…ונאמר שמי שראה משהו מהבהמה אוכלת מחציר שלה, אז מי שייחס לו את אותה חיה אוכל מכספו והמעבר צריך לעבור את האוכל אם זה לטובת, אז אין שום דבר רע בזה ו את הכסף מוציאים על הזכאי לכך, ואם אין בו שום תועלת, אז זה חסר כסף במידה שהוא נאכל ממנו ….

…ומי שרואה שהמשחה אוכלת את בשרו מגופו, זה מעיד על חוסר כסף וחסד ….

…ומי שרואה אש אוכלת זה את זה, הוא יפרש אסון הפוקד למלך לא צודק במקום ההוא ….

ליחה היא סכום כסף שלא צומח, ואם היה רואה שהוא זורק ליחה הוא היה מרוויח הקלה ומתאושש אם הוא היה חולה ….

ומי שרואה שיש לו יבול ידוע בזמנו, אז זה הכי טוב בעולם הזה ואילך. באשר לעולם, זה כסף מותר שנאסף מההשתכרות, ובאשר להלן, זה מעשה ששמו נפוץ בקרב אנשים עם טוב ….

ומי שרואה שהוא אוכל עם הח'ליף בקערה או מאכיל אותו במשהו, אז יסבול צער ככל שאכל ….

…עקיבה מציינת בחלום את זכות הברכות, והגבייה אוכלת מעשים טובים כמו שאש אוכלת עץ . ומי שרואה שהוא נוגם באדם ובכישלון הוא עוני, אז העוני חוזר אליו, ואם זו הייתה שערוריה, השערורייה מוחזרת אליו, אז היעדרות בחלום נובעת מפגיעה בבעליה ….

…אל-בטאיה : משרתת ערמומית ולא אופיינית . אל ברמה : אדם המגלה חסד לשכניו . הגורל נאמר שהוא ערך הבית . והקנון : בעלה שמתמודד עם חסר שינה ומתפלל עייפות רווח, בזמן שהוא מטפל בה בבית עם צעיף מבושל . הקאנון עשוי להתייחס לאישה, ולגורל הבעל, מכיוון שהיא לעולם לא שורפת את זה במילותיה ודורשת זאת בפרנסתה, והוא מטוגן ומתנודד ברתיחתה מבפנים ומבחוץ . ומי שמדליק אש ומניח עליה את הסיר, ויש בו בשר או אוכל, הוא מניע אדם לחפש תועלת . אם הוא רואה שהבשר הבשיל ואכל, אז הוא יקבל ממנו תועלת וכסף שמותר, ואם הוא לא הבשיל, אז התועלת אסורה, ואם אין בשר או אוכל בסיר, אז זה עולה לאדם עני משהו שהוא לא יכול לסבול ולא מרוויח מזה ….

…בשר עופות : אם הוא מבושל או צלוי, פרנסה וכסף מהונאה ובגידה מצד אישה . אם הוא לא בוגר, אז הוא עוקף אחר התעללות באישה . אם הוא רואה כאילו הוא אוכל בשר עופות שאסור לאכול, אז הוא אוכל מכסף של עם חשוך וערמומי . ונאמר כי אכילת בשר עוף ואווז טובה לכל האנשים, מכיוון שבשר עוף מעיד על תועלת מצד הנשים המיוחדות לו, וכי עוף דומה לנשים בלידה והליכה, ואווזים מצביעים על תועלת שמושגת על ידי גברים המשועבדים . ועופות עוף צלו כסף או מטוגן בעייפות . מי שרואה שהוא אוכל גוזל גולמי, הוא נוגד את ביתו של שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, או את האצילים שבאנשים . אם גוזלי הציפורים הם מסוגים שונים שאינם נאכלים מאריות ציפורים, הרי שהוא פוגע בילדי הסולטנים או מתחייב בהם מוסריות . וציפורים שבשרן נאכל, הן נהנות מעיזבון של אלף דרהם עד ששת אלפים דרהם, כי יש להם שישה איברים : ראש, שתי כנפיים, שתי רגליים וזנב ….

…ומי שרואה מטע על קרקע שטוחה המיוחסת לו, אז הוא מציין עושר ומנהיגות ….

…ומי שרואה מטע במיקום לא ידוע ואוזניו הופיעו ושינו את צבעם בזמן שאינו בזמנים, אז הוא מציין קבוצה שאיתם הם משתפים פעולה במחלוקת ….

…ומי שרואה שיש לו מטע והוא התיישב בזמנו, אז זה מצביע על כך שהמטרה שלו הושגה ושהיעד שלו הושג, ואם זה לא היה בזמנו, זה מעיד שישנה חריגה ביניהם או אסון גדול, וזה עשוי להצביע בפני המחפש על מותו הפתאומי או מי שמכיר את השתילה איתו או הרואה היה אחד ממשפחתו, ומי הוא ראה שיש לו יבולים ירוקים והוא התייבש, כפי שהוא מעיד אסון ….

…פחד מאלוהים 103 – בסמכותו של חייט המוסלמי, שאמר : גבר אמר לאבן אל מוסייב : הראיתי לי שתן בידי, אז הוא אמר, ~ירא אלוהים~, אם אישה אסורה באה במגע עם אתה, אז תראה, ויש אישה בינה לבינו הנקה . 104 – ואחר הגיע אליו ואמר : הו אבו מוחמד, אני רואה כאילו אני שתן בתוך מטע זיתים. הוא אמר : הביטו תחתיכם, אישה מתחתיכם, שנישואיה אינם מותרים לו . 105 – על הסמכות של המוסלמים אל-Khayyat, אמר : גבר – כלומר סעיד בן אל-Musayyib – אמר לו כי ראיתי יונה כי נפלה על המגדלור של המגדלור של המסגד, והוא אמר : מתחתן אל-חג'אג ' בתו של עבדאללה אבן ג'עפר אבן אבי טאליב (5). אל-חג'ג 'נישא לבינת עבדאללה בן ג'עפר, אז עבדול-מאליק בן מרואן כתב לו בכוונתו להתגרש ממנה, ולכן התגרש ממנה . 106 – בסמכותו של אלח'יאט המוסלמי, הוא אמר : אדם בא לאבן אלמוסייב ואמר : אני רואה שעז מגיעה מהדק את הקפל, והוא אמר : תשחט אותו, הוא אמר, שחט, הוא אמר. : אבן האום Sala'a מת, אז מה עד שהוא הגיע כי הוא מת, מוחמד אבן עומר אמר – האמצעי Allowavdy – היה בנו או Slae איש של אנשים נאמנים של העיר מחפש אנשים 107 – A אדם בעל הבנת בן Musayyib הוא רואה בשינה את קונה נלחם באש, הוא אמר : אם ראאם לאשר לא ימות אפילו ירכב על הים וימות נהרג, הוא אמר : הוא רכב על הים יירפא באבדון ויהרג יום חדש (2) עם חרב (3). 108 – מן עובייד בן בהיפוקמפוס – אללה אבן Nawfal אמר : שאל את הילד לא ליצור לי, אמרתי את בנו של Musayyib : אני יכול לראות שהוא מכניס ביצים אבן, בנו של Musayyib אמר : עוף Agamy לשאול סיבה אל הפרסים, Vtsrit אמר פולד Li היה לא Azld לי (4). 109 – בסמכותו של אל-חיאת המוסלמי, הוא אמר : אדם אמר לאבן אל-מוסייב : הו אבו מוחמד, ראיתי כאילו אני יושב בצל, אז קמתי לשמש , אז אבן אל- מוסייב אמר : אלוהים, אם היית צודק, היית יוצא מהאיסלאם, אבו מוחמד, יצאתי עד שנכנסתי לשמש והתיישבתי. הוא אמר : אתה שונא את חוסר האמון, הוא אמר : אז הוא יצא בזמן עבד אל-מאליק בן מארוואן ונלקח בשבי, והוא נאלץ לא להאמין, אז הוא חזר ואז הגיע למדינה והוא היה ניתנה הבחירה בכך (5). 110 – בסמכותו של חלב אל-אקילי, הוא אמר : סעיד בן אלמוסייב בא לבוא ואמר : הו אבו מוחמד, ראיתי קסמים על פניו כאילו משה נלחם בפרעה, אז הוא אמר לו : מי המנצח ? הוא אמר : משה ניצח את פרעה. הוא אמר וצעק בקולו העליון : ~אבן מארוואן וורד הכעבה נספו – שלוש פעמים .~ ואז הכיר את בעל העיר, אז הוא יצא עד שעמד על ראשו ואז אמר : אתה מאחל למותו של מפקד נאמנים. אני מקווה שאלוהים יהרוג אותך לפניו. סעיד אמר : הסיפור שלך יתגלה לתשעה ימים , הוא אמר : הם נשארו רק תשעה ימים עד שהגיע נוסע עם מותו והיילוד לקח את בנו ….

…החווה : מציינת את האישה, כי היא חורשת, זורעת, מושקה, נושאת, יולדת ויונקת עד לקציר . והצמח מוותר על האדמה, אז הוא ייתן לה את בנו או את כספו, ואולי זה מציין את השוק, ופרנסתו, רווחיו והיתרונותיו נמצאים בשפע כל כך ברווחי המטעים, בצרכיו, ברווחיו ובהפסדיו, והוא מציין את שדה המלחמה ואת קציר הדוקרן שנקטפו בחרב . ואולי העולם ומעשיו צוינו על ידי קבוצת האנשים, הצעירים והזקנים שלהם, השייח 'שלהם והזקנים שלהם, כי הם נבראו מהאדמה, והם קיללו וגדלו כמו צמח מטע, כמו שאמר הקב~ה : ~ מאת אלוהים, נבטת מהאדמה צמח . ~ הדוקרנים בהיבט זה עשויים להצביע על השנים, החודשים והימים של העולם, ויוסף אל-סידיק, עליו השלום, פירש אותם בשנים, והם עשויים להתייחס לעושר העולם, חנויות ומזבלות, כדי לאסוף דוקרן אחד. באהבה רבה . אולי החקלאי ציין כל מקום בו הוא חורש למען הבאים, עובד למען תגמול ותמורה, כגון מסגדים, עניבות, גילוח הזיכרון ומקומות נדבה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ מי שרוצה את הנולד, אנחנו חורשים יותר בשבילו ומי שחרש את זה מהעולם . ~ מי שחרש בעולם הזה חווה, הוא מתחתן עם אשתו . אם זה יגדל, אשתו תישא בזה . אם הוא היה רווק, הוא התחתן . אחרת, השוק שלו ינוע והרווחים שלו יגדלו, ואולי קודמו וצוותיו . אחרת הוא התגבש בלחימה, הוא אסף אותו אם זו כוונתו . מי שרואה גידולים נקטפים : אם זה היה במדינה בה הייתה מלחמה או עמדת התליין והלחימה, אנשים נספו בה בחרב, כמו שקורה בחלום עם מגל . ואם זה היה במדינה שאין מלחמה בה ולא ידוע בה, והקציר ממנה היה במסגד הגדול או בין החנויות או בין גגות התפקיד, אז זה חרב האל עם המגיפה או המגיפה . ואם זה היה באחד השווקים, היתרונות של אנשיה גדלו, והאושר הפך בקרבם עם הרווחים . ואם זה היה במסגד או במסגד של טוב, והאנשים היו אלה שלקחו את הקציר בעצמם מבלי שראו אלמוני קוצר להם, אז הם שכר ומעשים טובים שמשיגים כל מי שקצר . באשר לראות את הקציר בשני דונם של חריש, אם זה היה לאחר שהזריעה הושלמה ותובלה, אז זה תקף בה . ואם זה היה לפני השלמתו, אז זו מגיפה בחקלאות או צביעות במזון ….

…בלוט של אגוזים לראות בלוט של חלומות פירושו דברים נעימים שמצפים לכם, ויש לצפות להרווח רב . להרים אותו מהקרקע מנבא הצלחה לאחר עבודה מפרכת . אם אישה אוכלת את זה, זה מצביע על כך שהיא תעלה ממעמד העבודה למצב של נוחות והנאה . טלטול זה מהעצים מעיד על כך שתמלא במהירות את משאלותיך בעסקים או באהבה . אם אתה רואה בלוטים צומחים בירוק, או נראים מפוזרים על פני האדמה, הדברים ישתנו לטובה . לאגוזי עץ אלון שחוקים או קשיחים יש משמעות לאכזבות ולכשלונות . כדי למשוך אותו ירוק מהעצים, המשמעות היא שתפגע באינטרסים שלך בחיפזון ובפזיזות…

…רימון : סכום הכסף אם הוא מתוק. אולי הרימון הוא שטח גדול, וייתכן שהוא קשר . ועץ הרימון הוא גבר ואולי אישה, והרימון החמוץ הוא צער . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי רימון ביד, והוא אמר : היא אישה . היא מתחתנת איתה, אם היא אוכלת אותה, זה טוב . ייתכן שגם אל-רוממנה היה ילד, ומציין בפני המושל את הווילאיה של העיירה אמרה, אחוזה מפוארת עבור דהקאן, וסכום כסף עבור הסוחר . ונאמר כי מי שראה זאת היה כמו רימון היכה את אהבתו האדומה, היכה באלף דינרים, ואם אהבתה הייתה לבנה, הוא היכה באלף דראם . ואם זה היה מתוק, זה היה בהנאה . ואם זה היה חמוץ, זה היה בהם ועצב . מי שמכר רימון, זה אדם שבחר בעולם הזה על פני העולם הבא . אם היה רואה כאילו אכל קליפות רימונים, הוא היה נרפא ממחלה . ומיץ רימונים ושותים את מימיו, הוצאות האיש על עצמו . ועץ הרימון מעיד על חיתוך הרחם . באשר לרימון החידתי, שלא ידוע שהוא מתוק או חמוץ, זה כמו מתוק אלא אם כן דברי החזון איש מצביעים אחרת ….

…מי שרואה תמרים בחלום, הם סמל לגשם, ולמי שאוכל להם פרנסה כללית טהורה שתושג על ידו, ואף אחד לא ישייך אותו לזה . התמרים הקבורים הם כסף שנחסך, כמו גם הקנים והתמרים המנוסרים הם דראמות שלא נותרו, ומי שאוכל עשב חיטה הוא מהדהמה . ומי שרואה שמגיע אליו תאריך, כסף מגיע אליו מאנשים עם סכנות, וסוכן הדייטים הוא שלל . ומי שקוצר תאריך בזמנו, הוא יתחתן עם אשה עשירה ומכובדת, שיש בה הרבה טוב וברכה, או שהאיש יפגע בכמה גברים מכובדים ללא עייפות, ואולי יהיה לו ידע . אם התאריכים אינם בזמן, אז הוא שומע ידע ולא פועל על פיו . אם הוא מתפשט מעץ דקל יבש על עצמו, אז הוא לומד מאדם צבוע בעל ידע, ואם הוא בענן או שהם כל כך רחוקים מאלוהים על סיפור מריה, עליה השלום : ( והוא לעג לך עם תא המטען של דקל התמרים שנופל עליך לח ) . אם היא רואה שהיא אוכלת תמרים עם זפת, אז היא לוקחת ירושה מבעלה, והיא גרושה בסתר, וירושה אסורה . אם אדם היה רואה שהוא לוקח תאריך וגוזר אותו ומפיק ממנו את תוצריו, יהיה לו בן . ומי שראה שהוא קטף זרעי ענבים שחורים מעץ דקל, אז אשתו יולדת בן מלכות שחורה . תאריכים מוסברים על ידי פרנסה טובה וחללית . ומי שרואה שהוא אוכל דייטים טובים, הוא שומע מילים טובות ומשיג תועלת רבה . ומי שראה שהוא קובר תאריך קיבל כסף מהכספות, או מכספי יתומים, או אוגר כסף . ומי שראה שהוא אוכל ארבעים תמרים בפתח הסולטאן, וזה לא היה הזמן בו הופיעו התמרים, וגם לא זמן איסתייא שלהם, הוא היה מכה בארבעים שוטים . ומי שיראה את זה כאילו אכל ארבעים תמרים והיה בזמן הבגרות, יהיו לו ארבעים אלף דרהם . ומי שרואה סלים של תמרים חומים נופלים מקיבה של חזירים, בזמן שהוא מגדל אותם ונושא אותם לביתו, הוא מקבל שלל מכספי הכופרים, ומי שרואה את זה כאילו הוא מוצץ תאריך ונותן אותו לאחר ומוצץ את זה, ואז הוא יחלוק איתו טובה טובה . ומי שרואה כאילו אכל תמרים, ימצא את מתיקות האמונה . ומי שיראה כאילו יחלק את התאריך שלו ויבחין מכוונתו ממנו, אז יהיה לו בן ….

…מלח לראות מלח בחלום מנבא מריבות ובעיות בסביבתכם, ואחרי שתחלמו על מלח תגלו שהכל יתפוגג וייעלם, ומריבות ומריבות ישתלטו בסביבה המשפחתית . אם חלמת שהמלחת בשר, זה מנבא שתעמיס עליך חובות והימור . אם ילדה אוכלת מלח, הדבר מנבא את עריקת האהוב ונישואיו לילדה יפהפייה ומושכת יותר, מה שיגרום לה צער ועצב עמוק ….

…סלרי אם אתם חולמים לראות צלעות סלרי טריות ופריכות, תהיו מצליחים ועוצמתיים מעבר לציפיות הגבוהות ביותר שלכם . אם אתה רואה את הצלעות האמורות נבולות ושבורות, אז המוות יקרה במשפחה שלך בקרוב . אם אתם אוכלים סלרי, תוכלו להציף אהבה וחיבה בלתי מוגבלים . אם ילדה אוכלת סלרי עם החבר שלה, המשמעות היא שהיא תרכוש רכוש עשיר . ~ סלרי : צמחי עלים אכלו צלעות .~…

…אם הוא ראה בבטן תולעת אוכלת מהבטן, אז הם היו ילדיו שאוכלים מכספו . הכינים הן ילדים של אדם, ואם הוא רואה שהוא מפזר כינים או תולעים מגופו או מכמה מחבריו, והוא רואה שהם מאוד על גופו, בגדיו או אחד מהם, אז הבעלים של זה יכה כסף, צניעות וילדים ….

…אם חלמת לראות מלפפון חמוץ, זה מנבא שתכשיל בפרויקטים דמיוניים חסרי תוחלת . עליכם לחשוב בחוכמה ובמכוון ובאופן פעיל לעסוק בעסק שלכם . אם בחורה חלמה שהיא אוכלת חמוצים, זה מנבא שהיא תהיה בטלה ושאפתנית בעבודתה . אם היא חלמה שהיא רואה מלפפון חמוץ, זה מנבא קשיים ומכשולים באהבה ואחריו ניצחון ואושר. אם היא חלמה שהיא חומדת לאכול חמוצים, זה מנבא קיומם של יריבויות קנאות רבות שיוכלו לה אלא אם כן תיזהר בענייניה הפרטיים . לראות חמוצים בחלום מנבא אירוסין כושלים ובעיות באהבה ….

…ליבו : על הנסיך שלו, המורה והמורה שלו . אולי ליבו היה זה שניהל את משפחתו, זו שאחראית על צדקת ביתו . ואולי הוא ציין את בנו . מי שרואה את ליבו נחטף מבטנו, או מגרונו, או מפי הטבעת שלו, וחיה אוכלת אותו, או שציפור עוצרת אותו, הוא מת אם הוא חולה שהלב מצביע עליו, אחרת לבו עף מפחד ובושה מאלוהים אדירים, או מטאריק שדופק אותו . מוחו עלול ללכת לאיבוד או דתו מושחתת מכיוון שאמונות בלב . ובאשר למי שרואה את ליבו מושחר, או נחמד מאוד צר, או מכוסה בקרום, או מצועף בלי להיראות, או קשור בבגד, בעליו הוא כופר או חוטא הדפיס על ליבו, ונמנע מציות לאדונו, ועיוורוני ממה שהוא מונחה, והצטברות הטבעת על ליבו ….

…מי שרואה שהוא הורג את עצמו יעשה טוב ויתחרט בכנות, כי אלוהים אדירים אומר : ~ תשוב לצדיקים שלך והרג את עצמכם . ” הפסוק . ומי שיראה שהוא נהרג, הוא יאריך את חייו . ומי שרואה את זה כאילו הרג אדם בלי להישחט, ההרוג יתברך בטוב . העיקרון הבסיסי הוא ששחיטה כאשר אסור לשחוט היא בלתי צודקת . אם הוא רואה שהוא שחט שחיטה, אז תוקיע את השוחט לטעות בשחיטה בדתו, או לבצע אי ציות כלפיו . באשר למי שהורג או שם רוצח ומכיר את הרוצח שלו, הוא יקבל טוב, שירה, כסף וכוח . זה עשוי להיות מושפע מהרוצח או מבן זוגו, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ומי שהורג עוול הפך אותנו לשליט עבור שליטו .~ למרות שלא ידוע על רוצח, איש קאבור הוא המלט על היכולת, בין כפר אל – דין ובין כפר חסד, הפסוק : ~ אדם הרג את עפרה ~ וראה את גרונו נחתך אינו יודע על שחיטה, זה האדם שהמציא. כפירה או לחיקוי עדות שקר הצוואר ואת הממשלה ואת ההוצאות . באשר לשוחט את אביו, אמו או בנו, עליו למנוע אותו ולעבור נגדו . באשר למי ששוחט אישה, עליו להחליף אותה . כמו כן, אם נשחטת בהמה נקבה, והוא מקיים יחסי אישה או מקלקל בכור, וכל מי ששוחט מאחוריה בהמה זכרית, הוא שוחט, ואם הוא רואה ששחט ילד וציל ילד ולא בישל , ואז העוול בכך הוא כלפי אביו ואמו . אם הילד הוא נושא לחושך, הרי שנעשה לו עוול בזכותו, וזה נקרא מכוער, בדיוק כמו שהאש עלתה מבשרו והיא לא בושלה, ואם זה מה שנאמר על זה, המנגל היה להיעשות . אם הילד לא נמצא במה שנאמר על כך ונעשה לו עוול על ידי זה, הרי זה עבור הוריו, כי הם מדוכאים והם משליכים שקר, ואנשים שופעים בהם, וכל זה פסול כל עוד אש לא מבשלת . אם הוא רואה את הילד שחוט עם מנגלים, זה כשהילד מגיע לרמת הגברים . אם משפחתו הייתה אוכלת מבשרו, הוא היה מרוויח אותם מטובתו וטובתו . אם הוא רואה שסולטאן שוחט אדם ומניח אותו על צווארו של אדם החזון ללא ראש, אז הסולטן מדכא את האדם ומבקש ממנו את מה שהוא לא מסוגל לעשות, ונושא זה דורש את הדרישה הזו, מבקש ממנו את כספו הכבד במשקל השחיטה, אם הוא מכיר אותו, הוא הוא עצמו, ואם הוא לא מכיר אותו והוא היה זקן, אז הוא לוקח אותו עם חבר והוא נדרש לשלם קנס על סמך משקלו וקלילותו . ואם הוא היה צעיר, הוא לקח אויב והיה מאוהב . אם ראשו של הנשחט נמצא עימו, אזי הוא מקבל את הקריאה לתפילה, והוא לא נקנס, והקנס מוטל על הבעלים, אבל זה יעניק לו נטל הזוי . אם המלך יראה כי אדונו הרג אותו, הוא ישחרר אותו . ובא איש לאבן סירין ואמר : ראיתי אישה שנהרגה באמצע ביתה, מוטרדת על מיטתה . אמר לו אבן סירין : אישה זו הייתה צריכה לנהל נישואין על מיטתה באותו הלילה . האיש היה אח ובעלה נעדר, אז האיש קם מאבן סירין בזמן שהוא כעס על אחותו ברוע נסתר, אז הוא הגיע לביתו ומצא את שפחתה של אחותו והיא הביאה לו מתנה אמר : אדוני בא אתמול מהמסע . אז האיש שמח, והוא הסיר את כעסו . ובאה אישה אבן סירין ואמרה : ראיתי כאילו אני הורגת את בעלי עם . אמר לה : אתה נשאת את בעלך לחטא, אז ירא אלוהים, יהא מהולל ומעלה . היא האמינה . ובא אליו אחר ואמר : ראיתי כאילו הרגתי ילד והבאתי אותו לחיים . הוא אמר שתטעה בנער הזה בכך שתקרא לו למשהו אסור ושהוא יציית לך ….

…תפוחים : הוא הדאגה של האיש ומה שהוא מנסה, והוא להוט כמו זה שהוא רואה. אם הוא מלך אז לראות תפוחים זה בשבילו, ואם הוא סוחר אז תפוחים הם המקצוע שלו, ואם הוא חריש אז לראות תפוחים שהוא חורש . כמו כן, תפוחים זהים לאלה שרואים את דאגתם שמעניינת אותו, ואם הוא רואה שהוא היכה תפוח או אכל אותו או היה בבעלותו, אז הוא ישיג מאותה אנרגיה כפי שתואר . נאמר : תפוחים מתוקים הם מזון מותר, וחמצמצים אסורים . ומי שסולטאן זורק תפוח, אז הוא שליח בו . עץ התפוח הוא מאמין, קרוב לאנשים, ולכן מי שרואה שהוא שותל את עץ התפוח, הוא מגדל יתום . ומי שרואה שהוא אוכל תפוח, הוא אוכל את מה שאנשים לא מסתכלים עליו, ואם הוא היה מרים אותו, הוא היה מקבל כסף מאדם ישר עם שבחים טובים . ותפוחים הם דירהם ממוספרים , אם הוא הריח תפוח במסגד, הוא מתחתן . כמו כן, אם אישה מריחה זאת בהתכנסות, היא מפורסמת, ואם היא אוכלת זאת במיקום ידוע, היא תביא לעולם בן טוב . ותפוחים נושכים מקבלים טוב, כסף ורווח . נאמר כי הישאם בן עבד אלמליק ראה לפני הח'ליפות כאילו הכה תשע עשרה וחצי תפוחים, ואז הוא סיפר על חזונותיו במעבר ואמר לו : אתה מחזיק תשע עשרה וחצי שנים . בקרוב, נסיך הכתר של הח'ליפות המוזכרת ….

…תאריכים : נאמר שעומר ראה את זה כאילו אכל תמרים, והוא הזכיר כי בפני שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ואמר : זו מתיקות האמונה . וסוגי תמרים הם רבים, ותאריכים למי שרואה זאת, מעידים על גשם . ולמי שאוכל את זה תעשה לו פרנסה כללית טהורה, ונאמר שזה מעיד על קריאת הקוראן, ונאמר שהתאריכים מעידים על חסכון בכסף . חזון האכילה הפזיזה הוא עבור הדהים . ונאמר שמי שראה את זה כאילו הוא אוכל תמרים טובים, הוא שומע מילה טובה ושימושית . ומי שרואה את זה כאילו הוא קובר תאריכים, הוא אוגר כסף, או מקבל כסף מכמה מהכספות . ומי שרואה כאילו יקצץ תאריך ויבין ממנו את כוונותיו, אז יהיה לו בן, כי אלוהים אדירים אומר : “ אכן אלוהים בורא אהבה וזרעים . ~ החזון של אכילת תאריכים בזפת עדויות של גירושין הסודיים של אישה . באשר לראות את פיזור התאריכים, זו אמנות טיולים . וסוכן התאריכים, גאנימה . ומי שרואה כאילו הוא בא מעץ דקל בימיו, הוא יתחתן עם אישה מכובדת, עשירה ומבורכת . ונאמר שהוא מכה כסף מעם אציל מבלי להתעייף, או מנחלותיו, ונאמר שהוא פוגע בידע שימושי שהוא עובד איתו . אם זה לא הגיע לזמן, אז הוא שומע דגל ולא עובד איתו . אם ראה כאילו בחר עץ דקל עם ענבים שחורים, הרי שאשתו יולדת בן של בעל שחור . אם ראה כאילו קצר מכף יד יבשה ורטובה, אז הוא לומד מאדם לא מוסרי מדע שיועיל לו . ואם החולם היה במצוקה, הוא היה זוכה להקלה, על מה שאמר הקב~ה בסיפור מריה : ~ ואלגלג עליך בגזע כף היד .~ נאמר כי תאריכים מפוזרים של דראמים אינם נשארים . ומי שרואה שקוצרים לו תמרים, אז קוצרים לו כסף מאנשים עם סכנות . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו מצאתי ארבעים תמרים, והיא אמרה : הכית ארבעים מקלות . ואז הוא ראה אותו זמן מה אחר כך ואמר : ראיתי כאילו מצאתי ארבעים תמרים בפתח הסולטאן . הוא אמר : זה משפיע על ארבעים אלף דירהם . האיש אמר : חציתי את החזונות שלי הפעם בשונה ממה שעשיתי בפעם הראשונה . הוא אמר : כי אמרת לי את החזון שלך בפעם הראשונה, והעצים התייבשו, ואתה ניהלת את השנה, והפעם הגעת אליי עם חיים בעצים . העניין היה בשתי הפעמים מה שהוא חצה . ושליח אלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר : ראיתי כאילו אדם בא אלי והאכיל אותי במנת תמרים, אז יצאתי לזר, ואם יצא גרעין, איותתי אותו . ואז נתתי לי חתיכה שנייה, ואם גרעין, נשפתי אותו . ואז נתתי לי פסגה שלישית, ואם גרעין Vlvztha . אבו בכר אמר : תן לי, שליח אלוהים, לחצות אותו . הוא אמר : תחצה את זה . הוא אמר : חברה נשלחת, והם מרוויחים ומברכים ומדביקים אדם . ואז נשלחה פלוגה, והוא אמר שלוש פעמים, והוא, יהי עליו תפילת ה 'ושלום, אמר : כמו כן אמר המלך . אניס בן מאליק ראה בחלום כאילו אבן עומר אוכל סוד, אז הוא כתב לו שראיתי אותך אוכל בסתר, וזה המתיקות של האמונה . ונאמר שאדם עירום ראה סלים של סלים נופלים מבטן חזירים, כשהוא דוחף אותם ונשא אותם לביתו . אז שאל את מי שהביע את זה, והוא חצה אותו עם שלל מכספי הכופרים. עד מהרה יצאו הרומאים והניצחון היה עבור המוסלמים, ומה שעבר עליו הגיע אליו . אבן סירין נשאל על אישה שראתה כאילו היא מוצצת תאריך ונותנת אותו לשכנתה ומוצצת אותו, אז הוא אמר : האישה הזו חולקת איתו טובה טובה , אז היא שוטפת את הבגד שלו . ואבן סירין בא לאיש ואמר : ראיתי כאילו מפל בידי ויש בו תמרים, וראשי ופניי שקועים בו, ואכלתי אותו ואמרתי : כמה זה חמוץ . אבן סירין אמר שאתה אדם שהתמכר להרוויח כסף לימין ולשמאל, ולא אכפת לך מביטחון האסורים. האבטחה הייתה מותרת, אבל אני יודע שזה אסור . זה היה כך . אם אישה רואה שהיא אוכלת תמרים עם זפת, היא לוקחת את ירושת בעלה והיא גרושה ממנו ….

…קסטר אם אישה נשואה חולמת שהיא מכינה או אוכלת פודינג, זה מעיד שהיא מוזמנת לארח אורחים בלתי צפויים . הילדה תפגוש זר, שעם הזמן יהפוך לחבר קרוב . אם לטעם הפיתיון מתוק דיו כדי להבחיל את הנפש, או אם הוא חסר טעם, אז יגון ירדוף את המקום בו ציפיתם לשמחה . ~ אלקסטר : תערובת מקומית של חלב, ביצים, אפויות או רותחות או תענוגות .~…

…ראיית עצי תפוז בחלום, אם הם בריאים וכבדים עם פירות בשלים, מעידה על בריאות טובה והצלחה טובה . אם אכלתם תפוזים בחלום, זה סימן רע ומעיד על מחלתו של חבר או קרוב משפחה, מה שיגרום לכם לדאגה וחרדה ועשוי להיות אובדן וצרות מבחינת העבודה . אם התפוזים בחלום היו יפים וריחניים, זה אומר מזל רע ואובדן קל בסחר ובעבודה . אם אתה חולם שאתה ישן על ערמת תפוזים, משמעות הדבר היא מותו של אחד מקרובי משפחתך . אם בחלום קנית תפוזים לבקשת אשתך, ואשתך אוכלת תפוזים, פירוש הדבר שההמרות והצרות ייעלמו, ויוחלפו בטוב ובתועלת ….

…סלמון לראות סלמון בחלום מציין שאתה תהיה עסוק במזל טוב ובאירועים משמחים שימלאו את חייך . אם ילדה אוכלת סלמון, זה מנבא שהיא תתחתן עם גבר עליז שפועל בכנות כדי להבטיח את נוחותה ….

…צדף אם חלמתם על צדף, פירוש הדבר שתתמודדו עם אדם עקשן אך ישר . אם אתם אוכלים צדף, תוכלו ליהנות מרכוש של מישהו אחר . אם ילדה חולמת שהיא אוכלת צדף קלוי עם אהובתה, זה מנבא שהיא תיהנה מכספו ובביטחונו . אם חלמת שעברת בין פגזים או אוספת אותם, זה מעיד על כך שאתה אדם פזיז ופזרני, כי ההנאות ומסיבות הערב לקחו את כל מה שיש לך, ותחיה בכעס וחרטה ….

…לכסח אם אתה חולם שאתה מכסח עשבים, זה אומר שתסבול מצוקה במהלך זרימת עבודה שתעניק לך מיקום מיוחס . אם תראה אחרים מכסחים עשבים שוטים, תחשוש שאויבים יהפכו את תוכניותיך . איי אם חלמת על גזר, זה מנבא התאוששות ובריאות . אם ילדה אוכלת גזר, המשמעות היא שהיא תתחתן מוקדם ותהיה אם למספר ילדים ….

…באשר לראות את המתים, להתערבב איתם, לקחת מהם ולתת להם, מי שרואה שמת חי, אז יקרה שמחה ואושר. ומי שרואה שהוא החיה את המתים, אז הוא מברך כופר ולא רואה מי שמת חי ואז מבקש ממנו שמתה והוא אמר לא, אבל היית בחיים, זה מעיד על מצבו הטוב ב~הבא ~, ומי שרואה שאדם מת כועס, אז זה מעיד שהוא נתן צוואה ולא פעל לפי רצונו. ומי שראה שאדם מת צוחק, הוא מבשר, מציין שצדקה הגיעה אליו וזה מקובל, ומי שרואה שאדם מת במצב טוב בזמן שהוא לובש את בגדיו, אז הוא מציין שמותו טוב בשביל מוֹנוֹתֵאִיזם. הוא חי בזמן שהיה במסגד, מכיוון שהיה בטוח מעונשו של אלוהים אדירים, ומי שראה שהוא מתחבר עם המתים אז נסע רחוק, ומי שראה שמת מת צחק ואז בכה, זה מעיד על כך הוא מת מחוץ לדת האיסלאם, ומי שרואה שאדם מת השחיר את פניו, זה מעיד שהוא מת כלא מאמין. הוא ראה שאדם מת סיפר לו על העניין שלו, כי כמו שאמר, כי המתים בבית האמת אינם מדברים אלא אמת. ומי שרואה שלאדם מת יש כתר, תכשיטים או טבעות, או מה שמעטר אותו, או שהוא רואה אותו יושב על מיטה, אז הוא מציין את טובת תורו, ומי שרואה שאדם מת לובש בגדים ירוקים, זה מצביע על כך שמותו היה סוג של עדות, ומי שראה שאדם מת יערער על כך בזמן שהוא לא היה מסוגל לעשות זאת או שהוא היה מטיף לה במילים של G. Laze, זה מצביע על כך שהוא חטא. לכן עליו לחזור בתשובה לאלוהים, ואולי האדם המת הוא במיוחד, ומי שרואה שהמת הוא עירום ומערומיו חשופים, אז זה מעיד על עזיבתו את העולם הזה עירום ממעשים טובים, ואם הוא מאנשי צדק, ואז הוא מריח את זה ומי שרואה מת עם בגדים מלוכלכים או חולה, הוא אחראי לדתו זה בינו לבין אלוהים אדירים, במיוחד בלי העם, ומי שרואה שאדם מת עסוק בלעשות טוב עבודה, אז הוא טוב בזכותו בהמשך, ו אם עבודתו ראויה להאשים אז נגד זה, ומי שרואה אדם מת שחי ותפס את מקומו, אז מי שעוקב אחריו מקבל אפוטרופסות ומי שרואה שאדם מת מתלונן על ראשו, אז הוא האחראי להזנחתו ענייני ההורים, ואם הוא מתלונן על צווארו, הוא אחראי לבזבז את כספו או את ידידות אשתו, ואם הוא מתלונן על ידו, הוא אחראי על אחיו או בן זוגו או על שבועה שנשבע בה שקרן ואם הוא התלונן על בטן אז הוא אחראי לזכויות האב וקרובי המשפחה, ואם הוא התלונן על רגלו אז הוא אחראי להוציא את כספו שלא ברוך השם ואם הוא מתלונן על הירך שלו, ואז הוא אחראי על כריתת רחם, ואם הוא מתלונן על רגליו, הוא אחראי למות חייו בשקר, ומי שרואה שאדם מת מתפלל עם החיים, הם נופלים במה שמוטל על ה מ 'של ציות, ומי שרואה שהוא נכנס מאחורי המתים בבית לא ידוע אז הוא לא עשה הוא יוצא מזה, הוא מת, ומי שרואה שהוא נוסע עם אדם מת כי העניין שלו מבולבל ממנו ומי ראה אדם שמת שהכיר אותו וברך אותו ושאל אותו, כי לא מת באותה שנה ומצביע על טובתו וטובת מצבו של הנפטר, ומי שרואה שמת ידוע מת שוב ומותו בוכה, הוא יתחתן עם חלק ממשפחתו והוא יהיה כלה ביניהם, אחרת אדם ימות אם אין לו סיבה. מות עמיתו או שמו, ומי שרואה שמת מת נאנק ומצבו אינו זהה, זה מעיד על עבודתו הרעה והתגמול על מעשיו המכוערים. ומי שרואה שקבוצת מתים במקום אוכלת משהו, הדבר ההוא יקר ומי שחושב שהוא מחבק את המתים כשהם על כרית, חייו יתארכו….

…ארוחה אם אתה חולם שאתה אוכל את הארוחה לבד, פירוש הדבר שסביר להניח שתמצא סיבה לחשוב טוב יותר על צורכי החיים . אם ילדה חולמת שהיא אוכלת ארוחה עם המאהב שלה, זה אומר ריבים בין יקיריהם או קרע מערכות יחסים אלא אם כן מערכת יחסים זו מבוססת על הרמוניה והרמוניה, ובמקרה זה צפוי ההפך . אם אתה אחד מכמה מוזמנים לארוחה, פירוש הדבר שתיהנה מאירוח של מי שמסוגל להציע מחמאות רבות שישמחו אותך ….