…הוורד : בן או כסף מכובד, ונאמר שוורד מעיד על נעדר או על ספר . ונאמר כי הוורדים הם אישה פרדוקסלית, או ילד שמת, או סחר שאינו מחזיק מעמד, או שמחה שנעלמת, בגלל חוסר ההישרדות של הוורדים . ומי שרואה כאילו צעיר נתן לו תגובה, אז אויב שלו משלם לו ברית שלא מחזיקה מעמד עבורו . ומי שיראה שיש לו זר על הראש, הוא יתחתן עם אישה והחלוקה ביניהם תהיה צמודה . ואם אישה רואה את זה, אז יש לה בעל בתפקיד זה . והשושנה המאושרת היא פרח העולם הזה בלי שיהיה לו כוח או הישרדות . והוא חתך את עץ הוורד בענן, וקטף את הוורדים בהנאה, וקטף את הלבן מגינתו, נשק לאשתו הצנועה . אם הוורדים אדומים, אז אשתו היא אדם עליז . ואם הוורדים צהובים, הרי שהיא אישה מיושרת . והרים את כפתורי הוורדים שלא נפתחו, עדות לאישה שהפילה ילד . ונאמר שהורדים חביבים . ומי הרי ורד גדול ידוע, שהיה מקובל על אותו שוב ושוב עבור אישה יפה, יפה שכול בן רוצה, לזרוק את המאמר המכוער, והיא חפה זה : קבוצה של expressors אמרו : שתי הרוחות מעטים ורבים מהם הם עצב . הוורדים בוכים, אשליה ועצב, למעט מה שנראה במקום בו הוא מוכר, בלי לגעת בו או למשוך אותו . הבזיליקום בוכה אם מסירים אותו ממצבו והעץ שלו מת . כל עוד הוא חי בצמח שלו, אתה מוצא את הריח שלו, אז הוא ילד ומשהו דומה . כמו גם ורדים, הדס, פלפל וכל מה שמיוחס לשתי הרוחות, כמו גם פולסים ומה שאינו ידוע למספר מקורותיו בהתרבותו, הם הם וצער . והם אוכלים קטניות ואבל, ואבל נענע . באשר ליסמין : נאמר שאדם בא לחסן אל-בסרי, אלוהים ירחם עליו, ואמר : ראיתי אתמול כאילו המלאכים יורדים מהשמיים ומרימים יסמין מבסרה . אל-חסן נזכר ואמר : חוקרי בזרה איננו . נאמר כי יסמין מעידה על דאגה ועצב, מכיוון ששמה הפרטי הוא יאס ….
חולם על אתמול בערב ראיתי את הסיר שלי
(135 פירושים ומשמעויות של חלומות על אתמול בערב ראיתי את הסיר שלי)…האם יש הבדל בין ראיית לילה לראיית יום? שאלה זו טובה בגלל מספרם הגדול של השואלים אודותיה, ושפע האשליות והטעויות הנובעות מחוסר הידע בה, כך שלעתים קרובות אתה שומע מכאן או מכאן נוסחה שחוזרת על עצמה. ראיתי אחרי תפילת פאג'ר כאילו המשפט הזה רוצה שהיא תעלה את מפלס החזון שלו, כמו שהאדית טובה לאחרים טובה לעצמה. עבור אחרים, הסהיח מתממש למען עצמו, והאמת היא שזה לא נכון, ולכן חזון היום או חזון הכישוף אינם שונים מאחרים, והוכח שהשליח, תפילת האל ושלום עליו, ראו חזיונות ביום וראו חזיונות בלילה וסיפרו להם וסיפרו להם על פירושם, ולעתים קרובות החדית ', תפילת האל ושלום עליו, הוצא באומרו : (( בזמן שהייתי ישן אתמול … או שהראיתי כאלה וכאלה הלילה …)) זה מובן ממנו בלילה, והוא לעתים קרובות ישן בביתו או בבית של אחד המלווים ביום, ואז הוא ראה חזון, כמו חזונותיו כאשר הוא ישן בבית עובדה בן אלסמית עם אום הרם בינת מלחן, כשראה אותה עם מי שפולש בדרך אלוהים ואמר : אני מתפלל לאלוהים שיהפוך אותי לאחד מהם , והוא אמר : (( אתה בין הראשונים )) וזמן השינה שלו היה ביום, ובוכרי התייחס אליו בסאחי ח : הדלת של מי שביקר עם ואמר להם . כלומר, אחד מאלה שאמרו שהוא ישן בצהריים (אל- מו'ג'אם אל מוחיט – עמ ' 771) אבן עאון אמר בסמכותו של אבן סירין : חזון יום הוא כמו חזון לילה . אבן חג'אר היה זכאי באל-פת : פרק : ראיית הלילה, והוא הזכיר מיד אחריו פרק : ראיית היום, כך שאין הבדל מבחינת זמן, יום או לילה, והוא לא נחשב, וזה נאמר : יש הבדל ביניהם ובין חזון הכישוף הוא פרשנות מדויקת ומהירה יותר, במיוחד כששחר שחר והוא הגיע במוסנד דרך אבו סעיד אל-חודרי עם שרשרת העברה : (( הכי ראייה כנה היא דרך הצער )) , וזה מצביע על מהירות הפרשנות והנשירה , לא על האמת, ואלוהים יודע הכי טוב . כאן מדווח שכמה נהגי מכוניות ובחומרת עייפותם עשויים להירגע בכמה רמזורים, ובפרק זמן קצר זה הם עשויים לראות את החזון הכנה….
…טווס : הזכר הוא מלך לא ערבי, חסייב, והנקבה היא אישה לא ערבית, שהיא יפה ויש לה כסף ויופי . והאספן בין הטווס ליונה, איש סרסור על נשים וגברים . ועל הטווס אמרו שהוא מתייחס לאנשים בבוקר שצוחקים . ונאמר שאיש בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו אשתי נתנה לי טווס, והיא אמרה לו : אם אתה מאמין לחזון שלך, תקנה ילדה שפחה, והוא יחזור אתה המחיר של אותה שפחה שבעים ושש דירהם בחובות וזה יהיה בהסכמת אשתך . האיש אמר : אלוהים ירחם עליך. אתמול היה זהה למה שחציתם, והם החזירו את החובות ככל שאמרתם, אותו הדבר. נאמר לאבן סירין : מאיפה ידעת את זה? הוא אמר : הטאוים הנוכחיים, והטאואים מחובות עם דברי הנבטים, ומספר הדירהם מאותיות הטואים נלקחו מחשבון המשפטים : הטאה היא תשע, האלף ואחת, הווא. שש, והשישים שנראו ….
…באשר לאל-מעידה : נאמר שחלקם ראו כאילו טלפון נשמע ששומע את קולו ולא רואה את האדם שלו אומר את הפסוק הזה : ~ אלוהים אדוננו, הוריד עלינו שולחן משמים . ” הוא סיפר על חזונו במעבר, והוא אמר : אתה נמצא בקושי ומתפלל לאלוהים הכל יכול להקלה וקלות, והוא יענה לך . זה היה כמו שאמר . המביעים נבדלו בפירוש הטבלה. כמה מהם אמרו שהשולחן היה אדם מכובד ונדיב, ולשבת עליו זו החברה שלו, ואכילה ממנו תרוויח מזה . אם יש איתו גברים ליד השולחן ההוא, אז הוא מתסכל את העם בהנאה, ובינו לבינו קיימת מחלוקת בעניין פרנסה עבורו, והפלפלים הטהורים והאוכל הטוב שעל השולחן הם עדות להוכחתם. חיבה רבה, וחלקם אמרו שהשולחן הוא דת . נאמר שאדם בא אל הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ואמר : הו שליח אלוהים, אתמול ראיתי מדשאה ירוקה עם שולחן ערוך, ודוכן עם שבע מדרגות, וראיתי אותך שליח אלוהים, קמת לשביעית, קוראת לזה וקוראת אנשים לשולחן . הוא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, אמר : באשר לשולחן, האיסלאם והמדשאה הירוקה הם גן עדן, והדוכן הוא שבע מעלות, כך נותר העולם שבעת אלפים שנה, שעברו שש אלפים שנה, ו הפכתי לשבע . ואת הערעור, אני מזמין את הבריאה לגן עדן ולאיסלאם . וכמה מהם אמרו : אלמיידה היא עצה עליה שזקוקה לעוזרים מבניין עירוני או מבניין כפר . וכמה מהם אמרו שהשולחן הוא אישה של גבר . והוא אמר שכמה מהם ראו כאילו הם אוכלים ליד שולחן . בכל פעם שהושיט אליו את ידו, ידו של כלב בלונדיני יצאה מתחת לשולחן, והוא אכל איתו . הוא סיפר על חזונו במעבר חצייה ואמר : אם חזונך אמיתי, אז ילד סקלבאח ישתף אותך עם אשתך . הוא חיפש את העניין ומצא אותו כדבריו . ואם הוא רואה כיכרות פרושות על השולחן, אז נראה לו אויב . ואם יראה שהוא אוכל מזה, תיווצר מחלוקת בינו לבין אויבו, על פי אמירתם של כמה מביעים . ונאמר שהוא אכל ליד השולחן הוא אכל הרבה יותר מההרגל שלו לאהוב את זה, זה מעיד על אורך חייו כמו שאכל . ואם היה רואה שהשולחן הועלה, היה נגמר לו החיים . ונאמר שאם הוא רואה צבע אחד או שניים של אוכל על השולחן, הרי שהוא הוראה שהוא יוכל להגיע אליו . ולילדיו, על סמך מה שהקב~ה אמר: ~ תוריד אלינו שולחן משמים .~ ונאמר שהשולחן הוא שלל בסכנה, ושלל זה הלך לעולמו . נאמר שזה האוכל והמחיה של מי שהיה ואכל ממנו . אם זה רק עליה, אז זה לא מתווכח . ואם היה לה מישהו אחר, זה היה האחים המעורבים . וההתנפנפות התכופה של חיבתם, והיעדר חוסר חיבתם . כיכר אהבה היא סונה, ואם הוא רואה שהוא מפיץ אוכל, הרי זו התעלמות מחסדו של האל הכל יכול . וממלוק ראה כאילו שולחן אדוניו יצא וברח כשהחיה ברחה. כשהגיעה לדלת היא הייתה שבורה, אז הוא הציע לו שאשתו של אדוניו מתה מאותו יום והרסה את כל מה שהיה לה, וזאת חובה, כי הוא ראה את השולחן עליו הוגש היה שבור . באשר לטיול : מסע נהדר שמשיג יכולת בו, ונאמר שהוא מסע אל מלך בעל משמעות רבה, וצובר יכולת ונוחות למי שמוצא אותו, כי זה המינרל של אוכל ואכילה. ….
…נדיר אמר איברהים אלחרבי: ראיתי בחלום בן אדם יחף מחוץ למסגד רוסאפה עם משהו שזז בשרוולו, אז אמרתי לו מה אלוהים עשה לך. הוא אמר: סלח לי וכבד אותי, אז אמרתי, מה זה בשרוול שלך? הוא אמר אתמול, הוא הביא לנו את רוחו של אחמד בן הנבל, אז הפנינה והאודם פוזרו עליה. אמרתי: מה אמרו ביהיה בן מעין ואחמד בן הנבל, הוא עזב אותם והם ביקרו אצל ריבונו של עולם והכינו להם את השולחנות? אמרתי למה אתה לא צריך לאכול איתם ….
…אל-סוזן : נאמר שזו מחמאה טובה, וחלקם אמרו שהיא מעידה על רע, כי רע נגזר משמו, ואחת ממנו היא סוזנה . רוב המביעים אמרו שאם כל הרוחות נראות מנותקות, הן מעידות על חרדה וצער . ואם אתה רואה קבוע במקומות שלהם, אז זה מעיד על נוחות, בעל או בן . דיווחנו מעלי בן אובייד שהוא אמר : הייתי עם סופיאן אל-ת'וארי, ואיש אמר לו : אתמול ראיתי את רעננה מורמת לשמיים עם שקיעה עד שהיא נעלמת לשמיים . סופיאן אמר לו : אם אתה מאמין לחזון שלך, אל-עווזאי מת . הם גילו שהוא מת באותו הלילה ….
…אם ראה שהוא מכר או לקח בגד בחורף, זה מעיד על העוני שלו ועל הצורך שלו באנשים . לדבריו, ראש הבגדים של מטיף אבו סעיד היה ככל הנראה מלאכתו שהוא עושה ומאבטח אותם מסקר העוני שבו טעות בחיים ועושר והתרחבות בכדי לשחרר אותם ולפגוע לטובת החורף ) ואלמפארטי אותו אם הכתובת מסומנת על ידי אישה . סעיד ג'עפר סדיק להתפרש Paljarah או הילד מה הוא ראה אותה Zain או שין יהפוך ב אותם, ואת החיסור של הבגדים שהם ועוברים על היבטים הוא חש כי לובש משהו שבו הוא לפרש בסדר ותועלת אם הם מן כותנה, נקי ומרווח ואם Dd כל כך Vtobeirh נגדו ואם הם משי ולא שום דבר אין שום דבר רע עם זה ואת המוכר של זה, כי הוא בוחר את העולם הזה על פני הבא . אבו סעיד אמר כי חזונו של המטיף לקרירות, בין אם הם מפורטים ובין אם לא מפורטים, הם מראים טוב שמסופר כי אבו בכר, אללה יהיה מרוצה ממנו אמר: הו שליח אללה, ראיתי אתמול היה על פפירוס פטכיה אמרה : שתיים. הבנים תבר אותם . והדיו מעיד על שמחה, אושר וקור שנמצאים לצד מהלך החרטום בביטוי, אלא שהאינטימיות בעולם טובה יותר מאשר בדת, והיא בפרשנות חזקה יותר מצמר . הוא חש כי לובש פראדה או מעורבב עם הכותנה Bharir אותו בלעדיו אפילו אם זה משי עושר חאראם ואת הקישוטים הם שעוטים את השווקים הם מוזמנים ורק בזמנים של הנאה ומופתים וגם אם הם בתוך התפקיד אלא אם זה סוג של שעשוע . ומי שרואה את משפט בגדו של הלבוש, הוא מתפרש בשלמותו . ומי שרואה שהוא לובש בגדי קיץ בחורף, זה יגדיל את הטוב ואת התועלת כמו הערך של מה שהוא לובש . הוא הרגיש שהוא לובש בגדי נשים זה מגדיל איתן כסף ופחד, אבל ההשלכות שלה הן קשות ושורדות אם יראו אישה לובשת בגדים מהגברים זה מראה טוב ומועיל . אל-כרמני אמר: ~מי שראה שהוא לובש בגדים פחות משלו, אז זה מעיד על שחיתות ענייניו, ואם הם אלגנטיים יותר מבגדיו, אז הוא מציין את סדר ענייניו .~ ומי שרואה שיש עליו את בגדי הזקנים, אז זה מציין את גובה העניין ואת כמותו אליו מייחסים לו אותם בגדים אם הוא משפחה בשביל זה, אחרת זה טוב ומועיל . ומי שיראה שיש לו בגדים מבגדי אנשים מושחתים, יהיו לו חטאים רבים וחטאים בשפע . ומי שרואה שהוא לובש מלכים, זה מתפרש על שלושה היבטים, מתקרב אליהם, משיג טובות, תועלת וסדירות בענייניו, ומשיג את הכבוד והכבוד . הוא חש כי לבישת בגדים של מדענים הייתה ברוכים הבאים סלאח אותו למדע בעולם צדק ואת העולם הבא .) הוא הרגיש שהוא לובש בגדים מן הצמר הוא פרש כדי להבטיח את הכסף . ההרגשה היא שלבישת בגדים דהימיס או אהרביין בערך, או Alrvdh זה יהיה נוטה למה שלדבריו בגדי החזון של ג'פר סאדיק לעולם אינם מתמקדים בתשעה היבטים של דת ועושר ויוקרה ומועילים וחיים ועובדים לטובת הצדק. של זה ותיקון אם זה לא מה שאתה מכחיש את הביטוי ואם האישה ראתה שהיא היא לבשה את מה שהוזכר בבגדים ראויים לשבח, והפרשנות שלה עשתה לה זכות עם בעלה ושלמות ענייניה . ודניאל אמר חזון של בגדי האיש: אם תלבש בגדים, תתפרש על ידי רווח, ואם תראה בגדים שחורים, הרי למלך יש טוב והקהילה במצוקה . אל-כרמני אמר: ~מי שיראה שהוא לובש בגדים שחורים, הוא יסבול מכאב, מצוקה וצער, אלא אם כן הוא שלובש אותם כשהוא ער ויודע עליהם, והוא יהיה מוטרד .~ אבו סעיד אמר כי המטיף בגדים שחורים למי שנהג לחבול שנאה שנאמרו להם כי הוא ההוכחה החולה למוות מכיוון שאנשי אסונות לובשים בגדים שחורים ובגדים אפס מחלת דיאבא רק בדיבאג 'או טווינג או משי, והדברים האלה הם תקפים לנשים וגברים של השחיתות של דת . אל-כרמני אמר: אם המטופל רואה שהוא שוטף בגד צהוב עד להסרת הצהוב שלו ולובן שלו מופיע, אז הבגד מתפרש בגוף והצהבהב שלו נמסר על ידי מחלתו ועזיבתו ממנו . זה הרגיש שנטרל אותו משמלה צהובה, סאגמה לא קרה, פגע בו במה שהוא שונא בצהוב של קריעת השמלה, או שלא כמו כל מה שנלבש בצבע וירוקי הבגדים שמחו והנאה ותופיק אבו סעיד אמר שהמטיף מלביש את הירוקים. כוח שכונתי של דת וגידול בפולחן ובמקרה טוב מת כאשר אלוהים, שהוא בגדי אנשי השמים, על אמירתו, בואו ולבוש בגדים ירוקים מסונדוס ואברק, ולבוש הירוקות מעיד על החיים הפגיעה בירושה, ובמתים שהוא יצא מהעולם כשהיד . אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שהוא לובש בגדים ירוקים, זה מתפרש בכבוד ובכבוד. באשר לבגדים הלבנים, הם יתפרשו כרצוי, במיוחד אם הם טהורים . ~ אבו סעיד, המטיף, אמר כי בגדים לבנים מתאימים ללבוש אותם כדת, ולמי שרגיל ללבוש אותם כשהם ערים, ולגבי בעלי מלאכה ומלאכה, הם צריכים ללבוש את זה בשבילם . אל-כרמני אמר: ~מי שראה שהוא לובש בגדים לבנים טהורים, זה מעיד על טובת דתו ומצבו הטוב. ” ודאגותיו הלכו באמירתו שהוא לובש בגדים לבנים טהורים, ובאשר לבגדיו הכחולים, הוא נקי . לדבריו, קירמני ראה שהוא לובש בגדים זרקא זה הדת טובה והבגדים רוז ', הם שנאו גברים רק מצעי אלמלווה ומצעים הסומק של הדברים האלה מעיד על הנאה ותקף לנשים בדנהן אמרו שהם לובשים מופעים אדמדמים שנלחמים. סכסוך חמור מאוד ונאמר לו שמחה של סנאפרים עם פאנק בעולם, כפי שמעיד סיפורו של קארון, ונאמר שהוא מעיד על שפע של כסף תוך מניעת זכויות האל בו . ומי שראה שהוא לבש את זה בחג או בקבוצה, הוא לא פגע בו . לדבריו, קירמני ראה שהוא לובש בגדים חמרה שזה הביא ללחימה ולמחלוקת, אם כי ברוך הבא למנדט שקיבל אולי שמחת הפסוק יצאה לאנשיו בפאר והיה לבוש בבגדי חמרה ונאמר חזון הסומק. , בין אם בבגדים ובין אם אחרים, הם מראים טובות ואולי חזון האריסיפלות המוצג בשמלה להנאה . ומי שרואה את בגדיו נשרפים, אז הוא יקבל לו השפעות מזיקות ככל שנשרף מזה, ומי שרואה שבגדיו קרועים, אז יפרש את הסוד . הוא חש כי לבישת בגדים של שיער צמר או חיה או שיער או כך סכו כסף אם זה היה משי או כך ראיות מרוצפות שמלת חראם Fmal של חוסר מוסריות ועל הבגדים מלוכלכים, הם ועוברים Bgham וצער, ואת השמלות Alkagd הם ועוברים Baelchenaah לא טוב בזה, ועור השמלות צובר עניין ותועלת במידה המיוחסת לו ששמלת העור שאתה לא תופר אותה במונחים של סיטונאות מכל הזנים מראה לגמרי דת ואולי זה היה עוד ישן על הפנים ו בגדי האוצר יפלו את בז ועושר . ומי שיראה שהוא לובש שמלה צולעת, אישה תבוא בפי הטבעת שלה . ג'אבר אמר המרוקאי להביע שלהם מצורפים דברים יומיומיים Valbaad בבגדים אם הוא נקי כמו חדש, אשר מחובר לדת ואת העולם ואם דוק וינטאג המלוכלך Vdd כך אולי עפר דל ב השמלה על החולשה בדת ונאמר אם האישה ראה כי היא ללבוש בגד צהוב שהוא בעלה, זה מחליש אף ) הוא לא היה בשבילה, אז הוא לקח בעל . ומי שרואה שהוא פותח בגד מקופל, זה מעיד על נסיעה, ומי שרואה שהוא מקפל בגד פתוח, זה מעיד על בואו נעדר ממסעו . חאלד אל – איספהאני אמר שהבגדים הטובים ביותר ומה היה כותנה אם זה לא עניין של משי תולעי משי כי זה טהור זה דת טובה ושמלות עולמיות אם הדוגמה, כותנה או משי, הם מפיצים כסף חראם והשחיתות של הדת ונטול דאגות . הוא אמר שג'פר סאדיק שמלה חדשה גבר לבן אישה ואישה ומלך החסד והתועלת של זוג, הוא ראה שהוא הוריד את החלוק שלו איתו שהוא במלך השירות זה מהשירות שלו אבל לא כמו שזה נקרא, וראה שהוא גזר את בגדיו שפירש להשיג טוב . ומי שרואה שהגנב מפשיט את בגדו, זה מפריע להתרחשות השחיתות בקרב נשים . אבו סעיד, המטיף, אמר כי הבגד בעל שני הצדדים או שני הצבעים מעיד על נימוס ואפוטרופסות לאנשי הדת והעולם, והבגד החדש טוב לעשירים ולעניים . זה הרגיש שבגדי מגסות כמו Vtmzkt חדשים אינם מסוגלים לתקן כמו שזה מרתק אפילו כמו שהוא חי והילד והערך הגבוה של משרתי המחלה והחסד החופשי מגדילים שמלות של חוב מחודש, לבושים מעל בגדיו הראו את הסכמתו של אלנאת הסודי, ואולי הכוונה הייתה טובה מהכאילו ואולי הרוויחה כסף מדכורה וברוקדת משי איננה מתאימה ללבוש גרביים עבור המשפטנים, משום שאאולאן ביקשו מינימום והזמינו אנשים לכפירה והיו כנראה תקף הלא – מלומדים, הם מפרשים את העבודה דורשת פרדייס ומדביק עם נסיכות זה גם מצביע על נישואים על ידי אישה, כנה או פִּילַגשׁוּת Bjarah בל הגדרה מכנה המעבר של הביטוי של כל זה הוא מן המקרה של חוזה . החלוק מציין את פניו . אל-קירמני אמר, ~זה מתפרש למען הצדקנות בדת, לאנשים המושחתים עם השוטים, ולאחרים עם זיהום באבעבועות שחורות בגוף .~ אבו סעיד אמר מוטלת מטיף הפין במצב שהיה ממשפחתה, במיוחד מן האנשים של חריש וזריעה ובשנה פורייה למי יש ממשפחתה, א ~ים לנשים הנאה הגדלת ונתן שיה קיבל כסף מן הנקודה של הפרסים ואת האנשים של גילוי והימורים, וכן עשוי לצבור שוטים . מותר שיש לו פנים עם השלכות, ואף אחד לא מאשים את זה, בין אם זה לגברים או לנשים, אלא אם כן מערבבים איתו משהו מהסוג הגנאי . באשר לדיו, הוא מתפרש בחסד, ואין בו שום דבר מלבד הטוב ביותר, במיוחד לנשים, ונאמר חזון בגדי הנדיבות הוא צער . המסור ששני הבגדים שלו חגין מוטגטאן לבוש אחד מעל השני מסומן על ידי מותו ובגדיו הקרועים פירשו כלאחר יד חששות לפציעות וקרע פרש ארוך יותר וזה משמש אלקבה ודובאג'י אם האישה ראתה את בגדיה בבגדים קצרים חסר HTC מוסתר ואוכל השמלה החדשה לאכול כסף חלאל ולאכול את השמלה אמר סלמי ראה שבגדיו רטובים עליו בזמן שהוא לובש אותם. אם הוא נמצא במסע, אז הוא לא נוסע, ואם הוא התכוון למשהו שלא יהיה לו . ומי שרואה שהוא מוכר את בגדיו טוב לו ואין טוב למי שקונה אותם, ואם הוא רואה אותם שהוא דוחף אותם מעצמו, הרי זו מחילת עוניו . ומי שרואה שהוא לובש בגדים חדשים לאחר שהתרחץ, אז הוא מסרב באובדן הדאגה והמצוקה, והוא נחסך ממשהו לא בסדר . ומי שרואה שהוא לובש בגד אסור או משהו המיוחס לנשים, הוא מתחתן עם אישה אסורה, ולגבי הבגדים הרקומים, הם נלבשים על ידם, מוקשים, ואולי שבירת הנשים נשברת . הוא הרגיש שהוא לובש בגדי נשים , שהיו בהריון, הם מגיעים לנקבה, אם כי הוא לא היה בהריון זה משפיע על נזק או פחד באותו כסף כמו שנאתה כנראה נפצע בזמנו ובגלימה, שזה שהונח על הכתף, פירש את הדת האנושית שלובשת אותו בעמדת הצוואר והצוואר של המזכירות . הוא הרגיש שהוא robe ובכן הוא סלאח דין ותום לב, ואם הוא ראה את הגלימה זה מעמיד אותו על הכתף ובכן זה גדל החוב ואת הבריאות של הדת הוא לא טוב דק .) בכביסה הוא לצייר הוא הרגיש כי רחיצת בגדיו מעפר זה מראה על טובתו וישועתו של האלון ועצב ורווחתו וחובו יוחזרו אם הוא לובש אותו, אך אם הוא לא לובש אותו, זה בלי זה . אל-כרמני אמר: ~רחיצת בגדים נקיים אם מופיע עפר מזה, זו שחיתות בדת ועשיית חטא .~ אבו סעיד אלווסר אמר: רחיצת בגדים מעפר היא תשובה, שטיפת זרע היא תשובה של זנות, ושטיפתם מדם היא תשובה מרצח, וכיבוס מתירוץ בתשובה . ג'עפר אל-סאדיק אמר: שטיפת בגדים במים קרים פירושה ארבעה היבטים של תשובה, בריאות, הצלה מאסיר, וביטחון מפחד, ושטיפתם במים חמים, צער, צער ומחלה . ונאמר שמי שראה שהוא שוטף בגדים נקיים, זה גידול באדיקות ובחסידותו, ונאמר שזה בזבזני כי לא ראוי לכבס, ואחרים אמרו, אין בזה שום נזק ואין בזה שום נזק ….
…ונאמר שאיש בא אל הנביא, עליו תפילת ה 'ושלום, והוא אמר אתמול ראיתי אחו ירוק שיש בו שולחן ערוך ודוכן עם שבע מדרגות, וראיתי אותך קם התואר השביעי וקרא לזה וקרא לאנשים לשולחן. הוא אמר, עליו השלום : באשר לשולחן, האיסלאם והאחו הירוק הוא גן עדן, או הדוכן עולה עד קצה הזמן. את הערעור אני מזמין אנשים לאיסלאם ולגן עדן, ונאמר שהשולחן מוקדש לנשים ….
…נדיר כי הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אמר : מי שראה אותי ראה אותי באמת, אמור לי מי מקובל. הקריינות היא ששליט ראה את הנביא, יהי התפילות והתפילות עליו בחלום בזמן שהוא עירום, אמר, אז כיסיתי אותו בשטיח שהיה שלי. כשהגעתי לכמה מהבטאים, אמרתי לו את החזון והוא אמר: אתה שופט בלי האמת כי שליח האלוהים, תפילת אלוהים עליו השלום עליו אמיתי, וראייתו היא אמת, ושלך כיסוי זה הוא כיסוי האמת. הוא אמר, והוא שמע את החזון הזה ואת הביטוי שלו, שופט השופטים בעיר ההיא, אז הסיר אותו מהפסיקה ….
…** חזון הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, של פולשי הים .. אחד החזון שהתגשם הוא חזון הנביא, תפילת האל ושלום עליו, של פולשי הים שפלשו לקפריסין בזמן עותמאן – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – ואלה שפלשו לרומאים בזמן מועאוויה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו -. בסמכותו של אישק בן עבדאללה בן אבי טלהא בסמכותו של אנאס בן מאליק – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – הוא אמר : כאשר שליח האל, שיהיה עליו תפילת האל ושלום עליו, היה הולך לקובה, הוא היה נכנס אום הרם כופף את מלאחן והאכיל אותו, ואום הרם היה נתון לפולחן של אבן אלסמית, אז נכנס אליה שליח האל, יתפלל האל. יום אחד היא האכילה אותו וישבה עם ראשו ושליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ישנה ואז התעוררה מצחוק . היא אמרה : אז אמרתי : מה מצחיק אותך, שליח אלוהים? הוא אמר : (בני עמי הציעו לכובשיו למען האלוהים שרוכבים על דחף מלכי הים האלה על המשפחה או שהוא אמר : כמו מלכים על המשפחה ) יצחק הטיל ספק, אז אמרתי : שליח אלוהים, התפלל לאלוהים שיעשה אותי לאחת מהן, הוא קרא לה, ואז הניח את ראשו והוא ישן, ואז התעוררתי מצחוק, ואמרתי : מה גורם לך לצחוק שליח אלוהים? הוא אמר : ( אנשים מהעם שלי הציעו לי פשיטות למען אלוהים כמלכים על המשפחה או כמו מלכים על המשפחה. ) כפי שאמר בראשונה, היא אמרה : אמרתי : שליח אלוהים, התפלל לאלוהים. לעשות אותי ביניהם. הוא אמר : ( אתה אחד הראשונים ) הוא אמר : רכבתי על הים בזמן מועאוויה. היא נפלה מהאופניים כשיצאה מהים ונספתה . תועלת :::: אום הרם בינת מילחן היא אחותו של אום סלים והיא דודתו של אנאס בן מאליק . אל-בוכרי תרגם את החדית 'הזה באומרו : ( פרק חזון היום ) הוא אמר : אבן עאון אמר בסמכותו של אבן סירין : חזון היום הוא כמו חזון הלילה. אל-חאפיז אבן חג'אר הזכיר בסמכותו של עלי אבן אבי טאליב אל-קייבראני כי אמר : אין הבדל בפסיקת הביטוי בין חזון היום והלילה לבין חזון הנשים והגברים . ובסמכותו של זייד בן אסלאם, בסמכותו של אתאא בן יסאר, שאשה שדיברה איתו אמרה : שליח האל, שאלוהים יברך אותו וייתן לו שלום, נרדם ואז התעוררתי מצחוק ו אמר : האם אתה צוחק עלי שליח אלוהים? הוא אמר : ( לא, אבל מכמה מבני עמי שמוציאים פשיטות בים כמו מלכים על המשפחה. ) היא אמרה : ואז הוא נרדם ואז התעורר מצחוק אז אמרתי : הו שליח אלוהים, אתה צוחק אליי? הוא אמר : ~ לא, אבל מאנשים של האומה שלי שמביאים את פולשים בים, והם חוזרים לאחר כמה שלל אשר נסלחים. ~ אמרתי : הייתי מתפלל לאלוהים לגרום לי מהם, אז הוא קרא לה. הוא אמר : אתא בן יסאר אמר לי, הוא אמר : ראיתי אותה בין הפולשים שאלמונדהיר בן אלזובייר פלש לארץ רום והיא הייתה איתנו והיא מתה על אדמת רום ….
…** חזון בו נשלח שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . בסמכותו של אל-עבאס בן עבדול-מטאליב, אמר : ראיתי בחלום כאילו שמיה או ירח על כדור הארץ הועלה לשמיים על ידי אשטנט שדד, אז הוא הזכיר כי לנביא, שאלוהים יברך את השם. אותו והעניק לו שלום, והוא אמר : ( זה האחיין שלך ) פירושו שליח האלוהים עליו השלום והברכה . ובקריינות : ראיתי בחלום כאילו האדמה נעה לכיוון השמים באורכים גדולים ….
…ג'אבר אל-מג'ריבי אמר : השמש חוצה את האם, והוא העיד בכך שאמר את הקב~ה בסיפורו של יוסף, עליו השלום, ~ ראיתי אחד עשר כוכבים, השמש והירח, ראיתי אותם משתטחים אלי . ”…
…חסות היא זו שדואגת לבן אדם בחלום, מכיוון שהיא מעידה על פרנסה וניצחון על אויבי אלוהים אדירים . וערבות מעידה על עקביות בעניין, הן בערב והן בחסות . ומי שיראה אדם שיטפל בו, תהיה לו פרנסה יפה ….
…אם אתה חולם שהערב נמצא סביבך, אז זה מעיד על תקוות שלא הוגשמו ותבצע הרפתקאות מצערות . אם אתה רואה את אור הכוכבים בצורה ברורה, הדבר מעיד על מצוקה כלכלית, אך המזל הבהיר יותר מסתתר מאחורי הבעיה שלך . אם אוהבים הולכים בערב, משמעות הדבר היא הפרדה על ידי מותו של אחד מהם ….
…עמידה בערפאה : זה עשוי להצביע על צום, מכיוון שמה שנדרש ממנו הוא לעמוד ולצפות כאשר השמש שוקעת ושחר שחר, ומשלמים ממנה אם השמש שוקעת . אם השחר נשבר עליו ואינו עומד שם, אז הוא מתגעגע לחאג ', כמו האדם הצום, עם צוםו, הוא רואה את תרדמת השמש . אם הוא נעדר, מותר לו לאכול ולשתות . ואכילה היא סיבת החיים והתנועה שמשלמת מי שעומד בערפה . אולי העמידה בערפה הצביעה על הפגישה עם אהובת הקברים ואלף הזרים . מכיוון שאדם, שלום עליו , נפגש בערב לאחר ההפרדה עם Arafah, ובגלל זה הוא נקרא Arafah, כי הם למדו להכיר אחד את השני . מי שיעמוד איתו בבוא הלילה עד אור הבוקר יגיע ממי שמחפש צרכים עם המלכים ואחרים, הוא יבין מה נדרש . הבנתי . ומי שמגיע אליו במהלך היום הקרוב, הוא לא יקבל את מה שהוא מקווה ואסר על מה שהוא מבקש, במיוחד שהמילה פרת היא בשם ערפאת . וערפה עשוי לציין את עונת השוק ומועד המכירה . אם היה עומד בזה עם רדת הלילה הוא היה מרוויח ומרוויח בקנייה ומכירה של זה . ואם עמד על אחוז ההצבעה בשעות היום, הוא הפסיד בכך . יום ערפאה עשוי להצביע על יום שישי מכיוון שהם מסכימים על הכשרון, פגישת הבריאה וחובת ההטלה . זה עשוי להצביע על יום הפסקת מלחמה . עשוי להצביע על מיקום הקהל במהופך ואלוהים יודע הכי טוב…
…נדיר מסופר בסמכותו של אלג'ונאיד, אלוהים אדירים ירחם עליו, כי הוא ישב בפתח ביתו, ולכן עבר עיוור לידו ושאל אנשים שלא למען חייו, והוא אמר לעצמו אם האיש הזה בוטח באלוהים הכל יכול וישב בצד של פינה או מסגד, אלוהים אדירים לא יספק לו שום שאלה. הוא אמר אז ישנתי באותו לילה וראיתי בחלום לפיו נחושת הונח בין ידי על הצלחת שהאיש העיוור נמתח ואמר, ~כל בשר זה אמרתי, מאת אלוהים, אני לא חזר בתשובה, אבל נשמתי קרה, ולשוני לא השמיעה זאת. ~ אז הוא אמר, אוי ג'ונאיד, אני לא אחד מהם שאני מקבל את הטיעון הזה, לכן כשישבתי בפתח ביתי וחשבתי בתשובה לאלוהים הכל יכול ואם אני עיוור שקיבלתי את מצבו, כך אמר , אבו אלקאסים, אני מרוצה ממה שראיתי אתמול וחוזר בתשובה . והוא גם סיפר ממנו שראה בחלום אחרי מותו, ואמרו לו מה אלוהים עשה לך, ג'ונייד, אז הוא אמר שהמדעים האלה נעלמו והציורים האלה נמחקו, ורק הרקאת שהיינו פעם כורע בקסם ….
…מאסק יוצא מהפה. 92 – הוא אמר : ונפה אל-קארי, כשדיבר, היה מריח את ריח המושק, ונאמר לו : בכל פעם שישבתי, התבשם, והוא אמר : מה אתמול היה טוב ולא קרוב יותר, אבל אני ראה שליח של אלוהים – שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום – בחלום בזמן שהוא קרא בפי מהזמן מריח את מי שמריח את זה ….
…ומי שרואה שהשטן הסיר את לבושו, מוסר מהאפוטרופסות אם הוא שליט, או שהוא נפגע מנכס אם הוא בעל כפר, כי אלוהים אדירים אומר : ~ הבן בן אדם, השטן לא מפתה אותך . ~…
…ומי שראה אש בוערת מתחת לסיר בזמן שהוא רותח, והוא לא ידע מה יש בו, אז כובתה האש והתקרר הסיר ….
…האבק נמצא בחלום מציין אנשים מכיוון שהם נוצרו ממנו . ואולי הוא ציין בקר וחיות או את העולם ואנשיהם, מכיוון שהאבק הוא מהאדמה, והוא מכיל את העקביות של פרנסת הבריאה, והערבים אומרים : אדם מאובק אם הוא עשיר . אולי לכלוך מעיד על עוני, על המתים או על הקבר. אז מי שחופר קרקע ומוציא את העפר שלה, אם הוא חולה או חולה, זה הקבר שלו, ואם הוא נוסע, האבק שלו הוא הרווח שלו, הכסף והריבית שלו, והמכה על האדמה היא המסע שלו, ואם הוא מחפש נישואין, האדמה היא אישה והחפירה היא פירוק, והמקל הוא זכר, העפר הוא כסף של אישה . ואם הוא היה דייג, אז הוא חפר אותו לציד, ואדמתו היא הרווח שלו ומה הוא מרוויח, אחרת חפירתו נדרשת במרדף שלו והוא זוכה להונאה או טריק . באשר למי ששילך את ידו מהעפר, או שפך בגד אבק, אם הוא היה עשיר, הכסף שלו אבד, והוא נגוע בהשפלה ובצורך, ואם היה לו חוב, או שהיה לו פיקדון , הוא היה מחזיר את זה למשפחתו, והוא הסיר את כל זה מידו והיה זקוק אחריו, ואם הוא היה חולה, אז הוא השיל את ידו מרווחי העולם, ופשט מכספו . להכות את היד בעפר היא עדות לספקולציות ולרווח, והיכה בה בחגורה או במקל מעיד על נסיעה טובה . חלקם אמרו : הליכה בעפר מחפשת כסף, ואם אחד אוסף או אוכל אותו, הוא אוסף כסף, והכסף זורם על הידיים שלו, ואם האדמה מיועדת למישהו אחר, הכסף מיועד למישהו אחר, אם הוא נושא משהו מהעפר, הוא ירוויח באותה מידה שהוא נשא . אם הוא מטאטא את ביתו ואוסף ממנו לכלוך, אז שולל אותו לקחת כסף מאשתו, ואם אסף אותו מחנותו, הוא אסף כסף מפרנסתו . ומי שרואה כאילו הוא נושף אבק, הרי זה כסף שקורה לו, ושהעפר הוא כסף ודרמותיהם, ואם הוא רואה את זה כגורף אבק בבית ומוציא אותו, אז הכסף של אשתו נעלם . אם השמים יורדים באבק, טוב אם זה לא לעתים קרובות . ומי שממוטט את ביתו ונפגע מכמה מלכלוך ועפרו, אז הוא יקבל כסף מירושתו . אם הוא שם עפר על ראשו, הוא הכה שפע של היחלשות והחלשות . ומי שרואה את זה כאילו אדם דוחף עפר על ראשו ועיניו, אזי הדוחף עפר מוציא את מי שדוחק לו ללבוש עליו סדר, ולהשיג דבר שנועד . אם הוא רואה כאילו השמים ירדו אבק רב, אז הוא מייסר . ומי שמטאטא את החנות שלו, ומוציא עפר בבד, הוא הופך ממקום למקום . האיש הלך בעפר וחיפש כסף . בכל פעם שאבק בראשו מכה בו, הם אינם מתייחסים לאלוהים הכל יכול בו . אבק הוא הגיל והחיים של האדם . ולכלוך מעיד על פרנסה, חקלאות, שובע ורעב . ומי שראה שהוא ישב על לכלוך נקי וטוב, מעיד על אושר וניצחון, ואולי אפילו ספק לגבי הדת . ואולי הוא ציין את אדמת האדם ממנו נברא, או את האדמה אליה הוא חוזר . ולכלוך עם אישה בחלום הוא כבש בספק . אולי לכלוך מתייחס למים, אש או רוח כי זה אחד היסודות . וזה מציין את המסע המפרך שיש בו צורך בכיבוי . אם מישהו הולך לנקודת אבק, הוא משבח את העם בשירתו ומאכזב את כוונתו . אולי הלכלוך מעיד על המזל הרע . אולי לכלוך מעיד על החוב המביש את החייב . לכלוך מצביע על מהירות הקלה בצורך ובמימוש ההבטחה, משום שהוא מאובק בו . ומי שיש לו סחורה, בארת, במיוחד אם הוא רואה עפר איתו או עליו, גם אם העפר הפוך ….
…ומי שרואה שהוא הסיר רימון או אכל ממנו, אז הוא ייחשב כעבדת, ואם הוא משרת מלך, הוא יכה אותו בכסף, ואם הם בין הרכילאים, הוא היכה אותו והתעלל בו ….
…ומי שרואה שזקנו התארך מגורלו, זה דאגתם ומצוקתם, ונאמרו דת ודת, ונאמר קלילות, טמטום וחוסר מחשבה, ואם ראה פחתה והירידה לא היה מקומם כלפיה, זה מעיד על מימוש דתו ועל היעדר דאגתו. הדת או הדאגה שלו נעלמו. אחרים אמרו שלראות את זה לא מוצא חן בעיניו, ומי שרואה שחלק מזקנו נשלף והמקום שלו נהיה חסר, או שהוא הפך לעקר, אז הוא חסר את זכותו מכל הבחינות, ומי שרואה את זה הוא קטף את זקנו, זה הכסף שלו הורס אותו ביד ומשמיד אותו. אם הוא חולה, חף מפשע או חב, שילם את חובו או שהוא במצוקה, דאגתו נעלמה, ונאמר שזה מאוד לא אהב, ומי שרואה את זקנו כשליש שערות לרוב זה גידול באדיקות ובכבוד שלו, ואם הוא רואה שזה נהיה לבן מאוד, אז הוא חלש בכוח וירידה בכסף ומי שרואה שהוא צעיר והחזיר את זקנו שחור, אז הוא רואה את מה שהוא לא אוהב, וחלקם אמרו כי ראיית שיער אפור לצעירים מתפרשת על ידי הגעתו של נעדר. נאמר שהאפרוריות היא אריכות ימים, ומי שרואה שהיא מורטת את האפרוריות שלה, מנוגד לסונה ומזלזל באנשי הטוב. הוא קטף את בתי השחי שלו היה הכי טוב ומי ראה ששיער בית השחי שלו ארוך. זה לא מוצא חן בעיני הדת, ומי שחושב שהוא קטף את שיער הערווה שלו, אז נקנס בקנס כספי או שנבזבז במקום שלא במקומו, ואם הוא רואה שהוא הסיר משהו מזה באור, אם הוא עשיר, עושרו ועוצמתו נעלמו, ואם הוא עני, הוא עשיר, ואם יש שנשארו וחלקם נותרו, אז משהו מחסדו יתעכב ונאמר מי שראה שהוא מתגלח סבלתי בתער, זה ראוי לשבח, ואם האישה תראה את זה, היא תעשה טוב מבעלה, ואם הוא רואה שהוא נקרש מחזהו או מאחורי ראשו, אם יש לו אמון שהוא מבצע לבעליו, ומי שרואה שהוא מסרק את שערו במסרק, אז הוא מהולל ומצב, ואם הוא רואה שיש לו שיער במקום שהשיער לא צומח, אז הוא זה מצביע על התרחשותו של חוב וחלקם אמרו שאם אדם ראה שיער שמנבט מלשונו, זה זו חוכמה ואמירה אלא אם כן היא חורגת מהגבול וחוזרת לדאגה. חלקם אמרו כי שיער העפעפיים, האוזניים והאף טוב, אלא אם כן הוא חורג מהמגבלה והם אמרו גם אם אדם מסיר שיער ממקום הדורש הסרה, אז אין שום דבר רע בו ואם הוא מסיר אותו ממקום בו הוא זה טוב, זה לא מחמוד. ומי שרואה אדם צעיר ששפמו גדל מעיד על כוח ויהירות. ומי שרואה אישה שגדלה שפם, היא יולדת ילד, ואם היא לא בהריון אז היא לא יולדת. כמו כן, אם הוא רואה שגידלה זקן, אך אם יש לה בן השולט בעמו, ואם היא אלמנה, אז היא נישאה או נשואה, היא הופכת לאלמנה וסובלת ממצוקה וכסף גם אם מישהו רואה ששיערו הפך צעיר, אז זו הגדלת חובו, ונאמר מחסור בכסף, ומי שרואה שהוא החיל משהו משערו בשמן, אז יש לו קישוט אלא אם כן הוא זורם, ו אם זה משוחרר, אז זה מעונן ואם הוא מוצא ריח, זו מחמאה טובה, ומי שרואה שראשו מדוכא, הוא יראה כמה מתקלותיו ומי שרואה שהוא מסורק ונפלה כינה ממנו, ואז הוא מוציא כסף מירושה שהדביקה אותו או שנראה ממנו פגם, ומי שרואה ששערות צמחו על כף ידו, זה יתרון שנכנס אליו והשיער בחזה הוא חוכמה…
…ידידות בחלום היא עדות להעלאת הסיר, להעדפת הנפש ולשקול את השלכות העניינים . אמר, יהי עליו ברכה ושלום : ( והחיזור הוא חצי הנפש )….
…אבו סעיד, המטיף, אמר שהמכנסיים הם אישה שפלה או שפחה זרה, ולכן מי שרואה שהוא מוצא מכנסיים בלי חבר, הוא מתחתן עם אישה שאין לה אפוטרופוס, ואת החדשה ממנו מציין את הבתולה, והוא הסיר אותו מחטא שביצע ועזיבתו מאנשי צדק ודת לשחיתות, והוא לובש אותו אם זה מוביל למשהו מזה זה מעיד על טובות, והמצב שלו הוא למען מעשה כדין שאין בו שום נזק ….
…אם הוא רואה כאילו לא הסיר את הכליאה בו, הוא אינו יודע מתי הוא נכנס אליו, מכיוון שהוא עדיין בעולם הזה עני, אבל ומקופח, מזניח תפילה, צום וכל ציות ….
…באשר לחנית, זה בלי החנית, אז מי שיראה שיש לו חנית ביד ולא שום כלי נשק אחר, אז יהיה לו בן, ואם אין לו אישה, הוא ירוויח הרבה טוב, ואם הוא רואה נשק אחר עם החנית, אז הוא מציין גובה וגובה הסיר ….
…לפקק, שהוא הכספת, יש פנים, כך שמי שרואה שהוא חובש פקק חדש, הוא יקנה ילד . ומי שרואה שהוא מוריד את פקקו, הוא ייפול בינו לבין מי שמשתמשים בו לרוע ונטישה . ומי שרואה שסתמיו נשרפים, יפרש את מות עבדו או את מות מעבידו . ומי שרואה שתאונה אירעה בסתימתו, יתפרש כאמור . ומי שרואה שהוא הולך בסתימה חדשה ובקיא בזה, ענייניו נכונים עם עבדיו . ומי שרואה שהוא הסיר את פקקו ולא ראה עליו שום השפעה, או שהוא חושב שהוא עושה משהו טוב כשהוא מוריד אותו, זה לא פוגע בו . אבו סעיד, המטיף, אמר כי חזון הסתימה מתפרש על ידי אישה צבועה, ואם הוא רואה סתימה, הדבר מתפרש עם דבריו. אם הוא לובש זה בבעלות אישה כזו, אם הוא לא לובש את זה, זה לא פוגע בו. זה היה מנותק מנסיעה ….
…ומי שרואה שהוא כרע אריה, זה מעיד על הצלתו מנסיונות רבים, גובה הסיר, חיסול צרכיו וניצחונו על האויבים ….
…ומי שרואה שהוא הסיר את התיחום הוא גם טוב יותר ….
…רעידת אדמה היא בחלום פחד מסמכות . ונאמר : רעידת אדמה היא תאונה המתרחשת על ידי המלך הגדול ביותר, ואם היא כללית, אז התאונה היא כללית . אם מראה הר רעד או רעד, או הסיר את מקומו, ואז התיישב במקומו, הרי שהוא שליטתו של אותו מקום . ומי שרואה ארץ שהתערערה וכת אחת נחרבת בה וקבוצה אחרת נמסרת, אז הסולטן היה יורד לאותה ארץ ומענה את אנשיו . נאמר : זה מעיד על מחלה קשה . ואם רעידת האדמה פוגעת בארץ, המלך מדכא את נתיניו . ומי שרואה את האדמה רעדה, והשמיים מוטרדים, אז יושבו אנשי העיר ההיא בסמכות, והם יסבלו ממחלות ומחלות בעצמם ובעושרם . ואם אדם רואה שהאדמה זזה בחלום, אז זה מעיד על התנועה והחיים של החזון איש . ומי שרואה שהאדמה רעדה, אז זה אסון שמשפיע על אותה הארץ מסמכותה, או שהאזור חשוף לארבה, ברד, בצורת או פחד גדול . ואם אתה רואה רעידת אדמה בחלום, זה מעיד על פאניקה, פחד וחדשות מטרידות . ואם אישה בהריון ראתה אותה, היא ילדה . רעידת האדמה עשויה להצביע על הפרעה באנשים, ואם הקירות מתמוטטים, יתרחש מוות אמיתי, והיא עשויה להצביע על כך שהמחפש גוסס . והרטט של האדמה הצחיחה הוא עדות להמלצתה ולגידולה על ידי עיבוד . אולי זה הצביע על תחיית המתים . רעידת האדמה מעידה על נסיעה בים, או ריקוד ושמחה, או הפרעה בנסיעה בים . אולי רעידת האדמה הצביעה על מצוקת הבעלים . אם רעידת האדמה הייתה בפרדס, הדבר העיד על שפע הצמחים ועל שפע פירות הקיץ, וזה הצביע על מרדה של תושבי הכפרים . אם הוא ראה אותה בחלום, והחזון היה בחודש מאי, זה מעיד על מאבק המתרחש בין אנשים וסכסוכים מתמשכים . ואם הוא ראה את זה בחלום, והחזון היה ביוני, זה היה עדות להשמדת הרשעים, ואם היה זה יום, הדבר הצביע על חידוש עמדות החוקרים . אם הוא ראה אותה וזה היה ביולי, זה הצביע על מותו של אדם גדול . ואם הוא ראה את זה וזה היה באוגוסט, זה הצביע על אויב שבא לארץ ההיא . ואם הוא ראה את זה וזה היה בספטמבר, זה מצביע על אדם מוזר שמגיע לארץ ההיא, והוא מקבל כאבים שבעקבותיהם המוות . אם הוא ראה אותה וזה היה באוקטובר, זה מעיד על המחלה ועל בטיחותן של נשים בהריון . אם הוא ראה אותה וזה היה בנובמבר, זה מעיד על נפילת נשים בהריון . אם הוא ראה זאת, וזה היה בדצמבר, זה הצביע על התרחשות של מחלה קשה ומוות בביטחון מצד האויב . אם הוא ראה אותה, וזה היה בינואר, זה הצביע על מות הנוער . אם הוא ראה אותה וזה היה בפברואר, זה הצביע על רעב ונפילת נשים בהריון . ואם הוא ראה את זה וזה היה במרץ, זה היה עדות לשגשוג ….
…בחלום היא נשיאות, נסיעות, נישואין או עוזרת בית . מי שראה שהוא קיבל מצנפת נסע רחוק, ואז לשים אותה על ראשו היה מקבל סמכות . ואם הוא רואה את זה מלוכלך ושבור, אז הבוס שלו מכה בו והוא עצוב כמו המלוכלך הזה . אם זה נפל מראשו זה נפרד מהבוס שלו . אם צעיר אלמוני הסיר אותו מראשו, הדבר מעיד על מותו של הבוס שלו . לבישת מכסה המנוע הפוך משנה את הרגלי הנשיא . אם הוא רואה את כובע האימאם עם דלקת, אז זה מתפרש באיסלאם ובמוסלמים . מי שרואה ברדסים מלוכלכים הוא עדות לחטאים שהוא ביצע . אם האישה רואה מכסה מנוע על ראשה, אז היא תתחתן, ואם היא בהריון, היא יולדת ילד . והמנדף השחור משתלט על מערכת המשפט . ומי נתן לו את הסולטאן כנסיך כתר . ומי שראה כובע שיער לבן על ראשו, השיג כוח . ומי שרואה מצנפת של בונה, שועל או סנאי, אם הבוס שלו הוא סולטן, אז הוא לא צודק ומרמה, ואם הבוס שלו הוא משפטן אז הוא דת זדונית, ואם הבוס שלו הוא סוחר, אז הוא חנות זדונית . והקפוצ'ון מעיד על סגפנות ….
…אל-בטאיה : משרתת ערמומית ולא אופיינית . אל ברמה : אדם המגלה חסד לשכניו . הגורל נאמר שהוא ערך הבית . והקנון : בעלה שמתמודד עם חסר שינה ומתפלל עייפות רווח, בזמן שהוא מטפל בה בבית עם צעיף מבושל . הקאנון עשוי להתייחס לאישה, ולגורל הבעל, מכיוון שהיא לעולם לא שורפת את זה במילותיה ודורשת זאת בפרנסתה, והוא מטוגן ומתנודד ברתיחתה מבפנים ומבחוץ . ומי שמדליק אש ומניח עליה את הסיר, ויש בו בשר או אוכל, הוא מניע אדם לחפש תועלת . אם הוא רואה שהבשר הבשיל ואכל, אז הוא יקבל ממנו תועלת וכסף שמותר, ואם הוא לא הבשיל, אז התועלת אסורה, ואם אין בשר או אוכל בסיר, אז זה עולה לאדם עני משהו שהוא לא יכול לסבול ולא מרוויח מזה ….