…אם ראה שהוא מכר או לקח בגד בחורף, זה מעיד על העוני שלו ועל הצורך שלו באנשים . לדבריו, ראש הבגדים של מטיף אבו סעיד היה ככל הנראה מלאכתו שהוא עושה ומאבטח אותם מסקר העוני שבו טעות בחיים ועושר והתרחבות בכדי לשחרר אותם ולפגוע לטובת החורף ) ואלמפארטי אותו אם הכתובת מסומנת על ידי אישה . סעיד ג'עפר סדיק להתפרש Paljarah או הילד מה הוא ראה אותה Zain או שין יהפוך ב אותם, ואת החיסור של הבגדים שהם ועוברים על היבטים הוא חש כי לובש משהו שבו הוא לפרש בסדר ותועלת אם הם מן כותנה, נקי ומרווח ואם Dd כל כך Vtobeirh נגדו ואם הם משי ולא שום דבר אין שום דבר רע עם זה ואת המוכר של זה, כי הוא בוחר את העולם הזה על פני הבא . אבו סעיד אמר כי חזונו של המטיף לקרירות, בין אם הם מפורטים ובין אם לא מפורטים, הם מראים טוב שמסופר כי אבו בכר, אללה יהיה מרוצה ממנו אמר: הו שליח אללה, ראיתי אתמול היה על פפירוס פטכיה אמרה : שתיים. הבנים תבר אותם . והדיו מעיד על שמחה, אושר וקור שנמצאים לצד מהלך החרטום בביטוי, אלא שהאינטימיות בעולם טובה יותר מאשר בדת, והיא בפרשנות חזקה יותר מצמר . הוא חש כי לובש פראדה או מעורבב עם הכותנה Bharir אותו בלעדיו אפילו אם זה משי עושר חאראם ואת הקישוטים הם שעוטים את השווקים הם מוזמנים ורק בזמנים של הנאה ומופתים וגם אם הם בתוך התפקיד אלא אם זה סוג של שעשוע . ומי שרואה את משפט בגדו של הלבוש, הוא מתפרש בשלמותו . ומי שרואה שהוא לובש בגדי קיץ בחורף, זה יגדיל את הטוב ואת התועלת כמו הערך של מה שהוא לובש . הוא הרגיש שהוא לובש בגדי נשים זה מגדיל איתן כסף ופחד, אבל ההשלכות שלה הן קשות ושורדות אם יראו אישה לובשת בגדים מהגברים זה מראה טוב ומועיל . אל-כרמני אמר: ~מי שראה שהוא לובש בגדים פחות משלו, אז זה מעיד על שחיתות ענייניו, ואם הם אלגנטיים יותר מבגדיו, אז הוא מציין את סדר ענייניו .~ ומי שרואה שיש עליו את בגדי הזקנים, אז זה מציין את גובה העניין ואת כמותו אליו מייחסים לו אותם בגדים אם הוא משפחה בשביל זה, אחרת זה טוב ומועיל . ומי שיראה שיש לו בגדים מבגדי אנשים מושחתים, יהיו לו חטאים רבים וחטאים בשפע . ומי שרואה שהוא לובש מלכים, זה מתפרש על שלושה היבטים, מתקרב אליהם, משיג טובות, תועלת וסדירות בענייניו, ומשיג את הכבוד והכבוד . הוא חש כי לבישת בגדים של מדענים הייתה ברוכים הבאים סלאח אותו למדע בעולם צדק ואת העולם הבא .) הוא הרגיש שהוא לובש בגדים מן הצמר הוא פרש כדי להבטיח את הכסף . ההרגשה היא שלבישת בגדים דהימיס או אהרביין בערך, או Alrvdh זה יהיה נוטה למה שלדבריו בגדי החזון של ג'פר סאדיק לעולם אינם מתמקדים בתשעה היבטים של דת ועושר ויוקרה ומועילים וחיים ועובדים לטובת הצדק. של זה ותיקון אם זה לא מה שאתה מכחיש את הביטוי ואם האישה ראתה שהיא היא לבשה את מה שהוזכר בבגדים ראויים לשבח, והפרשנות שלה עשתה לה זכות עם בעלה ושלמות ענייניה . ודניאל אמר חזון של בגדי האיש: אם תלבש בגדים, תתפרש על ידי רווח, ואם תראה בגדים שחורים, הרי למלך יש טוב והקהילה במצוקה . אל-כרמני אמר: ~מי שיראה שהוא לובש בגדים שחורים, הוא יסבול מכאב, מצוקה וצער, אלא אם כן הוא שלובש אותם כשהוא ער ויודע עליהם, והוא יהיה מוטרד .~ אבו סעיד אמר כי המטיף בגדים שחורים למי שנהג לחבול שנאה שנאמרו להם כי הוא ההוכחה החולה למוות מכיוון שאנשי אסונות לובשים בגדים שחורים ובגדים אפס מחלת דיאבא רק בדיבאג 'או טווינג או משי, והדברים האלה הם תקפים לנשים וגברים של השחיתות של דת . אל-כרמני אמר: אם המטופל רואה שהוא שוטף בגד צהוב עד להסרת הצהוב שלו ולובן שלו מופיע, אז הבגד מתפרש בגוף והצהבהב שלו נמסר על ידי מחלתו ועזיבתו ממנו . זה הרגיש שנטרל אותו משמלה צהובה, סאגמה לא קרה, פגע בו במה שהוא שונא בצהוב של קריעת השמלה, או שלא כמו כל מה שנלבש בצבע וירוקי הבגדים שמחו והנאה ותופיק אבו סעיד אמר שהמטיף מלביש את הירוקים. כוח שכונתי של דת וגידול בפולחן ובמקרה טוב מת כאשר אלוהים, שהוא בגדי אנשי השמים, על אמירתו, בואו ולבוש בגדים ירוקים מסונדוס ואברק, ולבוש הירוקות מעיד על החיים הפגיעה בירושה, ובמתים שהוא יצא מהעולם כשהיד . אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שהוא לובש בגדים ירוקים, זה מתפרש בכבוד ובכבוד. באשר לבגדים הלבנים, הם יתפרשו כרצוי, במיוחד אם הם טהורים . ~ אבו סעיד, המטיף, אמר כי בגדים לבנים מתאימים ללבוש אותם כדת, ולמי שרגיל ללבוש אותם כשהם ערים, ולגבי בעלי מלאכה ומלאכה, הם צריכים ללבוש את זה בשבילם . אל-כרמני אמר: ~מי שראה שהוא לובש בגדים לבנים טהורים, זה מעיד על טובת דתו ומצבו הטוב. ” ודאגותיו הלכו באמירתו שהוא לובש בגדים לבנים טהורים, ובאשר לבגדיו הכחולים, הוא נקי . לדבריו, קירמני ראה שהוא לובש בגדים זרקא זה הדת טובה והבגדים רוז ', הם שנאו גברים רק מצעי אלמלווה ומצעים הסומק של הדברים האלה מעיד על הנאה ותקף לנשים בדנהן אמרו שהם לובשים מופעים אדמדמים שנלחמים. סכסוך חמור מאוד ונאמר לו שמחה של סנאפרים עם פאנק בעולם, כפי שמעיד סיפורו של קארון, ונאמר שהוא מעיד על שפע של כסף תוך מניעת זכויות האל בו . ומי שראה שהוא לבש את זה בחג או בקבוצה, הוא לא פגע בו . לדבריו, קירמני ראה שהוא לובש בגדים חמרה שזה הביא ללחימה ולמחלוקת, אם כי ברוך הבא למנדט שקיבל אולי שמחת הפסוק יצאה לאנשיו בפאר והיה לבוש בבגדי חמרה ונאמר חזון הסומק. , בין אם בבגדים ובין אם אחרים, הם מראים טובות ואולי חזון האריסיפלות המוצג בשמלה להנאה . ומי שרואה את בגדיו נשרפים, אז הוא יקבל לו השפעות מזיקות ככל שנשרף מזה, ומי שרואה שבגדיו קרועים, אז יפרש את הסוד . הוא חש כי לבישת בגדים של שיער צמר או חיה או שיער או כך סכו כסף אם זה היה משי או כך ראיות מרוצפות שמלת חראם Fmal של חוסר מוסריות ועל הבגדים מלוכלכים, הם ועוברים Bgham וצער, ואת השמלות Alkagd הם ועוברים Baelchenaah לא טוב בזה, ועור השמלות צובר עניין ותועלת במידה המיוחסת לו ששמלת העור שאתה לא תופר אותה במונחים של סיטונאות מכל הזנים מראה לגמרי דת ואולי זה היה עוד ישן על הפנים ו בגדי האוצר יפלו את בז ועושר . ומי שיראה שהוא לובש שמלה צולעת, אישה תבוא בפי הטבעת שלה . ג'אבר אמר המרוקאי להביע שלהם מצורפים דברים יומיומיים Valbaad בבגדים אם הוא נקי כמו חדש, אשר מחובר לדת ואת העולם ואם דוק וינטאג המלוכלך Vdd כך אולי עפר דל ב השמלה על החולשה בדת ונאמר אם האישה ראה כי היא ללבוש בגד צהוב שהוא בעלה, זה מחליש אף ) הוא לא היה בשבילה, אז הוא לקח בעל . ומי שרואה שהוא פותח בגד מקופל, זה מעיד על נסיעה, ומי שרואה שהוא מקפל בגד פתוח, זה מעיד על בואו נעדר ממסעו . חאלד אל – איספהאני אמר שהבגדים הטובים ביותר ומה היה כותנה אם זה לא עניין של משי תולעי משי כי זה טהור זה דת טובה ושמלות עולמיות אם הדוגמה, כותנה או משי, הם מפיצים כסף חראם והשחיתות של הדת ונטול דאגות . הוא אמר שג'פר סאדיק שמלה חדשה גבר לבן אישה ואישה ומלך החסד והתועלת של זוג, הוא ראה שהוא הוריד את החלוק שלו איתו שהוא במלך השירות זה מהשירות שלו אבל לא כמו שזה נקרא, וראה שהוא גזר את בגדיו שפירש להשיג טוב . ומי שרואה שהגנב מפשיט את בגדו, זה מפריע להתרחשות השחיתות בקרב נשים . אבו סעיד, המטיף, אמר כי הבגד בעל שני הצדדים או שני הצבעים מעיד על נימוס ואפוטרופסות לאנשי הדת והעולם, והבגד החדש טוב לעשירים ולעניים . זה הרגיש שבגדי מגסות כמו Vtmzkt חדשים אינם מסוגלים לתקן כמו שזה מרתק אפילו כמו שהוא חי והילד והערך הגבוה של משרתי המחלה והחסד החופשי מגדילים שמלות של חוב מחודש, לבושים מעל בגדיו הראו את הסכמתו של אלנאת הסודי, ואולי הכוונה הייתה טובה מהכאילו ואולי הרוויחה כסף מדכורה וברוקדת משי איננה מתאימה ללבוש גרביים עבור המשפטנים, משום שאאולאן ביקשו מינימום והזמינו אנשים לכפירה והיו כנראה תקף הלא – מלומדים, הם מפרשים את העבודה דורשת פרדייס ומדביק עם נסיכות זה גם מצביע על נישואים על ידי אישה, כנה או פִּילַגשׁוּת Bjarah בל הגדרה מכנה המעבר של הביטוי של כל זה הוא מן המקרה של חוזה . החלוק מציין את פניו . אל-קירמני אמר, ~זה מתפרש למען הצדקנות בדת, לאנשים המושחתים עם השוטים, ולאחרים עם זיהום באבעבועות שחורות בגוף .~ אבו סעיד אמר מוטלת מטיף הפין במצב שהיה ממשפחתה, במיוחד מן האנשים של חריש וזריעה ובשנה פורייה למי יש ממשפחתה, א ~ים לנשים הנאה הגדלת ונתן שיה קיבל כסף מן הנקודה של הפרסים ואת האנשים של גילוי והימורים, וכן עשוי לצבור שוטים . מותר שיש לו פנים עם השלכות, ואף אחד לא מאשים את זה, בין אם זה לגברים או לנשים, אלא אם כן מערבבים איתו משהו מהסוג הגנאי . באשר לדיו, הוא מתפרש בחסד, ואין בו שום דבר מלבד הטוב ביותר, במיוחד לנשים, ונאמר חזון בגדי הנדיבות הוא צער . המסור ששני הבגדים שלו חגין מוטגטאן לבוש אחד מעל השני מסומן על ידי מותו ובגדיו הקרועים פירשו כלאחר יד חששות לפציעות וקרע פרש ארוך יותר וזה משמש אלקבה ודובאג'י אם האישה ראתה את בגדיה בבגדים קצרים חסר HTC מוסתר ואוכל השמלה החדשה לאכול כסף חלאל ולאכול את השמלה אמר סלמי ראה שבגדיו רטובים עליו בזמן שהוא לובש אותם. אם הוא נמצא במסע, אז הוא לא נוסע, ואם הוא התכוון למשהו שלא יהיה לו . ומי שרואה שהוא מוכר את בגדיו טוב לו ואין טוב למי שקונה אותם, ואם הוא רואה אותם שהוא דוחף אותם מעצמו, הרי זו מחילת עוניו . ומי שרואה שהוא לובש בגדים חדשים לאחר שהתרחץ, אז הוא מסרב באובדן הדאגה והמצוקה, והוא נחסך ממשהו לא בסדר . ומי שרואה שהוא לובש בגד אסור או משהו המיוחס לנשים, הוא מתחתן עם אישה אסורה, ולגבי הבגדים הרקומים, הם נלבשים על ידם, מוקשים, ואולי שבירת הנשים נשברת . הוא הרגיש שהוא לובש בגדי נשים , שהיו בהריון, הם מגיעים לנקבה, אם כי הוא לא היה בהריון זה משפיע על נזק או פחד באותו כסף כמו שנאתה כנראה נפצע בזמנו ובגלימה, שזה שהונח על הכתף, פירש את הדת האנושית שלובשת אותו בעמדת הצוואר והצוואר של המזכירות . הוא הרגיש שהוא robe ובכן הוא סלאח דין ותום לב, ואם הוא ראה את הגלימה זה מעמיד אותו על הכתף ובכן זה גדל החוב ואת הבריאות של הדת הוא לא טוב דק .) בכביסה הוא לצייר הוא הרגיש כי רחיצת בגדיו מעפר זה מראה על טובתו וישועתו של האלון ועצב ורווחתו וחובו יוחזרו אם הוא לובש אותו, אך אם הוא לא לובש אותו, זה בלי זה . אל-כרמני אמר: ~רחיצת בגדים נקיים אם מופיע עפר מזה, זו שחיתות בדת ועשיית חטא .~ אבו סעיד אלווסר אמר: רחיצת בגדים מעפר היא תשובה, שטיפת זרע היא תשובה של זנות, ושטיפתם מדם היא תשובה מרצח, וכיבוס מתירוץ בתשובה . ג'עפר אל-סאדיק אמר: שטיפת בגדים במים קרים פירושה ארבעה היבטים של תשובה, בריאות, הצלה מאסיר, וביטחון מפחד, ושטיפתם במים חמים, צער, צער ומחלה . ונאמר שמי שראה שהוא שוטף בגדים נקיים, זה גידול באדיקות ובחסידותו, ונאמר שזה בזבזני כי לא ראוי לכבס, ואחרים אמרו, אין בזה שום נזק ואין בזה שום נזק ….
חולם על אריזת בגדים
(30 פירושים ומשמעויות של חלומות על אריזת בגדים)…הדגלים על הבגדים ייסעו לחאג ' . ומי שרואה שהוא לובש בגד דק מתחת לבגדיו, אז יהיה לו כסף לחסוך, ומיטתו תהיה טובה יותר מפתיחותו, ואם הוא לובש את זה על בגדיו, הרי הוא לא מוצא חן בעיניו ושגה בטעותו הדת, היא ציבורית בהוללות, ושמלה חצופה עדיפה על שמלה דקה . אם אישה רואה שהיא לבשה בגד דק, זה כבודה, ואם היא לובשת בגד עבה, זו העבודה הקשה שלה . והבגדים השזורים בזהב ובכסף טובים בדת ובעולם והשגת מוות . ומי שחושב שהוא לובש בגדים רכים בעלי ערך רב, זו עדות טובה לעשירים ולעניים . מבחינת העבדים זה מציין את החולים . לבישת בגדים חדשים לאדם העשיר תשפר את פרנסתו, שכן לעניים יש עושר, ולחייב הזכות להוציא חוב . ומי שמתרחץ ולבש בגדים חדשים, צערו נעלם, ויהיה לו טוב . ומי שעושה שטיפה ולא לובש בגדים חדשים, מה שהוא מקבל מפרג 'לא עומד בענייניו לפי מה שהוא מסכים איתו . אם הבגדים החדשים נקרעו ונקרעו, וכמוהם לא ניתן לתקן בערות, אז הם מצביעים על כך שלא נולד ילד לבעליו, ואם ניתן לתקן אותם, הלובש מכושף . ומי שלובש שני בגדים, שחוקים וקטעים, זה מותו . ומי שיראה שהוא לובש בגד בלוי, הוא יהפוך עצוב וחולה . ומי שרואה שבגדו נקרע בטעות, רוחבו ייקרע ויפגע על ידו של אדם רשע, ואם הוא נקרע לאורך זמן, פקודתו תשוחרר ממנו . ואם הוא רואה שבגדו נקרע, אז דתו תקרע או פרנסתו תפחת . טלאי הבגדים המכוערים מעידים על אובדן ואבטלה . ומי שרואה רטיבות בבגדיו, הוא נשאר במסע, והוא נעול על משהו שדאג לו, וזה לא נעשה בשבילו אלא לאחר שהתייבש הבגד . ומי שרואה את זה כאילו הוא שוטף את בגדיו או את בגדי הזולת, הדבר מעיד על הנטל והנזק אליו נחשף בפנסיה שלו, ומעיד על הופעתם של דברים נסתרים . ומי שרואה שכל בגדיו נלקחו מסמכותו . מי שרואה שהוא מבזבז בגדים, זה סימן טוב, אלא אם כן האדם שחולם הוא עני, עבד, אסיר או חייב . ומי שיראה שהוא לובש בגדי נשים, ובמצפונו שהוא מחקה אותם, הוא יסבול מסמכות קשה ונוראה . ואם הוא יראה שלבש בגדי נשים, ויחשוב שיש לו נרתיק, אז ישתנה מצבו ויהיה מאכזב . ומי שרואה שיש עליו לבוש לא ידוע, אז ליבו מסובב אותו כרצונו . ומי שרואה שהוא אוכל את בגדו, הוא אוכל מכספו . אם הוא רואה בחלום כלב לבוש בגד צמר, הדבר מעיד על הוגנות וצדק של הסולטאן . אם הוא רואה אריה לובש בגד כותנה או פשתן, הרי שהוא שליט לא צודק השודד את כספם של אנשים . והבגדים הכחולים הם ענן ואשליה . ומי שיראה שהוא לובש בגד פשתן, הוא יקבל כסף מכובד ומחיה מכובד . והסרת בגדים מלוכלכים בחלום, הסרת דאגות, כמו גם שריפתם . אכילת בגדים חדשים זה אכילת כסף חלאל, ואכילת בגדים מלוכלכים זה אכילת כסף אסור . וקניית בגדים שחוקים לא אוהבת את הפרשנות, ובלאי הוא עוני . ובגדים ירוקים טובים כי הם בגדי אנשי גן העדן . אם מישהו רואה בגדים ירוקים, זה מעיד על דת, כוח ופולחן מוגבר בקרב החיים ומצבם הטוב של המתים עם אלוהים אדירים . לבישת ירוק למחייה מעידה על פגיעה בירושה, ומציינת בפני הנפטר שהוא יצא מהעולם הזה כשאהיד . והפרשנות לירוקות היא האיסלאם, ואם הוא חושב שהוא השיג את זה בשנתו, הוא אדם אדוק ודת . הקור מעיד על טובת העולם הזה ואחריו . הבגדים השחורים הטובים ביותר הם חילול השם, וזה פרשנות חזק יותר מצמר . וקור המפוספס בדת טוב יותר מאשר בעולם הזה, וקור מאשר תלתן הוא כסף אסור, ואם הוא מכותנה, זה כסף דתי עולמי ….
…בגדי אל-בארוד ( אל-ימנייה ) , שכן הם מעידים על טובת העולם הזה ואחריו . הבגדים הטובים ביותר הם מגניבים ומבולבלים, והם חזקים יותר בהרמנויטיקה מאשר צמר . ופסים קרים בדת טובים יותר מאשר בעולם הזה . וקור מאלבריזם אסור לכסף . שני היצורים הם בגדים מעוננים, כך שמי שרואה כאילו לבש שני בגדי יצירה שנחתכו זה על גבי זה, מעיד על מותו . השמלה נקרעה כלאחר יד, רוחבה נקרע . ואורך שמלה קרועה הוא הוכחה לפות, כמו הישרדות ונישואין . אם אישה רואה את החולצה שלה עם בגדים קצרים, היא מרותקת והצעיף שלה מופר . ומי שקורע את חולצתו על עצמו, הוא רב עם משפחתו ומבטל את פרנסתו, אם הוא לובש חולצות שנקרעות זו על גבי זו, הרי זה עוניו ועוני בנו . אם אתה רואה את הבריאה מעל הכופר, אז מצבו הירוד בעולמו ובעולם הבא . ובגדי הטלאים המכוערים נאמרו כי הם מעידים על אובדן ואבטלה . לכלוך הוא אם זה בבגדים, בגוף או בשיער . ולכלוך בבגדים ללא שומן מעיד על שחיתות של דת ועל שפע חטאים, ואם זה עם שומן, הרי זה השחתת העולם, שטיפתו מעפר היא תשובה, שטיפת זרע היא תשובה מזנות, כיבוס מדם זה תשובה מרצח, וכיבוס הבתולים זה תשובה מרווח לא חוקי . והסר את הבגדים המלוכלכים, הסרת הדאגות וכן שריפתם . באשר להרטבה בבגד, זהו מכשול לנסוע, או מצוותם אליו, והוא לא הושלם עד שהבגד מתייבש . ומי שרואה שיש לו סמרטוטים חדשים של בגדים, הוא היה שובר כסף ….
…לבישת בגדים לבנים : זה תקף לדת טובה ולמי שחוזר ללבוש אותם כשהוא ער . באשר לאנשי המקצוע ובעלי המלאכה, זהו חג עבורם אם הם לא לובשים בגדים לבנים בזמן שהם עובדים ….
…ומי שרואה אדם מת לובש בגדים מלוכלכים או כאילו הוא חולה, אז הוא אחראי על דתו בינו לבין אלוהים אדירים, במיוחד ללא העם ….
…תיק בגד תיק בגדים בחלום מנבא שתצאו לטיול ושמזל רע ילווה אתכם . אם אתה אורז את התיק, המשמעות היא שאתה עומד לנסוע למסע מהנה . אם אתה רואה את תכולת השקית זרוקה עליו, אז זה מנבא מריבות ומריבות ומסע מהיר שממנו אתה רק קוצר עצב ואכזבה . תיק ריק בחלום מעיד על כישלון באהבה ובנישואין . אם אתה רואה מוכר רחוב בודק את תיק הסחורה שלו, המשמעות היא הצלחה, אושר ונחת . אם נראה לו שהתיק קטן ואינו מכיל את סחורתו, המשמעות היא קידום בעמדה והגשמת הרצונות . אם בחורה חולמת שהיא מנסה לפתוח את התיק ללא הצלחה, זה מצביע על כך שהיא תעשה כל מאמץ כדי ללכוד גבר עשיר, אך היא לא תצליח לעשות זאת בגלל תאונה פשוטה . אם היא לא מצליחה לסגור את התיק שלה, המשמעות היא שהיא תיסע למסע שהיא חפצה בו, אך היא לא תקצור ממנו שום דבר למעט אכזבה ודאגה ….
…אבן סירין אמר: מי שראה שאדם מת נותן לו שני בגדים מכובסים, אז הוא היה זוכה לעושר ….
…אם הוא רואה את המתים עם בגדים מלוכלכים, או כאילו הוא חולה, אז הוא אחראי על דתו בינו לבין אלוהים אדירים, במיוחד ללא העם ….
…ומי שרואה שאין לו בגדים מלבד מכנסיים קצרים מיוחדים, אז זה מעיד על עוני, וללבוש אותו הפוך מבצע מעשה לא מוסרי מצד משפחתו ….
…אם הוא רואה כאילו עם ידוע קם ממקום שלובש בגדים חדשים ומאושרים, אז הדברים יחיו עבורם והם רודפים אחריהם, ואקבל והמדינה מתחדשים עבורם, ואם הם מתאבלים או את בגדיהם טמאים ואז הם נעשים עניים ומחייבים מוסריות ….
…ומי שרואה שהוא לובש בגדים ירוקים, זה מעיד על דת ופולחן. ומי שרואה שהוא לובש בגדים אדומים, הוא יהרג ויכוח כמו האדום ותהילתה, או שתהיה לו אפוטרופסות אם הוא מבקש את זה או קישוט ושמחה עם זונה בדת, ואם האישה רואה שהיא לבשה שמלה אדומה, ואז יש לו טוב. הוא לובש בגדים שחורים, ולכן הוא סובל מדאגות וצער אלא אם כן הוא שלובש זאת כשהוא ער ויודע זאת, ואם הוא רואה שהוא לובש בגדים כחולים, דתו אינה טובה, ומי שרואה שהוא לובש בגדים צהובים, ואז הוא חולה ומי שרואה שהוא לובש בגד שאסור לו או שהוא שונא אותו, מה שמצביע על כך שלא אוהבים נשים. אסור, ומי שרואה שהוא לובש בגדי צמר, כי צמר זה הכי טוב של בגדים, אז הוא מכה הרבה כסף מותר, סגפן וצדיק בדתו, ומי שרואה שהוא לובש בגד כותנה או שיער או שיער , אז הוא בפרשנות ללא צמר ומי שחושב שהוא לובש בגדי נשים ואם יש לו אישה בהריון, היא באה עם נקבה ואם לא יש לו אישה בהריון שיש לה פחד ופגיעה בעצמו ובכסף שלו. אם הוא יראה שהוא שינה ממצב זה, הוא יינצל. אם אישה רואה שהיא לובשת בגדי גברים, זה טוב לה וסמכות לבעלה…
…ארון ברזל אם אתה רואה ארון ברזל בחלום, המשמעות היא ביטחון מפני סכנה בסביבת העבודה, המסחר ואוקיאנוס החיבה . אם אתה מנסה לפתוח ארון ברזל בחלום, המשמעות היא החרדה שלך והאשליה שלך מכישלון תוכניותיך להניב פירות ותמורה . אם אתה מוצא ארון בגדים ריק, הדבר מעיד על צרות וצרות ….
…אם הוא יראה שכיבס ולבש בגדים מסיבה טובה, אז הדאגה שלו תיעלם והוא יהיה עני ….
אם הוא רואה כאילו הם אבלים על מושל מת, וקורעים את בגדיהם ומרעידים אבק על ראשיהם, אז מושל זה עושה שימוש לרעה בסמכותו ….
…תוריד את הבגדים אם אתה רואה את עצמך מוריד את הבגדים בחלום, המשמעות היא ששמועות ושערוריות יקיף אותך מכל עבר . אם אישה תראה שנשיא ארצה מוריד את בגדיו, היא תופתע מאירועים מטרידים שדוחים את התאונה המשמחת שחיכתה לו . היא תסבול כי תדע שאנשים היקרים לליבה עושים לה רע . אם אתה רואה שאחרים מורידים את בגדיהם, המשמעות היא שתחיה רגעים קצרים של שמחה והנאה, שלאחריהם עצב ודאגה ירדפו אותך ….
נאמר כי מי שראה שהוא פשט את בגדיו וחשף את גופו, ואז נראה לו אויב של תככים ולא איבה בגלוי, אך מגלה חיבה באומרו שהוא נעלה, בני אדם, אל תתכשף אתה הפסוק ….
…מתלה לבגדים : עשוי להצביע על בעיות בעלות אופי דתי . ומי שרואה שהוא זורק את בגדיו על המתלה, צריך להיזהר מחברה גרועה שעלולה לגרום לו לעזוב את ההתחייבות . הסרת השמלה מהאישה ותלייתה על הגירושין, והורדתה מהגבר עשויה לסמן נטישת מחויבות ונכנסות לבלבול בנוגע לדת ….
מי שראה שבגדיו נשרפו, מריבה והפסקה בינו לבין קרוביו יפול ….
…הצהבהב : מחלה וחולשה בבגדים, למעט ברוקדה, דוקרנים ומשי. נאמר כי דברים אלה תקפים לנשים, ודת הגברים מושחתת ….
…באשר לבגדים העשויים ממנו, זה התבטא בעבר, כפי שהזכרנו בפרק ארבעים וחמש בפירוט ….
…כביסה היא בחלום מסמלת תשובה מחטאים ומילוי חובת כיבוד הורים או חברים . אם הוא שוטף במים קרים בחורף, זה מעיד על דאגות, מחלות ומחלות, ואם הוא שוטף במים חמים בזמן החורף, זה מעיד על רווחים, תועלות ומחלות לרפא . ומי שרחץ לעיד והיה רווק, הוא יתחתן . ואם הוא רחץ על שני הליקויים, הוא עשוי לעשות דבר נהדר או להיות במצוקה . אם מי שהתרחץ בחלום היה כופר, הוא הפך מוסלמי, ואם הוא היה שפוי, הוא נרפא . ואם הוא התרחץ בחלום כדי להיכנס לאיחרעם או להיכנס למכה, אז זה מעיד על שמחה והנאה, מפגש עם נפקדים ומשלם את החוב, כמו גם אם הוא רוחץ בחלום לזרוק ולהקפה . ואולי הכביסה הטקסית מעידה על ניצחון על האויבים . ולשטוף לסביבתה המבקשת לחפש פרנסה או לשרת את הזקנים . ומי שראה שהוא רוחץ ולבש בגדים חדשים, ואם הוא היה חולה, אלוהים אדירים ירפא אותו, ואם הוא היה חוב, אלוהים היה מוציא את חובו . אם הוא היה אסיר, הוא נמלט מהכלא שלו . ואם היה מודאג, שאלוהים ייתן לו את דאגתו . ואם הוא ביצע את החאג ', את הפרשת חאג', ואם הוא היה עני, אלוהים העשיר העשיר אותו, ואם הוא היה מבודד, אלוהים אדירים חידש את המנדט שלו לאלוהים אומר : ( זה משקה שטוף קר ) , אז איוב, עליו השלום, כשהוא שוטף ולבש בגדים חדשים, אלוהים אדירים החזיר לו, את משפחתו וילדיו וכל מה שהלך . ואם הוא ילבש בגדים בלויים, דאגתו תיעלם והוא יהיה עני . ומי שרואה שהוא הולך לשטוף באגן או בפרישות והוא רווקה, הוא יתחתן . ומי שראה שהוא התרחץ במים חמים, הוא קיבל את זה . ושתיית מים חמים אינה מהללת את אלוהים אדירים באומרו : ( ושתו מים חמים, חתכו את מעיהם ). ונאמר : גוסל הוא נישואין . ואם האישה האלמונית עושה אמבטיה, הוא מקלחת גשם משמיים . שטיפת ידיים בסבון תבטל את החוב והסרת המצוקה . ושטיפת הבגד מעידה על צלאח א-דין . ומי שראה שהוא שוטף בגד צהוב ומנקה אותו מצהבהבות, הוא יינצל מהמחלה . ונאמר : שטיפת בגדים מעידה על מילוי החוב . ושטיפת המתים בחלום מעידה על מילוי חובו . וכל מי שרואה שאדם מת מבקש שאדם יכבס את בגדיו, זה חוסר תחנונו של מי שראה אותו, או צדקה, תשלום חוב או יישום צוואה ….
…בגדים מפשיטים מי שראה שהוא מסולק מבגדיו, ולא ידע אם הוא מפשיט אותו בצדקות או באי ציות, ואם המקום בו הפשיט אותו היה שוק או בין אנשים, וה'אווה 'היה בולט, וכאילו היה ביישן מזה, ויש עליו בגדים, אז הכיסוי שלו מופר, ולא יש בזה פחד, ואם העירום אינו בולט, והוא לא מתעקש להיות ביישן מזה , ואין לו בגדים עליו, אז הוא בטוח ממשהו שהוא לא מוצא חן בעיניו, ואם הוא חולה, אלוהים אדירים ירפא אותו, ואם הוא חוב, אלוהים יבזבז את חובו, ואם הוא מפחד, אלוהים יגן עליו את הקב~ה, אם לא היו עליו בגדים, הוא התייאש מאדם שהתחנן אליו, או שהוא היה מבודד מהסמכות בה הוא היה, או שהוא ביטל פקודה על ידי שהוא נאחז בו, כל זה אם עירומו היה גלוי והוא כמו זה שמתבייש בכך, ואם זה לא ap הורה ואז הכסף שלו הופך למדינה בטיחות ובריאות מלהעמיס את אויבו . ונאמר : חוסר המשוא פנים הוא עוול, והפשטת המתים בחלום מעידה על אילוץ המחפש להתגרש מאישה, או לנסוע, או לחזור בתשובה מוויתור על חטאים ולהתאסלם ….
…בחורף זה עדין יותר מקיץ . ומי שרואה שהוא לובש בגדים, וזה לא היה הרגלו, יהיה חסר לו . החיפוי הוא איש ראשי . זה מיועד לסוחר, למשפט ולאימאם כמלאכה, המהווה ביטחון עבורו מפני עוני ולהגנה מפני חוסר מזל . ומי שרואה שהוא לובש בגדים מלוכלכים, הוא הציג שווא את פרנסתו וגורם לו להרגיש רע . ומי שרואה אדם לובש בגדים בקיץ, הוא יפה ויהיר, והוא מודאג כי החום בקיץ הוא שלהם . החיפוי שונה על פי תכשיטיו, צבעיו וגזעיו . אם אישה רואה בגדי גבר עליה, זה תקף עבורה בדת ובעולם . אם זה היה בלבוש המלחמה, זה היה הפרשנות שלו לבעלה או לערכיה . ואם גבר היה רואה שהוא צריך ללבוש בגדי אישה, הוא יפגע מפחד עז, כניעה והשפלה ….
…חלומות לבוש של קיסא מצביעים על כך שפרויקטים יובילו להצלחה או כישלון שכן נראה שהבגד בטוח ונקי או מלוכלך ומורש . אם אתה רואה בגדים יפים אך מיושנים זה מנבא שיהיה לך עושר אבל שתזלזל ברעיונות מתקדמים . אם תזרוק את הבגדים המיושנים, תפטור מהסביבה הנוכחית ותיכנס למערכות יחסים חדשות, פרויקטים חדשים ויחסי אהבה חדשים, ואלה יהפכו אותך לאדם אחר . אם אתה רואה את עצמך או אחרים בלבוש לבן, הדבר מעיד על שינויים עזים, וכמעט תמיד תמצא שהשינוי נושא עצב . אם אתה הולך עם אדם שלובש לבן, זה מעיד על מחלה או צער של מישהו, אלא אם כן האדם שראית בחלום הוא ילדה או ילד, ואז תהיה לך סביבה נעימה לעונה של השנה, לפחות . אם אתה רואה את עצמך או אחרים בלבוש שחור, הדבר מנבא מריבות, אכזבות ובריאות עגומה . אם החלום מתייחס לעבודה, אז העבודה תגיע מתחת לציפיות . אם אתה רואה בגדים צהובים, זה מנבא הנאה קרובה והתקדמות כלכלית . אם הצהוב נתפס כספקטרום הדועך באור לא טבעי, ניתן לצפות להיפך . יהיה לך מזל אם חלמת על בד צהוב . אם אתה חולם על בגד כחול, זה מנבא כי השאיפות שלך יודחפו לקראת ניצחון באמצעות מאמצים מתמידים ונמרצים . חברים יתמכו בכם בכנות . אם אתה חולם על לבוש ארגמן, זה מנבא שהשאיפות שלך יודחפו לקראת ניצחון באמצעות מאמצים מתמידים ונמרצים . חברים יתמכו בכם בכנות . אם אתה חולם על לבוש ארגמן, זה מנבא שתברח מאויבים מרובעים על ידי שינוי הכוונה הציבורית שלך בזמן . אם אתה רואה בגדים ירוקים, זה סמל לשגשוג ואושר טוב . אם אתה רואה כיסוי רב צבעוני, זה מנבא שינויים מהירים ושילוב של השפעות רעות וטובות בעתיד שלך . אם חלמת על לבוש לא פרופורציונלי, זה מרמז על קונפליקטים ברגשות שלך וכי סביר להניח שתעשה טעות בפרויקט . אם אתה רואה מבוגרים או גברים צעירים בלבוש מתאים, זה מצביע על כך שאתה מתחייב לעבודה שאין לך שום נטייה אליה, והיא תוביל להופעת דאגות רבות . אם אישה רואה שהיא נסערת מהגלימה שלה, זה מנבא שהיא תיתקל בתחרויות שמעוררות את כעסה בקשר לחיפוש אחר אפליה חברתית כלשהי . ההתפעלות מבגדי האחרים מצביעה על כך שהיא תהיה חשופה לפחדי קנאה מצד חבריה . לחלום לאבד כל בגד מעיד על הפרעות בעבודתך ובענייני אהבה . אם בחורה חולמת שהיא לבושה בשחור, זה מנבא שהיא תסבול מעצבות טיהור ואכזבה . אם בחורה חלמה שהיא פגשה אחרת, לובשת שמלה ארגמנית עם פן אבל על פניה מבד קרפ, זה מנבא שמי שבקושי מחשיב אותה כשווה יעלה עליה ויעורר את אכזבתה כלפי נשים בכלל . החולם שמפרש את החלום על לבוש צריך להיזהר ולבחון אם הדברים נראים תקינים . אם הפנים מעוותות והאור אינו קשור לגלובוס למרות שהצבעים בהירים, היזהר מכיוון שניהול לא נכון של תוכנית כדאית יגרום לך נזק . ישנם מעט חלומות שממנו אלמנט הרוע נעלם, כמו שיש מעט פרויקטים בעולם הערות בהם נמנע אלמנט המזל ….
…אם חלמת לראות בגדים מזוהמים וקרועים, המשמעות היא שמישהו יטעה בהונאה שתפגע בך . היזהר מהתמודדות ידידותית עם זרים . אם אישה חולמת שבגדיה מוכתמים בעפר או נקרע, אז צניעותה תיספג בבוץ אם היא לא תיזהר מחברותיה . בגדים טריים ונקיים פירושם שגשוג . אם אתה חולם שיש לך הרבה בגדים או מגוון כזה, זה מעיד על ספק, שכן ייתכן שאתה זקוק לצורכי החיים . באשר לצעיר, חלום זה פירושו תקוות ואכזבה מצערות ….
…מי שחושב שהוא התעשר מעבר לגורלו הידוע, הוא לא מצליח להסתפק בפרנסתו עם מה שאלהים קבע לו בו . כמו גם שביעות הרצון היא העושר בפרשנות . אם הוא רואה שהוא עני מעבר לגורלו הידוע, אז הוא לא מצליח להיות חלש של הסתפקות במה שחילק מהפרנסה, כמו המורעם על פרנסתו, אז הוא כמו העניים, עם שביעות הרצון שלו, הוא מגיע לבתי צדיקים ומכובדים בדת, במיוחד אם בעוניו שבחזונותיו הוא עדות לצדקנות ואדיקות . אם הוא רואה, לצד עוניו, בגדים שיצר, הרי שהעניין בשנאה כלפיו חמור וחזק יותר, וכמעט שאינו מתאים בחלום לראות יצירת בגדים גם אם היא שחוקה ולסירוגין ….
…נהר היין הוא עדות לשכרות מאהבת אלוהים אדירים ושנאה לגילוי עריותו . ירח הדבש הוא עדות למדע ולקוראן . אכילת פירות גן העדן תביא למעשים טובים, בעלים וילדים . העץ המבורך הוא סימן של מי שחיפש מקלט בצילו והתבסס עליו על טובת העתיד, ואולי מעיד על הפסקת פרישות ועבודה לפולחן, והיתרון מלווים ואדוני עושר וסוראט אל-מונטחה הוא סימן לכך שכולם מגיעים לתכלית של כל מה שמובטח . אולי עצי גן העדן מעידים על החוקרים העובדים, האימאמים המובילים, הצפצפה וילדי בן לווייתם . וחזון הצפצפה וילדי האידיוסינקרטי העומדים בערותם עם היחסים, וחזון העובדים עליהם הוא אינדיקציה למעשיהם, או למה שנחשב מבורך בעולם הזה , כמו דיור, שפע, וסוגים של הנאות . כניסה לארמונותיה מעידה על השגת עמדות גבוהות, לבישת בגדים מפוארים, נישואי משי ועושר וטוב . יין הוא עדות לשכרות מאהבת האל הכל יכול ושנאת גילוי עריותו . ירח הדבש הוא עדות למדע ולקוראן . אכילת פירות גן העדן תביא למעשים טובים, בעלים וילדים . העץ המבורך הוא סימן של מי שחיפש מקלט בצילו והתבסס עליו לטובת העתיד, ואולי מעיד על הפסקת פרישות לפולחן, והיתרון מלווים ואדוני עושר וסוראט אל מונטחה הוא סימן לכך שכולם מגיעים לתכלית של כל מה שמובטח . אולי עצי גן העדן מעידים על החוקרים העובדים, האימאמים המובילים, הצפצפה וילדי בן לווייתם . חזונם של הצפצפה וילדי האידיוסינקרטי העומדים ערים עם מערכות היחסים, וחזון העובדים עליהם מעיד על מעשיהם, או על מה שנחשב מבורך בעולם הזה, כמו דיור, הנאת החיים, וסוגי ההנאות . כניסה לארמונותיה מעידה על השגת עמדות גבוהות, לבישת בגדים מפוארים, נישואי משי ועושר וטוב . וחזונו של רדואן, עליו השלום, שומר גן העדן, מעיד על טובתו של גזבר המלך ושליחו למלא את ההבטחה, למלא את הצרכים ולענות לתחינה . ומי שרואה שהוא נכנס לגן העדן ולא אוכל את פירותיו ולא שותה מהנהרות שלו, אז הוא לא ירוויח ממה שהרוויח מהידע . מי שרואה שהוא גורש מגן עדן, חסר לו סיפור אדם עליו השלום . ומי שרואה שהוא מסתובב בגן עדן, זה מעיד על פרנסתו ומעמדו הגבוה, וביטחון מפחד . ומי שהיה מפוחד וראה שהוא נכנס לגן עדן, הרגיע מרגיע, ואם הוא מודאג, הוא ייפטר ממצוקתו, ואם הוא רווק התחתן ….
…הוא הערב והערב, וראייתו עשויה להצביע על פחד, ואולי בשיא הגורל, הנשיאות, ההתקדמות, הצורך בסגן טוב ואוסר . אולי היא הצביעה על הגבה, על האב, האם או הפרופסור. אם בחלום הוא הפך לאימאם והתפלל עם אנשים שפנו אל הצ'יבלה בטוהר מוחלט, לא יותר ולא פחות, בה, ואם הוא ראוי לאפוטרופסות, לפסיקה, או להתמודד עם מה שמועיל לעם, זה יקרה לו, וייתכן שהוא נכנס בעצמו בערבות או בחסות קבוצתית או שהוא השתתף בעם שמקווה לטוב מהם, ואם הוא התפלל עם אנשים אחרים מלבד הקיבלה, הוא בגד בחבריו וקנה את הכפירה שלו , וייתכן שהוא ביצע משהו אסור והעם מבקש ממנו את זה איתו, ומי שרואה שהוא מצווה על עם בתפילה אז הוא עוקב אחר מצב בו הוא מסתגל לאחר שנשיקתו ישר, תפילתו הושלמה, או שהוא מזמין אנשים או אוסר עליהם . ומי שרואה שהוא מוביל אלמונים במקום לא ידוע ולא יודע מה לקרוא, אז הוא לכבוד המוות . ואם אישה רואה שהיא מובילה תפילת גברים, היא מתה כי היא לא מתאימה להנחיית התפילות, אז זה רק כשהיא מתה לפניהם כשהם מתפללים עליה . כמו כן, אם הוא רואה אדם שאינו מהראם שאינו יודע להתפלל או לקרוא, אז הוא מוביל עם, וכל מי שרואה שהוא מתפלל בעם העומד בישיבה, אז הוא לא עובר על זכויותיו, אבל הם נופל בזכויותיו, או שחזונותיו מצביעים על כך שהוא מתחייב לעם חולה, ואם הוא מתפלל איתם בישיבה בזמן שהם עומדים ויושבים אז הוא לא מתקצר בעניין שהוא משתלט עליו, אם הוא מתפלל עם עם שעמד וישיבה, אז הוא ממלא אחר פקודת העשירים והעניים, ואם הוא מתפלל איתם בישיבה בזמן שהם יושבים, אז הם מקללים על ידי טביעה או גניבת בגדים או עוני . אם הוא רואה שהוא מתפלל עם נשים, אז הוא מקיים את הפקודה של עם חלש. אם אם העם בצד שלו, או שהוא שוכב ולבש בגדים לבנים, והוא מכחיש את עמדתו, והוא לא קורא בתפילתו או אומר טאקביר, אז הוא ימות ואנשים יתפללו עליו . אם המושל רואה את עצמו מוביל את העם, הוא מבודד וכספו נעלם . מי שמתפלל עם גברים ונשים ישיג שיפוט בקרב העם אם הוא ראוי לכך, אחרת הוא יוכל לתווך ולהתפייס בין אנשים . וכל מי שרואה שהוא השלים את התפילה עם העם, המשימה שלו תתמלא, ואם תפילתו נקטעת, האפוטרופסות שלו נקטעת ופסיקותיו ודבריו אינם מיושמים, ואם הוא מתפלל לבד והעם מתפלל באופן פרטני, ואז הם בחוץ . ואם הוא מתפלל תפילה מיותרת, הוא נכנס לערבות שלא תפגע בו, ואם העם הפך אותו לאימאם, אז הוא יירש ירושה . אם הוא חושב שהוא מוביל אנשים, ולא קורא טוב, אז הוא מבקש משהו והוא לא מוצא אותו . ומי שמתפלל עם עם על גג, אז הוא יעשה טוב לאנשים ויהיה לו מוניטין מבחינת ההלוואה או הצדקה שלו ….
…ומי שרואה בכך שעם אלמוני הלביש אותו ולבש אותו בגדים מפוארים, ללא סיבה הכרחית לכך מחג או חתונה, וכי הם השאירו אותו בבית לבדו, זו עדות למותו, וה בגדים לבנים חדשים הם ההתחדשות שלו ….
…ישנם ארבעה סוגים של בגדים : סופי, פיוטי, כותנה ופשתן, עשוי צמר הוא כסף, ושיער הוא כסף בלעדיו, ועשוי כותנה זה כסף, ופשתן הוא כסף בלעדיו, והבגדים הטובים ביותר הם מה שיש חדש ורחב וחצוף, ולא מולבן עדיף על קצר, ויצירת הבגדים והלכלוך שלהם היא אשליה של עוני ושחיתות של דת, לכלוך וגוש בגוף ובראש הם . הלובן של הבגדים הוא יופי בעולם הזה ובדת, והאדמומיות בבגדים לנשים טובה, וזה לא מוצא חן בעיני גברים כי זה קישוט השטן, אלא אם כן האדום נמצא במקטורן, במיטה, או שמיכת טלאים, וכאשר האיש לא מופיע בה, אז זה אושר ושמחה, והצהבהב בבגדים הוא כל מחלה . נאמר שהאדמומיות היא, והאדמומיות והצהבהבות בגוף אינן פוגעות, משום שאינן מכחישות או מספקות גברים, וירוק בבגדים טוב בדת, משום שהוא לבושם של אנשי גן עדן . בגדים שחורים תקפים למי שלובש אותם כשהם ערים, ומכירים אותם, והם עליונים, עושר וסמכות, והם לא אוהבים ….