…באר מים בחלום, אישה צוחקת וזקופה . אם אישה רואה באר, אז הוא איש בעל נימוסים טובים . והבאר הוא כסף או מדע, או איש גדול או כלא, או הגבלה או הונאה . ומי שרואה שהוא חפר באר ויש בו מים, הוא מתחתן עם אשה עשירה ומתעתע בה, כי קידוח הוא רמאות, ואם אין בו מים, אין לאישה כסף, ואם הוא רואה שהוא שתה מהמים שלה ואז הוא מכה כסף מרמאות . ואם הוא רואה באר ישנה ביישוב, בבית או בכפר שממנו שואבים היצואנים והמגיעים עם החבל והדלי, יש אישה, או בעל אישה, או ערכיה, ואנשים מרוויחים ממנו בפרנסתם, ויש לו זיכרון טוב בכך . אם הוא ראה שהמים שוצפים מהבאר הזאת, אז הוא יצא מזה, ואז הם היו עצובים ובכו במקום ההוא . ואם הוא רואה שהוא חופר באר להשקות פרדס, אז הוא לוקח תרופה שאיתה הוא מקיים יחסי משפחה עם משפחתו . אם הוא רואה את הבאר שלו עולה על גדותיה עד שהמים נכנסים לבתים, אז אם זה יכה בכסף זה יהיה אסון עבורו, ואם הוא ייצא מהבית, הוא בורח מהם ועובר מכספו באותה מידה שהוא עזב בית . אם הוא יראה שהוא נפל לבאר מים, אז הוא מתנהג עם אדם עריץ שאינו צודק, והוא ייפגע מזימתו ומעשהו הפסול, וענייניו יהיו קשים עבורו . אם המים צלולים, אז הוא עובד עבור צדיק שמסתפק בו . אם הוא יושב על באר, מתייחסים אליו כאל אדם ערמומי, והוא ניצל ממזימתו . אם הוא רואה שהוא נופל או נשלח לבאר, אז הוא נוסע . והבאר, אם אדם רואה זאת במיקום לא ידוע, ויש בו מים מתוקים, הרי זה עולמו של האדם, ובו הוא יתברך, חי, יחי חיים כמו מים , ואם אין בו מים אז חייו נגמרו . קריסת הבאר היא מות האישה . אם הוא רואה שרגליו משתלשלות בבאר, אז הוא זומם עם כספו כולו או חלקו . אם הוא יורד בבאר ומגיע למחצית ממנו, אז הוא קורא לזה ואז הוא נוסע . אם הוא שומע את הקריאה לתפילה באמצע הבאר, הוא מבודד, גם אם הוא שליט, והוא מפסיד גם אם הוא סוחר . ונאמר : הרואה באר בביתו או בארצו, הוא יזכה בשפע בפרנסתו, יקל לאחר מצוקה, ויתרום מבחינת זה לא נספר, כי ראה שהוא נפל לבאר דרגתו ומולו נופלת . אולי הבאר מעידה על האב והילד, המנומס והקבר, ההונאה ומילוי הצרכים, המסע והדרישה, המחסור והנדיבות . ולכל באר יש פרשנות : באר הבית מעידה על בעל הבית או על חנותו, על אשתו או על משרתו, או על כספו, מותו או חייו . הבאר השבורה תשבש את הנסיעה והתנועה . והבאר ברחובות מעידה על המסגד או על חדר האמבטיה, ואולי הבאר מעידה על האישה הנואפת אליה מגיעים כל אחת . והבאר החמה מעידה על המשמר שלה . ובארת הדרך מעידה על הפות אחרי המצוקה . ובאר גלגל המים מעידה על העולם בו אנשים מסוימים שמחים, ואחרים עניים, ואולי זה מעיד על בית הידע ובתי הספר לתלמידים . ואם אדם ראה את באר זמזאם בנתיב או במדינה ידועה, הוא היה מביא לאותו מקום אדם שיועיל לעם בתחנייתו או בחסדו . אולי זה הצביע על הניצחון של תושבי אותה מדינה על אויביהם ועל שפע ברכתם, ואולי הגשם המועיל ירד עליהם כשנזקקו לכך . אם הוא ראה שהוא עומד על באר ושואב ממים טהורים וטובים, אם הוא היה מלומד הוא קיבל ממנו באותה מידה שהוא צייר, אם הוא היה עני הוא הרוויח כסף, ואם הוא היה רווק, הוא התחתן, ו אם אשתו בהריון, היא מביאה ילד במיוחד אם הוא מצייר דלי, אחרת יש לו סיבה לוותר על אודות אנשים ולהתלהם אליהם . ואם הוא חיפש צורך, הוא מילא את צרכיו, ואם הוא מקווה לנסוע, הוא היה נוסע והוא היה מרוויח בנסיעותיו יתרונות גדולים . אם הוא ביקש בקשה שקרתה לו, ואם קיווה לתקווה, הוא הבין זאת, ואם הבאר קרובה לשוחד, הוא היה אדם נדיב, ואם הוא זרוע רחוק, הוא היה אדם קמצן, ואז מי הבאר הצביעו על פוליתאיזם וחוסר אמון באלוהים הכל יכול . הבאר עשויה להצביע על ספק בנוגע לדת, משום שהיא הפוכה מביר ריב . ומי שרואה שהוא מסתכל בבאר, אז הוא חושב ומסתכל על אישה . מי שרואה כי בארו מקופלת, ואשתו חולה, או בתקופה שלאחר הלידה, היא תינצל ותפטר אותה ממחלתה ….
חולם על אשה הורגת בעל
(65 פירושים ומשמעויות של חלומות על אשה הורגת בעל)…ומי שראה דרך עליו, הוא יכה על ידי הבית עד סוף ימיו . מי שהפרח הופיע עליו, הוא קיבל את החסד וכך גם צדק . ומי שרוכב על כוכב לכת, תהיה לו סמכות, שיפוט, תועלת ושלטון . כמה מהם אמרו : מי שרואה שכוכבי הלכת יצאו מהשמיים, כספו נעלם, אם הוא עשיר, ואם הוא עני, הוא ימות . כי מי שרואה כוכבים קטנים בידו, הוא ישיג זכר או שליטה בקרב אנשים . ומי שרואה כוכב לכת על מיטתו, אז הוא מוזכר, ואז הוא עולה על חבריו, או שהוא משרת אדם מכובד . ומי שראה את הכוכבים התכנסו ונדלקו, הוא מציין שהוא ירוויח טוב מבחינת נסיעות . אם הוא נוסע, הוא ישוב למשפחתו בהנאה . כמה מהם אמרו : מי שרואה את כוכבי הלכת מתחת לגג, הרי שזו עדות רעה, והיא מעידה על הרס בית בעליו, והיא מעידה על מותו של בעל הבית . ומי שרואה שהוא אוכל את הכוכבים, הוא אוכל אנשים ולוקח את הכסף שלהם . ומי שבולע את זה בלי לאכול, האנשים האצילים יתערבו בענייניו ובסודו, ואולי יעלבו את החברים, שאלוהים יהיה מרוצה מהם . ומי שקולט את כוכבי הלכת, הוא ילמד מהמלומדים . באשר לחמשת המכוניות, שבתאי : בעל ייסורי המלך . הקונה : בעל כספי הנכס . ומאדים : בעל המלחמה של המלך . ונוס : אשת המלך . ומרקורי : סופר המלך וסוהיל : פרסום, וכך היה פריק . אל-שרי : פולחן ללא אלוהים, יהא מהולל ונעלה, ופרשנותו כוזבת . בנאת ארון מתים : מלומדת מכובדת, כי היא אחד הכוכבים שהוא מדריך בחשכת היבשה והים . ומי שרואה את הכוכבים מפוזרים מהשמיים, זה מוות של מלכים או מלחמה בה קבוצת חיילים נספתה . ומי שרואה שהתיבה מסתובבת איתה או זזה, אז הוא נוסע ועובר מהבית לבית ומצבו משתנה . ומי שהופך כוכב מהכוכבים שהוא מונחה על ידו, אז אנשים צריכים אותו בענייניהם, בניהולו ובדעתו ….
…בארות : באשר לבארת הבית, זה עשוי להצביע על אדונו, מכיוון שהוא ערכיו . אולי היא מתייחסת לאשתו, משום שהוא מציין בה דלי, והחבל שלו יורד בה כדי להפיק מים, והיא נושאת מים בבטנה כשהיא נשית . ואם פירושו הוא אדם, המים בו הם כספו ופרנסתו המסופקת על ידי משפחתו, וככל שהוא טוב יותר שאינו נשפך לבית, ואם הוא עולה על גדותיו, זהו סודו ודבריו, וככל שהמים שלו פחותים, כך פחות הרווחים שלו וחולשת פרנסתו . בכל פעם שהמים שלו קרובים ליד זה, הדבר מעיד על טובתו, נדיבותו, קרבתו למה שיש לו, וכספו עבור כספו, ואם הבאר היא אישה, המים שלה הם גם הכסף שלה והעובר שלה, כך שככל שיהיה קרוב יותר זה ליד, הלידה שלה קרובה, ואם היא תעלה על גדותיה על פני האדמה היא תוליד אותו או תפיל אותו, ואולי הבאר מעידה על המשרת, העבד והחיה. כל מי שמרוויח במשפחתו ממכירת מים וסיבותיהן, או מנסיעה וכדומה, מכיוון שהבאר הלא ידוע עשוי להצביע על נסיעה, מכיוון שהדליים עוברים דרכם ובאים ונוסעים וחוזרים באותו אופן כמו שבאים ובאים מטיילים . אולי הבלתי ידוע המופעל בכבישים, שנמצא בעמקים, מציין את השווקים מהם כל מי שמקבל את זה מקבל את מה שהוא מיועד אליו . והדלי שלו ונשא אותו נצמד אליו . אולי זה הצביע על הים, ואולי זה הצביע על חדר האמבטיה והמסגד שבו נשטף העפר של המתפללים, ואולי זה הצביע על המדען ששואב ממנו מידע שחושף את הדאגות . אולי היא ציינה את האישה הנואפת שעברה במקום ורצתה אותה . אולי זה הצביע על הכלא והקבר למה שקרה ליוסף במאורה . מי שרואה כאילו נפל לבאר לא ידועה, אם הוא חולה, הוא ימות, ואם ספינתו נשברה והפכה למים, ואם נסע ביבשה, הוא חתך את הדרך והוליך אותו שולל בגד בעצמו, ואם הוא היה מריבה, הוא נכלא, אחרת הוא נכנס לשירותים כפייתיים, או נכנס לבית ניאוף . ואם הוא שואב דלי מבאר לא ידועה, אם יש לו טלה, הוא הטיף בשמו על ידי נער, כי אמר מהולל : ~ ואז הוא הכין את הדלי שלו, והוא אמר הו בשורה טובה, זה ילד . ” ואם היה לו סחורה על הים או על היבשה, היא הובאה אליו או הגיעה אליו . ואם היה לו אדם חולה, הוא התעורר ונמלט וסיכם . אם היה לו אסיר, הוא נמלט מהכלא . ואם היה לו מטייל, הוא בא ממסעו . אם לא, והוא היה רווק, הוא התחתן . אחרת, הוא התחנן בפני סולטן או שליט בצורך שלו והוגשים עבורו . וכל זה אם דלי נראה שלם ומלא . והערבים אומרים : אנא הנחה אותנו בזה, כלומר התחננו בפניך . ואם שום דבר מכל זה לא דרש ידע, ואם הוא לא זרק אותו, הבאר הייתה מסיעה אותו, שואבת אותו וגורמת לו, אז מה שימושי מהמים הוא שימושי כמוהם, ואם הוא נשפך או נשפך , זה הורס אותו ומוציא אותו . המשורר אמר : הוא לא מבקש לחיות לפי משאלת לב … אבל אני זורק דליים לדליים וממלא אותם שלב ושלב … אתה מביא בוצה ומעט מים וחלקם אמרו : אם אדם רואה את ובכן, אז היא אישה צוחקת ואופטימית, ואם היא רואה אישה, הוא גבר בעל נימוסים טובים . ומי שרואה שהוא חפר באר עם מים בתוכו, הוא מתחתן עם אשה עשירה ומתעתע בה, כי חפירה היא רמאות . אם אין בו מים, אז לאישה אין כסף . אם הוא שותה ממימיו, הוא מכה כסף מרמאות אם הוא זה שחופר, אחרת זה על ידי החופר, או הרעל שלו, או העקבים אחריו . אם הוא רואה באר ישנה ביישוב, בית או כפר שממנו נמשכים היצואנים או המגיעים באמצעות החבל והדלי, אז יש אישה או בעל אישה או הערכים שלה שאנשים נהנים מהם. בפרנסתם, ובזה יש לו אזכור טוב למקום החבל שנזרק למים, כי אלוהים אדירים אמר : ~ ותחזיק בחבלי אלוהים כולם. ~ אם הוא רואה שמים גולשים מהבאר הזאת ויוצאים ממנה, אז הם עצובים ובוכים במקום הזה . אם הוא מלא במים והוא לא נשפך, אין שום דבר רע בלמצוא את זה טוב ורע . אם הוא רואה שהוא חופר באר שממנה להשקות את הפרדס שלו, אז הוא לוקח תרופה שאיתה הוא מקיים יחסי משפחה עם משפחתו . אם הוא רואה שהבאר שלו עולה על גדותיה יותר ממה שהיא מתנקזת עד שהמים נכנסים לבתים, אז אם הוא נקלע לכסף, הוא יהיה בבעיה . הדרכים לעשות זאת עד שהוא עוזב את הבית, כי הוא בורח מהם והולך מכספו ככל שהוא יוצא מהבית . ומי שיראה שנפל לבאר עם מים כאוטי, הוא יתנהג עם איש סמכות לא צודק וייפגע מזימתו ודיכויו . ואם המים צלולים, הרי שהוא משליך צדיק שמסתפק בו . אם הוא רואה שהוא נופל או שולח באר, הוא ייסע . הבאר, אם אדם רואה זאת במיקום לא ידוע ויש בו מים מתוקים, הרי זה עולמו של האדם והוא נמצא בו עם עושר של הנאה עצמית שיש לה חיים ארוכים כמו מים . ואם אין בו מים, אזלו להם החיים . וקריסת הבאר היא מות האישה. אם הוא רואה שרגליו תלויות בבאר, אז הוא זומם בכל כספו או כועס . אם הוא נכנס לבאר ומגיע למחצית ממנו ונותן לו את השיחה, זה מסע . ואם היה מגיע לדרכו, הוא השיג מנהיגות ואפוטרופסות, או רווח ממסחר ובשורות טובות, אז אם היה שומע את הקריאה לתפילה בחצי הבאר, הוא היה מבודד אם הוא וואלי, והוא הפסיד אם הוא היה סוחר, וחלקם אמרו : מי שרואה באר בביתו ובאדמתו, הוא ירוויח שפע בפרנסתו, ויקל לאחר מצוקה, ויתרוויח . נאמר שמי שפגע בבאר קבורה, הוא היכה במאגר כסף ….
…הגג הוא בחלום איש בעל עוצמה רבה, ואם הוא רואה גג שכמעט יורד עליו, הוא יפחד מאיש בעל כוח רב . אם הגדם נשבר, זהו מותו של בעל הבית עם מזיק שנגרם לו . ומי שיראה שגג ביתו נוטף ממנו, זה כמעט ולא יקרה למת או לחולים . ומי שרואה שהוא מעל גגו, ורוצה לרדת ממנו ואינו מסוגל, אז הוא כלוא . ומי שרואה גג שנופל עליו יתענה, ומי שרואה את הכוכבים מתחת לגגו, גגו ייהרס ….
…קרסוליים הוא בחלום בן . ומי שחושב שיש בזה זהב, אז הוא חולה, או שיש לו טעות בדת שלו, ואם הקרסוליים נמצאים על האישה, היא בטוחה מפחד, ואם היא בלי בעל היא מתחתנת עם בעל נדיב ונדיב, היא תראה טוב ממנו . ומי שרואה שיש לו קרסול זהב או כסף, הוא ייפגע מהם, צער, מאסר או ריסון . ונאמר : שני הגברים מחזיקים את השרשראות שלהם . שום דבר מתכשיטים אינו מתאים לגבר בחלום, למעט השרשרת, השרשרת, הטבעת והעגיל . ומה שאישה ראתה בקרסוליה של טובות או שחיתות, הפרשנות לכך היא בבעלה, ואם אין לה בעל, אז הקישוט שלה בקרב אנשים הוא כמו היופי של הרגליים והמראה שלהם . והסמל בחלום הוא גובה, רוחב, תהילה ויופי ….
…אבו סעיד, המטיף, אמר: פרות שליו יקרות יותר למי שמחזיק בהן מאשר רזות שלהן כי שליו שנים פוריות, ורזות הן שנות פוריות, כי הקב~ה אמר בסיפור יוסף עליו השלום עליו השלום , שאני רואה שבע פרות שמנות נאכלות על ידי שבע רזות. ואל-ח'דראא היא אשה אדוקה, אשה של טובת תועלת, ואישה עם קרניים היא אישה מתריסה, וכל מי שרואה שהוא רוצה לחלוב אותה ואוסר עליו בקרן שלה, אז היא כועסת עליו ….
…היא אישה בחלום . ומי שרואה שהוא חולב את הגמל, הוא יתחתן עם אשה צדקנית, ואם הוא נשוי, יש לו בן זכר, או שומר המדינה שהוא אוסף בזקאת . בשר גמלים מעיד על קיום נדר, או פורענות, או מחלה או פרנסה . ורוכב על ילדת גמל . ומי שגמלו מת, אשתו או גיבור המסע ימות . אולי הגמל היה אישה מרובת מריבות . ומי שרואה גמל נכנס לעיר, זה משפט, כי אלוהים אדירים אומר : ( אנחנו ששולחים גמל יש להם משפט, אז המתינו להם והיו סבלניים ). המפר את הגמל מתחרט על עניין פעולתו וסבל מפורענות, ומי שבבעלותו גמל מתחתן או חתן או בעל בית או אדמה . אם חליבה ממנו מלבד חלב, כמו דם ומוגלה, הכסף הזה היה אסור . ומי שרואה שגמל אבד או נגנב, הוא עוזב את אשתו . הגמל הוא אישה טובה, סבלנית עם עמל ומשקולות . אם נשחט מעיד על דאגות ואבות . גמל בחלום הוא עץ, ספינה או עץ דקל . והגמל המאוחר וההצטופפות והכיפה והאלונקה . כל הנשים האלה . ומי שרואה גמל מניב חלב במסגד או במחנה, זו שנה פורייה . ראה גם את המשפטים ….
…מי שרואה תמרים בחלום, הם סמל לגשם, ולמי שאוכל להם פרנסה כללית טהורה שתושג על ידו, ואף אחד לא ישייך אותו לזה . התמרים הקבורים הם כסף שנחסך, כמו גם הקנים והתמרים המנוסרים הם דראמות שלא נותרו, ומי שאוכל עשב חיטה הוא מהדהמה . ומי שרואה שמגיע אליו תאריך, כסף מגיע אליו מאנשים עם סכנות, וסוכן הדייטים הוא שלל . ומי שקוצר תאריך בזמנו, הוא יתחתן עם אשה עשירה ומכובדת, שיש בה הרבה טוב וברכה, או שהאיש יפגע בכמה גברים מכובדים ללא עייפות, ואולי יהיה לו ידע . אם התאריכים אינם בזמן, אז הוא שומע ידע ולא פועל על פיו . אם הוא מתפשט מעץ דקל יבש על עצמו, אז הוא לומד מאדם צבוע בעל ידע, ואם הוא בענן או שהם כל כך רחוקים מאלוהים על סיפור מריה, עליה השלום : ( והוא לעג לך עם תא המטען של דקל התמרים שנופל עליך לח ) . אם היא רואה שהיא אוכלת תמרים עם זפת, אז היא לוקחת ירושה מבעלה, והיא גרושה בסתר, וירושה אסורה . אם אדם היה רואה שהוא לוקח תאריך וגוזר אותו ומפיק ממנו את תוצריו, יהיה לו בן . ומי שראה שהוא קטף זרעי ענבים שחורים מעץ דקל, אז אשתו יולדת בן מלכות שחורה . תאריכים מוסברים על ידי פרנסה טובה וחללית . ומי שרואה שהוא אוכל דייטים טובים, הוא שומע מילים טובות ומשיג תועלת רבה . ומי שראה שהוא קובר תאריך קיבל כסף מהכספות, או מכספי יתומים, או אוגר כסף . ומי שראה שהוא אוכל ארבעים תמרים בפתח הסולטאן, וזה לא היה הזמן בו הופיעו התמרים, וגם לא זמן איסתייא שלהם, הוא היה מכה בארבעים שוטים . ומי שיראה את זה כאילו אכל ארבעים תמרים והיה בזמן הבגרות, יהיו לו ארבעים אלף דרהם . ומי שרואה סלים של תמרים חומים נופלים מקיבה של חזירים, בזמן שהוא מגדל אותם ונושא אותם לביתו, הוא מקבל שלל מכספי הכופרים, ומי שרואה את זה כאילו הוא מוצץ תאריך ונותן אותו לאחר ומוצץ את זה, ואז הוא יחלוק איתו טובה טובה . ומי שרואה כאילו אכל תמרים, ימצא את מתיקות האמונה . ומי שיראה כאילו יחלק את התאריך שלו ויבחין מכוונתו ממנו, אז יהיה לו בן ….
…נשות הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, חזונם בחלום מעיד על אמהות, כמו גם טובות, ברכות וילדים, שרובם בנות . אולי החזון שלהם הצביע על אל-אנאד ועל אל-רייט בגלל הצגת או הסתרת סוד והכפשות . אם האישה ראתה את עאישה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנה בחלום, היא השיגה מעמד גבוה, תהילה טובה וחסד אצל אבות ובעלים, ואם חפזה ראה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנה, הראייה שלה הצביעה על הונאה, ואם היא ראתה את חדיג'ה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנה, היא ציינה אושר וצאצאים צדיקים, וחזונו של פטימה מצביע על בתו של אלוהי השליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, הוא אובדן של בעלים ואבות ואמהות. באשר לראות את חסן וחוסין, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, זה מעיד על מרדה והשגת עדות, וזה עשוי להצביע על ריבוי הבעלים והילדים, מסעות ועלייה, וכי הרואה מת מות קדושים . ומי שרואה את אחד הגברים מנשות הנביא, שיהיה עליו תפילת ה 'ושלום, והוא רווק, הוא יתחתן עם אשה צדקנית . אם האישה רואה מישהו מהם, הראייה שלה מעידה על בעל סאלח, זה מספיק עבורה ….
…תפקיד : התפקיד, זה תפקיד שמוביל, מה זה נפל מההריסה או מצמצום או יכולת או טוב או רע, אז הוא חזר למשפחתה ובראשה ולתושביה . הקירות הם גברים והתקרות הן נשים, כי גברים הם מגיני הנשים, כי הם מעליהם, ודוחפים אותם לגרוע מכולם, אז הם כמו כוח, אז מה שאישר את משמעותו, הוא חזר אותו ועבד על זה . ביתו של האיש מציין את גופו, את חלוקתו ואת עצמו, מכיוון שהוא יודע זאת ומכיר אותו. זהו תפארתו, זיכרונו, שמו ומעיל משפחתו, וזה עשוי להצביע על כספו בו הוא נמצא בכושר, ואולי זה מעיד על לבושו לכניסתו אליו, ואם היה זה גופו, דלתה היו פניו, ואם הייתה זו אשתו, זו הייתה דלתה הקלה שלו, ואם זה עולמו וכספו, אז הדלת שלה הייתה הדלת שהוא גרם ומזונותיו, ואם זה הבגד שלו, אז זה הדלת הייתה הצווארון שלו . אם הדלת לבד, היא עשויה להתייחס לראש הבית, והפרט שנפתח ונסגר, והפרט האחר עשוי להתייחס אליו לאשתו החובקת אותה בלילה, ופונה ממנה בעת כניסה ויציאה במהלך היום, ובו מסכמים את הזכר ואת הנקבה בצורה ובסגר, זה שבו הסגר הוא הזכר, וזה שבתוכו הלולאה היא הנקבה, אשתו, כי המנעול מוכנס לתוך זיז הוא זכר, והצורה הכוללת אם הוא מתפרק היא כמו זוג, וזה עשוי להצביע על שני בניו של בעל הבית, זכר ונקבה, ושני האחים והשותפים בבעלות על הבית . באשר למשקוף הדלת וסיבוביה וכל מה שנכנס אליה בלשון, שהוא לאישה ולעובד, ולגבי רשימותיה, זה עשוי להצביע על ילדים זכרים או עבדים, אחים ומשרתים . באשר לרגליו וטבעת הדלת, הם מצביעים על רשות בעליו, גבותו ומשרתו, ומי שרואה דבר מכך, ירידה, התרחשות, עלייה או חידוש, זה רגיל לתוספת על ידי הגדלת הראיות והראיות לערנות . באשר לבית הלא ידוע מלבד הידוע, זהו משכנו של הבא, כי אלוהים אדירים קרא לזה בית ואמר : ~ והבית ההוא הוא הבא ~. כמו כן, אם ידוע שיש שם המציין את הבא, כגון משכנה של עוקבה או משכנו של שלום, אז מי שרואה את עצמו בו והיה חולה, מוביל אליו בשלום והוא חופשי מהפיתוי והרע. של העולם הזה, ואם הוא לא חולה, זו בשורה משמחת עבורו, בהתאם להיקף עבודתו, מחאג 'או ג'יהאד או סגפנות, פולחן, ידע, צדקה, קשר או סבלנות על רקע אסון. הוא הוביל אליה, ולמען מי הוא הטיף חזון מוגבר וראיות ערניות, ואם ראה איתו בספרי חלומות שעליהם למד, אז הידע שלו הוביל אותו אליו . ואם יש בו מתפלל, אז הוא הגיע לתפילותיו, ואם היה לו סוסו וחרבו, הרי שמאבקו הגיע אליו, אז על המשמעות, ובאשר להתעוררות, הוא מסתכל במפורסמים ביותר במעשיה עם עצמו והכי קרוב בשנתו לשאר ציותו, אם הם היו רבים, הבשורה הטובה הייתה בחלום . לגבי מי שבנה בית שאינו ביתו במקום ידוע או לא ידוע, בדוק את מצבו, ואם הוא חולה או שיש לו אדם חולה, הרי זה קברו, ואם אין דבר מכך, אז זה עולם שמועיל לו אם הוא נמצא במקום ידוע, ואם הוא בנה אותו בחלב וחימר, זה היה מותר, ואם זה היה עשוי לבנים, טיח וסיד, זה היה אסור למען האש ש הדליק את עבודתו . ואם הוא בנה את הבית במקום לא ידוע ולא היה חולה, אם זה היה עם חלב אז זה מעשה טוב שהוא עושה למען הבאים, או שהוא עשה את זה . ואם הם בתמורה, אז הם מעשים ראויים למעצר שהוא מתחרט עליהם בהמשך, אלא אם כן הוא חוזר להרוס אותם בחלום, אז הוא חוזר בתשובה מהם, ובאשר לבית של מבנה לא ידוע, אדמה, מיקום ואינדיבידואלי משפחות על התפקיד, במיוחד אם הוא רואה בו אנשים מתים שמכירים אותם, אז זה משכנו של הנולד. הכנסתו, אז הוא מת אם הוא לא יוצא מזה, ואם הוא נכנס ועוזב אותה, אז הוא נמצא על סף מוות ואז בורח, ומי שרואה שהוא נכנס לבית חדש עם מתקנים שלמים והיה בין הבתים במיקום ידוע, אם הוא עני הוא מתעשר, ואם הוא עשיר הוא מתעשר יותר, ואם הוא חרד שחרר אותו, ואם הוא היה ציית, הוא חזר בתשובה, ועל פי טובתה ויכולתה , אם הוא לא הכיר את בן-זוגה, אם היה לה בן-זוג, אז זה היה בעליה, ואם היא הייתה מוצקה, זה מותר, ואם היא הייתה מטויחת אז זה היה אסור . ויכולת הבית היא רוחב ונדיבותו של עולמו, צרותו, צרות עולמו ואומללותו, ונמצא שהוא מחדש את עבודתו, ומסדיר את דתו, ולגבי הידוקו, הוא דיוק ניהולו, ומטרתו היא אושרו, והבית עשוי מברזל לאורך החיים של בעליו ומדינתו . ומי יוצא מביתו כועס, הוא ייכלא, כי אלוהים בכבודו ובעצמו אומר : ~ והוא נעלם מהבית שלו בכעס .~ אם הוא רואה שנכנס לבית שכנו, הוא נכנס לסוד שלו . אם הוא אדם לא מוסרי, אז הוא נבגד על ידי אשתו ופרנסתו . בניית בית לפרישות היא אישה מוגבהת שהוא מתחתן איתה, וכל מי שרואה בית מרחוק משיג עולם רחוק, ואם הוא נכנס אליו מבניין ובוץ ולא היה נפרד מהבתים והבתים, אז זה עולם שקורה לה . ומי שרואה שהוא עוזב את הבניינים, מדוכא או משתנה, אז הוא עוזב את עולמו או את מה שיש ברשותו על פי היקף המצוין על ידי פני יציאתו . מסופר שאיש תושבי תימן הגיע למעבר ואמר : ראיתי כאילו אני נמצא בבית ישן שלי וזה הרס אותי . הוא אמר : אתה מוצא ירושה, ועד מהרה קרוב משפחה נפטר וירש ששת אלפים דירהם . ואחר ראה כאילו הוא יושב על גג בית צלוחיות, והוא נפל ממנו עירום, אז סיפר על חזונו במעבר חצייה ואמר : אשה מבית המלך יפה, אבל היא מתה מוקדם יותר, וזה היה כך . בתי הבית הם נשות בעליו, הסגנונות והסמרטוטים הם גברים, מרפסות הבית הן כבוד העולם וההנהגה, ואוצרו הוא האפוטרופוס על כספו מאנשי ביתו. , בריאותו נמצאת בעיצומה של מדינה עולמית, פני השטח שלה הוא שמו, גובהו, ובית האימאם אל עדל הוא פער מחורי המוסלמים, והריסת בית המלך המחוזק היא חוסר סמכותו . העובדה שהאיש היה על גג לא ידוע השיגה מעלית וביקשה את עזרתו של אדם בכיר, והוא ביקש עזרה . הנוצרים אמרו: ~מי שראה את זה כאילו הוא גורף את ביתו, הוא היה מוכה בצער או מת פתאום, ונאמר כי טאטוא הבית הולך להיעלם, ואלוהים יודע מה נכון ….
…מי שרואה שהוא הורג את עצמו יעשה טוב ויתחרט בכנות, כי אלוהים אדירים אומר : ~ תשוב לצדיקים שלך והרג את עצמכם . ” הפסוק . ומי שיראה שהוא נהרג, הוא יאריך את חייו . ומי שרואה את זה כאילו הרג אדם בלי להישחט, ההרוג יתברך בטוב . העיקרון הבסיסי הוא ששחיטה כאשר אסור לשחוט היא בלתי צודקת . אם הוא רואה שהוא שחט שחיטה, אז תוקיע את השוחט לטעות בשחיטה בדתו, או לבצע אי ציות כלפיו . באשר למי שהורג או שם רוצח ומכיר את הרוצח שלו, הוא יקבל טוב, שירה, כסף וכוח . זה עשוי להיות מושפע מהרוצח או מבן זוגו, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ומי שהורג עוול הפך אותנו לשליט עבור שליטו .~ למרות שלא ידוע על רוצח, איש קאבור הוא המלט על היכולת, בין כפר אל – דין ובין כפר חסד, הפסוק : ~ אדם הרג את עפרה ~ וראה את גרונו נחתך אינו יודע על שחיטה, זה האדם שהמציא. כפירה או לחיקוי עדות שקר הצוואר ואת הממשלה ואת ההוצאות . באשר לשוחט את אביו, אמו או בנו, עליו למנוע אותו ולעבור נגדו . באשר למי ששוחט אישה, עליו להחליף אותה . כמו כן, אם נשחטת בהמה נקבה, והוא מקיים יחסי אישה או מקלקל בכור, וכל מי ששוחט מאחוריה בהמה זכרית, הוא שוחט, ואם הוא רואה ששחט ילד וציל ילד ולא בישל , ואז העוול בכך הוא כלפי אביו ואמו . אם הילד הוא נושא לחושך, הרי שנעשה לו עוול בזכותו, וזה נקרא מכוער, בדיוק כמו שהאש עלתה מבשרו והיא לא בושלה, ואם זה מה שנאמר על זה, המנגל היה להיעשות . אם הילד לא נמצא במה שנאמר על כך ונעשה לו עוול על ידי זה, הרי זה עבור הוריו, כי הם מדוכאים והם משליכים שקר, ואנשים שופעים בהם, וכל זה פסול כל עוד אש לא מבשלת . אם הוא רואה את הילד שחוט עם מנגלים, זה כשהילד מגיע לרמת הגברים . אם משפחתו הייתה אוכלת מבשרו, הוא היה מרוויח אותם מטובתו וטובתו . אם הוא רואה שסולטאן שוחט אדם ומניח אותו על צווארו של אדם החזון ללא ראש, אז הסולטן מדכא את האדם ומבקש ממנו את מה שהוא לא מסוגל לעשות, ונושא זה דורש את הדרישה הזו, מבקש ממנו את כספו הכבד במשקל השחיטה, אם הוא מכיר אותו, הוא הוא עצמו, ואם הוא לא מכיר אותו והוא היה זקן, אז הוא לוקח אותו עם חבר והוא נדרש לשלם קנס על סמך משקלו וקלילותו . ואם הוא היה צעיר, הוא לקח אויב והיה מאוהב . אם ראשו של הנשחט נמצא עימו, אזי הוא מקבל את הקריאה לתפילה, והוא לא נקנס, והקנס מוטל על הבעלים, אבל זה יעניק לו נטל הזוי . אם המלך יראה כי אדונו הרג אותו, הוא ישחרר אותו . ובא איש לאבן סירין ואמר : ראיתי אישה שנהרגה באמצע ביתה, מוטרדת על מיטתה . אמר לו אבן סירין : אישה זו הייתה צריכה לנהל נישואין על מיטתה באותו הלילה . האיש היה אח ובעלה נעדר, אז האיש קם מאבן סירין בזמן שהוא כעס על אחותו ברוע נסתר, אז הוא הגיע לביתו ומצא את שפחתה של אחותו והיא הביאה לו מתנה אמר : אדוני בא אתמול מהמסע . אז האיש שמח, והוא הסיר את כעסו . ובאה אישה אבן סירין ואמרה : ראיתי כאילו אני הורגת את בעלי עם . אמר לה : אתה נשאת את בעלך לחטא, אז ירא אלוהים, יהא מהולל ומעלה . היא האמינה . ובא אליו אחר ואמר : ראיתי כאילו הרגתי ילד והבאתי אותו לחיים . הוא אמר שתטעה בנער הזה בכך שתקרא לו למשהו אסור ושהוא יציית לך ….
…באפלו אם אישה חולמת שהיא הורגת הרבה תאו, היא תפתח בפרויקט ענק . אם תממש את כוח הרצון ותוותר על תענוגות חומריים, הוא יוקלל על ידי גברים, והוא עשוי לקבל חסד כל עוד ירצה . תאו שנראה בחלום מנבא אויבים עיקשים וחזקים אך טיפשים . הם יכריזו על התנגדותם אליכם באומץ, אך עם דיפלומטיה תשרדו מצוקות רבות ….
…תולעת אם חלמת על תולעים, זה מצביע על כך שעיבודים ממוצעים של אנשים מכובדים יגרמו לך צער . אם בחורה חולמת שתולעים פועלות עליה, זה מעיד על שאיפותיה תמיד נוטות לכל מה שחומר . אם ילדה הורגת תולעים או מתנערת מהן, היא תיפטר מאדישות חומרית ותבקש לחיות על פי עקרונות המידות וההיקשרות לרוחניות . אם אתה משתמש בתולעים בחלומותיך כפיתיון לדגים, אז זה מנבא שבאמצעות כושר ההמצאה שלך תשתמש באויביך באופן שמראה את יתרונותיהם ….
…אם חלמת על זבובים, משמעות הדבר היא מחלות מדבקות כמו גם אויבים שמקיפים אותך . עבור ילדה, החלום הזה מנבא מזל . אם היא מדבירה או הורגת זבובים, היא תגיע בעדינות לאהבה שרצתה ….
…שחייה מי שראה בחלום שוחה בים, והיה מודע לכך, הגיע בידיעה לצורך שלו . ונאמר : שחייה היא מאסר, ולכן מי שרואה שהוא שוחה על היבשה, הוא יינעל ויתקע בהסתגרותו, והוא יישאר שם ככל ששחייה קשה או קלה, ועד קרבתו לנחות . אם הוא רואה שהוא שוחה בעמק מישורי עד שהוא יגיע למקום שהוא רוצה, אז הוא נכנס למלאכתו של סולטן אדיר ומעיק, ומתבקש ממנו צורך והוא ממלא אותה, ואלוהים אדירים אבטח אותו כ ככל שהוא רץ בעמק, ואם הוא חושש ממנו, אז הוא חושש מסמכותנו . אם הוא נכנס לים ושוחה בו טוב יותר, אז הוא נכנס לעניין מרכזי או למדינה גדולה . והוא מסוגל להשיג כוח ותפארת וכוח, ואם הוא שוחה על גבו, הוא חוזר בתשובה וחוזר מאי ציותו . ואם הוא שוחה בים ומימיו עומדים, אז הוא נכנס לעבודת מלך והוא מוטרד מהעבודה, והמלך יכעס עליו, ואם הוא יחצה את הים אז הוא ניצל, ואם הוא שוחה בזמן שהוא מפחד, הוא יזכה לפחד, כליאה או מחלה, בהם זה ישתרע אליו עד למרחקו מהארץ, ואם הוא חושב שהוא לא נגרר, הוא מת ב את הדאגה, ואם הוא נועז בשחייה שלו, אז הוא נחסך מהעבודה הזו. אם הוא רואה סולטן שרוצה לשחות בים, והים סוער עם גל, אז הוא עומד מול מלך בין המלכים, ואם כריתת הים בשחייה הורגת את המלך ההוא, וכל ים התייבש אז הוא ילך למדינה, ואם הוא יראה שהמים חזרו, המדינה חזרה . ואם הוא רואה שהוא שוחה בנהר או באגם ושהוא נחנק כמו דג ששוכב על הקרקע, אז אותו אדם חושף אותו מהמצוקה במים, כמו מה שנחשף לדגים ביבשה . ומי שרואה שהוא שוחה, הוא מתמודד נגדו, ומביס את יריבו, ומנצח עליו . ומי שראה שהוא נכנס לים בשחייה עד שלא יכול היה לראות, אז זה יהיה הרסו בגלל הפסקתו . אם הוא ראה שהמים הטביעו אותו עד שמת בהם, הוא ימות קדוש מעונה . הליכה מעל מים בים או בנהר מעידה על דתו הטובה ועל תקפות וודאותו . ונאמר : אלא הוא בטוח במשהו שהוא בספק . ונאמר : אלא הוא נוסע בסכנה . ומי שראה את המים זורמים על פניהם, הוא היכה בתאורה מהסולטן ….
…משה עליו השלום, מי שרואה אותו בחלום, כי אלוהים אדירים גווע בידיו אדיר, ויזכה ממרחק של תהילה וניצחון . וחזון משה, עליו השלום, מעיד על כוחם של בעלי הצדק ועל דיכוי בעלי השקר, גם אם היה מלך אדיר או מפקד כופר שנהרס בידי אלוהים אדירים . מי שראה שהוא הופך בצלם משה, עליו השלום, אם הוא היה שליט והיה לו אויב שינצח את אויבו . ואם הוא רואה בו אסיר, הוא מציין את הישרדותו, וראייתו מעידה על הרס הגיבורים . ומי שראה אותו והיה במלחמת ניצחון, ואם הוא היה בים נוסע, הוא היה בורח מהים ומצדיע, ורואה את משה עליו השלום, מעיד על ייסורי הילדות, חלוקת ההורים ו קרובי משפחה, מגורים משותפים של מלכים וגבורים, נישואי תערובת של צדיקים, וראותם מהם נפלאות הדברים מכיוון שהוא הבעלים של ירקות, עליו השלום והוא היה עד להפרה. הספינה הורגת את הילד ובונה קיר . החזון שלו מעיד על נסיעה בים, וההשלכה שלו היא בטיחות ורווח . ומי שראה את משה, עליו השלום, בקרב אדוני ההפשטה, הדבר הצביע על עלייה בפנים פנים באור, קידומים ומעלות . ומי שיראה את מקל משה בידו, הוא יזכה בביתו הגדול וניצחון על אויביו . אם הוא היה מכשף, הקסם שלו הוא גיבור . אולי הופעת מקל מקל משה הצביעה על ניצחון המאמינים ועל חורבן הכופרים ….
…מי שרואה בית על מקל, זה מעיד על נישואיה של אשה של אבירות וצניעות, והוא נשא את מצרכיה על צווארו, ואולי היא הגתה ממנו ….
…צמיד אם גבר רואה צמיד בידו, הוא צמוד . אם הצמיד הוא מזהב או מכסף, הרי שהוא אדם המתאים לחיפוש אחר מעשים טובים . ומי שיראה צמיד זהב בידו, ידו תהיה אוצרת . ואם מלאך יראה את קיר ידי צאנו, אז הוא חביב אליהם, ומתאים את עצמם בטיפולם, והם יקבלו רווח וברכה . אם ידו של הסולטאן סגורה, היא נפתחת על ידו תוך אזכור של צוואה . הצמיד יוליד זכר, או משרת . צמיד לנשים הוא ברכה ותענוג . ומי שיראה צמיד כסף, הכסף שלו יגדל . הצמיד מיועד לגברים שלובשים אותו, ומהווה קישוט לנשים . אם הצמיד נמצא על המתים, אז הם בשמיים . הצמיד הוא אשה לרווקה . ונאמר : צמידי כסף הם דת ויראת שמיים ללבוש אותם בחלום, מכיוון שהם נמנים עם התכשיטים של אנשי גן העדן . ואם הצמידים היו של עצם או שנהב, זה עשוי להצביע על עבדות וגברים חופשיים . והצמידים עשויים להצביע על צער וייאוש . והצמיד עשוי להצביע על מה שקורה בארץ או נכנס או עוזב אותו ….
…ג'אבר אל-מג'ריבי אמר: רגל של גבר מתפרשת על ידי אישה, ורגל של אשה מתפרשת על ידי גבר ….
…הנישואין בחלום מציין עמדה נהדרת . כל נישואין בהם נראה זרע בחלום עד שיש צורך לשטוף אותו כשהוא ער, הוא פסול, ואינו מתפרש משום שהוא חלום רטוב . ומי שמתחתן עם אויבו, הוא ינצח אותו . ומי שמתחתן עם אחת מקרוביו, הוא ייכנס למקדש . ומי שיראה שהוא התחתן עם אמו בקבר, הוא ימות . אם אתה רואה אויב מקרב הכופרים מתחתן עם אישה מוסלמית, אזי זו עדות לפשיטה . הנישואין מעידים על חיסול הדת והקלה בדאגות . מי שיזיין אישה עירומה ברח מהם . ומי שרואה שהוא מתחתן עם אשה ניאופה, אז הוא ייפגע בעולם קדוש . ומי שיראה שהוא מתחתן בין נשות השמים, הוא יסבול מענייני דת . מי שרואה שהוא מסתכל על אישה עירומה מבלי שידע זאת יעשה טעות . ראו גם את הסוד, ראו יחסי מין, וראו קומפוזיציה ….
…ומי שרואה שהוא מתרגל אישה זקנה או נותן לה את זה, אז הוא יחפש את העולם ויזרוק אותו ויקבל אותו ממנו ככל שהוא טוב והזקנה האלמונית חזקה מהזקנה הידועה אִשָׁה. אם היא בעלת מראה טוב ורצון טהור בדמות אנשים שנפגשו זה מינימום אסור או שנוא בדת. אם מדובר בשאגי מכוער שנראה רע, אין דת לא דת ולא זאין ….
…מכנסיים היא אישה זרה בחלום, כך שמי שיש לו מכנסיים חדשים יתחתן עם אישה זרה . ונאמר : המכנסיים החדשים הם צניעות ללבוש . ומי שלובש מכנסיים בלי חולצה, הוא חושש מעוני, או שהוא נוסע אל הלא ערבים כי הוא זה שלובש אותם . ונאמר : מכנסיים בחלום טובים לבעליו אם הוא לובש אותו . ונאמר : המכנסיים הם אישה מרושעת או עבדת זרה, ואם יקנה אותם ממישהו שאינו בעליהם, הוא יתחתן עם אשה ללא אפוטרופוס . ומי שראה לו נותנים לו מכנסיים, כוחו יוסר ממנו . נאמר : מכנסיים בחלום משיגים את המנדט ….
…הגבה היא קישוט העין . והגבה לאדם היא טובתו, יופיו, ציוויו וכבודו בדתו, כנותו וקומתו, ופירוש הגבות מבוסס על מה שרואים בטוב או בשחיתות . ואם הגבות עבות בשיער, הרי שהן שתי עמודים, על מנת שנשים ישחירו את גבותיהן לקישוט . הגבות הן הורים, שני בנים, שני בני זוג, שתי נשים, או שתי סגנות נשיאות, ואם אדם רואה את גבותיו מחוברות זו לזו, הדבר מעיד על אינטימיות ואהבה ולהיפך . השחור והשפע בשערה הם עדות למצבם הטוב של מי שהכריזו על כך . וירידתם לעין היא עדות לשינוי מצבם של המתייחסים אליו, כמו בן, בן זוג, אשה או חבר . אולי זה הצביע על אריכות ימים כדי שיראה את עצמו ככזה . וגבות מעידות על דרגה בדת . ואולי הגבה הצביעה על שימורו של העין, כמו המושל, האפוטרופוס והבעל . זהו קשת חצים הניכרת מעיניים יפות ….
…ומי שראה שהוא מצא טבעת שקר, ועם זה יש עדויות לטוב, אז הוא היה מתחתן עם אשה טובה, ואם הוא לא היה בנשיאים שהסיקו טוב, אז הוא פירש מריבה עם קרבתו ….
…אבן ריחיים אם אדם חולם שהוא הופך אבן ריחיים, אז החלום שלו מנבא חיים פעילים ומאמצים מכוונים היטב יביאו לו הכנסה מספקת ויוקרתית . אם אתה מכין כלים, אז אלוהים יברך אותך עם אשה סגולה . אם אתה סוחר באבני ריחיים, הדבר מעיד על רווח קטן אך ישר ….
…סוליה : הם אכזריים, כמו נעלי בית, מי שלובש אותם נוסע או נוסע, מישהו שחולק איתו את החזון שלו, או נוסע עם כסף, ושאם הוא נכנס בהם בחלום . אבל אם הוא לובש אותו והוא קיווה לנסוע, יתכן שהוא יושלם וייתכן שהוא לא יושלם אם הוא לא ילך בו, ואם הוא מפסיק ללבוש אותו או מוריד אותו, הוא מתגורר מנסעו והגיונו דרך אותו . ואם היא כפכף מים, הרי שהיא אשה או ילדת שפחה שמרוויחה מהשיח שלה . באשר לנעלי הבית של טייף או מה שסוחרים משליכים בשווקים, זהו אינדיקציה לכסף, רכישה ופנסיה . זה עשוי להצביע על האישה גם אם הוא הלך איתה במהלך התפקיד, קנה אותה או נמסר לו . אם הוא חדש, הוא מוקדם, חופשי או עדכני, ואם הוא זקן, הוא שחוק, ואז הוא רטוב . אם נחתך החול, הפרעה שלו מופרעת, או שהתעשייה שלו עומדת במקום או מונעת ללא מכשול, גם אם אשתו כעסה עליו ובגידתה נראתה לו . ואם קרסוליה היו מנותקים והיא הייתה חולה ונספתה, או לא צייתנית, היא הייתה גרושה, אלא אם כן בחלום הוא טופל כדי לתקן את זה, או שהוא הבטיח לעשות את זה, או שהוא יישב את זה בעצמו, אז היא משוחררת לאחר גיל המעבר, והוא סוקר אותה לאחר גירושין . אם הוא רואה שלבש סנדלים שחוקים היטב והולך בתוכם בשביל המיועד, אז הוא נוסע . אם הוא לובש סנדלים ולא הולך בהם, אז הוא פוקד אישה או משרתת . כמו כן, אם ראה שהוא נתן נעל בידו ולקח אותה או להחזיק אותה או להחזיק אותה בבית או במכולה, הרי שהוא מחזיק באישה ממה שתיארה . אם הסוליה לא לבושה, זה משפיע על אישה או על משרתת, בתולה, וכמו כן אם היא לבושה ולא לבושה . אם הסוליה הייתה מעור פרה, האישה הייתה זרה במקורה . ואם זה היה מעורות סוסים, זה היה מהערבים או מהערבים הנאמנים . כמו כן אם זה היה מעורות גמלים . אם הוא ראה שהוא הולך בשני סנדלים, אחד מהם נשלף מרגלו והוא הלך עם השני, אז זה הפרידה של אח שיש לו אחות או בן זוג בגב המסע, כי כשהוא הלך בזה הוא הפך לפרשנות המסע, כאשר אחד מהם הוריד את אחיו על רקע המסע . ואם הוא לא היה אח או עמית, וראה את יחידתו אבודה או נופלת לבאר או שמישהו השתלט עליו, זה היה מקרה באשתו . אם הסוליה הופכת להיות פסולה לאחר מכן, אז אשתו חולה ואז הופכת לבריאה, או שהאישה נטשה אותו או פרשה לגמלאות, או מה שנחשף לנשים מאותו דבר, ואז חוזרת למצבה הראשון . אם הוא ראה שהסוליה נגנבת ממנו ומישהו אחר לבש אותה, אז היא ענתה לה או לא ידעה אותה, אז זה לא טוב לבעליה, כי הוא חיסל את אשתו או את עבדתה שלבשה אותה . אם הוא רואה שהסוליה נחטפה או נשרפה עד שלא נותר לו דבר או משהו כזה, זהו מות אשתו או המשרתת שלו . אם הוא רואה שהוא תיקן את סולייתו, הוא מנהל את מצבה של אשתו או מקיים איתה יחסי מין . אם מישהו אחר מדביק את זה, אין בזה טוב בנשים העירומות . אם מדובר בכפכף המיוחס לנסיעה, אזי נסיעות אלה לא הושלמו . אם הוא רואה סוליה ללא עור של נעל, משהו שדומה לה בזוי, או מיוחס בפרשנות למשהו אחר שאינו של הסוליה עם משפחה, אז האישה שלובשת אותה מיוחסת למהות של אותה היחיד, בין אם זה טוב או שחיתות . ואם זה מהסוליות המיוחסות לנסיעה, אז אני מייחס את הנסיעה למהות הנעל ההיא, בין אם היא טובה או רעה, כמתואר . ואם הוא ראה את המלכודות שלה שהוא מחזיק שחוק או נשבר . מצבו של בעליו כאשר הוא נוסע בכך, או באישה הדורכת בו הוא כמו מהות המלכודות, יופיין, כוחן ומראהו ….
…אל-חאסה : מציין גברים ונשים, נשים צעירות ונהרות לבנות נספרות, כי זה מהאדמה ועל שינון וספירה, בגלל הידע או השירה שספג התלמיד, העלייה לרגל וזריקת אבנים, האכזריות ומצוקה, ועלבונות והשמצות . מי שראה ציפור יורדת משמים לארץ, אז הרים חלוק נחל ועף איתו, ואם זה היה במסגד, אדם טוב או אחד הצדיקים נספו ממנו, ואם החזון איש היה חולה, והוא היה בין האנשים הטובים או מישהו שהתפלל גם בזה, ואף אחד לא מעורב בו במחלה. מי שמתפלל גם בו, אז האדם עם החזון מת, ואם הוא הרים את חלוק הנחל מכנסייה, השיקול לשחיתות של המטופל הוא כמו זה שהצגנו, ואם הוא אסף אותו מבית או ממקום לא ידוע, אבוד המטופל של האדם שהיה לו ראייה מילד או אחר, כמו זה שאסף מספר חלוקי נחל וגורלם בבגדו או בלע אותו בבטנו, ואם הוא הרים אותו ממסגד או מבית מלומד או ממעגל גברי, הוא ספר מהידע והקוראן, והוא נהנה מהזיכרון ומההצהרה באותה מידה שהוא הרים מהמצור . אם זה נאסף מהשווקים או מדונמים ושורשי עצים, אז זה מרוויח מהעולם, ובדירהם זה מורכב עבורו מסיבה של פירות או צמחים או מסחר ותיווך, או מלבקש ולתת צדקה כל אדם על פי דאגתו והרגלו בהתעוררותו . אם לכידתו היא מהים, אז מתנות מהסולטאן אם הוא משרת אותו, או מרוויחות מהים אם הוא סוחר בו, או ידע שהוא רוכש מדען אם זו בקשתו, או מתנה וקישור מאת אשה עשירה אם יש לה בן או משהו דומה . באשר למי שזרק אותו לים, הכסף שלו נכנס אליו . ואם הוא זורק אותה לבאר, הוא לוקח כסף להתחתן או לקנות משרת . ואם השליך אותו בגשם או בתנאי אוכל, או במחסן של הים, הוא קנה עם מה שהיה לו או כמו שהוא זרק אותו, סחר שמעיד על המקום בו זרק את מה שהיה איתו . פשוטי העם אומרים : זה וזה כל כך זרק מה שהיה לו של דירהם לתוך חיטה או שמן או משהו אחר . אם הוא זרק להם חיה, כמו אריה, קוף, ארבה, עורב וכדומה . זה היה בימי החאג ', וזה הודיע על ידי העלייה לרגל ויידוי האבנים בעתיד פקודתו, כי מקור זריקת האבנים הוא שגבריאל, עליו השלום, ציווה על אדם, שלום. יהיה עליו, לזרוק את השטן כשהוא הוצג בפניו, וזה הפך לסונה עבור בנו . אם הדבר לא נעשה בימי חג'ג ', חלוק הנחל היה תחינתו כלפי אויב או אדם לא מוסרי, או קללה והעלבה שלו, או עדויות להעיד נגדו . ואם היה זורק אותם נגד הגזעים האלה, כמו יונים ומוסלמים מקרב העם, האיש היה עוקב, מדבר בצדקות והנשים מוגנות ….
…טורבן הוא בחלום כתר של אדם, יוקרתו, כוחו ומנדט שלו . מי שראה כי הטורבן שלו מונמך על צווארו, הוא מורחק מהאפוטרופסות שלו, וכמו כן אם הוא נחטף מעל לראשו . אם לא, הוא מתגרש מאשתו, או שכספו ורצונו הטוב יאבדו . ואם הוא רואה את הטורבן שלו הופך לזהב, אז מדינתו הולכת, אשתו, כבודו או כספו . ומי שרואה שוואלי גילה אותו, הוא מניח אפוטרופסות או מתחתן עם אשה חסודה . והטורבן ניצחון . מי שראה שהוא חובש טורבן הגדילה את ההנהגה והתעשייה, ואם זה היה גיזום, יותר כסף, ואם זה מצמר, הוא זכה למדינה וצדקה בדתו, ואם זה היה משי, אז זה המנדט בשחיתות הדת וכספיה אסור . מי שהסתובב עם טורבן מעל הטורבן שלו הגדיל את מעמדו והתבסס במדינתו . הטורבן הצהוב הוא מחלת ראש, והשחור יהיה לחוץ . אם המלך רואה כי הטורבן שלו הוא כמו בית, וכלב ים הוא כמו קרסול, אז הוא מבודד מרשותו, גם אם הוא היה מושל שהורחק ממצותו . טורבנים הם כתרים של ערבים . המונח טורבן עשוי להצביע על עיוורון או דאגה . ומי שמתפלל בחלום תפילה ללא טורבן, אולי הוא מפקפק בכיפת ראשו או בהיעדר השתחוותו והשתחוותו, ומי שרואה בין הפוליתאיסטים שיש לו טורבן על ראשו הופך למוסלמי, בגלל האמור : לא ההבדל בינינו לבין הפוליתאיסטים הוא למעט טורבנים על הכובע . מי שפחד משליט, וראה אותו בחלום עם טורבן טוב, חלם עליו והיה בטוח מפני רועו ….
…סוכר מבושל ווניד וכדומה : אלו מילים מתוקות וטובות שמקובלות על ידי מאהב וילד או אשה, ונאמר כי דינרים ודהרמים . באשר לדבש והמתוק שהוא מתכוון, אם הוא היה זה שהחזיק אותו, הוא אסף מזה כסף והרחיב אותו היטב . אם הוא נהנה ממנה ולא ידע מהחוזה שלה, אז הוא השיג את זה ממישהו אחר, כמו שלל, ירושות ותשואות ….
…אבו סעיד, המטיף, אמר : החתול שונה בפרשנותו. חלקם אמרו שהוא משרת משמר, וחלקם אמרו שהוא גנב מקרב הבית, וחלקם אמרו שנקבת החתול היא אשה מתעתעת ….
…ומי שרואה את הכעבה בביתו, אז הוא יהיה לתפארת, מלכות וחוסר פגיעות, או שהוא יתחתן עם אשה בעלת ערך נערץ שהיא מעם האנשים הטובים והתשלום ….
…טראפלס : גבר מרושע או אשה מרושעת שאין לה טוב אם זה אחד, שניים או שלושה, ואם זה שופע, זה פרנסה וכסף ללא אנדרטה, על אמירתו, שלום וברכות ה 'עליו. : ~ כמהין הם מן המן ~ ומכיוון שהמן נפל עליהם ללא אספקה או אנדרטאות . כמו כן, כמהין צומחות ללא זרעים, ללא גידול וללא השקיה . ונאמר שאם מדובר בכסף, הכסף הזה יהיה מהנשים, והבושם זרם במהלך הכמהין או לא ….