…סעיד, המטיף, אמר: ~מי שרואה שדם יוצא מהאגודל שלו ומדם האצבע בזמן שהוא שותה מהם, הוא יתחתן עם אישה ואחותה .~…

…אם הוא רואה שקרע בעין ימין נכנס לעינו השמאלית, הוא יתחתן עם בת בתו, אנו מבקשים מקלט אצל אלוהים מזעם האל ….

…ומי שרואה שידו השמאלית נותקה, חבר את קרבתו ורואה כל טוב במשפחתו ….

חציבת האונות והתכשיטים חזונו בחלום מעיד על נימוס ועל העולם על כוונותיהם של אנשים בידע ובחוכמה . אולי חזונו הצביע על רוע, מחלוקת, היסוס ונסיעה . וצדפה של האונות הוא אדם שעושה שימוש לרעה באנשים ….

…והוא סיפר כי עבדאללה אמר, שליח אלוהים, ראיתי בחלום שהאצבע הזו נוטפת שומן, וזה נוטף דבש, וליקקתי אותם. אז שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר : אתה קורא את שני הספרים . דבש לאנשי הדת הוא המתיקות ואמירת הקוראן ומעשי הצדק, ועבור אנשי העולם הזה פגיעה שלל ללא עייפות. במקום זאת, אמרנו שדבש מעיד על הקוראן מכיוון שאלוהים אדיר תיאר את שניהם כריפוי, ולכן אמר בדבורים: ~ משקה בצבעים שונים יוצא מהבטן שיש בהם תרופה לאנשים. ~ והוא אמר בקוראן: ~ אה, אתה. אנשים באו אליך דרשה מאת אדונך ותרופה למה שיש בשדיים ~, הפסוק ….

ומי שרואה שאצבעו חלשה וכואבת, אז הוא נופל בתפילתו ….

…זה הסיוע לאדם בתעשייה העולמית שלו . האצבע בהרמנויטיקה היא ילדים, בעלים, אבות ואמהות, כסף ומלך . מי שראה שאצבעותיו מגדילות תוספת טובה, שמעידה על הגידול במה שהזכרנו, והמחסור שלו הוא ירידה אצל אלה שציינו זאת . ואולי הוא מנותק או שהתועלת שלו בחלום תושעה בגלל חוסר היכולת להועיל לאבות, לאמהות או לילדים, או אם כספו נעלם, או שחיותיו מתות, או רכושו מושעה, או התעשייה שלו מותש . אצבעות עשויות להתייחס לנציגי המלך, הנבדלים בשורותיהם ובתועלתם . ומי שרואה שהוא נושך את קצות אצבעותיו בחלום, אם הוא חולה, הוא ימות . ומי שראה שאצבעותיו מנותקות, או שרק חולשה ירד עליהן בחייליו, ילדיו, קרובי משפחתו או מכריו . אצבעות יכולות להתייחס לחמש התפילות היומיות, כך שהאגודל הוא לתפילה, האצבע היא לגב, האמצע הוא אחר הצהריים, האצבע היא למגריב, הזרת היא לארוחת ערב, והאמצע נועד לתפילה כי רצוי להתארך, הטבעת לגב, והוורוד לשעות אחר הצהריים מכיוון שזה בסוף היום . אם האצבעות הן כסף, אז הציפורניים הן זאקאט, ואם האצבעות הן חייל, הציפורניים הן הנשק שלהן ומספרן . קשרי האצבעות הם חוזה הכסף והאצבעות הם ימים, חודשים או שנים . אצבעות יכולות להתייחס לילדי האח, ומי שהוא כתף הוא אח, והאצבעות הן כמו ילדים, שזה כסף . ומי שרואה אדם חותך לו אצבע, הוא פוגע בו בכספו . ומה שקרה לאצבעות הטוב או השחיתות קשור לתפילות החובה או לאח . אורך האצבעות מצביע על עלייה בתאוות בצע, ואם הוא רואה אצבע שגברה באצבעותיו, זו עלייה בקרבתו או בתפילתו או בידיעתו, ואם הוא רואה שאחת מאצבעותיו עבר למיקום אחר, ואז הוא מעכב את התפילה עד זמנו של האחר . ומי שראה שהוא שזור את אצבעותיו יחד, היה אוסף את תפילותיו בבת אחת, ואולי קרובי משפחתו יתכנסו בעניין להתייעצות ושיתוף פעולה . ונאמר : שילוב האצבעות מבלי לעבוד ביד הדוקה . ונאמר : זה מעיד על חברותא או נישואי תערובת והתכווצות, ואולי זה מעיד על ביטול תנועות ומסיח את הדעת מהתפילה, ונאמר : אצבעות יד ימין הן חמש התפילות היומיות, וקצרן מעיד על חסרונות ועצלות ב אותם, ואורכם מעיד על קיום התפילות, ונפילת אחת מהן מעידה על נטישת התפילה . ומי שראה כאילו הוא נושך בן אדם, זה מעיד על נימוסים רעים של הננשך . ומי שרואה כאילו חלב יוצא מהאגודל שלו מהאגודל שלו ודם על האצבע בזמן שהוא שותה מהם, אז הוא צריך לגשת לאם של אשתו או אחותה . פיצוח האצבעות מעיד על הופעת מילים מכוערות מקרוביו . אם האימאם רואה עלייה באצבעותיו, הדבר מעיד על עליית חמדנותו, דיכויו וחוסר ההגינות שלו . ואצבעות יד שמאל הם ילדי האח והאחות . צביעת אצבעות גברים בחינה היא עדות לשבחים רבים, וצביעת אצבעות אישה עם חינה מעידה על חסד בעלה כלפיה ….

…באשר לאצבעות : נולד אח, לפי האמור שהיד היא אח . ושזור אותו בלי יד הדוקה . ועוסקים בעבודת הבית ובני האחים, בדבר שחששו לעצמם, והם העמידו פנים שהם משלמים את זה ומספיקותו . ונאמר כי אצבעות יד ימין הן חמש התפילות היומיות, האגודל הוא תפילת פאג'ר, האצבע היא תפילת הצהריים, האצבע האמצעית היא תפילת אחר הצהריים, האצבע היא תפילת השקיעה, הזרת היא התפילה האפלה, וקצרתה מעידה על חסרונות ועצלות בה, ואורכה מעיד על שמירת התפילות, ונפילתו של אחת מהן מעידה על נטישת התפילה ההיא . ומי שרואה את אחת האצבעות במקום הזולת, הוא יתפלל את התפילה הזו בזמן השנייה . אם ראה כאילו הוא נושך בן אדם, הוא מציין את הנימוסים הרעים של האדם הננשך, ואת הגזמת הנשיכה במשמעתו . אם הוא רואה חלב שיוצא מהאגודל שלו, ודם מאצבעו המורה, בזמן שהוא שותה מהם, עליו לגשת לאם של אשתו או אחותה . פיצוח האצבעות מעיד על מילים מכוערות בין קרוביו . אם האימאם ראה עלייה באצבעותיו, זה היה עלייה בחמדנותו, הגינותו וחוסר ההגינות שלו . ומסופר שהרון אל-ראשיד ראה את מלאך המוות עליו השלום ייצג אותו, אז אמר לו : הו מלך המוות, כמה זמן נותרתי? הוא הצביע עליו בחמש אצבעות פרושות מכף ידו, אז הוא התבונן באימה, בוכה על חזונותיו, והוא סיפר אותם בגודל המתואר על ידי הביטוי. הוא אמר : הו מפקד הנאמנים , הוא אמר לך שחמישה דברים הוא ידע עם אלוהים, שפסוק זה מביא יחד : ~ לאלוהים יש את ידיעת השעה . ~ פסוק . אהרון ופארה צחקו . אצבעות היד השמאלית הם ילדים של אח ואחות, והציפורניים הן יכולתו של אדם בעולם הזה, ולבן הציפורניים מעיד על מהירות השינון וההבנה, וראיית הציפורניים בכמות סלטין והעולם . והטיפול באמצעותו הוא עדות להונאה באיסוף העולם, אורכו עם טובתו, כספו ובגדיו, והכנת נשק אויב, או ויכוח או כסף, על מנת להימנע מרועם . ואורכו, כזה שהוא חושש מפני שבירתו, הוא עדות לכך שמישהו אחר לוקח על עצמו לקלקל משהו בידו, כי הוא עושה שימוש יתר ביכולתו . הוא משלם לזכאת אל-פיטר, ואם הוא רואה בכך כאילו זקן הזמין את עטו, אז אם הוא מוצא אותו, הוא מצווה עליו להתחייב על עצמו ולקיים את כבודו . צביעת אצבעות של גבר בחינה היא עדות לחימוש רב, וגסיסת אצבעות של אישה בחינה מעידה על חסד בעלה כלפיה . אם ראה כאילו גרם לה ליפול, היא לא קיבלה את הפיגמנטציה, אז בעלה לא הראה לה אהבה . אם האיש ראה את כף ידו דהויה על ידי מפלצת, הוא יצטרך לעמול בפנסיה שלו, ואם ידו הימנית הייתה פיגמנטית על ידי מפלצת, חזונותיו הראו שהוא הורג אדם . אם הוא רואה שידיו צבועות בחינה, אז הוא מראה מה בידו טוב או רע, או בכספו או ברווחיו או בתעשייה שלו . אם הוא רואה את ידיו חרוטות בחינה, הוא מנסה טריק מהבית, להוציא חלק מרהיטי הבית על חשבונו בגלל חוסר הכנסותיו, ואויבו מעליב אותו, והוא מקבל השפלה . אם אישה רואה את ידה חקוקה, הוא משלה את קישוטה בעניין נכון . אם הכתובת הייתה חימר, הדבר הצביע על מספר רב של שבחים . אם הייתה רואה את חריטות ידיה מעורבבות זו בזו, היא הייתה פוגעת בילדיה . אם היא רואה כי ידה יצוקה בזהב או חקוקה בזה, היא משלמת את כספה לבעלה או נותנת לה שמחה ממנו, ואם אדם רואה שהוא ספוג או נחרט בזהב, הוא שולל טריק בו ילכו כספו או פרנסתו . שיער בית השחי : אורך ההוכחה לצורך בניל, הפסוק : ~ ואדמם ידך לכנף שלך לבנה מתוך לא עניים ~ ומראה את דת הבעלים ונדיבות . אם הוא רואה הרבה שיער בבית השחי, אז הוא גבר שמבקש מהתליין שלו לאסוף כסף בידע, אפוטרופסות, סחר וכן הלאה, והוא לא חוזר לאישה ולדת . אם יש הרבה פחות, זה מציין את מספר הילדים הרב ….

גירוד אם אתה רואה אנשים עם גירוד בזמן שאתה מתקשה להימנע מלגעת בהם, תעמוד בפחד מההשלכות העצובות של מאמציך המובילים להצלחה . אם חלמת שיש לך גירוד, תנוצל באכזריות ותגן על עצמך על ידי השתלת אחרים . אם בחורה ראתה את החלום הזה, זה מבשר את נפילתה בחברת דקדנט . אם אתה חולם שאתה מגרד, זה אומר עיסוקים אומללים ….

…שיתוק של מי שרואה שידיו היו משותקות, ואז הוא עושה חטא חמור. אם יד ימין משותקת, אז הוא יחלש, ואם יד שמאל משותקת, אחיו או אחותו ימותו . ואם האגודל שלו מתייבש, הוא יכה על ידי אביו, ואם האצבע המורה שלו תתייבש, הוא יכה על ידי אחותו, ואם האצבע האמצעית תתייבש, הוא יכה על ידי אחיו, ואם הוורוד התייבש, הוא ייפגע עם בתו, ואם אצבע הטבעת תתייבש, הוא יכה על ידי אמו . ונאמר : הרואה כי ידו הימנית משותקת, פרנסתו תעמוד ….

…מכות בשוטים בחלום הן מילים רעות, ואם דם זורם ממנו אז מדובר באובדן כסף . והכאת פנינים היא החיים מתים . להכות בחרב היא עדות לניצחון על האויבים . ומכות בבית השחי של חלקים ממנה בין משפחתו לקרוביו . המכות טובות וידועות למכות . ואם הוא רואה שמלאך מכה אותו, אז הוא יתלבש, ואם הוא מכה אותו על הגב, הוא משלם את חובו, ואם הוא מכה אותו על נכותו, הוא יתחתן איתו . מכות מטיפות, כך שמי שרואה שהוא מכה אדם על ראשו, הוא רוצה שראשו ילך . אם הוא מכה אותו בעפעף עינו, הוא רוצה להפר את דתו . אם הוא משך את להבי עפעף, אז הוא רצה ממנו חידוש, כך שאם הוא מכה אותו על גולגולתו, מי שיפגע בו יקבל אותו . והכאה היא תחנון : אז מי שרואה שהוא מכה חמור הוא הרוכב שלו, אז הוא לא אוכל אלא אחרי שהוא קורא לאלוהים הכל יכול ושואל אותו . אם הוא ראה שהוא הכה אדם, עליו להתפלל נגדו . והוא הכה חוץ מהאישה שמתחת לידו בגלל תועלת המכה עבורם . ואם ראה שהוא הוכה, הרי זו ראיה טובה, אם המכה לא הייתה כמה מלאכים או חלק מהמתים, והוכה בהליכה היא עדות רעה משום שהוא מעור, וזה מכה עם קנה, ואם הוא רואה שהוא מכה מישהו אחר אז זה מועיל יותר עבורו מאשר אם מישהו אחר מכה אותו . ונאמר : מכות ומלקות מוסברים כבידיעה שהמכים יודעים נימוסים טובים . ומכים במסע חלומי . מי שיראה שהוא פוגע בקרקע, הוא ייסע . ומי שהיה לו מאה ריסים בשנתו, אז הוא עשה זנות או דואג לזה . מלקות של ארבעים ריסים הן של יין, ומלקות של שמונים ריסים היא השלכת גברים הנשים . ומי שרואה אדם מת מכה בו, והמת מת כועס, מכיוון שמי שהוכה עשה חטא או פתר נגדו, וכי המת נמצא במשכן האמת, הוא אינו מסתפק אלא במה אלוהים רוצה . והכה את החיים למתים בכוח בדתו . ונאמר : מי שראה אדם שמת שהכה אותו השתפר מנסיעה, ונאמר : מי שהכה אדם מת ישלם את חובו, והמכה אדם ללא גירוד או בגדים כואבים אם זה בתוך עונת החורף . הכאת החיה היא משמעת למי שאינו ראוי לחיה, ולמי שאינו ראוי לבורות ותוקפנות ….

גירוד : דקירה ודיבור ….

גירוד בראש אם אתה חולם שאתה מגרד בראשך בציפורן, פירוש הדבר כי זרים יעצבנו אותך בצביעותם ובזייפותם . אתה מבין את הכנות המזויפת שלהם ואת החיפוש שלהם לנצל אותך ….

…ומי שרואה שהוא בקשר עם גירוד בלי סיבה, אז הוא מעורר משהו נגדו או שקורא לו לעניינים גדולים ….

…איך אנשים חירשים חולמים ?? האם הם שומעים את הצליל בחלומותיהם? האם סיוט מגיע אליהם? האם אדם שנולד חירש שונה בחלומות, רואה אותם, ומדמיין את צלילי מה שהוא רואה, ומי שהתחרש אחר כך? אלו מספר שאלות שעשויות לעלות בראשו של כל המעוניין, או מומחה במדע ביטוי החלומות, וזה גם מושך את תשומת ליבם של כל מי שאוהב אמנות זו. כיצד יכול חירש לחלום? כיצד ניתן להסביר את חלומותיו? האם השפה הסמלית שלו מספיקה להבנה? וכאשר נורמאלי אדם מתרגם לשפת הקינטית הזאת, לאחר שקבל אותה מהם, לשפה מדוברת; האם זה יספיק, ואז החזונות שלהם יכולים לבוא לידי ביטוי? האם שפת המתורגמן מובילה כאן למשמעות המדויקת שרוצה האדם החירש? בהתחלה, יש הבדל בין מי שנולד חירש לבין מי שהיה מסוגל לשמוע, אך מאוחר יותר נעשה חירש … ולכל אחד משני החלקים הללו יש את הדרך שלו לחלום … וזה מה אפרט במאמר הבא … מי נולד מסוגל לשמוע ואז הוא נעשה חירש לחלוטין, אז סביר להניח שהוא יראה את החלום, והוא לא ישמע את הצליל, אבל כשהוא אומר לך את החזון שלו שהוא ראה, לאחר חירשותו, הוא יגיד לך מה הוא ראה, והוא ימדוד את מה שהוא רואה מהדברים שראה, והוא לא שמע אותם, על פי מה שצמצם ושמר בזכרונו לפני שהוא נעשה חירש . באשר למי שנולד חירש, כל האנשים הללו לעולם אינם יכולים לשמוע את הקולות, ולכן הם רואים את הסצנות והסצנות השונות בחלומותיהם ללא צליל, והוא עשוי לראות סצנות מרובות, של אנשים או אובייקטים דוממים, או שהוא עשוי לראות את הוריו, למשל, או את קרוביו, או את חבריו וכו ', ועל ידי ערבוב עמם ושמיעה מהם, הוא מצא שהם לעיתים קרובות רואים את אלה שמסכימים איתם עם מוגבלות זו; ההסבר לכך הוא שהם קרובים אליהם מאוד מבחינה רגשית, או מרחבית, ולכן אין זה מפתיע שהם קרובים גם לנשמתם, אם מצב השינה עלה, והנשמות, כאמור בסהיה, הם חיילים מגויסים, כך שהם לא קרובים אליהם, ומה שנפסל על ידם שונה, כך שהישן נפגש בשינה באופן כללי, שניהם וחברו הוא אחד מאנשי העולם הזה, והוא נמדד כ האנשים החירשים האלה, ולכן הם רואים הרבה אנשים חירשים . עכשיו כשאנחנו יודעים איך אנשים חירשים רואים חזונות, יש לנו נושא חשוב מאוד. כיצד ניתן לפרש את חזונותיהם? האם שפת הסימנים – בין אם מהמתרגם ובין אם מהחרש עצמו – תספיק כדי להבין את השפה הסמלית שמגיעה מהם למעבר? אני אומר, הנה עניין חשוב מאוד, שכן השפה אליה מתייחסת הביטוי היא שפת הדובר כאשר החירש מספר את זה לשומע, האם השומע הוא המעבר וכאן השפה היא מה שהמעבר מבין על פי לתרבות שלו, או השומע הוא המתרגם של מי שיעבור, וכאן תונחה על ידי שפת ותרבות המתרגם אז על המעבר להיות מודע לכך ולנסות להיות כנים בהעברת חזונות של אנשים כאלה , שכן האדם החירש עשוי לרצות מילה או משפט ספציפי, ומתרגם הסמלים שלו מבטא מילה או משפט אחר …. זה מאוד הזוי, במיוחד כאשר המילה מוחלפת, זה מוביל למשמעות אחרת לגמרי . … כאשר מביעים, ולמשימה זו יש לשים לב על ידי המביע, לוודא לפני ביטוי הסמל שהחרשים רוצים, וזה נעשה על ידי שאלתו למי הוא תרגם עבורו …. או על ידי שאלת החירש עצמו א על מה שהוא התכוון להתייחס אליו בצורה. מדויק, מכיוון שחלק מהסימנים בשפת החירשים מסמנים קונוטציות מילוליות מרובות, כפי שהבנתי זאת על ידי המתרגמים, וכפי שראיתי זאת בשפתם הציורית, ולקחתי חזון של אדם חירש בתכנית שלי ובשידור חי בערוץ אל-רעיה, וכשהמתרגם הופיע לחרשים בתרגומו, נדהמתי מהמילה שאמר, הוא רצה להביע היכן האצבע יצאה בנעל, אז הוא אמר: צלצול !! וכששאלתי אותו אם זה מה שהחרש עצמו ביטא? הוא השיב בשלילה וכי זה מדבריו: הוא מכנה את החלק הזה של הנעל טבעת …. בזמן שאתה מוצא מישהו שקורא לסוג זה, למשל, אצבע נעליים, ומודד הרבה מילים עם משמעויות רחבות, למשל. והוא יודע זאת או מעוניין להבדיל ביניהם, המעבר בלבד . . ….

…לראות אננס בחלום זה סימן טוב מאוד, ותמצאו הצלחה בזמן הקרוב אם תקטפו או תאכלו את הפרי הזה בחלום . ואם תחתוך את האצבע תוך כדי הכנת האננס לאכילה, תדאג בעניינים שיהפכו בקרוב למקור לאושר ולהצלחה עבורך ….

…ג'אבר אל-מג'ריבי אמר: ~מי שראה שהוא חותך את האגודל, האגודלים שלו נעלמים, ואם האצבע המורה שלו נחתכת, זה מעיד על חוסר התמדה בתפילה, וכי חיתוך אצבעו האמצעית מעיד על מותו של מנהיג קשור אליו, וקיצוץ אצבע הטבעת מעיד על הרס כסף ….

…באשר לאצבעות, אמר אבן סירין, חמש אצבעות יד ימין מעידות על חמש התפילה, ולכן האגודל הוא תפילת שחרית, האצבע, התפילה אחר הצהריים והאמצעית, תפילת אחר הצהריים ואצבע הטבעת, תפילת הערב, ואצבעות יד שמאל מתפרשות על ידי ילדי אח ….

…אשכים : עירום האויבים שאיתם הם מגיעים אליו, ואם יראה את אשכיו מנותקים ללא נקע או פגיעה בהם, אז אויביו ינצחו ככל שיקבל מהאשכים, ואם יראה כי אשכיו הם גדולים או שיש להם כוח מעבר לגורלם, ואז הוא חדיר נשימה שאויביו לא יגיעו אליו רע . אולי הפרעתם הייתה הפרעת הנקבות מהילד, אם היו ראיות בחזון הטוב . מכיוון שהאשכים הם שתי הנקבות, והביצה השמאלית היא הנער, ואם הוא רואה שזה נלקח ממנו, בנו נפטר, והוא לא נולד אחריו . אם ראה שהוא נתן אותה לאחרים בחסד נפש ממנו, והיא ממנו, אז נולד לו ילד ללא בגרות והילד מיוחס למישהו אחר . אם הוא יראה כי האשכים שלו נמצאים בידי אדם ידוע, האיש יזכה בכך . אם האיש הוא אדם צעיר אז הוא האויב שלו, ואם הוא רואה שהוא אדון, הוא יכה בכסף שאויביו לא יכולים להבטיח . וראה אדם כאילו יש לו עשרה זכרים ואין לו אשך, אז הוא אמר את חזונו במעבר חצייה ואמר לו : יהיו לך עשרה בנים, ולא נולדת לך נקבה . באשר באזור הערווה : שלו הירידה תקפה הסונה, והגידול זה כסף וכוח המתקבל מהצד של אדם שאינו ערבי . אם ראה כאילו הסתכל בשיער הערווה שלו והוא לא ראה שיער כאילו מעולם לא נבט, הוא ציין עליו אבן בכסף או בשני הפסדים שיהיו לו . אם יש לו הרבה שיער כדי למשוך אותו דרך האדמה, אז הוא ירוויח הרבה כסף עם שחיתות בחובות, ובזבוז שנים ואבירות ….

…באשר לשני הגברים, הם מתייחסים להורים, שני אחים ושני השותפים, מי שחושב שאירעה בהם תאונה, ואז הפרשנות שלו עליהם, ובאשר לזרועות העליונות, הם אחים או שני בנים, הוא הבין. ואת חברו ואת המזונות שהוא מציל, ואורך הידיים הוא עלייה מוערכת וקצרן הוא כנגד זה. ומי שראה שידו נחתכה ונפרדת ממנה, אחיו, בן זוגו או חברו נפטר, או מה שנקטע ביניהם מבחינת המשכיות והרמוניה, וייתכן שהיה זה שבועה להישבע בזה ואולי זה היה כריתת יצירה או אחרת פרנסה, או שהיא תנתק את רחמיו. הרואה הוא אחד מאנשי הצדק המנותקים מגילוי עריות, ונאמר כי ראיית היד מנותקת היא חיוב בגניבה או בגניבה. ומי שרואה שידו השמאלית מנותקת, מחבר בין קרבתו ורואה במשפחתו כל טוב, ומי שרואה שידיו או אחת מהן שבורות, זה מכה שפוקדת אותו, ומי שרואה שיד אחת היא לבן יותר מהשני, אז הוא בורח מהרע וכובש את מתנגדיו, ואם הוא רואה ששטף את ידיו וניקה אותם, אין בו שום דבר רע. ומי שרואה שהוא חתך את ידו ללא כאב, אז ליבו קשור לאהבת מישהו, ונאמר שהידיים מנותקות לאורך החיים, ומי שרואה שהוא הולך על הידיים, הוא תלוי כמה מקרוביו שראו שהוא נבט יש לו את מה שהוא מכחיש כשהוא ער, כך שזה לא מחמוד. ומי שרואה שיש לו יד ביד, אז הוא מפסיק את החטאים, ומי שרואה שהוא מוחא כפיים, זה משני הצדדים נאמר שמחה והנאה, ונאמר שאין בזה שום תועלת וסטירת כפות על הפנים מציין את התרחשות הפורענות…

…היד היא בחלום מיטיבו של האיש, גבו ותמיכתו . מי שרואה שידו ארוכה וחזקה, והוא שליט, אז הוא ינצח עם אויביו, וכוח עוזריו וסרסוריו . ומי שרואה שידיו פרושות הוא אדם נדיב שמוציא את כל מה שיש לו . ומי שרואה שהוא הולך על הידיים, אז הוא תלוי במשהו שהוא מבקש מאחיו, בנו או בן הזוג . ואם הוא רואה שידו הימנית עשויה זהב, אז הרווחים שלו ודיכויו ייעלמו . אם הוא רואה שידו השמאלית היא המילה שלו, אז אחיו מכחישים אותו או שאשתו או בן זוגו מכחישים אותו . ואם ראה כי ידו מביאה אותו מתחת לבית השחי ואז מוציא אותו, והיה לו אור, והוא היה תלמיד ידע שזכה להנהגה בידע שלו, אפילו אם היה סוחר שזכה בנשיאות ו זכר . אם מים ייצאו לו מהיד הוא יקבל כסף . והידיים מציינות את הדרגה ושני הבנים והמדינה, והם מעידים על מעשיו הטובים של מי שלוקח ונותן בידיו . יד ימין מציינת בן, אבא, חבר או מי שתופס את המקום הנכון עבורך . ויד שמאל מציינת את האישה, האם, האחות, הבת והעבדה . אם הוא רואה שהוא איבד את אחת מידיו, זה מעיד שהוא איבד כמה מהאנשים שהיד הזו הצביעה עליהם . ומי שרואה את ידו חתוכה מעיד על מות אחיו, חברו או הסופר, או שנפלה האינטימיות ביניהם . ומי שיראה אורך בידו, הוא יהיה ארוך מדי לאנשים . בתודה, חסד, נדיבות ונדיבות . ומי שרואה שליט שחותך את ידיו ורגליו ללא מחלוקת, אז הוא חוזר בתשובה . ומי שרואה שאין לו יד, אז הוא מאהב . וכל מי שראה מן המושלים כי ידיו ורגליו מנותקות . זה מבודד . ומי שראה שידיו קפוצות, הצביע על הקמצנות שלו . ומי שראה שהוא הולך על הידיים, הוא השתמש בהן לפנסיה שלו . ומי שרואה שהוא חותך את ידיו בסכין, הוא יתפעל ממשהו, כי אלוהים אדירים אומר : ( כשראו אותו, הם גרמו לו לגדול ולחתוך את ידיהם .) ומי שראה כי שבועתו משותקת, שלו הפרנסה תיפסק, או שהוא חטא חמור . ומי שרואה את ידו הופכת לזהב מעיד שמה שבידו נעלם . ומי שרואה שידו הפכה לידו של נביא, אז אלוהים אדירים מנחה עם על ידיו ומניע לו טוב וברכה . ואם היה רואה שהוא חתך את ידו בקערת דם, אז הוא היה בסיכון של מרה . וכל מי שרואה שהוא אוכל את ידו או חלק ממנה, אז הוא עושה דבר שהוא מתחרט עליו, או שזה לא צודק, כי אלוהים אדירים אומר : ( וביום שהעושק נושך על ידיו ). היד החקוקה בחינה היא השפלה, צורך או צורך . ומי שרואה את שבועתו מנותקת, הוא ישבע שבועה לא מוסרית, וזה עשוי להצביע על גניבה, וכל מי שידיו ורגליו מנותקות, הוא ימות, ואולי מאסר, הגבלה או מחלה קשה, וזה יכול להיות עוני או צורך . ומי שיש לו יד כל כך ארוכה שזה הפך לחנית, אז הוא לא צודק, הוא מערער על כבודם של אנשים . ומי שנחתך לו היד, הוא נעדר ממשפחתו, או שהוא מתרחק מעבודתו, או מנותק מבטנו, והוא עלול להפסיק גילוי עריות וחטא . הדבר המוזר הוא שאם ראה את ידו מנותקת ודם זורם ממנה, הוא הכה כסף וחזר לארצו . ומי שרואה שידיו מורמות, אז הוא עני מכסף או מחוסר כסף מבן או אח או ידיעה או חדשות, והיד מציינת את הענף שמונפק על ידו, את התחייבות הנאמנות והברית. . אולי איבוד יד מעיד על הצורך בשאלה . ואולי יד טובה הצביעה על ניצחון על האויבים . מי שראה שהוא לוחץ את ידיו הצביע על חלל עבודה וחרם . העושר ביד הוא עדות לשחיתות הדת . ומי שאיבד את ידיו והוא מאנשי הציות, אמונו באלוהים הכל יכול . ואם ידיו גדלו, הוא הצביע על חמדנותו לעולם ועל העניין שלו לזכות בו . ומי שיש לו יד שבע, מתגעגע לתפילה ועוקב אחר הרצונות . ומי שהופך שמאלי, זו תועלת ופרנסה, כי אחרי הקשיים זה קל . ראה גם את כף היד ….

…לגבי נגעי היד : הנגע ביד מעיד על מצוקת האחים . על אצבעותיה היא מצביעה על ילדי האחווה . ומי שרואה שאין לו ידיים, הוא יבקש את מה שהוא לא יגיע אליו . ומי שרואה את זה כאילו הוא לוחץ יד לגבר מוסלמי ומוריד את ידו, הוא משלם לו אמון ולא משלם את זה . ומי שרואה כאילו זכותו עדיין מנותקת, הרי הוא איש קללות, וכל מי שרואה כאילו זכותו מנותקת ומונחת לפניו, הוא יפגע בכסף מהכנסותיו . היעדר יד הוא אינדיקציה לחוסר כוח ועוזרים, ואולי חיתוך היד מעיד על עזיבת עבודה שנמצאת בקו . אם הוא רואה כאילו ידו מנותקת מכף היד, אז זה לא יקרה לו, ואם היא נחתכת מהמפרק, זה משפיע על עוול שליט, ואם היא נחתכה מהזרוע העליונה נעלם, אחיו נפטר, אם היה לו אח . כי אלוהים אדירים אומר : ~ אנו נחזק את זרועך עם אחיך .~ אם אין לו אח או מישהו שייקח את מקומו, אז הכסף שלו מצטמצם, ואם הוא רואה שמושל כורת את כפות ידיו ורגליו של צאן, אז הוא לוקח את כספם ומקלקל את הרווחים והפנסיה שלהם . אבן סירין נשאל על אדם שראה כאילו ידו נחתכה, והוא אמר : זה אדם שעושה עבודה ופונה אליו למישהו אחר . כנגר הוא עבר לעבודה אחרת . איש אחר בא אליו ואמר : ראיתי אדם חתוך את ידיו ורגליו, ואחר נצלב : הוא אמר : אם אתה מאמין לחזון שלך, הסר את הנסיך הזה ואת האפוטרופוס של מישהו אחר . אז הוא בודד מימיו את בן חכם מדרק ואת האפוטרופוס של ג'ראח בן עבדאללה . אם ראה כאילו שליט קבע את שבועתו, הוא נשא בכוח שבועת שווא . אם הוא רואה כאילו ניתק את שמאלו, זהו מוות של אח או אחות, הפרעת האינטימיות בינו לבינם, או כריתת רחם, הפרדת בן זוג או גירושין אישה . אם הוא ראה שידו נחתכה בפתח הסולטאן, אז המלך עזב את ידו . באשר לקיצור היד, זוהי אינדיקציה לפספס את הכוונה ולא להיות מסוגלים לעשות את הכוונה, והסוכנים והאחים נכשלים בכך . אבן סירין נשאל על אדם שראה כי ימינו ארוכה משמאלו, והוא אמר : זה אדם שעושה חסד ומגיע לרחם . ומי שראה שהוא קצר אמות ואמות, חזונותיו הראו שהוא גנב, בוגד או מדכא . אם הוא רואה את זרועותיו וזרועותיו ארוכות ממה שהיו, הרי שהוא נוכל אמיץ ונדיב . באשר לשיתוק הידיים ומפרקיהם, מי שרואה כאילו ידיו משותקות, הוא אשם בחטא חמור . אם הוא רואה את שבועתו משותקת, הוא מכה בחף מפשע ומדכא חלש . אם ראה כי ידו השמאלית נכה, אחיו או אחותו מתו, ואם אגודלו התייבש, אביו נפטר, ואם אצבעו המורה התייבשה, אחותו מתה, ואם מותניו התייבשה, אחיו נפטר . ואם הטבעת התייבשה, הוא הכה את בתו . ואם הזרת התייבש, הוא נפצע מאמו ומשפחתו . אם הוא רואה עיוות מאחורי ידו, הוא נמנע מחטאים . ונאמר שהוא זוכה לחטא גדול, עליו יעניש אותו אלוהים . ומי שיראה את ידיו ורגליו מנותקות מחוסר הסכמה, אז הוא יגביר את השחיתות או ייצא מהסמכות . כי הקב~ה אמר : ~ השכר עבור אלה שנלחמים באלוהים ושליחו הוא השכר ~ הפסוק . ונאמר כי כל מי שראה את שבועתו נגדע, אז הוא גנב, כי אלוהים אדירים אמר : ~ אז כרתו את ידיהם .~ אדם ראה כאילו ידו מנותקת, אז הוא סיפר על חזונו במעבר חצייה ואמר : אח, חבר או בן זוג מנותק ממנו, אז אמר לו שחבר שלו נפטר . אדם ראה כי ידוע נחתך על ידי אדם ידוע, ולכן אמר : אתה תקבל חמשת אלפים דירהם על ידו אם אתה מוסתר, אחרת תסיים במשהו לא בסדר על ידו ….

…עץ יבש : צביעות, אלוהים אדירים אמר : ~ כאילו הם היו עץ מגובים .~ ואלחשב הם גברים שיש בהם צביעות בדתם . אדם ראה ענף בידו הימנית, ועץ בידו השמאלית, כשהוא מרים אותו, כך הענף נעמד והעץ לא היה . הוא סיפר את חזונותיו במעבר . הוא אמר : יש לך שני בנים, אחד מהם ילדה שפחה, והשני מחרה . תקן אותם, אז אתה משמע את בן האומה כך שהוא יקבל את כללי הנימוס שלך, ותעורר את בנה של האישה החופשית, אז הוא לא ייקח את ההטפה שלך . זה היה כך . וראה אדם כאילו הוא לובש בגד עץ, והוא הולך בים, והראה לו שהליכתו איטית . במקום זאת, הים והעץ הצביעו על הספינה ….

…ומי שראה את רגלו השמאלית נפצע, נשבר או נעקר, ואם היה פצע ויש לו בת, היא התארסה . ואם אין לו בת, תיוולד לו בת,…

…העיניים הן בחלום דת של אדם ותובנה איתן הוא רואה הדרכה ואשליה . ומי שרואה הרבה עיניים בגופו, זו עלייה בדת ובצדק . ואם הוא רואה שהוא מבחין באדם רשע, אז הוא מרמה ושונא אותו . אם הוא רואה שעיניו עשויות מברזל, אז הוא יחרב את כיסויו, והם יקבלו אותו . ואם בטנו מתפצלת והוא רואה עיניים בבטנו, הרי הוא כופר, כי אלוהים אדירים אומר : ( אלוהים לא עשה אדם עם שתי לבבות בבטנו ). ואם הוא רואה על כתפו עין של אדם או עין של בעל חיים, אז הוא מכה בכסף בלתי נראה . העין השחורה היא דת, העין האצילית מנוגדת לדת, העין הכחולה היא דת בכפירה, והעין הירוקה היא דת שמפרה דתות . אחדותו של בסרה טובה לכל האנשים, וחולשתה מעידה על הצורך שלו בכסף, מכיוון שכסף הוא כמו עין . ואם הוא יראה את עיניו נעלמות, ילדיו ימותו . אם הוא נכנע, הוא ימצא מישהו שייקח את ידו . ואם מישהו שרוצה לנסוע רואה את זה או מישהו שנמצא במסע, זה מעיד שהוא לא חוזר למולדת . ומי שרואה שעיניו הן עיניו של אדם אחר, זה מעיד על כך שעיניו נעלמו ושמישהו אחר מנחה אותו בדרך . ומי שיראה שעיניו נופלות לחיקו, אחיו, בנו וכדומה ימותו . והבן אדם מינה את בנו, מאהבו או דתו, כך שמי שרואה בעיניו אפר הוא חסר בדתו, ועיוורון גדול יותר בחסר . והמלך מינה את מרגלו, והעין חצתה את השעון, והעין התבטאה בעין המים, וכל מי שראה שהוא מרפא את עיניו, הוא יתקן את דתו, או את כספו . ומי שרואה שראייתו גדולה וחזקה ממה שהוא חושב, אז שנתו בדתו טובה יותר מפתיחותו . וכל מי שרואה שעיניו לבנות, אז הוא יסבול מצער, או שהוא יסתלק מהיקרים לו, ואם הוא במצוקה, אלוהים ישאיר את דאגתו ואת צערו, וכל מי שרואה בעיניו כחולות , הוא פלילי . מי שרואה שהוא אוכל עין של אדם, אז הוא אוכל את הכסף שלו, ומי שרואה שלעיניו אין שוליים, אז הוא מתגעגע לחוקי האל והדת, ואם אדם קטף אותם, אז אויבו חושף אותו . ואם הוא רואה שבשר עיניו הופך לבן, הדבר מעיד על מחלה . אולי חזון העין המתוקה הצביע על קסם, מוות וחיים, או על כל המשפחה, הקרובים או הילדים . והספד העין מהספד העין נגזרת . אם היה לו ילד, אישה או אהוב שהיה חולה והחלים ממחלה, ואם הוא היה לא מאמין, הוא הפך למוסלמי, ואם הוא היה עני, הוא צריך להיות עשיר . אולי אנשים ראייה ציינו חומרה . אם העין עוברת למיקום אחר מהגוף, זה מציין את הנגע . טשטוש העיניים הוא עדות לייסוריו של אלוהים אדירים . העין הימנית מציינת את הבן, השמאלית את הילדה, והחלקלק בעין מציין להישאר ער מאוחר . ואם הוא ראה עין אדומה, הוא היה מתרגז או כועס, היה לו אירוע . ומי שרואה שעינו נשלחת, והוא מנותק ממנו, הוא תפוח עינו . והעין בחלום היא חיים ארוכים . אולי העין שלפה חוסר מזל ….

…סוג I : התגלות מתועבת יש להם את השטן לעשות , ודקלום עצמי , אשר נקרא חלומות בודגט, אשר נובע מהערמומיות של השטן והונאתו ועוינותו כלפי בני האדם . (1) דוגמה מהסוג הזה מסופר אצל סאהא מוסלמי מהדיאת ג'אביר שאללה יהיה מרוצה ממנו מהאלוהים השליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר שהוא אמר לבדואי שבא אליו ואמר. : חלמתי שראשי נחתך, אז אנחנו הולכים אחריו, אז הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, נזף בו ואמר : ~ אל תגיד שהשטן משחק איתך בחלום .~ (2) באחרת אמר ראאה ג'אבר : שמעתי את הנביא עליו השלום טקד נואם, הוא אמר : לאיהדטן אחד מכם בטלב השטן בשנתו . ~ השייח 'מוחמד בין סאלח אלתאימיין אמר את רחמיו של אלוהים : הצינור חולם, הוא מבולבל לא מאורגן , ולעתים קרובות שטרטוף שונא את השטן הכל יכול אמר :~ לארוז את מי שאומאנו לא בדהרם אלא אם כן ברצון אלוהים ~( טיעון : 10). (3) וגם זה סוג של חזיונות הוא אדב שש : הראשון : לחפש מקלט אצל אללה מן שלה הרוע , ואת האשמה זו היא ברורה , כל Valastaazh לגיטימי שהוא שנא . השנייה : לבקש מקלט אצל אללה מהשטן . לדבר : ~ אם היית רואה את החזון של שנאה Fletholh ולירוק על שלוש פעמים השמאלית ולשאול אלוהים הטוב ולחפש מקלט עם אללה מן הרע ~ מסופר על ידי אבן Majah מן hadeeth של אבו Hurayrah marfoo ו מסופר על ידי המוסלמים, מדי .~ (4 ) על פי רומן בתוך מוסלמי מן ג'אבר גם : ~ Olistaz אללה מן השטן של שלושה ' הגיע בתוך רומן מוסלמי גם :' Afilipsq עזב שלוש פעמים ~ כי אני מתאר ב : שלישי : לירוק תוך שימת לב משנתו עזב שלוש פעמים . כל רוקו שמאל שלוש פעמים Besqa אור ~ ואת סוד האלוהים הזה יודע ~ תועבת מה שהוא ראה וזלזול שד כי אני רואה חזון על ימין הוא אמיתי, ~ סימנה את עזב בגלל זה הוא בעפר , ו המשולש ברומן הקודם האישור המוסלמי ~ הגיב בשלוש מילים : אלטפט יהיה בלי רוק ~ ובגאס יהיה איתו רוק עדין . יורק והיה איתו רוק ורוב הבגאס . רביעית : לשנות את הצד שהוא היה כשהוא כשהוא ראה את זה , לצד שלו עם השנייה? הסיבה לכך : אופטימית להתגייר ולנוע אולי יש סיבה נוספת שממקמת את השטן , וכך הראייה הופכת מתועבה לאהוב ועוברת מזיקה לטוב . חמישית : שלא להזכיר זאת כבר לאחד , הצהיר כי מספר שיחות מתקנות אותם מה רחמיו של בוכרי אלוהים דרך אבו סעיד אל- ראדי את ' עמו והוא אמר, ~ ומזכיר לה את זה לא לפגוע בו ~(5). כפי שסיפק לנו סיפורו של האיש שדיבר על חזון המכה בצווארו , האובי , אך הביטוי שלו אינו איקזה רק על מי שסומכים עליו , או מדריכים אותו ~ או על העולם כדי לאברוח אותו בסדר כל מה שהם יכולים וארושדונה מה הוא שמינה אותם מה היתרונות אותו . השאלה היא המוצגת כאן , מה הסוד הוא אסור? פא אומר שהסוד שאלוהים יודע – לעת עתה עודכן על ידי , אולי מוסבר על ידי לכאורה פגע בתדמיתו . ותהיה פוטנציאל ~ הערכת נפילות של אלוהים אדירים ~ ומצביע על כך שההאתית של אבו רזין אללה יהיה מרוצה ממנו הביא : ~ החזון של איש ציפור שלא חצה ~ אם נחצה חתום ~, ותדבר טוב . (6) כלומר : חזון זה, אם אפשרי, ~ דו צדדי ~ של אחד מהם התרחש בסמוך לאותה יכולת , ומראה שאדם כזה מרים את הרגל שהוא מחכה למתיו מנסח זאת . שייח ' ( מוחמד בן נאצר אל – אלבני ) בתגובה לראיון : ~ התרחש חזונו של אדם על ציפור שלא חצתה אם חצה אותה ~ . פרנק מדבר שהחזון הוא כמו צלב , ולכן לימד אותנו את שליח אללה שאינו חסר בו, אלא מנטור או מלומד או מאהב , כי אמור להם לבחור את המשמעויות הטובות ביותר בפרשנות Vtqa בהתאם, אבל לא ספק כי הוא מוגבל אם הביטוי אשר לסבול חזון, אפילו על הפנים , ולא טעות גרידא , אחרת זה לא אפקט של אותו אז, ואני יודע אלוהים ~, שציין כי המשמעות של בוכרי אימאם הביטוי בספר שלו Saheeh ידי ואמר : ( דלת לא רואה את החזון עבור החולף הראשון אם זה לא כואב .) שמעיד דברי שלום הנביא עליו כדי אבו בכר בעוד דרך החזון שלו : ~ ושפך קצת והחמיץ כמה, ~ הנביא עליו השלום לא ציין מה חטא אבו בכר , גם בין זה שחטא לביטוי הנביא עליו השלום הוא השני והראשון שאושר, אבל התברר שגוי זה . כך לא לחתוך Raak בדרך כלל רק לבטוח בו , ולייעץ לו וידע ודעת, ואת דעותיו על ידי אבו Hurayrah אללה עשוי להיות מרוצה ממנו מן השלום הנביא עליו כי הוא היה אומר : ~ לא חזון Tqsoa מדען או מנטור רק ~ ב הרומן : ~ לא רק על איקסה ווייד, המסמן את הידידות של שם השחקן. מסופר על ידי Tirmidhi אמר שייח 'אלבני : S קריאתו אותנטית על פי תנאי שני השייחים, ומשמעותה של החדית הקודמת ~ החזון הוא על אדם המעופף ~ פירושה שהוא אינו מתיישב אלא אם כן הוא חוצה , כמו אם זה היה על איש מעופף . ~ אז הוא נפל ונפל במקום שחצה, בדיוק כמו שהדבר שנמצא לרגלי הציפור נופל עם התנועה הקלה ביותר, וזה אנלוגיה מייצגת. לציפור המעופפת במהירות יש אובייקט שנופל עם התנועה הקלה ביותר על שלה הרגל . זה מראה את האפשרות של חזון על פני לסבול מה מסופר הסיכומים וגם מספק לנו את הסיפור של האיש שדיבר על החזון של להכות צווארו , את האובי, אבל שלה הביטוי הוא לא Iqsa רק על מי לסמוך עליו , או ומורה דרך אותו , או את העולם כדי קנס Aabroha לו מה שהם יכולים Arushdouna מה עוזר לו ומה כדאי לו . היא השאלה מוצגת כאן , מה הסוד שהוא אסור? פא אומר אלוהים הסוד יודע – מכיוון שהעדכנים אותם , אולי פירשו פגועים בתמונה הנראית לעין – וזה פוטנציאל , נופל בהערכת האלוהים , ומראה שהאדיט הזה של אבו רזין אללה יהיה מרוצה ממנו הביא : ~ חזונו של ציפור אדם אינו חצה , אם חוצה חתום , ~ חדית היא טובה . כלומר : חזון זה, אם אפשר , דו צדדי , חציית אחד מהם התרחש בסמוך לאותה יכולת , ומראה שמה שהגיע מעבדול רזק אמר : הראייה טמונה על מה שחוצה כמו זלק כמו שאדם הרים את רגלו כשהוא ממתין למקומות. . (7) אמר שייח ' ( מוחמד בן נאסר אל- אלבני ) בתגובה לראיון : ~ החזון של אדם על ציפור שלא חצה אם חצה התרחש ~ . פרנק מדבר שהחזון הוא כמו צלב , וזה לימד אותנו את שליח אללה עליו השלום שאינו חסר בו, אלא המנטור או המלומד או המאהב , כי אמור להם לבחור את המשמעויות הטובות ביותר בפרשנות Vtqa ב בהתאם לכך , אך מה שלא קיים אין ספק שזה מוגבל לשאלה האם הביטוי הוא דבר שהחזון יכול לסבול אפילו בצורה מסוימת , ואינו טעות טהורה , או שאין לו השפעה באותה תקופה ואלוהים יודע הכי טוב (8), והאימאם בוכרי התייחס למשמעות זו בספר הביטוי מסהיה שלו באומרו : ( פרק של מי שלא ראה את חזונו של הראשון חולף אם לא נפגע ). שמעיד על ידי המילים של שלום הנביא עליו כדי אבו בכר בעוד דרך החזון שלו : ~ ושפך קצת והחטאנו כמה ,~ ואת שלום הנביא עליו , לא ציינו היכן אבו בכר חטא , אפילו בין זה אשר חטא ביטויו של הנביא שלום יהיה שלום שלו הוא השני והראשון שאושר, אך זה התברר כשגוי . (9) לכן, אל תקצצו את ראק בדרך כלל רק לסמוך על זה , ותייעצו לו ולדעתו ודעתו, והשקפותיו : אבו הוראירה, אללה יהיה מרוצה ממנו מהנביא עליו השלום שהוא יאמר : ~ עשה חזון לא Tqsoa רק אלי העולם או מנטור ~(10), ב רומן :~ Iqsa רק על ווייד ו ~ להדק את שם הידידותי שחקן המסמן , Tirmidhi מסופר שייח אל – Albaani : מאוזכר כראוי על תנאי שני שייח (11) , ואת המשמעות של המודרניות לשעבר ~ החזון של ציפור אדם ~ זה לא להתיישב אלא אם מפורש , זה כאילו זה היה על רגל עף, וזה נפל ונפל במקום שבו חצה, כפי שהדבר כי הוא על הגבר של הציפור נופלת בתנועה הקלה ביותר. זו אנלוגיה של אנלוגיה, שבה החזון הושווה לציפור מעופפת במהירות, ומשהו על הרגל שלו נתלה שנפל במעט התנועה . זה מראה את האפשרות של חזון על פני לסבול מה מסופר הסיכומים ב סונן שלו בספר של האג~ח התגלות חסן סולימאן בן עזב עאישה, אשתו של שלום הנביא עליו, אמר : האישה מן האנשים של העיר יש סוחר בעלה, Tri היה החזון של בעלה יותר נעדר, ולעתים נדירות מתגעגע עזבו בהריון בלבד, מגיע שליח כל עליו השלום, אומר : הבעל שלי הוא סוחר יצא Fterkny בהריון, ואת ראיתי כמו שינה לראות לאלץ את הבית שלי היה שבור ואני נולדתי ילד עם עיניים, אמר שליח אללה עליו השלום : ~ טוב , כי בעלך עליך, אלוהים אלקיך ירצה, צדיק, וילד ילד עם צדק . אתה רואה היו שניים או שלישי כל-כך בא שליח השלום אללה עליו, אומר כי לה , חוזר הלידה בעלה ולתת אותה ילד . . ~ואז בא יום כפי שהוא היה Tonah , ואת שליחו של אללה עליו השלום הוא נעדר , זה ראה את החזון הזה , אמרתי לה : דוד אתה אל תישאל את שליח אללה עליו השלום, עם ה '? והיא אמרה : חזון שראיתי שזה בא לשליח אללה עליו השלום, שאל אותו , הוא אומר : ~ טוב , ייאמר, ואמרתי : תגיד לי מה? היא אמרה : אפילו שליח אללה עשוי אללה יברך אותו בוא והוא, ואוורדה אותו כשאתה מציג . אמר עיישה : אני נשבע שעזבתי אפילו אמר לי, אמרתי : אלוהים , הצדקה שלך את החזון שלך למתן את בעלך , ולהביא ילד וג'רה !! נשארתי לבכות ואמר : מלי ין הציעה לך את החזון שלי ?? נכנס לשליח אללה עליו השלום, בכי אמר לה : ( נידון עאישה? ) אז אמרתי לו את החדשות ומה התפרש לה, שליח האלוהים, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום : ~ מה, עיישה, אם תעבור חזון למוסלמי, ואז תעביר אותו לטובה, אז החזון ילך אחרי מה שבעליו עובר . ~ עיישה אמר : אז אלוהים, בעלה נפטר, ואני לא רואה אותה אבל היא ילדה ילד שהוא מתבודד (12). מסקנה שיוצאת מזה , החזון הזה אם אפשר שניים – סי דד , מעבר של אחד מהם התרחש כמעט באותה יכולת . אז בנו של יעקב יוסף אסר על איקס את חזונו לאחיו מחשש להערות ולקנא בו , בן האבן אמר : שליח אללה עליו השלום כי חזון מתרחש למעט מי שאוהב כי הוא יכול לפרש לו את זה דרך שהוא לא אוהב, בשנאה או בקנאה , היא עשויה ליפול מהאיכות הזו , או למהר לעצמו מהאבל והמוטרד , ולכן הורה להשאיר עדכון למי שלא אוהב בגלל זה . (13) VI : השואל מתי החלום הרע גם הוא : תפילה , והוא מסומן על ידי החאדת של אבו הוראירה, אללה יהיה מרוצה ממנו : ~ אם הוא ראה . לבד את מה שהוא שונא , אז ויילסל לא יקרה על ידי אנשים . ~ (14) ואת החוכמה של אלוהים ואני יודע : כי תפילה של כל הזדקקות הוא מתנהג כמו פחדים העבד שהוא עושה על Almkarh . לדברי אל כמה חוקרים, הוא מדינה שביעית קריאה של הכיסא אבל לא להדריך אותו, אפילו אם הוא הקורא של הכיסא הזה בתפילתו השיג שני דברים יחד, להתפלל ולקרוא את מצב הכיסא . ואם הוא יסתפק בביצוע חלק ממה שהזכיר, יהיה זה מספיק בכדי למנוע את פגיעתו, ברוך השם, כפי שאמרו החדית'ים . אבל עדיף שהוא יעשה הכל כדי לשלב את הקריינות . אבן-קיים אמר בזאד : וכאשר זה לא פגע בו, אבל החזון הזה אלמקורה מניע את הרע . אל-נוואווי אמר : אלוהים לא הזכיר את הסיבה להשפעה הבטיחותית של חזון התועבה הביא צדקה והגנה על כסף . . . והפיכת התחננות בו לתגובה ולתשלום אסון ונדבה משלמת את מוות הרעים כל זאת בגזירת אלוהים ויכולתו . (15) _________________________________________________ (1 ) מוחמד עבדלאזיז חלווי – התייחסות קודם – עמ '. 5 . (2 ) נאמר על ידי מוסלמי בסאהא שלו , כפי שהוסבר בגרעין (27 \ 15 ) • אופ .. (3 ) אמור ספר שימושי על מונותאיזם – הסבר לשייח : מוחמד בן סאלח אלמוסמאן ג 2 (4 ) פרסים נקראו ב בספר ביטוי התגלות 0 הדלת וראיתי חזון של שנאה – אופ – מוסלמים ספרו של התגלות (15 /17 ) – op •. (5 ) ראה את הפתיחה ( 12/369 ) , ספר ההתגלות מדלת ביטוי האל – אופ . (6 ) Modern מסווג השלטת חסן Sundh , היה מסופר על ידי אבו דאוד בבית הספר של ספרות, את הדלת של מה שהגיע בתוך חזון – A התייחסות קודמת – ו Rawa Tirmidhi ב הספר ממש הארת הדלת של מה בא לביטוי של חזון – אופ – מסופר על ידי אבן Majah בבית הספר של הביטוי של פרק התגלות של התגלות אם עבר וחתם לא Iqsa רק על העמק – אופ – 0 מסופר על ידי האימאם אחמד את ראיון אזרחי נתון הראשון עם אבו רזין Oqaili אסופים בן Amer Muntafiq – op ~ וסיכומי המסופר בספר התגלות פרק ההתגלות אינם נופלים אלא אם כן הם משקפים 0 מדעי הספריה שפורסמו – ביירות . (7 ) ראה : פת אל – בארי אבן חג'אר – אופ – ( 12/432 ). ( 8 ) סדרת השיחות לתקן , ג 1, עמ '. 28, ואני 2 , המידע במשרד 1399 של . (9 ) מסופר על ידי בוכרי את ספרו של דלת ביטוי לא רואה את החזון עבור החולף הראשון אם זה לא כואב, כמו בפת 'אל – בארי ( 12/431 ), ובמוסלמי בספר התגלות, כמו בהסבר הגרעיני ( 15/29 ), – הפניה לשעבר -, ותבוא לדבר באמירה בעמ ' 101 . (10 ) מסופר על ידי Tirmidhi ב ספרו של הפרק יוחנן בברית הפרשנות של התגלות מה מומלץ והשנאות אותם – אופ – ושחזורים בבימויו של ספר ההתגלות כי הדלת של חזון השנאה משקף רק את העולם או מנטור – אופ – מסופר מאת אבן מג'אח בספר התגלות הביטוי חצה את דלת החזון אם לא חתום על איקזה רק על העמק – התייחסות קודמת . (11 ) סדרת נקישות נכונה – אופ (1 /26 ) .. (12 ) , את המספרים של דרמה ב סונן שלו – אופ – (2 /131 ). (13 ) התרחבות ראו : awn Reni – op – ( 1/176 ). ואבן חג'אר – התייחסות קודמת (631/12). (14 ) סופר על ידי אימאם מוסלמי בספר ההתגלות (15 /21 ) – לשעבר משוקלל – אבו דאוד בבית הספר לספרות בבית דלת מה בא בתוך חזון – אופ -, ופרסים על ספרו של ביטוי ההתגלות של הדלת של התגלות שלוש – קודם לכן התייחסות . וזה אחמד כלל אותו Musnad שלו לשאר Musnad של רבים – פנייה קודמת – ואת Darami בספר של פרק ההתגלות של שלושה Vision – פנייה קודמת – וגם אל – Tirmidhi בספר ההתגלות פרק ממה שהגיע בחזונו של הנביא מוחמד, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, קנה המידה והדלי – התייחסות קודמת -. (15 ) הרחבת ראה : הסבר על שלישיות של האימאם אחמד Saffarini (1 /177 ) – אופ – ולהסביר המוסלמי – Nawawi (15 /18 ) – אופ – ו זאד אל-Ma'ad אבן Jawziyyah , השגת Shoaib עבדול קאדר Aloriaaat , להפיץ את ארגון המסר , אל – ספרייה מנאר איסלמי , אני 13, את התאריך של 1406 של (2 /459 ). ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי ….

…אלסלמי אמר: מי שראה כי ידו הימנית משותקת, הוא היה מדוכא חלש ופגע בחף מפשע, ואם אחיו או אחותו השמאלית מתו. רוחב בזה ….

…באשר לשיניים : הם אנשי בית האיש, ולכן העליונים הם אנשי הבית, והתחתונים הם הנשים, הניב הוא אדון ביתו, הימין הוא האב, השמאל הוא הדוד, ואם הם לא שני אחים או בנים, אם הם לא אז שני אחים, הרביעי הוא בן הדוד, העלמות, האם והדודות ומי שתופס את מקומם בעצה, טוחנות סבא וסבתא, בנים צעירים, הקפל הימני התחתון של האם והדודה השמאלית, אם אין שתי אחיות או שתי בנות או תחליף שלהן, הרבע התחתון הוא בנות הדודים ובנות הדודות, והניבים התחתונים הם בנות האם והדודות והטוחנות התחתונות, הכי רחוקות מבית הגבר, הן נשים ונערות צעירות . תנועת כמה שיניים היא עדות למי שמתפרש במחלה, ונפילתו ואובדןו הם עדות למותו או להיעדרו ממנו על ידי היעדרותו של מי שאינו חוזר אליו, ואם היכה אותו לאחר שאיבד זה, ואז הוא חוזר, והשחיקה שלו היא עדות לפורענות שפוקדת את מי ששייך לו . שיניים מפטפטות בוויכוח בין משפחתו . אם הוא רואה גלד בשיניו, הרי שמדובר בפגם בביתו, עליו לחזור אליו . מסריח שיניים הוא כיעור ההלל לבית, ועייפות השיניים היא חולשתם של בני ביתו, וטיהור השיניים מהלוח מעיד על ההוצאה הכספית בהכחשת דאגותיהם . ולובן השיניים, אורכן ויופיים, עלייה בכוח, בכסף וביוקרה למשק הבית . אם הוא יראה כאילו גדל עם קפליו כאלה, אז ביתו תגדל . אם הוא רואה שגדילה איתה מזיקה לה, אז התוספת במשק הבית תהיה חרפה ומכה עבורו . אם ראה כאילו משך שיניים, חזונותיו הצביעו על כך שהוא חתך את רחם, או שהוא יבזבז את כספו על לא לאהוב אותו . אם הוא רואה כאילו הוא זורק את שיניו בלשונו, ענייני ביתו מתקלקלים במילים שהוא מדבר . אם הוא רואה כאילו שיניו מזהב, ואם הוא מאנשי הידע והמילים, חזותיו משבחות, אחרת אינן משבחות, כיוון שהן מעידות על מחלה או אש מלבד הידע ואנשיו, ואם הוא רואה כאילו הם מכסף, זה מעיד על אובדן כסף . אם הוא רואה את זה מזכוכית או עץ, זה מעיד על מוות . אם הוא רואה את שקעי שיניו, הם נושרים, והם צומחים במקום אחר, דבר המצביע על כך שהעניינים והצעדים שלו השתנו . ונאמר שמי שראה את שיניו העליונות נפל לידו, הרי זה כסף שהופך להיות שלו . אם הוא ראה אותה ליפול בחיקו, אז הוא בנה, כי אלוהים בכבודו ובעצמו אומר : ~ וזה שהוא מדבר לאנשים בעריסה .~ כלומר באבן . אם הוא ראה אותה נופלת על הקרקע, זה מוות . אם ראה כאילו תפס את הנופל מכבשיו ולא קבר אותו, אז הוא מרוויח במקום מישהו כמוהו בחמלה ובעצה, כמו גם פרשנות אצל שאר החברים אם מזיק פגע בזה ולא קבר זה . אם הוא רואה ששיניים צמחו בלבו, אז זה מעיד על מותו, ונאמר כי נפילת השיניים מעידה על מכשול שמעכב את מה שהוא רוצה, ונאמר שזו הראיה לפירעון חובות . אם הוא רואה כאילו כל שיניו נשרו, והוא לוקח אותן בשרוולו או באבן שלו, אז הוא חי חיים ארוכים עד שיניו נושרות, ומספר ביתו גדל . ואם הוא יראה כאילו כל שיניו נחתכו ונעלמו מעיניו, אז ימותו ביתו לפניו, וייתכן שזה היה מות גילו . של אנשים, וחבריו בגיל . ואם הוא רואה שאנשים משפשפים אותו בשן הטוחנת או נושכים אותו, אז הוא יכול להשפיל אנשים ולא להשפיל אותם, ונאמר שהוא צריך לעשות את הפה כמו הבית, והשיניים הן כמו התושבים, אז מה שיש בהם בצד ימין מעיד על גברים, ומה שמשמאל מציין נקבות. כל האנשים למעט מעט מהם . ונאמר שמי שראה את שיניו נשברות, עליו להוציא את חובו מעט . אם שיניו נושרות ללא כאב, הדבר מעיד על פעולות שאינן תקפות . אם הוא רואה שהוא נופל ללא כאב, זה מעיד שמשהו בביתו נעלם . ואם נפלו השיניים, הם מנעו מאדם לעשות כל דבר שנעשה על ידי דיבור ואמירה . אם עדיין יש כאב או דם או בשר, אז זה מבטל או מקלקל את העניין הרצוי . באשר לבריאים, חופשיים ונוסעים, אם כל שיניהם נושרות, הדבר מעיד על מחלה ארוכה ונפילה לשחפת מבלי למות, וזה שאדם אינו יכול להשיג אוכל חזק ללא שיניים, אלא הוא משתמש בכוסות ומיצים, אלא לא מת כי המתים לא מאבדים את שיניהם, והדבר שהוא לא מציע את המתים למתים. הוא מושיע לחולים. מסיבה זו הוא הפך לשבח במחלה . ואם כל שיניהן נושרות, זה מצביע על מהירות הישרדותן מהמחלה, ובאשר לסוחרים הנוסעים, זה מצביע על קלילות ההריון שלהם, במיוחד אם הוא רואה ששיניים אלה זזות, ואם הוא רואה כ אם חלק משיניו ארוכות והופכות לעצמות יותר, זה מעיד על ויכוח ומריבה בבית . ואם שיניו היו שחורות, נרקבות ועקומות, ויראה את נפילתן, הוא יינצל מכל מצוקה . אם הוא רואה כאילו שיניו נושרות בזמן שהוא לוקח אותן בידו או בזקנו ובחיקו, זה מצביע על כך שילדיו מנותקים, ולכן הוא לא נולד בשבילו, ומה שהוא יולד הוא לא שמאל ולא מורם . והוא סיפר שאדם ראה את כל שיניו נושרות, והוא היה כל כך עצוב, והוא סיפר את ראייתו במעבר חצייה, והוא אמר : כל השיניים שלך ימותו לפניך, וזה היה כך . ואחר ראה כאילו לקח שלוש שיניים מפיו בכף ידו, והצמיד אליהן את קצות אצבעותיו, אז אמר לו שמצא דרהם וחצי ….

…צלעות מסמלות : לנשות משפחתו עקומות, ומכיוון שחוה נוצרה מצלעו השמאלית של אדם . זה עשוי להצביע על אבני ביתו וביתו, ובשרו הוא חימר או סיד, ועורו האחורי, ודםו המושקע על ידי מים עם אדמתו, וגודל קשריו . מי שרואה את ביתו או את ביתו נהרס בזמן שהוא חולה בבטן, הוא מת עם זה . אם בחלום חזר לבנותם ולתקן אותם, ולהתאושש מאסונו אם הושלם בשנתו, אחרת נותרו ימי מחלתו ככל שנותר מעבודתו והישרדותו . אבל הבריאות נובעת משמו, ודם עובר לוורידים . אולי צלעותיו הצביעו על חיותיו, ובשרו על הסחורה והסחורה שנשא מעל, ועורו על גלימותיהם, שעבורם זה עניינו . מה ששבר עליו את אחת מצלעותיו מעיד על מותו של אחד מבעלי החיים שלו . אם משהו מוסר מעורו, הטלה או פרנסתו מפוצלים, או שהוא פותח את החילוץ או הכלוב שלו ללא רשותו, אז הוא מאבד את הערנות ואת מה שיש בה, ואת גורל האנשים ואת הגידול בשינה בכך . הכתף היא אישה, ומה שקרה בה היא אישה ….