…חזונו של אל-חסן בן עלי בן אבי טאליב, נוכחות חייו 63 – בסמכותו של עמרן בן עבדאללה, אמר : דעתו של אל-חסן בן עלי – שאלוהים יהיה מרוצה מהם – כשהוא רואה את הישן בין עיניו כתובות : ( תגיד, הוא אלוהים ) – סוראט אלחלאס, פסוק 2). Vqsa על סעיד בין מוסייב אמר : המלאי אישרר את החזון שלך עבורך, הוא אמר : FSM באותה שנה ומת – רחמי אלוהים על…
חולם על גלים מתנפצים עלי
(36 פירושים ומשמעויות של חלומות על גלים מתנפצים עלי)ועלי עץ הם מזונות וכסף, למעט עלי תאנה, כי זה צער
…עלי בן אבי טאליב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, לראות אותו בחלום מעיד על ניצחון על האויבים. אם רואים במקום ואנשים משתתפים אליו, זה מעיד על פגישתם כנגד מרדה . אם הוא נראה על ידי עולם הוא היה זוכה לידע, הוד וכוח . רוב אלה שרואים את האימאמים הללו בחלום, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, ימותו אנוס . ואם הרואה היה מלך הוא היה פותח מבצר . חזונו מעיד על ירושה, מסעות מפרכים והפגנת כבוד . מי שרואה אותו מכובד בידע ומתברך בנדיבות, אומץ וסגפנות, ומי שרואה אותו חי יקנא . ומי שרואה אותו במקום, יתכן שיש שם fitnah באותו מקום ….
…ומי שרואה את עלי בן אבי טאליב, שאלוהים יכבד את פניו, אז הוא יהיה גבוה בתפקיד, נשגב במקום, רהוט, אמיץ וחזק בלב, חיבה ומאומת, ונאמר מי שראה אותו בזמן שהיה גרוש היה צובר ידע ואומץ ומי שראה אותו חי במקום שאנשי המקום הזה ירוויחו ידע, צדק והגינות, ויפטור מהם עוול ודעות קדומות ….
ואם עלי בן אבי טאליב, מפקד הנאמנים, יראה את פניו חיים, הוא היה מכובד בידע ובמחיה באומץ ובסגפנות.
…ומי שרואה שהוא רכב על עלי אבן מוכאד, זה מעיד שהם סובלים ומצוקה ….
ומי שרואה הרבה ירקרקות על פני האדמה שאינה יודעת את מהותה, אז זה מתפרש על ידי דת והישרדות, ועשוי לפרש את חזון המטע או הדשא על גברים אם הוא עומד על רגלו ….
ומי שרואה את השמש על האדמה ללא אורה מעיד על כך שמלך המקום ההוא מבודד ….
…הוא שוחרר מהכלא בגלל חזון 113 – מוסא בן ג'עפר בן מוחמד בן עלי בן עלי בן עלי בן אבי טאליב היה פעם הרבה פולחן ומראה, והוא זימן את המהדי לבגדד וכלא אותו וכשהוא היה בלילות מסוימים הוא ראה את מהדי עלי בן אבי טאליב אומר לו : מוחמד : (לא היית מרוצה שאם תשתלט, תשחית את הארץ ותנתק את רחמיך )? סורה מוחמד, פסוק 22 התעורר מפוחד והורה לו להוציא מהכלא בלילה את Vocilh איתו וחיבק אותו ולקבל אותו ולקח את הברית לא צריך להיות בחוץ ולא על אחד מילדיו, הוא אמר : אלוהים, מה זה Shany לא התרחש, אמרתי בעצמי : אושרר . והוא ציווה עליו שלושת אלפים דינרים, והורה לו למדינה (1) 114 – בסמכות איוב שאמר : אדם שאל את מוחמד שאמר : ראיתי כאילו אני אוכל לחם בזמן שהתפלל, אז הוא אמר : קביס מותר לך ואסור לך לאכול בזמן התפילה, אז אמר לו : האם אתה מקבל את אשתך בזמן שאתה בצום? הוא אמר : כן, הוא אמר : לא ….
…שורד את אלוהים 78 – בסמכותו של איברהים בן סעד בן סייפי אלמכזומי, שהיה חברו של עבאיד אבן קותם בן עבאס, הוא אמר : הוא שלח אלי את עוביד אללה בן קות'ם, שהיה הנסיך של מכה בצהריים, ו הוא שהה בבארת מיימון בביתו של לבבה בינט עלי – אבן עבדאללה בן עבאס – אשתו והיא הייתה איתו אז באתי כשהוא מבועת והוא אמר : הו אבו איסמעיל, כלומר ראיתי את אלוהים כאהבה באמרה שלי , הוא יצא אל פנים של אדם מהקיר הזה ואמר : בעוד החיים והרבים הם טובים, נשא את טובתם על מקלות, אני מת . הוא אמר : אמרתי : לא, אלוהים הוא מהשטן , הוא אמר : לא , על ידי אלוהים , הוא אמר : אמרתי : ויאי אחרים , הוא אמר : מי? אמרתי : אולי לאחרים , הוא אמר אם אתה מציג את הילדה Blababh על , הוא אלוהים הטוב של איתי , אני נשבע, אמר מה נשארנו חודשים בלבד או עד למותה של הדלת שלו . הוא אמר לי : הו אבו איסמעיל , זה מה שאמרתי , הוא אמר : ואז בנינו שנשלחו לכאלה , זמן ווטיח אמר : אלוהים יגיע לפרצוף המסוים הזה, הוא אמר : בזמן שהשכונה תפסה קנס אחורה ימינה בכבודם ובעצמם טובות אני אלוהים מת . הוא אמר : לא, ברוך השם . הוא אמר : אין שום דלת להסביר לי . הוא אמר : נשארנו חודש בערך ואז נפטר . רועי אלבקאה אמר גם עובייד – אללה בן קטם – שהוא באותו יום ולמכה – אמר : ראיתי בחלום שאדם עומד בין הידיים שלי, הוא אמר : בעוד שהשכונה והקנס הנכון לאחור תפסו את שגשוגם בלוטס. : חשבתי שזה נוגע לי כל כך , ואמרתי : קנה לעצמי, ואז אמר לבאבה בינט עלי עלי עבאס, אשתו, אמר : היא בסדר איתי והיא זו שמתה . ואני נשאר שניים או שלושה חודשים כך אז מתי , ו להתיישב אחרי חודשים בערך. אם Bmak עשוי לאהוב את הידיים, הוא אמר : אז אמור למי ששומר על מחלוקת שעברה כוננות לאחרת, כאילו קדי הארית בן אבי תענוג שהוא הזכיר אותם Vetodjaa אותו ואמר לו : הגן עליך אלוהים, הנסיך , הוא אמר : הוא מת, אבל הוא מת ….
…אבו אל-קאסים עומר בן מוחמד אל-בסרי אמר לנו לבטניס, הוא אמר שעלי בן אל-מוספיר אמר לנו, הוא אמר לנו את אחמד בן עבדולרמן בן וואהב, הוא אמר, דודי אמר לי . הוא אמר שאבו בישר אמר לי בסמכותו של אבן שיהאב. הוא אמר כי אבו סלאמה בן עבדול רחמן אמר לי שאבו הוריירה אמר : שמעתי את שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אומר : מי שרואה אותי בחלום הוא כאילו ראה אותי בחיים ערים, ואז השטן לא מחקה אותי . אבו סלאמה אמר, אמר אבו קטאדה, שליח האל, שאלוהים יברך אותו וייתן לו שלום, אמר : מי שראה אותי ראה את האמת . אבו אל-חסן עבד אל-ווהאב בן אל-חסן אל-כלבי סיפר לנו בדמשק, הוא אמר שאבו איוב סולימאן בן מוחמד אל-ח'וזאי אמר לי, בסמכותו של מוחמד בן אל-מוספה אל-חומסי, בסמכותו של יחיא בן סעיד אל-קטאן, בסמכותו של סעיד בין מוסלמי, בסמכותו של אנאס בן מאליק . שהנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר : מי שרואה אותי בחלום לא יכנס לגיהינום . אבו בכר מוחמד בן אחמד בן מוחמד אל-עוספאני אמר לנו במכה, שאלוהים הכל יכול שמר עליו במסגד הגדול. הוא אמר: אבו אל-חסן מוחמד בן סהל סיפר לנו, על הסמכות של מוחמד בן אל-Musfy, על הסמכות של באקר בן סעיד, על הסמכות של סעיד בן קייס, על הסמכות של אביו, הוא אמר : שליח אלוהים עליו השלום אמר : עליו : מי שראה אותי לא יכנס לגיהנום בחלום . פרופסור אבו סעד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : אלוהים שלח את מוחמד, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, חסד לעולמות. אשרי מי שראה אותו בחייו והולך אחריו, ואשרי הרואה אותו בשנתו, כי אם הוא רואה אותו כחייב, אלוהים יוציא את חובו, ואם הוא רואה אותו חולה, אלוהים ירפא אותו . ואם הוא רואה אותו בהכרח לבצע את העלייה לרגל לבית, ואם הוא רואה אותו בארץ עקרה שהופרה, או במקום שהעוול התפשט במקום עוול בצדק, או במקום מפחד עבור ביטחון משפחתו, זה אם הוא רואה אותו בדרכו שלו . ואם הוא רואה אותו חיוור בצבעו, שחוק או חסר חלק מהטרף, הדבר מעיד על חולשת הדת במקום ההוא ועל הופעת הכפירה, וכמו כן אם הוא רואה לבוש עלוב . אם הוא רואה ששתה את דמו בשל אהבתו בסתר, אז הוא מות מעשה בג'יהאד, ואם הוא רואה ששתה בגלוי, הדבר מעיד על הצביעות שלו ונכנס לדם של משפחתו ועזר להרוג אותם . אם הוא רואה אותו כאילו הוא חולה, אז הוא מחמיר את מחלתו, אז אנשי המקום ההוא מתוקנים לאחר השחיתות, ואם הוא ראה אותו, השלום עליו רוכב, הוא היה מבקר ברכיבה שלו, ואם הוא היה רואה אותו ברגל, הוא הלך לבקר אותו ברגל, ואם הוא ראה אותו עומד, הפקודה שלו הייתה פשוטה, ואם הוא ראה אותו נותן את הקריאה לתפילה במקום שבו עומר הרס את המקום, ואם הוא רואה את זה כאילו שהוא אוכל את זה, זה מה שהוא הורה לו לשלם לזכאת מכספו . אם הוא רואה שהנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום עליו, ימות אחד מצאצאיו, ואם הוא רואה את הלוויתו במקום יש אסון גדול, ואם הוא רואה שהוא ביצע הלווייתו אפילו לקבר, ואז הוא נוטה לכפירה . ואם ראה שהוא ביקר בקברו, היה פוגע בהרבה מאוד כסף, ואם הוא ראה כאילו הוא בנו של הנביא ולא מצאצאיו, חזונותיו מעידים כי אמונתו התבהרה, ואם הוא ראה שהוא אבי הנביא, עליו השלום, הוא ציין את חולשת דתו ואת חולשת האמונה והוודאות שלו . לראות אדם יחיד, שליח האלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בחלום אינו נוגע לו, אלא מחלחל על הקהילה המוסלמית . נאמר שאום אל-פאדל אמר לשליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום : ראיתי בחלום כאילו כמה מגופך נותקו והונחו בחיקי , והוא אמר : טוב ראיתי, פאטימה יוליד ילד, ברוך השם, והוא יונח בחיקך . היא ילדה את פטימה אל-חוסין, עליהם השלום, והוא הושם בחיקה . ומסופר שאישה אמרה : הו שליח אלוהים, ראיתי בחלום כאילו חלק מגופך נמצא בביתי. הוא אמר : פאטימה יולדת ילד ומניקה אותו, והיא ילדה את חוסין והניקה אותו . אם הנביא, יהי רצון שתפילתו של האל ושלום עליו, ראה שהוא נתן לו משהו מהסחורה הנחשקת ביותר בעולם הזה, או אוכל או שתייה, אז טוב שהוא ישיג ככל שנתן לו, ואם מה שנתן לו היה מחומר גרוע, כמו אבטיח ואחרים, ואז הוא יינצל מדבר גדול, אלא שהוא יהיה פגוע ועייף . אם הוא רואה שאחד מחבריו, השלום עליו, עם מחבר החזון, השיג זאת, אז הוא כפירה בשמועות שלו ודבק בה ללא שאר חוקי האיסלאם והשאיר אחרים בלי שאר המוסלמים . שמעתי את אבו אל- חסן עלי בן אל- בגדדי, סצנה של עלי בן אבי טאליב, אללה יהיה מרוצה ממנו אומר : הבן אבא אמר רופא המסכן : זה היה חירשתי עשר שנים, והבאתי את העיר והחלטתי בין הקבר ואת הדוכן, ראיתי את הנביא של שלום אללה עליו בתוך חלום, אמרתי : הוי שליח אללה אמר: מי שאל אותי את האמצעים, ההשתדלות שלי נדרשה בשבילו, אמר : מאי אלוהים לרפא אותך , מה שאמרתי, אבל אמרתי : מי שביקש את האמצעים מאלוהים, ההשתדלות שלי נדרשת עבורו, הוא אמר, אז הוא הלך ממני בברכת אמירתו, שאלוהים יברך אותך . עבדאללה בן אלגלאא סיפר על מצב שנכנס לעיר שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, והלכתי לקבר שליח האל אליו, ובירכתי אותו ושני חבריו , שאלוהים יהיה מרוצה מהם, אז אמרתי : שליח אלוהים, לא היה אכפת לי ואני האורח שלך, ואז ירדתי וישנתי בלי הקבר, ואז ראיתי את הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בא אלי, אז קמתי והוא נתן לי כיכר, אז אכלתי קצת מזה, ושמתי לב והיה לי קצת כיכר ביד . בסמכותו של אבו אל-ופא אל-קארי אל-חרווי, הוא אמר: ראיתי את הנבחר, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום, בחלום בפליאה בשנים שישים ושלוש מאות, והשתמשתי לקרוא עם הסולטאן, והם לא שמעו ולא דיברו, אז הלכתי הביתה בקינה, אז ישנתי וראיתי את הנביא עליו השלום והברכה כאילו הוא שינה צבע, אז הוא אמר לי שלום אותו : האם אתה קורא את הקוראן את דבר האל הכל יכול בידי אנשים המדברים ושומעים שאינם קוראים? אל תקרא אחרי זה אלא מה שאלוהים רוצה . שמתי לב בזמן שהחזקתי את הלשון במשך ארבעה חודשים, ואם היה לי צורך לכתוב את זה על התיקון, בעלי החדיטים ובעלי הדעה נכחו בי, ואז הם הוציאו פתווה שאני מדבר בסוף על העניין, כי הוא אמר : אלא מה שאלוהים רוצה, וזה יוצא מן הכלל, אז ישנתי כעבור ארבעה חודשים במקום בו ישנתי לראשונה. ראיתי את הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, בחלום שמריע בפניו, והוא אמר לי : האם זה הוכח? אמרתי : כן, שליח אלוהים . הוא אמר : מי שחוזר בתשובה, אלוהים יסלח לו, הוציא את לשונך . הוא ניגב את לשוני באצבעו המורה ואמר : אם אתה בידי עם ואתה קורא את ספר האל, אז חתוך את קריאתך עד שישמע את דבר אלוהים . שמתי לב, ולשוני הייתה פתוחה, בזכות אלוהים . נאמר שאיש מאלמנייסר חלה, והוא ראה את שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, לילה אחד כאילו אומר לו אם אתה רוצה להיות טוב ממחלתך, אז קח לא לא . כשהתעורר, הוא שלח לסופיאן אל-ת'וארי, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, עם עשרת אלפים דירהם, והוא הורה לו להקצות את זה לעניים, והוא שאל אותו על ביטוי החזון, אז הוא אמר את משמעות דבריו, ולא את עץ הזית, כי אלוהים אדירים תיאר זאת בספרו ואמר : לא מזרחית ולא מערבית . והיתרון של הבעלים הוא החברות של העניים איתך, הוא אמר: הוא טיפל בו בזיתים, ואלוהים העניק לו רווחה באמצעות ברכת שליח אלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ויכבד החזונות שלו . למדנו שאדם הגיע לשליח האל, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, בחלום. הוא התלונן בפניו שמצבו הדוק, אז הוא אמר לו ללכת לעלי בן איסה, ולהגיד לו שהוא ישלם לך מה שטוב לך, אז הוא אמר, שליח אלוהים, באיזה סימן? הוא אמר תגיד לו בסימן שראית אותי על באטה, ואני לא ציית מהקרקע, אז ירדתי ובאתי אליי, אז אמרתי תחזור למקום שלך . לדבריו, עלי בן איסה הודח, והמשרד חזר אליו . כשהבחין, הגיע לעלי בן איסה, שהיה אז שר, והוא הזכיר את סיפורו. הוא אמר שזה נכון, והוא שילם לו ארבע מאות דינרים, ואז אמר לבזבז את החוב שלך, ולשלם לו עוד ארבע מאות דינרים, ואז הוא אמר, הפוך אותו להון שלך, אז אם אתה מוציא את זה, חזור אלי . והוא הזכיר אדם שידע מה אתה רוצה מאנשי בצרה, והוא נהג למכור את הקמע. הוא אמר שהוא שלח דוברה מכמה ממושלי אחוואז, ואני לא הסכמתי איתו לגבי מחירו. שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום בחלום, אז אמרתי לו, שליח אלוהים, שכה וכה קיללו את אבו בכר ועומר, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, הוא אמר, ~תביא אותו אלי , ובאתי איתו, ~הוא אמר,~ השכיב אותו והשכיב אותו, ~אז הוא אמר,~ תשחט את זה, ~אז אמרתי, שליח אלוהים, תשחט אותו? ואז הוא אמר: תשחט אותו עד שהיא אמרה שלוש פעמים, ואז גלגלתי את הסכין על גרונו ושחטתי אותו, וכשהתחלתי לומר, אני הולך אליו, אני ממריץ אותו ואומר לו מה שראיתי משליח האל. שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אז הלכתי וכשהגעתי לביתו שמעתי את הזאב, ונאמר שהוא מת . ואבן סירין בא לאיש שלא מואשם בדתו, חרד, והוא אמר שראיתי אתמול בשינה, כאילו הנחתי את רגלי על פני שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . הוא אמר לו: ~ישבת אתמול עם רוחות הרפאים שלך?~ הוא אמר שכן, הוא אמר, אז הוא הוריד אותם , אז הוא הוריד אותם ומתחת לאחת מרגליו הייתה עליו דרהם, מוחמד, שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום ….
…האימאם המועדף שאפי 65 – על אלקזנה אמר, שמעתי את שאפי אומר : ראיתי את עלי בן אבי טאליב – שאללה יהיה מרוצה ממנו – לישון ולברך ולחץ את ידי ולהוריד את הגמר ולהכין אותו באצבע שלי וזה היה דודי Vvsrha אמר לי : Msafank אולי וומן של אבדון, או להסיר את הטבעת שלו ולעשות את זה על אצבע, ואז השם שלך יגיע למה שהשם עלי הגיע במזרח ובמערב, ואז אל-חטיב סיפר על סמכותו של אלרבי בן סולימאן כי הוא אמר : באלוהים, האזכור של אלשפי התפשט בקרב אנשים בעלי ידע תוך שהוא מזכיר את עלי בן אבי טאליב ….
…אבו אל-חסן אחמד בן מוחמד אל-ע'סאני אמר לנו בסיידא. הוא אמר : אבו מוחמד ג'עפר בן מוחמד עלי עלי אל-חמאדני אמר לנו שהוא אמר איברהים בן אל-חוסיין בן עלי אל-חמדני, בסמכותו של אבו מועמר עבדאללה בן עומר אל-מקרי, בסמכותו של עבד אל-ורית '. בן סעיד, בסמכותו של אל-חסן בן דקוואן אל-מועלם, כי יחיא בן קטיר אמר להם, כי איקרימה בן ח'אליד אמר לו, שעומר אבן אל-חטאב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, ראה בחלום אמרו לו לתת צדקה לארצך, ואז אמרו לו שלוש פעמים, והנביא, השלום והברכה עליו, בא וסיפר לו על זה, והוא אמר : שליח אלוהים לא היה לנו כסף תואר לנו ממנו, אז שליח אלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר : תן צדקה וקבע את זה ….
…אבו אישק איברהים בן מוחמד ויהיא אמרו לנו בסמכותו של מוחמד בן איברהים אל-עדאווי, בסמכותו של אבו עמר עבד אל-רחמן בן אבי ווסאפה, בסמכותו של אבו אל-קאסים אל-בצאר, שאמר : עלי בן אל-מוואפק אמר : ביצעתי מספר עולי רגל וחמישים עלייה לרגל, וגמלתי את תגמולם עבור הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו ואבו בכר, עומר ועות'מאן ועלי, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, והורי, ונשאר ויכוח אחד . הוא אמר : הסתכלתי על ערפאת באנשי המצב ועל רעש קולם, אז אמרתי, אלוהים, אם יש ביניהם מישהו שלא קיבל את הוויכוח, אז הוויכוח הזה הוענק לו, כך זה יהיה הגמול בשבילו . הוא אמר, אז ביליתי את הלילה ההוא במוזדליפה, וראיתי את אדוני, ברוך ומעלה, הוא בחלום, והוא אמר : הו עלי בן אלמוואפק, עלי, אתה תהיה נדיב? סלחתי לאנשי הסיטואציה וכמוהם איתם וכפלתי זאת, ואני מתפלל לכל אדם ביניהם למען משפחתו, משפחתו ושכניו, ואני עם האדיקות ואנשי הסליחה ….
…הים מציין את הים בחלום על מלך חזק, אימתני וחסר פחד, רק שאפיק, שאנשים זקוקים לו, והים הוא עבור הסוחר את המזוודות שלו והפרנס בשכר הוא המורה שלו . ואולי מצוין על ידי טוהר מטומאה, אמונה לכופרים ותשובה לחוטא . זה מציין את השבועה, ואלוהים אלוהים נשבע לים, אז הוא אמר : ( והים שנחסם, עונש אדונך הוא מציאות ). הים עשוי להתייחס לאב ולאם, והוא עשוי להתייחס לגבר ולאישה שיש להם מוסר רע, ולאלה שיש להם תככים ומגרים . אולי זה הצביע על כלא לכלוא שם את החיה, ואולי זה הצביע על התעשייה שאין לה גבולות ועל העיר שאין לה חומות . והחזון שלו מעיד על עזיבת קבוצות . אם הים גדל בחלום גידול טוב, והאנשים היו זקוקים לגשם, היה יורד גשם . ואם אדם יראה את הים מתפוצץ כשגליו מתנפצים, אז במסעו יהיה לו פחד ומצוקה . מי שמסתובב בים יושב על חטאים, ואולי הים מעיד על העולם ועל תנאיו ונפלאותיו . להפגין טוהר מטומאה, אמונה לכופרים ותשובה לחוטא . זה מצביע על השבועה, ואלוהים אלוהים נשבע לים, אז הוא אמר : ( והים שנחסם, עונש אדונך הוא מציאות ). הים עשוי להתייחס לאב ולאם, והוא עשוי להתייחס לגבר ולאישה שיש להם מוסר רע, ולאלה שיש להם תככים ומגרים . אולי זה הצביע על כלא לכלוא שם את החיה, ואולי זה הצביע על התעשייה שאין לה גבולות ועל העיר שאין לה חומות . והחזון שלו מעיד על עזיבת קבוצות . אם הים גדל בחלום גידול טוב, והאנשים היו זקוקים לגשם, היה יורד גשם . ואם אדם יראה את הים מתפוצץ כשגליו מתנפצים, אז במסעו יהיה לו פחד ומצוקה . מי שמסתובב בים יושב על חטאים, ואולי הים מעיד על העולם ועל תנאיו ונפלאותיו ….
…Visions מבחינת ההגדרה של המונח ** ראשית : את ההגדרה של חזיונות כאשר מלומדים מוסלמים : מלומדים מוסלמים יצאו ב הגדרת החזון של לגיטימיות מיוחדת של טקסטים אלה VQ Guet בין החזון מלבד אדם רואה שלו חולמים ו- E של הטקסטים האלה, שהחלו מדענים בהגדרות שלהם שדרכו מודרני אבו קתאדה מוסכם : ( חלומות אמיתיים של אלוהים ואת החלום של השטן ) (1) לבין הדוקטרינה של השנה ב חזון כי : א סט של אמונות וחתול מוכנס אלוהים מסר בלב העבד בידי מלך או שד . או בשמותיהם אמת כלשהי . או שאנחנו מתכוונים לזה, או שזה לא בסדר . אבן אל- עראבי אמר : זה דומה במקרה של עירנות שהכילה מחשבות על לב האדם וחשב שזה E ) T על הפורמט . כלומר במערכת אחת . אחרת, הוא עשוי לבוא בתמצית שלא נאספה . והגדירה קדימה, אמרה אל-מזירי : תורתם של הסונים באמת ההתגלות . שאלוהים כל יכול יוצר אמונות בלב האדם הישן כמו שהוא בורא אותן בלב המעור, והוא, תהילה לו, עושה את מה שהוא רוצה שלא מונע ממנו לישון או להתעורר, אז אם הוא ברא אמונות אלה כאילו הוא הפך אותם למדע על דברים אחרים שהוא יוצר אותם במקרה השני, או שהוא ברא אותם . וידעתי שהם : אמונות שאלוהים יוצר בלב הרדום – כמו שהוא בורא אותם בלב הנערים, כך שאם הוא בורא אותם, זה כאילו הוא עשה להם דגל על דברים אחרים, אז הוא יוצר אותן במקרה השני, ואמונות אלה נופלות לפעמים בנוכחות המלך, ואז מה שקל נופל אחריו . ולפעמים השטן נמצא בנוכחות נפילות מעבר לכואב . (2) למעשה, המתווך בתעריף מכיר בכך שהם דומים במידה רבה כפי שנצפה מאותת להבדיל בין שני הסוגים של מה שהאדם רואה בחלומותיו . עליו אדבר בפסקה הבאה . אן Alhadit גם הבחינה Acar ידי ואמר : ( חלומות אמיתיים של אלוהים , ואת החלום של השטן ) כי אלוהים יוצר את החזון ואמונות שהופכות אותם מרוצות כדי לציין כי ללא נוכחות של השטן . והוא יוצר מה שהוא ידע על מה שפוגע בנוכחות השטן, ולכן הוא מייחס פרס לשטן על נוכחותו איתה, גם אם אין לו שום פעולה אמיתית . זהו פשר אומר ( עליו השלום ) (( התגלות של אלוהים ואת החלום של השטן )) הוא לא על השטן כדי לעשות משהו . כמה מדענים : כי השטן עשה ואת ההשפעה של עדות ישירה של hadeeth ג'אבר אללה עשוי להיות מרוצה ממנו אמר : A האיש הגיע הנביא, עליו השלום, אמר : (( ראיתי בתור אם להיט צווארי, הוא אמר : ( אחד אתה Btalb השטן לא יקרה? ) מסופר על ידי מוסלמים האימאם אחמד, ומונח זה של האימאם אחמד . ב המילה כאשר מוסלמי האימאם : הוא אמר: הוי שליח אלוהים : ראיתי בתוך חלום כמו אם הראש שלי פגע ב Vtdhrj Vachtddt על השפעתו . שליח האל העקיומי : ( לא מדבר אנשים Btalb השטן ללכת לישון ) Jabir אמר : שמעתי את הנביא עליו השלום אחרי דרשה הוא אמר : Hala עושה אחד של אתה בטבאל השטן בשנתו . (3) האימאם מוחמד ספארעני רחמי אלוהים אמר : להיות בטלב השטן שהוא רואה בחלומותיו מה מעציב אותו . זה נכנס לדאגה וכעס ומבלבל אותו בחזונו . הוא מניפולציה אמר 0 כדי בכל פעולה לא עובד זה שימושי : אבל אתה שחקן . הוא אמר בראיון, אמר istinja, PE אס עליו ( שהשטן ממלא את המושבים בבני אדם ) (4) כלומר הוא נכנס למיקומים, איסטינג'ה ועוקב אחר פגיעות ושחיתות? מכיוון שהוא מציב נטוש במקום בו אללה מגלה היכן ציווה על אסטרה בסטרה ולהימנע מחשיפה לעיני הצופים ולמוהאב את הרוח ושתן הרקטה . כל השטן הזה שיחק ודעה זו נכונה, ולכן החלום מהשטן הופך למציאות . הוא זה שמתאר אותו כמציאות, ולא כפרס . זאת מהעוינות הקבועה והמוצהרת שלו לבני אדם . מעשה השטן אם עובדת נפאטה . אין מטאפורה . סעיד קוטב, אללה ירחם עליו, הוא אמר : מעל הכל . אנו מחליטים כי הכרת טיבה או אי ידיעתה אינה קשורה להוכחת קיומה ואת אמיתותם של חלק ממנה . . . עד שהוא אמר . . . אנו תופסים את אופי החזונות הללו באופן כזה שמחסומי הזמן והמרחב הם שמונעים מהיצור האנושי הזה לראות את מה שאנחנו מכנים העבר והעתיד . או ההווה הנסתר . ושמה שאנחנו מכנים עבר או עתיד מוסתר על ידי גורם הזמן . ההווה הרחוק גם מעיב על גורם המקום . וכי התחושה של מה שיש באדם, איננו יודעים את טיבה, מתעוררת או מתחזקת, ולכן היא מתגברת על מחסום הזמן ורואה את מה שמאחוריה בצורה מעורפלת . לא מדע, אלא זכר . וכו 'את דבריו . ואז הוא אמר : ואני יכול לשקר הכל לפני שאני משקר, תאונה שארעה לי בזמן שהייתי באמריקה ומשפחתי בקהיר . וראיתי כאשר הישן ראה לי בן אחות כבחור צעיר, עם דם בעינו שמנע ממנה לראות . אז כתבתי למשפחתי ושאלתי על העין שלו . התגובה הגיעה לי שלעין שלו יש דימום פנימי ושהוא מטופל . שמים לב שהדימום הפנימי לא נראה מבחוץ . זו הייתה תצוגה מדגמית של אלה שנראו בעין בלתי מזוינת ראייה רגילה, אך הוסתרה מעיני דימום פנימי בתחתית, או שראייה אחת העלתה כי דם מהג'וב בפנים (5) ** שנית : הגדרת חזונות כאשר מדענים אינם – מוסלמים : עבור מדענים, שאינם מוסלמים, יש להם סיפורים ראויים למרבה גנאי בנושא זה, והסיבה לכך היא שהם ניסו למצוא עובדות שאינן מודעות לתודעה אליה הם פונים בהיבטים רבים אחרים . הם גם לא מאמינים או מאמינים בהתגלות או בשמיעה, ולכן דבריהם הופרעו . מי ששייך לרפואה מייחס את כל החזון לארבע התערובות שהן ליחה, מרה, דם ושחור, למשל : הם אומרים שמי שהליחה המומה עליו רואה שהוא שוחה במים, בגלל התאמת המים ל טבע הליחה, ומי שמתגבר על ידי הצהוב רואה את הלהבות, ועל כך לא מעידים ולא עושים זאת בדרך כלל. ומה שאמרו הוא סוג של חזון והחזון אינו מוגבל אליו , כי אנו יודעים שחלקו מן הנשמה , חלקו מן השטן וחלקו מן הרחום ביותר . ופילוסופים טוענים כי התמונות של מה קורה בתוך האדמה היא מובילה בעולם Kalnicoh מה לגבול עם חלק מהם Antakec בתוך הלב של השינה , וזה אפלטון של תאוריה המכונה תאוריה של אידיאל שרוב הדעת המושחתים מ שלה קודם , כי Alantqash של האיכויות של אובייקטים מה קורה בתוך הסימפטומים העליונים של העולם , והתסמינים לא מדברים על זה . יש חוקרים שאינם מוסלמים צריכים לנסות לפתור את תעלומת החלומות והגישה אליהם ניתן לשפוט את נפש האדם, את המניעים והנטיות והמגמות ואף הוחזקו . הוא פרסם את העולם של סופר בשם זיגמונד פרויד ( ניתוח של חלומות ) ב 1899 לספירה , ורואה שככל ( אגו ) על אירוע של ערנות היא זו אשר שולטת על הכוח של התנועה, פונקציה זו שיבשו במהלך השינה , ו ואז דוהה צנזורה גדולה שהוטלה על החלק ( הוא ) או התת מודע אמר : נסיגת המשלוחים הפסיכולוגיים שתפקוד השליטה או החלשתו מאפשר חופש מסוים נראה כעת . מצב חלום מיועד • לא מזיק . זה כבר בשימוש ~ פרויד ~ ניתוח של חלומות בתור אמצעי להגיע למעמקי הלא מודע Akoshvh עבור סודותיו . ~פרויד ים אן היא חלומות בתור ' דרך המלך ' ( אל התת-מודע המכיל את החוזה ואת המניעים ואת הרצונות המודחקים . ודאגו מדען ' קארן הורני ' ניתוח של חלומות . הם רואים חלומות המגבירים תובנה לגבי המצב ולחשוף כמה מגמות של המטופל כלפי העולם . זה הוא האמין ~ Aaark מ ~ שחלומות משקפים אלמנטים ואלמנטים סבירים סבירים אישיים בבית באותו הזמן . (6) זה מורגש מן המצגת קצרה זו לנק' שלהם הצפיות האלה כוללות : _ התמקדות השימוש חלומות בתור אמצעי להיכנס החולה של העולם ולגלות את סיבת מחלתו , או מצב . . הם מתמקדים רק כך – חלומות Bodgat שנקרא , אשר חושב על האיש לפני השינה שלו ואז לראות אחרי בשנתו , או להתמקד במשהו כי אין שום קשר עם חלומות , אבל זה מה שהם עושים עם מטופלים במרפאות פסיכיאטריות אחרי מה שהופך אותו להירגע המרפאת והעלים מדברים על עצמו ועל עבודתו והאישה ואלה ar מחייב אותו , והרופא כדי לפקח על הדיבור הזה , ולהיכנס דרך המטופל האישי הזה , וזה שונה לגמרי מהחזונות שהאדם רואה בחלום על ידי מלך החזון . Sayid Qutb אומר : אומר בית ספר לפסיכואנליזה על אופי החזון : Photo Photo Dreams נושמים תשוקות מגודלות בהעדר מודעות, וזה מייצג חלק מהחלומות . אבל לא כולם מיוצגים . ופרויד עצמו . על כל שליטתו הלא מדעית בתיאוריה שלו, הוא מחליט שיש חלומות נבואיים . (7) אומר מוחמד עלי קטב לתומך של סייד קוטב : לי יש אימצה ~ Ofroed ~ בניתוח יותר ומסקנות על אלראי ו אז ישב שדרכו הכללים ואת היסודות שהוא בנה את התיאוריות שלו בפסיכולוגיה , אבל • לצערי – זה היה לכיוון הסמלים והמשמעויות פיזית, או שמדובר בחיה דקדנטית, כך שהאדם אינו עושה צדק עם אנושיותו , והחזון – ללא ספק – חלקי בחיי היומיום של האדם , אך הוא במסגרת נסתר מעולם הגילוי, דו קיום בחיים ותרגול חושי , חזון שאינו חזון אלא תובנה , ותנועה שאינה עם הגפיים והאיברים, אלא רק במובן הרגשי . (8) אולי הטוב מבינינו להסביר את הסיבה לחסרון זה של הפסיכולוגים בהבנת החזונות ולתת לו את הזכות של האימאם אל- קורטובי אמר : לגרום לבלבול רתיעה בלתי חוקית ממה שהגיע נביאים מהדרך הישרה ומספיק הערות ב תגובה (9). ________________________________________ (1 ) הסכים , אל- בוכרי מסופר כפת 'אל- בארי (369 \ 12 ) קדימה אבן חג'אר . ריאד פרסם ספרייה מוסלמית מודרנית כמו בהסבר הגרעיני (17 \ 15 ) פרסם את בית הדפוס המצרי והמתקנים (2 ) מוחמד ספארייני . הסבר על שלישיות Musnad אחמד (1 /169 ) כדי להשיג זוהיר שוויש i : משרד האיסלאם 1392 e . (3 ) מסופר מ~מ כמו ההסבר הגרעיני (15 /27 ) בבית ספר ההתגלות – אופ. Cit. ) מסופר על ידי אחמד את שאר כף Almktherin 0 ב דקל ג'אבר בן עבדאללה אללה עשוי להיות מרוצה ממנו שפורסם קרן קורדובה במצרים . (4 ) מסופר על ידי אבו דוווד בספר הטהרה . נסתרו של באב בפרסום הגלוי של דאר חשב על ההישג של מוחמד מוחידין עבדול חמיד . וזה פרסים טוהר הספר Sunnahs הדלת Alarataad של שתן צואה . בית הוצאה לאור . השג את מוחמד פואד עבדול באקי ואחמד בשאר כף היד אלמטרין בכף היד ג'אבר בן עבדאללה – אופ – וראה את דבריו של האימאם ספארייני להסביר את השלישייה האימאם אחמד • אופ • (170 \ 1 (5) סייד קוטב – בה הצללים של הקוראן – פרסם דר זריחה i 1402 E (4/1972) (6 ) ראה הרחבה : ד~ר . חאמד זהראן . בריאות הנפש ופסיכותרפיה . (7) אופ סייד קוטב (4/1972) (8) מוחמד עלי קוטב – מדריך היירן בפירוש חלומות – הוצאת ספריית הקוראן – קהיר, עמ ' 5 (9) אבן חג'אר – פת אל-בארי – התייחסות קודמת ) (12/353) * צוטט מאת ד~ר פאהד אל-אוסיימי ….
…אבו מוחמד עבדאללה בן עלי בן חמאד אמר לנו, בסמכותו של אבו סעיד איסמעיל בן איברהים, הוא אמר : שמעתי את אבו אישאק אל-חוואס באל-שאם אומר : אדם נהג לשרת את דאווד אל-תאי וזכה לכינוי. אבו עבדאללה . אמר לו : אם אתה מת, שטוף אותי ואל תספר לאף אחד עלי . לדבריו, כשמת, ראיתי אותו בחלום על נגיב במודג ', שיש בו ארבעת אלפים דלתות, עם צללית נינוחה, והרוח כושלת, אז אמרתי, דוד, אלוהים יצטרף אלי . הוא אמר : הצילו שלוש פעמים ממני : רפאו את פצעי הבטן ברעב, ונתקו את העולם בצער, והעדיפו את אהבת האלוקים הכל יכול על רצונותיכם ולא אכפת לכם מתי תתקבל ….
…הוא מצא את כספו של אביו דרך חלום 79 – ומהחזון שהתרחש מה שאבן אל-קיים הזכיר הוא שאומאיר בן ווהב – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – הגיע בשנתו ואמרו לו : הגיע אל כאלה-ו- כזה ומהבית, ואז חפר למצוא את כספי אביך ואביו קבר כסף ומת ולא המליץ ואז קם אמיר משנתו וחפר אותו, ואתה מוצא את כספי אביך , ואביו קבר כסף ומת ולא המליץ על זה, אז אמיר קם משנתו, והוא בז אליו כפי שציווה עליו, אז הוא הכה עשרת אלפים דירהם והתנשא הרבה, אז הוא שילם את חובו ושיפר את מצבו ואת מצב ביתו זה היה אחרי ביטחונו, והצעירה מבין בנותיו אמרה לו : הו אבי אדוננו, מי שאהב אותנו בזכות דתו עדיף על הובל ונחמה, ולולא הוא היה יורש ממך את הכסף הזה , אבל סגדו לו כמה ימים. אבן אל-קיים אמר : עלי בן אבי טאליב אל-קיוורוואני אמר : עלי בן אבי טאליב אל-קייבראני אמר : חדית 'זה של עמיר והפקת כסף בחלום מדהים ממה שהיה לנו וראינו בזמננו בתקופתנו עיר מאבי מוחמד עבדאללה אל-בגנאשי היה אדם צדיק, שהתפרסם כשראה את המתים ושאל אותם על נעדרים והעביר את זה למשפחתם וקרוביהם עד שהתפרסם בזכות זה והרבה ממנו, כך שיבוא אותו ולהתלונן בפניו כי חמימה נפטר ללא צוואה ויש לו כסף שלא ידריך אותו למקומו, ולכן הוא מכין אותו לטוב וקורא לאלוהים בלילה שלו כדי לראות את המתים המתוארים. והוא שואל אותו על העניין עם זה ….
…בגן העדן, אוצרו, כיכרותיו, ארמונותיו, נהרותיו ופירותיו, אמר לנו אל-ואליד בן אחמד המטיף, אמר לנו כי אבן אבי חטים אמר לנו, אמר לנו מוחמד בן יחיא אל-ואסיטי, אמר מוחמד. בן אל-חוסיין אל-ברג'לאני אמר לנו, הוא אמר כי בישר בן עומר אל-זהראני אבו מוחמד אמר לנו, הוא אמר שחמד בן זייד אמר לנו, בסמכותו של הישאם בן חסן, בסמכותו של חפסא בינט ראשיד, אמר : מרואן אל-מהלמי היה שכנו, והוא היה מפלצת חרוצה, אז הוא מת, אז מצאתי אותו אדם חזק מאוד, אז ראיתי אותו כמו שהוא רואה את הישן, אז אמרתי, אבו עבדאללה, מה עשה אדונך לך? הוא הביא אותי לגן עדן. היא אמרה : אמרתי, אז מה? הוא אמר, ואז הרים יד ימין, היא אמרה : אמרתי, אז מה? הוא אמר, ואז העלת את זה לקרובים, אמרתי, מי ראית מאחיך? הוא אמר: ראיתי את אל-חסן, את אבן סירין ואת מימונה . חמאד אמר, הישאם בן חסן, אום עבדאללה דיבר איתי, וזו הייתה הבחירה של הנשים מבצרה. היא אמרה שראיתי בשנתי כאילו נכנסתי לבית טוב, ואז נכנסתי לגן וראיתי בטובתו את מה שאלוהים רצה, אז אם אני אדם הנשען על מצע זהב וסביבו ונמצא בתוך שלהם הושיטה את אל-עקריב, היא אמרה, ~אני נדהמת ממה שאני רואה טוב כמו שהוא בא, ואמרו לו את זה?~ הוא אמר את זה, מרואן אלמהלמי בא וישב על מיטתו, היא אמרה, אז התעוררתי משנתי, אז אם הלווייתו של מרואן עברה לי באותה שעה . אבו אל-חוסיין עבד אל-ווהאב בן ג'עפר אלמידאני אמר לנו בדמשק, אמר עלי עלי בן אחמד אל-בזאר, אמר: שמעתי את איברהים בן אלסירי אל-מוגאלי אומר : שמעתי את אבי אומר : אני הייתי במסגד שלי יום אחד לבד אחרי שהתפללנו אחר הצהריים, והנחתי חרוט מים כדי לקרר אותו לארוחת הבוקר שלי בנישה של המסגד. אז עיניי נרדמו, וראיתי כאילו קבוצת צפצפה אל-עין נכנסה למסגד כשהיא מוחאת כפיים, אז אמרתי לאחד מהם : מי אתה? היא אמרה לתאביט אל-בנני, אז אמרתי לשני : ואתה? אמרה לעבד אל רחמן בן זייד, ואמרתי לשני : ואמרת לסף, ואמרתי לשני : ואתה? היא אמרה לפרקאד, עד שנשארת אחת, אז אמרתי : למי אתה? והיא אמרה לאלה שלא מקררים את המים כדי לשבור את הצום שלו . אז אמרתי לה, אם אני כנה, אז עזוב את החרוט, והחרוט התהפך ונפל מהגומחה, ושמתי לב מחלומי לשבור את החרוט ….
…לווין שלוש 52 – עאישה – שיהיה אללה מרוצה – אמר : ראיתי בחלום כאילו שלושה לוויינים נשרו בשני רחובות החזון שלי לאבו בכר – אללה יהיה מרוצה ממנו – כשהוא קבר את הנביא – שלום יהיה אותו – בביתי, אמר אבו בכר – שאללה יהיה מרוצה ממנו -: זה אחד הירחים שלך, וזה הכי טוב שלו (1). * ; ובקריינות (2): עאישה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנה – אמר: ראיתי שלושה ירחים שנפלו בחדר שלי, אז שאלתי את אבו בכר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – והוא אמר, עיישה, אם אתה תאמין לחזון שלך, מיטב אנשי הארץ ייקברו בביתך שלוש. כששליח האלוהים – שאלוהים יברך אותו – נעצר סלאם – זידפן אבו בכר אמר לי : הו עיישה, זה הירח הכי טוב שלך, והוא אחד מהם . ( אז אבו בכר ועומר נקברו בביתה ). חזונו של עומר בן אל-חטאב שהוא ימות. 53 – בסמכותו של מדען בן אבי טבהא אל-יאמארי, שעומר בן אל-חטאב – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – עמד על הדוכן ביום שישי, שבח את אלוהים ושבח אותו, ואז הוא הזכיר את שליח האל – יהי רצון שאלוהים תפילות ושלום עליו – והזכיר את אבו בכר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – ואז הוא אמר : ראיתי חזון שאני לא רואה, למעט נוכחותי שראיתי היה זוג דקה אנקרנה (3). ובקריינות הוא אמר : הוא הזכיר לי שזה תרנגול אדום, אז עלי אסמה מגין את אומאיס, אשתו של אבו בכר – שאלוהים יהיה מרוצה מהם , אמר לה – והיא אמרה : איש לא ערבי ירצה. להרוג אותך . בשנות ה רומן (4) אמר : ראיתי שאני בתוך חלום כמו אם Decca Enkerna שלושה קליקים, אמרתי : Oagami, כמו אף מן הפקודה – אללה עשוי להיות מרוצה ממנו – כי Assanh אבו Lu'lu'ah ומת שנה 23 אה . (1) נאמר על ידי המושל ב (( מוסטראק )) אמר כי ייחוס אמיתי שגולדן עלי הסכים, תוקן . (2) רומן זה סופר על ידי טברני ב (( גדול )) , המושל ו Bayhaqi ב (( ספריות )) ויוחס נכון . (3) נאמר על ידי אחמד עם שרשרת מספרים אותנטית . (4) זה אצל השליט בעתיד ….
…** חזון הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, של פולשי הים .. אחד החזון שהתגשם הוא חזון הנביא, תפילת האל ושלום עליו, של פולשי הים שפלשו לקפריסין בזמן עותמאן – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – ואלה שפלשו לרומאים בזמן מועאוויה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו -. בסמכותו של אישק בן עבדאללה בן אבי טלהא בסמכותו של אנאס בן מאליק – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – הוא אמר : כאשר שליח האל, שיהיה עליו תפילת האל ושלום עליו, היה הולך לקובה, הוא היה נכנס אום הרם כופף את מלאחן והאכיל אותו, ואום הרם היה נתון לפולחן של אבן אלסמית, אז נכנס אליה שליח האל, יתפלל האל. יום אחד היא האכילה אותו וישבה עם ראשו ושליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ישנה ואז התעוררה מצחוק . היא אמרה : אז אמרתי : מה מצחיק אותך, שליח אלוהים? הוא אמר : (בני עמי הציעו לכובשיו למען האלוהים שרוכבים על דחף מלכי הים האלה על המשפחה או שהוא אמר : כמו מלכים על המשפחה ) יצחק הטיל ספק, אז אמרתי : שליח אלוהים, התפלל לאלוהים שיעשה אותי לאחת מהן, הוא קרא לה, ואז הניח את ראשו והוא ישן, ואז התעוררתי מצחוק, ואמרתי : מה גורם לך לצחוק שליח אלוהים? הוא אמר : ( אנשים מהעם שלי הציעו לי פשיטות למען אלוהים כמלכים על המשפחה או כמו מלכים על המשפחה. ) כפי שאמר בראשונה, היא אמרה : אמרתי : שליח אלוהים, התפלל לאלוהים. לעשות אותי ביניהם. הוא אמר : ( אתה אחד הראשונים ) הוא אמר : רכבתי על הים בזמן מועאוויה. היא נפלה מהאופניים כשיצאה מהים ונספתה . תועלת :::: אום הרם בינת מילחן היא אחותו של אום סלים והיא דודתו של אנאס בן מאליק . אל-בוכרי תרגם את החדית 'הזה באומרו : ( פרק חזון היום ) הוא אמר : אבן עאון אמר בסמכותו של אבן סירין : חזון היום הוא כמו חזון הלילה. אל-חאפיז אבן חג'אר הזכיר בסמכותו של עלי אבן אבי טאליב אל-קייבראני כי אמר : אין הבדל בפסיקת הביטוי בין חזון היום והלילה לבין חזון הנשים והגברים . ובסמכותו של זייד בן אסלאם, בסמכותו של אתאא בן יסאר, שאשה שדיברה איתו אמרה : שליח האל, שאלוהים יברך אותו וייתן לו שלום, נרדם ואז התעוררתי מצחוק ו אמר : האם אתה צוחק עלי שליח אלוהים? הוא אמר : ( לא, אבל מכמה מבני עמי שמוציאים פשיטות בים כמו מלכים על המשפחה. ) היא אמרה : ואז הוא נרדם ואז התעורר מצחוק אז אמרתי : הו שליח אלוהים, אתה צוחק אליי? הוא אמר : ~ לא, אבל מאנשים של האומה שלי שמביאים את פולשים בים, והם חוזרים לאחר כמה שלל אשר נסלחים. ~ אמרתי : הייתי מתפלל לאלוהים לגרום לי מהם, אז הוא קרא לה. הוא אמר : אתא בן יסאר אמר לי, הוא אמר : ראיתי אותה בין הפולשים שאלמונדהיר בן אלזובייר פלש לארץ רום והיא הייתה איתנו והיא מתה על אדמת רום ….
…מעלתו של האימאם יקוב בן סופיאן 96 – יקוב בן סופיאן בן ג'וואן אל-פאסווי (2) אל-חדית 'אל-חאפיז, שהיה בין אלה שאספו וסיווגו באדיקות, סגפנות וקשיחות בדבקות בסונה, ואל האקים אמר : (( לגבי שמיעתו ואשתו ובני נאומו, זה יותר מדי להזכיר )) ואבו אמר עבד אל-רחמן אל- נהוואדי : שמעתי את יקוב בן סופיאניול : (( כתבתי כאלף שייחים, וכולם שברו אמון )). וגם יקוב אמר: (( נסעתי למסע במשך שלושים שנה )) ואבו זרעה אל-דימאשקי אמר : (( שני אנשי אצולה באו אלינו, אחד מהם והם גורשו על ידי יקוב בן סופיאן, תושבי עירק לא יכלו לראות דבר כזה )) הוא מת בשנת שבעים ושבע ומאתיים . עבדאן בן מוחמד אל-מרוואזי אמר : (( ראיתי את יקוב בן סופיאן בשינה, ואמרתי : מה עשה לך אלוהים אדירים? הוא אמר : הוא סלח לי והורה לי לבוא לגן עדן כמו שהייתי על האדמה )) . ומתוך הקפדה של אלוהים על האימאם הזה בבקשתו לחדית ', שסיפר על עצמו, השתמשנו בזה כשיעור לתלמידי ידע. * מוחמד בן יזיד אל-עטר אמר : שמעתי Yaqoub בן סופיאן למשל : (( הייתי במסע שלי ביליתי את חיי, אז אני התמכרתי לכתיבה בלילה, וקראתי במהלך יום הישיבה, אני מעתיק ב. המנורה והיה חורף והמים ירדו בעיניי ולא ראיתי כלום ובכיתי לעצמי כי הייתי מנותק מארצי ומה שהחמצתי מהידע אז עיני התגברו עלי אז ישנתי וראיתי את הנביא – שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שקט – בשינה קראתי : ( הו יעקב, למה אתה בוכה? )) אמרתי : הו שליח האלוהים הלך בוסרה וותארט על מה שהחמצתי . הוא אמר לי : (( עדן מונה )) Phinot אותו הורה בידו על עיני כמו קריאת Alihaa, ו אז התעוררתי Vobesrt, לקחתי רהוט וישב כותב (1). למותר חינוך המעלות 97 – I דע, הו , אדם מוסלמי שיעסוק בבלנובה של המדע הטוב ביותר מהעיסוק בבלנווה של הפולחן וכי האימאמים של ארבעת הארבעה אמרו שפי : שאל את המדע הטוב ביותר של צום תפילה . האימאם אחמד בן הנבל – רחמי אלוהים וברך אותנו בידיעתו – מה שהתפללתי היום אינו חובה, מה שמסביר בממכר אבי זרעה עלי נוואפלי . זה הגיע (( סדר התפיסה )) על ידי השופט עיאד, 3: 234-235 , 240 , 261 בתרגום של האימאם אל- מוחאדית ' , אל-פאקיה אל-עבד אל-זאהיד ( עבדאללה וואהב אל-קוראשי ממצרים. ), בן לווייתו של האימאם מאליק אל-לייט, אל-ת'אורי ואחרים, שמת בשנת 197 ע"ה, אלוהים אדירים ירחם עליו, בו נאמר כי סאהנון אמר : (( אבן וואהב חילק את החיים לשלושה שליש הוא ברבאט, שלישי מודע למצרים, ושלישי הוא על החאג ', והוא הזכיר שזה שלושים ושש חג'ג'. אחיינו אמר : הייתי איתו באלכסנדריה והעם התכנס אליו וביקש ממנו להפיץ ידע, אז הוא אמר לי : זו ארץ פולחן, ואמא שלו רק לעתים רחוקות נתנה לעצמי בה עם עבודת העם, אז הוא עזב את יושב להם בזמנים שבהם הוא היה יושב, ומקבל פולחן ושמירה . לאחר יומיים, הגיע אליו אדם ואמר לו שהוא ראה את עצמו במסגד גדול לעבר המסגד הגדול, והנביא – יהי רצון שאלוהים תפילות ושלום עליו – בו ואבו בכר מימינו, ועמר משמאלו, והיית בין ידיו, ובמסגד פרחו מנורות הטובות והבהירות שבהן. ואז הוא כובה, ואז שליח האל – שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום – אמר לך , עבדאללה, שרוף אותו והדליק אותו, ואז עיכוב אותו, ואז נשארתי ימים וראיתי שכל המנורות היו הולך לכבות, אז אמר אבו בכר : הו שליח אלוהים, אתה רואה את המנורות האלה? הוא אמר – שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום – זו עבודתו של עבדאללה, הוא רוצה לכבות אותה ! אבן וואהב בכה, והאיש אמר לו : באתי להביא לך בשורה טובה, ואם הייתי יודע שהוא מעכיר אותך, לא הייתי בא . הוא אמר : זה טוב, זה חזון שבו אני טיף, חשבתי הפולחן כי היה טוב יותר מאשר הפצת ידע, אז הוא עזב הרבה ( זמן ) ועבודתו ליידע, והוא הסתפק להם לקרוא אותו שאלתי אותו * אבן ווהב אמר : הייתי בידי המלך שכתבתי, ואז התפילה התבססה – ובמונח אחר המואזין נתן אישור – היו ספרים שפורסמו בידיו, ולקחתי את היוזמה לאסוף אותם, אז הבעלים אמר לי : לשליחייך, מה שאתה עושה לא טוב יותר ממה שאתה נמצא ….
…הקב~ה בחלום אמר לאבו אל- קאסים, חוסין בן הרון, עכו, אמר : ספר לנו אבו יעקב אישאק בן איברהים אוזאי, אמר : ספר לי עבדול רחמן בן וואסל אבו זרח אלחדרה, אמר : ספר לנו אבו עבדאללה אלטיסטרי, אמר : אני ראיתי בחלום כאילו התחייה קמתי וקמתי מהקבר שלי, ובאתי עם דובון ורכבתי עליו, ואז הוא עלה לשמיים, והיה בו גן עדן ורציתי ללכת למטה, ואמרו לי שזה לא המקום שלך, אז הוא עלה אליי לשמים, בכל שמים יש גן עדן, עד שהייתי גבוה יותר בשתי גבהים, וירדתי, ואז רציתי לשבת והייתי אמר : האם אתה יושב לפני שאתה רואה את אדונך, הנעלה, המלכותי? אמרתי : לא, אז קמתי והם הלכו איתי, אז הנה, מאת אלוהים הקדוש ברוך הוא, אדם, שלום עליו, לפניו, שלום עליו, וכשאדם ראה אותי, הוא הושיב אותי עם זכותו, יושב לעזרה, ואמרתי, אלוהים, שהשיח 'יסלח לך, אז שמעתי את אלוהים אדירים אומר : קום, אדם, סלח לנו עבורך . בוא עלי אל-חסן בן מוחמד אל-זובארי אמר לנו, הוא אמר שמוחמד בן אל-מוסייב אמר לנו, הוא אמר שעבדאללה בן חניף אמר לנו, הוא אמר שאחיין של בישר בן אל-חראת אמר לי, הוא אמר : אדם בא אלי ואמר: האם אתה בישר בן אלחרת? אמרתי : כן, היא אמרה, ראיתי את האדון הכל יכול בחלום אומר : אתה בא כאדם , אז אמור לו: אם הייתי משתטח אלי על גחלים לוהטות, לא הייתי נותן תודה כשהייתי מראה שמך לאנשים . אחמד בן אבי עמרן אל-סופי סיפר לנו על מכה, שאלוהים הכל יכול שמר עליה. הוא אמר שאבו בכר אלטרסי אמר לי, הוא אמר : עות'מאן אל-אחוואל, תלמידו של חרז, אמר לי אבו סעיד, וכששלישי הלילה חלף, הוא צעק עלי, עות'מאן, קום, אז קמתי ונשרפתי . הוא אמר לי : אוי לך, ראיתי את השעה כאילו אני בהמשך, ותחיית המתים קמה, ואני עמדתי לפני אדוני, והייתי רועם, ולא נשאר שיער אלא שהוא מת , אז הוא אמר: אתה זה שמתייחס אלי בשמיעה לסלמה ולבוטהיינה, אלמלא ידעתי שאתה אמיתי בזה, הייתי מייסר אותך אני לא מתייסר על ידי אף אחד מהעולמות ….
…רעמים : מציין את הצרכים והפורענות שאדוננו סובל איתו הוא רוצה ומפיץ אותם ממי שהוא ירצה . כגון ארבה, ברד, רוחות, רעמים, מגלים, גלים, אבעבועות שחורות, מגיפה וחום, מכיוון שאנשים מבוהלים מהם, והרטט שלהם איתם והצהבת תחושתם, תוך שהם מקלקלים ומשמידים אותם כשנתקלים בהם . זה עשוי להצביע על בריאות רבה ועל ציווי גדול, שמגיע מהמלך, שיש בו הרס, חיבה או הרס . זה עשוי להצביע על הופעתו של שליט לא צודק, ועל ירידתו על האדמה בה נפל . זה עשוי להצביע מלבד המקרים הידועים והטוארגים שהוזכרו, שאנשים מבקשים לאתר ולבדוק את מצבם, כמו מוות נורא, שריפה, הריסה וגנבים . מי שראה רעם שנפל בביתו, אם הוא היה חולה, הוא מת, ואם הוא נעדר ממנו, הוא נתן את הספד שלו, ואם היה חשד ושחיתות, עובד היה יורד בו ובעל משטרה שמר עליו , ואם בעליו הסתובב בסולטן, הוא ביצע את פקודתו, אחרת דפק עליו גנב, או שקרתה לו שריפה. או הריסה, עד כדי הגדלת החזון, ומה שאלוהים הכל יכול יעזור לו לעבור . ואם הוא רואה שביתות ברק נופלות בסיבובים, אולי יש אנשים בקרב האנשים שנותנים בהעדר הצליינים או המוג'אהדין, או אוהבים אנשים שנזרקים לעברי . ואם הוא נופל בדונמים ובבוסתנים, אז המסגדים של בעלי המעשרות והאוספים, והמקום ההוא מכוסה בעוול ושחיתות ….
…חייל חמוש בכבדות לראות חייל חמוש בחלום מעיד על מסע ארוך, להקת חברים והמדינה, כמו גם בעיות ותסיסה פוליטית . ואם בחלום חייל זה מסתובב על גלים גבוהים, המשמעות היא שהבעיות שלך בכוחות מוזרים יאיימו על האינטרסים שלך והעסק והפרטיות שלך עלולים להיות בסיכון ….
…אם אתה רואה שלג בחלום, זה אומר מחלה, הידרדרות התנאים והעניינים העסקיים . אם אתה מוצא את עצמך בסופת שלג, זה מנבא עצב ואכזבה בגלל כישלוןך למלא רצונות שתמיד חלמת עליהם . סביר להניח שתיתקל בכמה מכשולים אחרי החלום הזה . אם אכלת שלג בחלומך, הדבר מעיד על כישלון במימוש חלומותיך . אם אתה רואה שלג מזוהם, זה מצביע על כך שמישהו יפגע בגאווה שלך ותחפש פיוס עם אנשים שפגעת בהם . אם אתה רואה שלג נמס, אז הפחד שלך יהפוך לאושר ושמחה . אם אתה רואה צוק קרח מתמוטט בזמן שאתה מאחורי חלון, זה מעיד על פגישה זועמת עם אהובתך, וחוסר ההסכמה יעמיק ביד הצרה . אם אתה רואה את פסגות ההרים מרחוק מכוסות שלג, המשמעות היא שהשאיפות והמאמצים שלך לא יישאו פרי . אם אתה רואה את השמש זורחת על אדמה מכוסה שלג, זה מצביע על כך שתכבוש את המזל האומלל ותעמוד על הרגליים . אם ילדה חולמת שהיא נוסעת על פני שלג על ידי רכב, הדבר מעיד על התנגדות הסובבים אותה לבחור את האדם שהיא אוהבת, והתנהגותה תגרום לה לבעיות רבות עם אחרים . אם אתה חולם שאתה משחק כדור שלג, תיתקל בבעיות ורכילויות המשפיעות על המוניטין שלך, ותובס אם אינך מסוגל לחשוב בהיגיון . אם אתה חולם ששלג מקיף אותך מכל כיוון, או שאיבדת את דרכך בשלג, אז תעמוד בפני גלים מתמשכים של אכזבות ואומללות ….
…הים : לגבי הים, זה מתייחס לכל מי שיש לו סמכות על הבריאה, כמו מלכים, סולטנים, אספנים, שליטים, מלומדים, אדונים ורוחות על כוחו וסכנתו הגדולה, ולקיחתו ונתינתו וכספו ידיעתו על מימיו, והכוונת אנשיו או כוחותיו או טיעוניו ומצוותיו, הדגים שלו הם נתיניו, אנשיו הם פרנסתו וכספו או ענייניו והנהגתו, ובעלי החיים שלו עוזריו ותלמידיו, ספינותיו , חייליו, בתי מגוריו, נשותיו, נאמניו, סחרו, חנויותיו, ספריו, קוראנים והלכות משפטים . והים עשוי להצביע על העולם וזוועותיו שאדם מוקיר ומממן, ומרושש אחר והורג אותו, ומחזיק אותו היום והורג אותו מחר, מכין אותו להיום ומשמיד אותו אחריו . ספינותיה, השווקים שלהן, עונות השנה והנסיעות הנוכחיות שלהן, מעשירות אנשים ומרוששות אחרים . ורוחותיה הן פרנסתה, מספרה, תאונותיה, טוארגיה, תושביה, דגיםיה, פרנסתה, חיותיה ובעלי החיים שלה, מזיקיה, טוארגיה, מלכיה וגנביה, ודאגותיה והמרדה שלה . יש לו כוח אם זה בקיץ ובים הזה, או שהוא צף בידע ומתערבב עם תלמידי חכמים, או שהוא מתרחב בכסף ובסחר עד כדי ההלל שלו בים וכוחו על המים, ואם הוא שוקע במצבו ואינו מת בטביעה שלו, והוא לא מוכה, או במצב של ייסורים, מפליג בזמן שהוא נמצא בו. ומאמירתם כי כך וכך טבע בעולם הזה וטבע באושר וידע, ועם הסמכות, ואם משהו מת, הוא טובע, משחית את חובו וכוונתו מוטעית מהנדרש, לעמוד ב לידה וטביעה . אבל אם הוא נכנס או שחה בו בחורף ובקור, או בזמן שהוא רעד, אירע עליו אסון מהסולטן, מאסר או ייסורים, או מחלה, מימיות ורוחות מזיקות, או שהוא היה נקלע למיתון קטלני . אם הוא טבע אז, הוא נהרג במחנה שלו או שחובו הושחת בפיטנה . ומי שלוקח מהמים שלו, שותה אותם או רוכש אותם, הוא אוסף כסף מכוח כמוהו, או שהוא מרוויח מהעולם הזה כלפיו . ומי שנכנס לים ופוגע בו מקרקעיתו, בוץ או בוץ, הוא מן המלך הגדול ביותר או מרשות המקום ההוא . ומי שחוצה ים או נהר לצד השני, הוא ינתק בלחש ובאימה או מפחד, והוא יינצל מזה . וכמה מהם אמרו : מי שראה את הים מכה במשהו שהוא קיווה לו, ומי שראה שהוא נלחם בים, אז הוא נכנס לעבודת המלך ומתעתע ממנו, אז אם הוא שותה את כל מימיו הוא הבעלים של העולם ומאריך את חייו, והוא מכה כמו כספי המלך או כוחו, או שמקבילו נמצא ברשותו . אם הוא שתה אותו עד שיסופר ממנו, אז הוא מקבל מהמלך כסף שבעזרתו הוא מממן בחייו הארוכים ובכוחו, ואם הוא שואב ממנו, הוא מבקש מהמלך עבודה ומקבל אותה כמו שהוא נובע מזה. אם היה שופך אותו לכלי, הוא היה מרוויח הרבה כסף ממלך או שאלוהים הכל יכול ייתן לו מדינה בה הוא אוסף כסף. המדינה חזקה יותר, רחבה ועמידה יותר מהים, מכיוון שהיא מתנת האל . ומי שרוחץ מהים, חטאיו יכפרו עליו ודאגתו למלך תוסר . ומי שמסתובב בים, הוא מתגורר על חטאים . ומי שרואה את הים מרחוק, הוא רואה אימה, ונאמר שמשהו יתקרב אליו שהוא מקווה . עדיף לראות את הים ברוגע מאשר שיהיו לו גלים סוערים ….
…גל אם חלמת על גלים, אז זה מצביע על כך שיש לך שלב חיוני במחקר שייצור ידע רב אם הגלים ברורים . אם הגלים בוציים או שהסופה מטיחה אותם, תעשה טעות ענקית ….
…נמסר בסמכותו של עלי בן אבי טאליב, אלוהים יהיה מרוצה ממנו, שהוא אמר שמי שראה שהוא תפס את האוזן של סבי ומשך אותו לביתו ואז שחט אותו ואכל אותה, זה מעיד על היעלמותו של עוניו ממנו במשך ארבעים שנה, ונאמר כי הוא מתפרש על ידי כמות החיילים, ואם הוא פשוטי העם, הוא מלווה בכך .)…
…הוא סיפר כי עלי בן איסה אל-וואזיר ראה בשנתו לפני שהגיע למשרד, כאילו הוא רוכב על סוסה לבושה, ובצל השמש בימי החורף ושיניו היו פזורות, אז הוא היה מבועת, אז הוא סיפר את חזונותיו לאלו שחצו, ואמרו לו: באשר לרכיבה שלך על הסוס, כבוד, מדינה, סמכות ואפוטרופסות, ובאשר לבגדים טובים, אתה דת טובה, יפה ויפה שבחים מסודרים. באשר לצל השמש, היא נעה בערך למלך ולחיות בצילו, והאפוטרופסות היא משרד, רעלה או מעשה ידי אדם ומחיה, ולגבי פיזור השיניים, זה מתפרש עם אריכות ימים ….
…אודות האזעקה בן-והאב נבוכדנאצר לאחר חורבות ירושלים וטען בזכות ילדי ישראל שבע שנים, הדעה בתוך חלום, חזון גדול של ההילה שלו התכנסו הכוהנים Alhzar וביקש מהם על החזון שלו כי , הם אמרו : אל Iqsa המלך אפילו להגיד לו Ptooelha , אמר : אני נשכחתי אך לא אמרתי לי את זה שלושה אנשים בימים שהרגו אותך עבור Akrkm הלך הפחידה וגלן מהפסטיבל שלו שמעו כי דניאל – שלום עליו – ועל זה בכלא, אמר סוהר : לך אליו , אמור לו : שכאן אדם אשר ידע את ראייתך ופירושך הלך אליו אמר לו לאפטלב כשנכנס אליו לא התכופף אליו ואמר לו : מה מנע ממך השתטחות שלי? הוא אמר : אלוהים נתן לי ידע, לימד אותי, וציווה עלי לא להשתטח לאף אחד אחר , אז הוא אמר לו בקרוב : אני אוהב את אלה שממלאים את בריתם לאדוניהם , אז הוא סיפר לי על החזון שלי , אז דניאל אמר אותו : ראיתי אליל גדול עם כפות רגליו על האדמה וראשו בשמיים , מעליו מזהב, אמצע הכסף, ותחתיתו נחושת ורגלו הברזל ורגלי החימר שלו, אז בזמן שהייתם כשהסתכל עליו, אהבת את היופי שלו ואת הידוק העשייה שלו, אלוהים השליך אותו באבן מהשמיים, והוא נפל על ראשו עד שהוא מחץ אותו וזהב, כסף, נחושת וברזל התערבב עד דמיינת שאם אנשים וג'ין ייפגשו כדי להבדיל חלקם מאחרים הם לא יוכלו לעשות זאת לאבן שהוא נזרק, היא הוגבהה, הוגדלה והתפשטה עד שתמלא את כל האדמה , כך שראית שום דבר מלבד האבן והשמיים , אז הוא אמר : החזון שראיתי היה נכון, אז מה הפרשנות שלו? דניאל אמר : באשר לאליל, יש אומות שונות בתחילת הזמן ובתוכו ובקרבו ובסופו , ולגבי האבן שאליה נזרק אליל, זו דת שאלוהים זורק אליה בסוף העמים האלה, אז הוא יראה להם את זה, אז אלוהים שולח נביא אנאלפביתי מהערבים, כך שהעמים והדתות יושלכו לתוכו כמו שראיתי את האבן מסחררת את סוגי האלילים והיא מופיע על הדתות והעמים כפי שראיתי את האבן מופיעה בכל רחבי הארץ , אז אלוהים בוחן את האמת איתה, השקר הולך לאיבוד באמצעותה, מנחה את אנשי ההנחיה על ידה, מלמד את האנאלפביתים על ידה, מחזק את החלשים , מחזק את ההשפלה איתו, ותומך בחלשים . ברומן אחר : על אזעקה בן-והאב , וב אשר כי נבוכדנאצר דעת של החזון תוך שהוא אהב מה הדעה כמו דעתו של Vonsah פציעה משהו שהוזעק דניאל חנניה עזריה מאהל של זנים של נביאים, הוא אמר : ספר לי על החזון שראיתי ואז הפכתי למשהו שאותה מצא חן בעיניי , מה היא? הם אמרו לו : ספר לנו על ידי פטואלה תודיע לך , הוא אמר : מה לא הזכיר אותם אם תגיד לי לפטואלה אנזאאן אוקטבקמ , הם יצאו ממנו, הם קראו לאלוהים ולאסטגאתואה, והתפללו אליו וביקשו ממנו למדו אותם וואלמנם, ששאל אותו פג'ה הם אמרו לו : ראיתי פסל? הוא אמר : אתה צודק . הם אמרו : רגליו ורגליו הם מחימר, ברכיו וירכיו מנחושת, בטנו מכסף, חזה הזהב וראשו וצווארו מברזל? הוא אמר : האמנת . הם אמרו : בזמן שאתה מסתכל עליו, הוא מצא חן בעיניך, ואלוהים שלח עליו סלע מהשמיים, ולכן פגש אותו. הוא אמר : אתה צודק , אז מה הפרשנות שלו? הם אמרו : פרשנות שראיתם מלך המלכים היה מלך אלן של חלקם , וחלקם היה המלך הטוב ביותר של חלקם , וחלקם היה יותר מלך של חלקם היה המלך הראשון של כלי חרס, חלש ואולין , ואז זה היה מעל הנחושת זה הכי טוב ויותר , ואז זה היה מעל כסף הנחושת שהוא יותר טוב מזה וטוב יותר , אז היה מעל כסף, זהב, שהוא יותר טוב מכסף וטוב יותר , אז הברזל היה שלך, כי הוא היה חזק ויקר יותר ממה שהיה לפניו , והסלע שראית היה אלוהים שנשלח אליו מהשמיים, אז הדיוק שלו היה נביא שאלוהים מכר לו מהשמיים, כך שכל זה דפק והעניין בא אליו . . ובקריינות אחרת : דניאל וחבריו אמרו לבכטסאר : ראיתי כאלה ואחרים והם אמרו לו , אז הוא אמר : אתה צודק , הם אמרו : אנחנו חוצים את זה בשבילך . אשר לאליל שראית מזהב את ראשו, זה נחלתך כמו זהב , והוא נחל את כל הארץ , והצוואר דומה לו. מלך בנך אחריך בבעלותך, כך שרכושו יהיה טוב ולא כמו זהב , ובאשר לחזהו מברזל, זה מלך עמי פרס, שהוא שייך אחרי בנך, כך נחלתם להיות חזק כמו ברזל , ולגבי הומור שלו, הוא הולך למלך אנשי פרס והעם מחלוקת על המלך בכל כפר עד שהמלך ימלוך במשך יום ויומיים חודש וחודשיים, ואז הורג לעשות אין לאנשים כוח על זה מכיוון שלא היה כוחו של הפטיש על שני אנשי החרס , בעוד הם גם שלחו אלוהים – הקב~ה – נביא ארץ הערבים ווזאר על שאר העם של פרס ושאר מלך בנך, שלך והרס ואולך כדי לא לשמור עליו שום דבר כמו שהסלע בא והשמיד את האליל ….
…עלי נייר ועץ בחלום מעידים על חיפוי, למעט נייר תאנה, זה עצב . ומי שיראה שהוא אוכל את נייר הקוראן שנכתב, יהיה לו גלאוקומה . ראה גם קלף, וראה נייר ….