…באשר למתנה, מי שרואה שהוא נותן מתנה למישהו וסוגו חביב, אז הוא טוב לעושה ולהשפעה, וכל אחד מקבל מבעליו את מה שהוא רוצה, ואם זה סוג כזה הוא לא אהב, ואז כל אחד מהם מקבל מהשני את מה שהוא שונא, ומי שרואה שהוא נותן לו מתנה משייח 'או מזקן, אז הוא ראוי לשבח, גם אם זה מצעיר או מאישה צעירה , אז הוא לא הסכים איתו, ומי שראה שהוא נתן מתנה למישהו והוא החזיר לו את זה, זה מעיד שיש ביניהם שיחה שהוא שונא כמוהו, ומי שרואה שהוא נתן מתנה למישהו, ואז הוא חביב אליו למעט מתנת העבד, ואז הוא שולח לו אויב…
חולם על במתן כסף למישהו שכבר מת
(92 פירושים ומשמעויות של חלומות על במתן כסף למישהו שכבר מת)…מי שרואה זירקוניום לבן, זה מעיד על אישה יפה, האדומה היא אישה משותפת, הירוקה היא אישה עטופה, ואת המנקושה מפרשת אישה שיש בה כמה סוגים של מה שהוזכר וזה היה אמר שאם החריע הוא מעור פרה, אז היא אישה זרה, ואם היא מעור כבשים או עזים, אז היא אישה ערבית, במיוחד אם זה ( היחיד שלה ) מעור הגמלים . ומי שראה שזרמוזה שלו נפל במקום שהוא לא יכול להגיע אליו בזמן שהוא הולך יחף, אז זה מעיד על התרחשות של עצב, דאגה וחוסר קדושה, וזה עשוי להצביע על מות אשתו, ואם יש כאלה ראיות בחזון שמעידות על טוב, אז הוא לא נפגע . ומי שרואה שהוא נתן אותה למישהו, אז הוא מתגרש מאשתו ונישא אותה למישהו אחר, והוא עשוי להעניק למישהו את עבדו . וכל הרואה שמישהו מושך את זרמוזה מידו עד שהיא מנותקת והוא נפגע ממנה, אז יפרש את מות אשתו . ומי שראה שהוא לבש חלק ממנו תוך כדי הליכה בו, זה מעיד על כך שהמסע שלו לא הושלם, ונאמר שלראות את התפר הישן עדיף על סבתה ….
…ומי שרואה שהוא נתן דבק למישהו, אז זה מעיד שהוא נתן לו מכספו למישהו ….
…הוא ראה שהוא נכנס לגן עדן : הוא ייכנס אליו ברוך ה ', וזה בשורה טובה לגבי מה שהוא עשה לעצמו או מה שהוא הציע . אם הוא רואה שהוא היכה מפירותיו, אכל אותם או נתן אותו למישהו אחר, אז פירות השמים הם מעשי צדק וטוב, ולכן הוא משיג צדק וטוב ביחס לכך . אם היה מכה אותה ולא אכל ממנה דבר, או לא יגיע לאוכלו, אז היה לו ידע וטוב בדתו ולא היה מרוויח מכך . ואם היה נותן את זה למישהו אחר, הוא היה מרוויח מהידע שלו מלבדו . באשר לגני הילדים והמבנים שלה, הם מדויקים כמו המראה שלהם . אשר לנשותיה, הן ענייני צדק על פי יופיין . אם הוא יראה שהוא בגן עדן מתגורר בה והוא לא יודע מתי הוא נכנס אליה, הוא עדיין יהיה אהוב מבורך, יקר, שנעשה עבורו בענייניו, ויסיט את המזל עד שהוא ייצא מזה לטובה, אלוהים מוכנים ….
…עזרה במתן יד עוזרת לכל אדם בחלום מנבא שתזכה לתמיכה בניסיונות שלך לעלות למעמד גבוה יותר . אם מישהו יעזור לך, אתה תהיה במקום נעים וחברים אוהבים יהיו קרובים אליך ….
…סוראט אל-מערייג 'אשר ידקלם זאת יעשה מעשים טובים להנאתו של האל הכל יכול . אל-קירמני אמר כי הוא מתמיד במתן נדבות, עניים ונזקקים, ונאמר שהוא מזמין את עצמו או אחרים לרוע ולרע, ולכן עליו לחזור בתשובה ולהתרחק מכך . ג'עפר אל-סאדיק אמר שהוא בטוח מבהלה ומבהלה ….
…בשר מלוח, שבור ושחוט, אם הוא נכנס לבית, הוא דבר טוב שמביא אותם לפורענות שכבר הוזכרה וגוועה, עד שהבשר הגיע ….
…ומי שרואה כאילו הוא ממיך זהב, אז הוא מתווכח על עניין לא נעים שכבר מזמן היה נתון ללשונות של אנשים ….
…יען : אישה בדואית שבבעלותה או רוכבת עליה, יש לה עושר, יופי וקומה, וגם מציינת את הסריס כי הוא ארוך, ומכיוון שהוא לא ציפור ולא חיה, וזה גם מציין את הנג'יב כי הוא לא מקדים, וזה מציין את החירש מכיוון שהוא אינו שומע, וזו ברכה למי שהיה או קנה אותו אם אין לו אדם חולה, אם יש לו חולה, היא מצייתת לו . ומי שרואה בביתו יען מגורים שכבר חי וקינן, והבקיעה שלו היא בן, וביציותיו בנות, ואם הסולטאן רואה אותו יש יען, הרי שיש לו סריס משרת ששומר על העבדים ….
…ומי שרואה שהוא נתן פמפיגוס למישהו, זה מעיד שההטבה תושג ….
…באשר לאשכים, הם אחראים על הפרנסה, על הבנות ועל התחזוקה וההגנה. מי שרואה בהם מזיין או שין יוחס לכך, ומי שרואה פגם באשכיו, אז אויביו כובשים אותו, ואם הוא רואה אותם בידו של אדם, אויבו מנצח, ואם הוא רואה כאילו הם נעדרו ממנו בלי כאב או מסרו אותם לאף אחד, ואז הוא נולד למישהו אחר. לייחס לו ולקחת אותם הוא מותם של הילדים, ומי שראה שהם מנותקים והיה לו חולה, אז הוא ימות וייתכן שהוא הפרדוקס של שתי נשים, ומי שראה אותם גדול מעיד על התנזרותו מרוע אויביו וכמה מהם אמרו כל סריסי האדם ובעלי החיים הם כסף, ומי שיש לו כל זה והולך ממנו יתפרש בכסף ומי שרואה שהוא התבגר חלק מזה יצא של מקום ונעלם, כי הוא מקבל עבורו כסף בלי הפרצוף ומוציא אותו במקום…
…ומי שראה שהוא נתן משהו מזה למישהו, אז הוא מציין את הוויתורים במקום ההוא באותה שנה ואחרים מצביע על בקשת פרנסה ….
…ומי שרואה שגידל שן במקום שלא צריך לגדל אותה, אז זה מעיד על כך שקרה משהו שאינו מחמוד, ואם הוא רואה שהוא בלע את שיניו או את חלקן, אז הוא אוכל את מה שיש לא מותר לו כסף, בין אם זה בשבילו ובין אם למישהו אחר ….
…ומי שרואה שהוא נתן את הטבעת שלו למישהו במתנה שהיא בלתי הפיכה, אז הוא ייסוג מכמה מבעליו בטובתו, ואם הוא מתכוון לחזור, הוא יחזור לזה ….
…דניאל, עליו השלום, אמר: ~מי שרואה את שערו הפך ארוך מדי, זה דאגה ועצב, ואם האישה רואה שזה קישוט וגידול בתפארת, ונאמר שראיית השיער מיועד למישהו שלבש לבוש של עניים, אין בזה שום דבר רע . ~…
…באשר לעלות, זה עבור המלך הגדלת הפאר והיציבות בממלכתו ועבור מי שמתחתיו אפוטרופסות ועבור מי שמתחתיו מתאים לו ללבוש אותה לשירות, ואולי זו הייתה הנחה של עבודה ובשביל מי שלא לובש אותה בדרך כלל אם הוא מהטורקים אז זה תהילה, ואם זה מאחרים, בין אם זה כללי או נפוץ, זה לא מזיק ואולי למישהו בתפקיד זה יש אישה טורקית, ו העלות היא ספציפית אותו ללא גזה. משני הצדדים שלהם אמרו שזה לא מזיק, וחלקם לא אהבו את זה בגלל שהיא לא לבשה לבד ….
…אשכים : עירום האויבים שאיתם הם מגיעים אליו, ואם יראה את אשכיו מנותקים ללא נקע או פגיעה בהם, אז אויביו ינצחו ככל שיקבל מהאשכים, ואם יראה כי אשכיו הם גדולים או שיש להם כוח מעבר לגורלם, ואז הוא חדיר נשימה שאויביו לא יגיעו אליו רע . אולי הפרעתם הייתה הפרעת הנקבות מהילד, אם היו ראיות בחזון הטוב . מכיוון שהאשכים הם שתי הנקבות, והביצה השמאלית היא הנער, ואם הוא רואה שזה נלקח ממנו, בנו נפטר, והוא לא נולד אחריו . אם ראה שהוא נתן אותה לאחרים בחסד נפש ממנו, והיא ממנו, אז נולד לו ילד ללא בגרות והילד מיוחס למישהו אחר . אם הוא יראה כי האשכים שלו נמצאים בידי אדם ידוע, האיש יזכה בכך . אם האיש הוא אדם צעיר אז הוא האויב שלו, ואם הוא רואה שהוא אדון, הוא יכה בכסף שאויביו לא יכולים להבטיח . וראה אדם כאילו יש לו עשרה זכרים ואין לו אשך, אז הוא אמר את חזונו במעבר חצייה ואמר לו : יהיו לך עשרה בנים, ולא נולדת לך נקבה . באשר באזור הערווה : שלו הירידה תקפה הסונה, והגידול זה כסף וכוח המתקבל מהצד של אדם שאינו ערבי . אם ראה כאילו הסתכל בשיער הערווה שלו והוא לא ראה שיער כאילו מעולם לא נבט, הוא ציין עליו אבן בכסף או בשני הפסדים שיהיו לו . אם יש לו הרבה שיער כדי למשוך אותו דרך האדמה, אז הוא ירוויח הרבה כסף עם שחיתות בחובות, ובזבוז שנים ואבירות ….
…מאסר : זה מציין את מה שהיונים מצביעות, ואולי זה מצביע על המחלה שמונעת מהן לפעול ולקום, ואולי זה מציין את המוח לנסוע, ואולי זה מצביע על הקבר, וזה עשוי להצביע על גיהינום, כי זה כלא הסוררים והכופרים, ומכיוון שהכלא הוא משכן הענישה ומקומם של אנשי פשע ואי צדק . מי שרואה את עצמו בכלא, התבונן במצבו ובמצב הכלא, ואם הוא חולה והכלא אינו ידוע, הרי זה קברו, בו הוא ייכלא עד לתחייה, ואם ידוע הכלא, מחלתו נמשכת ואני מקווה שהוא יקום ויעלה לעולם שהוא בית כלא למישהו כמוהו, כשהחדשות מצביעות על כך שהוא בית הכלא של המאמין וגן העדן של הכופר, ואם המטופל היה עבריין , כך שמאסר אינו ידוע, קברו וידוע הוא סימן למשך שהותו במחלתו, וחייו לא קיוו אלא אם כן חזר בתשובה או בירך אותו במחלתו . ואם הוא רואה אדם מת בכלא, אם הוא לא מאמין, זה עדות לגיהינום, ואם הוא מוסלמי אז הוא כלוא מגן העדן עם חטאים ותוצאות שנותרו עליו. באשר לשכונה הבריאה, הוא רואה את עצמו בכלא, אז תסתכל גם במה הוא נמצא. אם הוא נוסע על אדמה או על ספינה, הוא נפגע ממוח. וחסימה על ידי גשם, רוח, אויב, מלחמה או פקודה של שליט . ואם הוא לא היה נוסע, הוא היה נכנס למקום שבו הוא לא מציית לאלוהים, כמו הכנסייה, בית המחשבה והכפירה, בית הנואף או הצעיף, כל אדם על פי גורלו . ומה בערותו שמתגלה כאשר הנושא, או ידוע עליו בתהילה או בגידול שנתו מדבריו ומעשיו בחלומותיו . כמה מאלה שראו שהוא בחר לעצמו, כיוון שאישה תתפתה לו מטעמו, ואלוהים היה מסיח את דעתו ממזימתה ואומר לו ממנו, כי הקב~ה אמר : ~ אדון הכלא הוא יקרה לי יותר ממה שהם קוראים לי . ~ מסופר שספור בן ארדשיר, במהלך חיי אביו, ראה כאילו הוא בונה בתי כלא, לוקח חזירים וקופים מהרומאים ונכנס אליהם לתוכו, והיו עליו שלושים ואחת כתרים, ולכן שאל את זה שחצה אותו ואמר : בבעלותה שלושים ואחת שנה, ולגבי בניית בתי כלא, עם מספרם אתה בונה ערים ולוקח את הרומאים ולוכד אותם . זה היה כך . כאילו לאחר מות אביו הוא לקח את מלך הרומאים ובנה את העיר נישפור, את העיר אחוואז ואת העיר סאוראן ….
…ומי שרואה שיש טלה בביתו ולא יודע להיכנס אליו, זה מתפרש על ידי פנייה למישהו שמכיר אותו או עם אחים מרוויחים, הוא יהיה מרוצה מהם. אם הוא שמן, ואם הוא דל, האחים עניים ….
…עוגות נמצא במסע חלומי . והכניסה אליו למישהו שאינו מסוגל לאכול אותו היא עדות לחרדה, מצוקה ומצוקה . ומי שיש לו טוב או רע ישוב אליו, כי תחילתו כמו סופה ….
…התורה מי שרואה בחלומו שהוא קורא את התורה אך אינו יודע אותה, אז אדם הולך לתורת הפטליזם והפטליזם . ומי שראה שיש לו תורה, אם הוא מלך מוסלמי, הוא היה פותח מדינה מארצות אויביו, או מתפייס איתם כרצונו . אם הוא היה מדען, הוא הגדיל את הידע או הצטיין במה שהוא יודע, או נטה לעקוב אחר משנתם של אנשי הגחמות . אולי ראיית התורה הצביעה על הפגישה עם היעדר או נוכחות של אבודים . ואולי הספר מציין מי נמנה עם משפחתו . ואם הרואה היה רווק, הוא התחתן ללא דתו, ואולי מסעותיו גדלו, והתורה עברה מסעות . ואם אשתו הייתה בהריון, היא הביאה ילד בחשד, כפסיקה בספרים אחרים . איש החזון עשוי להתחתן עם אישה ללא אפוטרופוס, או שהוא עלול להתרועע עם מישהו שמקלקל את דתו, ולראות מה שאינו ספר הספרים והעיתונים היקר בחלום מעיד על תהילה לאדוני העניינים . ראיית התורה והבשורה מצביעה על חזונו של הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, או הוויתורים הניתנים . ראיית התורה בחלום מעידה על חוכמה, ידע והדרכה . אם למישהו יש אישה בהריון ורואה את התורה בידו, אשתו יולדת ילדה, כי שם התורה הוא נשי ….
…מי שרואה שהוא הכה בזהב, אז הוא ייפגע מהם ומשהו שהוא שונא, או שהכסף שלו ילך במידה שהוא ראה שהוא הכה זהב, והמספר הידוע עדיף על המספר הלא ידוע, ומי שרואה שהוא פגע בדינרים ידועים, הוא ייפגע מדאגה עד כדי כך, ואם הם לא ידועים הוא לא יודע את מספרם, אז הדאגה שלו תהיה חזקה וחזקה יותר. הוא ראה שאדם נתן לו דינרים, הוא היה עוול, ואם ראה שהוא שילם את זה למישהו, הוא לא צודק ואולי הדינרים היו אם זה היה חמש מתוך חמש התפילות היומיות, ואם משהו אבוד מזה, ואז הוא מבזבז חלק מחמש התפילות, ומי שרואה שהוא הכה בדינר אחד אז הוא יכה ילד ואולי יפקיד בידיו כסף, אז הוא בוגד ומי שרואה שאדם מת נתן לו דינרים, ואז הוא בטוח מפני דיכוי והדינרים פחות מאבק, ומי שרואה שהוא הכה בזהב שנעשה כמו כלי ותכשיטים וכדומה, אז הוא ייפגע מהם יותר מאשר דינרים, ומי שחושב שהוא נמס זהב, אומרים לו מילים רעות והוא חופשי ממה שאין בו…
…ענבר : כסף מאיש ישר . מושק, וכל שחורות של בושם, כמו ציפורן, מושק ויסמין, יהיו ממתיק או תענוג, וריסוקו הוא שבח טוב . ואם הריסוק שלו לא היה מריח טוב, העיד על חסד שלו למישהו שאינו אסיר תודה ….
…אם הוא רואה שהוא נושר, אז הוא מוציא מזונות על סודו, ואם הוא אדם בעל ידע, אז הוא מועט . אם למישהו יש שיער או חוט או תקופה שאינה פוגענית, חייו יתארכו . נאמר שהמים יצאו מפיו של אדם, והוא היה הטפה מעולם שיועיל לאנשים או צעירים . ואם הוא היה סוחר, דבריו היו נכונים ….
…הדירהאם מציין בחלום את הילד בהריון . ונאמר : זה מעיד על זיכרון ושבחים, וזה עשוי להצביע על מכה כואבת . וחלקם רואים שהדירהם עבור מי שהכה אותם בחלום יהיו כמו מספרם כשהם ערים . אם החולות נמצאים בצרור או בשקית או שקית, אז הוא יפקיד סוד שישמור לבעליו . ה dirhams מציין מילים, ואם הם טובים, הם ידע, מילים טובות, והגשמה של צורך או תפילה . ומספר הדירה הוא מספר המעשים הצדיקים . והדירמות הרחבות מעידות על עולם רחב . ומי שרואה דראמות מהודקות על פלג גופו העליון, זו מלאכה שהוא רוכש . ומי שרואה שהוא חייב לאדם דירהם, אז יש לו תעודת אמת בשבילו, ואם הוא נותן לו אותה בצורה שבורה, הוא חורג מהתעודה . ומי שראה שהוא איבד דירהם נכון, הוא יעץ לבור ולא שמע ממנה כי החמיץ את הדיבור הנכון . קולות הדירהם והדינרים מעידים על מילים טובות . ה dirhams שלא נחרט עליהם מצביעים על מילים אדוקות . והדירות שבהן התמונות מעידות על כפירה עבור הנושא והבעלים . הדירהאם המוזל הוא התדיינות שלא תפוג . והחזון של לקיחת דירהם עדיף על תשלום זה . ומי שרואה שיש לו עשרה דרהם וזה הופך לחמישה, אז הכסף שלו יורד עד לאותה נקודה, ואם הדירהם הם חמש, אז זה הופך לעשרה, הכסף שלו גדל עד כדי כך . הדירהאם הטהור הוא טוהר דת החזון איש ויחסו הטוב לכל אדם, והדירות שהם מפוזרים בחלום הם מילים טובות . ומי שראה דרהם בידו וזה הפך לאגורה, הוא נפל לפשיטת רגל, ואם היה לו פרוטה ברשותו, אז זה הפך לדירה שהרוויח רווח, טוב ועצה, ואם הדירם שלו החזיר חצי, אז הוא מאבד מחצית מהכסף שברשותו, וגם או מחזיר רבע . אם הדירה הופכת לדינר, אז הוא מרוויח, ואם הדירה הופכת לחתיכת זהב, היא איננה . וקיום הדירהם רווח והנאה . והדהרם הצעקני הוא הונאה, שקרים, שבירות, וחי בחטאים גדולים אסורים ומבצעים . ונאמר : כל מי שיינתן לו דירה סוסים יקרא, ואם ישלם את הדירה למישהו, הוא יבכה עליו . ומי שרואה שהוא איבד דירהם או נגנב ממנו, אז הוא יתלונן על בנו, או מה שהוא לא אוהב אותו סובל ממנו . ומי שראה שהוא נלקח ממנו או הלך ממנו בדרך בלתי הפיכה, ילדו נפטר . ומי שגנב דירהם ונתן לו נדבה, הוא היה מספר את מה שלא יכול היה לשמוע . כמה מהם אמרו : הדירהם שבחזון הם סימן לרוע, וכל מה שחתום במעקה, ודהרם רע הוא מילים רעות . דירהמים הם משחות המרפאות את פצעי הלבבות, ומונעות צער, ומעידות גם על דאגה . אם זה היה מזויף, זה היה מעיד על רמאות בדיבור או בפעולה, צביעות וצביעות בעבודה . דירהם ברור הוא מדינה, כדור או סכום כסף, ומעיד על מאסר ומכות, או קנייה ומכירה, וזה ביטחון מפחד, או שפע פרנסה . אם הדירמות מעורבבות עם דינרים, זה מעיד על התשובה לתחנון, למילוי הצרכים ולריפוי המחלות, והמתעתעים הם מילים רעות, או משרת שאין לו טוב, ועשוי להצביע על מילוי הצרכים ב בצורה אלימה ….
…ומי שרואה שהוא היכה מישהו בחרב ולא חתך ולא עקב אחריו, אז זה מתפרש על ידי התרחשות הדיבור ממנו למישהו ואינו משפיע עליו . ומי שרואה שהוא מכה בחרב מישהו ועושה לו חבר, אז זה מעיד על מתן פקודה לקבוצת צאצאי ההרוגים ההם ….
…ומי שרואה שיש לו רגליים רבות, נאמר כי לאיש העשיר יש מחלה מכיוון שהוא זקוק לרגליים רבות מטעמו, וזה עשוי להצביע על כך שהמראה עבר עד שהיו זקוקים למישהו שיוביל אותן . והיא ציינה באל-שרר להסתגר כדי שיהיו להם אפוטרופוסים, שלא ילכו לבד ….
…באשר לחץ ולזריקתו, הוא מתפרש באופן שדניאל אמר שהחץ מתפרש במילים ישרות שמגיעות למישהו והוא עשוי להיות נוגד, ונאמר שמי שראה שמישהו זורק חץ, הקשת שולחת אותו שליח עם מילים, במיוחד אם הוא זורק אותו במטרה, ואם הוא זורק אותו ללא המטרה, אז הוא שולח אליו אות שווה ערך לנקודת החץ .)…