…מי שרואה שהוא מת ונישא על מיטה על צווארם ​​של אנשים, אז הוא פוגע בסמכות ומשחית את דתו, כובש גברים ומניח אותם על צווארם, וחסידיו יהיו בכוחו באותה מידה כמו אלה שהלכו בעקבותיהם את הלוויתו, ומקווים שהוא טוב בדתו, אלא אם כן הוא נקבר ….

…מי שרואה שהוא נשא אדם אחר שאינו רשות ההלוויה, אז הוא עוקב אחרי אדם בעל סמכות ומשיג ממנו צדק, וכל מי שרואה שהוא גילה את קברו של אדם ידוע, הוא יבקש את שיטתו של אותו מת בעולם הזה אם זה ידע או כסף, והוא יקבל ממנו באותה המידה ….

…ומי שרואה את זה כאילו מת בזמן שהוא שוכב על עפר או משהו כזה, שהוא במקורות הביטוי, מבטא כסף, אז זה בשביל כסף בכל מקרה ….

…ומי שיראה שהוא מת וקיים את תנאי המוות, חייו העולמיים יושחתו ….

…ומי שרואה סחורה של כל דבר שיש בו דבר מת, בין אם זה אדם או חיה, הסחורה הזו מתקלקלת ומקורה אבוד ….

…ומי שרואה אדם מת נשטף במשהו שאינו מותר לכבס, הרי הוא אדם מושחת, והוא מטיף למשהו שאין לו שום משמעות או תועלת, ומוחו אינו מקבל זאת ….

…ומי שרואה שהוא אכל ממוחו של אדם מת, הוא אוכל מכספו עד כדי כך, ואם זה לא ידוע אז הוא יקבל טובת הנאה בכל מקרה ….

…ומי שרואה אדם מת ואנשים מבקשים ממנו לרחוץ ולא למצוא אותו, זה מצביע על כך שאותו מת חטא, ואנשים מפנים אותו לטוב, אבל זה לא משפיע עליו ….

ומי שרואה שהוא נשאב מהשד, אם זה לאדם או לחיה, ואם משהו נוזלי יצא אליו מהשד, בין אם סוגו אהב או שנא, הרי זה כסף, ואם זה היה סטטי אז זה לא ראוי לשבח, ונאמר שזה תועלת שאינה תכונה של נשמה או תנועה, ואם יש בה משהו אז זה מעיד על ילד, ואם סוג כזה הוא חביב, אז זה ילד טוב, ואם זה שונא אותו, הוא יהיה ראוי לו, ואלוהים יודע מה נכון ….

ומי שרואה שהוא מאורס והיה נסיך, מלומד או מעסיק וסיים את דרשתו, אז הוא הוכיח את הנהגתו ואת עמדתו ומילא את צרכיו, ואם לא יתארס, העניין שהוא ביקש יהיה קשה עבורו והוא עשוי להיות מפוטר מעבודתו ותפקידו ….

ומי שחושב שחיה עושה את צרכיה, ואם זה משהו רצוי, אז יש לו ילדים שנולדו לסוסים, אז מה שנשי מעיד על הילדה, ומה שגברי מעיד על הילד ….

וכל מי שרואה שהוא בן לוויה של פוליתאיסט, הוא יחזור בתשובה לאלוהים, יחזור בתשובה .)…

…והבוס הוא איש דעה ומדה . ושחיטת בעלי חיים היא אדם שמשפיע על חברת הפיקוח על כסף . וכל מי שראה שהוא אוכל את משרדו של הסולטאן, היה משיג את המנדט של עיירה, כי הקב~ה אמר : ~ אכלו מהמלכת אדונכם ותודו על מדינה טובה ועל אדון סלחני .~…

…וג'אבר אל-מג'ריבי אמר, ~מי שחושב שהוא מתאפק ולא מתאפק, אז אם הוא איש עט, הוא מקבל עמדה להשליך את העט שלו ולקבל הרבה טוב בשבילו, ואם הוא לא להחזיק עט, ואז הוא הופך לחייב והוא מקבל מריבה וכותב עליו מסמכים . ~…

ומי שרואה שהוא שוחט חיה זכרית מגבה, אז הוא נכנס עם זכר ….

בעל אם חלמת שבעלך עזב אותך מבלי לדעת מדוע, יווכח בינך ויכוח, אך יתקיים פיוס בלתי צפוי. אם בעלך התייחס אליך לרעה ונזף בך בחוסר נאמנות, תיגע בטיפול ובביטחון שלו, אך צרות אחרות ייפתרו . החלום הזה מזהיר אותך להיות חכם ושמרני יותר כשאתה מקבל את הערצתם של גברים אחרים . אם תראה את בעלך מת, אתה תהיה מאוכזב ועצוב. אם אתה רואה אותו חיוור וחרד, המחלה תגבה מכם מחיר כשאחד מבני המשפחה יישאר מרותק למיטה לתקופה מסוימת . אם אתה רואה אותו עליז ונאה, ביתך יתמלא באושר וסימני ההצלחה שלך יהיו בהירים . אם הוא חולה בחלום, הוא יטפל בך ויבגוד בך . אם אתה חולם שהוא התאהב באישה אחרת, הוא ינטוש מיד את הסביבה הזו ויחפש הנאה במקומות אחרים . אם אתה מתאהב בבעלה של אישה אחרת בחלומותיך, פירוש הדבר שאינך מאושר בנישואין ואינך מאושר ללא נישואין, אך הסיכוי לאושר הוא חשוד . אם בחורה רווקה חולמת שיש לה בעל, פירוש הדבר שחסר לה הברכות שגברים מעריצים . אם חלמת שבעלך עזב אותך ובעת שהוא מתרחק הוא נעשה גדול יותר, אז האווירה הדיסוננטית של הסביבה תמנע הרמוניה מהירה . אם ימנעו מבוי סתום, ההרמוניה תחזור למה שהייתה . אם אישה חולמת שהיא ראתה את בעלה במצב חשוד עם מסיבה שאין חשד לגביה, זה מעיד שהיא תיתקל בבעיה בגלל האיוולת של חברים . אם חלמת שבעלה נהרג בזמן שהיה עם אישה אחרת, ובעקבות מותו שערורייה, אתה תסתכן בפרידה ממנו או באיבוד רכוש . מצבים לא נוחים בדרך כלל עוקבים אחר החלום הזה, אם כי לפעמים הרע מוגזם ….

…ונאמר שמי שראה שהוא מתקשר, או שהוא ראה מישהו קורא על גבה של חיה, אז זה היה מסע ….

ומי שרואה שיש לו גלגל ולא יושב עליו, אז המחלה והעייפות יהיו קלים וקלים יותר ….

…ובעל הצבא, איש דעת וקנה מידה ….

ומחזיק הדואר הוא אדם שבוגד במי שהטביל אותו . מחבר החדשות, אם הוא זקן, הוא נמנה עם הכותבים המכובדים . אם הוא צעיר, אז הוא איש לחימה ….

ואת המכולת מפרש אדם שאין לו טוב כי הוא הבעלים של דאגות וצער ….

ומי שחושב שהוא שותה משקה מריר ומריח כמו אבסינת, זופה, משתה הדס וכדומה, אז זה מעיד על טוב, תועלת וצדק בדת ובעולם ….

ומי שרואה שהוא הבעלים של מספר סוסים או רואה אותם איתו, אז הוא עוקב אחר מצב בו הוא שורר ועשוי להיות ראשם של אלה שאינם זכאים למדינה ….

…ומי שרואה שמשהו מן החיה מתחתן איתו, אז זה מעיד על כך שקולו גדול מיכולתו ….

…ומי שראה דרך עליו, הוא יכה על ידי הבית עד סוף ימיו . מי שהפרח הופיע עליו, הוא קיבל את החסד וכך גם צדק . ומי שרוכב על כוכב לכת, תהיה לו סמכות, שיפוט, תועלת ושלטון . כמה מהם אמרו : מי שרואה שכוכבי הלכת יצאו מהשמיים, כספו נעלם, אם הוא עשיר, ואם הוא עני, הוא ימות . כי מי שרואה כוכבים קטנים בידו, הוא ישיג זכר או שליטה בקרב אנשים . ומי שרואה כוכב לכת על מיטתו, אז הוא מוזכר, ואז הוא עולה על חבריו, או שהוא משרת אדם מכובד . ומי שראה את הכוכבים התכנסו ונדלקו, הוא מציין שהוא ירוויח טוב מבחינת נסיעות . אם הוא נוסע, הוא ישוב למשפחתו בהנאה . כמה מהם אמרו : מי שרואה את כוכבי הלכת מתחת לגג, הרי שזו עדות רעה, והיא מעידה על הרס בית בעליו, והיא מעידה על מותו של בעל הבית . ומי שרואה שהוא אוכל את הכוכבים, הוא אוכל אנשים ולוקח את הכסף שלהם . ומי שבולע את זה בלי לאכול, האנשים האצילים יתערבו בענייניו ובסודו, ואולי יעלבו את החברים, שאלוהים יהיה מרוצה מהם . ומי שקולט את כוכבי הלכת, הוא ילמד מהמלומדים . באשר לחמשת המכוניות, שבתאי : בעל ייסורי המלך . הקונה : בעל כספי הנכס . ומאדים : בעל המלחמה של המלך . ונוס : אשת המלך . ומרקורי : סופר המלך וסוהיל : פרסום, וכך היה פריק . אל-שרי : פולחן ללא אלוהים, יהא מהולל ונעלה, ופרשנותו כוזבת . בנאת ארון מתים : מלומדת מכובדת, כי היא אחד הכוכבים שהוא מדריך בחשכת היבשה והים . ומי שרואה את הכוכבים מפוזרים מהשמיים, זה מוות של מלכים או מלחמה בה קבוצת חיילים נספתה . ומי שרואה שהתיבה מסתובבת איתה או זזה, אז הוא נוסע ועובר מהבית לבית ומצבו משתנה . ומי שהופך כוכב מהכוכבים שהוא מונחה על ידו, אז אנשים צריכים אותו בענייניהם, בניהולו ובדעתו ….

…סוג I : התגלות מתועבת יש להם את השטן לעשות , ודקלום עצמי , אשר נקרא חלומות בודגט, אשר נובע מהערמומיות של השטן והונאתו ועוינותו כלפי בני האדם . (1) דוגמה מהסוג הזה מסופר אצל סאהא מוסלמי מהדיאת ג'אביר שאללה יהיה מרוצה ממנו מהאלוהים השליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר שהוא אמר לבדואי שבא אליו ואמר. : חלמתי שראשי נחתך, אז אנחנו הולכים אחריו, אז הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, נזף בו ואמר : ~ אל תגיד שהשטן משחק איתך בחלום .~ (2) באחרת אמר ראאה ג'אבר : שמעתי את הנביא עליו השלום טקד נואם, הוא אמר : לאיהדטן אחד מכם בטלב השטן בשנתו . ~ השייח 'מוחמד בין סאלח אלתאימיין אמר את רחמיו של אלוהים : הצינור חולם, הוא מבולבל לא מאורגן , ולעתים קרובות שטרטוף שונא את השטן הכל יכול אמר :~ לארוז את מי שאומאנו לא בדהרם אלא אם כן ברצון אלוהים ~( טיעון : 10). (3) וגם זה סוג של חזיונות הוא אדב שש : הראשון : לחפש מקלט אצל אללה מן שלה הרוע , ואת האשמה זו היא ברורה , כל Valastaazh לגיטימי שהוא שנא . השנייה : לבקש מקלט אצל אללה מהשטן . לדבר : ~ אם היית רואה את החזון של שנאה Fletholh ולירוק על שלוש פעמים השמאלית ולשאול אלוהים הטוב ולחפש מקלט עם אללה מן הרע ~ מסופר על ידי אבן Majah מן hadeeth של אבו Hurayrah marfoo ו מסופר על ידי המוסלמים, מדי .~ (4 ) על פי רומן בתוך מוסלמי מן ג'אבר גם : ~ Olistaz אללה מן השטן של שלושה ' הגיע בתוך רומן מוסלמי גם :' Afilipsq עזב שלוש פעמים ~ כי אני מתאר ב : שלישי : לירוק תוך שימת לב משנתו עזב שלוש פעמים . כל רוקו שמאל שלוש פעמים Besqa אור ~ ואת סוד האלוהים הזה יודע ~ תועבת מה שהוא ראה וזלזול שד כי אני רואה חזון על ימין הוא אמיתי, ~ סימנה את עזב בגלל זה הוא בעפר , ו המשולש ברומן הקודם האישור המוסלמי ~ הגיב בשלוש מילים : אלטפט יהיה בלי רוק ~ ובגאס יהיה איתו רוק עדין . יורק והיה איתו רוק ורוב הבגאס . רביעית : לשנות את הצד שהוא היה כשהוא כשהוא ראה את זה , לצד שלו עם השנייה? הסיבה לכך : אופטימית להתגייר ולנוע אולי יש סיבה נוספת שממקמת את השטן , וכך הראייה הופכת מתועבה לאהוב ועוברת מזיקה לטוב . חמישית : שלא להזכיר זאת כבר לאחד , הצהיר כי מספר שיחות מתקנות אותם מה רחמיו של בוכרי אלוהים דרך אבו סעיד אל- ראדי את ' עמו והוא אמר, ~ ומזכיר לה את זה לא לפגוע בו ~(5). כפי שסיפק לנו סיפורו של האיש שדיבר על חזון המכה בצווארו , האובי , אך הביטוי שלו אינו איקזה רק על מי שסומכים עליו , או מדריכים אותו ~ או על העולם כדי לאברוח אותו בסדר כל מה שהם יכולים וארושדונה מה הוא שמינה אותם מה היתרונות אותו . השאלה היא המוצגת כאן , מה הסוד הוא אסור? פא אומר שהסוד שאלוהים יודע – לעת עתה עודכן על ידי , אולי מוסבר על ידי לכאורה פגע בתדמיתו . ותהיה פוטנציאל ~ הערכת נפילות של אלוהים אדירים ~ ומצביע על כך שההאתית של אבו רזין אללה יהיה מרוצה ממנו הביא : ~ החזון של איש ציפור שלא חצה ~ אם נחצה חתום ~, ותדבר טוב . (6) כלומר : חזון זה, אם אפשרי, ~ דו צדדי ~ של אחד מהם התרחש בסמוך לאותה יכולת , ומראה שאדם כזה מרים את הרגל שהוא מחכה למתיו מנסח זאת . שייח ' ( מוחמד בן נאצר אל – אלבני ) בתגובה לראיון : ~ התרחש חזונו של אדם על ציפור שלא חצתה אם חצה אותה ~ . פרנק מדבר שהחזון הוא כמו צלב , ולכן לימד אותנו את שליח אללה שאינו חסר בו, אלא מנטור או מלומד או מאהב , כי אמור להם לבחור את המשמעויות הטובות ביותר בפרשנות Vtqa בהתאם, אבל לא ספק כי הוא מוגבל אם הביטוי אשר לסבול חזון, אפילו על הפנים , ולא טעות גרידא , אחרת זה לא אפקט של אותו אז, ואני יודע אלוהים ~, שציין כי המשמעות של בוכרי אימאם הביטוי בספר שלו Saheeh ידי ואמר : ( דלת לא רואה את החזון עבור החולף הראשון אם זה לא כואב .) שמעיד דברי שלום הנביא עליו כדי אבו בכר בעוד דרך החזון שלו : ~ ושפך קצת והחמיץ כמה, ~ הנביא עליו השלום לא ציין מה חטא אבו בכר , גם בין זה שחטא לביטוי הנביא עליו השלום הוא השני והראשון שאושר, אבל התברר שגוי זה . כך לא לחתוך Raak בדרך כלל רק לבטוח בו , ולייעץ לו וידע ודעת, ואת דעותיו על ידי אבו Hurayrah אללה עשוי להיות מרוצה ממנו מן השלום הנביא עליו כי הוא היה אומר : ~ לא חזון Tqsoa מדען או מנטור רק ~ ב הרומן : ~ לא רק על איקסה ווייד, המסמן את הידידות של שם השחקן. מסופר על ידי Tirmidhi אמר שייח 'אלבני : S קריאתו אותנטית על פי תנאי שני השייחים, ומשמעותה של החדית הקודמת ~ החזון הוא על אדם המעופף ~ פירושה שהוא אינו מתיישב אלא אם כן הוא חוצה , כמו אם זה היה על איש מעופף . ~ אז הוא נפל ונפל במקום שחצה, בדיוק כמו שהדבר שנמצא לרגלי הציפור נופל עם התנועה הקלה ביותר, וזה אנלוגיה מייצגת. לציפור המעופפת במהירות יש אובייקט שנופל עם התנועה הקלה ביותר על שלה הרגל . זה מראה את האפשרות של חזון על פני לסבול מה מסופר הסיכומים וגם מספק לנו את הסיפור של האיש שדיבר על החזון של להכות צווארו , את האובי, אבל שלה הביטוי הוא לא Iqsa רק על מי לסמוך עליו , או ומורה דרך אותו , או את העולם כדי קנס Aabroha לו מה שהם יכולים Arushdouna מה עוזר לו ומה כדאי לו . היא השאלה מוצגת כאן , מה הסוד שהוא אסור? פא אומר אלוהים הסוד יודע – מכיוון שהעדכנים אותם , אולי פירשו פגועים בתמונה הנראית לעין – וזה פוטנציאל , נופל בהערכת האלוהים , ומראה שהאדיט הזה של אבו רזין אללה יהיה מרוצה ממנו הביא : ~ חזונו של ציפור אדם אינו חצה , אם חוצה חתום , ~ חדית היא טובה . כלומר : חזון זה, אם אפשר , דו צדדי , חציית אחד מהם התרחש בסמוך לאותה יכולת , ומראה שמה שהגיע מעבדול רזק אמר : הראייה טמונה על מה שחוצה כמו זלק כמו שאדם הרים את רגלו כשהוא ממתין למקומות. . (7) אמר שייח ' ( מוחמד בן נאסר אל- אלבני ) בתגובה לראיון : ~ החזון של אדם על ציפור שלא חצה אם חצה התרחש ~ . פרנק מדבר שהחזון הוא כמו צלב , וזה לימד אותנו את שליח אללה עליו השלום שאינו חסר בו, אלא המנטור או המלומד או המאהב , כי אמור להם לבחור את המשמעויות הטובות ביותר בפרשנות Vtqa ב בהתאם לכך , אך מה שלא קיים אין ספק שזה מוגבל לשאלה האם הביטוי הוא דבר שהחזון יכול לסבול אפילו בצורה מסוימת , ואינו טעות טהורה , או שאין לו השפעה באותה תקופה ואלוהים יודע הכי טוב (8), והאימאם בוכרי התייחס למשמעות זו בספר הביטוי מסהיה שלו באומרו : ( פרק של מי שלא ראה את חזונו של הראשון חולף אם לא נפגע ). שמעיד על ידי המילים של שלום הנביא עליו כדי אבו בכר בעוד דרך החזון שלו : ~ ושפך קצת והחטאנו כמה ,~ ואת שלום הנביא עליו , לא ציינו היכן אבו בכר חטא , אפילו בין זה אשר חטא ביטויו של הנביא שלום יהיה שלום שלו הוא השני והראשון שאושר, אך זה התברר כשגוי . (9) לכן, אל תקצצו את ראק בדרך כלל רק לסמוך על זה , ותייעצו לו ולדעתו ודעתו, והשקפותיו : אבו הוראירה, אללה יהיה מרוצה ממנו מהנביא עליו השלום שהוא יאמר : ~ עשה חזון לא Tqsoa רק אלי העולם או מנטור ~(10), ב רומן :~ Iqsa רק על ווייד ו ~ להדק את שם הידידותי שחקן המסמן , Tirmidhi מסופר שייח אל – Albaani : מאוזכר כראוי על תנאי שני שייח (11) , ואת המשמעות של המודרניות לשעבר ~ החזון של ציפור אדם ~ זה לא להתיישב אלא אם מפורש , זה כאילו זה היה על רגל עף, וזה נפל ונפל במקום שבו חצה, כפי שהדבר כי הוא על הגבר של הציפור נופלת בתנועה הקלה ביותר. זו אנלוגיה של אנלוגיה, שבה החזון הושווה לציפור מעופפת במהירות, ומשהו על הרגל שלו נתלה שנפל במעט התנועה . זה מראה את האפשרות של חזון על פני לסבול מה מסופר הסיכומים ב סונן שלו בספר של האג~ח התגלות חסן סולימאן בן עזב עאישה, אשתו של שלום הנביא עליו, אמר : האישה מן האנשים של העיר יש סוחר בעלה, Tri היה החזון של בעלה יותר נעדר, ולעתים נדירות מתגעגע עזבו בהריון בלבד, מגיע שליח כל עליו השלום, אומר : הבעל שלי הוא סוחר יצא Fterkny בהריון, ואת ראיתי כמו שינה לראות לאלץ את הבית שלי היה שבור ואני נולדתי ילד עם עיניים, אמר שליח אללה עליו השלום : ~ טוב , כי בעלך עליך, אלוהים אלקיך ירצה, צדיק, וילד ילד עם צדק . אתה רואה היו שניים או שלישי כל-כך בא שליח השלום אללה עליו, אומר כי לה , חוזר הלידה בעלה ולתת אותה ילד . . ~ואז בא יום כפי שהוא היה Tonah , ואת שליחו של אללה עליו השלום הוא נעדר , זה ראה את החזון הזה , אמרתי לה : דוד אתה אל תישאל את שליח אללה עליו השלום, עם ה '? והיא אמרה : חזון שראיתי שזה בא לשליח אללה עליו השלום, שאל אותו , הוא אומר : ~ טוב , ייאמר, ואמרתי : תגיד לי מה? היא אמרה : אפילו שליח אללה עשוי אללה יברך אותו בוא והוא, ואוורדה אותו כשאתה מציג . אמר עיישה : אני נשבע שעזבתי אפילו אמר לי, אמרתי : אלוהים , הצדקה שלך את החזון שלך למתן את בעלך , ולהביא ילד וג'רה !! נשארתי לבכות ואמר : מלי ין הציעה לך את החזון שלי ?? נכנס לשליח אללה עליו השלום, בכי אמר לה : ( נידון עאישה? ) אז אמרתי לו את החדשות ומה התפרש לה, שליח האלוהים, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום : ~ מה, עיישה, אם תעבור חזון למוסלמי, ואז תעביר אותו לטובה, אז החזון ילך אחרי מה שבעליו עובר . ~ עיישה אמר : אז אלוהים, בעלה נפטר, ואני לא רואה אותה אבל היא ילדה ילד שהוא מתבודד (12). מסקנה שיוצאת מזה , החזון הזה אם אפשר שניים – סי דד , מעבר של אחד מהם התרחש כמעט באותה יכולת . אז בנו של יעקב יוסף אסר על איקס את חזונו לאחיו מחשש להערות ולקנא בו , בן האבן אמר : שליח אללה עליו השלום כי חזון מתרחש למעט מי שאוהב כי הוא יכול לפרש לו את זה דרך שהוא לא אוהב, בשנאה או בקנאה , היא עשויה ליפול מהאיכות הזו , או למהר לעצמו מהאבל והמוטרד , ולכן הורה להשאיר עדכון למי שלא אוהב בגלל זה . (13) VI : השואל מתי החלום הרע גם הוא : תפילה , והוא מסומן על ידי החאדת של אבו הוראירה, אללה יהיה מרוצה ממנו : ~ אם הוא ראה . לבד את מה שהוא שונא , אז ויילסל לא יקרה על ידי אנשים . ~ (14) ואת החוכמה של אלוהים ואני יודע : כי תפילה של כל הזדקקות הוא מתנהג כמו פחדים העבד שהוא עושה על Almkarh . לדברי אל כמה חוקרים, הוא מדינה שביעית קריאה של הכיסא אבל לא להדריך אותו, אפילו אם הוא הקורא של הכיסא הזה בתפילתו השיג שני דברים יחד, להתפלל ולקרוא את מצב הכיסא . ואם הוא יסתפק בביצוע חלק ממה שהזכיר, יהיה זה מספיק בכדי למנוע את פגיעתו, ברוך השם, כפי שאמרו החדית'ים . אבל עדיף שהוא יעשה הכל כדי לשלב את הקריינות . אבן-קיים אמר בזאד : וכאשר זה לא פגע בו, אבל החזון הזה אלמקורה מניע את הרע . אל-נוואווי אמר : אלוהים לא הזכיר את הסיבה להשפעה הבטיחותית של חזון התועבה הביא צדקה והגנה על כסף . . . והפיכת התחננות בו לתגובה ולתשלום אסון ונדבה משלמת את מוות הרעים כל זאת בגזירת אלוהים ויכולתו . (15) _________________________________________________ (1 ) מוחמד עבדלאזיז חלווי – התייחסות קודם – עמ '. 5 . (2 ) נאמר על ידי מוסלמי בסאהא שלו , כפי שהוסבר בגרעין (27 \ 15 ) • אופ .. (3 ) אמור ספר שימושי על מונותאיזם – הסבר לשייח : מוחמד בן סאלח אלמוסמאן ג 2 (4 ) פרסים נקראו ב בספר ביטוי התגלות 0 הדלת וראיתי חזון של שנאה – אופ – מוסלמים ספרו של התגלות (15 /17 ) – op •. (5 ) ראה את הפתיחה ( 12/369 ) , ספר ההתגלות מדלת ביטוי האל – אופ . (6 ) Modern מסווג השלטת חסן Sundh , היה מסופר על ידי אבו דאוד בבית הספר של ספרות, את הדלת של מה שהגיע בתוך חזון – A התייחסות קודמת – ו Rawa Tirmidhi ב הספר ממש הארת הדלת של מה בא לביטוי של חזון – אופ – מסופר על ידי אבן Majah בבית הספר של הביטוי של פרק התגלות של התגלות אם עבר וחתם לא Iqsa רק על העמק – אופ – 0 מסופר על ידי האימאם אחמד את ראיון אזרחי נתון הראשון עם אבו רזין Oqaili אסופים בן Amer Muntafiq – op ~ וסיכומי המסופר בספר התגלות פרק ההתגלות אינם נופלים אלא אם כן הם משקפים 0 מדעי הספריה שפורסמו – ביירות . (7 ) ראה : פת אל – בארי אבן חג'אר – אופ – ( 12/432 ). ( 8 ) סדרת השיחות לתקן , ג 1, עמ '. 28, ואני 2 , המידע במשרד 1399 של . (9 ) מסופר על ידי בוכרי את ספרו של דלת ביטוי לא רואה את החזון עבור החולף הראשון אם זה לא כואב, כמו בפת 'אל – בארי ( 12/431 ), ובמוסלמי בספר התגלות, כמו בהסבר הגרעיני ( 15/29 ), – הפניה לשעבר -, ותבוא לדבר באמירה בעמ ' 101 . (10 ) מסופר על ידי Tirmidhi ב ספרו של הפרק יוחנן בברית הפרשנות של התגלות מה מומלץ והשנאות אותם – אופ – ושחזורים בבימויו של ספר ההתגלות כי הדלת של חזון השנאה משקף רק את העולם או מנטור – אופ – מסופר מאת אבן מג'אח בספר התגלות הביטוי חצה את דלת החזון אם לא חתום על איקזה רק על העמק – התייחסות קודמת . (11 ) סדרת נקישות נכונה – אופ (1 /26 ) .. (12 ) , את המספרים של דרמה ב סונן שלו – אופ – (2 /131 ). (13 ) התרחבות ראו : awn Reni – op – ( 1/176 ). ואבן חג'אר – התייחסות קודמת (631/12). (14 ) סופר על ידי אימאם מוסלמי בספר ההתגלות (15 /21 ) – לשעבר משוקלל – אבו דאוד בבית הספר לספרות בבית דלת מה בא בתוך חזון – אופ -, ופרסים על ספרו של ביטוי ההתגלות של הדלת של התגלות שלוש – קודם לכן התייחסות . וזה אחמד כלל אותו Musnad שלו לשאר Musnad של רבים – פנייה קודמת – ואת Darami בספר של פרק ההתגלות של שלושה Vision – פנייה קודמת – וגם אל – Tirmidhi בספר ההתגלות פרק ממה שהגיע בחזונו של הנביא מוחמד, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, קנה המידה והדלי – התייחסות קודמת -. (15 ) הרחבת ראה : הסבר על שלישיות של האימאם אחמד Saffarini (1 /177 ) – אופ – ולהסביר המוסלמי – Nawawi (15 /18 ) – אופ – ו זאד אל-Ma'ad אבן Jawziyyah , השגת Shoaib עבדול קאדר Aloriaaat , להפיץ את ארגון המסר , אל – ספרייה מנאר איסלמי , אני 13, את התאריך של 1406 של (2 /459 ). ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי ….

…באר מים בחלום, אישה צוחקת וזקופה . אם אישה רואה באר, אז הוא איש בעל נימוסים טובים . והבאר הוא כסף או מדע, או איש גדול או כלא, או הגבלה או הונאה . ומי שרואה שהוא חפר באר ויש בו מים, הוא מתחתן עם אשה עשירה ומתעתע בה, כי קידוח הוא רמאות, ואם אין בו מים, אין לאישה כסף, ואם הוא רואה שהוא שתה מהמים שלה ואז הוא מכה כסף מרמאות . ואם הוא רואה באר ישנה ביישוב, בבית או בכפר שממנו שואבים היצואנים והמגיעים עם החבל והדלי, יש אישה, או בעל אישה, או ערכיה, ואנשים מרוויחים ממנו בפרנסתם, ויש לו זיכרון טוב בכך . אם הוא ראה שהמים שוצפים מהבאר הזאת, אז הוא יצא מזה, ואז הם היו עצובים ובכו במקום ההוא . ואם הוא רואה שהוא חופר באר להשקות פרדס, אז הוא לוקח תרופה שאיתה הוא מקיים יחסי משפחה עם משפחתו . אם הוא רואה את הבאר שלו עולה על גדותיה עד שהמים נכנסים לבתים, אז אם זה יכה בכסף זה יהיה אסון עבורו, ואם הוא ייצא מהבית, הוא בורח מהם ועובר מכספו באותה מידה שהוא עזב בית . אם הוא יראה שהוא נפל לבאר מים, אז הוא מתנהג עם אדם עריץ שאינו צודק, והוא ייפגע מזימתו ומעשהו הפסול, וענייניו יהיו קשים עבורו . אם המים צלולים, אז הוא עובד עבור צדיק שמסתפק בו . אם הוא יושב על באר, מתייחסים אליו כאל אדם ערמומי, והוא ניצל ממזימתו . אם הוא רואה שהוא נופל או נשלח לבאר, אז הוא נוסע . והבאר, אם אדם רואה זאת במיקום לא ידוע, ויש בו מים מתוקים, הרי זה עולמו של האדם, ובו הוא יתברך, חי, יחי חיים כמו מים , ואם אין בו מים אז חייו נגמרו . קריסת הבאר היא מות האישה . אם הוא רואה שרגליו משתלשלות בבאר, אז הוא זומם עם כספו כולו או חלקו . אם הוא יורד בבאר ומגיע למחצית ממנו, אז הוא קורא לזה ואז הוא נוסע . אם הוא שומע את הקריאה לתפילה באמצע הבאר, הוא מבודד, גם אם הוא שליט, והוא מפסיד גם אם הוא סוחר . ונאמר : הרואה באר בביתו או בארצו, הוא יזכה בשפע בפרנסתו, יקל לאחר מצוקה, ויתרום מבחינת זה לא נספר, כי ראה שהוא נפל לבאר דרגתו ומולו נופלת . אולי הבאר מעידה על האב והילד, המנומס והקבר, ההונאה ומילוי הצרכים, המסע והדרישה, המחסור והנדיבות . ולכל באר יש פרשנות : באר הבית מעידה על בעל הבית או על חנותו, על אשתו או על משרתו, או על כספו, מותו או חייו . הבאר השבורה תשבש את הנסיעה והתנועה . והבאר ברחובות מעידה על המסגד או על חדר האמבטיה, ואולי הבאר מעידה על האישה הנואפת אליה מגיעים כל אחת . והבאר החמה מעידה על המשמר שלה . ובארת הדרך מעידה על הפות אחרי המצוקה . ובאר גלגל המים מעידה על העולם בו אנשים מסוימים שמחים, ואחרים עניים, ואולי זה מעיד על בית הידע ובתי הספר לתלמידים . ואם אדם ראה את באר זמזאם בנתיב או במדינה ידועה, הוא היה מביא לאותו מקום אדם שיועיל לעם בתחנייתו או בחסדו . אולי זה הצביע על הניצחון של תושבי אותה מדינה על אויביהם ועל שפע ברכתם, ואולי הגשם המועיל ירד עליהם כשנזקקו לכך . אם הוא ראה שהוא עומד על באר ושואב ממים טהורים וטובים, אם הוא היה מלומד הוא קיבל ממנו באותה מידה שהוא צייר, אם הוא היה עני הוא הרוויח כסף, ואם הוא היה רווק, הוא התחתן, ו אם אשתו בהריון, היא מביאה ילד במיוחד אם הוא מצייר דלי, אחרת יש לו סיבה לוותר על אודות אנשים ולהתלהם אליהם . ואם הוא חיפש צורך, הוא מילא את צרכיו, ואם הוא מקווה לנסוע, הוא היה נוסע והוא היה מרוויח בנסיעותיו יתרונות גדולים . אם הוא ביקש בקשה שקרתה לו, ואם קיווה לתקווה, הוא הבין זאת, ואם הבאר קרובה לשוחד, הוא היה אדם נדיב, ואם הוא זרוע רחוק, הוא היה אדם קמצן, ואז מי הבאר הצביעו על פוליתאיזם וחוסר אמון באלוהים הכל יכול . הבאר עשויה להצביע על ספק בנוגע לדת, משום שהיא הפוכה מביר ריב . ומי שרואה שהוא מסתכל בבאר, אז הוא חושב ומסתכל על אישה . מי שרואה כי בארו מקופלת, ואשתו חולה, או בתקופה שלאחר הלידה, היא תינצל ותפטר אותה ממחלתה ….

…הגג הוא בחלום איש בעל עוצמה רבה, ואם הוא רואה גג שכמעט יורד עליו, הוא יפחד מאיש בעל כוח רב . אם הגדם נשבר, זהו מותו של בעל הבית עם מזיק שנגרם לו . ומי שיראה שגג ביתו נוטף ממנו, זה כמעט ולא יקרה למת או לחולים . ומי שרואה שהוא מעל גגו, ורוצה לרדת ממנו ואינו מסוגל, אז הוא כלוא . ומי שרואה גג שנופל עליו יתענה, ומי שרואה את הכוכבים מתחת לגגו, גגו ייהרס ….

…קרסוליים הוא בחלום בן . ומי שחושב שיש בזה זהב, אז הוא חולה, או שיש לו טעות בדת שלו, ואם הקרסוליים נמצאים על האישה, היא בטוחה מפחד, ואם היא בלי בעל היא מתחתנת עם בעל נדיב ונדיב, היא תראה טוב ממנו . ומי שרואה שיש לו קרסול זהב או כסף, הוא ייפגע מהם, צער, מאסר או ריסון . ונאמר : שני הגברים מחזיקים את השרשראות שלהם . שום דבר מתכשיטים אינו מתאים לגבר בחלום, למעט השרשרת, השרשרת, הטבעת והעגיל . ומה שאישה ראתה בקרסוליה של טובות או שחיתות, הפרשנות לכך היא בבעלה, ואם אין לה בעל, אז הקישוט שלה בקרב אנשים הוא כמו היופי של הרגליים והמראה שלהם . והסמל בחלום הוא גובה, רוחב, תהילה ויופי ….

…אם אתה רואה בחלומותיך סמור שמוטה במסע גזל, זה מזהיר אותך להיזהר מלהיות חברים עם אויבים לשעבר, מכיוון שהם יפזרו אותך בזמן לא מתאים . אם תסלק סמור, תצליח לסכל תוכניות עמוקות שנועדו להביס אותך ….

…ש : האם הסנה הביא לנו את הלגיטימיות של קריאה עבור גברים ונשים חולים? ג : קסם הנביא עליו השלום , האם הוא נעלם לאבד את הקסם הקסום? האם זה מוזכר בקריאת הסונה לנשים? אמת – למיטב ידיעתי – את השנה שבה ההפך ממה הוא נפוץ כיום . שליח עליו השלום הורה על טיפול והוא אמר כי : ~ יש רק מחלה ואללה גילה לו לרפא ~ (1), את הידע שלו על הידע שלו ועל בורותו של בורות , וגילה לו מהקוראן שמרפא. ורחמים למאמינים , קרא גבריאל לשליח אללה שלום שאלוהים יהיה עליו ויעניק לו שלום, והוכח שהוא חפן את עצמו לטיפול, וזה לגיטימי לאומה זו, אך האם דווח עליו שהוא קרא לאחד המטופלים החולים? האם דווח כי אחת הנשים בתקופת שלטונו הוקראה לה על ידי כמה המלווים והתשובה הייתה : לא ; זו עדות לכך שעבודה זו חדשה בימינו, והשמש מציינת כי אדם קורא לעצמו – ואבא או אם קוראים לילדיהם בגלל קטנות או מוגבלות, למשל, והוכח כי השליח, יהי רצון שאלוהים תפילות ושלום עליו, ציווה עאישה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנה, לחפש הגנה מהעין (2). עליו השלום כאשר . השינה קוראת בידיו ופולטת בהם, את שני המנופים ואת הכיסא, ואז מנגבת בהם את גופו. זו הסונה (3), ואף אחד לא יתלהב לרפא ממך לבד , אז קרא בעצמך ובקש מאלוהים לרפא בזמן שאתה בטוח בתשובה (4), ואין שום דבר רע בבורות של קריאה של חלקם ' לשאול את אביו או את אמו או את אשתו, קריאה זו היא הפרויקט ' הנשים בוגרות סיימו במהרם לגבר זר ואז קראו אותן עשויות לירוק על חזה, זה לא חוקי ועלול לגרום לעונש כדי שלה בעלים, ואת כול חזיונות כי הוא רואה אדם נמצא בתוך המעגל או מערבולת זו של החולה ואת הסובבים אותו כי הם שומעים חמלה וחסד יום ביטויי Kcolhm : מסכן , נכון מדהים, לעשות את אותו הדבר , Mndol , עינה . . . Etc . ביטויים אלו הופכים טובים ואת טוב , חולה . . . ובכל הביטויים הללו, על ידי אלוהים, לתרום במצב הגרוע שלו . אני אומר שכל החזונות בנסיבות כאלה עשויים להיות חלומות מקטרת , כלומר הוא ישן בזמן שהוא בשליטת חיפוש תרופה או אין או אשף , ומי הוא? במקום זאת, חלקם מבקשים מאלוהים לפני שהוא ישן לראות את העין. !! שינה, לחשוב למי Anah , ואת הקסם שלו? ו אז ישן והרואה שלו אנשים חלום אולי חשבו שזה לפני השינה , או שזה עלול להיות פיקפק בכך , Vitohm כי הסיבה , היא שנקבעה הצעדים שננקטו מן שרידי בגדיו או ספוג , ובכך הפכה בקשת הריפוי בהתבסס על חלומות בתקופת מדע , האם זה נכון? אני חוזר כאן כי אני לא נגד אחד , ואני לא נגד טיפול הקוראן עם אשפוז , אבל אני עם מדע נגד בורות , אשר נהרג אותנו ההתפשטות הפעם על ידי מחלות קטלניות , תנאים פסיכולוגיים , מחלות כרוניות ומחלות ועם אלה מחלות – כמו שאומרים . הרוכב אלץ קשה – והציבור עשוי לפתור בעצמם , כך שאם אתה אומר להם : למה? הוא יופתע מהם, והם יסיקו ראיות לא מהקוראן או מהסונה, אלא מהפתגמים : … (איש אינו מרגיש אש אלא אדם שנחות ממנו ) … אמור לה נאנח ka NH רוצה שתתמוך בזה במדריך זה , אני אמרתי לו : זה חראם , הוא אמר : ( נחת בינך ובין בן האש הושמעה !) האם העניים ידעו שהאש סטוקלה ואכלה את מוטאווה, שלפטי וטוען באלוהים ללא ידיעה או הדרכה או ספר מוניר , ~ השני – חסד לסטות מדרכו של אללה בעולם זה חרפה ונציגה יום הדין ייסורי האש ~ ( חג'ג : 9 ). אני קורא לכאן ללכת בדרך הטיפול הנכונה . הזמן חלומות בשמך כי אין מרשם למחלות, ולך לרופא או לבית החולים ולקחת טיפול , לבקש מאלוהים לרפא , ולקרוא לעצמך את הקוראן ולבקש מאלוהים לרפא , שלא לדבר על האשליות האלה מתפשט : ( אני מספר , אני מעון , יש לי את אותו הדבר ). . . וכו ' , ואת אלוהים ירפא אותך, אם ירצה השם , רק אמון באלוהים ולשים בצד את הפחד, הפאניקה, האשליה ממך, ואת תוכלו לרפא, אם ירצה השם , לנסות לא תבצע שום דבר להפסיד . השישית : חזיונות המעברים כמה תרמו כדי התפשטות התופעה – אני מתכוון – את התופעה של חיפוש עבור טיפולים באמצעות חזיונות – לפרש כמה חזיונות בתדירות גבוהה ככל Mndhirat לקבל מחלות בגלל התפשטות חטא . . , ובכל דרך לומר כמה מהם כי הוא יכול לדעת את האובייקט באמצעות חזון, ויש האומרים כי הוא הגיע לטיפול מועיל וריפוי באמצעות חזיונות שהוא ניסה ועבד , וכן הלאה . . . השרשרת ממשיכה , ואני אומר כאן להטיף לא להגר , ואנשי Arvqgua , לא להיות מבועה אותם , ואתה, כאשר הביטוי של חזון, כפי שהוא היה רע של לרואה לשאול אותו מה לורד כאשר אדם רואה מה הוא שונא את הדברים שציינתי בתחילת הספר (5), אם כי כאשר ראיות למשהו לא נעים לחזונו , אתה, אחי, נקשר אליו ומפחיד , אבן חג'אר (438 \ 12 ) כאשר המילים המודרניות של שלום הנביא עליו כדי אבו בכר : ~ הייתי קצת והחטיא כמה ~ (6) , כי עם הביטוי הזה, בעולם יש את הזכות לשמור על שתיקה בנוגע ביטוי של חזון או חלק ממנה, במקרה והסתרה סביר יותר מהזיכרון . אלוהים יברך אותך בידע שלך, ואנחנו עומדים שוב כאשר עאישה כאשר חצה את האישה של מות בעלה והיא יולדת ילד Vajra ידי ואמר : ~ Meh O עיישה, אם Abernhm למשך טוב עלי Vaabroha החזון המוסלמי, החזון יהיה על מה שחוצה את בעליו ~ , סיכומים מסופרים (7). אבן אל- עראבי אמר בפירושו להאדת של עבדאללה בן עבאס, יהי רצון שאללה יהיה שמח ששליח אללה עליו השלום, אמר : ~ בזמן שישנתי, ראיתי שהוא שם לידי את סוואראן הלך לווקטתמה ו לטמה, נתנה לי אישור ונפאיתמה אפטרה, וואלטמה קמאבן תצא . ~ עובא אללה אמר : אחד מהם היה אל-אנסי, שנהרג על ידי פיירוז בתימן, והשני היה מוסיילימה . סופר על ידי אל-בוכרי (8). אבן אל- עראבי אמר : שליח אללה עליו השלום צפוי לפסול שהמוסימילמה הורה לאנסי החזון הראשון שלהם היה לכוון להשאיל אותם ולשלם עבור החזון ללא פגע, והוא עשוי להיות בהשראה, החזק הראשון (9) , וזה אפשרי, כפי שאמרו אם יש ביטוי היבט נכון, אז אנחנו פונים אליו, ולכן ייתכנו בחזון של אחד השואלים או שאלות המציינות עין או מגע, לכן עדיף לא להביע את זה ולהיות על המשמר מפני האמור כי זה ימנע את הרוע שבחזונות כאלה, ואלוהים יודע הכי טוב, אלא אם כן אתה חותם עליו, העניין הוא שונה, ויברח להיות סבלני כאן ואת התועלת עשויה להיות מציאות חזון אזהרת Bshiy של הציבור הרחב כפי שהוא חונק מדענים אמרו העליונות הגברית של סודיות (10). ________________ (1 ) בוכרי סיפר מאבו הוראירה והתרגשות : ~ מה שאללה גילה כי מחלה שלחה רק תרופה ~ ראה : פת 'אל – בארי (134 \ 1 0 ) – אופ -. (2 ) ראה שיחה בסונן אבן מג'אח, ספר הרפואה מדלת אסטרקי העין . (3 ) נאמר על ידי אל- בוכארי מאת עיישה, אללה ייאמר : שליח אללה עליו השלום הלך לישון נפיחות בכף ידו קטניה היא אלוהים אחד ופלמאוסטין הכל , ואז נגב את פניה והכה את ידיו מגופו. . עאישה אמר : כשהוא התלונן אמר לי שאני עושה את זה על ידי ~ . כיבוש ( 10/209 ) – אופ .. (4 ) ראה : זאד אל-מעד אבן ג'ווזייה (168 \ 4 ) להכיר בנביא הנביא. טיפול בפירוט , וכדי להכיר באלטומאת הנבואית ברוך השם, יובילו תוצאות נהדרות כפי שאבן אמר ערכים ( ונסה אלה מכנה את אלאוז את סכום היתרונות שלהם ואת חומרת הצורך הידועה לו שמונעת את הגעת ההשפעה של עין. ופיצויים לאחר הגעתו, על פי האמונה של הכח של Qailha ואת הכח של עצמה שלה המוכן מתעצם כוחו היציבות של הלב ואת המשימות הפקידו אותו נשק ואמצעי הלחימה Darabh ) . של . ההתייחסות הקודמת שלו . (5 ) ראו עמ '. 24 et seq . (6 ) מספק שלו פרשנות, ר' עמ '. 37. (7 ) מספק שלו פרשנות, ר' עמ '. 39 . (8 ) הסכימו, מסופר על ידי בוכרי את ספרו של הביטוי אם הדלת נפתחה דבר בתוך חלום (12 /42 0 ) – אופ – , והמוסלמיות בספר ההתגלות (15 /34 ) – הפניה לשעבר -. (9 ) ראה אבן חג'ר – כיבוש – ההתייחסות הקודמת ( 12/421 ). (10) עיבוד : אבן חג'אר – אופ (438.421 / 12) ** תוך ציטוט של ד~ר פחד אל – אוסיימי…

…Qandil אם אתה רואה מנורות מלאות בשמן, זה מצביע על הצגת יכולות עבודה שממנה תקבל תוצאות מספקות . המדוזות הריקות מסמלות דיכאון וייאוש . אם אתה רואה פנס מואר בוער עם להבה טהורה, הדבר מעיד על עלייה ראויה במזל ובברכת המשפחה . אם הוא פולט ערפל וקרינה חשוכה, תצטרך להילחם בקנאה ובקנאה הקשורים לחשד, ותשמח מאוד למצוא את האדם הנכון לתקוף . אם תשליך פנס מואר, התוכניות והתקוות שלך ייכשלו פתאום . אם זה יתפוצץ, חברים לשעבר יתחברו לאויביך כדי לפגוע באינטרסים שלך . מדוזות שבורות מעידות על מותם של חברים או קרובי משפחה . אם אתה נושא פנס, זה מנבא שתהיה עצמאי ויתמוך בעצמך, והעדיף את אמונותיך הנחרצות על פני הרשעותיהם של אחרים . אם האור יתפוגג, הוא יסיק מסקנות חסרות מזל ואולי גם מותם של חברים או קרובי משפחה . אם אתה בבהלה גדולה וזורק אור מבולבל מהחלון שלך, אויביך יגרמו לך ליפול לתוך רעלה של אמונה בידידות ודאגה להישגים שלך . אם תפסת את הבגדים שלך ממנורה, תישא לך בושה ממקורות שציפית מהם עידוד ואהדה, ועבודתך לא תהיה קשורה להרבה טוב ….