…הסוג השני של חזיונות של מה היה להיות עצמי – דיבורים , ואת העבודה של ערנות , ואת יכולה לעזור להם פסיכולוגית דאגה, , ואינטלקטואלית מתח . דוגמא של התרחשות רבה זה במיוחד בתקופה זו משופעת בם חששות מום המאמר לפעמים , ואת הלחצים של חיים בזמנים אחרים, אנו מוצאים כמה לפני השינה חושבת עסק Besvqath וכמה לחשוב על קריירה חדשה , וכמה Bamthanh מוקדם בבוקר , אל תשכח את הנשים אשר לעתים קרובות לילה עם סוג זה גם Vtjd חלקם חושבים על הבעיה שלהם עם בעלים לפני השינה , עבור למשל , ואת כל כך כל אחד מהם ישן, ואז מחשבות ודאגות או תקוות כאבים אלה בתוך כל אחד מהם הופך לחלומות או לחזונות וזה מאוד סביר , ואז זה בא בעקבות השאלה של רבים מהם לגבי החזונות האלה , שכפי שציינתי, זה לא יותר מאשר חלומות מקטרת . ולחץ בלשון , יחידו של זה : דחיסה, שהיא כל מה שנאסף ונתפס על ידי איסוף כף היד וכדומה, ובגילוי : ~ קח לחץ בידך ואכה בו ולא שבועת שקר. ~ הוא אמר : הוא הביא אותנו עם הלחצים של חדשות , כי הוא , עם מעורבות משיכות של זה . מבולבל חלומות : מה היה מבלבל אותם מבולבלים פרשנות קשה , וקראו ערבוב הצמח Odgatha Vhbht Bodgat שהוא : את החבילה, אשר לוקח את האדם מן האדמה שבה ירוק קטן ואת הקרקע ואת גדול כל כך (1). זה יכול להיות באמצעות ההצעה הקודמת לציין שאלודגט אלה אינם ממושמעים, אלא מעורבים באופן חד משמעי , וזה גם רואה כמה מדענים באים מאחוריי מאחת משתי סיבות ( פיזיות ) או ( עצמי ) אפשר להיות במצב בריא. אלכסוני גופני , או במצב הרוח שהייתי מוטרד מעצמי , הדבר משתקף באיש ובחזונותיו. Vtakhtl מקרטע ולהיות Odgato מחולק לשני חלקים : חלק I : חלומות מיוחדים בצינור ; כל הבעלים הפרטיים רק בשפע אלה בקטגוריות מסוימות בזמנים מסוימים Kalmrdy ו Kaltalbh וסטודנטים , כגון בחינות או לפני ראיון אישי עם אחד מוסדות חינוך כגון אוניברסיטאות, עבור למשל , ואת Kalmqublan להתחתן עם שני עובדים ליד לשדרג , וכן הלאה , והולה על ידי שאלתם לפני חצייה מעודנת מקלה על גילוי סוג החזונות שלהם והם אינם אלא חלומות מקטרת . סעיד קוטב אמר בצללי הקוראן : חלומות הם תערובת של חלומות בעייתיים ולא חזון שלם הנושא פרשנות , מכיוון שהוא אינו מתייחס לשום דבר . א . התנהגות פשוטה , (2) והדוגמה שלה היא המלווה שראה את ראשו מנותק , וכאילו ראה את המלאכים המורה לו לעשות דבר אסור . . . ודוגמאות אחרות (3). סעיף II : צינור כללי חולם , ואני מתכוון עממית נפוצה הנה משמעותית עבור האומה כולה כמו אף שם – במחשבות שלה הבעלים – בשארה כללית , או בהלה ציבורית או אירוע ציבורי , CA חדשות מדיניות , תקציב, משכורות , חופשות , ו מלחמות במיוחד אם אירועים אלה או אחד מהם נשלט ו היוו את האווירה , תוכלו למצוא חזיונות בשפע על זה , לראות, עבור חזיונות למשל לאחר אירועי אתאיסט ספטמבר , בשפע במהלך הקמפיין האמריקני באפגניסטן וציין את כוחו של התקשורת הדומיננטית נתיב של הקמפיין הזה, שאל את עצמך : האם אתה להשפיע על האדם החזק שארפ או קל? אירועים אלה שלטו בזירה, כך שאין קול חזק יותר מקולה, ולכן כוחה הופך לחדור לתודעה , כך שאם היא נכנעה לישון היא הפכה לחזונות שבעליהם עשויים לחשוב שהם חדשות טובות או חדשות טובות , ספציפיות. לו או בכלל לאומה , וזה לא נסתר היום לכל מי שיש לו את הדומיננטיות של תשוקה, בורות וחוסר סובלנות לדעה או לקבוצה וחוסר אדיקות, דת ויראה בקרב אנשים רבים , אז הדוגמה של מישהו שרואה החזונות הללו מחפשים מישהו שיביע בפניו אותם , והוא עשוי לצפות את האירוע ולשלוח אותם לפני שישאל על כך באמצעות הדואר האלקטרוני שלו או הטלפון הנייד שלו , כך שזה הופך להיות שיחת השעה , ופירות מועצות בזמן קצר ! כאן הייתי אני לא נגד בכיתה או קבוצה מסוימת, אבל אני נגד בורות, כן בורות שעלולים ללכת לקבוצה או כת או Ani אנשים בטענה חזיונות , וכן בקמפוס המרדה לשדר כמה ראיונות הודאות של חלק מהמעורבים ידי , ב לטובת מה שאני אומר והם היו תחת שליטה של אשליות וחלומות , זה חל על חלק הסופים שתמיד יש להסיק חזיונות שבהם שליח האל הגיע אליהם, ציווה עליהם ואסר עליהם , או העדיפו מעשה עבורם , ובכך הם שמו את זה במידת ההתגלות שהחברים איבדו עם מות שליח האל , והם מצאו אותו , אמר אבן חג'אר ב (4): אם ישן ראה את הנביא, התפלל שאלוהים יהיה עליו ולהעניק לו שלום, כשהוא מצווה עליו לעשות משהו , האם הוא מחויב לעמוד בזה וחייב : או שעליו להציג אותו בפני השריעה לכאורה , שכן השנייה היא זו שאושרה . יש הבדל בין העשירים לנברשות , כן . לחזונות שיש להם מיסיונרים ליחיד או לקבוצה , או אפילו לאומה , אך הדבר מותנה בשני תנאים : ראשית : ישנה חשיפה מהימנה. אלראי זה הציג גם קבוצת חזיונות מלווים במשך רוב הלילה במסנג'ר. של אללה , הוא אמר : ~ אני רואה קנוניה החזון שלך שבעה לילות , זה היה Mthariha Flethrha של לילות של שבעה ,~ הסכימה (5), היה בוכרי שכותרתו ב שלו Saheeh ( הדלת : קנוניה על החזון ), ו חפיז אבן חג'ר אמר להעיר על hadeeth : מסקנה מן הדיבורים כי קבוצת ההסכמה על החזון של אחד D על כנות והבריאות שלה , ככוח הטבות חדשות מדיווח על חדשות מקבוצה . של . (6) השני : האם ההגינות של הרואה וכנות ולא היותו של הוי , או מטרה , או פזיזה , חי מקרה או משוכנע ברעיון , וסיטרט את מחשבתו , וטמטלט את חזונו בחלום , וכאן הבחין בין חזיונות לפני האירוע , ואת החזון של מקרה או אחרי , וזה לא סוד שזה במקרה של אירוע או אחרי זה, או חלש יותר ויותר ממה שהוא לפני זה – בדיוק כמו זה אינו מוסתר לכולם מעוניין באומנות זו , כך שאין שיעור בחזון של תשוקה , כמו שאין שיעור גם בביטוי של הוי , אז היכן ההתייחסות שמאשרת את החזונות כשליח האל? וויין של חברים דומים כיבד את הטהורים? _________________________________________ (1 ) ( מילון ביניים 540 חומר : DGT (א קבוצת סופרים שפורסם דאר אל דאווה 1980 – קהיר . (2 ) סיד קטב – אופ – (4 /1993 ), ועל מוחמד קוטב – אופ – . P 6 . (3 ) אבן חג'ר פתיחת 354 \ 12, אופ. CIT . (4 ) לראות פתח אל – אופ – (12 /389 .) (5 ) מסופר על ידי בוכרי כמו הפתיחה (4 / 256 ) של העתירה הדלת תפילות טראווה הספר הרבה של הלילה – אופ – – מוסלם, כמו הגרעיני (8 /58 ) בבית הספר של הלילה העדיף דלת צום של בגידה ולדחוק לבקשתם – A הפניה קודם לכן . (6) רואה אבן אבן – אופ – (12 / 380 ) ** מצטט את ד~ר פחד אל – עוסיימי…

…מהו הזמן המרבי בו ניתן להגשים את החזון? במהלך שיחתי על סיפור יוסף עליו השלום, כשראה את חזונו כנער, הזכרתי כי חזונו התגשם לאחר ארבעים שנה, והזכרתי שם עדויות על סלמאן אל-פרסי שאמר : ((שם היה בין חזונו של יוסף לביטוייו במשך ארבעים שנה )) ורוב הביטויים התבססו על חדית 'זו עד כי גבול החזון המסתיים בארבעים שנה, אמר אבן חג'אר : אלבייחקי הזכיר עד לחדית' סלמאן. אל-פאריסי, בסמכותו של עבדאללה בן שאדד שאמר : (( היה בין החזון של יוסף לביטוי שלו במשך ארבעים שנה ואליו מסתיים סדר החזון )) אבן חג'אר (12_377) אמרתי : זהו ראיות ברור שהזמן הרב ביותר שעשוי להתעכב על הראייה הוא ארבעים שנה, זה הכי נכון וזה האמירה החזקה ביותר, ולעניין יש אמירות אחרות : נאמר : שלושים וחמש שנים, זה נאמר : תשעים שנה, נאמר : עשרים ושניים שנה, ונאמר : ה שמונים שנה, ונאמר. : שמונים ושלוש, ונאמר : שבעים ושבע, ונאמר : שמונה עשרה שנה, והראשונה, ארבעים שנה, היא החזקה ביותר, ואלוהים יודע הכי טוב ….

…מה לגבי ראיית המתים, האם יש לכך הסבר מעשי, והאם יכולות רוח החיים ונשמות המתים להתכנס? ת : החוקרים הוכיחו סוג זה של חזון, וחלקם ראו בכך סוג של חזון צודק או נכון. אבן אל-קיים אמר (אל- רוואה _ עמ '63) לחזון הנכון יש קטעים : אחד מהם הוא : השראה שאלוהים, תהילה לו, מטיל בלב המשרת, וביניהם : המפגש עם נפשו של הנרדם עם נשמות המתים ממשפחתו וקרוביו, חבריו ואחרים, כולל : עליית נשמתו לאלוהים, התהילה לו, ונאומה אליו, כולל : נשמתו נכנסת לגן עדן ועדה לכך , וכולי. מפגש הרוחות החיות והמתים הוא אחד מסוגי החזונות האמיתיים שיש לאנשים מאותו סוג חושני . הוכחה לפסוק זה : ( אלוהים ימות כשמותה ואלו לא היו בחלומה על ידי בחינת ההוצאה על ידי המוות ושלח את האחר ללא הגבלת זמן בסימנים למי שמשקף ..) [ קליקות : 42] זה היש משמעות הפסוק, כי אלוהים מסתיים חייהם של המשרתים ידי לקיחת נשמתם בסוף חייהם (ואת אחד שלא למות בשנתה ) כלומר בזמן שינה שומר אותו מלפעול כאילו היה דבר שנתפס, אז מי שנידון למוות בזמן השינה לוקח אותו בזמן השינה, והוא שולח את השני שלא נידון למוות, כך שבעליו חי עד סוף ימיו . אבן עבאס ופרשנים אחרים אמרו : נשמות החיים והמתים נפגשות בחלום, ולכן הן מתוודעות למה שאלוהים רוצה מהם. אם כולם רוצים לחזור לגופות, אלוהים תפס עמו את נשמות המתים ושולח נשמות לגופם . ( אבו בכר אלג'זארי – עמ ' 1124) אז מוות אמיתי נקרא מוות גדול, ומוות שינה נקרא מוות קל, והשליח, שלום וברכות ה' עליו, כשהוא התעורר משנתו היה אומר : ( השבח לאלוהים, שלפעמים אחרי שהוא הרג אותנו ואליו הוא תחיית המתים ) , אז הוא כינה מוות שינה . והוא היה עד לכך מהסונה, כלומר, נשמה אוחזת במה ששני השייחים הכינו מחדית התפילה לפני השינה. הוא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, אמר : (( אם אחד מכם ילך למיטתו, שיתנער ממיטתו בתוך רעלה, אז הוא לא יודע מה השאיר אותו מאחוריו, ואז הוא אומר : ב שמך אדוני שמתי את הצד שלי ואיתך אני מעלה אותו אם החזקתי את עצמי, אז רחם עליה, ואם אני שולח אותה, אני אשמור את זה עם מה שאתה משמר את עבדיך הצדיקים )). והעד בלכידת הנפש בחלום ובשליחתה, ומכיוון שמשהו מוזכר, הוא היה אחד מאלה שהתפרסמו בצייתנות, תפילה, צום וצדקה, כשהוא מתלונן תמיד על חוסר ראייתו של אביו שנפטר, עם מוניטין רב כשראה את המתים ואת תנאיהם, ורבים מהקרובים אליו נשאלו על מתיהם, והוא נדהם מכך שלא ראה אותו לאביו, ופעם אחת פגשתי אותו בשמחה, נלהב ושמח, ואומר אילו תכונות טובות אתה רוצה לגבי מצבו, ולפני שאני שואל אותו על אושרו, הוא מיהר אליי כאילו גילה את שאלתי באומרו, ראיתי את אבי אתמול, ראיתי את אבי אתמול, והוא אמר לי את חזונותיו, אז אמרתי לו : טוב, ראיתי קובט מרושע ברוך השם, ברוך השם החזון הזה טוב יותר עבורך, ואלוהים יועיל לאביך אלוהים ורווה למעמדך, אז Nhspk אלוהים Hsepk אנחנו לא ממליצים לאל אחד, (זה הוסכם על הסונים שההרוגים מרוויחים מחיפוש אחר שכן orhoods, Bdaaihm and Astgfaarham them, צדקה, צום וקריאת קוראן ויצירות אחרות, פרק זה מדבר בהסבר על הדוקטרינה טהאהאווי סימן אבן אבי עז הנפי עמ '. 115 ואילך. ) בכה הרבה על חמד אלוהים ובקש סליחה, הוכיח כי נשמות המתים במסטקרה המשתנה באיזור הוא הפער הגדול ביותר, חוסר ההתאמה : חייהם של הרוחות העיליות הגבוהות ביותר אלונבה A, כולל : רוחות בגידולי עופות ירוקים כמו חלק של השהידים, וחלקם כלואים בשער השמים, וחלקם נעולים בקברם, וחלקם הם המטה של ​​שער השמיים, וחלקם נעולים באדמה שנשמתם לא עלה לגבוה ביותר, ובספר הרוח אבן אל-קיים דאג לחקירות כאלה…

…אם אישה רואה שהשיער שלה מגולח, בעלה מוריד אותו, או שהיא מתה . אם ראתה שבעלה מגלח את ראשה, או מסתפר בהראם, הרי שהראייה שלה הצביעה על מימוש דתה ועל ביצוע אמונה . ואם ראתה שבעלה מגלח את ראשה מחוץ למקדש, הראייה שלה הצביעה שהוא נועל אותה בביתו, כי הציפור תישאר בקן שלה אם היא תנתק את הכנף . ונאמר כי גילוח שלה, מעיד על פריצת הצעיף . ואם היא ראתה שאדם קורא לה להסתפר, אז הוא מזמין את בעלה לנשים אחרות בחשאי ממנה, ובינה לבין אותו אדם יש איבה ומצוקה . ונאמר כי מי שראה זאבי ערבות של אישה מנותקת, שהיא לעולם לא יולדת ילד ….

…בצל : חלקם לא אהבו את האומר הכל יכול : ~ ובצל ~. וכמה מהם אמרו : זה מצביע על הופעתם של דברים נסתרים, כמו גם קטניות אחרות בעלות ריח, וחלקם אמרו שזה כסף, וקילוף בצל מעיד על הערצה לאדם . שום : שבח מכוער, ונאמר שכסף הוא חראם, ואכילתו מבושל מעידה על חזרת בתשובה . ונאמר שאיש בא לאבו הוריירה ואמר : ראיתי את שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, יושב במסגד, ואנשים נכנסים ומברכים אותו, אז באתי להיכנס אליו, ואם גברים עם שוטים הם מנעו ממני להיכנס, הוא אמר, תן לי להיכנס, והם אמרו שאכלת שום והם הוציאו אותי החוצה . אבו הוראירה אמר : זה כסף מרושע שאכלתי ….

…היבטים שיש לקחת בחשבון בעת ​​ביטוי חזונות : השרטוט הבא ממחיש בצורה פשוטה את ההיבטים של ביטוי החזון : צד הקוראן / היבט החדית / צד השפה הערבית / צד הסמל בזמן החזון / החזון מה זה? כאשר הוא מספר את החזון אליו, האדם המביע אותו מסתכל על היבטים שונים שהסברתי בציור הקודם ומציין כי החלקים העליונים קשורים להגייה, והקטעים בתחתית קשורים לאיש המילים או ל האדם של החזון והזמן בו נראה החזון . תנו לנו לתת פה דוגמה של מה אל בוכארי מסופר Sahih שלו : על סמכותו של אבו Sa`id אל-Khudri, אמר : שליח של אלוהים, שאלוהים יברך אותו ולהעניק לו שלום, אמר : (( בעוד ישנתי ראיתי אנשים מציגים עליהם חולצה, חלקם הגיעו לשדיים, וחלקם הגיעו לשדיים שמתחתיו, ועומר בן אל-חטאב עבר עם חולצה עליו. הוא גרר אותה )) , הם אמרו : מה נתת לזה, שליח אלוהים? הוא אמר : (( דת )) פתח אל-בארי 12/413 _ אל- Nawawi 15/159 Messenger, אולי התפילות של אלוהים עליו השלום כאן, חצה את החולצה עם הדת, והוא ביקש לומר : עשיתי למה השליח, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, יביעו כאן את החולצה עם דת? אם נסתכל על הקוראן, עדיין יש לנו את השאלה הזו. אמר הקב~ה : { ולבוש האלוהות, עדיף. } [אל- עראף : 26] לכן, השליח, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ביטא זאת כאן עם הדת, כיוון שיש קשר ביחס למשמעות. והרחק ממנה כל רע . אז השליח, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, כאן, על ידי בחינתו בראייה, פירש אותו מההיבט החזק ביותר בו, שהוא הקוראן הקדוש, ודוגמאות לכך רבות, כולל : ביטוי של הספינה כגאולה, עץ עם צבועים, אבנים עם אכזריות הלב, אכילת בשר של אדם בהיעדרו, ישנוניות בביטחון … ואחרים . הוא מביא דוגמאות אחרות לאפשרות לפענח את החזונות דרך הסונה המטוהרת, כך שראיית עץ דקל עשויה לחצות את המאמין כדי להשוות את השליח לגבר מוסלמי עם עץ דקל, ולדבר על אבן עומר, שליח האל. יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אמר : (( אחד העצים הוא עץ שעליו אינם נופלים, ודמותו של מוסלמי, אז דבר איתי. מה זה? ואז העם נפל לתוך עצי העמק, עבדאללה אמר : אז הוא נפל במוחי שזה עץ התמר ואני בחיים . ואז הם אמרו: ~ספר לנו מה זה, שליח אלוהים . ~ הוא אמר : זה התאריך . [ פת אל-בארי 1/145] _ וכשראה בקבוק מים עובר ליד האישה אל דברי השליח, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום, כפי שהוכח באל-סאהח (( רחום, אינשג'ה עם צלוחיות )) [ פת אל-בארי 10/538 ] , _ ולראות בגד חוצה את הדת כשליח, אלוהים יברך אותו, אמר שהוא מסר את הבגד שראה לעומר בזמן שהוא גרר את זה עם הדת . אז מכאן אוכל להבהיר לקורא האצילי [ שלבי הבעת החזון ]. בצורה הבאה : החזון נחשב והיבטיו נשקלים במונחים של : א – סמלים וביטויים של החזון האם יש להם מה לעשות עם : הקוראן הקדוש – סונה של הנביא – השפה הערבית ו נגזרותיו, ואז ב – החזון איש מבחינת : מעמדו החברתי, מינו ותפקודו, ואז ג – זמן החזון / האם הוא מודרני או ישן , קיץ או חורף . . . ודוגמה נוספת היא מה שמספר המוסלמי בסהיח שלו בספר ההתגלות : בסמכותו של אנאס בן מאליק, אמר : שליח אלוהים, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום : (( ראיתי לילה אחד בזמן הישן ראה את זה כאילו אנחנו בביתו של עוקבה בן רפי, אז הגענו לבטב אבן טאבב, והעברתי את המעלית אלינו בעולם הזה ואת התוצאה. יש לנו בהמשך, ושהדת שלנו הייתה טוב . ~~ שים לב כי Messenger, אולי התפילות של אלוהים עליו שלום, הביעו את החזון הזה, ואתה מוצא את זה לידי ביטוי בו מצד השפה הנגזר שלה מבלי לקשור את הביטוי להיבט של הקוראן, ואת לדוגמא, ואת זה אנו מבחינים באמצעות התבוננותך בביטוי . השליח, יהי רצון שתפילת אלוהים ושלום עליו, הוא המכשול הראשון לחזון : עם תוצאה טובה במציאות וזה בהמשך, ראשון גבוה יותר בחזון : על ידי גובה וניצחון, וזה בעולם הזה, והראשון של אל-רותאב מראטב אבן טאבב : עם יציבות הדת ושלמות פסיקותיה. על כך, ואלוהים יודע הכי טוב, הנביא הקדוש, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ביטא זאת ליציבותה ולשלמותה של הדת ולסיום פסיקותיה . והוא לקח מהמילה משמע טוב גם יציבות . ואם נשאל על הסיבה לביטויו מהשליח הקדוש, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, מההיבט הלשוני והאטימולוגי שלו, אז התשובה היא : מכיוון שהוא חזק יותר בחזון הזה מאשר בהיבטים אחרים , וה המבטא והנה שליח האל מאת התובנה והידע שלו, שהוא מהידע של אלוהים, ולכן הוא לא מבטא את הרצונות שהביע מצד זה . לכן, כאשר הם מספרים להם את החזון, העוברים מחפשים את הצד החזק יותר או את הצד הטוב של החזון דרכו הם טורפים חזון זה. לקורא האציל לא ברור שנטייתם לחזון היא לדעת את ביטויו באמצעות התבוננות והתבוננות בו ….

…אם אתה רואה חצאית חדשה בחלום, אז הפרשנות שלה היא שהגאווה שלך במה ששייך לך הופכת אותך לנושא ללעג בקרב חבריך . אם אתה חולם לראות חצאית קרועה או מזוהמת, המשמעות היא שהמוניטין שלך יתערער ואיים . אם בחורה חולמת שהיא לובשת חצאית נקייה או משי, זה אומר למצוא בעל . אם היא תגלה שהיא הסירה את החצאית בטעות כשהיא לובשת אותה, זה אומר מזל ואכזבה אומללים . אם היא תראה את חצאיתה נופלת ממקומה בזמן שהיא הולכת בכביש, היא תתקשה לשמור על המאהב שלה, ובעיות ודאגות אחרות עשויות לבוא בעקבותיה ….

…מֵעַל. אם אתה רואה משהו תלוי מעליך ועומד ליפול, זה כולל סכנה, ואם זה נופל עליך, זה עלול להיות נזק פתאומי או אכזבה . אם הוא ייפול קרוב אליך ולא יפגע בך, זוהי אינדיקציה שכמעט לא תשרוד אובדן מהותי, או שמצוקות אחרות עשויות להגיע בעקבותיה . אך אם הדבר הזה קבוע בבטחה מעליך ואינו כולל סכנה, אז המצב שלך ישתפר לאחר הפסד מאוים ….

…באשר לסיפונים המוצבים במקומות הנשיאים עם ציור של ישיבה עליהם והנחת הדבר גם כן, הם מתפרשים על ידי נשים, ואם הם מרוהטים, אז זה הכי טוב שנאמר החזון של העלייה על המוטות, המיטות, הדוכנים, הכיסאות, המטחים וכדומה, זה גובה הכמות והגובה והשגת החסד, הטוב והתועלת, והירידה של משהו מזה היא לא מהולל ואולי בעלי עמדות היו חסרי הגנה, ומי שמקווה שלא להיפצע וכל עלייה שהוא מוצא וכל ירידה או ירידה אינו ראוי לשבח .) ומי שרואה שהוא עושה משהו מכך, הוא מייחס זאת בקירוב למה שמיוחס לו. בעיניו הסוג הזה, תן לו לבטא את הביטוי שלו והבערה והשבירה בכל זה לא מחמוד . ומי שרואה שהוא הדביק משהו אחד לשני, הוא יפרש שעל ידי איסוף זה במקום אחד, שישקול את מצבו בחזון . מי שרואה שיש לו אחד מהסוגים האלה ראוי לשבח בכל דרך שהיא . ומי שרואה שהסיפון שלו מונח ועליו גליאות אחרות בזמן שהוא יושב עליו, זה מתפרש בשלושה אופנים. או שהוא מתחתן עם שתי נשים או לוקח שתי עבודות אם הוא כשיר לכך. אחרת, זהו כבוד וגובה רב, ומי שלא מגיע לו זה לא טוב בזכותו . באשר לסיפון שרוחצו, הוא מתפרש במעלית בה מתרחשת שחיתות הדת, וזה עשוי להצביע על אישה מצועפת מועילה, ואולי היא הייתה מעט צנועה, זונה ואולי ביצעה עניין לא נעים. לגבי הארון והארון, הם משמעות אחת ….

…האישה : המושלם הוא אינדיקציה למה שנלקח משמה, בין אם מעניינים עולמיים מכיוון שהוא עולמי, הנאה והנאה, או מענייני הבאים כי זה מתקן את הדת . ואולי זה הצביע על הסמכות, מכיוון שהאישה שולטת על האיש בתשוקה וברצון, והוא נמצא בזה ורודף אחר האינטרסים שלה כמו שפחה . וזה מציין את הסונה כי היא נושאת, יולדת ומניבה חלב, ואולי היא מציינת את הארץ, את הפדן, הפרדס ותרכובות אחרות . מי שראה אישה שנכנסה אליו או למלך שלה או שפט אותה, או שצחק עליו או שבא אליו, בדק את העניין שלו אם הוא חולה בבטן וכדומה, או אם האישה תוארה כגמל או שהיא חושבת שהיא חם, ואז הוא יקבל את העדות . אם לא, אבל היא אחת מנשות העולם הזה, אז הוא ברח ממה שהוא נמצא והשיג את העולם הזה . ואם אדם עני יראה זאת, הוא ירוויח כסף . ואם הוא רואה שמי שיש לו צורך בסולטאן, יתחנן אליה ויילחם בה . אם הוא רואה שיש לו ספינה או חיה נעדרת, עליו להציע לו את מה שהוא מרוצה ממנו . אם אסיר רואה זאת, הוא משתחרר בגלל יופייה והנרתיק שאיתה, ואם מישהו רואה טיפול בשתל או בשתל, עליו להמשיך ולטפל בזה . אם הוא רואה את זה לציבור, אז זה משהו שמוצג בפני אנשים או יורד בהם . אם היו לה פנים בולטות, העניין שלה היה ברור . ואם היא הייתה מוסתרת, העניין שלה הוסתר . אם זה יפה אז זה נעים, ואם זה מכוער אז זה מכוער . אם היא ממליצה עליהם, מדריכה אותם ומוקיעה אותם, אז זה טוב בדת, ואם היא מתנגדת להם, נוגעת בהם, מקבלת אותם או חושפת את ערומיה אליהם, אז זה פיתוי בו הוא מתכלה ומתפתה לו זה מהכאב של זה או שהושג ממנו משהו בחלום או שהוא השיג בחלומות, וזה יכול להיות מבצר ושודד באותה השנה בה הם נמצאים . ואם הוא רואה את זה בקרב אנשים או במסגד, כי טוב יכול להיות משפט, כי אלוהים אדירים אומר : ~ואנחנו מכבדים אותך ברוע וטוב הוא ניסיון .~ אם הוא רואה את זה נכנס אליהם או יורד אליהם, זו השנה שמגיעה אחרי שהם נמצאים ….

…קלשון אם ראיתם בחלום שהשתמשתם בקלשון, הדבר מנבא שהעבודה שהפקדתם לאחרים לא תושלם אלא אם תפקחו עליה בעצמכם . אם אתה רואה קלשון שבור, התוכניות שלך ייכשלו בגלל מחלתך או מסיבות אחרות. אם אתה רואה אחרים משתמשים בקלשון, זה מנבא שתשמח על הצלחתם ואושרם של אחרים ….

…התפטר אם חלמת שאתה שם מחיר על סוס צעיר, זה מעיד שתנהל עסק מצליח ונקי מאוד . דברים של אהבה ישנו את צורתם כך שיתאימו לך . אם אתה רואה חיות אחרות קשורות ברצועה, זה מעיד על כך שהמזל יוסתר ממך לתקופה מסוימת . יהיה לך מזל, אבל אחרי הרבה עמל ….

…זהב הוא דבר שנוי במחלוקת בחלום . נאמר : זה מעונן . ומי שרואה שהוא לבש משהו מזהב, הוא יתחתן עם אנשים שאינם כשירים בשבילו . ואם היה מכה במוט זהב, הם היו מכים אותו באותה מידה שהוא מכה בזהב, או שהסולטן כעס וקנס אותו . אם הוא רואה שהוא ממיס זהב, הוא מונח בצד בעניין שנאה ונופל בלשונות של אנשים . ומי שיראה שמקבלים לו חתיכת זהב גדולה, הוא היה זוכה לסמכות ולשלוט . ומי שיראה שהוא מצא דינרים בריאים, הוא יראה את פני המלך, והוא ישוב ממנו בשלום . אם היה רואה שהוא מטיל זהב הוא היה סובל מרוע והרס . ומי שיראה שביתו מזהב, הוא יכה באש . ומי שרואה כי ידיו מזהב, והן נעשות בלתי נעות . ומי שראה שעיניו זהובות, דודי ראייתו . מי שחושב שיש לו שרשרת זהב, כסף, חרוזים או תמצית, הוא שומר המדינה והוא מקבל אמון . ראיית זהב מעידה על שמחות ופרנסה, מעשים טובים ודאגות הקלות, בעלים וילדים, ידע והדרכה . אם זהב בחלום הפך לכסף, הדבר מעיד על שינוי במצב הנשים, הכסף, הילדים והמשרתים, מגידול לירידה, כשם שכסף, אם הפך לזהב בחלום, מעיד על מצבו הטוב של בעלים, משפחה או שבט . אלה שנטוו בזהב ובמנחות דומות אחרות לאלוהים, יהי מהולל, ובאשר לאלו המצופים בזהב, הדבר מעיד על חיקוי של ילדי העולם הזה או על מעשיהם של בני הנולד . הזהב והכסף הטהור מעיד על כנות, על טהרת הכוונה ועל הברית הנכונה, והספין של זהב וכסף נמשך פרנסה, כמו גם נמתח מנחושת וברזל ….

…ומי שראה אישה יפה שנכנסה לביתו, הוא יתברך בשמחה . אישה יפה היא כסף שאין לו הישרדות, כי היופי משתנה . ואם ראה כעדן אישה צעירה באה אליו עם פניה, פקודתו התקבלה לאחר הממשל . והאישה הערבייה היא צעירה לא ידועה ומטופחת, תיאור טובתה ותועלתה בפרשנות, והנשים השמנות בפרשנות, פוריות את הסונה . והנשים הנשונות והעלובות, והפרשנות הטובה ביותר של הנשים הערביות לאדם, והלא נודע מהן טוב יותר מהידועות, והחזקות והמלאכותיות מהם בקישוט ובמראה, טובות יותר מאחרות . כל העדפות הנשים הערביות ואדם וההתייחסות שלהן לפרשנות טובה כמוהן, ויש להן יותר מנשים אחרות . אם אישה רואה אישה צעירה בחלומה, אז היא האויב שלה בכל סיטואציה שהיא רואה . אם היא רואה אישה זקנה, היא סבה ….

…ג'אבר אל-מג'ריבי אמר: ~מי שראה שהוא מוכר את ריהאנה בזמן, אז הוא מחמוד ובפעמים אחרות, הוא לא מחמוד .~…

…אם אתה רואה חמור בחלום, תיתקל בטלטלות רבות ועיכובים בקבלת חדשות או שהסחורה תצטבר . אם אתה רואה חמורים נושאים משקולות, זה מצביע על כך שאחרי סבלנות ועבודה קשה, תצליח בהתחייבויותיך, בין אם בנסיעות ובין אם באהבה. אם אתה רודף על ידי חמור ואתה חושש ממנו, אז תהיה קורבן לשערוריה או שמועות לא נעימות אחרות . אם אתה רוכב על חמור ללא רצונך או כורע ברך כמו אביר, מריבות מיותרות יבואו בעקבות החלום ההוא ….

…פרידה : מי שיראה כאילו הוא נפרד מאשתו, הוא יתגרש ממנה . נאמר כי פרידת ההצעה מעידה על הפרדוקס של המפקיד עם מוות או סיבות אחרות להפרדה . זה מעיד על הפרדת שני השותפים, על סילוק המושל ועל אובדן הסוחר . היו שאמרו כי פרידה אהבה בפרשנות, מה שמעיד על שותף לביקורת ופיוס מוחלטים, והרווח של הסוחר , מבטיח את המדינה למושל, ואת ריפוי המטופל, אז זה פרידה, והאינטונציות כוללות את אלודה נוחות, נוחות, וגם הפרידה אם הלב חזר ושר : אם אתה רואה פרידה, שמחה … לא אכפת לך מהמרחק וחכה לחזרה בקרוב … לב הפרידה חזר…

…נוצות אם אתה חולם לראות נוצות נופלות סביבך, זה מצביע על כך שהנטל שלך בחיים יהיה קל וקל לחלום . אם אתה רואה נוצות נשר, זה מצביע על כך שהשאיפות שלך יתגשמו . אם אתה רואה נוצות עוף, זה מעיד על מטרדים קטנים . אם אתה חולם לקנות או למכור נוצות ברווז או אווזים, זה מציין כלכלה ועושר . אם חלמת על נוצה שחורה, הדבר מעיד על תסכולים ופרשיות אהבה אומללות . אם אישה חולמת לראות נוצות יען או כל נוצות אחרות המשמשות לקישוט, אז זה מצביע על כך שהיא תתקדם מבחינה חברתית, אך השיטות שלה להשיג חיבה לא יהיו ראויות לחיקוי ….

…שוקולד אם אתה חולם על שוקולד, המשמעות היא שתעניק רך שופע למי שתלוי בך . אם אתה רואה פאדג 'שוקולד, זה אומר חברים ועבודות מקובלים . אם השוקולד חמוץ יבואו מחלות או אכזבות אחרות . אם אתה שותה שוקולד נוזלי, זה מנבא שתתאושש לאחר תקופה של תגובות שליליות ….

…פרידה בחלום מצביעה על פטירת התפקיד, על גירושי האישה, על מות המטופל, על עזיבת המולדת לאחרים, או ממקצוע אחד למשנהו, בין אם המחפש הוא המפקיד או המפקיד . ומי שרואה את זה כאילו הוא נפרד מאשתו, הוא יתגרש ממנה . ונאמר : הפרידה מההתמדה מעידה על הפרדוקס של המפקיד עם מוות או סיבות אחרות להפרדה . ההונאה מצביעה על עזיבת שני השותפים, על פיטורי המושל ועל אובדן הסוחר . חלקם אמרו : הפרידה אהובה בפרשנות, והיא מעידה על התיקון של האישה הגרושה, על פיוס בן הזוג, על רווח הסוחר, על חזרת האפוטרופסות למושל ועל ריפוי המטופל, ועל שהפרידה כוללת במונח תחינה ונוחות . ונאמר : אם אדם רואה בשנתו כאילו הוא מברך שלום פרידה, הרי זה רע למי ששמע זאת, ולמי שאומר זאת, מכיוון שאנשים לא נפרדים זה מזה אלא בפרדוקס. , כאשר האבטלה, וכאשר ישנים ….

…דיון במשמעויות של גילוי עריות. ראית שיש לך יחסי מין עם אמא שלך? או שראית שאתה מקיים יחסי מין עם אביך? ראית שאת בת צ'אמה? או שראית שאתה מקיים יחסי מין עם אחיך, דודך או דודך? האם חלק מכם ראו שהוא מקיים יחסי אישות עם אחיו? מוזר שלפעמים אנו רואים את הצד השני מרוצה ממה שהם עושים איתו ! אתה יכול אפילו לראות אדם שאתה אף פעם לא מכיר, ואתה מקיים איתו יחסי מין, אז מה ההסבר לעניין זה? האם החזונות האלה אתה רואה פחות או יותר? האם אתה מספר על זה או שותק על זה וחושש ממנו? האם יש לך מה להוסיף לנושאים אלה באמצעות חוויות אישיות או קריאה מיוחדת? האם יש אירועים שקשורים לראות חזונות כאלה אצלך? ועוד הרבה שאלות אחרות? אין לדבר הזה שום תקווה לחזור עליו, ולכן יחסי המין שונים, זה יכול להיות בעל משמעות נעימה ומשמחת, וזה אולי ההפך הגמור, אבל אני לא אוהב פחד ומבוכה מלראות דברים כאלה, וזו הנקודה של הסוס, וזה מה שגרם לי לכתוב עליו כאן . יש אנשים שקיימים יחסי מין עם אנשים עריקים כצדק וחיבור איתם, וחלקם עוינות ומחלוקת, וחלקם הם עדות לנישואיהם, וחלקם הבשורה לביקור במכה …. וכך המשמעויות אינן זהות, ואנחנו מוצאים כמה שמסבירים חלומות כאלה בהסבר קיצוני על פסימיות , ולכן ג'דה מתגרש מאישה , או מטיל ספק בנוגע לשחרור , או מטיל ספק בכבוד אחותו ! ואנשים כאלה אם נאמר : כיצד נוכל לשכנע אותם לטעות? אנו משכנעים אותם שהאדם מתייחס לידע ולא לבורות , ואומר לו : שהחזונות אינם מפרים אותם עם שיקול דעת , הם מניחים ולא ודאות משמעות , ואנחנו גם אומרים לו שמשמעות החזון שלך אינו בהכרח כפי שהבנתם אותו , מכיוון שיש לכך משמעות שונה לחלוטין ….