שתייה קלה אם חלמת לקנות משקה קל, הדבר מעיד על אונס אנוכי של רכוש מבלי שתהיה לך זכות חוקית לעשות זאת . אם אתה מוכר שתייה קלה, יבקרו אותך על הצדקה הדלה שלך . אם תשתה אותו תזכה לעושר חשוד, אך נדיבותך תתכנס סביבך חברים שאוהבים להפציץ ולשתות, ונשים יבקשו לעודד אותך ולהישאר קשורות אליך . אם אתה רואה משקה קל בחביות, הדבר מעיד על הצלחה אך גם על נטייה בלתי הולמת להפוך את הבית לעליז . אם הוא מבוקבק, המזל ייראה מוחשי מאוד . אם אישה חולמת שהיא מטפלת או שותה שתייה קלה, אז זה מנבא קיום בוהמי משמח . היא תהיה טובת לב, אבל רדודה . אם היא מטפלת במשקה אחר, היא תהיה תאווה עם יריבויות, והזלזול של מאהביה או של בעלה לא יאזן את הנאתה והרשעתה ….

…הבקבוק נמצא בחלום או בגולם הולכת, ואמרו לו : זו אישה שאומרת עליו השלום : ( רפקה בלקוואריר ) , ואשת הבקבוקון לא שומרת סוד, ואולי מעידה על ידי המחלה, או האישה הנואפת. מאמצים . ובקבוקון השתן הוא אישה נואפת . בקבוק היין הוא עוזרת בית שנרתעת מסחיבת המתים . אולי הבקבוקים הצביעו על גברים מגזעים שונים, ואולי הבקבוקים הצביעו על רכילות, הכרת סודות ואנשים שאין להם נאמנות או חיבה . ומי שיראה שבקבוק נשבר, המרחק יוסר מביתו . אדם אמר לי : אתמול ראיתי שאדם מת מקרובינו אמר לי : הוא נתן לי את בקבוק היין הזה בתוכו, אז נתתי לו אותו והוא שתה ממנו ואז נתן לי אותו, אז אמרתי לו שמדובר באישה בהריון שעומדת למות, ואז הוא התנער על ידי אלוהים אדירים . הוא אמר : כן, אחותי נולדה והיא עמדה למות בגלל הקושי בעבודה בלידה ואז היא נרפאה ….

בקבוק זה סימן טוב אם אתה חולם על בקבוקים כל עוד הם מלאים לגמרי בנוזל שקוף . תתגבר על כל המכשולים הקשורים לענייני הלב, וזה יבוא בעקבות אסוציאציות פורחות . אם הבקבוקים ריקים אז בעיה מתקרבת תעטוף אתכם בתככים מרושעים ותאלצו להשתמש באסטרטגיה על מנת להשתחרר ממנה ….

…ואם הוא רואה כאילו הוא לוקח בקבוק שמן והוא לוקח ממנו ומשחה אחרים או משתמש בו, אז הוא משח, או נשבע שקר, או ריכל על הקב~ה אומר: ~ והם היו רוצים למחות אותם , והם יימשחו . ~…

…ומי שרואה שהספינה קלה לניווט, הדאגה שלו מוחלשת, ואם הוא אסיר שקשה לצאת ממנו, או חולה שהיה חולה זה מכבר, או מטייל שאינו מסוגל לנסוע ….

ג'אבר אל-מג'ריבי אמר: מי שראה שהוא שתה פמפיגוס לחלוטין ולא ידע מה טעמו, זה מעיד על שירות הסוליות, ואם הפמפיגוס מתוק וטעמו טוב, זה מצביע על כך שהתועלת מהנמוכה יותר גפיים מתקבלות, ואם זה חמוץ, זה מזיק לו מהרגליים התחתונות ….

…משחק בקבוקי עץ אם אתה חולם שאתה משחק את המשחק הזה, זה מנבא שתבזבז אותך בלי לחשוב על האנרגיות וההזדמנויות שלך, ועליך להיזהר בבחירת חברים . ~ Skittles : זהו משחק שבו הכדור המתגלגל להדביק תשע חתיכות עץ מיוצר בצורה של בקבוקים .~…

ריצה : על הסוס או על שני הגברים מעידה על המהירות של מה שהוא מבקש, לגאולה ולביטחון של מי שחוששים ממנו, על פי דברי משה, כפי שאמר לו הקב~ה בקוראן : “ברחתי ממך כשפחדתי ממך. ~ אלא שהבריחה שלו מאלוהים אדירים או מלאך המוות היא תפיסתית ונספתה. והשגת המטרות, המשאלות והשלמות מעידה על חוסר שלמות וגסיסה ….

ריצה כל מי שרואה בחלום שהוא רץ בכל ארצו יכבוש את אויבו . ריצה היא עדות למהירות היציאה של האדם מהעולם, או לפטירת עמדתו . ריצה עשויה להצביע על חג'ג ' . ראה גם חול, ראה הליכה ….

טרוט : בכל עמדה הייתה אויב פזפר . והכוונה בהליכה היא ענווה לאלוהים הכל יכול, על אמירתו : ~ לך בדרכך .~ עקיבה על האדמה : מבלי לחפור אם עומקה ארוך ולחשוב שהוא ימות בה ולא יעלה ממנה, שיסכן את עצמו וירמה אותו בחיפוש העולם, או במוות בכך ….

כל תרופה שקל לשתות ולאכול היא עדות להחלמת המטופל, והדבר הנכון הוא להימנע מכל מה שפוגע בו

שתייה אם שתייה בחלום הייתה משקה לא ידוע או מים מתוקים, הדבר מעיד על הדרכה, ידע וטעם טוב . ומי ששתה מים קרים וטריים, היה רוכש כסף מותר, וזה טוב לכל האנשים למעט מי שנהג לשתות ….

…סוכר מעיד על דאגה ועצב בחלום . וסוכר עשיר לנצח ברעים . אם שכרות היא מיין, אז בכל מקרה זה כוח, ואם הוא משתכר וקורע את בגדיו, אז אדם גס רוח, והוא לא יכול לשאת את הברכות, והוא לא שולט בעצמו . ומי שרואה מישהו שותה אלכוהול ומשתכר ממנו, אז הוא יכה בכסף אסור, והוא יכה את הכוח מאותו המלך . סוכר הוא כוח ועושר אם זה ממשקה, וסוכר ללא שתייה הוא פחד גדול . ושיכרות היא סימן רע לגברים ונשים משום שהיא מעידה על בורות של רבים . סוכר הוא מדריך טוב למי שפוחד . והשיכרות ללא סוכר מצביעה על הטענה עם מה שאין בה, ובמה שהוא לא מסוגל לעשות, ואולי הוא הורד באשמות נגדו, אז הוא חוזר ממנו שיכור בזמן שהוא לא שיכור . ואם הוא היה מאנשי הצדק, השתכרו עליו שיכרות מאהבת האל הכל יכול ….

…יין : במקור אסור כסף בלי קשיים. אם מישהו יראה שהוא שותה יין, הוא יסבול מחטא ועושר רב, שהרי הקב~ה אומר : ~הם שואלים אותך על אלכוהול והמנחה, אומרים שיש בהם חטא גדול, ויש תועלת גדולה יותר אותם . ” ומי שרואה שלשתות אותו אין על מי לחלוק את זה, כי זה יפגע בכסף אסור, ואמרו, אדרבא, כסף מותר . אם שותה את זה ויש לו על מי לחלוק על זה, הוא יחלוק איתו מבחינת דיבור ומריבה באותה מידה . אם הוא רואה שהוא פגע בנהר יין, אז הוא סובל ממרות בעולמו . זה נכנס אליו למרדה כמו שהוא קיבל ממנו . חלק מהמתורגמנים אמרו : שתיית יין מוגזמת בחזון אינה רק רעה, ואם אדם רואה שהוא בקרב קהל רב המכתים יין, הרי זה רע, מכיוון ששפע השתייה מלווה בשכרות, שכרות בו היא הגורם להתפרעות, אופוזיציה ולחימה . אל-חמר אמר לאלה שרצו נישואין והסכמת נישואין בגלל ערבובם . ומסופר שאדם ראה כאילו הוא שחור פנים עם ראש מגולח שותה יין, ואז הוא סיפר את חזונו במעבר חצייה, ואמר : באשר לשחור הפנים, אתה גובר על עמך, ולגבי לגלח את הראש, העם שלך עוזב אותך וההזמנה שלך נעלמה, ולגבי שתיית יין, יש לך אישה . איש בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו בידיים שלי יש שני כלים, אחד מהם יין ובשני חלב . הוא אמר : חלב הוא צדק, ויין מבודד, ועד מהרה הוא היה מבודד והוא היה מושל . והוא שתה יין למושל, שהיה מבודד, והוא חילק יין תמרים בחשדנות, ושתה יין תמרים . הם נבדלו בשתיית יין מעורבב במים, ונאמר שהוא מקבל כסף, חלקו מותר וחלקו אסור, ונאמר שהוא לוקח כסף בחברה, ונאמר שהוא לוקח כסף מ אישה ונופלת למרדה . וסוכר ללא שתייה הוא פחד ואימה . כי אלוהים אדירים אומר : ~ ותראה את האנשים שיכורים, אבל הם לא שיכורים .~ ושיכרות משתייה היא כסף, רע וכוח שהחזון איש משיג . וסוכר משתייה הוא בטיחות של פחד, כי אדם שיכור לא נבהל מכלום . אם ראה שהוא שיכור וקרע את בגדיו . שכן הוא אדם אם עולמו מורחב, והוא אינו יכול לסבול ברכות, והוא אינו שולט בעצמו . ומי ששותה אלכוהול וישתכר ממנו, הוא ירוויח כסף אסור, והוא ירוויח מכסף זה כמו כמות הסוכר ממנו . נאמר כי שכרות רעה לגברים ונשים, וזה מעיד על הרבה בורות, והוא ראה אדם כאילו הוא אפוטרופוס, והוא רכב בעבודתו עם עם, וכשרצה עזוב, הוא מצא את כולם שיכורים, כך שהוא לא יכול היה לעזור לאף אחד מהם, וכל אחד נשאר על שכרותו . הוא אמר את זה לאבן סירין, אז הוא אמר : הם מממנים ומחלקים אותך ולא עונים לך ולא הולכים אחריך ….

שתייה אם אישה חלמה לשתות שמח, זה מצביע על כך שהיא קשורה לעבודה שתביא לה בושה, גם אם היא תמצא בכך הנאה . אם היא חולמת שהיא לא הצליחה לשתות מים צלולים למרות מאמציה הטובים ביותר לעשות זאת, היא לא תצליח ליהנות מההנאה שמציעים לה בהערצה ….

…הגרלה אם אתה רואה בחלום שאתה מוכר משהו בהגרלה, אז תיפול בשבי רעיונות ואשליות שחורות . אם אתה חולם שאתה משתתף במסיבת הגרלה בכנסייה, פירוש הדבר שהדאגות ישלטו בעתידך. חלום זה מנבא את הילדה שציפיותיה ריקות וחסרות תועלת . אם חלמתם על הגרלה ותקדישו תשומת לב רבה למשיכות, תוכלו להיקלע לפרויקט טריוויאלי שדוחף אתכם לצאת לטיול לא הולם . אם אתה מחזיק בנתון הזוכה, תזכה בספקולציות מסחריות שתבלבל אותך ויגרום לך לחרדה גדולה . לראות אחרים זוכים בלוטו מעיד על תשוקה להפצצה, שתייה ובידור שתפגיש חברים רבים . אם תאבד הגרלה, תהיה קורבן של אנשים ערמומיים . זה יביא לסבל עגום בענייניך . אם בחורה חולמת על הרבה בדרך כלשהי, המשמעות היא שהדרך הרשלנית שלה לעשות עסקים לא תגרום לאכזבה ותיתן לה בעל שאינו יודע יציבות ואי אפשר לסמוך עליו . אם חלמת על הגרלה, הדבר מעיד על כך שתרצה חברויות בלתי הולמות בעבודה . ענייני האהבה שלך יהיו הנאה זמנית ….

…הוא ראה את המים הלעוסים הלעוסים : לא לשתות שתייה, זה מאוד חרוץ ביישום החיים, שם עייפות קשה . וטיפול בשבילה,…

…אם אתה מתעוור ממשקאות כבדים אז זה חלום שאינו לטובתך, מכיוון שהוא מעיד על פזרנות ואובדן עבודה . תתביישו מכניעתכם למרמה וגניבה . אם אתה שיכור מיין, תהיה לך מזל במסחר, במערכות יחסים מיניות או רומנטיות, ותעלה על המסלולים הגבוהים בעיסוקים ספרותיים . חלום זה תמיד נושא סבל אסתטי . אם אתה רואה אחרים במצב שיכור, זה בשבילך או אחרים מנבא מצבים אומללים . לא ניתן לספור שתייה על כל צורותיה כחלום טוב . חלום זה מזהיר את כל המעמדות להפנות את מחשבותיהם לנתיבים בריאים יותר ….

…ומי שרואה שהוא אוכל חמאה או חמאה, אז הוא הופך לפורה, או גידול בכספו, ושומן פרה בפרשנות עדיף על שומן כבשים ומי שרואה שהוא אוכל גבינה רכה, אז הוא מקבל רווח ממסחרו או מעבודתו , ומי שרואה שהוא אוכל דבש או אוסף אותו לביתו או שותה אותו במים, אז הוא יקבל כסף ואם הוא עבד משוחרר או אדם חולה שנרפא על ידי אלוהים, ואולי דבש מציין את דברי צדקה ובקשת הקוראן וידע, או נישואין ונישואין, ואם הוא רואה שהוא מלקק דבש מצלחת או מתוק בצלחת, הוא מתחתן עם אישה ומי שרואה שהוא אוכל סוכר, אז זה טוב וטוב. למה שהוא אומר עליו הרבה, ומי שרואה שהוא שותה יין עם אף אחד שלא נמצא במחלוקת איתו, אז הוא מכה בכסף אסור ביחס למה ששתה ממנו, ונאמר שהוא יסבול חטא גדול, ומי שרואה שהוא שותה יין או משהו אחר שמשכר, אז אסור לו כסף בלי אלכוהול, ומה שלא ממה שאינו שיכור הוא כסף מותר בו הוא הונה וכל מי שרואה שהוא שיכור מאלכוהול , ואז הוא יכה בכסף אסור, ומאותו כסף נופל לשלטון, ואם הוא שיכור בלי שתייה, אז הוא ייפגע מצער חמור ואם החולה רואה שהוא שיכור, אז מותו, ומי שרואה שהוא שותה יין עם עם שנותן להם את הכוס, זה מעיד על התרחשות האיבה ביניהם והסכסוך ומי שרואה שהוא נלחם בכוס, אז הוא מצביע על רוע וסכסוך, וכל מי שזה לא , הוא שתה לשתות ונבהל מזה, כי העניין בו הוא נמצא הגיע לסופו ונאמר שחייו נגמרו. אם יש כאלה שנשארו מחייו, כמות זה ומי שרואה שהוא סוחט יין, הוא משרת את הסמכות ועובד על ידיו זה משנה אם החולה רואה שהוא קיבל כוס יין או אחר ושתה את זה עד הסוף, זה כוס המוות…

…אבו אל-קאסים עומר בן מוחמד אל-בסרי אמר לנו לבטניס, הוא אמר שעלי בן אל-מוספיר אמר לנו, הוא אמר לנו את אחמד בן עבדולרמן בן וואהב, הוא אמר, דודי אמר לי . הוא אמר שאבו בישר אמר לי בסמכותו של אבן שיהאב. הוא אמר כי אבו סלאמה בן עבדול רחמן אמר לי שאבו הוריירה אמר : שמעתי את שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אומר : מי שרואה אותי בחלום הוא כאילו ראה אותי בחיים ערים, ואז השטן לא מחקה אותי . אבו סלאמה אמר, אמר אבו קטאדה, שליח האל, שאלוהים יברך אותו וייתן לו שלום, אמר : מי שראה אותי ראה את האמת . אבו אל-חסן עבד אל-ווהאב בן אל-חסן אל-כלבי סיפר לנו בדמשק, הוא אמר שאבו איוב סולימאן בן מוחמד אל-ח'וזאי אמר לי, בסמכותו של מוחמד בן אל-מוספה אל-חומסי, בסמכותו של יחיא בן סעיד אל-קטאן, בסמכותו של סעיד בין מוסלמי, בסמכותו של אנאס בן מאליק . שהנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר : מי שרואה אותי בחלום לא יכנס לגיהינום . אבו בכר מוחמד בן אחמד בן מוחמד אל-עוספאני אמר לנו במכה, שאלוהים הכל יכול שמר עליו במסגד הגדול. הוא אמר: אבו אל-חסן מוחמד בן סהל סיפר לנו, על הסמכות של מוחמד בן אל-Musfy, על הסמכות של באקר בן סעיד, על הסמכות של סעיד בן קייס, על הסמכות של אביו, הוא אמר : שליח אלוהים עליו השלום אמר : עליו : מי שראה אותי לא יכנס לגיהנום בחלום . פרופסור אבו סעד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : אלוהים שלח את מוחמד, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, חסד לעולמות. אשרי מי שראה אותו בחייו והולך אחריו, ואשרי הרואה אותו בשנתו, כי אם הוא רואה אותו כחייב, אלוהים יוציא את חובו, ואם הוא רואה אותו חולה, אלוהים ירפא אותו . ואם הוא רואה אותו בהכרח לבצע את העלייה לרגל לבית, ואם הוא רואה אותו בארץ עקרה שהופרה, או במקום שהעוול התפשט במקום עוול בצדק, או במקום מפחד עבור ביטחון משפחתו, זה אם הוא רואה אותו בדרכו שלו . ואם הוא רואה אותו חיוור בצבעו, שחוק או חסר חלק מהטרף, הדבר מעיד על חולשת הדת במקום ההוא ועל הופעת הכפירה, וכמו כן אם הוא רואה לבוש עלוב . אם הוא רואה ששתה את דמו בשל אהבתו בסתר, אז הוא מות מעשה בג'יהאד, ואם הוא רואה ששתה בגלוי, הדבר מעיד על הצביעות שלו ונכנס לדם של משפחתו ועזר להרוג אותם . אם הוא רואה אותו כאילו הוא חולה, אז הוא מחמיר את מחלתו, אז אנשי המקום ההוא מתוקנים לאחר השחיתות, ואם הוא ראה אותו, השלום עליו רוכב, הוא היה מבקר ברכיבה שלו, ואם הוא היה רואה אותו ברגל, הוא הלך לבקר אותו ברגל, ואם הוא ראה אותו עומד, הפקודה שלו הייתה פשוטה, ואם הוא ראה אותו נותן את הקריאה לתפילה במקום שבו עומר הרס את המקום, ואם הוא רואה את זה כאילו שהוא אוכל את זה, זה מה שהוא הורה לו לשלם לזכאת מכספו . אם הוא רואה שהנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום עליו, ימות אחד מצאצאיו, ואם הוא רואה את הלוויתו במקום יש אסון גדול, ואם הוא רואה שהוא ביצע הלווייתו אפילו לקבר, ואז הוא נוטה לכפירה . ואם ראה שהוא ביקר בקברו, היה פוגע בהרבה מאוד כסף, ואם הוא ראה כאילו הוא בנו של הנביא ולא מצאצאיו, חזונותיו מעידים כי אמונתו התבהרה, ואם הוא ראה שהוא אבי הנביא, עליו השלום, הוא ציין את חולשת דתו ואת חולשת האמונה והוודאות שלו . לראות אדם יחיד, שליח האלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בחלום אינו נוגע לו, אלא מחלחל על הקהילה המוסלמית . נאמר שאום אל-פאדל אמר לשליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום : ראיתי בחלום כאילו כמה מגופך נותקו והונחו בחיקי , והוא אמר : טוב ראיתי, פאטימה יוליד ילד, ברוך השם, והוא יונח בחיקך . היא ילדה את פטימה אל-חוסין, עליהם השלום, והוא הושם בחיקה . ומסופר שאישה אמרה : הו שליח אלוהים, ראיתי בחלום כאילו חלק מגופך נמצא בביתי. הוא אמר : פאטימה יולדת ילד ומניקה אותו, והיא ילדה את חוסין והניקה אותו . אם הנביא, יהי רצון שתפילתו של האל ושלום עליו, ראה שהוא נתן לו משהו מהסחורה הנחשקת ביותר בעולם הזה, או אוכל או שתייה, אז טוב שהוא ישיג ככל שנתן לו, ואם מה שנתן לו היה מחומר גרוע, כמו אבטיח ואחרים, ואז הוא יינצל מדבר גדול, אלא שהוא יהיה פגוע ועייף . אם הוא רואה שאחד מחבריו, השלום עליו, עם מחבר החזון, השיג זאת, אז הוא כפירה בשמועות שלו ודבק בה ללא שאר חוקי האיסלאם והשאיר אחרים בלי שאר המוסלמים . שמעתי את אבו אל- חסן עלי בן אל- בגדדי, סצנה של עלי בן אבי טאליב, אללה יהיה מרוצה ממנו אומר : הבן אבא אמר רופא המסכן : זה היה חירשתי עשר שנים, והבאתי את העיר והחלטתי בין הקבר ואת הדוכן, ראיתי את הנביא של שלום אללה עליו בתוך חלום, אמרתי : הוי שליח אללה אמר: מי שאל אותי את האמצעים, ההשתדלות שלי נדרשה בשבילו, אמר : מאי אלוהים לרפא אותך , מה שאמרתי, אבל אמרתי : מי שביקש את האמצעים מאלוהים, ההשתדלות שלי נדרשת עבורו, הוא אמר, אז הוא הלך ממני בברכת אמירתו, שאלוהים יברך אותך . עבדאללה בן אלגלאא סיפר על מצב שנכנס לעיר שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, והלכתי לקבר שליח האל אליו, ובירכתי אותו ושני חבריו , שאלוהים יהיה מרוצה מהם, אז אמרתי : שליח אלוהים, לא היה אכפת לי ואני האורח שלך, ואז ירדתי וישנתי בלי הקבר, ואז ראיתי את הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בא אלי, אז קמתי והוא נתן לי כיכר, אז אכלתי קצת מזה, ושמתי לב והיה לי קצת כיכר ביד . בסמכותו של אבו אל-ופא אל-קארי אל-חרווי, הוא אמר: ראיתי את הנבחר, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום, בחלום בפליאה בשנים שישים ושלוש מאות, והשתמשתי לקרוא עם הסולטאן, והם לא שמעו ולא דיברו, אז הלכתי הביתה בקינה, אז ישנתי וראיתי את הנביא עליו השלום והברכה כאילו הוא שינה צבע, אז הוא אמר לי שלום אותו : האם אתה קורא את הקוראן את דבר האל הכל יכול בידי אנשים המדברים ושומעים שאינם קוראים? אל תקרא אחרי זה אלא מה שאלוהים רוצה . שמתי לב בזמן שהחזקתי את הלשון במשך ארבעה חודשים, ואם היה לי צורך לכתוב את זה על התיקון, בעלי החדיטים ובעלי הדעה נכחו בי, ואז הם הוציאו פתווה שאני מדבר בסוף על העניין, כי הוא אמר : אלא מה שאלוהים רוצה, וזה יוצא מן הכלל, אז ישנתי כעבור ארבעה חודשים במקום בו ישנתי לראשונה. ראיתי את הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, בחלום שמריע בפניו, והוא אמר לי : האם זה הוכח? אמרתי : כן, שליח אלוהים . הוא אמר : מי שחוזר בתשובה, אלוהים יסלח לו, הוציא את לשונך . הוא ניגב את לשוני באצבעו המורה ואמר : אם אתה בידי עם ואתה קורא את ספר האל, אז חתוך את קריאתך עד שישמע את דבר אלוהים . שמתי לב, ולשוני הייתה פתוחה, בזכות אלוהים . נאמר שאיש מאלמנייסר חלה, והוא ראה את שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, לילה אחד כאילו אומר לו אם אתה רוצה להיות טוב ממחלתך, אז קח לא לא . כשהתעורר, הוא שלח לסופיאן אל-ת'וארי, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, עם עשרת אלפים דירהם, והוא הורה לו להקצות את זה לעניים, והוא שאל אותו על ביטוי החזון, אז הוא אמר את משמעות דבריו, ולא את עץ הזית, כי אלוהים אדירים תיאר זאת בספרו ואמר : לא מזרחית ולא מערבית . והיתרון של הבעלים הוא החברות של העניים איתך, הוא אמר: הוא טיפל בו בזיתים, ואלוהים העניק לו רווחה באמצעות ברכת שליח אלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ויכבד החזונות שלו . למדנו שאדם הגיע לשליח האל, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, בחלום. הוא התלונן בפניו שמצבו הדוק, אז הוא אמר לו ללכת לעלי בן איסה, ולהגיד לו שהוא ישלם לך מה שטוב לך, אז הוא אמר, שליח אלוהים, באיזה סימן? הוא אמר תגיד לו בסימן שראית אותי על באטה, ואני לא ציית מהקרקע, אז ירדתי ובאתי אליי, אז אמרתי תחזור למקום שלך . לדבריו, עלי בן איסה הודח, והמשרד חזר אליו . כשהבחין, הגיע לעלי בן איסה, שהיה אז שר, והוא הזכיר את סיפורו. הוא אמר שזה נכון, והוא שילם לו ארבע מאות דינרים, ואז אמר לבזבז את החוב שלך, ולשלם לו עוד ארבע מאות דינרים, ואז הוא אמר, הפוך אותו להון שלך, אז אם אתה מוציא את זה, חזור אלי . והוא הזכיר אדם שידע מה אתה רוצה מאנשי בצרה, והוא נהג למכור את הקמע. הוא אמר שהוא שלח דוברה מכמה ממושלי אחוואז, ואני לא הסכמתי איתו לגבי מחירו. שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום בחלום, אז אמרתי לו, שליח אלוהים, שכה וכה קיללו את אבו בכר ועומר, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, הוא אמר, ~תביא אותו אלי , ובאתי איתו, ~הוא אמר,~ השכיב אותו והשכיב אותו, ~אז הוא אמר,~ תשחט את זה, ~אז אמרתי, שליח אלוהים, תשחט אותו? ואז הוא אמר: תשחט אותו עד שהיא אמרה שלוש פעמים, ואז גלגלתי את הסכין על גרונו ושחטתי אותו, וכשהתחלתי לומר, אני הולך אליו, אני ממריץ אותו ואומר לו מה שראיתי משליח האל. שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אז הלכתי וכשהגעתי לביתו שמעתי את הזאב, ונאמר שהוא מת . ואבן סירין בא לאיש שלא מואשם בדתו, חרד, והוא אמר שראיתי אתמול בשינה, כאילו הנחתי את רגלי על פני שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . הוא אמר לו: ~ישבת אתמול עם רוחות הרפאים שלך?~ הוא אמר שכן, הוא אמר, אז הוא הוריד אותם , אז הוא הוריד אותם ומתחת לאחת מרגליו הייתה עליו דרהם, מוחמד, שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום ….

…הוא נמצא בחלום חיים טובים, ולכן מי שרואה אותו בביתו הוא אושר, עושר, אוסף, שלל ונישואין, כי אלוהים אדירים אומר : ( הוא זה שברא מים מים אדם, ועשה לו שושלת וקשר ). ומי שיראה שהמים צלולים ושופעים, המחיר יהיה זול וההגינות תפוז . ולעיסת מים מעידה על מצוקה קשה בחיים, ועל שתייה מהם ביטחון מהאויב, ושנה פורייה לשתיין שלו . ואם הוא שתה יותר מים בשינה מאשר היה שותה בערות, זה מעיד על אריכות ימים . ואבן סירין, אלוהים אדירים ירחם עליו, אמר : מים בזמן השינה הם משפט בדת, כי אלוהים אדירים אומר : ( מים בחושך, בואו נסתבך בהם ). וזה אסון, כי אלוהים אדירים אומר : ( אכן, אלוהים מציק לך בנהר, וכל מי ששותה ממנו לא ממני, ומי שלא מאכיל אותו הוא ממני, חוץ ממי שסורק חדר עם היד שלו ). ומי שראה שניתן לו מים בספל, זה היה עדות של ילד . ומי שרואה שהוא שותה בכוס מים צלולים, הוא יקבל טוב מבנו ומאשתו, וכי הכוס היא תמצית הנשים, והמים הם עובר . ומי שיראה שהוא שותה מים חמים, הוא היה נעשה עצוב מאוד . ומי שרואה שהוא במים, אז הוא סבל, סבל ומצוקה . ומי שרואה שיש לו מטמון מים צלול, אז הוא כסף בירושה . ומי שרואה שהוא שואב מים, הוא מחפש שקר בין אנשים . מים עומדים יינעלו . מים מסריחים הם חיים עייפים . מים חמים אם משתמשים בהם ביום הם עונש ועונש, ואם משתמשים בהם בלילה זה פחד מהג'ין . מי מלח הם עמל בחיים . מים אסורים הם כסף אסור . מים שחורים הרוסים . מים צהובים הם מחלה . ומי שיראה שהוא שותה מי ים, הוא יחלה מהמלך . נאמר : תוהו ובוהו מים הוא סולטן לא הוגן . ומי שרוחצים אותו במים עכורים ונמצא במצוקה, הוא ייפטר מזה, גם אם כן . הוא חולה, נרפא על ידי אלוהים אדירים, ואם הוא כלוא הוא ישרוד . מי המלח מעוננים . הוא הרגיש שהוא הולך מעל המים, שכוח האמונה והוודאות באלוהים, ונאמר : הוא נוסע או מסתכן . ומי שנופל למים עמוקים, אז הוא נופל לעולם, וממומן על ידו, ושהעולם הוא ים עמוק, ונאמר : יזכה בהנאה ובחסד . ומי שרואה שהוא מסתכל על מים צלולים ורואה את הפנים שלו בסדר בזה, אז זה טוב למשפחתו ולשכניו . ומי שראה שהוא שופך מים לים, הוא היה מוציא על אישה . והמים העיקריים הם ייסורים ופתיה . ומי שרואה שהמים גדלו בעיירה וחרגו מהגבול, אז תהיה מרדה גדולה וחילוקי דעות, והרשעים יאבדו . ומים מתוקים הם פרנסה מותרת, לב טוב, ידע וחיים למי שקרוב למוות, כי אלוהים אדירים אומר : ( עשינו מהמים כל דבר חי ). ואולי המים הצביעו על האישה בפני הרווקה, והבעל על הרווקה, ואולי שתיית מים הצביעה על שתיית העניים . ומי שהופך למים מתוקים מלוחים נוטש את דתו או נעשה קשה לענייניו . אם הוא נשא מים במיכל, אשתו נשאה . העלייה במים בזמן מחסורם, או היעדרם בזמן עלייתם, הם עדות לאי צדק ותג מחיר . והתפוצצות המים במקום אותם וצער . ומים ירוקים הם מחלה ארוכה . ומשתיית מים שחורים ראייתו נעלמה . ומי שיראה שהוא נשפך במים חמים, הוא יהיה כלוא, חולה, או חולה קשה או מפוחד מהג'ין . ומי שרואה שהבגדים שלו רטובים במים, אז הוא מתגורר במסע או כלוא בגלל משהו שהוא מודאג ממנו . ומי שרואה שהוא נושא מים בצרור או בבגד, או שאי אפשר לשאת בו מים, אז הוא מתנשא לגבי כספו, מצבו או חייו . ומי שרואה שניתנו לו מים בכוס, והייתה לו אישה בהריון, והספל נשבר, אז האישה תמות, ואם המים נעלמו והכוס לא נשברה, הילד היה מת וה אישה תועבר . טליפה במים קרים היא חזרה בתשובה, תרופה למחלות, שחרור ממאסר וסילוק חובות וביטחון מפחד . ומי ששואב מים מבאר מקבל כסף בטריק ותרמית ….

…אם הוא רואה אדם שמוקיע אותו : והוא מוצא ממנו ריח של שתייה או רוח מסריחה, אז האדם המתועב נוטש אותו במילים מכוערות ושומע ממנו מילים כמו גם את הריח המסריח . ואם הוא לא מוצא רוח מתועבת, הוא יכול לדבר איתו ולמצוא אותה כמו ריח הפה . אם הוא מוצא רוח מתועבת מכמה משיניו, הרי שזו שבח מכוער שאחד ממשפחתו מייחס לו את השן הזו, ואולי הוא זונח זאת . אם יראה שהוא הקיא תירוץ, הוא יחזיר את מה שלקח מכסף אסור . ומי שרואה שהוא שם חימר או טיח עד שמכסה אותו ונעדר, אז הוא מת ….

…מי שיראה שהוא שתה שתייה או חלב בגן עדן, הוא יהיה עשיר בידע ובחוכמה ….

…השד הוא בחלום אישה של גבר או בתו, אז היופי שלה הוא היופי שלה, השחיתות שלה היא השחיתות שלה . ומי שרואה אישה תלויה על שדה, היא ניאוף, ויולדת ילד שאינו בעלה . אם גבר רואה חלב בשד שלו, אם הוא עני הוא עשיר, ואם הוא לא נשוי, הוא מציין שיהיו לו ילדים . ואם צעירה רואה את זה, זה מעיד שהיא תיכנס להריון ושההריון שלה יתרחש, גם אם היא בגד עשיר שחסר וקלקל את כספה . ואם היא הייתה בתולה מודעת, זה מעיד על החתונה שלה . אם היא הייתה צעירה, רחוקה מזמן הנישואין, זה הצביע על מותה . ומי שרואה שהוא יונק אישה שמכירה אותו ולא מכיר אותה, זה מעיד שהוא יחלה זמן רב, אלא אם כן יש לו אישה בהריון, אז זה מעיד שיש לו בן . ואם אישה ראתה את החזון הזה, היא תלד ילדה . אם הוא רואה ששדיו גדלו במתינות ונראים טוב, הם מצביעים על ילדיו ועל דברים שבבעלותו . ואם הוא רואה אותם נופלים, זוהי עדות למות ילדיו . ומי שראה זאת ולא נולד לו ילדים, הדבר מעיד על חסרונו ועצבו, במיוחד ביחס לנשים . אצל נשים מניקות זה מעיד על אופקי האדם המניק . שד גדול מציין מה מצוין על ידי שד שהיה עצם . ומעיד על נשים מוסריות . ומי שראה ששדיו פוגעים בחזהו, הדבר מעיד על כך שהוא זקן מאוד, שמגיעות אליו חדשות רעות ממי שמכיר אותו . אם גברים ונשים צעירים זה מעיד על אהבה . ומי שרואה שיש לו חזה אחד גדול והגיע לאזור הערווה, הוא ניאוף עם נישואין אסורים, או שיש לו חתונה אסורה, והשדיים בחלום הם בנות, אז מה שקרה בהן מתפרש אצל בנות . ומי שרואה שחזה גדל לו יחד עם השדיים שלו, זה יותר מנערה . ומי שרואה שחסר לו חזה, זה מות בתו . וחלב בשד הוא גידול בכסף וזה מתייחס לילד, אז מי שרואה שיש חלב בשדיים, הוא מתכבד שיש לו תוספת מינימלית שמביאה אותו או את מי שבבעלותו . כמו כן, אצל נשים, אם החלב המופק על ידי אדם יונק, הוא ננעל, ודלת סגורה מעליו, ואין בו שום נזק לתינוק המניק, אז מדובר בהשפלה ובצער . ונאמר : אם אדם ראה שיש חלב בשד שלו, אז אם הוא בפרישה, הוא התחתן ונולד לו בן . אם הוא היה עני, הוא ציין את בשארה, ואם הוא היה צעיר, זה מעיד על חייו הארוכים . והצעירה, אם היא רואה זאת, מעידה על הריונה ולידה, ואורך חזהו של גבר עד שהם פוגעים בחזהו הוא עדות לגחמה שאינו מסופק על ידי אלוהים אדירים . ולפני כן : זו עדות למותם של ילדים, ואם לא נולד לו ילד זה מעיד על עוני ועצב . אורך שדיה של אישה מעבר לגבול הוא עדות למטרת הצער . חזה של גבר מעיד על איכותו, מצבו, בריאותו ומחלתו . ושד של גבר עשוי להתייחס לאחים, לוויה, ילדים ובעלים שאינם מועילים להם . שד של אישה הוא עדות להפך, בהתחשב בהוראת האל הכל יכול . אם הוא רואה ששדיו כמו חזה של אישה, והחלב נוטף ממנו, הוא מציין שהוא עומד על ילדיו, וכי הוא מתחיל לעשות את מה שהנשים זקוקות בעמלתן, וזה עשוי להצביע על דת, או יש לו מחלה בה הוא מתבייש באנשים ואז הוא ראה אותו מפורסם בזכות זה . ואם . השדיים הפכו לנחושת או לברזל, דבר המצביע על אובדן ילדים וכשל בסיבות או הריון . השד על החיה הוא בעל, והשד על האישה העקרה נולד לאחר ייאוש ממנו . ואולי השד של הבתולה התייחס לג'יהאד, לבוש או לכסף המעוטר . ולתינוק או לילדה יש ​​מחלות, מחלות ופצעים . שד יחיד לאישה רווקה הוא נישואין, כך שאם מים או חלב יוצאים ממנו, היא מאבדת את בנה או אחותה . והשד אישה ניאופה . הוא חצה את השד עם ביצי יען או אלטרג ' . ייתכן שהם בבעלות שדיים, ואמרו להם : הם היו אבא ואמא . והשד מעיד על בקבוק יין אם הוא מכיל חלב . נאמר : השד הוא אדם נדיב ….

בקבוק המים ודברים אחרים הם בחלום מסע, ואולי אישה נשאה ונופלת . זה מעיד על עוני ועושר . ראה גם אל גונה ….

…השמן הוא בחלום מעונן למעט שמן . מי שראה שהוא יורד מראשו, הוא היה זועף אם יעלה על הסכום וישאל . אם זה לא עולה על הכמות הידועה, זה קישוט . ואם זה מריח מסריח, אז זה שבח מכוער על מידת הריח והכוח שלו . ומי שמשוח את ראשו של אדם במקום שהוא מכחיש, שהאובייקט בו ייזהר מנושא החנופה והערמומיות . אם הוא רואה שיש לו בקבוק שמן, אז הוא לוקח ממנו משחה ומשח את עצמו בזה או משח עם זה אנשים, ואז הוא משח, או נשבע שקרן או משמיץ . אם הוא רואה שפניו משומנות, אז הוא אדם שצם בכל הגילאים, ומשחה בכספית היא שבח טוב ורוח טובה אצל אנשים, ואם השמן בחלום הוא גוש או כאב, אז זה מעיד את התיקון העצמי, ואת השומן המוכתם הוא שבח מכוער, וזה שנאמר : אישה הייתה נואף או אדם מוסרי . ומי שמכיל את השומן עם מים בקערה, הוא מקבל כסף ללא עייפות . אם יש מושק או בושם בשמן, זו מחמאה טובה למשהו שלא נמצא בו . ונאמר : מי שמשח את ראשו, היה משוח את הבוס שלו ….

…אל-עטרג ' : אחד הוא ילד, ורבים הם שבחים טובים . ונאמר כי הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אמר : ~ כמו מאמין שקורא את הקוראן הוא כמו אומן, הריח שלו טוב והטעם שלו טוב .~ ושר כמה משוררים ששיבחו כמה אנשים : אם היו עצים אתרוגים שמחים יחד … נורה ורוח ולוט עליז ונייר וחלקם שנאו ובאמצעות חוש, הוא אמר : זה מראה את הצביעות כי לכאורה מנוגדת לפנים שלה ושרה : נתן לאחיו Otrjh … בכה וחבל על צו Aaavh וכמה מהם אני שר בשנאתה באמירה של מי שאמר : הבאתי לך צדק … אל תקבל אותה אם הם מוצדקים, עשה אל תהפוך אותה, אז אני אהרוס אותך בעצמי … כי הפוך שלה נטש וחלקם הזכירו שכל הנאראנג 'והדרים הם כולם טובים, ושהכל אם זה מתוק מציין את סכום הכסף, ואם זה חמוץ, זה מצביע על מחלה פשוטה וילד שסובל איתו וצער . הלימון הירוק, מעיד על פוריות הסונה ובריאות גופו של החזון, אם הוא מוציא אותו . ולבנדר צהוב, פורה השנה עם מחלות . ונאמר שאל-אטורג 'היא אישה לא ערבית, מכובדת ועשירה, אז אם הוא היה רואה שהוא חותך אותה לשניים, תהיה לו אחות ממנה ובנה של אחות . ואם אישה ראתה בחלומה, כאילו יש לה כתר של עץ הדר על ראשה, היא תתחתן עם איש בעל גברות טובה ודת . אם היא הייתה רואה שהיא בחיקה, היא תלד בן מבורך . אם גבר רואה כאילו אישה נותנת לו בקבוק, נולד לו בן . הגבר השליך אישה אחרת, מה שמעיד על בקשת נישואין . והנאראנג 'אינו הדרים בקטע של מוחמד, ומעליו בפרק השנאה, לפי דברי השונאים אותה, ורובם שנאו אותה בגלל דבר האש לשמה . והוא שר במשמעותו : אם פספסנו ורדים לזמן מה, אז … את הגן של Naranjna יש פיצוי אותנו, הוא מעריך העבריינים שלה ויש לה זרחה … שלה ואדמומיות בכף הוא שריפה של עדן, והמוך הוא המקבילה של המאמין בטעמו, בארומתו, בנדיבותו של עץו ובמהותו . והשריקה שלו לא פוגעת בכוח המהות שלו, אז מי שפוגע באחת, שתיים או שלוש ממנה, זה ילד . חלק גדול ממנו הוא כסף טוב בשם סאלח, וירוק עדיף על צהוב . אולי המעדן היחיד היה מדינה, ואם אכלו אותו מתוק, נגבו לו כסף . למרות שחומצה היא מחלה פשוטה ….

…** החזון של אבן עבאס בהריגתו של חוסין . אבן עבאס – שאללה יהיה מרוצה מהם – אמר : ראיתי את הנביא עליו השלום בחלום חצי יום איתו בקבוק אוסטוס אוגבר שבו עקבות הדם או בחרתי משהו במקום בו הוא אמר : אמרתי : הו שליח אלוהים, מה זה ? הוא אמר : ( הדם של חוסין וחבריו, אני לא הלכתי אחריו מהיום .) אמאר, אחד המספרים של החדית ', אמר : שיננו את היום באותו יום ומצאנו אותו נהרג באותו יום ….

…שעון יד אם אתה חולם על שעון יד, פירוש הדבר שתצליח בספקולציות מסחריות מפוקחות היטב . אם אתה מסתכל בשעון כדי לספר את השעה, המאמצים שלך יתוסכלו מהתחרות . אם תשבור שעון יד, יאיים עליכם חוסר מזל ואובדן . אם אתה מפיל בקבוק שעון יד, זה מנבא אדישות, או חברה אומללה . אך אם אישה מאבדת שעון יד, הדבר מעיד כי הטרדה משפחתית תיצור אומללות . אם אתה מדמיין שאתה גנב שעוני יד, תתמודד עם אויב אלים שיתקוף את המוניטין שלך . אם אתה נותן שעון במתנה, המשמעות היא שתסבול מאינטרסים מופחתים בעקבות התפתחויות טריוויאליות ….

…היבטים שיש לקחת בחשבון בעת ​​ביטוי חזונות : השרטוט הבא ממחיש בצורה פשוטה את ההיבטים של ביטוי החזון : צד הקוראן / היבט החדית / צד השפה הערבית / צד הסמל בזמן החזון / החזון מה זה? כאשר הוא מספר את החזון אליו, האדם המביע אותו מסתכל על היבטים שונים שהסברתי בציור הקודם ומציין כי החלקים העליונים קשורים להגייה, והקטעים בתחתית קשורים לאיש המילים או ל האדם של החזון והזמן בו נראה החזון . תנו לנו לתת פה דוגמה של מה אל בוכארי מסופר Sahih שלו : על סמכותו של אבו Sa`id אל-Khudri, אמר : שליח של אלוהים, שאלוהים יברך אותו ולהעניק לו שלום, אמר : (( בעוד ישנתי ראיתי אנשים מציגים עליהם חולצה, חלקם הגיעו לשדיים, וחלקם הגיעו לשדיים שמתחתיו, ועומר בן אל-חטאב עבר עם חולצה עליו. הוא גרר אותה )) , הם אמרו : מה נתת לזה, שליח אלוהים? הוא אמר : (( דת )) פתח אל-בארי 12/413 _ אל- Nawawi 15/159 Messenger, אולי התפילות של אלוהים עליו השלום כאן, חצה את החולצה עם הדת, והוא ביקש לומר : עשיתי למה השליח, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, יביעו כאן את החולצה עם דת? אם נסתכל על הקוראן, עדיין יש לנו את השאלה הזו. אמר הקב~ה : { ולבוש האלוהות, עדיף. } [אל- עראף : 26] לכן, השליח, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ביטא זאת כאן עם הדת, כיוון שיש קשר ביחס למשמעות. והרחק ממנה כל רע . אז השליח, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, כאן, על ידי בחינתו בראייה, פירש אותו מההיבט החזק ביותר בו, שהוא הקוראן הקדוש, ודוגמאות לכך רבות, כולל : ביטוי של הספינה כגאולה, עץ עם צבועים, אבנים עם אכזריות הלב, אכילת בשר של אדם בהיעדרו, ישנוניות בביטחון … ואחרים . הוא מביא דוגמאות אחרות לאפשרות לפענח את החזונות דרך הסונה המטוהרת, כך שראיית עץ דקל עשויה לחצות את המאמין כדי להשוות את השליח לגבר מוסלמי עם עץ דקל, ולדבר על אבן עומר, שליח האל. יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אמר : (( אחד העצים הוא עץ שעליו אינם נופלים, ודמותו של מוסלמי, אז דבר איתי. מה זה? ואז העם נפל לתוך עצי העמק, עבדאללה אמר : אז הוא נפל במוחי שזה עץ התמר ואני בחיים . ואז הם אמרו: ~ספר לנו מה זה, שליח אלוהים . ~ הוא אמר : זה התאריך . [ פת אל-בארי 1/145] _ וכשראה בקבוק מים עובר ליד האישה אל דברי השליח, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום, כפי שהוכח באל-סאהח (( רחום, אינשג'ה עם צלוחיות )) [ פת אל-בארי 10/538 ] , _ ולראות בגד חוצה את הדת כשליח, אלוהים יברך אותו, אמר שהוא מסר את הבגד שראה לעומר בזמן שהוא גרר את זה עם הדת . אז מכאן אוכל להבהיר לקורא האצילי [ שלבי הבעת החזון ]. בצורה הבאה : החזון נחשב והיבטיו נשקלים במונחים של : א – סמלים וביטויים של החזון האם יש להם מה לעשות עם : הקוראן הקדוש – סונה של הנביא – השפה הערבית ו נגזרותיו, ואז ב – החזון איש מבחינת : מעמדו החברתי, מינו ותפקודו, ואז ג – זמן החזון / האם הוא מודרני או ישן , קיץ או חורף . . . ודוגמה נוספת היא מה שמספר המוסלמי בסהיח שלו בספר ההתגלות : בסמכותו של אנאס בן מאליק, אמר : שליח אלוהים, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום : (( ראיתי לילה אחד בזמן הישן ראה את זה כאילו אנחנו בביתו של עוקבה בן רפי, אז הגענו לבטב אבן טאבב, והעברתי את המעלית אלינו בעולם הזה ואת התוצאה. יש לנו בהמשך, ושהדת שלנו הייתה טוב . ~~ שים לב כי Messenger, אולי התפילות של אלוהים עליו שלום, הביעו את החזון הזה, ואתה מוצא את זה לידי ביטוי בו מצד השפה הנגזר שלה מבלי לקשור את הביטוי להיבט של הקוראן, ואת לדוגמא, ואת זה אנו מבחינים באמצעות התבוננותך בביטוי . השליח, יהי רצון שתפילת אלוהים ושלום עליו, הוא המכשול הראשון לחזון : עם תוצאה טובה במציאות וזה בהמשך, ראשון גבוה יותר בחזון : על ידי גובה וניצחון, וזה בעולם הזה, והראשון של אל-רותאב מראטב אבן טאבב : עם יציבות הדת ושלמות פסיקותיה. על כך, ואלוהים יודע הכי טוב, הנביא הקדוש, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ביטא זאת ליציבותה ולשלמותה של הדת ולסיום פסיקותיה . והוא לקח מהמילה משמע טוב גם יציבות . ואם נשאל על הסיבה לביטויו מהשליח הקדוש, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, מההיבט הלשוני והאטימולוגי שלו, אז התשובה היא : מכיוון שהוא חזק יותר בחזון הזה מאשר בהיבטים אחרים , וה המבטא והנה שליח האל מאת התובנה והידע שלו, שהוא מהידע של אלוהים, ולכן הוא לא מבטא את הרצונות שהביע מצד זה . לכן, כאשר הם מספרים להם את החזון, העוברים מחפשים את הצד החזק יותר או את הצד הטוב של החזון דרכו הם טורפים חזון זה. לקורא האציל לא ברור שנטייתם לחזון היא לדעת את ביטויו באמצעות התבוננות והתבוננות בו ….

…בושם אם אתה נושם בושם בחלום, תיתקל באירועים משמחים לפניך . אם אתה מבשם את עצמך ואת בגדיך, זה מנבא שתחפש ותיהנה . אם חלמת שהתעלפת בגלל עוצמת ובושם של הבושם, המשמעות היא שההנאה המוגזמת שלך תשפיע על המודעות שלך וכוחך הנפשי . אם תשפוך בושם על הרצפה תאבד משהו נעים וטעים. אם תשבור בקבוק בושם, הרצונות והרצונות הפרועים שלך יובילו אותך לאסון . אם אתה חולם שאתה מכין בושם ומטפטף אותו, בהצלחה יהיה בעל בריתך בעבודה, ויהיה לך הרמוניה במערכת היחסים שלך עם חברים. אם בחורה חולמת שהיא מריחה את חדר האמבטיה שלה, זה מנבא שהיא תתאהב . אם היא תקבל בושם במתנה מגבר, היא תיכנע לפיתוי ההנאות וזה מסוכן עבורה ….

…שומן אלטמארטיה : שבח טוב טוב, שומן וירוזה משבח מכוער, וזה נאמר במקור גרם שומן, זה הרגיש כמו בקבוק שומן ולוקח אותם שמנים ומשחים אותו או שומן על ידי אחרים, זה לא סוער או הלף משקר או מודיע, הפסוק : ~ ואם נולד Tdhn Vidhnon פסוק . ומי וראה שהוא משח את ראשו, הוא יהפוך נסער אם הוא חרג הסכום ונשפך על הפנים . אם זה לא יעלה על הסכום ידוע, זה קישוט . ריחני שמן הוא מחמאה טובה, ושומן מסריח הוא שבח מכוער . נאמר ששומן מסריח הוא אישה נואפת או גבר לא מוסרי . והם אמרו, ~מי שמעטר את ראשו של אדם במצב שהוא מכחיש, בוא האובייקט בו היזהר מנושא החנופה וההונאה . ~ אם הוא רואה את פניו צבועים, אז הוא אדם שצם לנצח . ומי שרואה שהוא הוקדם : או שמישהו אחר השקה אותו בספל, זה מציין את אורך חייו ….