…ואל-סלמי אמר, ומי שראה שיש לו יחסי מין ולא יכול היה לשפוך, זה מעיד על חיפוש אחר מדעים קשים וחוכמה נסתרת וכו '. אם איבר מינו היה רגוע, זה לא היה מייצר את מה שרצה ….

…ומי שרואה שהוא הוכה על ראשו של אחר במשהו מעוות, אז הוא מכה אותו במשהו שפוגע בו, כמו גם במה שהראש מכה בו, כמו שוט, איבר מין, או משהו מעוות וכדומה ….

…הפיל : יש חילוקי דעות לגבי זה, חלקם אמרו שהוא מלך ענק, וחלקם אמרו אדם ארור כי הוא מפלצת . מסופר שאדם הגיע לאבן סירין, ואמר : ראיתי כאילו אני פיל . אבן סירין אמר : הפיל הוא לא מהסירות המוסלמיות, אני חושש שאתה נגד האיסלאם . ונאמר שזה דבר מפורסם וגדול שאינו חסר תועלת, מכיוון שבשרו אינו נאכל או נחלב . כמה מהם אמרו : מי שראה פיל ולא רכב עליו, יראה ירידה בעצמו ואובדן כספו . אם ברכיו יגיעו לרכוש עצום ודל, והוא יגבר אם הוא כשיר לסמכות . אם הוא לא היה כשיר, הוא פגש מלחמה ולא ניצח, כי הרוכב שלו אף פעם לא נמצא במזימה, אז הוא לא מנצח, כי אלוהים אדירים אומר : ~ לא ראית איך מה הוא עשה לחברי הפיל , ~ ואולי הוא נהרג בזה . אם הוא כורע על אוכף בזמן שהוא מציית לו, הוא מתחתן עם בתו של אדם זר וזר . אם הוא היה סוחר, המסחר שלו היה גדול . אם הוא כורע ממנה במהלך היום, אז הוא מתגרש מאשתו ועושה אותו חולה בגללה . מי שרועה ויולה מתסכל אז את מלכי פרס, והם מובלים בהתאם לצייתנותו . אם הוא רואה שהוא חולב פיל, אז הוא זומם מלך ענק ומקבל ממנו כסף מותר . ופיל זבל את כספו של המלך . הוא ראה פיל שנהרג בארצו, כי מלך העיירה ההיא, או איש המפקד שלה, מת . ומי שרואה כאילו הפיל מאיים עליו או רוצה אותו, אז זה חולה, ואם הוא רואה כאילו השליך אותו תחתיו ונפל עליו, זה מעיד על מותו של האדם של החזון . אם הוא לא ישליך אותו תחתיו, אז הוא ייכנס לצרות והוא יינצל . נאמר שהפיל הוא מלך הגיהינום . באשר לנשים, זה לא מדריך טוב אולם הן רואות את זה . ונאמר כי מי שראה כאילו הוא מדבר אל הפיל יקבל הרבה טוב מהמלך . אם ראה שבעקבותיו רץ פיל, הוא קיבל הכנה ממלך . ומי שהיכה את הפיל בתא המטען שלו, יהיה לו מזל . ואמרו כי לראות את הפיל במדינות אחרות מאשר הודו, היה קשה ומבועת . ובנוביה מלך . והפילים נלחמים בשני מלכים . הפיל מעיד ביותר על הסולטאן הזר, ואולי האישה הגדולה והספינה הגדולה, ומעיד גם על ההרס והמעגל, כאשר הגיע למי שהביא את הפיל לכעבה מציפורי אבאביל ואבנים מהאבן. . ואולי מצוין על ידי מוות . ורכיבה עליו מעידה על נישואיו של אדם יחיד, או עלייה לספינה או נושאת מטען אם הוא נוסע . אחרת, הוא יצבור כוח או ישיג שליטה על מלך, אלא אם כן הוא נמצא במלחמה, כי הוא הפוך והורג . ומי שרואה את הפיל מחוץ לעיר, ומלכו חולה, הוא ימות, אחרת הוא נוסע ממנה, או מבודד ממנה, או ספינה נסעה בה, אם הייתה עיר ים, אלא אם כן יש מגיפה או השמדה או מצוקה, ואז זה נעלם מהם על ידי הפיל שעוזב אותם ….

…קאריבו הוא בחלום אדם נוכל . ומי שמכה אברכה על הר, עז או איל, הוא ייפגע מגביע של מלך ענק, ואם הוא אוכל את בשרו, הוא מכה כסף מאדם המחובר למלך ענק ….

…באשר לאילים, אמר אל-קירמני, האיל הוא אדם ענק, בלתי ניתן להסרה ויקר, מי שיראה שהוא פגע באיל או נותן לו אותו, הוא יוכל לעשות איש ענק ….

…עץ אגוז, שכן הוא אדם עיוור, דל, אומלל, וכמו כן פריו, הוא כסף שאינו יוצא אלא בעמל וברמאות. כמו כן, אם הירח של בעליו מסוגל להשיג את מבוקשו, ומקורו של כל מה שאסור ומושחת, אם הוא רואה שהוא על עץ אגוז, אז זה קשור לעיוור ענק, ואם הוא יורד מזה, מה שבינו לבין אותו אדם לא יושלם . אם הוא נופל ממנו או מת, אז הוא נהרג על ידי אדם ענק או מלך, ואם זה נשבר על ידי זה, אותו אדם עצום נספה, והנופלים מתים אם הוא ראה שהוא מת כשנפל, ואם הוא לא מת כשנפל, אז הוא ישרוד . כמו כן, אם הוא רואה שידיו או רגליו שבורות מכך, הוא נמצא על סף הכחדה ומגיע לסבל רב, אך הוא שורד לאחר מכן . כמו כן, כל עץ נהדר עובר דרך אגוזי מלך, ומייחס במהותו אגוזי מלך לקסיס ….

…באשר לנשיקה, מי שרואה שהוא מנשק אישה מעוטרת או מקיים איתה יחסי מין, אז הוא מתחתן עם אישה שבעלה נפטר, והוא מרוויח מכספה ומבן, והוא נהיה טוב באותה שנה וזה נאמר שהוא רוצה את העולם. ומי שרואה גבר מתנשק ומקיים איתו יחסי מין ומתערבב איתו מתערבב עם תאווה, אז הפרשנות שלו היא כמו פרשנות לנישואין, ואם לא עם רצון, אז הוא מקבל את ההשפעה טובה ומי שרואה שהוא מקבל מת ואז מהלך הנישואין מתקדם בפרשנות וחלקם אמרו שמי שראה שהוא מקבל מת מתוך רצון, אז הוא מחבר אותו עם טוב, ומי שרואה שהמת מנשק אותו, הוא מגיע אליו מכספו של זה מת או ממעשיו עדיף, ומי שרואה שהוא נמצא לפני ידו של מישהו, אז הוא מושפל על ידו, כמו גם מנשק את הברך. ואיש ומי שרואה שמישהו נמצא לפני האדמה, אז עדיף וגבוה יותר לעתיד עבורו וכל מי שרואה שהוא לפני אהובתו, אז הוא כפוף והשפלה אליו…

…ומי שרואה שיש לו יחסי מין עם אישה מתה ידועה, אז הוא ישיג טוב ומה שהוא מקווה שיושג במונחים שלא נספרים, ואם המת הוא אדם ידוע אז גם טוב יקרה. יש לו יחסי מין עם אשתו המנוחה, כך שאין בו טוב, ומי שרואה שאדם מת מקיים עמו יחסי אישות, זה מצביע על כך שהפרשת כספי המת הגיעה למחפש….

…ומי שרואה שיש לו יחסי מין עם אישה נוצרייה, אז הוא יכה את הסולטאן בכסף בו הוא נולד, ונאמר שחזון הנישואין מעיד על הנאת העין והשגת ההנאה, ואולי יחסי מין גילוי עריות מעידים על הילד האסור, ואולי נישואיו של האיש לאמו מעידים על מותו בעיירה בה נולד גם אם נעדר ממנה. התקדם מהפסוק, ונאמר שרק מי ששובר את רחם או נופל מזכויותיו אינו רואה זאת, והוא עשוי לחזור לאחר מכן ….

…להוריד את הסנדל זה משרת או אישה . והסוליה הרצויה אם דרך ונסיעה היא עליה, ואם הרסן שלה מנותק, הוא נשאר מנסיעה, ואם מלכודותיה או מושכותיה מנותקות או שהסוליה נשברה, אז מובא לו עניין שמנעו ממנו לנסוע בשל אי-אהבתו ממנו, ורצונו לנסוע לפי צבע סולתו. ואם זה היה אדום, זה היה תענוג, ואם זה היה ירוק זה היה לדת, ואם זה היה צהוב זו הייתה אשליה . כי הוא ראה שיש לו נעל, ומלך אישה לא הלך בה . לובש אותם קשורים לאישה . אם היא לא נשמעה, היא בתולה, וכמו כן, אם היא לבושה היא לא לבשה, והאישה מיוחסת לצבע הסוליה, ואם הוא ראה שהוא הולך בסנדלים, אז אחד מהם הוצא מרגלו, והוא השאיר אח או בן זוג . לבישת סנדלים בזמן ההליכה בהם היא נסיעה בארץ. אם הוא לובש אותם ולא הולך בהם, אז היא אישה שהוא מתחתן איתה . אם ראה שהוא מסתובב ביישוב שלו, היה לו יחסי מין עם אשתו . המדרס השעיר הוא כסף, וקדמת החוף היא אישה . ובלעדי המשתתף היא בת, ואם הוא רואה את זה כאילו הוא לובש סנדלים חדשים, שעירים ולבושים היטב, היא לא התחברה עמה ולא לבשה בתולה . אם הוא רואה כאילו העקב שלה נחתך, אז היא אישה שלא תאמן . אמרו שהוא מתחתן עם אישה ללא שני עדים . אם לא היו לה המושכות, הוא התחתן עם אישה ללא אפוטרופוס . אם הוא רואה כאילו הסוליה שלו מקופלת, והצלחת התחתונה מפוצלת ולא נופלת, אשתו יולדת ילדה . אם הצלחת תוצמד לצלחת, חיי הילדה יתארכו עם אמה, ואם היא תיפול, היא תמות . ומי שרואה כאילו תיקן את סולתו, אז הוא מחליף את הפגם בעניין אשתו ומשפר את המגע איתה . אם מישהו אחר תוקע את זה, זה מעיד על שחיתות באשתו, כך שאם הוא דוחף את סולייתו לנעל כדי לתקן אותה, אז הוא עוזר לאשתו לבצע מעשה לא מוסרי . אם הוא רואה כאילו הוא הולך עם סוליה, אז הוא יתגרש מאשתו או יעזוב את בן זוגו . נאמר כי חזון זה מצביע על כך שהוא מקיים יחסי מין עם אחת מנשותיו ללא השנייה, או שהוא נוסע שלם . אם ראה כאילו סולייתו תטה או נופלת למים, אז אשתו הייתה מפקחת על האבדון ואז מיילדת . אם הוא רואה אדם שגנב את הסנדל שלו ולבש אותו, אז איש מרמה את אשתו, מכיר אותו ומקבל זאת . וסוליית הכסף חופשית ויפה, וכדורים היא אישה חלשה, ואש היא אישה חריפה, ועץ היא אשה צבועה בוגדנית, והסוליה השחורה היא אישה עשירה עם גבהות, וכפות סוליות צבע הם אישה מבולבלת . ומעור פרה זה מהפרסים, ומעורות הסוס זה מהערבים, ומעור האריות הוא מחושך הסולטנים . וסוליית הפשתן היא אישה נסתרת שקוראת את ספר האל, שוטפת . ונאמר שהורדת הסנדלים היא בטוחה וקבלת אפוטרופסות, כי אלוהים אדירים אומר : ~ הסירו את הסנדלים שלכם .~ שאל אדם את אבן סירין, והוא אמר : ראיתי שנעלי נעלמו, ומצאתי אותן לאחר מצוקה . הוא אמר : אתה מחפש כסף ואז מוצא אותו אחרי מצוקה . נאמר כי הליכה בסוליה היא מסע בציות לאלוהים הכל יכול, ואבן סירין נשאל על אדם שראה סנדלים על רגליו ואמר : אתה נוסע לארץ הערבים . ונאמר שהסוליה מעידה על האח . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו אני הולך בנעלי, והרסן של אחד מהם נותק, אז השארתי אותו והלכתי לבד . אמר לו : יש לך אח נעדר? הוא אמר : כן . הוא אמר : יצאתם לקרקע יחד, אז השארתם אותו שם וחזרתם? הוא אמר : כן . ואז חזר אבן סירין ואמר : אני לא רואה את אחיך אבל הוא עזב את הדת שלנו . פורד אבל אבל בקרוב ….

…אם אחד הכוכבים גדול יותר מהשני . באשר לנפילת הכוכבים לארץ או לים, או שריפתם באש, או תפיסת הציפורים, זוהי אינדיקציה למוות המתרחש בקרב אנשים, או שנהרג על פי מספר האנשים מעטים, וזה עשוי לקרות במין ללא יחסי מין, אם מין הנופלים ידוע מכוכבי הלכת וממלך הכוכבים בחיקו, או שהוא רועה אותו בשמיים, או מפנה אותו באוויר , אם הוא היה ראוי לסולטאן הוא היה משיג אותו, והוא היה שליט על העם, שופט או מופתי . ואם זה היה נמוך מזה, אולי הוא היה שוקל אסטרולוגיה . באשר ליפול עליו או על ראשו, אם היה חולה הוא מת . ואם שיקרו לו חובות של אסטרולוגים, או שהוא עבד של משרדים, הכוכבים שלו נפלו והוא התבקש מה הוא חייב . כמו כן, אם היה רואה את גופתו הוא היה חוזר לכוכבים . או את ראשו, ואם הכוכבים היו אסטרולוגים עבורו על העם, הם הגיעו אליו והתאספו אליו, וכמו כן אם הוא קוטף אותם מהאדמה או מהשמיים, הם היו ניגשים אליהם ממנו . ואם הכוכב נופל על זה שנעדר הוא ייתן לו, ואם הוא נופל על אישה בהריון, היא תביא לעולם ילד בשם מכובד, אלא אם כן זה מכוכבים זמניים כמו בנות של הארון, המשוררים והפרח, כך שהאדון הוא עבד על פי אזכור הכוכב, יופיו ומהותו . זה עשוי להצביע על מותה של האישה ההרה, אם יאושר על ידי עד איתו המעיד על המוות . באשר לראות את כוכבי הלכת ביום, זו עדות לשערוריות והכפשות, תאונות קשות, אומללות וחוסר מזל . ובהתאם למידת החזון, כלליותו וספציפיותו, ושפע הכוכבים ונמוגתם, אל-נביגה אל- ד'וביאני הזכיר יום מלחמה : כוכביו והשמש עולים … וגם האור אינו אור וגם החושך אינו חושך. אל סר . אם אין בו אור, הרי שזו פורענות המאחדת בין האצילים מבין העם . אם הוא רואה שהוא עוקב אחר הכוכבים, אז הוא בדת של שליח האל, עליו השלום ועל חבריו ועל האמת . אם הוא רואה שהוא גונב כוכב מהשמים, אז הוא גונב משהו מסוכן מהמלך ומחפש אדם מכובד . ומי שיראה שהוא הפך לכוכב, הוא ייפגע מכבוד ויוקרה . ומי שיראה שהוא לקח כוכב לכת, יהיה לו בן מכובד גדול . אם היה רואה שהוא מושיט את ידו לשמיים ולקח את הכוכבים, היה משיג סמכות וכבוד ….

…באשר לפיתול, מי שרואה שהוא מסובב חבל או חוט או מסובב אותו על עצמו או על איבר מינו, הרי שמדובר במסע והפיתול עשוי להצביע על סיום העניינים, החברות והנישואין, ומי שרואה שהוא מקפיד על הקוראן והאסלאם אומרים שהם נוסעים בנסיעות, ומי שרואה שהוא מחובר לחבל משמיים, אז הוא הולך לפי הסמכות בדת. החבל נותק, הכוח הזה מוסר ממנו, והחוב לא ייעלם אם משהו יישאר בידו מהחבל, ומי שרואה חבל בכתפו, על צווארו, או על גבו, או באמצע זה, אז זו ברית שמתרחשת בצווארו. לגבי ספינינג, מי שרואה שהוא מסתובב עם ספה או שיער וכדומה למה שגברים מסתובבים כמוהו, הוא נוסע ואם הוא רואה שהוא מסובב פשתן או כותנה וכדומה, שמסתובב נשים כמוהו, אז הוא להיות ספג השפלה וחרפה, והוא עושה עבודה חוקית שלא מומלצת לגברים, ואם הוא רואה שזה שובר סיבוב, אז הוא מפר את האמונה והברית, ואם אישה רואה שהיא פגעה בפלרטט ילדה משרתת או אחות…

…ומי שרואה שאדם ידוע דוקר אותו בחנית עד שהפצעים שלו יהיו עבים יותר, אז הוא יכה בכסף אסור. אם החנית חותך בשר, איבר או עצב ויהיה בידיו של העושה, אז הוא יפגע בטוב ….

…קהות תחושה מי שרואה בחלום שיש לו קהות בידו או בחלק מגופו, זה שמיוחס לאותו איבר בפרשנות יאכזב אותו במה שהוא מקווה ….

…ומי שרואה שהוא שלף את איבר מינו, ואז שם אותו במקומו, ויחזור כמו שהיה, אז יהיה לו ילד שמת והאלוקים יספק לו מישהו אחר שתופס את מקומו ….

…באשר לרצח, מי שרואה שהוא הרג מישהו ולא מנתק ממנו איבר, אז יש טוב וטובת הנאה עבור אותו נרצח, ונאמר שהרוצח עוול על הנרצח, ואם הוא ראה שהוא ראה נהרג, זה חיים ארוכים בשבילו וטוב ותועלת בשבילו מהרוצח שלו, ונאמר מי שראה שהוא נהרג והוא לא ידע מי הרג אותו, אז הוא מהשריעה הקטנה. הוא ראה שהוא הרג את בנו, שאלוהים אלוהים יספק לו פרנסה מותרת, ונאמר שבנו נעשה עוול לשם כסף. עדיף עליו, ומי שרואה שהוא הרג נפש ולא יודע מה זה, אז הוא ינצח אחריו וינצל מצער וממצוקה. ומי שרואה שהוא הרג את עצמו, אז יתברך בתשובה. ומי שיראה שקבוצה הרגה אותו, הוא יקבל עבורו טובת הנאה מהסולטן או ממי שתופס את מקומו במקומו. הראו כפירה ביניהם…

…חנית לראות חניתות בחלום מסמל מלחמה, סכסוכים ומחלוקות, ומציין תסמיני דקירה ורווח לא חוקי . וניצחון הרואה על יריביו . והחנית היא המקבילה של המלך בתפקיד המדינה . והחניתות מציינות את הרפורמטור של הצבועים ואנשי העיוות . והחניתות מבינות את המשימות הגדולות ואת השלל הגדול . והחנית בחלום היא מקל מהלוטה, תעלה מצינורית וקו טעות . והחנית היא אישה או ילד או תעודת אמת או נסיעה . מי שיראה שיש לו חנית ביד, הוא יוליד ילד צעיר . אם החנית הייתה בסינאן, אז בנו היה שומר על העם . שבירת חנית היא באג אצל הילד . וכל שבר לא מספיק טוב בשביל זה . ומי שרואה בידו חנית בזמן שהוא רוכב, אז הוא כוח של גובה ותפארת . אם החנית יוחסה לסולטן ואז נשברה, אז תאונה מתרחשת בסמכותו . ואם זה מיוחס לאח, אז זה מצער אצלו, כלומר אם זה נשבר וזורק אותו ולא ניתן לתקן . ואובדן השן הוא מות אחיו או בנו, וגם המזרק . והחנית היא אח או בעל שמגן על בעליו . ומי שרואה בידו חנית בזמן שהוא מעביר אותה בשוק, אז יהיה לו בן זכר, ואם ישים אותה מאחורי דלתו או יכסה אותה ביד, אז אשתו יולדת משרתת . והחנית בלי ברזל היא בת לאישה ההרה, ולילדה ההיא היו בנות לפי מספר הקשרים של החנית אם הרואה ספר אותה . ומי שרואה סולטן נותן לו חנית, הוא מקבל מנדט . ואם החנית הייתה דגל, למדינה היה מוניטין . ומי שרואה אדם דוקר אותו בחנית, הוא פוגע בו בלשונו, ודוקר את כבודו . ואם מלך רואה שחניתו הרחיקה לכת, הרי שהוא מחשיך את צאנו . ומי שראה שהוא נדקר ברומח ודם זרם ממנו, הוא יזכה בתגמול על מה שהכה מהחלוץ . ונאמר : גופו בריא וכספו בשפע . אם הוא היה נעדר, הוא היה חוזר למשפחתו בשלום . ומי שחושב שהוא נפצע מחנית והפצעים נעשים קשים יותר, אז הפצוע מכה מהפצוע כסף אסור, כך שאם החנית נחתכת בבשר או איבר, וזה הופך לידי העבריין, ואז הוא מכה מהנפגע משהו שהוא ראוי לחייב . ומי שיראה שהוא נלחם באויבים בחניתו, הוא ישיג כסף שלא כדין ….

…ומי שרואה שגופו רועד, אז זה מעיד על התרחשות השחיתות בדתו ובמשפט אם הוא רואה משהו מהמשחה מתגלגל על ​​פניו, ומי שרואה שהוא מורח משחה על איבר חולה או שם את המשחה על הפצע שלו אז זה מצביע על טוב וטוב ובריאות ואכילת המשחה מעידה על צריכת כסף אסור או עצב ומזיק ….

…אל-פאסד נמצא בחלום אדם המציית לשיחה . אם הוא שובר אדם בתצוגה, אז הוא נדקר, והוא איבה, ואם הוא נשבר לאורך, אז הוא מדבר על היופי והלחנים בקרב אנשים . וראיות אלמוסדוד לנחמה ולריפוי ממחלות . ומי שנתפס בחלום של איבר, צריך להבחין בו כשהוא ער . ומי שרואה שאיש צעיר מזיע את עצמו מזמן, ואז הוא שומע אויב מדבר או דוקר שמשפיע עליו . ואם יראה שאיבד את זיעתו, וזיעתו מנותקת, אז קרוב משפחתו ימות . ואם הפלבוטומיה בידו הימנית, אז הכסף שלו מכפיל את עצמו, ואם זה ביד שמאל, אז הוא מנצח על בן זוגו . ואם הוא רואה שאדם הסיר אותו, אז הוא שומע מילה מחבר, ואם דם יוצא מזיעו, אז הוא יזכה בתמורה, ואם לא יוצא ממנו דם, אז זה אמר שזה נכון ומי שעושה חטא יוצא . אם מלומד ישבור אותו והדם ייצא ממנו באגן או בצלחת, אז הוא יחלה . אם הוא שובר אותו ולא רואה דם, אז הוא שומע מילים מאשתו . ואם הוא מתעב דם שיוצא ממנו, אז הוא יחלה והוא ייגרם נזק בכספו . ואם אשתו יולדת בת אם הזרוע העליונה היא אורכית, ואם הזרוע העליונה היא אורכית, ואם היא רוחבית, אז מה שבינה לבין קרוביה ינותק מוות או חיים . ומי שרואה שהוא רוצה להתאבל, אז הוא רוצה לחזור בתשובה על החטא . ואם הוא חושב שדם ניצח אותו, אז הוא נמצא בגחמה והחטא מתגבר . אם הדם שחור, אז הוא מתמיד בחטא חמור ויתחרט ממנו . והזרמת הדם היא זרימת הכסף בכתיבת טיעון, והאיזמל הוא כמו העט, והדם הוא כמו הדיו, והבתולה אם היא יולדת, אז היא מתחתנת . פלבוטומיה לילד נימול . והאסיר ביקר בשארה, כי דם כלוא בוורידים . והאישה ההרה ביקרה אותה ואת לידתה . אם פלבוטומיה לא הייתה בחודש הלידה, היא בוטלה . והעשיר שילם לזכאת על כספו . הביקור של האישה האלמונית בעולם מגיע לאלה שראו אותה ….

…ומי שרואה מישהו חולב או מוצץ את איבר מינו, ירוויח ממנו הטבה ….

…ומי שרואה איבר בגופו נופל מהקור, זה מתפרש על ידי מותו או הרס של אחד מקרובי משפחתו, ונאמר כי חזון הקור בזמנו אינו עולה על הגבול, ולכן הוא לא מזיק, כמו גם החום, ואלוהים יודע נכון ….

…אם אתה חולם לשמוע את צליל האורגן המנגן יחד עם מזמורים דתיים, אז הפרשנות שלו היא חברות מתמשכת ומזל טוב . ואם אתה רואה בחלום איבר בכנסייה, פירושו הוא הפרדה עצובה בין ההורים, ומשמעות הדבר היא מותם של חלקם . ואם אתה חולם שאתה מנגן מוזיקת ​​חלט על העוגב, זה אומר שאתה תהיה מאושר בחיים שלך ויזכה בחסד ובעניין של החברה בך . אם אתה חולם לשמוע שירה עצובה בליווי עוגב, פירושו הוא שתפקיד אותך לעבוד מתיש ועלול לאבד חברים ועבודה ….

…לגבי dhikr : זהו אזכור של אדם בקרב אנשים וכבודו או בנו . והגידול והירידה בו בכך . ונאמר שאם יראה אותו זמן רב, הוא ישיג אותם . אם ראה שני זכרים היה לו בן עם בנו, וזכר בקרב העם עם אזכורו, וכבודו, ואם עקר אותו בידו או משך ממנו, אז הוא החזיר אותו למקומו. ואז נפטר בן ונהנה ממנו, וכספו חזר אליו . והפסקתו עד שברור ממנו היא עדות למותו או למות בנו, משום שזכרו נקטע במותו . ותחייתו היא כוחו של הסב, ותנועתו ופעילותו ורוחב חייו העולמיים . אולי הפרעת אזכורו, הפרעת שמו והזכרת המדינה או היישוב ההוא . וזאת כאשר עדויות לבטיחות וטובות נקטעות, ואין שום עדות למוות . והזכר אם הוא מצומצם, גדל, עצם או קטן, לאחר שיש לו איבר אחד, הפרשנות הכללית שלו היא אצל הילדים והצאצאים . ואם זה סטה, היו לו אנשים רבים או מעטים, הפרשנות הכללית אליו היא לכבודו והזכרתו בקרב העם, עד כדי כך, משום שאנשיו הפיצו את אזכורו . וחולשת הזכר, עדות למחלת הילד או פיקוחו על ג'אה . אם הוא רואה כאילו הוא מוצץ זכר או בעל חיים, הפראייר חי על ידי אזכור הבעלים הגברי ושמו, ואם הוא רואה שהוא הרמפרודיטה, הדת שלו טובה ….

…ג'עפר אל-סאדיק אל-שלוואר אמר: זה מתפרש בשלושה אופנים: אישה, שפחה ומשרתת של הבית . ומי שרואה שהטקטיקה שלו חדשה, היא מתפרשת בחומרת איבר המין, ואם היא ישנה ורכה, אז הביטוי שלו נגדו . ונאמר שמי שרואה שמכנסיו דקים, אז אשתו תיכנס להריון ותלד אותו עם שניים אם היא בהריון . ומי שרואה את זה כאילו שם את קרצתו מתחת לראשו, הוא לא יקבל את ילדה . ומי שרואה את זה כאילו הקלטת שלו מנותקת, הוא מתייחס לרעה לאשתו . ומי שרואה את זה כאילו יש לו מכת דם, אז הוא הורג גבר בגלל אישה, ולכן הוא עוזר לו להרוג את אשתו .) ומי שרואה את זה כאילו הוא קשור מחיים, חזונותיו מעידים כי שלו גיס הוא האויב שלו ….

…באשר לדולפין, הוא מתפרש על ידי אדם ענק שאינו מקובע במקרה אחד, ובשרו, עצם ועורו הם כסף .)…

…ומי שרואה שהוא על עץ גבוה, הוא קשור לגבר ענק או ניצל ממה שהוא חושש, גם אם הוא גבר יחיד, הוא מתחתן עם אישה ….

…הראם : הוא האיש הענק בלתי-חדיר, כמו הסולטאן, האימאם, האמיר, מפקד הצבא ומי שפיקד על החיילים . ומציין את המואזין ואת הרועה . האילם הנועז הוא העבד או הסריס על כך שלא הוקרן, מכיוון שכוחו הוא כמו קרניו, והנועז יותר מעיד גם על הבודד שנשדד מסמכותו, ועל רשלנות זרועותיו ותומכיו . מי ששוחט איל שאינו יודע מדוע שחט אותו הוא אדם שינצח עליו, או שהוא יעיד על כך באמת, אם שחיטתו היא על פי הסונה ועל הקיבלה, ואלוהים אדירים הזכיר שחיטה, ואם אחרת הוא הרג אדם או עשה עוול לו או עינה אותו . אם הוא נשחט לבשר, פירושו מבוסס על מה שהוזכר קודם לכן לגבי גמלים ופרות . ואם הוא נשחט בגין סגפנות, יחזור בתשובה אם היה אשם, ואם היה חוב, שילם את חובו וקיים את נדרו והתקרב לאלוהים בצייתנות, אלא אם כן הוא פחד להיהרג, להיאסר, חולה, או כלוא, כי הוא ניצל כי אלוהים אדירים הציל את יצחק, עליו השלום, והשבח היפה בא אליו ולאביו והוא שמר עליו כשנה וליטורגיה, וזה קרוב ליום שיפוט . ומי ששוחט איל והיה במלחמה, יהיו לו אויבים גדולים . ואילים שנשחטו במקום, אנשים הרגו . מי שקנה ​​איל, איש מכובד היה זקוק לו, והוא יינצל ממחלה או הרס בגלל זה . ומי שרואה איל שהוא חוזר בתשובה, משהו שהוא שונא יכה אותו מאויבו, ואם יבוא, הוא ייפגע או יעלב מקרבם . וקרן האיל נלקחה אסורה, והצמר שלה היה פגיעה בכסף מאדם מכובד, והוא לקח את אפוטרופסותו על כמה מהאצילים וירש את כספו או התחתן איתו עם בתו, כי האלה היא אחרי איל . ולקיחתו בבטנו של איל היא השתלטותו על אוצרו של אדם מכובד, אשר המיועד לו איל זה . ומי שיישא איל על גבו, הוא יקבל את אספקתו של איש ישר . ומי שראה איל תומך בנרתיק של אישה, היא הייתה לוקחת את שיער הנרתיק שלה עם צלף . והנביא, תפילת אלוהים ושלום עליו, אמר: ~ ראיתי כאילו אני איל של איל, אז החלטתי להרוג איל של עם . ראיתי כאילו החרב שלי פוצצה את זה נשבר, אז החלטתי שזה הורג אדם מהשבט שלי . ” הוא הרג את חמזה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו . ושליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, הרג את טלהא, הבעלים של חטיבת הפוליתאיסטים . ומי שמפשיט איל, מבדיל בין אדם גדול . ומי שכרע עליו, הוא יכול . שומן האילים והכבשים, חלבם, קליפתם וצמרם הוא הכסף והטוב ביותר מאלה שהכו אותו . ומי שניתן לו קרבן יקרה לבן ברוך . ומי שרואה שהוא נלחם באיל, הוא רב עם אדם ענק, כך שמי שמביס אותם יהיה המנצח, כי הם שני סוגים שונים . באשר לשני הסוגים המסכימים, כמו שני הגברים, אם הם מתקוטטים בחלום, אז המובס מנצח . ומי שרוכב על כבש כלשהו יהפוך לפורה, וכך גם מי שאוכל בשר מבושל . ומי שרואה בביתו שחוט טלה, יש אדם שמת, כמו גם בן הבהמה, ואכילת בשר גולמי היא נוגדת, ובשר משמין עדיף על שחיטתו . וראה אדם כאילו הפך לאיל העולה על עץ עם עמים ועלים רבים, אז הוא חתך אותו במעבר, ואמר : תזכה להנהגה וזיכרון בצל אדם מכובד שיש לו כסף חשבון, ואולי שרתת מלך מלכים . לכן, המאמין באלוהים השתמש בזה ….

…מזל קשת הוא בחלום מסע ואח, אישה וילד, וזה קרוב לאלוהים הכל יכול, כי הקב~ה אומר : ( כך זה היה מעבר לפינה או למטה ). ומי שרואה קשת עם כיסוי, אשתו בהריון . ומי שנתן לאשתו קשת והיא בהריון, היא ילדה לו משרתת . ואם אשתו תתן לו קידה, הריונה הוא ילד זכר, כי הילד נמסר לאביו, אז הוא יהיה איתו בחנות שלו, והאישה מגדלת את הילדה ונשארת איתה בבית . ומי שרואה שקשתו שבורה, ואין שום נשק איתו, אז אחיו, בנו, בן זוגו או חברו ימותו . ומי שרואה את קשתו שבורה בידו, הוא מורחק מתחום שיפוטו אם הוא מושל, והוא מפסיד אם הוא סוחר . מסע בקשת . ומי שרוכב על חוט בקשת, אז הוא יתחתן, ואם פירוקו גרוש, וכל מי שרואה את הסולטן נותן לו שתי סוגריים, הוא מגיע לדרגה ונסיכות, כי אלוהים אדירים אומר : ( אז הוא היה סביב בפינה או למטה ). הסוגריים מסומנים על הגבות . מי ששובר את קשתו ייסע . אולי הקשתות שלו היו שקריות או נכונות . ומי נכנס וקשת הפסקות לה גיד, אז הוא יהיה לגרש את אשתו, ואולי הוא יוסר המדינה שלו . ואם הוא זורק חץ ועושה טעות, מדובר בניצול לרעה של סמכותו, ואם יפגע במטרה הוא ישיג את מבוקשו . ומי שרואה בידו קשת מתוחה, ילד ייוולד לו . ומי שיראה שהוא משליך את דרך האל, אז יהיה לו כבוד . השלכת קשת אגוזי לוז לשממה היא ציד ושלל חוקיות, ובארץ שקר והונאה . אם הוא רואה שזרק ציפור אגוז, אז הוא משקר לאיש ענק כוזב . אם הוא זורק יונה, זה פוגע באשתו . וקשת האגוז למי שבבעלותו היא זונה, וקשת האדם היא מחלת מפרקים, וקשת הקשת היא חיים ארוכים, וקשת הקשת בזבוז של כסף, וקשת הקידוח היא פרנסה ותועלת, כמו גם קשת המחרטה . ראה גם חץ ….

…אגוז אגוז נמצא בחלום כסף שמאגרים אותו . אם אתה שומע אותו מקשקש, הוא מריבה ומהומה . ועץ האגוז הוא אדם מציק, אומלל, אומלל עם כסף ישן . ומי שרואה שהוא על עץ אגוז, הוא מחובר לאדם עצום וזר, ואם הוא יורד ממנו, אין שום דבר בינו לבין בעליו שקשור אליו . אם הוא נופל ממנו ומת, אז הוא נהרג מול איש ענק או מלך, ואם העץ נשבר, האיש העצום הזה מת . הוא עשוי לראות שהוא מת כשנפל, ואם לא מת הוא שרד, ואם הוא רואה שידיו ורגליו שבורות מכך, אז הוא נמצא על סף הכחדה, והוא זוכה לסבל גדול, חוץ מזה הוא ניצל מאחריו . ומי שראה שהוא קוצץ עץ אגוז הרג נכרי, והאגוז היה פריו וכספו לא היה יוצא אלא בעמל ותשישות, כי האגוזים לא נאכלים אלא לאחר השבירה . והשומן שלו לא יוצא אלא אחר הצהריים . אם הוא רואה שהוא קטף אגוזים מחורשה, אז נותנים לו כסף על ידי אישה . אם הוא קלף, אז הוא סיפק פרנסה, ואם אכל את קליפות האגוזים, הוא החזיר לאיש עני, ואם אשתו גערה בו, הוא שרף את בגדיו . ומי שרואה שהוא משחק באגוזים, הוא נכנס לכסף אסור . אגוזי מלך מיוצגים על ידי צדיקים, נשיאים ואחים, ואגוזי מלך מוסברים על ידי בריאות הגוף ואורך הנסיעה, ואם המחפש הוא אישה, האגוז מעיד על אריכות ימים . האגוז מציין את הבעל להיפך ממכתביו, את אגוז הבעל, ולהיתר לעניינים קשים . ואגוזים שבורים הם כסף ללא עייפות ….

…העז : איש ענק בדתו בעל חשיבות רבה על האיל ואחרים . ומי שרואה שהוא אכל בשר עזים, הוא מתלונן מעט ואז משתחרר . ומי שרואה שהוא שוחט ילד שאינו הבשר, אז הוא או משפחתו מתים . אם הוא נשחט על מנת לאכול מעט מבשרו, אז הוא היה מכה כסף בגלל הילד, או שהוא היה מכה מעט כסף . כמו כן, בשרם של עזים וכבשים צעירים בפרשנות מעט טוב יותר, אלא אם כן נראה כי הבשר שמן, כי הטוב הוא הרבה . ומי שיראה שהוא אוכל את הבשר של סבי, יהיה לו קצת יותר טוב מילד, והעזים הקטנים והטלה לא עוברים את דרכם של זקניהם . אם הוא רואה שהוא אוכל ראש של כבשה, חייו יתארכו והוא יסבול את מה שלא קיווה לו ….

…המלכודת היא בחלום אדם בעל דת קטנה, טריק וערמומי . מי שרואה שהוא מכוון מלכודת לתפוס ציפור, הוא זומם עם איש ענק . אם האישה רואה שהיא מכניסה מלכודת, ובכל פעם שציפור עפה לתוכה, היא מבקשת הריון מבעלה ולא מוכיחה את הריונה . ראה גם את הרשת, וראה דיג ….

…נאמר כי המעבר צריך לשאול מישהו שרואה חזון ושכח אותו כשהתעורר משנתו כיצד מצא את מצבו. אם הוא ימצא את ידו על אצבעותיו, אז הוא היה רואה עצים קטנים ואם הוא ימצא אותם על גבו, אז הוא היה נראה ברור, ואם הוא ימצא אותם בצד שלו, הוא היה רואה מישהו שוכב , ואם הוא ימצא אותם על צלעותיו, הוא היה רואה אם ​​אישה מוצאת את זה על פניו, אז הוא היה רואה פח אשפה, ואם הוא מוצא את זה על הראש שלו, הוא היה רואה עמוד ענק או עץ גדול, ואם הוא ימצא אותו על הירך, הוא היה רואה עץ גבוה ואם הוא ימצא אותו על הברך, אז הוא יראה נהר, ואם הוא ימצא אותו על אצבעות רגליו, יהיה לו ראיתי יער קטן ….