חולצה של גבר : זה אותו דבר בהכנסותיו, בפרנסתו ובדתו. כל מה שהוא ראה בו, אם פחות או יותר, הוא בזה. אמרו שהחולצה היא חדשות טובות לאמרה הקב~ה : ~ לך עם החולצה הזו שלי .~ נאמר כי גבר הוא אישה, ולאישה יש בעל, כי אלוהים אדירים אומר : ~הם בגדיך ואת בגדיהם .~ אם ראה שחולצתו נרפאה, עזב את אשתו, ואם ראה שהוא לובש חולצה ואין לו מארב, הרי שהוא טוב בדתו, אלא שאין לו כסף והוא אינו מסוגל לעבוד, כי עבודה ו לכסף יש יד אחת ואין לו אותה יד, שהיא הכינור . אם בכיס רואים את החולצה שלו קרועה, זה סימן לעוני . אם הוא רואה שיש לו חולצות רבות, זה מצביע על כך שיש לו הרבה מעשים טובים שבשבילם הוא יקבל תגמול גדול . החולצה הלבנה היא חוב וטוב, ולבישתה זהה ללבוש אותה, וכך גם גלימתו, וטובתם ושחיתותם ביחס ללבושם . אם אישה ראתה שהיא לובשת חולצה חדשה, חצופה ורחבה, אז טוב לה בדתה ובעולמה ובמצב בעלה, והנביא, עליו השלום, אמר : ראיתי כאילו אנשים היו מציע לי חולצה עליהם, חלקם מגיעים לשדיים, חלקם מגיעים לתחתית זה, ועומר הציע את עלי, ועליו חולצה הוא גרר אותו, הם אמרו, מה שילמת על זה, או שליח של אלוהים? הוא אמר : דת ….

…נראה ). אם האיש לובש אותה, אז הוא יתחתן, והחולצה לאישה היא גבר שיתחתן איתו, כי אלוהים אדירים אומר : (הם הבגדים שלך, ואתה הלבוש שלהם ). אם החולצה מנוקבת, האיש מחלק מאשתו, ואם החולצה נקרעת, היא עוזבת אותה . ומי שראה שלבש חולצה בלי מארב, זה לפי יופיו בדתו . ומי שראה שכיס חולצתו נקרע, נפתחה בפניו דלת של עוני . ומי שרואה שיש לו חולצות רבות, יהיה לו פרס גדול ומעשים טובים רבים בהמשך . והחולצה הלבנה דין . ומי שראה שניתנה לו חולצה הוא חדשות טובות . ומי שרואה שהחולצה שלו שבורה ומלוכלכת, אז הוא עוני, אשליה וחומרה . אם אישה רואה שהיא לובשת חולצה חדשה ורחבה, זה טוב במצבה הדתי והעולמי, או במצב טוב של בעלה . והחולצה הירוקה הלבנה מציינת דת, הכחול לא מהלל, האדום מציין תהילה והצהוב מציין מחלה . והלחות בבגד מעידה על כך שמשהו מפריע לו לנסוע, כך שאם הרטיבות מתייבשת, החסימה מוסרת . ומי שראה שהוא לובש חולצה בלי כיס וללא בגדים, הצביע על מותו . ומי שלובש חולצה מסומנת היטב, הוא עשוי לבצע חג'ג 'או לנסוע . ומי שרואה שהוא לובש חולצה קצרה שלא מכסה את החלקים הפרטיים שלו, אז הוא נופל בדתו . ומי שלובש חולצה מעץ, הוא יטייל בים, גם אם הוא חולה ומפחד מוות . ומי שרואה פסוק מהקוראן כתוב על חולצתו, הוא ידבק בקוראן . והחולצה השחורה היא דאגה ועצב . ומי שראה חולצה הפוכה, מצבו השתנה בניגוד להרגלו . אולי החולצה הייתה ביתו של האיש . אם מישהו רואה את החולצה שלו מפוצלת באורך, הוא משתחרר, ואם היא מפוצלת לרווחה, זה מה שנאמר על רוחבה . ומי שרואה את חולצתו נזרקת מאחוריו, הוא מואשם במילים שנאמרו לכבודו והוא יהיה חף מפשע, ואם זה נעשה לפניו, אז הנאום בו הוא נאמר נכון לסיפור של יוסף עליו השלום . ומי שראה את חולצתו מהעננים, הוא התברך ….

…כפתור צוואר חולצה אם חלמת על כפתור זה, פירוש הדבר שתתקשה להגן על גאווהך ותצליח בכך . מכיוון שכפתורים אלה היו אבנים יקרות והאבן האמצעית הייתה גדולה יותר מאבנים אחרות, הדבר מנבא שתזכה בהון ותחיה חיים אמידים בקרב חברים טובים . ~ כפתור צוואר חולצה הוא כפתור המשמש לקישוט צוואר חולצה .~…

…ומי שראה שהוא לובש חולצה חדשה ונמצא בפרישה, הוא היה מתחתן עם אישה ….

…ומי שחושב שיש עליו חולצה ארוכה, אז זה מצביע על כך שהזמנה התרחשה במשך תקופה ארוכה, ואם היא קצרה, אחרת ….

…ומי שרואה שיש לו חולצה ונשחק, אז העניין שלו נעלם, החוב שלו מושחת, והמועד האחרון שלו קרוב, ואולי הסרת החולצה מבחינת המשפט אם הוא לא יחזיר זה מעיד על המועד האחרון. הוא קרוב ….

…ומי שרואה שיש לו חולצה ולא מכיר את המראה שלו, אז הוא נשוי לאישה שלא יודעת את אמיתות העניין שלה, אבל אם יש פרצה בחולצה שלו ואז יחזיר אותה נכון אז הוא יהיה התאחד שוב ומצבו קבוע ….

…ומי שרואה שהמת נותן לו חולצה חדשה או בגד נקי, הוא יזכה לפרנסה כמו ימי חייו, ואם ייתן לו פרות, אז זה ישיג טוב ותועלת ….

…אם הוא רואה שהוא לבש חולצה שאין לה כינור, אז הוא בעל עניינים טובים ואין לו כסף, כי לכסף יש יד אחת, ואין לו אותה יד שהיא הכינור ….

…ומי שרואה שהוא לובש חולצה בלי חליפה או אחרת מלבדך, אז זה מצביע על כך שחייו קרובים, ואם בעלו מאחור, הוא מואשם בדיבור שקר כי אלוהים אדירים אמר , ~ ואם חולצתו הופק, ואז שיקרת . ~…

…ומי שחושב שהוא לובש חולצה יקרה או קטנה, אז הוא דבק בדת וצדיק, במיוחד אם החולצה היא אדני ….

…ומי שרואה בידו חולצה מוכתמת בדם, זה מעיד כי יש צער לאלוהים הכל יכול לומר ~ ובאו על חולצתו בדם שקר .~…

…אל-קירמני אמר: ~מי שראה שהוא לובש חולצה לבנה שמתחתיה מלוכלכת ישנה, ​​המראה החיצוני שלה יהיה שונה מבפנים .~…

…מי שראה שהוא לובש חולצה חדשה, נכונה ורחבה, שתתפרש בטוב ובבוא הכוונה והמטרה של מה שהוזכר, ואם ראה אחרת, הביטוי שלו נגדו, ואולי הסמרטוטים המטונפים יפריד בין הבעלים, וריבוי דאגותיו והפרדת אשתו ….

…זה ראה T – חולצה שהוא נתן סקר זה כבר נקודת אותה הוא מציג את פטירתו של הדאגה ומקבל אותו בשארה אומרת, ~ Go, כוח זה על הפנים של Bakmasa אבא ~ בפסוק ….

…ומי שרואה שהוא נתן לו חולצה, זה בשורה טובה ….

…ומי שרואה שלדוד אין ריח, אז הוא מציין שהוא מואשם בשקר ….

…ונאמר שמי שראה שהוא קורא במקום שאסור לעשות את הקריאה לתפילה, אז אין בזה טוב והוא עלול לקבל טירוף וכדומה ….

…לפעמים אני רואה חזון טוב בחלום ואני מרוצה ממנו , אבל אין לי שום הוכחות לכך כשהוא ער. אז על מה זה מצביע? החוקרים הזכירו שאם מה שאדם רואה לפעמים, הוא לא מוצא את זה כשהוא ער, ולא מוצא שום דבר שיצביע על כך, אז זה נכלל בסעיף חלומות הצינור, וזה בעיקר בגלל פעולת הנפש לפני לישון עם זה, אז אם אדם ישן הוא עשוי לראות משהו שמעיד על כך, וזה לא מזיק ולא מרוויח (3)….

…ג'אבר אל-מג'ריבי אמר, ~מי שראה שאין לו אף, זה מעיד על מות קרוביו, ונאמר כי אין לו רחמים .~…

…באשר לחולצה שבחזון, אשת הגבר היא אולי הדאגה שלו בעיתונותו ובפרנסתו, וייתכן שזו דתו ונדיבותו. מי שרואה שלבש חולצה חדשה, חצופה ורחבה, אשתו מסכימה איתו באינטרסים שלו, או בחייו הצדיקים, או שדתו נכונה. ומי שרואה בזה מחסור או פריצת דרך או משהו כזה, האירוע הוא באחד הפרצופים הנ~ל ואולי החולצה השבורה תטביע את ענייני בעליו ודאגותיו בשפע, או שהוא עוזב את אשתו. ואם הוא רואה שהוא לובש חולצה דקה, הוא עדין בענייני בעליו. ואם הבגד של מה שידוע לו על הבגדים הצדיקים, אז הוא סובל מהתנזרות וצודק בדתו, ואם הפרישה רואה שהוא לובש חולצה חדשה, הוא נשוי לאישה ונאמר שמי ראה שהוא נתן לו חולצה זה בשורה טובה, ומי שרואה שיש עליו חולצה חדשה, אז הוא פוגש את ענייניו ומתקן את ענייניו, ואם הוא רואה שהיא שחוקה או שהיא נופלת מהחולצה שלו אז הוא מופרד ואם הוא רואה את החולצה שלו בלי כיס או צווארון והוא לובש אותה, אם הוא חולה אז זה מותו ועטוף אותו. החולצה שלו היא המוות שלו…

חולצה אם חלמת שאתה לובש חולצה, זה מנבא שעל-ידי התנהגותך הצבעונית והלא-נורמלית, תרחק את עצמך מאהובתך . אם אתה מאבד את החולצה שלך, זה מנבא חוסר מזל בעבודה ובאהבה . חולצה קרועה מסמלת חוסר מזל ועוני ברמה המשפחתית, בעוד שחולצה מלוכלכת בחלום צופה שתהיה לך מחלה מדבקת ….

…ומי שרואה שאין לו ספאלאן וזה הוכח לו, זה מעיד שיש לו שתי בנות או אחת מקרוביו, ואם הוא רואה שבזמן שהוא נמצא במקום גבוה, אפשר לייחס אותו ולציין ….

…אם הוא רואה שאין שיניים בפיו ואז חדשים נובטים, זה מתפרש בשלושה אופנים שמשנים את ענייניו, חיים ארוכים ומדד לאינטרסים שלו ….

ומי שרואה את השמש על האדמה ללא אורה מעיד על כך שמלך המקום ההוא מבודד ….

ומי שרואה שנפל עליו בית או קיר, הוא מציין שהושג כסף רב ….

…זה שימושי ואין שום נזק במעבר אם הוא יודע מה נוגע לכל אחד משבעת הימים, הסעוד שלו, התחושות שלו, השעות שלו ומה נוגע לו ומספר חזון לחקור את שעת האושר כדי להיות טובה יותר. משעת האומללות ….

…ומי שרואה שאין לו בגדים מלבד מכנסיים קצרים מיוחדים, אז זה מעיד על עוני, וללבוש אותו הפוך מבצע מעשה לא מוסרי מצד משפחתו ….

…ומי שרואה שאין לו שיער בזמן שהוא קירח, זה מעיד על עלייה בחיים ….

ומי שרואה מדבר המשתרע הרבה מעבר לסוף, ויש בו קוצים, רשעות ומפלצות, כי אם הוא מאלה שמתאימים למשרתים לתפוס תפקידים, אז הוא ניגש למלך לא צודק שחייו מחפירים ו מחקה את המלך בענייניו, ואם הוא לא מתאים לכך והוא מהצדדים, אז הוא מתקרב לאישה מגונה ונחשבת לגנאי ….

…מה הדעה שהמחבר מאמץ בנוגע למי שמפנה ואז יש לו חזון? לנוכח המספר הגדול של השואלים בנושאים אלה , במיוחד בנות שפונות אליהם מציעים , והם מבקשים מאלוהים למענם ומבקשים מאלוהים להראות להם חזון שעוזר להם לדעת אם המועמד הזה טוב להם, וחלקם מהם עשויים להפוך את החזונות שנוצרו בנסיבות אלה בסיס לתגובה או קבלה מחזר זה !!! ולמי שמופתע מפעולות הנשים, אני מוסיף לזה ואומר שיש אבות שניגשים אליו ופונים לבתו, והוא כותב לי ושואל אותי אחרי איסתחרה על חלומות שהוא ראה, והם יכול להיות חזונות, בעוד שהוא מבולבל לפניה. האם הוא מבלה את הדרשה או מגיב למחזר? יש לי כמה הפסקות כאן. אני מקווה להרהר ולהרהר בזה למי שנמצא תחת התיאור הקודם : 1 / מי שמציע לה מחזר, עליה ללכת בדרך הידע ולא לחלום !! 2 / למי שהציג בפניה, התייחס לשאלה לגבי דתו, אופיו ונאמנותו, בדרך כלל זה נעשה על ידי האפוטרופוס, מאב, אח או דומה, ואחרי השאלה הוא לוקח את דרכו של איסתרהרה ו אין שום התנגדות לחזור על זה, ואחרי זה הוא מסתכל על דעת הנערה, ואחרי החזון המשפטי הוחלט והוחלט על צו שלה, ולכן החלטתה היא מושכלת ונבונה, ולא על חלומות או חזונות . 3 / שמתי לב להרבה נשים שכותבות לי, במיוחד נשים, שהן מקבלות יתר על המידה את הפונים אליה מוקדם, ומפעילות טיעונים לא הגיוניים, כולל : לימוד, גיל צעיר, זיקנה מעט של הארוס, היעדר כספי, תעסוקה או אילן, וכמה נערות אלה מסרבים ללא סיבה, אלא משום שהיא לא למצוא מישהו מייעץ לה או דוחק אותה לקבל, ואת Messenger, אולי התפילות של אלוהים עליו השלום, אמר על בתולה : ו שלה האוזניים הן שתיקתה … כראיה לצניעות, או חוסר היכולת להכריז על אישור, ולכן הסובבים אותה חושבים שהיא דוחה. זה מזמין אותי לומר שלאפוטרופוס יש משימה גדולה לנהל את הנישואין ולחתום עליהם, או לעכב אותם – אם תרצו . 4 / אסור לאפוטרופוס של אישה או ילדה לכלול חלומות או חזונות בקבלת ההחלטות שלו, בלי הסכמה או בלעדיה, ורוב החלומות שנראים ונולדים בנסיבות כאלה הם כמו התסכולים מהדיבורים. של הנשמה . 5 / בנות לא צריכות לוותר על הגיל הראשון שלהן, ולדעת שככל שעידן הנישואין מוקדם יותר, כך טוב להן יותר, ועם אהבה, חברות, פשרה והבנה עם הבעל, היא יכולה לדון בכל נושא. ללמוד, להשלים את לימודיה, או לעבוד …. וכו '. 6 / הניסיון הצביע על כך שאישה מעדיפה נישואין, או הריון ולידה, יותר מאשר ללמוד או לעבוד, ולכן אני לא רואה סיבה שבחורה לעכב את נישואיה בתואנה של סיום לימודיה, ומה היא עושה שמישהו יגיש בקשה לכך? ואיך יודעים שהנאום ימשיך לדפוק על דלתה? שאלו רבים מאלה שהתגעגעו לנישואין, או שהתגעגעו לתור הזהב של הנישואין, וסירובם נבע מעבודה, גיבוש עצמי או לימודים, ותגלו שרובם, ורובם, מאחלים שהם נשוי ויש להם משפחה וילדים . 7 / אין זה דרישה שמי שמזמין את בנותיו של אלוהים, או אבות או אמהות, יראה חזון טוב, ומה אם הוא ראה חזון כה טוב; זו לא דרישה שהוא יודע את הפרשנות הנכונה שלה, או שיודיעו לו מהמעבר. הביטוי עשוי להיות מנוגד למצב, או נעדר מהאמת – וזה אפשרי מהביטויים – הם בני אדם שעושים טעויות וסובלים, ואין כל גבול למעט נביא . 8 / לרוב החלומות שנראו אחרי איסתחראה אין מעט מקום, אם לא קיים, כנות ליושר. אז מי שמפנה אליו, או מי שמבקש משהו, אז החשיבה מתמקדת בזה, במצב של התעוררות ולפני השינה, וזה גורם לאדם שמחפש איסטיכאראה לראות משהו שקשור לנושא איסתכארה שלו, וזה בגלל חשיבה על זה, בעוד שבעליה חושב שזה חזון כנה, וזה חייב לבוא לידי ביטוי. ולקחת החלטה על בסיס האור שלה, אבל מה שאני רואה זה חלום מקטרת . 9 / ההפשטה עשויה לראות חזון בו אין סמלים ישירים של הנושא המופעל מטעמיו, שכן כאן עשויה להיות לו משמעות בחזונו שיכולה להיות משמעות לחילוץ, וכל זה על פי הביטוי של זה שמביע את החזון . 10 / יכול להיות שיש איזשהו סוג של חזון שיש לו משמעות חזקה עבור החילוץ; וזה אם הרואה היה אדם רחוק מהמבוקש, והוא לא ידע על החדשות שלו שהתחדשו והוחזרו לשמה, ואז הוא ראה מבקשים חזון שקשור ישירות לזה, את מה שהוא העלה למענו, וזה מוחזר וקורה מאוד, ובחזון מסוג זה יש מידה רבה של אמיתות, במיוחד אם הרואה ידוע ביושרו ובצדקתו . 11 / אולי אחד הדברים המצחיקים על מה שנאמר כאן הוא מה שנאמר על ההודים הקדומים, שהם נהגו לומר : הלילה מביא לנו עצות, וזה שהם מגלים דרך חלומותיהם אינדיקציה לטובתם או לרעה שלהם מזל, ומשמעות זו קיימת במשמעות של חזון טוב ולגיטימיות לחפש אותו, ליידע אותו ולהמתין למימושו ….

…בארות : באשר לבארת הבית, זה עשוי להצביע על אדונו, מכיוון שהוא ערכיו . אולי היא מתייחסת לאשתו, משום שהוא מציין בה דלי, והחבל שלו יורד בה כדי להפיק מים, והיא נושאת מים בבטנה כשהיא נשית . ואם פירושו הוא אדם, המים בו הם כספו ופרנסתו המסופקת על ידי משפחתו, וככל שהוא טוב יותר שאינו נשפך לבית, ואם הוא עולה על גדותיו, זהו סודו ודבריו, וככל שהמים שלו פחותים, כך פחות הרווחים שלו וחולשת פרנסתו . בכל פעם שהמים שלו קרובים ליד זה, הדבר מעיד על טובתו, נדיבותו, קרבתו למה שיש לו, וכספו עבור כספו, ואם הבאר היא אישה, המים שלה הם גם הכסף שלה והעובר שלה, כך שככל שיהיה קרוב יותר זה ליד, הלידה שלה קרובה, ואם היא תעלה על גדותיה על פני האדמה היא תוליד אותו או תפיל אותו, ואולי הבאר מעידה על המשרת, העבד והחיה. כל מי שמרוויח במשפחתו ממכירת מים וסיבותיהן, או מנסיעה וכדומה, מכיוון שהבאר הלא ידוע עשוי להצביע על נסיעה, מכיוון שהדליים עוברים דרכם ובאים ונוסעים וחוזרים באותו אופן כמו שבאים ובאים מטיילים . אולי הבלתי ידוע המופעל בכבישים, שנמצא בעמקים, מציין את השווקים מהם כל מי שמקבל את זה מקבל את מה שהוא מיועד אליו . והדלי שלו ונשא אותו נצמד אליו . אולי זה הצביע על הים, ואולי זה הצביע על חדר האמבטיה והמסגד שבו נשטף העפר של המתפללים, ואולי זה הצביע על המדען ששואב ממנו מידע שחושף את הדאגות . אולי היא ציינה את האישה הנואפת שעברה במקום ורצתה אותה . אולי זה הצביע על הכלא והקבר למה שקרה ליוסף במאורה . מי שרואה כאילו נפל לבאר לא ידועה, אם הוא חולה, הוא ימות, ואם ספינתו נשברה והפכה למים, ואם נסע ביבשה, הוא חתך את הדרך והוליך אותו שולל בגד בעצמו, ואם הוא היה מריבה, הוא נכלא, אחרת הוא נכנס לשירותים כפייתיים, או נכנס לבית ניאוף . ואם הוא שואב דלי מבאר לא ידועה, אם יש לו טלה, הוא הטיף בשמו על ידי נער, כי אמר מהולל : ~ ואז הוא הכין את הדלי שלו, והוא אמר הו בשורה טובה, זה ילד . ” ואם היה לו סחורה על הים או על היבשה, היא הובאה אליו או הגיעה אליו . ואם היה לו אדם חולה, הוא התעורר ונמלט וסיכם . אם היה לו אסיר, הוא נמלט מהכלא . ואם היה לו מטייל, הוא בא ממסעו . אם לא, והוא היה רווק, הוא התחתן . אחרת, הוא התחנן בפני סולטן או שליט בצורך שלו והוגשים עבורו . וכל זה אם דלי נראה שלם ומלא . והערבים אומרים : אנא הנחה אותנו בזה, כלומר התחננו בפניך . ואם שום דבר מכל זה לא דרש ידע, ואם הוא לא זרק אותו, הבאר הייתה מסיעה אותו, שואבת אותו וגורמת לו, אז מה שימושי מהמים הוא שימושי כמוהם, ואם הוא נשפך או נשפך , זה הורס אותו ומוציא אותו . המשורר אמר : הוא לא מבקש לחיות לפי משאלת לב … אבל אני זורק דליים לדליים וממלא אותם שלב ושלב … אתה מביא בוצה ומעט מים וחלקם אמרו : אם אדם רואה את ובכן, אז היא אישה צוחקת ואופטימית, ואם היא רואה אישה, הוא גבר בעל נימוסים טובים . ומי שרואה שהוא חפר באר עם מים בתוכו, הוא מתחתן עם אשה עשירה ומתעתע בה, כי חפירה היא רמאות . אם אין בו מים, אז לאישה אין כסף . אם הוא שותה ממימיו, הוא מכה כסף מרמאות אם הוא זה שחופר, אחרת זה על ידי החופר, או הרעל שלו, או העקבים אחריו . אם הוא רואה באר ישנה ביישוב, בית או כפר שממנו נמשכים היצואנים או המגיעים באמצעות החבל והדלי, אז יש אישה או בעל אישה או הערכים שלה שאנשים נהנים מהם. בפרנסתם, ובזה יש לו אזכור טוב למקום החבל שנזרק למים, כי אלוהים אדירים אמר : ~ ותחזיק בחבלי אלוהים כולם. ~ אם הוא רואה שמים גולשים מהבאר הזאת ויוצאים ממנה, אז הם עצובים ובוכים במקום הזה . אם הוא מלא במים והוא לא נשפך, אין שום דבר רע בלמצוא את זה טוב ורע . אם הוא רואה שהוא חופר באר שממנה להשקות את הפרדס שלו, אז הוא לוקח תרופה שאיתה הוא מקיים יחסי משפחה עם משפחתו . אם הוא רואה שהבאר שלו עולה על גדותיה יותר ממה שהיא מתנקזת עד שהמים נכנסים לבתים, אז אם הוא נקלע לכסף, הוא יהיה בבעיה . הדרכים לעשות זאת עד שהוא עוזב את הבית, כי הוא בורח מהם והולך מכספו ככל שהוא יוצא מהבית . ומי שיראה שנפל לבאר עם מים כאוטי, הוא יתנהג עם איש סמכות לא צודק וייפגע מזימתו ודיכויו . ואם המים צלולים, הרי שהוא משליך צדיק שמסתפק בו . אם הוא רואה שהוא נופל או שולח באר, הוא ייסע . הבאר, אם אדם רואה זאת במיקום לא ידוע ויש בו מים מתוקים, הרי זה עולמו של האדם והוא נמצא בו עם עושר של הנאה עצמית שיש לה חיים ארוכים כמו מים . ואם אין בו מים, אזלו להם החיים . וקריסת הבאר היא מות האישה. אם הוא רואה שרגליו תלויות בבאר, אז הוא זומם בכל כספו או כועס . אם הוא נכנס לבאר ומגיע למחצית ממנו ונותן לו את השיחה, זה מסע . ואם היה מגיע לדרכו, הוא השיג מנהיגות ואפוטרופסות, או רווח ממסחר ובשורות טובות, אז אם היה שומע את הקריאה לתפילה בחצי הבאר, הוא היה מבודד אם הוא וואלי, והוא הפסיד אם הוא היה סוחר, וחלקם אמרו : מי שרואה באר בביתו ובאדמתו, הוא ירוויח שפע בפרנסתו, ויקל לאחר מצוקה, ויתרוויח . נאמר שמי שפגע בבאר קבורה, הוא היכה במאגר כסף ….