…אם אדם חולם על בן, בן דוד או דוד מצד האם, דודה או דודה, זה אומר אכזבה וצער . החלום הזה מנבא על חיים עצובים . אם הוא חלם להעביר התכתבות עם אחד מהמוזכרים, פירוש הדבר סכסוך בלתי נמנע בין משפחות ….

…האם יכול להיות שאינו מוסלמי? כמו יהודי או נוצרי, כדי להביע את החזון או להסביר אותו, או שהידע הזה ספציפי למוסלמים בלבד …. ? התשובה שלנו לשאלה זו היא שעלינו לדעת משהו חשוב, שהוא שהשליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, כשאמר באל-סחיח : { לא נותר דבר מהנבואה מלבד המבשרים . הם אמרו, מהו שליח אלוהים? לדבריו, החזון הצדיק נראה על ידי מוסלמי או נראה לו . } , מקור החזון מונח, והוא דתי בעיקרו; כי מי שאמר את המלים הללו הוכיח שהוא חוצה את החזון בעזרת הקוראן האצילי, והקוראן הוא דבר הנס המופלא של אלוהים בכל זמן ומקום, ולכן זה לעתים קרובות בחזונות מסוימים. דברים שנעדרים, שאם אנו מבקשים את עזרת הקוראן בפענוחם, אנו רואים את האמת ומאמתים אותם . הוכח גם שהוא חוצה את החזון באמצעות הגילוי השני. זוהי הסונה המטוהרת, שהפכה לנקודת התייחסות למי שמביע את מה שהיא מכילה מהפתגמים הנבואיים, ובעליה תיאר אותה באלוהים באומרו : [ זה אינו אלא גילוי שנחשף . הידע שלו חזק מאוד ]. ומי שמתייחס בביטויו לאחד משני המקורות הללו, אז הוא מצטיין בכל מיומנות, אך יש ביטוי המשתמש בדברים אחרים או בעזרת דברים אחרים, כגון שימוש בפיזיונומיה, או ידיעת מצב הרואה מקרוב, או לבקש עזרה מהכרת תנאי החברה, וזה יכול להיעשות על ידי לא מוסלמי, אבל אני לא אוהב לקרוא לזה ביטוי של חזון, אלא ניתוח של חברה או אישיות, או מחקר זה, וזאת מכיוון שהביטוי הוא פתווה ולשמו הנחת יסוד קוראנית או דתית, ושאינם מוסלמים חופשיים ממנו, כשם שלא מותר לא מוסלמים להעז לעשות זאת, גם אם רק את השם . כמו כן יש לדעת את כלי הביטוי העיקריים, כלומר את הקוראן ואת הסונה מלכתחילה. אלה עשויים שלא להיות זמינים לא-מוסלמים, ולא-מוסלמים לא יתייחסו אליהם . כמה אזכורים הזכירו והוכיחו את קיומם של כמה ביטויים שאינם מוסלמים וחילקו אותם לחלוקה, כולל : 1 / הביטויים הם פילוסופים, כגון : אפלטון ותלמי . 2 / ביטויים של רופאים, כמו : גלן והיפוקרטס . 3 / אלה שמביעים ביטוי מהיהודים, כמו : היי בן אחתאב וכאב בן אל אשרף . 4 / הביטויים הם נוצרים, כגון : הוניין בן אישאק ואבו מוכאלד . 5 / מי שעובר ליד הקסמים, כמו : חוסרה, אנו שר, וואן, קשמור והורמוז . 6 / המעבר נמנה עם הפוליתאיסטים הערבים, כמו : אבו ג'אהל, אבו טאליב ועבדאללה בן אבי . 7 / המעבר נמנה עם הכמרים, כגון : סאטה, אבו זארה ואווסאג'ה . 8 / המבטאים הם בין קוסמים, כמו : עבדאללה בן הילאל וקורט בן זייד אל-אבלי . אך מי שעוקב אחר ביטויים אלה מבחין בתלותם בעניינים שאין להם שום קשר לקוראן או לסונה בביטוי, אלא אתה רואה אותם תלויים בסיפור עתידות, ג'ין או כל מיני קסמים ושיטות אחרות של מנסה לדעת את האסור הבלתי נראה . האם לאנשים עם שעמום קודם אכפת מחלומות? כן, הוכחות לכך הגיעו. ומתוך כך : זה בא בספר בראשית : פרק ח , 40 , עמ '. : 66 הדברים הבאים : יוסף אמר לבעלי הכלא : [ האין הבעות אלוהים חסרות לי? ]. בביטויו של יוסף למלך, אמר : [ שני החלומות הם אחד . וזה חזר על עצמו כי העניין הוחלט על ידי אלוהים, ואלוהים מיהר לעשות את זה. ] בראשית : פרק 32: 41 , PG : 69. ישנם רבי סיפורים אחרים, אבל אלה הם דוגמה, ואלוהים יודע הכי טוב ….

…ומי שרואה שהוריו חלשים, או אחד מהם, אין בו טוב, ונאמר שעולם מנוהל על ידו ….

…מי ראה שהוא סוגד לאלוהים או משבח אותו או מזכיר את אלוהים אדירים : היכה את נג'ירה או HB ….

…מי שרואה שאלוהים הכל יכול יושב על מיטה, שוכב, ישן או דברים אחרים שאינם הולמים את זכותו, הקב~ה, ומציין כי החזון איש מציית לאלוהים הכל יכול ומלווה את הרשעים ….

…ומי שרואה מת, משוריין, משוריין או עם משהו מהמספר, זה מצביע על כך שהוא בטוח מהפחד הגדול ביותר, וייתכן שזה גאולה ….

…אבן סירין אמר: מי שראה שהגג, הגג או הקיר שלו נופלים מהבית, או שהוא נשרף, אז תתרחש אסון בביתו ….

…האם מה שאנחנו רואים אצל חלום של חזיונות , חלומות , או Alodgat , להיות צבע , או שחור ולבן? אם אחד מכם מהרהר בשאלה זו, ומחפש תשובה לה, אזי הוא עשוי להתחיל לחפש תשובה אליה באמצעות : מנסה לאחזר את מה שראה בעבר בשינה … וחלקם עשויים להצליח לזכור . אחרים עלולים להיכשל . אבל בוודאי יגידו שאנחנו לא יודעים אם מה שאנחנו רואים בצבע או בשחור לבן . אני אומר כאן את ההשקפה שלי באמצעות מחקר ושאלה, שרוב מה שאנחנו רואים הוא בשחור-לבן, ויש מעט חזונות בצבע, ובאותה עת לצבע שהגיע בחלום יש משמעות חזקה ויש הרבה דוגמאות שהגיעו אליי, בין אם במהלך הצגת תוכנית החלומות ובין אם במהלך הביטוי שלי בימי שני או שישי, שבהם יש התייחסות לצבעים בחזונות, אך מה שנמצא בקוראן או בסונה מבוסס על זה, ויש עדויות לקיומם של צבעים בחלום, מה שסיפר אל-טירמידי בספר ההתגלות, פרק על מה שבא בחזון הנביא, שלום וברכה עליו, במאזן ובדלי, בסמכותו של עאישה, שאמר : שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, נשאל על מאמר, וחדיג'ה אמר לו : הוא האמין לך ושהוא מת לפני שאתה הופיע, אז שליח אלוהים, תפילת אלוהים ושלום עליו, אמר : ( הראיתי לו בא לחלום עם בגדים לבנים עליו, גם אם הוא היה מאנשי הלפייר. הוא היה מתלבש אחרת .) נוכחות הצבעים מסומנת גם על ידי החדית 'של עבדאללה בן סלאם, שאותו סיפר אל-בוכרי בסהיה שלו, ואף כינה אותו באומרו : דלת הירוק בחלום והגן הירוק. , ואת חדית הוצגה בה, ובתוכה : עבדאללה בן סלאם עברה מעגל שבו סעד בן מאלכ ואבן עומר, וכן אמרו : זהו איש של אנשי גן העדן, אמרתי : לא אמר קריין, הם אמרו כאלה ואחרים, הוא אמר : הללויה ! הם לא היו צריכים לומר את מה שלא היה להם ידיעה עליו, אבל ראיתי כאילו עמוד מונח באחו ירוק, והוקם בו חלש, ובראשו היה חלש, ובתחתיתו הוגן יותר, והוא היה המשרת, או המשרת, ואמרו לו, אז נפרדתי עד שלקחתי את החץ . היא אמרה את זה לשליח האל, והוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אמר: [ עבדאללה ימות תוך שהוא לוקח את החץ האמין ביותר ]. עדויות אלה מוכיחות את מה שציינת, ואלוהים יודע הכי טוב ….

אם תולעים או כינים או מה שמאכיל בבטן יוצאים מפי הטבעת שלו, אז כמה מקרובי משפחתו הקרובים ביותר עוזבים אותו

…מי שנופל לבאר דם : או צלקת או צנצנת דם, אחרי שהדם גבוה עליו . אי אפשר להרחיק את זה, כי הוא בדם שנגוע אליו . כמו כן, כל דם כובש שהוא רואה במקום מים, בקערה, בקערה, באגן, או עקבות אחרים של מים זורמים ועומדים, אחרי זה לעיתים קרובות, אלא אם כן הוא רואה שהדם חלש, זה הוא שתה, או מוכתם בזה, אז זה כסף אסור שקורה לו ואם זה היה לעתים קרובות קילל דם עם זה . ומי שרואה עליו זרם דם, הוא יקבל אותו ממי שעליו מפזרים את הדם הזה, כמו ניצוץ מאש, ולכן מילים רעות פוקדות את מי שעושה את זה ….

…האם אנשי השמיים או אנשי הגיהינום רואים חזונות או חולמים? נושא זה הוא אחד הנושאים שעצרתי עליהם הרבה, ולאחר מחקר ממושך על מאפייני אנשי גן העדן ואנשי הגיהינום, אני אומר : גן העדן הוא משכן הברכה, ואיזו חסד, אלוהים הקב~ה אומר בהאדית האלוקית שסיפר בוכרי בספר גן העדן ותיאור האושר שלו דרך אבו הורירא, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו : [ הכנתי עבור עבדי הצדיקים את מה שלא ראתה עין, שום אוזן נשמעה, ולא לב אנושי בסיכון ]. על פי מה שכינתה באומרו עליו השלום עליהם, כאמור גם בבוכרי, באותה עמדה הראשונה : […….. אל תטיל שתן, ולא יעשה את צרכיה, ולא את אימיטקטון, ולא אתבלון, אומכתם. מועמד לזהב, מושק ומג'מרם אלו ובעליהם אל-הור אל-עין, מוסרם על יצירת אדם אחד, בדמות אביהם אדם, שישים אמה בשמיים ]. האושר הזה הוא נצחי, והאש היא משכנה של סבל נצחי גם כן. אל-סחיח הוכיח גם את מה שסיפר אל-בוכארי באמצעות אבו סעיד, שאמר : שליח האלוהים, שיהיה עליו תפילת האל ושלום, אמר : […. הו גן העדן ! אלמוות, אין מוות, הו אנשי הגיהנום ! אלמוות אינו מוות ]. שינה היא אחד המאפיינים של מחסור בזכותם של אנשי גן העדן, והיא הגיעה בחדית 'דרך אבו הוריירה עם שרשרת העברה : [ שינה היא אחיו של המוות, ואנשי גן העדן אינם ישנים. ] החדית 'הזה תוקן על ידי אל-אל-אלבני, אלוהים ירחם עליו, באל-סילסילה אל-סאהיה, J / 1 עמ'. : 74 H : 1087 זה גם סותר את הייסורים הנצחיים של אנשי הגיהינום, שכן הם רוצים שאלוהים יפטור אותם מייסוריהם, אך אין להם אלא צער, כפי שאמר עליהם הקב~ה. [ והזהיר אותם ביום של שברון הלב, כיוון שהעניין עבר בזמן שהם רשלניים והם לא מאמינים ] מרים : 39….

…האם המספר הגדול או היעדר החזונות קשורים לטובת האדם או לשחיתות? לשפע או היעדר חזונות וחלומות אין עדות לטובה אנושית . הדת הושלמה , הגילוי פסק , ואם אדם רואה משהו שמחה, תן לו להלל את אלוהים ולהגדיל את עבודתו ולא לישון על חזונות וחלומות . ואם הוא לא רואה כלום , אז הוא צריך לא להיבהל , וכן לתת לו לדעת שזה לא היה סימן לשום דבר קשור טוב או רע ….

…ומי שחושב שהוא צולע או נכה ורגליו לא נושאות אותו, זו חולשת היכולת שלו לעשות את מה שהוא מבקש, וכישלונם של מי שמשתייך לאותו בן קרוביו . ונאמר כי מי שראה שהוא צולע, היה בעל דת טובה והסכים, ואם נשבע בשבועה, לא יהיה לו שום נזק בזה, זו אמירתו של אבן סירין . והגבר הצולע לא עושה עבודה טובה, והוא לא מסתמך על כסף לא שלם, פרנסתו מכך, ואם גבר רואה אישה צולעת, הוא יקבל משהו חסר . אם אישה רואה גבר צולע, היא נעדרת משהו . והשייח הצולע הוא סבו של האיש או חברו, ויש בו חסר ….

…ומי שיראה מדען בקרבתו, או יושב, או מדבר אליו במילים שעוזרות לו להקשיב, זה יהיה טוב ומועיל ….

…ומי שרואה את האימאם או הסולטן נכנס לבית, ליישוב או למקום השולל את כניסתו אליו, או לכפר, אנשי המקום ההוא יסבלו מפורענות רבה, וכל מה שהוא רואה במצב של אימאם וגופו טוב, טוב לעדרו ….

…מי שרואה שהוא הולך על הידיים או על הבטן שלו, או על היד והרגל שלו, או משהו אחר מלבד הלשון, אז כל אחד מהם הוא צדק או חוסר מוסריות והמי שאליו מיוחס החבר יונחה על ידי זה וזה, ומי שרואה שהוא קשור לדת בחלום בזמן שהוא מכיר בכך ולא מכיר זאת בחיים ערים, אז אלה התוצאות של החטאים שהקיפו אותו, ופעולות של מעשים חוטאים שפגשו אותו עונש בעולם הזה, או הצרה או חלק מהפורענות בעולם הזה ….

…ומי שרואה ששפתיו או אחת מהן הפכו למתכת או למשהו אחר, אין בו טוב, במיוחד אם הם קפואים ….

אורך, ארוך או אורך : אחת המשמעויות החשובות ביותר לפיה אנו יוצאים מהצורה הזו היא עושר וגובה, והיא עשויה להינתן במובן של יהירות או זמן רב ושמירה ושפע של צדקה . משמעויות אלה הגיעו בטקסטים הבאים אמר הקב~ה : ( אל תלך על האדמה, בשמחה, שלא תפר את האדמה לא תגיע להרים לאורך. ~ סוראט אל-ישרא 37 הקב~ה אמר :~ ומלילה אני להשתטח אליו ולהלל אותו בלילה במשך זמן רב. ~ סוראט אל-מאן 26 והקב~ה אמרו (… עזרתך, עשה אורכם …) סוראט אל-תוואבה 86 והשליח , שלום ו ברכה עליו, אומר על המואזינים האנשים הגבוהים ביותר ביום התחייה, ומדווח שהוא תיאר את אחת מבנותיו כל עוד יד, שהיא מטפורה לצדקה ….

…באפלו אם אישה חולמת שהיא הורגת הרבה תאו, היא תפתח בפרויקט ענק . אם תממש את כוח הרצון ותוותר על תענוגות חומריים, הוא יוקלל על ידי גברים, והוא עשוי לקבל חסד כל עוד ירצה . תאו שנראה בחלום מנבא אויבים עיקשים וחזקים אך טיפשים . הם יכריזו על התנגדותם אליכם באומץ, אך עם דיפלומטיה תשרדו מצוקות רבות ….

…באפלו : הוא כמו שור שלא עובד, וזה אדם שיש לו חסינות למקום הקרן . תאו נקבות הן כמו פרות, כמו גם החלב, הבשר, הקליפות והאיברים שלהן . הוא אדם אמיץ שלא חושש מאף אחד. הוא סובל מפגיעה באנשים שמעבר לכוחו . אם אישה רואה שיש לה קרן כמו קרן תאו, אז היא משיגה אפוטרופסות, או שמלך מתחתן איתה אם היא ראויה לכך . אולי זה פורש על ערכיו ….

…בחלום הוא נשיא יצירתי, חזק ומלכותי, אמיץ עם עור, שלא חושש מאיש, וסובל נזק לאנשים שמעבר לכוחו . אם אישה רואה שיש לה קרן כמו קרן תאו, אז היא משיגה אפוטרופסות, או שמלך מתחתן איתה אם היא ראויה לכך . התאו הוא אדם מפחד, הרבה הונאה והרבה דיבור, מסעות תכופים ביבשה ובים, ויש לו שליטה על האויבים . וזה עשוי להצביע על עמל וחתירה, או התעללות . אם משתמשים בו בחריש או בסיבוב, זה מעיד על רצון וצורך . תאו הנקבי הוא כמו פרות בכל מצבן ….

אם היה רואה שבטנו הופכת לאפס, הוא היה מזוודות רבות . אם הוא רואה עצם בבטן, הרי שהוא גידול במשפחתו ובכוח ובעוצמה…

…ומי שחושב ששפמו מגולח או נסחף, אז הוא יסבול טוב, ואם הוא חוב, אלוהים יבזבז את חובו, וחסר השפם מכל הבחינות ראוי לשבח, והעלייה בו לא אהבה. זקאת ושלילת פיקדון ואשליה ומצוקה ….

…ומי שרואה שהוא אוכל לחם עדשים או פולי פווה, זה מעיד על עצב ועוני ….

…ומי שרואה שמלך או מטריארך חי וקיבל על עצמו את הכוח כפי שהיה, אז זה מעיד על הירושה של מישהו מהשבט שלו, שמו, או עמיתו, ואולי חייו של מי שמונה עליהם השתפרו ….

…מעוף של אישה או מאהב בחלום על חיפושי אחר אהבה אינו חיובי . עבור נשים נשואות, הדבר מעיד על כך שתופס תפקיד שלא מגיע לך, ואם אינך מתקן את השיטות שלך או את השיטה שלך, המוניטין שלך יהיה על סף פגיעה . עבור נשים לא נשואות, הדבר מנבא אכזבה באהבה ובכנות של גברים . אם אתה חולם שאהובתך ברחה עם אדם אחר, זה מעיד שהיא לא כנה או נאמנה . אם חלמת שאחד מחבריך ברח עם אחד שאתה לא מסכים איתו, אז זה מעיד שבקרוב תשמע שהם נכנסו לנישואין מתועבים ….

…מי שרואה שהוא עומד על קיר או יושב בו, אז הקיר הוא אותו מצב שהוא מקים, אם הוא קרוב, הוא במצב טוב, אחרת הוא בגודל הקיר ומסוגל להיות מסוגל לזה . ואם הוא נפל מאותה חומה, הוא היה נופל ממדינתו, או שהוא היה עירום בתקווה בשבילו, או בעניין בו הוא תקוע במערכת יחסים ….

ומי שרואה שבחזה את מה שאנחנו מכחישים כשהוא ער, אז זה לא ראוי לשבח, ואם הוא רואה את מה שהוא משבח, אז הוא ראוי לשבח ….

…ומי שרואה שהוא גילח את שער בית השחי או את הערווה, אז זה מעיד על צדקת דתו, ונאמר שהוא גילח את בית השחי, אם הוא ראה שהוא מורט את בית השחי, עדיף היה ….

…ומי שחושב שהוא קנה ענבים או מיץ, אז הוא יקבל טוב טוב, וצימוקים מכל צבע הם טובים ומועילים למי שאכל אותם, וענבים חמוצים עשויים להיות אסורים כסף או מחלה ….

באשר לברבור, המכונה ישוע, הוא מתפרש על ידי איש רחב לב ועדין לב העומד בפני רוע ונזק ועשוי להתפרש על ידי מלכי המזרח ….

…ומי שרואה שהוא רוכב על סייח בלי רתמה או אוכף, הוא יתחתן עם ילד, אחרת ירכבו עליו עם אוכף ….