…משעל אם אתה רואה לפיד בחלום, זה מנבא ימים מאושרים ועסקים רווחיים עבורך . אם אתה נושא לפיד בחלום, זה מנבא את הצלחתך בזוגיות רומנטית או בתחום העבודה . אם אתה רואה להבה שכבה, זה מנבא כישלון, אכזבה ועצב ….

…והאור הוא ההדרכה מטעויות ופרשנותו כנגד החושך. אמינה, אם הנביא, תפילת אלוהים ושלום עליו, ראתה כאילו יצא ממנה אור שהאיר את ארמונות הלבנט מאותו אור והיא ילדה את הנביא, שאלוהים יברך אותו ותעניק לו שלום ….

…בסמכותו של ח'אלד בן מדען בסמכות חבריו של שליח האל, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו , שהם אמרו לו : ספר לנו על עצמך . הוא אמר : כן, אני קורא לאבי איברהים ובשורות טובות. אמי ראתה כשנשאה אותי שיוצא ממנה אור שמאיר את ארמונות הלבנט . בסמכותו של אבו אוממה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – הוא אמר : אמרתי, נביא אלוהים, מה הייתה תחילת פקודתך? הוא אמר : קריאתם של אבו איברהים ובושרא עיסא, ואמי ראתה שנובע ממנה אור שמאיר את ארמונות הלבנט . עוד אמר אל-היתמי : שרשרת ההולכה שלה טובה ויש לה עדויות התומכות בכך ….

אור מגדלור אם מלח רואה אור מגדלור, זה מנבא ים רגועים ושייט משגשג . עבור אנשים מדוכאים, חלום זה מנבא על קשרים אינטימיים ורציפים שיווצרו בקרב בני הנוער . באשר לאנשים חולים, חלום זה מנבא התאוששות מהירה ובריאות בת קיימא . העבודה תזכה לתנופה חדשה . אם ראיתם את האור של המגדלור נכבה בעת סערה או סכנה, זה מעיד על נסיגות בתקופה שחשבתם שהמזל ייקח את העניינים לטובתכם ….

…באשר ללפיד, הוא חוזר על פניו, ומי שרואה לפיד בוהק במדבר בזמן שאנשים הולכים בעקבות אורו, אז הוא בן אנוש איתו, וזה יכול להתפרש ממשמעות האור ומראותיו ל השליט ראוי לשבח וכיבויו בהשוואה למה שהוצג בפנס ….

מי שיראה בכך שהוא מבצע כביסה או שוטף בעדר, הוא ירוויח משהו שנגנב עבורו . ומי שרואה שהוא מבצע כביסה ונכנס לתפילה, הוא יעזוב את דאגותיו ויודה לה 'אלוהים על הקלה ….

…ומי שרואה שהאור עולה מקבר הנביא, יהי עליו תפילת ה 'ושלום, זה פאר בדתו ובעצמו, ומי שרואה שזה בין הקבר לדוכן, זה מעיד שהוא הוא מאנשי גן העדן כי אמר, עליו השלום : מה שבין קבר לדוכן שלי הוא גן מגני גן העדן ….

…אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שהוא מאיר באור בחדר האמבטיה, מנקה ושואף את גופו, ואם הוא פוחד, המום, חלש או חייב, הוא משוחרר מכל האמור לעיל, ואם יש לו כסף, אז זו ירידה בכספו, ואם הוא לא שוטף את הפרח מגופו, הפקודה שלו לא מתקיימת ….

מי שרואה שהוא מבצע כיבוי עם מה שאסור לבצע כיבוי, אז הוא ממתין להקלה ולא משיג אותה ….

אם תראה תאורות מוזרות ודהויות בחלומותיך, תיתקל באכזבה ובכישלון בכל צעד ושעל . והפרצופים המאירים מעידים על עסק לא יציב, בין אם ברמה האישית ובין אם ברמה הרשמית . אם אתה רואה את השמים זורחים עם הירח על כל המוזרות שלו, הכוכבים הלא טבעיים והשמש אדומה או זהובה, אתה יכול לחפש צער בצורתו הגרועה ביותר . מוות, צרות משפחתיות או מרידות לאומיות יתרחשו . אם אתה רואה ילדים בשמיים הבהירים, זה מבשר שתשתלט על הרגשות שלך , כטעות בלתי נסלחת שאתה עלול לבצע בהתקף של רגש הנובע מהזנחת יקירייך . אם אתה רואה דמויות אנושיות או חיות מוארות בשמיים, משמעות הדבר היא כישלון וצרות . העננים השחורים מבשרים על מזל . אם אתה רואה צורות אלה יורדות לכיוון האדמה וגברים יורים בהם ברוביהם, בעיות ומכשולים רבים ייעלמו מול האנרגיות שלך והנחישות שלך לעלות . אם אתה רואה נחשים, או כל זוחל אחר, מואר, אויבים יקיף אותך וישתמשו באמצעים תופתיים כדי להפיל אותך ….

אור אם חלמתם על אור, ההצלחה תטפל בכם . אם חלמת על אור מוזר, או אם האור כבה, זה יפתיע אותך במידה בלתי מתקבלת על הדעת, התחייבות שמובילה לכלום . אם אתה רואה אור עמום, זה מעיד על הצלחה חלקית ….

…ומי שרואה את השמש על האדמה ללא אורה מעיד על כך שמלך המקום ההוא מבודד ….

הוא נקרא גבו של אלבן אל-עראתי . בחלום, הוא אדם חד שאין לו הישרדות ואין יציבות במצוקה . ונאמר : הוא אדם עני, בעל אופי יהיר, שאין לו שום תועלת ….

…אלסראג ' : הוא הנאמן על בית, כך שמי שרואה שהוא לווה מנורה יקבל ידע ויוקרה . הוא הרגיש שהוא מכבה מנורה, זה מבטל הוא אדם שיהיה בצד ימין, אבל זה לא מבטל את הפסוק : ~ הם רוצים לעטפה אור אללה בפה, אבל אללה ידליק ~ , וראה כמו ללכת במהלך היום בס~ה, זו תהיה דת מאוד דרך, הוא אומר : ~ והוא יעשה בשבילך אור שתוכל ללכת איתו .~ אם הוא רואה כאילו הוא הולך במנורה בלילה, אז עליו לבצע tahajjud אם הוא אחד ממשפחתו, אחרת הוא מונחה לעניין בו הוא יתבלבל, כי החושך הוא מבולבל והאור הוא הכוונה . ואולי הוא חטא, הוא יחזור בתשובה על זה, ואם הוא רואה כאילו מנורה פורחת מאצבעותיו או מכמה מחבריה, אז עניין מעורפל מתבהר לו עד שהוא בטוח בכך עם ראיות ברורות , ואם הוא רואה שיש לו מנורה, בתוכו כוח או מלומד או אספקה ​​מבורכת, אז אם הוא רואה שיש לו מנורה, האור שלו הוא השמש, כי הוא משמר ומפרש את הקוראן, והמנורה מגביר את אור הלב ואת הכוח בדת ומשיג את הרצוי . נאמר כי סיראג 'היה חוקר אדוק, משפטן או סוחר הוצאות נדיב . ומי שרואה מנורה בביתו, ילד ייוולד לו, מובארק . ומי שרואה שיש לו מנורה בידו, או נר או אש, אז כבה אותה, ואם הוא סולטן מבודד, או מפסיד, סוחר או בעלים, כספו נעלם, כי אלוהים הקב~ה אומר : ~ כמשל למי שנשרף באש, כאשר הוא מואר בסביבתו, אלוהים יעזוב מאורם וישמיד אותם .~ והמנורה בבית מיועדת לאישה רווקה להינשא, ולמטופלת הוכחת בריאות . אם הדלק שלו אינו מואר . זה מעיד על אפלוליות . והאוכף מעיד על הופעתם של דברים נסתרים ….

…שמן בחלום הוא פרנסה וכסף מותר, ותרופה למי שמשח אותו . ומי שרואה שהוא שותה שמן, זה מעיד על קסם או מחלה . ושמן זית הוא מדע, ברכה, הדרכה, אור ומזונות . כל מה שהיה ללא זיתים, כגון לפתית וראטן, הוא כסף הנתון לחשד . אולי השמן הצביע על אור העיניים או על אור הלב, ואולי הוא הצביע על שבר . אם השמן הטוב הופך לרע, הדבר מעיד על שבירת הברית, ואם השמן הרע הופך להיות טוב, זה מעיד על יחס טוב ….

…ספיר : שמחה ושעשוע, מי שרואה שהוא אטום באודמים, אז יש לו דת ושם . אם היה רואה שהוא לוקח ציפורן ספיר ומצפה לבן, הייתה לו בת . ואם הוא רוצה להתחתן, הוא יתחתן עם אשת דת יפהפייה ויפה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ כאילו הם אודמים ומרתקים .~ אם הוא ראה כאילו הוא מוציא מקרקעית הים או מהנהר הרבה אודם כדי למדוד אותו על ידי מיכאל או לשאת אותו בכבוד, אז זה הרבה כסף משליט, והרבה אודמים עבור העולם הוא מדע, ולמושל יש מדינה, ולסוחר יש סחר . אוי להיות חבר . ומי שרואה שהוא הסתכל במהות או פנינה שאין בה אור, או בבקבוק שאין בו אור, אז צריך להיזהר מחנק ומצוקה, כי הנשמה בגוף היא כמו אור בזכוכית ומהות , או שהמוח שלו נעלם, כי המוח הוא חומר פשוט . אם הספיר הוא חבר, הוא קשה לב, ומי שרואה שיש לו זר אודם ואלמוגים, אז זו גאווה וכוחה של אישה יפה, וחלקם אמרו כי ספיר מיוחס ל נשים כדי שיהיה אפשר לספור הרבה ….

…חבלה: מי שרואה בחלום שהוא מבצע כביסה בזמן ההדחה שלו עם מה שמותר לבצע כיבוי, שהרי זה קל על אור, כאמור בדו~ח : ( טשטוש על רקע הוא קל על אור ). ואולי שטיפה מעידה על מילוי צרכיהם של בעלי השדיים, אם השלמת ההדחה מעידה על השגת מטרתו, אחרת לא . טליעה תקפה בכל הדתות והיא בטוחה מפני האל הכל יכול . ומי שיבצע שטיפה בצאן או באמבטיות, הוא ירוויח דבר שנגנב עבורו . ואם הוא עושה כביסה עם מה שלא מותר לבצע כיבוי, אז הוא במאמץ ומחכה להקלה, והדבר הזה שהוא עושה לא הושלם . ומי שמתפלל ללא כיבוי והוא סוחר, אז זה מסחר שאין לו הון, ואם הוא בעל אפוטרופסות אז אין לו חיילים . ומי שמתפלל במקום בו אסור להתפלל, כמו זבל, אז הוא מבולבל בעניינו ואינו מסוגל לעשות זאת . ומי שרואה שהוא מבצע שטיפה במיטתו בזמן שהוא חולה, הראייה שלו מעידה על הפרדוקס של אישה או חבר . ואם הוא מבצע כביסה בשווקים או בחדרי אמבטיה, זה מעיד על זעמו של האל הכל יכול ומלאכיו . אם הוא עושה כיבוי על ראשו של בן זוגו, אז הוא יירש אותו, ואם הוא רואה כי בן זוגו עושה כיבוי על ראשו, הוא יפגע מחסרונות רבים ושערוריה קשה . נאמר : אבולוציה היא אמון שהוא מבצע, חוב שהוא ממלא, או עדות שהוא מקים . ומי שרואה שהוא מבצע שטיפה ומשלים את ההטלה שלו, ואם הוא חרד, אלוהים אדירים יחזיר את דאגתו, או ירא את אלוהים הכל יכול מפני מה שהוא חושש, או חולה שנרפא על ידי אלוהים אדירים, או חייב שחייב אלוהים גזר את חובו, או חוטא, אלוהים אדירים לא האמין מחטאיו, ואם הוא רואה כי השלמתו לא הושלמה, אז זה לא הושלם מצוותו, שהוא מבקשו . ומי שיראה שהוא עושה שטיפה במים חמים, או מתרחץ איתם, או איתם, הוא יחלה וחולה ….

…האור הוא בחלום מדריך . ואם הכופר יראה שהוא הגיח מחושך לאור, אלוהים אדירים יספק לו את האיסלאם והאמונה, ואלוהים הכל יכול ישתלט עליו בעולם הזה ובעולם הבא . והאור אחרי החושך עשיר אחרי עוני, כבוד אחרי השפלה, הדרכה אחרי הנחיה, תשובה אחרי אי ציות ומראה אחרי עיוורון, ולהיפך . והאור מעיד על מעשים צדקיים, ידע, קוראן וילד טוב . והוא מראה לעולם את הצרות והסבל . מי שיראה אותו לובש גלימת אור, הוא יקבל דגל שהוא יכול ליהנות ממנו או לקבל אותו כדי לציית לאדונו . ומי שרואה אור שיוצא מגופו, הוא יפרנס לילד שמרוויח מהידע שלו, או לאדם טוב שמרוויח מתפילתו ….

…יהי שלום אלוהים על אל-האדי 55 – בסמכותו של סאלח בן קיסאן שח'אלד בן סעיד אמר : ראיתי בחלום לפני משלוח הנביא – שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום – החושך עטף את מכה עד שראיתי הר או מישור, ואז ראיתי אור יוצא מזמזם כמו אור של מנורה בכל פעם שעצם עלתה והיא התבהרה עד שהיא קמה, והיא האיר לי את הדבר הראשון שהאיר את הבית, ואז האור גבר עד מה שנשאר ממישור וללא הר אלא כשראיתי אותו ואז האור האיר : תהילה לו, המילה נגמרה, ובנו של מרד נספה ברמת החצץ בין החלקים העליונים לגבעה, זה האומה הייתה מאושרת, הנביא הלא קרוא וכתוב הגיע והספר הגיע לסופו. הכפר הזה שיקר לו, הוא התעייף פעמיים, הנביא הלא יודע קרוא וכתוב הגיע והספר הגיע לתאריך היעד שלו, הכפר הזה שיקר לו, עונה פעמיים, חזר בתשובה בשלישי, שלושה נשארו, שניים במזרח ואחד במרוקו; חאליד בן סעיד עלי, אחיו עמר בן סעאי, סיפר על כך. הוא אמר : ראיתי פלא ואני רואה זאת בבני עבד אלמוטאליב כשראיתי את האור יוצא מזמזם ( טבקעת אבן סעיד ) , וחזונו של ח'אלד בן סעיד התגשם ומוחמד בן עבדאללה שלח אותו – אלוהים תברך אותו ותעניק לו שלום. -….

…זה נדיר שהוא סיפר שגבר קורא לרבאא אל-אדאוויה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנה, והוא ראה אותה בחלום אומר לו שהמתנות שלך יגיעו אלינו על צלחות אור מבושלות במפיות אור ….

…זה בחלום חדשות טובות ואזהרה, מלחמה ויסורים, כוח ומאסר, אובדן וחטאים, ומי שרואה אש ויש לו ניצוצות ויש לו קול והמולה, זה משפט בו עולם של אנשים מת . ומי שרואה אש בלבו, זו אהבת המנצח ודיכוי מי שנטש את אהובתו . ומי שרואה שתי שריפות, הוא צבאי . ככל שהאש גבוהה יותר עם עשן חזק, כך האימה והייסורים גדולים יותר . מי שמדליק אש בלילה חשוך כדי להדריך אנשים לכביש יקבל דגל שמנחה אנשים, ומי שמדליק אותה ללא חושך, אז הוא כפירה . ונאמר : אם אתה רואה אש במהלך היום, אז זה סימן למלחמה ופתיה . ומי שרואה שהוא סוגד לאש, אז הוא אוהב מלחמה, ואולי הוא היה מציית לשטן באי ציותו . ומי שיראה שהוא יורה באש בחורף, הוא יהיה עשיר . ומי שרואה שהוא אוכל אש, הוא אוכל שלא בצדק את הכסף של יתומים או אוכל כסף אסור . ומי שרואה שהוא מכר אש וקנה גן, אז הוא מוכר יונים וקונה גן, ולהיפך . ומי שרואה אדם נכנס לאש ועונה אותו, אז הוא מאבד את כספו או עושה חטאים המחייבים את האש . ומי שנפגע מהאש ולא שרף אותו, שמור על זמנו . ומי שרואה את האש בוערת משהו מהדגן, מחירו גבוה יותר . והאש הבוערת היא אסון של סולטן . ומי שבין המושלים רואה שהוא מדליק אש בזמן שהיא כובתה, הוא יהיה מבודד ואש שלו כובתה . ומי שרואה להבת אש על דלתו ללא עשן, זה מעיד על חג'ג ' . והאש באצבעות מעידה על עוול הסופרים . ואש בכף היד היא עוול בעבודה . ומי שרואה אש שתאכל את כל מה שבא . עליו ויש לו קול אדיר, מכיוון שמלחמה, מגיפה, אבעבועות שחורות או מוות מתרחשות שם . ואם הוא ראה שהוא עולה ממקום לשמיים, אז אנשי המקום ההוא נלחמו באלוהים הכל יכול בחטאים . מי שרואה שריפה שורף חלק מבגדיו או חלק מאיבריו, והפורענות פוקדת אותו . ומי שרואה שהוא פוגע בזוהר אש, הוא ייפול בלשונות אנשים וימלא מחדש . והאש היעילה והנוצצת היא ביטחון של הפחד והקרבה לסולטאן . ומי שראה אש שמגיחה מביתו היה משיג מדינה או סחר . ומי שראה שקרן של אש שלו זורחת ממזרח למערב, אז הוא יידע שהוא יזכר במזרח ובמערב . ואם ראה אש זורחת מראשו, והיה לה אור וקרניים, ואשתו בהריון, היא ילדה ילד שינצח ויהיה לו זכר גדול . ומי שיראה שהוא מדליק אש בראש ההר, הוא יתקרב לאלוהים הכל יכול או ימלא את צרכיו, ואם הוא נעדר, הוא ישוב בשלום . ומי שרואה בחצאיתו אש בוערת ונשוי, אז אשתו נכנסת להריון . והאש במדבר היא מלחמה . ואם הוא לוקח פחם בין האש, אז הוא מכה בכסף אסור מהסולטאן . ומי שמצית אנשים, אגרום להם איבה וסלידה . ומי שיש לו אש מאירה מראשו, הוא יהיה חולה קשה . ומי שרואה שהוא נמצא בתוך האש ולא ימצא את חירותה, אז הוא ישיג אמת, ודאות וניצחון על אויביו . ומי שרואה אש נכבה, ומחלוקת שוכנת . אם האש נמצאת במדינה, אז זה מותו של שליט שלה או המלומד שלה, ואם היא נכבתה בגינה שלה, אז זה מותו . והאש עשויה להעיד על החשבון משום שהם נוצרו מאש הרעלים, ואולי זה הצביע על בצורת וארבה . ומי שראה אש מדברת בצנצנת או בסמוך לה, הוא היה מוכה על ידי ג'ין . אש מזיקה מעידה על סמכות לא צודקת, ואם אנשים מרוויחים מכך זה מעיד על סמכות בלבד . והאש בחורף מציינת את הפרי, כמו שאומרים : אש היא פרי החורף . אכילת אש מעידה על אכילה ושתיה בכלי אסור, כמו זהב וכסף . אולי היא ציינה את המתפלל שלה . כמו גם אור וחושך ….

…ומי שרואה בביתו מנורה, נכנס אליו סולטן, מלומד או בן מבורך, ואם יש לו מנורת אור כמו אור שמש, אז הוא משנן את הקוראן ומפרש אותה ….

…אבו סעיד, המטיף, אמר: ~הגדל את אור הלב ואת עוצמת הדת, וקבל את הרצוי.~ ומי שיראה שהדליק אור בוהק, הוא ייהנה מהידע ….

…ביטויים וביטויים מיישמים את המילה ( ביטוי ) בפרשנות החזון במיוחד . הביטוי הוא : המעבר מחזון לכאורה אל פניםו . זו דעתו של ראג'ב . זה נאמר : את השיקול של הדבר הוא נחשב חלק ממנו אפילו מקבל קצת הבנה של זה הוא מסופר על ידי אל – אזהרי . מקורו של הביטוי הוא נגזר : שיעורים , אשר משתלטים מן מהאירוע לאירוע , וצוותות של בלשנים בין מים הלא – מעקף מים, הם אמרו : את המים עולים על בשחייה או ספינה או כך- אחר קרא : מעבר . הם אמרו : שימו לב לשיעור הוא המקרה שמושיט יד מהצופה לדעת מה לא הסצנות . נאמר : חצה כל הקלה פירש את החזון . וגם : נחצה על ידי הדגשת ההפרזה בו . בשנת ההורדה : ~ אם אתם עוברים אל החזון של ~ (1) שבו אתה מתפלל אל קצה ואתה זוכר את כספה . המעבר : שמו של שחקן מהמעשה דרך , אמר : דרך החזון וחצה כל מילים שהתפרשו . אבו בכר היה שאללה יהיה מרוצה ממנו מהפרשנים הבולטים ביותר של חזונות וביטוי, ואיך המורה שלו הוא שליח אללה, המורה לכלל האומה , תואר כאחד המלווים, כמו ~ כיבוש ~ (2): ~ אחת של אנשים להביע את החזון לאחר שליח אללה עליו ~ . זה ידוע לשמצה גם בדבריהם, חזונותיהם של האימאם אבו בכר מוחמד בן סירין אנסרי בסרי נאמנות, שנולד ב- 33 של הנפטרים בשנת 110 ומיוחס לו ספר ( הבעת חזון ), שהודפס והוזכר על ידי אבן אל- נאדים. ב המדד , המהווה את הספר מתגלגל בין אנשיו על בשם : ( שיחת צוות של הפרשנות של חלומות ), ולראות את הכל כפתור דגלים (25 \ 7 ) למצוא על פי תרגום נאות על Zrcelli ונסתיים אדירה שבו שיעור אי תקפותם של ספרי אבן סירין . עולם אחר הוא : עבדול גאני בן איסמעיל נבולסי, אחד הסופים , ויש לו פרסומים רבים הכוללים : ( יצורים מבשמים בביטוי של חלום ) מכיל דברים ותפיסות ושמות נשים ונשים עשויים שלא להופיע רק לעתים נדירות ככל שיהיו. להיות בלתי אפשרי לראות חלק בעולם הבא ואת זה ושזה היה הסופים הוא נכון כי הוא אמר את זה כי מולאה מוגברת בתחום זה , ורבים סופרים שיבחו את עבודתו, כגון פרופ ' מוחמד קוטב , אז אני אומר : בחלק זה אדבר על המתודולוגיות של המביעים ועל העניינים הדרושים שיש לספק במעבר , ולפני זה אני מציין שיש הרבה מביעים מודרניים וישנים , אני לא מחפש את זה שמות, אבל אני אדבר על הגישה שרבים מהם נוהגים באמצעות המעקב שלי בנושא זה . . אני אומר : חזונות מאברו חולקו לאחרונה לשלושה חלקים : 1 – קטע I : בעלי החלק הזה לא משקפים רק קצת נרתעים מהביטוי וסוגרים את דלת לימוד הביטוי , וכי נאמר לו שאלה לגבי הביטוי. איכות השיבה : כי זן תובנה עם אחד ומונע לימוד , ויעד בעניין זה ששמענו מכמה ישן Mchaikhana מוערך יש אלוהים רחם על אלה שמתו , ולברך אותנו ב בעידן הנוכחי . B – חלק II : Hola בניגוד לסעיף הראשון , הרחבת הביטוי , ואת הרטוריקה של השאלה של חזיונות בכל מועצה , Palmchaffhh, תחבורה, ואפילו על ידי בכתב לבעל או אחר , וחלק למצוא Hola אומר לך לערער דרך פרשנות וכיצד פרשנות החזון האחראי עליהם . ג – קטע ג ' : חתך בין הולה להולה חוצה אך פלמפהף בלבד , ודורש שבעל החזון יהיה נוזל ומונע את ההעברה רק בצמצום , והולה , כל כך הרבה ביטוי חסר עכבות : ולספר לך על איך הפרשנות לפעמים . אולי הפינוק של הביטוי של חזיונות , ופתח את הדלת בכול לוח לבין תאונת משהו הרצאה בימים אלה , וכאן אני לא נגד ביטוי חזיונות כמו מדע , אלא נגד קולה את הביטוי של חזיונות , ופתוח את הדלת בכלל הלוח ולהרצות כל תאונה בימים אלה וכאן אני לא נגד הביטוי חזונות כמדע, אלא נגד פינוק לביטוי, לא חוקר, לא שואל על מצבו של החזון, ושואל על החזון, הנוסח שלו, והזמן שלו. אלו דברים הנדרשים למעבר כדי לאפשר את הביטוי האופטימלי , ולכן אתה מוצא בקרב המביעים הסובלים מחזות שמיעה הקובעים כי מידת הנכונות בהבעה שלו בקריאתו אינה עולה על חמישים בסנט !! אני לא אומר שרק אלמצהליין אשם , אלא שהקטע הראשון וגם הבעלים טועים – לעניות דעתי – המונח חזונות לא רק הבחנה , אלא הבחנה ולומד ומתרגל את המיומנות להשיג ולהתפתח ולשלוט. , הם נבדלים בין אדם לאדם ; כן, זה הבחנה כאשר יוסף בן יעקב אותם שלום וברכות הקב~ה אמר ~ איגטביק כאלוהיך ומלמד אותך את פירוש השיחות ואת חסדך ושל כל יעקב, כפי שהשלים ההורה על ידי אברהם ויצחק כי שלך לורד הוא הידיעה, וייז ~( יוסוף : 6 ). אבן עבאס אמר בפירושו ( ומלמד אותך פרשנות לשיחות ) כל ביטוי של חזון , ומלמד אותך כמו גם לדעת מה אנשים מפרשים אותו מדבר (3)). כן , זה הבחנה מתי יעקב , וכאשר אברהם ודניאל ומוחמד עליהם הנביאים והשלום , כמו גם בני לוויה כאשר אבו בכר, אללה יהיה מרוצה ממנו ועומר בן אל- חטאב ועות'מאן בן אפאן ועלי בן אבי טאליב ועבדאללה בן עבאס ועבדאללה בן עמר בן אל – עאס וענאס בן מאליק סלמאן אלפרסי, חוסייפה בן אל-ימאן, עיישה בינתי אבי בכר אל-סידיק, שאלוהים יהיה מרוצה מכולם , ואחרים . אבל כשאחרים לא . . . , לא כל זה הוא firaasa , אך הוא מכיל firaasa , השראה , וניכוי מהקוראן, סונה, שפה , פתגמים , ואחרות הדברים ידועים לכל מי שמתעניין באמנות זו . הגיע ב התקין הסכים לדבר על אבו Hurayrah, אללה עשוי להיות מרוצה ממנו אמר : שמעתי את שליח שלום אללה עליו לומר : ~ לא רק עזב נבואה של המיסיונרים ~ , הם אמרו : מה מיסיונרים? הוא אמר : ~ החזון הצדיק ~ (4) וזה הנוסח של בוכרי . בנתון השלום האימאם אחמד עליו, אמר : ~ חלומות נתפסים על ידי מוסלמי או לראות אותו ~ (5). כלומר : כי ההתגלות נקטעה על ידי שלום מותו עליו ושרידים מה זה מלמד אותו מה יהיה רק החזון בעין המאמין , כמו גם השראה, את החדשות כפי שהוא ימוקם לא נביאים ספר גם שלום הנביא היה עליו בגיל האמרה היה באו~ם לפניך מהדתון – כל בעל חזון שנאמר : צודקים ובוכרי אמר : צודקים על לשונם . זה היה לא העם שלי, כולל אחד של משפחת אל סל עומר – חטאב היו ~ מוסכם (6). הוא סיפר רבות של קדושים על נעדר Omowo , נאמר גם השראה זו , אנו עשויים לשאול, מה ההשראה ולמה היום נגיד ? אני אומר : האימאם אבן חג'אר אמר באל-פת : הסוד היה במעגל ההשראה בזמנו, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום ושפע זה אחריו , השלטון של ההתגלות אליו, תפילת אלוהים ו עליו שלום, שהיה ער ורצה להראות נסים ממנו , כך שזה היה מתאים הדבר שקרה לו בזמנו , וגם כאשר ההתגלות נקטעה על ידי מותו ההשראה ירדה שאלוהים בחר לצאת אבטחה בלבול בזה .. ובהכחשה שזה קרה למרות שפעו ותהילתו הוא יהירות של מי שמכחיש זאת . אבן חג'אר פירט באל-פת את ההבדל בין השראה לחזון והזכיר כי השראה היא : מה שמניע את הלב ל מדע שהוא מתפתה לפעול בלא היסק. Abizaid Dabbousi של האימאמים של ברז , אמר כי הציבור שזה לא מותר לפעול רק כאשר יש כל הטיעונים של הדלת היא מותרת , ואמר מילות אחרונה שנער . הוא היה שלום הנביא עליו לפעמים מלווה חזון לחתוך Viabbarha אחד זה גם על דבריו , וזה מן העניין של חינוך ממנו, ושאלוהים יברך אותו ולהעניק לו שלום, ומה סופר על זה מה דווח על ידי אבן ששש ואב אמר : ראה את שלום הנביא לו חזון Vqsa כדי אבו בכר אמר : ~ הו אבו בכר , ראיתי כמו אם אני שקדמתי לך ואני Vsbaktk תואר Bmrqotin וכן וחצי ~ ו hemostats : כיתה . אבו בכר אמר : הו שליח אללה , אללה איקדק לחסדיו וסליחתו, ואני חי אחריך שנתיים וחצי . חדית 'זו הוזכרה על ידי אל-סויוטי במאפיינים העיקריים וייחסה אותה לאבן סעד, אך היא מורסל (7). זו פיראסה מאבו בכר . אבן אל- קיים אמר את ספרו ( מסלולים ) (8): ~ הפיזיונומיה הייתה ותישאר מעמד הבתים :~ היזהרו מהפולחן ואתם אנחנו ~(9), וזה רק בגלל שזה האור של אלוהים מטיח בתוך הלב שלו הבחנה שעושה המשרת אותו בין טוב לרע ואת המובטלים ו כן שווא הנוכחי את. המובטלים הנוכחיים ואומר : את הנוכחי מעוטר והניתוח, מובטל נגדו , אמר : נשים שיבשו קישוטים ריקים כלשהו הם מובטל , ו כלומר שהוא מבדיל בין דבר אחד נגדו, לבין הפיזיונומיה הזו על פי כוחה של האמונה , זו הייתה אמונה חזקה יותר שהיא הבחנה . אבן מסעוד אללה אמר עליו : אווארס אנשים שלושה : עזיז יוסף, שם הוא אמר לאשתו : ( הוא אמר שהוא קנה ממצרים למקום אשתו akrami הנח שלו עשוי להיות Infna או בננו ) ( יוסוף : 21 ). בתו של Shoaib כשאמר : ~ Astijrh ~ ( סיפורים : 36). אבו בכר בעומר , אללה יהיה מרוצה כאשר אסטחלפה . זה היה הרבה מלווים, אלוהים יברך אותם אתלון אותם , והחבר שאללה יהיה מרוצה ממנו בחזית זה ההבחנה הגדולה ביותר של האומה ואחרי עומר בן אל – חטאב שאללה יהיה מרוצה ממנו , זה מה שהוא אמר למשהו : אני חושב גם כן, אבל הוא גם אמר , ודי בפראסט OK OK רבו בתפקידים ידועים – וזה לא תחום השיחה שלנו (10), וכפי שאמרתי גם : חברי הבחנה מאמינים בפיזיונומיה , והחוצה של זה סוג של הפיזיונומיה של חיים ואור, אשר Ahbhma אלוהים עבור מי הוא צוואות של שלו עבדים , ואת הלב לחיות כך ונאורה יכול שגוי בקושי Frasth , מאשרת זה הפסוק : ~ אני מאמין שזה היה מת Vohieddinah ועשה לו נורה לטיולים אנשים כמוהו החושך הוא לא מחוץ להם כמו גם Zain עבור הכופרים מה הם עושים ~( Anaam : 122 ). אם הביטוי של חזונות בלפרש יש הרבה כאשר אבות קדומים לא אומר שהוא נמנע כאשר אחרים , אבל יש לי את ההבדל מבחינת מעטים ורבים בלבד , יכול להיות שבעידן זה של אלוהים מעניק לו פיזיונומיה , היה ג'ה בתוך הדיבורים : ~ Fear התובנה של המאמין, הוא נתפס על ידי אור של אלוהים (11). לדברי אל חדית האלוהי מסופר דרך אבו Hurayrah אמר אבו Hurayrah אמר : שליח השלום אללה עליו : שאלוהים אמר : זה יוצא דופן מלחמת Aznth אלי לאה הייתה , וקרובה יותר העבדים, משהו שאני אוהב יותר להניח ידי אותו , ועדיין עבד להתקרב אלי Balnoavl עד שאני אוהב אותו , אם אהבתי שמעת שהוא שומע , ו שלו מראה איתו הוא רואה , את ידו בה הוא מכה , ואת כף רגלו בה הוא הולך , וביקש ממני לאוטיין , ובעוד שלי מבקש מקלט לאויבנה . מה שהתלבטתי במשהו אני שחקן מהסס לגבי אותו מאמין שונא מוות ואני שונא Madsth ~(12), וכדי להיות שזה נותן לו תועלת מה שהם שומעים מהמדע, חוכמה ומטיפים טוב חווה שימושי שהופך אותו גם רואה את האור של אלוהים נמצא השמים ואת הארץ מן הברית של עמידה, אמונתו ואת אמונתו . הוא אמר מארק Mnari ב שלו בספר, להעיר על הדיבורים שקדמו : ~ חוששים התובנה של המאמין .~ פיזיונומיה : גופי ההיסק של האדם והצורות , והצבעים ודבריו , על מוסרו וסגולותיו , ועל חסרונותיו , לאלוהים יש טפה על כנות, באומרו : ~ אם הפסוקים של מטוסאמין ~ ( אבן : 75 ), ואמר : ~ אתה מכיר את בסימהם ( בקארה : 277 ), שהוא הנגזרת של אמירת סוסה שבע שפה , וקרא לשבע שהוא טורף מרחקים בשמירה , היה מעילה פיזיונומית של עריף לשקול, למשל, את האדם ולזהות את המקרה , אשר הוא משני סוגים : הראשון : סוג המתרחש לאדם מתוך מוח שהוא אינו יודע את סיבתו – וזה סוג של השראה, המכונה הבעלים המעודכן, כמו בחדשות : ~ אם יש . מודרניסט בעם הזה, אז זה עומר ~(13) השראה זה עשויה להיות במצב של ערות או חולם , זהו הסוג הראשון שלה האמת היא שזה : א מחשבה כי התקפות הלב קופץ עליו האריה כמו קפיצת הוא על טרפו, firaasa זה לפי עוצמת האמונה . Seco nd : להיות משכיל בתעשייה , כלומר לדעת מה הצבעים, הצורות ובין מזג האתיקה , המעשים הטבעיים , וידע שזו הבנה מתמדת , החזקה בפיזיונומיה (14). . . המסקנה שאני מגיעה לזה אחרי כל הדיבורים האלה . . . יש מישהו שחוצה את החזון בהשראה, יש מי שחוצה אותו בהשראה, ויש שחוצים אותו עם תעשייה והשכלה, אבל חייבים לציין כאן שעדיף שאדם לא יגיד על עצמו שהביטוי שלו נכנס לכותרת פיזיונומיה או השראה, כי זה טיהור הנפש, ואלוהים אדירים אומר : ~ אל תטהר. אתה יודע שומר ~( כוכב : 32 ). המונח חזונות אינו מבוסס רק על פיזיונומיה אלא הוא מבוסס, ועל ההשראה האחרת, וכושר ההמצאה במדע המבוסס על הידע של הקוראן והסונה וידע על מקורות אמנות הפרשנות הזו במובן או גזירת השמות ודוגמה לכך מסופרת אצל סאהא מוסלמי מאת אנאס בן מאליק הוא אמר : שליח האל, יהי עליו תפילת האל ושלום, אמר: ~ לילה אחד ראיתי את הישנים כאילו אני נמצא בחיל המצב של עוקבה בן רפי, והגענו לרותב מראטב אבן טאבב – איש מאנשי מדינה ייחס לו סוג זה של רטוב טוב – הוא אמר, יהי רצון שאלוהים תפילות ושלום עליו : אז הפכתי את גדולתנו לעולם הזה ואת התוצאה עבורנו לאחר המוות, וכי עליזנו ~(15) , שמילא וסידר את הוראותיו . שליח השלום עליו המכשול הראשון : תוצאה, ראפי : ותק ועליז : יציבות הדת והשלמת הוראותיה . משהו אחר מלבד הרמונטיקה בלוסטקאק : פרשנות שפגעה בפתגם ובדמיון : סיפר בוכרי בסאהיו מעבדאללה בן עומר כי הנביא עליו השלום אמר : ~ ראיתי כאילו ראש המורד, אישה שחורה יצאה העיר – עד Bmhaah שנאמר : Mhaah משקל גדול, שהוא אל – Juhfa – אשר הם שמות של מקומות בעיר – כך שציינתי כי של מגיפה בעיר הועבר אליה . ~(16) Muhallab אמר : זה החזון של המחלקה . אקספרסיבי החזון הוא נפגע על ידי אידיאלים, ועל פניו של ייצוג אשר נגזר שמו של ( שחור ), שתי מילים : רע, ואת מחלת אם מותקן שתי מילים אחד עם השני על שמאל מילה אליך : שחור, ולרקול הקדוש שלום ביציאתו, כולל אוסף של שמה, והתפרצות שירתה פירשה גם את מה שמעורר את הרוע יוצא מהעיר . היא ציינה כאן שלא כל השחורה קימטה את מצחה. על בתוך חלום כמו חזיונות כמו שאמרתי לך : עליכם לשקול כמה דברים, כולל זמן ההתגלות, והעיר הייתה שהזמן שורץ אדמה, עיישה מוכחת כל כך, שיהיה אללה מרוצה, אמרה : ~ הפכנו את העיר לאל ארץ אובא ~ (17). הנביא קרא לשלום קדוש עליו להעביר את אלוהים אבאהא לנאה אמר : ~ אוי יקרה לנו, העיר ותעבור מוגן על ידי הנאה ~ (18), כך שתוכל לראות מאחורי החזון וצבע השחור , ובכך הביע את הנגזרת שלו מריבונות אינו רע , ולכן מה שחשוב כאן הוא מגוון הביטוי ושיטותיו , והמגוון שביטוי השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, לחזונות ולשליח. של אלוהים היה עם חבריו שהביעו את החזון ויספרו להם את הסיבה לביטוי שלו כדוגמא הקודמת . . . קח גם את הדוגמה הזו : בסמכותו של אבו מוסא בסמכות הנביא, תפילת אלוהים ושלום עליו, הוא אמר : ראיתי בחלום שאני נודד ממכה לארץ עם עצי דקל, אז הוא והלכתי לנקודה שזה אל-ימאמה או חג'אר. אז אם מדינה חובטת, וראיתי בראייה שלי שהנענעתי חרב, אז החזה שלו נותק. הוא נפצע על ידי המאמינים ביום ראשון, ואז טלטל אותו אחר, והוא החזיר את הטוב ביותר שהיה. אז זה מה שאלוהים הביא איתו מהכיבוש ומאיסוף המאמינים, וגם ראיתי בו פרה, ואלוהים טוב. אז אם הם קבוצה של מאמינים ביום ראשון, ואם הטוב הוא מה שאלוהים הביא איתו לאחר תגמול הכנות שאלוהים הביא לנו אחרי יום בדר ~ . זהו הטקסט של מוסלמי (19) . Valmlahz כאן כי השלום הנביא עליו לספר לוויה חזון והוא ניסח זאת, וחינוך זה ממנו , ואשר גם מסופר על ידי אחמד ב Musnad שלו מסופר מן אנאס כי שליח השלום אללה עליו, הוא אמר : ~ ראתה שאני בזמן שנת See אם RAM ואני Mirdif היה שבור חרבת Zbh , יש כבר הציב לי להרוג את הבעלים של הגדוד , וכן אדם של האנשים של הבית שלי הורג ~ (20),. הריגת Messenger של שלום אללה יהיה עליו טלהא בן אבי טלהא הבעלים של דגל הכופרים , והרג את דרישת חמזה בן עבדול שאללה יהיה מרוצה ממנו . אל- נוואווי אמר בהסברו על המוסלמי האמיתי שהגיב על ההיית של אבן עבאס : כי שליח אללה גרם לי לומר לחבריו : “ מי מכם רואה חזון, אני ואותו תגיד את זה, תעביר לו את זה . . . ~ וכו ' (21), השופט אמר :את המשמעות של המונח הם עושים לעתים קרובות גם, כאילו אמר : היה . באינדוקציה מודרנית מודעים ל חזון, ואת השאלה לגבי הפרשנות, המדענים אמרו : א נייד ולבקש שאלוהים יברך אותו וללמד אותם לפרש את המעלה וכוללת לפי מה אלוהים אדיר צוואות ליידע את הסמוי, והוא הגיע בחדית האותנטית של אל- בוכרי. הוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אמר : בזמן שישנתי באתי עם כוס חלב, ושתיתי אותו כדי שאוכל לראות את המים . ~(22) החדית 'כבר הוזכר וזה היה הראשון של השליח, יהי רצון שתפילת ה' עליו. הוא נתן את החלב לידע , וחשוב לנו כאן כאשר אנו מדברים על החוקיות של לימוד החזון ושואלים עליו מה הגיע מהקריינות של אבו בכר בן סאלם שתפילת האל ושלום עליו. אמר להם : “ תנו את זה. ~ הם אמרו , שליח אלוהים, זו ידיעה שאלוהים נתן לך , אז הוא מילא אותך בחסד , אז העדפתי שפע ונתתי לו עומר. הוא אמר :~ אתה נפגע. ~ הנה , יהי רצון שתפילת אלוהים ושלום עליו, מהידיעה של המלווים על השאלת חזונות ועד שאלתם . הוא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, כמו שאומר אבן חג'אר באל-פת ' : הוא שלט בביטוי החזון, והיה לו חלק בזה ביניהם כי ריבוי האמירה הזו לא מונפק לאלה שהתאמנו בזה וסמכו על אישה . בהתייחס לחדית 'הוא אמר : בחדית', הלגיטימיות של המלומד להטיל ספק בשאלות ולבדוק את חבריו בפרשנותם . הוא אמר במקום אחר : הסגולה לביטוי הראייה , מה זה כרוך בגישה לחלק מהעלומים ולסודות האורגניזמים (23). מעבר גם צריך להיות במשלים מכירים את הקוראן ואת שלה המשמעויות , וכדי לשקול את הודעת פתגמי גזירה של השפה ומשמעותן ולהיות בעולם של מה שקורה על הלשונות של אנשים , וזה דורש את המעבר כמו גם ללמוד הרבה על מצבו של הרואה , אין שום פגם לשאול אותו על עבודתו או על תפקידו , גילו , מעמדו החברתי וכל מה שנראה לו נחוץ הוא מה שמעיד על ידיעת הנושא שלו או שלו החזון , והמעבר כאן הוא כמו רופא. אם החולה ימנע מידע אודות מחלתו, הוא עלול לטעות באבחון ועשוי לרשום לו תרופה שגויה, ויש צורך לא למהר אל השואל והאחראי, ונמסר מאבן סירין, אלוהים רחם עליו שהוא היה אם יש מנגנון של נושא חזון בו הוא נשאר מלא ביום, הוא שואל את בעליו לגבי עצמו, הענף שלו ואנשיו, וזה כמובן יכול לקרות למעבר המסוגל אין זו בושה עבורו להרוות זמן כזה, ואין ספק שרוב הדברים שנאמרו בסמכותו של אבן סירין אינם זקוקים לזמן ממושך בביטויו ובהרהרו. אבל הזכרתי אותו מכיוון שנוכחותו של זה למרות מחסורו ומיומנותו בביטוי היא עדות לחשיבות הקריינות, והקריינות שימושית לאימות דברי המספר ולהיכרות עם מצבו במונחים של צדק, אמת, צדק. , וזמן הראייה . . ודברים אחרים שעשויים להיות נחוצים במעבר, ולא צריכים להיות משועממים או כועסים שעוברים – במיוחד – כשאתה לא יודע איך נוזלים נופלים בעידן זה כתוצאה משיחות טלפון מאנשים – גברים או נשים – לא מכיר אותם במעבר, הוא צריך להטיל ספק בשאלותיו אודותיהם עלולים להידחות על ידי חלק מהשואלים ולפרש אותם על ידי הפרעה לפרטיותו . כמו גם שאלת הדת החשובה של המעבר, והמנהל חייב להיות בכנות בתשובה איש Vslah או רעילים, עם מערכת יחסים חזקה , אומרת האמנות : לאכול דבש למתיקות פרשנית מוסלמית של הקוראן והזכר שלו. לב, המהווה את המתיקות הכופרות של העולם ואת Gnimetha, Valray מנוגדים ידי דת, אמונות מדינות חייבים – בעת העברת חזון – בקיא שהועבר אלי מעבר, וכדי לספר לו על שלה בעלים, זכר או נקבה, הגיל החברתי שלו . . . וכו ', כל מה שהוא רואה מעבר הוא הכרחי כדי לבטא את החזון המשודר הוזכר על ידי אינטרס אבן חג'ר על דברי שלום הנביא עליו : ~ מתוך ראייה של Vliqsa Oabbarha לו ~ (24) הפסוק אומר : ~ Vliqsa ~ להזכיר את סיפורה ועוקב אחר השברים עד ששום דבר לא נותר מהם חתוך את האפקט אם אתה עוקב אחריו . השליח, שאל תפילת האל ושלום עליו, שאל ושאל, והוא שליח האל . זה בא בחדית ' : אדם בשם מוטיאה בן אל-אסוואד ראה בחלומו שהוא נתן לו שקית של תמרים , אז הוא הזכיר כי לנביא, יהי עליו תפילת האל ושלום, והוא אמר : “ האם כל אחת מבנותייך הייתה בהריון? הוא אמר. : כן, עם אישה מבני . לית . . היא אמו של עבדאללה. הוא, יהי תפילת האל ושלום עליו , אמר : ~ היא תביא לעולם ילד. ~והיא ילדה ילד , אז הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, קרא לו עבדאללה וחנקה עם תאריך וקרא לו ברכה . . חדית 'זו הוזכרה על ידי אל-היתאמי במג'מה אלזאוויד (25) ויוחסה לאל – תברני, והיא לא נכללה באחד מתשעת הספרים . 77 ________________________________ (1) יוסף : 43 (2) אבן חג'אר . אופ – (434 \ 12) (3) אלביר וזבדי – פרשנות של אבן עבאס . אופ. Cit. פ. 193 (4 ) מסופר על ידי בוכרי את ספרו של מיסיונרי דלת ביטוי , לראות את הפתיחה (12 \ 375 ) – אופ – מסופר על ידי 0 אחמד ב Musnad אבו Hurayrah – A הפניה קודם לכן . (5 )) המסופר על ידי המוסלמי בדלת סידורי התפילה אסור לקרוא את הקוראן בהשתחוות וההשתטחות כמו בגרעין ( 4/196 ) – אופ -. (6 ) מסופר על ידי בוכרי בספר המידות של בני לוויה של מעלותיו של עומר בן אל- חטאב, כמו בפתיחה (7/42 ) – אופ – ומוסלמי בספר המעלות של דלת המלווים. של המעלות של עומר אבן אל – חטאב, כמו גרעיני (15 /166 ) – התייחסות הקודם -. (7 ) Jalaluddin Suyuti – מאפיינים עיקריים – ( 2/115 ). (8 ) מסלולי מסלול בין הבתים היזהרו מפולחן ועזרתכם שאנו מבקשים למוחמד בן אבי בכר איוב זוראי – בית הספר הערבי – ביירות , אני 2, בשנת (1393 – 1973 ) כדי להשיג : מוחמד אל- פקי . ( עמ ' 115 ). (9 ) אור : 5 . (10 ) جاء في الحديث الصحيح الذي أخرجه مسلم من طريق ابن عمر عن عمر قال : قال : عمر : ( وافقت ربي في ثلاث : في مقام إبراهيم وفي الحجاب وفي اسارى بدر ) انظر : النووي شرح صحيح مسلم (167 \ 15 ), ولا شك في فضله رضي الله عنه كما قال حين احتج نساء النبي عليه في الغيرة : عسى ربه إذ طلقكن أن يبدله أزواجأ خيرا منكن فنزلت الاية بذلك , وجاء في الحديث الذي ذكره مسلم أيضأ موافقته في منع الصلاة على المنافقين ونزول الأية بذلك (167 \ 15 ) وجاءت أيضأ موافقته في تحريم الخمر , قال النووي : فهذه ست وليس في لفظ الحديث السابق ما ينفي زيادة الموافقة , والله أعلم . (11 ) رواه الترمذي في كتاب تفسير القران باب تفسير سورة الحجر . ورواه الطبراني والبخاري في التاريخ , وحكم عليه الألباني بالضعف . (12 ) أخرجه البخاري في كتاب الرقاق باب التواضع (11 /341 ) كما في الفتح – مرجع سابق -. (13 ) يشير إلى الحديث الذي سبق ذكره في فضل عمر وسبق تخريجه ص 58 (14. ) מוחמד רזי Almsthr Bouktaib אנאלפביתים – הפיזיונומיה מדריך אל הידע של אתיקה של אנשים שלהם natures כאילו היו ספר פתוח – ההישג של מוסטפא עשור – פרסם את ספריית הקוראן 21-22. (15 ) מסופר על ידי המוסלמים שלו Saheeh בבית ספר ההתגלות, כמו גרעיני (15 / 31 ) – אופ -. (16 ) מסופר על ידי בוכרי את ספרו של הביטוי אם ראה הדלת כי הדבר מתוך Keh ולחיות כאן הנושא האחרון (12 /425 ) וכן על הדלת : נשים שחורות (12 /426 ) – אופ -. (17 ) מסופר על ידי בוכרי את ספרו של המעלות של שער העיר של שנאה של שלום הנביא עליו כי כיבוש עירום העיר (99/4 ) – אופ – מוסלמים ספר חאג ואת הדלת של העיר העדיפו את הגזר בתוך העיר למגורים כדי להסביר גרעיני (9 /0 15 ) – אופ -. (18 ) המסופר על ידי בוכרי בספר מעלות העיר , דלת שנאת הנביא עליו השלום כי העיר נחשפה כמו בכיבוש – ההתייחסות הקודמת . ( 4/99 ), כפי שהוסבר במוסלמי האמיתי הגרעיני . התייחסות קודמת . בשנות ה הספר של חאג ואת הדלת של העיר העדיף את הגזר בתוך עיר למגורים (150 \ 9 ). (19 ) הסכמה והגייה של המוסלמי ראה : פת בארי , ספר בסגולות הנבואה דיבורים על סימנים (627 \ 6 ) – אופ -. וכדי להסביר את המוסלמי הגרעיני בספר ההתגלות (31 \ 15 ) • אופ .. (20 ) נאמר על ידי אחמד בשאר כף היד אלמטרין בכף ידו של אנאס בן מאליק . (21 ) נאמר על ידי המוסלמי בספר ההתגלות, כמו בגרעין (30 \ 15 ) – אופ -. (22 ) בזמן שישנתי, באתי חלב בקדה ושתיתי ממנו עד שאני רואה השקיה . . הצעות שהוצאו עמ '. 30 . (23 ) אבן חג'ר פתח אל – אופ – (440 437 394 \ 12) 0 (24) מספק בוגרת, p. 65 . (25) אל- הייתאמי – התייחסות קודמת – (7/184) ** צוטט מאת ד~ר פאהד אל-אוסיימי…

…חלקם אמרו : חזון הירח מצביע על לידת בן למלך המקום ההוא. אם הוא רואה את הירח בעודף אור, זה מעיד על אורך החיים של אותו ילד. אם הוא רואה שהוא ירח מלא, גילו הוא אמצעי, ואם הוא רואה אותו ללא אור, חייו קצרים ….

…דוגמה של חזיונות : זה חלק אדבר על דוגמה של כמה חזיונות של שלום הנביא עליו וכמה החזיונות של הלוויה אללה יהיה מרוצה מהם , ואני מתחיל . חזיונות הנביא עליו השלום : ( א ) חזונותיו של הנביא עליו השלום : אני מציין כאן לעאישה המוסכמת שסיפר בוכרי בסאהא שלו : ( הראשון הוא תחילתו של שליח אללה שלום יהיה עליו מן ההתגלות האמיתית שינה, הוא לא ראה חזון אלא אם זה בא לו, כמו הרגל בבוקר. ) (1) הרומן הגיע חזון טוב אחר , ואת התחושה הכנה וטובה אחד בענייני העולם הבא של זכותו של הנביאים . כפי עבור מינימום של דברים , Valsalehh נבדלים כנה ; כפי לִברוֹר טוב , נביאים Fraaa כולם ישרים , עשוי להיות תקף הוא הכי , לא יכול להיות תקף למשך מינימום חתמה גם על חזון כשהוא ראה חזון ודרך הרג בעלי . וזה נמשל Pflq שעווה בלי השני , כי השמש של נבואה היה חזון Mpadi אורות, יש עדיין כי האור יכול להכיל אפילו את השמש זרחה, זה היה כלפי פנים אנטליה היה אשרור Bakraa קה שלי בכור , והיה כלפי פנים כהה היה אמון Khvacha כמו בורות אבו , ואת שאר האנשים בין שני אלה סטטוסים כל אחד מהם ככל ניתנה אור . (2) דוגמאות לחזונות של הנביא עליו השלום הדוגמה הבאה : ( א – 1) מאנאס, אללה יהיה מרוצה ממנו מהנביא עליו השלום, הוא אמר : ~ פחד גן עדן נכנס לארמון זהב . אמרתי : עבור מי הוא זה . הם אמרו : עבור אדם צעיר מן קוריש , חשבתי שהייתי בו הם אמרו. : כדי עומר בן אל-ח'טאב . (3) שיחה זו התרחשה הרומן ידי אחר : ~ למרות שאני היה ישן, ראה אותי בגן עדן ~ ואמר :~ הם אמרו : עומר, ~ אומר : ג'יבריל ו Ikh המולא שלו ~ הגיע הנכונה מן hadeeth של אבו Hurayrah, אללה עשוי להיות מרוצה ממנו אמר : שליח האל, רשאי אלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום : “ בזמן שישנתי, ראית אותי בגן עדן , והייתה אישה שעושה שטיפה ליד הארמון שלי , אז אמרתי , למי זה מיועד? הם אמרו כי עומר הצהיר על קנאתו פולט . ~ בכה עומר אללה יהיה מרוצה ממנו אמר : אתה מותקף הוי שליח אללה, עליו השלום לו? ב הרומן כאשר האימאם אחמד : אבו Hurayrah אמר : בכה עומר אנחנו כל במועצה זו עם שליח יהיה שלום אללה עליו עומר אמר : אבי אתה, הוי שליח אללה , ? Oalik הותקפו הרחצה כאן Alaudhaeh המהווה הניקיון חסן כמו גן עדן אינו משימה לבית , יש אמרה בנו אבן (4) כי אישה שצפו השליח הבא אל הארמון הוא קול או היה ב בחיים ואז הוא ראה השלום הנביא לה עליו בגן עדן יחד עם חיים קצר הוא יהיה לשים אותו מן האנשים של גן עדן כי לרואה הוא שליחו של אללה, עליו השלום , ועל ההוויה יחד עם חייו הקצרים נתון להצביע על כך שהוא מודע לרצף שלו וכך היה . ( א – 2 ) בסמכותו של עבדאללה בן עומר, בסמכותו של שליח האל, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו , הוא אמר : ~ בזמן שישנתי, כשראיתי כוס עם חלב בתוכו , שתיתי אותו כדי שאוכל לראות שההשקיה שלי עוברת בציפורניים. ~ ואז נתתי לטובתי את עומר בן אלח'טאב . הם אמרו : מה פירשת זאת, שליח אלוהים? הוא אמר, ~ מדע .~ (5) הנה וואל הנביא עליו השלום מדעי החלב. ישנם מדענים שקושרים בין חלב למדע באומרם : חלב ריזק שנוצר על ידי טובת האל בין סיגי הדם Vrt כגון אור מדע שהראה אלוהים בחושך בורות , פתגמת Vdob בחלום כמי שסיימו חלב מתוך דם ודם, הוא מסוגל ליצור ידע מתוך ספק ובורות, ולשמור על עבודה מפני רשלנות וטעויות . בשנת הדיבורים כי המדע של שלום הנביא עליו ב אלוהים הוא לא מגיע תואר זה , כי הוא שתה עד שראה השקיה מתוך הגפיים , ובעוד נותן לו גיל מועדף הוא כפוף התייחסות מה קרה אל לגיל אלוהים , כך הוא Aeachzh באלוהים להאשים . (6) ( א – 3 ) ואיישה, שאללה יהיה מרוצה ממנה : שליח אללה עליו השלום ~ אריתק בחלום שלושה לילות, קיבלתי את המלך שלך בגניבת משי אומר : אמרוק זה . ווקוב מ . הפנים שלך אם אתה , אני אומר : זה רק משם, זה יועבר . מוסכם מילה של הקיטור ). (7) ואת המשמעות של : גניבה של משי : שמלה או בד לבן של משי . זה הוא ציין את הדוגמה הראשונה, את הדוגמה השלישית של חזיונות של שלום הנביא עליו כי השלום הנביא עליו לא Aabarhama עומר ועאישה , הבנת אם הם חזיונות אשר החזון הוא על הערך הנקוב ופניה לא צריך לבטא ולפרש , אמר הבן אבן בהסבר שלו על החדית 'של אבן עומר ובחזון האש שלו שחזונות מסוימים אינם זקוקים לביטוי . (8) חזונו של עבדאללה בן עומר היה דרך הנביא עליו השלום לו את החזון כאשר המשקה הראשון עומר בן אל – חטאב שאללה יהיה מרוצה ממנו מדעי החלב ———— —– (1 ) הסכים עם עאישה . המסופר על ידי בוכרי בספר כדי להביע את דלתו של הראשון הוא תחילתו של שליח אללה עליו השלום האמיתי (351 \ 12 ) , ומופנה על ידי מוסלמי כמו בגרעין המוסבר בספר האמונה ב דלת התגלות לפטיס לשליח אללה, עליו השלום ( 2/197 ) – התייחסות קודמת . (2 ) ראה פתח אל – אופ – (355/12 ). (3 ) מסופר על ידי בוכרי בספר הביטוי , דלת הארמון בחלום (416 \ 12 ) – אופ – מסופר על ידי אחמד במוסנאד שלו בכף היד אנאס בן מאליק, ראה הסבר למשל ת'יאת אחמד ספאריני (739 \ 1 ) . התייחסות קודמת . ותירמידי סיפר בסאהיח סונאן אל – טירמידי בדמות הספר ובדלת סגולותיו של עומר בן אל – חטאב, שיהיה אללה מרוצה ממנו – פרסם את דאר להחיות את המורשת הערבית – ביירות . (4 ) פת 'אל – בארי • אופ – ( 12/416 ). (5 ) נאמר על ידי בוכרי כמו בפתיחה ( 12/393) _ אופ – מוסלמי כמו בגרעין (15/16 ) אופ . (6 ) פת אל – בארי ( 12/41 0 ) – אופ -, מוחמד עבדלאזיז חלווי : חזיונות הנביא עליו השלום וחולם על המלווים , פורסם דאר ואנגארד , קהיר : 1412 של ר 5 . (7) זה נכלל על ידי אל-בוכארי כמו באל- פת '(12/399), התייחסות קודמת ו- (7/223), והוא סופג על ידי המוסלמים כמו באל- נוואווי (15/202) בספר מעלות החברים ובסגולת עאישה, אלוהים יהיה מרוצה ממנה, התייחסות קודמת . (8) אבן חג'אר – פת אל-בארי – התייחסות קודמת (12/419). ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…אפר : נאום שווא שלא מרוויח מכך . ומי שמדליק אש בשער הסולטאן, הוא ישיג רכוש וכוח . אם הוא רואה אש גבוהה ובהירה שיש בה אור גדול לטובת העם, אז הוא איש מלכות בעל תועלת . אם הוא רואה שהוא יושב עם אמירה על אש שמצילה את תושביה, זאת ברכה, ברכה וכוח, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אשרי האש והסובבים אותה .~ ואם הוא ראה שריפה, הוצאתם אותו מביתו, הוא היה משיג מדינה, סחר או כוח בסחר. אם הוא ראה אש שנפלה מראשו או יצאה מידו והיו בה אור וקרניים, ואשתו בהריון, היא ילדה ילד, והיו לו חדשות טובות . אם הוא רואה להבת אש בפתח ביתו ואין בה עשן, עליו לבצע את חג'ג ' . אם הוא רואה אותה בביתו, הוא מתחתן בבית ההוא . אם הוא מקלקל אש בלילה חשוך, הוא משיג כוח, ניצחון, הנאה, חסד וסמכות, על פי סיפור משה, עליו השלום . ומי שרואה בחצאיתו אש בוערת, אשתו תישא אותה אם הוא כשיר . אם הוא ראה אש יורדת מהשמים ושורפת אותה והבערה לא השפיעה עליו, אז החיילים היו יורדים לביתו . אם הוא רואה אש יוצאת מאצבעו, אז הוא סופר לא צודק, ואם זה יוצא מפיו, זו גומה . אם זה יוצא מכף ידו, הוא יצרן לא צודק . ומי ששורף אש בחורבן וקורא לזה אנשים, הוא קורא להם להטעות ולכפירה, והוא עונה לו מפציעתו . ומי שיראה את ביתו נשרף, ביתו ייהרס בקרוב . ואבן סירין בא לאיש ואמר : ראיתי כאילו אני מתפלל עם הפחד שלי באש, אז אחד מהם נפל לתוך האש והיא נשרפה, והאש פגעה מאחר . אבן סירין אמר : יש לך בקר על אדמת פרס, ומחציתם הוחלפו ונעלמו, וקצת מהחצי השני נפגע . זה היה כך . ומי שיראה כאילו הוא באש ולא ימצא את חירותו, הוא ישיג צדקה, מלך וניצחון על אויביו, על פי סיפורו של אברהם . ומי שרואה אש מכבה או להבה או רוע, הוא יחיה בפרעות, בסכסוכים ובמצוקה במקום בו היא נכבתה . ומי שרואה מדליקה אש בביתו, אנשיה ידליקו על ידו, היא מכובה, כי ערכי הבית ימותו, ואם זה במדינה אז זה מותו של מנהיג העולם שלו . אם הוא נכבה בגינתו, זהו מותו או מות משפחתו . אם הרוח כיבה ויש רוח בביתו ומאירה אותה, הגנבים נכנסים לביתו . אם הוא ראה שהוא מדליק אש והיה ער במלחמה, אז אם הוא נכבה, דיכוי, ואם הוא סוחר, הוא לא ניצח ….

…אם אחד הכוכבים גדול יותר מהשני . באשר לנפילת הכוכבים לארץ או לים, או שריפתם באש, או תפיסת הציפורים, זוהי אינדיקציה למוות המתרחש בקרב אנשים, או שנהרג על פי מספר האנשים מעטים, וזה עשוי לקרות במין ללא יחסי מין, אם מין הנופלים ידוע מכוכבי הלכת וממלך הכוכבים בחיקו, או שהוא רועה אותו בשמיים, או מפנה אותו באוויר , אם הוא היה ראוי לסולטאן הוא היה משיג אותו, והוא היה שליט על העם, שופט או מופתי . ואם זה היה נמוך מזה, אולי הוא היה שוקל אסטרולוגיה . באשר ליפול עליו או על ראשו, אם היה חולה הוא מת . ואם שיקרו לו חובות של אסטרולוגים, או שהוא עבד של משרדים, הכוכבים שלו נפלו והוא התבקש מה הוא חייב . כמו כן, אם היה רואה את גופתו הוא היה חוזר לכוכבים . או את ראשו, ואם הכוכבים היו אסטרולוגים עבורו על העם, הם הגיעו אליו והתאספו אליו, וכמו כן אם הוא קוטף אותם מהאדמה או מהשמיים, הם היו ניגשים אליהם ממנו . ואם הכוכב נופל על זה שנעדר הוא ייתן לו, ואם הוא נופל על אישה בהריון, היא תביא לעולם ילד בשם מכובד, אלא אם כן זה מכוכבים זמניים כמו בנות של הארון, המשוררים והפרח, כך שהאדון הוא עבד על פי אזכור הכוכב, יופיו ומהותו . זה עשוי להצביע על מותה של האישה ההרה, אם יאושר על ידי עד איתו המעיד על המוות . באשר לראות את כוכבי הלכת ביום, זו עדות לשערוריות והכפשות, תאונות קשות, אומללות וחוסר מזל . ובהתאם למידת החזון, כלליותו וספציפיותו, ושפע הכוכבים ונמוגתם, אל-נביגה אל- ד'וביאני הזכיר יום מלחמה : כוכביו והשמש עולים … וגם האור אינו אור וגם החושך אינו חושך. אל סר . אם אין בו אור, הרי שזו פורענות המאחדת בין האצילים מבין העם . אם הוא רואה שהוא עוקב אחר הכוכבים, אז הוא בדת של שליח האל, עליו השלום ועל חבריו ועל האמת . אם הוא רואה שהוא גונב כוכב מהשמים, אז הוא גונב משהו מסוכן מהמלך ומחפש אדם מכובד . ומי שיראה שהוא הפך לכוכב, הוא ייפגע מכבוד ויוקרה . ומי שיראה שהוא לקח כוכב לכת, יהיה לו בן מכובד גדול . אם היה רואה שהוא מושיט את ידו לשמיים ולקח את הכוכבים, היה משיג סמכות וכבוד ….

…טרה מציין בחלום כסף, תועלת, גאווה וכוח אחרי שזה מעשה טוב יפה . ונאמר : מי שרואה שיש לו לפיד, אז הוא יתחתן עם אישה יפה . והטורה מעידה על אומללות או נדיבות ….

…כדור הארץ נמצא בחלום מאצילות האנשים . מי שרואה בביתו כוכבים מאירים, יתאספו איתו מספר שליטים, ואם הוא יראה אותם בביתו ואין להם אור, קבוצה של האצילים תתכנס באסון . ומי שראה כוכב לכת נפל מהשמים למקום, אסון התרחש במקום ההוא באיש של כבוד . כוכבי הלכת נפוצים בקרב הסולטנים, והשגחתם היא החזקה ביותר, בקרב המלומדים הבקיאים ביותר ובקרב פשוטי העם העשירים ביותר . ומי שרואה את מעמדו ככוכבי לכת רבים, יהיו לו צאצאים רבים . ומי שרואה את שבעת כוכבי הלכת, את המכונית, זה מציין את התעשיות, המסחר, המדע והסולטנות . ומי שרואה כוכב לכת בהיר, הוא יקבל הנאה ושמחה ואנשים מובלים אליו . ומי שרואה שכוכבי הלכת יצאו משמים, אז הכסף שלו נעלם אם הוא עשיר, ואם הוא עני, הוא ימות . אם הוא רואה כוכבי לכת על ראשו, אזי הוא יוזכר ויעלה על עמיתיו . אם הוא יראה שהוא רוכב על כוכב לכת, אז הוא יקבל סמכות, מנדט, כוח, טוב, תועלת ונשיאות . ומי שרואה את הכוכבים מתחת לגג מעיד על חורבן ביתו כדי שאורם יהיה בתוך הבית, או שזה מעיד על מותו של בעל הבית . ומי שרואה שהוא אוכל את כוכבי הלכת, הוא אוכל מכספי אנשים . ומי שבלע את הכוכבים עלול להעליב את החברים, שאלוהים יהיה מרוצה מהם . מי שקולט את כוכבי הלכת, הוא ילמד ממדענים . ומי שרואה את הכוכבים מפוזרים הוא מוות של מלכים, או שזה מעיד על מלחמה . ומי שראה את הכוכבים נופלים ארצה מהשמים, הדבר מעיד על הרס אנשים רבים . וכל מי שראה שכוכבי השמים נפלו, הוא התקרח ושערו נשפך . ומי שרואה את כוכבי הלכת ביום הוא עדות לשערוריות ותהילה . כוכב הבוקר מסמל את חתונת הכלה . וכוכבי הלכת הקטנים עם האור החלש מעידים על עבדים, עבדים ואנשים פשוטים . מי שהופך לכוכב לכת מתעשר . וכוכבי הלכת שמציינים את החורף הם דאגה ועצב, ומעידים על חיי קיץ וטוב ….

…אל-נורא : נאמר שקוטאיבה בן מוסלמי ראה בחוראסאן אור גופו, ולכן האור גילח את השיער עד שהוא סיים את ערומיו, כך שהוא לא גילח אותו, אז הוא הרים את חזונותיו לאבן סירין ואמר : הוא הורג ולא מגיע לחלקיו הפרטיים, כלומר אסור לו . כך היה כשהוא חצה אותו ….

…הפנינה על ידי הצטרפותה, היא בחלום ילד זכר לאישה בהריון, כך שמי שרואה את אשתו מגישה לו דורה פרנסה ממנה, ילד זכר מצולם היטב, ואם לאישה החופשית אין אור, אז היא היא ילדת שפחה . אם הוא לוקח דורה מאשתו ומחביא אותה בקופסה, או מכסה אותה בסמרטוט, היא גם ילדה שפחה . דורה טובה לאישה, אם האישה לא נשואה, היא מציינת שהיא נשואה, ואם אין לה ילדים, היא מציינת שיהיו לה ילדים, ואם יש לה בעל וילדה, היא מעידה על עושר וכסף . ומי שקונה בחלום או סוחר תכשיטים בכוס, או מטבע בצירוף מקרים, מעיד על בחירתו בעולם על פני העתיד, או על אי ציות לציות, או שהוא כופר מתוך דתו . אלדור מציין את הקוראן, ידע, דיבור טוב, בנים, בנות שפחות, ילדים וכסף . מי שרואה שהוא קודח דרייק, אז הוא מסביר נכון את הקוראן ….