…האם לאימאם מוחמד בן סירין יש ספר על פרשנות חלומות? נושא זה הוא אחד הנושאים בהם התרחשה טעות גדולה ; רוב האנשים רואים שרבים מייחסים לאימאם מוחמד בן סירין את ספר החלומות המפורסם ביותר , בעוד שהדעה הנכונה היא שזה לא נכון . אבל מאיפה הוא הגיע מהספר הזה אז? מה עלי לעשות בעניין זה? אז אני אומר : זה לא נכון לייחס שום ספר על פרשנות החזון , כמו : ~ ביטוי החזון ~, או ~ הדיבור הנבחר בפירוש חלומות ~, או אחרים עבורו , ויש לו הוכח כי אבן סירין אמר : אם היית ספר, לא היית לוקח את המסרים של הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו. . זה אומר שהוא לא לקח ספר במקור . וראיות נוספות : שהספר המיוחסות לו יש סיפורים רבים ממי הוא לאחר האימאם מוחמד בן סירין שמתו בשנה : 110 AH , כגון : אבו סעיד מטיף וקנאה , ועל כל מוקדם החוקרים שתרגמו אבן סירין לא להזכיר שזה אלף , לא בביטוי , ולא קנאה במקום , הם אמרו כי כמה דברים קוללו על ידו כי, כולל למי לספר הקללה שלו עם שרשרת ההעברה , כמו אימאם בוכרי עשה באל-Sahih . בין אלה המיוחסות לו בטעות : אבן אל-נדים ~ אל-Fihrist ~ p. 439, ו אל- ח'ליל ~ Tabaqat אל- Ma`bareen ~, ואבן שאהין באל Ishārat p. 24, אך הם לא הזכירו את האותנטיות של אחוז הספר יש ראיות נכונות , ואתה יכול לשאול כאן : מיהו הספר המפורסם המיוחס לאבן סירין אם? אני אומר : הוא גם יותר מאחד החוקרים שאמר למטיף אבו סעיד , ואמר שכתב חסן המפורסם בעולם הזה בכתב, ~ הוא כתב מדענים הזהירו מפני ~ ג 2, עמ '. 275 עד 284….

…** הידע של עבדאללה בן עמר בן אל-עאס . בסמכותו של עבדאללה בן עמר – שאלוהים יהיה מרוצה משניהם – הוא אמר : ראיתי בו הרדום רואה כי אחת האצבעות שלי שמנה ובשנייה דבש, אז כשהזכרתי את זה לשליח אלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, הוא אמר : ( קראת את ספרי התורה והפורקן ) והוא נהג לקרוא אותם ….

…חזונו של אל-חסן בן עלי בן אבי טאליב, נוכחות חייו 63 – בסמכותו של עמרן בן עבדאללה, אמר : דעתו של אל-חסן בן עלי – שאלוהים יהיה מרוצה מהם – כשהוא רואה את הישן בין עיניו כתובות : ( תגיד, הוא אלוהים ) – סוראט אלחלאס, פסוק 2). Vqsa על סעיד בין מוסייב אמר : המלאי אישרר את החזון שלך עבורך, הוא אמר : FSM באותה שנה ומת – רחמי אלוהים על…

…בסמכותו של מוחמד בן עבדאללה בן עמר בן עותמאן, אמר : חאלד אבן סעיד היה זקן והיה הראשון מבין אחיו שאימץ את האיסלאם , ותחילת התאסלמותו הייתה שהוא ראה בשינה שהוא עומד על על סף האש, והוא הזכיר מיכולתו את מה שאלוהים יודע הכי טוב , והוא רואה בשינה כאילו אביו דוחף אותו לתוכו ורואה את שליח האל, שיהיה עליו תפילת האל ושלום, לקח את חלציו כך הוא לא היה נופל, אז הוא נבהל משנתו ואמר : אני נשבע באלוהים שזה חזון אמיתי . אז הוא פגש את אבו בכר בן קהפה והוא הזכיר זאת בפניו. אבו בכר אמר : אני רוצה בטובך , זה שליח האלוהים עליו השלום, אז תלך אחריו ותיכנס איתו לאסלאם שמונע ממך ליפול לתוכך ואביך נמצא בזה . אז שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, פגש אותו כשהיה עם סוסים ואמר : הו מוחמד, איך אתה קורא? הוא אמר : אני מתפלל לאלוהים בלבד, ללא שותף, ושמוחמד הוא עבדו ושליחו, והוא דוחה את הפולחן שעליכם על ידי אבן שאינה שומעת או רואה, אינה פוגעת או מרוויחה, ו לא ידוע על עבדו שלא עבד אותו . חאלד אמר, אני מעיד שאין אלוהים מלבד אלוהים ואני מעיד שאתה שליח האל. שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, פירש את האיסלאם שלו . חאלד נעדר, ואביו ידע על האיסלאם שלו, ולכן הוא שלח בבקשתו את מי שנשאר מבנו מאלה שלא הפכו מוסלמים וגידלו את אדונו ונוכחותו, הם הביאו אותו לאביו אבי אחיהא, אז הוא הזהיר ובכה והיכה אותו בדפיקה בידו עד שהוא שבר אותה על ראשו, ואז הוא אמר : עקבת אחר מוחמד בזמן שאתה רואה את עמו ואת מה שהביא מפגם האלים והפגמים שלהם. כל מי שעזב מאבותיהם, חאלד אמר : באלוהים הוא חזר בתשובה ועקב אחריו, אז אבו אחיה כעס ותקף את בנו והעליב אותו, ואז הוא אמר : לך להשתחוות איפה שתרצה. על ידי אלוהים, אני אמנע ממך מזונות. חאלד אמר : אם תמנע ממני, אלוהים ייתן לי את מה שאני חי איתו . אז הוא הוציא אותו ואמר לבניו : אף אחד מכם לא ידבר איתו אלא אם כן עשיתי איתו את מה שעשיתי איתו, אז חאלד פנה לשליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, והוא היה מחויב להיות איתו . שימושיות :::: ומי שחיבק את האיסלאם דרך חלום, הפרופסור וההוגה האסלאמי מוחמד אסד, המלומד האוסטרי, אלוהים הנחה אותו אחרי חזון שראה וראה את זה בספרו ( הדרך למכה ). כמו כן, אישה נוצרייה התאסלמה לאחר ששמעה טלפון שקורא לה להיכנס לדת האסלאם, והיא התאסלמה . כמו כן, אדם שלדעתי הוא הולנדי התאסלם באמצעות חלום .. ואלוהים הוא העוזר. ראה את סיפוריהם של אנשים אלה בספרנו בתוך סדרה מציאותית זו ( תשובה לאלוהים ), ספר המכיל סיפורים מתקופת אדם ועד התקופה העכשווית ….

…ומי שיראה את עבדאללה בן עבאס ועבדאללה בן מסעוד, הוא יעבוד במשימות הפולחן ויתאמץ קשה במעשי הדת ….

…נאמר כי השאמא אמר לאבן סירין : ראיתי בחלום כאילו יש לי חרב שלופה ביד, וכי הלכתי כשקצהו מונח באדמה כשאדם מניח מקל, אז אמר אבן סירין : עשה יש לך אישה בהריון? הוא אמר שכן והוא אמר שהיא יולדת ילד, ברוך השם, וזה היה כשהוא חצה . מסופר כי אדם הגיע לאבן סירין ואמר, ~ראיתי אדם עומד באמצע מסגד פרוע בידו. ~ A חרב שלופה עלתה על שרטון עם זה, אז הוא שבר אותה. אבן סירין אמר שהאיש הזה צריך להיות האיש שראיתי, אל-חסן אל-בסרי אמר שהאיש הוא הוא ואלוהים הוא . אבן סירין אמר, חשבתי שהוא זה שהופשט מהדת, מכיוון שהמסגד מציין את הדת, שהחרב מעידה על הלשון, והסלע מציין את לב הצבוע, וזה הדיבור הישיר שלו שיש לו השפעה על ליבם של הצבועים ….

מוות אם אתה חולם שאתה רואה מישהו ממכריך מת, זה מזהיר אותך מפני ייסורים או צער קרובים . אחרי חלומות כאלה תמיד אכזבות . אם תשמע שחבר או קרוב משפחה נפטר, תקבל ממנו חדשות רעות . חלומות על מוות או למות מטעים ואף מבלבלים את המתורגמן המתחיל של החלומות כאשר הוא מנסה לפרש אותם . האדם החושב באינטנסיביות ממלא את ההילה הסובבת אותו במחשבה, או בדימויים עצמיים המתקשרים בצורה חיה עם הרגשות שיצרו . על ידי חשיבה או עבודה בתחומים אחרים, אדם עשוי להחליף דימויים אלה בתמונות אחרות בעלות צורה ואופי שונה . הוא עשוי לראות את התמונות האלה גוססות או מתות, ועל ידי מותן או קבורתן, הוא עלול לטעות בהן בתמונות של חברים או אויבים . במקרה זה, הוא עשוי לראות את עצמו או את קרוב משפחתו מת כאשר הוא ישן כאשר במציאות זו אזהרה בפניו שרעיון או פעולה רעה יחליפו רעיון או פעולה טובים . להבהרה : אם הוא רואה חבר טוב או אחד מקרובי משפחתו במוות, זו אזהרה מפני רעיון או פעולה לא מוסריים, אך אם הוא רואה אויב או משהו שנא ברגע הגסיסה, הוא עשוי להתגבר על שיטותיו הרעות. וכך לתת לעצמו או לחבריו סיבה לשמחה . חלומות מסוג זה מצביעים לרוב על סיומה או הופעתה של חרדה או מצוקה עזים . חלומות אלה מתרחשים גם כאשר אדם נתון במצבים הזויים של טוב ורע . והבן אדם במקרה זה אינו זהה . זה מה שההשפעות הדומיננטיות גורמות לזה . הוא עשוי להזהיר מפני התקרבות למצבים מסוימים או לשחרר אותו ממצבים אלה . בחלומות שלנו אתה קרוב יותר לעצמנו מאשר במצב ערות . האירועים המשמחים או העליזים בחלומותינו, בין אם נראים לעין ובין אם נשמעים, הם כל העשייה שלנו, מכיוון שהם משקפים את מצב נשמתנו וגופנו על הקרקע, ואנחנו לא יכולים להימנע מהם אלא אם כן אנו מסירים אותם מקיומנו דרך שימוש ברעיונות טובים ובמעשים מפוארים, כלומר באמצעות אנרגיה הנשמה האורבת בתוכנו ….

…בסמכותו של אבו חאלדה נאמר כי אמר: באתי עם מוחמד בן סירין, ואם אדם הגיע, הוא אמר לו שראיתי שאני שותה מצינור וזה עם שני ראשים. אני שותה ממים מתוקים אחד ומהשני מים מלוחים מרים. אמר לו אבן סירין: יש לך אישה ויש לה אחות, אז אתה משתמש בה כל כך חוזר בתשובה וחוזר לאלוהים הכל יכול ….

…ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו נתנו לי חמש מחטים ללא חדירה ומחט שיש בה פרצה, אז כמה מחבריו של אבן סירין חצו את ראייתו ואמרו החמישה מחטים שלא הייתה בהן חדירה של חמישה ילדים, והמחט בה נולדה הפרצה לא שלמה, והוא הוליד ילדים על פי הבעתו ….

…נאמר שאדם הגיע לאבן סירין : אז הוא אמר, ראיתי כאילו אני הולך עם שני סנדלים, אז אחד מהם נותק, אז עזבתי את זה והלכתי למצב שלי, והוא אמר שאתה אח נעדר. הוא אמר כן. הוא אמר שכן, יצאתם לארץ, אז השארתי אותו שם וחזרתי. הוא אמר שכן, אז אבן סירין לקח בחזרה ואמר, אני לא רואה את אחיך, אבל הוא עזב את העולם והתאבל עליו בקרוב . )…

…נדיר שהוא סיפר שאישה באה לאבן סירין ואמרה שראיתי חזון והוא ישב על האוכל, אז הוא אמר לה: תעזוב אותי לאכול או להשאיר את האוכל ולספר את החזון שלך. היא אמרה תאכל, ואז הוא אמר לה, והיא אמרה: ראיתי את הירח נכנס לנברשות וקורא מאחוריי. לך אל אבן סירין וקוסאי את חזונך, והוא ביטא את ידו מהאוכל ואמר לה: ~אוי לך ואיך ראית?~ אז היא חזרה אליו ושינתה את צבעה ולקחה אותו בבטנה. ואז אחותו מאליק אמרה לו, אחי. הוא אמר שהאישה הזו טענה שאני מתה אחרי שבעה ימים, אז הוא נקבר ביום השביעי ….

…איסמעיל בן אל-אשאת אמר, ~מי שראה כי אש נופלת מהשמים או מגשם כמו גשם, כי זו עדות לפורענות, מחלוקת ושפיכת דמים מצד מלכים וסולטנים, ומפגש האיבה בינם לבין הריגתם של אנשים רבים בפרשנות. ~ אבו סעיד, המטיף, אמר כי האש בפרשנות היא משני סוגים: אש מזיקה ואש מועילה, אש מזיקה כפי שנאמר בסמכות אבן סירין כי אדם הגיע אליו, והוא אמר: ראיתי כאילו שורש נסתר אחד נשרף באש ופגע בשני מהאש. הוא אמר לו, ~ארץ פרס היא בקר שאוכל לשנות, אז חצי ממנו נעלם, והחצי השני נפגע ממשהו קטן, אז זה היה כך. זה גם מעיד על פחד, ומי שרואה שהאש נפלה לסיבוב עד שהרסה את כל זה, אז יש מאבק וכספם נעלם, והאש במדבר היא מלחמות, וקול האש הוא המולה ובכי ….

ומי שראה התרחשות של מוות קטסטרופלי במקום ציין שהאש התרחשה שם

…לדבריו, קירמני ראה כי בסערת המוות ובנטיות הרגל, זה לא הוגן כלפי עצמו אומר, ~ אם אתה רואה את העוול – עושי סבל של מוות ~ , ונאמר שזו דת אללה את מותו , ואת התקווה לספר שהוא נוסע, ואמרו לו ללכת לכספו או להשליך את ביתו ולשנות את מקום מגוריו ….

…באשר למוות, מי שרואה שהוא מת ואנשים בוכים עליו, או שטפו אותו ועטפו אותו, נשא אותו על הארון או טמן אותו בקבר, כל זה מעיד על השחיתות של דתו, וזה קיוויתי שלנפטר זה יש את הזכות לדתו אלא אם כן הוא נקבר. אם הוא נקבר, אלוהים נפגש מלבד תשובה אלא אם כן הוא ראה שהוא חי ועזב את הקבר לאחר הקבורה, הוא חוזר בתשובה ומי שרואה שנאמר לו שמעולם לא מתת, אז הוא ימות קדוש מעונה, ומי שרואה את זה הוא מת ומה שגופת המת חייבת, ומי שרואה שהוא מת ומה שיש עליו הוא גופת המת, ואף אחד לא בוכה עליו, לא נשטף ולא היה אפוף, הוא נוסע. הוא ראה שהוא יצא מארץ עקרה לארץ פורייה, ואז היה עובר מכפירה לסונה, ואם היה רואה שהוא יוצא מארץ פורייה לארץ עקרה אז הוא היה עובר מסונה לכפירה ומי שיהיה ראה שהוא שופך את ידיו מהעפר אז הוא יהיה עני, ואם הוא היה חולה הוא מת ומי שראה שהוא מת בקברים במשך זמן רב, הוא נוסע רחוק ומלווה את הבורים ואנשי המוסר. , וכל מי שרואה שהוא מת ואז חי, הוא נוסע רחוק ואז חוזר, ומי שרואה שהוא מת ונשא על צווארם ​​של אנשים, ואז הוא מכה בשליט ומבצע את פקודתו אבל מקלקל את דתו והוא קיווה לטוב מאוחר יותר אלא אם כן הוא נקבר ומי שרואה שהוא מת הוא לא ראה קבר, תכריכים, לוויה או בכי, כי זה נחמה לחזון הראייה שנמצא בו ומי שרואה שהוא עטוף כמו שהמת מת עטוף, אז זה המוות שלו, ומי שרואה שהפרנסה מתה ות כאשר חי, ואז הוא מתפטר, אנו מחפשים מפלט אצל אלוהים מכך. ומי שרואה שהאימאם מת, שחיתות מתרחשת בדת הרואה, וחלקם אמרו שמי שראה שהאימאם מת, אז אותה מדינה חוזרת לשחיתות וסובבת עם מה שהוא הורס ומי שרואה את אחד מהוריו מת, אז עולמו נעלם ומצבו מקולקל, ואם הוא אחד מתלמידי הנ~ל, עבודתו תושעה, ואם יראה שאחיו נפטר, אם הוא חולה, הרי זה מותו או מותו של אחד ההיבטים שלו. באחת מעיניו ובאחת מידיו, ומי שרואה שאשתו נפטרה, היא הורסת את הענף שלו, ונאמר שהוא יתעשר וייהנה מכסף מהפתרון, ומי שראה שבנו מת, הוא יינצל מאויבו, ומי שראה כי בתו מתה, אז הוא נואש משמחה. אבן סירין אמר כי מותו של הילד הוא ביטחון מפני אויב והירושה ומות הילדה היא חזרה מהתקווה בו היא שמחה, מות הילד ומות האב, מבלבל את העניינים בגלל פרנסתו ו מות האם. חוסר הגישה למטרות והשגתם ועצב ומי שרואה את אחד מקרובי משפחתו נפטר, זו ירידה ביכולתו, מוות האישה הוא גן עדן ומות האישה ההרה טוב מאוד ו טוב בשבילה. מהמקום שהוא לא מקווה לזה, ומי שרואה שאישה בהריון נפטרה, היא תלד בן זכר הוא היה מרוצה ממנו ואולי המוות הצביע על גירושין, ומי שראה שידוע נפטר בזמן שהוא התאבל עליו, ואז התרחש מזל לשניהם, ומי שראה שהוא מת בקרב עם, הוא היה מסתבך במעשיהם ונאמר שהוא ימות ככפירה או שהוא נסע לטיול, הוא לא ישוב ממנו ומי שראה שהוא נושא אדם מת היה מכה בכסף אסור ומי שרואה שהוא גרר את הנפטר על הקרקע, אז הוא מקבל חטא, ומי שרואה שהוא העביר את המתים לקברים, אז הוא עושה את הזכות, ואם הוא לקח את זה לשוק הוא ענה על הצורך שלו והסחר שלו הושקע, ומי שרואה שמדען מת, הוא מציין את פסול הידע והשריעה במקום ההוא, ומי שרואה שמישהו מה אנשים של חדשנות הוא מת, ואז הוא בק בהשמטת עריצות רבה יותר ומי שרואה כי אומן מת, זה מעיד על דיכאון של עבודתו, ומי שרואה שמשרתו, משרתו או משרתו נפטרו, אז הוא חסר את תפארתו, אלא אם כן יש לו מישהו אחר, ואז הוא עוצר כמה דברים, ומי שרואה שחברו נפטר, או שהרואה מת או מאבד את חברו, ומי שרואה שהחיה שלו מתה אין בו טוב, ואם יש לו דברים אחרים, הוא קל יותר, ומי שרואה שמשהו מן החיה מת בזמן שכיבה, ואם יש לו כלב או טופר, זה מעיד על ניצחון האויבים, במיוחד אם סוגו מזיק והציפורן מעידה יותר ואולי על בטיחות וביטחון, חלקם אמרו שאם הם ראו שקשיש לא ידוע מת, זה מצביע על כך שסבו לא מייצר ממנו שום דבר שהוא התכוון אליו, הוא מצא בו, ומי שרואה שאישה לא ידועה מתה, שלו העולם מופרע…

מוות על מזרן קיבל טוב ממשפחתו

…ומי שרואה את זה כאילו נקבר בקבר ללא מוות, מחזונותיו עולה כי קבורתו תביס אותו או תכלא אותו ….

…וזה מתפרש בדרכים ואמר אבן סירין : מי שיראה שהוא נכנס אליו, הוא יקדים את העם, יופיע עם ידע, והוא יצליח ויהיה בטוח מפני רוע האויבים ….

…באשר לפיל, הוא מתפרש בגובהו . אבן סירין אמר: מי שרואה שהוא נוסע בוילה בלילה, הוא יתחתן עם אישה, ואם הוא ירכב ביום, הוא יסרב לכך, או ימכור את עוזרת ביתו ….

…באשר ללפיס לזולי, אמר אבן סירין כי הוא מתפרש בצער ובעצב, ואכילתו מעידה על מחלה ועל הופעת נגע באיבריה ….

…ואבן סירין אמר שזה סאהה מהם כי הכופר והדהימי תקפים מהם, ולכן עדיף שהם יהיו נכונים ….

…אבן סירין אמר שזה מציין משרתת ומשרתת בבית, והגוזלים שלה מתייחסים לילדי עבדים ומשרתים ….

…באשר לפרעונים, הם מתפרשים על פי דבריו של אבן סירין, מי שראה מישהו מהפרעונים המתקדמים או מלך לא הוגן שנכנס לעיר או לארץ והתגורר בה, זה מעיד על הופעת הביוגרפיה של הפרעונים במקום ההוא ….

…ואבן סירין אמר שהפנינים הן עבדת יפה או אישה יפה, מי שרואה שיש לו הרבה פנינים, אז מפרשים אותו בשפע כסף וחסד, ונאמר שחזון הפנינים הספורדיות מתפרש על ידי הקוראן ואם הוא נקבע, אז הוא מתפרש בידע ובחוכמה, ומי שרואה שהוא אוכל פנינים אז נותן את דברי המונותיאיזם והחוכמה או שוכח את הקוראן .)…

…באשר לטאואים, אמר אבן סירין כי הזכר הוא ממנו מלך לא-ערבי, ואם הוא רואה שיש לו כפה זכר, אז זה מעיד על מעמדו עם מלך לא-ערבי, והנקבה שלו היא אישה לא-מהראמית עם כסף, חשיש ומשרתים, הוא מתחתן איתה ומקבל ממנה ילדים ….

…אבן סירין אלשאהד אמר פרנסה רבה לבעליה מצד אחד מותרת בלי עייפות, כי האש לא נגעה בו, ודבש היה פרנסה קטנה מצד אחד שהוא נגע באש, ואם הוא ראה דבש ירד משמים במשך שנה, חזונותיו הצביעו על צלאח א-דין ועל הברכה הכללית ….

…אבן סירין אמר כי שירה אינה מהללת על כך שהיא שקרית, ושירה על שבח השליח ומילים וחוכמה דומים, שכן היא ראויה לשבח ….

…אבן סירין אמר כי חזון הבושם, אם הריח שלו מריח מהעולם, אז הוא מתפרש על ידי הגדלת הידע והרווח ממנו, ואם הוא עשיר, אז הוא נעשה עשיר יותר ואנשים מרוויחים ממנו ….

…ואבן סירין אמר, אם מספר הדינרים הוא חמש, אז זה מציין לעשות משהו שהוא מקובל, ואם יש לו דינר אחד, חיפוש הוא לא גדול ולא קטן, אז זה מתפרש עם בית קטן של מעשים טובים. אם יש לו מאה דינרים או אלף דינרים, אז זה מתפרש על ידי השגת הידע של המבחן, אבל אם המספר הוא זוג, זה לא אנשים פרטיים ….

…ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר, ~ראיתי כאילו חזיר נמצא במיטה שלי, והוא אמר, 'דרכתי רגל על ​​אישה יהודייה .'…

…באשר לתן, זה מתפרש באופן שאבן סירין אמר, מי שראה שהוא מסתכסך עם תן, מעיד על התרחשות של מריבה בינו לבין קרוביו ….

…אבן סירין אמר ששחמט הוא דיבור שקרי ושקר ….