…דבש נמצא בחלום כסף מירושה חללית, או כסף משלל או מחברה . דבש לאנשי הדת הוא מתיקות הדת, אמירת הקוראן ומעשי הצדק, ובשביל אנשי העולם הזה זו פגיעה שלל ללא עייפות . דבש זו פרנסה קטנה מפנים עייפות . אם הוא ראה שהשמים גשמים דבש, הוא מציין את צלאח א-דין . אולי דבש מעיד על מתיקות של אישה או גבר, כפי שהוא בא בחדית ' : עד שתטעמו את הדבש שלו והוא טועם אתכם. אולי דבש מעיד על דאגה, קינה, קנאה ושמירה מפני מזימות של קנאים, מכיוון שדבש אוסף זבובים, צרעות ונמלים . דבש שסונן באש ששוחררה לאחר מצוקה, נולד לאחר סוף חודשיו ואישה לאחר תום האידיד שלה, וכסף שעשוי להיות מנופח בזקאת, ידע שנחסך מכפירה וחשדנות והכוונה שאיננה ובכל זאת מוטעה . דבש טהור זה כסף . ונאמר : זה כסף בעייפות . דבש הוא תרופה למחלות . ונאמר : אכילת דבש מעידה על חיבוק ונשיקה של אהוב . ומי שאוכל לחם בדבש, הוא יתפרנס מהשלל ….
חולם על אכילת צ'יפס
(39 פירושים ומשמעויות של חלומות על אכילת צ'יפס)…ג'אביר אל-מג'ריבי אמר כי חזון של אכילת עדשים הוא להשיג כסף מצד הנשים, במיוחד אם הוא לא מבושל, ואם הוא לא מבושל ואוכל ממנו, זה מעונן, ובאשר להציל אותו, זה לא מחמוד ב בכל דרך שהיא ….
…אספרגוס חלום אספרגוס פירושו אוקיינוס משגשג וצייתנות מצד משרתים וילדים . אכילת אספרגוס מעידה על הצלחה לסירוגין . ~ אספרגוס : מיני צמחים אלזנבאקה ~….
…רותב נמצאת בחלום מדינה בעיר אמידה אם היא צפויה . ומי שרואה שהוא אוכל רטוב בזמן הלא נכון, אז הוא חולה . וסחר רטוב-סוחר . ונאמר : במקום זאת, אכילת אוכל רטוב מוכרת בעין . אל-רותאב הוא עדות לבשורה הטובה של הילד הגברי, ניצחון על אויבים, חפות של כבוד, ואל-רתאב היא הוראה, ריפוי והקלה מותרים . אז מי שראה שהוא אוכל רטוב בזמן הלא נכון, היה לו תרופה, ברכה והקלה ….
…זה נמצא בחלום על פנים שונות, שכן לחם לבן מעיד על פרנסה טובה ורווחה . ולחם שחור מעיד על מצוקה בחיים, ונאמר : כל כיכר מציינת חוזה כסף, שהוא אלף, מאה או עשרה בהתאם למעמד הרואה ומה מתאים לו . ולחם מר הוא לחם מר . לחם מתוק יקר יותר אם הוא כמו דבש או סוכר . וכל מי שאוכל לחם בצואה, הוא אוכל דבש בשעווה שלו . הלחם המשובח ביותר הוא התנור הבוגר . זה מעיד על האיסלאם מכיוון שהוא עמוד התווך של הדת, עוצמת הנפש וחיי הנפש, והוא עשוי להתייחס לחיים ולכסף שהם עוצמת הנפש . הכיכר עשויה להצביע על תוכחה ועל הנושא, ואולי האם המטפלת שאיתה צלאח א-דין ושמירת האישה, והלחם המטוהר ממנו מעיד על חיים טהורים, ידע טהור ועל האישה הלבנה והיפה . מי שרואה שהוא מפריד לחם בין אנשים לחלשים והוא תלמיד ידע, אז הוא ישיג מהידע את מה שהוא צריך, ואם הוא מטיף, אלה הטפותיו ומצוותיו, אלא אם כן האנשים שלקחו את צדקתו ממנו מעליו, וצדקה היא עפר העם . ומי שרואה אדם מת נותן לו לחם, כי זה כסף או פרנסה שבאים אליו מיד של מישהו אחר . ומי שרואה לחם על העננים, על הגגות או על צמרות הדקלים, אז הוא רותח, וכך גם כל המכירות והאוכל . אם רואים אותו כאילו הוא נרמס על הקרקע, אז זה שגשוג גדול שמוביל לאומללות . מי שרואה אדם מת לוקח לו כיכר לחם, או שהוא רואה אותו נופל ממנו באש, או בשטח פתוח, או בזפת, והוא בטל, אז הוא כפירה אליה הוא נקרא, ו פיתוי שאנשים נופלים אליו, ולכן הכיכר היא חובו, ואם הייתה לו אישה חולה, היא נספתה, ואם היא הייתה חלשה בחובות, היא מושחתת . ומי שרואה שהוא אופה לחם אז הוא מבקש לבקש קצבה לבקש גמלה קבועה. אם לחם מגיע במהירות למדינה ומקבל כסף בידו . ואמירתך היא כיכר אחת של פוריות, ברכה ופרנסה, ואחרים ביקשו זאת . ואם היה רואה כיכרות רבות מבלי לאכול אותן, היה מוצא את אחינו . אם יש לו כיכר שעורה, זו פרנסה מטרידה, ואם הוא רואה כיכר קרום, הוא מדלל את פרנסתו, ואם נותנים לו חתיכת לחם והוא אוכל אותה, זה מעיד על כך שחייו בחוץ חייו פג. אם הוא לוקח חתיכה, אז גבר הוא חמדן . ולארג'ף לאישה רווקה . לחם נקי ובשל של הסולטאן הוא הצדק וההגינות שלו, והיצרן יש עצות להכנתו . לחם תירס וחומוס הם צמודים ויקרים . ואם הוא ראה לחם על הזבל, זה זול . ולחם רחב הוא לחם רחב וחיים ארוכים . ולחם מעיד על דאגות חסרת דאגה . ולחם שעורה למי שלא נוהג לאכול אותו הוא צר ויקר, כי אוכלים אותו במחירים גבוהים . ולחם חם הוא צביעות ופרנסה בזה החשד, כי האש נשארת בו . ומי שרואה כיכר תלויה במצחו, זה העוני והצורך שלו . והלחם המכוסה בבגדים הוא כסף רב, שאינו מיטיב עם הבעלים ואינו משלם עליו זקאת . לחם בייגל צר בפנסיון לאכילה מכיוון שהוא נאפה רק על ידי נזקקים . ומי שרואה כאילו הוא אוכל לחם בלי לאכול, הוא יחלה לבד וימות לבד . ולחם שאינו מבושל מעיד על חום גבוה . והלחם המדבר לעניים הוא חולה והחמיץ את מה שהם קיוו לו : נאמר : זה מעיד על הילד . אכילת לחם פלאפי היא פרנסה, ונאמר : מעדן הלחם הוא קצר מועד או מעט רווח . ומי שרואה שיש לו שני שבבים ביד, הוא אוכל מזה ומכאן, ואז הוא מצטרף לשתי האחיות . והכיכר זכתה הרבה . עוגות וחרקים בריאים לגוף . לחם רקוב זול יותר, ואם יש לו כנפיים, הוא רותח . ולחם שבור, פוריות, רוחב ורווח נעים . וכיכר אשתו או בנו או בערך שלם או דרהם . והחלק היבש של הלחם מעיד על הצורך כעובר . עוגה היא מסע, וכניסתה למי שאינו מסוגל לאכול אותה היא עדות לדאגה, מר ומצוקה . והרוך הוא מסע, והוא עשוי להצביע על קלות הקשה, ורכותו היא תהילה, והכל רע . ולחם רקוב הוא שחיתות בדת, כפירה מהאיסלאם ושחיתות במצבה של האישה . השברים השונים מעידים על רווחים מצדקה או צביעות . ועיסת הלחם היא ידע שימושי וכנות בדיבור ובמעשה . הקליפות הן צביעות, חנופה וצביעות ….
…שום הוא כסף אסור בחלום, נאום מכוער ומתועב ובעליו משנה טוב עם רוע, ולכן מי שאוכל שום בשנתו מפחד ממנו בשבח מכוער, ואם הוא אוכל אותו מבושל, הוא חוזר בתשובה מחוסר מוסריות, וחוזר מטעות . אכילת שום היא מדריך טוב לחולה בלבד . מי שעקר שום נפגע מקרוביו, וכמו כן אם שלף נורות . נאמר : השום והבצל נוגים ….
…והוא מתפרש בדרכים רבות, והביטויים בביטויו הם מילים והבדלים רבים. דניאל אמר כי חזון הבשר, אם הוא מבושל, הוא מתפרש בטוב ובתועלת בקלות, והוא קלוי בקלות בעייפות ובמצוקה, וכאב גולמי ומחלה ועייפות, מכירתו וקנייתם הם צער ופורענות, ו אכילת בשר של עצמו מעידה על התנכלויות ורכילות בזכויות משפחתו וקרוביו ועשויה לבוא מכך עניין שהוא מתחרט עליו, ובשר אנושי מתפרש על ידי היעדר, במיוחד עבור אלו שאוכלים אותו, ובשרו של הצלוב הוא הועבר בכסף אסור מאדם בעל אנרגיה גבוהה בעלת גורל גדול, ובשר כבשים אלא אם כן הוא נחתך. אם הוא נכנס לבית, הוא נמסר על ידי מותו של מישהו מאותו בית, זה יהיה מהבולטים והגזירה תחתיו. זה מתקדם שהקצב מתמסר למלך המוות ולקיחת הבשר ממנו מתגלגל עם המוות .)…