גשם : מעיד על רחמיו של אלוהים, דתו, הקלה ועזרה, ידע, הקוראן והחוכמה, מכיוון שמים הם חיי הבריאה וטובת האדמה, ובאובדן הרס האנשים והבקר והשחיתות העניין ביבשה ובים, אז מה דעתך אם המים שלהם הם חלב, דבש או שומן . זה מעיד על פוריות, שגשוג, מחירים זולים ועושר . מכיוון שהוא הסיבה לכל זה, והוא מופיע, וכיצד, אם מדובר בחיטה, שעורה, שמן, תמרים, צימוקים או אבק ללא אבק, וכן הלאה, מה שמעיד על כסף ופרנסה, וזה עשוי להצביע על צרכים לרדת מהשמיים כמו ארבה, ברד או רוח, במיוחד אם הם נמצאים בו אש או מימיו היו חמים, כי אלוהים, כבוד לו, ביטא בספרו את מה שגילה לאומות ייסוריו עם גשם, כמו האומר הקב~ה : ~ וגשמנו עליהם, כך הגשם של האזהרים .~ ואולי מסומן על ידי מרדה ודם שנשפך, במיוחד אם מימיו היו דם . ואולי המחלות והמחלות מסומנות על ידי אבעבועות שחורות והציור, אם זה לא בזמן ובזמן שהוא מזיק לקור שלה ולנקודה הטובה שלה, וכל מה שפוגע באדמה ובצמחיה ממנה מזיק לגופים שנוצרו גם ממנו וגדלו בו, אז מה אם הגשם היה במיוחד בבית, כפר או יישוב לא ידוע, ואולי זה הצביע על מצוקתו ויסוריו של הסולטאן, כמו יריבים וסדרים, במיוחד אם זה היה גשם עם חיים, וכן הלאה . בין עדויות הייסורים, ואולי עדויות לרפואה, לתבונה, למניעה ולחופשה עבור מטיילים, בעלי מלאכה וכל מי שעובד באוויר הפתוח, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אם יש בך נזק מגשם .~ מי שראה גשם ציבורי במדינה, אם העם היה בפריון ירוד, מחירם היה זול, אם עם גשם כפי שהוא ראה אותו, או על ידי חסד שלו, או ספינות שהציעו אוכל . ואם היו בדיכוי, ייסורים ומחלות, אז זה ייעלם מהם אם הגשם היה מועיל באותה תקופה, ואם הוא היה מזיק או שיש בו אבן או אש, מכפיל את מה שהם נמצאים בו, ואת תדירות איתם בהתאם לחוזק והחולשה של הגשם . אם זה היה ריסוס, העניין קל לראיה . ומי שרואה את עצמו בגשם או לכוד מתחת לגג או קיר, אז הוא מזמין נזק באמצעות דיבור ופגיעה . או שהוא היכה ככל שהגשם היכה בו, או שהוא נפגע על ידי מנקז אם הוא היה חולה, או שזה הזמן שלו, או שהמקום היה המקום שלו . באשר לאסור מתחת לחומה, או שהוא נעדר מעבודתו או מנסיעתו או בגלל מחלתו או מסיבת עוניו, או שהוא כלוא בכלא על פי המסקנות בכל היבט זה מקום בו ראה את עצמו ועם התגברות ראייתו ומה בערותו, אלא אם כן שטף בגשם מטומאה, או טיהור ממנו לתפילה, או שוטף את פניו במים, כך ראייתו נכון, או שהוא נשטף בטומאה שהייתה על גופו או על בגדיו, אם הוא היה כופר, הוא הפך מוסלמי, ואם הוא היה חדשני או חוטא הוא חזר בתשובה, ואם הוא היה עני, אלוהים העשיר אותו, ואם הוא קיווה צורך עם הסולטאן או מישהו כמוו הצליח אותו, והוא הרשה לו את מה שהוא עשוי להזדקק לו . וכל סוג רצוי למינו, כי הוא ראוי לשבח, וכל סוג ששונא את סוגו שונא . ואבן סירין אמר : אין הקלה בספר אלוהים אדיר אם יבוא שם הגשם, הוא מעונן, כמו שאמר הקב~ה : ~ וגשמנו עליהם גשם .~ והוא אמר : ~ ואנחנו התקלחנו אבנים עליהם .~ אם זה לא נקרא פרג 'גשם הציבור הרחב, לפסוק : ~ וירדנו משמים, מים מבורכים ~ , ואמרנו כמה מהם : גשם מראה שיירת גמלים, וגמלי השיירה מראים גשם . והגשם הכללי הוא אבסורדי, ואם הוא רואה שהשמיים גשמו חרבות, אז אנשים נגועים בוויכוחים ומריבות, ואם יורד גשם של אבטיחים, הם חולים, ואם יורד גשם בלי עננים, אז הוא לא מכחיש את זה. , כי הגשם יורד מהשמים . ונאמר שהוא הקלה ממקום שאין בו תקווה, ופרנסה ממקום שלא נחשב . המילה גשם ומים שנופלים וכדומה, נכונה יותר בפירוש מהמילה גשם ….

…ומי שרואה שגשם יורד מהשמים אינו דומה לצורת הגשם, ואם סוגו חביב, הרי שהוא טוב, ואם הוא שונא, הרי זה סבל ומחלוקת ….

…זה מציין בחלום את האיסלאם לפיו אנשים חיים וניצלים . זהו הגורם לחסדיו של אלוהים על נשיאת המים שבהם חיה הבריאה . ואולי העננים הצביעו על ידע ופסיקה, חוכמה ובירור בגלל טוב לב החוכמה שהיא מכילה . ואולי הוא ציין את החיילים שנושאים מים, מה שמעיד על הבריאה, שנוצרו ממים . וזה עשוי להתייחס לספינות שעוברות במים שאינן יבשות . ואולי הצביע על נשים בהריון . אולי זה מעיד על גשם בגלל זה . ואם העננים היו שחורים, או שיש לו רעמים, הוא ציין את הסימפטומים של הסולטאן, את ייסוריו ואת פקודותיו . ומי שראה עננים בביתו הפך למוסלמי אם הוא לא מאמין, או שהוא זכה לברכה אם הוא היה מאמין, או שאשתו נכנסה להריון אם הוא רוצה לעשות זאת . ואם הוא רואה את עצמו רוכב על העננים, הוא מתחתן עם אישה צדיקה אם הוא רוואי, או שהוא מבצע חג'ג 'אם הוא מקווה לכך, אחרת הוא ידוע בידע ובחוכמה אם הוא סטודנט . אם הוא רואה שמגיעים עננים ברורים, ואנשים מחכים למימיהם, הציגו את הצד ההוא למה שהעם מצפה לו ומחכה . אם אדם רואה שעננים נפלו על אדמה, מדובר בשטף וגשם או גורים או חתול או ציפור, ואם יש עדויות לדאגה ושנאה כמו רעלים, רוחות חזקות, אש, אבנים, נחשים ועקרבים. , אז זו פשיטה שמגיעה אליהם, או ארבה או מגיפה שפוגעת בצמחים שלהם, או דוקטרינות וכפירה שמתפשטת בין הצג אותם . ונאמר : אס- סאהב הוא מלך גדול או סמכות רחומה רחומה או מלומד או איש חכם . אם אדם אוכל עננים, הוא מרוויח מאדם עם כסף או חוכמה מותרים . אם ירכב על העננים, ציוויו יתעלה ויתעלה בחכמתו . אם הוא רואה שעולמו עננים, אז סבו ורדיפתו אחר חוכמה . ואם העננים שחורים, הרי זו חוכמה בחומרה, אבירות ושמחה . ואם תהיה אימה עם עננים, אז היא תקבל זוועה מאדם חכם וחזק . ואם הוא רואה שבנה בית על עננים, אז הוא מגיע לעולם מכובד עם חוכמה וגובה . אם הוא רואה שיש עננים ביד שמהם יורד גשם, אז הוא משיג חוכמה וחוכמה עוברת על לשונו . ואם יראה ענן העולה ויגש עליו גשם, אז ילמד מאמני נימוס מדבר העולם הזה . אם אין בו גשם, ואם אין בו גשם, והוא מבין המיוחסים למדינה, אז זה לא עושה צדק או הוגנות, ואם זה מיוחס לסחר, אז זה עושה לא למלא את מה שהוא מוכר, ואם הוא מדען, הוא קמצן מהידע שלו, ואם הוא אומן אז הוא שולט בייצור שלו ומייעץ, ואנשים צריכים את זה . ועננים הם סולטנים עבורם יותר מאנשים . ומי שראה שעננים יורדים מהשמים וגשם גשם כללי, אז האימאם שולח למקום ההוא נסיך צודק, ואם העננים היו שחורים אז ירד גשם, אז המושל הוא צודק, ואם העננים היו לבנים אז זה גשם, ואז הוא היה שליט מבורך וצודק . ונאמר : אם יראה עננים בזמנו, אז הוא ישיג טוב, ברכה, חסד וכסף, ואם יראה עננים גשומים בזמנו, אז אלוהים אדירים מרחיב את הפרנסה בעיירה ההיא, ואם הם נמצאים בצורת, הוא מרחיב אותם ומסיר אותם ממנו . אם הוא רואה עננים שחורים ללא גשם, אז הוא זוכה לתועלת, וייתכן שזה עדות לקור או לעצב קשה . אם הוא רואה ענן אדום בזמן אחר, תושבי העיר ההיא יסבלו ממצוקה, מחלוקת או ממחלות . אם הוא רואה עננים עולים מהאדמה לשמיים, אז הוא מציין טוב וברכה. אם החזון איש רוצה מסע, זה נעשה בשבילו . ואם יראה ענן כהה, הוא יהיה במצוקה וכל ענייניו סגורים בפניו . והעננים הלבנים בחזון הם עדות לעבודה . והעננים שאדם רואה כעלייה מן האדמה לשמיים מעידים על נסיעה . ומציין מי נסע בשובו מנסיעתו ומעיד על הופעתם של דברים נסתרים . והעננים האדומים מעידים על אבטלה . והעננים הכהים מעידים על ענן . ועננים שחורים מעידים על קור קשה או עצב . אולי העננים האדומים הצביעו על חייל שנכנס למדינה ההיא ועלילה . ומי שרואה שהוא לקח משהו מהעננים, הוא יסבול משהו גדול בחוכמה, או הרבה חריש וטיפוח . ומי שיראה שהוא רכב על העננים או הלך עליו, הוא יבין את כל החוכמה . ומי שיראה את העננים מכסים את השמש, המלך יחלה, יוכנע או יבודד מסמכותו . ג'עפר אל-סאדיק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : מי שרואה את חולצתו מהעננים, הוא מכוסה על ידי אלוהים, ברכה . והעננים מעידים על היעלמות הדאגה, המר, הפחד והתגלות הכבוד, וזה מה שנראה לאפוטרופוסים בעת גשם של מים , ואולי העננים מצביעים על היכרות עם האמרה הקב~ה : ( לא ראית שאלוהים שם עננים ואז מלחין אותם )….

ומי שרואה שים נע נעצר אז הוא משבש את ענייני המלך ….

…זה מציין בחלום את האיסלאם לפיו אנשים חיים וניצלים . וזו הסיבה לרחמיו של אלוהים מכיוון שהוא נושא את המים שבהם הבריאה חיה . ואולי העננים הצביעו על ידע ופסיקה, חוכמה ובירור בגלל טוב לב החוכמה שהיא מכילה . ואולי הוא ציין את החיילים לשאת מים, מה שמעיד על הבריאה, שנוצרו ממים . אולי זה מתייחס לספינות שעוברות במים שאינן יבשות . ואולי הצביע על נשים בהריון . אולי זה מעיד על גשם כי זה הסיבה שלו . ואם העננים היו שחורים, או שהיו לו רעמים, הוא ציין את הסימפטומים של הסולטאן, את ייסוריו ואת פקודותיו . ומי שראה עננים בביתו הפך למוסלמי אם הוא לא מאמין, או שהוא זכה לברכה אם הוא היה מאמין, או שאשתו נכנסה להריון אם הוא רוצה לעשות זאת . ואם הוא רואה את עצמו רוכב על העננים, הוא מתחתן עם אישה צדיקה אם הוא רוואי, או שהוא מבצע חג'ג 'אם הוא מקווה לכך, אחרת הוא ידוע בידע ובחוכמה אם הוא סטודנט . אם הוא רואה שמגיעים עננים ברורים, ואנשים מחכים למימיהם, הציגו את הצד ההוא למה שהעם מצפה לו ומחכה . אם אדם רואה שעננים נפלו על אדמה, מדובר בשטף וגשם או גורים או חתול או ציפור, ואם יש עדויות לדאגה ושנאה כמו רעלים, רוחות חזקות, אש, אבנים, נחשים ועקרבים. , אז זו פשיטה שמגיעה אליהם, או ארבה או מגיפה שפוגעת בצמחים שלהם, או דוקטרינות וכפירה שמתפשטת בין הצג אותם . ונאמר : אס- סאהב הוא מלך גדול או סמכות רחומה רחומה או מלומד או איש חכם . אם אדם אוכל עננים, אז הוא מרוויח מאדם עם כסף או חוכמה מותרים . אם ירכב על העננים, ציוויו יתעלה ויתעלה בחכמתו . אם הוא רואה שעולמו עננים, אז סבו וחתירתו לחוכמה . ואם העננים שחורים, הרי זו חוכמה בחומרה, אבירות ושמחה . ואם תהיה אימה עם עננים, אז היא תקבל זוועה מאדם חכם וחזק . ואם הוא רואה שבנה בית על עננים, אז הוא מגיע לעולם מכובד עם חוכמה וגובה . אם הוא רואה שיש בידו עננים שמהם יורד גשם, אז הוא משיג חוכמה וחוכמה עוברת על לשונו . ואם יראה ענן העולה וממטיר עליו זהב, אז ילמד מאמרים חכמים מענין העולם הזה . אם אין בו גשם, ואם אין בו גשם, והוא מבין המיוחסים למדינה, אז זה לא עושה צדק או הוגנות, ואם זה מיוחס לסחר, אז זה עושה לא למלא את מה שהוא מוכר, ואם הוא מדען, הוא קמצן מהידע שלו, ואם הוא אומן אז הוא שולט בייצור שלו ומייעץ, ואנשים צריכים את זה . ועננים הם סולטנים עבורם יותר מאנשים . ומי שראה שעננים יורדים מהשמים וגשם גשם כללי, אז האימאם שולח למקום ההוא נסיך צודק, ואם העננים היו שחורים אז ירד גשם, אז המושל הוא צודק, ואם העננים היו לבנים אז זה גשם, ואז הוא היה שליט מבורך וצודק . ונאמר : אם יראה עננים בזמנו, אז הוא ישיג טוב, ברכה, ברכה וכסף, ואם יראה עננים גשומים בזמנו, אז אלוהים אדירים מאריך את הפרנסה בעיר ההיא, ואם הם נמצאים בצורת, הוא מגדיל אותם ומוציא אותם ממנו . אם הוא רואה עננים שחורים ללא גשם, אז הוא יקבל תועלת, וייתכן שזה עדות לקור או עצב קשים . אם הוא רואה ענן אדום בזמן אחר, תושבי העיר ההיא יסבלו ממצוקה, מחלוקת או ממחלות . אם הוא רואה עננים עולים מהאדמה לשמיים, אז הוא מציין טוב וברכה. אם החזון איש רוצה מסע, זה נעשה בשבילו . ואם יראה ענן כהה, הוא יהיה במצוקה וכל ענייניו סגורים בפניו . והעננים הלבנים בחזון הם עדות לעבודה . והעננים שאדם רואה כעלייה מן האדמה לשמיים מעידים על נסיעה . ומציין מי נסע בשובו מנסיעתו ומעיד על הופעתם של דברים נסתרים . והעננים האדומים מעידים על אבטלה . והעננים הכהים מעידים על ענן . ועננים שחורים מעידים על קור או עצב קשים . ואולי העננים האדומים הצביעו על חייל שנכנס לארץ ההיא ועלילה . ומי שרואה שהוא לקח משהו מהעננים, הוא יסבול משהו גדול בחוכמה, או הרבה חריש וטיפוח . ומי שיראה שהוא רכב על העננים או הלך עליו, הוא יבין את כל החוכמה . ומי שרואה את העננים מכסים את השמש, המלך יחלה, יוכנע או יבודד מסמכותו . ג'עפר אל-סאדיק, אלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : מי שרואה את חולצתו מהעננים, הוא מכוסה על ידי אלוהים, ברכה . והעננים מעידים על היעלמות הדאגה, המר, הפחד והתגלות הכבוד, וזה מה שנראה לאפוטרופוסים בעת גשם של מים , ואולי העננים מצביעים על היכרות עם האמרה הקב~ה : ( לא ראית שאלוהים שם עננים ואז מלחין אותם )….

…ומי שרואה שקבוצה נמצאת מעל הגג שלה, אז זה כך, והגג נסדק, התרחש עניין שלא אהב, והיכה על ידי אבן או חץ וכדומה הוא נאום משפיע כמו השביתה, וטובת התקרה ועיטורה, תפארתה ופניה לבעליה, ונפילת הגג, אסון גדול כי אלוהים אדירים אמר: “ הגג היה גאה בהם מעליהם . ” הפסוק ….

…עומס כבד אם אתה חולם שאתה נושא מטען כבד, זה מציין חיים ארוכים מלאי אהבה וטוב לב . אם אתה נופל תחת עומס כבד, הדבר מעיד על חוסר יכולתך להשיג את השירותים הנחוצים למי שרואה אותך כמקור פרנסה . אם אתה רואה אחרים בעמדה זו, הדבר מעיד על חוויות עליהם שתהיה מעוניין בהם ….

…מי שרואה שהוא לקח משהו מהעננים, הוא יסבול מחכמה או הרבה חריש ואובדן, ומי שרואה שהוא רוכב על עננים אז הוא מבין את כל החוכמה ומתחתן או עולה לספינה אם הוא מקווה לנסוע ומי שרואה פיסת עננים על ראשו מקבל אליו גדולה בגורלו ומי שרואה ענן שקיבל אותו הוא בטוח והגינות, חדשות טובות והקלה מכל צער ואם הוא לא ראוי לכך, אז זהו עונש וייסורים על כך. ומי שרואה שהעננים נופלים על האדמה, אז זה זורם או חורבן של עיירה, ומי שרואה עננים שיש בהם תגובת נגד לעולם, אז זה רחמים. ומי שמשיג משהו מזה, הוא ירוויח מאותה ייסורים ורחמים באותה מידה. ואם העננים שחורים, הם עשויים להצביע על משהו שנוא או מתנגד על ידי שליט, ואם יש רעמים או ברקים עם העננים, אז הוא מיהר לחזון להאמין בכך, ומי שראה שבצל העננים הוא מצא באותה שנה טוב וברכה ומי שראה שהעננים מכסים את כל העולם ולא נכנס אליו גשם אינו ראוי לשבח ומי שראה שהעננים מכסים את השמש, כי המלך מת או מביס או מבודד מחלות, רעב או פינוי יורד עליהם, ואם הוא יראה שזה ירד עליו במיוחד, הוא היכה ופגע בזה יירד עליו ומי שרואה את זה כאילו יורד גשם ולא כמו מראה הגשם ואם הוא אהוב אז זה זה טוב ואם זה גנאי אז זה סבל ומשפט ואם יורד גשם דבש, חלב וכדומה, כי זה טוב, שיער, שלל ודת טובה, גם אם יורד גשם של רבא או חול, זה טוב זה לא לעתים קרובות, ואם יורד גשם של זבובים, עקרבים, חיים או l כמו, אז אין בזה טוב, פרטי וציבורי, וזה ייסורים שפוקדים את אנשי המקום ההוא, וכל מי שרואה שהוא התרחץ בגשם וביצע בו שטיפה, אז הוא טוב בדתו ו העולם הזה ומי שרואה שהוא שותה ממי גשמים ואם היה ברור, היה לו טוב, ואם זה רע, מחלה כמו שהוא שתה, ואם אדם חולה היה רואה שיש גשם קל בתכיפות הוא נרפא, ואם הוא ראה גשם כבד, הוא ייגווע במחלה ההיא….

…ואם אדם חולה ראה שיש גשם קל לעיתים קרובות הוא נרפא, ואם הוא ראה גשם כבד, הוא היה נספה לעיתים קרובות במחלה זו ….

…ומי שרואה שמכל טיפת טיפות גשם יש קול שמגביר את גאוותו ומעמדו, ושמו מתפשט במקום ההוא, ואם ראה גשם גדול הוא ירד ורץ ממנו לכל מקום, והמבקש לא פגע זה, אז הוא יהיה קנאי למלך ויעצור את רועו מעצמו, ואם הוא לא מסוגל לחצות אותו הוא לא יכול להדוף את רועו, ואם מים יורדים מהאוויר כמו גשם, אז יופיעו מחלות וייסורים המקום ההוא ….

הגג הוא בחלום אישה בדרגה גבוהה . ונאמר : איש בדרגה גבוהה . ומי שרץ את הגג יוכה באסון מהסולטן . ופתרונות על הגגות מעידים בימי הקיץ על מנוחה ובגדים והסרת דאגות, ייסורים, מחלות וחשיפת סודות ….

כבד כבשים : קבור כסף שקורה למי שמכה ממנו משהו או אוכל אותו גולמי, צלוי או מבושל . הכבדים של כל בעלי החיים הם גם קבורים כסף, אך הטוב ביותר ורובם כבד האדם ….

…הוא נמצא בחלום, אם אין שום נזק ממנו, אז זה טוב, פרנסה ורחמים . אולי הגשם הצביע על חיי האדם והארץ, או על השגת מה שהאדם הבטיח . אם הגשם ספציפי למקום ידוע, הוא מעיד על צערם של אנשיו, או שהם נחשפים לצופה . אם הגשם הוא שנה מזיקה, כמו אם יורד גשם של דם או אבנים בשמיים, הרי שהוא מעיד על חטאים וחטאים . ואם הרואה נוסע, נסיעתו עשויה להיות מושעה . הגשם המועיל עשוי להצביע על פיוס עם אויבים, או על הקלה במצוקה . וגשם הוא שיירת גמלים בדיוק כמו שיירת גמלים זה גשם . ומי שרואה עבורו גשם ציבורי, עניין מת חי לו, ומקבל טוב, חסד וברכה, ואם הוא מוצף או חוב, הוא ישוחרר . ובאותה שנה ירד גשם של פרג 'וגאת' . ומי שיראה גשם בביתו, במיוחד ללא אנשים, יזכה לתועלת, לטוב ולכבוד . ומי שרואה גשם שנשפך מכל עבר ועוקר עצים, זה מרדה והרס מצד הסולטאן . אם האדמה גשמת דם אז היא מייסרת . אם חקלאי רואה גשם, הרי שהוא חדשות טובות ופוריות . ונאמר : אם הגשם הוא עפר ללא אבק, הרי הוא פורה . אם הגשם הוא דבש, אז זה טוב לכל האנשים, וכמו כן אם זה שומן, חלב, שמן וכדומה . והגשם מעיד על רחמיו של אלוהים, דתו, הקלה ועזרה . אולי צוינו המכות היורדות מהשמים, כמו ארבה, ברד ורוח, במיוחד אם הייתה אש והמים חמים . אולי זה מעיד על הפיתוי והדם שנשפך, ואולי זה מעיד על מחלה ומחלה אם לא היה בזמנו . ואם הגשם היה בזמן, זה ימנע ממנו לנסוע או לעבודתו, או למען חוליו, או בגלל עוניו, או שהוא נכלא . ואם הרחץ בגשם מטומאה . או שהוא טוהר עם זה לתפילה, או שהוא נשטף בטומאה בגופו או בבגדיו, ואם הוא היה לא מאמין, הוא הפך מוסלמי, אם הוא היה חוטא, הוא חזר בתשובה, ואם הוא היה עני, אלוהים אדירים היה להעשיר אותו, ואם היה לו צורך ברשות, הייתי מפצה עליו . ומי שראה שהשמים מטילים חרבות, העם יהיה סובל מוויכוח ומריבה . ומי שיראה שהוא שותה מי גשמים, אם הוא מטוהר, אז יהיה לו טוב, ואם הוא רע, הוא היה חולה במה ששותה מים . ראה גם את הרעם, וראה את השמים ….

…ומי שרואה דרך מפוצלת ולא יודע לאיזו דרך ללכת, הוא מבולבל לגבי דתו ומלווה את אלה שאין להם דת ….

…אבן סירין אמר: מי שראה שהגג, הגג או הקיר שלו נופלים מהבית, או שהוא נשרף, אז תתרחש אסון בביתו ….

גשם אם אתה רואה את עצמך בחלום תחת הגשם, זה מנבא שתקצור הנאה רבה בהתבוננותך על תנאי היקום וכיצד להתמודד כראוי עם הנאותיו וצרכיו של הגוף . אם יורד גשם בחלום שלך, אז תיהנה מנעוריך ומהנאותיך, ותנאיך ישגשגו . אם יורד גשם מעננים שחורים כהים, תתאבלו ותדאגו מהבחירה הגרועה שלכם בפרויקטים . אם אתה שומע ורואה גשם יורד בזמן שאתה בורח ממנו רטוב, הדבר מנבא הצלחה בעבודה והגשמת הרצונות והשאיפות . אם אתה יושב בבית שלך וצופה מחלון הגשם שופך, זה מנבא מזל טוב, עושר ומפגש עם אלה שאתה אוהב . אם אתה שומע גשם יורד על הגג, זה מנבא שלום משפחתי, שביעות רצון ושמחות . תקבל כמות נכבדה של מזל . אם הבית שלך מתכווץ במהלך הגשם והמים טהורים ולא מעוננים, אתה תיפול להנאות אסורות באופן בלתי צפוי . אם המים מלוכלכים או מעוננים, צפו שההפך יקרה . אם אתה מתחרט שלא עשית דבר והאזנת לקול הגשם, תחפש את הנאותיך על חשבון תחושת הבעלות והצדק של אחרים . אם אתה רואה גשם יורד על אנשים אחרים, זה מנבא שתמשוך את אמונך מחברים . אם אישה א 'חולמת, הבגדים שלה מלוכלכים ורטובים בגלל הגשם, היא תיהנה עם מישהו ללא סייג, וחבריה יחשדו בה שהיא מקבלת את התענוגות המטופשים . אם אתה רואה גשם יורד על גידולי החווה, הדבר מנבא אובדן בעסקים ובמסחר, ואווירה קודרת ברמת החברה . לראות סופת גשמים זה תמיד סימן רע ….

…אל-סלמי אמר: מי שרואה שהוא אוכל כבד, הוא אוכל מכספו של בנו, ונאמר שמי שראה שהכבד שלו מנותק, אז בנו ימות כי הוא אמר עליו השלום : ילדינו הם הכבדים שלנו ….

…ומי שראה שהוא נושא בנטל כבד על חמורו ורכב עליו, זה מעיד על הגידול בכסף ובעושר ללא סוף או אינספור ….

…ומי שרואה אדם מת נושא משהו כבד, כלומר על ידי נשיאתו, אז הוא יזכה לחטאים ועקבים כבדים, ואין בו טוב שרואה שהמת רכב על סוסו או מתלבש בחרבו או לובש את בגדיו , וכל זה עשוי להיות אובדן, אשליה או דיכוי ….

…רעם : זה אולי מעיד על סעודת הסולטאן, מאיים עליו ומאיים עליו, וממנו נאמר שהוא רועם וזורח . אולי הוא הצביע על הבטחות טובות והזמנות קצרות, משום שהוא מצווה על מלך העננים להתרומם ולהיות נדיב לכל מי שאליו הם נשלחו . הרעם מעיד גם על תופי הזחילה והלידה מחדש, עננים על חיילים, ברקים על ראשי חץ ופריטים ודגלים צבעוניים שפורסמו, גשם על שפיכת דם, ורעמים על המוות . מי שרואה רעמים בשמיים, הם פקודות המגיעות מהסולטאן, ואם הוא רואה שמטובתו בגשם והאנשים זקוקים לו, הדבר מעיד על הגשם או על הבטחותיו של הסולטאן הטוב, והוא עשוי להצביע על שני הפרצופים ולהטיף לשני הדברים, גם אם האדם עם החזון הוא מישהו שייפגע מהגשם, כמו המטייל, הקטינים והכביסה והבנייה והקציר, ומי שיעבור את דרכם, או שגשם מזיק לו ועושה את זה ומקלקל את מה שהוא עשה, והם אישרו את זה לפני עלות השחר, כך שהם מזהירים לקחת את המתנה ולהתכונן לגשם, וגם פקודות הסולטן, או פשע בגין זה מזיק . מה דעתך אם הגשם באותה תקופה היה מזיק כמו גשם בקיץ ? ואם הוא רואה ברקים ברקים, אזי משמעות ההבטחה מאושרת במה שהוא מציין . ואם השמש הייתה בולטת בזה ולא היה גשם, אז תיפוף ופריטים שיצאו מהסולטאן כדי לפתוח אותו הגיעו אליו, והבשורה הטובה הובאה לו, או להוביל את החוזה של כמה משליטיו, או לשלוח אותו החוצה או לקבל אותו מחלק מהסרסורים שלו . ואם יש גשם, חושך ורעמים, אז גם מכות מהשמיים, כמו ברד, רוח, ארבה ודוב, או מגיפה ומוות, או סכסוכים או מלחמה אם המדינה היא מדינה של מלחמה, או שאנשים מצפים זה מאויב . כמה מהם אמרו : רעם ללא גשם של פחד. אם הוא רואה רעמים, אז הוא ישלם חוב, ואם הוא חולה, הוא חף מפשע, ואם הוא כלוא, הוא ישוחרר . באשר לרעמים, הברקים והגשמים, זהו כבוד למטייל וחמדנות לתושב . רעם היה הבעלים של כוח משטרה גדול . חלקם אמרו : רעם ללא ברק מעיד על התנקשות, הטעיה, שקר ושקרים, מכיוון שהוא מצפה לרעמים אחרי ברקים . נאמר כי רעש הרעם מעיד על מריבה ומחלוקת . ברק : מציין את הפחד מהשליט, את האיום וההבטחה שלו, להב הלהיטים ואת מכת השוטים, ואולי הסמכות הצביעה כנגד זה, ההבטחה הטובה, הצחוק, התענוג, הרצון וחמדנות הרצון ותקווה, בגלל מה שיש לו בייסורים, בייסורים ובאבן, ברחמים ובגשמים, כי ממה שמתארים אנשי החדשות, מלך העננים שאמון על השוט שלה, וקולו רעם עליו במילים של הקב~ה : ~ הברק מראה לך פחד ותאוות בצע .~ זה נאמר מתוך פחד מהנוסע ותאוות בצע לתושב, החקלאי, בגלל הגשם שהיה איתו . בכל פעם שברק מציין זאת, הוא מהיר ודחוף, בגלל מהירות עזיבתו וחוסר העברתו . מי שרואה ברק בלי אנשים, או שיראה את אורותיו פוגעים בו או חוטף את עיניו, או נכנס לביתו, אם הוא נוסע, הוא יהיה בחופשה, בין אם בגשם ובין בפקודת שליט, ואם הוא חקלאי שאדמתו התייבשה וצמא לנטוע אותה, הוא יטיף לצניעות ורחמים, ואם אדונו, אביו או סמכותו מכעיסים אתו. , וצחק עליו . ומשוררים השוו צחוק לברק ובוכים מגשם, כי הצחוק בקרב הערבים הוא מראה של דברים נסתרים ומראה הסתרות, ולכן הם נקראים אבקה אם הם נרפאים בעפעף כצחוק, ואם יש גשם איתו , זה מעיד על הכיעור של מה שנראה לו ממה שהוא בוכה, אז זה או ברק . מילים בוכות, או שוט שבוכה אותו, והגשם יהיה הדם שלו או חרב שלוקחת את נשמתו . ואם הוא חולה, ראייתו זורחת ועיניו דומעות, ומשפחתו בכתה ואמרה את התמדה שלו ומהר מותו במהירות, ומי שרואה שהוא אכל את הברק או היכה אותו או את ענניו, אז אדם קורא אותו לעשות משהו צדיק וטוב . וברק מעיד על פחד עם תועלת . ואמרו שברק מעיד על התועלת ממקום רחוק . ומי שראה ברק שורף את בגדיו, אשתו תמות אם היא הייתה חולה ….

…דניאל אמר : חזון הגשם מתפרש בטוב ורחמים מאת אלוהים אדירים אם זה כללי לאמירת הקב~ה, ~ הוא זה שיורד גשם לאחר שנפלו ומפיץ את רחמיו. ~ אם הגשם יורד בזמן שלו, אנשים אוהבים אותו והוא מספק, ואם הוא מגיע בזמן שאינו זמנו, אנשים לא אוהבים אותו והוא מאשים אותו. הגשם היה מיוחד, כמו למשל שהוא ירד על בית או על מחנה, מכיוון שהוא מחלה ומחלה או ייסורים ומצוקה, ואם הגשם יורד בנוחות זה טוב או תועלת ….

…ומי שרואה שהוא בונה דרך עד שהוא לא יודע, אז הוא מתחיל טעות וחטאים רבים קורים לו, ואולי דברי העם מושחתים בגללו ….

…ומי שראה שהוא נכנס דרך הים, הוא עמד בפקודת הסולטאן, ואם הוא היה חולה, מחלתו תהיה קשה ….

…ומי שרואה כי גלגל מים יצא דרך הבתים והבתים, הרי זה חיים טובים אם המים שלו מתוקים, ואם הם מלוחים, אז הם מזיקים או רעים והם מתפשטים, ונאמר כי גלגל המים היא אישה, אז מה שנראה בה אצל זאין או שין הוא באישה ….

דרך מרוצפת בחצץ אם אתה חולם שאתה רואה כביש מרוצף בחצץ, או שאתה נוסע עליו, אז זה מעיד על טיולים מהנים שמהם תפיק יתרונות רבים . באשר לבני הנוער, חלום זה מעיד על שאיפותיו של נביא ….

…ומי שיראה שהבית שלו הוא דרך שאנשים הולכים, אסון גדול יקרה ….

ומי שראה שהוא קורא על גג, אז הוא התפרסם בגלל אישה, והוא נענש על כך ….

ומי שמתפלל עם עם על גג, אז הוא מתפלל לעם, אז יהיה לו מוניטין טוב, מבחינת פארד או צדקה ….

…ומי שרואה שהכבד שלו חולה בזמן שהוא כואב לו, אז לא תהיה לו חמלה רבה כלפי משפחתו ואין לו שום תשומת לב אליהם ….

כבד אם חלמת על כבד מופרע, זה מצביע על כך שבן / בת הזוג שלך יהיו נסערים, והחיפוש אחר נפילות ימלא את זמנך, והרוגז ימלא את שעותיך . אם חלמת לאכול כבד, זה מצביע על כך שאדם רמאי התאים לעצמו את חיבתה של חברך ….

אם ראה כאילו נתן למתים בגד שלא פרסם או לבש, הרי שמדובר בפגיעה בכספו או במחלתו, אך הוא נרפא ….

…הכבד הוא מושא אומץ בחלום . מי שרואה שהוא כבד גדול, אז הוא רחום ואמיץ . ומי שרואה שהכבד שלו נפצע, נראה לו כסף קבור . הכבד הוא אתר הכעסים והרחמים . מי שיסתכל בכבד שלו ויראה את פניו בתוכו, הוא ימות . ומי שרואה שהוא אוכל כבד של אדם, אז הוא מכה בכסף שנחסך ואוכל אותו . אם מדובר בכבדים רבים, הרי שהם אוצרות שנפתחים בפניו, כמו גם כבדי כבשים, פרות וכו ' . הכבד מעיד על ילדים וחיים . אם היה לו שומן בכבד, זה כסף מנשים, ומי שאוכל כבד מקבל כוח ונהנה מבנו . ומי שרואה את הכבד שלו כואב, הוא פגע בבנו או במאהבו או שיש להם את זה . והכיב בכבד רקוב . ומי שחתך את כבדו מת . הכבד הוא המלך וטבח הנסיך . אולי יציאת הכבד מהחלל מעידה על עוול, לא בפני מחמוד . הכבד הוא בטל כסף . ומי שרואה שהוא אוכל את הכבד שלו, אז הוא מכה כסף ואוכל אותו, או אוכל מכספי בנו ….