ומי שרואה שהוא משחק שח, הוא רב עם מישהו, ונאמר שזה מעיד על משהו שהוא לא טוב ולא מועיל ….
חולם על איזה מספר לשחק כשחולדה
(61 פירושים ומשמעויות של חלומות על איזה מספר לשחק כשחולדה)באשר למה שעשוי משי, כמו דגלים, שטיפה, צינורות חזה ומכונות מלחמה, זה התבטא בפרק
באשר לבגדים העשויים ממנו, ביטויו התבטא בעבר במקומו בסעיף לבוש ובגדים. לגבי מה שמשתמשים בו במזוודות, ביטויו קדם במקומו בפרק 48 ….
…משחק בשחמט, קוביות, עוגות ואגוזי מלך : לא אוהבים ומחלוקת . במקום זאת, נאמר כי המשחק עם הכל אינו מוצא חן בעיניו, כי אלוהים אדירים אמר : ~ או שבטוח שאנשי הכפרים יבואו אליהם עם חיינו כקורבן בזמן שהם משחקים. ~ ואם הוא רואה שהוא משחק עם זה, יש לו אויב דתי . ושחמט מוגדר שלא לשחק איתו, כי הם גברים מבודדים . לגבי מותקנים ומשחקים איתם, הם מושלים גברים . אם בסוף אותה בנחלה מגיע, ואז הוא הופך להיות השליט של העמדה כי כמו מכות או סכסוכים, ואם אחד משני היריבים מביס את השני, אז ויקטור הוא אחד ברור . נאמר כי משחק שחמט הוא מאבק במאבק או יריבות . באשר לשחק בקוביות, הוא היה שונה בנוגע לזה, ונאמר שזה עוסק בחטא, ונאמר שזה סחר בחטא . משחק איתו מלכתחילה מעיד על התרחשות של מאבק בדיכוי על איסורו, והניצחון הוא עבור מי שניצח . ולשחק בקוביה זה שקר, ונאמר שזו עדות טובה . הימורים הם מהומה וסכסוך . באשר למוחמרה, אז ממלוק, אדייב, זכה לשבחים על ידי בעליו ….
…האם מעין מרוויח – ממה שהוא הכה בעין – את מה שהוא רואה מחזונות, או חלומות, בגילוי הסיבה שלו , או מהעין שלו, כאשר הוא – שגרם לו מהעין – ? זה נושא שמועלה אלי ללא הרף, וזה ממה שדנתי בתכנית החלומית על גבי מסך ה- Mbc , והפרק קיבל תשובה טובה ומעולה בכל פעם, השבח לאל, ומה העיניים ראו מנקודת מבטי אינה חפה משני היבטים : 1 / לראות את החזון לאחר שהוא מתעקש על אלוהים על ידי תחנון, לרפא ולהבריא מבלי לחשוב דרך העיניים או להגזים בהם, ומבלי לחשוד באיש . כאן ובמקרה זה, החזונות עשויים להועיל לבעליהם, ואולי בביטוים סיבה להימלטותו של הבעלים, או אינדיקציה שלו לסיבת עילתו . 2 / כדי לראות את החזון; הוא מפקפק באדם, משפחה או חבר, או מפקפק במצב, כמו מישהו שהגיע אליו לאחר מסיבה או בחינה, ולכן הוא מפקפק במי שהשתתף באירועים אלה, למשל, ואדם זה מתחיל לעבוד את דעתו , ומחשבות ולחישות מתחילות לשחק איתו מימין ומשמאל, וזה לא נסתר כי זה היה היה אחד ממעשיו של השטן, אז אדם זה עשוי להזמין את אדונו להראות לו בחלום חזון המצביע על עין, ואז הוא ישן וחולם על אחד או יותר אנשים, או משפחה, והוא יכול להיות קולגה או קרוב משפחה, ואולי הוא אפילו אוהב את האנשים הכי אוהבים אותו !!!! הוא מחבר אותו עם האומללות שלו, כי אני אומר כאן שזו טעות, וזו אחת הפעולות של השטן, ופילגשו לאדם, לגרום לו בעצב קבוע ובמעגל שממנו הוא לא יכול לצאת, ומכאן מתחיל עבור אנשים מסוימים מסע אינסופי עם המביעים, אחר כך עם הקוראים, אחר כך עם הרופאים …… וכו ', ומסע זה עלול להסתיים בהחלמה, או אולי לא להסתיים; והוא השולט, והסיבה במקרה זה: אלו אשליות הנובעות מכך שחלומות עשויים להצביע על מי סבל או גרם לעין . הנה אני אומר אמת כדי שלא יבין מדברי את ההכללה המוחלטת : שהכרה בעין דרך חלומות העין אפשרית, ויש רבים שנהנו משיטה זו, אך לא בדרך בה זה קיים היום, ובו המטפל מבקש מהסיוע שיגיד לו לאחר הקריאה, או את הפגישה הטיפולית, מי שרואה בשינה וקובע שהוא ה'עין 'ומה שראתה מעון במצב שקרי שכזה אינו תקף, וזה שבנוי על שקר אינו תקף …. אם החולה הזה מתעורר ושואל אותו לאחר שקרא אותו לישון, ואז הוא יראה את עינו בשנתו זה כמו צינור שהוא תוצר של חשיבה על משהו , דאגות או פרויקטים, ואם בעליו נרדם, הוא רואה את זה בשנתו, ואין לזה שום ביטוי ושום תשומת לב אליו, ואלוהים יודע הכי טוב ….
…ג'עפר אל-סאדיק אמר, ~לשחק עם העקב פירושו חמש הימורים, אישה, ילד, שפחה בכורה וכסף .~…
…באשר ליחיד, הוא פירש דברים כוזבים שמזיקים ומרמים, ואבו סעיד, המטיף, אמר לשחק בקוביות, לעסוק בחטאים ולהפסיד במסחר, ולהילחם בסיור, ושיקול דעתו בנגינתו הוא כמו שופט שחמט ….
…שחמט אם אתה חולם לשחק שחמט, המשמעות היא סטגנציה בעבודה ואנשים עם תחושות קהות ובריאות לקויה . אם חלמת שהפסדת במשחק שחמט יבואו חרדות ממוצא נמוך, אך אם תזכה תתגבר על ההשפעות הלא נעימות ….
…כישוף אם חלמתם לתרגל מכשפים או לראות אחרים מתרגלים זאת, הדבר מסמל כי תציבו את עצמכם במצב בו תצטרכו לגרום לאנרגיה וליכולת התכנון שלכם לשחק תפקיד קשה על מנת להיפטר מתפקיד זה ….
…הקוביות בחלום הן גובה, גובה, תהילה ויוקרה . אולי זה מצביע על מה שהוא מתחייב כשהוא ער כלעג או סתירה, או שהוא מתייחס לעשרה אנשים לא מוסריים . מי שמשחק בקוביות עושה חטא . ואמרו : לשחק עם הכל זה הונאה, ועם קוביות זה סחר בחטא . והקוביות אינן תקפות . ומי שרואה שהוא משחק בקוביות, זה מעיד על ריב ורוע . ראה גם שחמט ….
…חלק מהמתורגמנים אמרו שמי שראה שהוא משחק שחמט ולא יודע לשחק את זה, אז זה מתפרש בשלושה אופנים כשכח תפילה ובזבוז כסף במשהו שאינו מתאים ואינו דיסוננטי איתו מכיוון ששלושת אלה מונעים אותו ממשחק בשריעה ….
…אבו סעיד, המטיף, אמר : הכלב מתפרש בשתי דרכים על ידי עבד שבבעלותו ואויב שמגן עליו, והכלב המזיק הוא אדם שמזיק למי שיש לו את החזון, והכלב שנלקח. לשחק ולהשתולל, זה מעיד על הנאה והנאה ונאמר שאבו בכר אל-סידיק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, ראה בשנתו בדרך למכה ומדינה, אלוהים יגן עליו, שאלוהים שליח, שלום וברכות אלוהים עליו, הגיעו ממכה לחבריו, אז כלב שנזרק מסביבו יצא עליהם, וכשהם התקרבו אליה, היא רכבה על גבה, וכשהיא משכבת בחלב, הוא סיפר את חזונותיו לשליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, והוא אמר: הכלב שלהם הלך וקיבל דירהם ….
…הצוואר : מזכירות וומודה, וגידול החובות והגדלת ביצועי המזכירות, וירידה שלמות בביצועי המזכירות : המסור היה בשכונת הצוואר מוקף, זה לא תומך בכספו באומרו הקב~ה : ~ סאטוקון איזה בוקלואה יום התחייה . ~ אם הוא רואה שהכלב שלו התפוצץ בדם, הוא גוסס . אם האימאם רואה חספוס בצווארו, אז זה כוחו בצדק שלו, ודיכוי האויבים שלו, והקשחת הגב היא כוח על מה שאלוהים חיקה, וקומה טובה מעידה על מעוף ומעוף . השיער על הגב מעיד שיש לו כסף ויש לו כסף . וגילח את גב הביצועים של המזכירות ולבטל חובות . אם הוא רואה שאין לו שיער, הוא מציין את פשיטת הרגל שלו . ואדם ראה כאילו צווארו אינו ארוך ולא קצר, אז הוא סיפר את חזונותיו במעבר חצייה, אז הוא אמר : אם אתה בעל נימוסים רעים, האופי שלך טוב, ואם אתה אמיץ, האומץ שלך גובר, ו אם אתה בעל אופי גרוע אתה מכובד ….
…מה הפירוש של לראות את הים טובע בתוכו ?? עבור אנשים מסוימים יש סמל מפחיד ; וזהו : הים וטובע בו !!! אז מדוע הסמל הזה מסמל , והאם הוא מפוטר ???? למעשה, אני חוזר כאן ומאשר כי אין סימן יחיד לסמל , וכי יש לשמוע את החזון במלואו על כל סמליו , אך כל עוד אנו מדברים כעת על סמל זה , אני אומר : משמעותו של הים או של טובע זה לא תמיד רע , זה עשוי להצביע למשל : אל התלמיד , עלי גידול ידע מעמיק והתמחות בתוך משמעת . ובשביל הסוחר , הים עשוי להיות השוק בו הוא עובד . ובשביל החוטא והחוטא , זה יכול להיות טביעה של תשובה והתבוננות באומרו של הקב~ה : ~ גם כאשר הטביעה עלתה עליו , הוא אמר, האמנתי שאין אל אלא האמין בו ~ ( בני יסיר : 90). המשמעות של שחייה, טבילה וטביעה בים היא טובה כשרואים את הים בקיץ, ובאשר לראות אותו בחורף, זה אולי סימן רע, אבל אני חוזר ונשנה שיש צורך להסתכל על שאר הסמלים. של החזון, ומהנאמר על כמה מהקונוטציות הרעות של שחייה, צלילה או טביעה בים : 1 / ביצוע חטאים וחטאים גדולים, והרהר בדבר שאלוהים הקב~ה אמר : [ מתוך איזה חטאים הם טבעו והביאו באש ולא מצאו את תומכיהם מלבד אלוהים. ] נח : 25 2 / טבילה בעולם והנאותיו . אבל המעבר חייב להיזהר ממנו אם הוא רואה חזון או חלום שעשוי להיות בעל משמעות רעה ממנו , כך שהוא עלול להסיח את הדעת מהמעבר איתו , את המשמעות הרעה הזו, ברוך השם ….
…הזדווגות : לכל מיטה לשמיכת טלאים ולערבוב ובמהלך כיוון הנישואין, המסור כמו נשואה ארבע נשים, תועלת טובה יותר לפסוק : ~ Vankhawwa איזה נשים לבחירתך, שתיים או שלוש או ארבע .~ אם יראה שהוא התחתן עם איש אחר לאשתו ולוקח אותה אליו, אזי רכושו יוסר אם הוא אחד המלכים, וסחרו בטל אם הוא אחד הסוחרים . ואם הוא רואה שהוא בעל אשתו לאיש, והאיש ההוא הולך לאשתו, אז הוא נתון לסחר רווחי במיוחד . החתונה מיועדת למי שלוקח את זה כאסון, ואליו מוזמן להיות שמח ומאושר אם הוא לא רואה אוכל . מסופר כי אדם הגיע לאבן סירין והזכיר בפניו שהוא מתחתן עם אמו, וכשסיים איתה, הוא התחתן עם אחותו כאילו נדרשה שבועתו . אבן סירין כתב את תשובתו במעט ביישנות כדי שהאיש ידבר על כך, והוא אמר : זהו מכשול ששובר את הרחם, אדם עלוב, הפוגע באמו ובאחותו ….
…אבו חטים אמר ששאלתי את מוחמד בן סירין איזה חזון הכי נכון עבורך? הוא אמר : למשרת שיראה את בוראו, בלי איך או איך ….
…לגבי נסיעות ותחבורה, זה מתפרש באופן שמי שרואה שהוא נוסע ויודע שהמקום אליו הוא פונה טוב יותר מזה שהוא נמצא והוא יוצא ממנו ואז זה מעיד על השיפור של מצבו והשגת תקוותיו, ואם הוא יודע שהמקום בו הוא נמצא טוב יותר מהמקום הזה בו נועדה נחישותו, אז הביטוי שלו הוא נגדו אם הוא יודע איזה טוב יותר והוא אינו יודע מי שוהה במסעותיו, ואז זה מעיד על פיזורו ומרחקו ממולדתו וקרוביו, או שהוא עובר מהבית לבית, או שהוא נפרד ממישהו או ממי שמופקד אצלו בתנאים משינוי חייו, ולאחר מכן מצבו מתיישר ….
…1 – זמן לביטוי : שימו לב כאשר חלק מהמעברים שלאחר הבעת חזון האומר : ייפול חזון זה לאחר כזה, בתוך ימים או חודשים או שנים, וחלקם מגזימים עד שתמצאו תאריכים דומים לפעמים. , למשל : ייפול החזון שלך ביום השלישי לחודש השלישי הוא אחרי שלוש שנים, וחלקם אומרים : זה ייפול בתאריך כזה חודשים לפניו או חודשים אחריו, אז זה לא מתחיל כמו הקודם . לאחר מחקר שלי בנושא זה ומצאתי כמה טקסטים קבועים, אני מראה לך תגובה על מה נפתח אלוהים אומר : The הראשון בספרייה : בשנת הסיפור של יוסף , מיימת ראה שלום Bosevh להיות עליו רבאח ופצע את אביו אמר לו אבי : כשיוסף אמר לאביו אאופט ראיתי עשרה כוכב לכת ואת השמש ואת הירח ראיתי אותם משתחווים ( יוסף : 4 ). החוקרים אמרו : חזון זה הושג לאחר ארבעים שנה , כאשר אלוהים איחד מחדש את יוסף את הוריו ואת אחיו, אחד עשר , וסגד לכל ברכתו וערצתו כשהקוראן חתך את סיפורו . הוא אומר : הוריו על כס המלכות ונפלו בשפל ואמרו, אבי, הפרשנות הזו של החזון שלי עלולה להפוך את זה באמת לאדוני ישפר אותי כי הוא הוציא אותי מהכלא ובא אליך מהבדואים אחרי זה עם שטן נשלף ביני לבין אחיי, אדוני נחמד מה שהוא רוצה, הוא היודע, החכם ( יוסוף : 100 ). אם החזון הזה של יוסף, ילד צעיר בן שבע שנים הושג במצרים פשוטו כמשמעו , יוסף ישב על כסאו, הרכין את הוריו ואחיו משתחווים ומציין כי חזון יוסף הוא חזותי שאינך צריך להביע , אבל ליפול גם היו רואה , וזה חשוב כאן הוא כי הפרשנות של החזון מתעכבת ארבעים שנה כפי שמעידה על ידי ראיון עם סלמאן הפרסי אמרה : ~ בין החזון יוסף ארבעים שנת הביטוי שלו, ~ אבן חג'ר אמר אחריו . המספרים של אל-טברי , אל-חכים ואל-בייחאקי עם שרשרת מספרים תקפה (1). שנית מדריך : בשנת הסיפור של יוסף גם , אחרי שהוא נכנס לכלא , את המלך ראה חזון הבהילו אותו וביקש Aoolha לו כאשר אנשי המדע ואת המדינה סביבו ומחזיקה של פגישות E ואמר להם כי ~ המלך אמר , אני רואה שבע פרות שמנות שהוא יאכל שבע רזות ושבע סנבלט חאדר והאחרון, הקראסטי, הו ציבורי, אנא יעץ לי לגבי החזון שלי, אם אתה רוצה לראות את החזון מבטא (43). ( הם אמרו חלומות מקטרת, ו אנו לא מפרשים חלומות בשני עולמות. ~(44) ( יוסף 44 43) האמת היא שהתשובה של אלה דומה לתשובתם של חלק מהציבור שלא מהסס לענות על הבעת חזונות. הם אומרים, עבור דוגמה : מוות, ארוך, החיים , ואת זעקת צחק וזה יכול להגיד לאלוהים בלי ידע , או למצוא אותם ככה הערת שוליים בדאן התשובה ואז זה ביקש מהם פנו ימינה ושמאלה כדי לברוח, או בחיפוש אחר ששלח לו את שאלה . מה חשש כי יוסף בעוד שמעבר החזון ענה וזמן בחר אומר הוא היה שבע שנים יותר קשה לטפח את מה שקצר את ספיר Vdhiroh שרק מעט ממנו אתה אוכל) 47 () לבוא אחרי שבעה אוכלים קשה מה שנתת להם רק מעט מתשנון () 4 8 ( ( Yusuf : 47 – 48 ) . יוסף , הזכיר T כי חזון יושג בתוך תקופה של חמש עשר שנים , חלום שבו הוא לְהַסִיק שמח יוסף של אותם ארבע עשר שנים של אמירת מלך שבע פרות שמנות , ושבע פרות להישען , ואת החוקרים אמרו : דברי יוסף : ) tm מגיע אחרי שנה שבה אנשי אגאת וזה עסרון ( ( יוסף : 49 ) לא הראה לו את החזון , אבל זה מה שאלוהים לימד את יוסף וביטוי טוב (2). מדריך שלישי : אנאס בן מאליק, אללה יהיה מרוצה ממנו שהשליח של אללה עליו השלום נכנס או שהילדה היא חראם מילחן , וטאם , והאם אסורה תחת פולחן שקט ונכנסה לשליח אללה עליו השלום ביום וואתמת ואז התיישבה טבלה ראש – כל בודק מה זה הורג כינים – וונאם שליח אללה עליו השלום ואז התעורר בצחוק , היא אמרה : אמרתי : איזה אידגק או שליח אללה? הוא אמר : ~ אנשים מהעם שלי, הציעו לפולשים שם האלוהים שרוכב על ת'בי הים הזה . ועל ים ת'ביה כל נסיעה חזרה אמצע – מלכים במשפחה או כמו מלכים במשפחה , ~ אמר : אמר : אמרתי : הו שליח אלוהים, התפלל לאלוהים שיהפוך אותי לאחת מהם, הוא קרא לה ואז הניח את ראשו והוא ישן ואז התעורר בצחוק, היא אמרה : אמרתי : מה שידג 'אל שליח האל אמר : ~ אנשים מהעם שלי, הציעו למען הפולשים אלט אלוהים, ~ הוא אמר בראשונה, היא אמרה : אמרתי : הו Messenger של אלוהים, מתפלל לאלוהים שעושה לי אותם, אמר : אתה מן השניים הראשונים ~ , Frckpt או ילדת חראם Milhan הים על הזמן של סיד Vsrat עבור Daptha כשאני יצאתי לים Vhlkt . מוסכם על דבר מוסלמי (3). לאחר חיפוש ממושך בסיפור זה מצא כי חזון הזמן היה לאחר הפרידה של חג'ג ', והופעת החזון הייתה בתקופתו של עות'מאן בן אפאן, אז הם התקינו את הים ברצף עות'מאן, לכיוון קפריסין וסראט לדפטה קתי ונקברו שם, וזה כמו שאמר בן אבן בפתיחת השנה עשרים ושמונה . הזמן הוא בין החזון לביטוי שמונה עשרה שנה, אלוהים אני מכיר . שימו לב לזמן הזה בין הופעת הראייה למרחק ההבעה . אז תגיד לי אתה חושב מי מבקש חזון Vtakbrh רואה את הבעת הפנייה, וגם אז הפתיע אותו לאחר תקופה של הים בלילה, הוא אומר לך : אמרתי : כזה וכזה יקר, ועכשיו חודש, שני חודשים, או שנה תעבור, וזה לא התגשם כאילו מצבו הוא : אתה טועה ! ! ! כן . . הקו מגיע מהמעבר, אך החזון עלול להתעכב. ~ ואם הדבר מוזכר, אני אומר כאן : יש לבחון את מאמץ המעבר לקבוע זמן לזמן התרחשות החזון ואת עבודת הנפש ועייפות, מה צריך זמן לבוא, אבל החזון יכול לעיתים להתעקש לשאול על הזמן, אז אם אמרתי לו ואמרתי לו : אלוהים יודע אפילו הרחק מעצמך את מבוכת הטעות, תופתע מאנטקסק אומר : הוא אמר לי את המעבר ולא קיבל ובכן , וחלקם לועגים באומרם : מה יש לעיל . אחרי המצגת הזו אני אומר : מי צודק לדעתך? ________________________________________ (1 ) ראה : פת אל – בארי אבן חג'אר – אופ – ( 12/377 ). (2 ) אבו בכר אלג'יריה : ~s Acer פרשנויות גדולות של דברי עליון ו Bhamch הנהר הטוב Acer פרוש, אני 4 /1420 של – , ספרנות וממשל . ( עמ ' 578 ). (3 ) סופר על ידי בוכרי את ספרו של דלת ביטוי ההתגלות במהלך היום בשני מקומות (11 /72 ) , (391/12 ) – אופ – ו מסופר על ידי מוסלמים, כמו גרעיני (13 /58 ) בבית הספר של האמירות של~ דלת הוא העדיפה את הפלישה בים – התייחסות קודמת -. ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…
…אל-ואליד בן אחמד אמר לנו, בסמכותו של עבד אל-רחמן בן אבי חטים, בסמכותו של מוחמד בן יחיא אל-וואסיטי, בסמכותו של מוחמד בן אל-חוסין, בסמכותו של יחיא בן בסטם הצעיר. , בסמכותו של יחיא בן מימון, בסמכותו של וואסל מוואלי אבן אוייינה, בסמכותו של איש מבלהרית, המכונה סאליח אל-ברד, הוא אמר : ראיתי את זרארארה בן אופה לאחר מותו בשנתי, אז אני אמר, שאלוהים ירחם עליך, מה נאמר לך ומה אמרת? אז התרחק ממני, אז אמרתי מה אלוהים עשה לך? אז הוא בא אלי ואמר : אנא תן לי את נוכחותו ונדיבותו . הוא אמר : אמרתי, ואבו עלה יזיד הוא אחיו של מוטריף? הוא אמר, ובכן, זה הפך להנאתו של אלוהים אדירים . אמרתי אח הוא טיפש? הוא אמר : זה בדרגות הגבוהות . אמרתי, איזה עסק מועיל יותר עבורך? הוא אמר : טאוואקול ומקצר תקווה ….
…ומי שראה איזה שליט הוא, ביטוי מעשיהם ואמרותיהם, כאמור בסוכנים, ונאמר, חזונו של אלברדאר מעיד על פיתרון עניינים מורכבים. באשר לחזון הקברניט, זו הצעה של מישהו ….
…** חזונותיו, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, לתקופת הירושה של אבו בכר . אבן שיהאב אמר : דעה הנביא עליו השלום חזון אמר Vqsa לאבו בכר : ( הו אבו בכר ראה כאילו הקדמתי אותך ואני תואר Vsbaktk Bmrqatin וחצי ) טוב O שליח אלוהים שומר אותך אלוהים אמר, עד שאתה רואה איזה עידוד ומודה שהעין שלך אמרה : זה היה מפחיד ככה שלוש פעמים והוא חזר על זה ככה. הוא אמר : ואז אמר לו בשלישי : ( הו אבו בכר, ראיתי כאילו אני ואתה לפניך דרגה אחת ושניים וחצי קדמו לך. ) הוא אמר : הו שליח אלוהים, אלוהים לתפוס אותך על רחמיו וסליחתו, ואני אחיה אחריך שנתיים וחצי ….
…התעוררות אם אתה חולם שאתה ער, זה מצביע על כך שתסבול מאירועים מוזרים שישליכו אותך לזרועות העצב . אם אתה עובר בשדות צומח ירוקים ומסתכל על הנופים בחלומותיך ומרגיש שזו חוויה בהתעוררות, זה מעיד על כך שיש איזה טוב ובהירות המאוחסנים עבורך בחסימה, אך יהיו תסכולים בין ההווה לבין באותה תקופה ….
…** חזון הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, הגורם למחלתו .. בין הצביעות הוא חזון הנביא, תפילת האל ושלום עליו, במחלתו שהכאב ש פגע בו נגרם על ידי כישוף. לדברי הישאם בן אורווה, בסמכות אביו, בסמכותו של עיישה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנה – היא אמרה : קסמו של שליח האל, שאלוהים יברך אותה. עליו ועליו יהודי מיהודי בני זוריק התקשר ללפיד בן אל-אסאם שאמר : עד שליח אלוהים, שיהיה עליו תפילת האל ושלום, דמיין שהוא עושה משהו ומה שהוא עושה, גם אם זה היה יום אחד או לילה אחד, שליח האלוהים, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום, נקרא, אז התחנן, ואז התקשר ואז אמר עאישה : הרגשתי שאלוהים נתן לי רשות כששאלתי אותו על זה. באו אלי שני גברים, ואחד מהם ישב לי בראש והשני על הרגל שלי, והוא אמר שהראש שלי לזה שברגל שלי או זה עם גבר אמר לזה שבראשי : איזה כאב הוא האיש? הוא אמר : מהרפואה שלו? הוא אמר : Labaid bin Al-Asam said : In He said : in Mashtat and Mushatta הוא אמר : יש צורך לצאת. הוא אמר : איפה הוא? הוא אמר : בבאר דהי ערוואן. היא אמרה : ואז שליח האל, שלום וברכת אלוהים עליו, בא אליה עם כמה מחבריו ואז אמר : הו עאישה, מאת אלוהים, כי המים שלה הם חינה, כאילו ראשיה מנופים. השדים . ~היא אמרה : אמרתי : הו שליח אלוהים, לא שרפת אותו? הוא אמר : ~ לא, באשר לי, אלוהים רפא אותי ושנאתי לעורר רע נגד אנשים, אז ציוויתי על זה Vent ). בסמכותו של הישאם בן אורווה בסמכות אביו בסמכותו של עאישה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנה – היא אמרה : שליח אלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, השקיע שישה חודשים שהוא היה בא ולא בא, אז באו אליו שני מלאכים, ואחד מהם ישב בראשו והשני לרגליו, ואחד מהם אמר : מה זה? הוא אמר : Matboub אמר : מי היא התרופה שלו? הוא אמר : Labaid bin Al-Aasem said : What? הוא אמר : מסרק וקומבר בגיחות מיובשות אמרו בבאר דהירואן תחת ראוב העיר את הנביא עליו השלום משנתו, הוא אמר : ( כלומר עיישה ראית שאלוהים אופטנה באוסטפיתית ) והביא את הבאר והורה לו לקחת החוצה, הוא אמר : ( זה גם, אשר הראה ה 'לה כמו אם שלה . מי בכי החינה, כאילו הראשים היו מנופה ידי ראשי השדים ( אז עיישה אמר : אם היית כאילו אתה אמור להפיץ, אמרת : ( באשר לאלוהים אלוהים חס עלי ואני שונא לעורר ממנו אנשים רעים. ~…
…** הגשמתי את צוואתו בחלום בסמכותו של אתאא אל-כוראסאני שאמר : באתי למדינה ושאלתי על מישהו שסיפר לי על החדית של תאביט בן קיס בן שמאס, והוא הנחה אותי אל בתו, ו שאלתי אותה ובזה : כאשר אבו בכר, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, המוסלמים פנו לאנשי הכפירה ואל-יממה ומוסלימה השקרנית, תאביט אבן קיס הלך אל מי שהלך כשפגשו את מוסימלימה ו בני חניפה הביס את המוסלמים שלוש פעמים, אמר קבוע וסאלם מוואלה אבי חודייפה : איזה הרסקה שנלחמנו עם שליח אללה, עליו השלום פאלה לעצמם חור שמעד במקום בו קטלה אפילו הרג, אמר : וורי, איש המוסלמי. הוא תיקן את בן קיס בחלומו, הוא אמר : אני מה שהרג אתמול את מגדלי האדם מהמוסלמים, הוא לקח ממני מגן יקר ערך, וביתו נמצא בקצה הרחוק של הצבא, ובביתו סוס נדבק בתוכו אורך. גם של כסף וכך מ- Rqiqi הישן ואתם לעשות את החלום הזה ואטדהאח אמר : בא ח'אלד בן וואליד הגדוד שלו להגן על פוג'דה כאמור והוגש לאבו בכר, אללה יהיה מרוצה ממנו ואמר לו מיושם אבו בכר, אללה להיות מרוצה ממנו ומרצונו לאחר מותו, איננו יודעים שמישהו ירק את רצונו לאחר מותו ללא ת'אביט בן קיס בן שמאס, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו . בשנת הרומן, אנאס אללה עשוי להיות מרוצה ממנו כי בן קייס, אללה עשוי קבוע לו הגיע יום של אל – Yamamah יש לַחֲנוֹט ופורסם Okfanah אמר : אוי אלוהים, ריפאתי אותך ממנו ואלה להתנצל מאשר ביצוע ההרוגים היה שלו מגן Vsergt Farah, אדם שרואה ישן, הוא אמר : ה- DERI הוא העריך את זה מתחת לקנון במקום כזה וכזה ונתן לו מצוות, אז הם חיפשו את המגן, והם מצאו אותם והם העבירו את מצוות….
…הפרי, אם הפרי נראה בחלום והוא מתוק, מעיד על פרנסה, תועלת וידע שימושי, והפירות החמצמצים לכל מי שמסכים לאכול אותו זה גם כן, ולמי שלא מסכים איתו, זה כסף אסור וגידול במחלתו, ומה שלא מסתיים בפירות מעיד על אכילתו ועל החזקתו של דת או על שכיחותן של נשים וגברים שאינם מוסלמים עבדים או טיפשים של אלה . והפרי המסולף מקיים עייפות, והפרי המאודה אינו חשוד מעט או ללא חשש, או שלא נשמר מזכת . והפרי שאין בו גבעולים או קליפה מעיד על קלות הדברים והפרנסה החוקית שאינה נגועה בשום דבר . אם הפרי נמצא בעונתו ובשלותו, הרי שזה טוב דחוף, ואם הוא לא בעונתו אז התועלת שלו לאחר זמן מה, או שהוא עדות לפרנסה . ואכילה במועד שאינו זמנה היא הקלה שהחמיצה טוב וקלות קושי, וחקירה של מה חוששים ללכת . וכל פרי משולב הוא סימן להכרות ומפגש ולהיפך . כל פרי מוזר הוא סימן לארצו . הפירות הם בעלים, ילדים, חוזי כסף, חנויות, מדע, רכוש, יצירות טובות, משפחה, קרובי משפחה, יחידים, או תרופה למחלות של מי שמחזיק בהם, והם עשויים לציין איזה משקה עשוי מהם . כמו כן המשמום מציין את מים או שומן . ומי שקוטף משהו מעץ שאינו פרי, אז הוא נשאר בעניין שאינו מותר לו, או שהוא מחפש דבר שאינו חייב עבורו . וקטיף הפרי משורשי העץ הוא עדות למריבה עם אדם מכובד, ומי שרואה שהוא קטף פירות שונים מהעצים, זה משפיע על הידע והפסיקה של גברים שיש להם עמדות בידע ויוקרה . אם היה בוחר את זה בזמן שישב, תהיה לו פרנסה בלי עבודה קשה . ומי שראה עץ פורה בחורף והוא מצא חן בעיניו, אז הוא היה אדם שנאלץ, והניח שיש לו כסף, ואם הוא יבחר ממנו משהו, הכסף שלו ילך לאותו האיש כמו הוא בחר אותו . הפירות הם עושר וכבוד, כך שמי שרואה שהוא קוצר מעץ מחובר שאינו פריו, אז הוא מציין גיס צדיק, או שותף לו שהוא טוב . וכל פרי שהיה בהרים שלא היה בבעלותו, זה ידע, פרנסה וכישרונות מאלוהים אדירים, ולאף אחד אין טובה לכך ….
…עושה טוב : מי שיראה בכך שהוא עושה טוב, הוא יקבל כסף . אם הוא רואה את זה כאילו הוציא כסף בציות לאלוהים, אז הוא עשיר בכסף, כי אלוהים אדירים אומר : ~ איזה טוב אתה מוציא עליך .~ באשר לפיזיונומיה ולסימון נעדרים מסוימים, הדבר מעיד על שפע הטוב והביטחון מפני הרע, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ואם הייתי מכיר את הנעלם, הייתי מכפיל טוב ורע לא היה נוגע בי .~…
…איוב, עליו השלום, חזונו מעיד על הצרה ועל אובדן המשפחה, הכסף ובני הזוג . אולי החזון שלו הצביע על איזה כסף או ילד יצא מידו . אולי הרואה חתם על שבועה בה הוא זקוק למשפטן . ואם הרואה היה חולה, הוא נרפא ממחלתו, ומחלתו תוסר ממנו, וייתכן שהוא הגיע לתשובה הרצויה לתחינה, או לשאלת צורך . וכל מי שלובש את בגד איוב עליו השלום, בחלום ייפגע בצרה ובמצוקה . ההפרדה בין יקיריהם ושפע המחלות, ואז כל זה ייעלם, וזה זוכה לשבחים על ידי הזקנים . ונאמר : חזונותיו מצביעים על פורענות ובדידות, ועל בשורת התהילה והגמול . ואם אישה רואה בחלומה את אשתו של איוב עליו השלום, הדבר מעיד על גזל כספה וחושף את מצבה, וכי עונשה יסתיים בטוב ובבטיחות . אם חולה יראה אותה הוא ימות, ואלוהים אדיר רחום, או שאלוהים אדירים ירחם עליו ויגלה את נזקו כי שמו רחמים ….
…ומי שרואה את אחד החברים, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, שייקח את ההובלה מגזירת שמו, כמו סעד וסעיד, כי הוא יהיה שמח, שמח וצליל, ואולי מעשיו השתפרו. נאמר שמי שיראה אחד מהם יהיה בדרך של דת האיסלאם, מילים חזקות, ספורטיביות, כנות ומעשים טובים, והוא עשוי לחקות את מעשיהם של מי שראו אותו באומרו נגדו. שלום : המלווים שלי הם כמו כוכבים. לפי איזה שאתה עוקב ?…
…והמחבר שלו אמר שהאנקדוטות והיתרונות הם רבים כל כך עד שהם מוסברים ארוכים וסיכמתי ושמתי בחלק זה מה מתאים למהלך הדיבור במשמעות והמתאים. מי שרואה משהו מזה, שישקול את הפרקים ואת מה שמתאים בכל פרק וימצא אותו, ואם לא ציינתי בראש פרקים רבים מה ארוך בייצוא כי זה המשמעות מתאימה למשמעות. אם המחפש מתחשב בייצוא הדלתות ולא מוצא את מה שראה ולא ידע עם איזה מתאים, אז התבונן במשפט הסעיף המתאים, והתנצלתי שאם העוברים מסתמכים על ספרי ביטוי, במיוחד , הם לא היו מסוגלים לעשות הרבה דברים, אבל המעבר צריך להיות מודע למקורות הביטוי ולבטא את מה שנראה לו מהמשמעות. הוא כתב ספר על כך ואני כיניתי אותו כוכב ההארה בעקרונות הביטוי. ריכזתי בספר זה משפט נפרד במקומות שמתאימים להזכיר, וההבעה החכמה מבינה את אזכורו, ואת ידיעת העקרונות מבינים אנשי ההבעה ….