…ומי שרואה שועל בורח ממנו, הוא מפרש בהסטה של ​​יריבו ….

…ומי שרואה שהכלב בורח ממנו, אויבו יברח, וכל אזהרה מזהירה אותו ….

ומי שרואה שהוא כובש את אחד הכפרים, זו פרנסה ותועלת ….

…אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שהוא נמלט ואינו יודע מי בורח, אז יתברך בתשובה על האומר הקב~ה, ~ אל אלוהים, כי יש לך אזהרה ברורה. ~ ואם הוא יודע את העניין שממנו הוא בורח, אזי הוא בטוח מפחד בגלל האומר הכל יכול ~ אז ברחתי ממך כשיראתי ממך, אז אדוני נתן לי משפט. ” וכל מה שבורח אדם ממנו ממה שהוא לא רואה את בקשתו הוא ניצחון עבור התלמיד המבוקש ….

…בריחה היא בחלום חזרה לאלוהים הכל יכול, והאצלתו אליו, שהרי הקב~ה אומר : ( אז תמלט אל אלוהים, כי יש לך אזהרה ברורה ממנו ). ונמלטים ממדינה, ביטחון, תשובה ומוות . מי שיראה שהוא בורח מאויב, הוא יהיה בטוח ממנו . אם מלומד היה רואה את הבריחה, הוא היה משיג משפט כי משה עליו השלום שלט לאחר הבריחה . ומי שרואה שהוא בורח ולא מפחד, אז הוא ימות, כי אלוהים אדירים אומר : ( אמור : לברוח לא יועיל לך אם תימלט ממוות או מרצח ). והצבא ברח בניצחון . מעוף הכופרים הוא בריחה מדויקת, כי אלוהים אדירים אומר : ( ואימה שנזרקה בליבם )….

…המתנה : מי שרואה כאילו נתן לאדם עבד, הוא שולח לו אויב . דחוף : בורח, כך שמי שרואה כאילו הוא נכנס , הוא בורח מעניין שהוא נמצא בו, ללא קשר למדינה, למסחר, לתעשייה או למתנגדיו, וזה גם מעיד על סלידת העם מדרשתו של מטיף או האדרת מדען, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אבל הם נקטו בהתלהבות ובסלידה .~…

…תבוסה, כי הכופרים זהים, כי אלוהים אדירים אומר : ~והוא גרם אימה בלבם .~ ובשביל המאמינים, ניצחון במלחמה . ומי שראה חייל צודק שנכנס לעיירה מובס, הם התברכו בניצחון ובניצחון, גם אם הם לא צודקים, הם ייענשו בעונש, ומי שראה מעוף ממוות או מרצח הצביע על כך שמועד אחרון שלו יהיה קרוב . כי אלוהים אדירים אומר : ~ תגיד, בריחה לא תועיל לך אם אתה בורח ממוות או מרצח . ” הפסוק . נאמר כי בריחת האויב בטוחה ומגיעה למוראד . כי אלוהים אדירים אמר : ~ברחתי מכם, כי פחדתי מכם, ואלוהי נתן לי משפט .~ ומי שקורא לאדם בזמן שהוא בורח ממנו, הוא לא מקבל את דבריו ולא מציית לו, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אז תחינתי רק גברה בטיסה .~ ועל הבריחה נאמר שהוא מבטח, כי אלוהים אדירים אמר : ~ אז תפנה לאלוהים, כי יש לך אזהרה ברורה ממנו .~ מי שייעלם מאויבו, הוא יזכה בניצחון . ואם האויב יראה אותו הוא היה נפגע מאויב אויבו. אם הוא רעד, רועד או שהמפרקים שלו נחלשים, הם היו מכה אותו ולא היו חזקים איתו . ולראות את הסוסים רצים בארצו או במקומו זה גשם וגשמים שוטפים . פחד הוא ביטחון, והמשפחות קשות ….

…האגם : מציין אישה משמאל שאוהבת ישירות, כי האגם עומד ולא רץ, והוא הורג את מי שנופל לתוכו ולא דוחף אותו . והגלים הם חומרה ויסורים, כי אלוהים אדירים אומר : ~הם מכוסים בגלים כמו צללים .~ ויאמר הקב~ה : ~ והגלים נעצרו ביניהם .~ ומסופר כי סוחר ראה שהוא הולך בים, והוא נבהל מפחד הים, אז הוא סיפר את חזונותיו במעבר . הוא אמר : אם אתה רוצה לנסוע, יהיה לך טוב . זאת משום שחזונותיו מעידים על יציבות ענייניו . ואדם ראה כאילו מי הים כועסים עד שקצהם הופיע . אז הוא סיפר את זה לאבן מצדה, והוא אמר : צרה ירדה על האדמה על ידי הח'ליף, או בצורת בארצות, או שכספי הח'ליף נגנבו . זה היה רק ​​סכום קטן עד שהח'ליף נהרג, כספו נשדד והמדינות דוכאו . ומי שיראה שהוא מוציא פנינה מהים, הוא ירוויח מהמלך בכסף, עבד או דגל . ואם הוא רואה שמי הים או מים אחרים גדלו עד שהם חורגים מהגבול, כלומר משמעות הזרימה עד שהם נכנסים לבתים, לבתים ולבתים, אז אנשיה מפקחים על הטביעה, אז יהיה משפט גדול . העיקרון הוא במים הדומיננטיים שהם והמרדה, כי אלוהים אדירים קרא לניצחונו ולשפע העריצות שלו, והוא אמר שטביעה מעידה על ביצוע אסון גדול וביטוי כפירה, ומוות בטביעה הוא מוות בגלל חוסר אמון. . באשר לכופר, אם הוא רואה שהוא טבע במים, אז הוא מאמין, כי אלוהים אדירים אומר : “ גם אם הטביעה תופס אותו, הוא אומר, אני מאמין . ” הפסוק . ומי שרואה כאילו טבע ושקע בים, הסולטן ישמיד אותו . אם הוא יראה כאילו טבע וגרם לו לצלול פעם אחת ולרחף פעם אחת ולהניע את ידיו ורגליו, אז הוא ירוויח עושר ומדינה . אם הוא רואה את זה כאילו עזב אותו ולא טבע, אז הוא חוזר לעניין הדת, במיוחד אם הוא רואה בגדים ירוקים על עצמו . נאמר כי מי שראה שהוא מת בטביעה במים שאויבו היה רוצה לטבוע במים הטהורים טבע בכסף רב . באשר לשחייה : מי שרואה שהוא שוחה בים והיה מדען שהגיע לצורך שלו בידע, אם הוא שוחה על היבשה, אז הוא נעול ומתחזק במבויתו, והוא נשאר שם כמו השחייה קשה או קלה, וככל שעוצמתו . אם הוא רואה שהוא שוחה בעמק מישורי עד שהוא יגיע למקום שהוא רוצה, אז הוא נכנס לעבודה של סולטן לא צודק ואדיר שדורש ממנו צורך שהוא ממלא עבורו ומסוגל לו ואלוהים אדירים. מאבטח אותו ככל שהוא רץ בעמק . אם הוא ירא ממנו, אז הוא חושש גם משליט , ואם הוא בורח, הוא בורח ממנו, ואם הוא נכנס לים ושוחה בו טוב יותר, אז הוא נכנס לעניין גדול ולמנדט גדול, והוא מסוגל להחזיק את המלך ולהשיג תהילה וכוח . אם הוא שוחה על גבו, הוא חוזר בתשובה וחוזר מהחטא . ומי שמתפלל בזמן שהוא מפחד, הוא יקבל פחד, מחלה או מאסר, ככל המרחק שלו מהצדק . ואם הוא חושב שהוא לא יברח ממנו, הוא ימות בדאגה ההיא, ואם הוא נועז בשחייה שלו, אז הוא נחסך מהעבודה ההיא . ואם סולטן רואה שהוא רוצה לשחות בים והים סוער עם גל, אז הוא נלחם במלך בין המלכים, ואם הוא שובר את הים בשחייה הוא יהרוג את המלך ההוא . וכל ים, נהר או עמק שהתייבש, זהו מצבם של המיוחסים לו, ואם המים יחזרו, המדינה תחזור . ונאמר שאם אדם רואה שהוא ברח מהמים ששוחה לפני המודעות שלו לשינה, עדיף שהוא ישים לב בזמן שהוא נמצא במים ששוחה . ונאמר כי מי שראה שהוא שוחה, התמודד עם יריב והביס את יריבו וניצח אותו . והליכה על מים בים או בנהר מעידה על דתו הטובה ותקפות וודאותו, ונאמר שהוא בטוח במשהו שהוא בספק, ונאמר שהוא נוסע למסע בסכנה שלו אמון . ומי שיראה כאילו המים זורמים על פני השטח שלהם, הוא יכה על ידי אסון מהסולטאן, המעיד על רגלו של השליט, שאותו הוא יכול רק להתמודד, בגלל זרימתו וסמכותו . ומי שקם ממנו קל ועדין יותר, ומצביע על לוחם החותך את הדרך, ואם הוא נוסע, גנב או אריה חוצה את הכביש עליו, או שמוחו לגבי מסעו הוא גשם, שליט, או מכה . ואם הוא היה נוכח, הוא היה סובל מצער ופורענות, כי אלוהים אדירים אמר : ~אתה ארור בנהר .~ באשר לסולטן, הוא מוצג בפניו, במיוחד אם הוא נכנס אליו . או שהוא יכלא אותו, יורה לו להכות, או שהוא יגון אם קיבל אותו גדול, או מונע ממנו להינצל מהזרם שלו, ואז או שמחלה נופלת בו מקור או טיפה, אז איך זה היה החורף והמים שלו היו גרועים, אז הם חמורים יותר בכל מה שמעיד על כך? אם ייחתך, יעבור או ייצא ממנו, הוא יינצל מכל מה שיש בו של צער ומחלה, וכל העדויות של ייסורים וצער . ומי ששואב מנהר ושותה, מקבל כסף מאדם מסוכן כמו אותו נהר . ומי שנכנס לנהר ותוקף אותו מקרקעית בוץ או בוץ, הוא יוכה על ידי אדם שמצבו הוא כמו של אותו נהר בנהרות . ומי שיחתור נהר לצד השני, הוא ינתק דאגה, אימה או פחד, והוא יינצל ממנו אם יש בוץ ….

…סוראט אל-פלאק מי שמדקלם את זה יכושף וינצל מכך . אל-קירמני אמר שהוא בורח ממחלות ומזיקים והוא בטוח מפני רוע העולם. נאמר שהוא בורח מרוע הקנאים ומעיניהם של אנשי השחיתות . וג'עפר אל-סאדיק אמר, הוא בטוח מרוע הנשים והמכשפות, והוא זוכה לפרנסה בשפע ….

…השמש היא בחלום המלך הגדול ביותר, הח'ליף, האב או הנסיך . ומי שרואה שהוא הופך לשמש, הוא יוטל כמלך . ואם הוא מכה בשמש התלויה על ידי שרשרת של אפוטרופוס וצדק בה . ואם ישב בשמש ויתקרב אליה, אז ישיג מהמלך ברכה וכסף, וכוח ותמיכה, ואם יאיר על קרניו, יתברך בדגל המוזכר בשניים . אם הוא ראה אותה, ספיה מונירה והוא מושל שצבר כוח במנדט שלו, ואם היא קמה בביתו הוא התחתן, ואם אישה ראתה אותה, היא התחתנה, ואם הוא ראה אותה, סוחר היה מרוויח ב המסחר שלו . ואור השמש הוא גאוותו של המלך וצדקו . אם הוא ראה את השמש מכה בגובה הדיבור איתו את הח'ליף, כמו גם את הירח . ואם היה רואה את השמש זורחת על ראשו, אז היה מקבל עניין רציני, ואם הוא עולה על רגליו היה זוכה לטיפוח רב, ואם היה רואה שהוא עלה על בטנו, היה לו צרעת, ואם הוא מופיע על חזהו, הוא היה חולה . ומי שיראה שהשמש שקעה בזמן שהוא מאחוריה, הוא ימות . ואם הוא רואה את השמש בוערת ממנו, והכוכבים נשרפים סביבו, אז המלך יגרש את פמלייתו . אם הוא רואה שהשמש אדומה, הרי זו שחיתות בממלכתו, ואם הוא רואה שהיא מצהיבה הוא יחלה, ואם היא תשחיר, הוא ינצח . אם הוא רואה שהיא נעדרת, העניין שהוא מבקש עבר . בגידת השמש, זה מסגיר את המלך . ואם השמש תרד על הארץ, אביו ימות . ואם יראה שהשמש עלתה בבית, אז ישיג כבוד, כבוד וכבוד . ומי שיראה שהוא בלע את השמש, הוא ימות . אם הוא רואה שהשמש התחלפה ממצבה, הרי שהמרדה נופלת . אם הוא רואה שהשמש זורחת מהשקיעה, זה מעיד על הופעת דברים נסתרים, ואם הוא חולה אז הוא נרפא, ואם הוא נמצא במסע אז הוא ישוב . אם אדם רואה שהשמש חשוכה, אז זה סימן רע לכל האנשים שמעיד על אבטלה, מחלה או מצוקה . אם הוא רואה את השמש יורדת במיטתו ומאיימת עליו, אז זה מעיד על מחלה קשה . ומי שרואה שהשמש שופכת עליו אורות, הוא ילווה את הח'ליף . ואם השמש חמה, היא נפגעה על ידי הסולטאן . אם הוא רואה שהוא בורח מהשמש, אז הוא בורח מאשתו, מרשות או מפגיעה . ואם ראה עננים מכסים את השמש, קרה למלך תאונה . אם השמש זורחת על הקרקע, זה סימן לבצורת או צריבה . אולי השמש הייתה עולם להנחות . ואם הוא ראה ליקוי חמה, או הצטברות אבק או עשן עליו, זה יהיה עדות לתאונה של מחלה, דאגה, עכירות או מצוקה . אולי היעדרותה הצביעה על כך שהאסיר הוחזר לכלא לאחר שחרורו . ומי שרואה שמש וירח לכל הכיוונים, הוא יפגע מפחד או תבוסה . ומי שרואה שהוא סוגד לשמש או לירח, הוא חטא חמור . אולי השמש הצביעה על פרנסה, הדרכה, בעקבות האמת ומחלות ריפוי, ואולי היא הצביעה על נסיעה . ואולי השמש ציינה את שמה כמו שמס אלדין, כמו הירח המלא מעיד על בדר אלדין . ראיית השמש, הירח והכוכבים היא עדות לסבל, מאסר או קנאה מצד המשפחה . וראיית השמש מציינת את המנורה, כי אלוהים אדירים אמר : ( והפך את השמש למנורה ). עליית השמש משקיעתה היא סימן לפחד וחרדה, וסמכותו של הסולטאן על הקהילה, או כניסת הנעדר או הכפירה מן הדת וחוסר מוסר החוזרים בתשובה . ומי שראה שהשמש שורפת חקלאות או חום שלה פוגע באנשים, הדבר מעיד על מחלות, מגיפות ודיכוי מצד הזקנים . ראה גם את הירח ….

…אל-אסד : הסולטן קאהיר הוא אדיר, בגלל גודל הסכנה שלו, חומרת האומץ שלו, אימת בריאתו וכוח הכעס שלו . זה מציין את הלוחם, הגנב המתנודד, העובד הבוגדני, בעל התנאי והאויב שקורא . אולי זה מעיד על מוות ומצוקה, מכיוון שהמסתכל עליו מצהיב, נהיה מבולבל וחלש . וסמכותו של המעונה מעידה על דיכוי אנשים, האויב והשליט . מי שרואה אריה נכנס לביתו, אם הוא חולה בו, הוא ימות, אחרת זה ייגרם מכוח סמכות . אם הוא שדד אותו בגניבות וגזל את כספו, הכה או הרג אותו, אם הוא העיר את נשמתו בחלום, כרת את ראשו או התגרש ממנו . באשר לאריה שנכנס לעיר, זו מגפה, מצוקה, כוח, אדיר או אויב שנכנס אליהם על פי הראיות שיש לו בהתעוררות ובשינה, אלא אם כן הוא נכנס למסגד ומתנשא מעל הדוכן, ואז הוא הוא כוח שמנסה נגד העם וגורם להם סבל ופחד . ומי שרוכב על האריה רוכב על עניין גדול והונאה חמורה, בין אם כמחלוקת על השליט ותעוזה עליו וניכור שלו, או שהוא רוכב על הים בלי ביטוי, או שהוא יקרה במשהו שהוא לא מסוגל להתקדם או עיכוב, ולכן הוא מציין את התוצאה של פקודתו, על ידי הגדלת שנתו וראיותיו . מי שעוסק במחלוקת על אריה נלחם באויב, בסמכות או במי שייחס לו האריה . ומי שיש לו ברך בזמן שהוא מושפל או צייתני, הוא יוכל להתגבר על כוח מעיק ואדיר . ומי שיקבל את אל-אסד או שיראה אותו איתו ולא יתערבב איתו, מעין סמכות תכה בו וזה לא יפגע בו . מי שנמלט מאריה והאריה לא מחפש אותו, בורח ממשהו שהוא מזהיר ממנו . ומי שאוכל בשר של אריה, הוא יקבל כסף מסולטאן ויסמר את אויבו, וכמו כן אם הוא שתה חלב של לביאה . אם הוא אוכל בשר של לביאה, הוא יכה בשליט ומלך גדול . ועור האריה היה כסף של אויב, וראש האריה נכרת כדי להשיג מלך וכוח . ומי שמעניק חסות לאריות הוא אמת, מלכים אדירים . ומי שנפגע מאריה, קדחת תיקח אותו, כי האריה קדחתני . ומי שמתערבב עם האריה ולא סותר אותו, הוא בטוח מפני רוע אויבו, האיבה עולה מהם, וידידות מוכחת . ומי שכורע על הברכיים ופוחד ממנו, הוא יסבול מצרה . גור אריה הוא ילד . ונאמר כי מי שראה כאילו הרג אריה היה בורח מכל הצער . מי שהופך אריה הופך להיות לא צודק לפי מצבו . ועל הלביאה נאמר שהיא בת מלך . והוא אמר : אדם הגיע אל מוחמד בן סירין ואמר : ראיתי כאילו גור אריה נמצא בידיי, וחיבקתי אותו . כשאבן סירין ראה את מצבו הירוד ולא ראה בו אדם ראוי, אמר : מה עניינך וענייני הנסיכים? כשראה את מצבו אז אמר : אולי אשתך מניקה את בן איש הנסיכים . כך אמר האיש, באלוהים . ואבן סירין בא לאיש ואמר : ראיתי כאילו לקחתי גור של אריה והכנסתי אותו לבית שלי, אז הוא אמר שכמה מלכים תואמים . יזיד בן אלמוחלב ראה שהוא על אריה באלונקה בימי צאתו מיאזיד בן עבדול-מאליק, אז החזון נאמר לאישה זקנה אקספרסיבית והוא אמר : הוא רוכב על דבר נהדר והוא מוקף בזה ….

…זה נדיר שגבר הגיע לאבן סירין ואמר שאני בספק אם אשתי בגלל שני גברים, והערב ראיתי שני כלבים נלחמים על הנרתיק שלה, ואז הם נשכו אותה והם פצעו אותה, אז אבן סירין הביט בפניו. וראה אותו בשינוי מפוחד. עכשיו עליה, האיש נגע בה במהירות ומצא אותה, כמו שאמר, והוא שאל אותה על כך, והיא סיפרה לו על פי תיאורו ….

…פאניקה אם אתה חולם שאתה מפוחד, זה מנבא שנגרם לך נזק עקב תאונה . אם אתה רואה אחרים בבהלה, זה מקרב אותך לעצב ולעצב . מצבים בעייתיים או נגרמים על ידי חום הנגרם על ידי מלריה או תסיסה הם שגורמים תמיד לחלומות כאלה . כאשר זהו המקרה זוהי אזהרה לנקוט בצעדים מיידיים לחיסול הסיבה . חלומות כאלה, או חלומות בהקיץ, מתרחשים רק כאשר מתרחשות הפרעות שינה ….

…הוא שוחרר מהכלא בגלל חזון 113 – מוסא בן ג'עפר בן מוחמד בן עלי בן עלי בן עלי בן אבי טאליב היה פעם הרבה פולחן ומראה, והוא זימן את המהדי לבגדד וכלא אותו וכשהוא היה בלילות מסוימים הוא ראה את מהדי עלי בן אבי טאליב אומר לו : מוחמד : (לא היית מרוצה שאם תשתלט, תשחית את הארץ ותנתק את רחמיך )? סורה מוחמד, פסוק 22 התעורר מפוחד והורה לו להוציא מהכלא בלילה את Vocilh איתו וחיבק אותו ולקבל אותו ולקח את הברית לא צריך להיות בחוץ ולא על אחד מילדיו, הוא אמר : אלוהים, מה זה Shany לא התרחש, אמרתי בעצמי : אושרר . והוא ציווה עליו שלושת אלפים דינרים, והורה לו למדינה (1) 114 – בסמכות איוב שאמר : אדם שאל את מוחמד שאמר : ראיתי כאילו אני אוכל לחם בזמן שהתפלל, אז הוא אמר : קביס מותר לך ואסור לך לאכול בזמן התפילה, אז אמר לו : האם אתה מקבל את אשתך בזמן שאתה בצום? הוא אמר : כן, הוא אמר : לא ….

…נהר היין הוא עדות לשכרות מאהבת אלוהים אדירים ושנאה לגילוי עריותו . ירח הדבש הוא עדות למדע ולקוראן . אכילת פירות גן העדן תביא למעשים טובים, בעלים וילדים . העץ המבורך הוא סימן של מי שחיפש מקלט בצילו והתבסס עליו על טובת העתיד, ואולי מעיד על הפסקת פרישות ועבודה לפולחן, והיתרון מלווים ואדוני עושר וסוראט אל-מונטחה הוא סימן לכך שכולם מגיעים לתכלית של כל מה שמובטח . אולי עצי גן העדן מעידים על החוקרים העובדים, האימאמים המובילים, הצפצפה וילדי בן לווייתם . וחזון הצפצפה וילדי האידיוסינקרטי העומדים בערותם עם היחסים, וחזון העובדים עליהם הוא אינדיקציה למעשיהם, או למה שנחשב מבורך בעולם הזה , כמו דיור, שפע, וסוגים של הנאות . כניסה לארמונותיה מעידה על השגת עמדות גבוהות, לבישת בגדים מפוארים, נישואי משי ועושר וטוב . יין הוא עדות לשכרות מאהבת האל הכל יכול ושנאת גילוי עריותו . ירח הדבש הוא עדות למדע ולקוראן . אכילת פירות גן העדן תביא למעשים טובים, בעלים וילדים . העץ המבורך הוא סימן של מי שחיפש מקלט בצילו והתבסס עליו לטובת העתיד, ואולי מעיד על הפסקת פרישות לפולחן, והיתרון מלווים ואדוני עושר וסוראט אל מונטחה הוא סימן לכך שכולם מגיעים לתכלית של כל מה שמובטח . אולי עצי גן העדן מעידים על החוקרים העובדים, האימאמים המובילים, הצפצפה וילדי בן לווייתם . חזונם של הצפצפה וילדי האידיוסינקרטי העומדים ערים עם מערכות היחסים, וחזון העובדים עליהם מעיד על מעשיהם, או על מה שנחשב מבורך בעולם הזה, כמו דיור, הנאת החיים, וסוגי ההנאות . כניסה לארמונותיה מעידה על השגת עמדות גבוהות, לבישת בגדים מפוארים, נישואי משי ועושר וטוב . וחזונו של רדואן, עליו השלום, שומר גן העדן, מעיד על טובתו של גזבר המלך ושליחו למלא את ההבטחה, למלא את הצרכים ולענות לתחינה . ומי שרואה שהוא נכנס לגן העדן ולא אוכל את פירותיו ולא שותה מהנהרות שלו, אז הוא לא ירוויח ממה שהרוויח מהידע . מי שרואה שהוא גורש מגן עדן, חסר לו סיפור אדם עליו השלום . ומי שרואה שהוא מסתובב בגן עדן, זה מעיד על פרנסתו ומעמדו הגבוה, וביטחון מפחד . ומי שהיה מפוחד וראה שהוא נכנס לגן עדן, הרגיע מרגיע, ואם הוא מודאג, הוא ייפטר ממצוקתו, ואם הוא רווק התחתן ….

…הוא נמצא בחלום חיים טובים, ולכן מי שרואה אותו בביתו הוא אושר, עושר, אוסף, שלל ונישואין, כי אלוהים אדירים אומר : ( הוא זה שברא מים מים אדם, ועשה לו שושלת וקשר ). ומי שיראה שהמים צלולים ושופעים, המחיר יהיה זול וההגינות תפוז . ולעיסת מים מעידה על מצוקה קשה בחיים, ועל שתייה מהם ביטחון מהאויב, ושנה פורייה לשתיין שלו . ואם הוא שתה יותר מים בשינה מאשר היה שותה בערות, זה מעיד על אריכות ימים . ואבן סירין, אלוהים אדירים ירחם עליו, אמר : מים בזמן השינה הם משפט בדת, כי אלוהים אדירים אומר : ( מים בחושך, בואו נסתבך בהם ). וזה אסון, כי אלוהים אדירים אומר : ( אכן, אלוהים מציק לך בנהר, וכל מי ששותה ממנו לא ממני, ומי שלא מאכיל אותו הוא ממני, חוץ ממי שסורק חדר עם היד שלו ). ומי שראה שניתן לו מים בספל, זה היה עדות של ילד . ומי שרואה שהוא שותה בכוס מים צלולים, הוא יקבל טוב מבנו ומאשתו, וכי הכוס היא תמצית הנשים, והמים הם עובר . ומי שיראה שהוא שותה מים חמים, הוא היה נעשה עצוב מאוד . ומי שרואה שהוא במים, אז הוא סבל, סבל ומצוקה . ומי שרואה שיש לו מטמון מים צלול, אז הוא כסף בירושה . ומי שרואה שהוא שואב מים, הוא מחפש שקר בין אנשים . מים עומדים יינעלו . מים מסריחים הם חיים עייפים . מים חמים אם משתמשים בהם ביום הם עונש ועונש, ואם משתמשים בהם בלילה זה פחד מהג'ין . מי מלח הם עמל בחיים . מים אסורים הם כסף אסור . מים שחורים הרוסים . מים צהובים הם מחלה . ומי שיראה שהוא שותה מי ים, הוא יחלה מהמלך . נאמר : תוהו ובוהו מים הוא סולטן לא הוגן . ומי שרוחצים אותו במים עכורים ונמצא במצוקה, הוא ייפטר מזה, גם אם כן . הוא חולה, נרפא על ידי אלוהים אדירים, ואם הוא כלוא הוא ישרוד . מי המלח מעוננים . הוא הרגיש שהוא הולך מעל המים, שכוח האמונה והוודאות באלוהים, ונאמר : הוא נוסע או מסתכן . ומי שנופל למים עמוקים, אז הוא נופל לעולם, וממומן על ידו, ושהעולם הוא ים עמוק, ונאמר : יזכה בהנאה ובחסד . ומי שרואה שהוא מסתכל על מים צלולים ורואה את הפנים שלו בסדר בזה, אז זה טוב למשפחתו ולשכניו . ומי שראה שהוא שופך מים לים, הוא היה מוציא על אישה . והמים העיקריים הם ייסורים ופתיה . ומי שרואה שהמים גדלו בעיירה וחרגו מהגבול, אז תהיה מרדה גדולה וחילוקי דעות, והרשעים יאבדו . ומים מתוקים הם פרנסה מותרת, לב טוב, ידע וחיים למי שקרוב למוות, כי אלוהים אדירים אומר : ( עשינו מהמים כל דבר חי ). ואולי המים הצביעו על האישה בפני הרווקה, והבעל על הרווקה, ואולי שתיית מים הצביעה על שתיית העניים . ומי שהופך למים מתוקים מלוחים נוטש את דתו או נעשה קשה לענייניו . אם הוא נשא מים במיכל, אשתו נשאה . העלייה במים בזמן מחסורם, או היעדרם בזמן עלייתם, הם עדות לאי צדק ותג מחיר . והתפוצצות המים במקום אותם וצער . ומים ירוקים הם מחלה ארוכה . ומשתיית מים שחורים ראייתו נעלמה . ומי שיראה שהוא נשפך במים חמים, הוא יהיה כלוא, חולה, או חולה קשה או מפוחד מהג'ין . ומי שרואה שהבגדים שלו רטובים במים, אז הוא מתגורר במסע או כלוא בגלל משהו שהוא מודאג ממנו . ומי שרואה שהוא נושא מים בצרור או בבגד, או שאי אפשר לשאת בו מים, אז הוא מתנשא לגבי כספו, מצבו או חייו . ומי שרואה שניתנו לו מים בכוס, והייתה לו אישה בהריון, והספל נשבר, אז האישה תמות, ואם המים נעלמו והכוס לא נשברה, הילד היה מת וה אישה תועבר . טליפה במים קרים היא חזרה בתשובה, תרופה למחלות, שחרור ממאסר וסילוק חובות וביטחון מפחד . ומי ששואב מים מבאר מקבל כסף בטריק ותרמית ….

…אבן סירין אמר: מי שראה שהוא נכנס למערה, אז הוא יעזוב את העולם הזה, אם הוא רואה שהוא חשוך ומתגורר, ואם הוא עוזב אותו, הוא נכנס למשהו רשלני ואז בורח ממנו ….

…הוא בחלום ראש עם וערכים של בית, מדינה או כפר . ושור אחד הוא שנה אחת בשלטון . אבל זה עבור הסולטאן, הסוחר והפועל, סחר סוני . ומי שרואה שיש לו שוורים רבים, אז הוא מניח את המדינה אם הוא כשיר לכך . אם ראה שרכב ממנו שור, יובא אליו טוב ופורי . ומי שראה שהוא אכל את ראש השור היה משיג את המנדט והסמכות, אלא אם כן השור היה אדום . ואם הרואה היה סוחר שהיה מכה סחר, והשותפים היו בשליטתו . אם הוא וולגרי, הבין את פעולותיו . והשור הוא עובד, אז מי שרואה שהוא רכב על שור התגבר על עובד, ואם השור נושא מטען, אז העובד יגבה לו כסף לפי כמות המטען . אם השור היה אדום, מחלת בנו או משפחתו מתו . השור הוא מלך או אויב . אם שוחטים שור למאכל, בשרו הוא פרנסה מותרת . זה הרגיש שהוא קנה לתורא את זה לחברים משליחים ולפיקוח על האנשים את דבריו של לין חסן, אמר אבן סירין רחמי אלוהים אדירים : שוורים עג'ם, והגדיל לארבעה עשר בפרה זו מלחמה, מה שלא היה כל כך הוא פיוד, והגדול השור, בעיניו כל כך הרבה ובלתי מנוצח, ובשר וכל מי שראה שור לבן שיזכה בטוב, אם היה חוטט אותו בקרנו, מעיד על זעמו של אלוהים כל יכול, וכל מי שאכל את הבשר שור בשנתו יהיה הכרחי, ומי שרכב עליו במעלית, אם ברך השור בחלום או חניתו מתה בשנתו, ומי שנשך אותה נפגע ממחלה או מי שחרק אותו אלוהים מספק את אלוהים אדירים ילדים טובים . ומי שנפל עליו השור, הוא ייסע רחוק . ומי שרואה את השור כשהוא כלוא או חולה ונמצא במצוקה, עליו להיפטר ממנו . ומי שרואה את השור כאילו הוא חורש עבורו, אם הוא מעובד או משועמם מעיבודו והגדיל את פוריותו, ואם היה סוחר, נגרם לו הפסד ומסחרו הידרדר, ואם היה משפטן או מלומד טוב יותר . ומי שרואה את זה כאילו השור היכה אותו, אז הוא נמצא על סף גסיסה או גסיסה מאותה מחלה בה הוא נמצא . והשור מעיד על חומרה, איום וגירוש של מישהו בדרגה גבוהה מזו של אדם אם האדם שחולם עני ועבד . ומי שראה עדר פרות, הוא יושפע קשות בענייניו, ואם השור רכב על גובהו ויזכר . אם השור דיבר אליו או השור דיבר, אז בינו לבין אדם אחר הוא התנכר . ומי שרואה את זה כאילו שור גדול יצא ממאורה קטנה, אז השור רצה לחזור לאותה מאורה ושעמם לו, כי זו המילה הגדולה שיוצאת מפי האיש שהוא רוצה להחזיר אותה לאחור , אבל הוא לא יכול . ומי שרואה שהוא נוסע על שור שחור, והשור נושך ומאיים עליו ורוצה את הדבר השנוא, אז הוא הולך בים וזה מוכה על ידי סבל חמור, והוא מתחזק עם ספינתו עד שהוא כמעט שוקע ואז בורח מזה . ומי שרואה שוורים שנכנסים לעיר, זה אויבים ומעיקים, וגנבים ייכנסו אליה . ומי שרואה שור מושך אותו ומסלק אותו ממקומו, אם הוא וואלי, מסירים אותו . ונאמר : השור מציין אדם שנמצא בחושך, כי הוא נהרג או נשחט, כי המורד והמבצע עובר . ומי שרואה שרכב על שור, הוא ייפגע ממעשה סמכותו, והוא ישיג טוב בזה . ומי שיראה שהוא רכב על שור שחור, הוא ירוויח כסף, ואם הוא יראה שהוא הכניס אותו לביתו ובוטחים בו, הוא ירוויח את אותה שנה . אם לשור יש קרניים רבות, הרי שהן שנים לפי המעטים וההמון . והשור חסר הקרניים הוא איש בזוי, ספניאל עני, כמו כבשה, ובכוחו הוא כמו עובד מבודד, וצ'יף עני . אולי השור הצביע על נישואים מכיוון שחרש יותר מדי, ואולי הוא הצביע על המורד מכיוון שהוא מסעיר את האדמה ומפנה את החלק העליון למטה . ואולי הוא ציין את העבד, הבעלים והאח שיעזרו לו בחריש ולשרת את אנשי המדבר . מי שיש לו שור בחלום, ואם זו אישה, בעלה מושפל בשבילה, ואם היא בלי בעל, היא נשואה, ואם יש לה את בת אשתו, ואם מישהו שיש לו סמכות רואה את זה, הוא ינצח אותו . מי ששוחט שור, אם הוא סולטן, הורג עובד, ואם הוא פשוטי העם, אז הוא אדם שמנצח את מי שיורדים ממנו . ומי שרוכב על שור אדום או צהוב ללא מכונת רכיבה, הוא יחלה . ואולי השור התייחס לצעיר היפה משום שהוא אחד משמותיו, וראייתו מלמדת על התפרצות מרדה או על עזרה להתגבר על עניינים קשים, במיוחד עבור בעלי החריש והחקלאות . אולי חזונו הצביע על קהות ותדהמה . והשור השחור הוא שמחה והנאה . והשור השחור יחדש וירפא את המטופל ….

…מיץ ומיץ : טוב מאוד, אז מי שמתחייב לכך בחלום, אני אסתכל על מצבו, ואם הוא יהיה עני, הוא יהיה עשיר, ואם חזונותיו לציבור כאילו הם סוחטים ענבים או שמן או דברים אחרים אחרים בכל מקום, והם היו כל כך פוריים ושוחררו . אם הוא רואה שהוא חולה או כלוא, אז הוא בורח ממצבו בכך שהוא משאיר את הלחץ ממאסרו, ואם הוא רואה שיש לו תשואות או חובות, עליו לשלם אותו ולהפיק ממנו תועלת . ואם יראה זאת, מבקש הידע והסונה יבין אותו ויסחוט את דעתו מחזהו . ואם הוא רואה בכך רווקות, הוא יתחתן, אז הזרע שלו ייצא והוא מפרה את פרנסתו . אם המיץ היה יותר מדי, והיו לו תאנים, יין או חלב עם סולטן . ומי שראה את זה כאילו סחט ענבים והכין לו יין, הוא זכה לחסד אצל הסולטאן והשיג כסף אסור לסיפור יוסף עליו השלום ….

…ומי שרואה אריה שמחפש אותו בזמן שהוא בורח, אז יש חשש מהסולטאן. אם הוא לא יתפוס אותו, אז הוא יברח, ואם הוא יתפוס אותו ותופס אותו, הוא נגד זה ועשוי להצביע על המטופל ….

…סוס אם חלמת לראות או לרכוב על סוס לבן, זה מצביע על כך שהמדדים נוחים להצלחה וערבוב מהנה עם חברים הרמוניים ונשים יפות . אם הסוס מלוכלך ונפגע, ביטחונך יבגוד בידי חבר או אישה מקנאים . אם הסוס שחור, תתעשר, אך תרמה, ותמצא אשם בתאריכים פסולים . חלום זה פירושו עבור אישה שבעלה אינו נאמן לה . אם אתה חולם על סוסים כהים, הדבר מעיד על תנאים מרעננים, אך עם מידת אי שביעות רצון רבה . תענוגות חולפים לעיתים קרובות עוקבים אחר החלום הזה . אם אתה רואה את עצמך רוכב על סוס יפה בצבע ערמון, המשמעות היא עלייה בעושר והגשמת רגשות . עבור אישה, חלום זה פירושו כמיהה לשיפורים דחופים, והיא תיהנה מעניינים מהותיים . אם אתה רואה סוסים חולפים לפניך, פירוש הדבר קל ונוחות . אם אתה רוכב על סוס שמאיץ, האיוולת של חבר או משתמש תפגע בפרויקטים שלך . אם אתה רואה סוס בורח עם סוסים אחרים, המשמעות היא שתשמע על מחלת חברים . אם אתה רואה סוסי סוס יפהפה זה מצביע שגשוג וחיים מפוארים לך יהיה נשלט על ידי תחושה מוגזמת . אם אתה רואה סייח, זה אומר הרמוניה וחוסר קנאה בין זוגות נשואים ואוהבים . אם תרכב על סוס ותנהג בנחל, תביא עושר רב לידיך ותיהנה מתענוגות מפוארים . אם הנחל סוער או ערפילי, ההנאות הצפויות יתאכזבו במידה מסוימת . אם אתה שוחה על סוס בנהר צלול ויפה, תוכל לממש בקלות את רעיון האושר הרגשי שלך, וזה מנבא את איש העסקים לרווח גדול . אם אתה רואה סוס פצוע, זה מדבר על צרות לחברים . אם אתה חולם על סוס מת, הדבר מעיד על אכזבות שונות . אם אתה חולם לרכוב על סוס פרא, המשמעות היא שקשה להגשים את הרצונות שלך . אם אתה חולם שהוא יפיל אותך למטה, תתמודד מול מתחרה חזק והעסק שלך יסבול מחולשה עקב התחרות . אם אתה חולם שסוס בעט בך, מישהו שאתה אוהב ירחיק אותך . שלך בריאות הלקויה תבלבל ההון והעושר שלך . אם אתה חולם שתופס סוס על מנת לאלף אותו ולבלום אותו או לרתום אותו לרכיבה, אז תראה שיפור גדול בעבודה בכל התחומים, ואנשים ישגשגו במקצועותיהם . אם לא תצליח לתפוס אותו, המזל יאכזב אותך . אם אתה רואה סוסים מנומרים, זה מנבא שפרויקטים שונים יביאו לך רווח . אם אתה חולם שיש לך פרסה, ההצלחה שלך ודאית . חלום זה מבטיח לאישה בעל טוב ונאמן . אם אתה חולם שאתה שם פרסה על סוס, המשמעות היא שתנסה להשיג עושר חשוד ותוכל להשיג . אם חלמת על מירוץ סוסים, המשמעות היא שתהיה מוצפת בחיים חלשים, אך חלום זה פירושו שגשוג לנשים . אם אתה חולם שתעלה סוס במירוץ, תצליח בחיים ותיהנה ממנו . אם אתה חולם על הריגת סוס, תפגע בחבריך בגלל האנוכיות שלך . אם תרכב סוס ללא אוכף, תרוויח עושר וקלות, אך באמצעות מאבק קשה . אם תרכיב סוס אוכף בחברת גברים, תפגוש גברים כנים שיעזרו לך וההצלחה שלך תהיה ראויה בהחלט . ואם אתה בחברת נשים, אז הרצונות שלך יהיו חופשיים וההצלחה שלך לא תהיה שופעת כמו שהייתה הייתה אם נשים לא היו ממלאות את ליבך . אם אתה מנקה סוס, לא תזניח את פרויקטי העבודה על חשבון היותך איש כסף או חקלאי טוב . סופרים יהיו חרוצים מאוד בעבודותיהם, ואחרים ידאגו להם מאוד . אם אתה חולם על סוס, תוכל לצבור עושר וליהנות מהחיים עד הטיפה האחרונה . אם אתה רואה סוסים מושכים עגלות, זה אומר עושר עם מכשול כלשהו, ​​והאהבה תתמודד עם מכשולים . אם תטפס על גבעה על סוס והסוס לא מצליח להגיע לפסגה בזמן שתצליח, תרוויח הון למרות שתילחם נגד אויבים וקנאה . אם אתה והסוס הגעתם יחד למעלה, אז העלייה שלכם ודאית, אך היא תהיה מהותית . אם בחורה חולמת שהיא רוכבת על סוס שחור, המשמעות היא שהיא תטפל בסמכות חכמה, ומשאלות מסוימות יתגשמו בזמנים לא צפויים . צבע שחור בסוסים מעיד על עיכוב בציפיות . אם אתה רואה סוסה עם רגליים חלשות, המשמעות היא שמצוקה בלתי צפויה תדחף את עצמו למצבך המשמח . אם תנסה לתקן נעל שבורה, קטנה מאוד ברשימת הסוסים, יואשמו בביצוע עסקאות מרמה עם צדדים לא מודעים . אם תרד בירידה מסוס, העסק שלך ללא ספק יאכזב אותך . אם בחורה חולמת שחבר רוכב מאחוריה על סוס, פירוש הדבר שהיא תהיה מוקד תשומת הלב של גברים בולטים ומצליחים רבים . אם היא תפחד, זה יעורר רגשות קנאה . אם הסוס יהפוך לחזיר לאחר שהוא נוטש אותו, הוא לא יהיה אדיש להצעות נישואין מכובדות, ויעדיף חופש עד שהוא יאבד את כל ההזדמנויות הרצויות לנישואין . אם היא תראה אחר כך את החזיר מחליק על חוטי הברק והטלפון, היא תדחוף את מרכזו קדימה על ידי ההונאה . אם בחורה חולמת שהיא רוכבת על סוס לבן שעולה או יורדת גבעה והיא כל הזמן מסתכלת לאחור ורואה אדם על סוס שחור רודף אחריה, זה אומר שהיא תעמוד בפני תקופת הצלחה מהולה בעצב, והיא אויבים, בתוך תקופה זו, יבקשו להפריע לתיאורה בדיכאון ובאכזבה ללא לאות או בשעמום . אם אתה רואה סוס עם גוף אנושי יורד על ערסל באוויר, וכשהוא מתקרב לביתך, הוא הופך לצורת אדם ומתקרב לדלת שלך וזורק משהו שנראה כמו חתיכת גומי על דלתך אך הופך במהרה בלתי אפשרי לדבורים גדולות, אז זה אומר אכזבה ומאמצים חסרי תועלת להשיב את היתרונות שאבדו . ראיית בעלי חיים בצורות אנושיות מעידה על שיפור גדול לחלום והוא יכיר חברים על ידי רכישת מעלותיו של רווח ישר . אם גוף אנושי זה נראה חולה או מוכתם בנמשים, פירוש הדבר כישלון של תוכניות שצוירו בקפידה ובזהירות ….

…משה עליו השלום, מי שרואה אותו בחלום, כי אלוהים אדירים גווע בידיו אדיר, ויזכה ממרחק של תהילה וניצחון . וחזון משה, עליו השלום, מעיד על כוחם של בעלי הצדק ועל דיכוי בעלי השקר, גם אם היה מלך אדיר או מפקד כופר שנהרס בידי אלוהים אדירים . מי שראה שהוא הופך בצלם משה, עליו השלום, אם הוא היה שליט והיה לו אויב שינצח את אויבו . ואם הוא רואה בו אסיר, הוא מציין את הישרדותו, וראייתו מעידה על הרס הגיבורים . ומי שראה אותו והיה במלחמת ניצחון, ואם הוא היה בים נוסע, הוא היה בורח מהים ומצדיע, ורואה את משה עליו השלום, מעיד על ייסורי הילדות, חלוקת ההורים ו קרובי משפחה, מגורים משותפים של מלכים וגבורים, נישואי תערובת של צדיקים, וראותם מהם נפלאות הדברים מכיוון שהוא הבעלים של ירקות, עליו השלום והוא היה עד להפרה. הספינה הורגת את הילד ובונה קיר . החזון שלו מעיד על נסיעה בים, וההשלכה שלו היא בטיחות ורווח . ומי שראה את משה, עליו השלום, בקרב אדוני ההפשטה, הדבר הצביע על עלייה בפנים פנים באור, קידומים ומעלות . ומי שיראה את מקל משה בידו, הוא יזכה בביתו הגדול וניצחון על אויביו . אם הוא היה מכשף, הקסם שלו הוא גיבור . אולי הופעת מקל מקל משה הצביעה על ניצחון המאמינים ועל חורבן הכופרים ….

…סוראט אל-בורוג ', מי שקורא אותו או קורא לו אותו, בתור ג'עפר אל-סאדיק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר שאלוהים אדירים אוהב אותו בידע בנושאים וידע . ונאמר : מברך את דגל הכוכבים . ונאמר : הוא בורח מדאגות ….

…תועלת: אם אדם רוצה לראות חזון ישר שמראה מה מצפונו, הוא ישן על שטיפה בצד ימין שלו, זוכר את אלוהים ומזמין תחינה זו המסופרת בסמכותו של ג'עפר א-סאדיק, וזה : אלוהים, מסרתי את נשמתי אליך והפניתי את פניי אליך, והפקדתי את פקודתי בידיך, ופניתי אליך עם רצון ופחד אליך, לא מפלט ואין מנוס ממך אלא ממך. האמנתי בספרך שגיליתי ובנביאך ששלחת. ברוך אדוננו ומעלה אתה עשיר ואנחנו העניים מבקשים את סליחתך וחוזרים בתשובה אליך, אלוהים, אני בורח ממך אליך אלוהים, הראה לי חזון אמיתי שאינו שקרי, טוב, נעים, אומלל, מועיל, לא מזיק . ואם הוא מתעורר, הוא זוכר את אלוהים אדירים ומספר חזון על קטע מסוים, וכל מה שהוא עובר, הוא תלוי בו ….

…מכונית אם אתה חולם שאתה נוהג ברכב בחלום, זה מנבא שאתה מאוים באובדן בעבודה או בזיהום במחלות . אם אתה נופל ממכונית, חדשות עצובות יגיעו בקרוב . אם אתה חולם לראות מכונית מקולקלת, תיכשל בעניינים ופרויקטים חשובים . אם קניתם מכונית, המשמעות היא שתתבססו מחדש בעמדתכם ובתפקידכם הקודמים, אך אם מכרתם רכב בחלום, הדבר מעיד על התרחשותם של שינויים לא מוצלחים בענייניכם ובענייניכם . אם אתה חולם שאתה נוהג ברכב, זה מעיד שאתה תהיה מוטרד ממצבה של שרה ותעשה שינוי בענייניך . וחלום כזה מכיל סכנה גדולה להתנהגות מגושמת . אם מכונית מתקלקלת איתך, ההנאה שלך מההנאה לא תגיע לגבהים שאתה מצפה להם . אם אתה מוצא את עצמך בורח מחניה, זה מצביע על כך שמומלץ להימנע ממתחרה ככל שתוכל להרשות לעצמך לעשות זאת . אם בחורה תחפש מכונית, היא תאכזב את מטרותיה לפתות מישהו לטובתה . אם אתה חולם לראות מכוניות, המשמעות היא שינוי ושינוי ברצף המהיר . אם אתה נוסע ברכב, זה מצביע על כך שהנסיעה שארגנת במדיטציה תתקיים תחת טיפול אחר מזה שלקחת בחשבון . אם אתה מאבד מכונית, המשמעות היא שתצליח בכמה פרויקטים חשובים שימלאו אותך בהערכה עצמית . אם אתה חולם על עגלות שינה, המשמעות היא שהמאבק שלך לצבור עושר מתחדש על ידי הרצון לספק עקרונות אנוכיים ולא מוסריים שעליך להתגבר עליהם ולשלוט בהם . אם אתה רואה עגלות בחלומות שלך, המשמעות היא שמישהו באמת מעוניין לגרום לצרות וצרות . אם אתה נוהג ברכב, זה מנבא שתחרות וקנאה יחלחלו לאושר שלך . אם אתה עומד על המדרכה תוך כדי הליכה, המשמעות היא שתנסה להמשיך בפעולה שתהיה מסוכנת בעליל, אך אם תמשיך ללא תאונות, תצליח . אם המדרכה גבוהה, הסכנה שלך תהיה בולטת יותר, אך אם היא נמוכה, תוכל להשיג את מטרתך בצורה גרועה ….

…שועל הוא בחלום אויב של לוחם, שקרן, עבירה חמקמקה בטיפולו, ומי שהורג אותו או יגע בו ייבהל מהג'ין . אם הוא אוכל את בשרו או היה מבקש ממנו להילחם בו, הוא ייפגע . והם אמרו : הוא האויב של הסולטאן . מי שרואה שהוא לקח שועל, אז הוא הופך ליריב שלו, ואם הוא שוחט אותו, טוב לו מחוץ לחובות . אם שועל משחק שועל הוא פוגע באישה שהוא אוהב ואוהב, ואלוהים אדירים מינה אותו . ואת השועל מוסברים אסטרולוגים, רופאים ואנשי מדיטציה וזדון . ומי שיראה כאילו הרג שועל, הוא ישיג אישה יקרה ומכובדת . ומי שרואה שועל, הוא רואה גבר מכובד או אישה מכובדת יקרה, או גבר שמרומה עבורו מחמיא לו . והשועל מציין אויב לא ידוע, ערמומי מאוד, ועושה את עבודתו באותה עת, ומעיד על נשים רמאות . ומי שרואה שהוא מתחמק משועל, אז הוא אדם כמו שקרן משורר, וכמו כן מי שרואה שהוא מתגמל את השועל הוא הגמול הטוב ביותר . ומי שרואה את מה שבין המזרח למערב שמתמלא בשועלים, קסמים או טריקים ישתפר באותה תקופה . ומי שרואה שהוא נלחם בשועל או מטפל בו, הוא רב עם קרוב משפחה . ומי שיראה שהוא משתוקק לשועל, הוא יכאב . ומי שיראה שהשועל נוגע בו, הוא יבהיל מהג'ין ובני האדם . ומי שרואה ששועל בורח ממנו, יש לו אויב לחמוק ממנו . ומי שרואה שהוא הכה משהו מעור של שועל, זה כוחו ומסמר . יתכן שזו ירושה מאישה . ומי ששתה מחלב שועל נרפא אם הוא היה חולה, אחרת הם היו נעלמים . ונאמר : מי שרואה שועל, הוא יהיה המום בעצמו, ויש ירידה בכספו . וראיית שועל מציינת עניין, לבוש, אישה ונישואין לאנשים פנויים ….

…באשר להיעלמות, זה מצביע על כך ילדה נולדה לו, כי אלוהים בכבוד ובעצמו אומר, ~הוא יהיה להסתיר מהעם מן הרע שהוא הבטיח , ~ ועל זה נאמר כי הוא בורח מאיים מישהו ….

…ומי שרואה שהוא בורח ונכנס לבית וסוגר את דלתו, והבית מחובר לבתים, זה מעיד על ישועה מדאגה וממצוקה, ואם הוא חולה, טוב ….

…בקר אם חלמתם לראות בקר יפהפה, יפהפה ושמנמן הרועה בביטחון במרעה ירוק, המשמעות היא שחברה כנה ועליזה תביא לכם הצלחה ואושר . אם אתה רואה בעלי חיים רזים, מדובללים ותת – תזונה , סביר להניח שתעמל כל חייך בגלל ניקוז אנרגיה גרוע והסלידה שלך מפרטי העבודה . תקן את ההרגלים שלך אחרי החלום הזה . אם אתה רואה בקר בורח בקול רם, המשמעות היא שתצטרך להוציא את כל כוחות ההשפעה שלך כדי לשמור על הקריירה שלך בדרך רווחית . אם תראה עדר פרות בחליבה, תרכוש בהצלחה את העושר שרבים ניסו להשיג . עבור ילדה זה אומר שרגשותיה לא יסבלו מהאדם שבחרה . אם אתה חולם לחלוב פרות עם עטינים מלאים, אז מסתתר עבורך עושר גדול . אם עגל גונב חלב, המשמעות היא שאתה עומד לאבד את אהובך בגלל ההצגה האיטית שאתה מחזיר לו אהבה או שתאבד רכוש בגלל הזנחת עבודה . אם תראה עגלים צעירים בחלומך, תהפוך יקירתי גדול בחברה ותזכה בלבם של אנשים כנים . ביחס לעסקים, החלום הזה מעיד על רווח ממכירות . באשר לאוהב, הוא מתייחס לכריתת בריתות שיכובדו . אם העגלים רזים, חפשו את אותו הדבר אלא שמקווים שיהיה קשה יותר להשיג אותם . אם הבקר היה פראי והיו לו קרניים שחורות ארוכות, אז הם התכוונו לאויבים ….

…בארות : באשר לבארת הבית, זה עשוי להצביע על אדונו, מכיוון שהוא ערכיו . אולי היא מתייחסת לאשתו, משום שהוא מציין בה דלי, והחבל שלו יורד בה כדי להפיק מים, והיא נושאת מים בבטנה כשהיא נשית . ואם פירושו הוא אדם, המים בו הם כספו ופרנסתו המסופקת על ידי משפחתו, וככל שהוא טוב יותר שאינו נשפך לבית, ואם הוא עולה על גדותיו, זהו סודו ודבריו, וככל שהמים שלו פחותים, כך פחות הרווחים שלו וחולשת פרנסתו . בכל פעם שהמים שלו קרובים ליד זה, הדבר מעיד על טובתו, נדיבותו, קרבתו למה שיש לו, וכספו עבור כספו, ואם הבאר היא אישה, המים שלה הם גם הכסף שלה והעובר שלה, כך שככל שיהיה קרוב יותר זה ליד, הלידה שלה קרובה, ואם היא תעלה על גדותיה על פני האדמה היא תוליד אותו או תפיל אותו, ואולי הבאר מעידה על המשרת, העבד והחיה. כל מי שמרוויח במשפחתו ממכירת מים וסיבותיהן, או מנסיעה וכדומה, מכיוון שהבאר הלא ידוע עשוי להצביע על נסיעה, מכיוון שהדליים עוברים דרכם ובאים ונוסעים וחוזרים באותו אופן כמו שבאים ובאים מטיילים . אולי הבלתי ידוע המופעל בכבישים, שנמצא בעמקים, מציין את השווקים מהם כל מי שמקבל את זה מקבל את מה שהוא מיועד אליו . והדלי שלו ונשא אותו נצמד אליו . אולי זה הצביע על הים, ואולי זה הצביע על חדר האמבטיה והמסגד שבו נשטף העפר של המתפללים, ואולי זה הצביע על המדען ששואב ממנו מידע שחושף את הדאגות . אולי היא ציינה את האישה הנואפת שעברה במקום ורצתה אותה . אולי זה הצביע על הכלא והקבר למה שקרה ליוסף במאורה . מי שרואה כאילו נפל לבאר לא ידועה, אם הוא חולה, הוא ימות, ואם ספינתו נשברה והפכה למים, ואם נסע ביבשה, הוא חתך את הדרך והוליך אותו שולל בגד בעצמו, ואם הוא היה מריבה, הוא נכלא, אחרת הוא נכנס לשירותים כפייתיים, או נכנס לבית ניאוף . ואם הוא שואב דלי מבאר לא ידועה, אם יש לו טלה, הוא הטיף בשמו על ידי נער, כי אמר מהולל : ~ ואז הוא הכין את הדלי שלו, והוא אמר הו בשורה טובה, זה ילד . ” ואם היה לו סחורה על הים או על היבשה, היא הובאה אליו או הגיעה אליו . ואם היה לו אדם חולה, הוא התעורר ונמלט וסיכם . אם היה לו אסיר, הוא נמלט מהכלא . ואם היה לו מטייל, הוא בא ממסעו . אם לא, והוא היה רווק, הוא התחתן . אחרת, הוא התחנן בפני סולטן או שליט בצורך שלו והוגשים עבורו . וכל זה אם דלי נראה שלם ומלא . והערבים אומרים : אנא הנחה אותנו בזה, כלומר התחננו בפניך . ואם שום דבר מכל זה לא דרש ידע, ואם הוא לא זרק אותו, הבאר הייתה מסיעה אותו, שואבת אותו וגורמת לו, אז מה שימושי מהמים הוא שימושי כמוהם, ואם הוא נשפך או נשפך , זה הורס אותו ומוציא אותו . המשורר אמר : הוא לא מבקש לחיות לפי משאלת לב … אבל אני זורק דליים לדליים וממלא אותם שלב ושלב … אתה מביא בוצה ומעט מים וחלקם אמרו : אם אדם רואה את ובכן, אז היא אישה צוחקת ואופטימית, ואם היא רואה אישה, הוא גבר בעל נימוסים טובים . ומי שרואה שהוא חפר באר עם מים בתוכו, הוא מתחתן עם אשה עשירה ומתעתע בה, כי חפירה היא רמאות . אם אין בו מים, אז לאישה אין כסף . אם הוא שותה ממימיו, הוא מכה כסף מרמאות אם הוא זה שחופר, אחרת זה על ידי החופר, או הרעל שלו, או העקבים אחריו . אם הוא רואה באר ישנה ביישוב, בית או כפר שממנו נמשכים היצואנים או המגיעים באמצעות החבל והדלי, אז יש אישה או בעל אישה או הערכים שלה שאנשים נהנים מהם. בפרנסתם, ובזה יש לו אזכור טוב למקום החבל שנזרק למים, כי אלוהים אדירים אמר : ~ ותחזיק בחבלי אלוהים כולם. ~ אם הוא רואה שמים גולשים מהבאר הזאת ויוצאים ממנה, אז הם עצובים ובוכים במקום הזה . אם הוא מלא במים והוא לא נשפך, אין שום דבר רע בלמצוא את זה טוב ורע . אם הוא רואה שהוא חופר באר שממנה להשקות את הפרדס שלו, אז הוא לוקח תרופה שאיתה הוא מקיים יחסי משפחה עם משפחתו . אם הוא רואה שהבאר שלו עולה על גדותיה יותר ממה שהיא מתנקזת עד שהמים נכנסים לבתים, אז אם הוא נקלע לכסף, הוא יהיה בבעיה . הדרכים לעשות זאת עד שהוא עוזב את הבית, כי הוא בורח מהם והולך מכספו ככל שהוא יוצא מהבית . ומי שיראה שנפל לבאר עם מים כאוטי, הוא יתנהג עם איש סמכות לא צודק וייפגע מזימתו ודיכויו . ואם המים צלולים, הרי שהוא משליך צדיק שמסתפק בו . אם הוא רואה שהוא נופל או שולח באר, הוא ייסע . הבאר, אם אדם רואה זאת במיקום לא ידוע ויש בו מים מתוקים, הרי זה עולמו של האדם והוא נמצא בו עם עושר של הנאה עצמית שיש לה חיים ארוכים כמו מים . ואם אין בו מים, אזלו להם החיים . וקריסת הבאר היא מות האישה. אם הוא רואה שרגליו תלויות בבאר, אז הוא זומם בכל כספו או כועס . אם הוא נכנס לבאר ומגיע למחצית ממנו ונותן לו את השיחה, זה מסע . ואם היה מגיע לדרכו, הוא השיג מנהיגות ואפוטרופסות, או רווח ממסחר ובשורות טובות, אז אם היה שומע את הקריאה לתפילה בחצי הבאר, הוא היה מבודד אם הוא וואלי, והוא הפסיד אם הוא היה סוחר, וחלקם אמרו : מי שרואה באר בביתו ובאדמתו, הוא ירוויח שפע בפרנסתו, ויקל לאחר מצוקה, ויתרוויח . נאמר שמי שפגע בבאר קבורה, הוא היכה במאגר כסף ….

…באר מים בחלום, אישה צוחקת וזקופה . אם אישה רואה באר, אז הוא איש בעל נימוסים טובים . והבאר הוא כסף או מדע, או איש גדול או כלא, או הגבלה או הונאה . ומי שרואה שהוא חפר באר ויש בו מים, הוא מתחתן עם אשה עשירה ומתעתע בה, כי קידוח הוא רמאות, ואם אין בו מים, אין לאישה כסף, ואם הוא רואה שהוא שתה מהמים שלה ואז הוא מכה כסף מרמאות . ואם הוא רואה באר ישנה ביישוב, בבית או בכפר שממנו שואבים היצואנים והמגיעים עם החבל והדלי, יש אישה, או בעל אישה, או ערכיה, ואנשים מרוויחים ממנו בפרנסתם, ויש לו זיכרון טוב בכך . אם הוא ראה שהמים שוצפים מהבאר הזאת, אז הוא יצא מזה, ואז הם היו עצובים ובכו במקום ההוא . ואם הוא רואה שהוא חופר באר להשקות פרדס, אז הוא לוקח תרופה שאיתה הוא מקיים יחסי משפחה עם משפחתו . אם הוא רואה את הבאר שלו עולה על גדותיה עד שהמים נכנסים לבתים, אז אם זה יכה בכסף זה יהיה אסון עבורו, ואם הוא ייצא מהבית, הוא בורח מהם ועובר מכספו באותה מידה שהוא עזב בית . אם הוא יראה שהוא נפל לבאר מים, אז הוא מתנהג עם אדם עריץ שאינו צודק, והוא ייפגע מזימתו ומעשהו הפסול, וענייניו יהיו קשים עבורו . אם המים צלולים, אז הוא עובד עבור צדיק שמסתפק בו . אם הוא יושב על באר, מתייחסים אליו כאל אדם ערמומי, והוא ניצל ממזימתו . אם הוא רואה שהוא נופל או נשלח לבאר, אז הוא נוסע . והבאר, אם אדם רואה זאת במיקום לא ידוע, ויש בו מים מתוקים, הרי זה עולמו של האדם, ובו הוא יתברך, חי, יחי חיים כמו מים , ואם אין בו מים אז חייו נגמרו . קריסת הבאר היא מות האישה . אם הוא רואה שרגליו משתלשלות בבאר, אז הוא זומם עם כספו כולו או חלקו . אם הוא יורד בבאר ומגיע למחצית ממנו, אז הוא קורא לזה ואז הוא נוסע . אם הוא שומע את הקריאה לתפילה באמצע הבאר, הוא מבודד, גם אם הוא שליט, והוא מפסיד גם אם הוא סוחר . ונאמר : הרואה באר בביתו או בארצו, הוא יזכה בשפע בפרנסתו, יקל לאחר מצוקה, ויתרום מבחינת זה לא נספר, כי ראה שהוא נפל לבאר דרגתו ומולו נופלת . אולי הבאר מעידה על האב והילד, המנומס והקבר, ההונאה ומילוי הצרכים, המסע והדרישה, המחסור והנדיבות . ולכל באר יש פרשנות : באר הבית מעידה על בעל הבית או על חנותו, על אשתו או על משרתו, או על כספו, מותו או חייו . הבאר השבורה תשבש את הנסיעה והתנועה . והבאר ברחובות מעידה על המסגד או על חדר האמבטיה, ואולי הבאר מעידה על האישה הנואפת אליה מגיעים כל אחת . והבאר החמה מעידה על המשמר שלה . ובארת הדרך מעידה על הפות אחרי המצוקה . ובאר גלגל המים מעידה על העולם בו אנשים מסוימים שמחים, ואחרים עניים, ואולי זה מעיד על בית הידע ובתי הספר לתלמידים . ואם אדם ראה את באר זמזאם בנתיב או במדינה ידועה, הוא היה מביא לאותו מקום אדם שיועיל לעם בתחנייתו או בחסדו . אולי זה הצביע על הניצחון של תושבי אותה מדינה על אויביהם ועל שפע ברכתם, ואולי הגשם המועיל ירד עליהם כשנזקקו לכך . אם הוא ראה שהוא עומד על באר ושואב ממים טהורים וטובים, אם הוא היה מלומד הוא קיבל ממנו באותה מידה שהוא צייר, אם הוא היה עני הוא הרוויח כסף, ואם הוא היה רווק, הוא התחתן, ו אם אשתו בהריון, היא מביאה ילד במיוחד אם הוא מצייר דלי, אחרת יש לו סיבה לוותר על אודות אנשים ולהתלהם אליהם . ואם הוא חיפש צורך, הוא מילא את צרכיו, ואם הוא מקווה לנסוע, הוא היה נוסע והוא היה מרוויח בנסיעותיו יתרונות גדולים . אם הוא ביקש בקשה שקרתה לו, ואם קיווה לתקווה, הוא הבין זאת, ואם הבאר קרובה לשוחד, הוא היה אדם נדיב, ואם הוא זרוע רחוק, הוא היה אדם קמצן, ואז מי הבאר הצביעו על פוליתאיזם וחוסר אמון באלוהים הכל יכול . הבאר עשויה להצביע על ספק בנוגע לדת, משום שהיא הפוכה מביר ריב . ומי שרואה שהוא מסתכל בבאר, אז הוא חושב ומסתכל על אישה . מי שרואה כי בארו מקופלת, ואשתו חולה, או בתקופה שלאחר הלידה, היא תינצל ותפטר אותה ממחלתה ….

…מגן הוא בחלום אישה, או בורח ממצוקה וממצוקה . אם סופר רואה שהדרק עליו עם עט ועיתון ביד, אז הוא הבטיח מעוני בכך שהוא משרת את המלך ….