…חדר האמבטיה : מציין את האישה שתמוסס איתו את המיזרה, והאדם נלקח איתו כאשר זיעתו יוצאת, כיוון שזרעו נופל ברחם, וזה כמו פות . ואולי הוא ציין את תפקידם של אנשי הגיהינום ואנשי הרשע, הסכסוך והדיבור, כמו תפקידם של הנואפים ובתי הכלא, ותפקידם של השליטים והאספנים על אשו ודיכויו או הטרור של משפחתו ושל שערים טובים ממנו ושפע המים הזורמים בו . ואולי מצוין על ידי הים והחולי, ולעזאזל . מי שרואה את עצמו בחדר אמבטיה או מישהו אחר רואה אותו בתוכו, ואם הוא רואה אותו מת, אז הוא נמצא בתוך האש והאינטימי, כי הגיהינום הוא תפיסתי ויש לו שערים שונים, ובו האינטימי והסמוק, ו אם מטופל יראה זאת, אסתכל על מצבו, ואם הוא רואה שהוא מחוץ לבית החום לבית הטהרה, ומחלתו היא ערה חופשית, קמתי . אז מי ששוטף ויצא מזה, הוא יצא שלם . אם מחלתו הייתה הצטננות, היא גברה וחששה ממנו . אולם אם הוא שוטף ולובש בגדים לבנים, בניגוד להרגלו, ונוסע בסירה שאינה מתאימה לו, כלומר לשטוף אותו, לעטוף אותו ואת ארונו . ואם זה היה בחורף, ההתכווצות הפחידה אותו . אם הוא רואה שהוא נמצא בתוך בית החום, אז הוא נגד מה שהוזכר קודם לכן ביציאה, אז תתייחס לשיקול, והבית האמצעי יהיה לחולים שישבו בו, מה שמעיד שהוא מתווך במחלתו עד שהוא נכנס או עוזב, אז זה נסיגה או התאוששות . ואם הוא לא היה חולה, והיה לו מריבה או צורך בבית של שליט, שליט או שליט, פסק הדין עבורו ועבורו מבוסס על מידת החום או הקור שקיבל בחדר האמבטיה, או חלקלק או ריסוס . אם כל זה, והאיש היה רוואי, יתחתן או השתתף בחגיגה או הלוויה, והיה בזה רעש או רעש, דאגות וצער, כמו זה שבשירותים, אחרת תהיה לו סיבה בשבילו כסף העולם עם שליט בגלל זרימת מים וזיעה, שזה כסף . זיעה עשויה להצביע על דאגה, עייפות ומחלות, במיוחד בעננות ובטמפרטורה של חדר האמבטיה . אם פשטו אותו מבגדיו, הרי שזה אצל אשתו, ולמען משפחתה ובשביל משפחתה, יבוצע בו מה שהאמבטיה קוראת . אם הוא בבגדיו, העניין הוא מנקודת מבט זרה או כמה עניינים אסורים כמו האם, הבת והאחות, כך שגם תנאיו נחשבים, ודרגותיו ומקומות מגוריו מועברים, ומה הוא נפגש או נפגש ברשותו בחדר האמבטיה, והעברתו בו ממקום למקום . ואם הוא רואה שהוא נכנס אליו דרך תעלה או אנרגיה קטנה בדלתו, או שיש בו אריה, לביאה, בהמה, עורבים או חיים, אז הוא אישה שנכנסת אליה בעיטור, והוא פוגש איתה את אנשי הרוע וחוסר המוסריות בקרב העם . כמה מהם אמרו : חדר האמבטיה הוא בית של נזק, ומי שנכנס אליו נפגע מהנשים . יונים נובעות משמם האינטימי, שכן הן בשר חזיר, ויונים הן גיס או קרוב משפחה . אם היו משתמשים בו מים חמים הנשים היו נלחצות, ואם הם היו המומים ונכנסים לשירותים, הם יצאו מעננה . אם הוא מתיישב בחדר האמבטיה, אז הוא שובר את האישה ומכריז על פקודתו, כי האמבטיה היא המקום בו נחשף ה~אווה ~ . אם הוא יבנה אמבטיה, אז הוא יבצע מגונה ויתעב אותו בכך . אם חדר האמבטיה חם ורך, אז משפחתו, חתנו וקרובי נשיםיו מסכימים, עזרו לו וירחמו עליו . אם הוא קר, הוא לא מתערבב איתו ולא מרוויח מהם . ואם היה לו חם מאוד, הם היו מחוספסים, והוא לא ראה אותם מרוצים מחומרתם . ונאמר שהוא ראה שהוא בבית החם . כי אדם בוגד בו עם אשתו, והוא שואף לעצור אותו, ולכן הוא לא מתכונן אליו . אם האגן מלא והמים זורמים מהבית החם לבית האמצעי, אז זה יכעיס אותו על אשתו, ואם האמבטיה מיוחסת לזעם העולם, ואם הוא קר, אז האדם החזון לקוי ועם מעט הכנסה, וידו אינה מגיעה למה שהוא רוצה . ואם הוא חם, רך ואוהד, אז ענייניו הם של אהבה, והוא יהיה אוהב המדינה, שרואה בו הקלה ושמחה . ואם חם מאוד, אז זה יהיה פורה, ולא יהיה לו מידה, והוא לא ישבח את העם . ונאמר כי מי שראה שהוא נכנס לשירותים הוא עדות לקדחת מצמררת . אם הוא רואה שהוא שתה מים חמים מהבית החם, או שפך אותם או התרחץ איתו באופן שאינו כביסה, אז זה דאגה, מצוקה, מחלה ואימה, כמו המים החמים, ואם הוא שתה אותם מהבית האמצעי, אז זה חום מוצק . אם משקה מבית קר, אז הוא צייר, ואם הוא רואה שהוא שוטף את עצמו במים חמים ורוצה לנסוע, אז הוא לא צריך לנסוע . אם הוא נשכר על ידי אדם המבקש את טובתו, אז אין לו סעד, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ואם הם מבקשים עזרה, הם יטופלו במים כמו זמן זמן .~ אם משולבים האמבטיה, הכיבוי והנורה, קחו את האמבטיה והאמבטיה ועזבו את האמבטיה, כי זה חזק יותר בפרשנות . אם הוא רואה יונה לא ידועה במקומו, אז יש אישה שאנשים יצפו בה . וכמה מהם אמרו : מי שראה את זה כאילו הוא בונה חדר אמבטיה, הוא הקל על עצמו . והוא סיפר שאדם ראה כאילו הוא החליק לשירותים, אז הוא חתך אותו במעבר חצייה, והוא אמר : אתה כל כך גרוע . הוא הראה לו שהוא החליק לשירותים, ורגלו נשברה ….

…מי שרואה שהוא הכה בזהב, אז הוא ייפגע מהם ומשהו שהוא שונא, או שהכסף שלו ילך במידה שהוא ראה שהוא הכה זהב, והמספר הידוע עדיף על המספר הלא ידוע, ומי שרואה שהוא פגע בדינרים ידועים, הוא ייפגע מדאגה עד כדי כך, ואם הם לא ידועים הוא לא יודע את מספרם, אז הדאגה שלו תהיה חזקה וחזקה יותר. הוא ראה שאדם נתן לו דינרים, הוא היה עוול, ואם ראה שהוא שילם את זה למישהו, הוא לא צודק ואולי הדינרים היו אם זה היה חמש מתוך חמש התפילות היומיות, ואם משהו אבוד מזה, ואז הוא מבזבז חלק מחמש התפילות, ומי שרואה שהוא הכה בדינר אחד אז הוא יכה ילד ואולי יפקיד בידיו כסף, אז הוא בוגד ומי שרואה שאדם מת נתן לו דינרים, ואז הוא בטוח מפני דיכוי והדינרים פחות מאבק, ומי שרואה שהוא הכה בזהב שנעשה כמו כלי ותכשיטים וכדומה, אז הוא ייפגע מהם יותר מאשר דינרים, ומי שחושב שהוא נמס זהב, אומרים לו מילים רעות והוא חופשי ממה שאין בו…

…לכלוך : מציין אנשים, כדור הארץ, ויש לו עקביות של פרנסת הבריאה, והערבים אומרים : אדם יהיה מאובק אם הוא עשיר . ואולי מסומן על ידי עוני, מוות וקבר, כי זו מיטת המתים . והערבים אומרים : אדם גדל אם הוא עני . הוא אומר : ~ או נזקק המאובק ~ זה חופר את האדמה ונכרה אדמה, זה היה חולה או שיש לו חולה, שקברו, למרות שהוא נסע, הוא חפר את נסיעתו, והאדמה הרוויחה אותו ואת כספו ועניין, מכיוון שהמכה באדמה עוברת, הפסוק : ~ ואחרים הם מכים על האדמה .~ ואם הוא אישה המבקשת לנישואין, אזי הארץ היא אשתו, החפירה היא כריתת יערות, המקל הזכר והעפר את הכסף של האישה או את דם התירוץ שלה . ואם הוא דייג, אז החפירה שלו היא בגידתו לציד, ואדמתו היא הרווח שלו ומה שמועיל לו, אחרת חפירתו נדרשת במרדף אחר רווח, מרמה או תחבולה . העיקרון הבסיסי של חפירה הוא זה שנחפר לשביעית מהקצף על מנת ליפול לתוכו, ולכן נדרשת חפירה מרמה לשם כך . באשר למי שעפר את ידיו מעפר, או בגדו מעפר או איתו על הקרקע, אם הוא עשיר, כספו אבוד והוא זקוק להשפלה ולצורך, ואם יש לו חוב או שיש לו פיקדון, הוא מחזיר את זה למשפחתו ומסיר את כל זה מידו, וצריך אחריו, גם אם זה חולה, היד שלו הקטינה את היתרונות של העולם הזה, נשללה מכספו ונלכדה בעפר . ולהכות את האדמה בעפר, מעיד על ספקולציה עם רווח, והיכה בה בחגורה או במקל, מעיד על נסיעה נאה, וחלקם אמרו : ללכת בעפר, לחפש כסף, ואם הוא אוסף או אוכל אותו, הוא אוסף כסף וכסף עולים על הידיים שלו, ואם האדמה מיועדת למישהו אחר, הכסף מיועד למישהו אחר. אם הוא נושא משהו מלכלוך, הוא יזכה להטבה ככל שנשא, ואם הוא יטאטא את ביתו ואסף ממנו לכלוך, אז הוא בוגד עד שהוא לוקח כסף מאשתו, ואם הוא אוסף את זה חנות, הוא צובר כסף מפרנסתו . ומי שרואה שהעפר מתנקז, זה כסף שקורה לו, כי העפר הוא שלך וכסף, ואם הוא רואה שהוא סחף אבק על גג ביתו והוציא אותו, הרי זה עזיבת כספה של אשתו , ואם בשמים יורד גשם, אז טוב שזה לא לעתים קרובות . וכל מי שממוטט את ביתו והיכה אותו מעפרו ואבקו, הוא הכה כסף מירושתו, ואם היה שם עפר על ראשו, היה מכה בכסף מעיוות וחולשה . ומי שרואה כאילו אדם מערבב עפר בעיניו, אז החתי מוציא כסף על החתי כדי ללבוש עליו משהו או להשיג ממנו את המיועד . אם הוא רואה כאילו השמים גשם הרבה לכלוך, אז הוא מייסר, ומי שגורף את החנות שלו ומוציא את העפר עם מטלית, הוא פונה ממקום למקום ….

…מי שרואה אותו בחלום מציין בפני הילד שהוא ירחם עליו מאש העולם הזה והעולם הבא . וזה מראה לפרופסור להניח לו משמעת עם כללי הנימוס שלו . ואדם ממושמע כפי שהוא מכיר מתוך ספר האלוקים הכל יכול . חזון הנביאים והשליחים, השלום עליהם, מעיד על אזהרה ובשורה טובה . אם אתה סומך עליהם בתפילה, או עוקב אחריהם בדרכים, מאכיל אותו במזון, נותן לו משהו ריחני או טעים, מלמד אותו מדע או אומר לו טוב, זה עדות לעקיבה הטובה שלו אחריהם או לשמור על הסונה שלהם וסגן להיפך . חזונם של המלכים והמלומדים מעיד על שליטי העניינים, כמו שליטים, מטיפים, אימאמים, הנחשבים נחשבים או משכילים, מכיוון שהם אלה שקוראים לאלוהים הכל יכול . ומי שטוען נבואה בחלום מופיע ממנו בשורה על גורלו . אם בחלום הוא יהפוך לשליח או למתקשר לאלוהים הכל יכול, אם מישהו יענה לו ויקבל את תביעתו ממנו, הוא יזכה למעמד גבוה, אחרת הוא הופך למתווך או למואזין . ומי שראה נביא מקרב הנביאים, עליהם השלום, והם היו במלחמה מנצחת או במצוקת הקלה של אלוהים עבורם . ומי שרואה את עצמו כנביא ימות קדוש מעונה ויהיה לו סבלנות . ומי שרואה שהוא עושה כמה ממעשי הפולחן והצדק של הנביאים, אזי זו עדות לתקפות דתו . ומי שרואה שהוא הפך לנביא, הוא מצרף לטוב ואוסר על הרע, והמצוקה פוקדת אותו, ואז הוא ניצל על ידי חסדו של אלוהים אדירים . ומי שרואה שהוא הרג נביא מעיד שהוא בוגד בנאמנות ועובר על הברית . ומי שרואה נביא מכה אותו, הוא יודיע לו על דבר שעיכב אותו אם היה אדם מכובד . וכל מי שראה שהנביאים מדברים אליו והמילים טובות, הוא יזכה לתועלת, כבוד, כבוד ואיזכור בקרב העם . ביקור הנביא בחלום מעיד על חיבה לאלוהים הכל יכול למעשים צדיקים, ומעיד על ביטחון מפני פחד, מעמד גבוה וחיזור עם חוקרים, ואולי מעיד על ידע ורציונליות ….

…בחלום, הוא איש ישר, שיודע את סודותיהם של אנשים, והוא צבר כסף . אם לאל-פאמי היו פירות יבשים בתוך נרתיק או סוס, זה הכסף של גברים שהפקידו אותו סוד שהוא משמר, וכי השקית, הגלי ושקים בפרשנות הם סודות, ואם משהו נראה מ אותם, הסוד מתגלה והפאמי הוא בוגד . חזונו של אל-פאמי מעיד על השגת הדברים, על אמיתות ההבטחה ועל הקלה בדאגות, ייסורים ומחלות ….

…הקריאה לתפילה בחלום מציינת את העלייה לרגל אם הקריאה לתפילה היא בחודשי חג'ג ', והיא עשויה להצביע על רכילות באופן שמעורר תנועה, ניידות והכנה למלחמה, והיא עשויה להצביע על גניבה, או על גובה התואר, המיקום המכובד, הגובה והמילה הנשמעת, והאישה לסינגל . אולי הוא ציין את החדשות הנכונות . ואם הקריאה לתפילה שאינה הקיבלה, או הקריאה לתפילה בשפה שאינה ערבית, או עם זו שחורה, הוא עשוי לספר לנו על שקר ורכילות . אולי זה הצביע על הבעה והח'ריג'ים במדינה ההיא . המואזין הוא הקורא לטוב, המתווך, או קבלן הנישואין, שליח המלך או גבותיו, או המתקשר בצבא, ואם האישה נתנה אישור בחלום במינטר המסגד, הופיע חידוש גדול בארץ, ואם אוזני הנערים הצעירים השתלטו על המלך, במיוחד אם הקריאה לתפילה הייתה בשעה הלא נכונה . ומי שראה שהוא קורא למשואה והוא כשיר למדינה, הוא קיבל מנדט ככל שהגיע לקולו ובסופו של דבר היה איתו, ואם הוא לא היה ראוי למדינה, רבים מאויביו הפכו לנשיא עליהם, גם אם הוא היה סוחר שמרוויח במסחר שלו . הקריאה לתפילה עשויה להצביע על תחינה, צדקנות, ציות ועשיית טוב, או בטיחות והצלה מעלילות השטן . ומי שרואה שהוא קורא לקריאה לתפילה בבאר, ואם הוא במדינה לא מאמינה, הוא קורא לאנשים לשיטת הדת, ואם הוא נמצא בארצות מוסלמיות, אז הוא מרגל, וייתכן שיש לו היה הבעלים של כפירה שהוא קורא לה אנשים . ומי שרואה שהוא קורא לשיחה והוא מוסלמי, אז הוא מצרף לטוב . ומי שרואה שהוא מתקשר לשיחה ואף אחד לא עונה לו, אז הוא מעם של עוולים . ומי שראה שהוא קורא על גג שכנו, הוא היה בוגד בשכנו על אשתו . ומי שרואה שהוא קורא על גג הכעבה, אז הוא כופר או מעליב את חבריו של הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . ומי שרואה שהוא מדקלם את הקריאה לתפילה בשכיבה, אז אשתו מתגרה באנשים ומרגיזה אנשים בלשונה, גם אם הוא היה רוואי, הוא התחתן . ומי שראה שהוא מתקשר בשוק, הוא מרגל גנבים . ומי שראה שהוא קורא לפתחו של הסולטאן, הוא יעיד על האמת . הקריאה לתפילה בסמטאות ובשווקים מעידה על חיים טובים, ומי שרואה שהוא קורא לקריאה לתפילה בקרון, הוא מואשם בגניבה . הקריאה לתפילה עשויה להצביע גם על עזיבת בן הזוג . ומי שראה שהוא קורא למקום בו עידן המקום נהרס והיו בו הרבה אנשים . ומי שיראה שהוא מתקשר לשירותים, יהיה לו חום . הקריאה לתפילה או הרמת קול לזכרו של אלוהים אדירים מעידה על קרבה לזקנים, במיוחד אם הקריאה לתפילה היא בקול יפה, ואנשים מקשיבים לה . אך אם הקריאה לתפילה שונתה, או שהוא התעסק בזה, או שהוא שינה את זכרו של אלוהים אדירים, או אם הנחשף נחשף, הדבר מעיד על פזיזות ומצוקה גרועים . ומי שרואה שהוא מכנה את הקריאה לעם שנאסף יחד, אז הוא קורא אנשים לאמת והם לא צודקים . ואולי הקריאה לתפילה מעידה על הבנה בדת . הקריאה לתפילה עשויה להיות תפילה להזמנה בסמכות הסולטאן . ומי שרואה שהוא נותן את הקריאה לתפילה ולא משנן את הטקביר ולעודד, אז הוא יצטער על אויבו . ומי שרואה שהוא קורא בשמיים ואנשים ענו לו, אז הוא קורא לאנשים לטובה והם עונים לו . ומי שרואה שהוא נתן את השיחה פעם או פעמיים, ונשאר ומתפלל על פי תפילות החובה, אלוהים אדירים יספק לו את חג'ג 'ואת אומרה . ומי שרואה שהוא קורא לקריאה לתפילה על גבעה שהושפעה ממנדטו של אדם שאינו ערבי, ואם הוא אינו כשיר למדינה, הוא יכה בסחר רווחי או במלאכה גדולה. הוא קורא לגברים לפיוס . אם האישור חל על בית, משפחתו תמות . ומי שרואה ילד קורא, אז הוריו חפים משקר ושקר . ומי שראה שהוא קורא להנאה ולמשחק, אלוהים שדד אותו מדעתו . מי ששומע את הקריאה לתפילה בשוק מעיד על מותו של אדם מהשוק . מי שמרוויח במזבלה יזמין אדם טיפש להתפייס, וטיפש לא יקבל את זה ממנו ….

…כספית : זה מצביע על נחשלות הזמן, הבגידה, הצביעות וחסידי התשוקה, וכל מי שרואה בידו משהו מכספית, הוא שטן בדתו, בעקבות גחמותיו, בוגד, לא אמין, ואכילתו היא לא טוב בזה, וביטומן : הגנה וגן עדן למי שאסור ….

…באשר לגדם האף, וכלי הקשה של העין, הם מצביעים על כך שמי שהוא זה שיש לו מזל והשופט משרת חוב עבור העניים וזה המסכן והם מתגמלים עם על העבודה שעשתה קודם לכן . כי אלוהים אדירים אומר : ~ והאוזן עם האוזן .~ אם הוא ראה כאילו זקן לא ידוע חותך את אוזניו, אז הוא פוקד את דטין . ומי שרואה כאילו הוא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, יגמם את אוזנו של אדם, אז הוא בוגד בו במשפחתו או בבנו, ומעיד על פטירת מדינתו . כמה מהם אמרו : מי שיראה כאילו אוזניו גדם ויש לו אישה בהריון, היא תמות . אם אין לו אישה, אז אישה מביתו תמות ….

…וג'עפר אל-סאדיק אמר כי הוורדים מתייחסים בשש דרכים לילד יפה, לחבר, ולגבר שפל, הבל, בוגד, לנערה שפחה ולילד טוב, ולאישה יש בעל טוב וספר נעדר ….

…אם חלמתם לסחור בסוסים, הדבר מעיד על רווח גדול מספקולציות מסוכנות . אם אתה חולם שאתה סוחר בסוסים והסוחר בוגד בך, אז תאבד עסקים או אהבה . אם תקבל סוס טוב יותר מזה שמכרת, תשפר את עצמך בתחום העושר ….

…צריבה : בוגד או תחליף לא צודק, כי הוא גורע אנשים מכספם, כי צמר, שיער, שיער ונוצות הם כסף . נאמר שהוא אפוטרופוס שאוכל שלא בצדק את כספי היתומים ….

ביחס לריר, מי שרואה שעוררו אותו על הקרקע, הוא יולד ילדה, ומי שרואה שהוא הפיל אשה, היא הולדת ממנו ובנו נפל, ואם הוא רואה אישה שעבר עבירה, היא יולדת ממנו וגמלה בן אחר, ומי שרואה שהוא הוטל במקום אז הוא מתחתן שם ומי שרואה שהוא נתקע במיטה של ​​מישהו, הוא בוגד בו באשתו, ומי שרואה שהוא אוכל נזלת, אז הוא אוכל כסף, ומי שרואה שאפו תפור, חזונותיו מעידים על כך שאשתו בהריון

…כובע אם אתה חולם לאבד את הכובע, אתה יכול לצפות לעסקים לא מספקים ולאנשים שלא מקיימים אירוסים חשובים . אם גבר חולם שהוא חובש כובע חדש, זה מנבא שינוי במקום ובעבודה, וזה יהיה לטובתו . אם אישה חולמת שהיא חובשת כובע חדש ויפה, משמעות הדבר היא השגת עושר ושהיא תהיה מושא להערצה רבה . ואם הרוח מעיפה את הכובע, המשמעות היא שינויים פתאומיים בענייני סחר לרעה במידה מסוימת . אם אישה חולמת לראות כובע, היא תוזמן להשתתף בחגיגה כלשהי . ואם בחורה חלמה לראות את המאהב שלה חובש כובע, המשמעות היא שהיא תתבייש וביישן בנוכחותו . אם אתה רואה כובע של אסיר, המשמעות היא שהאומץ שלך בוגד בך בזמן סכנה . אם אתה רואה כובע כורה, אתה יורש סכום כסף מספיק ….

…ומי שרואה תולעת בתיק שלו, היא דוחה בשתי דרכים, או שמישהו בוגד בו או שחייו קרובים ….

…לפרד : אדם שלא נחשב לו, או שעושה ניאוף או שאביו עבד, והוא איש חזק, קשוח וקשוח, והוא איש מסעות ואנשי עבודה ועבודה . מי שרוכב עליו בחלום, הוא נוסע, כי זה אחד מחיות המסע, אלא אם כן יש לו יריב עז, אויב מתכוון או עבד זדוני, אז הוא ינצח ויובס . אם הידית שלו בידו וההמולה בפיו, אם אישה התחתנה או כבשה גבר כדרכו . רכיבה על פרד מעידה על אריכות ימים, ועל אישה עקרה . והפרד : עם האוכף, הרסן והכלי שלה, אישה טובה, הגונה, ממוצא נמוך, ואולי היא עקרה או שאין לה ילד . והשיבא יפהפה, והירוק טוב ואורך ימים, והפרד עם אל-קאפ ואל-ברזה הוא גם מדריך טיולים . ומי שרוכב על פרד שאינו שלו, הוא בוגד באיש עם אשתו . ורכיבה על פרד הפוך היא אישה אסורה . ודברי הפרד, הסוס או כל מה שהוא מדבר, הם משיגים טוב שאנשים מתפעלים ממנו . ומי שרואה שיש לו פרד כתוצאה מכך, אז הוא מקווה להגדלת הכסף . כמו גם הסוס אם נושא ומניח . ורכיבה על פרד על משקליו אם זו השפלה, אז זה תקף למי שרוכב עליו . והפרד החלש שלא ידוע לו אדון, איש רשע וחסר חשיבות . ורכוב על פרד שחור, אישה עקרה עם כסף, ואני אשלם ….

…ינשוף הוא בחלום מלך נורא ואדיר . הוא גם גנב חמור עם קוץ חזק שאין לו שום תמיכה . האלבום מציין אבטלה בעבודה ופחד . הוא אדם בוגד בלי טוב . ומי שרואה שהוא מרפא ינשוף, הוא מתייחס לאדם . ומי שרואה כי ינשוף נפל לביתו, אלה חדשות שמביאות אותו למוות . הינשופים מעידים על גנבים, להקה, בדידות ודיבור מגונה ….

…שור : במקור שור עובד עם כוח, כוח, כוח, כסף וכלי נשק לקרניו, אלא אם כן אין לו קרן, כי הוא אדם בזוי, עני, מושפל, משולל חסד וכוח, כמו עובד מבודד והעניים נשיא . אולי השור היה ילד מכיוון שהוא היה אחד מעובדי האדמה . ואולי הצביע על נישואי גברים כי הוא חרש הרבה . ואולי הוא ציין את האיש שהופיע ואת החורש, ואולי הוא ציין את המורד כי הוא מרים את הקרקע ומסובב את החלק העליון למטה . ואולי מסומן על ידי עזרה, עבד, אח וחבר, את עזרתו לחורש ושירותו לאנשי המדבר . מי שיש לו שור בחלום, אם היא אישה, בעלה משפיל אותה, ואם היא בלי בעל והיא מתחתנת, או אם יש לה שתי בנות, אשתם . ומי שרואה את זה, מי שיש לו סמכות ינצח עליו וישלט עליו כפי שהוא מקווה, ואם הברך שלו חזקה יותר, זה יהיה חזק יותר . ומי ששוחט שור, אם היה סולטן, הוא הרג את אחד מעובדיו, או את מי שהתמרד נגדו . ואם היה מאנשים מסוימים, הוא הכניע אדם, כבש מישהו שחשש ממנו והרג אדם עם עדות שהוא היה עד לה . אם הוא שחט אותו מגבו או בלי שחיטה, אז הוא מדכא אדם ותוקף אותו או בוגד בו בעצמו או בכספו, או מתחתן לו מאחוריו, אלא אם כן התכוון לשחוט אותו כדי לאכול את בשרו או לקחת את השומן או לשזוף את עורו . אם הוא היה סולטן שעזר לאחרים והורה לבזז את כספו, ואם הוא היה סוחר שפתח את החנות שלו למכירה או קיבל ריבית, אם הוא היה שמן הוא זכה, ואם הוא היה רזה הוא איבד את זה . וכל מי שרוכב על שור טעון, טוב לו, כל עוד השור אינו אדום, ואם הוא אדום נאמר שבנו חולה . השינוי של השור כזאב מציין עובד צודק שהופך להיות לא צודק . שור יחיד נועד למושל, לשנה ולסוחר לשנה אחת . ומי שהיה בעל שוורים רבים, הוא הובל על ידי כמה עובדים ובוסים . ומי שיאכל ראש שור יקבל מנהיגות, כסף והנאה, אם לא אדום . אם הוא רואה את זה כאילו קנה שור, אז הוא מנהל את המעלות והאחווה במילים טובות . ולמי שרואה שור לבן יהיה טוב . אם היה דופק אותו בקרנו, אלוהים אדירים היה זועם אותו, ונאמר שהוא דפק אותו, אלוהים בירך אותו בילדים טובים . אם ראה כאילו השור נופל עליו, הוא נסע רחוק, והמילה או המילה של השור התרחשו בינו לבין איש יריב . ונאמר שמי שנופל על שור הוא ימות . כמו כן, מי שנשחט על ידי שור ומי שננשך על ידי שור, הוא היה חולה . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו שור גדול יוצא מחור קטן, והתפעלנו מזה, ואז השור רצה לחזור לאותה מאורה, וזה לא היה מסוגל ולחץ על זה . הוא אמר : זו המילה הגדולה שיוצאת מפיו של האיש. הוא רוצה להחזיר את זה, אבל הוא לא יכול . נאמר בסמכותו של אבן סירין כי הוא אמר כי שוורים הם חסינים, ומה שעולה על ארבעה עשר שוורים הוא מלחמה, ומה שחסר הוא טיעון . באשר לכל מי שמטיל שור, הוא הוציא אותו מרשותו, ואם הוא היה וואלי, הוא יוסר מסמכותו, ואם היה אחרת, עובד הוציא אותו ממקומו . ועור הפר הוא ברכה שממנה מייחסים את השור ….

…הוא בחלום המתרגם של בעליו ומנהלו . והלשון היא מושא החטא . אם הוא רואה בלשונו גידול באורך או ברוחב, אז זה כוחו וזכה ביריביו, או שזה מעיד על לשון מטונפת או רהיטות ונימוסים . אם הלשון קשורה, הרי שמדובר בחסימה של עסקים ועוני גם כן . ואם שיער שחור צומח על הלשון, הרי זה רוע דחוף . ואם הוא לבן, אז זה רוע עתידי . והלשון הוא כמאל וחג'ה והוזכר . ואם הסולטן היה רואה שלשונו מנותקת, המתרגם שלו ימות . ומי שרואה את לשונה של אשתו מנותקת, היא צנועה וסמויה . ואם אדם עני יראה שהוא חתך את לשונו של עני, הוא ינצח אותה . ומי שרואה את לשונו נדבקת לחיך, באמת מכחיש אותו ואת התמציות שהפקיד . ומי שרואה שהוא אוכל את לשונו, הוא מתחרט על מה שהוא מדבר, ואם זה מהמושלים, אז הוא אוכל את כספי האנשים בלשונו . ונאמר : מי שאוכל את לשונו, הוא הרבה שתיקה, אדם מדכא כעסים, ג'נטלמן . ומי שרואה את לשונו שחורה, אז הוא גובר על עמו בלשונו, ואם הוא נבל, הרי הוא שקרן או משורר . ומי שנושך את לשונו יחניק את כעסו, ועשוי להצביע על זלילה שלו . ומי שרואה את לשונו מחולקת לשניים, הוא יהיה שקרן . ומי שיראה שיש לו הרבה לשונות, יהיה לו ילדים . ומי שרואה שאנשים מלקקים את לשונו, הם מבקשים את ידיעתו . הלשון עשויה להתייחס למלך לסגנו, לשוערו, לשרו או לפקידתו, ואולי הוא מתייחס לכסף שנאגר, ליוקרה וידע . זה עשוי להתייחס לשוטר או למשרת האסירים . אם המלך רואה שלשונו נותקה, זה מעיד על סילוק סגנו, קונסיירז ', שר או פקידתו, ואולי הפסיד הרבה כסף . ואם המדען היה רואה שלשונו התנתקה, הוא יובס בוויכוח ובוויכוח שלו, ואולי משרתו, תלמידו או בנו נפטר . ואולי אובדן הלשון מעיד על קרחתם של אויבי משפחתו או שכניו או על מותם של אלה שהוא אוהב . אולי לאבד את הלשון ולחתוך אותה את גירושי האישה, או את דיבורו מנותק מהמקום בו הוא נמצא, או פרנסתו בטלה ממנו . ואם ראה לשון חתוכה, הוא ציין את מותו של מחוקק, מטאטא רחוב, עונש של בוגד, אדם שמוציא מטמונים או איש רשע . ואם הוא רואה שיש לו לשון עם הלשון מעיד על רכילות ודיבור בקרב אנשים כי נאמר : כך וכך בשתי לשונות ושתי פנים. אם הלשון הנוספת אינה מונעת דיבור או תועלת, אז אולי זה מעיד על אמיתות וחיזור, כי אלוהים אדירים אומר : ( ותן לי לשון אמת אצל אחרים ). ומי שרואה שירה מונבטת על לשונו, ועשיית מילים שלו, המערכת שלו משחיתה אותו . ואולי הלשון הצביעה על השבוי או הנחש שבחיקה ….

…בחלום, היא אדם השומר על סודות של אנשים, שומר על פיקדונותיהם ומברך אותם בטוב . ושרת אל גונה שומר כסף . זה עשוי לציין אישה נואפת ולפרש כל שקר על פיה, והיא אהבה והשרה, וזה מצביע על ערכי הבית או החנות או החנות שלו, ואשתו ההרה . קרבת המים היא פונקציה כפי שצוין על ידי הזיר . הקוטג 'הוא אישה חופשית, ולשתות ממנה זה כסף שישמש ממנה, כך שמי שרואה שהוא שאב מים ושפך אותם לקוטג', הוא בוגד בכסף שהפקיד אישה . ומטמון היין הוא סבל של אוצר, והאהבה, אם יש בו מים, היא אישה עשירה ומלאה . ואם אהבת המים נמצאת בגלגל המים, הרי שהוא איש כסף רב שמוציא הרבה למען האל . אהבה, אם יש בו חומץ, הרי זה איש יראת שמיים, ואם הוא נמצא בו, הרי זה אדם חולה . וכל מי שראה את חבייה נשבר בידו, הוא התגרש מאשתו ….

…הוא בחלום שומר הסוד, ואם משהו מופיע ממנו, הסוד הזה מתגלה והוא בוגד . ראיית הגמלונים מעידה על נסיעות, רעיה וסודיות ….

…המברשות : אז ציינו את האישה ותמלאו אותה בבשר או בשומן . המזרן עשוי להתייחס לאדמה אליה פונה אדם ברשלנות, עד שהוא עובר ממנה להבא . חלקם אמרו למיטה הידועה כבעליה, או לעינה או למיקומה, כי זו אשתו . מה שרואים בו מבחינת טוב, שחיתות, או יותר ממה שמתואר גם במשרתים, הצעיר נמצא באישה המיוחסת למיטה . אם הוא רואה שהחליף את המזרן ההוא ועבר למישהו אחר כמוהו, אז הוא יתחתן עם אחר, ואולי הוא יתגרש מהראשון, אם המצפון שלו לא יחזור למיטה ההיא . כמו כן, אם הוא רואה שהמיטה הראשונה השתנתה ממצבו למה שהוא שונא בפרשנות, אז האישה נפטרת או מקבלת את המיוחס למה שהפכה . אם טרנספורמציה הייתה רצויה בפרשנות, אז זה לבדוק את האישה הראשונה במצב ובצורה טובה ככל שראה את השינוי בה . אם הוא רואה את מיטתו עוברת מעמדה לתפקיד, אז אשתו הופכת ממצב אחד למצב אחר, באופן יחסי לכשרון בין שתי העמדות מבחינת עדינות ויכולת, וההסכם בינם או אחד מהם . אם הוא רואה מזרן אחר כזה או יותר טוב ממנו או פחות עם המזרן, אז הוא מתחתן עם אחר לפי מה שראה ממראה המזרן, והוא לא מבדיל בין משי לנערות שפחות בפרשנות המזרן, מכיוון שכולן נשים, והפרשנות זהה . ומי שיראה שהוא קיפל את מיטתו והניח אותה לצד, הוא ייעדר מאשתו או נעדר ממנו או ימנע ממנה . אם הוא רואה משהו שמעיד על חלוקה וחרפה, אז אחד מהם נפטר בשם חברו, או שמתרחש גירושין ביניהם . אם הוא רואה מזרן לא ידוע במיקום לא ידוע, הוא פוגע באדמה בהתאם לאיכות ומראה המזרן . אם הוא רואה מיטה לא ידועה או ידועה על מיטה לא ידועה בזמן שהוא יושב עליה, אז הוא מכה בה כוח העולה על גברים וכובש אותם מכיוון שהמיטה היא מעץ, והעץ הוא המהות של גברים מעורבבים. עם צביעות בדתם, כי המשפחה היא מועצות מלכים . כמו כן, אם היה רואה את מיטתו בפתח הסולטאן, הוא היה מקבל את המנדט . ואם אנו נותנים את המצעים לאישה, רכות המזרן היא הציות שלה לבעלה, יכולת המזרן היא יכולת היצירה שלה, העובדה שהוא חדש מעידה על רכותה, העובדה שהוא הברוקדה של אישה מאגי, והיותה של שיער, צמר או כותנה מעידה על אישה עשירה, והיותה לבנה היא אישה של דת, והיה מלוטש מעיד על אישה היא עושה מה שלא נעים לאלוהים, ולהיות ירוקה זה חרוץ אישה בפולחן, החדשה היא אישה יפה ומוסתרת, ולאישה הקרועה אין דת . מי שרואה שהוא על מזרן ולא ישן, אז הוא רוצה להתקרב לאשתו ולא מתכונן לכך, ואם הוא רואה כאילו מישהו אחר קורע את מיטתו, אז הוא בוגד בו במשפחתו ….

…באשר לקוף, זהו אויב מקולל, חסדו של אלוהים עליו השתנה. מי שרואה שהוא רוכב של קוף ומחלק אותו כרצונו, אז הוא מביס גם אויב. ומי שרואה שהוא אכל מבשרו יש לו מחלה קשה או מחלה, הוא יתעלם מהמוות. ואם הוא זה שמובס, אז הוא יסבול ממחלה שאין לה תרופה או מום שלעולם לא ייעלם ממנו. ואם הוא רואה שיש לו קוף, אז הוא בוגד כפי שהוא מופקד עליו….

…אל-קירמני אמר: ~מי שראה שמישהו נכנס לביתו וגנב את הכרית שלו, זה מעיד על כך שמישהו מסתובב מאחורי אשתו בוגד בה או מאחורי שפחתה, ומישהו עלול למות בבית הזה מהעבדים .~…