עובד יומי אם אתה חולם על עובד יומי, המשמעות היא שבקרוב תפסיד כסף באמצעות נסיעות חסרות תועלת . עבור אישה, חלום זה מוביל למסע נעים, אם כי לא צפוי ….

…חזונו של אסעד בן זרעא 54 – בסמכותו של חראם בן עותמאן אל-אנסארי, שאמר : אסעד בן זרארה מהלבנט הגיע לסוחר בן ארבעים איש מעם, והוא ראה חזון שהוא יבוא אליו. ואמר : אם הוא יוצא במכה עם אבא אומאמה אז עקוב אחריו, ומה זה שאתה יורד לבית וחבריך יימלטו הוא נדקר בעין, אז הם ירדו לבית והמגפה איכלס אותם, וכולם פגעו למעט אבו אוממה וחברו היו דקירה בעין (2) . מה שראה והפך מוסלמי – אולי אלוהים להיות מרוצה ממנו – היה להתממש ….

…מעלתו של האימאם יקוב בן סופיאן 96 – יקוב בן סופיאן בן ג'וואן אל-פאסווי (2) אל-חדית 'אל-חאפיז, שהיה בין אלה שאספו וסיווגו באדיקות, סגפנות וקשיחות בדבקות בסונה, ואל האקים אמר : (( לגבי שמיעתו ואשתו ובני נאומו, זה יותר מדי להזכיר )) ואבו אמר עבד אל-רחמן אל- נהוואדי : שמעתי את יקוב בן סופיאניול : (( כתבתי כאלף שייחים, וכולם שברו אמון )). וגם יקוב אמר: (( נסעתי למסע במשך שלושים שנה )) ואבו זרעה אל-דימאשקי אמר : (( שני אנשי אצולה באו אלינו, אחד מהם והם גורשו על ידי יקוב בן סופיאן, תושבי עירק לא יכלו לראות דבר כזה )) הוא מת בשנת שבעים ושבע ומאתיים . עבדאן בן מוחמד אל-מרוואזי אמר : (( ראיתי את יקוב בן סופיאן בשינה, ואמרתי : מה עשה לך אלוהים אדירים? הוא אמר : הוא סלח לי והורה לי לבוא לגן עדן כמו שהייתי על האדמה )) . ומתוך הקפדה של אלוהים על האימאם הזה בבקשתו לחדית ', שסיפר על עצמו, השתמשנו בזה כשיעור לתלמידי ידע. * מוחמד בן יזיד אל-עטר אמר : שמעתי Yaqoub בן סופיאן למשל : (( הייתי במסע שלי ביליתי את חיי, אז אני התמכרתי לכתיבה בלילה, וקראתי במהלך יום הישיבה, אני מעתיק ב. המנורה והיה חורף והמים ירדו בעיניי ולא ראיתי כלום ובכיתי לעצמי כי הייתי מנותק מארצי ומה שהחמצתי מהידע אז עיני התגברו עלי אז ישנתי וראיתי את הנביא – שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שקט – בשינה קראתי : ( הו יעקב, למה אתה בוכה? )) אמרתי : הו שליח האלוהים הלך בוסרה וותארט על מה שהחמצתי . הוא אמר לי : (( עדן מונה )) Phinot אותו הורה בידו על עיני כמו קריאת Alihaa, ו אז התעוררתי Vobesrt, לקחתי רהוט וישב כותב (1). למותר חינוך המעלות 97 – I דע, הו , אדם מוסלמי שיעסוק בבלנובה של המדע הטוב ביותר מהעיסוק בבלנווה של הפולחן וכי האימאמים של ארבעת הארבעה אמרו שפי : שאל את המדע הטוב ביותר של צום תפילה . האימאם אחמד בן הנבל – רחמי אלוהים וברך אותנו בידיעתו – מה שהתפללתי היום אינו חובה, מה שמסביר בממכר אבי זרעה עלי נוואפלי . זה הגיע (( סדר התפיסה )) על ידי השופט עיאד, 3: 234-235 , 240 , 261 בתרגום של האימאם אל- מוחאדית ' , אל-פאקיה אל-עבד אל-זאהיד ( עבדאללה וואהב אל-קוראשי ממצרים. ), בן לווייתו של האימאם מאליק אל-לייט, אל-ת'אורי ואחרים, שמת בשנת 197 ע"ה, אלוהים אדירים ירחם עליו, בו נאמר כי סאהנון אמר : (( אבן וואהב חילק את החיים לשלושה שליש הוא ברבאט, שלישי מודע למצרים, ושלישי הוא על החאג ', והוא הזכיר שזה שלושים ושש חג'ג'. אחיינו אמר : הייתי איתו באלכסנדריה והעם התכנס אליו וביקש ממנו להפיץ ידע, אז הוא אמר לי : זו ארץ פולחן, ואמא שלו רק לעתים רחוקות נתנה לעצמי בה עם עבודת העם, אז הוא עזב את יושב להם בזמנים שבהם הוא היה יושב, ומקבל פולחן ושמירה . לאחר יומיים, הגיע אליו אדם ואמר לו שהוא ראה את עצמו במסגד גדול לעבר המסגד הגדול, והנביא – יהי רצון שאלוהים תפילות ושלום עליו – בו ואבו בכר מימינו, ועמר משמאלו, והיית בין ידיו, ובמסגד פרחו מנורות הטובות והבהירות שבהן. ואז הוא כובה, ואז שליח האל – שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום – אמר לך , עבדאללה, שרוף אותו והדליק אותו, ואז עיכוב אותו, ואז נשארתי ימים וראיתי שכל המנורות היו הולך לכבות, אז אמר אבו בכר : הו שליח אלוהים, אתה רואה את המנורות האלה? הוא אמר – שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום – זו עבודתו של עבדאללה, הוא רוצה לכבות אותה ! אבן וואהב בכה, והאיש אמר לו : באתי להביא לך בשורה טובה, ואם הייתי יודע שהוא מעכיר אותך, לא הייתי בא . הוא אמר : זה טוב, זה חזון שבו אני טיף, חשבתי הפולחן כי היה טוב יותר מאשר הפצת ידע, אז הוא עזב הרבה ( זמן ) ועבודתו ליידע, והוא הסתפק להם לקרוא אותו שאלתי אותו * אבן ווהב אמר : הייתי בידי המלך שכתבתי, ואז התפילה התבססה – ובמונח אחר המואזין נתן אישור – היו ספרים שפורסמו בידיו, ולקחתי את היוזמה לאסוף אותם, אז הבעלים אמר לי : לשליחייך, מה שאתה עושה לא טוב יותר ממה שאתה נמצא ….

…איסמעיל בן אל-אשאת 'אמר כי חזון של תרנגולות עוף נגוע בדאגה וצער ….

…איסמעיל בן אל-אשאת אמר כי חזון דינר הונאה שליו מעיד על דת ועל הדרך הישר, במיוחד אם אין לה דימוי כמו המשקל, נסיריה ואשרפיה, והדינרים הציוריים מעידים על חוסר חוב דרך לא אחידה ….

…איסמעיל בן אל-אשאת אמר, ~מי שראה כי אש נופלת מהשמים או מגשם כמו גשם, כי זו עדות לפורענות, מחלוקת ושפיכת דמים מצד מלכים וסולטנים, ומפגש האיבה בינם לבין הריגתם של אנשים רבים בפרשנות. ~ אבו סעיד, המטיף, אמר כי האש בפרשנות היא משני סוגים: אש מזיקה ואש מועילה, אש מזיקה כפי שנאמר בסמכות אבן סירין כי אדם הגיע אליו, והוא אמר: ראיתי כאילו שורש נסתר אחד נשרף באש ופגע בשני מהאש. הוא אמר לו, ~ארץ פרס היא בקר שאוכל לשנות, אז חצי ממנו נעלם, והחצי השני נפגע ממשהו קטן, אז זה היה כך. זה גם מעיד על פחד, ומי שרואה שהאש נפלה לסיבוב עד שהרסה את כל זה, אז יש מאבק וכספם נעלם, והאש במדבר היא מלחמות, וקול האש הוא המולה ובכי ….

…פאדל עותמאן בן מזון . בין החלומות ששליח אלוהים, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, יזם חזון של אום אל-עלא אנסריה, עין רצה לעות'מאן בן מזעון, בסמכותו של חרגה בן זייד בן ת'אביט ברשות. של אום אל – עלאא – אשת נשותיהם הנאמנות בנאמנות לשליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום – היא אמרה : עות'מאן בן מזאון טס אלינו למגורים כאשר האנסאר הצביעו למגורים של המהגרים, והוא התלונן, חלינו עד שהוא נפטר, ואז שמנו אותו בבגדיו, אז שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בא אלינו, ואמרתי : אלוהים ירחם עליכם, אבא אל-סאייב. העדות שלי עליכם. אלוהים כיבד אותך. הוא אמר : ( ומה אתה חושב ) ? אמרתי : אני לא יודע, ואלוהים אמר : ( לגביו, באה אליו וודאות שאני מקווה לטוב מאלוהים, ואלוהים אני לא יודע, ואני שליח האלוהים מה שהוא עושה לי או ל אתה ) אום אלעלא אמר : אלוהים, אני לא מכבד אף אחד אחריו. היא אמרה : וראיתי את עותמאן ישן בעיניים רצות, ואז באתי לשליח אלוהים שאלוהים יברך אותו ויזכה לו שלום, והזכרתי לו את זה והוא אמר : וזו העבודה שלו ….

…איסמעיל בן אל-אשאת אמר כי הנמלים האדומות הצעירות מתפרשות על ידי אנשים חלשים, והנמלים השחורות הוותיקות מתפרשות על ידי קרבה ואנשי הבית ….

…עות'מאן בן אפאן, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, חזונו בחלום מעיד על חגיגת ידע ועל עניין באיסופו, והורדת ההיבט של אלוהים אדירים ועובדיו . אולי החזון שלו הצביע על כך שהאויבים תקפו את הרואה, השיגו אותו ממנו ואת השגת מותו שלו, ואולי היה לו מזל, פרנסה, מיקום וקרבה לזקנים בגלל המאגמה כי הוא היה שתי האורות והבעל. משתי הבנות . לדעתו של עות'מאן, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו בחיים, הוא דתי ומוג'אהיד עם עצמו וכספו, והוא משמר את הקוראן ומזהיר את מתנגדיו . ומי שרואה אותו בדרך לארץ, או מי שרואה אותו בעיר הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, יזכה לשלמות הלב מרמאות . ואם הוא רואה אותו מתפזר ומוכר, אז מי שחולם הוא תלמיד העולם הזה, והוא מעוטר בידע . ומי שרואה את עות'מאן נהרג בבית, הוא מעליב את משפחת הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ולבו לא פונה אליהם . ומי שרואה את זה בשוק, הוא יהיה ארוז בשהידים וצדיקים, והוא יזכה בידע . ומי שרואה אותו מרותק לביתו הוא דיכוי גדול . ומי שראה שהוא הפך לצלמו או לבש את שמלתו והיה סולטן, הצאן שלו הרג אותו . ומי שרואה שהוא בן זוגו, השתתף בו או התגורר עימו, שיתכונן לאסון שפקד אותו בחרב, מאסר או ייסורים . מי שרואה אותו חי יחיה בבושה וביוקרה, ויגביר את קנאתו ….

…איסמעיל בן אל-אשאת אמר, ~מי שרואה שהפרד שלו אבל, זה מעיד על הגידול בכספו והגעה לכוונתו מצד אישה .~…

…איסמעיל בן אל-אשאת אמר: ~מי שרואה שהוא כותב באחד הצבעים, אז הביטוי שלו הוא כל צבע שחוזר למקורו, ומי שרואה שהוא כותב בדיו ירוקה, אם הוא מתוקן, אז הוא מציין הגידול בדתו ובעולמו, ואם זה מושחת הוא ימות . ~…

…טיהור כאשר שליח האל, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, שלח את הערבים. תפיל בן עמר אל-דוסי יצא עם המוסלמים והלך איתם עד שהתקרבו לטליה והלך עד שמצאנו, ואז קובה עם המוסלמים ליונה. הוא אמר לחבריו שראיתי שראשי מגולח ושציפור יוצאת מפי ושאישה פגשה אותי והכניסה אותי לנרתיק שלה וראיתי את הבן שלי דורש ממני נמרצות ואז ראיתי אותו נעול במקומי. הם אמרו טוב, ראיתי, והוא אמר: באשר לי, טיפלתי בזה. הוא נפגע ממה שקרה לי, אז הוא הרג את הטפיל כשהיד עם היונה ופצע את בנו קשה, ואז הוא שאב ממנו ואז הרג את שנת ירמוך…

…אח עשוי לראות אדם בחלום כאח, סבא, דוד מצד אב, דוד או מישהו שיש לו חלק בירושה, כל זה מעיד על עבודת השיתוף או העזרה בכסף . וחלקם עשויים להתייחס זה לזה גם כן ….

…הזהב אינו ראוי לשבח בפירוש חוסר המילה של מילתו וצבעו הצהוב, ופירושו של צער וקנס כסף, והצמיד ממנו אם הוא עונד אותו הוא ירושה בידו, כך שמי שרואה שהוא לובש משהו מזהב ואז הוא מתחתן עם עם חסר יכולת, ומי שמכה במוט זהב, הכסף שלו נעלם או שהם נפגעים מהם באותה מידה הוא הכה זהב, או שסולטאן כעס עליו וקנס אותו, ואם הוא ראה את זה הזהב הולך, הוא טען בעניין שנאה והוא נפל בלשונות של אנשים, ומי שראה את ביתו עם מדהאב או של זהב, האש התרחשה . ומי שרואה עליו שרשרת או כסף או חרוזים או מהותו של אפוטרופוס ומחקה אמון, ומי שרואה עליו שני צמידי זהב או כסף, יקרה לו משהו רע ממה שיש בידיו, וכסף עדיף מזהב, ואין טוב יותר בצמיד והמשעמם, שליח אלוהים, אלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר: ~ ראיתי כאילו היו שני צמידי זהב בידיי, ואני נשפתי אותם נפלו, אז לקח אותם Mosaylimah, השקרן, ואל-Ansi, הבעלים של Sanaa . ומי שחושב שיש לו קרסול עשוי זהב או כסף, הוא יחווה פחד או ריתוק וריסון . ונאמר כי קרסוליים לגברים הם השרשראות שלהם, ושום דבר מתכשיטים אינו מתאים לגברים בחלום למעט שרשרת, שרשרת, טבעת ועגיל . כל התכשיטים לנשים הם קישוט, ואולי הפרשנות של הצמיד והקרסול לבעל מיוחדת . אם זהב אינו מתכשיט אז הוא נקנס, ואם הוא תכשיט, אז הוא חלש יותר ברוע כי שם אחר נכנס אליו . ונאמר שתכשיטי נשים מציינים נשים לילדיהם, ולכן זהב הוא עבור הזכרים, כסף עבור הנקבות שלהם, והזכר עשוי להתייחס לזכרים, והנקבה לנקבות . ומסופר שאישה נתקלה ואמרה : ראיתי כאילו יש לי קערת זהב משובח, והיא נשברה ומיהר לאדמה, אז ביקשתי אותה, אבל לא מצאתי אותה, אז הוא אמר : האם אתה עבד חולה או עבד? היא אמרה כן, הוא אמר : הוא גוסס . אדם ראה כאילו עיניו זהובות, ולכן רצה שעיניו ייעלמו ….

…האם ניתן ללמוד ולהדריך את מדע הבעת החזונות והחלומות? זה לא סוד עבור כל מי שמתעניין באומנות זו שידע זה הוא מכובד מאוד, ולכן אלוהים אסיר תודה לנביא יוסף באומרו הקב~ה [ וגם אדונך יענה לך וילמד אותך על פירוש החדית ' . .] , ונביאנו מוחמד [ שלום וברכה עליו ] נהג להביע חזונות ולעתים קרובות שאל את בני לווי כמו בחדית 'של סמרה בן ג'ונדוב : כשהנביא [עליו השלום והברכה ] התפלל בבוקר אליהם בפנים ואמר : האם מישהו מכם ראה חזון אתמול ? למעשה, יש לי נקודת מבט בנושא זה. אני מתכוון לאפשרות ללמוד, וללמד את המדע הזה, שהוא שאפשר ללמוד אותו, וללמד אותו . ודעה זו עשויה להיות מוזרה עבור חלקם; הסיבה לכך היא שמדע זה דומה יותר להשראה ולפיזיונומיה, וכאילו הוא מחקה את השליחים, ולכן הוא מצא מבוכה בעניין זה, אך אני מקווה שנעלה את הנושא לדיון כך שהצעתנו תהיה אובייקטיבית . הנה הדבר החשוב ביותר שגורם לי להיות נוטה לדעה זו, ודיברתי עליה בפירוט בספרי : ביטוי החזון, מונחים עכשוויים, שאלות ותשובות, עמ '. 96 , ומעבר לכך, המו~ל : דאר אל תדמוריה . גרעיני אפשרות להגיב אמרו על ראיון סמרתי לשעבר : זה mustahabb כדי לשאול על החזון, היוזמה לפרש, ולהאיץ את היום הראשון, וזה מותר לדבר במדע פרשנות של התגלות, ואת כמו 0.15 / 30 האבן חג'אר אמר, והגיב על השיחה הקודמת כמו בפתיחה 12/437: אינדוקציה ללמד את מדע החזון ואת ביטויו ולהזניח את השאלה לגביו ואת העדפתו משום שהיא כוללת גישה לחלק מהעלומים והסודות של ישויות . אבן עבד אל-בר אמר, כמו באל- תמהיד 1/313, והעיר על החדית הקודמת : חדית ' זה מעיד על הכבוד והסגולה של הכרת החזון, משום שהוא [ יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו ] היה רק שואל על זה לספר לו ולהעביר אותו הלאה, כך שחבריו ידעו לדבר על הפרשנות שלו . השייח 'מוחמד בן עבד אל-ווהאב אמר, כמו באוסף ספריו 5/130: מדע הביטוי הוא מדע אמיתי שאלוהים מעניק לכל מי שירצה מעובדיו . והוא אמר במקום אחר 5/143: המושג חזון הוא מדע אמיתי שהזכיר האל בקוראן, ומסיבה זו נאמר : רק מי שמכיר יכול לפרש את החזון , כי הוא חלק הגילוי . אל- שתיבי, אלוהים ירחם עליו, הזהיר באל- מוואפאפה 2/415: כי אין שום זכות וצעיף שהנביא [ יתפילת האל ושלום עליו ] נתן למעט מה שהיה פטור, אלא שהוא אומה קיבל מודל, וזה ידוע על ידי התבוננות פנימית, ומכאן נתן לו גילוי, ואומתו קיבלה את החזון הצדיק . אמר האימאם מאליק, והוא נשאל : האם החזון מסביר כל יום ראשון? הוא אמר : הוא משחק עם הנביאות, ואז הוא אמר : רק מיטב החזון יעבור את החזון . אם הוא רואה משהו טוב, אמור לו, ואם הוא רואה משהו לא נעים, שיגיד משהו טוב או ישתוק . והאימאם אבן אל-סעדי אמר בתפיר 2/442 שלו : וביניהם היתרונות של הפסוק הקודם : שמקורו לביטוי החזון, כי ידיעת הביטוי היא אחד המדעים החשובים שאלוהים נותן למי שהוא ירצה . הוא גם אמר 2/449: כולל שידע הביטוי הוא אחד ממדעי השריעה, וכי אדם יזכה לתגמול על למידתו והוראתו . ומה מלמדת על קיומו של למידה וחינוך בקרב בני לוויה – אשרף אל-חאלק – מה הוכח כי עומר אבן אל-ח'טאב, ושאלוהים יהיה מרוצה ממנו, נהג לשאול אסמא בינת Umais אל- Khatha'a'miya על ביטוי החזון כמו בתאהד אל-טהדאהב מאת אבן חג'אר 12/399. אבן סעד שהוזכר באל- טאבק 7/124: סעיד בן אל-מוסייב היה זה שחצה את העם לחזון, וזה נלקח מאסמעא בינט אבי בכר, והשמות לקחו אותו מאביה אבו בכר ואבו בכר. לקח את הידע הזה מהשליח האצילי, שנהג לתת לו לפעמים לחצות כמה חזונות, והוא מתקן אותו לפעמים, והוא עלול לטעות בו כמו כל מורה ותלמידו, ותלמיד זה היה בקיא במצבים רבים בהם הוא נבחן, ולכן אנו מוצאים אותו לאחר זמן אחד, והוא הביע חזון שראה השליח, השליח אומר לו בהתפעלות מהבעת הביטוי שלו : כמו כן אמר המלך . אבל קרה לו גם שטעיתי באיג'יהאד שלו, והשליח [ שיהיה עליו תפילת ה 'ושלום ] לא החמיא לו, אלא עשה עוול. אז הוא אמר לו פעם אחת לאחר שעבר אליו : אמור לי, שליח אלוהים, על אבי, אתה טועה או טועה? הנביא אמר : פגעת בחלק והחמצת את השני . לעאישה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנה, היו גם עמדות חינוכיות עם אביה, ולכן היא הציגה בפניו חזונות, והיו לו כמה מצבים עם שליח האל [ יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו ] . לכן, היא הייתה אלימה פעם אחת כאשר הביעה חזון לאישה שבעלה גוסס וילד ילד שנגרם לו עוול באומרו : [ מה, עיישה אם אתה מביע את החזון בפני המאמין, אז הביע אותו בפניו. בטוב ….] והעד מהחדית 'ביקש מאיישה לנהוג בגישה ספציפית לביטוי, שהיא לבזבז אותה על טוב . האימאם אבן חלדון הצהיר בהקדמתו, עמ ' 389, שידע זה הוא אחד ממדעי השריעה, וזו תאונה בדת כאשר המדעים הפכו לחפצים ואנשים כתבו עליו, וביטויו נמצא בקודמים ובגב, וידע זה עדיין מועבר בין הקודמים ….

…והאיש הצעיר : בפירוש האויב של האיש, אם הוא לבן, אז הוא אויב נסתר . אם הוא שחור, הרי שהוא אויב עשיר, ואם הוא בלונדיני, הרי שהוא אויב של זקן . אם הוא היה דילמון, אז הוא אויב נאמן . אם הוא היה רוסטאק, הוא אויב גס . אם הוא חזק, אז הוא עוצמת האיבה שלו, ואם הוא לא ידוע, ואם הוא ידוע, אז הוא שלו . מי שרואה שצעיר עוקב אחריו, אז הוא אויב שהוא ינצח . אם הוא רואה זקן שמפקח עליו, הוא מאפשר לו לעשות טוב . ואם הוא צעיר המפקח עליו, הרי שהוא אויב המסוגל לו, כי הוא מעליו . ואם ראה איש זקן כאילו הפך לאיש צעיר, הרי שהוא נבדל בפירוש חזונו, ויש שאמרו שיש לו הנאה מחודשת, ויש שאמרו שהוא מופיע בדתו או במחסורו העולמי, ויש אמר שהוא גוסס, ויש שאמרו שהחזונות שלו מעידים על היותו חד, כי לב השייח 'הוא צעיר מדאגה ותקווה . אם הוא רואה צעיר לא ידוע ושונא אותו, אז הוא נראה שיש לו אויב שנא לעם . אם הוא אוהב אותו, הוא נראה בעיניו אויב אהוב ….

…בחלום היא קומתו של גבר, ושני הגברים הם כוחו בתקופות טובות ורעות . אם הוא ראה שרגליו עולות לשמיים ומתרחקות ממנו, אז אביו נפטר . אם היה רואה שהם הובאו, הוא היה מאכזב בכספו . אם הוא רואה שהוא ניאף ברגלו, אז הוא הולך מאחורי הנשים . ואם הוא רואה שהוא הולך יחף, אז הוא יהיה עייף ואובססיבי, ואם הוא רואה שהוא אוכל אדם, הוא יזכה לקרבה ואמצעים לאלוהים הכל יכול, וענייניו יצליחו, וכל צרכיו מתקיימים מעניין דתו ועולמו . ומי שרואה שרגליו בוערות, מה שיש בבעלותו ישתנה וישתנה . ומי שרואה שיש לו הרבה רגליים, אז זה טוב ותועלת למטייל, ולאלה הסובלים מנהיגות, ולמלחים מסע עם תועלת רבה, לעניים יש דברים למי שמקווה מדברים טובים , עבור העשירים, החולי והמחלות, עבור חולי העין, ראייתו נעלמת, ועל האנשים הרשעים מאסר, צער והאשמה . ומי שרואה את אחת מכפות רגליו כאבן, היא מתייבשת ואינה מרוויחה ממנה . הוא הרגיש שדאס מלך, זה משפיע על שני גברים ושני גברים, דינרים מהלכים תמונה של המלך . ומי שראה שרגלו חתכה חצי מכספו מזהב . ושני האנשים הם אבות . ומי שיש לו רגל ישרה או הרבה בהונות ברגל, הוא יקבל נחמה, אכזריות וכוח . ומי שראה ששני גברים חותכים את הזהב שלו, אולי זה מעיד על מותו . ומי שרואה שרגלו שבורה, אל תתקרב לסולטן במשך ימים, שיעזוב את ארצו, ויבקש מאלוהים בריאות . נאמר : אם הוא חולה, זה מותו . ומי שיראה שאחת מרגליו ארוכה מהאחרת, הוא ייסע ויעזור . ואם הוא עשיר, אז הוא יחלה, כי העשירים צריכים מישהו שילך בענייניו . ואיש המלך מציין את אנשיו, ואם מלך רואה שהוא כרת את איש מלך אחר, הוא לוקח עבדים מאנשיו . ומי שרואה שיש לו ארבע רגליים, אם הוא עני, הוא נוסע ומקבל עזרה, ואם הוא עשיר אז הוא חולה, וזה עשוי להצביע על אריכות הימים שלו ועל זקנתו, וזה מעיד על המטופל שהוא גוסס, ומי שרואה שהוא הולך על רגל אחת מעיד על כך שחצי מכספו או מחצית מחייו נעלמו . ומי שרואה שהוא הולך על שלוש רגליים, הוא לא מת עד שהוא הולך עם המקל, לא בגלל זקנתו, חייו הארוכים, או בגלל מחלה הפוקדת אותו . והשופט והמושל אם הוא רואה שיש לו הרבה רגליים ללכת איתן, אז הוא מבודד ולא הולך אלא עם סוכנים . ומי שרואה שרגליו עשויות ברזל מעיד על כך שאריכות החיים שלו, כסף טוב בפרנסתו ובכסף שלו, ואם הוא רואה אותם מזכוכית מעיד על חוסר חייו וחולשת יכולתו . אם הוא יראה אותם מזהב, אז הוא יחפש אותם בזהב עבורו, עם קנס . ואם יראה אותם מכסף, יחפש אותם בחיפוש נשים . ואם ראה אותם מנחושת, ביקש אותם בפשיטת רגל . אם הוא רואה אותם מעופרת שמצביעים על קהות או שיתוק, אלא אם כן יש בחזון ראיות שמעידות על טוב, אז הוא משתדל איתם להנאתו של אלוהים אדירים, או שהוא עומד איתם למען האל הכל יכול . ואם הוא רואה את בשר רגליו נעלם, זה מעיד על צדקתו . ואצבעות רגליו מעידות על מעשי הצדק . ומי שרואה שרגליו כואבות, הוא רדף אחרי צרות, ומוטל עליו עונש . ונאמר : מי שסובל את רגלו הופך ממצב אחד למשנהו ….

…ומי שראה שהוא הפך לאיש צעיר שונה בפירוש חזונו, ונאמר שיש לו תענוג מחודש, ונאמר כי חסר גדול מופיע בדתו או בעולמו, ונאמר שהוא גוסס, ונאמר שעם כמה חברים מופיע איבה על זהירות ותקווה, וחלק מזה ומה שמתאים לו במונח קישוט הוזכר. ויצירה ….

…רעב אם חלמת על רעב, זה מנבא שעבודתך לא תתוגמל וכי מחלתך תהיה אסון . החלום הזה בדרך כלל רע . אם תראה את אויביך מתים מרעב, תצליח בתחרות . אם חלומות של רעב נקטעים בתוהו ובוהו גדול הנובע משינה קלה תוקף ראשים קרועים עם כאב תופת, שופך דאגות לנפש, מכופף דגלי תקווה, אז העצב שלך עם התעוררות מלווה בדיכאון ובסימני מצוקה וייאוש יגדל עם זה לפני שאיפה. גוסס והורס את הגוף . אם אתה חולם שאתה רעב, זה מנבא שהעסק שלך יפסיד ושאתה תאבד את החברים שלך . אם אתה רואה אחרים ברעב, אז זה מנבא הפסדים בעסקים ובמסחר, ותנאים לא טובים לחברות ….

…רעידת אדמה היא בחלום פחד מסמכות . ונאמר : רעידת אדמה היא תאונה המתרחשת על ידי המלך הגדול ביותר, ואם היא כללית, אז התאונה היא כללית . אם מראה הר רעד או רעד, או הסיר את מקומו, ואז התיישב במקומו, הרי שהוא שליטתו של אותו מקום . ומי שרואה ארץ שהתערערה וכת אחת נחרבת בה וקבוצה אחרת נמסרת, אז הסולטן היה יורד לאותה ארץ ומענה את אנשיו . נאמר : זה מעיד על מחלה קשה . ואם רעידת האדמה פוגעת בארץ, המלך מדכא את נתיניו . ומי שרואה את האדמה רעדה, והשמיים מוטרדים, אז יושבו אנשי העיר ההיא בסמכות, והם יסבלו ממחלות ומחלות בעצמם ובעושרם . ואם אדם רואה שהאדמה זזה בחלום, אז זה מעיד על התנועה והחיים של החזון איש . ומי שרואה שהאדמה רעדה, אז זה אסון שמשפיע על אותה הארץ מסמכותה, או שהאזור חשוף לארבה, ברד, בצורת או פחד גדול . ואם אתה רואה רעידת אדמה בחלום, זה מעיד על פאניקה, פחד וחדשות מטרידות . ואם אישה בהריון ראתה אותה, היא ילדה . רעידת האדמה עשויה להצביע על הפרעה באנשים, ואם הקירות מתמוטטים, יתרחש מוות אמיתי, והיא עשויה להצביע על כך שהמחפש גוסס . והרטט של האדמה הצחיחה הוא עדות להמלצתה ולגידולה על ידי עיבוד . אולי זה הצביע על תחיית המתים . רעידת האדמה מעידה על נסיעה בים, או ריקוד ושמחה, או הפרעה בנסיעה בים . אולי רעידת האדמה הצביעה על מצוקת הבעלים . אם רעידת האדמה הייתה בפרדס, הדבר העיד על שפע הצמחים ועל שפע פירות הקיץ, וזה הצביע על מרדה של תושבי הכפרים . אם הוא ראה אותה בחלום, והחזון היה בחודש מאי, זה מעיד על מאבק המתרחש בין אנשים וסכסוכים מתמשכים . ואם הוא ראה את זה בחלום, והחזון היה ביוני, זה היה עדות להשמדת הרשעים, ואם היה זה יום, הדבר הצביע על חידוש עמדות החוקרים . אם הוא ראה אותה וזה היה ביולי, זה הצביע על מותו של אדם גדול . ואם הוא ראה את זה וזה היה באוגוסט, זה הצביע על אויב שבא לארץ ההיא . ואם הוא ראה את זה וזה היה בספטמבר, זה מצביע על אדם מוזר שמגיע לארץ ההיא, והוא מקבל כאבים שבעקבותיהם המוות . אם הוא ראה אותה וזה היה באוקטובר, זה מעיד על המחלה ועל בטיחותן של נשים בהריון . אם הוא ראה אותה וזה היה בנובמבר, זה מעיד על נפילת נשים בהריון . אם הוא ראה זאת, וזה היה בדצמבר, זה הצביע על התרחשות של מחלה קשה ומוות בביטחון מצד האויב . אם הוא ראה אותה, וזה היה בינואר, זה הצביע על מות הנוער . אם הוא ראה אותה וזה היה בפברואר, זה הצביע על רעב ונפילת נשים בהריון . ואם הוא ראה את זה וזה היה במרץ, זה היה עדות לשגשוג ….

…גבר צעיר אם אתה חולם לראות אנשים בראש הנעורים, זה מצביע על יישוב סכסוכים משפחתיים וזמנים מתאימים לתכנון פרויקטים חדשים . אם אתה חולם שאתה שוב צעיר, זה מנבא שתעשה מאמצים אדירים להחזיר את ההזדמנויות שהוחמצו, אך עדיין תיכשל . אם אם בנה תראה שוב ילד או ילד קטן, זה מנבא שהפצעים הישנים יבריאו וירדפו אחר תקוותיה ושמחתה הצעירה . אם נראה שהילד גוסס, היא תיפול לצער ואומללות תלווה אותה ….

…הכתר הכתר בחלום מציין את הידע, את הקוראן ואת המלך . אולי לבישתו מעידה על חידוש המדינה, או על כפיית האויב . אם אישה תראה את הכתר על ראשה, היא תתחתן עם גבר רזה, עשיר או חזק . ואם הייתה בהריון, היא ילדה ילד . ואם אדם רואה כתר על ראשו, אז הוא יזכה לכוח זר, ואם משהו שמתקן אותו נכנס לשלום דתו, אחרת יש בו משהו שמתקלקל, כי לבישת זהב לא נעימה בשריעה לגברים . הכתר עשוי להיות אישה, בעלת כוח רב, עשירה ואמידה . ומי שראה את זה והיה אסיר בכלא הסולטן, הוא היה יוצא ומכבד את פקודתו כשם שציוויו של יוסף עליו השלום היה עם המלך, אלא אם כן היה לו ילד נעדר, אז הוא לא ימות עד שראה אותו והוא יהיה הכתר שלו . הכתר המשובץ בחומר עדיף על כתר מוזהב בלבד . והכתר הוא מלך הפרסים או הסולטאן . ואם אישה ראתה שעל ראשה כתר זהב, משובץ בתכשיטים, ואם אי פעם התחתנה עם אדם שיש לו עולם ועושר, ורק היה ראוי, מחלה קטנה הייתה זרה, אם הוא היה מזהב רק אז הוא היה בעל שייח 'קשיש, ואם היה לה בעל, היא תלד בן שישלוט באנשי ביתו . אם סולטן רואה שהוא חבש כתר זהב ואז לא מאמין או זונה, אז ראייתו אבודה . אם הוא חובש כתר זהב ומהות, הוא יזכה בסמכות זרה ויאבד את דתו . ונאמר : מי שרואה שיש לו כתר על ראשו והוא כשיר לכך, אז ההנהגה שהוא משיג על עמו . אם אישה רואה שהכתר שלה נחטף ובעלה חולה, אז בעלה גוסס ….

…אם חלמת למות, אז זה מנבא שאתה מאוים על ידי רעות ממקור שתרם להתקדמותך וברך אותך בעבר . אם אתה רואה אחרים גוססים, זה מבטא בדרך כלל מזל רע עבורך ועבור חבריך . אם אתה חולם שאתה הולך למות, זה מצביע על כך שהזנחת יתר על המידה של ענייניך תשפיל אותך . המחלה מאיימת לפגוע גם בך . אם אתה רואה חיות בייסורים של גסיסה, זה מצביע על כך שתינצל מהשפעות רעות אם החיה פראית או פראית . אבל אם אתה רואה חיות מחמד שמתות או סובלות מכאב גוסס, זו עדות מרושעת . מכיוון שכאשר אירועים טובים או רעים מתקרבים אליך, צורות אלו של גסיסה מייסרת לוקחות אותך להשפיע עליך בשמחה או בכובד המצב אליו אתה עומד להיכנס כשאתה מתעורר, פונה לעניינים מהותיים, והיא עושה זאת על מנת לעזור לך בשליטה עצמית, וזה חיוני כדי להתמודד עם כל המצבים ברוגע ובנחישות ….

…ירייה אם חלמת שנפגעת מירי והרגשת שאתה גוסס, זה מנבא שתיתקל בבעיות ותפגע בקנאה ובקנאה של חבריך . אבל אם נמלטת מהמוות והלכת, תתפייס איתם במהירות בהמשך . אם אתה חולם שמטיף יורה בך, זה מנבא שתתעצבן על ידי חבר שתוקף אותך ברעיונותיו ומאשים אותך בשקר ….

…ומי שרואה את לשונו במשך זמן רב כשמתדיינים, אז הוא מנצח. ומי שרואה שלשונו קשורה מעיד על עוני ומחלות, ונאמר ניצחון ואומללות, ומי שרואה בלשונו דבר שפוגע בו או מכחיש דבר כמוהו כשהוא ער, אין זה ראוי לשבח וריבוי הלשון אינו חוכמה, היגיון ומתיקות דיבור, ומי שחושב שלשונו ארוכה, הוא עשוי לדבר הרבה ואולי לפשט אחד מזיק ומי שרואה שהוא נשך את לשונו, אז הוא מתחרט ומי שרואה שהוא מסתכל בלשונו ואז הוא נשמר מפני החלקה, ומי שרואה שלשונו שחורה, אז הוא יהיה משורר או שהוא יראה שהוא צהוב שמעיד על מחלה, ולגבי שינוי הלשון, זה לא ראוי לשבח, ומי שרואה שהוא אילם או כבד, אז זה שחיתות בדת שלו ומזה הוא ראה שלשונו מנותקת, כי הוא טוב בדת שלו ואולי קצת מדברים עליו אלא אם כן הוא נמצא במריבות, ואם הוא נמצא בזה , ואז הוא חרג מהוויכוח שלו ent ואין בו טוב, ואם הוא חולה גוסס או עם קוץ או עמדה שמעידה על מותו של סופר או המתרגם שלו ונאמר שהוא הוסר מסמכותו ונאמר שזו ו כניעה ואולי הלשון הייתה זיכרון האדם, גאוותו וכנותו…

…הצוואר : מזכירות וומודה, וגידול החובות והגדלת ביצועי המזכירות, וירידה שלמות בביצועי המזכירות : המסור היה בשכונת הצוואר מוקף, זה לא תומך בכספו באומרו הקב~ה : ~ סאטוקון איזה בוקלואה יום התחייה . ~ אם הוא רואה שהכלב שלו התפוצץ בדם, הוא גוסס . אם האימאם רואה חספוס בצווארו, אז זה כוחו בצדק שלו, ודיכוי האויבים שלו, והקשחת הגב היא כוח על מה שאלוהים חיקה, וקומה טובה מעידה על מעוף ומעוף . השיער על הגב מעיד שיש לו כסף ויש לו כסף . וגילח את גב הביצועים של המזכירות ולבטל חובות . אם הוא רואה שאין לו שיער, הוא מציין את פשיטת הרגל שלו . ואדם ראה כאילו צווארו אינו ארוך ולא קצר, אז הוא סיפר את חזונותיו במעבר חצייה, אז הוא אמר : אם אתה בעל נימוסים רעים, האופי שלך טוב, ואם אתה אמיץ, האומץ שלך גובר, ו אם אתה בעל אופי גרוע אתה מכובד ….

…חזונו של אלמובטן בסמכותו של מחסום בן האני אלמכזומי בסמכות אביו – ועברו עליו מאה וחמישים שנה – הוא אמר : כאשר הלילה בו ישלח שליח אלהים אותו והעניק לו שלום, נולד, איוואן שבור רעד, וארבע עשרה מרפסות נפלו ממנו, והאש של פרס כובתה ולא כיבתה אלף שנים לפני כן , והאגם ירד. Saveh , ודעה Mobman Ebla קשיים להוביל את הסנדק הסוסים ניתק את החידקל והתפשט במדינתה , כשהוא נחרד חלקית מה הדעה Vsber צריך לעודד , ואז השקפה כי לא מסתיר את זה משריו ומרסבת הוא שם את הכתר שלו וישב על המיטה שלו ולהכניס אותם אליו כאשר פגשו בו סיפר להם על אותו כי שלחה אותם זה והזמין אותם וזה בזמן שהם כאלה, כאשר ספר הוזכר אליו גוסס מתוך האש , הוא גדל ממצוקתו , והכופרים אמרו : ואני רפורמתי את אלוהים המלך , ראיתי בלילה הזה – וסיפרתי לו את החזון בגמלים – ואז הוא אמר : מה זה ימובאן הזה והוא ידע לעצמו על זה – ואז אמר : תאונה זה מהערבים , אז הוא כתב בזה : מי ששבר את מלך המלכים לנועמאן בן אלמונדהיר , אבל אחרי שהוא כיוון לאדם שידע על מה הוא רוצה לשאול אותו , והוא כיוון אל אותו עבד אל-מסיח בן עמר בן חייאן בן בקילה אל-ע'סאני. כשהגיע אליו הוא אמר לו : אתה יודע מה אני רוצה לשאול אותך על זה? הוא אמר : המלך יגיד לי אם יש לי ידע עליו אחרת אמרתי לו את מי שהוא מכיר . הם אומרים לך מה הדעה , הוא אמר : מודע לה בחינם גרתי בפאתי אל – שאם אמר לו פן , אמר : המוות שאל אותו מה שאלתי אותו והחמצתי את התשובה שלו , הוא רכב על גמל עבדול כריסט אפילו הציג. על Facet פיקח על המוות ובירך אותו והחיים לא Ihr Facet Gowaya הוא יצר את עבדול המשיח. הוא אומר אם חירשת ששומעת את אוספי תימן והזכירה שבעה פסוקים של שירה . כששמע סתיח את שערו, הוא הרים את ראשו ואמר : עבד המשיח על גמל הנופל לגג והוא הגשים את הקבר. עמק אשווה ואגם סאווה עלו על גדותיהם, ואש פרס כובתה, ולכן הלבנט אינו נועד לפני השטח של שאמה, שממנו יש מלכים ומלכות לפי מספר המרפסות וכל מה שבא. ואז סתיח בילה את מקומו, אז עבד אל-מסיח יצא למסע והוא אמר – והוא הזכיר לו שבעה פסוקים של שירה. כאשר עבד אל-משיח הגיע לכשרי, נאמר לי באומרו שסואתי אמר עד שיהיו בינינו ארבעה עשר מלכים שהיו עניינים ועניינים. עשרה מהם שלטו בארבע שנים, והשאר לרצף של עות'מאן בן אפאן – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – ומהחזון שהתרחש מה שהורה עבדול-מטאליב בן האשם, סבו של הנביא, עשוי תפילת האל ושלום עליו, שחפר את זמזם אחרי אנדרס את מיקומו וחנן את השפעתו. אבן אישאק אמר לי יזיד בן אבי חביב אל-מסרי, בסמכותו של מורתאד בן עבדאללה אל-יזני, בסמכותו של עבדאללה בן זאריר אל-גרפי, שהוא שמע על אבן אבי טאליב – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – חדית 'מזמזם מתרחש כאשר הורה לעבדול מוטאליב לחפור אותו, ולכן עבד אל-מטאליב אמר שאני ישן כאשר האבן באה אלי הוא אמר : אני חופרת טוב. הוא אמר : אמרתי, מה טוב? הוא אמר : ואז הוא הלך ממני. כשלמחרת חזרתי למיטתי וישנתי בה, הוא בא אלי ואמר : חפר באר . הוא אמר : אז אמרתי : זה לא נכון . הוא אמר : ואז הוא הלך . כאשר מחר היה היום, חזרתי שלי במיטה ואת ישנה בו , אז הוא בא אלי ואמר : לחפור את משוגעת , אמר : אז אמרתי : מה הוא מי הוא שפוי? הוא אמר : ואז הוא עזב אותי . כשלמחרת חזרתי למיטתי וישנתי בה, הוא בא אלי ואמר : חפר זמזם , הוא אמר : אמרתי : מה זה זמזם? הוא אמר : לעולם לדמם או להתאבל , את עולי הרגל הגדולה ביותר להשקות , ואת זה הוא בין דגן לבין הדם , על בור של אדיר עורב , בכפר של נמלים . אבן אישאק אמר : כאשר בינו שהצביע על ידי המקום וידע שהוא אישר מחר במאיול ובנו הרית בן עבדול מוטאליב לא אותו יום נולד חאף אחר כשהוא נראה לעבדול ביקוש רב מקפל קוריש ידע כי כשהוא מבין שלו צריך והם אליו ואמרו : הו עבדול מטאליב זה טוב אבינו ישמעאל, ושיש לנו זכות בזה . אז היינו איתך בזה . הוא אמר : אני לא עושה את העניין הזה. העניין הזה הוטל עליו בלעדייך ואני נתתי אותו מקרבך . אז הם אמרו לו, אז אנחנו עושים לו צדק , כי אני לא עוזב אותך עד שאנחנו מתקוטטים איתך על זה . הוא אמר : אז תעשה ביני לבינך את מי שאתה רוצה, אני שופט אותך אותו , הם אמרו : הכוהנת בני סעד בן הודחים? הוא אמר : כן , הוא אמר : וזה היה בפיקוחו של הלבנט, אז עבד אלמוטאליב רכב עם קבוצה מבניו של אביו מבני עבד מנף ורכב מכל שבט מקורייש נפאר. הוא אמר : ואת הארץ, אז , היא מותנית . הוא אמר : אז הם יצאו גם אם היו כמה מהמשמרות האלה בין החיג'אז ללבנט. המוטאליב וחבריו היו צמאים עד שהיו בטוחים במוות, אז הם ביקשו משבטי קורייש איתם, והם סירבו ואמרו : אנחנו במטאפורה ואנחנו חוששים לעצמנו כמו שקרה לך . כשראה עבדול מוטאליב מה העם עשה וממה הוא חושש לעצמו ולחבריו, הוא אמר : מה אתה רואה? הם אמרו : לא ראינו דבר מלבד לעקוב אחר דעתך, אז עברנו את מה שאתה רוצה . הוא אמר : אני רואה שכל אדם מכם חופר את זה לעצמו כשיש עכשיו הרבה כוח. בכל פעם שגבר נפטר, חבריו דוחפים אותו לבורו ואז מראים לו עד שאחרון מכם הוא אדם אחד, השערוריה של אדם אחד , שבוי בכפר שרכב כולם ביחד . הם אמרו : כן, מה שהזמנתי . אז קם כל אחד מהם, חפר אותו ואז ישב וחיכה למוות של צמא . יתר על כן, עבד אל־מוטאליב אמר לחבריו : אלוהים, אם נזרוק אותנו לידינו, כך גם המוות. אנחנו לא שובתים בשטח ולא מחפשים את עצמנו בגלל חוסר האונים. אני מקווה שאלוהים יספק לנו מים בכמה מדינות. הנפלט על ידי פרץ תכת חווה מונה להגדיל מים מתוקים עבדול מטאליב וגודל חבריו ואז ירד ושתה ושתה את חבריו ושרטט אפילו מילא את אוסגאתם ואז קרא לשבטי קוריש אמר : בוא למים שאלוהים נתן לנו כדי שהם שותים Vacherboa ו Astqgua הגיע Fsharbwa ו Astqgua ואז אמר : אולי אלוהים בילה לך אותנו, הו עבד Muttalib, על ידי אלוהים, אנחנו אף פעם לא לריב איתך זמזם . המים שנותנים לך לשתות את זה במדבר הזה, שהם נתון לך לשתות זמזאם מתייחסים למבוגר סגאטק , והוא חזר וחזר איתו ולא הגיע לכוהנת ונפטר בינו לבינם . אבן אישק אמר : זה שהגיע אליי מחדית 'של עלי בן אבי טאליב – שאלוהים ישמח ממנו – בזמזם . ב בהקשר Bayhaqi הרומן הוא ההקשר שבו האמור לעיל והן שלדבריו : HAF הפקיד אפילו מים Fajrgaha של ההחלטה אז Tbhrha לא לדמם אפילו אז הוא בנה שחייה Vtefq הוא ובנו Bntzaaan. הם ממלאים את האגן הזה וכתוצאה מכך אנשים חאג 'וישר נפרדים מליל הקוראיש פייסאלחה עבדול מוטאליב כשהוא נהיה , כאשר הוא אכל את השחיתות שלו שנקרא עבדול מוטאליב רבבו ורי בחלום שנאמר לו : תגיד : אללה, אני לא לפתור את זה למתרחץ אבל זה פיתרון חד לובל , ואז קוויהם , אז הוא עבדול מוטאליב כשקוריש לא הסכים במסגד בכה איתו שאני אז מבלה לא קלקל את האגן שלו על ידי אחד הקוראים אלא חוץ מזריקת מחלה בגופו עד שהם עזבו האגן וההשקיה שלו ….

…המזמור נראה בחלום מסמל בידור, משחק ועורר סכסוכים, ואולי הוא מעיד על שמחות ותענוגות . ומי שראה שיש לו חליל ונמנה עם אנשי הקריאה התמזל בזה, על כך שאמר עליו השלום על אבו מוסא : ( נתתי חליל ממזמורי דוד ). והאבוב מיילל . ומי שראה שמלך נתן לו חליל היה מגיע למדינה אם הוא מאנשיה, ופרח אם לא היה מאנשיה . ומי שרואה שהוא מצפצף, הוא ילמד את הקוראן ומשמעויותיו ויקרא אותו היטב . ומי שרואה שיש לו חליל זהב בידו, אז יפיץ את חכמתו אם הוא חכם . זה למטופל את מותו, עבור הרכילות הנרתקת, ועבור תלמיד הילד בן . ראה גם את הלהקות, וראה את הקנים ….

…2 – זמן לראייה : היבט זה הוא מעברי חומר במיוחד ; מכיוון שהם אלה שעוסקים בכך , מכיוון שלדעת זמן החזון יש חשיבות רבה למעבר , וחזונות מסוימים עשויים להיות סימן לנישואין, להריון או להצלחה בלימודים , אז השאלה לגבי הזמן של החזון נחוץ כדי שהאדם שעובר על שאלת החקירה והתובנה יוכל להביע את הקשר שלו עם הזמן . חזיונות כמו גם זמן עם קשר חזק עם הביטוי , מה לראות החום הקיצוני הם שונים ממה שנראה על החומרה הקרה , Valenar, עבור למשל, את האשמה הראשונה , ו ב שני לשבח ופרות ב החזיונות שהיו נתפסים אכלו בזמן שהם מברכים , והיו נתפסים הנאכלים ללא בזמן הלא הנכון , ובעיקר כי הוא ראה בזמנו ובזמן שלו הוא טוב ביטוי . כאילו ראה שהוא לובש בגדי חורף בזמן החורף הזה טוב וההפך הוא הנכון , וכמו שראה שהוא מבצע חג'ג 'וזמן הראייה בזמן חג'ג' שונה מאלה שראו שהוא עשה חג'ג 'בשעה זמן שאינו זמנו , וכן הלאה , אנו מוצאים כי לשאלתו של המביע אודות זמן החזון יש את היתרונות שלה . האם זה דבר אחר לקרוא לו שאלה לגבי חזון התקופה , כמה מהשואלים על חזונות אומרים לך : ראיתי כאלה ואחרים, ומופתעים מלהגיד לך אירועים ישנים המתרבים לשאול על הזמן של אלרה או אומר לך : זה הוא של כאלה בשנה , וגם זה סוג של חזיונות עשוי הושגו עבור הצופה, אין תועלת מן הפעולות של המוח בו ואין טעם זה עבור המעבר ובגלל זה הוא מזניח אותה , ו עדיף לספר את החזונות במעבר בזמן שנוח לו ולא להגזים בכך , וכמה מחברים הצהירו כי ביטוי החזונות עדיף לאחר עלות השחר ולפני שהשמש זורחת משתי סיבות : ראשית : איש החזון זוכר החזון לא שוכח לא לקח להם הרבה זמן אחרי , ואת השני : יחסיו חוצים זה זמן טוב יותר מאחרים להשתתף הבנה של שני המעברים , עליו השלום, אמר לו 🙁 אלוהים יברך האומה שלי Bkorha ) (1 ), ולעניות דעתי הצנועה n כי הקצאת הזמן ללא זמן ההעדפה לפעם אחת על פני האחרונה היא יחסית ומשתנה מאדם לאדם, וזאת בשל הרגל המעבר מלכתחילה . האם דבר אחר צריך לעשות בזמן , יש הסבורים כי חזון היום חזק יותר מחזון הלילה, וגם זה אינו הוכחה חותכת לכך , וחלקם אמרו : הוא נותן לה את מה שהיה מנמנם , ובתוך שלי הדעה, הדבר החשוב הוא לקצץ את החזון אם החזון , מכיוון שהנפש עשויה להיות עסוקה בבכאלח בחיי העולם ומכיוון שמלכות הרואה קרובה אליו ומכיוון שיש בו משהו רצוי למהר , כגון דחיפת טוב או אזהרה מפני חטא וכדומה (2). ____________________ (1) הוא מסופר על ידי האימאם אל-טירמידהי בספר המכירות, פרק על מה שמגיע מוקדם בסחר – התייחסות קודמת – והוא סיפר ​​על ידי אבו-דוד בספר הג'יהאד, פרק על חדשנות בנסיעות – התייחסות קודמת – , והאימאם אבן מג'אה סיפר את זה בסעיף סחר המסחר על מה שמבקשים מברכת בכור – התייחסות קודמת וזה סיפר על ידי אחמד במוסנד שלו במוסנאד של עשרת המיסיונרים של גן העדן וממוסנאד של האימאם עלי בן אבי טאליב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – התייחסות קודמת – והוא נאמר על ידי אלדראמי בספר האדונים , פרק, אלוהים יברך את אוממה שלי בכורה – התייחסות קודמת . (2) ראה : אל- נוואווי על ההסבר של סאהיח מוסלמי – התייחסות קודמת – (15/35) ** צוטט מאת ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…הסוג השלישי של חזיונות : אשר הוא בהשראת כל העבדים , והקליט כמה חזיונות חוקרים אומרים : כאשר מתבהרים עצמו , ולהיפטר סודותיו של רעיונות רעים , ולכבד את לבו, את הזיכרון של אללה , לא רואה רק באמת כנה , וכי הוא החזון האמיתי כי כפי שתואר להיות חלק הנבואה (1). הנביא הקדוש, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אומר בחדית 'המוסכמת שהוא עם אחמד במוסנד שלו גם מהקריינות של אנאס בן מאליק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו : ~ חזון המאמין הוא חלק מארבעים ושישה חלקי הנבואה ”(2). הכתר כאשר הדיבור הזה מושהה מכיוון שהוא כולל כמה מהנושאים החשובים : אני אומר : החדית 'הזה סיפר מקבוצת בני לוויה שונים מילולית , סיפר ​​לאנאס את השייחים האלה , ומסופר על ידי האימאם אחמד ושייחים כמו פולחן שקט , כמו גם אבו. Dawood ו- Tirmidhi , ומסופר על ידי האימאם אחמד ושני השייחים ואבן מג'אח מהחדית 'של אבו הוריירה . במשך מספר החלקים : כמה רומן באו או לכסח מוגבל רק אל העד כאמור ההסבר של מוסלמי Sahih – Nawawi כמפורט : זה הגיע בוכארי ומוסלמי : ~ חלומות הם חלק ~ של הארבעים – שישה חלקים של הנבואה ~ כמו בעבר (3). על פי עד המוסלמי ~ של ארבעים – בת חמישה חלקים ~, גם נאמר : ~ חלק שבעים .~ על פי Tabaraani : ~ חלק שבעים – שישה חלק ~ . כדי Ibn'Abd אל-Barr של רומן : ~ עשרים ושישה חלק .~ כאשר האימאם אחמד ~ חלק מהחלק החמישים .~ על פי אל- טירמידהי : ~ חלק מארבעים והחלק ~ . כאשר טברי : ~ חלק מארבעים ותשע החלק ~, ויש לו גם : ~ של ארבעים וארבע .~ הוא הגיע גם מאבן עבאס : ~ חלק ארבעים חלק . ~ אנחנו כאן מול כמה רומנים ופחות חלק מהעשרים ושש ורובם של השבעים ושש , אמר נאווי בהסבר על המוסלמי האמיתי (4): ההבדל הזה מתייחס למקרה של ההבדל הרואה , המאמין הוא טוב להיות חלק כומר וואה של הארבעים – שישה חלקים ואת החלק החוטא של שבעים חלקים , The ההבדל של אנשים אוהבים מזרנים ובכל פעם שאמרתי החלקים היו החזון קרוב יותר לאמת , וזה נאמר להיות כי של אשר החלק הנסתר של השבעים , וכמובן חלק הארבעים – שש . שייח אמר מוחמד בן Uthaimin, שאלוהים רחמה עליו : העובדה כי המספר הוא חלק תואם ארבעים ושישה חלקים למציאות ביחס התגלות שהתגלתה לי, הנביא, יהי רצון שתפילת אלוהים ושלום עליו, כי ההתגלות הראשונה הייתה החזון הצדיק מרבי אל-עוואל לרמדאן, וזה חצי שנה , ואז אלוהים גילה לו אחרי זה ב התעוררות למשך שארית חייו , אם אתה מייחס על רקע זה לשאר עידן ההתגלות, זה היה חלק מארבעים ושישה חלקים : כי ההתגלות הייתה עשרים ושלוש שנים ושישה חודשים. ~(5) העובדה שהחזון היה חלק מהנביאות הפכה לבעייתית למרות שהנבואה נקטעה במותו של הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ואזכיר כמה מהנאמר בהבהרה. זה . הוא אמר המשמעות של פסוק להיות חלק הנבואה : כי טוב כנה המוסלמי, מתאים במקרה אם הנביאים, אשר רואים את הבלתי נראה, שבניגוד הכופר החוטא המעורבב, ולעקוב אחר זה כדי לומר אימאם מוחמד Safaareeni על ידי ואמר : ( אך דומה במקרה של נביאי הבריאות של חזון והבהירות של שלו והנפש לגעת בנשמה שלו אם הוא ישן בתחום הממלכה ). הדבר נכון לא רק יודע את סמוי הוא יתברך אמר כמה מדענים : את המשמעות של להיות חלק חלקי הנבואה של מטאפורה , אשר מדוברת באישור הנבואה ; זאת, משום שהיא מהווה חלק הנבואה . זה נאמר : כלומר : זה חלק מהידיעה שלה, כי זה היה לנתק ונבואה זו פלמה תישאר ס . ונאמר : המשמעות של להיות חלק מחלקי הנבואה דומה לזה באמיתות החדשות על הנעלם ; הידיעה על הנעלם היא אחד מפרי הנבואה . מסקנה של הצעה זו : כי החזון של הכופר אינו במקור מחלקים של הנבואה , ואחרי חוטא, אשר כמו הכופר , החלק מהם הזכיר כי החזון של החוטא הוא אחד החלקים המרביים נותר מאמין מוסלמי טוב מי שחזון מסוג זה אומר הוד מלכותו של רחמי אלוהים ודואג לדבר זה : ( זה מדבר על שיחות דומות בהן אנו מאמינים ו- NCL פירושו להיות סופר עליו השלום ולא להיכנס לפרשנות זו של החלק של מספר זה וחוכמה, רומנים מגוונים במיוחד בכמות המספר מספקים גם אלוהים יודע את בלמרד מה הכוונה בכך ) א . ה (6). החזון של טובת קטעי ההתגלות , עשוי להיות גורם לחוקי חלק מההוראות וכי החזון של שלום אברהם להיות עליו , היה אברהם היה נדר כי ה ~ בנו חיים של שרה לשחוט להקריב, שראה בתוך חלום : כי כבוי נדר שלך (7) , וכן ראיון עם אחיו טפיל עיישה, אמה אודות אומר מה צוואות אללה ומוחמד צוואות, ואת Messenger ואז הורה להם לומר : מה אלוהים רוצה לבד , או מה שאלוהים רוצה ואז מוחמד , ולא אומר : מה אלוהים רוצה ומוחמד (8), וחזונו של עבדאללה בן זייד בקריאה לתפילה ובחקיקה של הקריאה לתפילה לאחר שהוכח. אלוהים עליו ועניק לו שלום שהוא אמר על כך : זה חזון אמיתי . אבו בכר, שאללה גם (9) סביב המגן שדד אותו לאחר מותו והתאוששותו של חזון זה ויישום המצווה על ידי ויתפוס את מגן מי שנמצא בידו , אך אבו בכר הוא הח'ליף הראשון וולר. אשדן, בין אלה שזכרו את השליח, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, חריצותו בכך וקבלת המלווים את האיג'יתאד הזה בנוכחות הקוראן המעידה על אמיתות מקובלת , וישנן עדויות רבות ל כאלה בספרי ההלכה , אך כיום לא מותר ליישם צוואה או עניין הקשור לחוק באמצעות חזונות, לא הסיבה וגם לא השריעה כאל סוד לאף אחד עם הלב . החזון הטוב הזה הגיע מלווה גדול זה להבטיח לנו את קיומו של אדם צדיק, כאשר המדענים הכירו בבניין האמנותי המודרני הזה על הנביא עליו השלום, והוא אמר : ~.. וחזון אסקד~מ של אסדק חדש . .. ~ והוא ישיב ברוך השם . וזה אומר עליו שלום : ~את החזון של המאמין הוא חלק ….~ Modern , כולל אישה מאמינה צדיקה כמו כן , יש בוכרי שכותרתו ב שלו Saheeh : את הדלת של רואה נשים , שצוטטה על ידי אבן חג'ר : מה אבן Battaal הסכים כי החזון של הצדיקים האמין שמה נכלל אומר עליו שלום : ~את החזון של חלק טוב המאמין של הנבואה ,~ יש הבדל בין גברים לנשים מבחינת חזיונות , אך ייתכנו הבדל במונחים של אלטבירה ולמברון אומרים : שאם אישה ראתה את מה שאסת עמו של ה 'הוא בעלה , והם אמרו : כמו כן, לילד יש את החזונות שלו לרוב להוריו , ואלוהים יודע (10). אני חוזר לסיפורו של תאביט בן קיס בן שמאס, וזה היה אחד מבחירת המלווים, שאלוהים יהיה מרוצה מהם , והוכח כי שליח האלוהים, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום. אליו : “ הו תאביט, האם אינך מקבל לחיות אדם טוב ולהרוג קדוש מעונה ולהיכנס לגן עדן? ~ סעיד מליק בן אנאס, אשר הוא אחד המספרים של החדית. : בן קיס קבוע נהרג בשהיד היונה (11). קבוע ו הסיפור כי ציינו את בנו של ערכים (12) אמר : On יום א – Yamamah, מלחמה נגד כופרים , קבוע עם ח'אלד בן וואליד יצא להילחם Musaylimah כשהם נפגשו Tkhvoa מתמדת, אמר סלים Mawla אבו Hudhayfah : הנה, כך שאנחנו נלחמים עם שליח אללה עליו ועל מתן שלום , אז כל אחד חפר בור, אז הוא עמד ונלחם עד שהם נהרגו. באותו יום הגיע אליו מגן עם אבנים יקרות, וגבר מוסלמי עבר לידו ולקח אותה , בעוד גבר מוסלמי ישן כשהגיע אליו בשנתו . כל תיקון – הוא אמר לו : אני ממליץ לך להיזהר ממצות אומר שזה חלום ותדהא , העברתי את מה שהרג אותי אדם מוסלמי לקח את דרעי , וונשל באנשים הרחוקים בסוסת האוהלים שלו – ווסטין – שפשוט עליזה . הכף מגן לדפוק כל סכום של אבנים – ומעל פתילי עזבו – אשר מונחת על הגב של בעלי חיים עבור הנסיעה ' הביאו את הנצח הוא פעם לשלוח אל דרעי לוקח אותו , ואם העיר ספקה את Messenger ח'ליפה של אללה, עליו השלום פירושו אבו בכר , אמור לו : עלי הוא של דת כזו וכאלה מהכיתה הישנה שלי , אז האיש מגיע לנצח , ואומר לו , אז הוא שלח אל את המגן, והוא בא ומצא אותו כפי שאמר להם בחזון מתחת לחוט, ואז הפרסים כמוהו , ואבו בכר אישרו את שארית צוואתו . אבו עומר בן עבד אל- בר אמר, ובכירים אחרים , כמו גם השייח 'מוחמד בין סאלח אל- עותמיין, לאחרונה, רחמי אלוהים עליהם : העבירו את אבו בכר ואחרא על קיומן של ראיות המראות כנות, אבו עומר בן עבד אל. – אמר בר : איננו יודעים שאיש מאושר, רצונו לאחר מותו הוא בן קאיס מתמיד, אלוהים ירחם עליו, א . ה (13). אם אתה גם לציין : הסכם ח'אלד בן וליד אבו-בכר שלו מלווה איתו לעבוד את החזון הזה, ואת היישום מה הגיע . _________________________________________________ (1 ) מוחמד HLA Wei – op – p. 5 . (2 ) משוחררים : מסופר על ידי בוכרי כמו הפתיחה (12 /373 , 383, 404 ) – אופ -, וכתוצאה מוסלמית הגרעיני (15 /22 , 23 ) – אופ -, ואל – Tirmidhi בספר של התגלות הפרק שהחזון של המאמין הוא חלק מארבעים ושישה חלקים של הנבואה – התייחסות קודמת – ובפרק מה שבא בחזון הנביא, תפילת האל ושלום עליו, המידה והדיבל המסופר על ידי אבו-דוד בספר הספרות, פרק מה שבא בחזון – התייחסות קודמת -, ואבן-מג'ה בספרם הם מונחים בספר ביטוי החזון, הפרק על החזון הצדיק ש המוסלמי רואה או דואג לו, ואת דלת האנשים האמיתיים ביותר לחזון שיוחס להם לאחרונה – התייחסות קודמת – ואחמד בשאר מוסד הרבים במוסנאד באבו הוריירה ובמוסנאד. של אנאס בן מאליק – התייחסות קודמת -, והדרמי בספר החזון הוא פרק במוס החזון של lim חלק מארבעים ושש החלק של הנבואה – התייחסות קודמת -. (3 ) ראה שם . (4 ) הסבר גרעיני של סאהיח מוסלמי ( 15/21 ) – התייחסות קודם . (5 ) מוחמד'תאמין, נאמר ספר שימושי על מונותאיזם ( 2/348 ) – אופ . (6 ) הרחבה ראה : מוחמד Safaareeni – אופ – (1 /808 ). (7 ) להאיר את גודל הפרשנות של אבן עבאס אבו טאהר טורקיז עבאדי – דאר חשב – ביירות ( עמ ' 377 ) 0 ואבן חג'אר – אופ ( 12/377 ). (8 ) נאמר על ידי האימאם אבן מג'ה בספר Alkavarat דלת האוסרת מה לומר ברוך השם ואתה רוצה – אופ -. (9) Ibn ' – op – ( 1/349 ). (10) op – ( 12/392 ). (11 ) את האדיט הזה סיפר ​​אבן חג'אר באל- פת ', אמר כי משדר התייחסות חזק זה שסיפר אבן סעד מען בן איסה לבעליו . מסופר , Daaraqutni ב ומטורף על ידי איסמעיל בן אבי Uys עבור הבעלים כמו גם . (12 ) רוח . בן הערכים fatawa , בית הספר הערבי – להשיג : ד . מר Jumaili , אני 1412 (13 ) ראה : ערכי אבן פתאווה – אופ – עמ '. 43 . ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…ההקלה אחרי מצוקה ומצוקה 99 – – בסמכותו של ח'אלד בן יזיד אל-אזדי, אמר לי עבדאללה בן יקוב בן דאוד, אמר : אבי אמר שהמהדי נעל אותי בבאר ובנה כיפה מעליו, ו נשארתי שם במשך חמש עשרה עולי רגל עד שעברה הירושה של אל-רשיד, וכל יום ניתנו לי כיכר וכוס מים הוא הנחה את זמני התפילה. כשבא ראש ראש שלוש עשרה צליינים אליי בשנתי ואמר : אנחנו על יוסף, אדון, אז הוא הוציא אותו מתחתית חלול וענן סביבו. הוא אמר : הודיתי לאלוהים ואמרתי : הנרתיק הגיע. הוא אמר : נשארתי בסביבה ולא ראיתי כלום, אז כשבא ראש השנה זה הגיע. הבא אמר לי : אלוהים יביא אותו לפרג 'שיש לו משהו כל יום ביצירתו. הוא אמר : ואז הקמתי מעגל ואני לא רואה כלום. ואז הגיע זה שבא אחרי השנה ואמר : יהי המצוקה בה נסעתי תהיה הקלה יחסית, אז הוא מפחד, והזר יבוא. : כשהפך לנאודה, חשבתי שאני עוזן מתפלל חבל שחור של לי ואמרתי לי : אני אקשיח את קרבו, ועשיתי את Vokhrgeony כשפגשתי את ה- Vantlgulwa Pei של סינקופה האור האופטית, והוצג לי בחינם על הטוב ונאמר לי : שלום מפקד המאמינים, אמרתי : ברד אל המפקד הנאמן אלוהים של רחמים וברכה להיות עליכם , מהדי אמרו : אני לא בתוכה. אמרתי : שלום עליכם, מפקד נאמנים, וחסדי אלוהים וברכותיו עליכם הו, אל-האדי אמר : אני לא איתו. אמרתי : שלום עליכם, מנהיג הנאמנים, ורחמיו וברכותיו של אלוהים. הוא אמר : אל-רשיד, אז אמרתי : אל-רשיד. הוא אמר, יא יעקב, בן דוד, אלוהים לא התערב לאף אחד, אלא שנשאתי לי ילדה על צווארי הלילה, והזכרתי שנשא אותי על צווארך ונפלתי בשבילך מהמקום בו הייתי והוצאתי אותך החוצה. הוא אמר : כיבד אותי והתקרב למושב שלי. הוא אמר : ואז יחיא בן חאלד התחפש לי כאילו הוא חושש שהוא התגבר על מפקד הנאמנים בלעדיו, אז פחדתי ממנו, אז ביקשתי את החאג ', אז הוא נתן לי אישור, והוא עדיין התגורר במכה עד הוא מת שם (1)….

…אבו מוחמד עבדאללה בן עלי בן חמאד אמר לנו, בסמכותו של אבו סעיד איסמעיל בן איברהים, הוא אמר : שמעתי את אבו אישאק אל-חוואס באל-שאם אומר : אדם נהג לשרת את דאווד אל-תאי וזכה לכינוי. אבו עבדאללה . אמר לו : אם אתה מת, שטוף אותי ואל תספר לאף אחד עלי . לדבריו, כשמת, ראיתי אותו בחלום על נגיב במודג ', שיש בו ארבעת אלפים דלתות, עם צללית נינוחה, והרוח כושלת, אז אמרתי, דוד, אלוהים יצטרף אלי . הוא אמר : הצילו שלוש פעמים ממני : רפאו את פצעי הבטן ברעב, ונתקו את העולם בצער, והעדיפו את אהבת האלוקים הכל יכול על רצונותיכם ולא אכפת לכם מתי תתקבל ….