווך בתעריף מכיר בכך שהם דומים במידה רבה כפי שנצפה מאותת להבדיל בין שני הסוגים של מה שהאדם רואה בחלומותיו . עליו אדבר בפסקה הבאה . אן Alhadit גם הבחינה Acar ידי ואמר : ( חלומות אמיתיים של אלוהים , ואת החלום של השטן ) כי אלוהים יוצר את החזון ואמונות שהופכות אותם מרוצות כדי לציין כי ללא נוכחות של השטן . והוא יוצר מה שהוא ידע על מה שפוגע בנוכחות השטן, ולכן הוא מייחס פרס לשטן על נוכחותו איתה, גם אם אין לו שום פעולה אמיתית . זהו פשר אומר ( עליו השלום ) (( התגלות של אלוהים ואת החלום של השטן )) הוא לא על השטן כדי לעשות משהו . כמה מדענים : כי השטן עשה ואת ההשפעה של עדות ישירה של hadeeth ג'אבר אללה עשוי להיות מרוצה ממנו אמר : A האיש הגיע הנביא, עליו השלום, אמר : (( ראיתי בתור אם להיט צווארי, הוא אמר : ( אחד אתה Btalb השטן לא יקרה? ) מסופר על ידי מוסלמים האימאם אחמד, ומונח זה של האימאם אחמד . ב המילה כאשר מוסלמי האימאם : הוא אמר: הוי שליח אלוהים : ראיתי בתוך חלום כמו אם הראש שלי פגע ב Vtdhrj Vachtddt על השפעתו . שליח האל העקיומי : ( לא מדבר אנשים Btalb השטן ללכת לישון ) Jabir אמר : שמעתי את הנביא עליו השלום אחרי דרשה הוא אמר : Hala עושה אחד של אתה בטבאל השטן בשנתו . (3) האימאם מוחמד ספארעני רחמי אלוהים אמר : להיות בטלב השטן שהוא רואה בחלומותיו מה מעציב אותו . זה נכנס לדאגה וכעס ומבלבל אותו בחזונו . הוא מניפולציה אמר 0 כדי בכל פעולה לא עובד זה שימושי : אבל אתה שחקן . הוא אמר בראיון, אמר istinja, PE אס עליו ( שהשטן ממלא את המושבים בבני אדם ) (4) כלומר הוא נכנס למיקומים, איסטינג'ה ועוקב אחר פגיעות ושחיתות? מכיוון שהוא מציב נטוש במקום בו אללה מגלה היכן ציווה על אסטרה בסטרה ולהימנע מחשיפה לעיני הצופים ולמוהאב את הרוח ושתן הרקטה . כל השטן הזה שיחק ודעה זו נכונה, ולכן החלום מהשטן הופך למציאות . הוא זה שמתאר אותו כמציאות, ולא כפרס . זאת מהעוינות הקבועה והמוצהרת שלו לבני אדם . מעשה השטן אם עובדת נפאטה . אין מטאפורה . סעיד קוטב, אללה ירחם עליו, הוא אמר : מעל הכל . אנו מחליטים כי הכרת טיבה או אי ידיעתה אינה קשורה להוכחת קיומה ואת אמיתותם של חלק ממנה . . . עד שהוא אמר . . . אנו תופסים את אופי החזונות הללו באופן כזה שמחסומי הזמן והמרחב הם שמונעים מהיצור האנושי הזה לראות את מה שאנחנו מכנים העבר והעתיד . או ההווה הנסתר . ושמה שאנחנו מכנים עבר או עתיד מוסתר על ידי גורם הזמן . ההווה הרחוק גם מעיב על גורם המקום . וכי התחושה של מה שיש באדם, איננו יודעים את טיבה, מתעוררת או מתחזקת, ולכן היא מתגברת על מחסום הזמן ורואה את מה שמאחוריה בצורה מעורפלת . לא מדע, אלא זכר . וכו 'את דבריו . ואז הוא אמר : ואני יכול לשקר הכל לפני שאני משקר, תאונה שארעה לי בזמן שהייתי באמריקה ומשפחתי בקהיר . וראיתי כאשר הישן ראה לי בן אחות כבחור צעיר, עם דם בעינו שמנע ממנה לראות . אז כתבתי למשפחתי ושאלתי על העין שלו . התגובה הגיעה לי שלעין שלו יש דימום פנימי ושהוא מטופל . שמים לב שהדימום הפנימי לא נראה מבחוץ . זו הייתה תצוגה מדגמית של אלה שנראו בעין בלתי מזוינת ראייה רגילה, אך הוסתרה מעיני דימום פנימי בתחתית, או שראייה אחת העלתה כי דם מהג'וב בפנים (5) ** שנית : הגדרת חזונות כאשר מדענים אינם – מוסלמים : עבור מדענים, שאינם מוסלמים, יש להם סיפורים ראויים למרבה גנאי בנושא זה, והסיבה לכך היא שהם ניסו למצוא עובדות שאינן מודעות לתודעה אליה הם פונים בהיבטים רבים אחרים . הם גם לא מאמינים או מאמינים בהתגלות או בשמיעה, ולכן דבריהם הופרעו . מי ששייך לרפואה מייחס את כל החזון לארבע התערובות שהן ליחה, מרה, דם ושחור, למשל : הם אומרים שמי שהליחה המומה עליו רואה שהוא שוחה במים, בגלל התאמת המים ל טבע הליחה, ומי שמתגבר על ידי הצהוב רואה את הלהבות, ועל כך לא מעידים ולא עושים זאת בדרך כלל. ומה שאמרו הוא סוג של חזון והחזון אינו מוגבל אליו , כי אנו יודעים שחלקו מן הנשמה , חלקו מן השטן וחלקו מן הרחום ביותר . ופילוסופים טוענים כי התמונות של מה קורה בתוך האדמה היא מובילה בעולם Kalnicoh מה לגבול עם חלק מהם Antakec בתוך הלב של השינה , וזה אפלטון של תאוריה המכונה תאוריה של אידיאל שרוב הדעת המושחתים מ שלה קודם , כי Alantqash של האיכויות של אובייקטים מה קורה בתוך הסימפטומים העליונים של העולם , והתסמינים לא מדברים על זה . יש חוקרים שאינם מוסלמים צריכים לנסות לפתור את תעלומת החלומות והגישה אליהם ניתן לשפוט את נפש האדם, את המניעים והנטיות והמגמות ואף הוחזקו . הוא פרסם את העולם של סופר בשם זיגמונד פרויד ( ניתוח של חלומות ) ב 1899 לספירה , ורואה שככל ( אגו ) על אירוע של ערנות היא זו אשר שולטת על הכוח של התנועה, פונקציה זו שיבשו במהלך השינה , ו ואז דוהה צנזורה גדולה שהוטלה על החלק ( הוא ) או התת מודע אמר : נסיגת המשלוחים הפסיכולוגיים שתפקוד השליטה או החלשתו מאפשר חופש מסוים נראה כעת . מצב חלום מיועד • לא מזיק . זה כבר בשימוש ~ פרויד ~ ניתוח של חלומות בתור אמצעי להגיע למעמקי הלא מודע Akoshvh עבור סודותיו . ~פרויד ים אן היא חלומות בתור ' דרך המלך ' ( אל התת-מודע המכיל את החוזה ואת המניעים ואת הרצונות המודחקים . ודאגו מדען ' קארן הורני ' ניתוח של חלומות . הם רואים חלומות המגבירים תובנה לגבי המצב ולחשוף כמה מגמות של המטופל כלפי העולם . זה הוא האמין ~ Aaark מ ~ שחלומות משקפים אלמנטים ואלמנטים סבירים סבירים אישיים בבית באותו הזמן . (6) זה מורגש מן המצגת קצרה זו לנק' שלהם הצפיות האלה כוללות : _ התמקדות השימוש חלומות בתור אמצעי להיכנס החולה של העולם ולגלות את סיבת מחלתו , או מצב . . הם מתמקדים רק כך – חלומות Bodgat שנקרא , אשר חושב על האיש לפני השינה שלו ואז לראות אחרי בשנתו , או להתמקד במשהו כי אין שום קשר עם חלומות , אבל זה מה שהם עושים עם מטופלים במרפאות פסיכיאטריות אחרי מה שהופך אותו להירגע המרפאת והעלים מדברים על עצמו ועל עבודתו והאישה ואלה ar מחייב אותו , והרופא כדי לפקח על הדיבור הזה , ולהיכנס דרך המטופל האישי הזה , וזה שונה לגמרי מהחזונות שהאדם רואה בחלום על ידי מלך החזון . Sayid Qutb אומר : אומר בית ספר לפסיכואנליזה על אופי החזון : Photo Photo Dreams נושמים תשוקות מגודלות בהעדר מודעות, וזה מייצג חלק מהחלומות . אבל לא כולם מיוצגים . ופרויד עצמו . על כל שליטתו הלא מדעית בתיאוריה שלו, הוא מחליט שיש חלומות נבואיים . (7) אומר מוחמד עלי קטב לתומך של סייד קוטב : לי יש אימצה ~ Ofroed ~ בניתוח יותר ומסקנות על אלראי ו אז ישב שדרכו הכללים ואת היסודות שהוא בנה את התיאוריות שלו בפסיכולוגיה , אבל • לצערי – זה היה לכיוון הסמלים והמשמעויות פיזית, או שמדובר בחיה דקדנטית, כך שהאדם אינו עושה צדק עם אנושיותו , והחזון – ללא ספק – חלקי בחיי היומיום של האדם , אך הוא במסגרת נסתר מעולם הגילוי, דו קיום בחיים ותרגול חושי , חזון שאינו חזון אלא תובנה , ותנועה שאינה עם הגפיים והאיברים, אלא רק במובן הרגשי . (8) אולי הטוב מבינינו להסביר את הסיבה לחסרון זה של הפסיכולוגים בהבנת החזונות ולתת לו את הזכות של האימאם אל- קורטובי אמר : לגרום לבלבול רתיעה בלתי חוקית ממה שהגיע נביאים מהדרך הישרה ומספיק הערות ב תגובה (9). ________________________________________ (1 ) הסכים , אל- בוכרי מסופר כפת 'אל- בארי (369 \ 12 ) קדימה אבן חג'אר . ריאד פרסם ספרייה מוסלמית מודרנית כמו בהסבר הגרעיני (17 \ 15 ) פרסם את בית הדפוס המצרי והמתקנים (2 ) מוחמד ספארייני . הסבר על שלישיות Musnad אחמד (1 /169 ) כדי להשיג זוהיר שוויש i : משרד האיסלאם 1392 e . (3 ) מסופר מ~מ כמו ההסבר הגרעיני (15 /27 ) בבית ספר ההתגלות – אופ. Cit. ) מסופר על ידי אחמד את שאר כף Almktherin 0 ב דקל ג'אבר בן עבדאללה אללה עשוי להיות מרוצה ממנו שפורסם קרן קורדובה במצרים . (4 ) מסופר על ידי אבו דוווד בספר הטהרה . נסתרו של באב בפרסום הגלוי של דאר חשב על ההישג של מוחמד מוחידין עבדול חמיד . וזה פרסים טוהר הספר Sunnahs הדלת Alarataad של שתן צואה . בית הוצאה לאור . השג את מוחמד פואד עבדול באקי ואחמד בשאר כף היד אלמטרין בכף היד ג'אבר בן עבדאללה – אופ – וראה את דבריו של האימאם ספארייני להסביר את השלישייה האימאם אחמד • אופ • (170 \ 1 (5) סייד קוטב – בה הצללים של הקוראן – פרסם דר זריחה i 1402 E (4/1972) (6 ) ראה הרחבה : ד~ר . חאמד זהראן . בריאות הנפש ופסיכותרפיה . (7) אופ סייד קוטב (4/1972) (8) מוחמד עלי קוטב – מדריך היירן בפירוש חלומות – הוצאת ספריית הקוראן – קהיר, עמ ' 5 (9) אבן חג'אר – פת אל-בארי – התייחסות קודמת ) (12/353) * צוטט מאת ד~ר פאהד אל-אוסיימי ….

והוא סיפר כי עבדאללה אמר, שליח אלוהים, ראיתי בחלום שהאצבע הזו נוטפת שומן, וזה נוטף דבש, וליקקתי אותם. אז שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר : אתה קורא את שני הספרים . דבש לאנשי הדת הוא המתיקות ואמירת הקוראן ומעשי הצדק, ועבור אנשי העולם הזה פגיעה שלל ללא עייפות. במקום זאת, אמרנו שדבש מעיד על הקוראן מכיוון שאלוהים אדיר תיאר את שניהם כריפוי, ולכן אמר בדבורים: ~ משקה בצבעים שונים יוצא מהבטן שיש בהם תרופה לאנשים. ~ והוא אמר בקוראן: ~ אה, אתה. אנשים באו אליך דרשה מאת אדונך ותרופה למה שיש בשדיים ~, הפסוק ….

דת אם חלמת שדנת בענייני דת עם אנשים מסוימים והרגשת נטיות דתיות, אז זה מנבא שתסתבך בשוטים שמקלקלים את חייך הרגועים ומובילים לאובדן בעסקים ובמסחר . אם בחורה חולמת שהיא מאוד דתייה, אז היא תגרום לאדם שאוהב אותה להרחיק אותה בגלל טענת חפותה וחסד . אם היא חולמת שהיא לא דתייה ולא חוטאת, זה מצביע על כך שהיא תבדיל ביושר, טוב לב והתחשבות בזולת, מה שיגרום לה לזכות בכבוד הזולת ובאהבת המין השני ובנותיו. מין בשבילה . אבל אם זה לא נכון בהשקפת הדת בחלום, זה אומר שהיא תגלה שיש חוקים מוסריים שיש לכבד, אחרת תאבד את הכבוד של אנשים אליהם . עליה לשים לב להתנהגותה. אם היא חולמת שהיא בוכה ומתאבלת על חוב, המשמעות היא שהיא לא תצליח להגשים את משאלות הלב . אם היא נועזת, אך לא טועה, אז היא תישא באומץ בנטל דאגותיה ונטליה ותעמוד באומץ ובאיתנות באשמתם ובצורתם של אנשים . אם חלמת שהתחרטת, נעשית עצובה והאשמת את עצמך במהלך דרשה דתית, המשמעות היא שתאלץ להקריב את עצמך כדי לגרום למישהו שאתה אוהב ומעריך . אם אתה חולם שהדת ירדה לדעיכה וחולשה, פירוש הדבר שתחיה את חייך בפולחן ובהרמוניה עם הבורא יותר מבעבר, ומחשבותיך ונטיותיך לא יהיו חוטאות ושגויות כמו בעבר . אם אתה חולם שכהן אמר לך בפגישה שהוא עזב את עבודתו, הדבר מעיד על כך שתרגיש שלווה ותהיה מוצפת בגל של נחמה פסיכולוגית . אבל אם אתה פוגש כומר בקהילה והוא מתחיל להאשים אותך ולנזוף בך, זה מנבא שהימים הקרובים יביאו עבורך אירועים עצובים ומדאיגים . חלומות אלה עשויים להתגשם תרתי משמע בחיים המעשיים, וכאן ייתכן שאין להם שום משמעות סמלית. הדת עוסקת בהגנה על אנשים מפני סגן, ולכן כאשר הם מתכוונים בתוכם להתעלם מתורתו, הם צפויים לראות כומר או כנסיה בחלומם כמבשר למעשיהם הרעים . אם הם חיים חיי אלוה וצדיקים על פי תורת הכנסייה, הם רק לעתים נדירות חולמים לראות את הכומר, את הכנסייה או את בית הפולחן ….

מכה במקל : אז לדבר זה שקר, וכך גם לשמוע אותו . וכל מי שראה שהוא מכה את הלוט בביתו נפגע באסון, ונאמר שהמכה של הלוטה הייתה ראשו, ולפני שהוא נפגע מצער . אם היה רואה כאילו הוא פוגע בגיד שלו, הוא היה עוזב את דאגותיו . נאמר כי עוניו מעיד על מלך מכובד שהפר את רכושו וגאוותו . בכל פעם שהוא זוכר את המלך שלו, המעיים שלו מתהפכים, והעלום הוא דרשה, והאדם הבלתי מוסרי מקלקל אותו במשהו שנופל על המעי שלהם . זהו עוול מעיק, מעשה עוול לעם החותך את מעיו . ומי שרואה שהוא מכה בדלת האימאם מהקברטים משהו מהחלילית והמחול כמו הלוטה, הטנבור והמצלה, הוא ישיג את המנדט והסמכות אם הוא כשיר לכך, אחרת הוא יוזם מילים ….

ליחה היא בחלום סכום כסף שלא צומח . אם ראה שהוא זרק ליחה שהגיעה לנרתיק והתרפא, ואם הוא היה חולה והרגיש כאילו הוא חובש אותה, אז הוא מוציא הוצאה כבדה, ואם הוא בקיא הוא חסר . ואם שיער או חוטים יצאו מפיו, חייו יהיו ארוכים . ונאמר שאם מים יוצאים מפיו של אדם בעל ידע, הרי שזו דרשה שאנשים נהנים ממנה, או פתווה, ואם הוא סוחר, הוא כן ….

ומי שרואה שהרוק שלו יבש, אנשים שונאים אותו ושונאים דרשה ….

המתנה : דרשה, אז מי שרואה שהוא נתן מתנה למישהו, או שניתן לו משהו, בתו או אישה מקרוביו התארסו לו, והנישואין התקיימו משום שאלוהים אדירים אמר : ( ואני נשלח אליהם עם מתנה, אז נראה מדוע השולחים יחזרו ). בלקיס שלח את המתנה, ושלמה פנה אליה . ונאמר כי המתנה האהובה מעידה על פיוס בין המהדי למקבלו . שליח האל, שיהיה עליו תפילת האל ושלום, אמר: ~ תן מתנה לאהבה .~…