…ומי שקיים יחסי מין עם אישה בפי הטבעת שלה, הוא מבקש משהו אחר מלבד פניו ואינו מרוויח מכך, כי לנישואין בצד האחורי אין פרי ….
חולם על אכילת פרי קשיו
(59 פירושים ומשמעויות של חלומות על אכילת פרי קשיו)…אל-אטראג 'מציין את האישה המבורכת עם ילדים בחלום . אולי זה הצביע על האדם המאמין או על קורא הקוראן הקדוש . זה גם מעיד על ידע, עבודה, שבחים יפים או היכרות ואהבה . ונאמר : אחד מהם מציין את הילד, ורבים ממנו זה דבר טוב, וחלקם שונאים אותו ואמרו : זה מעיד על צביעות, וכי מראהו מנוגד לפנים שלו . הדפנה הירוקה מצביעה על פוריות הסונה ובריאות גופו של הצופה אם בחר אותה, ועל פרי הדפנה הצהוב של הסונה עם מחלה . ונאמר : אל- עטרג'ה היא אישה עשירה, מכובדת, זרה, ואם הוא ראה את זה כאילו חתך אותה לשניים, תהיה לו ילדה ובן שיהיו חולים . אם אישה תראה זר על ראשה, איש איש טוב ודת יתחתן איתה, ואם היא תראה בחיקה, היא תלד בן ברוך . אם הוא רואה גבר כאילו אישה נתנה לו בושם, היא תביא לעולם בן . ואם גבר זורק שתל לגבר אחר, זה מעיד על בקשה לנישואין . אם אדם אוכל קנאביס וזה מתוק, זה מצביע על סכום כסף, ואם זה חמוץ, זה מצביע על מחלה קלה ….
…ומי שרואה שהוא עקר עץ, כרת אותו או התייבש, אז הוא חולה קשה ומת וזכרו מנותק, ואולי אחד ממשפחתו נפטר, ואם העץ מיועד למישהו אחר, אז הוא נופל גבר למחייתו, נימוקיו או משהו כזה, ונאמר חזון של כריתת עצי פרי הוא בינו לבין גבר נדיב או אישה מחוז חסד ….
…חוה אם חלמת על דמות ישנה זו, אז זה מעיד על חוסר הרצון שלך לקבל את תוקפו של הסיפור הישן הזה, ואתה עלול להיתקל בהתנגדות בחוגי העבודה והחברה בגלל החשד הזה . אם בחורה חולמת שהיא מגלמת את דמותה של חוה, זה מזהיר אותה להיות זהירה . היא אולי חכמה יותר מסבתה הזקנה, אך לשטן יש עדיין סוכנים חזקים שמתחפשים לאיש נאה . אל תתנו למראה שלכם להתגעגע לחוה התמימה, איש צעיר . עץ תפוח זה עדיין נושא פרי ואתה עלול להתפתות מבלי לדעת לחלוק את עושר התוצרת שלו ….
…עצי הסקה מרכלים בחלום . ומי שרואה שניים או שלושה מקלות עץ ומכניס אותם לאש כדי להבעיר אותו, יהיו מילים גסות שגדלות וגדלות . וכל מי שמדליק אש בעץ הוא רדיפתו של אדם אחר שליט, ואולי עצי הסקה היו אלה שנשאו אותו בחלום במילים כואבות, ועלבון לכבודם של אנשים . אם הוא רואה שיש לו עצי הסקה, זה מעיד על פרנסה ומילוי צרכים, ועל הירושה או הכסף ממתן הסרק . אם עצי הסקה היו משהו שצריך לשבור ולהפיץ, זה היה מקור לעייפות או רוע, ואם הוא היה מצויד, זה הצביע על קרבה לסמכות וקלות קושי . והעץ עשוי לציין קהות או אומללות של ההוויה, משום שנאמר : כך וכך גם הטבח, אם הוא קמצן או משעמם . וחבילת עצי הסקה היא כסף מסוגים שונים . מי שהיה גיבור וראה עימו צרור עץ שירת אדם גדול . ואוסף היערות למטופל, תרופות ותמימות . וכל עץ המיוחס לפריו בחלום מעיד על השחתת הכסף של אותו פרי . ומי שמציע עץ לאש מעיד על קרבה לאדונו, או על הקרבתו של קטן שלו לבעל בית ספר, או יריב לשליט, או אדם חולה לרופא, ואם העץ מואר באש לפני הקרבתו , הקטן שלו יצליח ויגבר על יריבו . אם אכל עצי הסקה בחלום, אכל כסף אסור, או שהוכה בעץ כשהוא ער . ומי שיש לו ספינה ורואה בחלום שהיא נשרפה, או שהוא שרף עצים להסקה המעידה על טביעת ספינתו . גדם העץ הוא עדות להתמדה וחוסר מעש . והגדם לצלייה, נשירה, ריתוך וכדומה להם הוא עדות לעניין ולפנסיה, אם הוא שונה, ואם לא, זה מעיד על עיוות האישה או היצרנית או על השעיית הריבית ….
…זהו בחלום סימן ליתרונות ופרנסה עוקבים . והמוקווה עשוי להתייחס לאישה הפוריות, וכל מי שיש לו מקווה והיה ראוי למלך הוא מלך וניצח את אויביו, ואם הוא עני, הוא עשיר, ואם הוא רלוונטי. , הוא התחתן, ואם הוא סטודנט של ידע, הוא מכיל אומנויות שונות ממנו, ואם הוא לא מציית . הוא חזר בתשובה לאלוהים הכל יכול וקצר את פרי תשובתו . ואם הוא רואה את פירות הגומחה על צמרות העצים, הדבר מעיד על כפירה בדת, עוול, מחסור או מחירים גבוהים ….
…חזון השייח האלמוני והקשיש : מציין את סבו של בעליו . אם הוא רואה אותם או אחד מהם כחלשים, הרי שהוא חולשת סבו . ואם הוא או אחד מהם רואים אותם חזקים, אז הוא כוחו של סבו . אם הוא רואה בחור צעיר כאילו הפך זקן, אז הוא סובל מידע ונימוסים, ואם הוא רואה שהוא הולך אחרי זקן, הוא ירדף אחר פרי פורה . אם הוא רואה רוסטאק זקן, קח חבר גס . ומי שרואה שייח 'טורקי, קח חבר, ואם הוא מוסלמי, הוא בטוח מרועו ….
…דניאל אמר שכל עץ שיש לאנשים יקרים, מכיוון שהוא מעיד על אדם מכובד בעל גורל גדול, ועל כל עץ שיש לאנשים עץ נתעב, זה מעיד על אדם נתעב, ועל כל עץ שנאסף בתמרים, הוא חוזר לאיש עשיר , וכל עץ שאינו מניב פרי, הוא חוזר לאדם עני. וכל עץ שנמצא בארצות הערבים, הוא השתלט על ידי גברים מהערבים, וכל עץ שנמצא בבתים של הלא ערבים, הוא השתלט על ידי אנשי הפרסים, וכל עץ שלא ידוע בזמן שהוא נמצא במסגד או בתפילה, זה מציין את הדת, וכל עץ שידוע, זה משפיע על האנשים באותה מידה על העצים שהוא ראה ….
…אבו סעיד, המטיף, אמר כי כל זרע שהוא משהו ממזון מכל סוג שהוא, בין אם זה פרי או אחר, שהוא מתוק, אז זה טוב ומועיל. אם זה ממה שהוא מר אז זו מחלה וייתכן שזו מחלה ואם זה ממה שהוא חמוץ אז זה מחלה ואם זה משהו שהוא מלוח או שאין לו טעם, אז זה כל כך , ואם זה ממה שלא אוכלים אלא משתמשים בו בטיפוח, אז זה כסף וברכה, ואם זה ממה שאוכלים ומרוויח מזה אז זה טוב, תועלת, ברכה, רווח וסחר, ונאמר כי חזון הבזיר נמעך בעייפות ובקשיים כי זה לא קורה בלי זה, כמו גם בשתילה ובמיצוי מה שמופק ממנו ….
…ומי שרואה שהוא משקה משהו מצמח במי באר, אז הוא יקבל כסף ויתחתן עם זה, או שזה קל, ואם משהו או פרי יגדל איתו, זה מצביע על כך שילד יבוא ….
…ומי שרואה את מלך המוות עליו השלום, בשמחה, הוא ימות קדוש מעונה, ואם הוא רואה אותו כאיש ממורמר, הוא ימות בלי תשובה, ומי שרואה כאילו הוא נלחם בו אז הוא ימות . ומסופר כי חמזה אלזית אמרה : ראיתי את מלאך המוות בשנתו, אז אמרתי, מלך המוות, אנו מתחננים באלוהים, האם השפלתי עם אלוהי הטוב? הוא אמר שכן, וסימן שאתה מת בהלוואן, מת בהלוואן, המסור היה נחלתם של המלאכים, כאשר החדשות שהבן, ריזק בן, סיבה טובה ומספקת את העולם, לפסוק : ~ אלוהים איבקקר דבר על זה. ~0 הפסוק כמו אומר :~ אני רק השליח של שלך נותן לך לורד ניי ~. ואם יראה מלאכים בידיהם, קערות פרי, הוא ייצא כשאהיד ….
…ג'אביר אל-מג'ריבי אמר כי חזון של אכילת עדשים הוא להשיג כסף מצד הנשים, במיוחד אם הוא לא מבושל, ואם הוא לא מבושל ואוכל ממנו, זה מעונן, ובאשר להציל אותו, זה לא מחמוד ב בכל דרך שהיא ….
…אספרגוס חלום אספרגוס פירושו אוקיינוס משגשג וצייתנות מצד משרתים וילדים . אכילת אספרגוס מעידה על הצלחה לסירוגין . ~ אספרגוס : מיני צמחים אלזנבאקה ~….
…רותב נמצאת בחלום מדינה בעיר אמידה אם היא צפויה . ומי שרואה שהוא אוכל רטוב בזמן הלא נכון, אז הוא חולה . וסחר רטוב-סוחר . ונאמר : במקום זאת, אכילת אוכל רטוב מוכרת בעין . אל-רותאב הוא עדות לבשורה הטובה של הילד הגברי, ניצחון על אויבים, חפות של כבוד, ואל-רתאב היא הוראה, ריפוי והקלה מותרים . אז מי שראה שהוא אוכל רטוב בזמן הלא נכון, היה לו תרופה, ברכה והקלה ….
…זה נמצא בחלום על פנים שונות, שכן לחם לבן מעיד על פרנסה טובה ורווחה . ולחם שחור מעיד על מצוקה בחיים, ונאמר : כל כיכר מציינת חוזה כסף, שהוא אלף, מאה או עשרה בהתאם למעמד הרואה ומה מתאים לו . ולחם מר הוא לחם מר . לחם מתוק יקר יותר אם הוא כמו דבש או סוכר . וכל מי שאוכל לחם בצואה, הוא אוכל דבש בשעווה שלו . הלחם המשובח ביותר הוא התנור הבוגר . זה מעיד על האיסלאם מכיוון שהוא עמוד התווך של הדת, עוצמת הנפש וחיי הנפש, והוא עשוי להתייחס לחיים ולכסף שהם עוצמת הנפש . הכיכר עשויה להצביע על תוכחה ועל הנושא, ואולי האם המטפלת שאיתה צלאח א-דין ושמירת האישה, והלחם המטוהר ממנו מעיד על חיים טהורים, ידע טהור ועל האישה הלבנה והיפה . מי שרואה שהוא מפריד לחם בין אנשים לחלשים והוא תלמיד ידע, אז הוא ישיג מהידע את מה שהוא צריך, ואם הוא מטיף, אלה הטפותיו ומצוותיו, אלא אם כן האנשים שלקחו את צדקתו ממנו מעליו, וצדקה היא עפר העם . ומי שרואה אדם מת נותן לו לחם, כי זה כסף או פרנסה שבאים אליו מיד של מישהו אחר . ומי שרואה לחם על העננים, על הגגות או על צמרות הדקלים, אז הוא רותח, וכך גם כל המכירות והאוכל . אם רואים אותו כאילו הוא נרמס על הקרקע, אז זה שגשוג גדול שמוביל לאומללות . מי שרואה אדם מת לוקח לו כיכר לחם, או שהוא רואה אותו נופל ממנו באש, או בשטח פתוח, או בזפת, והוא בטל, אז הוא כפירה אליה הוא נקרא, ו פיתוי שאנשים נופלים אליו, ולכן הכיכר היא חובו, ואם הייתה לו אישה חולה, היא נספתה, ואם היא הייתה חלשה בחובות, היא מושחתת . ומי שרואה שהוא אופה לחם אז הוא מבקש לבקש קצבה לבקש גמלה קבועה. אם לחם מגיע במהירות למדינה ומקבל כסף בידו . ואמירתך היא כיכר אחת של פוריות, ברכה ופרנסה, ואחרים ביקשו זאת . ואם היה רואה כיכרות רבות מבלי לאכול אותן, היה מוצא את אחינו . אם יש לו כיכר שעורה, זו פרנסה מטרידה, ואם הוא רואה כיכר קרום, הוא מדלל את פרנסתו, ואם נותנים לו חתיכת לחם והוא אוכל אותה, זה מעיד על כך שחייו בחוץ חייו פג. אם הוא לוקח חתיכה, אז גבר הוא חמדן . ולארג'ף לאישה רווקה . לחם נקי ובשל של הסולטאן הוא הצדק וההגינות שלו, והיצרן יש עצות להכנתו . לחם תירס וחומוס הם צמודים ויקרים . ואם הוא ראה לחם על הזבל, זה זול . ולחם רחב הוא לחם רחב וחיים ארוכים . ולחם מעיד על דאגות חסרת דאגה . ולחם שעורה למי שלא נוהג לאכול אותו הוא צר ויקר, כי אוכלים אותו במחירים גבוהים . ולחם חם הוא צביעות ופרנסה בזה החשד, כי האש נשארת בו . ומי שרואה כיכר תלויה במצחו, זה העוני והצורך שלו . והלחם המכוסה בבגדים הוא כסף רב, שאינו מיטיב עם הבעלים ואינו משלם עליו זקאת . לחם בייגל צר בפנסיון לאכילה מכיוון שהוא נאפה רק על ידי נזקקים . ומי שרואה כאילו הוא אוכל לחם בלי לאכול, הוא יחלה לבד וימות לבד . ולחם שאינו מבושל מעיד על חום גבוה . והלחם המדבר לעניים הוא חולה והחמיץ את מה שהם קיוו לו : נאמר : זה מעיד על הילד . אכילת לחם פלאפי היא פרנסה, ונאמר : מעדן הלחם הוא קצר מועד או מעט רווח . ומי שרואה שיש לו שני שבבים ביד, הוא אוכל מזה ומכאן, ואז הוא מצטרף לשתי האחיות . והכיכר זכתה הרבה . עוגות וחרקים בריאים לגוף . לחם רקוב זול יותר, ואם יש לו כנפיים, הוא רותח . ולחם שבור, פוריות, רוחב ורווח נעים . וכיכר אשתו או בנו או בערך שלם או דרהם . והחלק היבש של הלחם מעיד על הצורך כעובר . עוגה היא מסע, וכניסתה למי שאינו מסוגל לאכול אותה היא עדות לדאגה, מר ומצוקה . והרוך הוא מסע, והוא עשוי להצביע על קלות הקשה, ורכותו היא תהילה, והכל רע . ולחם רקוב הוא שחיתות בדת, כפירה מהאיסלאם ושחיתות במצבה של האישה . השברים השונים מעידים על רווחים מצדקה או צביעות . ועיסת הלחם היא ידע שימושי וכנות בדיבור ובמעשה . הקליפות הן צביעות, חנופה וצביעות ….
…שום הוא כסף אסור בחלום, נאום מכוער ומתועב ובעליו משנה טוב עם רוע, ולכן מי שאוכל שום בשנתו מפחד ממנו בשבח מכוער, ואם הוא אוכל אותו מבושל, הוא חוזר בתשובה מחוסר מוסריות, וחוזר מטעות . אכילת שום היא מדריך טוב לחולה בלבד . מי שעקר שום נפגע מקרוביו, וכמו כן אם שלף נורות . נאמר : השום והבצל נוגים ….
…תאריכים : נאמר שעומר ראה את זה כאילו אכל תמרים, והוא הזכיר כי בפני שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ואמר : זו מתיקות האמונה . וסוגי תמרים הם רבים, ותאריכים למי שרואה זאת, מעידים על גשם . ולמי שאוכל את זה תעשה לו פרנסה כללית טהורה, ונאמר שזה מעיד על קריאת הקוראן, ונאמר שהתאריכים מעידים על חסכון בכסף . חזון האכילה הפזיזה הוא עבור הדהים . ונאמר שמי שראה את זה כאילו הוא אוכל תמרים טובים, הוא שומע מילה טובה ושימושית . ומי שרואה את זה כאילו הוא קובר תאריכים, הוא אוגר כסף, או מקבל כסף מכמה מהכספות . ומי שרואה כאילו יקצץ תאריך ויבין ממנו את כוונותיו, אז יהיה לו בן, כי אלוהים אדירים אומר : “ אכן אלוהים בורא אהבה וזרעים . ~ החזון של אכילת תאריכים בזפת עדויות של גירושין הסודיים של אישה . באשר לראות את פיזור התאריכים, זו אמנות טיולים . וסוכן התאריכים, גאנימה . ומי שרואה כאילו הוא בא מעץ דקל בימיו, הוא יתחתן עם אישה מכובדת, עשירה ומבורכת . ונאמר שהוא מכה כסף מעם אציל מבלי להתעייף, או מנחלותיו, ונאמר שהוא פוגע בידע שימושי שהוא עובד איתו . אם זה לא הגיע לזמן, אז הוא שומע דגל ולא עובד איתו . אם ראה כאילו בחר עץ דקל עם ענבים שחורים, הרי שאשתו יולדת בן של בעל שחור . אם ראה כאילו קצר מכף יד יבשה ורטובה, אז הוא לומד מאדם לא מוסרי מדע שיועיל לו . ואם החולם היה במצוקה, הוא היה זוכה להקלה, על מה שאמר הקב~ה בסיפור מריה : ~ ואלגלג עליך בגזע כף היד .~ נאמר כי תאריכים מפוזרים של דראמים אינם נשארים . ומי שרואה שקוצרים לו תמרים, אז קוצרים לו כסף מאנשים עם סכנות . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו מצאתי ארבעים תמרים, והיא אמרה : הכית ארבעים מקלות . ואז הוא ראה אותו זמן מה אחר כך ואמר : ראיתי כאילו מצאתי ארבעים תמרים בפתח הסולטאן . הוא אמר : זה משפיע על ארבעים אלף דירהם . האיש אמר : חציתי את החזונות שלי הפעם בשונה ממה שעשיתי בפעם הראשונה . הוא אמר : כי אמרת לי את החזון שלך בפעם הראשונה, והעצים התייבשו, ואתה ניהלת את השנה, והפעם הגעת אליי עם חיים בעצים . העניין היה בשתי הפעמים מה שהוא חצה . ושליח אלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר : ראיתי כאילו אדם בא אלי והאכיל אותי במנת תמרים, אז יצאתי לזר, ואם יצא גרעין, איותתי אותו . ואז נתתי לי חתיכה שנייה, ואם גרעין, נשפתי אותו . ואז נתתי לי פסגה שלישית, ואם גרעין Vlvztha . אבו בכר אמר : תן לי, שליח אלוהים, לחצות אותו . הוא אמר : תחצה את זה . הוא אמר : חברה נשלחת, והם מרוויחים ומברכים ומדביקים אדם . ואז נשלחה פלוגה, והוא אמר שלוש פעמים, והוא, יהי עליו תפילת ה 'ושלום, אמר : כמו כן אמר המלך . אניס בן מאליק ראה בחלום כאילו אבן עומר אוכל סוד, אז הוא כתב לו שראיתי אותך אוכל בסתר, וזה המתיקות של האמונה . ונאמר שאדם עירום ראה סלים של סלים נופלים מבטן חזירים, כשהוא דוחף אותם ונשא אותם לביתו . אז שאל את מי שהביע את זה, והוא חצה אותו עם שלל מכספי הכופרים. עד מהרה יצאו הרומאים והניצחון היה עבור המוסלמים, ומה שעבר עליו הגיע אליו . אבן סירין נשאל על אישה שראתה כאילו היא מוצצת תאריך ונותנת אותו לשכנתה ומוצצת אותו, אז הוא אמר : האישה הזו חולקת איתו טובה טובה , אז היא שוטפת את הבגד שלו . ואבן סירין בא לאיש ואמר : ראיתי כאילו מפל בידי ויש בו תמרים, וראשי ופניי שקועים בו, ואכלתי אותו ואמרתי : כמה זה חמוץ . אבן סירין אמר שאתה אדם שהתמכר להרוויח כסף לימין ולשמאל, ולא אכפת לך מביטחון האסורים. האבטחה הייתה מותרת, אבל אני יודע שזה אסור . זה היה כך . אם אישה רואה שהיא אוכלת תמרים עם זפת, היא לוקחת את ירושת בעלה והיא גרושה ממנו ….
…תועלת בידיעת מציאות השינה. החכמים אמרו: השינה מגיעה מאדי בינוני העולה למוח לאחר אכילת מזון, ויש שני יתרונות ממנו בגוף, הראשון הוא שאר האיברים והטרף, והשני הוא עיכולם של אוכל ….
…אכילת הציפור העקרה : לנווט בעקביות ודהייה , וראיית יין בקוטג 'היא להיט אוצר . ואם אהבה היא במים והיא בבית, הרי שהיא אישה עשירה ומלאה . ואם אהבת המים היא להשקיה, הרי הוא איש כסף רב והוצאה גדולה למען האל . אהבה, אם יש בו חומץ, אז זה אדם אדוק, ואם יש בו קצף אז הוא מלא כסף, ואם הוא נמצא בו, אז זה אדם חולה . אדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו מטמון ביתי נשבר . הוא אמר : אם אתה מאמין שתתגרש מאשתך . זה היה כך . אלראוק : איש ישר שאומר את האמת . הבקבוק הוא משרת שנרתע מלהעביר כסף, והגולן הוא משרת, על סמך מה שאלוהים הכל יכול אומר : ~אדם שמונצח בכוסות ופכים יסתובב עליהם .~ מי שיראה את זה כאילו הוא שותה מכד, יהיה לו ילד מהאמה שלו, והכדים מגישים את הקומה על השולחנות . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו אני שותה מיבלת שיש בה שני חורים, האחד מתוק והשני מלוח . הוא אמר : פחד מאלוהים, כי אתה שונה מאחותה של אשתך ….
…והוא מתפרש בדרכים רבות, והביטויים בביטויו הם מילים והבדלים רבים. דניאל אמר כי חזון הבשר, אם הוא מבושל, הוא מתפרש בטוב ובתועלת בקלות, והוא קלוי בקלות בעייפות ובמצוקה, וכאב גולמי ומחלה ועייפות, מכירתו וקנייתם הם צער ופורענות, ו אכילת בשר של עצמו מעידה על התנכלויות ורכילות בזכויות משפחתו וקרוביו ועשויה לבוא מכך עניין שהוא מתחרט עליו, ובשר אנושי מתפרש על ידי היעדר, במיוחד עבור אלו שאוכלים אותו, ובשרו של הצלוב הוא הועבר בכסף אסור מאדם בעל אנרגיה גבוהה בעלת גורל גדול, ובשר כבשים אלא אם כן הוא נחתך. אם הוא נכנס לבית, הוא נמסר על ידי מותו של מישהו מאותו בית, זה יהיה מהבולטים והגזירה תחתיו. זה מתקדם שהקצב מתמסר למלך המוות ולקיחת הבשר ממנו מתגלגל עם המוות .)…
…השיגעון נמצא בחלום עושר ותהילה, ומעיד על הרצון של העולם הזה ועל השמחות והתענוגות . אם הוא מתבלבל בחלום לגבי נגיעה במשהו, זה מעיד על אכילת זריעה . ונאמר : אי שפיות מעיד על כניסה לגן עדן, וטירוף הוא כסף שפוקד את בעליו, אלא שהוא עובד לבזבז אותו . נאמר : זו כבדת ירושה . והילד המטורף שר את אביו . והטירוף של נשים פוריות שנה . ושיגעון מעיד על אהבה, מכות כואבות או מעשים נכונים ….
…באשר לצרכים : נאמר שזה מתן עוול, ונאמר שזו עדות ההקלה, ומי שרואה שזה חדש, צערו נעלם . אם יש לו כסף, עליו לשלם לזכאת על כספו . ואם הוא רואה שהוליד שרפרף רב והיה במסע, הוא לא נוסע והדרך מנותקת . אכילת בתולה : לתפוס אותה ולהשיג אותה, אסור כסף בצער . אולי זה היה נאום שהוא הצטער על חמדנות, ומי שהעלה את האירוע היה סטטי, הוא היה מוציא חלק מכספו על בריאות . ואם הוא היה שואל, הוא בדרך כלל מוציא את כספו . אם ידוע על מקום האירוע, כגון ההדחה, הרי שהוצאותיו ידועות על פי רצונו . אם זה לא ידוע, אז הוא מוציא כסף לא חוקי על משהו שהוא לא יודע שהוא לא מתוגמל עליו ולא מודה עליו, וכל זה בחסד של נשמה . כל מה שיוצא מהבטן של אנשים ובעלי חיים מהירושה, זה כסף, אבל הניתוח והאיסור שלו, ככל שהוא מריח, מלוכלך ואנשים פוגעים בו, אלא אם כן זה משהו יקר מאוד מבתוליהם של אנשים שהוא כמעט בוץ, זה הם או פחד מסמכות . אם הוא מציג לא מוסרי חדש יותר לבגדיו, ואם הוא מכיר לו את מכנסיו, הוא כועס על אשתו ושומר עליה את הנדוניה שלה, ואם הוא רואה שהוא יצר מקום וכיסה אותו בעפר, אז הוא מכסה כסף . האחרון על עצמו נפל לחטא . אם הוא גרם למחלה ממושכת במיטתו, כי הוא עושה זאת רק כשהוא ער, ומי שאינו מסוגל לקום, וחזון זה מעיד גם על עזיבתו של האיש מאשתו . ונאמר מי שראה שהוא אוכל לחם בתירוץ, ציין שהוא אוכל לחם עם דבש כשהוא ער, ונאמר שזה מנוגד לסונה . אם עשה צרכיו שלא בכוונה, אז נשא אותו בידו, כי הוא מבורך בשקית דינרים אסורים על פי כמות הצואה ומי שרואה שזה קורה בשווקים העוברים, או במרחצאות ובקהילות, מציין את זעמו של אלוהים נגדו והמלאכים, והוא זוכה לשערוריה גדולה, לאובדן גדול ולהופעת מה שהאדם מסתיר וזה גם מעיד על מחסור שהוצג לחזון החזון . אם זה מתרחש בפח אשפה או בחוף הים, או במקום שאינו מכחיש זאת, זוהי עדות לטוב ולהסיר דאגה וכאב . אם הוא רואה כאילו אדם ידוע זורק אותו עם חלק מגללי העם, אז זה מעיד על עוינות, אי הסכמה ואי צדק, והוא ייחשף למי שזרק אותו איתו, ופגיעה גדולה . וכמות האנשים הגדולה נבלה גם מעידה על מכשול בתנועות, והדרישה לנזקים רבים . כתם הוא פרסטזיה אנושית, מחלה או פחד . זה גם סימן טוב למעשיו המכוערים, ובדקנו שזה ממה שהם מרוויחים . באשר לאומללות : מדובר בנאום שמכיל השפלה, כך שמי שמסכן את עצמו יסבול ממצוקה, ואם הוא נמצא בקרב העם, הוא ייפול לקלון . ומי שרואה את זה כאילו מישהו אחר התעלף בזמן שהוא מרחרח, אז הוא יעבור את זה . מי שרואה את זה כאילו הוא בתפילה ורוח לא מסריחה ממנו, הוא מחפש צורך, וקורא לאלוהים להקלה, ומדבר מילים שמכילות השפלה, והעניין ההוא הופך להיות קשה עבורו ….
…גיהנום : סימן סמכות למהותו ולסמכותו על מה שנמצא מתחתיו, עם נזקו ותועלתו, ואולי הוא מעיד על הגיהינום עצמו ועל עונש האלוהים, והוא עשוי להצביע על חטאים, חטאים ואסורים וכל מה שמוביל אליו ומקרב אותו אליו . מתוך אמירה או עשייה . אולי זה הצביע על הדרכה, על האיסלאם, על הידע ועל הקוראן, מכיוון שהוא מונחה בחושך, יחד עם דברי משה , עליו השלום : ~ או מצא הדרכה באש ~, והוא מצא ושמע את דברי אלוהים אדירים בהדרכה . אולי זה מעיד על פרנסה, תועלות ועושר, מכיוון שהוא מכיל טוב בפנסיה למטייל ולהווה, כפי שאמר אלוהים אדירים : ~ הפכנו את זה לתזכורת והנאה עבור המאמינים .~ נאמר לו מי שהוא עני או מת, אשו כובתה . מכיוון שהערבים הוצעו כמתנות לאבן אל-סביל ולאורחת שהופסקו, על מנת שהיא תודרך ותוגן בפניה, כדי שיבטאו בנוכחותה נדיבות ועושר, וחוסר המעש שלה מסבל ועוני . אולי זה הצביע על הג'ין כי הם נוצרו מאש רעילה . וזה עשוי להצביע על החרב והמרדה, אם יש לה קול, רעם, לשונות ועשן . אולי זה הצביע על ייסורי הרשות, מכיוון שהיא ייסורו של אלוהים והוא סמכותם של שני העולמות . אולי זה הצביע על העקרות והארבה . וזה עשוי להצביע על מחלות, אבעבועות שחורות ומגיפה . מי שרואה שריפה נופלת מהשמים בבתים ובחנויות, ואם יש לה לשונות ועשן, הרי זו מרדה וחרב השוכנת באותו מקום, במיוחד אם היא נמצאת בבתים של עשירים ועניים, ו המאהב זורק את זה על האנשים, במיוחד אם זה נמצא בבתים של עשירים בפרט, ואם זה גחלים ללא לשונות הם מחלות, אבעבועות שחורות או מגיפות, במיוחד אם הם בכלל מערבבים אנשים . אך אם ירידת האש נמצאת בדיונות ובפדנים ובמקומות עיבוד וצמחים, הרי זו עקרות ששורפת צמחים או ארבה ששורפים ותופסים אותם . באשר למי שמדליק אש בדרך שהולכת, או שאנשים יונחו על ידה אם הוא מוצא אותה כשהוא זקוק לה, אז הידע וההדרכה הם מגיעים אליהם, או שהוא משדר אותה ומפרסם אותה אם הוא ראוי לכך, אחרת הוא יקבל סמכות, חברות ותועלת, והאנשים מרוויחים איתו . אם האש נמצאת בדרך שאינה בדרך, או שהיא שורפת מישהו שעובר בה או מניצת אותה או פוגעת בו בעשן, או שהיא שורפת את הבגד או את גופו או פוגעת בראייתו, אז זו כפירה שהוא עושה או מפקח, או רשות בלתי צודקת המפלטת בו או שהיא עוולה כלפיו בהתאם למידת שירותו אליו או בריחתו מהם . אבל אם זו הייתה אש גדולה שלא דמתה לאש העולם הזה, היא הועלה עליו כדי להיזרק לתוכה, אז רבים מאויביו רצו לפגוע בו, אז הוא יזכה בניצחון עליהם ויהיה עדיף עליהם , ואם היו זורקים אותו לתוכו, הוא היה מציל את איברהים, עליו השלום . וכל זה אם מי שביצע זאת היו אויביו, או החפץ בו היה איש צדיק . אך אם הוא רואה אותה מאיימת עליו במיוחד, או מי שהשתלט על הדלקתו יוצא איתו, אלוהים ירא את אדוניו ויסלק את מה שהוא ממעשיהם של אנשי הגיהינום לפני שהוא מגיע אליה, אז הוא נזף בה כי פחד ממנה . באשר למי שרואה אתו אש בתנור, בתנור, בקאון וכדומה במקומות בהם הוא נשרף, אז הוא משיג עושר ויתרונות, במיוחד אם פרנסתו היא למען האש, במיוחד אם זה גם בחורף . ואם יראה את אשו כובתה או כובתה, או הופכת לאפר, או מים או גשם מכבים אותה, אז יחסר לו והוא יושעה מעבודתו ותעשייתו . ואם מישהו שלא יחיה מזה במקומות כאלה ישתלב במזון, הוא היה רוצה שכסף או פרנסה ישמשו שליט או לסמכותו ולעזרתו, או על ידי התדיינות, סדרנות, סכסוכים ותיווך, אחרת הוא יהיה מותקף על ידי מילים ומילים רעות ורעות . לגבי מי שרואה את זה, זה נשרף במזון, בשמן או בכל דבר ממכירות, ואז הוא מגזים, ואולי הסולטן יבקש אותו והעם ייקח את הכסף שלו איתו . באשר למוות של אכילת אש, זה כסף אסור ופרנסה מזיקה שהוא אוכל, ואולי זה מכסף של יתומים, בגלל מה שיש בקוראן. אם הוא ראה אש מדברת בצנצנת או בשקית או בקערת כלים אחרים המעידה על זכרים ונקבות, אז מה שמיוחס לאותו כלי יפגע בג'ין ובכניסותיו, עד שידבר על לשונו . כמה מהם אמרו : אש היא מלחמה אם יש להבה וצליל, ואם המקום שאתה רואה זה לא ארץ מלחמה, אז זה מגיפה, כאב, אבעבועות שחורות או מוות שקורים שם . אבו-עמר אל-נח'איי אמר לשליח האל, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום : ראיתי אש שיצאה מהאדמה והסתובבה ביני לבין בן שלי, וראיתי את זה אומר : א להבת הראייה והעיוור, האכילו אותי שכולכם אוכלים את משפחתכם ואת כספכם, אז הוא אמר עליו השלום : זה משפט שיקרה בסוף הזמן והורג אנשים מולם, ואז הם רבים עם כלים ומריבים בין אצבעותיו, והעבריין חושב שהוא פילנטרופ, ודם המאמינים עדיף למאמינים מאשר לשתות מים . ומי שמבעיר אש בכדי לשרוף אותה, הוא מקרין צו למלא את עוניו, כי הקור הוא עוני . אבן סירין נשאל על אדם שראה מנורה על אגודלו ואמר : זהו עיוור שהובל על ידי כמה מבנו . אם אני מערבב אותו לצליית בשר איתו, אני מאיר משהו שאנשים נוגעים בו . אם הייתי מכה על המנגל, הייתה לי פרנסה קטנה בעצב . אם עורר אותו לבשל סיר עם אוכל בתוכו, הוא גידל משהו שירוויח מהערך של ביתו . אם אין אוכל בסיר, אז עליו לתקוף גבר במילים ולגרום לו לעשות משהו לא נעים . כל מה שפוגע באש ונשרף מהגוף או מהבגדים, זה נזק ופורענות . ומי שיעלה באש יפגע בכסף אסור מהסולטאן . ומי שנפגע מזוהר האש, אנשים יעקרו בו בחזרה ….
…באשר לחזון של אכילת בשרו של אחד האנשים המיוסרים, כגון הצלוב, התלוי, המדיום וכדומה, הרי שכסף יתקבל ממישהו מבוקש, והוא נאמר תרופה ונקמה ….
…מנוף הוא בחלום אדם עני בעל כוח וכושר חלש . ומי שראה שהוא לקח את קרקה שהצטרף לעם, המוסר שלהם היה רע . והסדקים מציינים אנשים שאוהבים להיפגש ולשתף . ומי שראה את קרקייה נסע רחוק, ואם הוא היה נוסע, הוא היה חוזר בשלום למשפחתו . ואם הוא רואה קראקי עף ברחבי אותה עיירה, באותה שנה יהיה קור גדול והתקפה סוערת בלתי נסבלת . אכילת בשרו ניצלה גנב או משרת . אם הוא רואה את הזחל ביחד בחורף, אז הם מעידים על גנבים, שודדים ואויבי לוחמים, אז אם הוא רואה אותם מופרדים, זה מדריך טוב למי שרואה אותם . ומי שרוכב בקרקיה הוא יהיה עני, ומי שיראה שיש לו הרבה מזה, הוא יקבל את הנשיאות ואת הכסף . והבשר ונוצות הכיסאות הם כסף מאדם עני . ומי שרואה שהוא מטפל בזווית, אז הוא נתון לסמכותו של עם עני . ומי שרואה שהוא מטפל בקימל, אז הוא מתייחס לאיש עני . ומי שיראה שהוא שומע את קולו של קראקי, הוא יביא את טובתם של אלה שנמצאים בו ….
…עץ הרימון : אדם שיש לו דתי ועולם, וקוציו מונעים ממנו לחטוא, וכורתת את עץ הרימון החותך את הרחם . ונאמר שאיש בא לאבן סירין ואמר : ראיתי אומר : אם אתה רוצה שאבריא ממחלתך , אל תיקח ולא אכל אותה , אז אמר אבן סירין : אלא זה מצביע על אכילת זיתים, כי אלוהים הקב~ה אמר : ~ זיתים אינם מזרחיים ואינם מערביים .~…
…דבש נמצא בחלום כסף מירושה חללית, או כסף משלל או מחברה . דבש לאנשי הדת הוא מתיקות הדת, אמירת הקוראן ומעשי הצדק, ובשביל אנשי העולם הזה זו פגיעה שלל ללא עייפות . דבש זו פרנסה קטנה מפנים עייפות . אם הוא ראה שהשמים גשמים דבש, הוא מציין את צלאח א-דין . אולי דבש מעיד על מתיקות של אישה או גבר, כפי שהוא בא בחדית ' : עד שתטעמו את הדבש שלו והוא טועם אתכם. אולי דבש מעיד על דאגה, קינה, קנאה ושמירה מפני מזימות של קנאים, מכיוון שדבש אוסף זבובים, צרעות ונמלים . דבש שסונן באש ששוחררה לאחר מצוקה, נולד לאחר סוף חודשיו ואישה לאחר תום האידיד שלה, וכסף שעשוי להיות מנופח בזקאת, ידע שנחסך מכפירה וחשדנות והכוונה שאיננה ובכל זאת מוטעה . דבש טהור זה כסף . ונאמר : זה כסף בעייפות . דבש הוא תרופה למחלות . ונאמר : אכילת דבש מעידה על חיבוק ונשיקה של אהוב . ומי שאוכל לחם בדבש, הוא יתפרנס מהשלל ….