…פרופסור אבו סעד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : מי שרואה שהוא יוצא לחאג 'בזמן, אם יש צורך בפרנסת חאג', ואם הוא חולה, הוא ישמור על חובו, ואם הוא מפחד, הוא ישלם את חובו, ואם הוא חדל פירעון, יהיה לו קל, ואם הוא נוסע, הוא בטוח, ואם הוא היה סוחר רווחי, ואם הוא היה מבודד, המדינה חזרה אליו , ואם הוא אבוד, ההדרכה שלו, ואם הוא היה המום, תן לו ללכת . אם הוא רואה שהוא יוצא לחאג ', אז הוא מתגעגע אליו, כי אם הוא היה וואלי שהודח, אם הוא היה סוחר, הוא הפסיד, ואם הוא נסע, הוא חצה את הכביש ואם הוא היה בריא, הוא היה חולה ….

…מי שרואה את עצמו הולך לחאג ' : או שזה נראה על ידו, אם הוא היה חולה, הוא מת והלך לאלוהים כשהוא רוכב בארונו במקום לשאת אותו, אחרת הוא הלך לסולטאן או לראש הידע הנזקק, אלא אם כן הוא חוב, ואז הוא מתחיל להתאפר, או שהוא מזניח לתפילה, הוא חוזר לצ'יבלה, אלא אם כן הוא התחתן עם אישה ולא נכנס אליה, אז הוא נשא את מכסה המנוע שלו והפנה אותו אליה, להיכנס את זה והקיף אותה עם חבריו ….

נאמר כי חזון ההרג למי שרוצה לבצע את חג'ג 'מעיד שהוא הגיע והשיג אותו, ואם החזון איש חולה, אז הוא יירפא ….

…מי שרואה בחלום שהוא חג'ג ', הסתובב בבית וביצע כמה מהטקסים, אז זו צדקת דתו, צדקתו לפי שיטתו, שכר פרנסתו, ביטחון מה שהוא חושש ממנו , את החוב שהוא יוציא, ואת האמונים שהוא מבצע למוסלמים . אם הוא ראה שהוא יצא לחאג 'בזמן ובודד, הוא ימונה, ואם הוא נוסע הוא הגיע, אם הוא סוחר רווחי, אם הוא היה חולה הוא נרפא, ואם הוא חוב, חובו היה השתלם, ואם הוא לא לבצע החאג, ואם הוא הלך לאיבוד, אלוהים אדיר מודרך לו . אם הוא רואה שהוא עושה חג'ג 'או מבצע אומרה, אז הוא חי חיים ארוכים, והעניינים שלו מקובלים . אם ראה שהוא הלך לחאג 'והיה שליט, הוא הורחק . ואם הוא היה סוחר, הוא הפסיד, ואם הוא נסע, הוא נותק מהכביש, ואם הוא היה בריא, הוא היה חולה . אם הוא רואה שהוא חייב לבצע חג'ג 'ולא לבצע חג'ג', אז הוא לא מאמין בברכות ובביצועי הנאמנות . חג'ג 'בחלום הוא עדות להתנזרות בכוונה, ביטול דת, עשיית מעשים טובים, או חתירה למה שחייב להיות צדיק, כמו הורים ומורים, הגירה או ביקור אצל מלומד או מתפלל . ואולי העלייה לרגל הצביעה על נישואי רווקים, וזה על המלך להגן על האויבים, לאכזב את אנשי הזנות ולפתוח מדינה גדולה מארצות האמונה . ואולי חג'ג 'מעיד על כיבוש, ואם הוא תלמיד ידע, מטרתו תושג עבורו, ואם הוא עני הוא התעשר, ואם היה חולה מת, או סורר הוא חזר בתשובה, ואם הוא היה נשוי, הוא התגרש מאשתו, ואם הוא היה לא מאמין, הוא אימץ את האיסלאם, ואם היה נוסע לחאג 'ברוכב, הוא היה נותן סיוע לכל מה שהזכרנו. ביד זה שמנחה את הנוסע אליו, אם הוא גם רוכב גמלים עשירי, כי הוא סירת סראט אל-נאס . אם הוא יוביל אישה הוא יגיע לזה באמונתו . אם רוכבים על וילה חג'ג ', בליווי המלך . ואם הוא נוסע ברגל, הוא נופל בשבועה שעליו להציע כפרה . ואולי חג'ג 'הצביע על פרנסה, שלל, בוא נסיעה, הקלה אחרי מצוקה, בריאות ממחלה, וחזרה למה שאדם היה בו, אם הוא נושא איתו יותר מאשר מעיד על אדיקות, ואולי מעיד על נשיאת אספקה ​​לעניים, החייב למלא את חובו, ומי שעשה חג'ג 'ולא עשה דבר מחג' עובד, זה אומר הסולטן הנזקק . ומי שרואה שהוא יוצא לבדו אל חג'ג ', והאנשים נפרדים ממנו וחוזרים ממנו, הדבר מעיד על מותו ….

…אבו בכר מוחמד בן עבדאללה בן קורייש אמר לנו, הוא אמר לנו כי אמר לנו אל-חסן בן סופיאן, אמר לנו אישק בן איברהים בן מוכאולד אל-הנזאלי, הוא אמר ווהאב בן ג'ריר אמר לנו, הוא אמר שאבי אמר לנו, הוא אמר שמוחמד בן. אמר לנו אישאק, הוא אמר שמוחמד בן איברהים בן אלחרת אל-תימי סיפר לי על מוחמד בן עבדאללה בן זייד אל-אנסארי, בסמכות אביו, אמר : באתי אל הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום אותו, ואמר לו מה ראית מהקריאה לתפילה, והוא אמר שהחזון הזה נכון, אז קום והשליך אותו על בילאל, כי הוא השמיע ממך קול . הוא אמר כך שעשית . הוא אמר: עומר אבן אל- חטאב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, הגיע כששמע את קריאתו של בילאל לתפילה מושך את בגדו ואמר : הו שליח אלוהים, ראיתי מה שעבדאללה בן זייד ראה . הוא אמר : הוא אמר : השבח לאל, זה מוכח . ואבו בכר אמר לנו, הוא אמר, אמר לנו אל חסן בן סופיאן . בסמכותו של איסמעיל בן עובייד אל-חרני בסמכותו של מוחמד בן סלאמה, בסמכותו של מוחמד בן אישאק, בסמכותו של מוחמד בן אברהים, בסמכותו של מוחמד עבדאללה בן זייד אל-אנסארי, בסמכותו של אביו שאמר : שליח האל, תפילת אלוהים ושלום עליו, השתמש בחצוצרה וציווה על הפעמון, אז ישנתי וראיתי אדם עליו שני בגדים ירוקים נושאים פעמון. אז עבדאללה, אתה מוכר את הפעמון, הוא אמר, ומה אתה צריך לעשות עם זה? אמרתי שנתקשר אליו להתפלל, הוא אמר, האם אני לא אגיד לך מה יותר טוב מזה? אמרתי שכן . הוא אמר: ~אתה אומר שאלוהים גדול.~ ואז הוא לימד אותי את מילות הקריאה לתפילה, ואז הנייה הלך ולימד אותי את דברי האיקמה . כשהתעוררתי באתי אל הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום ואמרתי לו . אז הוא, עליו השלום, אמר : אחיך ראה חזון, אז הוא יצא עם בללט למסגד, והוא זרק אותו אליו, אז שהוא יקרא לזה, כי הוא קרא קול ממך, אז הלכתי יצאתי איתו, אז התחלתי למסור אותו וקראתי לבילאל, ואז עומר אבן אל-חטאב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, שמע את הקול, אז הוא יצא ושליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום , אמר : הו שליח אלוהים ראיתי מסור כזה . פרופסור אבו סעד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר . מי שראה שהוא נתן את הקריאה לתפילה פעם או פעמיים, וערך וערך תפילת חובה, סיפק לחאג 'ולעומרה, כי אלוהים אדירים אמר : ~ ותגרום לעם לקרוא לחאג' .~ ומכיוון שערפאת נקרא ומחזיק פעמיים ….

…ההלוויה היא זו שרואה בחלום שהוא מתפלל על הלוויה, ואז הוא מתסכל אנשים באלוהים הכל יכול ונאמר : ההלוויה היא אדם צבוע, אנשים רעים גוועים בידו . אם הוא רואה שהוא מונח על הארון ואף אחד לא נושא אותו, אז הוא כלוא, ואם הוא נישא, הוא עוקב אחרי בעל הרשות, מקבל ממנו כסף ונהנה מכך . אם הוא עוקב אחר הלוויה, הוא עוקב אחר סמכות מושחתת . ומי שרואה שהוא על ארון קבורה, הכסף שלו יגדל . ומי שרואה שהוא נישא על כתפיהם של אנשים, ולכן הוא מכה בגודלו ובסמכותו, כובש אנשים ושולט בהם, ואם הם בוכים עליו, התוצאה שלו ראויה להערכה, ואם הם לא בוכים עליו ומאשימים אותו, התוצאה של הרומן שלו אינה ראויה לשבח . ואם הם מתפללים עליו בטוב ומשבחים אותו היטב, אז העונש שלו משבח . אם הוא רואה שהוא בהלוויה שעולה על הקרקע, אז הוא רוכב על ספינה, ואם הוא רואה הלוויה הולכת באוויר, אז שליט או מלומד נפטר, או אדם גדול מת בהפרדה או ב הדרך לחאג 'או לג'יהאד . אם אדם רואה הלוויות רבות ממוקמות במקום, הרי שמשפחתו שופעת זנות וזנות . ומי שיראה שהוא נושא הלוויה, יהיה לו כסף לא חוקי . אם אישה רואה שהיא נפטרה והיא בהריון, היא מתחתנת, ואם יש לה בעל, החוב שלה פדה. אם הוא רואה הלוויה בשוק, אז המטען שם הוא צביעות . נשיאת הארון בחלום מבוססת על גורלו, או נסיעה ביבשה או בים . ומי שרואה שהוא משתתף בלוויה, זה מעיד על פרידה מהנוסע, או המחפש בנוחיותו של מי שמנחה את הנפטר אליו, כי האבל ההלוויה מקבל קראט אחד מהפרס, ואם הוא משתתף בקבורתו, ייספרו שתי קראט, ורק אלוהים אדירים לא מונה את גודל הקראט וגדולתו ….

…גדר : פסור עיר ד 'לסביבות ולאלהה, והלא נודע ממנה, פידל על האיסלאם והמדע והקוראן והכסף והבטיחות והיראה והתפלל, וכל מה שחסם אותו מאויבים אחרים וכל חומות המדע, או אשתו או בעלה או מגן או אב או אב או כלפיהם . מי שרואה את חומת העיר בהריסות, השליט עליה ימות או שהוא מודח מעבודתו, ואם הוא רואה אותה הולכת כמו חיה הולכת, אז הוא נוסע בסולטנה לאזור שעליו הוא חלם בחלום . באשר למי שבנה חומה על עצמו, על ביתו או על עירו, בדוק את מצבו, ואם הוא היה שליט שהגן מפני אויבו והסיר את הגרועים שבנתיניו, ואם הוא היה מלומד שהיה סיווג בידיעתו מה יש לו אי-גבלות לאחרים, ואם הוא היה עבד נזיר, הוא שמר על העם בתחנייתו ונמלט מהמרדה על ידו. ואם הוא עני, אז אסור לו לספק שום דבר לעשות בלעדיו או להתחתן עם אשה, אם הוא היה רווק, היא תגן עליו ותדוף את פיתויי השטן מטעמו . ואם הוא רואה חומה לא ידועה ויש לו תלם ממנה עד שגנב או אריה נכנס למדינה, אז עניין האיסלאם נחלש או ידע במקום ההוא, או תלם מעמודי הדת הוא עמוד תווך . אם זה היה במה שהוא ראה כאילו הוא שלו, כאילו הוא נמצא בו לבדו, זה נכנס אליו בדתו או בידעו או בכספו או בשריונו אם זה היה בג'יהאד, או באי ציות של אב, אם, בעל או אדון, ואז הוא יבוא אליו מאותם חטאים . אל-קלעא : הטירות הן מהן לפרג ', והטירה היא מלך מלכים שמגיעים למלכים מטוב לרע, ולכן מי שרואה כאילו הוא נכנס לטירת המזונות והסגפנות בדתו, ומי שרואה טירה מרחוק, הוא נוסע ממקום למקום ופיקודו מוגבה . ומי שרואה שהוא בנה מבצר : הוא יגן על בריחתו מדברים אסורים, על עושרו ועל עצמו מפני ייסורים והשפלה . אם הוא רואה שהוא הרס את מבצרו, את ביתו או את ארמונו, הרי זו השחיתות של דתו וחיי עולמו, או מותה של אשתו . ומי שיראה שהוא נמצא בטירה, בעיר או במבצר, יתברך בטוב, בזיכרון ובסגפנות בדתו. אם הוא רואה אדם יושב בכבוד טוב, אז הוא מכין אח, נשיא או הורה לברוח איתו . ונאמר : המצודה היא אדם מבוצר שאיש אינו יכול להתמודד איתו . מי שרואה את זה מרחוק, זה גובה שהוא הזכיר, מחזק את הנרתיק שלו, ומי שרואה שהוא מחובר למבצר מבפנים או מחוצה לו, כך גם מצבו בדתו . ונאמר מי ראה שהוא מבוצר בטירת נאסר . ביחס לשלט : מי שרואה שהוא על מגדל או בתוכו, אז הוא ימות ואין בו שום טוב, כי אלוהים אדירים אומר : ~ באשר אתה נמצא המוות עוקף אותך ואם אתה נמצא במגדלים בנויים . ”…

…הליכה מי שרואה בחלום שהוא הולך שטוח, אז הוא מחפש את חוקי האיסלאם ומספק חיים טובים, ואם הוא הולך בשווקים, יש לו רצון בידו . ואם הוא ילך יחף, אז הוא יהיה בדיכאון ויהיה לו תום לב . והכוונה בהליכה היא ענווה לאלוהים הכל יכול . והליכה מציינת בקשת פרנסה, עבור שדי אומרים : ( אז ללכת במסלולים שלה ולאכול של שלו ההוראה .) לך לריצה ואת נצחון על האויב . הליכה אחורה מעידה על היפוך של עניין שהתחיל, או של שחיתות בדת המחפש ושינוי מצבו, ומי שרואה שהוא נוקב בהליכתו מעיד על כיעור מצבו ושחיתות מצבו מצב . ואם יראה שהוא הולך ונשא על פניו, יאבד את העולם והבא, כי אלוהים אדירים אמר : ( הופך על פניו, הוא יאבד את העולם ואת הבא ). אם הוא מוצא אדם, הוא מציין את עלבונו של המוצא על ידי הגעתו של השנוא . והליכה אם היא מחפשת מעידה על מעשה טוב . והליכה מעידה על נסיעה מסוכנת . ומי שהולך בראש מורכן, חייו יתארכו, וזה יכול להיות אחרי מחלה ששרד . מי שרואה שהוא הולך על רגל אחת מציין שחצי מכספו ומחצית חייו נעלמו . הליכה אנושית היא כמו הליכה של חיה היא עדות ליצירת מוסר של בורים, אלא אם כן החיה נאכלת, אז היא הולכת עם אנשים עם טוב, אחרת היא הולכת אצל אנשים עם צביעות ושואפת במה שהיא לא מבינה ….

…מי שרואה בחלום שהוא הארה בשירותים ורחץ, אז הוא משולם מחוב שהוא חייב, ואם הוא המום, עצבותו נעלמה, ואם הוא חושש מביטחון, ואם הוא חולה הוא נרפא, ואם הוא עבד שמשוחרר, ואם הוא לא ביצע חג'ג ', זה אם האור גילח אותו, אז הוא עף הפרח הוא ענן שלא נשאר, וזה לא המקרה עבור האדם שפרחו התגלח, אם הוא עשיר, כספו נעלם, ואם הארה נמצאת בכל גופו ללא פניו, הוא ימות . אם להארה אין שיער על גופו כשהוא ער, והאור מגלח אותו למעט שיער הערווה, אז הוא מת, כספו נעלם ונשותיו נשארות . והארה במקום הסונה אם היא הולכת עם שיער הערווה היא סימן לפות, ואם היא לא הולכת עם שיער הערווה אז זה עדות להפסקת הדת והעצמה הגוברת . ואם הוא עני, הוא חיוני וקל עליו, ואם האור מגלח חלק ממנו ומשאיר חלק ממנו, אז חלק ממצוקתו ישתחרר ממנו וחלק ממנו יישאר, והוא ילך מ כספו, או חסדו וסמכותו יוסרו ממנו וחלקם יישאר . הארת האש היא מי שרואה בחלומו שהוא מכין תנור, ואז הוא ירוויח רווח בכספו ותועלת בעצמו . אם הוא רואה בבית המלך הארה, אז אם למלך יש בעיה של הארה ומונחה אליו, ואם יש לו אויבים המנצחים . אם היה רואה שהוא בונה הארה ולמדינה יש אנשים, הוא היה זוכה במנדט ובכוח . מי שמכה באור בלי אפר יישא לאישה חסרת תועלת . הטנור הוא מסוגים שונים, ולכל הארה יש פרשנות. תנור הברביקיו מעיד על מאסר, ומי שנמצא בעוצמה מעיד על כך . ישועתו וחסדו . התנור אלסלאאת מציין את האימאם המלומד אליו הנושאים מופנים, ולכל אחד ניתן משהו לרפא את נפשו . ונורת הגואר מעידה על מפעל העוף . ומי שראה שיש לו הארה בחורף בזמן שהוא בוער באש, הצביע על החיפוי, הנוחות והתועלת, ואכילת פירות שאינם צבעיהם, ואם היה בקיץ, הוא ציין מחלות עם חום ושפיכת דמים, ודאגות וכעסים . ואולי ההארה מתייחסת לבטן כשהיא נזרקת לתוכה ….

…כבשה שנראית בחלום מעידה על אישה . אם אדם היה רואה שהוא הכה כבשה, הוא היה מכה אישה . ומי שרואה כבשה הולכת לפניו בזמן שהיא הולכת מאחוריה ולא מבין אותה, אז הוא הולך אחרי אישה ולא מגיע אליו . ומי שיראה שהוא חולב כבשה, יהיה לו טוב באותה שנה . ראה גם כבשים ….

…באשר להלוויות, מי שרואה שקבוצה הולכת בהלוויה, אז זה מצביע על כך שבעל ההלוויה גובר על אותה קבוצה או על מספר האנשים, אך הוא מדכא אותם ומדכא אותם, ומי שרואה שהוא נפל ממנה הלוויה תיפול מדרגתו, גאוותו וערכותו, ומי שרואה שהוא נושא הלוויה, אז הוא עוקב אחרי אדם בעל סמכות ונהנה ממנו בכסף, ומי שראה אנשים הצטופפו להלווייתו בזמן שגדל עליו בידיהם, הוא היה צובר כוח ויוקרה, ומי שראה אנשים בוכים מאחורי הלווייתו, הוא שיבח את עונשו. כמו כן, אם הם משבחים אותו ומתפללים עבורו, ומי שרואה הלוויה בשוק, זה מעיד על הצביעות של הסחורה שיש בשוק ומי שרואה שהלוויה הולכת באוויר, אז זה מעיד על המוות של אדם גדול, וכל מי שרואה הלוויה שעוברת על האדמה בזמן שהוא מוגדר בה, הוא רוכב בספינה, ומי שרואה שהלוויה גדולה ממוקמת במקום, אנשי המקום ההוא רוכבים על מוסר…

…2 – זמן לראייה : היבט זה הוא מעברי חומר במיוחד ; מכיוון שהם אלה שעוסקים בכך , מכיוון שלדעת זמן החזון יש חשיבות רבה למעבר , וחזונות מסוימים עשויים להיות סימן לנישואין, להריון או להצלחה בלימודים , אז השאלה לגבי הזמן של החזון נחוץ כדי שהאדם שעובר על שאלת החקירה והתובנה יוכל להביע את הקשר שלו עם הזמן . חזיונות כמו גם זמן עם קשר חזק עם הביטוי , מה לראות החום הקיצוני הם שונים ממה שנראה על החומרה הקרה , Valenar, עבור למשל, את האשמה הראשונה , ו ב שני לשבח ופרות ב החזיונות שהיו נתפסים אכלו בזמן שהם מברכים , והיו נתפסים הנאכלים ללא בזמן הלא הנכון , ובעיקר כי הוא ראה בזמנו ובזמן שלו הוא טוב ביטוי . כאילו ראה שהוא לובש בגדי חורף בזמן החורף הזה טוב וההפך הוא הנכון , וכמו שראה שהוא מבצע חג'ג 'וזמן הראייה בזמן חג'ג' שונה מאלה שראו שהוא עשה חג'ג 'בשעה זמן שאינו זמנו , וכן הלאה , אנו מוצאים כי לשאלתו של המביע אודות זמן החזון יש את היתרונות שלה . האם זה דבר אחר לקרוא לו שאלה לגבי חזון התקופה , כמה מהשואלים על חזונות אומרים לך : ראיתי כאלה ואחרים, ומופתעים מלהגיד לך אירועים ישנים המתרבים לשאול על הזמן של אלרה או אומר לך : זה הוא של כאלה בשנה , וגם זה סוג של חזיונות עשוי הושגו עבור הצופה, אין תועלת מן הפעולות של המוח בו ואין טעם זה עבור המעבר ובגלל זה הוא מזניח אותה , ו עדיף לספר את החזונות במעבר בזמן שנוח לו ולא להגזים בכך , וכמה מחברים הצהירו כי ביטוי החזונות עדיף לאחר עלות השחר ולפני שהשמש זורחת משתי סיבות : ראשית : איש החזון זוכר החזון לא שוכח לא לקח להם הרבה זמן אחרי , ואת השני : יחסיו חוצים זה זמן טוב יותר מאחרים להשתתף הבנה של שני המעברים , עליו השלום, אמר לו 🙁 אלוהים יברך האומה שלי Bkorha ) (1 ), ולעניות דעתי הצנועה n כי הקצאת הזמן ללא זמן ההעדפה לפעם אחת על פני האחרונה היא יחסית ומשתנה מאדם לאדם, וזאת בשל הרגל המעבר מלכתחילה . האם דבר אחר צריך לעשות בזמן , יש הסבורים כי חזון היום חזק יותר מחזון הלילה, וגם זה אינו הוכחה חותכת לכך , וחלקם אמרו : הוא נותן לה את מה שהיה מנמנם , ובתוך שלי הדעה, הדבר החשוב הוא לקצץ את החזון אם החזון , מכיוון שהנפש עשויה להיות עסוקה בבכאלח בחיי העולם ומכיוון שמלכות הרואה קרובה אליו ומכיוון שיש בו משהו רצוי למהר , כגון דחיפת טוב או אזהרה מפני חטא וכדומה (2). ____________________ (1) הוא מסופר על ידי האימאם אל-טירמידהי בספר המכירות, פרק על מה שמגיע מוקדם בסחר – התייחסות קודמת – והוא סיפר ​​על ידי אבו-דוד בספר הג'יהאד, פרק על חדשנות בנסיעות – התייחסות קודמת – , והאימאם אבן מג'אה סיפר את זה בסעיף סחר המסחר על מה שמבקשים מברכת בכור – התייחסות קודמת וזה סיפר על ידי אחמד במוסנד שלו במוסנאד של עשרת המיסיונרים של גן העדן וממוסנאד של האימאם עלי בן אבי טאליב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – התייחסות קודמת – והוא נאמר על ידי אלדראמי בספר האדונים , פרק, אלוהים יברך את אוממה שלי בכורה – התייחסות קודמת . (2) ראה : אל- נוואווי על ההסבר של סאהיח מוסלמי – התייחסות קודמת – (15/35) ** צוטט מאת ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…ההקלה אחרי מצוקה ומצוקה 99 – – בסמכותו של ח'אלד בן יזיד אל-אזדי, אמר לי עבדאללה בן יקוב בן דאוד, אמר : אבי אמר שהמהדי נעל אותי בבאר ובנה כיפה מעליו, ו נשארתי שם במשך חמש עשרה עולי רגל עד שעברה הירושה של אל-רשיד, וכל יום ניתנו לי כיכר וכוס מים הוא הנחה את זמני התפילה. כשבא ראש ראש שלוש עשרה צליינים אליי בשנתי ואמר : אנחנו על יוסף, אדון, אז הוא הוציא אותו מתחתית חלול וענן סביבו. הוא אמר : הודיתי לאלוהים ואמרתי : הנרתיק הגיע. הוא אמר : נשארתי בסביבה ולא ראיתי כלום, אז כשבא ראש השנה זה הגיע. הבא אמר לי : אלוהים יביא אותו לפרג 'שיש לו משהו כל יום ביצירתו. הוא אמר : ואז הקמתי מעגל ואני לא רואה כלום. ואז הגיע זה שבא אחרי השנה ואמר : יהי המצוקה בה נסעתי תהיה הקלה יחסית, אז הוא מפחד, והזר יבוא. : כשהפך לנאודה, חשבתי שאני עוזן מתפלל חבל שחור של לי ואמרתי לי : אני אקשיח את קרבו, ועשיתי את Vokhrgeony כשפגשתי את ה- Vantlgulwa Pei של סינקופה האור האופטית, והוצג לי בחינם על הטוב ונאמר לי : שלום מפקד המאמינים, אמרתי : ברד אל המפקד הנאמן אלוהים של רחמים וברכה להיות עליכם , מהדי אמרו : אני לא בתוכה. אמרתי : שלום עליכם, מפקד נאמנים, וחסדי אלוהים וברכותיו עליכם הו, אל-האדי אמר : אני לא איתו. אמרתי : שלום עליכם, מנהיג הנאמנים, ורחמיו וברכותיו של אלוהים. הוא אמר : אל-רשיד, אז אמרתי : אל-רשיד. הוא אמר, יא יעקב, בן דוד, אלוהים לא התערב לאף אחד, אלא שנשאתי לי ילדה על צווארי הלילה, והזכרתי שנשא אותי על צווארך ונפלתי בשבילך מהמקום בו הייתי והוצאתי אותך החוצה. הוא אמר : כיבד אותי והתקרב למושב שלי. הוא אמר : ואז יחיא בן חאלד התחפש לי כאילו הוא חושש שהוא התגבר על מפקד הנאמנים בלעדיו, אז פחדתי ממנו, אז ביקשתי את החאג ', אז הוא נתן לי אישור, והוא עדיין התגורר במכה עד הוא מת שם (1)….

…עוזרת בית אם חלמת שאתה עוזרת בית, פירוש הדבר שתהיה לך עבודה קשה שתיקח את כל זמנך ותעשה כיף לדבר נהדר. אם אתה משתמש בסוכנת בית זה מעיד על כך שנוחות יחסית תתאפשר עבורך . ~ עוזרת בית : אישה נהגה לנהל את ענייני הבית .~…

…קבוצה סודית אם חלמתם על קבוצה סודית כלשהי, הדבר מעיד על גוף רגיש ונרגש, ועל בעל גוף זה לטפח רעיונות פרקטיים ולא אנוכיים, וייתכן כי בקרוב תהיה לו הזדמנות ליהנות מהנאות כנות ומעליונות מוסרית רצויה . יש דמיון של חברות אגואיסטית החובבת לקשירת קשר להצטרף לקבוצה סודית . נשים צעירות צריכות לשים לב לעצותיהן או לאפוטרופוסיהן שמא ייכנסו להרגלים מבישים אחרי החלום הזה . אם בחורה פוגשת את מנהיג הקבוצה, עליה להתנגד בזריזות ומוסרית לפיתויים שהועלו בצורה מבריקה ובולטת מול המצטרפים למינה . אשר אליה, אם היא מאמינה שאמה הצטרפה לקהילה, וכי היא עושה כל שביכולתה כדי לגרום לאמה להסוות את עצמה כאשר התמסרה אליו, פירוש הדבר שהיא תהיה מלאת אהבה כלפי הוריה, ו ובכל זאת היא תלחץ את ליבם מכאבי תופת כתוצאה מאי ציות פזיז . אבל אם אתה רואה או שומע שמנהיג הקבוצה נפטר, אז זה מנבא מתחים קשים והמבחנים יסתיימו בצורה יחסית טובה ….

…אז מי שרואה את השחר הפך, אם הוא חולה, מחלתו מסתיימת במוות או ברווחה . אם הוא מתפלל באותו בוקר עם אנשים, או רוכב למסע, או יוצא לחאג ', או הולך לגן עדן, זהו מותו, טובתו של מה שהוא עושה לטוב ואור הקבר . ואם הוא שואב מים למאכל או קונה שיער, אז הבוקר הוא ההקלה שלו ממה שהיה בו מהמחלה, ואם הוא ראה שאסיר עזב את הכלא, ואם הוא ראה שזה סביר לנסוע ביבשה או בים , מוחו נעלם והוא ישתחרר, ואם יראה זאת על ידי אשתו, הוא יפרד ממנו ונפרד מכיוון שהיום מבדיל בין בני זוג למונוליטים, ואם הוא רואה שחוטא, ללא תשומת לב, פסול, או כופר בתשוקה, הוא יחזור בתשובה על מצבו ויתעורר מרשלנותו וחושך . ואם יראה שהוא מקופח או סוחר שסחרו קפא ושוקו מופרע, שווקיהם יעברו ופרנסתם תתחזק . ואם מישהו שיש לו אויב לא מאמין שמחפש אותו, או יריב לא צודק שמחפש אותו, יראה זאת, הוא ינצח את אויבו ויחפש את הזכות עליו. על גורלם של אנשים, ומה נמצא בעירנות . ומי שרואה שכל העידן הוא לילה ולא יום, תושבי אותו אזור יחוו עוני, רעב ומוות . ואם הוא רואה שכל העידן הוא לילה, והירח וכוכבי הלכת סובבים סביב השמים, אז תעשה עוול לאנשי המקום על ידי שר או סופר ….

…מי שיראה שהתחייה קמה, הוא יזכה לניצחון ולהצלה. אם הוא מאנשי צדק, ואם הוא בין אנשי השחיתות, אזי זו אזהרה בפניו מההשלכות של כך. ומי שרואה את זה קם במקום, אז הצדק מפושט במקום ההוא. אם אנשיו לא צודקים, הוא יתנקם בהם או שלא מדכאים. הוא קם עליו לבדו, תאריך היעד שלו קרוב, ומי שרואה משהו כמו לנשוף בתמונות, השמש שעולה ממערב, יציאת החיה וכו '. או אזהרת הסולטן לגבי תחיית המתים או משהו אחר, או נסיעה כללית לחאג 'ופגישת הבריאה כדי לתת דין וחשבון לצדק מאלוהים אדירים שיהיה בעם עם אימאם צודק שבא לפניהם או יום נהדר שהם יהיו עדים למי שראה את זה כאילו לקח את ספרו עם שבועה זכתה לשבחים ושבחים טובים ומי שלקח אותה לשמאלו נספה מחטא או מעוני וצורך…

…סובה הוא בחלום הגשמה של הבטחה, ומי שרואה את הבוקר במצב גרוע מעיד על חוסר האמון או חוסר הציות שלו . ולראות את הבוקר של אנשי החקלאות מוכה . ומי שרואה שמשהו אבד לו ומוצא עם שחר, אז הוא יוכיח ליריבו את מה שהוא טוען בעדות העדים . ומי שרואה את הבוקר מופיע והיה חולה, מחלתו מסתיימת במוות או ברווחה . אם אנשים מתפללים לפאג'ר, המתינו לטיול, צאו לחאג ', או תלכו לגן עדן אם הוא מת . אם הוא ראה שאסיר ייצא מהכלא . ואם מישהו ראה זאת, הוא היה נפרד ונפרד מאשתו, מכיוון שהיום מפריד בין בני הזוג והמונוגמיים . ואם הוא רואה כי אשם חסר תשומת לב חוזר בתשובה מרשלנותו . ואם סוחר רואה שהסחר שלו קפא, הוא מזיז את שוקו ומחזק את פרנסתו . ואם הציבור רואה זאת והם נמצאים במצור, במצוקה, בדיכוי, בצורת או במריבה, אז הם יעזבו את כל אלה ויימלטו מכך ….

…רוודה : לגבי גן הילדים בעל המהות הלא ידועה, שאפשר לתאר את צמחיו רק על ידי הירקרקות שלו, הוא מעיד על האיסלאם על רעננותו ועליצותו הטובה . זה התפרש על ידי הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, וזה מציין את האיסלאם לכל מקום של סגולה ומקום בו מציית לאלוהים, כמו למשל קברו של שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, גילוח הדיקר ומסגדי הטוב, וקבלת אנשי הצדק, על אמירתו עליו השלום : ~ מה שבין קברתי לדוכן שלי הוא גן של גן עדן ריאד ~. ואמירתו, עליו השלום : ~ הקבר הוא גן מגני גן העדן או בור מבורות האש .~ אל-ראודה עשוי להתייחס לקוראן ולכל ספר על ידע וחוכמה, על פי אמירתם , ספרים הם גן הילדים של חכמים והנאתם של תלמידי חכמים . והגן עשוי להצביע על גן עדן ועל גן הילדים שלו, כך שמי שיוצא מאחו לביצה, או לארץ שחורה או שרופה, או לחיים ולעקרבים, או לאפר או לזבל, או לנפילה בים, אני אסתכל על מצבו, ואם הוא ד עיד, החלף את גן העדן באש ובייסורים. . אם הדבר נראה עבור מוסלמי חי, הוא עזב את האיסלאם בבגידה או כפירה . או מתוך הקלטות שלו והמתכונים של משפחתו גדולים וחטאים . באשר למי שרואה את עצמו בגן אוכל מירקותיו או אוסף את מה שיש בו, אם זה היה במהלך החאג ', או אם הוא היה בו במהלך החלום, הוא היה קורא לחאג' . אם הוא היה במכה היה כשיר לבקר בקבר הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, הדבר נעשה בשבילו והוא ביקר בקברו, ומה שהוא אכל או אסף יהיה פרס ותגמול עבורו . אם זה נראה על ידי כופר שלא אימץ את האיסלאם מבגידתו ונכנס לאיסלאם בחזהו, ואם הוא היה חוטא, הוא חזר בתשובה ממצבו ועבר מהערבוב שלו, ואם הוא היה תלמיד של ידע וקור '. הוא השיג שלפי מה שהוא אכל ממנו בחלום או שילב אותו, אחרת זה יהיה הפרס של התכנסות בה השתתף ביום או מחר בלילה שלו, כמו יום שישי שהוא עדים לו, הלוויה ש הוא מתפלל או קבריהם של אנשים טובים הפוקדים אותו ….

…70 – אל-מנסור ראה בשנתו ונאמר, אך הוא צעק בטלפון ואמר : באשר לאדון השתיקה והתנועה, המאניה היא מידה רבה של פוליתאיזם עליך, נשמה. אם אתה עושה רע, ואם הנשמות שלך מסתדרות טוב, זה בשבילך. סמכותו היא עם משתתף, פאר השמים והארץ, ועוגן ההרים, המסור לאסטרונומיה, אמר אל-מנסור : זה הזמן לנוכחותי ולסוף חיי . הוא היה בדעת לפני שומת Qasra, אשר נבנתה מניירה ב שבה חלום הוא מזועזע, אמר באביב : אוי Aarabie ~ ראיתי בחלום הייתי בהלם , ראיתי להפסיק לומר בארמון הדלת הזאת, הוא אומר : אם הייתי במשפחת האייפד הזו של הארמון ואווו לו את משפחתו ואת בתיו והפכתי לראש הארמון אחרי שמחת הילוד (3) הוא בונה עליו את חייליו, כך שהוא לא נשאר בחפרפרת למעט פחות מ שנה עד שחלה בדרך לחאג ' , והוא נכנס למכה עם קבורה כבדה , והוא נפטר במוצאי שבת, ונאמר לשבעה ימים מד'ו אל-חיג'ה , והאחרון שדיבר היה שהוא אמר : אלוהים יברך אותי לפגוש אותך . נאמר : הוא אמר, לורד, שאתה אסאטק בהרבה דברים רק אתאאטק מאוהב בך תעודה על דברים שאלוהים אבל אלוהים מושיע . ואז הוא מת . כיתוב הטבעת . הביטחון של אלוהים ב עבדאללה האמינה . על מותו שישים – בן שלוש היה בשנה על מפורסמים , עשרים ושתיים מהן הם שנות יצירה , ובאן אל מואלה נקבר במכה ….

…עמידה בערפאה : זה עשוי להצביע על צום, מכיוון שמה שנדרש ממנו הוא לעמוד ולצפות כאשר השמש שוקעת ושחר שחר, ומשלמים ממנה אם השמש שוקעת . אם השחר נשבר עליו ואינו עומד שם, אז הוא מתגעגע לחאג ', כמו האדם הצום, עם צוםו, הוא רואה את תרדמת השמש . אם הוא נעדר, מותר לו לאכול ולשתות . ואכילה היא סיבת החיים והתנועה שמשלמת מי שעומד בערפה . אולי העמידה בערפה הצביעה על הפגישה עם אהובת הקברים ואלף הזרים . מכיוון שאדם, שלום עליו , נפגש בערב לאחר ההפרדה עם Arafah, ובגלל זה הוא נקרא Arafah, כי הם למדו להכיר אחד את השני . מי שיעמוד איתו בבוא הלילה עד אור הבוקר יגיע ממי שמחפש צרכים עם המלכים ואחרים, הוא יבין מה נדרש . הבנתי . ומי שמגיע אליו במהלך היום הקרוב, הוא לא יקבל את מה שהוא מקווה ואסר על מה שהוא מבקש, במיוחד שהמילה פרת היא בשם ערפאת . וערפה עשוי לציין את עונת השוק ומועד המכירה . אם היה עומד בזה עם רדת הלילה הוא היה מרוויח ומרוויח בקנייה ומכירה של זה . ואם עמד על אחוז ההצבעה בשעות היום, הוא הפסיד בכך . יום ערפאה עשוי להצביע על יום שישי מכיוון שהם מסכימים על הכשרון, פגישת הבריאה וחובת ההטלה . זה עשוי להצביע על יום הפסקת מלחמה . עשוי להצביע על מיקום הקהל במהופך ואלוהים יודע הכי טוב…

…ומי שיראה שהוא בשוק והחמיץ את העסקה שלו, אז הוא יתגעגע לחאג 'ולמה שהוא מקווה למעשים נכונים ….

…זחילה של זחילה למלחמה בחלום מעידה על עצב וכנות בחיפוש אחר ידע וכסף, ואולי זה מעיד על הכנה לחאג 'או עדי העונה . אם אדם זוחל לבד, הוא מסכן את נפשו או את כספו במשהו שהוא אינו יכול לסבול ….

…דגלים : על הבגד זהו מסע לחאג 'או מערבה, ובגדי החלוק מציינים את השגחת האפוטרופסות לאלו שהיו בקרב אנשיה, במיוחד עבור אנשי הטיפוח והחרוש, והפוריות של את הסונה עבור מי שלא היה בקרב בני עמה . על נשים להגדיל את התהילה וההנאה . ומי שייתן צוואה יקבל כסף מסמכותם של לא ערבים או דהימים . בגדי ההליכה מעידים על השוטים, ואנו מבקשים מפלט אצל אלוהים מהם . והשתקן טוב והעלה את המוניטין שלו, והמנגינה שונה לגביו, חלקם אמרו שזו האישה, וחלקם אמרו שזו האש, וחלקם אמרו מחלה, וחלקם אמרו זה אפוס . נאמר שהדוקר מעיד על חג'ג ', והם נבדלים לגבי הצהוב של זה, חלקם שנאו את זה, וחלקם אמרו כי חרסינה צהובה לא שונאים ולא משבחים, והאדום היה חידוש עולמי של זה שלבש את זה ….

…הדגלים על הבגדים ייסעו לחאג ' . ומי שרואה שהוא לובש בגד דק מתחת לבגדיו, אז יהיה לו כסף לחסוך, ומיטתו תהיה טובה יותר מפתיחותו, ואם הוא לובש את זה על בגדיו, הרי הוא לא מוצא חן בעיניו ושגה בטעותו הדת, היא ציבורית בהוללות, ושמלה חצופה עדיפה על שמלה דקה . אם אישה רואה שהיא לבשה בגד דק, זה כבודה, ואם היא לובשת בגד עבה, זו העבודה הקשה שלה . והבגדים השזורים בזהב ובכסף טובים בדת ובעולם והשגת מוות . ומי שחושב שהוא לובש בגדים רכים בעלי ערך רב, זו עדות טובה לעשירים ולעניים . מבחינת העבדים זה מציין את החולים . לבישת בגדים חדשים לאדם העשיר תשפר את פרנסתו, שכן לעניים יש עושר, ולחייב הזכות להוציא חוב . ומי שמתרחץ ולבש בגדים חדשים, צערו נעלם, ויהיה לו טוב . ומי שעושה שטיפה ולא לובש בגדים חדשים, מה שהוא מקבל מפרג 'לא עומד בענייניו לפי מה שהוא מסכים איתו . אם הבגדים החדשים נקרעו ונקרעו, וכמוהם לא ניתן לתקן בערות, אז הם מצביעים על כך שלא נולד ילד לבעליו, ואם ניתן לתקן אותם, הלובש מכושף . ומי שלובש שני בגדים, שחוקים וקטעים, זה מותו . ומי שיראה שהוא לובש בגד בלוי, הוא יהפוך עצוב וחולה . ומי שרואה שבגדו נקרע בטעות, רוחבו ייקרע ויפגע על ידו של אדם רשע, ואם הוא נקרע לאורך זמן, פקודתו תשוחרר ממנו . ואם הוא רואה שבגדו נקרע, אז דתו תקרע או פרנסתו תפחת . טלאי הבגדים המכוערים מעידים על אובדן ואבטלה . ומי שרואה רטיבות בבגדיו, הוא נשאר במסע, והוא נעול על משהו שדאג לו, וזה לא נעשה בשבילו אלא לאחר שהתייבש הבגד . ומי שרואה את זה כאילו הוא שוטף את בגדיו או את בגדי הזולת, הדבר מעיד על הנטל והנזק אליו נחשף בפנסיה שלו, ומעיד על הופעתם של דברים נסתרים . ומי שרואה שכל בגדיו נלקחו מסמכותו . מי שרואה שהוא מבזבז בגדים, זה סימן טוב, אלא אם כן האדם שחולם הוא עני, עבד, אסיר או חייב . ומי שיראה שהוא לובש בגדי נשים, ובמצפונו שהוא מחקה אותם, הוא יסבול מסמכות קשה ונוראה . ואם הוא יראה שלבש בגדי נשים, ויחשוב שיש לו נרתיק, אז ישתנה מצבו ויהיה מאכזב . ומי שרואה שיש עליו לבוש לא ידוע, אז ליבו מסובב אותו כרצונו . ומי שרואה שהוא אוכל את בגדו, הוא אוכל מכספו . אם הוא רואה בחלום כלב לבוש בגד צמר, הדבר מעיד על הוגנות וצדק של הסולטאן . אם הוא רואה אריה לובש בגד כותנה או פשתן, הרי שהוא שליט לא צודק השודד את כספם של אנשים . והבגדים הכחולים הם ענן ואשליה . ומי שיראה שהוא לובש בגד פשתן, הוא יקבל כסף מכובד ומחיה מכובד . והסרת בגדים מלוכלכים בחלום, הסרת דאגות, כמו גם שריפתם . אכילת בגדים חדשים זה אכילת כסף חלאל, ואכילת בגדים מלוכלכים זה אכילת כסף אסור . וקניית בגדים שחוקים לא אוהבת את הפרשנות, ובלאי הוא עוני . ובגדים ירוקים טובים כי הם בגדי אנשי גן העדן . אם מישהו רואה בגדים ירוקים, זה מעיד על דת, כוח ופולחן מוגבר בקרב החיים ומצבם הטוב של המתים עם אלוהים אדירים . לבישת ירוק למחייה מעידה על פגיעה בירושה, ומציינת בפני הנפטר שהוא יצא מהעולם הזה כשאהיד . והפרשנות לירוקות היא האיסלאם, ואם הוא חושב שהוא השיג את זה בשנתו, הוא אדם אדוק ודת . הקור מעיד על טובת העולם הזה ואחריו . הבגדים השחורים הטובים ביותר הם חילול השם, וזה פרשנות חזק יותר מצמר . וקור המפוספס בדת טוב יותר מאשר בעולם הזה, וקור מאשר תלתן הוא כסף אסור, ואם הוא מכותנה, זה כסף דתי עולמי ….

…המדרגות : זה מציין את הסיבות לגובה, לגובה ולרצון בעולם הזה ולהבא, על פי אמירת מעריב : מידת כך וכך עלתה, וכך וכך הוא בדרגה גבוהה . וזה מצביע על ההכתבה והשכנוע של האמרה הקב~ה : ~אנו נשאוב אותם מהמקום שהם לא יודעים .~ אולי זה הצביע על שלבי הנסיעה ועל בתיהם של המטיילים שהם יורדים על מעמד המעמד ושלב הבמה . אולי מסומן בימי החיים שהובילו למטרתו . הידוע בו מציין את משרת הבית ואת משרתו של בעליו ואת חייתו, כך שמי שעולה בגרם מדרגות לא ידוע, אבדוק את עניינו, ואם הוא יגיע לקצהו והוא חולה, הוא ימות. אם הוא נכנס לחדר שמעליו, נשמתו הגיעה לגן עדן, ואם הוא כלוא בלעדיו הוא ימנע ממנו לאחר המוות. מסע שהוא יצא אל פניו והגיע לפרנסה אם המסע שלו היה בכסף, ואם זה היה למעט אחר, הסקתי את מה שהוא הוביל או פגש בזמן עלייתו, מה שמעיד על טוב ורע ועל מילוי ומחסור בצרכים, כמו אם הוא פגש ארבעים איש או מצא דינרים על המספר הזה, אז אלה חדשות טובות בדיוק למה שהוא יצא, ואם המספר היה שלושים, הוא לא עשה את זה, כי השלושים היו קצרים , והארבעים הושלמו, זה הושלם על ידי אלוהים אדירים למשה בקשיים, אפילו אם מצא שלושה והסתלקותו הייתה בהבטחה שניתנה לו, כי אלוהים אדירים אמר בשלושה : ~ זו הבטחה ש אינו שקרי . ~ כמו כן, אם יאשר את הופעתו ועזיבתו לחאג ', הוג' שלו הושלם עבורו, ואם לא קיווה לשום דבר מזה, והוא לא ראה שבחודשי החאג 'הוא ישיג סמכות ו הגבהה, דרך מדינה, פתווה, אורטוריה, או קריאה לתפילה על המגדלור, או שהיא בורחת מהעניינים המפורסמים המפורסמים . באשר לירידה במדרגות, אם הוא נוסע, הוא בא ממסע, ואם הוא מוזכר כמנהיג, הוא יעזוב את הנהגתו . והוא היה מבודד מעבודתו, ואם הוא היה רוכב, הוא הלך ברגל, ואם הייתה לו אישה חולה, היא תאבד, ואם הוא היה החולה שהיא נראתה, ואם הוא הולך לבאר – מקום ידוע, או למשפחתו ולביתו, או להרבה קש או שעורה, או למה שמעידים על כסף עולמי והנפקותיו הוא התאושש ממחלתה . ואם ירידתו הייתה ממקום לא ידוע שאינו מכיר, או מדבר, או לאנשים מתים שהכיר מאלה שקדמו לו, או שנפילתו הייתה קרע, או שהוא נפל ממנו לחור או לבאר או קבור, או לאריה שזלל אותו, או לציפור שהוא חטף, או לספינה עוגנת שהורידה אותה או, להצטופף מעליה, והיא הלכה בו, כי המדרגות הם ימי חייו וכל שנשלח אליו מהם הוא מותו כשהוא הושלם וימיו פג . אם הוא נשמע ער ממחלה, והוא היה עריץ או לא מאמין, אז הסתכלתי על מה שהתגלה לו, ואם זה מעיד על טובות כמו המסגד, הפוריות, הגן, ההדחה וכדומה, אז הוא בטוח וחוזר בתשובה, והוא יורד ממה שהוא ועוזב אותו ומנתק אותו גם אם ירידתו היא כנגד מה שמעיד על גדלות גדולה וחטאים גדולים וחוסר אמון, כמו יהירות ואש גדולה מפחידה, אריה, נחש, ומלכודות גדולות , כי זה נמשך אליו ולא נלקח לפתע עד שיוחזר לו מה שמתכלה בו, והוא נענש איתו ואינו מסוגל לברוח ממנו . בניית המדרגות חודשה, כראיות לטובות מעידות על שחיתותה, אם זה היה מחלב זה היה טוב, ואם זה היה מלבנים, הוא לא אהב . חלקם אמרו : התואר הוא לעשות מעשים טובים, הראשון הוא תפילה, השני הוא צום, השלישי הוא זקאת, הרביעי הוא צדקה, החמישי הוא חג'ג ', השישי הוא ג'יהאד, והשביעי הוא הקור'. an . וכל המראקים הם מעשים טובים, כי הוא, השלום והברכה עליו, אמר : קרא ותרכך : עולה ממנה אם זה מחימר או מחלב, טוב בדת ובאסלאם, ואין בזה טוב. אם זה מלבנים, ואם הוא רואה שהוא בחדר ללא מרגרינה ואין בו שום שלום, הרי זה שלמות דתו וגובה דרגתו אצל אלוהים, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אנחנו להעלות דרגות של מה שאנחנו רוצים . ~ סירי החימר עשויים מחימר . למושל יש גובה וגאווה עם חובות, וסוחרים סוחרים עם דת, גם אם הם עשויים אבנים, כי זה הגובה של קשיות הלב . ואם זה מעץ, אז זה בצביעות ובצביעות . אם זה מזהב, הוא משיג מצב, פוריות וטוב . ואם זה היה מכסף, אז הוא היה משיג את המשרתת שלי עם המספר של כל מרגרינה, ואם היא הייתה של אפס, אז הוא היה משיג את טובין העולם הזה . מי שעולה למרקה ייהנה מהבנה וחוש שיעלו אותה . ועל התואר נאמר שהוא אדם סגפן שסגד, ומי שקרוב אליו היה זוכה לגובה ולסגפנות, כי הקב~ה אמר : ~ אלוהים מרומם את האנשים שביניכם , ואת אלה שהגיעו לידיעה בדרגות .~ וכל תואר עבור המושל הוא שנה . וסולם העץ : אדם רזה וצבוע, ועולה בו הוא בניין בכוונה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ או סולם בשמיים והיית קורא להם בסימן .~ נאמר כי העלייה כוללת עזרה של עם עם צביעות, ונאמר כי מדובר במדריך טיולים . אם הוא עולה בה כדי לשמוע את דברי האדם, אז הוא מכה בסמכות כשאמר : ~ או שיהיה לך סולם בו הם מקשיבים, שומעיהם יבואו עם סמכות ברורה .~ אדם אמר לאבן סירין : ראיתי כאילו אני על גרם מדרגות, אז הוא אמר : אתה אדם שמקשיב לאנשים . שלום עלי אדמות הוא מחלה, והקמתו היא בריאות . טאק : רחב הוא עדות לנימוסים הטובים של אישה, וצר הוא עדות לנימוסים הרעים שלה . אם גבר רואה שהוא יושב בלהקה צרה, אז הוא מתגרש מאשתו בגלוי, ואם עמדתו על הלהקה רחבה, אז האישה משתחררת בסתר מבעלה . התפקיד הוא נשיא שאושר על ידי משק הבית ….

…ומי שרואה את אחד מסימני תחיית המתים משהו כמו לנשוף בתמונות, זריחה משקיעה ומחוצה לחיה, וכדומה, אז פרשנותו היא פיתוי בו עם ייגווע ואחרים יינשאו, והמבקש צריך לחזור בתשובה והאנטיכריסט יוצא מאיש כפירה ואשליה שמופיע בעם, והנשיפה בתמונות היא מגפה או אזהרת הסולטן בתחיית המתים או משהו אחר, או תחיית המתים שיש בארץ, או נסיעה כללית לחאג 'והתכנסות אלוהים אדירים כדי להפריד בין מערכת המשפט ויצירת העם כדי להסביר צדק מאלוהים אדירים שיהיה אצל אנשים עם אימאם צודק שבא לפניהם או יום נהדר שאנשים רואים ועדים לו ….

…אפר : נאום שווא שלא מרוויח מכך . ומי שמדליק אש בשער הסולטאן, הוא ישיג רכוש וכוח . אם הוא רואה אש גבוהה ובהירה שיש בה אור גדול לטובת העם, אז הוא איש מלכות בעל תועלת . אם הוא רואה שהוא יושב עם אמירה על אש שמצילה את תושביה, זאת ברכה, ברכה וכוח, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אשרי האש והסובבים אותה .~ ואם הוא ראה שריפה, הוצאתם אותו מביתו, הוא היה משיג מדינה, סחר או כוח בסחר. אם הוא ראה אש שנפלה מראשו או יצאה מידו והיו בה אור וקרניים, ואשתו בהריון, היא ילדה ילד, והיו לו חדשות טובות . אם הוא רואה להבת אש בפתח ביתו ואין בה עשן, עליו לבצע את חג'ג ' . אם הוא רואה אותה בביתו, הוא מתחתן בבית ההוא . אם הוא מקלקל אש בלילה חשוך, הוא משיג כוח, ניצחון, הנאה, חסד וסמכות, על פי סיפור משה, עליו השלום . ומי שרואה בחצאיתו אש בוערת, אשתו תישא אותה אם הוא כשיר . אם הוא ראה אש יורדת מהשמים ושורפת אותה והבערה לא השפיעה עליו, אז החיילים היו יורדים לביתו . אם הוא רואה אש יוצאת מאצבעו, אז הוא סופר לא צודק, ואם זה יוצא מפיו, זו גומה . אם זה יוצא מכף ידו, הוא יצרן לא צודק . ומי ששורף אש בחורבן וקורא לזה אנשים, הוא קורא להם להטעות ולכפירה, והוא עונה לו מפציעתו . ומי שיראה את ביתו נשרף, ביתו ייהרס בקרוב . ואבן סירין בא לאיש ואמר : ראיתי כאילו אני מתפלל עם הפחד שלי באש, אז אחד מהם נפל לתוך האש והיא נשרפה, והאש פגעה מאחר . אבן סירין אמר : יש לך בקר על אדמת פרס, ומחציתם הוחלפו ונעלמו, וקצת מהחצי השני נפגע . זה היה כך . ומי שיראה כאילו הוא באש ולא ימצא את חירותו, הוא ישיג צדקה, מלך וניצחון על אויביו, על פי סיפורו של אברהם . ומי שרואה אש מכבה או להבה או רוע, הוא יחיה בפרעות, בסכסוכים ובמצוקה במקום בו היא נכבתה . ומי שרואה מדליקה אש בביתו, אנשיה ידליקו על ידו, היא מכובה, כי ערכי הבית ימותו, ואם זה במדינה אז זה מותו של מנהיג העולם שלו . אם הוא נכבה בגינתו, זהו מותו או מות משפחתו . אם הרוח כיבה ויש רוח בביתו ומאירה אותה, הגנבים נכנסים לביתו . אם הוא ראה שהוא מדליק אש והיה ער במלחמה, אז אם הוא נכבה, דיכוי, ואם הוא סוחר, הוא לא ניצח ….

…כרישה היא פרנסה בחלום מאדם חירש . ונאמר : מי שאוכל אותו אוכל כסף אסור ומכוער בכיעור, בשבח אי הוגנות או גניבה . ואם הוא אוכל אותו מבושל, הוא חוזר בתשובה ומחזיר תמורת כסף לא חוקי . ומי שלוקח כרישה, הוא אומר אמירה שהוא מתחרט עליה ….

…אידוי: מי שרואה בחלומו שיש בו קיטור, ואז הוא מדבר מילים איתן הוא משבח את עצמו, גאה ונופל למצוקה וייסורים . אם נמצא קטורת מלבדו, אז הוא שומע אמירה מכוערת ואפלה, ואם הוא רואה שהוא עדיין אדים, אז הוא אדם שמגביר בגידה וחוסר מוסריות . אידוי הוא יובש ואכזריות ….

…מחלת ציפור היא בזויה של הציפורים, וראייתה בחלום מעידה על עם שאין בו יצורים וחסרי תועלת בהם . וראיית הכאב הזה מעידה על כיף, משחק, שמחות, תענוגות וניצחון על האויבים . לראות את שליטי הסולטנות מציפורים בחלום זה מרושע, במצוקה ובטיפש . לראות את מה שנוח לאדם הוא עדות לבעלים וילדים, ולראות את מה שאינו חיבה לאדם הוא עדות לקיום יחסי מין עם הפכים ושאינם ערבים . ולראות אלקזיר עדויות למפלצות ואוויר . וראיית העיכוב, התהילה והעוצמה, התועלות והפרנסה . לראות מה אוכלים בשר זה יתרון קל . ולראות את זכר הציפור הוא זכר, והנקבה היא נשים . והאנשים הלא ידועים הם זרים, ורואים מה טוב ורע בהקלה אחרי קשיים, או שקל אחרי קשיים . לראות את מה שמופיע גם ביום וגם בלילה הוא עדות לעזות ולעוצמת הבקשה . לראות מה מופיע בלילה ושוכן ביום מעיד על הגנה . לראות מה רע וללא טוב מעיד על האויבים . ומה שטוב ללא רע, חזונו מעיד על ביטחון מפני פחד ופרנסה כדין . לראות את מה שמופיע בשריפה ושוכן בלילה מעיד על פרישה של עבודות שונות ורגלנות אחר החדשות . לראות מה אין ערך להתעורר אם יש לו ערך בחלום מעיד על צביעות וצריכת כסף שלא כדין, ולהיפך . לראות מה לא עף כשהוא טס בחלום, מעיד על שבירת הברית וחוסר המוסריות ולהיפך, לראות את מה שמופיע בזמן ללא זמן, ואם זה הופיע בזמן בטרם עת, זה היה עדות להוצאת הדברים במקום ולא אחר מאויבים וחדשות משונות, ולהעמיק במה שלא נוגע לאנשים . לראות תושב במים זה אנשים שמרוויחים מכך כסף, או אנשים של אדיקות וטהרה, וזו אמירה כללית על ציפורים – מדד למה שלא מוזכר -….

…המשורר : איש גאו אומר את מה שהוא לא עושה, ושירה היא אמירה כוזבת, ומי שרואה שהוא אומר שירה ומבקש להשיג אותה, אז הוא מעיד בשקר. אם הוא רואה שקרא שיר במועצה, זו חוכמה שנוטה לצביעות, ואם הוא שומע שירה, הוא משתתף באסיפות בהן אובדן שקר. ומי שרואה את עצמו זר ונהיה רהוט, אז הוא כבוד, כבוד או מלך, כדי שלא יהיה לו שידוך אם הוא שליט . ואם הוא היה סוחר, אז הוא היה מוזכר בעולם הזה כמו גם בכל מלאכה ….