ומי שרואה שיש בידו חרב שלופה והוא נמצא במריבה, הרי הוא בעל האמת והעומד בה, ואם החרב מונחת אז הוא לוקח אותה, אז הוא מחפש זכות ומוצא נאמר כי החרב מעידה על כעס החזון איש ועל חומרת פקודתו ….

ומי שיראה שהוא נושא כרית, הוא יתגעגע אליה ….

…המסור שהוא תלוי בידיו של אלוהים אדירים : באותו יום, הוא גם, ועוד זה אוקגואה . כמו כן, אם הוא רואה את אחד מסימני התחייה משהו על התפשטות מהקברים או משימה למען עמם, או שהשמש זורחת ממערב, עד שהיא הופכת להפרדה בין שיפוט, שכר ועונש ….

…באשר לחנית : הוא עם הנשק, סולטן שמבצע את פקודתו . והחנית לבדה היא ילד או אח . ודקירה בחנית היא פגם וטריז, ולכן נאמר לדקירה ולשריקה, ונאמר שהחנית היא עדות לאמת . אמרו שזה מסע . נאמר שהוא אישה . ומי שרואה חנית ביד בזמן שילד נולד לו, אם יש בו שן, אז הוא בן, אז הוא האפוטרופוס של העם . ומי שרואה בידו חנית בזמן שהוא רוכב, אז הוא כוח בכוח ובהתרוממות . ושברו הוא בידי הנוסע, והם בכוחו . ושבירת חנית המיוחסת לילד או לאח תניב לבן ולאח . אם השבר הוא משהו שנועד לתקן, הוא נרפא . אם השבר אינו משכנע, הרי שמותו של אחד מאלה . והוא שבר את החנית למושל סילוקו . ואובדן שן הוא מוות של ילד או אח . ואל-מרזק מציין את מה שמצביע על ידי החנית . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו יש לי חנית ביד בזמן שהלכתי בידי האמיר . הוא אמר : אם אתה מאמין לחזון שלך, אתה תהיה עד לעדות בידי הנסיך . מסופר שאבו מוכהולד ראה בחלום כאילו נתן חנית אדומה, והוא הביא לעולם ילד, והוא כינה אותו ייני רד . וראה אדם כאילו נפל חנית מן השמים ופצע אותו על רגלו האחת, ולכן הוא נעקץ בחיים על אותו אדם . והדקירה על ידי החנית היא דברי המערער בדקירה ….

…האם אתה יכול ללמוד ביטוי של חלומות? לחלופין הוא מתנת אלוהים נותן אותה למי שיחפוץ פולחן , כפי שמקובל בקרב המגזר גדול של מעברי הגבול של חלומות , ואנשים ? האם מדובר במדע שניתן לרכוש וללמוד ואז להתקדם בו – על פי כישרונותיו – או שהוא ממשיך ברמה אחת בו כתוצאה מיכולותיו , שלא ניתן לעלות עליהן? האם זו מיראשה שבעליה מנותק , או שמא ספקולציות והנחות , וההנחה מפספסת ופוקדת? כלומר ברור מי שקורא את הספר הזה , המחבר נוטה להיות מודע גם בהבעה גבוהה, וכן בחר לצאת אלוהים על ידי חלק מן הנביאים, שלום עליהם Kyousef, אברהם, יעקב, ומוחמד, והצטיין כשרבים של המלווים הנכבדים אבו בכר, עומר ואיישה, ואחרים, אבל זה לא מדע שפרסה נולד עם בעליו, לא רק עם המריחואנה, ואם מעבר החזון הוא אחד מבעלי שני הסוגים האלה עדיף ודעתו נכונה יותר, אך הדבר אינו גורם לנו לסגור את הדלת ללמד את החזון מלבד שני הסוגים הללו ! כן , זה מבטא את החזון של פיזיונומיית הדלת או את ההשראה הניתנת לקנאה, אבל יש לי כאן שאלה פשוטה : מי מסווג כשני סוגים אלה של לא שליחים של אבות קדומים, מלווים וחסידים של מוערכים? למי יש לתת לאחרים זכות זו היא השליחים – השלום עליהם . ? אולי ביניהם היה מוחמד, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, כשהעיד על כמה מחבריו על עליונותם במדעים ובידע כלשהו. לכן, הוא העיד בפני אבו בכר, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, להצטיין בהיבט זה, לעומר בהיבט ההשראה, ולאבן עבאס במדע הפרשנות וכן הלאה, ישנן שאלות רבות, אך השליח , עליו השלום ושלום עליו, אלוהים יתהלל ושבח, אמר: ~ מה שנאמר בגחמה (3) שזה אינו אלא גילוי מרמז (4)~. מנקודה זו אנו מנתחים את השאלה כדי למצוא את התשובה דרך הבנתנו את הטקסטים, וסיפורי בסטאראדאנה שהתקבלו למעברים בכירים, מה אנו מוצאים? אנו מוצאים כי מענק מדע האלוהי הזה מקורו, אבל זה יכול להיות למד ולמידה באמצעות לימוד כיצד לבטא זאת כאשר אלה בשורה , של השליחים צדיקים, או הצטיינו בו שבאו אחריהם, שראה אותו מן העם מדע זה . זה מייעד נקודת מבט זו, הופעתם של הרבה מלווים בצד זה ומלמדים אותו בידי שליח אללה עליו השלום . הבה נביט בדבריו של אבו בכר, שלום הנביא עליו בהזדמנות אחת כשהוא נחתך מחזונו של הנביא שהוא : אבן שיהאב אמר : ראה את השלום הנביא עליו חזון שאמר ווקסא לאבו בכר : ~ הו אבו בכר, ראיתי שקניה הקדים אותך ואני תואר Vsbaktk Bmrqatin וחצי ~ , הוא אמר : הו שליח אללה, אללה Iqdk לחסדיו וסליחתו, ואני חי אחריך שנתיים וחצי, שהוזכר על ידי Suyuti בגדול ומיוחס לנכסי אבן סעד '1'). כאן אנו מגלים שהנביא עליו השלום מביא את ביטויו של אבו בכר כאילו נותן לו תעודת בריאות על ביטוי זה . . אנו מוצאים בתפקיד אחר חזון אחר אומר, שהוא : עליו שלום, אמר לו : ~ ראיתי אם אני בא המוני לעבור Vagamtha בפה שלי מצאתי את הגרעין Aztna Vlfeztha , אז לקח Vagamtha אחר שבו גרעין Vlfeztha מצא, ו אז לקח Vagamtha שלישי נמצא הגרעין של Vlfeztha ~ , אז אבו בכר אמר : תן לי לעבור את זה. הוא אמר : הוא אמר : ~ תחצה את זה .~ הוא אמר : זה הצבא שלך שנשלחת לברך ולהרוויח, והם ישליכו איש, והוא יבקש אותם בתפקידך, והוא יקרא להם . הוא אמר, ~ כמו כן אמר המלך .~ נאמר על ידי אחמד במוסנאדה, כאן הבחין כי השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, כאשר התבקש ממננה אבו בכר לחצות אותו, לא החמיא לאמת, ולולא ידיעתו על כושר ההמצאה של אבו בכר, הוא לא היה מסכים לתוף, והבחין כאן שהשליח האצילי אמר זאת . הזמן לאבו בכר : ~ גם קינג אמר ~ , העידו לו עדות גבוהה לבריאות דבריו . מישהו אם אתה יכול לומר : כי אבו בכר, אשר בהשראת המדע הזה קיים שום מקום לטעויות עם אותו, ולהגיב בשלב זה של נוף שלקראת אבו בכר וראה אותו, כאן, חוטא בנושא אחר, והדבר מוכיח כי זו המדע לומד, היא עשויה להצליח ללמוד אם הוא נכשל ועשוי לטעות . ראה עמדה אחרת זו . אבן עבאס, שיהיה אללה מרוצה מכך שקרה שאיש הגיע אל שליח אללה עליו השלום, אמר : ~ ראיתי הלילה בשמשית חלומית '1 ' טננזב '2 גהי, מותק, ואני רואה אנשים Atkvvon כולל `3` Valmcetkther ועצמאית, ואם הסיבה ( 4` ) הוא הלך מן האדמה אל השמים, וראיתי אותך לקח את הכסף, אז אדם נלקח בעצם אחרי שאתה, גבר אחר נלקח למעשה על ידו, ואז אדם אחר נלקח על ידו והוא ניתק אותו ואז הוא באמת הגיע אליו . אבו בכר אמר : הו שליח אלוהים, אבי אתה ואלוהים הרשו לי פלברנה אמר לו, שליח אללה : ~ אובארבה ~ , ו ב פרסי הרומן : ~ דרך ~ אבו בכר אמר : אסלאם החופה הוא . כפי עבור Antef של דבש גהי, את Valmcetkther הקוראן Hlaute Tntef מן הקוראן ואת העתיד . הסיבה לחיבור מן השמים אל הארץ, את הזכות אתה זה לוקח לו את ויאליק אלוהים, ואז לוקח אותו אדם ויאלו אותו, ואז קח לו אדם אחר ויאלו אותו, ואז קח לו אמא n ינתק אותו ואז יחבר אותו ויאלו אותו . הוא אמר לי, שליח אללה, אבי אתה נורה או התגעגעתי? ו הוא אמר הנביא עליו השלום : ~ ? הייתי קצת והחטיא כמה אבו בכר אמר : על ידי אלוהים, הוי שליח אלוהים, אמרת לי מה עשיתי לא בסדר? הוא אמר :~ אל תקלל ,~ מוסכם . כתר עם הפסקה ארוכה מודרני זה וזה : כי אבו בכר כאן היה לא לפגוע בכמה מילים שלו ובכך להגיב על גבר שאומר : כי אבו בכר, אשר מבטאת את החזון או הבחנה והשראה יש מקום לסיפור של מות הקדושה של הבעה, למדתי את החזון . מי שהיה איתו לפני הנביאות לא הזכיר את הביטויים חזונות מהם . אלא, לדעתי, הם בוגרי בית הספר של מורה האומה, שנהגו לשאול אותם כשהם ראו אותם, והוא לעתים קרובות אמר להם כשעבר על ידינו : ~ מי מכם ראה חזון .~ כמו מוסלמי Sahih `2` , ואת האנשים אמרו מדע : כי היתרונות של שיחה זו : אינדוקציה מודעת החזון, ואת השאלה לגבי הפרשנות, ואת שלום הנביא עליו כדי ללמד אותם את הפרשנות של חזיונות וסגולות , וכלל אותו מהחדשות על הנעלם, זה כפי שאתה רואה מדי יום משיעורי הנביא עליו השלום על אוזני המלווים, בהם לא רק מלמדים, אלא מלמדים ומדברים ומסבירים ומתפתחים , והולה הצטיינו בביטוי חזונותיהם הם קלטלאמיב בידי מורם, חלקם הצטיינו במדע הפרשנות, וחלקם הצטיינו בפסיקה, חלקם הצטיינו במדע הירושה, וחלקם הצטיינו ב מודרני מדע, זה לא פלא שישנם כמה מהם הצטיינו המדע של ביטוי . ואם נקבל זאת . תיאוריית למידה תיאורטית, כמו גם יכול להיות בקיא ב זמננו כמה מדעני מדע הביטוי האם אלה יכולים ללמוד אמנות זו לאחרים, והשקפה זו עשויה להיות זרה לחלקם במדע זה, אך אולי ת'רגם של מדע זה דומה יותר להשראה ופיזיונומיה כאילו זה חיקוי של השליחים ומצא מבוכה מהצד הזה , ומנקודת מבטו של הכותב שדעה זו מינורית ומחייבת אחרים לעשות את מה שלא נחוץ. זה נאמר למי שמפר את מי שמנסה לשאול על חזונות וללמוד את הביטוי. אל-נוואווי אמר, והגיב על החדית 'של סמארה בן ג'ונדוב : אם הנביא התפלל בבוקר, הוא בא אליהם בפנים ואמר: ~ האם מישהו ראה האם היה לך חזון אתמול? ~ זה כולל את הרצוי לשאול על את החזון ולקחת יוזמה לפרש אותו ולזרז אותו בתחילת היום, והוא כולל את המותר לדבר על ידע ופרשנות של החזון וכדומה . האימאם אבן אל- סעדי אמר ( 2/442 ) , והעיר על הפסוק שאללה מעניק לשיחות פרשנות של יוסף : כי במקור ביטוי של חזון, מדע המבע המדעי המשימה שאלוהים נותן לו למי שהוא רוצה מעבדיו, וכי מדע האדם יתוגמל על הוראה ולמידה . ולפיכך הוכיח כי עומר בן אל- חטאב שאל את הנערות האומייות כטמיפ בשם טפראלראא בתור טהדהיב אבן חג'אר (12 \ 399 ). על פי אבן סעד בשיעורים (7 \ 124 ): סעיד בן מוסייב אמור היה להביע את חזונם של אנשים , והוא לקח אותו מהילדה שמות אבו בכר ולקח את שמות אביה ולקח לו את אבו בכראן וולר סול כארים. עליו השלום . אבן עבד אל- בר כמו בתא המטען ( 1/313 ) מעיר על הראיון גם סמרה : ההאדית הזו מעידה על כך לכבוד חזון המידות והסגולות ; מכיוון שהוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, רק ביקש ממנה שתגיד לו ותעביר את זה הלאה . וכדי שהמלווים ידעו לדבר על פירושו, והשייח 'מוחמד אבן עבד אל-ווהאב אמר, כמו באוסף ספריו ( 5/130 ), מדע הביטוי הוא מדע אמיתי שאלוהים מברך אתו צוואות מהפולחן . הוא גם אמר (5 \ 143 ): ההתגלות היא ידע אמיתי של אלוהים מוזכר בקוראן, ועל זה נאמר : לא משקף את החזון יחיד הוא אחד של המלומדים Ptooelha, כי זה הוא ההתגלות של החלקים . האם הזהיר רחמי Shatibi של אלוהים אישורים (2 \ 415): כי אין יתרון ומצעפת נותן לו Alnaa עליו שלום רק פטור, אך ניתן מודל האומה שלו, זה מלמד אקסטרפולציה, וכי נתן את ההתגלות כדי לו, ועמו היה נתון טוב חזון . אבן חג'אר אמר : דוחק בחזון החינוך המדעי וביטויו בצד שמאל והשמטת השאלה והקללה בסגולה של מה שהבוגר כולל גישה לחלק מהעלומים ולסודות החפצים . ה דבריו . אז אם יש ללומד את הכלים של הידע הזה של הידע של הקוראן, הסונה, שליטה בשפה הערבית, הפתגמים והפרוטוקולים של ידע זה, אז מה מונע ממנו ללמוד את הביטוי ואז לבטא אותו? אני חושב שזו זכות לגיטימית, והידע רחב ואינו מוקף בה, אך נקודת המבט שלי חייבת להיות סטודנט שמיטיב עם הידע הזה ומיטיב לייצא אותו לאחרים שניחן באלוהים כדי לפשט את מידע ולהקל עליו בפני הנמענים. אסור לנו לפתוח את הדרך לציבור שאין לו את הכלים של אמנות זו ממי שפותר בעצמם ומקופח על סמך חלום חולף . הנה תמונות מוחות אבסורד פשוט של כמה מהם : חלק פלסטין יש בחצר המסגד הגדול מחכה Akhosv צבא, אשר יגיע לבית של אלוהים לטהר מן Tdnashm ופילת מטוסי מרשמים בילו מבוססים על חלומות ולכן והרשימה עוד ארוכה על האם אתפלא שהעם שלנו הפך לאומה של חלומות? אפילו פולחן נכנס לחלומות מכל שעריו, הסתכל בליל הכוח, אתה מוצא אותו מוגדר באמצעות חזונות, ומסתכל לצדקה כדי למצוא את המניע הגדול ביותר שלה, אומרים המתים לאנשים האלה ! אנשים רבים רואים שדלת הצדקה אינה נפתחת עד שידו של איסידק מסביר את חלומו כמי שקשור לדלת . האם אתה רוצה דוגמאות נוספות ותמונות גדולות יותר? מאת אלוהים, חלקם משליכים אישה בזנות בגלל חלום בו הוא ראה אישה, אז לקח לעצמו על ידי קריאת כמה ספרים שהיא נואפת, אז הוא התגרש ממנה ! ישנם גם הטוענים כי שליח השלום אללה עליו הגיע אותו חלום והורה לו Nhah, וכן כאשר הוא נעשה מודע אנשים והחל לעבוד ב חזיונות אלה ! הדפדפן, עבור למשל, באינטרנט צופה אלוהים הקוונטים Il מנתח מסות כי עיינו ומצא מבוסס על חזון מכאן או משם, ואולי בדיחות מה שקראתי מאשר כי מהדי היו לצליינים כזה וכזה, ואת האירוע של דוקר עולה לרגל שלפי החשד פירסינג כי האנטיכריסט שבנה את החזון ראה אותה בליל האירוע ! הכותב תוהה שאלה חשובה : מתי להעיר את האומה של חלומותיה לקחת אותו ומצורפת המדע על הזמן של המדע? למדע יש את התנאים, הכלים והשיטות שלו, שאי אפשר להתגבר עליהם. הידיעה שהביטוי של מדע אשרף לא שווה שום בן אנוש להביע חזונות חייב להיות ידיעה על הקוראן ומילותיו. אם הוא ראה משהו , למשל, משהו, עליו לשקול תחילה את הקוראן, הקישור נמצא בין החזון למצב הפסוקים המקשרים ביניהם כאן ולתת דוגמאות : הספינה, למשל, עשויה לעבור כדי לברוח מדברי האל. הקב~ה : הקב~ה אמר : ~ הצלנו אותו ואת בעלי הספינה ~ ( עכביש : 15). ועץ עשוי לעבור דרך הצבועים לאמירת הקב~ה : ~ כאילו היו עץ מגובים ~ (אל- מונאפקון : 4). התינוק עלול לעבור ליד האויב על אמירתו של הקב~ה : ~ אז פרעונים הרימו אותו כדי שיהיה להם אויב וצער . ואפר עשוי לעבור דרך פעולתו הבל הביא של הקב~ה האומר : משל לאלה שלא האמינו על ידי אדונם את מעשיהם כאפר שבעזרתם התחזקה הרוח ( אברהים יח, יח). כך השמש, השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, קבע את העקרונות והכללים הבסיסיים לאמנות זו, והוא נהג לספר לחברים על ספרותם וסוגיהם ושאל אותם על חזונותיהם והביע אותם עבורם . דוגמאות והיבטים שלו הוזכרו בקפלי הספר, כך שאין צורך לחזור, אך עליו לדעת כאן כי חזונות הנביאים נכונים. מאת אלוהים, חובת ההוצאה לפועל על פניו, או שהיא מגיבה לדימוי הסמלים, וסמלים אלה מוסברים על ידי השליח, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, לחבריה, ואז הם צופים בהם מתממשים כעובדות מהותיות מוחשיות . זו אחת החוויות שעברו המלווים הללו, ולכן הם הרוויחו מכך ובהמשך, שאלוהים יהיה מרוצה מהם . כמו כן יש לדעת מה מקורותיה של אמנות זו, שזמן האביב הוא אחד התקופות הטובות ביותר לחזונות, בהתבסס על אמירתו, שלום וברכות אלוהים עליו : ~ כאשר הזמן מתקרב, חזונו של המאמין. כמעט לא משקר . ” (1) מספרים מוסלמים, וציינתי בפניו וכי משמעותו שווה. לילה ויום וזמן האביב הזה מתגבר בקנאה . . עליו לדעת גם את ערכי האנשים המספרים את חזונותיהם עליו, ולכן חזונם של עובדים פשוטים אינו חזונם של אנשי העמדות והמלומדים, ועליו לדעת על ארצותיהם, תורתם וזמנם של החזון . כמו כן, עליו לדעת כי אריות וציפורים – למעט מה שנדיר – הם בביטוי גברים וכי חיטה, שעורה, דבש, צמר וברזל הם לעתים קרובות כסף, ולכן לאמנות זו יש כללים ולא קל להשיג אותה. במקום זאת, יש ללמוד אותו ולהתלמד בידי מג'יד שהוא מושלם עבור אלה שרוצים ללמוד, ואת אלוהים אני מכיר ….

…ומי שרואה שיש לו חוזה חטיבה בשבילו, ואם הוא ראוי לו, אז הוא ראה טוב, ואם הוא לא ראוי, אז יש לו תהילה ומי שרואה בידו חטיבה הוא חקלאי אוחז בו. ונאמר שמי שראה בידו חנית בה חטיבה מתה במהירות או שנפטר בן….

…חזונותיו על השקרנים מוסימלימה ואל-אנסי בסמכותו של נאפי בן ג'ובייר בסמכותו של אבן עבאס – שאלוהים יהיה מרוצה מהם – הוא אמר : מוסילימא השקרן הגיע בזמן שליח האל, שאלוהים יברך אותו והעניק לו שלום, אז הוא אמר שאם מוחמד יעשה לי את העניין אחריו, הלכתי אחריו והצגתי אותו בבני האדם של רבים מבני עמו, אז שליח האל הגיע אליו. אלוהים עליו ועל עמו ת'אבת אבן קייס בן שמאס – ו ביד של שליח האל פיסת נייר – עד שעמד על Musaylimah בקרב חבריו ואמר : ( אם הייתם שואלים אותי על היצירה הזאת, לא הייתי תן לך את זה ולא תעבור מעבר לפקודת האל שלך בך, ואם הצלחתי לשבש אותך, ואני רואה אותך בה הראיתי את מה שראיתי וזה מוכח הוא עונה לך בשמי ) ואז הוא הסתובב ממנו אבן עבאס – שאלוהים יהיה מרוצה משניהם – ושאלתי על דברי שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ( אתה רואה בו הראית את מה שראיתי ) ואבו הורירא אמר לי שהשליח של אלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר ( בזמן שישנתי ראיתי בידי שני צמידים של זהב ווהומנה יעשה את זה בחלום שאונפג'מה ונפאיתמה אפטרה וולטמה שקרנים יוצאים אחריי, עיוורון אחד ואחרות Musaylimah . מסופר על ידי בוכרי עובייד בן עבדאללה בן הסף, אמר : יש לנו שמע ששקרן מוסימלימה נתן לעיר ירד בנערה הארית דאר הייתה ילדה בן הארית מתחת לקרייז – והיא אמו של עבדאללה בן עאמר – אז שליח האל הגיע אליו להתפלל שאלוהים עליו ועימו בן תאביט קאיס בן שמאס – המכונה מטיף שליח האל, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום – ובידו של שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בר עמד עליו והוא דיברתי איתו. אמר לו מוסאילמה : אם תרצה, בוא נהיה בינך לבין העניין, ואז אתה שם את זה בשבילך, ואז הנביא אמר שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום ( אם שאלת אותי את המוט הזה, מה שנתתי אתה, ואני אראה אותך בו הראיתי את מה שראיתי, ותאביט בן קאיס זה יענה לך בשמי ) ואז הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, פנה. עביד אללה עבדאללה אמר : שאלתי את עבדאללה בן עבאס על חזון שליח האל, עליו השלום והברכה שהוא הזכיר כי אבן עבאס – שיהיה אללה מרוצה מהם – אמר לי כי שליח אללה, שלום יהיה לו אמר ) תוך שאני ישנה אורית הוא הפקיד בידי Swaran הלך Vfezathma ו Lthma הרשתה לי Venfajthma Aftara Voolthma שקרנים לצאת, אמר עבדי אלוהים : אחד – ANSI, שהיה נהרג פיירוז בתימן ואת Musaylimah אחרים השקרן ….

…אבו אל-קאסים עומר בן מוחמד אל-בסרי אמר לנו לבטניס, הוא אמר שעלי בן אל-מוספיר אמר לנו, הוא אמר לנו את אחמד בן עבדולרמן בן וואהב, הוא אמר, דודי אמר לי . הוא אמר שאבו בישר אמר לי בסמכותו של אבן שיהאב. הוא אמר כי אבו סלאמה בן עבדול רחמן אמר לי שאבו הוריירה אמר : שמעתי את שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אומר : מי שרואה אותי בחלום הוא כאילו ראה אותי בחיים ערים, ואז השטן לא מחקה אותי . אבו סלאמה אמר, אמר אבו קטאדה, שליח האל, שאלוהים יברך אותו וייתן לו שלום, אמר : מי שראה אותי ראה את האמת . אבו אל-חסן עבד אל-ווהאב בן אל-חסן אל-כלבי סיפר לנו בדמשק, הוא אמר שאבו איוב סולימאן בן מוחמד אל-ח'וזאי אמר לי, בסמכותו של מוחמד בן אל-מוספה אל-חומסי, בסמכותו של יחיא בן סעיד אל-קטאן, בסמכותו של סעיד בין מוסלמי, בסמכותו של אנאס בן מאליק . שהנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר : מי שרואה אותי בחלום לא יכנס לגיהינום . אבו בכר מוחמד בן אחמד בן מוחמד אל-עוספאני אמר לנו במכה, שאלוהים הכל יכול שמר עליו במסגד הגדול. הוא אמר: אבו אל-חסן מוחמד בן סהל סיפר לנו, על הסמכות של מוחמד בן אל-Musfy, על הסמכות של באקר בן סעיד, על הסמכות של סעיד בן קייס, על הסמכות של אביו, הוא אמר : שליח אלוהים עליו השלום אמר : עליו : מי שראה אותי לא יכנס לגיהנום בחלום . פרופסור אבו סעד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : אלוהים שלח את מוחמד, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, חסד לעולמות. אשרי מי שראה אותו בחייו והולך אחריו, ואשרי הרואה אותו בשנתו, כי אם הוא רואה אותו כחייב, אלוהים יוציא את חובו, ואם הוא רואה אותו חולה, אלוהים ירפא אותו . ואם הוא רואה אותו בהכרח לבצע את העלייה לרגל לבית, ואם הוא רואה אותו בארץ עקרה שהופרה, או במקום שהעוול התפשט במקום עוול בצדק, או במקום מפחד עבור ביטחון משפחתו, זה אם הוא רואה אותו בדרכו שלו . ואם הוא רואה אותו חיוור בצבעו, שחוק או חסר חלק מהטרף, הדבר מעיד על חולשת הדת במקום ההוא ועל הופעת הכפירה, וכמו כן אם הוא רואה לבוש עלוב . אם הוא רואה ששתה את דמו בשל אהבתו בסתר, אז הוא מות מעשה בג'יהאד, ואם הוא רואה ששתה בגלוי, הדבר מעיד על הצביעות שלו ונכנס לדם של משפחתו ועזר להרוג אותם . אם הוא רואה אותו כאילו הוא חולה, אז הוא מחמיר את מחלתו, אז אנשי המקום ההוא מתוקנים לאחר השחיתות, ואם הוא ראה אותו, השלום עליו רוכב, הוא היה מבקר ברכיבה שלו, ואם הוא היה רואה אותו ברגל, הוא הלך לבקר אותו ברגל, ואם הוא ראה אותו עומד, הפקודה שלו הייתה פשוטה, ואם הוא ראה אותו נותן את הקריאה לתפילה במקום שבו עומר הרס את המקום, ואם הוא רואה את זה כאילו שהוא אוכל את זה, זה מה שהוא הורה לו לשלם לזכאת מכספו . אם הוא רואה שהנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום עליו, ימות אחד מצאצאיו, ואם הוא רואה את הלוויתו במקום יש אסון גדול, ואם הוא רואה שהוא ביצע הלווייתו אפילו לקבר, ואז הוא נוטה לכפירה . ואם ראה שהוא ביקר בקברו, היה פוגע בהרבה מאוד כסף, ואם הוא ראה כאילו הוא בנו של הנביא ולא מצאצאיו, חזונותיו מעידים כי אמונתו התבהרה, ואם הוא ראה שהוא אבי הנביא, עליו השלום, הוא ציין את חולשת דתו ואת חולשת האמונה והוודאות שלו . לראות אדם יחיד, שליח האלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בחלום אינו נוגע לו, אלא מחלחל על הקהילה המוסלמית . נאמר שאום אל-פאדל אמר לשליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום : ראיתי בחלום כאילו כמה מגופך נותקו והונחו בחיקי , והוא אמר : טוב ראיתי, פאטימה יוליד ילד, ברוך השם, והוא יונח בחיקך . היא ילדה את פטימה אל-חוסין, עליהם השלום, והוא הושם בחיקה . ומסופר שאישה אמרה : הו שליח אלוהים, ראיתי בחלום כאילו חלק מגופך נמצא בביתי. הוא אמר : פאטימה יולדת ילד ומניקה אותו, והיא ילדה את חוסין והניקה אותו . אם הנביא, יהי רצון שתפילתו של האל ושלום עליו, ראה שהוא נתן לו משהו מהסחורה הנחשקת ביותר בעולם הזה, או אוכל או שתייה, אז טוב שהוא ישיג ככל שנתן לו, ואם מה שנתן לו היה מחומר גרוע, כמו אבטיח ואחרים, ואז הוא יינצל מדבר גדול, אלא שהוא יהיה פגוע ועייף . אם הוא רואה שאחד מחבריו, השלום עליו, עם מחבר החזון, השיג זאת, אז הוא כפירה בשמועות שלו ודבק בה ללא שאר חוקי האיסלאם והשאיר אחרים בלי שאר המוסלמים . שמעתי את אבו אל- חסן עלי בן אל- בגדדי, סצנה של עלי בן אבי טאליב, אללה יהיה מרוצה ממנו אומר : הבן אבא אמר רופא המסכן : זה היה חירשתי עשר שנים, והבאתי את העיר והחלטתי בין הקבר ואת הדוכן, ראיתי את הנביא של שלום אללה עליו בתוך חלום, אמרתי : הוי שליח אללה אמר: מי שאל אותי את האמצעים, ההשתדלות שלי נדרשה בשבילו, אמר : מאי אלוהים לרפא אותך , מה שאמרתי, אבל אמרתי : מי שביקש את האמצעים מאלוהים, ההשתדלות שלי נדרשת עבורו, הוא אמר, אז הוא הלך ממני בברכת אמירתו, שאלוהים יברך אותך . עבדאללה בן אלגלאא סיפר על מצב שנכנס לעיר שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, והלכתי לקבר שליח האל אליו, ובירכתי אותו ושני חבריו , שאלוהים יהיה מרוצה מהם, אז אמרתי : שליח אלוהים, לא היה אכפת לי ואני האורח שלך, ואז ירדתי וישנתי בלי הקבר, ואז ראיתי את הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בא אלי, אז קמתי והוא נתן לי כיכר, אז אכלתי קצת מזה, ושמתי לב והיה לי קצת כיכר ביד . בסמכותו של אבו אל-ופא אל-קארי אל-חרווי, הוא אמר: ראיתי את הנבחר, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום, בחלום בפליאה בשנים שישים ושלוש מאות, והשתמשתי לקרוא עם הסולטאן, והם לא שמעו ולא דיברו, אז הלכתי הביתה בקינה, אז ישנתי וראיתי את הנביא עליו השלום והברכה כאילו הוא שינה צבע, אז הוא אמר לי שלום אותו : האם אתה קורא את הקוראן את דבר האל הכל יכול בידי אנשים המדברים ושומעים שאינם קוראים? אל תקרא אחרי זה אלא מה שאלוהים רוצה . שמתי לב בזמן שהחזקתי את הלשון במשך ארבעה חודשים, ואם היה לי צורך לכתוב את זה על התיקון, בעלי החדיטים ובעלי הדעה נכחו בי, ואז הם הוציאו פתווה שאני מדבר בסוף על העניין, כי הוא אמר : אלא מה שאלוהים רוצה, וזה יוצא מן הכלל, אז ישנתי כעבור ארבעה חודשים במקום בו ישנתי לראשונה. ראיתי את הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, בחלום שמריע בפניו, והוא אמר לי : האם זה הוכח? אמרתי : כן, שליח אלוהים . הוא אמר : מי שחוזר בתשובה, אלוהים יסלח לו, הוציא את לשונך . הוא ניגב את לשוני באצבעו המורה ואמר : אם אתה בידי עם ואתה קורא את ספר האל, אז חתוך את קריאתך עד שישמע את דבר אלוהים . שמתי לב, ולשוני הייתה פתוחה, בזכות אלוהים . נאמר שאיש מאלמנייסר חלה, והוא ראה את שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, לילה אחד כאילו אומר לו אם אתה רוצה להיות טוב ממחלתך, אז קח לא לא . כשהתעורר, הוא שלח לסופיאן אל-ת'וארי, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, עם עשרת אלפים דירהם, והוא הורה לו להקצות את זה לעניים, והוא שאל אותו על ביטוי החזון, אז הוא אמר את משמעות דבריו, ולא את עץ הזית, כי אלוהים אדירים תיאר זאת בספרו ואמר : לא מזרחית ולא מערבית . והיתרון של הבעלים הוא החברות של העניים איתך, הוא אמר: הוא טיפל בו בזיתים, ואלוהים העניק לו רווחה באמצעות ברכת שליח אלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ויכבד החזונות שלו . למדנו שאדם הגיע לשליח האל, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, בחלום. הוא התלונן בפניו שמצבו הדוק, אז הוא אמר לו ללכת לעלי בן איסה, ולהגיד לו שהוא ישלם לך מה שטוב לך, אז הוא אמר, שליח אלוהים, באיזה סימן? הוא אמר תגיד לו בסימן שראית אותי על באטה, ואני לא ציית מהקרקע, אז ירדתי ובאתי אליי, אז אמרתי תחזור למקום שלך . לדבריו, עלי בן איסה הודח, והמשרד חזר אליו . כשהבחין, הגיע לעלי בן איסה, שהיה אז שר, והוא הזכיר את סיפורו. הוא אמר שזה נכון, והוא שילם לו ארבע מאות דינרים, ואז אמר לבזבז את החוב שלך, ולשלם לו עוד ארבע מאות דינרים, ואז הוא אמר, הפוך אותו להון שלך, אז אם אתה מוציא את זה, חזור אלי . והוא הזכיר אדם שידע מה אתה רוצה מאנשי בצרה, והוא נהג למכור את הקמע. הוא אמר שהוא שלח דוברה מכמה ממושלי אחוואז, ואני לא הסכמתי איתו לגבי מחירו. שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום בחלום, אז אמרתי לו, שליח אלוהים, שכה וכה קיללו את אבו בכר ועומר, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, הוא אמר, ~תביא אותו אלי , ובאתי איתו, ~הוא אמר,~ השכיב אותו והשכיב אותו, ~אז הוא אמר,~ תשחט את זה, ~אז אמרתי, שליח אלוהים, תשחט אותו? ואז הוא אמר: תשחט אותו עד שהיא אמרה שלוש פעמים, ואז גלגלתי את הסכין על גרונו ושחטתי אותו, וכשהתחלתי לומר, אני הולך אליו, אני ממריץ אותו ואומר לו מה שראיתי משליח האל. שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אז הלכתי וכשהגעתי לביתו שמעתי את הזאב, ונאמר שהוא מת . ואבן סירין בא לאיש שלא מואשם בדתו, חרד, והוא אמר שראיתי אתמול בשינה, כאילו הנחתי את רגלי על פני שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . הוא אמר לו: ~ישבת אתמול עם רוחות הרפאים שלך?~ הוא אמר שכן, הוא אמר, אז הוא הוריד אותם , אז הוא הוריד אותם ומתחת לאחת מרגליו הייתה עליו דרהם, מוחמד, שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום ….

…ומי שראה שהוא הופך למלך מהמלכים או מהסולטנים, הוא הגיע לסבתא בעולם הזה עם השחתה של הדת, ונאמר שמי שראה את זה ולא היה ראוי לו נפטר במהירות, וכמו כן אם הוא היה חולה מעיד על מותו, מכיוון שמי שנפטר אין סמכות על אנשים, כמו שהמלך אינו מרצה עליו . אם הוא ראה זאת, שוחרר עבד ….

…התנור בחלום מציין את סגן המלך עליו נגבה הכסף, והוא זה שנפטר ממנו . התנור הוא בכל מקרה דבר נהדר, כך שמי שיראה שהוא בונה תנור, הוא יזכה בסמכות ובסמכות ….

…ורד הוא בחלום אדם עם כבוד, או הופעת נעדר . ומי שראה שקצר תגובה קיבל כבוד ואהבה . מי שקוטף ורד לבן מקבל אישה אדוקה, ואם הוא קוטף ורד אדום הוא מקבל אישה דקיקה, ומי שמריח ורד צהוב מקבל אישה חולה . ורדים רבים התקבלו . ונאמר : ורד מציין אישה שעוזבת או מתה, או סחר שנפטר, או שמחה שלא נמשכת . מי שראה זר על ראשו והיה בפרישה, יתחתן . והשושנים מעידות על חסד הזיכרון . שמן ורדים מעיד על אינטליגנציה, בהירות תודעה, קרבה לאנשים ורכות הצד . והשושנה מעידה על שמחה והנאה . ונאמר : הוורדים הם הגעתו של מטייל או הגעתו של ספר, וורד אם עץו כרות הוא דאגה ועצב . ולקטוף ורדים זה תענוג . הוורדים הצהובים עשויים לציין מחלה, האדום את היופי והקישוט, הלבן עבור הדירה, והאדום את הדינרים . ראה גם צוות שחקנים ….

…דירהם : דירהם של סוס הוא דת, ידע והגשמה של צורך או תפילה, והטהור הוא המינימום של החזון איש ויחסו בכל יום ראשון לנאמנות והישרדות הרווחים והאמון . אל-סאהח ובלבולו על אדם ששומע את דברי האמת . ומספרם הוא מספר פעולות הצדק מפני שכתוב עליו אין אל אלא אלוהים ומוחמד הוא שליח האל, והמעשים לא הושלמו ללא זכרו של אלוהים אדירים . אם אדם יראה זאת, אז עניין הדת והעולם יתגשם עבורו. אם הוא רואה איתו פרק רחב ויפה, אז זו דת, ואם הוא אחד מילדי העולם הזה הוא יקבל עולם רחב ופרנסה טובה . ואם אישה בהריון ילדה ילד טוב . והדירהם הרבים אם נגרם עליו עדות הוא הרבה יותר טוב משמחה והנאה, ואם הוא רואה שיש לו דרהם טוב ובריא על האדם, אז יש לו תעודה נכונה, ואם הוא מבקש ממנו את זה, ואז הוא מבקש ממנו עדות, ולכן חזרתו היא עדות של אמת ובריאות. ובכן, הוא מייעץ לאנשים בורים ולא מקבל אותו . הדירמות המנופחות הן הונאה, שקרים, מחלוקת ובגידה בחיים, או ביצוע חטאים גדולים בהם אין כיתוב במילים שאינן מכילות אדיקות . ואשר נחקק על ידי צור, כפירה בדת ובחוסר מוסריות, והיריבות המופסקת אינה פוסקת, ונאמר שהמאמר מנותק . לקחת את זה טוב יותר מאשר לשלם את זה כי הם שילמו את זה. אם הוא גונב דירהם ונותן אותו בצדקה, אז הוא מספר את מה שהוא לא יכול לשמוע . אם הוא רואה עשרה דרהם איתו, אז חמש הופכת למחסור בכסף שלו, ואם הוא רואה חמש, זה הופך לעשר, ומכפיל את כספו . חלקם אמרו כי הדראמות שבחזון הם עדות לרוע, וכל מה שנחתם עם המסילה, והנאמר כי הדירמות מצביעות על דברים תכופים של דברים אצילים, ועל הדירהם נאמר מילים וטיעונים אם הם בולטים, אם נותנים את החולות בצרור או שקית, הם הופקדו בסתר . אולי דירהם אחד היה ילד, והכסף היה רע וקשה, ודהרם הסוסים היה מילים טובות, והדירהם הרעים היו מילים רעות. נאמר שאיש בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו יש לי שני דינרים, אז ביקשתי אותם והוא אמר : תראה, איבדתי משהו מהספרים שלך . הוא אמר, והסתכלתי אם איבדתי שני ויכוחים . ומסופר שאדם בא אל הנביא, יהי עליו תפילת ה 'ושלום, ואמר : ראיתי כאילו פגעתי בעשרים וארבעה דינרים, שנספרו לכולם, ומצאתי רק ארבעה מתוך אותם . הוא אמר : אתה מתפלל לבד ומתגעגע לקהילות . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו פגעתי בדרהם כקסראוי, אז הוא אמר : אתה תשיג טוב, אבל הוא לא נגע בזה עד שהוא נהנה ממנו . ואז בא אחר ואמר : ראיתי כאילו ירהתי בדרהם ערבי . הוא אמר לו שאתה מכה . אז הוכח לו שהוא פגע במאה קשר . נאמר לאבן סירין איך אתה יודע את זה? הוא אמר : לקאסראווי יש מלך וכתר, ועל הערבי להכות בדרהם הזה . ועוד בא ואמר : ראיתי כאילו אני מכה בדרהאם . הוא אמר, אתה מרגיש? הוא אמר שכן . והוא ראה אדם כאילו הניח דירהם מתחת לרגלו, אז הוא סיפר את חזונותיו במעבר חצייה . הוא אמר, ~ אתה – אתה תפנה מחובות .~ איש החזון היה מבועת ונעמד, והוא התכוון לג'יהאד למסור את דתו. כאשר שתי הקבוצות ראו את משפחת כופריו, הוא הוכה בצבעי הייסורים עד שנפטר מדתו, והראיה לכפירתו היא דריכתו על שמו של האל הכל יכול . איש אחר בא ואמר : כאילו רמסתי את פניו של הנביא, תפילת ה 'ושלום עליו ברגליים. אבן סירין אמר לו : ~ קצת אתמול ופחד ממך ברגל שלך?~ הוא אמר שכן . הוא אמר, תוריד את זה . אז הוא הסיר את זה, ונפל ממנו דירה, שעליו שם אלוהים ושם שליח האל ….

…מספר מאה ושלושים 130: תקופת ההמתנה לבעלה שנפטר

…מה לגבי ראיית המתים, האם יש לכך הסבר מעשי, והאם יכולות רוח החיים ונשמות המתים להתכנס? ת : החוקרים הוכיחו סוג זה של חזון, וחלקם ראו בכך סוג של חזון צודק או נכון. אבן אל-קיים אמר (אל- רוואה _ עמ '63) לחזון הנכון יש קטעים : אחד מהם הוא : השראה שאלוהים, תהילה לו, מטיל בלב המשרת, וביניהם : המפגש עם נפשו של הנרדם עם נשמות המתים ממשפחתו וקרוביו, חבריו ואחרים, כולל : עליית נשמתו לאלוהים, התהילה לו, ונאומה אליו, כולל : נשמתו נכנסת לגן עדן ועדה לכך , וכולי. מפגש הרוחות החיות והמתים הוא אחד מסוגי החזונות האמיתיים שיש לאנשים מאותו סוג חושני . הוכחה לפסוק זה : ( אלוהים ימות כשמותה ואלו לא היו בחלומה על ידי בחינת ההוצאה על ידי המוות ושלח את האחר ללא הגבלת זמן בסימנים למי שמשקף ..) [ קליקות : 42] זה היש משמעות הפסוק, כי אלוהים מסתיים חייהם של המשרתים ידי לקיחת נשמתם בסוף חייהם (ואת אחד שלא למות בשנתה ) כלומר בזמן שינה שומר אותו מלפעול כאילו היה דבר שנתפס, אז מי שנידון למוות בזמן השינה לוקח אותו בזמן השינה, והוא שולח את השני שלא נידון למוות, כך שבעליו חי עד סוף ימיו . אבן עבאס ופרשנים אחרים אמרו : נשמות החיים והמתים נפגשות בחלום, ולכן הן מתוודעות למה שאלוהים רוצה מהם. אם כולם רוצים לחזור לגופות, אלוהים תפס עמו את נשמות המתים ושולח נשמות לגופם . ( אבו בכר אלג'זארי – עמ ' 1124) אז מוות אמיתי נקרא מוות גדול, ומוות שינה נקרא מוות קל, והשליח, שלום וברכות ה' עליו, כשהוא התעורר משנתו היה אומר : ( השבח לאלוהים, שלפעמים אחרי שהוא הרג אותנו ואליו הוא תחיית המתים ) , אז הוא כינה מוות שינה . והוא היה עד לכך מהסונה, כלומר, נשמה אוחזת במה ששני השייחים הכינו מחדית התפילה לפני השינה. הוא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, אמר : (( אם אחד מכם ילך למיטתו, שיתנער ממיטתו בתוך רעלה, אז הוא לא יודע מה השאיר אותו מאחוריו, ואז הוא אומר : ב שמך אדוני שמתי את הצד שלי ואיתך אני מעלה אותו אם החזקתי את עצמי, אז רחם עליה, ואם אני שולח אותה, אני אשמור את זה עם מה שאתה משמר את עבדיך הצדיקים )). והעד בלכידת הנפש בחלום ובשליחתה, ומכיוון שמשהו מוזכר, הוא היה אחד מאלה שהתפרסמו בצייתנות, תפילה, צום וצדקה, כשהוא מתלונן תמיד על חוסר ראייתו של אביו שנפטר, עם מוניטין רב כשראה את המתים ואת תנאיהם, ורבים מהקרובים אליו נשאלו על מתיהם, והוא נדהם מכך שלא ראה אותו לאביו, ופעם אחת פגשתי אותו בשמחה, נלהב ושמח, ואומר אילו תכונות טובות אתה רוצה לגבי מצבו, ולפני שאני שואל אותו על אושרו, הוא מיהר אליי כאילו גילה את שאלתי באומרו, ראיתי את אבי אתמול, ראיתי את אבי אתמול, והוא אמר לי את חזונותיו, אז אמרתי לו : טוב, ראיתי קובט מרושע ברוך השם, ברוך השם החזון הזה טוב יותר עבורך, ואלוהים יועיל לאביך אלוהים ורווה למעמדך, אז Nhspk אלוהים Hsepk אנחנו לא ממליצים לאל אחד, (זה הוסכם על הסונים שההרוגים מרוויחים מחיפוש אחר שכן orhoods, Bdaaihm and Astgfaarham them, צדקה, צום וקריאת קוראן ויצירות אחרות, פרק זה מדבר בהסבר על הדוקטרינה טהאהאווי סימן אבן אבי עז הנפי עמ '. 115 ואילך. ) בכה הרבה על חמד אלוהים ובקש סליחה, הוכיח כי נשמות המתים במסטקרה המשתנה באיזור הוא הפער הגדול ביותר, חוסר ההתאמה : חייהם של הרוחות העיליות הגבוהות ביותר אלונבה A, כולל : רוחות בגידולי עופות ירוקים כמו חלק של השהידים, וחלקם כלואים בשער השמים, וחלקם נעולים בקברם, וחלקם הם המטה של ​​שער השמיים, וחלקם נעולים באדמה שנשמתם לא עלה לגבוה ביותר, ובספר הרוח אבן אל-קיים דאג לחקירות כאלה…

…ומי שרואה שנפטר אומן, זה מעיד על דיכאון מלאכתו ….

…מי שרואה שהוא מתחתן עם אישה מתה ונכנס איתה, אז הוא מנצל חומר שנפטר שהוא שולל, והוא בעניינים כמו היופי של אותה אישה, ואם הוא לא נכנס אליה או שולל אותה , אז הניצחון שלו בעניין הזה הוא בלי מה שהיה נכנס איתו ….

…גנרל מי שרואה בחלום שיש לו חטיבה בשבילו, ואם הוא ראוי לו, אז הוא רואה טוב, אחרת יש לו מוניטין . ומי שראה חטיבה והיה לו מריבה, הוא לא היה עושה את זה . ומי שראה בידו חנית ובה גנרל מת במהירות או שנפטר בן . אם הגנרל ראה בית בו מת אדם . ומי שרואה שהוא נושא פריט אז הוא אישה, ואם הפריט אדום אז האישה רעה, ואם הוא לבן אז האישה טובה, ואם הוא שחור אז אישה מקעקעת, ואם היא צבעונית ואז אישה לא מוסרית . ומי שיראה שמקבלים חטיבה, וחטיבות ודגלים הולכים בין ידיו, הוא יקבל סמכות ובעל מעמד טוב . החטיבות הן פונקציה של מלכים ונסיכים . שופטים וחוקרים . ראה גם את הבאנר ….

…עפיפון הוא בחלום מלך סרק, בעל קוצים חזקים, צנוע, חשוך ובעל יכולת, בשל חומרת טובתו, קרבתו לקרקע במעופו, וחוסר טעותו בצידו . מי שיש לו עפיפון וצוד איתו, אז הוא יפגע ברכוש או בכסף . ומי שרואה שהוא היכה עפיפון בר שאינו דגים איתו, אינו מציית לו, והוא רואה כאילו הוא אוחז בידו, אז הוא ידביק ילד צעיר, והוא לא מגיע לכמות הגברים עד שהוא מלך . אם הוא רואה שהעפיפון נעלם ממנו במקרה זה, אז הילד נולד מת, או שזה רק זמן קצר עד שהוא מת, והגוזלים שלה הם בנים והנקבות שלה הן נשים מקבוצת אנשים, וה האחת היא אשה שבוגדת ואינה מבזה, ואינה מסתירה . והבלבול מציין גנבים בגניבה וחסימה של הכביש בחשאי, ומעיד על שולל שולל שמסתיר טוב מאלה שמתיידדים איתם . הקשקוש מעיד על מלחמה ולחימה . זה מציין את הגבר המכובד או את האישה הנואפת ….

…ירושלים מי שרואה בחלום שהוא התפלל בירושלים, יורש ירושה או אוחז בצדקות . הוא הרגיש שהוא התפלל לכיוון שזה לבצע את חג'ג ' . אם ראה שהוא מדליק מנורה בירושלים, הוא נפצע בחלק מילדיו, או שהיה לו מחסור בבנו, עליו למלא זאת ….

…ומי שיראה שהוא נמצא בדוכן המדבר מדע או דרשות, יהיה לו שיא של כבוד וכבוד, ואם הוא יראה שהוא נפל ממנו, זה יקרה לו נגד זה. ומי שרואה שהוא בדוכן בזמן שהוא מדבר בצורה לא מתאימה, אז הוא מפורסם בחטאים ועשוי להצלבה. תחתיו הצביע על הבנה וערך גבוה ומעמד גבוה עם הסולטאן, וכסף וחסד נופלים מדרגתו, על ידי מוות או אחר, ונאמר כי מי שראה שהוא על הדוכן אם הוא מלומד לעיל. את עמדתו, ואם היה בור, הוא היה אוחז בגניבה ונצלב, ומי שראה שהוא ישן על דוכן, אז הוא קרוב לסולטן וביטחון מצדו ונאמר שחיתות בדת או באלה תסתור באנשים…

…נאמר שמי שרואה שהוא אוחז בפרה שבראשה או במלך שלה באופן כללי, אז הוא יתחתן עם אישה בעלת אופי ודת ….

…רצועה – דרקיון : אם הוא אוחז בה, זה מעיד על כניעתה וצייתנותה המלאה של האישה, וזה עשוי להצביע על שליטה בתפקיד ….

…הכרובית היא בחלום אדם כפרי שיש בו עוצמה . אם הוא רואה שהוא אוחז בכרובית, הוא מבקש חוב שהוא לא מממש ….

…וג'אבר אל-מג'ריבי אמר שמי שרואה שהוא על הדוכן, אם הוא היה מדען מעל קומתו, ואם הוא היה בור, הוא היה אוחז בגניבה ונצלב ….

…באשר ל'אוורה ' : הופעתה היא תקיפה מגונה וקולחת מצד האויבים, שנמצאת בין הטבור לברך . מי שיראה שהתחיל אותם או גילה אותם בבגדיו או בחלקם, יופיע ממנו על פי מה שהופיע מהם . ואם יש בו דבר קטן שמסתיר אותו במיוחד, אז הוא עלול להיפשט בעניין בזהירות . אם זה מעיד על חוב, הוא מגיע לסכום שאינו משוא פנים בדת ובטוב . ואם זה היה בחטא, אז בחטאו הוא הגיע לסכום שהוא עובר . מי שלא מכיר בשנתו את הכחשת הדת או את חטאו, והמקום בו הוא חשוף הוא כמו השוק או בקרב הציבור, והחלק הפרטי בולט, הוא יראה זאת במו עיניו, כאילו הוא מתבייש בזה, ויש עליו כמה מבגדיו, והוא לא רואה שום דבר שמעיד על מעשי הצדק, כי הוא מעליב את כיסויו, ולא טוב בו . אם הופשטו ממנו מה שתיארה, והוא לא ראה את העירום בולט, והוא לא התעקש להתבייש בזה, ולא היה עליו שום דבר בבגדיו, אז הוא בטוח מפני משהו שהוא נמצא בו מצוקה, אם הוא חולה, אלוהים רפא, ואם הוא חייב שמילא את חובו, ואם הוא חושש מביטחון, אם אין לו בגדים עליו, הוא נופל מהתקווה של מי התחנן בפניו, או שהוא מבודד מהסמכות בה הוא נמצא, או שהוא מפר עניין שהוא אוחז בו . וכל זה אם ה~אווה ~שלו גלוי בבירור, והוא דומה למי שמתבייש בכך . אם העירום אינו נראה לעין, והוא לא מתבייש בכך, הרי העברת מצבו שתואר מעידה על מצב של ביטחון, ואף אויב לא יוקיע אותו, ברוך השם ….

…יד אם אתה רואה ידיים יפות בחלום שלך, אז תיהנה ממעמד מיוחס גדול ותעלה במהירות במקצועך, אך ידיים מכוערות ומעוותות מעידות על עוני ואכזבות . אם אתה רואה על זה דם, זה מעיד על ביקורת לא הוגנת והסגר מצד בני משפחתך . אם יש לך יד פצועה, מישהו יצליח להגיע למה שאתה נאבק קשה להגיע אליו . אם אתה רואה יד מופרדת, משמעות הדבר היא חיים בודדים, כלומר אנשים לא יצליחו להבין את דעותיך ורגשותיך . אם תשרוף את הידיים, תחרוג מגבולות סבירים במאבקך למען עושר ותהילה ותאבד אותם לכך . אם אתה רואה את הידיים שלך מכוסות בשיער, זה מצביע על כך שלא תהפוך לאלמנט מבוסס ומוביל במעגל שלך . אם אתה רואה את הידיים שלך ענקיות, זה מעיד על התקדמות מהירה בענייניך . אם אתה רואה אותם קטנים ממה שהם מקווים . אם אתה רואה את הידיים שלך מוכתמות, זה מצביע על כך שאתה תהיה מקנא ולא צודק בזולת . אם תשטפו ידיים תשתתפו בחגיגת שמחה . אם אישה מעריצה את ידיה בחלום, הדבר מעיד שהיא תזכה ותשמור על כבוד כנה מהגבר אותו אתה מראה לאחרים . אבל אם אתה מעריץ את הידיים של אחרים, אתה תהיה המטרה לגחמותיו של אדם קנאי . אם גבר אוחז בידיה, היא תימשך לאסוציאציות אסורות . אם תיתן לאחרים לנשק את ידיה, היא תאחל לרכילות שעסוקה במוניטין שלה. אם היא תטפל באש מבלי לשרוף את ידיה, היא תעלה למצב גבוה ולעמדות פיקוד . אם אתה חולם שהידיים שלך קשורות, המשמעות היא שאתה תיכנס לקשיים ועל ידי שחרורם תאלץ אחרים להיכנע לפקודות שלך ….

…כושי אם חלמת שראית כושי עומד בגינה הירוקה שלך, המשמעות היא שענן של עצב ובעיות יעטוף אותך לתקופה מסוימת, גם אם עתידך הנראה לעין מלא בשמחות, טובות ותענוגות . אם חלמת שראית כושי עם גוף ענק, אז זה מנבא שיש מישהו שמתחרה איתך מבחינת עבודה וחיבה . אם אתה חולם שאתה בבעיה עם כושי, המשמעות היא חוסר היכולת שלך להתגבר על הנסיבות הסובבות אותך, כמו גם את האכזבה שלך ואומללותך . אם בחורה חולמת על כושי, המשמעות היא שהיא נאלצת לעבוד כדי לפרנס את עצמה, או שהיא תיכשל באהבתה . לראות ילדי כושים בחלום מעיד על התרחשותם של כמה טלטלות שייעלמו בקרוב . אם ילדה חולמת שכושי אוחז בה, פירוש הדבר שהיא מחויבת לעשות הרבה פעולות שהיא שונאת וכי היא תריב עם חברתה הטובה ביותר . אם אתה חולם לראות כושי זקן, זה מצביע על כך שיש לך מחלה . אם אתה רואה כושי עירום, פירוש הדבר של עצב וייאוש כתוצאה מרמאות ובגידה של אחרים כלפיך. האויבים יפגעו בך כיוון שתקבל חדשות עצובות מהנעדרים . אם אתה רואה כושי טוב במקום שבו אתה לא מצפה לראות אותו, זה אומר בגידה על ידי מישהו שאתה סומך עליו . אתה תיעלב מהתנהגותם של כמה מעובדיך ועובדיך . אם אתה חולם שאתה מטיף ודורש בקבוצה שחורה, זה אומר להזהיר אותך שעליך לשים לב לתחומי העניין שלך שחברים כוזבים פועלים לפגוע בהם . אם בחלום אתה שומע הטפה כושית, פירוש הדבר שתסבול דאגה ותדאג בענייניך הכספיים, והעובדים שלך יגרמו לך לבעיות ….

…באשר לעין : החוב והתובנה של האיש שבעזרתם הוא יכול לראות הדרכה ואשליה . אם הוא רואה עיניים רבות בגופו, הוא מצביע על עלייה בטובתו ובדתו . אם הוא רואה שקיבתו התפצלה והוא רואה עיניים בבטנו, הרי שהוא כופר, כי אלוהים אדירים אמר : ~ אלוהים לא עשה אדם משני לבבות בבטנו .~ אם הוא רואה בעיניו עיניו של אדם מוזר אחר, לא ידוע, הראייה שלו מצביעה על כך שעיניו נעלמו, ומישהו אחר ידריך אותו בדרך . אם ידוע על האיש, אז החולם יתחתן עם בתו, והיא תיטיב איתו . אם ראה שעיניו נעלמו, ילדיו מתו, ומי שראה שהוא עיניים עיוורות בזמן שהוא מנוכר, הוא ציין את מידת גלותו עד שמת . אם היה רואה כאילו עיניו מברזל, הוא היה חרד מאוד שיוביל להרס כיסויו . אם הוא יראה שפקח את עיניו לגבר, הוא יבדוק את העניין שלו ויעזור לו . ואם הוא רואה כאילו ראה אותו רשע, אז הוא שונא אותו, ואם הוא רואה כאילו הוא שומע בעין ומסתכל באוזן, אז הוא מסיע את משפחתו ואת בתו לחטוא . ומי שרואה על כף ידו עין של אדם או עין של בהמה, יינתן לו כסף בעין . ומי שרואה כאילו הסתכל בעין והוא אוהב את זה ומחא כפיים, אז הוא עושה משהו שפוגע בדתו . ודת עין שחורה . כפירה כחולה-אל, ואל-שהלה מפרה דת . וירוק הוא דת שסותרת דתות . אם הוא רואה עין או עיניים בלבו, אז הוא טוב בדת ככל שהוא קל . אם היה רואה שהוא מבצע זנות בעין, הוא היה מסתכל על נשים . אם הוא רואה שעיניו שזופות, אז הוא מסתכל בחשדנות באשת חברו, חדות הראייה טובה לכל האנשים, וכל מי שיש לו ילדים ורואה חזון זה מעיד על כך שהם חולים, כי ילדים הם כמו העיניים אהובים . אל-חג'ג 'בן יוסף ראה כאילו עיניו נפלו לחיקו, אז אחיו מוחמד ובנו מוחמד התאבלו עליו . חלק מהיהודים ראו נערה שפחה בשמיים או נערה שפחה, ולכן הוא סיפר את חזונותיו על ברהמי, והוא אמר: ~זה יפגע בכסף מהסחר .~ אם יצרן יראה זאת, יהיה לו כסף מהייצור שלו . והריסים : בפרשנות והגנה על הדת . כי זה חזק יותר לעיניים מאשר לגבות . נאמר כי צדק ושחיתות הם בגלל הילד והכסף . אם הוא רואה ששולי עיניו רבים וטובים, אז דתו אינה ניתנת לפגיעה . אם הוא רואה כאילו הוא יושב בצל שולי עיניו, אם הוא בעל דת וידע, אז הוא חי בצל דתו . אם הוא הבעלים של עולם, אז הוא לוקח כסף של אנשים ומסתיר, ואם הוא רואה כאילו אין לו סלסול בעיניו, אז הוא מבזבז את שאריות הדת . אם אדם קטף אותו, אז אויבו מייעץ לו בדתו . אם הוא רואה כאילו שיערו לבן, הדבר מעיד על מחלה הפוגעת בו מהראש, העיניים, האוזניים או הטוחנת . מסופר שאדם בא לאבן סירין, ואמר : ראיתי כאילו אני אוחז בזקן והלוותי אותו עד שמגרתי אותו . הוא אמר : אתה אוכל את ירושת דודך, ואין לו יורש מלבדך. אם אתה אוכל מזה משהו, אתה יורש עד כדי כך . ומי שראה שזקנו לבן, מבריק, הוא היה זוכה לגאווה בפניה, בשמה ובזיכרון הארץ, כיוון שזקנו של אברהם, עליו השלום, היה לבן . אם הוא רואה שהיא זר, אז הוא מכה בפניו ובכבודו . אם הוא רואה שהוא כהה וטוב יותר ממה שהיה בערות, והוא שחור בערות, אז זה מכה ביוקרה, גאווה, כבוד ויופי . אם הוא רואה שהוא אפור ועדיין יש משהו שחור, אז הוא מכובד . אם לא יישאר דבר משחורו, אז הוא יחסר וילך לקראתו . ואבן סירין בא לאיש ואמר : ראיתי שזקני לבן, ואני מלבין אותו כך שהפיגמנט אינו מחובר אליו, והאיש היה צעיר עם זקן שחור, ולכן אמר : לבן הוא חוסר ברכוש שלך ואתה רוצה לכסות אותו, והוא ידע על כך . הוא אמר : אושרר ….

…ומי שרואה שידו הפכה לידו של שליט, הוא יזכה בסמכות וירוץ על ידיו כמו מה שקרה בידי אותו סולטאן, בין אם הוא היה צדיק ובין אם עוול לו ….

…והראש הוא על חנית או עץ של ראשי בכיר, ומי שרואה את זה כאילו אחד מראשי האנשים נמצא בכלי עם דם עליו, הרי הוא אדם ראשי ששוכב לו . וכל מי שראה שצווארו הוכה וראשו הפנה ממנו, אם הוא היה חולה, הוא יירפא, או שהוא היה בחובות, או שהוא הסדיר את חובו, או אם חג'ג היה נחוץ . ואם הוא היה במצוקה או במלחמה, יהיה לו הקלה, ואם הוא ידע מי פגע בו, זה יקרה בידי מי שהכה אותו, ואם זה שהיכה אותו היה ילד שלא ובכל זאת הגיע לגיל ההתבגרות, אז זו ההקלה וההקלה שלו ממה שהוא נמצא ממצוקה או מחלה, וזה מותו במקרה הזה . כמו כן, אם הוא רואה בזמן שהוא חולה, מחלתו התארכה, חטאיו נפלו ממנו, או שהוא ידוע בטובתו, אז הוא יפגוש את אלוהים במצב הטוב ביותר וישחרר אותו . כך גם לגבי האישה שילדה, והחולה שהופסק, או כל מי שנמצא בים של האויב, ומה שמעידים עדות . אם הוא רואה את הצוואר מוכה על ידי מישהו שאין לו מצוקה או משהו ממה שתיארת, אז מה שיש בו אושר מנותק, והוא מופרד ממנו על ידי חלוקת מנהיגו, וסמכותו היא הוסר ממנו, ומצבו משתנה בכל ענייניו ….

…מי שרואה שהוא מלא, אז זה מתפרש בשתי דרכים : עוקץ ומשנה את הגוף, וחזונותיו נאמרו לסוחר המעידים על כנותו. אם משהו יוצא ממנו בידי צעיר, אז הוא מפיץ את סודו לאויבו, וזה עלול לקרות ואז הוא הולך ….

…ובנוגע לזקן : מי שרואה שהוא התארך מדי, חזונותיו מעידים על חוב ומצוקה . אם זה נמשך עד שהוא נופל על הקרקע, זה מעיד על מוות, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ממנו בראנו אותך, ובו נחזיר אותך .~ אם זה נמשך עד שנדבק לבטנו, הוא הכה כסף ואת הפרצוף שבעזרתו הוא יתעייף כמו שהיה על בטנו . אם היה רואה שאורכו מדד טוב, היה מרוויח כסף, כבוד וחיים טובים . ונאמר שאם הוא הוארך עד שהגיע לטבור, זה הצביע על כך שהוא לא מציית לאלוהים . אם ראה שדפנותיו ארוכות ללא מותניו, אז היה מקבל כסף שאחרים ייהנו ממנו, ואבן סירין בא אל אדם ואמר : ראיתי שזקני מגיע לטבור שלי, והסתכלתי עליו . הוא אמר : אתה מואזין שמתבונן בתפקיד השכנים . אין לשבח את הזקן בפירושו של הנער שאינו מבוגר, ואם הוא רואה שלקח זקן זולתו בידו ומשך אותו, אז הוא יורש את כספו ואוכל אותו . אובדן הזקן אם הוא לא גדל מהווה עדות לקלות ולחיסול החוב והנרתיק . ואם ירידתו גדולה יותר, הדבר מעיד על השפלה וכסף ויוקרה . אם הוא רואה כאילו כרית מדברת עם אשתו, עניינו מבולבל מגורלו, והוא מפריד בינו לבין יקיריו, מכיוון שהשטן, אלוהים קילל אותו, דיבר אל חוה בצורה של קוסמטיקה . ושחור השיער של הזקן מעיד על מחלק אם היה כהה, כך שאם היה מושחר לירוק, הוא ירוויח הרבה רכוש וכסף, אבל הוא היה עריץ, כי זה מאפיין את זקנו של פרעה . הצהבהבה שלה היא סימן לעוני ומחסור, והאדום הוא סימן לאדיקות . ואם ראה שלקח את זקנו ושערו פזור בידו . הוא תפס אותו ולא השליך אותו אליו כי כסף הולך מידו ואז חוזר אליו. אם הוא רואה כאילו זרק אותו, הכסף נעלם ממנו והוא לא מוחזר אליו . שיער שפם מוגבר הוא מתעב . והשלמות שלו ראויה לשבח, והפרשנות של מריטת הזקן לאיש העשיר היא הפזרנות שלו בכספו, ועבור העניים מעיד על כך ששני אנשים נפגשים אותו יחד, ומעיד שהוא לווה מאדם משהו ומלווה אותו לאחר. . וגילוח הזקן, הכספי והיוקרה הולכים . אם הוא רואה כאילו חתך את זקנו את מה שנשאר מאחיזתו, אז הוא משלם לזכאת על כספו . ושערות אפורות בזקן וכבוד ויוקרה . המוגלובין : לסטר, אם Hb Balhina, הצביע מחויבותו לשנה . אם היה רואה כאילו גילח את ראשו ללא זקנו, היה שומר על סוד הבוס שלו . אם הוא רואה כאילו הוא פגע בכולם, אז הוא שואף להסתיר את עוניו, והוא מחפש את הגורל עם העם . ואם השירה תקבל את הפיגמנטציה שלה, אז היא תחזור לכיוונה ולא תישאר הרבה . אם הוא רואה שהוא מת מרוב בוץ או טיח, אז הוא מבקש חנויות ועניינו ידוע . זקן של אישה מעיד שהיא לעולם לא יולדת, ונאמר שזה מעיד על מחלתה. נאמר שזה התפרש כהגדלת כספי בעלה ובנה וכבוד בנה, ונאמר שאם היא נישאה, היא הצביעה על נסיגת בעלה . אם היא תראה שהיא בהריון, היא תלד בן וענייניו יתגשמו . ונאמר שמי שיש לו זקן ארוך והרבה שיער יהיה לו חיים ארוכים ויותר כסף . ונאמר שמשהו המתרחש לפני זמנו מעיד על רוע, כמו למשל כאשר בנים גברים רואים זקן או לבן בתחושה, ולנערות צעירות יש חתונה או בן . כמו כן, כל מה שהוא מחוץ לתקופתו למעט דיבור, כי דיבור הוא מדריך טוב, כי האדם הוא מטבעו בעל חיים מדבר . אם צעיר שטרם הגיע לחלום רואה שיש לו זקן, אז הוא מת ולא מגיע לחלום, וזאת מכיוון שהזמן הקדים שהיה צריך להיות לו זקן . אם הילד לא רחוק מזמן צמח הזקן, הרי שזו עדות לכך שהוא לבד ועושה את שלו . ומסופר שאדם בא לאבן סירין, ואמר : ראיתי כאילו הזקן שלי מתארך וסבלאי לא התארך, אז הוא אמר : אתה מכה בכסף שאחרים יכולים לברך עליו . והוו הוא עזרתו של האיש שמתהדר בו וחי איתו בקרב האנשים, אז מה שהוא ראה בו קרה אז הוא פירש את זה כמו שציינת . ומי שרואה מחצית מזקנו מגולח, אז הוא חסר והוא הולך לקראתו, כך שאם גילח אותו צעיר לא ידוע, הוא הלך לעבר ידו של אויב שהכיר, או את שמו או את מקבילו . אם שייח 'מגלח אותו, אז הוא הולך עם הגבול המשוער שלו, ואם זה לא ידוע, אז הוא הולך לכיוונו בידי ראש מנצל מדכא, שאין לו בסיס, ואם הוא רואה שהוא מנותק, אז צריך לחתוך אותו מכספו וללכת מצידו באותה מידה שהוא חותך מזקנו . אם הוא רואה שהם טסו, אז הוא הולך למשפחתו והיכולת שלו היא מכספו . גילוח קל יותר ממריטה, ומריטה עשויה להיות טובה לחלק מענייניו אם הפנים אינם חשדניים, אך הטוב הזה קשה לו ….