…ומי שחושב שהוא יושב על שטיח קטן ומתחתיו הוא שטיח גדול ורחב, הפרשנות מעידה על הגדול, לא הקטן, אלא הקטן ….
חולם על בגדים פזורים על הרצפה
(70 פירושים ומשמעויות של חלומות על בגדים פזורים על הרצפה)שופט, מי שרואה את עצמו כאפוטרופוס של מערכת המשפט, אז הוא הוגן בזה. אם איש החזון היה סוחר, הוא היה פוגעני, ואם הוא וולגרי, יותר מהמידה והמשקל ….
…איסמעיל בן אל-אשאת אמר, ~מי שחושב שכתב על גבו הוא דת וצדק .~…
…ונאמר שמי שרואה שיש לו כובע טוב על הראש, עליו לעקוב אחר עבודה אם הוא כשיר לכך ….
…באשר להיצע, זה הביקוש לפרנסה והשגת הרצוי. ומי שרואה שהדיו פגע בבגדו, אז זה מעיד שנזק נגרם לו. אבל אם הוא סופר, זה לא מזיק לו ונאמר שהחזון של הדיו אם הוא מלא בחומר, אז זה מתפרש על ידי אישה שיודעת להרוויח, ואם הוא רואה שמשהו כתוב עליו ממנה, אז הוא יהיה טוב יותר מכאלה. האישה ….
…ומי שיראה שהוא על קיר מגדל, אז הוא יזכה בניצחון ויגיע ליעד ….
…ומי שרואה שהוא רוכב על סוס בזמן שהוא עף באוויר, או שלסוס יש כנפיים בזמן שהוא ציפור, אז הוא מציין ואמר אל-קירמני, מי שראה שהוא רוכב על סוס מכוסח עם שלו אוכף ורסן עליו בזמן שהוא הולך לאט, ואז הוא יכה בסמכות ובכבוד ככל שהוא מסוגל לעשות את הסוס הזה ואחריו ….
…באשר לכתיבה, היא מתפרשת על ידי הדרך בה המדינה הולכת ומפיגה את הצורך, ומי שחושב שהוא כותב וההשפעה של כתיבתו לא מופיע. אם הוא מעסיק, אז הוא מפוטר, במיוחד אם לכתיבה יש ציון ….
…ומי שרואה טורבן על ראשו, והטורבן ההוא אינו אדם החובש אותו כמוהו, כאילו הוא פקיה וראה טורבן טורקי או טורקי על ראשו, והוא ראה טורבן על ראשו, זה לא ראוי לשבח עבור שניהם ….
…אם היא רואה אישה שאומרים לה לבקש סליחה על חטאך, היא מואשמת בחוסר מוסריות ….
ומי שרואה שהוא תחליף לאדם הידוע לסוסה, אז הוא יבקש את עזרתו של אותו אדם במה שהוא מבקש או יגיע אליו, ונאמר שהוא נתפס כתחליף לאדם, אז זה פירש כי אותו אדם הוא תלות, שותף או יורש ממרחק, ואם האיש אינו ידוע אז הוא אויב ….
…ומי שרואה שמשהו נבט על ידו כשהוא ער, אז זה לא ראוי לשבח ….
…וזה על פניו, ומי שרואה כי אוכל רב נמתח על מפתו בזמן שהוא יושב בחזהו, אז זה מתפרש על אחת עשרה פרצופים של תהילה, כבוד, אפוטרופסות, שמחה, ברית מילה, משתה , חדשות טובות, חתונה, מדינה, טובות ותועלת ….
…העלווים נופלים ארצה : עדות להשמדת האצילים המיוחסים לה . וכל מה שהאש בערה עליו ופקעה אותו, ואין תקווה לטובתו או לחייו . כמו גם מה שנשבר מהכלים שאינם מסועפים כמותם . כמו כן, מה שנחטף או נגנב משם לא החוטף ולא הגנב יכולים לראות, אין שום תקווה . והסחורה והנפגעים, התקווה לטובתו היא חזרתו של מה שהוא ציין, טובתו והתאוששותו, כי הוא נוכח כשהוא לוקח אותה וגונב אותה במקומו . נחטף ונחטף מוות ….
ומי שרואה שהוא והחליף במיטה אחת, אז ישתף אותו בענייניו או ייתן לו מקום לשלוט בו, ונאמר שהוא או מתחתן עם אישה מבית הח'ליף או נותן לו עבד -נערה ….
…ומי שרואה שהוא רוכב על סוסה ואז יורד ממנה, הוא מתחרט על משהו, ונאמר שהחזון של סוס הבר מתפרש על ידי אדם משוגע וההרון מתפרש בשלושה היבטים של קושי בעניינים ו סתירה לחבריו ולאישה עייפה שאינה מסכימה ופוגעת בהפרה בעניינים טובים ונאמר כי רכיבה על סוס מובילה לרכישת כסף ולירידה מכך ….
…ומי שרואה שכלב קופץ על הדוברה שלו, אז אויב של קסמים ילך אחרי אשתו ….
…אל-קירמני אמר, ~מי שיראה שיש לו מת על הגב, הוא ידאג לילדי המתים .~…
…ומי שיראה שהוא יושב על שטיח, הוא יקבל נחמה וגובה ….
…ואבן סירין אמר במשמעות, אני נדהם מהנמצא על הקרקע סנטימטר, איך הוא לא מרים זרוע, במיוחד אם הוא נמצא על משהו שטוב לשבת עליו כמו שהוא ער ….
…ואיסמעיל בן אל-אשאת אמר כי חזון האצבעות של שני הגברים מעיד על קישוט וישר הדברים. ומי שרואה בהם מה מעוטר או מבזה, אז פירושו לכך, ואם הוא רואה באצבעותיו עיוות, בין אם הם מחוברים לידיו או לרגליו, אז זה השתקפות וזה לא זה של מחמוד ….
…ומי שרואה שהוא יושב בסירה בזמן שהסירה נוסעת על הים והוא מפחד ממנו, הוא מציין שהוא קרוב למלך כמו הסירה, ואם הוא רואה שהוא נגד זה אז הביטוי שלו נגדו ….
…ומי שרואה שהוא דורך על אישה, עליה להרות ממנו ולהביא ילד לעולם ….
…מי שרואה שהוא עומד על קיר או יושב בו, אז הקיר הוא אותו מצב שהוא מקים, אם הוא קרוב, הוא במצב טוב, אחרת הוא בגודל הקיר ומסוגל להיות מסוגל לזה . ואם הוא נפל מאותה חומה, הוא היה נופל ממדינתו, או שהוא היה עירום בתקווה בשבילו, או בעניין בו הוא תקוע במערכת יחסים ….
…כביסה היא בחלום מסמלת תשובה מחטאים ומילוי חובת כיבוד הורים או חברים . אם הוא שוטף במים קרים בחורף, זה מעיד על דאגות, מחלות ומחלות, ואם הוא שוטף במים חמים בזמן החורף, זה מעיד על רווחים, תועלות ומחלות לרפא . ומי שרחץ לעיד והיה רווק, הוא יתחתן . ואם הוא רחץ על שני הליקויים, הוא עשוי לעשות דבר נהדר או להיות במצוקה . אם מי שהתרחץ בחלום היה כופר, הוא הפך מוסלמי, ואם הוא היה שפוי, הוא נרפא . ואם הוא התרחץ בחלום כדי להיכנס לאיחרעם או להיכנס למכה, אז זה מעיד על שמחה והנאה, מפגש עם נפקדים ומשלם את החוב, כמו גם אם הוא רוחץ בחלום לזרוק ולהקפה . ואולי הכביסה הטקסית מעידה על ניצחון על האויבים . ולשטוף לסביבתה המבקשת לחפש פרנסה או לשרת את הזקנים . ומי שראה שהוא רוחץ ולבש בגדים חדשים, ואם הוא היה חולה, אלוהים אדירים ירפא אותו, ואם הוא היה חוב, אלוהים היה מוציא את חובו . אם הוא היה אסיר, הוא נמלט מהכלא שלו . ואם היה מודאג, שאלוהים ייתן לו את דאגתו . ואם הוא ביצע את החאג ', את הפרשת חאג', ואם הוא היה עני, אלוהים העשיר העשיר אותו, ואם הוא היה מבודד, אלוהים אדירים חידש את המנדט שלו לאלוהים אומר : ( זה משקה שטוף קר ) , אז איוב, עליו השלום, כשהוא שוטף ולבש בגדים חדשים, אלוהים אדירים החזיר לו, את משפחתו וילדיו וכל מה שהלך . ואם הוא ילבש בגדים בלויים, דאגתו תיעלם והוא יהיה עני . ומי שרואה שהוא הולך לשטוף באגן או בפרישות והוא רווקה, הוא יתחתן . ומי שראה שהוא התרחץ במים חמים, הוא קיבל את זה . ושתיית מים חמים אינה מהללת את אלוהים אדירים באומרו : ( ושתו מים חמים, חתכו את מעיהם ). ונאמר : גוסל הוא נישואין . ואם האישה האלמונית עושה אמבטיה, הוא מקלחת גשם משמיים . שטיפת ידיים בסבון תבטל את החוב והסרת המצוקה . ושטיפת הבגד מעידה על צלאח א-דין . ומי שראה שהוא שוטף בגד צהוב ומנקה אותו מצהבהבות, הוא יינצל מהמחלה . ונאמר : שטיפת בגדים מעידה על מילוי החוב . ושטיפת המתים בחלום מעידה על מילוי חובו . וכל מי שרואה שאדם מת מבקש שאדם יכבס את בגדיו, זה חוסר תחנונו של מי שראה אותו, או צדקה, תשלום חוב או יישום צוואה ….
…בגדים מפשיטים מי שראה שהוא מסולק מבגדיו, ולא ידע אם הוא מפשיט אותו בצדקות או באי ציות, ואם המקום בו הפשיט אותו היה שוק או בין אנשים, וה'אווה 'היה בולט, וכאילו היה ביישן מזה, ויש עליו בגדים, אז הכיסוי שלו מופר, ולא יש בזה פחד, ואם העירום אינו בולט, והוא לא מתעקש להיות ביישן מזה , ואין לו בגדים עליו, אז הוא בטוח ממשהו שהוא לא מוצא חן בעיניו, ואם הוא חולה, אלוהים אדירים ירפא אותו, ואם הוא חוב, אלוהים יבזבז את חובו, ואם הוא מפחד, אלוהים יגן עליו את הקב~ה, אם לא היו עליו בגדים, הוא התייאש מאדם שהתחנן אליו, או שהוא היה מבודד מהסמכות בה הוא היה, או שהוא ביטל פקודה על ידי שהוא נאחז בו, כל זה אם עירומו היה גלוי והוא כמו זה שמתבייש בכך, ואם זה לא ap הורה ואז הכסף שלו הופך למדינה בטיחות ובריאות מלהעמיס את אויבו . ונאמר : חוסר המשוא פנים הוא עוול, והפשטת המתים בחלום מעידה על אילוץ המחפש להתגרש מאישה, או לנסוע, או לחזור בתשובה מוויתור על חטאים ולהתאסלם ….
…אם חלמת לראות בגדים מזוהמים וקרועים, המשמעות היא שמישהו יטעה בהונאה שתפגע בך . היזהר מהתמודדות ידידותית עם זרים . אם אישה חולמת שבגדיה מוכתמים בעפר או נקרע, אז צניעותה תיספג בבוץ אם היא לא תיזהר מחברותיה . בגדים טריים ונקיים פירושם שגשוג . אם אתה חולם שיש לך הרבה בגדים או מגוון כזה, זה מעיד על ספק, שכן ייתכן שאתה זקוק לצורכי החיים . באשר לצעיר, חלום זה פירושו תקוות ואכזבה מצערות ….
…בחורף זה עדין יותר מקיץ . ומי שרואה שהוא לובש בגדים, וזה לא היה הרגלו, יהיה חסר לו . החיפוי הוא איש ראשי . זה מיועד לסוחר, למשפט ולאימאם כמלאכה, המהווה ביטחון עבורו מפני עוני ולהגנה מפני חוסר מזל . ומי שרואה שהוא לובש בגדים מלוכלכים, הוא הציג שווא את פרנסתו וגורם לו להרגיש רע . ומי שרואה אדם לובש בגדים בקיץ, הוא יפה ויהיר, והוא מודאג כי החום בקיץ הוא שלהם . החיפוי שונה על פי תכשיטיו, צבעיו וגזעיו . אם אישה רואה בגדי גבר עליה, זה תקף עבורה בדת ובעולם . אם זה היה בלבוש המלחמה, זה היה הפרשנות שלו לבעלה או לערכיה . ואם גבר היה רואה שהוא צריך ללבוש בגדי אישה, הוא יפגע מפחד עז, כניעה והשפלה ….
…חלומות לבוש של קיסא מצביעים על כך שפרויקטים יובילו להצלחה או כישלון שכן נראה שהבגד בטוח ונקי או מלוכלך ומורש . אם אתה רואה בגדים יפים אך מיושנים זה מנבא שיהיה לך עושר אבל שתזלזל ברעיונות מתקדמים . אם תזרוק את הבגדים המיושנים, תפטור מהסביבה הנוכחית ותיכנס למערכות יחסים חדשות, פרויקטים חדשים ויחסי אהבה חדשים, ואלה יהפכו אותך לאדם אחר . אם אתה רואה את עצמך או אחרים בלבוש לבן, הדבר מעיד על שינויים עזים, וכמעט תמיד תמצא שהשינוי נושא עצב . אם אתה הולך עם אדם שלובש לבן, זה מעיד על מחלה או צער של מישהו, אלא אם כן האדם שראית בחלום הוא ילדה או ילד, ואז תהיה לך סביבה נעימה לעונה של השנה, לפחות . אם אתה רואה את עצמך או אחרים בלבוש שחור, הדבר מנבא מריבות, אכזבות ובריאות עגומה . אם החלום מתייחס לעבודה, אז העבודה תגיע מתחת לציפיות . אם אתה רואה בגדים צהובים, זה מנבא הנאה קרובה והתקדמות כלכלית . אם הצהוב נתפס כספקטרום הדועך באור לא טבעי, ניתן לצפות להיפך . יהיה לך מזל אם חלמת על בד צהוב . אם אתה חולם על בגד כחול, זה מנבא כי השאיפות שלך יודחפו לקראת ניצחון באמצעות מאמצים מתמידים ונמרצים . חברים יתמכו בכם בכנות . אם אתה חולם על לבוש ארגמן, זה מנבא שהשאיפות שלך יודחפו לקראת ניצחון באמצעות מאמצים מתמידים ונמרצים . חברים יתמכו בכם בכנות . אם אתה חולם על לבוש ארגמן, זה מנבא שתברח מאויבים מרובעים על ידי שינוי הכוונה הציבורית שלך בזמן . אם אתה רואה בגדים ירוקים, זה סמל לשגשוג ואושר טוב . אם אתה רואה כיסוי רב צבעוני, זה מנבא שינויים מהירים ושילוב של השפעות רעות וטובות בעתיד שלך . אם חלמת על לבוש לא פרופורציונלי, זה מרמז על קונפליקטים ברגשות שלך וכי סביר להניח שתעשה טעות בפרויקט . אם אתה רואה מבוגרים או גברים צעירים בלבוש מתאים, זה מצביע על כך שאתה מתחייב לעבודה שאין לך שום נטייה אליה, והיא תוביל להופעת דאגות רבות . אם אישה רואה שהיא נסערת מהגלימה שלה, זה מנבא שהיא תיתקל בתחרויות שמעוררות את כעסה בקשר לחיפוש אחר אפליה חברתית כלשהי . ההתפעלות מבגדי האחרים מצביעה על כך שהיא תהיה חשופה לפחדי קנאה מצד חבריה . לחלום לאבד כל בגד מעיד על הפרעות בעבודתך ובענייני אהבה . אם בחורה חולמת שהיא לבושה בשחור, זה מנבא שהיא תסבול מעצבות טיהור ואכזבה . אם בחורה חלמה שהיא פגשה אחרת, לובשת שמלה ארגמנית עם פן אבל על פניה מבד קרפ, זה מנבא שמי שבקושי מחשיב אותה כשווה יעלה עליה ויעורר את אכזבתה כלפי נשים בכלל . החולם שמפרש את החלום על לבוש צריך להיזהר ולבחון אם הדברים נראים תקינים . אם הפנים מעוותות והאור אינו קשור לגלובוס למרות שהצבעים בהירים, היזהר מכיוון שניהול לא נכון של תוכנית כדאית יגרום לך נזק . ישנם מעט חלומות שממנו אלמנט הרוע נעלם, כמו שיש מעט פרויקטים בעולם הערות בהם נמנע אלמנט המזל ….
…ישנם ארבעה סוגים של בגדים : סופי, פיוטי, כותנה ופשתן, עשוי צמר הוא כסף, ושיער הוא כסף בלעדיו, ועשוי כותנה זה כסף, ופשתן הוא כסף בלעדיו, והבגדים הטובים ביותר הם מה שיש חדש ורחב וחצוף, ולא מולבן עדיף על קצר, ויצירת הבגדים והלכלוך שלהם היא אשליה של עוני ושחיתות של דת, לכלוך וגוש בגוף ובראש הם . הלובן של הבגדים הוא יופי בעולם הזה ובדת, והאדמומיות בבגדים לנשים טובה, וזה לא מוצא חן בעיני גברים כי זה קישוט השטן, אלא אם כן האדום נמצא במקטורן, במיטה, או שמיכת טלאים, וכאשר האיש לא מופיע בה, אז זה אושר ושמחה, והצהבהב בבגדים הוא כל מחלה . נאמר שהאדמומיות היא, והאדמומיות והצהבהבות בגוף אינן פוגעות, משום שאינן מכחישות או מספקות גברים, וירוק בבגדים טוב בדת, משום שהוא לבושם של אנשי גן עדן . בגדים שחורים תקפים למי שלובש אותם כשהם ערים, ומכירים אותם, והם עליונים, עושר וסמכות, והם לא אוהבים ….
…מי שחושב שהוא התעשר מעבר לגורלו הידוע, הוא לא מצליח להסתפק בפרנסתו עם מה שאלהים קבע לו בו . כמו גם שביעות הרצון היא העושר בפרשנות . אם הוא רואה שהוא עני מעבר לגורלו הידוע, אז הוא לא מצליח להיות חלש של הסתפקות במה שחילק מהפרנסה, כמו המורעם על פרנסתו, אז הוא כמו העניים, עם שביעות הרצון שלו, הוא מגיע לבתי צדיקים ומכובדים בדת, במיוחד אם בעוניו שבחזונותיו הוא עדות לצדקנות ואדיקות . אם הוא רואה, לצד עוניו, בגדים שיצר, הרי שהעניין בשנאה כלפיו חמור וחזק יותר, וכמעט שאינו מתאים בחלום לראות יצירת בגדים גם אם היא שחוקה ולסירוגין ….
…נהר היין הוא עדות לשכרות מאהבת אלוהים אדירים ושנאה לגילוי עריותו . ירח הדבש הוא עדות למדע ולקוראן . אכילת פירות גן העדן תביא למעשים טובים, בעלים וילדים . העץ המבורך הוא סימן של מי שחיפש מקלט בצילו והתבסס עליו על טובת העתיד, ואולי מעיד על הפסקת פרישות ועבודה לפולחן, והיתרון מלווים ואדוני עושר וסוראט אל-מונטחה הוא סימן לכך שכולם מגיעים לתכלית של כל מה שמובטח . אולי עצי גן העדן מעידים על החוקרים העובדים, האימאמים המובילים, הצפצפה וילדי בן לווייתם . וחזון הצפצפה וילדי האידיוסינקרטי העומדים בערותם עם היחסים, וחזון העובדים עליהם הוא אינדיקציה למעשיהם, או למה שנחשב מבורך בעולם הזה , כמו דיור, שפע, וסוגים של הנאות . כניסה לארמונותיה מעידה על השגת עמדות גבוהות, לבישת בגדים מפוארים, נישואי משי ועושר וטוב . יין הוא עדות לשכרות מאהבת האל הכל יכול ושנאת גילוי עריותו . ירח הדבש הוא עדות למדע ולקוראן . אכילת פירות גן העדן תביא למעשים טובים, בעלים וילדים . העץ המבורך הוא סימן של מי שחיפש מקלט בצילו והתבסס עליו לטובת העתיד, ואולי מעיד על הפסקת פרישות לפולחן, והיתרון מלווים ואדוני עושר וסוראט אל מונטחה הוא סימן לכך שכולם מגיעים לתכלית של כל מה שמובטח . אולי עצי גן העדן מעידים על החוקרים העובדים, האימאמים המובילים, הצפצפה וילדי בן לווייתם . חזונם של הצפצפה וילדי האידיוסינקרטי העומדים ערים עם מערכות היחסים, וחזון העובדים עליהם מעיד על מעשיהם, או על מה שנחשב מבורך בעולם הזה, כמו דיור, הנאת החיים, וסוגי ההנאות . כניסה לארמונותיה מעידה על השגת עמדות גבוהות, לבישת בגדים מפוארים, נישואי משי ועושר וטוב . וחזונו של רדואן, עליו השלום, שומר גן העדן, מעיד על טובתו של גזבר המלך ושליחו למלא את ההבטחה, למלא את הצרכים ולענות לתחינה . ומי שרואה שהוא נכנס לגן העדן ולא אוכל את פירותיו ולא שותה מהנהרות שלו, אז הוא לא ירוויח ממה שהרוויח מהידע . מי שרואה שהוא גורש מגן עדן, חסר לו סיפור אדם עליו השלום . ומי שרואה שהוא מסתובב בגן עדן, זה מעיד על פרנסתו ומעמדו הגבוה, וביטחון מפחד . ומי שהיה מפוחד וראה שהוא נכנס לגן עדן, הרגיע מרגיע, ואם הוא מודאג, הוא ייפטר ממצוקתו, ואם הוא רווק התחתן ….