…ומי שרואה את רגלו הימנית מורמת, נשברת או נעקרת, ואם יש בה פצע, אז בנו יחלה ….

…תועלת: אם אדם רוצה לראות חזון ישר שמראה מה מצפונו, הוא ישן על שטיפה בצד ימין שלו, זוכר את אלוהים ומזמין תחינה זו המסופרת בסמכותו של ג'עפר א-סאדיק, וזה : אלוהים, מסרתי את נשמתי אליך והפניתי את פניי אליך, והפקדתי את פקודתי בידיך, ופניתי אליך עם רצון ופחד אליך, לא מפלט ואין מנוס ממך אלא ממך. האמנתי בספרך שגיליתי ובנביאך ששלחת. ברוך אדוננו ומעלה אתה עשיר ואנחנו העניים מבקשים את סליחתך וחוזרים בתשובה אליך, אלוהים, אני בורח ממך אליך אלוהים, הראה לי חזון אמיתי שאינו שקרי, טוב, נעים, אומלל, מועיל, לא מזיק . ואם הוא מתעורר, הוא זוכר את אלוהים אדירים ומספר חזון על קטע מסוים, וכל מה שהוא עובר, הוא תלוי בו ….

…ומי שראה את רגלו השמאלית נפצע, נשבר או נעקר, ואם היה פצע ויש לו בת, היא התארסה . ואם אין לו בת, תיוולד לו בת,…

…האם אדם חוטא אם הוא לא מיישם את מה שהוא רואה בשנתו? האדם הממוצע לא חוטא אם הוא לא מבצע את מה שהגיע בחלום, העניין הזה ספציפי לשליחים כי אלוהים אדירים אומר : ~ הו אבא, עשה את המצווה, ותמצא אותי, ברוך השם, מה סבלני. ~ אל-צפת 102 ההבדל הוא שכל חלומות הנביאים הם אמת, אמת וגילוי מאת אלוהים, ובאשר לבני אדם, הם עשויים להיות מה שראו חזונות אמיתיים או חלומות מהשטן או חלומות מקטרת, ולמרבה הצער כמה בורים אנשים נכנסו לצנח הזה ועשו דברים שהוכחו להם בחלום שראו, ואלוהים הוא העוזר שלנו…

…ומי שרואה שהוא נשאב מהשד, אם זה לאדם או לחיה, ואם משהו נוזלי יצא אליו מהשד, בין אם סוגו אהב או שנא, הרי זה כסף, ואם זה היה סטטי אז זה לא ראוי לשבח, ונאמר שזה תועלת שאינה תכונה של נשמה או תנועה, ואם יש בה משהו אז זה מעיד על ילד, ואם סוג כזה הוא חביב, אז זה ילד טוב, ואם זה שונא אותו, הוא יהיה ראוי לו, ואלוהים יודע מה נכון ….

…כיצד אוכל להיפטר מבעיית הציפיות לרעות סביבי , אם אני רואה בהם חלום קורע לב? זו דוגמה לשאלות רבות , ראיתי תמיד , ואני לא מסתיר אתכם שהייתי מאלה שחיו עם הבעיה הזו , כיוון שאני רואה מה יקרה לחלק מסביבי , ואז אני חי בחרדה ומחכה מה עלול לקרות, ובעיה זו קיימת גם אצל אנשים מסוימים במצב של ערנות !! מנקודת מבטי, תחושתם של משהו לפני התרחשותו עשויה להיות מסוג ההשראה ; זה שאדם מדבר על משהו ואלוהים מחיה את האמת על לשונו . הקוראן אושר בשישה מקומות . עומר בן אל-חטאב היה השראה. האמת מתבצעת על לשונו, והקוראן הסכים איתו בששה מקומות. זה הגיע בסהיה מוסלמי דרך עבדאללה בן עומר, אלוהים יהיה מרוצה ממנו. הוא אמר, אומר אומר : [ אדוני הסכים בשלושה : מקדש איברהים, הצעיף והאסרה באדר ]. כמו כן, כאשר נשות הנביא מחו עליו בקנאה, הוא אמר : יהי אדונו, אם הוא התגרש ממך, תחליף אותו לבעלים טובים ממך, והפסוק התגלה בכך . בשנת אותנטי חדית פי מוסלמי, הוא הסכים עם האיסור להתפלל עבור הצבועים [ ראה Sharh אל-Nawawi על Sahih המוסלמי 15/167] והוא גם הסכים עם בנוגע לאיסור של אלכוהול. אל-נוואווי אמר : מדובר בשש, ואין בניסוח העמית הקודם שום דבר שמכחיש אישור הולך וגובר, ואלוהים יודע הכי טוב. אני חוזר לנושא הקודם ואני אומר : זה יכול להיות בגלל סיבה אחרת, שהיא התחושה הרגישה של הרגשה כלפי אחרים, וחיים עם הבעיות שלהם, כמו שקורה לאמהות או אבות מסוימים עם ילדיהם, למשל, כך האב או האם עלולים לחוש את סבלו של אחד הילדים בזמן שהוא מנוכר, או במצוקה . הוא יכול לומר, למשל : אני מרגיש שהחזה שלי מכווץ על ידי כך וכך, והעניין הזה עלול לקרות לאחרים שמבדילים אותם במאפיינים אלה, מקבוצות מסוימות, כגון אנשי ביטחון, רופאים, מורים או אחיות ואחיות, ואחרות שיש להן תחושה לגבי מי הוא האחראי לכך . ניתן לדחוף בעיה זו בשתי דרכים : 1 / אם האינטואיציה הזו באה דרך חלום, אז הוא דחף אותה באמצעי הזהירות המוצהרים כנגד החזון השנוא, וזה דוחף את הדבר הזה שהוא חושש שיקרה, ברוך השם . ומי שנדבק בתכונה זו, חייב להתעקש על אלוהים להתפלל כדי להדוף את העניין בשמו, והוא לא יראה שום דבר מזה ברוך השם . 2 / ואם האינטואיציה הזו באה באמצעות השראה, אז הוא דחף אותה באמצעות תחנון שאלוהים יסיר ממנו את התכונה הזו, ואלוהים היה מסוגל לענות על שאלת המשרת, במיוחד לאלה שמתעקשים על תחנון, ואלוהים יודע הכי טוב ….

…ומי שרואה את האיזון, אם הוא נכון, שהוא נוטה לאחד מהצדדים שלו, אז זה מעיד על הוגנות וצדק של השופט ….

…ואל-חג'אם יתפרש על ידי אדם שהוא פקיד של הרחקה או חשבון או בעל רווח ותנאים ….

…ונאמר שמי שראה שאדם מתחתן עם אשתו, הוא ישיג את הנישואין אם ידוע ממקצועו שהוא יקבל אותם ….

וכל מי שראה שהוא אמר לו, הוא אמר שמעולם לא מתת, אז הוא ימות כשאהיד ….

הוא הרגיש שהדינרים שלו על שם השם של אלוהים ותמונת החיים שלאחר המוות שהוא מוסלמי מהבומרנג ) דת, אבל הוא מסר כופר ….

חלק מהמביעים אמרו חזון של נשיקת מי שאדם אוהב, שמתורגם לארבע הנאה וחיבה, והשגת ה 'והמסמר ….

…ומי שרואה שמישהו שם את אצבעותיו באוזן, זה מעיד על מי שמגבש את משפחתו ….

…ג'אבר אל-מג'ריבי אמר: ~מי שראה שמישהו מכה אותו ולא יודע מה הסיבה להרביץ לו, אז הוא ירוויח טוב וכסף וילבש משהו חדש. אם הוא מפחד מסקילת המכות, הוא בטוח ממה שהוא חושש . ~…

…הקאות : הראיות לחזרה בתשובה הן נעימות . אם הוא לא מסוגל ושונא את טעמו, אז הוא לא אוהב אותו, ואם הוא מקיא בזמן שהוא צום ואז מתמכר אליו, אז יש לו חוב שהוא מסוגל לשלם ולא לפצות עליו, ואז הוא חוטא בזה . אם הוא שותה חלב ומקיא חלב ודבש, הרי זו חזרה בתשובה. אם הוא בולע פנינים ומקיא דבש, אז הוא לומד את פירוש הקוראן, ואם הוא מקיא חלב, הוא מתפטר מהאיסלאם . אם הוא מקיא אוכל, הוא נותן לאדם משהו . אם הוא חוזר בהקאות שלו, הוא חוזר במתנה שלו . אם הוא שתה אלכוהול ולא השתכר והקיא, הוא לקח כסף אסור ואז החזיר אותו . אם הוא משתכר ומקיא, הוא אדם עלוב שמוציא מעט כסף על משפחתו, והוא מצטער על כך שהוציא אותו . אם הוא רואה את המעיים שלו יוצאים ממנו, זה מעיד על מות ילדיו . ונאמר שאם הוא ראה שיהוק והקיא עם שיהוק, זה מעיד על מותו . ונאמר כי מי שראה שהוא מקיא הרבה דם בצבע טוב, מעיד שיהיה לו יילוד . אם הדם זרם לקערה, הילד חי . אם היא תיסחף על הקרקע, הילד ימות במהירות . לחזון העני הזה יש כסף, והרבה מלך, והחזון הזה ראוי להאשמה לכל מי שרוצה להונות אדם, כי העניין שלו מתגלה ….

…ומי שרואה שהוא מקיא פנינים, אז הוא יסבול מפירושו של הקוראן הגדול, ואם הוא מקיא חלב, הוא ייסוג מהאיסלאם ….

…ומי שרואה שהוא מקיא את כל מה שבבטן, זה מעיד על הרסו ….

…פנינים אם הפנינים מתוח, אז בחלום זה הקוראן והידע, או ילד . אז מי שרואה שהוא מנקב פנינה, אז הוא מפרש את הקוראן . ומי שרואה שהוא בלע פנינים או מכר אותן, הוא שוכח את הקוראן . ודגל פנינה . ומי שיראה שהוא מוכר פנינים, יהיה לו ידע רב ויגדל בקרב אנשים . מי שמכניס פנינים לפיו הוא של דת טובה . אם הוא רואה שהוא מפזר פנינים מפיו, ואנשים לוקחים אותם, אז הוא שופט המנחה אנשים, ואנשים מרוויחים ממנו . ומי שרואה שהוא שאל פנינה, אז הוא נולד ולא נשאר . פנינים רבות שירתו וירשו הרבה, ולעולם יש דגל, למושל יש מנדט, ולסוחר יש סחר . הפנינה היא השלמות והיופי של הכל . ומי שרואה שהוא לעס פנינה, אז הוא מגבה אנשים בצביעות, אז אם הוא מקיא, לועס ובולע ​​אותה, אז הוא מסקרן אנשים ומנשל אותם . אם הפנינים היו קלופות ונזרקות על ידן, הוא היה חופר את הקברים . אם הוא פותח ארון ומוציא ממנו פנינים ותכשיטים, אז הוא שואל מדען על נושא . ומי שראה את הפנינים הרגיש עונג . פנינים הן כסף ומילים טובות . שרשרת פנינים היא חוזה נישואין, או שרשרת כסף, או חותם מהקוראן. ומי שרואה שהוא זורק פנינים לשירותים, הוא קורא את הקוראן ברחוב . ונאמר : מי שרואה שהוא בולע פנינים, הרי הוא חוכמה וידע משמר אותן . ומי שרואה שהוא זורק פנינה לפח אשפה או למקום בו ברור שהוא שם את הדגל על ​​מישהו שאינו משפחתו . פנינה גדולה עדיפה על קטנה . אולי מספר גדול מציין את הסורות הארוכות של הקוראן . הפנינה הלא מנוקבת מציינת את ילדת העבדים הבכורה, והפנינה המנוקבת מעידה על פרנסה דחופה שאינה מתעייפת . אולי החזון שלו הצביע על הדמעות הזולגות מהעין, כי הם השוו דמעות לפנינים . ראה גם את הקליפה ….

אם אתה חולם שאתה נסער, המשמעות היא שאתה עלול לפתח מחלה הגורמת לאין אונות שלך או שתיקשר לשערוריה מינית . אם אתה רואה אחרים מקיאים, המשמעות היא שתבין את השקר וההטעיה של האנשים שמבקשים את עזרתך . אם אישה חלמה שהיא הקיאה עוף, המשמעות היא שהיא תתאבל בכזב על מחלת קרוב משפחתה, וזה עשוי להיות חוסר הצלחה בעבודה ובמצוקה . ואם אתה מקיא דם, דע כי בקרוב תחלה . ואתה תחיה בחרדה ועצב בבית ותסבול מאי הנוחות של הילדים ותושבי הבית ….

…פנינים : פנינים מוסדרות בפרשנות הקוראן והידע, ולכן מי שרואה כאילו הוא חודר פנינה שטוחה, אז הוא מפרש נכון את הקוראן, וכל מי שרואה כאילו מכר או בלע פנינים, הוא שוכח את הקוראן, ונאמר שמי שרואה את זה כאילו הוא מוכר פנינים, אז הוא שופך דגל ומפיץ אותו בין אנשים . והכנסת פנינים לפה מעידה על דת טובה. אם הוא רואה כאילו הוא מפזר ממנו פנינים ואנשים לוקחים אותם בזמן שהוא לא לוקח אותם, אז הוא מטיף שימושי להטפה . אמרו שהפנינה היא אישה שהוא מתחתן איתה או משרתת . ונאמר שנולדו פנינים, כי אלוהים אדירים אמר : ~ שני נערים יקיפו אותם כשרואים אותם, ואתה מחשיב אותם כפנינים מפוזרות .~ מטאפורת הפנינים מצביעה על ילד שאינו חי, והפקת פנינים מקרקעית הים או מהנהר היא כסף מותר מצד מלכים מסוימים . פנינים רבות הן גם ירושה, והיא מיועדת למושל המדינה, לעולם יש דגל, ולסוחר יש רווח . הפנינה היא השלמות והיופי של הכל . ומי שרואה שהוא מנקב פנינה עם עץ, הוא יתחתן עם אישה שאסורה . ומי שבולע פנינים, הוא מסתיר עמו עדות, ומלעיסת פנינים, הוא מגבה אנשים, ומי שרואה את זה כאילו הוא מקיא, לועס ובולע ​​אותה, הוא סובל מאנשים וגובים אותם, ומי שרואה פנינים הרבה ממה שיש נמדד בקפיצות ונושא בכבוד כאילו הוציא אותו מהים, ואז הוא מכה כסף מותר מאוצרות המלכים. כאילו הוא סופר פנינים, נאמר שהם יסבלו מקשיים . ומי שרואה את זה כאילו פתח דלת ארון במפתח והוציא ממנו תכשיטים, אז הוא שואל מדען על נושאים כי העולם הוא אוצר והמפתח שלו הוא השאלה, ואולי החזון הזה היה אישה שיצליחו לכבוש וללדת את ילדיו של חסן . ומי שרואה כאילו השליך פנינה לנהר או לבאר, יעשה חסד לעם . מי שרואה בכך שהוא הבחין בין פנינה לקליפתה, ולוקח את הקליפה וזורק את מה שיש באמצע, אז הוא נבלות, ופנינה גדולה עדיפה על קטנה, ואולי גדולה אחד מציין את הקיר הארוך של הקוראן . והפנינה הלא מתוקנת מציינת את הילד, ואם היא נכתבת אז היא שכונה, ואולי הפזורה שלו מעידה על כך שמומלץ לדבר, וזני הפנינים, המהות ואחרות מעידים על אהבת הרצונות של נשים ונערים . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי שני גברים מכניסים פנינים לפיהם . אחד מהם יוצא קטן יותר ממה שהוא הכניס, והשני יוצא גדול יותר . הוא אמר : באשר למה שראיתי יוצא קטן, ראית את זה בזמן שדיברתי על מה ששמעתי, ולגבי מי שראיתי שזה יוצא גדול, ראיתי את זה עבור חסן אל-בסרי ומעשה הפולחן מדברים יותר ממה ששמעו . ובאה אליו אישה ואמרה : ראיתי שתי פנינים באבני, אחת מהן גדולה מהשנייה, אז אחותי שאלה אותי אחת מהן, ונתתי לה את הצעירה יותר, אז הוא אמר לה: את הן אישה שלמדה שתי סורות, אחת מהן ארוכה מהשנייה, אז לימדתי את אחותך הצעירה . היא אמרה : למדתי את הפרה ואת משפחת עמרן, כך גם אחותי משפחת עמרן . אדם בא אליו ואמר : ראיתי כאילו אני בולע פנינים ואז זורק אותם, אז הוא אמר: אתה אדם בכל פעם שאתה משנן את הקוראן ושוכח אותו, אז ירא אלוהים . אחר בא אליו ואמר : ראיתי כאילו אני מנקב פנינה, אז הוא אמר : האם זה אמא ​​שלך? הוא אמר שכן, היא הייתה, והיא הוגלה. הוא אמר : יש לך משרתת שקנתה אותה משבי. הוא אמר כן. הוא אמר : ירא אלוהים, כי אמא שלך היא . ובא אליו אחר ואמר : ראיתי כאילו אני הולך על פנינים, אז הוא אמר : פנינים הם הקוראן ואין לשים את הקוראן מתחת לרגליך . ואחר הגיע אליו, הוא אמר : ראיתי כאילו פי מלא פנינים ואני מסגיר את זה לא מסופר, הוא אמר : אתה אדם משפר את הקוראן וקרא אותו, אתה, הוא אמר : אושרר . ואחר הגיע אליו ואמר : ראיתי כאילו יש פנינה באחת מאוזניי שנראית כמו עגיל, אז הוא אמר ירא אלוהים ואל תשיר את הקוראן . ואחר בא אליו ואמר : ראיתי כאילו הפנינים פזורות מפי, אז הוא גרם לאנשים לקחת ממנו ואני לא לוקח מזה שום דבר. הוא אמר : אתה מספר סיפורים שאומר מה שאתה לא עושה ….

…ודניאל אמר כי חזון המיטה הישנה, ​​אם היא הופכת לחדשה, מעיד על טובת דמותה של אשתו, מברק לטוב, ומי שרואה אחרת, אז הביטוי שלו נגדו .)…