…ומי שרואה שהוא מביא אותו עם בשר אריות, אז זה יוטל בכסף ממלך, ואם אכל ממנו, הוא היה חזק יותר ויותר, וכך גם החלב שלו ….

מי שרואה שהוא נלחם באריה גדול ומכה אותו, הוא ינצח מלך עיוור ….

…באשר לאריות, מי שרואה שהוא ברח מאריה, אז הוא יברח ממה שהוא מזהיר ויהיה לו תוצאה של ניצחון. ומי שרואה שהוא שוחט אריה ולא בודק אותו, אז הוא בטוח מאויבו, ומי שרואה שהוא ראה את האריה מבלי להתערבב איתו, אז הוא יבהיל משליט וזה לא יזיק לו . אולי לראות אותו בחלום כמו כן דרשה המעידה על מוות ומוות קרוב, ומי שרואה את האריה בביתו, הוא יכה בכוח, טוב וחיים ארוכים, וייתכן שזה תזכורת למוות, ואם יש חולה בו שמת, ומי שרואה שהוא נלחם באריה, אז הוא נלחם באויב, ואם הוא רואה שהוא ניצח את האריה, הוא ינצח את האויב שלו וכל מי שרואה שהוא שוכב עם האריה או הוא מתערבב איתו כיוון שאויב נכנס אליו, ומי שרואה שהוא מתחתן עם לביאה, אז הוא בורח ממצוקות רבות ומעלה את פקודתו וחושש בקרב העם, ומי שרואה שהוא אוכל בשר אריה הוא גדול סמכות, ומי שרואה שהוא פגע בשיער או בעור אריה או שהוא אוכל מחבריה, אז הוא יכה בכסף של אויב מדוכא…

…ומי שראה שאריות וזאבים עומדים בחוזקה על רגליהם וקורעים אותם זה מזה, זה מעיד על כך שהצעירים התייחסו לאשתו ….

…אם התארדה הייתה מרק שבושל בבשר של כמה מהאריות, אז בעליו עוקב אחר עם לא צודק מפחד ושנאה, או שבינו לבין עם המדכא הוא סחר . וזה שהשומן בו הוא עדות לאיסור תועלתו, ואם הוא ללא שומן אין בו שום תועלת . אם התורידה הייתה עשויה מרק שבושל עם בשר כלבים, זה מעיד על אפוטרופסות בזויה על עם טיפש . או סחר או תעשייה נבזית עם אנשים טיפשים ורשעים . אם הוא יראה כאילו אכל את כל הדייסה, אז ימות בגלל ההשפלה והעוני ההוא . ואם הטורה הוא חלק מהמנה השביעית של ציפור, הרי שזו עסקה ערמומית עם עם חושך עם כסף אסור . המשפט הוא שהדייסה היא בעצם חייו של אדם, השתכרותו וקיימתו, והיתרונות שלה הם כמו השומן שלה, והמותרות והאסורות שלה באותה מידה כמו מהות הבשר שלה ….

…ראיית נוטריון בחלום מנבאת קיומם של רצונות מאולפים שלא מומשו ואולי גם תיקים בבית משפט . אם אישה רואה את עצמה בחלום במערכת יחסים עם נוטריון, זה מנבא שהיא תסכן בקרוב את המוניטין שלה למען הנאותיה וחסרונותיה ….

…אבו סעיד, המטיף, אמר הפרווה) מראה הכוח ופרוותם של אריות, סייבל ושועלים אינו מחמוד מכיוון שהם מיוחסים לחושך, וזה עשוי להצביע על מראה אריה ….

…אם חלמת על אריה, זה מצביע על כך שכוח גדול מניע אותך . אם תנצח את זה, אתה תנצח בכל אגודה שהיא . אם הוא ינצח אותך, תיחשף להתקפות אויב מוצלחות . אם אתה רואה אריות בכלובים, זה מצביע על כך שההצלחה שלך תלויה ביכולת שלך להתגבר על התנגדות . אם אתה רואה אדם ששולט באריה בתוך הכלוב שלו או מחוצה לו, זה מעיד על הצלחה בעבודה ועל יכולת נפשית רבה . נשים יסתכלו עליך בהערכה ובהערצה . אם אתה רואה גורים, זה מצביע על פרויקטים חדשים שיובילו להצלחה אם הם מטופלים כראוי . אם בחורה חלמה על גורים, זה מציין אוהבים חדשים ומקסימים . אם אתה שומע אריה שואג, זה מציין את הסטטוס ואת ההתקדמות עם נשים . אם אתה רואה ראש אריה מעליך סוחב את חניכיו ברחרח, אתה בסכנה להביס בכוחך העולה . אם אתה רואה עור של אריה, זה מעיד על התרוממות למזל ואושר . אם אתה רוכב על אריה, זה מעיד על אומץ ונחישות להתגבר על קשיים . אם אתה חולם שאתה מגן על ילדיך בסכין מול אריה, זה מנבא שהאויבים יאיימו להכריע אותך והם יצליחו במהרה ובקלות אם תאפשר להטעיה כלשהי להסיח את דעתך מחובת העבודה ומחובות העבודה ….

…זה בחלום חיי אדם, פרנסתו, השתכרותו ומלאכתו . אם הוא רואה מילוי של קערת דייסה או שומן, אז זה עולם עצום . ואם הוא רואה קערה שהוא אוכל ממנה דייסה, אז הוא נעלם מחייו כמו שאכל ממנה, ונשאר מחייו כמו מה שנשאר, ואם הוא יפגוש אותה, הוא יאבד את חייו . אם אוכלים הרבה שומן, אז זה מצב עם יתרונות כמו שומן, ואם זה לא שומן, אז זה מדינה ללא תועלת . אם הוא רואה שיש לפניו קערת דייסה עם הרבה שומן, והוא לא מוכן לאכול אותה, אז הוא אוסף כסף ומישהו אחר אוכל את זה . אם הוא רואה שהוא לא אוכל מחשש שייצרך אותו, יש לו מידה רבה של חסד וחיים טובים והוא מפחד שימות . אם הוא רואה מחמצת ללא שומן והוא לא טוב, והוא אוכל את כל זה עד שהוא נח ממנו, אז הוא רוצה למות מחוסר יד ועוני . אם הדייסה עשויה חומץ ללא בשר, הרי זו מלאכה נקייה של אדיקות . ואם זה לא שמן, זו מלאכה גסה . ואם השלשה היא עם בשר השבעה, אז זו אפוטרופסות על עם אכזרי ומעיק עם שנאה, פחד ופחד, ואם זה שמן, אז החיים והתועלת אסורים אם האיש הוא סוחר, אז הטיפול שלו באנשים לא צודקים הוא פסול, ואם הם עובדים, אז גם הרווחים שלהם אסורים. והאשליה מציגה אותו . אם הדייסה היא עם בשר כלבים, הרי שמדובר במצב בזוי, סחר מרושע, ורווח שפל עם אנשים טיפשים . אם זה עם שומן, אז כסף אסור . ואם זה שמן, הרי זה רווח בזוי, עוני ומחסור . ואם כל הגריסים הם כולם, אז זה מת בעוני, בהשפלה ובקיפוח, ואם הדייסה היא עם בשר של אריות ציפורים, אז זה המנדט, המסחר וההכנסות של בעלי יהירות של כסף ודם בכסף אסור. עם פחד ושנאה . אם הוא רואה שהוא אוכל דייסה דייסה, זו מלאכה קלושה וחסרת תועלת ….

…באשר לצבוע, היא אישה רעה, ומי שרואה שהוא רכב על צבוע, אז היא גם אישה, ומי שרואה שהוא אכל מבשר צבוע, הוא עבד איתו בקסם והוא מודע ומועל עומד להירפא על ידי אלוהים מזה, ומי שרואה שהוא הכה את עור הצבוע, העצמות או השיער, ואז הוא מכה בכסף של אישה עד כדי כך. ומי שחושב שהצבוע היה זכר, אז הוא בפירוש אדם מאוכזב מאכזבתו. מה שקרה לו ולו, אז הפרשנות שלו היא כמו פרשנות של אריות

…בישול: מי שרואה בחלום שהוא בישל באש, בישל ובישל, אז הוא מקבל את מה שהוא רוצה ונופל בלשונות של אנשים . בישול הוא התרגשות שתועיל לו, והבישול בשל לפרנסה . ושאר האוכל הוא פרנסה פרט לעיסה ודייסה . ואם הבישול הוא עם בשר כבשים, הרי זה חיים טובים עם כבוד ונדיבות, ואם זה עם בשר של שבע, אז זה אפוטרופסות על עם שהוא מדכא עם פחד ושנאה, ואם זה עם בשר של כלב, אז זה מצב בזוי, ואם זה עם שומן, אז הוא מרוויח מכסף אסור, ואם הוא ללא שומן, אז הוא מרוויח ממוצע על ידי עוני ומחסור, ואם זה עם בשר עופות, מדינה, סחר או רווח מותר עם עם עשיר ומכובד, ואם זה עם בשר אריות ציפורים, אז זה סחר או אפוטרופסות על ידי עם פראי עם כסף אסור ….

אריות מכל הציפורים : כמו הבוזי, הבזבז, הבז, הנשר, הנשר והדרור מיוחסים לסמכות ולכבוד . אם הוא יכנס לשמיים, הוא ימות במסעו . וכל המעופפים מציעים פרשנות ראויה לשבח . ועף שטוח לשמיים, מנקב אותו, כי זה מוות, אבדון או נזק ….

…החמור : האדם מוצא אותו כפי שהוא רואה אותו שמן או מחוספס, ואם החמור גדול אז הוא גידל אותו, ואם הוא הולך טוב אז זה יתרון העולם, ואם הוא יפה אז זה יופי לבעליו, ואם הוא לבן אז זה דת בעליו והדרו, ואם הוא דל אז זה עוני בעליו . והשומן הוא נחלת בעליו, ואם הוא שחור, הרי שהוא הברוש והריבונות שלו, והוא מלך, כבוד, יוקרה וכוח . וירוק הוא אדוק ודת . אבן סירין העדיף את החמור על פני בעלי חיים אחרים, ובחר מהם אריות . ואוכף החמור נולד בתהילה . ואורך אשמתו, הישרדות מצבו במכשולו . ומותו של חמור מעיד על מות בעליו . והחמור חפר את בסיס כספו, ונאמר כי מי שמת את חמורו כספו ייעלם, אחרת הקשר שלו נותק או שרוכביו נופלים או שהוא עזב, או שמשרת שלו ששרת אותו מת, או שלו אבא או סבא ששירתו אותו נפטר, או שאדונו שהיה תחתיו נפטר, מכר אותו או נסע בערך . אם זו הייתה אישה, בעלה התגרש ממנה, נפטר מטעמה או נסע ממקומה . באשר לחמור שאינו מכיר את אדוניו, אם הוא כבר לא על ראשו, הרי זה אדם בורים או כופר, לקולו, כי אלוהים אדירים אומר : ~הוא מכחיש את הצלילים .~ וזה מציין גם את היהודי, כי הקב~ה אמר : ~ כמו שחמור נושא ספרים .~ אם הוא התנודד מעל המסגד או על המינרט, אז קרא לכופר שלא מאמין וחידש לכפירה שלו . ואם הקריאה לתפילה למען האיסלאם, אז לא מאמין אימץ את האיסלאם וקרא לאמת, והיה בו סימן ושיעור . ומי שרואה שיש לו חמורים, אז הוא ילווה עם בור, כי הקב~ה אומר : ~ כאילו היו אדומים .~ ומי שרוכב על חמור או הולך איתו, הולך בהסכמה טובה, סבו מסכים, טוב . ומי שאוכל בשר חמורים, הוא יקבל כסף וסבתא . אם הוא רואה שחמורו לא הולך אלא על ידי מכות, אז מקפחים אותו ולא מאכילים אותו רק על ידי תחנון . ואם יחמורו נכנס לביתו נערץ, הרי הוא סבו, והוא יפנה אליו בטוב על מהותו של מה שהוא נושא . ומי שרואה את חמורו הופך לפרד, אז מזונותיו יהיו בעלי סמכות . אם מלאו לו שבע, אז סבו ופרנסתו הם משליט לא צודק. אם הוא הופך לאיל, סבו הוא מכבוד או מפליה . ומי שרואה שהוא נשא את חמורו, אז זה כוח שהקב~ה מעניק לסבו כדי שיתפעל ממנו . ומי ששומע פרסות של בעלי חיים שנופלים במהלך הסיבוב בלי לראות אותם, זה גשם ונחל . החמור למטייל טוב יותר עם איטיות, ותנאי הנסיעה שלו יהיו כמו החמור שלו . ומגביית גללי חמורים, כספו יגדל . מי שהתאבק בחמור, חלק מקרוביו מתו . מי שמתחתן עם חמור חזק נגד סבו . ומי שרואה כאילו חמור מקיים עמו יחסי מין, הוא רכש עושר ויופי שלא ניתן לתאר בשל שפעו . החמור הצייתני יעיר את בעליו לטוב, כסף ועבר . וכל מי שיש לו חמור או קשר אותו והביא אותו לביתו, אלוהים יוביל לכל טוב וימסור אותו למי שהוא, ואם הוא נערץ, טוב יותר . ומי ששוחט את חמורו עני, ואם החמור מיועד למישהו אחר אז הוא מנותק ממנו, הוא מנותק בינו לבין בעליו, שמו או מקבילו . ומי שיקנה חמור וישלם דירהם על כך, יהיו לו מילים טובות יותר . אם הוא רואה שיש לו חמור עם כיסוי עיניים, אז יש לו כסף שהוא לא יודע איפה זה . ודבר לא שונא את החמור חוץ מקולו, והוא במקור סבו של האדם ומזלו ….

…באשר לזאב, זהו כוח העוולה, או גנב חלש, או אדם שקרן. ומי שרואה שהוא מטפל בזאב או חולק עליו, או שהוא מביס אותו או עושה איתו משהו, ואז מפרש את זה כפרשנות של אריות ומי שרואה שזאב נכנס לבית או לעיר שאליו נכנס סולטן גושום…

…האם אתה יכול ללמוד ביטוי של חלומות? לחלופין הוא מתנת אלוהים נותן אותה למי שיחפוץ פולחן , כפי שמקובל בקרב המגזר גדול של מעברי הגבול של חלומות , ואנשים ? האם מדובר במדע שניתן לרכוש וללמוד ואז להתקדם בו – על פי כישרונותיו – או שהוא ממשיך ברמה אחת בו כתוצאה מיכולותיו , שלא ניתן לעלות עליהן? האם זו מיראשה שבעליה מנותק , או שמא ספקולציות והנחות , וההנחה מפספסת ופוקדת? כלומר ברור מי שקורא את הספר הזה , המחבר נוטה להיות מודע גם בהבעה גבוהה, וכן בחר לצאת אלוהים על ידי חלק מן הנביאים, שלום עליהם Kyousef, אברהם, יעקב, ומוחמד, והצטיין כשרבים של המלווים הנכבדים אבו בכר, עומר ואיישה, ואחרים, אבל זה לא מדע שפרסה נולד עם בעליו, לא רק עם המריחואנה, ואם מעבר החזון הוא אחד מבעלי שני הסוגים האלה עדיף ודעתו נכונה יותר, אך הדבר אינו גורם לנו לסגור את הדלת ללמד את החזון מלבד שני הסוגים הללו ! כן , זה מבטא את החזון של פיזיונומיית הדלת או את ההשראה הניתנת לקנאה, אבל יש לי כאן שאלה פשוטה : מי מסווג כשני סוגים אלה של לא שליחים של אבות קדומים, מלווים וחסידים של מוערכים? למי יש לתת לאחרים זכות זו היא השליחים – השלום עליהם . ? אולי ביניהם היה מוחמד, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, כשהעיד על כמה מחבריו על עליונותם במדעים ובידע כלשהו. לכן, הוא העיד בפני אבו בכר, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, להצטיין בהיבט זה, לעומר בהיבט ההשראה, ולאבן עבאס במדע הפרשנות וכן הלאה, ישנן שאלות רבות, אך השליח , עליו השלום ושלום עליו, אלוהים יתהלל ושבח, אמר: ~ מה שנאמר בגחמה (3) שזה אינו אלא גילוי מרמז (4)~. מנקודה זו אנו מנתחים את השאלה כדי למצוא את התשובה דרך הבנתנו את הטקסטים, וסיפורי בסטאראדאנה שהתקבלו למעברים בכירים, מה אנו מוצאים? אנו מוצאים כי מענק מדע האלוהי הזה מקורו, אבל זה יכול להיות למד ולמידה באמצעות לימוד כיצד לבטא זאת כאשר אלה בשורה , של השליחים צדיקים, או הצטיינו בו שבאו אחריהם, שראה אותו מן העם מדע זה . זה מייעד נקודת מבט זו, הופעתם של הרבה מלווים בצד זה ומלמדים אותו בידי שליח אללה עליו השלום . הבה נביט בדבריו של אבו בכר, שלום הנביא עליו בהזדמנות אחת כשהוא נחתך מחזונו של הנביא שהוא : אבן שיהאב אמר : ראה את השלום הנביא עליו חזון שאמר ווקסא לאבו בכר : ~ הו אבו בכר, ראיתי שקניה הקדים אותך ואני תואר Vsbaktk Bmrqatin וחצי ~ , הוא אמר : הו שליח אללה, אללה Iqdk לחסדיו וסליחתו, ואני חי אחריך שנתיים וחצי, שהוזכר על ידי Suyuti בגדול ומיוחס לנכסי אבן סעד '1'). כאן אנו מגלים שהנביא עליו השלום מביא את ביטויו של אבו בכר כאילו נותן לו תעודת בריאות על ביטוי זה . . אנו מוצאים בתפקיד אחר חזון אחר אומר, שהוא : עליו שלום, אמר לו : ~ ראיתי אם אני בא המוני לעבור Vagamtha בפה שלי מצאתי את הגרעין Aztna Vlfeztha , אז לקח Vagamtha אחר שבו גרעין Vlfeztha מצא, ו אז לקח Vagamtha שלישי נמצא הגרעין של Vlfeztha ~ , אז אבו בכר אמר : תן לי לעבור את זה. הוא אמר : הוא אמר : ~ תחצה את זה .~ הוא אמר : זה הצבא שלך שנשלחת לברך ולהרוויח, והם ישליכו איש, והוא יבקש אותם בתפקידך, והוא יקרא להם . הוא אמר, ~ כמו כן אמר המלך .~ נאמר על ידי אחמד במוסנאדה, כאן הבחין כי השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, כאשר התבקש ממננה אבו בכר לחצות אותו, לא החמיא לאמת, ולולא ידיעתו על כושר ההמצאה של אבו בכר, הוא לא היה מסכים לתוף, והבחין כאן שהשליח האצילי אמר זאת . הזמן לאבו בכר : ~ גם קינג אמר ~ , העידו לו עדות גבוהה לבריאות דבריו . מישהו אם אתה יכול לומר : כי אבו בכר, אשר בהשראת המדע הזה קיים שום מקום לטעויות עם אותו, ולהגיב בשלב זה של נוף שלקראת אבו בכר וראה אותו, כאן, חוטא בנושא אחר, והדבר מוכיח כי זו המדע לומד, היא עשויה להצליח ללמוד אם הוא נכשל ועשוי לטעות . ראה עמדה אחרת זו . אבן עבאס, שיהיה אללה מרוצה מכך שקרה שאיש הגיע אל שליח אללה עליו השלום, אמר : ~ ראיתי הלילה בשמשית חלומית '1 ' טננזב '2 גהי, מותק, ואני רואה אנשים Atkvvon כולל `3` Valmcetkther ועצמאית, ואם הסיבה ( 4` ) הוא הלך מן האדמה אל השמים, וראיתי אותך לקח את הכסף, אז אדם נלקח בעצם אחרי שאתה, גבר אחר נלקח למעשה על ידו, ואז אדם אחר נלקח על ידו והוא ניתק אותו ואז הוא באמת הגיע אליו . אבו בכר אמר : הו שליח אלוהים, אבי אתה ואלוהים הרשו לי פלברנה אמר לו, שליח אללה : ~ אובארבה ~ , ו ב פרסי הרומן : ~ דרך ~ אבו בכר אמר : אסלאם החופה הוא . כפי עבור Antef של דבש גהי, את Valmcetkther הקוראן Hlaute Tntef מן הקוראן ואת העתיד . הסיבה לחיבור מן השמים אל הארץ, את הזכות אתה זה לוקח לו את ויאליק אלוהים, ואז לוקח אותו אדם ויאלו אותו, ואז קח לו אדם אחר ויאלו אותו, ואז קח לו אמא n ינתק אותו ואז יחבר אותו ויאלו אותו . הוא אמר לי, שליח אללה, אבי אתה נורה או התגעגעתי? ו הוא אמר הנביא עליו השלום : ~ ? הייתי קצת והחטיא כמה אבו בכר אמר : על ידי אלוהים, הוי שליח אלוהים, אמרת לי מה עשיתי לא בסדר? הוא אמר :~ אל תקלל ,~ מוסכם . כתר עם הפסקה ארוכה מודרני זה וזה : כי אבו בכר כאן היה לא לפגוע בכמה מילים שלו ובכך להגיב על גבר שאומר : כי אבו בכר, אשר מבטאת את החזון או הבחנה והשראה יש מקום לסיפור של מות הקדושה של הבעה, למדתי את החזון . מי שהיה איתו לפני הנביאות לא הזכיר את הביטויים חזונות מהם . אלא, לדעתי, הם בוגרי בית הספר של מורה האומה, שנהגו לשאול אותם כשהם ראו אותם, והוא לעתים קרובות אמר להם כשעבר על ידינו : ~ מי מכם ראה חזון .~ כמו מוסלמי Sahih `2` , ואת האנשים אמרו מדע : כי היתרונות של שיחה זו : אינדוקציה מודעת החזון, ואת השאלה לגבי הפרשנות, ואת שלום הנביא עליו כדי ללמד אותם את הפרשנות של חזיונות וסגולות , וכלל אותו מהחדשות על הנעלם, זה כפי שאתה רואה מדי יום משיעורי הנביא עליו השלום על אוזני המלווים, בהם לא רק מלמדים, אלא מלמדים ומדברים ומסבירים ומתפתחים , והולה הצטיינו בביטוי חזונותיהם הם קלטלאמיב בידי מורם, חלקם הצטיינו במדע הפרשנות, וחלקם הצטיינו בפסיקה, חלקם הצטיינו במדע הירושה, וחלקם הצטיינו ב מודרני מדע, זה לא פלא שישנם כמה מהם הצטיינו המדע של ביטוי . ואם נקבל זאת . תיאוריית למידה תיאורטית, כמו גם יכול להיות בקיא ב זמננו כמה מדעני מדע הביטוי האם אלה יכולים ללמוד אמנות זו לאחרים, והשקפה זו עשויה להיות זרה לחלקם במדע זה, אך אולי ת'רגם של מדע זה דומה יותר להשראה ופיזיונומיה כאילו זה חיקוי של השליחים ומצא מבוכה מהצד הזה , ומנקודת מבטו של הכותב שדעה זו מינורית ומחייבת אחרים לעשות את מה שלא נחוץ. זה נאמר למי שמפר את מי שמנסה לשאול על חזונות וללמוד את הביטוי. אל-נוואווי אמר, והגיב על החדית 'של סמארה בן ג'ונדוב : אם הנביא התפלל בבוקר, הוא בא אליהם בפנים ואמר: ~ האם מישהו ראה האם היה לך חזון אתמול? ~ זה כולל את הרצוי לשאול על את החזון ולקחת יוזמה לפרש אותו ולזרז אותו בתחילת היום, והוא כולל את המותר לדבר על ידע ופרשנות של החזון וכדומה . האימאם אבן אל- סעדי אמר ( 2/442 ) , והעיר על הפסוק שאללה מעניק לשיחות פרשנות של יוסף : כי במקור ביטוי של חזון, מדע המבע המדעי המשימה שאלוהים נותן לו למי שהוא רוצה מעבדיו, וכי מדע האדם יתוגמל על הוראה ולמידה . ולפיכך הוכיח כי עומר בן אל- חטאב שאל את הנערות האומייות כטמיפ בשם טפראלראא בתור טהדהיב אבן חג'אר (12 \ 399 ). על פי אבן סעד בשיעורים (7 \ 124 ): סעיד בן מוסייב אמור היה להביע את חזונם של אנשים , והוא לקח אותו מהילדה שמות אבו בכר ולקח את שמות אביה ולקח לו את אבו בכראן וולר סול כארים. עליו השלום . אבן עבד אל- בר כמו בתא המטען ( 1/313 ) מעיר על הראיון גם סמרה : ההאדית הזו מעידה על כך לכבוד חזון המידות והסגולות ; מכיוון שהוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, רק ביקש ממנה שתגיד לו ותעביר את זה הלאה . וכדי שהמלווים ידעו לדבר על פירושו, והשייח 'מוחמד אבן עבד אל-ווהאב אמר, כמו באוסף ספריו ( 5/130 ), מדע הביטוי הוא מדע אמיתי שאלוהים מברך אתו צוואות מהפולחן . הוא גם אמר (5 \ 143 ): ההתגלות היא ידע אמיתי של אלוהים מוזכר בקוראן, ועל זה נאמר : לא משקף את החזון יחיד הוא אחד של המלומדים Ptooelha, כי זה הוא ההתגלות של החלקים . האם הזהיר רחמי Shatibi של אלוהים אישורים (2 \ 415): כי אין יתרון ומצעפת נותן לו Alnaa עליו שלום רק פטור, אך ניתן מודל האומה שלו, זה מלמד אקסטרפולציה, וכי נתן את ההתגלות כדי לו, ועמו היה נתון טוב חזון . אבן חג'אר אמר : דוחק בחזון החינוך המדעי וביטויו בצד שמאל והשמטת השאלה והקללה בסגולה של מה שהבוגר כולל גישה לחלק מהעלומים ולסודות החפצים . ה דבריו . אז אם יש ללומד את הכלים של הידע הזה של הידע של הקוראן, הסונה, שליטה בשפה הערבית, הפתגמים והפרוטוקולים של ידע זה, אז מה מונע ממנו ללמוד את הביטוי ואז לבטא אותו? אני חושב שזו זכות לגיטימית, והידע רחב ואינו מוקף בה, אך נקודת המבט שלי חייבת להיות סטודנט שמיטיב עם הידע הזה ומיטיב לייצא אותו לאחרים שניחן באלוהים כדי לפשט את מידע ולהקל עליו בפני הנמענים. אסור לנו לפתוח את הדרך לציבור שאין לו את הכלים של אמנות זו ממי שפותר בעצמם ומקופח על סמך חלום חולף . הנה תמונות מוחות אבסורד פשוט של כמה מהם : חלק פלסטין יש בחצר המסגד הגדול מחכה Akhosv צבא, אשר יגיע לבית של אלוהים לטהר מן Tdnashm ופילת מטוסי מרשמים בילו מבוססים על חלומות ולכן והרשימה עוד ארוכה על האם אתפלא שהעם שלנו הפך לאומה של חלומות? אפילו פולחן נכנס לחלומות מכל שעריו, הסתכל בליל הכוח, אתה מוצא אותו מוגדר באמצעות חזונות, ומסתכל לצדקה כדי למצוא את המניע הגדול ביותר שלה, אומרים המתים לאנשים האלה ! אנשים רבים רואים שדלת הצדקה אינה נפתחת עד שידו של איסידק מסביר את חלומו כמי שקשור לדלת . האם אתה רוצה דוגמאות נוספות ותמונות גדולות יותר? מאת אלוהים, חלקם משליכים אישה בזנות בגלל חלום בו הוא ראה אישה, אז לקח לעצמו על ידי קריאת כמה ספרים שהיא נואפת, אז הוא התגרש ממנה ! ישנם גם הטוענים כי שליח השלום אללה עליו הגיע אותו חלום והורה לו Nhah, וכן כאשר הוא נעשה מודע אנשים והחל לעבוד ב חזיונות אלה ! הדפדפן, עבור למשל, באינטרנט צופה אלוהים הקוונטים Il מנתח מסות כי עיינו ומצא מבוסס על חזון מכאן או משם, ואולי בדיחות מה שקראתי מאשר כי מהדי היו לצליינים כזה וכזה, ואת האירוע של דוקר עולה לרגל שלפי החשד פירסינג כי האנטיכריסט שבנה את החזון ראה אותה בליל האירוע ! הכותב תוהה שאלה חשובה : מתי להעיר את האומה של חלומותיה לקחת אותו ומצורפת המדע על הזמן של המדע? למדע יש את התנאים, הכלים והשיטות שלו, שאי אפשר להתגבר עליהם. הידיעה שהביטוי של מדע אשרף לא שווה שום בן אנוש להביע חזונות חייב להיות ידיעה על הקוראן ומילותיו. אם הוא ראה משהו , למשל, משהו, עליו לשקול תחילה את הקוראן, הקישור נמצא בין החזון למצב הפסוקים המקשרים ביניהם כאן ולתת דוגמאות : הספינה, למשל, עשויה לעבור כדי לברוח מדברי האל. הקב~ה : הקב~ה אמר : ~ הצלנו אותו ואת בעלי הספינה ~ ( עכביש : 15). ועץ עשוי לעבור דרך הצבועים לאמירת הקב~ה : ~ כאילו היו עץ מגובים ~ (אל- מונאפקון : 4). התינוק עלול לעבור ליד האויב על אמירתו של הקב~ה : ~ אז פרעונים הרימו אותו כדי שיהיה להם אויב וצער . ואפר עשוי לעבור דרך פעולתו הבל הביא של הקב~ה האומר : משל לאלה שלא האמינו על ידי אדונם את מעשיהם כאפר שבעזרתם התחזקה הרוח ( אברהים יח, יח). כך השמש, השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, קבע את העקרונות והכללים הבסיסיים לאמנות זו, והוא נהג לספר לחברים על ספרותם וסוגיהם ושאל אותם על חזונותיהם והביע אותם עבורם . דוגמאות והיבטים שלו הוזכרו בקפלי הספר, כך שאין צורך לחזור, אך עליו לדעת כאן כי חזונות הנביאים נכונים. מאת אלוהים, חובת ההוצאה לפועל על פניו, או שהיא מגיבה לדימוי הסמלים, וסמלים אלה מוסברים על ידי השליח, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, לחבריה, ואז הם צופים בהם מתממשים כעובדות מהותיות מוחשיות . זו אחת החוויות שעברו המלווים הללו, ולכן הם הרוויחו מכך ובהמשך, שאלוהים יהיה מרוצה מהם . כמו כן יש לדעת מה מקורותיה של אמנות זו, שזמן האביב הוא אחד התקופות הטובות ביותר לחזונות, בהתבסס על אמירתו, שלום וברכות אלוהים עליו : ~ כאשר הזמן מתקרב, חזונו של המאמין. כמעט לא משקר . ” (1) מספרים מוסלמים, וציינתי בפניו וכי משמעותו שווה. לילה ויום וזמן האביב הזה מתגבר בקנאה . . עליו לדעת גם את ערכי האנשים המספרים את חזונותיהם עליו, ולכן חזונם של עובדים פשוטים אינו חזונם של אנשי העמדות והמלומדים, ועליו לדעת על ארצותיהם, תורתם וזמנם של החזון . כמו כן, עליו לדעת כי אריות וציפורים – למעט מה שנדיר – הם בביטוי גברים וכי חיטה, שעורה, דבש, צמר וברזל הם לעתים קרובות כסף, ולכן לאמנות זו יש כללים ולא קל להשיג אותה. במקום זאת, יש ללמוד אותו ולהתלמד בידי מג'יד שהוא מושלם עבור אלה שרוצים ללמוד, ואת אלוהים אני מכיר ….

…מים : מציין את האיסלאם ואת הידע ואת החיים, הפוריות והשגשוג, מכיוון שהם מכילים את חיי הכל, כפי שאמר אלוהים אדירים : ~ בואו ניתן להם מים שנשפכים מהם כדי לסבך אותם בתוכם .~ ואולי הוא ציין את הזרע, כי אלוהים אדירים קרא לזה מים, והערבים קוראים להרבה מים זרע, וזה מצביע על כסף כי הוא מרוויח איתו, אז מי ששתה מים טהורים טהורים מבאר או מים השקיה ועשה לא לספוג את האחרון ממנו, אם הוא היה חולה, הוא יחלים ממחלתו וחייו לא זירזו את מותו. הוא לא היה חולה ונשוי אם היה רווקה, שיהיה לו העונג לשתות ולזרום מים מלמעלה להזכירו, ואם היה נשוי ולא התחתן עם משפחתו בלילה שנפגש איתה ונהנה ממנה . ואם שום דבר מכל זה, אז הוא אימץ את האיסלאם אם הוא לא מאמין, והוא השיג ידע אם הוא טוב, והידע היה סטודנט, אחרת הוא השיג חוב מותר אם הוא היה סוחר, אלא אם כן משהו מקלקל את המים, אשר מעיד על אסורו וחטאו, כגון שתייתו מתפקידם של הדהים. או שמדע הוא כסף מושחת או רע או זדוני . אם המים חומים, מרים או מסריחים, אז הם נעשים חולים, מקלקלים את השתכרותו, ממשיכים בפרנסתו, או משנים את משנתו, עבור כל אדם בהתאם לגורלו ומה מתאים לו ולמקום ששתה ממנו כלי בו הוא היה . לגבי מי שנשא מים בקערה, אם הוא היה עני, הוא היה מרוויח מכסף, ואם הוא היה רווק שהוא התחתן, ואם הוא היה נשוי, אשתו או אמו נשאו אותו ממנו, אם הוא היה מי שרוקן את המים במיכל או את אשתו או משרתו מבארו או משרו או מקרובו . באשר לזרימת המים בבתים וכניסתם לדירה, אין בה טוב, ואם זו הייתה שנה בה אנשים נכנסו לפיתוי, חיבה, שבי, מחלות או מגפות, ואם זה היה בתוך בית פרטי, בדקתי את העניין שלו, ואם היה בו חולה שמת, אז האנשים חיפשו אותו בהספד שלו. בכי ודמעות . כמו כן, אם מרזבים זרמו בבית או שהתפוצצו בו עיניים, הם בוכים בעיניים על מותו של המטופל, או כאשר פרידת הנוסע, או על רוע וספקולציות בקרב תושביה, מצוקות הפוקדות אותו ממחלת הסולטאן . כמו כן, זרימת המים או הקיפאון שלהם מבשרים על כינוס אנשים . זרימתו במקומות של צמחים מאותתת על פוריות, ושפעו ושליטתו על בתי המגורים והבתים מעיני האדמה או זרימתו היא מצוקה של אלוהים אדירים על תושבי המקום ההוא, מגפה גורפת או חרב השמדת אם הדירות נהרסות ואנשים טובעים בה, אחרת זה יהיה ייסור מהסולטאן או מגיפה של מגפות . אם הוא ראה שהוא נתן מים בספל, זה מציין את הילד, ואם הוא שתה מים טהורים בספל, הוא קיבל טוב מבנו או מאשתו, כי הכוס היא תמצית הנשים והמים הם עוברים . כמה מהם אמרו : מי שראה את זה כאילו הוא שותה מים חמים, הוא התעונן, ואם ראה שהוא נזרק למים צלולים, הפתעה . ונאמר כי מעיין המים לעם הצדק הוא טוב וברכה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ שתי עיניים זורמות מהם .~ ולמי שאינו פורענות צדיקה . והתפוצצות המים מקיר צער של גברים, כמו אח, חתן או חבר, ואם הוא רואה שהמים פרצו ועזבו את הבית, אז זה יוצא מכל הדאגות, ו אם זה לא יוצא מזה, זה עניין קבוע . אם המקום הזה הוא טהור, אז זה עצב בבריאות הגוף . וכל זה באל-עין כיוון שהיא לא הייתה עוזרת בית, ואם היא הייתה עוזרת בית, אז הוא השכן הכי טוב לבעליו, חי ומת עד יום הדין . וכמה מהם אמרו שאם יראה שיש מים זורמים בביתו, הוא יקנה משרתת . ואם הוא רואה כאילו העיניים התפוצצו, הוא מקבל כסף בנזיפה . ומים טהורים הם זולים והוגנים, ומי שרואה את זה כאילו הוא שתה יותר מדי מים מאשר הרגלו להעיר, חייו יהיו ארוכים . נאמר כי שתיית מים מהווה ביטחון מפני האויב, והלעיסה היא טיפול לעייפות ומצוקה בחיים . ופרש את היד במים תוך ערבוב כסף ובזבז אותו . ומים עומדים חלשים יותר ממים זורמים בכל מקרה, ונאמר כי מים עומדים הם כליאה, ומי שרואה שהוא נפל למים עומדים נמצא בתוך כליאה ומצוקה, ומים מלוחים מעוננים, ולגבי אריות אם הוא מתנקז מהבאר, ואז היא אישה שמתחתנת איתה ואין בה שום טוב . נאמר כי ראיית מים שחורים הורסת את התפקיד, ושתייתם נעלמה . ומים מעופשים הם חיים מייסרים, ומים מסריחים הם כסף אסור, ומים צהובים הם מחלה, ועומק המים הוא בידוד, השפלה והיעלמות חסד, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אמור : אם המים שלך נהפכים מדוכא, אז מי מביא לך מים מסוימים ~. המים החמים והחמים מאוד, אם ראה שהוא משתמש בהם בלילה או ביום, הוכה קשות על ידי הסולטאן, ואם הוא ראה כאילו השתמש בהם בלילה, הוא היה נבהל מהג'ין . צער המים הוא קשה ועייף, ושתייתו היא מחלה . קצף מים אינו כסף טוב . ומי ששותה ממי הים כשהם חומים, הם יכו על ידיהם מהמלך . ומי שרואה את זה כאילו הוא מסתכל במים צלולים ורואה את פניו בו כפי שהוא רואה את זה במראה, הוא ישיג טוב הרבה . אם הוא רואה את פניו בזה טוב, אז הוא עושה טוב לבני ביתו . ושפיכת מים היא לבזבז כסף בשאר תנאיו, כגון צרור או גלימת ראיה של העמק, כי הוא חושב שהוא השיג את זה ולא . ואין אוהבים את הכביסה מהמים, בין אם הם צלולים ובין אם הם כהים, חמים או קרים אחרי שהם נקיים, מותר לבצע כביסה, מכיוון שהשחיקה בפרשנות חזקה יותר מהשקעים וההבדלים של המים . ושנוא מעיני מים צער לא רץ . והליכה על מים היא הבל וסיכון, ואם הוא יוצא מזה, צרכיו מתקיימים . ומי שרואה שהוא נמצא בהרבה מים עמוקים ונופל לתוכם ולא מגיע לתחתיתם, אז הוא פוגע בעולם גדול ומתעייף, ונאמר שהוא נופל לעניין של אדם גדול . שטיפה במים קרים היא תשובה ותרופה למחלה, שחרור ממאסר, ביטול חוב וביטחון מפחד . ומי שרואה את זה כאילו שתה הרבה מים מתוקים, היו חיים ארוכים וחיים טובים. אם הוא שתה אותו מהים, הוא השיג כסף מהמלך, ואם הוא שתה אותו מהנהר, הוא השיג אותו מאדם, כמו זה של נהר בנהרות, ואם הוא שלף אותו מבאר, הוא הכה כסף עם טריק והונאה . ומי שרואה שהוא שואב מים ומשקה פרדס ועיבוד איתו, הוא ירוויח מכסף מאישה, כך שאם הפרדס או השתילים יניבו פרי, הוא ייתן לאישה ההיא כסף וילד, וישקה את הפרדס ואת נטיעה, יחסי מין עם אשתו . והמים נמצאים בספל זכוכית של ילד, אם הספל נשבר והמים נשארים, האם תמות והילד יישאר, ואם המים נעלמו והספל יישאר, הילד ימות והאם תישאר . אבן סירין נשאל על אישה שיש לה חזון שהיא שותה מים, אז הוא אמר : תן לאישה הזאת לפחד מאלוהים ולא לחפש שקר בין אנשים . בא אליו איש ואמר : ראיתי כאילו אני שותה מסמרטוטי בגדי, מים טעימים וקרים, והוא אמר : ירא אלוהים ואל תהיה לבד עם אישה שאינה מותרת לך, אז הוא אמר : היא אישה שהצעתי לעצמי ….

…ומי שרואה שהוא אוכל בשר מבושל או בגריל, הוא ירוויח פרנסה בעייפות ואולי יסבול מאכילת הפחד על האש ונאמר שצלייה היא עצבותם וכסף אסור. משרתו הוא אבעבועות שחורות, ואם הוא צלה עגל, אם הוא אחד המחפש את הנער, הוא יתן לו בשורה טובה, אחרת הוא יפחד מאויביו. בשר מגיע לבית כי זו מחלה הפוגעת בו, ואז הוא בורח. ומי שרואה שהוא אוכל בשר מת ומשאיר טוב בידיו, אז הוא בא אסור ועוזב את משפחתו ומי שרואה שהוא אוכל בשר של גמל או גמל, אז הוא חולה ומי שרואה שהוא אוכל את הבשר של איל שהוא אוכל מאיש זקן ומי שרואה שהוא אוכל בשר עיזים, זה קצת חולה ואז הוא מתאושש. ומי שרואה שהוא אוכל בשר כבש, אז הוא מקבל קצת טוב. ומי שרואה שהוא אוכל מבשר עזים, הוא מקבל מעט טוב מילד, ומי שרואה שהוא אוכל בשר עוף, ואז הוא מכה כסף משבי ואסור, ומי שרואה שהוא אוכל בשר של ציפור, אז זה הוא אוכל כסף של איש גדול, ומי שרואה שהוא אוכל כל אחת מבהמות המים, הוא יכה על ידי אדם אדיר. זה נראה אצל אנשים כמו אותה חיה בבהמות מים, וכל מי שרואה שהוא אוכל את הראש של משהו מהחי, זה משפיע על מה שהוא לא קיווה לו, וחייו מתארכים. ומי שרואה שהוא אוכל מהבטן, זה כסף פנימי שפוקד אותו ומי שרואה שהוא אוכל מראשו, הוא אוכל מהון שלו. הוא אוכל מעינו שלו, כי הוא אוכל מעין כספו, וכל מי שרואה שהוא אוכל מכבדו או מלבו, אז זה כסף קבור, הוא אוכל ממנו. ומי שרואה שהוא אוכל בשר אדם, הוא יעקוב בו וכל מי שרואה שהוא אוכל בשר מצורע או מצורע, אז הוא יכה את הסולטן בכסף ובבגדים, ואם הוא רואה שהוא אוכל בשר צלוב, אז הוא אוכל כסף אסור מאדם שנשלט, ומי שרואה שהוא אוכל את בשרו של עצמו, אז הוא מכה בסמכות גדולה. ומי שרואה שהוא אוכל בשר מת או דם ובשר חזיר, ואז הוא מכה בכסף לא חוקי ועושה חטא, ומי שרואה שהוא אוכל בשר אריה או כלב וכדומה של אריות, אז הפרשנות לכך באה לפתחו, ברוך השם לבוא…

…וחלב אריות מעיד על כך שהכסף הנכבד מתקבל ממלך וכובש את אויבו ומשיג את ייעודו, וחלב התנים מעיד על מריבה עם קרובי משפחה ….

…פרווה, חזונו בקיץ מעיד על דאגות, מלאכים ומחלות . ובחורף לבריאות ופעילות ולהקל על הצער . פרוות סייבל היא איש רמאות, וכך גם פרוות הסנאי . פרוות שועל היא אדם ערמומי וחמקמק, ופרוות נמר היא איש רמאות . ונאמר : פרוות סייבל תתקשה, זדון וחוסר חוב, ופרוות הסנאי מפוארת, גאה ומעטרת ללא דת . ומי שיראה שהוא מתקן את פרוותו, אז יסבול שנאה מהמקום שלא מצפים ממנו . והפרווה של אריות מציינת אנשים רשעים, ועל זה נאמר : הם מעידים על הצדיקים ….

…לגבי כוסות רוח : מי שחושב שהוא מתאפק או חופה אפוטרופוס, או מחקה אמון, או כותב עליו ספר תנאים, או מתחתן, כי הצוואר הוא נושא האמון . אם תנאי, הוא התחתן עם משרתת וביקש ממנו תחזוקה ומה הוא לא יכול לעמוד בו . אם הוא לא קבע, לא נדרשו ממנו מזונות . אם אל-חג'אם הוא שייח 'ידוע, הרי שהוא חברו . אם הוא צעיר, הרי שהוא האויב שלו שעליו כתוב ספר תנאים או דת . גודלו של צעיר זכה לאויב . והם אמרו שמחלת הכוסות נעלמה, והם אמרו מחסור בכסף . ונאמר שמי שראה כוסות רוח בגודל שלה, אז זה הולך להיות תועלת בשבילו . אם הייתה לו הסמכות לפטר אותו . אם היה מכוסה רוח ולא יצא ממנו דם, אז הוא קבר כסף ולא הונחה אליו, או שהוא שילם פיקדון למי שלא שילם לו את זה . אם היה יוצא ממנו דם, גופו היה תקין באותה שנה . אם אבן יוצאת במקום דם, אז אשתו יולדת מישהו אחר, והילד ההוא לא מתקבל. אם הצעיף נשבר, אז הוא מתגרש מאשתו או מת . ונאמר כי מי שראה שהוא מקיים יחסי מין קיבל רווח וכסף . ונאמר כי כוסות רוח הן פגיעה בסונה, ונאמר שהיא שחרור ממצוקה . נאמר כי יזיד בן אל-מוחאלב נמצא במעצרו של אל-חג'ג ', והוא ראה בשנתו שהוא מכוס בכוסות רוח כדי להימנע ממאסר . מעין בן זיידה ראה כאילו הוא כוסות רוח, וחופתו מוכתמת בדמו, וכשזה קרה נכנסו אליו שני אריות והרגו אותו ….