…ומי שרואה שהוא מתקשר למקום לא ידוע, אז זה מקרו ולא ראוי לשבח, ואם הרואה הוא אדם לא מוסרי, אז הוא גונב ….

…ומי שרואה שהוא ממלא משהו שהוא לא יודע, אז הוא מורחק ממשהו שהתכוון אליו ….

ומי שרואה שאין לו מסמר, אז הוא פושט רגל והסיבה שלו מצטמצמת, ונאמר שלראות את הציפורניים אם הן נשברות מעיד על מוות, כמו גם אם הוא רואה אותן כצהוב, ירוק או כחול ….

…ומי שרואה שהוא נמצא על ממגורה או על מקום שלא מתאים לפרסים לטפס עליו, אז הוא יכה בסולטן שנוא או בלתי אפשרי בדת, או שהוא עושה חטא גדול כמו כיעור המקום ….

…ומי שרואה שמשהו מזה פגע במקום ולא פגע בו, אז זה לא משפיע עליו, אבל זה קורה בגלל זה, וכל מה שאדם זורק אליו מכל הסוגים הוא דיבור, ומה היה נכון מזה , לנאום הייתה השפעה, ואם הכאב שלו היה עז יותר, ואם זה לא כאב, אז לדיבור הזה אין השפעה ואלוהים יודע מה נכון ….

…באשר לקול ולנאום, אבו סעיד, המטיף, אמר: ~מי שרואה שגרונו הוא סתימה ואין שום צליל שיוצא ממנו. חזונותיו מעידים על נכונותו וכיווץ ההוצאות על ביתו עד למותו. , וזה לא מחמוד . ~…

ומי שראה שאין בזה טוב, ונאמר שהם במצוקה ובוז ….

…אל-קירמני אמר: ~מי שראה שהוא נמצא במגדל הוא לא בטוח מפני מה שהוא מבקש, ואם הוא חולה, הוא ימות כי אלוהים אדירים אומר ' בכל מקום שאתה נמצא, המוות יעבור אותך גם אם היית במגדלים שהוקמו . ~…

…ומי שרואה שיש לו הרבה לחם ולא אוכל אותו, אז הוא מגיע לקרובי משפחתו מזיקים לו, ואם הוא אוכל ממנו, אז הוא יקבל ברכה וכסף בזכותו ….

ומי שרואה שאסא תפס אותו וגורם לו קשיים, אז הוא מציין שהיה נזק מהמלכים ….

…ומי שרואה שהוא מוצא חצי כיכר במקום לא ידוע ורוצה לאכול אותו, ומה שמעריכים, זה מעיד על כך שחייו יהיו קרובים ….

…ומי שרואה שהשמש עלתה ממערב או לא, אז זו תאונה שמתרחשת או שזה סימן למחפש אם הוא צייתני, אז זו הטפה, ואם הוא לא ציית, אז זה אזהרה ….

ומי שרואה שיש לו טבעת שמישהו נתן לו, הוא יסתכסך עם קרוביו ….

ואם הוא רואה שהוא עושה מעשה רע, אז הוא אוסר עליו לעשות מעשים רעים ולעזוב אותם ….

…אם אישה חולה הייתה רואה שהיא התחתנה עם בעל לא ידוע, היא תמות, אלא אם כן הוא שייח 'לא ידוע, והיא תשוחרר ויהיה לה טוב אם היא תבדוק אותו או תיאר אותו כגבר זקן ….

…ומי שרואה אישה לא מוסרית או נואפת, אם הוא אחד מאנשי הצדק והדת, הוא טוב ונוסף ומברך, ואם הוא בין אנשי השחיתות, אז הוא חסר חוב, מתחייב גילוי עריות, והתרחשות רעות ונזק ….

ומי שרואה מישהו מהנביאים באופן שאינו תמונה טובה, קרוב לכך ….

…ונאמר שמי שראה אישה שמעולם לא ראה אותה כשהיא מדומה, יש להסיר ממנו משהו, ואם זה טוב, הוא ימצא אחרי זה ….

…ג'אבר אל-מג'ריבי אמר: ~מי שראה שמישהו מכה אותו ולא יודע מה הסיבה להרביץ לו, אז הוא ירוויח טוב וכסף וילבש משהו חדש. אם הוא מפחד מסקילת המכות, הוא בטוח ממה שהוא חושש . ~…

…מה הקשר של חלומות למין? והאם קיום יחסי מין עם אחד מגילוי העריות, כמו למשל יחסי מין עם אחותו, או של אחד מבני הזוג עם אדם שאינו האחר למשל, מעיד על קשר אסור? האם חלומות מסוג זה הם חזונות כנים? או שמא זה חלום מקטרת שלא עובר ולא שם לב אליו? שאלה זו חשובה באמנות זו, ואני מוצאת מבוכה רבה עבור המתקשרים, או המתקשרים, כאשר הם מספרים לי חזון מסוג זה . האמת היא שביישנות כאן היא נורמלית. מכיוון שקשה לדמיין את התרחשותם של דימויים כאלה בחברות מוסלמיות שמרניות, ובגלל הטאבו החמור של פעולה זו בכל החוקים השמימיים . אבל מה שהייתי רוצה לומר כאן : המצב בחלומות שונה מאוד מהמצב במציאות, שכן לחלומות יש קונוטציות משלהם, השונות לחלוטין מהמציאות. לכן, אני לא רואה שום הצדקה אמיתית להתבייש בלספר חלומות כאלה … במקום זאת, חלקם עשויים להעיד על אהבה, צדק, חסד, או תועלת מצד לצד, ומעט מאוד מחלומות אלה יש קונוטציה גרועה, אך גם אם חשיבותה גרועה, אין ספק שמספר חזונות כאלה לאלו שסומכים על אהבתו, עצתו או ידיעתו, מספיק כדי לבטל את כל הפחד שמלווה את התרחשותם של חזונות כאלה, ואת הדבר החשוב הוא לספר את החזונות הללו בפירוט, ולא למנוע כל מידע שעשוי להועיל לחציית החזון. . אולי מהמפלגה שמספרת כאן, שאיש בעל לאום ערבי כינה אותי כנותן החסות שלו, ואמר לי שהעובד שלו רוצה לנסוע מוקדם יותר לארצו, על סמך חזון שהוא רואה וחשוב לו, וגרמתי לו לחשוב הרבה, והוא השתחרר בעבודתו, והספונסר אמר לי שהוא בספק שהוא מתכנן משהו, וביקש שאני רוצה לפגוש את העובד הזה ולשמוע את החזון שלו, לבקשת העובד עצמו. הלכתי לחנות בה העובד עובד, והספונסר פגש אותי והציג אותי בפני העובד, שברגע שפרח ראה אותי, ואמר : יש לי חזון שאני מקווה שתוכל לעבור אלי . הוא לא נתן לרופא הזדמנות לקבל או לדחות, והמשיך לספר את חזונו שראה, והזמין אותו לנסוע לארצו, לנקום בכבודו, למשמע את אחותו שהכתה את המוניטין שלו, ושינה אותם תיאורים ששמעתי ממנו על אחותו, והחזון היה :: שהוא ראה אותה עירומה באחד המקומות. כשראתה אותו, היא חשה פחד ונמלטה ממנו, והוא הלך אחריה וחשב שהיא נואפת . עד כאן האיש סיים את חיתוך הראייה שלו והזיעה נשפכה ממנו, אז אמרתי לו : ראיתי רע ומספיק רע, אם אתה מאמין לחזון שלך, אני אגיד לך משהו על אחותך, ואני לא מכיר אותה, אז הוא אמר : Go קדימה , אז אמרתי לו : אתה תאמין לי ולהשאיר מה אתה חושב? הוא אמר : אם מה שאתה אומר נכון, אז אני אאמין לך, אחרת לא אאמין לך . אמרתי : לפני שהגעת לסעודיה, האם אחותך לא התחילה להיות דתייה? הוא אמר : כן . אז אמרתי לו : לא הופתעת מהמחויבות הפתאומית שלה? הוא אמר : כן, זה נכון. אמרתי לו : כי אחותך זו סופרת אותה עכשיו, ואלוהים הוא חבר שלה, בין הנשים הנאמנות, השמרניות, הצונעות, שהצליחו להסיר את חטאי צעירותיה ומבוגריה . זו המשמעות של הפשטה לחלוטין מבגדיה. באשר להתערטל לפני אנשים, זה אומר. כולם שמעו על צדקתה, על סגפנותה בעולם הזה ועל נטישתה של מעשים רבים המפחיתים את אמונתה, והנה האיש הזה החל לבכות, והחל לבקש סליחת אלוהים, ולבקש מקלט באלוהים מהשטן הארור, ו עד כמה היא נדהמה כשאמר לו שהוא ביצע לה רע, ושהוא החליט ליישם את הרעיון שלו כמה שיותר מהר, ואני אומר כאן : השבח לאלוהים שהפך אותנו למיסיונרים ולא גרם לנו להתנכר ….

…נדיר, ועם שרשרת העברה קשורה לסלים בן עיסא, הוא אמר שנכנסתי לחמזה בן חביב אלזיית, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, ומצא אותו מגלגל את לחייו על הארץ ובוכה, אז הוא אמר, אלוהים יברך אתה, מה הבכי הזה. רק מי שעבד על הקוראן נכנס, אז חזרתי לבכי, אז הוא קרא בקריאה על שמי. איפה חמזה אבן חביב אלזיית, אז אמרתי לך, התפלל לאלוהים? ואז יזם אותי מלך, והוא אמר, ~אמר לאלוהים, אלוהים יברך אותך.~ אז אם אני בדוכן של פנינים לבנות ומרקיזה של ספיר אדום ומרקיה של אקוומרינה ירוקה, ונאמר, אני צריך להיות דק יותר ולקרוא, אז עזבתי, והוא אמר לי, אני מדקלם את סוראט אל- אנעם, אז אני קורא ואני לא יודע את מי לקרוא עד שהגעתי לראש שישים פסוקים, והוא הכובש על עבדיו. קרא וקרא את הנורמות עד שהגיעו לסופן, אז הלכתי להשתטח, אז הוא אמר, ~פשוט לך, אל תשתחווה, הו חמזה.~ מי שקרא לך קריאה זו אמרתי שסלימאן אמר את האמת של מי שמדקלם את סולימאן. אמרתי יחיא אמר יחיא אמר: מי שקורא את יחיא אמרתי לאבו עבד אל רחמן. עבדול רחמן . בן דודו של נביאך, עלי בן אבי טאליב, אמר: ~מי שקורא לי, אז אמרתי את נביאך, תפילת אלוהים ושלום עליו, אמר את האמת של הנביא שלי. מי שמקרא את הנביא שלי, אמרתי גבריאל, עליו השלום, הוא אמר מי שמקריא את גבריאל והוא שתק ואמר, חמזה, תגיד לך, אז אמרתי שלא עדיף לי לומר שהוא אמר שאתה, אז אמרתי לך הוא אמר, ~ צדקת, חמזה, ואת האמת של הקוראן, לכבד את אנשי הקוראן, במיוחד מאז שהם פעלו עם הקוראן, הו חמזה, הקוראן. דברי מעולם לא אהבתי מישהו כמו אהבתי לאנשי הקוראן, התקרב אלי, חמזה. מעליכם ובלעדיכם, ומי שקורא את הקוראן כפי שקראתי, איש מלבדי לא יגיב, ומה שהסתתרתי עבורי אצלי או יותר, לכן אני מכיר את חבריכם למה שאהבתי ל אנשי הקוראן. הם האנשים הצדיקים, חמזה, תפארתי והוד מלכותי. אז הוא אמר הו חמזה, איפה משגיחי הקוראן? אמרתי, אלוהים, זה השימור שלהם. הוא אמר שהם, אבל אני אהיה בשבילם עד שהם יזרקו אותי עד יום התחייה. אם הם פוגשים אותי, אני מעלה אותם עם כל פסוק, תואר. אתה מאשים אותי שבכיתי וספגתי את הפנים בעפר ….

…Ruya Atika bint Abdul-Muttalib 56 – בסמכותו של מוחמד בן אישאק, אמר : מוחמד בן המוסלמי אל-זוהרי, אסים אבן עומר בן קטאדה, עבדאללה בן אבי בכר ויזיד בן רומן אמרו לי בסמכותו של אורווה בן אל Zubayr וחוקרים אחרים על הסמכות של אבן אבאי – אולי אלוהים להיות מרוצה איתם – כל אחד מהם אמר לי כמה הדיבורים האלה התאספו כדי לדבר תוך ניזונה מן hadeeth של באדר, אמר : כדי Masama שליח אללה – עליו השלום – אבו סופיאן המגיעים מוסלמים צלקת שאם עד אליהם ואמר : Quraish עיר זו לאן הכסף שלהם הביא ושוב יתכן שאנשים אלוהים Infelkmoha Vantdb להיות קצת מפחד מהם ואת המשקל של חלק מהם ושהם לא חשבו כי שליחו של אלוהים – שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום – הוא שולט במלחמה, ואבו סופיאן, כשהתקרב מהחיג'אז, היה רגיש לחדשות ושאל את אלה שנפגשו מהרוקבן מחשש לענייני העם עד שיתפס חדשות מכמה מהרוקבנים שמוחמד פנה לחבריו למענך ולמען תוכחתך, אז הזהיר שהוא שכר את דהמהם בן עמר אלג'פארי שלח אותו למכה והורה לו לבוא לקורייש, והוא יכבה אותם תמורת כספם, והוא אמר אותם שמוחמד הציע זאת לחבריו, אז ח'דהאם בן עמר יצא במהירות למכה . אבן אישאק אמר : אז תגיד לי את מי אני לא מאשים, בסמכות איקרימה בסמכותו של אבן עבאס, ויזיד בן רומן בסמכותו של אורווה בן אלזובייר, שאמר : עתיקה, בתו של אלמוטאליב. , ראה את הופעתו של סיפוח מקכה בשלושה לילות, חזון שהפחיד אותי וחשש שאנשיכם עלולים להיכנס ממנו רע ומזל, ולכן הוא הסתיר את מה שסיפר לכם עליו. אמר לה : מה ראית? היא אמרה : ראיתי נוסע שהגיע אליו לגמל עד שהוא עמד בקערה ואז אמר בקולו העליון : אל תנכר אותך, משפחת בוגדנות למתאבק שלך שלוש פעמים, אז אני רואה אנשים התכנס אליו, ואז הוא נכנס למסגד והאנשים עקבו אחריו, בזמן שהם היו סביבו כמוהו עם הגמל שלו על גב הכעבה ואז הוא צעק כמוהו, האם אתה לא מתנכר לך Al Treachery עבור המתאבק שלך בשלושה פעמים, אז הוא ייצג את הגמל שלו בראשו של אבו קוביי, ואז הוא צעק כמו זה, ואז הוא לקח סלע ושלח אותו, והוא בא ליפול, גם אם זה היה בתחתית ההר, זה יידחה . אל-עבאס אמר : באלוהים זה חזון, ואתה, אז תסתיר את זה ואל תזכיר את זה לאף אחד . ואז אל-עבאס יצא ופגש את אל-ואליד בן אוטבה בן רביע והיה לו חבר . אל-עבאס אמר : אז הסתובבתי בבית, ואבו ג'אהל בן הישאם ברהט מקוראיש קוד דיבר בראייה עגומה, וכשאבו ג'אהל ראה אותי אמר : הו אבו אל-פאדל, אם סיימת את ההקפה שלך, אז בוא אלינו, אז כשסיימת, באת וישבת איתם. אבו ג'אהל אמר לי : הו בני עבדול מטאליב מתי קרה לך הנביאה הזו? הוא אמר : מה זה? הוא אמר : החזון הזה שהיא ראתה הוא מגונה. הוא אמר : אז אמרתי : מה היא ראתה? הבן של עבד אל-מטאליב, לא קיבלת את הגברים שלך להתנבא כדי שנשותיך יתנבאו, ועתיקה טענה בחזונה שהיא אמרה: ~קדימה לפניך בשלוש ואנחנו נשכב לך שלושת אלה. אם אתה באמת מה שאתה אומר, זה יהיה שאם השלושה יעברו ואין שום דבר מזה אנו כותבים עליך ספר שאתה משקר לאנשי הבית הערבי. עבאס אמר : בטוח מה זה היה מן אותי לו דבר גדול אבל אני Jehdt אותו Ankkrt להיראות משהו, הוא אמר : אז לחלק מאיתנו כאשר אני כבר לא אישה של בני עבדול Muttalib בא רק כדי לי , היא אמרה : אורטורם זה ממאיר נבון שנמצא בגברים ובנשים שלך עלול לאכול אותך אתה שומע אז אין לך Er, משהו ששמעתי, הוא אמר : אמרתי : אלוהים עשה מה שהיה לי ממני אליו HEM גדול אלוהים Otardhan לו את Okwilkenh חזר, אמר : Vdot על היום השלישי של החזון של ברזל Atika ו Onaa הרגיז Ars שאני theyd החמיץ זה כמו שהוא תופס אותו, הוא אמר : אני נכנס למסגד ראיתי אותו אני נשבע אני צועד לעברו אוטארדה בחזרה לכמה מדלת המסגד מתעצמת , הוא אמר : אמרתי לעצמי : מה לו עם אלוהים, תאכל לי את ההבדל הזה שאוחטמה, הוא אמר : אם הוא שמע את מה שאין לי שמע, הקול של הצטרפותו של בן עמר אלג'פארי צועק בבטן העמק, עומד על גמלו, הפיל את שלו גמלים סביב מסעו ו קרע את חולצתו תוך כדי אמירת : אה, חי Quraish, אל-Latimah אל-Latimah, הכסף שלך עם אבי ספיאן. מוחמד הציע זאת לחברים שאני לא רואה שתבינו זאת. הקלה היא הקלה, הוא אמר : אז הוא הסיח את דעתי ממנו ומה שהגיע מהפקודה לקח ממני (1). * ובקריינות : הסחתי את דעתי ממה שהגיע מהפקודה, וזה לא היה אלא המכשיר עד שעזבנו, וזה פגע בקוראיש עם מה שקרה ביום בדר, בכך שהרג את האצילים שלהם ותפס את בחירתם . עתיקה בינט עבדול-מטאליב אמר על מה שהיא ראתה ועל מה שאמר הקורייש על כך : האם החזון לא היה נכון והוא בא אליך להאמין בזה, כי אחד העם הוא נמלט, אז אמרת, ואני לא שקר, אבל מי שקרן אומר לנו את האמת….

…ההקלה אחרי מצוקה ומצוקה 99 – – בסמכותו של ח'אלד בן יזיד אל-אזדי, אמר לי עבדאללה בן יקוב בן דאוד, אמר : אבי אמר שהמהדי נעל אותי בבאר ובנה כיפה מעליו, ו נשארתי שם במשך חמש עשרה עולי רגל עד שעברה הירושה של אל-רשיד, וכל יום ניתנו לי כיכר וכוס מים הוא הנחה את זמני התפילה. כשבא ראש ראש שלוש עשרה צליינים אליי בשנתי ואמר : אנחנו על יוסף, אדון, אז הוא הוציא אותו מתחתית חלול וענן סביבו. הוא אמר : הודיתי לאלוהים ואמרתי : הנרתיק הגיע. הוא אמר : נשארתי בסביבה ולא ראיתי כלום, אז כשבא ראש השנה זה הגיע. הבא אמר לי : אלוהים יביא אותו לפרג 'שיש לו משהו כל יום ביצירתו. הוא אמר : ואז הקמתי מעגל ואני לא רואה כלום. ואז הגיע זה שבא אחרי השנה ואמר : יהי המצוקה בה נסעתי תהיה הקלה יחסית, אז הוא מפחד, והזר יבוא. : כשהפך לנאודה, חשבתי שאני עוזן מתפלל חבל שחור של לי ואמרתי לי : אני אקשיח את קרבו, ועשיתי את Vokhrgeony כשפגשתי את ה- Vantlgulwa Pei של סינקופה האור האופטית, והוצג לי בחינם על הטוב ונאמר לי : שלום מפקד המאמינים, אמרתי : ברד אל המפקד הנאמן אלוהים של רחמים וברכה להיות עליכם , מהדי אמרו : אני לא בתוכה. אמרתי : שלום עליכם, מפקד נאמנים, וחסדי אלוהים וברכותיו עליכם הו, אל-האדי אמר : אני לא איתו. אמרתי : שלום עליכם, מנהיג הנאמנים, ורחמיו וברכותיו של אלוהים. הוא אמר : אל-רשיד, אז אמרתי : אל-רשיד. הוא אמר, יא יעקב, בן דוד, אלוהים לא התערב לאף אחד, אלא שנשאתי לי ילדה על צווארי הלילה, והזכרתי שנשא אותי על צווארך ונפלתי בשבילך מהמקום בו הייתי והוצאתי אותך החוצה. הוא אמר : כיבד אותי והתקרב למושב שלי. הוא אמר : ואז יחיא בן חאלד התחפש לי כאילו הוא חושש שהוא התגבר על מפקד הנאמנים בלעדיו, אז פחדתי ממנו, אז ביקשתי את החאג ', אז הוא נתן לי אישור, והוא עדיין התגורר במכה עד הוא מת שם (1)….

…ומי שרואה את הנבחר, תפילת ה 'ושלום עליו, הוא יקבל סעד לאחר מצוקה וישלם את חובו, ואם הוא כלוא או מחויב, אז הוא מציל אותו ממאסרו ומשרשראותו ובטוח ממנו פחד, ואם הוא במצוקה ובצורת ויש עליו חסד וטוב, אך אם הוא עשיר, אז הוא מתגבר, אמר אבו הוריירה. שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, שמעתי את שליח אלוהים, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אומר : מי שראה אותי בחלום ראה אותי באמת, השטן לא מחקה אותי, ונאמר שהחזון שלו , עליו השלום, מעיד על אושר העונש, ונאמר שהוא הובס וניצח על אויביו, ואם הוא היה חולה, אלוהים אדירים ריפא ….

…פאדל עבדאללה בן סלאם . בסמכותו של קאיס בן עבד, אמר : הייתי במדינה עם אנשים כולל כמה מחבריו של הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ואיש בא בפניו עם שמץ של יראת כבוד. חלק מהאנשים אמרו : זה אדם מעם גן העדן. מדובר באיש מעם גן העדן. הוא התפלל לשתי רקעות בהן מותר. ואז הוא יצא והלך אחריו. כשהתחלתי להיות נוח, אמרתי לו : כשנכנסת לפני כן אמר אדם כזה וכאלה והוא אמר : תהילה לאלוהים, מה צריך לומר למה שהוא לא יודע, ואני אדבר איתך למה האם זה ראה חזון בתקופת שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שקט, אז היא אמרה לו שראית אותי באחו – הוא הזכיר את יכולתו, דשא וירוקות – ובאמצע הגן נמצא עמוד ברזל שמתחתיו באדמה ומעליו בשמיים, מעליו לולאה, ואמרו לי : אמרתי לו : אני לא יכול. אז מונצף הגיע אלי. אמר אבן עאון, והמשרת ההוגן אמר : כשהבגדים שלי מאחורי, הוא תיאר שהוא הרים את זה מאחוריו בידו, אז הייתי מופרד עד שהייתי בראש העמוד, אז לקחתי את הידית וזה נאמר לי. : אוסטמק התעורר והיא חייבת בידיים שלי Vqsstha על הנביא עליו השלום, הוא אמר : ( טור הגן של האיסלאם ועמוד האיסלאם וזה האחיזה הכי אמין ואתה באיסלאם עד שאתה מת ) אמר אדם עבדאללה בן סלאם . ובקריינות : הייתי במעגל בו עברו סעד בן מאליק ואבן עומר, ועבדאללה אבן סלאם עבר ואמרו, זה איש מעם גן העדן, אז קמתי ואמרתי לו : הם אמרו כאלה ואחרים והוא אמר : תהילה לאלוהים הם לא היו צריכים לומר: אין לי שום ידיעה על זה, אבל ראיתי כאילו הונח עמוד בגן ילדים ירוק, ובו חור כפתור. הראש, ו בתחתית היה הוגן – ואת הוגן היה מוואסיף – וזה נאמר לי : שאני מפונק זה, ואני קלקלתי לנו עד שלקחתי את המאחז, אז אמרתי לו שליח האל, עלולים אלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ושליח אלוהים, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום : ( עבדאללה נפטר בעודו לוקח את החץ האמין ביותר ) בסמכותו של חרשה בן אל-חור, אמר : הייתי יושב במעגל במסגד מדינה. הוא אמר : ויש שייח 'בעל מעמד טוב , עבדאללה בן סלאם. הוא אמר : הוא ניהל איתם שיחה טובה. הוא אמר : כשהוא קיבל את, העם אמר : הוא מי שמחה מבט איש מעם Paradise לתת לו להסתכל על זה הוא אמר. : אז אמר לי : על ידי אלוהים, ואני אעבור אותו, כך שאני יודע את המיקום של הבית שלו . הוא אמר : הלכתי אחריו והוא הלך עד שכמעט עזב את מדינה ואז נכנס לביתו. הוא אמר : אז ביקשתי ממנו רשות, אז הוא נתן לי רשות, אז הוא אמר : מה אתה צריך, בן אחי? הוא אמר : אמרתי לו : שמעתי אנשים אומרים לך מה אתה : שמח לראות אדם מעם גן העדן, שייראה אל Vojbna הזה להיות איתך אמר : אלוהים מכיר את אנשי גן העדן ואני להגיד לך מ~מ אמר שאני בזמן שאני ישן אם אתה בא לי גבר אמר לי : אז לקח לי את היד, ואני ויצאתי איתו. הוא אמר: אז הייתי על סוס בצפון שלי. הוא אמר : לקחתי לקחת את זה. הוא אמר לי : אל תיקח את זה, כי זה הנתיב של בעלי הצפון. הוא אמר : אם סוס הוא דרך מימיני, אז הוא אמר לי : קח הנה והביא לי הר והוא אמר לי : עלה הוא אמר : אז הלכתי אם אני רוצה לעלות נפלתי על אסתי. אמר : אז עשיתי את זה שוב ושוב אמרתי : ואז זאפ אותי אז הוא הביא לי את אמאד את ראשו בשמיים ומתחת לאדמה בפרק הנ~ל, הוא אמר לי : עלה למעלה אמר את זה : אמרתי : איך לעלות את הראש הזה בתוך השמים, אמר : הוא לקח את היד שלי Vzgel לי אמר : אם אני קשור בלולאה אמר : אז פגע גאווה בטור אמר : נותרו הקשורים הפרק עד שהוא הפך אמר : שני הרוגים השלום הנביא עליו Allaah לומר על : ( הדרכים שראיתי משמאל הן דרכים שבעלי צפון אמרו : הדרכים בהן ראיתי את ידך הימנית, הם דרכי הימני, ובאשר להר, זה בית השהידים , ולא תשיג את זה. הוא עדיין נצמד לזה בזמן שאתה מת ). אמירתו : אם סוס הוא שיטה, אמר אל-נוואווי : הסוס הוא ריבוי שדרה . והגישה היא הדרך הישר והדרך של השיטה בין ברור לאמירה : Zajal me פירושו לזרוק אותי ….

…קשר אמיתי נדיר שקשור לקבוצה אמר שנכנס לחמזה אבן חביב זיית מצא אותו בוכה ואמרתי מה גורם לך לבכות, הוא אמר, ואיך לא לבכות וראיתי בחלומי אם אני מציע לאלוהים הכל יכול הערב, הוא אמר כדי לי, O חמזה, לקרוא את הקוראן כעמיד Vothbt למד, הוא אמר לי, O חמזה, לשבת, שני אהבה לעם של הקוראן. ואז הוא אמר לי, ~דקלמי, וקראתי עד שהגעתי לסוראט טהא.~ אמרתי, ~מגולגל ובחרתי בך.~ הוא אמר לי: בין לבין בחרנו בך. ואז הוא אמר לי: ~קרא, אז קראתי עד שהגעתי לסורה יאסין.~ ואז הוא אמר, “הקל על האדיר, הרחום ביותר, על ידי העלאת האשמה. כס המלוכה הוא גם הקוראים שקראו, ואז הוא קרא לצמיד, אז הוא שימח אותי, אז הקב~ה אמר זאת בקריאת הקוראן ואז באזור שהוא הגיוני בעיני, ואז הקב~ה אמר את זה עם צום היום שלך אז קרא לכתר והכתיר אותי בזה, ואז הוא אמר את זה בקריאת הקוראן לאנשים, חמזה, אל תתנו להורדה, זאת אומרת בהאשמת האשמה, כי הורדתי אותה אז אתה תאשים אותי אם אני בוכה .)…

…1 – זמן לביטוי : שימו לב כאשר חלק מהמעברים שלאחר הבעת חזון האומר : ייפול חזון זה לאחר כזה, בתוך ימים או חודשים או שנים, וחלקם מגזימים עד שתמצאו תאריכים דומים לפעמים. , למשל : ייפול החזון שלך ביום השלישי לחודש השלישי הוא אחרי שלוש שנים, וחלקם אומרים : זה ייפול בתאריך כזה חודשים לפניו או חודשים אחריו, אז זה לא מתחיל כמו הקודם . לאחר מחקר שלי בנושא זה ומצאתי כמה טקסטים קבועים, אני מראה לך תגובה על מה נפתח אלוהים אומר : The הראשון בספרייה : בשנת הסיפור של יוסף , מיימת ראה שלום Bosevh להיות עליו רבאח ופצע את אביו אמר לו אבי : כשיוסף אמר לאביו אאופט ראיתי עשרה כוכב לכת ואת השמש ואת הירח ראיתי אותם משתחווים ( יוסף : 4 ). החוקרים אמרו : חזון זה הושג לאחר ארבעים שנה , כאשר אלוהים איחד מחדש את יוסף את הוריו ואת אחיו, אחד עשר , וסגד לכל ברכתו וערצתו כשהקוראן חתך את סיפורו . הוא אומר : הוריו על כס המלכות ונפלו בשפל ואמרו, אבי, הפרשנות הזו של החזון שלי עלולה להפוך את זה באמת לאדוני ישפר אותי כי הוא הוציא אותי מהכלא ובא אליך מהבדואים אחרי זה עם שטן נשלף ביני לבין אחיי, אדוני נחמד מה שהוא רוצה, הוא היודע, החכם ( יוסוף : 100 ). אם החזון הזה של יוסף, ילד צעיר בן שבע שנים הושג במצרים פשוטו כמשמעו , יוסף ישב על כסאו, הרכין את הוריו ואחיו משתחווים ומציין כי חזון יוסף הוא חזותי שאינך צריך להביע , אבל ליפול גם היו רואה , וזה חשוב כאן הוא כי הפרשנות של החזון מתעכבת ארבעים שנה כפי שמעידה על ידי ראיון עם סלמאן הפרסי אמרה : ~ בין החזון יוסף ארבעים שנת הביטוי שלו, ~ אבן חג'ר אמר אחריו . המספרים של אל-טברי , אל-חכים ואל-בייחאקי עם שרשרת מספרים תקפה (1). שנית מדריך : בשנת הסיפור של יוסף גם , אחרי שהוא נכנס לכלא , את המלך ראה חזון הבהילו אותו וביקש Aoolha לו כאשר אנשי המדע ואת המדינה סביבו ומחזיקה של פגישות E ואמר להם כי ~ המלך אמר , אני רואה שבע פרות שמנות שהוא יאכל שבע רזות ושבע סנבלט חאדר והאחרון, הקראסטי, הו ציבורי, אנא יעץ לי לגבי החזון שלי, אם אתה רוצה לראות את החזון מבטא (43). ( הם אמרו חלומות מקטרת, ו אנו לא מפרשים חלומות בשני עולמות. ~(44) ( יוסף 44 43) האמת היא שהתשובה של אלה דומה לתשובתם של חלק מהציבור שלא מהסס לענות על הבעת חזונות. הם אומרים, עבור דוגמה : מוות, ארוך, החיים , ואת זעקת צחק וזה יכול להגיד לאלוהים בלי ידע , או למצוא אותם ככה הערת שוליים בדאן התשובה ואז זה ביקש מהם פנו ימינה ושמאלה כדי לברוח, או בחיפוש אחר ששלח לו את שאלה . מה חשש כי יוסף בעוד שמעבר החזון ענה וזמן בחר אומר הוא היה שבע שנים יותר קשה לטפח את מה שקצר את ספיר Vdhiroh שרק מעט ממנו אתה אוכל) 47 () לבוא אחרי שבעה אוכלים קשה מה שנתת להם רק מעט מתשנון () 4 8 ( ( Yusuf : 47 – 48 ) . יוסף , הזכיר T כי חזון יושג בתוך תקופה של חמש עשר שנים , חלום שבו הוא לְהַסִיק שמח יוסף של אותם ארבע עשר שנים של אמירת מלך שבע פרות שמנות , ושבע פרות להישען , ואת החוקרים אמרו : דברי יוסף : ) tm מגיע אחרי שנה שבה אנשי אגאת וזה עסרון ( ( יוסף : 49 ) לא הראה לו את החזון , אבל זה מה שאלוהים לימד את יוסף וביטוי טוב (2). מדריך שלישי : אנאס בן מאליק, אללה יהיה מרוצה ממנו שהשליח של אללה עליו השלום נכנס או שהילדה היא חראם מילחן , וטאם , והאם אסורה תחת פולחן שקט ונכנסה לשליח אללה עליו השלום ביום וואתמת ואז התיישבה טבלה ראש – כל בודק מה זה הורג כינים – וונאם שליח אללה עליו השלום ואז התעורר בצחוק , היא אמרה : אמרתי : איזה אידגק או שליח אללה? הוא אמר : ~ אנשים מהעם שלי, הציעו לפולשים שם האלוהים שרוכב על ת'בי הים הזה . ועל ים ת'ביה כל נסיעה חזרה אמצע – מלכים במשפחה או כמו מלכים במשפחה , ~ אמר : אמר : אמרתי : הו שליח אלוהים, התפלל לאלוהים שיהפוך אותי לאחת מהם, הוא קרא לה ואז הניח את ראשו והוא ישן ואז התעורר בצחוק, היא אמרה : אמרתי : מה שידג 'אל שליח האל אמר : ~ אנשים מהעם שלי, הציעו למען הפולשים אלט אלוהים, ~ הוא אמר בראשונה, היא אמרה : אמרתי : הו Messenger של אלוהים, מתפלל לאלוהים שעושה לי אותם, אמר : אתה מן השניים הראשונים ~ , Frckpt או ילדת חראם Milhan הים על הזמן של סיד Vsrat עבור Daptha כשאני יצאתי לים Vhlkt . מוסכם על דבר מוסלמי (3). לאחר חיפוש ממושך בסיפור זה מצא כי חזון הזמן היה לאחר הפרידה של חג'ג ', והופעת החזון הייתה בתקופתו של עות'מאן בן אפאן, אז הם התקינו את הים ברצף עות'מאן, לכיוון קפריסין וסראט לדפטה קתי ונקברו שם, וזה כמו שאמר בן אבן בפתיחת השנה עשרים ושמונה . הזמן הוא בין החזון לביטוי שמונה עשרה שנה, אלוהים אני מכיר . שימו לב לזמן הזה בין הופעת הראייה למרחק ההבעה . אז תגיד לי אתה חושב מי מבקש חזון Vtakbrh רואה את הבעת הפנייה, וגם אז הפתיע אותו לאחר תקופה של הים בלילה, הוא אומר לך : אמרתי : כזה וכזה יקר, ועכשיו חודש, שני חודשים, או שנה תעבור, וזה לא התגשם כאילו מצבו הוא : אתה טועה ! ! ! כן . . הקו מגיע מהמעבר, אך החזון עלול להתעכב. ~ ואם הדבר מוזכר, אני אומר כאן : יש לבחון את מאמץ המעבר לקבוע זמן לזמן התרחשות החזון ואת עבודת הנפש ועייפות, מה צריך זמן לבוא, אבל החזון יכול לעיתים להתעקש לשאול על הזמן, אז אם אמרתי לו ואמרתי לו : אלוהים יודע אפילו הרחק מעצמך את מבוכת הטעות, תופתע מאנטקסק אומר : הוא אמר לי את המעבר ולא קיבל ובכן , וחלקם לועגים באומרם : מה יש לעיל . אחרי המצגת הזו אני אומר : מי צודק לדעתך? ________________________________________ (1 ) ראה : פת אל – בארי אבן חג'אר – אופ – ( 12/377 ). (2 ) אבו בכר אלג'יריה : ~s Acer פרשנויות גדולות של דברי עליון ו Bhamch הנהר הטוב Acer פרוש, אני 4 /1420 של – , ספרנות וממשל . ( עמ ' 578 ). (3 ) סופר על ידי בוכרי את ספרו של דלת ביטוי ההתגלות במהלך היום בשני מקומות (11 /72 ) , (391/12 ) – אופ – ו מסופר על ידי מוסלמים, כמו גרעיני (13 /58 ) בבית הספר של האמירות של~ דלת הוא העדיפה את הפלישה בים – התייחסות קודמת -. ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…אני סובל לא להתעורר , מה הפיתרון? לפעמים האסיפה מפגישה אותי , או שהשיחה לפעמים מפגישה אותי עם מישהו שסובל ואומר : אני שינה מאוד כבדה , ואף אחד לא יכול להעיר אותי אפילו לתפילה !! האם יש תרופה לאלה ??? קודם כל, אני אומר שאנחנו חיים אינספור ברכות רבות, והשינה הזו אינה אלא דוגמה מאוד פשוטה, ואז אני אומר שמי שסובל מקושי לקום משנתו, או סובל מהפרעת שינה אצלי, אני אל תמצא עבורו טיפול טוב יותר מחמש התפילות, טיפול מועיל ומרפא, ברוך השם, אלוהים, כבוד לו, כשאמר : [ התפילה הייתה על המאמינים בזמן ] הוא קבע סוד לתפילה מבחינת זמן, כך שמי שידבק בתפילות בזמן, הוא לא ישן, כך שיש לו תופעה מספקת, וידוע כי מי שסובל להישאר ער בשעת לילה מאוחרת, למשל הוא אחד שלוקח את שלו נכון לישון במהלך היום, ומי שישן מוקדם בלילה הוא אחד שמתעורר בתחילת היום, וזה לעתים קרובות, אחרת יש מישהו שישן מוקדם ומתקשה להתעורר עם שחר, אבל הטיפול נועד לאלו אם הם יודעים; הוא מעוניין לבצע כל תפילה באותה תקופה, ואם כל אחת מהן מיישמת את המערכת הזו, אני בטוח שהבעיות של לישון מאוחר, או חוסר שינה, או קושי לישון ולהדליק את המיטה תסתיים הרבה , ואתה רק צריך לנסות ואז לשפוט, ולהיזהר מלהיות מי שמתעורר לעבודה שלו, למשל, ולעבודתו בכל הקושי והקושי הרב, אך הוא מובס באותו קרב עם השינה בזמן ה תפילת שחר, זה הקרב הקבוע שלנו, ואני זוכר אגב שבני אמר לי שאני שונא ללמוד כי זה גורם לנו להתעורר מוקדם מאוד !! אז אמרתי לו בן : אם לא היית מתעורר ללמוד, היית מתעורר לתפילת פאג'ר, כי הבעיה תישאר איתך בזמן השינה, ואין לזה פיתרון אלא שאתה מרוצה לישון בשעה תחילת הלילה ….

…הוא נשחט בחלום מכיוון שהעליב את המלווים 82 – אבן אל-קיים הזכיר גם בסמכותו של אל-קייבראני שהוא הזכיר ב ( כיתאב אל-בוסתן ) בסמכותם של כמה מקודמיו, הוא אמר : היה לי שכן שמקלל את אבו בכר ועומר – שאלוהים יהיה מרוצה מהם – כשיום אחד יותר ממה שהוא העליב אותם, אז לקחתי אותו ואכלתי אותי, והלכתי הביתה בזמן שהייתי נרדמתי ועצוב, אז ישנתי וערב שמאל, וראיתי שליח האל ( שלום אליו ), בתוך חלום, ואני אמרתי : הוי שליח אלוהים כך וכך קללות חבריך, אמר : ( מי שלי לוויה ) ? אמרתי : אבו בכר ועומר אמרו : ~ קח את הסכין הזאת ושחט אותה איתה .~ אז לקחתי אותו , הנחתי אותו ושחטתי אותו, וראיתי כאילו היד שלי פוגעת בו מדמו , אז זרקתי את הגאות והבאתי את ידי לקרקע כדי לנגב אותה, אז הבחנתי כששמעתי את צורח מסביב לביתו אז אמרתי : מה הצרחה הזו : הם אמרו : אז וכך נפטרו פתאום כשבאנו והסתכלנו עליו, אז קו אתר השחיטה . 83 – הוא אמר : מוחמד בן עבדאללה אל-מוחאבילי אמר : ראיתי בחלום כאילו אני נמצא בזרועותיו של בן-פלוני , ואם הנביא ( PBUH ) ישב על גבעה עם אבו בכר ועומר עומד לפניו, אומר לו עומר : הו שליח אלוהים, זה מעליב אותי ומעליב את אבו בכר , והוא אמר : בוא הו אבו חאפס ), בא אדם. אם Omani הוא היה מפורסם Bsabhma הנביא אמר לו ( r )) Addjah ), Faddjah אז אמר ( Azbha ) Vzbha , אמר : מה הזעיק אותי, אבל Siaha אמרתי : למה אני לא אומר לו בתקווה לחזור בתשובה כאשר חיזר הבית שלו שמעתי הרבה בכי , אז אמרתי : מה זה הבכי הזה? אז הם אמרו : העומני נשחט אתמול על מיטתו . הוא אמר : התקרבתי לצווארו, כך שמאוזנו לאוזנו שביל אדום כמו דם כלוא ….

…נדיר אמר כי עבדאללה בן מאליק אלחוזאיי, הייתי שוטר בהארון אל ראשיד, אז השליח שלו הגיע אלי בלילה ( תקופה שהוא מעולם לא הגיע אלי, אז הוא הוציא אותי ממיטתי ומנע ממני לשנות. את הבגדים שלי, אז הוא דאג לזה. כשהגעתי לבית, הוא אישר לי להיכנס, ונכנסתי ומצאתי אותו יושב במיטתו, אז בירכתי אותו במשך שעה, ומוחי עף והתרבה. הוא היה מבועת ממני ואז אמר, עבדאללה, אתה יודע למה שאלתי אותך בזמן הזה? אמרתי לא, מפקד הנאמנים. הוא אמר, ראיתי. הוא אמר: ראיתי את השעה בשנתי כאילו עבד חבשיאן הגיע אלי עם חנית. הוא אמר: אם עזבתי את מוסא בן ג'עפר למשך השעה, אחרת נהרוג אותך ברומח הזה, תלך, אז אמרתי : הו מפקד האמונים שחרר את מוסא בן. ג'עפר והחזיר אותו שלוש פעמים עד שאמר, ~הזמן בשעה שתשחרר אותו, תן לו שלושים אלף דירהם, ותגיד לו אם אתה אוהב את המקום שלפנינו ויש לך את מה שאתה אוהב ke, ואם אתה רוצה ללכת למדינה, אז ההיתר הוא בשבילך. ~מאליק אמר שבאתי לכלא והוצאתי אותו ונתתי לו את מה שהורה מפקד הנאמנים ואני אמרתי לו, ראיתי פלא על העניין שלך. הוא אמר, אני אומר לך שהייתי בין ישן וער, אז שליח האלוהים, תפילת אלוהים ושלום עליו, הגיע, משה, נעל את אדם מדוכא. אמור את המילים האלה. אתה לא ישן הלילה בכלא. אז אמרתי לאבי ולאמי את מה שאני אומר, והוא אמר, ~שמע כל צליל ומי עבר על שלדת עצם בשר. בושה אותו אחרי המוות. אני שואל אותך בשמותיך היפים ובשם הגדול והגדול ביותר שלך, את המחסן שאיש מהיצורים לא ראה מעולם, הו מתוק, סבלני, רחום ביותר למי שאינו מסוגל לסבול, הו ידוע, שלעולם לא מנותק ולא סופר את מספר האנשים ששוחררו ממני, וזה היה כמו שראית ….

…טריז : מי שרואה את זה כאילו הכה אותו בקיר או באדמה, אם הוא רווק, הוא מתחתן, ואם יש לו אישה שנכנסת להריון ממנו . אם היה רואה את עצמו מעליו, הוא יוכל לראות עולם, או שהוא ילך על הר . אמרו כי טריז פרינס הוא צבוע . אם הוא רואה כאילו נטע אותו בקיר, אז הוא אוהב אדם גדול . אם הוא שם את זה בקיר של בית, הוא אוהב אישה . אם היה שותל אותו בקיר עשוי עץ, הוא היה אוהב ילד צבוע . אם הוא רואה כאילו זקן הכניס מסמר ברזל לגבו, אז מגופו הוא יביא מלך או עמית של מלך או מדען שיהיה מיתדות האדמה . אם הוא רואה שצעיר הכניס יתד עץ בגבו, אז הוא נולד עם בן צבוע שיהיה האויב שלו . אם ראה כאילו שלף יתד, הוא מתקרב למוות . ונאמר שמי שראה שהוא יתד בקיר, באדמה, בעץ, בגליל, או בכל דבר אחר, אז הוא לקח אוהל עם אדם המיוחס לאותו דבר שבו היתד ….

…הו אחמד, קח את הנווט הראשון 68 – אבן אל-ג'אוזי נאמר בסמכותם של כמה מעובדי אל-מו'תאדיד שאמרו : אל-מו'תאדיד ישן בזמן האמירה (2) כשפנינו את שלו במיטה, הוא התעורר בבהלה, אז הוא צעק עלינו, אז באנו אליו ואמר : וזה שופט, ללכת החידקל, ואת הספינה הראשונה שאתה מוצא ריקה יורד, כך להביא לי הנווט שלה ולשמור על הספינה . אז הלכנו במהירות ומצאנו נווט בשומרון (3) ריק ומשופע, אז הח'ליף הביא לו צעקה גדולה, ורוח הנווט כמעט כבתה, אז הח'ליף אמר לו : אוי לך, קיללת, תאמין לי על הסיפור שלך עם האישה שהרגת היום, אחרת זה היכה בצווארך. הוא אמר : אז חטא אז אמר : כן, מפקד נאמנים, היית היום זה קסם בחוקי כך וכך, אז הלכתי לאישה כמוה, לבושה בבגדים מפוארים ותכשיטים ומהות רבים, אז אני הסתכל עליה וכבש אותה והדק את פיה וטבע ולקח את כל התכשיטים והבדים שהיו עליה, ופחדתי שאחזיר אותו לבית שלי כדי שהחדשות שלה יתפרסמו, אז רציתי ללכת איתו לוואסיט, אז הם פגשו אותי. המשרתים לקחו אותי . הוא אמר : איפה התכשיטים שלה? הוא אמר : בחזה הספינה מתחת לעגינות . לאחר מכן הורה הח'ליף להביא תכשיטים, אז הוא הביא אותם, ואם יש הרבה תכשיטים ששווים הרבה כסף, אז הח'ליף הורה לנווט לטבוע במקום בו האישה טבעה, והוא הורה לקרוא משפחת האישה שתגיע עד שתקבל את כספי האישה . אז הוא קרא לכך במשך שלושה ימים בשווקי בגדאד וסמטאותיה, והם באו לאחר שלושה ימים, ולכן שילם להם את מה שהיה מתכשיטים ודברים אחרים שהיו לאישה, ושום דבר לא עבר מזה . אמרו לו עובדיו : הו מפקד נאמנים, מאיפה ידעת זאת? הוא אמר : ראיתי בשנתי באותה שעה קשיש לבן ראש, זקן ולבוש שקורא : הו אחמד, קח את הנווט הראשון שיורד מהגבעול ועצור אותו והחליט על הבשורה על האישה שהרג היום ושדד אותה ואז הציב לו את הגבול וזה מה שראית ….