…ומי שרואה את יוסף, עליו השלום, הוא יסבול מעוול, מאסר וריחוק מקרוביו, והוא נזרק לבושה, ואז יבוא למלך והאויבים נכנעים לו . נאמר בביטוי כי האח הוא אויב, וזו עדות לשפע הצדקה לבעליו, שהרי הקב~ה אמר : ~ותן לנו נדבות .~ נאמר שאנשים מסוימים ראו כאילו יוסף, עליו השלום, נתן לו את אחד העבדים שלו, והוא הבחין שהוא נעשה אקספרסיבי . מסופר כי איברהים בן עבדאללה אל-כרמאני ראה כאילו יוסף עליו השלום דיבר אליו, אז הוא אמר לו שילמד אותי את מה שאלוהים לימד אותך, אז הוא עטף את החולצה שלו, אז הוא התעורר והוא היה אחד המביעים . בסמכותו של אבן סירין היא אמרה : ראיתי בחלום כאילו נכנסתי למסגד, אז הייתי עם שלושה שייחים, ולצעיר היה פנים טובות לידם, אז אמרתי לצעיר : מי אתה, שאלוהים ירחם עליך? הוא אמר : אני יוסף. אמרתי : האם אלה שייחודים? הוא אמר : אבותי אברהם, יצחק ויעקב, אז אמרתי שהוא לימד אותי את מה שאלוהים לימד אותך. הוא אמר אז הוא פתח את פיו ואמר : תראה מה אתה רואה, אז אמרתי אני רואה את הלשון שלך, ואז הוא פתח את פיו ואמר : תראה מה שאתה רואה, אז אמרתי ללחייך, ואז הוא פתח את פיו ואמר : תראה מה אתה רואה, אמרתי אני רואה את ליבך ואז הוא אמר, ~אל תפחד~, ומה שהיא אמרה לי הפך לחזון, אלא כאילו הסתכלתי על זה ביד ….
חולם על אמי אומרת לי שהיא שונאת אותי
(90 פירושים ומשמעויות של חלומות על אמי אומרת לי שהיא שונאת אותי)…טיהור כאשר שליח האל, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, שלח את הערבים. תפיל בן עמר אל-דוסי יצא עם המוסלמים והלך איתם עד שהתקרבו לטליה והלך עד שמצאנו, ואז קובה עם המוסלמים ליונה. הוא אמר לחבריו שראיתי שראשי מגולח ושציפור יוצאת מפי ושאישה פגשה אותי והכניסה אותי לנרתיק שלה וראיתי את הבן שלי דורש ממני נמרצות ואז ראיתי אותו נעול במקומי. הם אמרו טוב, ראיתי, והוא אמר: באשר לי, טיפלתי בזה. הוא נפגע ממה שקרה לי, אז הוא הרג את הטפיל כשהיד עם היונה ופצע את בנו קשה, ואז הוא שאב ממנו ואז הרג את שנת ירמוך…
…** חזון הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, של פולשי הים .. אחד החזון שהתגשם הוא חזון הנביא, תפילת האל ושלום עליו, של פולשי הים שפלשו לקפריסין בזמן עותמאן – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – ואלה שפלשו לרומאים בזמן מועאוויה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו -. בסמכותו של אישק בן עבדאללה בן אבי טלהא בסמכותו של אנאס בן מאליק – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – הוא אמר : כאשר שליח האל, שיהיה עליו תפילת האל ושלום עליו, היה הולך לקובה, הוא היה נכנס אום הרם כופף את מלאחן והאכיל אותו, ואום הרם היה נתון לפולחן של אבן אלסמית, אז נכנס אליה שליח האל, יתפלל האל. יום אחד היא האכילה אותו וישבה עם ראשו ושליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ישנה ואז התעוררה מצחוק . היא אמרה : אז אמרתי : מה מצחיק אותך, שליח אלוהים? הוא אמר : (בני עמי הציעו לכובשיו למען האלוהים שרוכבים על דחף מלכי הים האלה על המשפחה או שהוא אמר : כמו מלכים על המשפחה ) יצחק הטיל ספק, אז אמרתי : שליח אלוהים, התפלל לאלוהים שיעשה אותי לאחת מהן, הוא קרא לה, ואז הניח את ראשו והוא ישן, ואז התעוררתי מצחוק, ואמרתי : מה גורם לך לצחוק שליח אלוהים? הוא אמר : ( אנשים מהעם שלי הציעו לי פשיטות למען אלוהים כמלכים על המשפחה או כמו מלכים על המשפחה. ) כפי שאמר בראשונה, היא אמרה : אמרתי : שליח אלוהים, התפלל לאלוהים. לעשות אותי ביניהם. הוא אמר : ( אתה אחד הראשונים ) הוא אמר : רכבתי על הים בזמן מועאוויה. היא נפלה מהאופניים כשיצאה מהים ונספתה . תועלת :::: אום הרם בינת מילחן היא אחותו של אום סלים והיא דודתו של אנאס בן מאליק . אל-בוכרי תרגם את החדית 'הזה באומרו : ( פרק חזון היום ) הוא אמר : אבן עאון אמר בסמכותו של אבן סירין : חזון היום הוא כמו חזון הלילה. אל-חאפיז אבן חג'אר הזכיר בסמכותו של עלי אבן אבי טאליב אל-קייבראני כי אמר : אין הבדל בפסיקת הביטוי בין חזון היום והלילה לבין חזון הנשים והגברים . ובסמכותו של זייד בן אסלאם, בסמכותו של אתאא בן יסאר, שאשה שדיברה איתו אמרה : שליח האל, שאלוהים יברך אותו וייתן לו שלום, נרדם ואז התעוררתי מצחוק ו אמר : האם אתה צוחק עלי שליח אלוהים? הוא אמר : ( לא, אבל מכמה מבני עמי שמוציאים פשיטות בים כמו מלכים על המשפחה. ) היא אמרה : ואז הוא נרדם ואז התעורר מצחוק אז אמרתי : הו שליח אלוהים, אתה צוחק אליי? הוא אמר : ~ לא, אבל מאנשים של האומה שלי שמביאים את פולשים בים, והם חוזרים לאחר כמה שלל אשר נסלחים. ~ אמרתי : הייתי מתפלל לאלוהים לגרום לי מהם, אז הוא קרא לה. הוא אמר : אתא בן יסאר אמר לי, הוא אמר : ראיתי אותה בין הפולשים שאלמונדהיר בן אלזובייר פלש לארץ רום והיא הייתה איתנו והיא מתה על אדמת רום ….
…בחזון הנביאים והשליחים בכלל ובחזון מוחמד בפרט שמעתי את אבו בכר אחמד בן אל-חוסיין בן מהראן אל-מקרי, הוא אמר : קניתי משרתת שלדעתי טורקית, והיא לא דע את לשוני, ואני לא יודע את לשונה, ולחבריי היה שכן שמתרגם ממנה, אמר, אז יום אחד היא ישנה, אז הבנתי בזמן שהיא בוכה והיא בוכה ואומרת : הו אדוני, לימד אותי את פתיחת הספר, אז אמרתי לעצמי, אני מסתכל על הזדון שלה, אתה יודע את הלשון שלי ולא מדבר איתי, אז החברים שלי התכנסו ואמרו לה : לא ידעת את לשונו ואת הזמן , איך אתה מדבר איתו? והמשרתת אמרה : ראיתי בחלומי איש כועס והרבה אנשים היו מאחוריו בזמן שהוא הלך, אז אמרתי מי זה? הם אמרו משה, עליו השלום . ואז ראיתי אדם שהיה טוב ממנו ועם אנשים בזמן שהוא הלך, אז אמרתי מי זה? אז הם אמרו מוחמד עליו השלום והברכה, אז אמרתי שאלך עם זה, אז הוא הגיע לדלת גדולה שהיא שער גן עדן, אז היא דפקה והיא נפתחה עבורו ובשביל מי הוא נכנס, ואני ושתי נשים נשארנו, אז בדקנו את הדלת והיא נפתחה, ונאמר שלמי שטוב לקרוא את פתיחת הספר ניתן אישור, אז הם קוראים ונותנים להם אישור, ונשארים אני . אז הוא לימד אותי את פתיחת הספר, אמר, ולמדתי אותו בקושי רב, וכששמרתי אותו הוא נפל מת . פרופסור אבו סעד, שאלוהים ירחם עליו, אמר : חזון הנביאים, שיהיה עליהם תפילת אלוהים, הוא אחד משני דברים, הן חדשות טובות והן אזהרה . ואז יש שתי שביתות : אחת מהן היא שהוא רואה נביא במצבו ובמראהו, שכן זו עדות לטובתו של אדם החזון, לגאוותו, לשלמות מעמדו ולניצחונו על מי שנמצא נגדו, והשני רואה אותו משנה את המצב בפנים זועפים. נביא, מצביע על כך לבגוד מזכיר ואת האמנה כדי להוקיע את פסוק : ( אכפת הדברים Nqdahm הברית ואי האמון של הפסוקים של אללה ולהרוג את הנביאים שלא בצדק ). זה בסך הכל, ולגבי הפרטים : אם היה רואה את אדם, עליו השלום, במראהו, היה מגיע למנדט גדול אם היה ראוי לכך . כי אלוהים אדירים אומר : ( אני ח'ליף עלי אדמות ) , ואם הוא רואה שהוא דיבר איתו, הוא יקבל פתק של הקב~ה באומרו : ( ואדם ידע את כל השמות )….
…האב רחום לבין שייח אצילי לא השאיר בנו למקום הנידח, במדבר במדבר למכה , בלי כמהה אליו ואת נזכרת בו , וכן מבלי לבקר אותו מעת לעת , ועל אחד הביקורים האלה , ואת ילד גדל ועבר , הוא סבל את מה שאביו עשה במרדף ועבודה , דעת חברון – עליו השלום – שהוא מצווה לשחוט את הבן הזה של בנו , וכשנביאי האל ישנו בעיניהם ולא ישנתי בליבם , אז (את חזון הנביאים הוא התגלות ), וכן כי הסיבה חברון נחוש ליישם את הפקודה של לורד שלו , והוא לא משבח אותו על קביעה זו , כי ישמעאל הוא לבדו , וכי הוא בורך שייח גדול , על שימון – שש שנים ישן ראש הגיל , וכן לאחר שקיווה לו עבור שנים ובמשך שנים , למרות כל זה , חליל אלוהים נחוש להשיג מה נעשה , את האמונה של המאמינים , ואת הכניעה של מוסלמים s ל אלוהים לבדו , ההוכחה וצייתנות האולטימטיביות עם סדר אלוהים , זה האיסלאם בפרט , שכן האסלאם הוא וצייתנות כדי אלוהים , המהווה את הדת ואחרים הראשונים , וזה תואר אלוהים – את הקב~ה – זו , באומרו הקב~ה ( זו מכה שמוצגת ) מסורת אבט פסוק 106 כי חברון, אך הנוף המציג זאת הוא שבנו יהיה טוב לב יותר וקל לו לקחת אותו בכוח ולשחוט אותו בכוח . בואו נקרא את הפסוקים הנדיבים האלה ( והוא אמר שאני הולך לאדוני , הם ידריכו אותי , אלוהים נתן לי מהצדיקים , אז הטיפנו לו נער שהוא היילם , וכשהוא הגיע איתו את הס ' אני , אבא שלי אמר שאני רואה בחלום שאני שוחטים אותך , אז נראה מה שאתה רואה . הוא אמר, אבא, לעשות מה שאתה מצווה , תוכלו למצוא אותי, אם ירצה השם, מן המטופל. , כאשר הם הפכו מוסלמי וגבעה על המצח , ונדנה כי חזון אברהם אישרר באמת טובי נדסי נדזה , זוהי מכה שהוצגה , ושחיטה גדולה של וודנה , והשארנו אותה באחרים , שלום על אברהם , כמו גם אנו גומלים למוטבים , הוא היה אחד מאמנינו , והענקנו ליצחק נביא צדיק )….
…מה הדעה שהמחבר מאמץ בנוגע למי שמפנה ואז יש לו חזון? לנוכח המספר הגדול של השואלים בנושאים אלה , במיוחד בנות שפונות אליהם מציעים , והם מבקשים מאלוהים למענם ומבקשים מאלוהים להראות להם חזון שעוזר להם לדעת אם המועמד הזה טוב להם, וחלקם מהם עשויים להפוך את החזונות שנוצרו בנסיבות אלה בסיס לתגובה או קבלה מחזר זה !!! ולמי שמופתע מפעולות הנשים, אני מוסיף לזה ואומר שיש אבות שניגשים אליו ופונים לבתו, והוא כותב לי ושואל אותי אחרי איסתחרה על חלומות שהוא ראה, והם יכול להיות חזונות, בעוד שהוא מבולבל לפניה. האם הוא מבלה את הדרשה או מגיב למחזר? יש לי כמה הפסקות כאן. אני מקווה להרהר ולהרהר בזה למי שנמצא תחת התיאור הקודם : 1 / מי שמציע לה מחזר, עליה ללכת בדרך הידע ולא לחלום !! 2 / למי שהציג בפניה, התייחס לשאלה לגבי דתו, אופיו ונאמנותו, בדרך כלל זה נעשה על ידי האפוטרופוס, מאב, אח או דומה, ואחרי השאלה הוא לוקח את דרכו של איסתרהרה ו אין שום התנגדות לחזור על זה, ואחרי זה הוא מסתכל על דעת הנערה, ואחרי החזון המשפטי הוחלט והוחלט על צו שלה, ולכן החלטתה היא מושכלת ונבונה, ולא על חלומות או חזונות . 3 / שמתי לב להרבה נשים שכותבות לי, במיוחד נשים, שהן מקבלות יתר על המידה את הפונים אליה מוקדם, ומפעילות טיעונים לא הגיוניים, כולל : לימוד, גיל צעיר, זיקנה מעט של הארוס, היעדר כספי, תעסוקה או אילן, וכמה נערות אלה מסרבים ללא סיבה, אלא משום שהיא לא למצוא מישהו מייעץ לה או דוחק אותה לקבל, ואת Messenger, אולי התפילות של אלוהים עליו השלום, אמר על בתולה : ו שלה האוזניים הן שתיקתה … כראיה לצניעות, או חוסר היכולת להכריז על אישור, ולכן הסובבים אותה חושבים שהיא דוחה. זה מזמין אותי לומר שלאפוטרופוס יש משימה גדולה לנהל את הנישואין ולחתום עליהם, או לעכב אותם – אם תרצו . 4 / אסור לאפוטרופוס של אישה או ילדה לכלול חלומות או חזונות בקבלת ההחלטות שלו, בלי הסכמה או בלעדיה, ורוב החלומות שנראים ונולדים בנסיבות כאלה הם כמו התסכולים מהדיבורים. של הנשמה . 5 / בנות לא צריכות לוותר על הגיל הראשון שלהן, ולדעת שככל שעידן הנישואין מוקדם יותר, כך טוב להן יותר, ועם אהבה, חברות, פשרה והבנה עם הבעל, היא יכולה לדון בכל נושא. ללמוד, להשלים את לימודיה, או לעבוד …. וכו '. 6 / הניסיון הצביע על כך שאישה מעדיפה נישואין, או הריון ולידה, יותר מאשר ללמוד או לעבוד, ולכן אני לא רואה סיבה שבחורה לעכב את נישואיה בתואנה של סיום לימודיה, ומה היא עושה שמישהו יגיש בקשה לכך? ואיך יודעים שהנאום ימשיך לדפוק על דלתה? שאלו רבים מאלה שהתגעגעו לנישואין, או שהתגעגעו לתור הזהב של הנישואין, וסירובם נבע מעבודה, גיבוש עצמי או לימודים, ותגלו שרובם, ורובם, מאחלים שהם נשוי ויש להם משפחה וילדים . 7 / אין זה דרישה שמי שמזמין את בנותיו של אלוהים, או אבות או אמהות, יראה חזון טוב, ומה אם הוא ראה חזון כה טוב; זו לא דרישה שהוא יודע את הפרשנות הנכונה שלה, או שיודיעו לו מהמעבר. הביטוי עשוי להיות מנוגד למצב, או נעדר מהאמת – וזה אפשרי מהביטויים – הם בני אדם שעושים טעויות וסובלים, ואין כל גבול למעט נביא . 8 / לרוב החלומות שנראו אחרי איסתחראה אין מעט מקום, אם לא קיים, כנות ליושר. אז מי שמפנה אליו, או מי שמבקש משהו, אז החשיבה מתמקדת בזה, במצב של התעוררות ולפני השינה, וזה גורם לאדם שמחפש איסטיכאראה לראות משהו שקשור לנושא איסתכארה שלו, וזה בגלל חשיבה על זה, בעוד שבעליה חושב שזה חזון כנה, וזה חייב לבוא לידי ביטוי. ולקחת החלטה על בסיס האור שלה, אבל מה שאני רואה זה חלום מקטרת . 9 / ההפשטה עשויה לראות חזון בו אין סמלים ישירים של הנושא המופעל מטעמיו, שכן כאן עשויה להיות לו משמעות בחזונו שיכולה להיות משמעות לחילוץ, וכל זה על פי הביטוי של זה שמביע את החזון . 10 / יכול להיות שיש איזשהו סוג של חזון שיש לו משמעות חזקה עבור החילוץ; וזה אם הרואה היה אדם רחוק מהמבוקש, והוא לא ידע על החדשות שלו שהתחדשו והוחזרו לשמה, ואז הוא ראה מבקשים חזון שקשור ישירות לזה, את מה שהוא העלה למענו, וזה מוחזר וקורה מאוד, ובחזון מסוג זה יש מידה רבה של אמיתות, במיוחד אם הרואה ידוע ביושרו ובצדקתו . 11 / אולי אחד הדברים המצחיקים על מה שנאמר כאן הוא מה שנאמר על ההודים הקדומים, שהם נהגו לומר : הלילה מביא לנו עצות, וזה שהם מגלים דרך חלומותיהם אינדיקציה לטובתם או לרעה שלהם מזל, ומשמעות זו קיימת במשמעות של חזון טוב ולגיטימיות לחפש אותו, ליידע אותו ולהמתין למימושו ….
…אבו בכר מוחמד בן עבדאללה בן קורייש אמר לנו, הוא אמר לנו כי אמר לנו אל-חסן בן סופיאן, אמר לנו אישק בן איברהים בן מוכאולד אל-הנזאלי, הוא אמר ווהאב בן ג'ריר אמר לנו, הוא אמר שאבי אמר לנו, הוא אמר שמוחמד בן. אמר לנו אישאק, הוא אמר שמוחמד בן איברהים בן אלחרת אל-תימי סיפר לי על מוחמד בן עבדאללה בן זייד אל-אנסארי, בסמכות אביו, אמר : באתי אל הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום אותו, ואמר לו מה ראית מהקריאה לתפילה, והוא אמר שהחזון הזה נכון, אז קום והשליך אותו על בילאל, כי הוא השמיע ממך קול . הוא אמר כך שעשית . הוא אמר: עומר אבן אל- חטאב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, הגיע כששמע את קריאתו של בילאל לתפילה מושך את בגדו ואמר : הו שליח אלוהים, ראיתי מה שעבדאללה בן זייד ראה . הוא אמר : הוא אמר : השבח לאל, זה מוכח . ואבו בכר אמר לנו, הוא אמר, אמר לנו אל חסן בן סופיאן . בסמכותו של איסמעיל בן עובייד אל-חרני בסמכותו של מוחמד בן סלאמה, בסמכותו של מוחמד בן אישאק, בסמכותו של מוחמד בן אברהים, בסמכותו של מוחמד עבדאללה בן זייד אל-אנסארי, בסמכותו של אביו שאמר : שליח האל, תפילת אלוהים ושלום עליו, השתמש בחצוצרה וציווה על הפעמון, אז ישנתי וראיתי אדם עליו שני בגדים ירוקים נושאים פעמון. אז עבדאללה, אתה מוכר את הפעמון, הוא אמר, ומה אתה צריך לעשות עם זה? אמרתי שנתקשר אליו להתפלל, הוא אמר, האם אני לא אגיד לך מה יותר טוב מזה? אמרתי שכן . הוא אמר: ~אתה אומר שאלוהים גדול.~ ואז הוא לימד אותי את מילות הקריאה לתפילה, ואז הנייה הלך ולימד אותי את דברי האיקמה . כשהתעוררתי באתי אל הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום ואמרתי לו . אז הוא, עליו השלום, אמר : אחיך ראה חזון, אז הוא יצא עם בללט למסגד, והוא זרק אותו אליו, אז שהוא יקרא לזה, כי הוא קרא קול ממך, אז הלכתי יצאתי איתו, אז התחלתי למסור אותו וקראתי לבילאל, ואז עומר אבן אל-חטאב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, שמע את הקול, אז הוא יצא ושליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום , אמר : הו שליח אלוהים ראיתי מסור כזה . פרופסור אבו סעד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר . מי שראה שהוא נתן את הקריאה לתפילה פעם או פעמיים, וערך וערך תפילת חובה, סיפק לחאג 'ולעומרה, כי אלוהים אדירים אמר : ~ ותגרום לעם לקרוא לחאג' .~ ומכיוון שערפאת נקרא ומחזיק פעמיים ….
…הו אחמד, קח את הנווט הראשון 68 – אבן אל-ג'אוזי נאמר בסמכותם של כמה מעובדי אל-מו'תאדיד שאמרו : אל-מו'תאדיד ישן בזמן האמירה (2) כשפנינו את שלו במיטה, הוא התעורר בבהלה, אז הוא צעק עלינו, אז באנו אליו ואמר : וזה שופט, ללכת החידקל, ואת הספינה הראשונה שאתה מוצא ריקה יורד, כך להביא לי הנווט שלה ולשמור על הספינה . אז הלכנו במהירות ומצאנו נווט בשומרון (3) ריק ומשופע, אז הח'ליף הביא לו צעקה גדולה, ורוח הנווט כמעט כבתה, אז הח'ליף אמר לו : אוי לך, קיללת, תאמין לי על הסיפור שלך עם האישה שהרגת היום, אחרת זה היכה בצווארך. הוא אמר : אז חטא אז אמר : כן, מפקד נאמנים, היית היום זה קסם בחוקי כך וכך, אז הלכתי לאישה כמוה, לבושה בבגדים מפוארים ותכשיטים ומהות רבים, אז אני הסתכל עליה וכבש אותה והדק את פיה וטבע ולקח את כל התכשיטים והבדים שהיו עליה, ופחדתי שאחזיר אותו לבית שלי כדי שהחדשות שלה יתפרסמו, אז רציתי ללכת איתו לוואסיט, אז הם פגשו אותי. המשרתים לקחו אותי . הוא אמר : איפה התכשיטים שלה? הוא אמר : בחזה הספינה מתחת לעגינות . לאחר מכן הורה הח'ליף להביא תכשיטים, אז הוא הביא אותם, ואם יש הרבה תכשיטים ששווים הרבה כסף, אז הח'ליף הורה לנווט לטבוע במקום בו האישה טבעה, והוא הורה לקרוא משפחת האישה שתגיע עד שתקבל את כספי האישה . אז הוא קרא לכך במשך שלושה ימים בשווקי בגדאד וסמטאותיה, והם באו לאחר שלושה ימים, ולכן שילם להם את מה שהיה מתכשיטים ודברים אחרים שהיו לאישה, ושום דבר לא עבר מזה . אמרו לו עובדיו : הו מפקד נאמנים, מאיפה ידעת זאת? הוא אמר : ראיתי בשנתי באותה שעה קשיש לבן ראש, זקן ולבוש שקורא : הו אחמד, קח את הנווט הראשון שיורד מהגבעול ועצור אותו והחליט על הבשורה על האישה שהרג היום ושדד אותה ואז הציב לו את הגבול וזה מה שראית ….
…התרופה היא בחלום ביטחון מפני פחד . אדם בא אל אבן סירין, אלוהים אדירים ירחם עליו, ואמר : ראיתי בחלום שנחש תקע אותי על אגודל היד שלי, אז בלעתי אותו, אז לקחתי אפרסק והכנסתי אותו לי פה . אז הכאב שכך ואני זיכה אותי, אז אבן סירין אמר, אתה אדם מעורב עם רשעים, והוא לא אהב את האפרסק, אז הוא אמר : אני רואה שאתה תופס משהו שאני לא יודע מה זה ….
…קריאת הקוראן הקדוש בחלום היא כבוד, הנאה וניצחון . ואם הוא קורא את הקוראן ללא קוראן, אז הוא אדם שמתווכח על אמת וטענתו היא אמת, והוא מאמין נערץ שמצריך טוב ואוסר על רע . אם הוא רואה שהוא מדקלם את הקוראן והוא יודע מה הוא מכיל, הוא שפוי . ואם הוא רואה שמקריאים לו את הקוראן והוא לא מקבל את זה, אז הוא פוגע בסמכות או מעונש מאלוהים אדירים . ואם אמי הייתה רואה שהוא קורא את הקוראן, הוא ימות . ואם הוא רואה שהוא משלים את הקוראן, אז יש לו הרבה תגמולים עם אלוהים ומקבל את מבוקשו . ומי שרואה שהוא כותב את הקוראן בחימר או צדף, אז הוא מפרש אותו בדעתו שלו, ואם הוא רואה שהוא כותב אותו על הקרקע אז הוא כופר . נאמר כי קריאת הקוראן ממלאת את הצרכים ומנקה את הדרך . ומי שרואה עם חסר פניות שקורא את הקוראן, אז אלה אנשים עם תשוקות שסטו מהם . ומי שראה שהוא שינן את הקוראן אך לא שינן אותו, תינתן לו נחלה . ומי שרואה שהוא שומע את הקוראן, סמכותו חזקה והמסקנה שלו בסדר, והוא נחסך מעלילות האכזרים . ומי שראה שהוא קורא משהו מהקוראן וחולה, אלוהים אדירים ירפא אותו, כי הקב~ה אמר : ( ואנחנו שולחים מהקוראן מה זה ריפוי ורחמים למאמינים ). אמירת הקוראן מעידה על שפע המעשים הטובים והדרגות הגבוהות ….
…זה יתרון שהמעבר צריך להשלים את קריינות החזון, אז מה היה בהתאם לעקרונותיו ושואף לבטא אותו, ומה היה מחוצה לו, אז בטל אותו ממנו, ואם אתה אומר לו חזון והיא ראתה את מה שהיא שונאת, ואז היא לא מסתירה את זה, אלא מכירה את החזון בביטוי טוב, כך שהמחפש יבין את זה וחלקם אמרו שהוא חוצה את החזון הטוב ומשאיר אותו כך שהרואה יורה אזהרה, תשובה, ונדבה ….
…מי שרואה מנגן שזורק אותו לעבר טירה או עיר המיוחסת לאיסלאם, הרואה יקבל ממנו מילה שיש בה מחסור באיסלאם, וזה עלול לפגוע באנשי המקום ההוא, אז שיראה מאלוהים, ו אם הוא זורק את זה לעבר הכופרים או למבצרם, זה עדות לכך שהקשת עומדת בדת האל שונאת משהו אחר ….
…ש : האם יש חזונות אמיתיים או צדיקים שאדם שונא? C : חזיונות של טוב, כאמור לעיל יש בו אזהרה, כולל מה מבטיח, וגם את סוג האזעקה שונאת את החוזה, וראית את שלום הנביא עליו שוורי עבדי נשים אולה לו להרוג חבריו של הקרב האחד , והאינטרס הזה מאחורי , מכיוון שזרוע הנשק כולל ליפול אליו גם אם לא יהיה לו טוב יותר מי שתקף אותו שיהיה זה ריכוך וידידותי אליו , ויהיה ערני לטובת זה ….
…באשר לצמרמורת, חלק מהמביעים אמרו שזה מעיד על יראת אלוהים אדירים ורכות הלב, משום שהקב~ה אמר: ~ ספר דומה לספר השני, עורותיהם של יראים אדונם רועדים ממנו, ואז עורותיהם ולבם מתרככים לזכר אלוהים שהוא הנחיית האל. ~ אולי חזונותיו הצביעו על מה שהיא שונאת לראות בחיים הערים ….
…טלאי אם אתה חולם שאתה לובש טלאי על בגדיך, המשמעות היא שתבצע את חובותיך ותעשה אותן ללא צביעות וצביעות . אם אתה רואה אחרים לובשים טלאים, העוני והצורך יתקרבו אליהם . אם ילדה תגלה טלאי על שמלתה החדשה, היא תיתקל בצרות בדיוק כפי שהיא מדמיינת את הרגעים המאושרים בחייה מתקרבים . אם היא תנסה להסתיר אותה, היא תוכל להסתיר חלק מהתכונות הרעות שלה מהחבר שלה . אם בחלום היא תופרת טלאי, היא תעשה מעשים וחובות שהיא שונאת . אם עקרת בית חולמת שהיא מלבישת את משפחתה, זה מצביע על כך שיש קשרים רגשיים חזקים שקושרים אותה עם ביתה . זה גם מנבא עוני ומחסור ….
…נמלים בחלום הן אנשים חלשים, אנשים מודאגים, וחיילים ומשפחה חוצים אותם . ומי שראה את הנמלים על מיטתו, רבים מילדיו . ומי שרואה את זה עף ובמקום הוא חולה, הוא ימות או ייסע . זה מעיד על פוריות ופרנסה כי זה יכול להיות רק במקום שיש פרנסה . ואם המטופל יראה שהנמלים עוברות בגופו, הוא ימות . ומי שרואה נמלים יוצאות ממאורתן, הוא יקבל אותן . ומי שרואה נמלים יוצאות מבית, משפחתו אומרת על המוות . אם לנמלים יש כנף, הן מעידות על הרס חיילים רבים . ומי שרואה נמלים שנכנסות לביתו עם אוכל יגדיל את טובת ביתו, ומי שרואה נמלים מוציאות אוכל מביתו יהיה עני . והיציאה של הנמלים מהאף, מהאוזן או מאיברים אחרים בזמן שהם מאושרים, מעידה אפוא על מות הרואה כהיד . ומי שראה שהוא הרג נמלה, הוא חטא בגלל עם חלש . ומי ששומע את דברי הנמלים ומתאים לאמירות, הוא יקבל את זה, אחרת הוא יזכה לפריון ולטוב . הנמלים הגדולות של הלוחמים הורגות אותם, החולים הם מתים, ומי שרוצה לנסוע עייף ואבד ….
…החזון של ילדה רזה לאב Balastsaga דבר קיץ עמ' האבן Nawfal – אללה עשוי להיות מרוצה ממנו – מבן קיץ אבא הילדה הרזה אמו האשים לוד היה עבדול Muttalib אמר : רצופים שנתי Quraish עור Jdbh Oqahlt ו להשיל את העצם , היא אמרה : בזמן שאני משקר הו אלוהים, או מהום אם אני עם טלפון מפורסם שצועק בקול סהל אומר : הו, קורייש, הנביא הזה נשלח ממך, וזה במהלך עזיבתו, אז הוא חי בטוב ופוריות . אל תראה ממך אדם גבוה ולבן עצם שמרסק שתי עיניים , מתגאה בו ושנה מוקדשת לו , אבל תן לו להציל אותו ואת בנו ולפנות אליו מכל בטן אדם , לא פליסקנאה של מים פגעו מן טוב כדי לקבל את הפינה , ולאחר מכן נבחרו בקפידה פעמים House שבע לחיות עד אביו האף-בי-איי Felictsag גבר שמאמינים אנשים , לא כוללים הטהור וטוב עצמה , לא Vgshm אם אתה אוהב ואתה לחיות . היא אמרה : אז הכרת האל הפכה לאישה מפוחדת. העור שלי ומוחו עמדו. החזון שלי נקטע, אז ישנתי בנהרות מככה . אז, הקדוש ואסור, אם הוא נשאר עם אותו , הוא abtahi אלא אם הוא אומר את זה הוא shaybah של שבח , מדובר shaybah , ואת קוריש הושלם איתו . הוא בישר לו כל הבטן של היערכות גבר ולדבר וקיבל תאוצה ואז ואחר כך עלו אביו Qubais והכה אנשים קבורים סביבו פעם לממש בחיפושם עד העוני לשיא Vacetknoa Jnabiah ואיתם Messenger של שלום אללה עליו, אשר כי ביום שגולם עלול להתעורר או ייסורים, אמר עבדול מוטאליב : הו אלוהים גבר על אלכאלפ הגלאי קורבה אתה העולם הוא מורה ומנהל הוא מבולק והולה עבדאק ואמאאק בדחירת אהרמק מתלוננים בפניך בשנתם שעשויה אוקלהט לנעול נעלי בית , וסאם אלוהים Amatarn והגיתה נורא Mgdakka , מה Eu אף הרחיק את השמים Pmaiha Okz העמק Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, היא אומרת עבדול Muttalib : ברכות לך, אבא אל-Bathaa , הנאא , כי הוא , עבור חיית אנשי בתות, ובזה כתוב שם רקיפה : בשיסה אל-חמד, שאלוהים ישקה את העיר שלנו. איבדנו את החיים ואת המים שמתחת. אז המים והעצים חיו בשטף של אלוהים עם המוצלח. אין שום דבר עם צדק או סכנה, וב חדית זה מוזר כי אנחנו מסבירים את זה בקצרה , אומר : עבד אל-Muttalib אמא היא מעשה סוני . והחליף את אפסט . ודילול העצם גרם לו להיות חלש ממאמץ . והיפנוזה זמן שינה ושחר ראשון . הלה עוררה השראה להאצת מילים . והיה – מוגבל – גשם ופורי , לא מעט יותר גשמי אוטם ופוריות . והעצמות בהצטרפותם לעין חזקות יותר מהגדולות . חלקם רזים בגוון . והנחר הגבוה . ואומר : יש לו גאווה שמצערת אותו, עליו להסתיר ולא להתגאות בה . הסונה היא הדרך . מדריך אותו , כי הוא , אנשים מראים את זה . תנו להם לזרוח , עם סיין ואת שין , כי הוא , לתת להם לשפוך , כלומר , אז תן להם לשטוף . ואז חטא, כל הקלה והקלה . וכל פאשט ושיבה אל-חמאד הגדיל את התואר עבדול מוצאליב . והיא סיימה אותו , כי הוא , שהם כולם הגיעו . ומגבלת הזמן לשתיקתו ואומרו : ייסורים, כלומר קרבה . יש צורך בתכונה . והתירוצים בחצרות . ושנת הבצורת והמצוקה . והוא מתכוון לפירים וכפכפי הכבשים והגמלים . וקלקל המון . אין צפוף . והרעש הוא מים זורמים מאוד . ושייח שייח ' . ואלז'ל כל עננים שחורים מאוחרים וג'וני . אמירתו : בקולו של סאהל, הכוונה בו במתוק . ואמירתו : אדם גבוה, כלומר הוא גבוה, ואם הוא גבוה מדי, נאמר שהוא ארוך עם דגש . והוא אמר : תן לו ללכת , הדליף הוא ההליכה האיטית , שנאמר : הוא הולך כשהוא הולך והסירה הדורגת . והיא אמרה : וב אותם טהור וטוב ושמחה – אומר שליח השלום אללה עליו – ואומרים : Mviodh , Mufiod הוא אחד שפגע לבו – לב – הכאב של . פאניקה, סיפוח, פחד ופאניקה . והוא אמר : העור שלי עמד, כלומר הכווץ, ונאמר : היא רצתה לעצור את השיער שלי, אז הוא קם מבהלה . ואלוהים שוטט בראש ונבוך מחומרת הרגש . ואמירתה : כך גם הקדושה והאסור , זה מלהשבע על ידי משהו אחר חוץ מאלוהים וזה התנער , וזה קרה מזה בזמן הבורות, ואם זה פוליתאיזם . ואמרתה : הם קבורו סביבו, כלומר הם הולכים בדרך לנה . והמישור המשמח הוא מטוס, והטוב ביותר שהטיף לו מזיק הוא הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו. לא מן הנמנע שההקלה של הקוראיש נובעת מכך שהוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, הוא אחד המבקשים עזרה מקרבם ….
…זה ראה T – חולצה שהוא נתן סקר זה כבר נקודת אותה הוא מציג את פטירתו של הדאגה ומקבל אותו בשארה אומרת, ~ Go, כוח זה על הפנים של Bakmasa אבא ~ בפסוק ….
…הוא גם סיפר ממנו, זאת אומרת אבן טבטאבה, שאדם ביקר בקברו ועשה לו טוב לפני מותו, אז הוא שר בקברו : ( והדאגות שנשארו על אנשים … והם חיו אצלך מותנים ) והוא ראה אותו בחלום ואמר, שמעתי מה אמרתי והתשובה ואת הפרס ביני לבין התשובה ואת הפרס, אבל הולך למסגד שלי הגיעו שני rak'ahs ומתפלל כי אתה תיענה ….
…האם מותר לראות את אלוהים בחלום? התשובה לכך : כי אנשי הבעת הסכימו שזה מותר לראות את אלוהים בתוך חלום ובריאות , מלבד הרצון לראות את השלום הנביא עליו . אבן אלבקלאני אמר : ראה את אלוהים בחלום מחשבות בלב סמנטיקה מאחורי על הדברים מאשר להיות כמו כל יאת מרה אחרת , ואלוהים יודע (1). ש : מהם נימוסי הראייה הטובה? מה הדוגמה שלה? ת : החוקרים הזכירו נימוסים שמי שראה חזון צדק יעשו, כלומר : 1 להיות אסיר תודה על כך . 2 • אן אסטבר החוצה . 3 • מדברים על אן אבל כל מי שאוהב בלי שנוא . עליו השלום, אמר : אם ראית חזון של אהבה אליו הוא מאלוהים , פלייהמד מאת אלוהים וזה קורה . . ~(2) . קטעי ההתגלות מתקנים השראה כאלוהים של מגיה בלב המשרת, מילה אומרת לאדון עבדו בחלום, בעודו אומר פולחן שקט ואחרים, כולל : מפגש בין רוח חיים ישנים של המתים ממשפחתו קרוביו וחבריו , ואני אדבר בו בהמשך הפעלת יותר, בעזרת השם . כולל : את העלייה של הנשמה שלו לאלוהים לה אותו . כולל : הזנת רוח של גן העדן ואת Mhahadtha ואחרות (3) ___________________ (1). אבן חג'ר – אופ – (388 \ 12) (2) קריינים בוכרי גם להרחיב – אופ – (369 \ 12) (3) בנו של ערכים – רוח – אופ – עמ '63 ** תוך ציטוט של ד~ר פחד אל- עוסיימי…
…מבין המעלות של המתפלל Albganci 80 – זהו Nuadrh כי האישה הזקנה של הצדיק נפטרה ואישה אז פיקדון שבעה דינר הגיע מנגנון הפיקדון שלה והתלונן בפני אותו Manzl החוצה ואמר לו שמה ואת שמו של המת היה מלווה במנגנון שהוחזר אז של מחר הוא אמר לה : היא אומרת לג'יין אודי מביתי שבעה גג ח'קבט מצאת את הדינרים בשביעית בסמרטוט, אז היא עשתה זאת והוא מצא את זה כמתואר לה ….
…מהי האמת של שינה? אל-חטאבי אמר בג'ריב אל-חדית ' : זו טראנס כבד שתוקף את הלב ומנתק אותו מהידע של עניינים חיצוניים . נאמר הגדרה מוזרה, והיא : זוהי זרימת הדם לכבד ופגישתו בו אינה אלא . הוכח בסמכותו של הנביא [ יהי רצון שתפילת אלוהים ושלום עליו ועל משפחתו ] שהוא אמר : השינה היא אחיו של המוות, ואנשי גן העדן אינם ישנים . זה אומת על ידי אל-אלבני באל-סאהח [1087] וכרגע יש [ כמה תיאוריות ] שניסו להסביר שינה, כולל : תיאוריית כלי הדם : שינה מוסברת על ידי חוסר דם במוח . תיאוריה כימית : היא אומרת כי שינה היא תוצאה של השפעה של תגובות כימיות ומטבוליזם, ולכן נוצרים בדם חומרים רעילים בשפע, עוברים למוח ומגבירים את השינה . התיאוריה של פבלוב : בנוגע לסיבתיות ולעוררות . תיאוריית ריי מדס : הוא פרופסור למדעי הרוח באוניברסיטת לונדון, והוא הסביר שינה בדרך כלל, ואומר כי אדם רגיל לישון ולכן ישן, ולכן אם הוא מתרגל להשאיר שינה לאט לאט, הוא עשה לא ישן בכלל ונשאר ער . הפרעה או תמיהה זו בעניין השינה היא אצל מי שאינו מאמין בנסתר. לגבי המוסלמי והמאמין, הוא מאמין במה שהוא בא מאלוהים ושליחו, כי הוא יודע שזו החדשות האמיתיות כדי להבטיח ידע, אמת, ושלמות ההצהרה, כפי שאמר הקב~ה [ האם הוא לא דע מי נברא והוא האדיב והמומחה ] ,,,, אז הוא מאמין באמונה מתוארת במה שיפה יותר ומפורט במה שפורט, ומפקיד ידע לעולמו והאם הוא מממש את השיטה, בין אם הוא יודע את חוכמת העניין ובין אם לאו, והוא מציית לאלוהים ולחוכמתו, החוק והחוק שלו, מצבו הוא מה שאמרו המלאכים : [ תהילה לך אין לנו שום ידיעה חוץ ממה שלימדת אותנו שאתה היודע, החכם ]. היה מודע לכך ששינה היא תחילה עניין מביך בהתקפה שלה על האדם ושליטתו בו וניתוק הקשר של אדם זה עם העולם החיצון, ללא ולו רצון קל של האדם, ויש הממתינים שעות ולא מגיעים אליו, ועשויים להיות בוא אליו בזמן שהוא לא רוצה אותו, וחלק בורחים מהמיטה ומהשינה מחשש למה שהיה פעם פוגע בו ומגיע מסיוטים או מ Jathoom ….
…ומי שרואה שהמחט שלו שאיתה הוא תפור נשברת ומנוקבת או נלקחת ממנו, אז הוא נפרד ומפונק, וכל מי שחושב שזה אבד או נגנב ממנו, הוא לא משלים את מה שיש בו, זאת אומרת מה הוא מתכוון לעשות, וענייניו מופרדים, והמחט מציינת את האישה להכניס לתוכה את החוט ….
…** חזונו, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, שהוא יקיף את הבית הקדוש .. ומן הראייה הנראית לעין גם חזון הנביא, שיהיה עליו תפילת האל ושלום, שהבית וחבריו היה בא ומקיף אותו. זה היה לפני אומרה של אל-חודייביה כאשר הפוליתאיסטים מנעו מהם להיכנס למכה בשנת חודייביה ושליח האל, עליו השלום והברכה, השלימו אותם בתנאי שהם יחזרו לשנתם באותה השנה ויבצעו אומרה בשנה הבאה אמר עומר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – אל הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום : לא אמרת לנו שנבוא לבית ונקיף אותו? הוא אמר : ( כן, אז אמרתי לך שנגיע אליו באופן כללי ). הוא אמר : אמרתי : לא . הוא אמר : (כי אתה בא ועטוף בו. ) חזון הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, התרחש בתקופת השיפוט, כשהוא וחבריו באו אל הבית והסתובבו בו כשהם בטוחים ולא חששו, ואלוהים הזכיר את החזון הכנה הזה באמרה הקב~ה ( אלוהים ושליחו האמינו כי חזון האמת הוא להיכנס למסגד הקדוש, ברוך השם, הוא ייפתח בקרוב. ) כיבוש זה הוא הפיוס שהתרחש בין שליח האל, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, לבין הפוליתאיסטים של קורייש. אלזהרי אמר : ~ בלי זה הוא פתח ברור. ~זאת אומרת, שלום הודאביא ומה שנפתח באיסלאם היה גדול ממנו ….
…לגבי הקשת : הוא שליח, אז מי שרואה שהוא זרק חץ אבל לא פוגע בחפץ, אז הוא שולח שליח נזקק, הוא לא ממציא אותו . אם המטרה נכונה, הוא יבזבז אותה . אם המבטא נמצא ביחד, אז זה ספר שיש בו אמת . אם הקורפוס נגמר, זה מתקבל . אם זה היה עשוי קנים לא שלמים, אמירה זו שקרית . אם הוא ביצע את מה שרצה פגע במטרה, הוא ביצע את פקודתו . אם הפין הוא חץ, אז זה לא גבר . אם מכה, עשה מה שהוא אומר . אם הוא רואה שאישה זרקה אותו והיכתה בליבו, היא מתבדחת איתו ולבו נתקע איתה . אם זו טבעת זהב, אז זה מסר לאישה או בגלל אישה . אם החצים אינם ששים, אז הם שליחים איתם עם חסד וחסד בדבריהם . אם הוא זורק את זה הפוך לצד המיתר, זה מסר הפוך . אם זה בלי נוצות, אז המסנג'ר הוא לעג . הקשת אומרת את האמת ומגיבה למי שלא מציית לאלוהים . אם הוא נפגע, לפני שאמר את זה . ואם הוא טעה, הוא לא קיבל את דבריו ….
…שינה היא נגד תפיסה, וראייה היא תפיסה, אז איך זה פוגש שינה? האימאם אל-אספרי אמר : אם השינה כללית, אין מודעות, שינה או ראייה, ואם הצגת השינה נעשית על ידי נשמה כלשהי, אז תפיסת החלום או החזון מבוצעות על ידי אחרים . לכן, החלום או החזון מתרחשים כאשר ישנים קלים . זה עולה בקנה אחד עם הרפואה המודרנית המחלקת את השינה למעלות ובמעלות הראשונות חלומות, חלומות, רגיעה ואחסון מידע מתרחשים במעבר מזיכרון קצר לזיכרון ארוך, ואם אדם מתעורר בו, הוא פעיל . ראה / עלי כמאל [93 97 ד / חייל אנואר [306 343]. נאמר גם בתשובה לשאלה הקודמת : כשם שההבנה אינה אחידה ויש לה אנשים משלה, סיבות, עכבות ועכבות, כך גם תפיסה ושינה, לכל אחד מהם יש אנשים שונים. רבים ומעטים, כוח וחולשה . נוכחות קבוצה לאחת מהן לא אומרת שכל שאר האנשים נעדרים מהאדם. חלק מהאנשים האלה עשויים להיפגש עם האחר. דווח כי כאשר הגיעו המלאכים אל הנביא [ שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום ] חלקם אמרו שהוא נרדם, ואחרים אמרו שהעין ישנה והלב ער ….