…סוראט אל-אינסאן מי שקורא את זה או מדקלם אותו, כג'אפר אל-סאדיק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר שהוא שמח למשפחתו של מוחמד, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . ונאמר : הוא מבורך בתודה, פולחן ואדיקות, ואחרים משפיעים על עצמו . ונאמר : הוא הרבה צדקה, הוא בעל נימוסים טובים ומברך אנשים במזל ובחיים טובים ….

…וג'אפר א-סאדיק אמר, ~לקסדה יש ​​שבעה היבטים של כוח, כסף, כבוד, ילד, הישרדות, מצב טוב ומשהו שמציל את עצמו בערמומיות .~…

…חזון העיניים מתפרש על ידי הדת, ומי שרואה שהוא עיוור או שעיניו מותשות איבד את דעתו באי ציות, הוא מתחייב על כך, ונאמר שהוא חסר ידע ואינו מבין את העניינים . נאמר שהוא עיוור לוויכוח שלו וביקש את צרכיו. ומי שרואה שעיניו לבנות, אז זה מעיד על עצבותו. אם הוא במצוקה, חרדתו ומצוקתו נעלמו, ומי שרואה שהוא היה עיוור ואז ראה, אז הוא מונחה אל האמת, ומי שרואה שהוא מוביל את העיוור, אז הוא ידריך אדם אבוד אל האמת, ומי שרואה שהוא עיוור הלך למחצית מדתו ופגע בחטא חמור ונאמר שהוא רואה תועלת מאחיו ומקווה שיגדל ואולי הוא ייפטר ממצוקה וחטא ו נאמר שאם יש לו אח או בן שימותו, ואולי מחצית מכספו או מחצית מחייו ייעלמו, אז מה שנשאר יוסדר, ונאמר שהוא יהיה מאנשי גן עדן וכמה מהם אמרו שאני שונא את זה בחלום בגלל שהשטן היה עיוור וכך גם האנטיכריסט ומי שראה שהוא נפצע בעיניו בזמן שהוא היה אדם של קלות וצדקה, ואין לו בן או אח, אז הכסף שלו נופל לעין, ואומרים שהוא חשוף, ומי שלא יהיה רואה בעיניו אפר, ואז שחיתות מתרחשת בדתו ומפקחת על חורבן דתו, ומי שרואה שאפרו מצטמצם מראייתו, כלפי חוץ או כלפי פנים, זו עלייה בדתו במידה שהיא נראית שראה שזה מרפא את עיניו כלפי חמישה היבטים, טובות בדתו, גידול בכספו, וחן עין הגעת אח ממסע וקיום מדינה, ומי שרואה שהוא ללבוש בגדים לצורך קישוט, ואז הוא בא עם משהו ממנו שהוא מקבל קישוט וטוב עד כדי כך, ונאמר שאם הוא היה נשוי או עני, הוא נהנה מכסף טוב. אסור לנרתיק או פי הטבעת, ומי שרואה שיש לו עיניים רבות בגופו, זו הגדלת החוב. ומי שרואה שהוא אוכל מעין, אז הוא אוכל מכספו של מי שרואה את פרנסתו במו עיניו, אז הוא פושע ומי שרואה שיש לו עין או עיניים ביד, בין אם זה עיניים של בן אדם או של מישהו אחר, אז יש לו כסף בכל התנאי ומי שרואה את ליבו בעין, אז הוא טוב בדתו וחוכמה שהוא מוציא שיוצאת מלבו…

…הר : מלך או שליט אכזרי, מאופק, או אדם גדול כמו הר, אורכו, קוצרו וגובהו . והוא מלמד את העולם ואת הנזיר, ומציין את הדרגות הגבוהות, המקומות הנכבדים והסירות הטובות, ואלוהים אלוהים ברא הרים כיתדות הארץ כשהוא מופרע, כיוון שהם כמו מלומדים ומלכים, כי הם מחזיקים במה הרים אנכיים אינם מחזיקים, ועשויים להצביע על המטרות והדרישות, מכיוון שהעולה אליו אינו עולה אלא כלפיו. מי שרואה את עצמו על הר, תומך אליו או יושב בצילו, ניגש לאיש ראשי, התפרסם בזכותו ותפס אתו מחסה, כסולטן או משפטן, מלומד שסגד לנזיר, אז מה דעתך אם הוא היה מעליו קורא לשיחה לסונה, לעתיד הצ'יבלה, או שהוא נזרק מקשת ביד כי תהילתו בעם משתרעת עד לקולו, וספריו והפקודות שלו מבוצעים ל המקום אליו הגיעו החצים שלו . ואם מי שראה את עצמו פוחד ממנו כשהוא ער היה ביטחון, ואם הוא נמצא בספינה, הוא נפגע בים על ידי קשיים ומכשול שעבורו היה משוחד, ועלייתו עליו הייתה ללא דופי , כי אלוהים הקב~ה אמר : ~ אלך להר שמגן עלי מפני מים .~ אבן סירין אמר : ההר באותה תקופה אינו מתקיים, אלא אם כן נראה אותו בחלום כאילו הוא נמלט מספינה להר, כשהוא הולך ומתאבד, על פי סיפור אבן נח . זה עשוי להצביע על אדם שלא היה ער בספינה או בים, על הפרדוקס של דעת הקבוצה ובלעדיות וכפירה, אז מה דעתך אם תהיה לו מפלצת ההרים ושביעותיהם, או הספינה שממנה הוא ברח להר היה שופט, מפקד ידע או אימאם צודק . באשר לטיפוס על הרים, זו דרישה שהוא מבקש ומשהו שהוא רוצה, ולכן הוא שואל על מה הם נמצאים בזמן שהוא ער, או על התקווה שלו מחברת הסולטאן או מדען, או לעמוד אליהם ב צורך או במסע ביבשה וכדומה . ואם העלייה שלו אליו הייתה כמו טיפוס על הרים, מדרגות או דרך בטוחה, אז כל משפחתו תהיה לו קלה, וכל מה שסביבו חשש בשבילו . ואם היה מושפע ממנו לרעה, או שהוא יעלה אליו ללא מדרגות, שלום או שכל, היה חושש ממנו, וכל עניינו היה מרמה . אם סיכם לעיל, הוא נמלט לאחר מכן . ואם הוא נותן משנתו מבלי להגיע, או נופל בחלום, הוא נספה במה שרוצים ואסור בינו לבין מה שהוא רוצה, או שחובו מושחת בעבודתו, ואז הוא יורד מנזק ופגיעה מ נזק, פורענות ועצב, במידה הנשברת מחבריו . הנפילה מעל ההר ותקרות הגבעות של אלקואדה 0 קירות עליונים ועצי דקל ועצים, זה מראה את הפרדוקס של ההצגות את הדבר שנפל ממנו בפירושו , מהסולטאן, או מהעולם, או בעל או אשתו או עבדים או מלך או פעולה או אירוע, לשאול את החוזה על הדבר החשוב ביותר שהוא נמצא התעוררותו, כי אשר הוא התקוות והפחדים לו ומתנות ועיכובים אותו פרידתו ממנו, ועל התמדתו אותו, אם ההתעוררות נוצרת בגלל שפע הדרישות והתנאים בה, או בגלל שינוי התקוות שלה, הוא נשפט באופן פרדוקסלי עבור מי שנפל ממנו בחלום על פי עדויותיו בפירוש . ההבחנה בין ענייניו מעידה על ידי מידת הראיות שלו, וכי ידיעתו על השלמת הדבר שהיה עליו וכוחו, חולשתו וסערתו, אולי הובילו אותו מנפילתו מצחיחות, פוריות, מהמורות. , מישור, אבן, חול, אדמה או ים, אולי הוא חזר אליו בגופו בזמן נפילתו, ומעיד על נפילה לחטאים, סתמים ולהשחתה, אם נפילתו הייתה עדות לכך, כגון נפילה אל החיה, עורבים, נחשים וחולדות של העכברוש, או לכלוך ובוצה, וזה עשוי להצביע על נטישת חטאים ונמנעות מכפירה, אם הוא יברח מדבר כזה. או שנפילתו הייתה במסגד או בגן ילדים, או לנביא או לגן ילדים, או לנביא או לקיחת קוראן, או לתפילה קבוצתית . באשר למה שחזר להר מבחינת נפילה, הריסה או מקצועיות, זה מעיד על חורבן של מי שהסיע את ההר עליו, או על הרסו או הריגתו, אלא אם כן הוא עולה באוויר מעל ראשי הבריאה , כי זה פחד גדול שנשאר על העם מצד המלך, כי בני ישראל העלו את ההר שמעליהם זה כמו חופה, לפחד מה 'בשבילם, ואיום על אי ציות . באשר לריצת ההרים, זו עדות לתחייה מתמשכת, או מלחמה הנעה בה המלכים נעים זה נגד זה, או הבדל וטלטלה המתרחשת בין מדעני כדור הארץ בניסיון ומצוקה , בו פשוטי העם מתים, וזה עשוי להצביע על מוות ומגיפה, מכיוון שזה אחד מסימני התחייה, והחזרת ההר היא חמאה או אפר או עפר, אין בזה טוב למי שהצביע ההר אליו, לא בחייו ולא בדתו, ואם התווסף אליו שהאדיר לאחר השפלתו, והיה בטוח לאחר חוסר אמונו, והוא ירא אלוהים לאחר עריצותו, הוא חזר למה שהוא היה חזר למצב הראשון שלו, כי אלוהים אדירים יצירת הלבוש, כטענתם, היא קצף מים, והקצף אינו תקף, כפי שאמר אלוהים אדיר בספרו . וההר שיש בו מים, צמחים וירק, הוא קניין של חייב . ואם אין בו צמח או מים, הרי זה מלך דומיננטי לא מאמין, כי כמו המת, אלוהים אדירים לא משבח אותו ולא מקדש אותו . ההר העומד שלא נפל חי והוא טוב יותר מהנופלים, והנופלים שהפכו לסלעים מתים, כי הוא לא מזכיר את אלוהים ולא משבח אותו . ומי שקם על הר ושתה ממאתו והיה ראוי לאפוטרופסות, הוא השיג אותו מאדם של מלך קשה לב, ומה שהוא לא מעריך זה מה ששתה . המכשול הוא עונש וחומרה, אם הוא ייפול ממנו הוא ישרוד, ואם הוא יעלה הוא יעלה ויתנדנד מעייפות . והסלעים סביב ההר והעצים מסרסרים את המקום ההוא . וכל עלייה היא גובה, כל נפילה היא עמדה, וכל עלייה מעידה על בעיה, כך שירידה מעידה על הקלה, וכל עלייה מעידה על מצב, כך שירידה מעידה על בידוד . ואם הוא ראה שהוא נושא הר וכבד עליו, אז הוא נושא את אספקתו של איש ענק או סוחר שמכביד עליו, ואם הוא מפחד, פחד ממנו . אם הוא יראה שהוא נכנס למערת הרים, אז הוא יזכה לרציונליות בדתו ובענייניו, ישתלט על ענייני הסולטאן ויוכל . אם הוא נכנס למערת ההר במערה, אז הוא מתכנן מלך או גבר בלתי ניתן להריון, ואם הר פוגש אותו, הם או נסיעות או גבר בלתי חדיר או עניין קשה או אישה קשה ואכזרית יפגשו אותו, ואם הוא רואה שהוא עלה להר, הרי ההר הוא מטרת הדרישה שלו, ככל שהוא עלה, עד להתיישר מעליו . כל עלייה שאדם רואה, או מכשול, גבעה, גג וכו ', היא להשיג את הנדרש מביטול הצורך שהוא רוצה, והעלייה שווה, מצוקה ולא טוב בה . אם הוא רואה שהוא ירד מגבעה, ארמון או הר, הרי שהעניין שהוא מבקש פוחת ולא מתגשם, וכל מי שרואה שהוא הורס הר, אז הוא גווע באדם, ומי שרואה שהוא מעוניין לטפס על הר או לתרגל אותו, הרי אותו הר היה מטרה אליה הוא עולה, ואם הוא מעליו הוא משיג את תקוותו אם הוא ייפול ממנו, מצבו יגורש . והעלייה הראויה לשבח על ההר היא לצלוע בכך כמו שעושה ההר . וכל הגובה ראוי לשבח, אלא אם כן הוא ברמה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אעמיס עליו עלייה ~….

…וג'אפר אל-סאדיק אמר: ~מי שראה שהוא מגוהץ באש, זה מעיד על כך שזכאת מונע, והוא עשוי להיות כבוש מצבא המלך .~…

…וג'אפר א-סאדיק אמר, הזיכרון של הזיכרון מבוסס על שישה היבטים: ילדים, עושר, יוקרה, כוח, אפוטרופסות, כבוד ומדינה ….

…אם הוא רואה שיש מיטה של ​​הסולטאן בבית, ויש בו אפר, מה שמעיד שהוא מתחתן עם אישה שאין לה טוב ….

…אל-מוחלה הוא בחלום אישה צדיקה החותרת בענייני אש בעניין, ורפורמה בדתם ובכספם, משום שהעין היא הבסיס של הדת, והקהלה נועד לתקן זאת . ומי שמכניס בוץ לצלו כדי לכסות את עיניו והיה רווק, הוא התחתן, ואם הוא היה עני, הוא התעשר, ואם הוא היה בור, הוא ילמד רק אם העפעפיים שלו היו אפר או בתולה, אז הוא היה מבקש משהו אסור להרוויח או כפירה . ואולי המכאלה מסמלת שמירה על סודות ובזבוז כסף ….

…וג'אפר א-סאדיק אמר: ~המכסים על ששת היבטי המנדט, ההנהגה, הכבוד, הכבוד, הגודל והמעמד .~…

…סוראט אלג'ין, מי שיקרא אותו או יקרא לו אותו, כמו שג'אפר אל-סאדיק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר, יהיה במצוקה בפרנסתו, ואז אלוהים אדירים יאריך את זה אליו, והג'ין יגיש אליו . ונאמר : הוא סובל עם יבש . ונאמר : אלוהים מגן עליו מפני רוע הג'ין . ונאמר : הוא מברך בהשראה ובהבנה מדויקת ושימושית ….

…סוראט אל-אנקבוט מי שיקרא אותו או יקרא לו אותו, כג'אפר אל-סאדיק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר שיהיו לו בשורות טובות שאלוהים אדיר יקלל אותו, והוא יהיה בביטחון והשגתו של אלוהים אדירים עד שמת, והוא מקבל כיסוי מאלוהים אדירים ונמלט מהאויבים, והוא מקבל שכר לפי מספר המאמינים ….

…וג'אפר א-סאדיק אמר, היקר ביותר שפרש על חמישה היבטים של ספרות, מנהיגות, שבחים טובים, שיפור, עלייה לרגל, כסף והטבה ….

…המאפייה : הידוע מסמל את מקום מגוריו של בעליו, את תפוקתו ואת הכנסותיו, כמו מאפייתו, פדן שלו ומקום חנותו, בגלל האוכל בו הוא שוכן, השריפה המועילה בה הוא נשרף, זקאת ושכר הדירה של חיטה טחונה מוגדלת בו, טחינת בעלי החיים והחמורים ושירותם ואולי הוא ציין את עצמו. מטוב, מרע, גידול, מחסור, ריקנות או ארכיטקטורה, הוא חוזר אליו או למקום רווחיו ותשואתו . באשר לתנור הלא ידוע, הוא עשוי להתייחס לבית הסולטאן ולבית השליט בגלל מגבלות האש שלו . והאש היא כוח הפגיעה והתועלת, ויש לה מילים ולשונות . באשר לבצק ולחיטה שמגיעים אליו מכל מקום ובית כלום, הם כמו מיסים וירושות שמוטלים על בית הסולטאן ולבית השליט, ואז הם מחזירים אותם כמזונות . ובעלי חיים כמו ילדים, משרתים וסוכנים, כמו גם צלחות לחם . ואולי הוא ציין את השוק, כי גם פרזות הבריאה נשפכות לתוכו, והרווח בו הוא כמו אפר כתוש, ואובדן הוא כמו מחסור במאפים, והאסור והמדבר למען האש שיש בו , כך שמי ששולח חיטה או שעורה לתנור הלא ידוע, אם הוא חולה, הוא מעביר את כספו לשופט . אם הוא לא חולה, והוא חייב עשר לסולטן או שכר דירה או שאר מי שמאוהב וכדומה, אז הוא ישלם את מה שהוא חייב, אחרת הוא ישלח סחורה לשוק . אם האדמה ונשלחה לתנור היו עשויים שיער, הוא קירב אותו בסחורה שלו קרוב לבירתו . ואם זו הייתה חיטה, אז הוא צבר שליש מהדינר, או רבע או חצי, לפי כמות הזאקאט שלו, אם הוא קנה אותו, או אם משהו נפל במצפונו ….

…וג'אפר אל-סאדיק אמר: חזון הפרדות מתפרש בשבעה היבטים של מסע, אישה סטרילית, אריכות ימים, גיל ההתבגרות, יופי של ניצחון, ידע וגבר טיפשי, ואולי חזון של מי שרוכב על פרד או פרד מציין אם פקיה היא להשתלט על הרשות השופטת מכיוון שהוא בושה שלהם ….

…ומי שרואה את ישו, עליו השלום, חזונותיו מעידים על כך שהוא איש מבורך ומיטיב בעל טוב רב, הנוסע הרבה מאוד, ומכובד בידע ברפואה ובמדעים אחרים . שריף אבו אל-קאסים ג'אפר בן מוחמד אמר לנו במצרים, הוא אמר שחמזה בן מוחמד אל-קינאני אמר לנו, הוא אמר שאבו אל-קאסים עיסא בן סולימאן אל-בגדדי אמר לנו, הוא אמר שדוווד בן עמר אל-דהבי אמר לנו, הוא אמר שמוסא בן ג'עפר אלרידה סיפר לנו על אביו בסמכותו של סבו, אמר אלחסן בן עלי, שאלוהים יהיה מרוצה משניהם : ראיתי את ישוע בן מריה, עליו השלום לישון, אני אמר, רוח אלוהים, אני רוצה לחרוט על מה חטאמי חורט? הוא אמר, ~אין אל חוץ מאלוהים, האמת והכי ברור~, אמר . נאמר שאישה שהייתה בהריון על ידי ישו בן מרי, עליו השלום, ילדה בן חכם ….

…סוראט אל-בלד מי שקורא אותו או מדקלם אותו, כג'אפר אל-סאדיק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר שהוא נשבע בשבועה והתחרט, ואולי הוא שיקר על כך . נאמר : יתברך בגידול יתומים ובהאכלת העניים במזון, ויהיה רחום . ונאמר : הוא מקבל ביטחון אחרי פחד ….

…סוראט עבאס מי שקורא אותו או מדקלם אותו, כג'אפר אל סאדיק, אלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : הוא יהיה מאיתנו במה שהוא נותן, לא ראוי לשבח . וגם אמר אלקסיי . ונאמר : צדקה וזכאת בשפע . ונאמר : הוא מכיל חוסר כבוד לאנשים ובוז כלפים ….

…העיניים הן בחלום דת של אדם ותובנה איתן הוא רואה הדרכה ואשליה . ומי שרואה הרבה עיניים בגופו, זו עלייה בדת ובצדק . ואם הוא רואה שהוא מבחין באדם רשע, אז הוא מרמה ושונא אותו . אם הוא רואה שעיניו עשויות מברזל, אז הוא יחרב את כיסויו, והם יקבלו אותו . ואם בטנו מתפצלת והוא רואה עיניים בבטנו, הרי הוא כופר, כי אלוהים אדירים אומר : ( אלוהים לא עשה אדם עם שתי לבבות בבטנו ). ואם הוא רואה על כתפו עין של אדם או עין של בעל חיים, אז הוא מכה בכסף בלתי נראה . העין השחורה היא דת, העין האצילית מנוגדת לדת, העין הכחולה היא דת בכפירה, והעין הירוקה היא דת שמפרה דתות . אחדותו של בסרה טובה לכל האנשים, וחולשתה מעידה על הצורך שלו בכסף, מכיוון שכסף הוא כמו עין . ואם הוא יראה את עיניו נעלמות, ילדיו ימותו . אם הוא נכנע, הוא ימצא מישהו שייקח את ידו . ואם מישהו שרוצה לנסוע רואה את זה או מישהו שנמצא במסע, זה מעיד שהוא לא חוזר למולדת . ומי שרואה שעיניו הן עיניו של אדם אחר, זה מעיד על כך שעיניו נעלמו ושמישהו אחר מנחה אותו בדרך . ומי שיראה שעיניו נופלות לחיקו, אחיו, בנו וכדומה ימותו . והבן אדם מינה את בנו, מאהבו או דתו, כך שמי שרואה בעיניו אפר הוא חסר בדתו, ועיוורון גדול יותר בחסר . והמלך מינה את מרגלו, והעין חצתה את השעון, והעין התבטאה בעין המים, וכל מי שראה שהוא מרפא את עיניו, הוא יתקן את דתו, או את כספו . ומי שרואה שראייתו גדולה וחזקה ממה שהוא חושב, אז שנתו בדתו טובה יותר מפתיחותו . וכל מי שרואה שעיניו לבנות, אז הוא יסבול מצער, או שהוא יסתלק מהיקרים לו, ואם הוא במצוקה, אלוהים ישאיר את דאגתו ואת צערו, וכל מי שרואה בעיניו כחולות , הוא פלילי . מי שרואה שהוא אוכל עין של אדם, אז הוא אוכל את הכסף שלו, ומי שרואה שלעיניו אין שוליים, אז הוא מתגעגע לחוקי האל והדת, ואם אדם קטף אותם, אז אויבו חושף אותו . ואם הוא רואה שבשר עיניו הופך לבן, הדבר מעיד על מחלה . אולי חזון העין המתוקה הצביע על קסם, מוות וחיים, או על כל המשפחה, הקרובים או הילדים . והספד העין מהספד העין נגזרת . אם היה לו ילד, אישה או אהוב שהיה חולה והחלים ממחלה, ואם הוא היה לא מאמין, הוא הפך למוסלמי, ואם הוא היה עני, הוא צריך להיות עשיר . אולי אנשים ראייה ציינו חומרה . אם העין עוברת למיקום אחר מהגוף, זה מציין את הנגע . טשטוש העיניים הוא עדות לייסוריו של אלוהים אדירים . העין הימנית מציינת את הבן, השמאלית את הילדה, והחלקלק בעין מציין להישאר ער מאוחר . ואם הוא ראה עין אדומה, הוא היה מתרגז או כועס, היה לו אירוע . ומי שרואה שעינו נשלחת, והוא מנותק ממנו, הוא תפוח עינו . והעין בחלום היא חיים ארוכים . אולי העין שלפה חוסר מזל ….

…וג'אפר א-סאדיק אמר, שהבורג מתייחס לארבעה היבטים: אח, בן, חבר ונישואין ….

…אלמוחלה : באשר למי שמייצר תשואה בקוהל לעיניו, אם הוא עונה, הוא יתחתן, ואם הוא עני, הוא ירוויח מכסף, ואם הוא בור, הוא יודע, אלא אם כן האייליינר שלו הוא אפר, חמאה, קצף, בתולין וכדומה, ואז הוא מבקש משהו אסור להרוויח, לנרתיק או לכפירה. . אל-מחחלה במקור היא אישה הדוגלת בטוב ….

…ומי שרואה שחלקי גופו או בגדיו שחורים ממנו, אז הוא מקבל מרשות צער וקושי, ונאמר כי פחם מהעצים מעיד על אדם מסוכן אם זה ממה שהוא מרוויח ואם זה ממשהו שהוא לא מרוויח ממנו אז זה כמו אפר ….

…בוץ אם חלמתם על בוץ, זה אומר בידוד בעבודה ופשיטת רגל אפשרית . אם אתה חופר בבנק בוצי, זה מנבא שתכנע לדרישות יוצאות הדופן של אויבים . אם תחפרו בבנק אפר ותמצאו בוץ, הפתעות מבשרות רעות יעכבו את העבודה המתקדמת או פרויקט חדש . יתכן שכיוון המאמצים שלך יחמיר לאחר החלום הזה . נשים ימצאו את החלום הזה כלא טוב באהבה והן מתבלבלות בין מצבים חברתיים, תנאי עבודה וייצוג לקוי . אם חלמת שנכנסת לבוץ, פירוש הדבר שיש סיבה לאבד את הביטחון שלך בידידות ואת האפשרות לאובדן ובעיות ברמה המשפחתית . אם אתה רואה אחרים משתכשכים בבוץ, זה מנבא שתשמע שמועות מחפירות על כמה חברים או עובדים איתך . עבור החקלאי, חלום זה פירושו יבול רע והפסדים עונתיים . אם אתה חולם שבגדיך מזוהמים בבוץ, המשמעות היא שהמוניטין שלך מזועזע, ואם אתה משיל את הבוץ מבגדיך בחלום, פירוש הדבר שתצליח להימלט ממחשבות האויבים ….