…ומי שרואה שגשם יורד מהשמים אינו דומה לצורת הגשם, ואם סוגו חביב, הרי שהוא טוב, ואם הוא שונא, הרי זה סבל ומחלוקת ….

נפילה משמיים : לאחר עלייתו היא השפילה אחרי התהילה, ונאמר שהיא השגת ברכת העולם עם הנהגת הדת . אם ראה את הירידה מההר, הוא זכה בשמחה, ונאמר שזה מעיד על שינוי בעניין וזה לא אפשרי ….

…מסופר שאדם אמר לאבן סירין : ראיתי כאילו אדם תלוי מהשמיים עם שרשרת ומחצית מגופו שחור, חצי מגופו לבן, והיה לו זנב כמו של חמור . אבן סירין אמר : אני האיש ההוא. לגבי המחצית הלבנה של גופי, זה היה בשבילי במהלך היום, והחצי השחור החזיר את הלילה ואת השרשרת איתה נתלהתי מהשמיים, אז הוא הזכיר אותי שהוא עולה אי פעם לגן עדן, ולגבי חטא, זה חוב שפוגש אותי, ואני מתפלל בו, וזה היה כשהוא חצה אותו ….

…והאור הוא ההדרכה מטעויות ופרשנותו כנגד החושך. אמינה, אם הנביא, תפילת אלוהים ושלום עליו, ראתה כאילו יצא ממנה אור שהאיר את ארמונות הלבנט מאותו אור והיא ילדה את הנביא, שאלוהים יברך אותו ותעניק לו שלום ….

…בסמכותו של ח'אלד בן מדען בסמכות חבריו של שליח האל, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו , שהם אמרו לו : ספר לנו על עצמך . הוא אמר : כן, אני קורא לאבי איברהים ובשורות טובות. אמי ראתה כשנשאה אותי שיוצא ממנה אור שמאיר את ארמונות הלבנט . בסמכותו של אבו אוממה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – הוא אמר : אמרתי, נביא אלוהים, מה הייתה תחילת פקודתך? הוא אמר : קריאתם של אבו איברהים ובושרא עיסא, ואמי ראתה שנובע ממנה אור שמאיר את ארמונות הלבנט . עוד אמר אל-היתמי : שרשרת ההולכה שלה טובה ויש לה עדויות התומכות בכך ….

אור מגדלור אם מלח רואה אור מגדלור, זה מנבא ים רגועים ושייט משגשג . עבור אנשים מדוכאים, חלום זה מנבא על קשרים אינטימיים ורציפים שיווצרו בקרב בני הנוער . באשר לאנשים חולים, חלום זה מנבא התאוששות מהירה ובריאות בת קיימא . העבודה תזכה לתנופה חדשה . אם ראיתם את האור של המגדלור נכבה בעת סערה או סכנה, זה מעיד על נסיגות בתקופה שחשבתם שהמזל ייקח את העניינים לטובתכם ….

…אם הוא רואה כאילו הוא מסתובב בשמיים ואז יורד, אז הוא לומד את מדע האסטרולוגיה ואת המדעים המסתוריים ונזכר בקרב אנשים . אם הוא יראה בכך שהוא סמך על זה, אז הוא יזכה למנהיגות וניצחון עבור מתנגדיו . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי שלושה אנשים שאני לא מכיר. הוא הרים אחד מהם לשמיים, ואז נעל את השני בין שמים לארץ, וכרע את השני על פניו בהשתטחות. אבן סירין אמר : באשר למי שהועלה לשמיים, זה האמון שהועלה מקרב העם. מי שנלכד בין שמים לארץ, זה האמון שנותק, ובאשר למי שמשתטח, זו התפילה שהאומה היא האולטימטיבית אליה ….

…גשם אם אתה רואה את עצמך בחלום תחת הגשם, זה מנבא שתקצור הנאה רבה בהתבוננותך על תנאי היקום וכיצד להתמודד כראוי עם הנאותיו וצרכיו של הגוף . אם יורד גשם בחלום שלך, אז תיהנה מנעוריך ומהנאותיך, ותנאיך ישגשגו . אם יורד גשם מעננים שחורים כהים, תתאבלו ותדאגו מהבחירה הגרועה שלכם בפרויקטים . אם אתה שומע ורואה גשם יורד בזמן שאתה בורח ממנו רטוב, הדבר מנבא הצלחה בעבודה והגשמת הרצונות והשאיפות . אם אתה יושב בבית שלך וצופה מחלון הגשם שופך, זה מנבא מזל טוב, עושר ומפגש עם אלה שאתה אוהב . אם אתה שומע גשם יורד על הגג, זה מנבא שלום משפחתי, שביעות רצון ושמחות . תקבל כמות נכבדה של מזל . אם הבית שלך מתכווץ במהלך הגשם והמים טהורים ולא מעוננים, אתה תיפול להנאות אסורות באופן בלתי צפוי . אם המים מלוכלכים או מעוננים, צפו שההפך יקרה . אם אתה מתחרט שלא עשית דבר והאזנת לקול הגשם, תחפש את הנאותיך על חשבון תחושת הבעלות והצדק של אחרים . אם אתה רואה גשם יורד על אנשים אחרים, זה מנבא שתמשוך את אמונך מחברים . אם אישה א 'חולמת, הבגדים שלה מלוכלכים ורטובים בגלל הגשם, היא תיהנה עם מישהו ללא סייג, וחבריה יחשדו בה שהיא מקבלת את התענוגות המטופשים . אם אתה רואה גשם יורד על גידולי החווה, הדבר מנבא אובדן בעסקים ובמסחר, ואווירה קודרת ברמת החברה . לראות סופת גשמים זה תמיד סימן רע ….

…מי שראה שאלוהים הכל יכול יורד על אדמה, עיר, כפר, שכונה וכדומה, מעיד כי אלוהים אדירים יעזור לאנשי המקום ההוא וינצח את האויבים. אם יש בו בצורת זה מעיד על פוריות, ואם יש בו פוריות, אלוהים יגביר את פוריותו ויספק לעם פיוס ….

…ומי שיראה שהוא יורד לבאר, הוא ייכלא או ייהרג, ואם הוא היה בספינה שניזוקה, ואם הוא היה נוסע ביבשה, הוא ינותק מהכביש ….

ומי שרואה שהוא נפל משמים, זה לא מוצא חן בעיניו בדת, כי אלוהים אדירים אומר: ~ כל מי שמתאגד עם אלוהים הוא כאילו נפל משמים ~ פסוק ….

…ומי שרואה שחול או עפר יורדים משמים, אם הם מעטים, אז זה טוב, ואם זה יותר מדי, זה נגד זה ….

ומי שרואה שהוא תלוי מהשמים על ידי חבל המעיד על הגבהת פקודתו ….

…ומי שרואה אש יורדת משמים על מקום ולא שרפה אותו, אז תהיה חולשה וגודל לאנשי המקום ההוא .)…

…אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שהוא מאיר באור בחדר האמבטיה, מנקה ושואף את גופו, ואם הוא פוחד, המום, חלש או חייב, הוא משוחרר מכל האמור לעיל, ואם יש לו כסף, אז זו ירידה בכספו, ואם הוא לא שוטף את הפרח מגופו, הפקודה שלו לא מתקיימת ….

…ומי שרואה שהאור עולה מקבר הנביא, יהי עליו תפילת ה 'ושלום, זה פאר בדתו ובעצמו, ומי שרואה שזה בין הקבר לדוכן, זה מעיד שהוא הוא מאנשי גן העדן כי אמר, עליו השלום : מה שבין קבר לדוכן שלי הוא גן מגני גן העדן ….

מי שיראה בכך שהוא מבצע כביסה או שוטף בעדר, הוא ירוויח משהו שנגנב עבורו . ומי שרואה שהוא מבצע כביסה ונכנס לתפילה, הוא יעזוב את דאגותיו ויודה לה 'אלוהים על הקלה ….

מי שרואה שהוא מבצע כיבוי עם מה שאסור לבצע כיבוי, אז הוא ממתין להקלה ולא משיג אותה ….

…אם תראה תאורות מוזרות ודהויות בחלומותיך, תיתקל באכזבה ובכישלון בכל צעד ושעל . והפרצופים המאירים מעידים על עסק לא יציב, בין אם ברמה האישית ובין אם ברמה הרשמית . אם אתה רואה את השמים זורחים עם הירח על כל המוזרות שלו, הכוכבים הלא טבעיים והשמש אדומה או זהובה, אתה יכול לחפש צער בצורתו הגרועה ביותר . מוות, צרות משפחתיות או מרידות לאומיות יתרחשו . אם אתה רואה ילדים בשמיים הבהירים, זה מבשר שתשתלט על הרגשות שלך , כטעות בלתי נסלחת שאתה עלול לבצע בהתקף של רגש הנובע מהזנחת יקירייך . אם אתה רואה דמויות אנושיות או חיות מוארות בשמיים, משמעות הדבר היא כישלון וצרות . העננים השחורים מבשרים על מזל . אם אתה רואה צורות אלה יורדות לכיוון האדמה וגברים יורים בהם ברוביהם, בעיות ומכשולים רבים ייעלמו מול האנרגיות שלך והנחישות שלך לעלות . אם אתה רואה נחשים, או כל זוחל אחר, מואר, אויבים יקיף אותך וישתמשו באמצעים תופתיים כדי להפיל אותך ….

אור אם חלמתם על אור, ההצלחה תטפל בכם . אם חלמת על אור מוזר, או אם האור כבה, זה יפתיע אותך במידה בלתי מתקבלת על הדעת, התחייבות שמובילה לכלום . אם אתה רואה אור עמום, זה מעיד על הצלחה חלקית ….

…ומי שרואה את השמש על האדמה ללא אורה מעיד על כך שמלך המקום ההוא מבודד ….

הוא נקרא גבו של אלבן אל-עראתי . בחלום, הוא אדם חד שאין לו הישרדות ואין יציבות במצוקה . ונאמר : הוא אדם עני, בעל אופי יהיר, שאין לו שום תועלת ….

אם הוא רואה כאילו השטן ירד עליו, הוא עשה חטא והשמיץ שקר, כי אלוהים אדירים אומר : ~אתה תרד על כל הדברים הרעים .~…

ומי שראה שהסולטן נופל ממקום גבוה, או שהוא נבעט על ידי חיה, או לקח את מכסה המנוע או את חרבו, או שגולחו את ראשו, אז היה מסיר אותו או את מותו ….

ירידה קפואה אם ​​אתה רואה כיפות קרח נופלות מעצים, משמעות הדבר היא חוסר מזל לכאורה, או צרות שייעלמו מיד ….

…מי שרואה שהוא לקח משהו מהעננים, הוא יסבול מחכמה או הרבה חריש ואובדן, ומי שרואה שהוא רוכב על עננים אז הוא מבין את כל החוכמה ומתחתן או עולה לספינה אם הוא מקווה לנסוע ומי שרואה פיסת עננים על ראשו מקבל אליו גדולה בגורלו ומי שרואה ענן שקיבל אותו הוא בטוח והגינות, חדשות טובות והקלה מכל צער ואם הוא לא ראוי לכך, אז זהו עונש וייסורים על כך. ומי שרואה שהעננים נופלים על האדמה, אז זה זורם או חורבן של עיירה, ומי שרואה עננים שיש בהם תגובת נגד לעולם, אז זה רחמים. ומי שמשיג משהו מזה, הוא ירוויח מאותה ייסורים ורחמים באותה מידה. ואם העננים שחורים, הם עשויים להצביע על משהו שנוא או מתנגד על ידי שליט, ואם יש רעמים או ברקים עם העננים, אז הוא מיהר לחזון להאמין בכך, ומי שראה שבצל העננים הוא מצא באותה שנה טוב וברכה ומי שראה שהעננים מכסים את כל העולם ולא נכנס אליו גשם אינו ראוי לשבח ומי שראה שהעננים מכסים את השמש, כי המלך מת או מביס או מבודד מחלות, רעב או פינוי יורד עליהם, ואם הוא יראה שזה ירד עליו במיוחד, הוא היכה ופגע בזה יירד עליו ומי שרואה את זה כאילו יורד גשם ולא כמו מראה הגשם ואם הוא אהוב אז זה זה טוב ואם זה גנאי אז זה סבל ומשפט ואם יורד גשם דבש, חלב וכדומה, כי זה טוב, שיער, שלל ודת טובה, גם אם יורד גשם של רבא או חול, זה טוב זה לא לעתים קרובות, ואם יורד גשם של זבובים, עקרבים, חיים או l כמו, אז אין בזה טוב, פרטי וציבורי, וזה ייסורים שפוקדים את אנשי המקום ההוא, וכל מי שרואה שהוא התרחץ בגשם וביצע בו שטיפה, אז הוא טוב בדתו ו העולם הזה ומי שרואה שהוא שותה ממי גשמים ואם היה ברור, היה לו טוב, ואם זה רע, מחלה כמו שהוא שתה, ואם אדם חולה היה רואה שיש גשם קל בתכיפות הוא נרפא, ואם הוא ראה גשם כבד, הוא ייגווע במחלה ההיא….

…אודות האזעקה בן-והאב נבוכדנאצר לאחר חורבות ירושלים וטען בזכות ילדי ישראל שבע שנים, הדעה בתוך חלום, חזון גדול של ההילה שלו התכנסו הכוהנים Alhzar וביקש מהם על החזון שלו כי , הם אמרו : אל Iqsa המלך אפילו להגיד לו Ptooelha , אמר : אני נשכחתי אך לא אמרתי לי את זה שלושה אנשים בימים שהרגו אותך עבור Akrkm הלך הפחידה וגלן מהפסטיבל שלו שמעו כי דניאל – שלום עליו – ועל זה בכלא, אמר סוהר : לך אליו , אמור לו : שכאן אדם אשר ידע את ראייתך ופירושך הלך אליו אמר לו לאפטלב כשנכנס אליו לא התכופף אליו ואמר לו : מה מנע ממך השתטחות שלי? הוא אמר : אלוהים נתן לי ידע, לימד אותי, וציווה עלי לא להשתטח לאף אחד אחר , אז הוא אמר לו בקרוב : אני אוהב את אלה שממלאים את בריתם לאדוניהם , אז הוא סיפר ​​לי על החזון שלי , אז דניאל אמר אותו : ראיתי אליל גדול עם כפות רגליו על האדמה וראשו בשמיים , מעליו מזהב, אמצע הכסף, ותחתיתו נחושת ורגלו הברזל ורגלי החימר שלו, אז בזמן שהייתם כשהסתכל עליו, אהבת את היופי שלו ואת הידוק העשייה שלו, אלוהים השליך אותו באבן מהשמיים, והוא נפל על ראשו עד שהוא מחץ אותו וזהב, כסף, נחושת וברזל התערבב עד דמיינת שאם אנשים וג'ין ייפגשו כדי להבדיל חלקם מאחרים הם לא יוכלו לעשות זאת לאבן שהוא נזרק, היא הוגבהה, הוגדלה והתפשטה עד שתמלא את כל האדמה , כך שראית שום דבר מלבד האבן והשמיים , אז הוא אמר : החזון שראיתי היה נכון, אז מה הפרשנות שלו? דניאל אמר : באשר לאליל, יש אומות שונות בתחילת הזמן ובתוכו ובקרבו ובסופו , ולגבי האבן שאליה נזרק אליל, זו דת שאלוהים זורק אליה בסוף העמים האלה, אז הוא יראה להם את זה, אז אלוהים שולח נביא אנאלפביתי מהערבים, כך שהעמים והדתות יושלכו לתוכו כמו שראיתי את האבן מסחררת את סוגי האלילים והיא מופיע על הדתות והעמים כפי שראיתי את האבן מופיעה בכל רחבי הארץ , אז אלוהים בוחן את האמת איתה, השקר הולך לאיבוד באמצעותה, מנחה את אנשי ההנחיה על ידה, מלמד את האנאלפביתים על ידה, מחזק את החלשים , מחזק את ההשפלה איתו, ותומך בחלשים . ברומן אחר : על אזעקה בן-והאב , וב אשר כי נבוכדנאצר דעת של החזון תוך שהוא אהב מה הדעה כמו דעתו של Vonsah פציעה משהו שהוזעק דניאל חנניה עזריה מאהל של זנים של נביאים, הוא אמר : ספר לי על החזון שראיתי ואז הפכתי למשהו שאותה מצא חן בעיניי , מה היא? הם אמרו לו : ספר לנו על ידי פטואלה תודיע לך , הוא אמר : מה לא הזכיר אותם אם תגיד לי לפטואלה אנזאאן אוקטבקמ , הם יצאו ממנו, הם קראו לאלוהים ולאסטגאתואה, והתפללו אליו וביקשו ממנו למדו אותם וואלמנם, ששאל אותו פג'ה הם אמרו לו : ראיתי פסל? הוא אמר : אתה צודק . הם אמרו : רגליו ורגליו הם מחימר, ברכיו וירכיו מנחושת, בטנו מכסף, חזה הזהב וראשו וצווארו מברזל? הוא אמר : האמנת . הם אמרו : בזמן שאתה מסתכל עליו, הוא מצא חן בעיניך, ואלוהים שלח עליו סלע מהשמיים, ולכן פגש אותו. הוא אמר : אתה צודק , אז מה הפרשנות שלו? הם אמרו : פרשנות שראיתם מלך המלכים היה מלך אלן של חלקם , וחלקם היה המלך הטוב ביותר של חלקם , וחלקם היה יותר מלך של חלקם היה המלך הראשון של כלי חרס, חלש ואולין , ואז זה היה מעל הנחושת זה הכי טוב ויותר , ואז זה היה מעל כסף הנחושת שהוא יותר טוב מזה וטוב יותר , אז היה מעל כסף, זהב, שהוא יותר טוב מכסף וטוב יותר , אז הברזל היה שלך, כי הוא היה חזק ויקר יותר ממה שהיה לפניו , והסלע שראית היה אלוהים שנשלח אליו מהשמיים, אז הדיוק שלו היה נביא שאלוהים מכר לו מהשמיים, כך שכל זה דפק והעניין בא אליו . . ובקריינות אחרת : דניאל וחבריו אמרו לבכטסאר : ראיתי כאלה ואחרים והם אמרו לו , אז הוא אמר : אתה צודק , הם אמרו : אנחנו חוצים את זה בשבילך . אשר לאליל שראית מזהב את ראשו, זה נחלתך כמו זהב , והוא נחל את כל הארץ , והצוואר דומה לו. מלך בנך אחריך בבעלותך, כך שרכושו יהיה טוב ולא כמו זהב , ובאשר לחזהו מברזל, זה מלך עמי פרס, שהוא שייך אחרי בנך, כך נחלתם להיות חזק כמו ברזל , ולגבי הומור שלו, הוא הולך למלך אנשי פרס והעם מחלוקת על המלך בכל כפר עד שהמלך ימלוך במשך יום ויומיים חודש וחודשיים, ואז הורג לעשות אין לאנשים כוח על זה מכיוון שלא היה כוחו של הפטיש על שני אנשי החרס , בעוד הם גם שלחו אלוהים – הקב~ה – נביא ארץ הערבים ווזאר על שאר העם של פרס ושאר מלך בנך, שלך והרס ואולך כדי לא לשמור עליו שום דבר כמו שהסלע בא והשמיד את האליל ….

…חזונו בחלום מעיד על פרנסה ויתרונות, ותרופה למחלות הצטננות, במיוחד לאלה שחיו ממנה . אולי שלג ואש הצביעו על היכרות ואהבה, ושלג זה לא כיבה את האש . אם נראה שלג בעונתו הראויה, זה היה עדות לעזיבת הדאגות וכפיית האויבים והקנאה, ואם הוא נראה בזמן הלא נכון, זה היה עדות למחלות קור ומחלות . אולי השלג הצביע על כך שהנסיעה משובשת, ודואר, שליחים, מקרונים וכדומה לא הרוויחו . והמנצח בשלג עינה את הסולטאן, נתיניו, לקח את כספם והסתיר אותם, ואת כיעור דבריו עמם, כי אלוהים אדירים אמר : ( אז שלחנו עליהם מהשמיים ) . נאמר : זהו שלג, ואם יש מעט שלג, הרי שהוא פורה . ומי שראה ששלג יורד עליו, הוא נוסע רחוק, וזה עלול להזיק . אם הוא רואה שהוא ישן על השלג, אז הוא מייסר . ומי שמתקרר בחורף או בקיץ הוא עוני . ומי שקונה שלג ומפשיר במהירות בקיץ, הוא יכה בכסף שהוא נח איתו, ונח מהצער במילים טובות, ואם השלג הזה לא מזיק להם ונמס במהירות, אז הוא עייף והם הולכים מהר . אם הוא רואה שהאדמה מעובדת עם אדמה יבשה, אז יורד שלג, אז הוא כמו גשם, וזה רחם שפוגע בהם, פוריות וברכה . ונאמר : מי שיראה שלג רב במדינה שאינה בזמנה, יסבול באזור זה ייסורים מהרשות , או עונש מאת אלוהים אדירים, או משפט שייפול ביניהם . ונאמר : מי שרואה שלג מעיד על שנת בצורת, ומי שייפול עליו שלג, אויבו ירוויח מזה . ואולי הרבה שלג הצביע על מחלות כלליות כמו אבעבועות שחורות ומגיפה, ואולי זה הצביע על מלחמה, ארבה וסוגי מגפות, ואולי זה הצביע על פוריות ועושר, ומי שראה שלג יורד מהשמים וגילה את האדמה, ואם זה היה במקומות הנטיעה ובזמני התועלת שלה, זה הצביע על שפע האור וברכת האדמה ועל שפע הפריון, אבל אם זה איתו בזמנים שהארץ לא מרוויחה ממנו בצמחיה, אז זו עדות לעוונות הרשות ולחתירה למעשרות . כמו כן, אם שלג הוא בזמן של תועלת או משהו אחר מלבד רוב העניים, העצים והאנשים, הרי שזה עוול הפוקד אותם והמכה הפוגעת בקבוצתם . אולי השלג הצביע על החסימה, על רשלנות הנסיעה ועל הבקשה לפנסיה ….

…גשם : מעיד על רחמיו של אלוהים, דתו, הקלה ועזרה, ידע, הקוראן והחוכמה, מכיוון שמים הם חיי הבריאה וטובת האדמה, ובאובדן הרס האנשים והבקר והשחיתות העניין ביבשה ובים, אז מה דעתך אם המים שלהם הם חלב, דבש או שומן . זה מעיד על פוריות, שגשוג, מחירים זולים ועושר . מכיוון שהוא הסיבה לכל זה, והוא מופיע, וכיצד, אם מדובר בחיטה, שעורה, שמן, תמרים, צימוקים או אבק ללא אבק, וכן הלאה, מה שמעיד על כסף ופרנסה, וזה עשוי להצביע על צרכים לרדת מהשמיים כמו ארבה, ברד או רוח, במיוחד אם הם נמצאים בו אש או מימיו היו חמים, כי אלוהים, כבוד לו, ביטא בספרו את מה שגילה לאומות ייסוריו עם גשם, כמו האומר הקב~ה : ~ וגשמנו עליהם, כך הגשם של האזהרים .~ ואולי מסומן על ידי מרדה ודם שנשפך, במיוחד אם מימיו היו דם . ואולי המחלות והמחלות מסומנות על ידי אבעבועות שחורות והציור, אם זה לא בזמן ובזמן שהוא מזיק לקור שלה ולנקודה הטובה שלה, וכל מה שפוגע באדמה ובצמחיה ממנה מזיק לגופים שנוצרו גם ממנו וגדלו בו, אז מה אם הגשם היה במיוחד בבית, כפר או יישוב לא ידוע, ואולי זה הצביע על מצוקתו ויסוריו של הסולטאן, כמו יריבים וסדרים, במיוחד אם זה היה גשם עם חיים, וכן הלאה . בין עדויות הייסורים, ואולי עדויות לרפואה, לתבונה, למניעה ולחופשה עבור מטיילים, בעלי מלאכה וכל מי שעובד באוויר הפתוח, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אם יש בך נזק מגשם .~ מי שראה גשם ציבורי במדינה, אם העם היה בפריון ירוד, מחירם היה זול, אם עם גשם כפי שהוא ראה אותו, או על ידי חסד שלו, או ספינות שהציעו אוכל . ואם היו בדיכוי, ייסורים ומחלות, אז זה ייעלם מהם אם הגשם היה מועיל באותה תקופה, ואם הוא היה מזיק או שיש בו אבן או אש, מכפיל את מה שהם נמצאים בו, ואת תדירות איתם בהתאם לחוזק והחולשה של הגשם . אם זה היה ריסוס, העניין קל לראיה . ומי שרואה את עצמו בגשם או לכוד מתחת לגג או קיר, אז הוא מזמין נזק באמצעות דיבור ופגיעה . או שהוא היכה ככל שהגשם היכה בו, או שהוא נפגע על ידי מנקז אם הוא היה חולה, או שזה הזמן שלו, או שהמקום היה המקום שלו . באשר לאסור מתחת לחומה, או שהוא נעדר מעבודתו או מנסיעתו או בגלל מחלתו או מסיבת עוניו, או שהוא כלוא בכלא על פי המסקנות בכל היבט זה מקום בו ראה את עצמו ועם התגברות ראייתו ומה בערותו, אלא אם כן שטף בגשם מטומאה, או טיהור ממנו לתפילה, או שוטף את פניו במים, כך ראייתו נכון, או שהוא נשטף בטומאה שהייתה על גופו או על בגדיו, אם הוא היה כופר, הוא הפך מוסלמי, ואם הוא היה חדשני או חוטא הוא חזר בתשובה, ואם הוא היה עני, אלוהים העשיר אותו, ואם הוא קיווה צורך עם הסולטאן או מישהו כמוו הצליח אותו, והוא הרשה לו את מה שהוא עשוי להזדקק לו . וכל סוג רצוי למינו, כי הוא ראוי לשבח, וכל סוג ששונא את סוגו שונא . ואבן סירין אמר : אין הקלה בספר אלוהים אדיר אם יבוא שם הגשם, הוא מעונן, כמו שאמר הקב~ה : ~ וגשמנו עליהם גשם .~ והוא אמר : ~ ואנחנו התקלחנו אבנים עליהם .~ אם זה לא נקרא פרג 'גשם הציבור הרחב, לפסוק : ~ וירדנו משמים, מים מבורכים ~ , ואמרנו כמה מהם : גשם מראה שיירת גמלים, וגמלי השיירה מראים גשם . והגשם הכללי הוא אבסורדי, ואם הוא רואה שהשמיים גשמו חרבות, אז אנשים נגועים בוויכוחים ומריבות, ואם יורד גשם של אבטיחים, הם חולים, ואם יורד גשם בלי עננים, אז הוא לא מכחיש את זה. , כי הגשם יורד מהשמים . ונאמר שהוא הקלה ממקום שאין בו תקווה, ופרנסה ממקום שלא נחשב . המילה גשם ומים שנופלים וכדומה, נכונה יותר בפירוש מהמילה גשם ….

…אם אחד הכוכבים גדול יותר מהשני . באשר לנפילת הכוכבים לארץ או לים, או שריפתם באש, או תפיסת הציפורים, זוהי אינדיקציה למוות המתרחש בקרב אנשים, או שנהרג על פי מספר האנשים מעטים, וזה עשוי לקרות במין ללא יחסי מין, אם מין הנופלים ידוע מכוכבי הלכת וממלך הכוכבים בחיקו, או שהוא רועה אותו בשמיים, או מפנה אותו באוויר , אם הוא היה ראוי לסולטאן הוא היה משיג אותו, והוא היה שליט על העם, שופט או מופתי . ואם זה היה נמוך מזה, אולי הוא היה שוקל אסטרולוגיה . באשר ליפול עליו או על ראשו, אם היה חולה הוא מת . ואם שיקרו לו חובות של אסטרולוגים, או שהוא עבד של משרדים, הכוכבים שלו נפלו והוא התבקש מה הוא חייב . כמו כן, אם היה רואה את גופתו הוא היה חוזר לכוכבים . או את ראשו, ואם הכוכבים היו אסטרולוגים עבורו על העם, הם הגיעו אליו והתאספו אליו, וכמו כן אם הוא קוטף אותם מהאדמה או מהשמיים, הם היו ניגשים אליהם ממנו . ואם הכוכב נופל על זה שנעדר הוא ייתן לו, ואם הוא נופל על אישה בהריון, היא תביא לעולם ילד בשם מכובד, אלא אם כן זה מכוכבים זמניים כמו בנות של הארון, המשוררים והפרח, כך שהאדון הוא עבד על פי אזכור הכוכב, יופיו ומהותו . זה עשוי להצביע על מותה של האישה ההרה, אם יאושר על ידי עד איתו המעיד על המוות . באשר לראות את כוכבי הלכת ביום, זו עדות לשערוריות והכפשות, תאונות קשות, אומללות וחוסר מזל . ובהתאם למידת החזון, כלליותו וספציפיותו, ושפע הכוכבים ונמוגתם, אל-נביגה אל- ד'וביאני הזכיר יום מלחמה : כוכביו והשמש עולים … וגם האור אינו אור וגם החושך אינו חושך. אל סר . אם אין בו אור, הרי שזו פורענות המאחדת בין האצילים מבין העם . אם הוא רואה שהוא עוקב אחר הכוכבים, אז הוא בדת של שליח האל, עליו השלום ועל חבריו ועל האמת . אם הוא רואה שהוא גונב כוכב מהשמים, אז הוא גונב משהו מסוכן מהמלך ומחפש אדם מכובד . ומי שיראה שהוא הפך לכוכב, הוא ייפגע מכבוד ויוקרה . ומי שיראה שהוא לקח כוכב לכת, יהיה לו בן מכובד גדול . אם היה רואה שהוא מושיט את ידו לשמיים ולקח את הכוכבים, היה משיג סמכות וכבוד ….

…אלסראג ' : הוא הנאמן על בית, כך שמי שרואה שהוא לווה מנורה יקבל ידע ויוקרה . הוא הרגיש שהוא מכבה מנורה, זה מבטל הוא אדם שיהיה בצד ימין, אבל זה לא מבטל את הפסוק : ~ הם רוצים לעטפה אור אללה בפה, אבל אללה ידליק ~ , וראה כמו ללכת במהלך היום בס~ה, זו תהיה דת מאוד דרך, הוא אומר : ~ והוא יעשה בשבילך אור שתוכל ללכת איתו .~ אם הוא רואה כאילו הוא הולך במנורה בלילה, אז עליו לבצע tahajjud אם הוא אחד ממשפחתו, אחרת הוא מונחה לעניין בו הוא יתבלבל, כי החושך הוא מבולבל והאור הוא הכוונה . ואולי הוא חטא, הוא יחזור בתשובה על זה, ואם הוא רואה כאילו מנורה פורחת מאצבעותיו או מכמה מחבריה, אז עניין מעורפל מתבהר לו עד שהוא בטוח בכך עם ראיות ברורות , ואם הוא רואה שיש לו מנורה, בתוכו כוח או מלומד או אספקה ​​מבורכת, אז אם הוא רואה שיש לו מנורה, האור שלו הוא השמש, כי הוא משמר ומפרש את הקוראן, והמנורה מגביר את אור הלב ואת הכוח בדת ומשיג את הרצוי . נאמר כי סיראג 'היה חוקר אדוק, משפטן או סוחר הוצאות נדיב . ומי שרואה מנורה בביתו, ילד ייוולד לו, מובארק . ומי שרואה שיש לו מנורה בידו, או נר או אש, אז כבה אותה, ואם הוא סולטן מבודד, או מפסיד, סוחר או בעלים, כספו נעלם, כי אלוהים הקב~ה אומר : ~ כמשל למי שנשרף באש, כאשר הוא מואר בסביבתו, אלוהים יעזוב מאורם וישמיד אותם .~ והמנורה בבית מיועדת לאישה רווקה להינשא, ולמטופלת הוכחת בריאות . אם הדלק שלו אינו מואר . זה מעיד על אפלוליות . והאוכף מעיד על הופעתם של דברים נסתרים ….

…שמן בחלום הוא פרנסה וכסף מותר, ותרופה למי שמשח אותו . ומי שרואה שהוא שותה שמן, זה מעיד על קסם או מחלה . ושמן זית הוא מדע, ברכה, הדרכה, אור ומזונות . כל מה שהיה ללא זיתים, כגון לפתית וראטן, הוא כסף הנתון לחשד . אולי השמן הצביע על אור העיניים או על אור הלב, ואולי הוא הצביע על שבר . אם השמן הטוב הופך לרע, הדבר מעיד על שבירת הברית, ואם השמן הרע הופך להיות טוב, זה מעיד על יחס טוב ….