ומי שרואה ורד אדום על עץ בביתו, זה מעיד על הנאה מצד קרוביו ובני הבית ….
חולם על אישה בשמלה אדומה
(54 פירושים ומשמעויות של חלומות על אישה בשמלה אדומה)…הנוף של אדמת קברו 67 – הארון אל-ראשיד ראה חזון בעת שהיה בקופה שהפחיד אותו והעציב אותו, אז גבריאל בן בכחושוע נכנס אליו ואמר : מה יש לך, מפקד נאמנים? הוא אמר : ראיתי כף יד עם אדמה אדומה יוצאת מתחת למיטתי ואומרת : זו האדמה של אהרון, אז גבריאל הבין את זה ואמר : זה אחד מחלומות הצינור מדבר הנפש, אז שכחנו את זה, הו מפקד הנאמנים . כאשר הלך לחוראסאן, עבר את טוס, ומחלתו תפסה אותו. הוא הזכיר את חזונותיו, אז רדף אותו ואמר לגבריאל : אוי ! אינך זוכר את סיפוריו עליו מהחזון? הוא אמר : כן . ואז קרא בשמחה למשרת ואמר : תביא לי משהו מאדמת הארץ הזאת, והביא לו אדמה אדומה בידו . כשראה זאת, אמר : מאת אלוהים, הדקל הזה שראיתי והאדמה שבתוכו . גבריאל אמר : באלוהים, אתה לא תהיה שם שלוש פעמים עד שמת (1) , והוא ציווה לחפור את קברו לפני מותו בבית בו הוא נמצא, שהוא ביתו של חמיד בן אבי גן אל-טה. 'אני, אז הוא הביט בקברו ואמר : הו בן אדם, אתה תבוא לזה . ואז הוא הורה לקרוא את הקוראן בקברו, אז הם קראו אותו עד שיסיימו אותו ….
…חזון הנביא, תפילת אלוהים ושלום עליו, יהרג את אל-חוסיין חזון הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום עליו, אבן עבאס ואום סלאמה – שאלוהים יהיה מרוצה מהם – בנוגע להרג של חוסין בן עלי – שאלוהים יהיה מרוצה מהם – באשר לחזון הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, כי זה בסמכותו של אום סלאמה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנה – שליח אלוהים, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, שכב לילה אחד לישון, אז התעוררתי מבולבל, ואז נשכב ונרדם, ואז התעוררתי מבולבל, בלי מה שראיתי בפעם הראשונה, ואז הוא נשכב והתעורר למעלה עם אדמה אדומה בידו, מנשק אותה, אז אמרתי : מהי האדמה הזו, שליח האל? הוא אמר : ( גבריאל אמר לי שזה הורג את ארץ עיראק לחוסין, אז אמרתי לגבריאל : הראה לי את אדמת האדמה שעליה הוא נהרג, כי זו אדמתה .) ובקריינות על הרשות. של אל-תבארי ששליח האל, שלום וברכות אלוהים עליו, נשכב יום אחד והתעורר בתחושת אדמומיות וביד אדמה אדומה מנשקת אותה, אז אמרתי : מהי האדמה הזו, שליח של אלוהים? הוא אמר : ( גבריאל, עליו השלום, אמר לי שזה הורג את ארץ עירק לחוסין, אז אמרתי לגבריאל : הראה לי את אדמת האדמה שעליה הוא נהרג, כי זו אדמתה )….
…אזמרגד ואקוומרין : הוא מנומס של אחים וילדים, כסף טוב וחוק, ודיבור טהור של ידע וצדקה, והוא גם חבר של דת, יראת שמים ואהבה . באשר לטורקיז : מדובר בכיבוש, ניצחון, רצון ואריכות ימים . מסופר שגבר בא לאבן סירין ואמר : ראיתי בידי טבעת עם ציפורן אדומה אדומה, והוא אמר : אישה יפה אוהבת אותך באכזריות רבה ….
…לעיתים נדירות, כמה צדיקים ראו את המטה של קאמאלי לבוש בשמלה סונית, והזמן לא היה תפקידו, ואז המחבר שלו ראה שהוא לובש שמלה, אז הוא נכנס למטה כמאלי מרחוב מדינה, והרואה הודיע לו על כך. לאחר תקופה קצרה נפטר שופט השופטים באל-שאם אל-מהרוסה וסופרו השתלט על הסולטנות המכובדת של קאראק אל-מהרוס ….
…אם ראה שהוא מכר או לקח בגד בחורף, זה מעיד על העוני שלו ועל הצורך שלו באנשים . לדבריו, ראש הבגדים של מטיף אבו סעיד היה ככל הנראה מלאכתו שהוא עושה ומאבטח אותם מסקר העוני שבו טעות בחיים ועושר והתרחבות בכדי לשחרר אותם ולפגוע לטובת החורף ) ואלמפארטי אותו אם הכתובת מסומנת על ידי אישה . סעיד ג'עפר סדיק להתפרש Paljarah או הילד מה הוא ראה אותה Zain או שין יהפוך ב אותם, ואת החיסור של הבגדים שהם ועוברים על היבטים הוא חש כי לובש משהו שבו הוא לפרש בסדר ותועלת אם הם מן כותנה, נקי ומרווח ואם Dd כל כך Vtobeirh נגדו ואם הם משי ולא שום דבר אין שום דבר רע עם זה ואת המוכר של זה, כי הוא בוחר את העולם הזה על פני הבא . אבו סעיד אמר כי חזונו של המטיף לקרירות, בין אם הם מפורטים ובין אם לא מפורטים, הם מראים טוב שמסופר כי אבו בכר, אללה יהיה מרוצה ממנו אמר: הו שליח אללה, ראיתי אתמול היה על פפירוס פטכיה אמרה : שתיים. הבנים תבר אותם . והדיו מעיד על שמחה, אושר וקור שנמצאים לצד מהלך החרטום בביטוי, אלא שהאינטימיות בעולם טובה יותר מאשר בדת, והיא בפרשנות חזקה יותר מצמר . הוא חש כי לובש פראדה או מעורבב עם הכותנה Bharir אותו בלעדיו אפילו אם זה משי עושר חאראם ואת הקישוטים הם שעוטים את השווקים הם מוזמנים ורק בזמנים של הנאה ומופתים וגם אם הם בתוך התפקיד אלא אם זה סוג של שעשוע . ומי שרואה את משפט בגדו של הלבוש, הוא מתפרש בשלמותו . ומי שרואה שהוא לובש בגדי קיץ בחורף, זה יגדיל את הטוב ואת התועלת כמו הערך של מה שהוא לובש . הוא הרגיש שהוא לובש בגדי נשים זה מגדיל איתן כסף ופחד, אבל ההשלכות שלה הן קשות ושורדות אם יראו אישה לובשת בגדים מהגברים זה מראה טוב ומועיל . אל-כרמני אמר: ~מי שראה שהוא לובש בגדים פחות משלו, אז זה מעיד על שחיתות ענייניו, ואם הם אלגנטיים יותר מבגדיו, אז הוא מציין את סדר ענייניו .~ ומי שרואה שיש עליו את בגדי הזקנים, אז זה מציין את גובה העניין ואת כמותו אליו מייחסים לו אותם בגדים אם הוא משפחה בשביל זה, אחרת זה טוב ומועיל . ומי שיראה שיש לו בגדים מבגדי אנשים מושחתים, יהיו לו חטאים רבים וחטאים בשפע . ומי שרואה שהוא לובש מלכים, זה מתפרש על שלושה היבטים, מתקרב אליהם, משיג טובות, תועלת וסדירות בענייניו, ומשיג את הכבוד והכבוד . הוא חש כי לבישת בגדים של מדענים הייתה ברוכים הבאים סלאח אותו למדע בעולם צדק ואת העולם הבא .) הוא הרגיש שהוא לובש בגדים מן הצמר הוא פרש כדי להבטיח את הכסף . ההרגשה היא שלבישת בגדים דהימיס או אהרביין בערך, או Alrvdh זה יהיה נוטה למה שלדבריו בגדי החזון של ג'פר סאדיק לעולם אינם מתמקדים בתשעה היבטים של דת ועושר ויוקרה ומועילים וחיים ועובדים לטובת הצדק. של זה ותיקון אם זה לא מה שאתה מכחיש את הביטוי ואם האישה ראתה שהיא היא לבשה את מה שהוזכר בבגדים ראויים לשבח, והפרשנות שלה עשתה לה זכות עם בעלה ושלמות ענייניה . ודניאל אמר חזון של בגדי האיש: אם תלבש בגדים, תתפרש על ידי רווח, ואם תראה בגדים שחורים, הרי למלך יש טוב והקהילה במצוקה . אל-כרמני אמר: ~מי שיראה שהוא לובש בגדים שחורים, הוא יסבול מכאב, מצוקה וצער, אלא אם כן הוא שלובש אותם כשהוא ער ויודע עליהם, והוא יהיה מוטרד .~ אבו סעיד אמר כי המטיף בגדים שחורים למי שנהג לחבול שנאה שנאמרו להם כי הוא ההוכחה החולה למוות מכיוון שאנשי אסונות לובשים בגדים שחורים ובגדים אפס מחלת דיאבא רק בדיבאג 'או טווינג או משי, והדברים האלה הם תקפים לנשים וגברים של השחיתות של דת . אל-כרמני אמר: אם המטופל רואה שהוא שוטף בגד צהוב עד להסרת הצהוב שלו ולובן שלו מופיע, אז הבגד מתפרש בגוף והצהבהב שלו נמסר על ידי מחלתו ועזיבתו ממנו . זה הרגיש שנטרל אותו משמלה צהובה, סאגמה לא קרה, פגע בו במה שהוא שונא בצהוב של קריעת השמלה, או שלא כמו כל מה שנלבש בצבע וירוקי הבגדים שמחו והנאה ותופיק אבו סעיד אמר שהמטיף מלביש את הירוקים. כוח שכונתי של דת וגידול בפולחן ובמקרה טוב מת כאשר אלוהים, שהוא בגדי אנשי השמים, על אמירתו, בואו ולבוש בגדים ירוקים מסונדוס ואברק, ולבוש הירוקות מעיד על החיים הפגיעה בירושה, ובמתים שהוא יצא מהעולם כשהיד . אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שהוא לובש בגדים ירוקים, זה מתפרש בכבוד ובכבוד. באשר לבגדים הלבנים, הם יתפרשו כרצוי, במיוחד אם הם טהורים . ~ אבו סעיד, המטיף, אמר כי בגדים לבנים מתאימים ללבוש אותם כדת, ולמי שרגיל ללבוש אותם כשהם ערים, ולגבי בעלי מלאכה ומלאכה, הם צריכים ללבוש את זה בשבילם . אל-כרמני אמר: ~מי שראה שהוא לובש בגדים לבנים טהורים, זה מעיד על טובת דתו ומצבו הטוב. ” ודאגותיו הלכו באמירתו שהוא לובש בגדים לבנים טהורים, ובאשר לבגדיו הכחולים, הוא נקי . לדבריו, קירמני ראה שהוא לובש בגדים זרקא זה הדת טובה והבגדים רוז ', הם שנאו גברים רק מצעי אלמלווה ומצעים הסומק של הדברים האלה מעיד על הנאה ותקף לנשים בדנהן אמרו שהם לובשים מופעים אדמדמים שנלחמים. סכסוך חמור מאוד ונאמר לו שמחה של סנאפרים עם פאנק בעולם, כפי שמעיד סיפורו של קארון, ונאמר שהוא מעיד על שפע של כסף תוך מניעת זכויות האל בו . ומי שראה שהוא לבש את זה בחג או בקבוצה, הוא לא פגע בו . לדבריו, קירמני ראה שהוא לובש בגדים חמרה שזה הביא ללחימה ולמחלוקת, אם כי ברוך הבא למנדט שקיבל אולי שמחת הפסוק יצאה לאנשיו בפאר והיה לבוש בבגדי חמרה ונאמר חזון הסומק. , בין אם בבגדים ובין אם אחרים, הם מראים טובות ואולי חזון האריסיפלות המוצג בשמלה להנאה . ומי שרואה את בגדיו נשרפים, אז הוא יקבל לו השפעות מזיקות ככל שנשרף מזה, ומי שרואה שבגדיו קרועים, אז יפרש את הסוד . הוא חש כי לבישת בגדים של שיער צמר או חיה או שיער או כך סכו כסף אם זה היה משי או כך ראיות מרוצפות שמלת חראם Fmal של חוסר מוסריות ועל הבגדים מלוכלכים, הם ועוברים Bgham וצער, ואת השמלות Alkagd הם ועוברים Baelchenaah לא טוב בזה, ועור השמלות צובר עניין ותועלת במידה המיוחסת לו ששמלת העור שאתה לא תופר אותה במונחים של סיטונאות מכל הזנים מראה לגמרי דת ואולי זה היה עוד ישן על הפנים ו בגדי האוצר יפלו את בז ועושר . ומי שיראה שהוא לובש שמלה צולעת, אישה תבוא בפי הטבעת שלה . ג'אבר אמר המרוקאי להביע שלהם מצורפים דברים יומיומיים Valbaad בבגדים אם הוא נקי כמו חדש, אשר מחובר לדת ואת העולם ואם דוק וינטאג המלוכלך Vdd כך אולי עפר דל ב השמלה על החולשה בדת ונאמר אם האישה ראה כי היא ללבוש בגד צהוב שהוא בעלה, זה מחליש אף ) הוא לא היה בשבילה, אז הוא לקח בעל . ומי שרואה שהוא פותח בגד מקופל, זה מעיד על נסיעה, ומי שרואה שהוא מקפל בגד פתוח, זה מעיד על בואו נעדר ממסעו . חאלד אל – איספהאני אמר שהבגדים הטובים ביותר ומה היה כותנה אם זה לא עניין של משי תולעי משי כי זה טהור זה דת טובה ושמלות עולמיות אם הדוגמה, כותנה או משי, הם מפיצים כסף חראם והשחיתות של הדת ונטול דאגות . הוא אמר שג'פר סאדיק שמלה חדשה גבר לבן אישה ואישה ומלך החסד והתועלת של זוג, הוא ראה שהוא הוריד את החלוק שלו איתו שהוא במלך השירות זה מהשירות שלו אבל לא כמו שזה נקרא, וראה שהוא גזר את בגדיו שפירש להשיג טוב . ומי שרואה שהגנב מפשיט את בגדו, זה מפריע להתרחשות השחיתות בקרב נשים . אבו סעיד, המטיף, אמר כי הבגד בעל שני הצדדים או שני הצבעים מעיד על נימוס ואפוטרופסות לאנשי הדת והעולם, והבגד החדש טוב לעשירים ולעניים . זה הרגיש שבגדי מגסות כמו Vtmzkt חדשים אינם מסוגלים לתקן כמו שזה מרתק אפילו כמו שהוא חי והילד והערך הגבוה של משרתי המחלה והחסד החופשי מגדילים שמלות של חוב מחודש, לבושים מעל בגדיו הראו את הסכמתו של אלנאת הסודי, ואולי הכוונה הייתה טובה מהכאילו ואולי הרוויחה כסף מדכורה וברוקדת משי איננה מתאימה ללבוש גרביים עבור המשפטנים, משום שאאולאן ביקשו מינימום והזמינו אנשים לכפירה והיו כנראה תקף הלא – מלומדים, הם מפרשים את העבודה דורשת פרדייס ומדביק עם נסיכות זה גם מצביע על נישואים על ידי אישה, כנה או פִּילַגשׁוּת Bjarah בל הגדרה מכנה המעבר של הביטוי של כל זה הוא מן המקרה של חוזה . החלוק מציין את פניו . אל-קירמני אמר, ~זה מתפרש למען הצדקנות בדת, לאנשים המושחתים עם השוטים, ולאחרים עם זיהום באבעבועות שחורות בגוף .~ אבו סעיד אמר מוטלת מטיף הפין במצב שהיה ממשפחתה, במיוחד מן האנשים של חריש וזריעה ובשנה פורייה למי יש ממשפחתה, א ~ים לנשים הנאה הגדלת ונתן שיה קיבל כסף מן הנקודה של הפרסים ואת האנשים של גילוי והימורים, וכן עשוי לצבור שוטים . מותר שיש לו פנים עם השלכות, ואף אחד לא מאשים את זה, בין אם זה לגברים או לנשים, אלא אם כן מערבבים איתו משהו מהסוג הגנאי . באשר לדיו, הוא מתפרש בחסד, ואין בו שום דבר מלבד הטוב ביותר, במיוחד לנשים, ונאמר חזון בגדי הנדיבות הוא צער . המסור ששני הבגדים שלו חגין מוטגטאן לבוש אחד מעל השני מסומן על ידי מותו ובגדיו הקרועים פירשו כלאחר יד חששות לפציעות וקרע פרש ארוך יותר וזה משמש אלקבה ודובאג'י אם האישה ראתה את בגדיה בבגדים קצרים חסר HTC מוסתר ואוכל השמלה החדשה לאכול כסף חלאל ולאכול את השמלה אמר סלמי ראה שבגדיו רטובים עליו בזמן שהוא לובש אותם. אם הוא נמצא במסע, אז הוא לא נוסע, ואם הוא התכוון למשהו שלא יהיה לו . ומי שרואה שהוא מוכר את בגדיו טוב לו ואין טוב למי שקונה אותם, ואם הוא רואה אותם שהוא דוחף אותם מעצמו, הרי זו מחילת עוניו . ומי שרואה שהוא לובש בגדים חדשים לאחר שהתרחץ, אז הוא מסרב באובדן הדאגה והמצוקה, והוא נחסך ממשהו לא בסדר . ומי שרואה שהוא לובש בגד אסור או משהו המיוחס לנשים, הוא מתחתן עם אישה אסורה, ולגבי הבגדים הרקומים, הם נלבשים על ידם, מוקשים, ואולי שבירת הנשים נשברת . הוא הרגיש שהוא לובש בגדי נשים , שהיו בהריון, הם מגיעים לנקבה, אם כי הוא לא היה בהריון זה משפיע על נזק או פחד באותו כסף כמו שנאתה כנראה נפצע בזמנו ובגלימה, שזה שהונח על הכתף, פירש את הדת האנושית שלובשת אותו בעמדת הצוואר והצוואר של המזכירות . הוא הרגיש שהוא robe ובכן הוא סלאח דין ותום לב, ואם הוא ראה את הגלימה זה מעמיד אותו על הכתף ובכן זה גדל החוב ואת הבריאות של הדת הוא לא טוב דק .) בכביסה הוא לצייר הוא הרגיש כי רחיצת בגדיו מעפר זה מראה על טובתו וישועתו של האלון ועצב ורווחתו וחובו יוחזרו אם הוא לובש אותו, אך אם הוא לא לובש אותו, זה בלי זה . אל-כרמני אמר: ~רחיצת בגדים נקיים אם מופיע עפר מזה, זו שחיתות בדת ועשיית חטא .~ אבו סעיד אלווסר אמר: רחיצת בגדים מעפר היא תשובה, שטיפת זרע היא תשובה של זנות, ושטיפתם מדם היא תשובה מרצח, וכיבוס מתירוץ בתשובה . ג'עפר אל-סאדיק אמר: שטיפת בגדים במים קרים פירושה ארבעה היבטים של תשובה, בריאות, הצלה מאסיר, וביטחון מפחד, ושטיפתם במים חמים, צער, צער ומחלה . ונאמר שמי שראה שהוא שוטף בגדים נקיים, זה גידול באדיקות ובחסידותו, ונאמר שזה בזבזני כי לא ראוי לכבס, ואחרים אמרו, אין בזה שום נזק ואין בזה שום נזק ….
…אל-מלפה היא אישה שיש לה חזון בחלום . מי שיראה שהוא ישן בתיק, הוא יקבל אישה דתייה . ומי שלבש תחבושת אדומה נהרג . ומי שרואה שהדוחן הוסר ממנו, הוא יעזוב את אשתו בגירושין או במוות ….
…אם תראה תאורות מוזרות ודהויות בחלומותיך, תיתקל באכזבה ובכישלון בכל צעד ושעל . והפרצופים המאירים מעידים על עסק לא יציב, בין אם ברמה האישית ובין אם ברמה הרשמית . אם אתה רואה את השמים זורחים עם הירח על כל המוזרות שלו, הכוכבים הלא טבעיים והשמש אדומה או זהובה, אתה יכול לחפש צער בצורתו הגרועה ביותר . מוות, צרות משפחתיות או מרידות לאומיות יתרחשו . אם אתה רואה ילדים בשמיים הבהירים, זה מבשר שתשתלט על הרגשות שלך , כטעות בלתי נסלחת שאתה עלול לבצע בהתקף של רגש הנובע מהזנחת יקירייך . אם אתה רואה דמויות אנושיות או חיות מוארות בשמיים, משמעות הדבר היא כישלון וצרות . העננים השחורים מבשרים על מזל . אם אתה רואה צורות אלה יורדות לכיוון האדמה וגברים יורים בהם ברוביהם, בעיות ומכשולים רבים ייעלמו מול האנרגיות שלך והנחישות שלך לעלות . אם אתה רואה נחשים, או כל זוחל אחר, מואר, אויבים יקיף אותך וישתמשו באמצעים תופתיים כדי להפיל אותך ….
…מי שחושב שהוא חובש חופה אדומה, אם הוא מתכוון לנסוע, עליו לעכב תקופה קצרה כי זה לא טובתו של המטייל ….
…ומי שרואה שהוא לובש בגדים ירוקים, זה מעיד על דת ופולחן. ומי שרואה שהוא לובש בגדים אדומים, הוא יהרג ויכוח כמו האדום ותהילתה, או שתהיה לו אפוטרופסות אם הוא מבקש את זה או קישוט ושמחה עם זונה בדת, ואם האישה רואה שהיא לבשה שמלה אדומה, ואז יש לו טוב. הוא לובש בגדים שחורים, ולכן הוא סובל מדאגות וצער אלא אם כן הוא שלובש זאת כשהוא ער ויודע זאת, ואם הוא רואה שהוא לובש בגדים כחולים, דתו אינה טובה, ומי שרואה שהוא לובש בגדים צהובים, ואז הוא חולה ומי שרואה שהוא לובש בגד שאסור לו או שהוא שונא אותו, מה שמצביע על כך שלא אוהבים נשים. אסור, ומי שרואה שהוא לובש בגדי צמר, כי צמר זה הכי טוב של בגדים, אז הוא מכה הרבה כסף מותר, סגפן וצדיק בדתו, ומי שרואה שהוא לובש בגד כותנה או שיער או שיער , אז הוא בפרשנות ללא צמר ומי שחושב שהוא לובש בגדי נשים ואם יש לו אישה בהריון, היא באה עם נקבה ואם לא יש לו אישה בהריון שיש לה פחד ופגיעה בעצמו ובכסף שלו. אם הוא יראה שהוא שינה ממצב זה, הוא יינצל. אם אישה רואה שהיא לובשת בגדי גברים, זה טוב לה וסמכות לבעלה…
…השמש היא בחלום המלך הגדול ביותר, הח'ליף, האב או הנסיך . ומי שרואה שהוא הופך לשמש, הוא יוטל כמלך . ואם הוא מכה בשמש התלויה על ידי שרשרת של אפוטרופוס וצדק בה . ואם ישב בשמש ויתקרב אליה, אז ישיג מהמלך ברכה וכסף, וכוח ותמיכה, ואם יאיר על קרניו, יתברך בדגל המוזכר בשניים . אם הוא ראה אותה, ספיה מונירה והוא מושל שצבר כוח במנדט שלו, ואם היא קמה בביתו הוא התחתן, ואם אישה ראתה אותה, היא התחתנה, ואם הוא ראה אותה, סוחר היה מרוויח ב המסחר שלו . ואור השמש הוא גאוותו של המלך וצדקו . אם הוא ראה את השמש מכה בגובה הדיבור איתו את הח'ליף, כמו גם את הירח . ואם היה רואה את השמש זורחת על ראשו, אז היה מקבל עניין רציני, ואם הוא עולה על רגליו היה זוכה לטיפוח רב, ואם היה רואה שהוא עלה על בטנו, היה לו צרעת, ואם הוא מופיע על חזהו, הוא היה חולה . ומי שיראה שהשמש שקעה בזמן שהוא מאחוריה, הוא ימות . ואם הוא רואה את השמש בוערת ממנו, והכוכבים נשרפים סביבו, אז המלך יגרש את פמלייתו . אם הוא רואה שהשמש אדומה, הרי זו שחיתות בממלכתו, ואם הוא רואה שהיא מצהיבה הוא יחלה, ואם היא תשחיר, הוא ינצח . אם הוא רואה שהיא נעדרת, העניין שהוא מבקש עבר . בגידת השמש, זה מסגיר את המלך . ואם השמש תרד על הארץ, אביו ימות . ואם יראה שהשמש עלתה בבית, אז ישיג כבוד, כבוד וכבוד . ומי שיראה שהוא בלע את השמש, הוא ימות . אם הוא רואה שהשמש התחלפה ממצבה, הרי שהמרדה נופלת . אם הוא רואה שהשמש זורחת מהשקיעה, זה מעיד על הופעת דברים נסתרים, ואם הוא חולה אז הוא נרפא, ואם הוא נמצא במסע אז הוא ישוב . אם אדם רואה שהשמש חשוכה, אז זה סימן רע לכל האנשים שמעיד על אבטלה, מחלה או מצוקה . אם הוא רואה את השמש יורדת במיטתו ומאיימת עליו, אז זה מעיד על מחלה קשה . ומי שרואה שהשמש שופכת עליו אורות, הוא ילווה את הח'ליף . ואם השמש חמה, היא נפגעה על ידי הסולטאן . אם הוא רואה שהוא בורח מהשמש, אז הוא בורח מאשתו, מרשות או מפגיעה . ואם ראה עננים מכסים את השמש, קרה למלך תאונה . אם השמש זורחת על הקרקע, זה סימן לבצורת או צריבה . אולי השמש הייתה עולם להנחות . ואם הוא ראה ליקוי חמה, או הצטברות אבק או עשן עליו, זה יהיה עדות לתאונה של מחלה, דאגה, עכירות או מצוקה . אולי היעדרותה הצביעה על כך שהאסיר הוחזר לכלא לאחר שחרורו . ומי שרואה שמש וירח לכל הכיוונים, הוא יפגע מפחד או תבוסה . ומי שרואה שהוא סוגד לשמש או לירח, הוא חטא חמור . אולי השמש הצביעה על פרנסה, הדרכה, בעקבות האמת ומחלות ריפוי, ואולי היא הצביעה על נסיעה . ואולי השמש ציינה את שמה כמו שמס אלדין, כמו הירח המלא מעיד על בדר אלדין . ראיית השמש, הירח והכוכבים היא עדות לסבל, מאסר או קנאה מצד המשפחה . וראיית השמש מציינת את המנורה, כי אלוהים אדירים אמר : ( והפך את השמש למנורה ). עליית השמש משקיעתה היא סימן לפחד וחרדה, וסמכותו של הסולטאן על הקהילה, או כניסת הנעדר או הכפירה מן הדת וחוסר מוסר החוזרים בתשובה . ומי שראה שהשמש שורפת חקלאות או חום שלה פוגע באנשים, הדבר מעיד על מחלות, מגיפות ודיכוי מצד הזקנים . ראה גם את הירח ….
…העיניים הן בחלום דת של אדם ותובנה איתן הוא רואה הדרכה ואשליה . ומי שרואה הרבה עיניים בגופו, זו עלייה בדת ובצדק . ואם הוא רואה שהוא מבחין באדם רשע, אז הוא מרמה ושונא אותו . אם הוא רואה שעיניו עשויות מברזל, אז הוא יחרב את כיסויו, והם יקבלו אותו . ואם בטנו מתפצלת והוא רואה עיניים בבטנו, הרי הוא כופר, כי אלוהים אדירים אומר : ( אלוהים לא עשה אדם עם שתי לבבות בבטנו ). ואם הוא רואה על כתפו עין של אדם או עין של בעל חיים, אז הוא מכה בכסף בלתי נראה . העין השחורה היא דת, העין האצילית מנוגדת לדת, העין הכחולה היא דת בכפירה, והעין הירוקה היא דת שמפרה דתות . אחדותו של בסרה טובה לכל האנשים, וחולשתה מעידה על הצורך שלו בכסף, מכיוון שכסף הוא כמו עין . ואם הוא יראה את עיניו נעלמות, ילדיו ימותו . אם הוא נכנע, הוא ימצא מישהו שייקח את ידו . ואם מישהו שרוצה לנסוע רואה את זה או מישהו שנמצא במסע, זה מעיד שהוא לא חוזר למולדת . ומי שרואה שעיניו הן עיניו של אדם אחר, זה מעיד על כך שעיניו נעלמו ושמישהו אחר מנחה אותו בדרך . ומי שיראה שעיניו נופלות לחיקו, אחיו, בנו וכדומה ימותו . והבן אדם מינה את בנו, מאהבו או דתו, כך שמי שרואה בעיניו אפר הוא חסר בדתו, ועיוורון גדול יותר בחסר . והמלך מינה את מרגלו, והעין חצתה את השעון, והעין התבטאה בעין המים, וכל מי שראה שהוא מרפא את עיניו, הוא יתקן את דתו, או את כספו . ומי שרואה שראייתו גדולה וחזקה ממה שהוא חושב, אז שנתו בדתו טובה יותר מפתיחותו . וכל מי שרואה שעיניו לבנות, אז הוא יסבול מצער, או שהוא יסתלק מהיקרים לו, ואם הוא במצוקה, אלוהים ישאיר את דאגתו ואת צערו, וכל מי שרואה בעיניו כחולות , הוא פלילי . מי שרואה שהוא אוכל עין של אדם, אז הוא אוכל את הכסף שלו, ומי שרואה שלעיניו אין שוליים, אז הוא מתגעגע לחוקי האל והדת, ואם אדם קטף אותם, אז אויבו חושף אותו . ואם הוא רואה שבשר עיניו הופך לבן, הדבר מעיד על מחלה . אולי חזון העין המתוקה הצביע על קסם, מוות וחיים, או על כל המשפחה, הקרובים או הילדים . והספד העין מהספד העין נגזרת . אם היה לו ילד, אישה או אהוב שהיה חולה והחלים ממחלה, ואם הוא היה לא מאמין, הוא הפך למוסלמי, ואם הוא היה עני, הוא צריך להיות עשיר . אולי אנשים ראייה ציינו חומרה . אם העין עוברת למיקום אחר מהגוף, זה מציין את הנגע . טשטוש העיניים הוא עדות לייסוריו של אלוהים אדירים . העין הימנית מציינת את הבן, השמאלית את הילדה, והחלקלק בעין מציין להישאר ער מאוחר . ואם הוא ראה עין אדומה, הוא היה מתרגז או כועס, היה לו אירוע . ומי שרואה שעינו נשלחת, והוא מנותק ממנו, הוא תפוח עינו . והעין בחלום היא חיים ארוכים . אולי העין שלפה חוסר מזל ….
…ילדה שפחה היא בחלום עסק עבור מי שהחזיק אותה, קנה אותו או ניחן בו כשרון . מי שניגש לעוזרת לקנות אותה יש DNA למסחר . ואקטואליה נמשכת בעבר או בעתיד . ומי שראה משרתת מוסלמית הגונה שמע חדשות טובות מהדרך . אם היא לא מאמינה, הוא ישמע חדשות טובות עם חאנה . אם ראה משרתת עם פרצוף זועף, שמע חדשות בודדות . אם היה רואה עוזרת עבודה כבדה, הוא היה מוכה בעוני . אם ראה משרתת עירומה, הוא איבד את סחרו ונחשף בו . אם ראה שהוא הכה בכור שבבעלותו עיירה מוגלית או עשה סחר רווחי . והמשרתת סיפרה חדשות על יופיה, לבושה וטובתה . אם היא מוסתרת, אז אלה חדשות מוסתרות עם הדת . ואם היא מקסימה, החדשות ידועות . אם זה היה מוסווה, הידיעה היא אדומה . ואם היא חילול קודש, עדיף להפיץ . והיזם חדשות טובות ….
…הרוח, חזונו בחלום מציין את הסמכות שבכוחו וסמכותו על היצורים שלמטה . ואולי הרוח הצביעה על רכושם של הסולטאן וחייליו, על פקודותיו ועל תקריות חייליו ועוזריו . הרוח הייתה משרתו של שלמה עליו השלום . אולי זה הצביע על ייסורים ומזיקים בעוצמתו כשהוא נסער, במיוחד אם מדובר בצרעה, משום שהרוח היא שנספתה איתה, ומכיוון שזו הייתה רוח שלא אבקה . ואולי הרוח מעידה על פוריות ופרנסה, ניצחון וניצחון, במיוחד אם זה מהרוחות המפוארות בגלל טובת הצמח, שהוא נוער וערבי, וזה נקרא קבלת נוער מכיוון שהוא נמצא מול הצרעה . הרוח עשויה להצביע על מחלה ומחלה אצל אנשים, כגון הצטננות וכאבי ראש . אז מי שרואה רוח שנושאת אותה ונושאת אותה ללא אדיקות, פחד, חושך או ערפל, אז הוא הבעלים של אנשים אם הוא אחד מאלה שנמצאים בה, או מי שמקווה לו . ואם גדל . הרוח הלכה איתו, מפוחדת, מפחידה, משוטטת בדאגה, או שהיה בה חושך, אבק והפרעה, אם הוא היה בספינה שהוטרפה, ואם הוא היה בבעיה, היא גברה, אחרת היו לה אסונות ותאונות, או שהפקודות של הסולטאן או השליט יצאו איתו . אם הוא רואה את הרוח מאבקת את העץ והורסת את החומה ומעיפה אנשים, בעלי חיים או אוכל, אז זה סבל גדול בקרב אנשים, כמו מגפה, חרב, מוות, פשיטה, שבי או רוח רעילה . והרוח ברעם היא כוח לא צודק בכוח . מי שנשא את הרוח ממקום למקום פגע בסולטנה, או נסע שממנו לא ישוב . הרוח הרכה והצלולה היא טובה ומברכת, והרוח הסוערת היא דיכוי הסולטאן, והרוח עם האבק היא עדות למלחמה . והרוח היא בשורה טובה מאלוהים אדירים . הרוח עשויה להיות ברכה מאותו מקום, ואם יש בו חריקה, היא מייסרת וחומרה . אם סולטן רואה שהוא יוצא לקרב בזמן שהרוח מתקדמת, אז הוא מנצח . אם הרוח תפגוש אותו הוא ייפצע . אם הוא רואה שרוח סוערת נושבת במקום, אז אנשיו מקבלים פחד ומצוקה על פי עוצמת הרוח וכמותה. אם העצים נעקרים, המלך יכעס על אנשי אותו אזור וישמיד אותם . ורוח הנערות היא רחמים . ואם הוא רואה רוח חזקה שנושבת זה חוסר מזל, ואם הוא רואה רוח שעוקרת עצי דקל, אז אנשי הארץ ההיא נהרגים על ידי המלך . הרוח של הדרום מצביעה על ההתרחשות של אסון, מחלה או מוות במקום זה, ואת זה נאמר : זה גשם בריאה, אם הוא רואה את הרוח נושבת בשקט, הוא מציין את האישור של אנשים רעים שאין להם דעה . והרוחות הטובות, אם הן נושבות מכיוון ידוע, מעידות על חדשות טובות ורחמים . והרוח מעידה על הדרישה לצרכים . ורוח סבא היא ניצחון ורוח הצרעה מאכילה . אולי הילדות הצביעה על הקלה בדאגות וצער וריפוי מחלות . ואולי טוב לב הוא סימן לנסיעה רווחית . אם הוא רואה רוח אדומה בחלום, הוא מעיד על אי ציות להורים ….
…אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שיש אישה שחורה ברגלו, אז הוא נוסע בטובת דתו, ואם היא אדומה, נסיעתו היא בגלל שמחה והעשרה צהובה, ואם זה הוא צהוב, אז נסיעתו תביא לקשיים ומחלות, ואם היא ירוקה, נסיעתו היא לטובת החיים שלאחר המוות, ואם היא צבעונית, זה מעיד על החסד והכסף שבנסיעתו . ומי שראה שהוא נמנע מלנסוע בגלל היעדר טראומה, ואז הוא יספק עוזרת . וג'אבר אל-מג'ריבי אמר, התג מתפרש על ידי נשים . ומי שרואה שהוא שם את הקמע שלו במקום גבוה, זה מעיד על כך הוא מבצע משגל עם אשתו . ומי שראה כי מישהו לקח אונים שלו והחביא אותה במקום, ואז הוא מצביע על שחיתות עם אשתו אותה השלטת על שריפת וחיתוך, כפי שמוזכר כפכפים . ובאשר hawazen, מי רואה אותם מונחים לפניו, אז הוא יקבל כסף, ואם הוא ילבש אותם, זה אומר לנסוע .) ומי שרואה שהוא עטף חואזין על רגליו והחליט לנסוע בזמן שהיה אצל סבו בלי בן זוג ולא יותר, אז זה מעיד על פקיעת חייו, ואלוהים יודע הכי טוב ….
…מיזר : אישה חופשייה, מכיוון שנשים הן נושא המזרן . אם אישה רואה שיש לה חתוך ז'קט אדום, הוא מואשם בחשד . אם היא תצא בה מביתה, היא מרגישה טוב . אם בכל זאת היה חושש מהחזיונות בגבר, היא מואשמת בחשד לחפש אותה . ומוחפה : אישה ובעלת בית, ומי שרואה שהוא לובש שמלה, אז הוא יקרה לאישה טובה . ומי שנשא שבועה אדומה, הוא נהרג על ידי אישה ….
…בחלום היא משרתת, או אישה חופשית וישרה . אם הוא רכב עליו, הוא התעלל באישה . הקלף הוא אישה, אבל היא זרה . ואלממה מציין אנשים הידועים בספרות . ומי שראה שהתקין מריצה, היה הבעלים שלה או קנה אותה והיה רווק, הוא התחתן עם אישה מכובדת ומבורכת . אם הדביבון היה אישה נטולת דם, הרי שהאישה הייתה עשירה ומכובדת, ואם היא הייתה אישה יפה, ואם היא אדומה, היא הייתה בחובות ואחראית, ואם היא בלונדינית, היא הייתה בחובות, ו אם היא הייתה צהובה, היו לה מחלות וכאבים, ומי שראה שהמגרפה שלו מתה או נגנב או אבוד, זה עם אשתו . ומי שרואה שהוא עזב את חזהו או נוטש אותה, הוא יעזוב את אשתו עם מוות או גירושין, או יעזוב את ביתו או כפרו . ומי שרואה שמגרפה שלו פורייה, זו עדות לגידול בכספו . ומי שיראה שהוא שותה חלב דביבון, הסולטן יקרב אותו לעצמו ויקבל ממנו טוב ….
…ואל-קירמני אמר, אלמוגים נולדים, ככל שהיא אדומה יותר, כך נקי וברור יותר, כך הילד שלה טוב יותר, ואם הוא נישא, זה הרבה כסף וחסד ….
…מיזר היא בחלום אישה חופשית . אם אישה רואה שיש לה גלימה אדומה מלוטשת, היא מואשמת בחשד, ואם היא תצא מביתה כשהיא לבושה ברעלה, החשד הזה יתפשט ממנה . אם היא רואה את הגבר שלה בפחד, היא מואשמת בחשדנות ונשארת בה . וזאר האישה מעיד על נישואיה ….
…קשת, ולוכדר זמן צחיחות ביטחונית ומדריך גור סולטן, מחלות מדריכים צהובות, מדריך לשפיכת דם אדומה, וחלקם אמרו : החזון של מופע הקשת התחתן עם החזון שלו, וחלקם אמרו : שהוא ראה את אמנפ הראה טוב, למרות שהוא ראה שמאלה הראה רוע ….
…אבו סעיד, המטיף, אמר כי אישה היא אישה טובה, ואם היא אדומה, אז הוא נלחם בגלל אישה, ובאשר לשמלה החדשה והחצופה, גאווה, אמונה ונאמנות של האיש, העדין בו עדין בדת. שבעלה משפר את המגע איתה ….
…באשר לחנית : הוא עם הנשק, סולטן שמבצע את פקודתו . והחנית לבדה היא ילד או אח . ודקירה בחנית היא פגם וטריז, ולכן נאמר לדקירה ולשריקה, ונאמר שהחנית היא עדות לאמת . אמרו שזה מסע . נאמר שהוא אישה . ומי שרואה חנית ביד בזמן שילד נולד לו, אם יש בו שן, אז הוא בן, אז הוא האפוטרופוס של העם . ומי שרואה בידו חנית בזמן שהוא רוכב, אז הוא כוח בכוח ובהתרוממות . ושברו הוא בידי הנוסע, והם בכוחו . ושבירת חנית המיוחסת לילד או לאח תניב לבן ולאח . אם השבר הוא משהו שנועד לתקן, הוא נרפא . אם השבר אינו משכנע, הרי שמותו של אחד מאלה . והוא שבר את החנית למושל סילוקו . ואובדן שן הוא מוות של ילד או אח . ואל-מרזק מציין את מה שמצביע על ידי החנית . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו יש לי חנית ביד בזמן שהלכתי בידי האמיר . הוא אמר : אם אתה מאמין לחזון שלך, אתה תהיה עד לעדות בידי הנסיך . מסופר שאבו מוכהולד ראה בחלום כאילו נתן חנית אדומה, והוא הביא לעולם ילד, והוא כינה אותו ייני רד . וראה אדם כאילו נפל חנית מן השמים ופצע אותו על רגלו האחת, ולכן הוא נעקץ בחיים על אותו אדם . והדקירה על ידי החנית היא דברי המערער בדקירה ….