…המנעול והמפתחות : לגבי מי שפותח מנעול, אם הוא רלוונטי, אז הוא יתחתן, ואם זו קצבה לכלתו, אז הוא יתגרש ממנה, אז המפתח מוזכר, והמנעול הוא שלו אשתו . כמו שאמר המשורר : עשה זאת בסלא … וקיבל את מתג הנעילה רק כדי להיכלא וינז'ו אותו להתפלל, אלוהים אדירים אמר : ~ הכיבוש טספוואווה הגיע ל ~ 0 כל שהוא יביא לניצחון . ואם יש מחלוקת שיש בו ניצחון ושיפוט, אלוהים אדירים אמר : ~ פתחנו בפניך פתח ברור .~ ואם הוא נמצא בעוני ואינו מסוגל לפתוח עבורו מהעולם את מה שמשתמש באישה, או מחברה או מנסיעות, אז עצור . ואם הוא היה שליט והוא לא היה מסוגל לשפוט, או שמופתי לא היה מסוגל להוציא את הפתווה שלו, או חולף ושאלה הייתה קשה לו, נראה לו שהוא סגר עליו ועשוי להבדיל בין זוג נשוי או שותפים, נכון או לא נכון, בהתאם למידת החזון . באשר למפתח, זה מצביע על התקדמות בסמכות, כסף, חוכמה וטוב . ואם המפתח לגן עדן הגיע לסמכות רבה בדת, או בעבודות צדק רבות, או שהוא מצא אוצר או כסף המותר כירושה . חסימת המפתח לכעבה מונעת סולטן או אימאם גדול, ואז באופן זה במפתחות . המפתחות הם כוח, כסף וסכנה גדולה, והם המושכות . אלוהים אדירים אמר : ~ יש לו יסודות שמים וארץ .~ פירושו סמכות השמים והארץ ואוצרותיהם . כמו כן, אמר בקארון : ~ כל עוד המתגים שלו כל כך עזים או עוצמתיים .~ הוא מתאר את כספו וכספותיו . מי שיראה שהוא פגע במקש או במפתחות, הוא יכה בכוח או בכסף עד כדי כך . ואם הוא רואה שהוא פותח דלת עם מפתח עד שהוא פותח אותה, אז המפתח הוא אז תחנון שיש לענות לו ולהוריו או לאחרים בו, ועל ידי זה הוא נענה לבקשתו שהוא מבקש, או שהוא מבקש עזרה של מישהו אחר וזוכה בה . האם אינך רואה שהדלת נפתחת עם המפתח כאשר הוא רוצה, גם אם המפתח לא נפתח מעצמו, והוא נהג לבקש עזרה בעניין זה על ידי מישהו אחר ? כמו כן, אם הוא יראה שהוא פתח מגדל עם מפתח עד שיפתח אותו ונכנס אליו, אז זה יהפוך להקלה גדולה ולטובה גדולה עם תחנון ועזרת אחרים עבורו . והמנעול : ערב, סגירת הדלת על ידי מתן ערב, ופתיחת המנעול היא שחרור ויציאה מאחריות . וכל סגירה שהם, וכל פתיחה היא פרג ' . ונאמר שהמנעול מסמל נישואין, ונאמר שפתח המנעול הוא הקריאה, ומפתח הברזל הוא איש עם חוסר מזל גדול, ומי שרואה שהוא פתח דלת או מנעול, יעניק ניצחון אל הקב~ה ואומר : ~ הניצחון הוא מאלוהים פתח קרוב .~…

…מוות אם אתה חולם שאתה רואה מישהו ממכריך מת, זה מזהיר אותך מפני ייסורים או צער קרובים . אחרי חלומות כאלה תמיד אכזבות . אם תשמע שחבר או קרוב משפחה נפטר, תקבל ממנו חדשות רעות . חלומות על מוות או למות מטעים ואף מבלבלים את המתורגמן המתחיל של החלומות כאשר הוא מנסה לפרש אותם . האדם החושב באינטנסיביות ממלא את ההילה הסובבת אותו במחשבה, או בדימויים עצמיים המתקשרים בצורה חיה עם הרגשות שיצרו . על ידי חשיבה או עבודה בתחומים אחרים, אדם עשוי להחליף דימויים אלה בתמונות אחרות בעלות צורה ואופי שונה . הוא עשוי לראות את התמונות האלה גוססות או מתות, ועל ידי מותן או קבורתן, הוא עלול לטעות בהן בתמונות של חברים או אויבים . במקרה זה, הוא עשוי לראות את עצמו או את קרוב משפחתו מת כאשר הוא ישן כאשר במציאות זו אזהרה בפניו שרעיון או פעולה רעה יחליפו רעיון או פעולה טובים . להבהרה : אם הוא רואה חבר טוב או אחד מקרובי משפחתו במוות, זו אזהרה מפני רעיון או פעולה לא מוסריים, אך אם הוא רואה אויב או משהו שנא ברגע הגסיסה, הוא עשוי להתגבר על שיטותיו הרעות. וכך לתת לעצמו או לחבריו סיבה לשמחה . חלומות מסוג זה מצביעים לרוב על סיומה או הופעתה של חרדה או מצוקה עזים . חלומות אלה מתרחשים גם כאשר אדם נתון במצבים הזויים של טוב ורע . והבן אדם במקרה זה אינו זהה . זה מה שההשפעות הדומיננטיות גורמות לזה . הוא עשוי להזהיר מפני התקרבות למצבים מסוימים או לשחרר אותו ממצבים אלה . בחלומות שלנו אתה קרוב יותר לעצמנו מאשר במצב ערות . האירועים המשמחים או העליזים בחלומותינו, בין אם נראים לעין ובין אם נשמעים, הם כל העשייה שלנו, מכיוון שהם משקפים את מצב נשמתנו וגופנו על הקרקע, ואנחנו לא יכולים להימנע מהם אלא אם כן אנו מסירים אותם מקיומנו דרך שימוש ברעיונות טובים ובמעשים מפוארים, כלומר באמצעות אנרגיה הנשמה האורבת בתוכנו ….

…סוליה : הם אכזריים, כמו נעלי בית, מי שלובש אותם נוסע או נוסע, מישהו שחולק איתו את החזון שלו, או נוסע עם כסף, ושאם הוא נכנס בהם בחלום . אבל אם הוא לובש אותו והוא קיווה לנסוע, יתכן שהוא יושלם וייתכן שהוא לא יושלם אם הוא לא ילך בו, ואם הוא מפסיק ללבוש אותו או מוריד אותו, הוא מתגורר מנסעו והגיונו דרך אותו . ואם היא כפכף מים, הרי שהיא אשה או ילדת שפחה שמרוויחה מהשיח שלה . באשר לנעלי הבית של טייף או מה שסוחרים משליכים בשווקים, זהו אינדיקציה לכסף, רכישה ופנסיה . זה עשוי להצביע על האישה גם אם הוא הלך איתה במהלך התפקיד, קנה אותה או נמסר לו . אם הוא חדש, הוא מוקדם, חופשי או עדכני, ואם הוא זקן, הוא שחוק, ואז הוא רטוב . אם נחתך החול, הפרעה שלו מופרעת, או שהתעשייה שלו עומדת במקום או מונעת ללא מכשול, גם אם אשתו כעסה עליו ובגידתה נראתה לו . ואם קרסוליה היו מנותקים והיא הייתה חולה ונספתה, או לא צייתנית, היא הייתה גרושה, אלא אם כן בחלום הוא טופל כדי לתקן את זה, או שהוא הבטיח לעשות את זה, או שהוא יישב את זה בעצמו, אז היא משוחררת לאחר גיל המעבר, והוא סוקר אותה לאחר גירושין . אם הוא רואה שלבש סנדלים שחוקים היטב והולך בתוכם בשביל המיועד, אז הוא נוסע . אם הוא לובש סנדלים ולא הולך בהם, אז הוא פוקד אישה או משרתת . כמו כן, אם ראה שהוא נתן נעל בידו ולקח אותה או להחזיק אותה או להחזיק אותה בבית או במכולה, הרי שהוא מחזיק באישה ממה שתיארה . אם הסוליה לא לבושה, זה משפיע על אישה או על משרתת, בתולה, וכמו כן אם היא לבושה ולא לבושה . אם הסוליה הייתה מעור פרה, האישה הייתה זרה במקורה . ואם זה היה מעורות סוסים, זה היה מהערבים או מהערבים הנאמנים . כמו כן אם זה היה מעורות גמלים . אם הוא ראה שהוא הולך בשני סנדלים, אחד מהם נשלף מרגלו והוא הלך עם השני, אז זה הפרידה של אח שיש לו אחות או בן זוג בגב המסע, כי כשהוא הלך בזה הוא הפך לפרשנות המסע, כאשר אחד מהם הוריד את אחיו על רקע המסע . ואם הוא לא היה אח או עמית, וראה את יחידתו אבודה או נופלת לבאר או שמישהו השתלט עליו, זה היה מקרה באשתו . אם הסוליה הופכת להיות פסולה לאחר מכן, אז אשתו חולה ואז הופכת לבריאה, או שהאישה נטשה אותו או פרשה לגמלאות, או מה שנחשף לנשים מאותו דבר, ואז חוזרת למצבה הראשון . אם הוא ראה שהסוליה נגנבת ממנו ומישהו אחר לבש אותה, אז היא ענתה לה או לא ידעה אותה, אז זה לא טוב לבעליה, כי הוא חיסל את אשתו או את עבדתה שלבשה אותה . אם הוא רואה שהסוליה נחטפה או נשרפה עד שלא נותר לו דבר או משהו כזה, זהו מות אשתו או המשרתת שלו . אם הוא רואה שהוא תיקן את סולייתו, הוא מנהל את מצבה של אשתו או מקיים איתה יחסי מין . אם מישהו אחר מדביק את זה, אין בזה טוב בנשים העירומות . אם מדובר בכפכף המיוחס לנסיעה, אזי נסיעות אלה לא הושלמו . אם הוא רואה סוליה ללא עור של נעל, משהו שדומה לה בזוי, או מיוחס בפרשנות למשהו אחר שאינו של הסוליה עם משפחה, אז האישה שלובשת אותה מיוחסת למהות של אותה היחיד, בין אם זה טוב או שחיתות . ואם זה מהסוליות המיוחסות לנסיעה, אז אני מייחס את הנסיעה למהות הנעל ההיא, בין אם היא טובה או רעה, כמתואר . ואם הוא ראה את המלכודות שלה שהוא מחזיק שחוק או נשבר . מצבו של בעליו כאשר הוא נוסע בכך, או באישה הדורכת בו הוא כמו מהות המלכודות, יופיין, כוחן ומראהו ….

…ומי שרואה שהוא עור, אז הוא ינהל את העניינים המוזנחים המובנים מאליהם, והוא יהיה בסדר ובפרעון ויתפייס בין אנשים, ואלוהים יודע הכי טוב ….

…אם חלמת על אריה, זה מצביע על כך שכוח גדול מניע אותך . אם תנצח את זה, אתה תנצח בכל אגודה שהיא . אם הוא ינצח אותך, תיחשף להתקפות אויב מוצלחות . אם אתה רואה אריות בכלובים, זה מצביע על כך שההצלחה שלך תלויה ביכולת שלך להתגבר על התנגדות . אם אתה רואה אדם ששולט באריה בתוך הכלוב שלו או מחוצה לו, זה מעיד על הצלחה בעבודה ועל יכולת נפשית רבה . נשים יסתכלו עליך בהערכה ובהערצה . אם אתה רואה גורים, זה מצביע על פרויקטים חדשים שיובילו להצלחה אם הם מטופלים כראוי . אם בחורה חלמה על גורים, זה מציין אוהבים חדשים ומקסימים . אם אתה שומע אריה שואג, זה מציין את הסטטוס ואת ההתקדמות עם נשים . אם אתה רואה ראש אריה מעליך סוחב את חניכיו ברחרח, אתה בסכנה להביס בכוחך העולה . אם אתה רואה עור של אריה, זה מעיד על התרוממות למזל ואושר . אם אתה רוכב על אריה, זה מעיד על אומץ ונחישות להתגבר על קשיים . אם אתה חולם שאתה מגן על ילדיך בסכין מול אריה, זה מנבא שהאויבים יאיימו להכריע אותך והם יצליחו במהרה ובקלות אם תאפשר להטעיה כלשהי להסיח את דעתך מחובת העבודה ומחובות העבודה ….

…ומי שרואה שהוא מוצא שיער חזיר, עור ועצם, זה מצביע על כך שהכסף נפגע מהפנים, מה שיקשה עליו והכסף כשלעצמו אינו טוב שנמלט מידו ….

…באשר לארץ היבשה, מי שרואה בה מחלה של עור יבש, יש לו בזבזנות בכספו ללא אישורו של אלוהים, והוא לקח חובות מאנשים והיה בזבזני בזה, והוא לא שילם את זה, אז העונש נגזר עליו . באשר ללחות, זה סימן לקושי וחוסר יכולת לעבוד . באשר לשיגעון, הכסף שבעליו סובל באותה מידה שהוא טירוף, אלא שהוא עובד על ההוצאות שלו, ככל שהוא לא צריך להיות בזבזני איתו, עם חוסר מזל, ונאמר שהוא לבוש ב ירושה, ונאמר שהוא יכול להשיג כוח לאחת ממשפחתו ….

…ומי שרואה שהכה משער חזיר, עצם או עור, אז יכה בכסף שאינו טוב ואינו מחזיק מעמד, ויואשם עליו ….

עור הכבשים : הופעת כוחו . ועורות האריות, כמו סייבל, שועל וסנאי, מציינים אנשי חושך . ונאמר שזו הוכחה לריבון, וללבוש את הפרווה הפוך זה להראות כסף נסתר ….

…החזון של ילדה רזה לאב Balastsaga דבר קיץ עמ' האבן Nawfal – אללה עשוי להיות מרוצה ממנו – מבן קיץ אבא הילדה הרזה אמו האשים לוד היה עבדול Muttalib אמר : רצופים שנתי Quraish עור Jdbh Oqahlt ו להשיל את העצם , היא אמרה : בזמן שאני משקר הו אלוהים, או מהום אם אני עם טלפון מפורסם שצועק בקול סהל אומר : הו, קורייש, הנביא הזה נשלח ממך, וזה במהלך עזיבתו, אז הוא חי בטוב ופוריות . אל תראה ממך אדם גבוה ולבן עצם שמרסק שתי עיניים , מתגאה בו ושנה מוקדשת לו , אבל תן לו להציל אותו ואת בנו ולפנות אליו מכל בטן אדם , לא פליסקנאה של מים פגעו מן טוב כדי לקבל את הפינה , ולאחר מכן נבחרו בקפידה פעמים House שבע לחיות עד אביו האף-בי-איי Felictsag גבר שמאמינים אנשים , לא כוללים הטהור וטוב עצמה , לא Vgshm אם אתה אוהב ואתה לחיות . היא אמרה : אז הכרת האל הפכה לאישה מפוחדת. העור שלי ומוחו עמדו. החזון שלי נקטע, אז ישנתי בנהרות מככה . אז, הקדוש ואסור, אם הוא נשאר עם אותו , הוא abtahi אלא אם הוא אומר את זה הוא shaybah של שבח , מדובר shaybah , ואת קוריש הושלם איתו . הוא בישר לו כל הבטן של היערכות גבר ולדבר וקיבל תאוצה ואז ואחר כך עלו אביו Qubais והכה אנשים קבורים סביבו פעם לממש בחיפושם עד העוני לשיא Vacetknoa Jnabiah ואיתם Messenger של שלום אללה עליו, אשר כי ביום שגולם עלול להתעורר או ייסורים, אמר עבדול מוטאליב : הו אלוהים גבר על אלכאלפ הגלאי קורבה אתה העולם הוא מורה ומנהל הוא מבולק והולה עבדאק ואמאאק בדחירת אהרמק מתלוננים בפניך בשנתם שעשויה אוקלהט לנעול נעלי בית , וסאם אלוהים Amatarn והגיתה נורא Mgdakka , מה Eu אף הרחיק את השמים Pmaiha Okz העמק Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, היא אומרת עבדול Muttalib : ברכות לך, אבא אל-Bathaa , הנאא , כי הוא , עבור חיית אנשי בתות, ובזה כתוב שם רקיפה : בשיסה אל-חמד, שאלוהים ישקה את העיר שלנו. איבדנו את החיים ואת המים שמתחת. אז המים והעצים חיו בשטף של אלוהים עם המוצלח. אין שום דבר עם צדק או סכנה, וב חדית זה מוזר כי אנחנו מסבירים את זה בקצרה , אומר : עבד אל-Muttalib אמא היא מעשה סוני . והחליף את אפסט . ודילול העצם גרם לו להיות חלש ממאמץ . והיפנוזה זמן שינה ושחר ראשון . הלה עוררה השראה להאצת מילים . והיה – מוגבל – גשם ופורי , לא מעט יותר גשמי אוטם ופוריות . והעצמות בהצטרפותם לעין חזקות יותר מהגדולות . חלקם רזים בגוון . והנחר הגבוה . ואומר : יש לו גאווה שמצערת אותו, עליו להסתיר ולא להתגאות בה . הסונה היא הדרך . מדריך אותו , כי הוא , אנשים מראים את זה . תנו להם לזרוח , עם סיין ואת שין , כי הוא , לתת להם לשפוך , כלומר , אז תן להם לשטוף . ואז חטא, כל הקלה והקלה . וכל פאשט ושיבה אל-חמאד הגדיל את התואר עבדול מוצאליב . והיא סיימה אותו , כי הוא , שהם כולם הגיעו . ומגבלת הזמן לשתיקתו ואומרו : ייסורים, כלומר קרבה . יש צורך בתכונה . והתירוצים בחצרות . ושנת הבצורת והמצוקה . והוא מתכוון לפירים וכפכפי הכבשים והגמלים . וקלקל המון . אין צפוף . והרעש הוא מים זורמים מאוד . ושייח שייח ' . ואלז'ל כל עננים שחורים מאוחרים וג'וני . אמירתו : בקולו של סאהל, הכוונה בו במתוק . ואמירתו : אדם גבוה, כלומר הוא גבוה, ואם הוא גבוה מדי, נאמר שהוא ארוך עם דגש . והוא אמר : תן לו ללכת , הדליף הוא ההליכה האיטית , שנאמר : הוא הולך כשהוא הולך והסירה הדורגת . והיא אמרה : וב אותם טהור וטוב ושמחה – אומר שליח השלום אללה עליו – ואומרים : Mviodh , Mufiod הוא אחד שפגע לבו – לב – הכאב של . פאניקה, סיפוח, פחד ופאניקה . והוא אמר : העור שלי עמד, כלומר הכווץ, ונאמר : היא רצתה לעצור את השיער שלי, אז הוא קם מבהלה . ואלוהים שוטט בראש ונבוך מחומרת הרגש . ואמירתה : כך גם הקדושה והאסור , זה מלהשבע על ידי משהו אחר חוץ מאלוהים וזה התנער , וזה קרה מזה בזמן הבורות, ואם זה פוליתאיזם . ואמרתה : הם קבורו סביבו, כלומר הם הולכים בדרך לנה . והמישור המשמח הוא מטוס, והטוב ביותר שהטיף לו מזיק הוא הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו. לא מן הנמנע שההקלה של הקוראיש נובעת מכך שהוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, הוא אחד המבקשים עזרה מקרבם ….

…אל-קירמני אמר: ~מי שראה שהוא הרג פינקה, עור את עורו והשליך את בשרו על האדמה, זה מצביע על כך שכספו של אדם זר הושמד .~…

…בחלום הוא נשיא יצירתי, חזק ומלכותי, אמיץ עם עור, שלא חושש מאיש, וסובל נזק לאנשים שמעבר לכוחו . אם אישה רואה שיש לה קרן כמו קרן תאו, אז היא משיגה אפוטרופסות, או שמלך מתחתן איתה אם היא ראויה לכך . התאו הוא אדם מפחד, הרבה הונאה והרבה דיבור, מסעות תכופים ביבשה ובים, ויש לו שליטה על האויבים . וזה עשוי להצביע על עמל וחתירה, או התעללות . אם משתמשים בו בחריש או בסיבוב, זה מעיד על רצון וצורך . תאו הנקבי הוא כמו פרות בכל מצבן ….