…אם הביצים נמצאות במקום או בקערה, אז זה מציין נשים או שכונה . מי שיראה שהתרנגולות שלו נשכבות, יהיה לו בן . אם הוא רואה שהוא אכל ביצים גולמיות, אז הוא אוכל כסף אסור, או זנות, או שהם פוקדים אותו . אם הוא רואה ביצים בידו, אז אשתו הופכת למת . אם הוא רואה שאשתו הביצה, היא תביא לעולם בן לא מאמין, ואם הוא יראה שדגרה תרנגולת לבנה, אז התרנגולות עומדות ממנו, ואז עניין מת חי לו, זה יכול להיות קשה לו אותו, ובן מאמין ייוולד לו . יכול להיות שיש לו יותר ילדים ממספר הגוזלים . אם הביצים פוגעות במכה ואשתו בהריון, הוא רוצה להתחתן עם שכנו, אך הוא לא יכול . אם הוא רואה שיש לו הרבה לבן, אז יש לו כסף וחפצים שהוא חושש שיקלקלו . וביצי תוכים משרתת אדוקה . ומי שרואה שהרתיח ביצים בידו, אז מתאים לו עניין שהיה ארוך וקשה לו, והוא ישיג כסף על ידי תיקונו, ויהיה לו עניין מת, ואם יכלה את הכסף של אישה או שהוא בזבזני עם זה, אז אם הוא אוכל אותו, הוא יתחתן עם אישה עשירה . וביצי העגורים הם ילדים עניים . ומי שרואה שהוא נתן לו ביצה, יש לו בן מכובד, ואם הביצה תישבר, ילדו ימות . ומי שרואה שהוא אוכל קליפות ביצה, אז הוא אדם שחופר קברים ושודד את המתים . וביצים הן הרבה לילדים רווקים, נשואים ונשואים . נערות צעירות הן לבנות, ומבוגרים הם בנים . וביצים מציינות זהב וכסף, כי הלובן שלה הוא כסף והחלמון שלה זהוב . וביצים מסמנות ילדים, בעלים ועבדים, ועשויות להצביע על קברים . אולי הביצים הצביעו על פגישה עם בני משפחה, קרובי משפחה ואהובים . אולי זה הצביע על איסוף וחיסכון של דירהם ודינרים . ומי שרואה שביצים נשרפות במקום כמו זבל נשרף, זה מעיד על שבי הנשים של אותו מקום ….

…הפרי, אם הפרי נראה בחלום והוא מתוק, מעיד על פרנסה, תועלת וידע שימושי, והפירות החמצמצים לכל מי שמסכים לאכול אותו זה גם כן, ולמי שלא מסכים איתו, זה כסף אסור וגידול במחלתו, ומה שלא מסתיים בפירות מעיד על אכילתו ועל החזקתו של דת או על שכיחותן של נשים וגברים שאינם מוסלמים עבדים או טיפשים של אלה . והפרי המסולף מקיים עייפות, והפרי המאודה אינו חשוד מעט או ללא חשש, או שלא נשמר מזכת . והפרי שאין בו גבעולים או קליפה מעיד על קלות הדברים והפרנסה החוקית שאינה נגועה בשום דבר . אם הפרי נמצא בעונתו ובשלותו, הרי שזה טוב דחוף, ואם הוא לא בעונתו אז התועלת שלו לאחר זמן מה, או שהוא עדות לפרנסה . ואכילה במועד שאינו זמנה היא הקלה שהחמיצה טוב וקלות קושי, וחקירה של מה חוששים ללכת . וכל פרי משולב הוא סימן להכרות ומפגש ולהיפך . כל פרי מוזר הוא סימן לארצו . הפירות הם בעלים, ילדים, חוזי כסף, חנויות, מדע, רכוש, יצירות טובות, משפחה, קרובי משפחה, יחידים, או תרופה למחלות של מי שמחזיק בהם, והם עשויים לציין איזה משקה עשוי מהם . כמו כן המשמום מציין את מים או שומן . ומי שקוטף משהו מעץ שאינו פרי, אז הוא נשאר בעניין שאינו מותר לו, או שהוא מחפש דבר שאינו חייב עבורו . וקטיף הפרי משורשי העץ הוא עדות למריבה עם אדם מכובד, ומי שרואה שהוא קטף פירות שונים מהעצים, זה משפיע על הידע והפסיקה של גברים שיש להם עמדות בידע ויוקרה . אם היה בוחר את זה בזמן שישב, תהיה לו פרנסה בלי עבודה קשה . ומי שראה עץ פורה בחורף והוא מצא חן בעיניו, אז הוא היה אדם שנאלץ, והניח שיש לו כסף, ואם הוא יבחר ממנו משהו, הכסף שלו ילך לאותו האיש כמו הוא בחר אותו . הפירות הם עושר וכבוד, כך שמי שרואה שהוא קוצר מעץ מחובר שאינו פריו, אז הוא מציין גיס צדיק, או שותף לו שהוא טוב . וכל פרי שהיה בהרים שלא היה בבעלותו, זה ידע, פרנסה וכישרונות מאלוהים אדירים, ולאף אחד אין טובה לכך ….

…סיקור, המדינה והחיים . ומי שרואה שהוא הרג נחש, אז הוא יתחתן עם אישה, וכל מי שרואה שהנחש עזב בית, השמיד את הבית ומחסל את אנשיו . ומי שרואה את החיים יוצאים מפיו, והוא חולה, הוא ימות . ומי שרואה נחש נכנס לפיו, הוא ינצח את אויבו . ומי שיראה שנחש יצא מאפו או מגבו, יהיה לו בן . ואם זה יוצא לו מהאוזן או מהבטן, הוא חוטא . ונחשי בטן מתייחסים לקרובי משפחה, כך שמי שרואה מישהו מהנחשים האלה, אז הוא משאיר מישהו שאוכל אותו . מי שיראה שהוא משליך נחשים ממושבו בידו, הוא יסבול מפורענות מצד קרוביו ומשפחתו . בתים הם שכנים . חייהם של הבדיה הם שודדים . ולחיות זה רשע וקנאה, הונאה והונאה, הונאה ויומרה של איבה . יל, המדינה והחיים . ומי שרואה שהרג נחש, אז הוא יתחתן עם אישה, ומי שרואה שהנחש עזב בית, השמיד את הבית ומחסל את אנשיו . ומי שרואה את החיים יוצאים מפיו, והוא חולה, הוא ימות . ומי שרואה שנכנס נחש לפיו, הוא ינצח את אויבו . ומי שיראה שנחש יצא מאפו או מגבו, יהיה לו בן . ואם זה יוצא לו מהאוזן או מהבטן, הוא חוטא . ונחשי בטן מתייחסים לקרובי משפחה, כך שמי שרואה מישהו מהנחשים האלה, אז הוא משאיר מישהו שאוכל אותו . מי שיראה שהוא זורק נחשים ממושבו בידו, יסבול אסון מצד קרוביו ובני ביתו . בתים הם שכנים . חייהם של הבדיה הם שודדים . והמחיה היא רעה וקנאה, הונאה והונאה, הונאה והעמדת פנים לאיבה ….

…Qandil אם אתה רואה מנורות מלאות בשמן, זה מצביע על הצגת יכולות עבודה שממנה תקבל תוצאות מספקות . המדוזות הריקות מסמלות דיכאון וייאוש . אם אתה רואה פנס מואר בוער עם להבה טהורה, הדבר מעיד על עלייה ראויה במזל ובברכת המשפחה . אם הוא פולט ערפל וקרינה חשוכה, תצטרך להילחם בקנאה ובקנאה הקשורים לחשד, ותשמח מאוד למצוא את האדם הנכון לתקוף . אם תשליך פנס מואר, התוכניות והתקוות שלך ייכשלו פתאום . אם זה יתפוצץ, חברים לשעבר יתחברו לאויביך כדי לפגוע באינטרסים שלך . מדוזות שבורות מעידות על מותם של חברים או קרובי משפחה . אם אתה נושא פנס, זה מנבא שתהיה עצמאי ויתמוך בעצמך, והעדיף את אמונותיך הנחרצות על פני הרשעותיהם של אחרים . אם האור יתפוגג, הוא יסיק מסקנות חסרות מזל ואולי גם מותם של חברים או קרובי משפחה . אם אתה בבהלה גדולה וזורק אור מבולבל מהחלון שלך, אויביך יגרמו לך ליפול לתוך רעלה של אמונה בידידות ודאגה להישגים שלך . אם תפסת את הבגדים שלך ממנורה, תישא לך בושה ממקורות שציפית מהם עידוד ואהדה, ועבודתך לא תהיה קשורה להרבה טוב ….

…אל-קירמני אמר: מי שראה שזכרו פסק, זה יתפרש בארבע דרכים על ידי מוות, או כריתת זכרונו מהעולם ושמו, או מות בנו, או עזיבת כספו, ו נאמר שהוא נוסע רחוק ….

…וג'עפר אל-סאדיק אל-דרג 'אמר: ~זה מתפרש בארבע דרכים: אישה, כסף אסור, פרנסה ורכישת מוראד .~…

…ומי שרואה שהוא נישא בחתלה, יתפרש בארבע דרכים: כסף, כלא, מחלה והלך נפש, ואם יראה שהוא עני, הוא יחיה לשפל החיים ….

…וג'עפר אל-סאדיק אמר כי המסכה מתפרשת בארבע דרכים: כי גבר הוא אישה, כי אישה היא בעל, משרתת, משרתת, ותועלת מצד הנשים. זו שערוריה, ואם היא רואה שהיא חיפשה ללא הינומה, זה מעיד על הריגת בעלה או מישהו מבני משפחתה היקר לה, ואולי בעלה נפגע מאישה אסורה ….

…ומי שרואה ספר לבן שאין בו שום כתיבה שהתקבל מהנעדר, אז זה לא מחמוד, ונאמר שהספר הלבן נראה בלי לכתוב, הוא מתפרש בשתי דרכים, מבקש צורך או לא ממלא את זה ….

…באשר לסוגי הספרים, הם ספוראדיים, ולכן הספרים שהורדו מציעים את הביטוי שלהם במקומם, כמו גם את הכרכים. באשר למה שאנו מזכירים כאן, הם ספרים בפרט, והם גם על סוגים נפרדים, שכל אחד מהם מגיע בנפרד . באשר לבריתות ולמסורות, הם מתפרשים על פי היבטים, ומי שראה ברית או מסורת והיה ממשפחת המלך הוא השיג או היה כשיר לתפקיד אליו הגיע, ואם הוא נמצא בתפקיד, אז זה מתפרש. בשתי דרכים אם הוא אדם אמין, הרי שהוא גידול וגובה עבורו, ואם הוא מאנשי אי מוסריות, יתפרש על ידי הסרתו ….

…אל-סלמי אמר שמי שראה שהוא מדבר עם מישהו אחר בארבע דרכים, או שהוא תוקף ומקבל קנס על הידיים, או שהוא מחפש לטובת כל אחד וטובתו, או שהוא מתעתע, במיוחד אם הוא היכה ולא יצא מדם, או היה קשור למשהו וכוונתו היא תוצרו ….

…שמשיה אם חלמתם על חופה או להיות מתחת לאחד, זה אומר שחברים מזויפים משפיעים עליכם לקראת דרכים לא רצויות להשיג רווח מובטח . אתה תעשה מה שאתה יכול כדי להגן על מי שנמצא תחת הכנף שלך . שמשיה : מה מצל החלון או כל דבר אחר מפני השמש ….

…ומי שרואה שהפיל מדבר אליו, זה מתפרש בשתי דרכים, או שמלווה אדם זר או רואה משהו שנמאס לו ….

…ד~ר ג'עפר אל-סאדיק אמר: ~הסוכר מתפרש בחמש דרכים כמילים מתוקות, נשיקה, תועלת, כסף וילדים כמו שכרות .~…

…ומי שחושב שחלק מהדברים יצאו מהנפטר, כמו שתן, צואה, מוגלה, דם, כיח, כיח וכדומה, אז זה בשתי דרכים. שנאמר שלא פירשו אותו משום שאי אפשר להוציא ממנו, ונאמר שכל זה מתפרש ממשמעות האמור לעיל ובא על עקביו, ואולי זה מעין. מלבד זה שהמביעים רואים בחירוף נפש על המשמעות, ואחרים אמרו אחרת, וזה מתקדם שאם הוא רואה משהו שלא יכול לקרות לנפטר ממנו, זה בא לידי ביטוי באנלוגיה, רעילות, תוצאה וכו ' ….

…ג'עפר אל-סאדיק אל-מונכאל אמר, ~זה מתייחס בארבע דרכים לגבר רפורמי, לאישה סקרנית, למשרת עני, ולהטבה קטנה .~…

…באשר לסקילה, זה לא מחמוד, ואבן סירין אמר שמי שראה שהוא מסמל מישהו היה מעליב אותו, וחלקם אמרו שהסקילה מתפרשת בשתי דרכים שנחשבות מזיקות, מזימות ומטעות, ואם מסקלות עבור התבונה מחייבת זאת, ואז מדובר בתמורה לחטאים או בתגמול על מה שהוא שונא לעשות. ….

…ג'עפר אל-סאדיק אמר : חזון הקריאה לתפילה מתפרש בשנים עשר דרכים: עלייה לרגל, אמירת אמת, סדר, גורל, שליט, נסיעות, מוות, תשלום פשיטת רגל, בגידה, ריגול, חוסר חוב וצביעות ….

…מי שרואה שהוא ביצע פשע גדול, אז זה מתפרש בארבע דרכים: ביצוע עניין אסור, התרחשות של משהו נסתר ממנו, דו קרב ולא ללכת בדרך הישר ….

…ומי שרואה שהוא הכה אדם וחתך את צווארו, אז ישלם את חוב המוכה וייתכן שיהיה לו טוב, ומי שרואה שמישהו מכה אותו בחרב וחותך את חבריו, אז זה הוא בשתי דרכים שאם איברי הגוף מתחלקים רחוקים וילדיו או צאצאיו התפזרו בארצות, ואם שום דבר לא יופרד ממנו, הוא ייסע בקרוב ויחזור טוב ….

…חלקם אמרו על אלה שראו שמישהו הוא המתווך שלו, ואז זה מתפרש בחמש דרכים. אם יש מחלוקת בינו לבין מישהו, אז הוא ניתק אותו, ואם יש לו אויב מכריע עליו הוא ינצח את האויב שלו, ואם הוא ממתין למשהו טוב או רע, זה מעיד על ההישג שלו את יכולתו, ואם המדיום נזרק לים והוא הלך במים, זה מצביע על כך שעניין הועבר למלך וכי הוא מפריד בין החומר הזה כדי שהמחפש יזכה לניצחון ולניצחון, במיוחד אם יש מריבה או איבה בינו לבין מישהו. אם המדיום ראוי להאשמה, אז העם מודה למלך על אותה פעולה, ואם הוא בעל התנהלות טובה, אז האנשים מאשימים את המלך במעשה זה, ונאמר כי חזונו של המדיום הוא אם הוא ישעה את התהילה בשבילו, ואם הוא מאנשי הטוב אז יש לו תהילה טובה, ואם הוא מאנשי הרע אז הוא נגד זה ….

…מי שרואה שהוא מלא, אז זה מתפרש בשתי דרכים : עוקץ ומשנה את הגוף, וחזונותיו נאמרו לסוחר המעידים על כנותו. אם משהו יוצא ממנו בידי צעיר, אז הוא מפיץ את סודו לאויבו, וזה עלול לקרות ואז הוא הולך ….

…הוא האמין כי הסוס הערבי הוא לפרש בשתי דרכים ואם אנשים צדיקים Bmkhafatth עצם אלא מן האנשים של שחיתות Bmtauath ואמרו אל הסוס של חזון רכסי ברכה ועובר טובים לומר זה ) תפילות ושלום : הטוב ובריכה מסוקסת בפינות סוסים ליום התחייה ….

…ביחס לראיית החברים, מי שרואה ראש כרות ויש לו עמדה וקוץ, הרי שזה גידול בהדרתו, ואם זה אחר מזה, הוא מקבל כסף וגאווה ופניו, וכל מי שרואה שראשו הוא ממנו מבלי להכות בצווארו או משהו כזה, אז הוא עוזב את הבוס שלו, את הוריו או את מוריו, ומי שרואה שהצוואר שלו הוכה ואם ראשו ממנו, אם הוא עשיר , מחסור בכספו, או עני, הוא עצלן, או עבד שהוא משוחרר או חוב, אלוהים הסדיר את חובו או מודאג, אז אלוהים ייפטר מדאגתו, ואם הוא חולה ומחלתו שם אין תרופה בשבילו המעידה על מותו ומי שרואה כי צווארו הוכה במלואו והמכה מכאיבה אז זה מצביע על ביצוע חטאים. זה יכול להיות יקר גדול וזה יכול להיות פרס וראשו של אדם עשוי להצביע על הונו. אם הוא רואה שראשו מוסר ממנו, אז הונו שבמסגרתו יורחק ממנו קומתו והוא עשוי לגלח את ראשו או לחלק את מכסה המנוע או את הטורבן שלו במלחמה או להרוס את חדרו או את גג ביתו ואם הוא עבד שמכר לו את אדונו וראה שראשו בידו בזמן שהוא מסתכל עליו, כי זה מדד להונו ולפרנסתו, ומי שרואה שהוא הלך עם הראש, אז הוא חולה וכספו עלול להיעלם ומי שרואה שראשו מוחזר לגופו הוא בשלוש דרכים החזרת כספים אבודים או חזרה לבוס שלו או ברכת מות קדושים ומי שחושב שהוא מדבר לראש יהיה טוב A הרבה מעשרה דירהם לעשרים אלף ומי שרואה את ראשיהם של אנשים מנותקים מציין כי טוב וברכת מות קדושים…

…ג'עפר אל-סאדיק אמר: הקיבה מתפרשת בשש דרכים, כמו המעי. באשר לטבור, למי שמביע זאת, זהו היחס לאדם ולאושרו ולאשתו ….

…ומי שרואה שכל שיניו נפלו ונעלמו, הוא יפרש בחמש דרכים את מות קרוביו, את אריכות חייו, את עזיבת כספו ואת חיי העניים, והוא עלול למות. עברו כסף בריבית, עשרים ושמונה שנות חיים, וחיים של שלושים ושתיים שנה, וקנס של שלושים דרהם עד שלושים אלף על פי המקום והכסף שהוצא על חשבון וטובתם של אחרים ….

…ומי שרואה שהאריך את קשתו עד שהיא חורגת מהגבול, אז מפרשים בשתי דרכים לבצע צו עד שהוא עולה על הגבול, הכוח והציפורן ….

…ומי שחושב שהוא שותה משהו שמקורו תרופה, אז זו תרופה, ואם מקורו נזק, אין בזה טוב, ואולי מקבל כסף על ידי השגת השפעות מזיקות ושתיית מי אבטיח יכול להתפרש בשתי דרכים לחלשים ותרופה לאחרים אחרת בנושא. חלקם אומרים שהוא חולה וחלקם אומרים כסף והטבה, ובאשר לשתיית חומרים משלשלים היא הציגה את הפרק שלה בפרק 22, ובאשר לשתיית חלב, זה בא בפרק ….

…אבו סעיד, המטיף, אמר כי אלסווסאן מציין שתי דרכים עבור אנשי הצדק, שבח טוב, ואנשי השחיתות, נטל על משמעותו לכאורה של שמו, מכיוון שהחלק הראשון הוא רע, ו הם שרו במשמעות : סוזנה שנתתי לי ומה … נהגתי לתת לי אחד טוב, הראשון שבהם רע ולא לדבר … מה שנותר מהשם הוא הגיל הרע ….

…ומי שרואה שאדם מת צוחק ואז בוכה, זה מעיד שהוא נפטר מחוץ לדת האסלאם ….

…ומי שראה שהזיכרון שלו הופך להקלה, הוא היה חסר יכולת אחרי כוח . אם הוא רואה באשתו זכר כמו גבר, אם יש לה בן או ברחם שלה, אז הוא מגיע וגובר על משפחתו . ואם אין לה ילד או ילד ברחם, היא לעולם לא תביא לעולם ילד . ואם נולדתי, הילד נפטר לפני שהגיע לגיל ההתבגרות . אולי הפרשנות חרגה ממנה לערכיה או לבעליה . אז יש לו אזכור בעם וכבוד כמו dhikr ….

…אבן סירין אמר: מי שראה שהוא נשחק במקום שדורש את מקומו, אז הוא נפטר ממצוקה וממצוקה ….