…ש : האם הסנה הביא לנו את הלגיטימיות של קריאה עבור גברים ונשים חולים? ג : קסם הנביא עליו השלום , האם הוא נעלם לאבד את הקסם הקסום? האם זה מוזכר בקריאת הסונה לנשים? אמת – למיטב ידיעתי – את השנה שבה ההפך ממה הוא נפוץ כיום . שליח עליו השלום הורה על טיפול והוא אמר כי : ~ יש רק מחלה ואללה גילה לו לרפא ~ (1), את הידע שלו על הידע שלו ועל בורותו של בורות , וגילה לו מהקוראן שמרפא. ורחמים למאמינים , קרא גבריאל לשליח אללה שלום שאלוהים יהיה עליו ויעניק לו שלום, והוכח שהוא חפן את עצמו לטיפול, וזה לגיטימי לאומה זו, אך האם דווח עליו שהוא קרא לאחד המטופלים החולים? האם דווח כי אחת הנשים בתקופת שלטונו הוקראה לה על ידי כמה המלווים והתשובה הייתה : לא ; זו עדות לכך שעבודה זו חדשה בימינו, והשמש מציינת כי אדם קורא לעצמו – ואבא או אם קוראים לילדיהם בגלל קטנות או מוגבלות, למשל, והוכח כי השליח, יהי רצון שאלוהים תפילות ושלום עליו, ציווה עאישה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנה, לחפש הגנה מהעין (2). עליו השלום כאשר . השינה קוראת בידיו ופולטת בהם, את שני המנופים ואת הכיסא, ואז מנגבת בהם את גופו. זו הסונה (3), ואף אחד לא יתלהב לרפא ממך לבד , אז קרא בעצמך ובקש מאלוהים לרפא בזמן שאתה בטוח בתשובה (4), ואין שום דבר רע בבורות של קריאה של חלקם ' לשאול את אביו או את אמו או את אשתו, קריאה זו היא הפרויקט ' הנשים בוגרות סיימו במהרם לגבר זר ואז קראו אותן עשויות לירוק על חזה, זה לא חוקי ועלול לגרום לעונש כדי שלה בעלים, ואת כול חזיונות כי הוא רואה אדם נמצא בתוך המעגל או מערבולת זו של החולה ואת הסובבים אותו כי הם שומעים חמלה וחסד יום ביטויי Kcolhm : מסכן , נכון מדהים, לעשות את אותו הדבר , Mndol , עינה . . . Etc . ביטויים אלו הופכים טובים ואת טוב , חולה . . . ובכל הביטויים הללו, על ידי אלוהים, לתרום במצב הגרוע שלו . אני אומר שכל החזונות בנסיבות כאלה עשויים להיות חלומות מקטרת , כלומר הוא ישן בזמן שהוא בשליטת חיפוש תרופה או אין או אשף , ומי הוא? במקום זאת, חלקם מבקשים מאלוהים לפני שהוא ישן לראות את העין. !! שינה, לחשוב למי Anah , ואת הקסם שלו? ו אז ישן והרואה שלו אנשים חלום אולי חשבו שזה לפני השינה , או שזה עלול להיות פיקפק בכך , Vitohm כי הסיבה , היא שנקבעה הצעדים שננקטו מן שרידי בגדיו או ספוג , ובכך הפכה בקשת הריפוי בהתבסס על חלומות בתקופת מדע , האם זה נכון? אני חוזר כאן כי אני לא נגד אחד , ואני לא נגד טיפול הקוראן עם אשפוז , אבל אני עם מדע נגד בורות , אשר נהרג אותנו ההתפשטות הפעם על ידי מחלות קטלניות , תנאים פסיכולוגיים , מחלות כרוניות ומחלות ועם אלה מחלות – כמו שאומרים . הרוכב אלץ קשה – והציבור עשוי לפתור בעצמם , כך שאם אתה אומר להם : למה? הוא יופתע מהם, והם יסיקו ראיות לא מהקוראן או מהסונה, אלא מהפתגמים : … (איש אינו מרגיש אש אלא אדם שנחות ממנו ) … אמור לה נאנח ka NH רוצה שתתמוך בזה במדריך זה , אני אמרתי לו : זה חראם , הוא אמר : ( נחת בינך ובין בן האש הושמעה !) האם העניים ידעו שהאש סטוקלה ואכלה את מוטאווה, שלפטי וטוען באלוהים ללא ידיעה או הדרכה או ספר מוניר , ~ השני – חסד לסטות מדרכו של אללה בעולם זה חרפה ונציגה יום הדין ייסורי האש ~ ( חג'ג : 9 ). אני קורא לכאן ללכת בדרך הטיפול הנכונה . הזמן חלומות בשמך כי אין מרשם למחלות, ולך לרופא או לבית החולים ולקחת טיפול , לבקש מאלוהים לרפא , ולקרוא לעצמך את הקוראן ולבקש מאלוהים לרפא , שלא לדבר על האשליות האלה מתפשט : ( אני מספר , אני מעון , יש לי את אותו הדבר ). . . וכו ' , ואת אלוהים ירפא אותך, אם ירצה השם , רק אמון באלוהים ולשים בצד את הפחד, הפאניקה, האשליה ממך, ואת תוכלו לרפא, אם ירצה השם , לנסות לא תבצע שום דבר להפסיד . השישית : חזיונות המעברים כמה תרמו כדי התפשטות התופעה – אני מתכוון – את התופעה של חיפוש עבור טיפולים באמצעות חזיונות – לפרש כמה חזיונות בתדירות גבוהה ככל Mndhirat לקבל מחלות בגלל התפשטות חטא . . , ובכל דרך לומר כמה מהם כי הוא יכול לדעת את האובייקט באמצעות חזון, ויש האומרים כי הוא הגיע לטיפול מועיל וריפוי באמצעות חזיונות שהוא ניסה ועבד , וכן הלאה . . . השרשרת ממשיכה , ואני אומר כאן להטיף לא להגר , ואנשי Arvqgua , לא להיות מבועה אותם , ואתה, כאשר הביטוי של חזון, כפי שהוא היה רע של לרואה לשאול אותו מה לורד כאשר אדם רואה מה הוא שונא את הדברים שציינתי בתחילת הספר (5), אם כי כאשר ראיות למשהו לא נעים לחזונו , אתה, אחי, נקשר אליו ומפחיד , אבן חג'אר (438 \ 12 ) כאשר המילים המודרניות של שלום הנביא עליו כדי אבו בכר : ~ הייתי קצת והחטיא כמה ~ (6) , כי עם הביטוי הזה, בעולם יש את הזכות לשמור על שתיקה בנוגע ביטוי של חזון או חלק ממנה, במקרה והסתרה סביר יותר מהזיכרון . אלוהים יברך אותך בידע שלך, ואנחנו עומדים שוב כאשר עאישה כאשר חצה את האישה של מות בעלה והיא יולדת ילד Vajra ידי ואמר : ~ Meh O עיישה, אם Abernhm למשך טוב עלי Vaabroha החזון המוסלמי, החזון יהיה על מה שחוצה את בעליו ~ , סיכומים מסופרים (7). אבן אל- עראבי אמר בפירושו להאדת של עבדאללה בן עבאס, יהי רצון שאללה יהיה שמח ששליח אללה עליו השלום, אמר : ~ בזמן שישנתי, ראיתי שהוא שם לידי את סוואראן הלך לווקטתמה ו לטמה, נתנה לי אישור ונפאיתמה אפטרה, וואלטמה קמאבן תצא . ~ עובא אללה אמר : אחד מהם היה אל-אנסי, שנהרג על ידי פיירוז בתימן, והשני היה מוסיילימה . סופר על ידי אל-בוכרי (8). אבן אל- עראבי אמר : שליח אללה עליו השלום צפוי לפסול שהמוסימילמה הורה לאנסי החזון הראשון שלהם היה לכוון להשאיל אותם ולשלם עבור החזון ללא פגע, והוא עשוי להיות בהשראה, החזק הראשון (9) , וזה אפשרי, כפי שאמרו אם יש ביטוי היבט נכון, אז אנחנו פונים אליו, ולכן ייתכנו בחזון של אחד השואלים או שאלות המציינות עין או מגע, לכן עדיף לא להביע את זה ולהיות על המשמר מפני האמור כי זה ימנע את הרוע שבחזונות כאלה, ואלוהים יודע הכי טוב, אלא אם כן אתה חותם עליו, העניין הוא שונה, ויברח להיות סבלני כאן ואת התועלת עשויה להיות מציאות חזון אזהרת Bshiy של הציבור הרחב כפי שהוא חונק מדענים אמרו העליונות הגברית של סודיות (10). ________________ (1 ) בוכרי סיפר מאבו הוראירה והתרגשות : ~ מה שאללה גילה כי מחלה שלחה רק תרופה ~ ראה : פת 'אל – בארי (134 \ 1 0 ) – אופ -. (2 ) ראה שיחה בסונן אבן מג'אח, ספר הרפואה מדלת אסטרקי העין . (3 ) נאמר על ידי אל- בוכארי מאת עיישה, אללה ייאמר : שליח אללה עליו השלום הלך לישון נפיחות בכף ידו קטניה היא אלוהים אחד ופלמאוסטין הכל , ואז נגב את פניה והכה את ידיו מגופו. . עאישה אמר : כשהוא התלונן אמר לי שאני עושה את זה על ידי ~ . כיבוש ( 10/209 ) – אופ .. (4 ) ראה : זאד אל-מעד אבן ג'ווזייה (168 \ 4 ) להכיר בנביא הנביא. טיפול בפירוט , וכדי להכיר באלטומאת הנבואית ברוך השם, יובילו תוצאות נהדרות כפי שאבן אמר ערכים ( ונסה אלה מכנה את אלאוז את סכום היתרונות שלהם ואת חומרת הצורך הידועה לו שמונעת את הגעת ההשפעה של עין. ופיצויים לאחר הגעתו, על פי האמונה של הכח של Qailha ואת הכח של עצמה שלה המוכן מתעצם כוחו היציבות של הלב ואת המשימות הפקידו אותו נשק ואמצעי הלחימה Darabh ) . של . ההתייחסות הקודמת שלו . (5 ) ראו עמ '. 24 et seq . (6 ) מספק שלו פרשנות, ר' עמ '. 37. (7 ) מספק שלו פרשנות, ר' עמ '. 39 . (8 ) הסכימו, מסופר על ידי בוכרי את ספרו של הביטוי אם הדלת נפתחה דבר בתוך חלום (12 /42 0 ) – אופ – , והמוסלמיות בספר ההתגלות (15 /34 ) – הפניה לשעבר -. (9 ) ראה אבן חג'ר – כיבוש – ההתייחסות הקודמת ( 12/421 ). (10) עיבוד : אבן חג'אר – אופ (438.421 / 12) ** תוך ציטוט של ד~ר פחד אל – אוסיימי…

…אם אתה חולם שאתה מוצא חן בעינייך, אז זה מצביע על כך שתזכור את אהבתם של עמיתים לשעבר למרות שמצבך יעלה אותך מהמעגל שלהם ….

…אם חלמתם לראות זקן, הדבר מעיד על כך שאדם שאינו תואם אתכם יכפה את רצונו בניגוד לרצונכם ויהיה מאבק שליטה וייתכן שתפסידו קצת כסף במאבק זה . זקן אפור מסמל מזל רע ומריבות . וראיית זקן על סנטרי נשים מנבאת התנגשויות לא נעימות והאטת מחלות . אם מישהו מושך לך את הזקן, זה מצביע על כך שתסתכן בזה אם אתה לא מאבד רכוש . אם אתה מאבד את זקנך ומתפעל ממנו, זה מראה שגאוותך תגבר עם ההצלחה, מה שהופך אותך לאדם שונא בעיני רבים מחבריך לשעבר . אם ילדה אוהבת זקן, זה כולל את הרצון שלה לעזוב את הפרישות, אך היא מאוימת בנישואין חסרי מזל ….

…Qandil אם אתה רואה מנורות מלאות בשמן, זה מצביע על הצגת יכולות עבודה שממנה תקבל תוצאות מספקות . המדוזות הריקות מסמלות דיכאון וייאוש . אם אתה רואה פנס מואר בוער עם להבה טהורה, הדבר מעיד על עלייה ראויה במזל ובברכת המשפחה . אם הוא פולט ערפל וקרינה חשוכה, תצטרך להילחם בקנאה ובקנאה הקשורים לחשד, ותשמח מאוד למצוא את האדם הנכון לתקוף . אם תשליך פנס מואר, התוכניות והתקוות שלך ייכשלו פתאום . אם זה יתפוצץ, חברים לשעבר יתחברו לאויביך כדי לפגוע באינטרסים שלך . מדוזות שבורות מעידות על מותם של חברים או קרובי משפחה . אם אתה נושא פנס, זה מנבא שתהיה עצמאי ויתמוך בעצמך, והעדיף את אמונותיך הנחרצות על פני הרשעותיהם של אחרים . אם האור יתפוגג, הוא יסיק מסקנות חסרות מזל ואולי גם מותם של חברים או קרובי משפחה . אם אתה בבהלה גדולה וזורק אור מבולבל מהחלון שלך, אויביך יגרמו לך ליפול לתוך רעלה של אמונה בידידות ודאגה להישגים שלך . אם תפסת את הבגדים שלך ממנורה, תישא לך בושה ממקורות שציפית מהם עידוד ואהדה, ועבודתך לא תהיה קשורה להרבה טוב ….

…האם ניתן ללמוד ולהדריך את מדע הבעת החזונות והחלומות? זה לא סוד עבור כל מי שמתעניין באומנות זו שידע זה הוא מכובד מאוד, ולכן אלוהים אסיר תודה לנביא יוסף באומרו הקב~ה [ וגם אדונך יענה לך וילמד אותך על פירוש החדית ' . .] , ונביאנו מוחמד [ שלום וברכה עליו ] נהג להביע חזונות ולעתים קרובות שאל את בני לווי כמו בחדית 'של סמרה בן ג'ונדוב : כשהנביא [עליו השלום והברכה ] התפלל בבוקר אליהם בפנים ואמר : האם מישהו מכם ראה חזון אתמול ? למעשה, יש לי נקודת מבט בנושא זה. אני מתכוון לאפשרות ללמוד, וללמד את המדע הזה, שהוא שאפשר ללמוד אותו, וללמד אותו . ודעה זו עשויה להיות מוזרה עבור חלקם; הסיבה לכך היא שמדע זה דומה יותר להשראה ולפיזיונומיה, וכאילו הוא מחקה את השליחים, ולכן הוא מצא מבוכה בעניין זה, אך אני מקווה שנעלה את הנושא לדיון כך שהצעתנו תהיה אובייקטיבית . הנה הדבר החשוב ביותר שגורם לי להיות נוטה לדעה זו, ודיברתי עליה בפירוט בספרי : ביטוי החזון, מונחים עכשוויים, שאלות ותשובות, עמ '. 96 , ומעבר לכך, המו~ל : דאר אל תדמוריה . גרעיני אפשרות להגיב אמרו על ראיון סמרתי לשעבר : זה mustahabb כדי לשאול על החזון, היוזמה לפרש, ולהאיץ את היום הראשון, וזה מותר לדבר במדע פרשנות של התגלות, ואת כמו 0.15 / 30 האבן חג'אר אמר, והגיב על השיחה הקודמת כמו בפתיחה 12/437: אינדוקציה ללמד את מדע החזון ואת ביטויו ולהזניח את השאלה לגביו ואת העדפתו משום שהיא כוללת גישה לחלק מהעלומים והסודות של ישויות . אבן עבד אל-בר אמר, כמו באל- תמהיד 1/313, והעיר על החדית הקודמת : חדית ' זה מעיד על הכבוד והסגולה של הכרת החזון, משום שהוא [ יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו ] היה רק שואל על זה לספר לו ולהעביר אותו הלאה, כך שחבריו ידעו לדבר על הפרשנות שלו . השייח 'מוחמד בן עבד אל-ווהאב אמר, כמו באוסף ספריו 5/130: מדע הביטוי הוא מדע אמיתי שאלוהים מעניק לכל מי שירצה מעובדיו . והוא אמר במקום אחר 5/143: המושג חזון הוא מדע אמיתי שהזכיר האל בקוראן, ומסיבה זו נאמר : רק מי שמכיר יכול לפרש את החזון , כי הוא חלק הגילוי . אל- שתיבי, אלוהים ירחם עליו, הזהיר באל- מוואפאפה 2/415: כי אין שום זכות וצעיף שהנביא [ יתפילת האל ושלום עליו ] נתן למעט מה שהיה פטור, אלא שהוא אומה קיבל מודל, וזה ידוע על ידי התבוננות פנימית, ומכאן נתן לו גילוי, ואומתו קיבלה את החזון הצדיק . אמר האימאם מאליק, והוא נשאל : האם החזון מסביר כל יום ראשון? הוא אמר : הוא משחק עם הנביאות, ואז הוא אמר : רק מיטב החזון יעבור את החזון . אם הוא רואה משהו טוב, אמור לו, ואם הוא רואה משהו לא נעים, שיגיד משהו טוב או ישתוק . והאימאם אבן אל-סעדי אמר בתפיר 2/442 שלו : וביניהם היתרונות של הפסוק הקודם : שמקורו לביטוי החזון, כי ידיעת הביטוי היא אחד המדעים החשובים שאלוהים נותן למי שהוא ירצה . הוא גם אמר 2/449: כולל שידע הביטוי הוא אחד ממדעי השריעה, וכי אדם יזכה לתגמול על למידתו והוראתו . ומה מלמדת על קיומו של למידה וחינוך בקרב בני לוויה – אשרף אל-חאלק – מה הוכח כי עומר אבן אל-ח'טאב, ושאלוהים יהיה מרוצה ממנו, נהג לשאול אסמא בינת Umais אל- Khatha'a'miya על ביטוי החזון כמו בתאהד אל-טהדאהב מאת אבן חג'אר 12/399. אבן סעד שהוזכר באל- טאבק 7/124: סעיד בן אל-מוסייב היה זה שחצה את העם לחזון, וזה נלקח מאסמעא בינט אבי בכר, והשמות לקחו אותו מאביה אבו בכר ואבו בכר. לקח את הידע הזה מהשליח האצילי, שנהג לתת לו לפעמים לחצות כמה חזונות, והוא מתקן אותו לפעמים, והוא עלול לטעות בו כמו כל מורה ותלמידו, ותלמיד זה היה בקיא במצבים רבים בהם הוא נבחן, ולכן אנו מוצאים אותו לאחר זמן אחד, והוא הביע חזון שראה השליח, השליח אומר לו בהתפעלות מהבעת הביטוי שלו : כמו כן אמר המלך . אבל קרה לו גם שטעיתי באיג'יהאד שלו, והשליח [ שיהיה עליו תפילת ה 'ושלום ] לא החמיא לו, אלא עשה עוול. אז הוא אמר לו פעם אחת לאחר שעבר אליו : אמור לי, שליח אלוהים, על אבי, אתה טועה או טועה? הנביא אמר : פגעת בחלק והחמצת את השני . לעאישה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנה, היו גם עמדות חינוכיות עם אביה, ולכן היא הציגה בפניו חזונות, והיו לו כמה מצבים עם שליח האל [ יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו ] . לכן, היא הייתה אלימה פעם אחת כאשר הביעה חזון לאישה שבעלה גוסס וילד ילד שנגרם לו עוול באומרו : [ מה, עיישה אם אתה מביע את החזון בפני המאמין, אז הביע אותו בפניו. בטוב ….] והעד מהחדית 'ביקש מאיישה לנהוג בגישה ספציפית לביטוי, שהיא לבזבז אותה על טוב . האימאם אבן חלדון הצהיר בהקדמתו, עמ ' 389, שידע זה הוא אחד ממדעי השריעה, וזו תאונה בדת כאשר המדעים הפכו לחפצים ואנשים כתבו עליו, וביטויו נמצא בקודמים ובגב, וידע זה עדיין מועבר בין הקודמים ….