…המצח בחלום היא נוכחותו של האיש בעם וביצוע פקודתו . אם הוא רואה בו פגם משבר או ממשהו אחר, הרי שזו ירידה ביוקרתו, ביוקרתו וביעילות הפקודה שלו . אם מישהו יראה בזה יותר, או פחות, או יותר, ייוולד לו בן שישרור בביתו . ומי שרואה שמצחו עשוי ברזל, נחושת או אבן, זה ראוי לשבח למשטרה ולנהג . ומי שרואה חזית צרה אחרת שהיא צרה ממה שהייתה בעבר, המוסר של אותו אדם החמיר לאחר טובתה, ואם הוא רואה אותה רחבה יותר ממה שהיה, האדם הופך לטיפש לאחר התבונה, ובור לאחר הידיעה . אולי החזית סימנה קמצנות ונדיבות . אם הוא רואה את מצחו מושחר, הדבר מעיד על קמצנות ושולל את זכויותיו של האל הכל יכול . חזית טובה ואורה הם עדות לבזבוזים וניחומים . ואולי המצח מציין על מה שאדם משתטח, כגון שטיח או אחרת, ואם הוא עשוי מברזל או אבן, הדבר מעיד על חריצות בתפילה או בגסות רוח . ומי שרואה פצע או פצע במצחו, הרי הוא מוגזם בתפילתו, או מי שאינו משלים בו השתטחות ….

…האם המיומנות שלי בפרשנות החזונות והחלומות של משפחתי הופכת אותי לייצוגית? יש גבר או אישה שקוראים במדע הפרשנות של חזונות וחלומות, ואהבתו למדע זה מתפתחת כדי לנסות לפרש את חלומותיו, וזה עשוי להתפתח לפרשנות לסובבים אותו, במיוחד לקרובים אליו. והוא עשוי להצליח לפרש את חלקם או רבים מהם, על פי כושר ההמצאה, החזקה והתרבות שלו . ילדה עשויה להצליח כאשר היא שומעת כמה חזיונות מאמה ובהם חוזר על עצמו סמל הגשם, וזה, למשל, אך לא מוגבל, לדעת מה נכון לקבוע את משמעותו לראות את אמה בפרט, ו זה אפשרי, אבל השאלה שלי היא : האם היא תצליח כשהיא תשב מול נשים רבות ועשויה האם היא לא מכירה אותן לדעת את משמעות הסמל עצמו ומצפה שמשמעותו המתאימה לכל מי ששואל אותה? אחד מהם עשוי להצליח לבטא את ראייתו של עמיתו פעם אחת באנלוגיה, למשל, על ביטוי חזון שבאמצעותו מישהו המיומן באומנות זו, אך הוא לא יוכל להביע חזונות דומים לחבר אחר. בגלל ההבדל בין חברו לשואלים אחרים, וזה דומה מאוד למי שנותן לבנו תרופות בכדי להקל על החום, אך הוא אינו מסוגל ואף עשוי להיחשב כמבצע אם הוא חילק לו תרופה אחרת במחלה אחרת, הנושא חמור מאוד, מכיוון שהחזונות אינם נמדדים זה בזה בביטוי וכאן קושי; לכן, הקריטריון הוא לא בכושר ההמצאה של ככה וכך, הצלחתו בפרשנות היא לא רק עבור משפחתו ומשפחתו, אלא שהסטנדרט הוא רחב ומקיף מזה, ולכן אמרתי את מה שאמרתי קודם. מי שרוצה להיות אקספרסיסט מצליח, עליו להתאמן וזה בביטוי חזונות לדגימות רבות ללא ידיעה מעמיקה עליהם, וקצב החזון על פי המשמעות המיועדת הנכונה, המפרט אותו על פי גודל בעליו . ההצלחה של אדם להביע את חזונות עמיתיו, והצלחתו של אדם להביע את חזונות משפחתו אינה מספיקה בכדי להעניק לו את התואר [ אקספרסיבי ] , ומה שמוצג מעת לעת בנושא זה של סיפורים עבור חלקם בהצלחתם בביטוי חזונות או חלומות של משפחה או חברים נופלים בסעיף זה, אנא שימו לב. על ההבדל הזה…

…אקסהומינג קברים : הנבלות מבקשת מבוקש מוסתר, כי הערבים קוראים לו מסתתר, בטוב או ברע, כך שאם אקסהומקס הוא מדען, אז הוא נחפר על פי משנתו ותחיית מה שלמד עליו הידע שלו, כמו גם קברו של שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אלא אם כן הוא מוביל אותו לערימה מיושנת והוא שובר עצמות קרועות או שבורות, ואז הוא יוצא בידיעתו לכפירה ותאונה , ואם הוא מוצא אותו בחיים, הוא מוציא מקברו דבר טוב ומגיע למטרתו להחיות את סונתו ואת חוקיו בהתאם לגורלו וכדומה . אם חפירת קברו של כופר או כפירה או אחד מאנשי הדהמה ביקשו את תורתם של אנשי ההסבה או התייחסו לכסף אסור במרמה ובמרמה, ואם החפירה מובילה אליו לגופה מסריחה, בוצה , או תירוץ רב, שהוא חזק יותר בראיות ומצביע על הגעה לשחיתות הנדרשת . באשר למי שרואה אדם מת שחי, סוננה שלו חי לטוב ולרע למבקש, במיוחד אם הוא מבני ביתו או שהוא רואה אותו בביתו, או עבור כל האנשים אם הוא שליט או מלומד . באשר לאכילת הנפטר מבית חולה, זו עדות להרסו, אחרת כסף ילך למשפחתה . באשר למי שקרא לו המת, אם הוא היה חולה, הוא הלך אחריו, ואם הוא היה משפטן, אז הוא המליץ ​​עליו והזכיר לו את הדרוש לו לחזור ממה שהוא נמצא ולתקן את מה שהוא הוא, ולגבי מי שהכה אותו למוות או פגש אותו בזעף ואיום ועזוב את השלום, אז עליו להיזהר ולתקן את מה שהשאיר לו מהצוואה אם ​​זה לו או במעשיו של עצמו וחטאיו בין אותו ואת אלוהים אדירים . ואם היה מקבל אותו עם בני אדם, הודיה, ברכה וחיבוק, אז היה מסדר אותו כנגד מצבו של הראשון, והזכר דלת המתים הוזכר לעיל מה שעשיר בה . באשר לכבש מעל הארון : הוא תומך במה שציין המוות בחזון, והוא עשוי לעקוב אחר מצב בו הוא כובש את הצוואר . באשר לקבורה, היא נחקרת כפי שמציין המוות, וייתכן שזה טוב למי שהשחית את חובו, וזה עשוי להצביע על שהותו הארוכה של המטייל, הנישואין והכלה והכניסה לבית. בסך הכל עם הכלה מכביסה, לבושת בושם לבן ונוגע ללב, ואז אחיו מבקרים אותו במהלך השבוע שלו . ואולי הוא הצביע על מאסר למי שציפה לכך, ואם הרחיב את שנתו ואת שנת הכלה, אז מה שמוכיח הוא מיטב אכילתו, השלכותיו הטובות ושפע עולמו, ואם אחרת מצבו החמיר וחייו היה מצער . אבן סירין נהג לומר : ~ אני אוהב לקחת מהמתים ואני שונא לתת את זה .~ והוא אמר : אם לוקחים ממך את המתים, משהו מת . ומי שמת ולא רואה שם את גופת המתים, הרי זו הריסת ביתו או משהו ממנו, ואם השכונה רואה שהוא חופר לעצמו קבר, הוא בונה בית במדינה ההיא או בזה יישוב ומתגורר בו, ומי שקבור בקבר בזמן שהוא חי נכלא ומוחזק בגלל זה, ואם הוא רואה אדם מת שמחבק ומתערבב איתו, זה חיים ארוכים של החיים, ואם הוא ראה את המתים ישנים, זו הייתה מנוחתו ….

…הפיל : יש חילוקי דעות לגבי זה, חלקם אמרו שהוא מלך ענק, וחלקם אמרו אדם ארור כי הוא מפלצת . מסופר שאדם הגיע לאבן סירין, ואמר : ראיתי כאילו אני פיל . אבן סירין אמר : הפיל הוא לא מהסירות המוסלמיות, אני חושש שאתה נגד האיסלאם . ונאמר שזה דבר מפורסם וגדול שאינו חסר תועלת, מכיוון שבשרו אינו נאכל או נחלב . כמה מהם אמרו : מי שראה פיל ולא רכב עליו, יראה ירידה בעצמו ואובדן כספו . אם ברכיו יגיעו לרכוש עצום ודל, והוא יגבר אם הוא כשיר לסמכות . אם הוא לא היה כשיר, הוא פגש מלחמה ולא ניצח, כי הרוכב שלו אף פעם לא נמצא במזימה, אז הוא לא מנצח, כי אלוהים אדירים אומר : ~ לא ראית איך מה הוא עשה לחברי הפיל , ~ ואולי הוא נהרג בזה . אם הוא כורע על אוכף בזמן שהוא מציית לו, הוא מתחתן עם בתו של אדם זר וזר . אם הוא היה סוחר, המסחר שלו היה גדול . אם הוא כורע ממנה במהלך היום, אז הוא מתגרש מאשתו ועושה אותו חולה בגללה . מי שרועה ויולה מתסכל אז את מלכי פרס, והם מובלים בהתאם לצייתנותו . אם הוא רואה שהוא חולב פיל, אז הוא זומם מלך ענק ומקבל ממנו כסף מותר . ופיל זבל את כספו של המלך . הוא ראה פיל שנהרג בארצו, כי מלך העיירה ההיא, או איש המפקד שלה, מת . ומי שרואה כאילו הפיל מאיים עליו או רוצה אותו, אז זה חולה, ואם הוא רואה כאילו השליך אותו תחתיו ונפל עליו, זה מעיד על מותו של האדם של החזון . אם הוא לא ישליך אותו תחתיו, אז הוא ייכנס לצרות והוא יינצל . נאמר שהפיל הוא מלך הגיהינום . באשר לנשים, זה לא מדריך טוב אולם הן רואות את זה . ונאמר כי מי שראה כאילו הוא מדבר אל הפיל יקבל הרבה טוב מהמלך . אם ראה שבעקבותיו רץ פיל, הוא קיבל הכנה ממלך . ומי שהיכה את הפיל בתא המטען שלו, יהיה לו מזל . ואמרו כי לראות את הפיל במדינות אחרות מאשר הודו, היה קשה ומבועת . ובנוביה מלך . והפילים נלחמים בשני מלכים . הפיל מעיד ביותר על הסולטאן הזר, ואולי האישה הגדולה והספינה הגדולה, ומעיד גם על ההרס והמעגל, כאשר הגיע למי שהביא את הפיל לכעבה מציפורי אבאביל ואבנים מהאבן. . ואולי מצוין על ידי מוות . ורכיבה עליו מעידה על נישואיו של אדם יחיד, או עלייה לספינה או נושאת מטען אם הוא נוסע . אחרת, הוא יצבור כוח או ישיג שליטה על מלך, אלא אם כן הוא נמצא במלחמה, כי הוא הפוך והורג . ומי שרואה את הפיל מחוץ לעיר, ומלכו חולה, הוא ימות, אחרת הוא נוסע ממנה, או מבודד ממנה, או ספינה נסעה בה, אם הייתה עיר ים, אלא אם כן יש מגיפה או השמדה או מצוקה, ואז זה נעלם מהם על ידי הפיל שעוזב אותם ….

…ומי שיראה שהוא עוזב את מיטתו ולוקח מיטה אחרת, הוא יתחתן עם אישה אחרת ….

…אל-טייאר : סופר שאדם הגיע לאבן סירין : אז הוא אמר, ראיתי כאילו אני עף בין השמים לארץ, אז הוא אמר: אתה מגדיל את המינה . ומי שיראה בכך כאילו הסתובב בהר, הוא ישיג מדינה בה המלכים כפופים לו . ונאמר שמי שראה שהוא טס, אם הוא ראוי לסולטן, הוא השיג אותו, ואם הוא נפל על משהו שבבעלותו, ואם זה לא מתאים למנדט, זה הצביע על מחלה הסובלת אותו שהוא מפקח על המוות, או טעות ממנו נופלת בדתו . אם הוא טס ממשטח למשטח, הוא מחליף את אשתו באישה אחרת . כמה מהם אמרו : טיסה היא מדריך טיולים, אם היא על כנף, אז זה מעבר ממדינה למדינה אחרת . אם הטיסה שלו הגיעה לסיומה, הוא ירוויח טוב בנסיעתו . ואם הוא טס מארץ לארץ, הוא משיג כבוד ועין, כאשר נאמר : אם בית ינבט אותך, אז הוא הופך, ואם הוא עף מלמטה לגובה ללא כנף, משאלתו תושג ו הוא עולה גבוה כמוהו . אם הוא עף כמו שיונה עפה באוויר, יכבדו אותו . אם ראה כאילו טס עד שנעלם לשמיים ולא חזר, אז הוא מת . ומי שטס מביתו לבית לא ידוע, אז הוא פונה מביתו לקברו ….

…ראיית מכשפות מתפרשת על ידי דיבור כוזב, שקר, מרדה ומעשה מכוער. מי שרואה שהוא מכשף ואין לו שום קסם בשבילו, הוא מתכוון לתכנן מישהו ולא מסוגל לעשות זאת, ומי שרואה קוסמים שנאספו במקום שמתכוון לעשות משהו, אז הם אויבים, אז עליו להיזהר מהם . ומי שרואה מכשפה שעושה משהו שהוא מכחיש, אז הוא מבצע שחיתות ומתחרט על פעולתו. הוא ראה אחרת מזה, ונאמר מי שראה שהוא כישף מישהו לאהבה, מכיוון שהוא מכיל את מוחו ויוכל לעשות זאת במידה שהוא מכיל אותו, ואם הוא רואה אחרת, הוא נגדו וחלקם אמרו שמי שראה שהוא הפך למכשפה אז הוא לא מצליח…

…מים : מציין את האיסלאם ואת הידע ואת החיים, הפוריות והשגשוג, מכיוון שהם מכילים את חיי הכל, כפי שאמר אלוהים אדירים : ~ בואו ניתן להם מים שנשפכים מהם כדי לסבך אותם בתוכם .~ ואולי הוא ציין את הזרע, כי אלוהים אדירים קרא לזה מים, והערבים קוראים להרבה מים זרע, וזה מצביע על כסף כי הוא מרוויח איתו, אז מי ששתה מים טהורים טהורים מבאר או מים השקיה ועשה לא לספוג את האחרון ממנו, אם הוא היה חולה, הוא יחלים ממחלתו וחייו לא זירזו את מותו. הוא לא היה חולה ונשוי אם היה רווקה, שיהיה לו העונג לשתות ולזרום מים מלמעלה להזכירו, ואם היה נשוי ולא התחתן עם משפחתו בלילה שנפגש איתה ונהנה ממנה . ואם שום דבר מכל זה, אז הוא אימץ את האיסלאם אם הוא לא מאמין, והוא השיג ידע אם הוא טוב, והידע היה סטודנט, אחרת הוא השיג חוב מותר אם הוא היה סוחר, אלא אם כן משהו מקלקל את המים, אשר מעיד על אסורו וחטאו, כגון שתייתו מתפקידם של הדהים. או שמדע הוא כסף מושחת או רע או זדוני . אם המים חומים, מרים או מסריחים, אז הם נעשים חולים, מקלקלים את השתכרותו, ממשיכים בפרנסתו, או משנים את משנתו, עבור כל אדם בהתאם לגורלו ומה מתאים לו ולמקום ששתה ממנו כלי בו הוא היה . לגבי מי שנשא מים בקערה, אם הוא היה עני, הוא היה מרוויח מכסף, ואם הוא היה רווק שהוא התחתן, ואם הוא היה נשוי, אשתו או אמו נשאו אותו ממנו, אם הוא היה מי שרוקן את המים במיכל או את אשתו או משרתו מבארו או משרו או מקרובו . באשר לזרימת המים בבתים וכניסתם לדירה, אין בה טוב, ואם זו הייתה שנה בה אנשים נכנסו לפיתוי, חיבה, שבי, מחלות או מגפות, ואם זה היה בתוך בית פרטי, בדקתי את העניין שלו, ואם היה בו חולה שמת, אז האנשים חיפשו אותו בהספד שלו. בכי ודמעות . כמו כן, אם מרזבים זרמו בבית או שהתפוצצו בו עיניים, הם בוכים בעיניים על מותו של המטופל, או כאשר פרידת הנוסע, או על רוע וספקולציות בקרב תושביה, מצוקות הפוקדות אותו ממחלת הסולטאן . כמו כן, זרימת המים או הקיפאון שלהם מבשרים על כינוס אנשים . זרימתו במקומות של צמחים מאותתת על פוריות, ושפעו ושליטתו על בתי המגורים והבתים מעיני האדמה או זרימתו היא מצוקה של אלוהים אדירים על תושבי המקום ההוא, מגפה גורפת או חרב השמדת אם הדירות נהרסות ואנשים טובעים בה, אחרת זה יהיה ייסור מהסולטאן או מגיפה של מגפות . אם הוא ראה שהוא נתן מים בספל, זה מציין את הילד, ואם הוא שתה מים טהורים בספל, הוא קיבל טוב מבנו או מאשתו, כי הכוס היא תמצית הנשים והמים הם עוברים . כמה מהם אמרו : מי שראה את זה כאילו הוא שותה מים חמים, הוא התעונן, ואם ראה שהוא נזרק למים צלולים, הפתעה . ונאמר כי מעיין המים לעם הצדק הוא טוב וברכה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ שתי עיניים זורמות מהם .~ ולמי שאינו פורענות צדיקה . והתפוצצות המים מקיר צער של גברים, כמו אח, חתן או חבר, ואם הוא רואה שהמים פרצו ועזבו את הבית, אז זה יוצא מכל הדאגות, ו אם זה לא יוצא מזה, זה עניין קבוע . אם המקום הזה הוא טהור, אז זה עצב בבריאות הגוף . וכל זה באל-עין כיוון שהיא לא הייתה עוזרת בית, ואם היא הייתה עוזרת בית, אז הוא השכן הכי טוב לבעליו, חי ומת עד יום הדין . וכמה מהם אמרו שאם יראה שיש מים זורמים בביתו, הוא יקנה משרתת . ואם הוא רואה כאילו העיניים התפוצצו, הוא מקבל כסף בנזיפה . ומים טהורים הם זולים והוגנים, ומי שרואה את זה כאילו הוא שתה יותר מדי מים מאשר הרגלו להעיר, חייו יהיו ארוכים . נאמר כי שתיית מים מהווה ביטחון מפני האויב, והלעיסה היא טיפול לעייפות ומצוקה בחיים . ופרש את היד במים תוך ערבוב כסף ובזבז אותו . ומים עומדים חלשים יותר ממים זורמים בכל מקרה, ונאמר כי מים עומדים הם כליאה, ומי שרואה שהוא נפל למים עומדים נמצא בתוך כליאה ומצוקה, ומים מלוחים מעוננים, ולגבי אריות אם הוא מתנקז מהבאר, ואז היא אישה שמתחתנת איתה ואין בה שום טוב . נאמר כי ראיית מים שחורים הורסת את התפקיד, ושתייתם נעלמה . ומים מעופשים הם חיים מייסרים, ומים מסריחים הם כסף אסור, ומים צהובים הם מחלה, ועומק המים הוא בידוד, השפלה והיעלמות חסד, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אמור : אם המים שלך נהפכים מדוכא, אז מי מביא לך מים מסוימים ~. המים החמים והחמים מאוד, אם ראה שהוא משתמש בהם בלילה או ביום, הוכה קשות על ידי הסולטאן, ואם הוא ראה כאילו השתמש בהם בלילה, הוא היה נבהל מהג'ין . צער המים הוא קשה ועייף, ושתייתו היא מחלה . קצף מים אינו כסף טוב . ומי ששותה ממי הים כשהם חומים, הם יכו על ידיהם מהמלך . ומי שרואה את זה כאילו הוא מסתכל במים צלולים ורואה את פניו בו כפי שהוא רואה את זה במראה, הוא ישיג טוב הרבה . אם הוא רואה את פניו בזה טוב, אז הוא עושה טוב לבני ביתו . ושפיכת מים היא לבזבז כסף בשאר תנאיו, כגון צרור או גלימת ראיה של העמק, כי הוא חושב שהוא השיג את זה ולא . ואין אוהבים את הכביסה מהמים, בין אם הם צלולים ובין אם הם כהים, חמים או קרים אחרי שהם נקיים, מותר לבצע כביסה, מכיוון שהשחיקה בפרשנות חזקה יותר מהשקעים וההבדלים של המים . ושנוא מעיני מים צער לא רץ . והליכה על מים היא הבל וסיכון, ואם הוא יוצא מזה, צרכיו מתקיימים . ומי שרואה שהוא נמצא בהרבה מים עמוקים ונופל לתוכם ולא מגיע לתחתיתם, אז הוא פוגע בעולם גדול ומתעייף, ונאמר שהוא נופל לעניין של אדם גדול . שטיפה במים קרים היא תשובה ותרופה למחלה, שחרור ממאסר, ביטול חוב וביטחון מפחד . ומי שרואה את זה כאילו שתה הרבה מים מתוקים, היו חיים ארוכים וחיים טובים. אם הוא שתה אותו מהים, הוא השיג כסף מהמלך, ואם הוא שתה אותו מהנהר, הוא השיג אותו מאדם, כמו זה של נהר בנהרות, ואם הוא שלף אותו מבאר, הוא הכה כסף עם טריק והונאה . ומי שרואה שהוא שואב מים ומשקה פרדס ועיבוד איתו, הוא ירוויח מכסף מאישה, כך שאם הפרדס או השתילים יניבו פרי, הוא ייתן לאישה ההיא כסף וילד, וישקה את הפרדס ואת נטיעה, יחסי מין עם אשתו . והמים נמצאים בספל זכוכית של ילד, אם הספל נשבר והמים נשארים, האם תמות והילד יישאר, ואם המים נעלמו והספל יישאר, הילד ימות והאם תישאר . אבן סירין נשאל על אישה שיש לה חזון שהיא שותה מים, אז הוא אמר : תן לאישה הזאת לפחד מאלוהים ולא לחפש שקר בין אנשים . בא אליו איש ואמר : ראיתי כאילו אני שותה מסמרטוטי בגדי, מים טעימים וקרים, והוא אמר : ירא אלוהים ואל תהיה לבד עם אישה שאינה מותרת לך, אז הוא אמר : היא אישה שהצעתי לעצמי ….

…ערוצים : הערוץ מציין את משרת הבית למה שקורה בו מעפר האנשים ואנשיו, והוא עשוי להצביע על הנרתיק האסור, במיוחד זה שרץ ברחובות ובחנויות שניתנים לכל מי נכנס ומשתנה בהם בזוהמה, כי השליח, שאלוהים יברך אותו ויתן לו שלום, פירושו זנות בעפר . אולי זה מעיד על הקלה ומצוקה, מכיוון שזו הקלה של בני הבית אם זה מתרחש, והדאגה שלהם אם זה ייסוג או ייחסם . מי שרואה את אפיק ביתו נחסם, נושא את משרתו או את חרפת אשתו, או מונע אותו בעצמו, לכן הוא דואג לכך, או שתורתו חסומה על ידו כשהוא ער, מחפש פרנסה, נישואין, נסיעות או לריב . זה עשוי להצביע על הגבלה של חוסר יכולת להשתין . באשר לערוץ הלא ידוע, מי שמשתין בו דם או נופל לתוכו ומייבש אותו במימיו ומכתים את טומאתו, מבצע אישה שאסורה בזנות או אחרת אם זה קורה לו, אחרת הוא ייפול לחולשה וצרה מהסיבה של משרתת או אישה או כל דבר אחר עד כדי הגדלת הראייה, ומה שנמצא בעירנות . אלנעורה : משרת ששומר את כספי האנשים בסתר, ונאמר שגלגלים וגלגלי מים הם תפוצה של עסקים וכספים והעברת תנאים בנסיעה ….

…אם הוא רואה שהוא סובב חוט ומכניס אותו לצווארו של אדם ומושך או מושך אותו, אז הוא קורא להשחתה, וכמו כן אם הוא רואה שהוא שחט גמל בחוט . באשר לחוטים המורכבים, הם מעידים על קסם . ומי שרואה שהוא מסובב חבל או חוט או מסובב אותו על עצמו או על קנה או מקל או דברים אחרים, אז זה מסע בכל מקרה . אם הוא רואה שהוא מסתובב צמר, שיער או עז, שגברים מסתובבים כמוהו, אז יהיה לו טוב בנסיעתו . אם הוא רואה שהוא מסובב כותנה, פשתן או משי, ובכך שהוא מחקה נשים, אז הוא משיג זאת ועושה עבודה חוקית שאינה מומלצת לגברים, אז אם אישה רואה שהיא מסתובבת מזה מזה, ואז אם הוא נעדר ממנה, אז הוא מוצג ממסע . אם היא ראתה שהיא פגעה בציר, אם היא בהריון, היא ילדה ילדה שפחה, אחרת הייתה פוגעת באחות, ואם היה בציר בתה או אחותה התחתנו, אז אם חוט הציר היה מנותק, המטייל נשאר עליה, ואם היא תראה את מטפחת הראש שלה מוסרת ממנה או את כל זה, אז בעלה ימות או יתגרש ממנה . חלק ממנו נשרף . הבעל נפגע וחשש מסולטאן . כמו כן, אם ראתה את עמוד השדרה שלה נופל מציר שלה, בתה התגרשה ממנה או מאחותה . אם הצעיף שלה נגנב ממנה, והקימר מיוחס בפרשנות לגבר או לאישה, אז אדם מתנקש בבעלה בעצמו, בכספו או בחלק ממשפחתו . אם מייחסים את הגנב לאישה, אז בעלה מכה באישה אחרת, בין אם היא מותרת או אסורה, וכמו כן מהלך הפלאכה 0…

…ציר האישה וקולותיה : לכן הם מעידים על נישואין של הפרישה, על רכישת האומה ועל לידת אישה בהריון . באשר לאילו גברים מסתובבים מגברים, הוא נוסע או עושה משהו שמעיד על מהות הטוויה, או שהוא מסתובב לשירה . אם הוא מסובב את מה שנשים מסתובבות, כל זה הוא השפלה שמתרחשת עליו בנסיעה או אחרת, או שהוא עושה עבודה בה הוא מכחיש אותה, ואינו אסור . באשר לסובב אישה, זו עדות למטייל שנוסע עבורה או נעדר, מכיוון שהוא נוסע מטעמה וחוזר אליה, אחרת זה ייהנה מעבודה וייצור ידה . נאמר בסמכותו של דהו אל-קרניין כי הוא אמר : ע'אזל הוא עידן הגבר . אם הוא רואה בזה סיבוב או אריגה וסיים להעתיק, אז הוא מת . והציר הרופף הוא בעלה של האישה, אובדנה, גירושיה, נוכחותה, תיקונה וביטולה, בריתה שברה אותה ….

…הבטן מעידה על מישהו שישן איתו או משאיר אותו בחלום . ומעיד על כלא, קבר, סוד, בריאות, מחלה וחבר . ומי שסטה את בטנו בחלום, והחזיק בה, תועלתו ממנה מושעה, וסודו עלול להתגלות . או שהוא איבד את אשתו, ואם היא אישה בהריון, הריונה השתחרר ממנה, ואם משהו יופיע או ייצא ממעי, ישוחרר האסיר שלו . ואם יאבד את בטנו, ימות חברו, האפוטרופוס או השליט על כספו, ואולי היא תתנזר ותעבוד ותשאיר אוכל ושתיה . אם יצאה שריפה מבטנו, הדבר העיד על חזרתו בתשובה מאכילת כספי יתומים, ואם הוא היה מאלו שאוכלים מהכלים האסורים, הוא מעיד על הימנעותו מהם . ובטן הבטן עמק . אולי הבטן בפרשנות היא עדות למה שצוין ברגל החמולה והשבט . ואולי מצוין על ידי הבוננה . וכדי להיכנס לבטן, לנסוע או לכלא . ואם הוא רואה מוגלה או רתיחה בבטנו, זה מעיד שהוא נחשף למשהו שלא מותר לו לאכול או לשכב איתו . אם יש לו בטן טובה, או אם הוא גדל, הוא לא דוחה גוף שמצביע על ידע ומנהיגות . ואולי הבטן מצביעה על הנסתר בדת, על ההסתרה, השנאה והצביעות של לכאורה ותחתית הכסף והילד . אז מי שרואה שהבטן שלו הפכה קטנה, הכסף שלו או הבן שלו יהיו פחותים . ומי שיראה שיש בו גדול, כספו או בנו יגדלו . ומי שראה שבטנו ריקה, אז חסר לו הכסף או את בנו . ונאמר : הוא משוחרר מהבטן האסורה . הבטן עשויה להיות ספינת גבר, כך שמה שהוא ראה בתאונה בה הוא תאונה בספינה שלו . ומי שראה שהוא ברחם אמו, אז הוא היה במדינה אחרת, הוא חזר למקומו ולעיר הולדתו, ואם הוא היה חולה נקבר באדמה, ואם זה נכון, הוא נידון למאסר . והבטן מעידה על ביתו של האדם ועל חיות הבקר שלו, כבדו הוא בנו, ליבו הוא בנו, ריאת משרתו או בתו, כפו היא תיקו, וגרונו הוא חייו . ומי שראה שביתו נהרס והוא חולה בבטן מת . אם ראה שהוא התחיל לבנות או לתקן אותם, הוא יתאושש מצערו אם היה מסיים את הבנייה, אחרת הוא יישאר מימי חייו כמו מה שנותר מהמבנה . הבטן האנושית היא הספינה שלו, הראש שלו הוא הלב שלה, וגרונו הוא התורן, וצלעותיו הן הקירות שלה . ומי שראה את בטנו קרועה ומעיו זורמים, ספינתו נפגעה . ונאמר : עצם הבטן אכלה ריבית והליכה על הבטן תלויה בכסף ….

…זיכרון : אז זה מציין את כל הידע או הכוח שיש לאדם מבחינת טוב או רע. אם זה לא נפגש על ידו, אשתו חולה או לא מצייתת, אז אם היא זו שרואה את זה עבור בעלה, אז הוא משאיר אותה עם מוות או חיים, אלא אם כן היא זו שמתרצת את הנער עליה והיא מבקש את זה ממנה, הוא אף פעם לא רואה אותו ממנה . אם אין אשה, והוא הבעלים של העיניים, הנהג וההשקיה, אז הזרם מנותק ממנו ורגליו נשברות, או שהדלי שלו נשבר או נופל לבאר . אז מה דעתך אם בחלום הוא יתחתן עם אישה, וזכרו מנותק בנרתיק שלה . אלא אם כן אשתו חולה בחלום, ואין לו ראש או עובר נקבה, וזו הייתה אשתו, ואם היה עובר ברחם שנספה, או יצא מת, או שהיא נכנסה להריון במשהו שאינו חי . אם היא מישהו שלא בהריון איתה, ולגבר יש כסף בנסיעות או בסחר, הוא ילך או יפסיד את זה . ואם הוא עני, הוא ילך בשאלה ויבקש פנסיה, אחרת הדלי שלו נופל לבאר או לצנצנת שלו, או ילד, חתלתול, גוזל, גור, או משהו מחפציו נופל בו, או מחסור על מצבו של חייתו, ועלייה בשינתו והצלחתו לעבור . וכל מה שיוצא מהזכר מעיד על כסף, על הילד ועל הנישואין, והשתן מסומן על ידי המקום בו השתן . אם הוא משתין בים, כסף יוצא ממנו לסרגל, ג'אבה, עשירית או מקסימום, והנורה זורמת דרך השתן בחלק זה, כמו גם זרע, madhiy ו- wadiy . אם הוא מוזג לשירותים, הוא מתחתן אם הוא בפרישה, אחרת הוא יבזבז כסף עבור אישה או יהיה רציני בנושא . ואם הוא משתין בצנצנת, בשקית או בכלי, אז הוא מתחתן אם הוא רווק, או שאשתו נכנסת להריון אם הוא נשוי, או שהוא משלם לה כסף אם היא מבקשת זאת . וזרע משתתף עם שתן בחלק זה . ניתן להסיק את השחיתות של מה שהם מציינים במונחים של דם או פי הטבעת, או לאחר עדות שקר, או בזנות, וכדומה, במקומות שבהם השתן משתנה, ומאפייני השינויים בשתן, כגון מי משתין דם או שתן בידו או במזון וכדומה ….

…החדר : מציין גובה והחלפת סודיות בחינם, מכיוון שהחדר עדיף על הבית . וזה מצביע על בטיחותם של הפוחדים, כי אלוהים אדירים אומר : ~ והם בטוחים בחדרים .~ וזה מצביע על גן עדן, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אלה יגמלו את החדר במה שהם היו סבלניים .~ זה גם מציין את המיהרב, כי הערבים קוראים לזה ככה . כל מי שבונה חדר מעל ביתו ורואה את אשתו מכחישה אותו ואת התמרמרות פעולתו, או בוכה בבכי, או כאילו היא לבושה בבגדים, הוא יתחתן עם אשה אחרת, או שיהיה לו נוח, ואם אשתו ריחנית , יפה ומחייך, החדר הוא גידול בחייו העולמיים וגובהו . אם הוא יעלה לחדר לא ידוע, אם הוא מפחד מביטחון, ואם הוא חולה, הוא יהפוך לגן עדן. אחרת, הוא יזכה לגובה, הנאה וגובה . ואם היה לו כינוס שיעקוב אחריו בעלייתו, היה מכהן עליהם בכוח או בדגל, או בחיקוי במהרב . ואם הוא רואה פרישות בחדר, הוא מתחתן עם אישה טובה, נשיאת דינה . אם הוא רואה שניים, שלושה או יותר חדרים, הוא בטוח ממה שהוא חושש . ואם יראה שהבית העליון נפל על הבית התחתון ואינו פוגע בו, אז יציג לו אותו בהיעדרו . אם יש לו אבק, יש לו כסף . המבט : רואים גבר, אז מי שרואה אותה מרחוק, הוא כובש את אויביו, מקבל את מבוקשו ומעלה אותו בשמחה . אם סוחר יראה זאת, אז הוא יכה ברווח ובמדינה, ותפארתו עולה מעל המקום שהיה והיה . ובניית התחזית היא מהלך בניית התפקיד ….

…חורבת הבנייה : מי שרואה בעולם הזה חורבה של חוות ובתים, ורואה את עצמו בהריסות עם צורה טובה של לבוש ומורכב, הוא נמצא באשליה . ומי שרואה את קירות הבית קרסו ממפל מים, אז זה מוות של אנשיו . אם הוא רואה חורבן במחנה שלו, אז המוות יתרחש שם . ומי שרואה שהוא מקפץ על ביתו ומשמיד אותו, הרי זה מות אשתו . ומי שרואה שביתו נפל עליו ויש אבק, אז זה חצבת, ונפילת הגג אולי הייתה אסון . ומי שרואה חורבן, הוא יחזור לבנייה אמיתית, כי זה טוב בדת בעליו וחזרתו מטעות להדרכה . ומי שרואה משהו מביתו, ארמונו או ביתו נופל לחלל הפנים, ויש לו נפקד, הוא הגיע אליו, ואם יש לו מה לפנות אליו מבת או אחות או אחרים, ואם הרוח מפיל בית, אז זה מותו של אחד בידי שליט לא צודק ….

…נדיבות וענבים : נדיבות מעידה על נשים משום שהיא כמו הגן על שתייתו ונשיאתו והנאת טעמו, במיוחד מכיוון שהסוכר הנרקוטי של הגוף מגיע ממנו, וזה כמו קהות יחסי מין עם המיץ. בו, וזה מעיד על נישואים כי זה כמו הזרע . ואולי האיש הנדיב ציין את הסוס המועיל בגלל שפע היתרונות של ענבים, שכן הוא כמו השליט, העולם והסוס בכסף, אז מי שיש לו כרם כפי שאנחנו מתארים אותו, יתחתן עם אישה אם הוא פרישות, או שהוא מסוגל לאדם נדיב, ואז הוא מסתכל על ההשלכות שלו ומה יקרה לו בזמן הנדיבות בהשתתפות ובניהול. זה היה בפרק הזמן והאישה הייתה חולה ונספתה ממחלתה, ואם היא בהריון היא הגיעה אל שפחה, ואם קיווה לשחרור, קשר או כסף משליט או לידיים. של שליט או שליט או אישה כמו אם, אחות ואישה, זה אסור והוא לא מסוגל, גם אם חוזה הנישואין שלה לא היה עליו להגיע לאשתו אליו, ואם הוא אמיד, אז הוא עני, ואם הוא מבוקש וצביעות בשוקו ובתעשייה שלו, הוא מתורץ ועומד, ואם זה בא בזמן ובקיץ, העניין נגדו וכל זה תקף . ענבים שחורים בזמנם הם מחלה ופחד, והם עשויים להיות שוטים לאלו המחזיקים בהם על פי מספר האהבה, והוא אינו מרוויח משחור צבעו עם פגיעה בחומרו . ענבים לבנים בזמנו הם המיץ והטוב של העולם, ולעיתים הוא יקבל כסף לפני הזמן לו קיווה . ומי שרואה שהוא סוחט כרם, קח את המיץ והשאיר את מה שנשאר, שזה שהמלך צריך להשתלט על מלך המיץ בכוח . כמו כן, מיץ קנים ודברים אחרים, מכיוון שמיץ ויתרונותיו גוברים על מה שאינו מה שיש בו ממה שאינו נוגע באש, למעט מה שנבדל במהותו . נאמר שמי שהרים צרור ענבים קיבל מאשתו סכום כסף, ונאמר שהכסף הוא 1,000 דראם . ונאמר שענבים שחורים הם כסף שלא נשאר, ואם הם רואים אותם נושרים מגפנם, קר מאוד ופחד . כמה מהפרשנים אמרו : ענבים שחורים אינם אוהבים, כי אלוהים אדירים אומר : ~ סוכר ואוכל טוב .~ זכריה, עליו השלום, נהג למצוא אותו עם מרי, מכיוון שהוא לא שנא ורוב המביעים שנאו אותו . נאמר שהוא היה ליד בנו של אבי כשאביו קרא לו, והוא היה בצבע לבן, אז כשהצבע התחלף, הענבים סביבו התחלפו, ומקור השחור הוא זה . ומה שהיה פרי לא נחתך בכל החלקים, ואין לו זמן ואין חומר שמקלקל אותו, זה טוב כמו תמרים וצימוקים, וכל מה שנמצא בזמנו והוצא להורג בזמן אחרים, זה טוב בתקופתו למעט מה שיש לו שם שנוא או חדשות מכוערות, ובפרט לזמנו הוא בסופו של דבר שנוא . כל מה שמקורו מעיד על התועבה הוא ברצונו ובמצוקתו, ולעיתים הוא הוכה או חולה, כמו השניים . מכיוון שאדם, עליו השלום, פחד מעלים שלו והאשים אותו בעץ שלו, והוא היה מודאג והתחרט, אז זה היה הכרחי בכל עת, וגם העץ והנייר שלו נדרשו . כל מה שצבעו היה צהוב היה מחלה, כמו חבוש, עוזרד ואבטיח, שנזקיו מחוץ לחייו, ומלבד דאגות וצער מצהיבים . אם היה חמוץ, הוכה עם השוטים כדי לאכול אותו, במיוחד אם זה היה מספר, כי פרי השוט בסוף . והעצים שהם שורש הפרי הם מקל יבש . ומה היה שם בגזירת התועלת שלו, נשא את פרשנותו לניסוחו אם זה היה חזק יותר ממשמעויותיו, כגון חבוש ירוק בזמנים אחרים עייף, וצהוב הוא מחלה . ואפרסקים ירוקים : הכאב שלהם או של אח, ומחלה צהובה . ושיזף השיניים : בזמנו הוא מונה על ידי החברה או האגף, והירוק בשונה מזמנו הוא חוסר מזל ותאונות שפוקדות אותו, וליובש שלו בכל עת יש פרח כחול, והעץ שלו הוא איש בעל מוח שלם ופנים טובים, ונאמר אדם מכובד שהוא איש של הנאה, גאווה וסולטנות ….

…בסמכותו של אבו חאלדה נאמר כי אמר: באתי עם מוחמד בן סירין, ואם אדם הגיע, הוא אמר לו שראיתי שאני שותה מצינור וזה עם שני ראשים. אני שותה ממים מתוקים אחד ומהשני מים מלוחים מרים. אמר לו אבן סירין: יש לך אישה ויש לה אחות, אז אתה משתמש בה כל כך חוזר בתשובה וחוזר לאלוהים הכל יכול ….

…סוליה : הם אכזריים, כמו נעלי בית, מי שלובש אותם נוסע או נוסע, מישהו שחולק איתו את החזון שלו, או נוסע עם כסף, ושאם הוא נכנס בהם בחלום . אבל אם הוא לובש אותו והוא קיווה לנסוע, יתכן שהוא יושלם וייתכן שהוא לא יושלם אם הוא לא ילך בו, ואם הוא מפסיק ללבוש אותו או מוריד אותו, הוא מתגורר מנסעו והגיונו דרך אותו . ואם היא כפכף מים, הרי שהיא אשה או ילדת שפחה שמרוויחה מהשיח שלה . באשר לנעלי הבית של טייף או מה שסוחרים משליכים בשווקים, זהו אינדיקציה לכסף, רכישה ופנסיה . זה עשוי להצביע על האישה גם אם הוא הלך איתה במהלך התפקיד, קנה אותה או נמסר לו . אם הוא חדש, הוא מוקדם, חופשי או עדכני, ואם הוא זקן, הוא שחוק, ואז הוא רטוב . אם נחתך החול, הפרעה שלו מופרעת, או שהתעשייה שלו עומדת במקום או מונעת ללא מכשול, גם אם אשתו כעסה עליו ובגידתה נראתה לו . ואם קרסוליה היו מנותקים והיא הייתה חולה ונספתה, או לא צייתנית, היא הייתה גרושה, אלא אם כן בחלום הוא טופל כדי לתקן את זה, או שהוא הבטיח לעשות את זה, או שהוא יישב את זה בעצמו, אז היא משוחררת לאחר גיל המעבר, והוא סוקר אותה לאחר גירושין . אם הוא רואה שלבש סנדלים שחוקים היטב והולך בתוכם בשביל המיועד, אז הוא נוסע . אם הוא לובש סנדלים ולא הולך בהם, אז הוא פוקד אישה או משרתת . כמו כן, אם ראה שהוא נתן נעל בידו ולקח אותה או להחזיק אותה או להחזיק אותה בבית או במכולה, הרי שהוא מחזיק באישה ממה שתיארה . אם הסוליה לא לבושה, זה משפיע על אישה או על משרתת, בתולה, וכמו כן אם היא לבושה ולא לבושה . אם הסוליה הייתה מעור פרה, האישה הייתה זרה במקורה . ואם זה היה מעורות סוסים, זה היה מהערבים או מהערבים הנאמנים . כמו כן אם זה היה מעורות גמלים . אם הוא ראה שהוא הולך בשני סנדלים, אחד מהם נשלף מרגלו והוא הלך עם השני, אז זה הפרידה של אח שיש לו אחות או בן זוג בגב המסע, כי כשהוא הלך בזה הוא הפך לפרשנות המסע, כאשר אחד מהם הוריד את אחיו על רקע המסע . ואם הוא לא היה אח או עמית, וראה את יחידתו אבודה או נופלת לבאר או שמישהו השתלט עליו, זה היה מקרה באשתו . אם הסוליה הופכת להיות פסולה לאחר מכן, אז אשתו חולה ואז הופכת לבריאה, או שהאישה נטשה אותו או פרשה לגמלאות, או מה שנחשף לנשים מאותו דבר, ואז חוזרת למצבה הראשון . אם הוא ראה שהסוליה נגנבת ממנו ומישהו אחר לבש אותה, אז היא ענתה לה או לא ידעה אותה, אז זה לא טוב לבעליה, כי הוא חיסל את אשתו או את עבדתה שלבשה אותה . אם הוא רואה שהסוליה נחטפה או נשרפה עד שלא נותר לו דבר או משהו כזה, זהו מות אשתו או המשרתת שלו . אם הוא רואה שהוא תיקן את סולייתו, הוא מנהל את מצבה של אשתו או מקיים איתה יחסי מין . אם מישהו אחר מדביק את זה, אין בזה טוב בנשים העירומות . אם מדובר בכפכף המיוחס לנסיעה, אזי נסיעות אלה לא הושלמו . אם הוא רואה סוליה ללא עור של נעל, משהו שדומה לה בזוי, או מיוחס בפרשנות למשהו אחר שאינו של הסוליה עם משפחה, אז האישה שלובשת אותה מיוחסת למהות של אותה היחיד, בין אם זה טוב או שחיתות . ואם זה מהסוליות המיוחסות לנסיעה, אז אני מייחס את הנסיעה למהות הנעל ההיא, בין אם היא טובה או רעה, כמתואר . ואם הוא ראה את המלכודות שלה שהוא מחזיק שחוק או נשבר . מצבו של בעליו כאשר הוא נוסע בכך, או באישה הדורכת בו הוא כמו מהות המלכודות, יופיין, כוחן ומראהו ….

אחות קמכי . וסחיטת השומן אם זה משומשום, אז הוא איש מנהיגות וכסף, ואם זה מתבואה, אז הוא אדם שאוסף כסף שהוא עייף וקשה עליו ….

…מי שרואה ששליט או שליט כרתו את שבועתו ונמצא ממנה, אז הוא נשבע באלוהים עמו בשבועת שווא, ולגבי יד שמאל אם שליט או מישהו אחר חותך אותה ושובר ממנה, אז זהו מוות של אח או אחות, או הפסקה בינו לבינם . או בינו לבין אח ז~ל שאין לו רחמים . או לנתק בן זוג או אישה ….

…אל-בקלי הוא אדם מלוכלך עם דאגות וצער . מלון הוא אחות . ואנשי אלבקלאני שומעים מילים רעות ושומעים גרוע ממנו ….

…נשיקה אם אתה חולם שאתה רואה ילדים מתנשקים, זה אומר מפגש משפחתי מאושר ומעשה משכנע . אם אתה חולם שאתה מקבל את אמא שלך, תצליח בפרויקטים שלך והחברים שלך יכבדו אותך ויאהבו אותך . אם אתה מקבל אח או אחות, זה אומר הרבה הנאה וטוב במלגות שלך . אם אתה מנשק את אהובתך בחושך, המשמעות היא סכנות וקשרים לא מוסריים . אם אתה מקבל את זה באור, אז זה מעיד על כוונות מכובדות שתמיד מעסיקות את דעתך לגבי נשים . אם זר מנשק אישה, המשמעות היא אובדן מוסר ואובדן שלמות . אם אתה חולם על נשיקת עבריין, זה אומר בידור מסוכן . הפינוק של הרגש הנמוך מוביל לטרגדיה בבתים יציבים . אם אתה רואה את היריב שלך מנשק את החברה שלך, אתה מסתכן באיבוד הכבוד שלה . אם אנשים נשואים חולמים שהם מתנשקים זה עם זה, פירוש הדבר שהרמוניה מוערכת בחיים הביתיים . אם אתה חולם לנשק מישהו על הצוואר, זה אומר נטיות רגשיות וחוסר שליטה עצמית . אם אתה חולם שאתה מקבל אויב, תוכל להתקדם בהרגעת חבר זועם . אם בחורה חולמת שמישהו ראה אותה מנשקת את אהובה, זה מצביע על כך שחבר כוזב טומן בחובו קנאה מלאת שנאה . אם היא תראה את המאהב שלה מנשק אחר, תקוות הנישואין שלה יתאכזבו ….

…אם מישהו ראה שהוא הולך בנעל, ואחד מהם שלף את רגלו והלך עם נעל אחת, אז זה נפרד מאח, אחות או בן זוג בגב נסיעה או מת או מתגרש מאשתו או מוכר את שלו משרת אחרי אחד מהם או אמם ….

…הלב : מלך הגוף, זה שנושא אותו והמוח שלו, וכל מי שרואה את השן נעה, כי זו המחלה של מי שהיא מיוחסת לו, ואם הוא רואה שהיא נפלה לידו או לראייה בבגד שלו, ואז הוא מרוויח ילד או אח או אחות . אם הוא יראה שהוא נשחק או למד, אז חלק מאלה יפגעו בו באסון שאף אחד לא מרוויח ממנו, והוא גם לא עצמו ….

…וכל מי שרואה אחות מתה שחיה, הוא יבוא אליו נעדר מנסיעות והנאה, כי אלוהים אדירים אמר : ~ והיא אמרה לאחותו עליו, והיא ראתה אותו מהצד .~…

…האח מציין בחלום את האש לג'ינג'ים שלו . זה עשוי להצביע על מחלה של אחות או אח ….

…אבטיח : זו מחלה, ונאמר שהוא אחות, ונאמר שהפציעה שלו היא זיהום שממנו הם לא נספרים . ונאמר כי ירוק הוא גולמי ממנו שלא הבשיל, בריאות הגוף . ומי שרואה את זה כאילו הושיט את ידו לשמים וצרך אבטיח, הוא יבקש רכוש ויקבל אותו במהירות . מסופר שאדם ראה כאילו זרק אבטיח לביתו, אז הוא סיפר על חזונו במעבר חצייה, ואמר לו : אחד ממשפחתך נפטר עם כל אבטיח . זה היה כך . והאבטיח הירוק ההודי, אדם כבד נשמה, קר בעיני אנשים . לגבי המלפפון : נאמר שהוא מעיד על הריונה של אישה שיש לה חזון, ונאמר שהוא לא מוצא חן בעיניו, כמו קטניות ועדשים . באשר לדלעת, שהיא הדלעת, העץ שלה הוא אדם מלומד או רופא שקרוב לאנשים מבורכים . אמרו שהיא אדם עני . דלעת חולה תבריא . ומי שרואה כאילו הוא אכל אותו מבושל, הוא יגלה שהוא סטה או שינן ככל שאכל ממנו, או שהוא אוסף דבר מפוזר, שרצוי מבושל בחלום : דלעת, בשר וביצים . אם היה רואה שהוא אוכל דלעת גולמית, הוא היה מסתכסך עם אדם, והוא היה נבהל מהג'ין . גוון גוון הדלעת אנאס לאחר השממה והפיוס לאחר הסכסוך . ומי שרואה כאילו בחר דלעת אבטיח, הוא יירפא ממחלה, עקב רפואה או תחנון, והסיפור המקורי של יוסף עליו השלום ….

…וג'עפר אל-סאדיק אמר, ~המסור הוא ילד, אחות, אח או בן זוג, וכל מי שיראה שהוא חותך משהו במסור, הוא יזכה בצורך שלו ויחתוך עץ, הוא יזכה באויבים .~…

אם ראה כאילו אין לו זעפרן, נולד לו בן אחות

…ומי שיראה שהוא מתפשט עם מסור, יהיה לו בן או אח או אחות ….

…אל-מו'דיד : מי שיש לו רצועת כסף ביד, יתחתן עם בנו, בת אחיו, ואם הסד עשוי מחרוזים, הוא מקבל דאגות עוקבות מאחיותיו על ידי אח או אחות, וכל מה ש אישה לובשת תכשיטים היא בעלה כי אלוהים אדירים אומר : ~הם מתלבשים בשבילך .~…

…באשר לפיתול, מי שרואה שהוא מסובב חבל או חוט או מסובב אותו על עצמו או על איבר מינו, הרי שמדובר במסע והפיתול עשוי להצביע על סיום העניינים, החברות והנישואין, ומי שרואה שהוא מקפיד על הקוראן והאסלאם אומרים שהם נוסעים בנסיעות, ומי שרואה שהוא מחובר לחבל משמיים, אז הוא הולך לפי הסמכות בדת. החבל נותק, הכוח הזה מוסר ממנו, והחוב לא ייעלם אם משהו יישאר בידו מהחבל, ומי שרואה חבל בכתפו, על צווארו, או על גבו, או באמצע זה, אז זו ברית שמתרחשת בצווארו. לגבי ספינינג, מי שרואה שהוא מסתובב עם ספה או שיער וכדומה למה שגברים מסתובבים כמוהו, הוא נוסע ואם הוא רואה שהוא מסובב פשתן או כותנה וכדומה, שמסתובב נשים כמוהו, אז הוא להיות ספג השפלה וחרפה, והוא עושה עבודה חוקית שלא מומלצת לגברים, ואם הוא רואה שזה שובר סיבוב, אז הוא מפר את האמונה והברית, ואם אישה רואה שהיא פגעה בפלרטט ילדה משרתת או אחות