…האם יש מה שמכונה חזונות לטווח הארוך? או עם שלבים? חזונות לטווח ארוך, או עם שלבים. דרך המדיטציה שלי על הטקסטים הרבים העוסקים בחזונות בקוראן או בסונה, חזונות ארוכי טווח, או בשלבים : דרך ההשתקפות שלי על הטקסטים הרבים העוסקים בחזונות, בקוראן או בסונה, הם ניתן לסווג במונחים של מהירות ההתרחשות או שהוא מתעכב לשני חלקים עיקריים : 1 / חזיונות המתרחשים במהירות או מאומתים, ודיברנו עליהם שוב ושוב, והזכרנו שאחד הדברים הגדולים ביותר שתורמים ל מהירות ההתרחשות : אמיתות הטון והחדישות של בעל החזון, או אם ראה זאת לפני עלות השחר או מעט אחריו, והזכרנו עדויות לכך. המלים, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אומרות : החזונות האמיתיים ביותר היו מה שהיה במכשפים, והחדית של [ אני מאמין שאתה הוא חזון המאמין שאתה הכי אותנטי ]. 2 / חזונות לטווח הארוך, או מה שאפשר לכנות : אותם שלבים; זה הכותרת של המאמר שלי בשביל זה, וזה מה שהתכוונתי לדבר עליו היום; אלה החזונות הנמשכים זמן רב כשהם מתגשמים והבעת הביטוי שלהם מתממשת, ובעליהם חי אותם, ואירועיהם חיים תקופות ארוכות מחייו, ושונים מהחזון שהתרחש פתאום, לאחר ייאוש ו המתנה ארוכה . שמה שאני מדבר עליו עכשיו מושג באופן חלקי ורציף לאורך כל חיי בעליו או בחלק ארוך מחייו, באשר למה שהושג לפתע ובעליו בישר את זה, וזה לא קרה ואז זה קרה לפתע, סוג זה שלשום דבר לא נופל לפני נפילתו המלאה או החלקית . אתן לך דוגמא; עם סיפור יוסף עליו השלום, וראייתו שהגיעה בקוראן, הוא ראה את השמש, הירח ואחד עשר הכוכבים משתטחים אליו, וחזון זה התגשם עבורו במשך ארבעים שנה של שונים בשלבי חייו, והוא חי עונות שהושגו על ידי ילדים, נוער ומבוגרים ….
חולם על באגים שיצאו מהפה שלי
(49 פירושים ומשמעויות של חלומות על באגים שיצאו מהפה שלי)…דוגמה של חזיונות : זה חלק אדבר על דוגמה של כמה חזיונות של שלום הנביא עליו וכמה החזיונות של הלוויה אללה יהיה מרוצה מהם , ואני מתחיל . חזיונות הנביא עליו השלום : ( א ) חזונותיו של הנביא עליו השלום : אני מציין כאן לעאישה המוסכמת שסיפר בוכרי בסאהא שלו : ( הראשון הוא תחילתו של שליח אללה שלום יהיה עליו מן ההתגלות האמיתית שינה, הוא לא ראה חזון אלא אם זה בא לו, כמו הרגל בבוקר. ) (1) הרומן הגיע חזון טוב אחר , ואת התחושה הכנה וטובה אחד בענייני העולם הבא של זכותו של הנביאים . כפי עבור מינימום של דברים , Valsalehh נבדלים כנה ; כפי לִברוֹר טוב , נביאים Fraaa כולם ישרים , עשוי להיות תקף הוא הכי , לא יכול להיות תקף למשך מינימום חתמה גם על חזון כשהוא ראה חזון ודרך הרג בעלי . וזה נמשל Pflq שעווה בלי השני , כי השמש של נבואה היה חזון Mpadi אורות, יש עדיין כי האור יכול להכיל אפילו את השמש זרחה, זה היה כלפי פנים אנטליה היה אשרור Bakraa קה שלי בכור , והיה כלפי פנים כהה היה אמון Khvacha כמו בורות אבו , ואת שאר האנשים בין שני אלה סטטוסים כל אחד מהם ככל ניתנה אור . (2) דוגמאות לחזונות של הנביא עליו השלום הדוגמה הבאה : ( א – 1) מאנאס, אללה יהיה מרוצה ממנו מהנביא עליו השלום, הוא אמר : ~ פחד גן עדן נכנס לארמון זהב . אמרתי : עבור מי הוא זה . הם אמרו : עבור אדם צעיר מן קוריש , חשבתי שהייתי בו הם אמרו. : כדי עומר בן אל-ח'טאב . (3) שיחה זו התרחשה הרומן ידי אחר : ~ למרות שאני היה ישן, ראה אותי בגן עדן ~ ואמר :~ הם אמרו : עומר, ~ אומר : ג'יבריל ו Ikh המולא שלו ~ הגיע הנכונה מן hadeeth של אבו Hurayrah, אללה עשוי להיות מרוצה ממנו אמר : שליח האל, רשאי אלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום : “ בזמן שישנתי, ראית אותי בגן עדן , והייתה אישה שעושה שטיפה ליד הארמון שלי , אז אמרתי , למי זה מיועד? הם אמרו כי עומר הצהיר על קנאתו פולט . ~ בכה עומר אללה יהיה מרוצה ממנו אמר : אתה מותקף הוי שליח אללה, עליו השלום לו? ב הרומן כאשר האימאם אחמד : אבו Hurayrah אמר : בכה עומר אנחנו כל במועצה זו עם שליח יהיה שלום אללה עליו עומר אמר : אבי אתה, הוי שליח אללה , ? Oalik הותקפו הרחצה כאן Alaudhaeh המהווה הניקיון חסן כמו גן עדן אינו משימה לבית , יש אמרה בנו אבן (4) כי אישה שצפו השליח הבא אל הארמון הוא קול או היה ב בחיים ואז הוא ראה השלום הנביא לה עליו בגן עדן יחד עם חיים קצר הוא יהיה לשים אותו מן האנשים של גן עדן כי לרואה הוא שליחו של אללה, עליו השלום , ועל ההוויה יחד עם חייו הקצרים נתון להצביע על כך שהוא מודע לרצף שלו וכך היה . ( א – 2 ) בסמכותו של עבדאללה בן עומר, בסמכותו של שליח האל, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו , הוא אמר : ~ בזמן שישנתי, כשראיתי כוס עם חלב בתוכו , שתיתי אותו כדי שאוכל לראות שההשקיה שלי עוברת בציפורניים. ~ ואז נתתי לטובתי את עומר בן אלח'טאב . הם אמרו : מה פירשת זאת, שליח אלוהים? הוא אמר, ~ מדע .~ (5) הנה וואל הנביא עליו השלום מדעי החלב. ישנם מדענים שקושרים בין חלב למדע באומרם : חלב ריזק שנוצר על ידי טובת האל בין סיגי הדם Vrt כגון אור מדע שהראה אלוהים בחושך בורות , פתגמת Vdob בחלום כמי שסיימו חלב מתוך דם ודם, הוא מסוגל ליצור ידע מתוך ספק ובורות, ולשמור על עבודה מפני רשלנות וטעויות . בשנת הדיבורים כי המדע של שלום הנביא עליו ב אלוהים הוא לא מגיע תואר זה , כי הוא שתה עד שראה השקיה מתוך הגפיים , ובעוד נותן לו גיל מועדף הוא כפוף התייחסות מה קרה אל לגיל אלוהים , כך הוא Aeachzh באלוהים להאשים . (6) ( א – 3 ) ואיישה, שאללה יהיה מרוצה ממנה : שליח אללה עליו השלום ~ אריתק בחלום שלושה לילות, קיבלתי את המלך שלך בגניבת משי אומר : אמרוק זה . ווקוב מ . הפנים שלך אם אתה , אני אומר : זה רק משם, זה יועבר . מוסכם מילה של הקיטור ). (7) ואת המשמעות של : גניבה של משי : שמלה או בד לבן של משי . זה הוא ציין את הדוגמה הראשונה, את הדוגמה השלישית של חזיונות של שלום הנביא עליו כי השלום הנביא עליו לא Aabarhama עומר ועאישה , הבנת אם הם חזיונות אשר החזון הוא על הערך הנקוב ופניה לא צריך לבטא ולפרש , אמר הבן אבן בהסבר שלו על החדית 'של אבן עומר ובחזון האש שלו שחזונות מסוימים אינם זקוקים לביטוי . (8) חזונו של עבדאללה בן עומר היה דרך הנביא עליו השלום לו את החזון כאשר המשקה הראשון עומר בן אל – חטאב שאללה יהיה מרוצה ממנו מדעי החלב ———— —– (1 ) הסכים עם עאישה . המסופר על ידי בוכרי בספר כדי להביע את דלתו של הראשון הוא תחילתו של שליח אללה עליו השלום האמיתי (351 \ 12 ) , ומופנה על ידי מוסלמי כמו בגרעין המוסבר בספר האמונה ב דלת התגלות לפטיס לשליח אללה, עליו השלום ( 2/197 ) – התייחסות קודמת . (2 ) ראה פתח אל – אופ – (355/12 ). (3 ) מסופר על ידי בוכרי בספר הביטוי , דלת הארמון בחלום (416 \ 12 ) – אופ – מסופר על ידי אחמד במוסנאד שלו בכף היד אנאס בן מאליק, ראה הסבר למשל ת'יאת אחמד ספאריני (739 \ 1 ) . התייחסות קודמת . ותירמידי סיפר בסאהיח סונאן אל – טירמידי בדמות הספר ובדלת סגולותיו של עומר בן אל – חטאב, שיהיה אללה מרוצה ממנו – פרסם את דאר להחיות את המורשת הערבית – ביירות . (4 ) פת 'אל – בארי • אופ – ( 12/416 ). (5 ) נאמר על ידי בוכרי כמו בפתיחה ( 12/393) _ אופ – מוסלמי כמו בגרעין (15/16 ) אופ . (6 ) פת אל – בארי ( 12/41 0 ) – אופ -, מוחמד עבדלאזיז חלווי : חזיונות הנביא עליו השלום וחולם על המלווים , פורסם דאר ואנגארד , קהיר : 1412 של ר 5 . (7) זה נכלל על ידי אל-בוכארי כמו באל- פת '(12/399), התייחסות קודמת ו- (7/223), והוא סופג על ידי המוסלמים כמו באל- נוואווי (15/202) בספר מעלות החברים ובסגולת עאישה, אלוהים יהיה מרוצה ממנה, התייחסות קודמת . (8) אבן חג'אר – פת אל-בארי – התייחסות קודמת (12/419). ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…
…** חזון הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, הגורם למחלתו .. בין הצביעות הוא חזון הנביא, תפילת האל ושלום עליו, במחלתו שהכאב ש פגע בו נגרם על ידי כישוף. לדברי הישאם בן אורווה, בסמכות אביו, בסמכותו של עיישה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנה – היא אמרה : קסמו של שליח האל, שאלוהים יברך אותה. עליו ועליו יהודי מיהודי בני זוריק התקשר ללפיד בן אל-אסאם שאמר : עד שליח אלוהים, שיהיה עליו תפילת האל ושלום, דמיין שהוא עושה משהו ומה שהוא עושה, גם אם זה היה יום אחד או לילה אחד, שליח האלוהים, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום, נקרא, אז התחנן, ואז התקשר ואז אמר עאישה : הרגשתי שאלוהים נתן לי רשות כששאלתי אותו על זה. באו אלי שני גברים, ואחד מהם ישב לי בראש והשני על הרגל שלי, והוא אמר שהראש שלי לזה שברגל שלי או זה עם גבר אמר לזה שבראשי : איזה כאב הוא האיש? הוא אמר : מהרפואה שלו? הוא אמר : Labaid bin Al-Asam said : In He said : in Mashtat and Mushatta הוא אמר : יש צורך לצאת. הוא אמר : איפה הוא? הוא אמר : בבאר דהי ערוואן. היא אמרה : ואז שליח האל, שלום וברכת אלוהים עליו, בא אליה עם כמה מחבריו ואז אמר : הו עאישה, מאת אלוהים, כי המים שלה הם חינה, כאילו ראשיה מנופים. השדים . ~היא אמרה : אמרתי : הו שליח אלוהים, לא שרפת אותו? הוא אמר : ~ לא, באשר לי, אלוהים רפא אותי ושנאתי לעורר רע נגד אנשים, אז ציוויתי על זה Vent ). בסמכותו של הישאם בן אורווה בסמכות אביו בסמכותו של עאישה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנה – היא אמרה : שליח אלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, השקיע שישה חודשים שהוא היה בא ולא בא, אז באו אליו שני מלאכים, ואחד מהם ישב בראשו והשני לרגליו, ואחד מהם אמר : מה זה? הוא אמר : Matboub אמר : מי היא התרופה שלו? הוא אמר : Labaid bin Al-Aasem said : What? הוא אמר : מסרק וקומבר בגיחות מיובשות אמרו בבאר דהירואן תחת ראוב העיר את הנביא עליו השלום משנתו, הוא אמר : ( כלומר עיישה ראית שאלוהים אופטנה באוסטפיתית ) והביא את הבאר והורה לו לקחת החוצה, הוא אמר : ( זה גם, אשר הראה ה 'לה כמו אם שלה . מי בכי החינה, כאילו הראשים היו מנופה ידי ראשי השדים ( אז עיישה אמר : אם היית כאילו אתה אמור להפיץ, אמרת : ( באשר לאלוהים אלוהים חס עלי ואני שונא לעורר ממנו אנשים רעים. ~…
…לסיכום ספר זה ובתגובה לרצונם של רבים, אלה דוגמאות למה שהבעתי מחזיונותיי : רצונות רבים הגיעו וביקשו ממני להזכיר חלק מהחזונות שהבעתי ואז הם התגשמו והייתי רוצה כאן לא לאכזב את אלה שמחזיקים בבקשות האלה, אבל אני גם רוצה להבהיר משהו שאני מתלהב מסודות. לכן, לא אזכיר את שמות אנשי החזון, וגם לא אזכיר את החזונות שבהם עשויים להיות דברים מאוד מיוחדים, למשל, ואני מתנצל מראש בפני כל מי שקרא נושא זה והתנגד לו בקרב אנשי החזון עצמם . 1 / שואלת אמרה שדודתה רואה שיש עליה צמידי זהב, והטרידה אותה, אז אמרתי לה : אם אתה מאמין לחזון שלך, זה יכול להיות זיהום פשוט בצינור הנשימה וזה יתרפא בעזרת ה ' . והיא אמרה, תהילה לאלוהים, באמת יש לי טרכאיטיס, שאלוהים יגמל אותך . 2 / מתקשר אמר שאני רואה אדם שאני מכיר דופק בדלת . אז אמרתי, איך קוראים לו? מוחמד אל-וואהאיבי אמר, אמרתי שברוך השם יהיה לו בן, אז הוא אמר, היה לי חסד האל. אמרתי : קראתי לו מוחמד? הוא אמר שכן, אז אני מודה לאלוהים . 3 / אחד השואלים אמר לי שאני רואה שאני ציד עזים, או ברווזים, אז אמרתי ברוך השם שהיא תציע לילדה טובה, ואביה יהיה מוזיאן. הוא מספר לי אחר כך, כשרציתי להתעסק, הלכתי ומצאתי גבר שמסוגל לקרוא לתפילה במסגד השכונתי בו מתגוררת הילדה, ולכן הוא אביה של הבת . 4 / שואל אמר לי שראיתי שאני אשלם כיסא למלך פאהד – שאלוהים יברך את חייו – אז אמרתי שאתה מועסק עם עבודה עם משכורת כזו ואחרת, היא אומרת, ומהמשנה הבאה ביום שהיא התקבלה לעבודה עבור קצת פחות, והיא לא האמינה שהיא תועסק . 5 / רופא אמר לי : בעלי רואה שהוא אף פעם לא יוצא מתחת לרכבו . אמרתי, אתה הולך לנסוע? היא אמרה שכן . אז אמרתי, ברוך השם לאל, למען הבטיחות, אבל אני מקווה לבדוק את המכונית מלמטה, במיוחד את הטור שמסתובב מתחת למכונית, ולא ידעתי את שמה, והיא אמרה לי אחר כך, בעלי נכנס מכונית ומצא פגם במקום שציינת לנו . 6 / אישה אמרה, אני רואה שחתכתי את שערה של בת צעירה שלי, ושיערה מגיע עד לירכיה, אז אמרתי: האם אתה מאלה שמילים על בנות? היא אמרה, ~כן, אז אמרתי, עשה את הסונה בברית מילה, ואל תפחית אותה יותר מהגבול שנקבע .~ 7 / אב התקשר לעלי ואמר שבנו רואה שהטוחנת האחורית שלו פוגעת בו, אז אמרתי שבנך סובל מאכזריותו של המורה למדעים, אז יכולתי לשאול אותו, והוא ענה שכן, אז אמרתי : שבח היה לאלוהים, ראה את המורה, והוא עשה זאת . 8 / אמר לי אדם : אני רואה שאני עולה על הגג בבית, ואני רואה סולם ואני עולה . אמרתי לו שמישהו חוקר ושואל עליך, ואולי פנית לבתו, וכשראיתי אותו לאחר זמן מה, הוא אמר לי שמה שציינתי עליו קרה . 9 / אישה אמרה שראיתי שאני מניקה ילד, וכמות החלב יצאה משדי בכוח ופגעה בקיר . אז אמרתי שאני חושב שיש לך בעיה עם חלב ההורמון, ואתה תתאושש ותיכנס להריון, ברוך השם . היא אמרה זה מה שאתה אומר, תודה לאל . 10 / אדם אמר לי שאני רואה את אחותי ואני רואה את השמש זורחת משקיעה . אמרתי, הבטחתי לה ועזבתי אותה, אז אמלא את מה שהבטחתי לה . הוא אמר, הבטחתי לה לבצע את אומרה ואני לא יכול . 11 / אישה אמרה שאני רואה שאני שוחט כבשה . אז אמרתי שזה נדר שלא מילאת, אז תעשי את זה . והיא אמרה שכן . 12 / אישה אמרה שאני רואה שאני מסתכל על הכעבה והיא נהרסת . אמרתי, 'אתה במדינה מערבית ואתה תמיד חושב לעזוב אותה, אבל אתה לא . היא אמרה זה מה שאתה אומר על ידי אלוהים . 13 / איש התקשר ואמר שאני רואה שאני ציד ציפור חינם וקיבלתי גמל יקר, ועליתי להר ומצאתי אנשים שהציעו לקנות את הציפור, אז אמרתי שהיא לא למכירה, הוא הזכיר את שאר החזון . אז אמרתי שאתה רודף ומתרגל ציד? ואתה אח של אחד הנסיכים, והגשת מענק אדמה והעניין ייצא לך, ואז יש שיציעו לך לקנות אותו, אז תחשוב היטב לפני שאתה מוכר . לדבריו, ~אני אוהב לצוד, ואני יוצא אליו ואני עוקב אחר זמן נדידת הציפורים. הגשתי לאחד הנסיכים בקשה למענק קרקע ולא יצאתי עד עכשיו ~. אז אמרתי, השבח לאל . 14 / אחת המתקשרות ראתה אישה מגיעה אליה, והיא הזכירה את שמה . 15 / איש התקשר אליי ואמר שראיתי את גבריאל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, עף . אז אמרתי: ~האם אתה עובד בעבודה שקשורה לתעופה?~ הוא אמר, ~כן, אני לומד טיסה~, אז אמרתי שסיימתי 600 שעות טיסה ונשארו לך חצי, אז הוא הזכיר מספר בקרוב מאוד, השבח לאל . 16 / רציף: היא אמרה שאני רואה שאני מוציאה מפי שני מיתרים לבנים ושחורים , אז אמרתי לה : לפעמים את באה מהשטן עם אובססיה כלשהי, וספקת לגבי הדת, אז פחד מאלוהים . והיא אמרה, על ידי אלוהים, שלפעמים אני מקפידה על סופר-רמות בנוסף לתפילות החובה, אבל לפעמים אני מקווה ואשאיר הכל עד לתפילה …. אז תתפלל בשבילה שאלוהים יאשר אותם על הדת 17 / אדם אמר : אבי שנפטר בא אלי ואמר לי : אל תשמיד את משואות המסגד, אז אמרתי : כן, אמרתי : אל תעשה את זה, זה לא מותר . 18 / איש אמר לי : אני רואה שאני מקיף ולא שלם . אמרתי : אתה מתכוון להכפיל ולא לעשות את זה? הוא אמר : כן . 19 / שואל התקשר ואמר : אני רואה שאני מסתובב ומוחי לא איתי !! אמרתי : אתה מכיר אדם שלקח את דעתך אבל מתמרן בך , אז היזהר , והיא אמרה : זה מה שאתה אומר , ואלוהים יגמול לך היטב , והנה היתרון של אזהרה על המשמעות הרעה בחזונות מסוימים , והשפעתה על חיי בעליו . 20 / אדם אמר : אני רואה שאני אוכל אורז ויש כאלה שגונבים !! אז אמרתי לו : זה הפרויקט שלך, ואתה אומר את הרעיון של אדם לא ישר . הוא אמר : כן , מה שאמרת קרה . 21 / איש קשר עם תכנית ואמר לי : ראיתי את השמש ואת ירח כדור הארץ, וזה היה לפני החודש הקדוש של הרמדאן , ב 1428 של , אמרתי לו : זהו הבדל בין אנשי החזון , ואת האנשים בחשבון בקביעת כניסת החודש , היו מה קבלתי כמה בהתכתשות בין שני הצדדים ! 22 / גבר אמר לי : ראיתי שהוצאתי גוף גוף מהפה בלי כאב , אז אמרתי : זה ילד שמעצבן אותך , והוא אמר : כן, כלומר . 23 / אישה אמרה : אני רואה נחש בפה של ורד , אז אמרתי : בעלך מבטיח לך ומצליח , ואתה מתפלל בשבילו? היא אמרה : כן , זה מה שאמרתי , אז הזהרתי אותה ופחדתי מאלוהים ….
…בסמכותו של אבו בכר בן עבדאללה בן אבי אלג'הם, בסמכות אביו בסמכותו של סבו, אמר : שמעתי את אבו טאליב מדבר בסמכותו של עבד אלמוטאליב אמר : בזמן שאני ישנתי ב את האבן ראיתי חזון שהכה בי, ואני נבהלתי ממנו, אז הגעתי לכומר קוריש בקצה הזינוק והשקע שלי פגע בכתפי, כך שכשהסתכלתי ידעתי בפני את השינוי , ואני באותה תקופה אדון האומה שלי , והיא אמרה : אדונינו מבאל הגיע אלינו עם שינוי צבע. ראית משהו משני אירועי העידן? אז אמרתי : כן , ואף אחד לא דיבר איתה עד שהוא נישק את ידה הימנית ואז שם את ידו על אם ראשה ואז הזכיר את הצורך שלו, ולא עשיתי את זה כי הייתי לאומני גדול , אז אני ישב ואמר : ראיתי הלילה בזמן שישנתי באבן כאילו עץ גדל ראשו הגיע לשמים ופגע בענפיו הבהירים והמגריב ואני לא ראינו שום אור פורח ממנו גדול פי שבעים מאור את השמש, וראיתי ערבים ולא ערבים משתטחים אליה כשהיא מתגברת כל שעה בכוח , באור ובגובה , שעה מסתתרת ושעה פורחת, וראיתי להקה של קוריש נאחזת בענפיה, וראיתי אנשים מהקוריש שרוצה לחתוך אותו. הפנים היו טובים ממנו, והרוח לא הייתה טובה ממנו, אז הוא שבר את צלעותיהם ושלף את עיניהם, אז הרמתי את ידי לקחת חלק ממנה, אז הצעיר עצר אותי, אז אמרתי : מיהו המניה? הוא אמר : החלק הוא למי שדבק בה והקדים אותך אליה , והבחנתי בבהלה ובבהלה , וראיתי שפניה של הכוהנת השתנו, ואז אמרה : אם אתה מאמין לחזון שלך, הם ייצאו מ הלב שלך, אדם שבבעלות המזרח והמערב וחייב לו אנשים , ואז הוא אמר לאבו טאליב : אולי אתה תהיה הילוד הזה . הוא אמר : אז זה היה אבו טאליב החדית 'הזו מתרחשת והנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו , ואמר : ~ העץ היה. ~ ואלוהים יודע הכי טוב את אבו אל-קאסים אל-אמין , אז אומרים לו : אתה לא מאמין בזה? הוא אומר : ( עלבון ובושה )….
…** חזון הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, של פולשי הים .. אחד החזון שהתגשם הוא חזון הנביא, תפילת האל ושלום עליו, של פולשי הים שפלשו לקפריסין בזמן עותמאן – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – ואלה שפלשו לרומאים בזמן מועאוויה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו -. בסמכותו של אישק בן עבדאללה בן אבי טלהא בסמכותו של אנאס בן מאליק – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – הוא אמר : כאשר שליח האל, שיהיה עליו תפילת האל ושלום עליו, היה הולך לקובה, הוא היה נכנס אום הרם כופף את מלאחן והאכיל אותו, ואום הרם היה נתון לפולחן של אבן אלסמית, אז נכנס אליה שליח האל, יתפלל האל. יום אחד היא האכילה אותו וישבה עם ראשו ושליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ישנה ואז התעוררה מצחוק . היא אמרה : אז אמרתי : מה מצחיק אותך, שליח אלוהים? הוא אמר : (בני עמי הציעו לכובשיו למען האלוהים שרוכבים על דחף מלכי הים האלה על המשפחה או שהוא אמר : כמו מלכים על המשפחה ) יצחק הטיל ספק, אז אמרתי : שליח אלוהים, התפלל לאלוהים שיעשה אותי לאחת מהן, הוא קרא לה, ואז הניח את ראשו והוא ישן, ואז התעוררתי מצחוק, ואמרתי : מה גורם לך לצחוק שליח אלוהים? הוא אמר : ( אנשים מהעם שלי הציעו לי פשיטות למען אלוהים כמלכים על המשפחה או כמו מלכים על המשפחה. ) כפי שאמר בראשונה, היא אמרה : אמרתי : שליח אלוהים, התפלל לאלוהים. לעשות אותי ביניהם. הוא אמר : ( אתה אחד הראשונים ) הוא אמר : רכבתי על הים בזמן מועאוויה. היא נפלה מהאופניים כשיצאה מהים ונספתה . תועלת :::: אום הרם בינת מילחן היא אחותו של אום סלים והיא דודתו של אנאס בן מאליק . אל-בוכרי תרגם את החדית 'הזה באומרו : ( פרק חזון היום ) הוא אמר : אבן עאון אמר בסמכותו של אבן סירין : חזון היום הוא כמו חזון הלילה. אל-חאפיז אבן חג'אר הזכיר בסמכותו של עלי אבן אבי טאליב אל-קייבראני כי אמר : אין הבדל בפסיקת הביטוי בין חזון היום והלילה לבין חזון הנשים והגברים . ובסמכותו של זייד בן אסלאם, בסמכותו של אתאא בן יסאר, שאשה שדיברה איתו אמרה : שליח האל, שאלוהים יברך אותו וייתן לו שלום, נרדם ואז התעוררתי מצחוק ו אמר : האם אתה צוחק עלי שליח אלוהים? הוא אמר : ( לא, אבל מכמה מבני עמי שמוציאים פשיטות בים כמו מלכים על המשפחה. ) היא אמרה : ואז הוא נרדם ואז התעורר מצחוק אז אמרתי : הו שליח אלוהים, אתה צוחק אליי? הוא אמר : ~ לא, אבל מאנשים של האומה שלי שמביאים את פולשים בים, והם חוזרים לאחר כמה שלל אשר נסלחים. ~ אמרתי : הייתי מתפלל לאלוהים לגרום לי מהם, אז הוא קרא לה. הוא אמר : אתא בן יסאר אמר לי, הוא אמר : ראיתי אותה בין הפולשים שאלמונדהיר בן אלזובייר פלש לארץ רום והיא הייתה איתנו והיא מתה על אדמת רום ….
…רעם : זה אולי מעיד על סעודת הסולטאן, מאיים עליו ומאיים עליו, וממנו נאמר שהוא רועם וזורח . אולי הוא הצביע על הבטחות טובות והזמנות קצרות, משום שהוא מצווה על מלך העננים להתרומם ולהיות נדיב לכל מי שאליו הם נשלחו . הרעם מעיד גם על תופי הזחילה והלידה מחדש, עננים על חיילים, ברקים על ראשי חץ ופריטים ודגלים צבעוניים שפורסמו, גשם על שפיכת דם, ורעמים על המוות . מי שרואה רעמים בשמיים, הם פקודות המגיעות מהסולטאן, ואם הוא רואה שמטובתו בגשם והאנשים זקוקים לו, הדבר מעיד על הגשם או על הבטחותיו של הסולטאן הטוב, והוא עשוי להצביע על שני הפרצופים ולהטיף לשני הדברים, גם אם האדם עם החזון הוא מישהו שייפגע מהגשם, כמו המטייל, הקטינים והכביסה והבנייה והקציר, ומי שיעבור את דרכם, או שגשם מזיק לו ועושה את זה ומקלקל את מה שהוא עשה, והם אישרו את זה לפני עלות השחר, כך שהם מזהירים לקחת את המתנה ולהתכונן לגשם, וגם פקודות הסולטן, או פשע בגין זה מזיק . מה דעתך אם הגשם באותה תקופה היה מזיק כמו גשם בקיץ ? ואם הוא רואה ברקים ברקים, אזי משמעות ההבטחה מאושרת במה שהוא מציין . ואם השמש הייתה בולטת בזה ולא היה גשם, אז תיפוף ופריטים שיצאו מהסולטאן כדי לפתוח אותו הגיעו אליו, והבשורה הטובה הובאה לו, או להוביל את החוזה של כמה משליטיו, או לשלוח אותו החוצה או לקבל אותו מחלק מהסרסורים שלו . ואם יש גשם, חושך ורעמים, אז גם מכות מהשמיים, כמו ברד, רוח, ארבה ודוב, או מגיפה ומוות, או סכסוכים או מלחמה אם המדינה היא מדינה של מלחמה, או שאנשים מצפים זה מאויב . כמה מהם אמרו : רעם ללא גשם של פחד. אם הוא רואה רעמים, אז הוא ישלם חוב, ואם הוא חולה, הוא חף מפשע, ואם הוא כלוא, הוא ישוחרר . באשר לרעמים, הברקים והגשמים, זהו כבוד למטייל וחמדנות לתושב . רעם היה הבעלים של כוח משטרה גדול . חלקם אמרו : רעם ללא ברק מעיד על התנקשות, הטעיה, שקר ושקרים, מכיוון שהוא מצפה לרעמים אחרי ברקים . נאמר כי רעש הרעם מעיד על מריבה ומחלוקת . ברק : מציין את הפחד מהשליט, את האיום וההבטחה שלו, להב הלהיטים ואת מכת השוטים, ואולי הסמכות הצביעה כנגד זה, ההבטחה הטובה, הצחוק, התענוג, הרצון וחמדנות הרצון ותקווה, בגלל מה שיש לו בייסורים, בייסורים ובאבן, ברחמים ובגשמים, כי ממה שמתארים אנשי החדשות, מלך העננים שאמון על השוט שלה, וקולו רעם עליו במילים של הקב~ה : ~ הברק מראה לך פחד ותאוות בצע .~ זה נאמר מתוך פחד מהנוסע ותאוות בצע לתושב, החקלאי, בגלל הגשם שהיה איתו . בכל פעם שברק מציין זאת, הוא מהיר ודחוף, בגלל מהירות עזיבתו וחוסר העברתו . מי שרואה ברק בלי אנשים, או שיראה את אורותיו פוגעים בו או חוטף את עיניו, או נכנס לביתו, אם הוא נוסע, הוא יהיה בחופשה, בין אם בגשם ובין בפקודת שליט, ואם הוא חקלאי שאדמתו התייבשה וצמא לנטוע אותה, הוא יטיף לצניעות ורחמים, ואם אדונו, אביו או סמכותו מכעיסים אתו. , וצחק עליו . ומשוררים השוו צחוק לברק ובוכים מגשם, כי הצחוק בקרב הערבים הוא מראה של דברים נסתרים ומראה הסתרות, ולכן הם נקראים אבקה אם הם נרפאים בעפעף כצחוק, ואם יש גשם איתו , זה מעיד על הכיעור של מה שנראה לו ממה שהוא בוכה, אז זה או ברק . מילים בוכות, או שוט שבוכה אותו, והגשם יהיה הדם שלו או חרב שלוקחת את נשמתו . ואם הוא חולה, ראייתו זורחת ועיניו דומעות, ומשפחתו בכתה ואמרה את התמדה שלו ומהר מותו במהירות, ומי שרואה שהוא אכל את הברק או היכה אותו או את ענניו, אז אדם קורא אותו לעשות משהו צדיק וטוב . וברק מעיד על פחד עם תועלת . ואמרו שברק מעיד על התועלת ממקום רחוק . ומי שראה ברק שורף את בגדיו, אשתו תמות אם היא הייתה חולה ….
…אם חלמת על באגים, המשמעות היא שחיים סיבוכים מגעילים מאוד יעלו בחיי היומיום שלך . משפחות יסבלו מהזנחת משרתים, ומחלות עלולות להיווצר ….
…נשיפה מהפה מעידה על קסם בחלום, אמר הקב~ה : ( ומרוע המטוסים בחוזה )….
…האשיש : הוא דו קיום של בעלי חיים ובקר, וזה כמו כסף העולם שממנו כל אדם מקבל את מה שהאדון שלו חילק ופרנס אותו עבורו, כי הוא מחזיר בשר, חלב, חמאה, גהי, דבש, צמר , שיער ומוך, אז זה כמו כסף שבו כוחם של אנשים נמצא . אולי הערבה מתייחסת לכל מקום שמרוויח את העולם, מקבל ממנו, נודע ממנו ומיוחס לו, כמו למשל בית הכסף והשוק . בפרט ה- Nawwir עשוי לציין את שוק החליפין, צורפים ומקומות זהב . נאמר כי הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, פירש את האחו עם העולם וירוקותו, וכי הוא, עליו השלום, אמר : העולם הוא ירוק מתוק. מתיקות, כל מה שנופל על פיהם של גמלים מעיד על המותר, וכל חומצה בו מעידה על מה אסור ומה משפיע עליהם, רמאות ומרירות . ומה שצומח מהצמח הוא תרופה שיש לטפל בה, היא מחוץ לכסף ולפרנסה, ומעידה על מדע, חוכמה ודרשות, והיא עשויה להצביע על כסף חוקי טהור . ואם הוא חמוץ בטעמו, אז החומציות שלו נובעת מהמצוקה והסכסוך בהשגתו ועייפותו . לא משנה מה היה זה רעיל קטלני, זה הצביע על חוסר מזל אסור, לוקח את העולם לפי הדת, את דלתות הגרימה, החדשנות והגחמות, וכל מה שיוצא מהפה ונכנס אליהם מהגרוע מכל . אבל אם הוא ראה אנדיב : ולקפל Kalksberh : ואת כמו של נשים עם מרירות, חום, Vhmum והצער וכסף הוא חראם . נאמר שכאשר אדם נפל על האדמה ונפל בהודו, הריח שלו היה תלוי על עץ בזמן שהוא היה עצוב ובכה על עצמו . זה עשוי להצביע על דאגותיו בהמשך, והתגמול הוא עם תכשיטי גן העדן, המתווספים אליו ללא כוסברה וקימל וכדומה . כל מה שנבט מהאדמה הוזכר באיסור בספר או בסונה, או סיבה שהייתה ראויה לאשמה בימים ההם, זה מעיד על היכולת בדיבור ובפרנסה, כמו כופתאות, עץ, שום, מלפפון, עדשים ובצל , ומה יש לצמח שם השולט בגזירתו, שמשמעותו חזק יותר מטבעו או, נישא עליו תומך במהותו, כמו מנטה שממנה נגזרים ההספד וההספד, למרות שהוא קטניה . כמו גם האיים, שהם אלסנר בצער ובאש . לא משנה מה צמחים אשר צומחים ללא זרעים ואין להם שורשים על הקרקע, כמו כמהין ופטריות, זה מצביע בקרב העם על מצר, הריון וצאצאי זנות, ועל מי שלא מכיר את השושלת שלהם, והכסף מציין את הזרע. , תרומה, צדקה וכן הלאה . מי שרואה את זה כאילו הוא באחו או חשיש שהוא יכול לאסוף או לאכול, אז אני מסתכל על מצבו, ואם הוא עני הוא מתעשר, ואם הוא עשיר הוא גדל ועשיר, ואם הוא סגפני בעולם הזה שרוצה את זה, ואז הוא חוזר אליו ומרתק מזה . אם עבר מאחו לאחו, הוא נסע במרדף אחר העולם ועבר משוק אחד לשני ומתעשייה אחת לאחרת ….
…הפה הוא בחלום המפתח לעניין בעליו וחותמו, כלי טובתו ושחיתותו, מהלך פרנסתו ועוצמת מצוותו . מה שיוצא מהפה הוא בפירוש מהות הדיבור בטוב וברע . מי שרואה שפיו סגור בפניו הוא כופר באלוהים הכל יכול . והפה מציין מוות וחיים, דיבור ומגורים, כלא ויונים, הטחנה והאישה, המקדש והפרנסה . אם המטופל רואה שפיו גדל וטוב, הוא מעיד על ביטחונו ועל חייו ….
…נשיפה מהפה מעידה על קסם בחלום, אמר הקב~ה : ( ומרוע המטוסים בחוזה )….
…שן מבשרת לראות שיניים בחלום על פגישה עם אנשים ששונאים או סובלים ממחלה הפוקדת אותך . אם אתה רואה שיניים שלך נושרות, זה מבשר חדשות רעות וכישלון בפרויקטים ובעבודה . אם הרופא מסיר לך שן, תפתח מחלה קשה שעלולה להרוג אותך . אם אתה חולם שהרופא הדביק לך שן, תקבל בחזרה את החפצים האבודים היקרים שלך לאחר תקופה ארוכה של חרדה ודאגה . אם אתה מצחצח או מצחצח שיניים, המשמעות היא שתיכנס למאבק עז להגן על עושרך והונך . אם עשית לעצמך תותבת, המשמעות היא שמצוקה קשה תקיף אותך ותשתדל להיפטר מהם . אם אתה מאבד את השיניים, המשמעות היא שתישא דאגות שתרסקו את גאווהך ותחבל באינטרסים ובעסק שלך . אם תקבל מכה שדופקת לך את השיניים, זה מבשר על חוסר מזל פתאומי : תאבד את העסק שלך, תחלה, המוות יבקר אותך או שתיתקל בתאונה פתאומית . אם אתה בודק את הגיל שלך, המשמעות היא שאתה מוזהר מפני הצורך להיזהר ולשים לב לענייניך, מכיוון שהאויבים מתכננים ללכוד אותך . אם השיניים סדוקות וניזוקות, המשמעות היא בעיות בריאות ועבודה . אם חלמת שאתה יורק שיניים, המשמעות היא שאתה או אחד מבני משפחתך חולה . שן מעוותת בחלום היא סימן רע ומשמעותה אסונות מסוגים שונים, חוסר מזל, אובדן רכוש אישי, אי מימוש ויישום פרויקטים ועבודות, מחלות, בריאות לקויה והפרעות עצבים גם עבור אנשים בריאים . אם שן אחת נופלת מהפה, המשמעות היא חדשות רעות . אם סינאן נופל, המשמעות היא שמצבו של האדם יהפוך לאומלל בגלל רשלנותו וחוסר זהירות . אם נושרות שלוש שיניים, הדבר מנבא מחלה ותאונות מסוכנות . אם אתה רואה שכל השיניים שלך נשרו, זה מבשר רעב, מוות ואסון . הדבר תקף אם שיניך קשוחות ואתה מחלץ אותן . אם חלמתם ששיניכם נעשו מבריקות ונקיות חדשות לאחר הסרת הפלאק מהן, משמעות הדבר היא בעיות זמניות שייעלמו וישאירו אתכם יותר זהירים וחכמים יותר בהתנהגותכם, ותמצאו את ההנאה שלכם בביצוע חובותיכם . אם אתם מעריצים את שיניכם מכיוון שהן לבנות ויפות, דעו כי לאחר הגשמת רצונותיכם וחלומותיכם, מחכות לכם הרבה שמחות, תענוגות ותאונות משמחות . אם חלמת שהוצאת או שאיבדת שן ואתה מזיז את הלשון שלך בפה ומחפש אותה לשווא, אז הלכת לרופא שלא מצא אותו והעניין נשמר בסוד, אז כל זה פירושו שאתה עומד להיכנס לחששות שלא יגרמו לך אושר ואתה נחוש להתעלם מהם, אך אתה אחרי זה תעשה זאת ותשתמש בו לטובתך למרות שחבריך מפקפקים ומפקפקים במה שעשית . אם חלמת שרופא השיניים מנקה לך את השיניים, אך אתה מוצא אותם חלודים למחרת, אז זה אומר שתחשוב שתפיק תועלת ותפיק תועלת מאדם או ממרכז החלום שלך, אך בהמשך תגלה כי אישה או אדם ערמומי התחרו איתך בזה והקהל שלך על זה ….
…הפרה : שנה, ואבן סירין נהג לומר כי שליו של הפרה הוא למי שבבעלותו, היקר לי יותר מהמהזל, מכיוון שהשלו הוא שנים פוריות, והמלזל הוא שנים של פוריות, על פי הסיפור של יוסף עליו השלום . נאמר כי הפרה גבוהה ויש לה כסף, השמנה היא אשה עשירה, הדלה ענייה, הפרה טובה ושימושית, והאישה הקרנית היא אישה מנודה . מי שחושב שהוא רצה לחלוב אותה והיא אוסרת עליו בצופר שלה, היא כועסת עליו . אם ראה שמישהו אחר חלב אותה ולא מונע אותו, השופכן בגד בו באשתו . והערימה שלה היא כסף חסר ערך . תפיסתה של אשתו אותה, ואובדן מעיד על שחיתות האישה . חלקם אמרו כי העיקול מול פרה הוא קושי בתחילת השנה, וזה רע לו באמצע השנה, והנס שלו הוא חומרה בסוף השנה, וה שחיטת הפרות היא אסון בקרב קרובי משפחה, וחצי מהשחיטה היא אסון לאחות או לבת, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ואם זה אחד, יש לו חצי ~. רבע מהבשר הוא אסון עבור אישה, וחלק קטן ממנה הוא אסון המתרחש במקום אחר . חלקם אמרו כי אכילת בשר בקר היא כסף חלאל בשנה, מכיוון שהפרה היא סונה . אמרו שקרני פרה היו שנים פוריות . מי שקונה פרה שמנה. יכה בווילאיה של העיר אמרה אם הוא כשיר לכך . ונאמר שמי שפגע בפרה פגע באחוזה מגבר גדול, ואם הוא היה רוואי, הוא התחתן עם אישה מבורכת, ומי שראה את זה כאילו הוא רכב על פרה ונכנס לביתו וקשר אותה, הוא ירוויח עושר, הנאה והקלה מדאגה es . ואם הוא רואה שהיא חוטפת אותו בקרן שלה, הוא מעיד על אובדן, ומשפחתו וקרוביו אינם בטוחים . ואם היה רואה שהוא מקיים איתה קשר, הוא היה הופך לשנה פורייה בלי פניה . אם צבעי הפרה הם המיוחסים לנשים, הרי שהם כמו צבעי הסוס . כמו כן, אם זה מיוחס לשנים, ואם הוא רואה בדראאה פרה יונקת חלב מהעגל שלה, אז זו אישה שמובילה את בתה . ואם הוא רואה שפחה חולב פרה של אדוניו, אז הוא מתחתן עם אשת אדונו, ומי שרואה ששרט פרה או שור, הוא יחלה באותה מידה שהוא נשרט . ומי שיש פרה או שור נגדו, הוא יקבל קשיים ועונש ואני חושש שיהרגו אותו . ועל הפרה נאמר שהוא סימן טוב לכדור, ומי שראה אותו יחד הצביע על הפרעה . באשר לפרות הנכנסות לעיר, אם חלקן הולכות זו אחר זו ומספרן מובן, הרי שהן שנים שנכנסות לעם, אם הן שמנות אז הן שגשוג, ואם הן רזות אז הן קשיים, ו אם הם נבדלים בכך, אז המתקדם הוא שמן, השגשוג מתקדם, ואם הוא רזה, המצוקה מתקדמת, ואם הם באו יחד או לא אחידים, והעיר הייתה עיר של הים, וזה היה במהלך המסע וספינות הוצגו על פי מספרן ומצבן, אחרת היה זה פיתוי נרדף, כאילו היו פני פרות כמו גם בטובות הדומות זו לזו, אלא שכולן אפסות, מכיוון שהן מחלות הנכנסות לאנשים . אם הקרניים בצבעים שונים, או שהן סוטות ממנה, או אם אש או עשן יוצאים מהפה או מהאף שלהן, אז זה צבא, פשיטה או אויב שמכה בהם ויורד לחצרם . פרה בהריון היא שנה פורייה . ומי שיראה שהוא חולב פרה ושותה את חלבה, הוא יהיה עשיר אם הוא יהיה עני, והוא יהיה גאה במעמדו, ואם הוא עשיר, עושרו וגאוותו יגדלו . ומי שנותן לו עגל קטן או פרה, הוא הכה ילד . וכל קטין מהגזעים, שהראש העיקרי שלו מיוחס לפרשנות לגבר ולאישה, ואז ילד הוא ילד . ובשר זה כסף, כמו גם בשר . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו אני שוחט פרה או שור . הוא אמר : אני חושש שתפרה אדם, ואם אתה רואה דם שיצא, זה חמור יותר. אני חושש שזה יגיע למתים . אם אתה לא רואה דם, זה קל יותר . עאישה אמר : ראיתי כאילו אני על גבעה סביבי, שוחט פרות, אז סטולק אמר לה : אם אתה מאמין לחזון שלך, יהיה אפוס סביבך . זה היה כך ….
…קריינות של ילד בחלום מצביעה על דאגות, ייסורים ועייפות בהתבוננות באנשים בורים . ומי שהרים ילדה קטנה או נשא אותה והיה כלוא, עייף, חייב או עני, אלוהים היה שמח עליו, אחרת הילד סובל ומצוקה, במיוחד אם היא נולדה מהפה, אז זה מעיד על מוות ….
…מאסק יוצא מהפה. 92 – הוא אמר : ונפה אל-קארי, כשדיבר, היה מריח את ריח המושק, ונאמר לו : בכל פעם שישבתי, התבשם, והוא אמר : מה אתמול היה טוב ולא קרוב יותר, אבל אני ראה שליח של אלוהים – שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום – בחלום בזמן שהוא קרא בפי מהזמן מריח את מי שמריח את זה ….
…קיטור מציין בחלום את אדי העין וחושך, ואת האדים שיוצאים מהפה בחורף, אם אדם מסתובב בחלום, והחזון היה בקיץ : זה הצביע על מחלות אזוטריות, ונסתר הופיעו סודות . אם המחפש היה חוזר בתשובה, הוא סטה מהדרכתו, ואם הוא היה מדען שהמציא כפירה תופעה, וזה עשוי להצביע על שקר ומדבר על דבר שאין בו שום תועלת,…