…מי שיראה שהוא אוכל לחם בלי בני אדם, הוא יחלה לבד וימות לבד . ונאמר : לחם שאינו מבושל מעיד על חום גבוה, משום שהוא חוזר להכניסו לאש לבישול . ואמרו שהדיאלוג לחם חם, המצביע על הילד . ואוכלים את לחם הלחם יכולת לחיות . נאמר כי עדינות הלחם קיצרה את חייו . ונאמר כי הטורטיות שהופקו מהלחם נראו רווחיות קטנה . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו יש לי שני שבבים ביד לאכול אחד מאלה ומאלה . הוא אמר : אתה אדם שמפגיש את שתי האחיות ….

…לסיכום ספר זה ובתגובה לרצונם של רבים, אלה דוגמאות למה שהבעתי מחזיונותיי : רצונות רבים הגיעו וביקשו ממני להזכיר חלק מהחזונות שהבעתי ואז הם התגשמו והייתי רוצה כאן לא לאכזב את אלה שמחזיקים בבקשות האלה, אבל אני גם רוצה להבהיר משהו שאני מתלהב מסודות. לכן, לא אזכיר את שמות אנשי החזון, וגם לא אזכיר את החזונות שבהם עשויים להיות דברים מאוד מיוחדים, למשל, ואני מתנצל מראש בפני כל מי שקרא נושא זה והתנגד לו בקרב אנשי החזון עצמם . 1 / שואלת אמרה שדודתה רואה שיש עליה צמידי זהב, והטרידה אותה, אז אמרתי לה : אם אתה מאמין לחזון שלך, זה יכול להיות זיהום פשוט בצינור הנשימה וזה יתרפא בעזרת ה ' . והיא אמרה, תהילה לאלוהים, באמת יש לי טרכאיטיס, שאלוהים יגמל אותך . 2 / מתקשר אמר שאני רואה אדם שאני מכיר דופק בדלת . אז אמרתי, איך קוראים לו? מוחמד אל-וואהאיבי אמר, אמרתי שברוך השם יהיה לו בן, אז הוא אמר, היה לי חסד האל. אמרתי : קראתי לו מוחמד? הוא אמר שכן, אז אני מודה לאלוהים . 3 / אחד השואלים אמר לי שאני רואה שאני ציד עזים, או ברווזים, אז אמרתי ברוך השם שהיא תציע לילדה טובה, ואביה יהיה מוזיאן. הוא מספר לי אחר כך, כשרציתי להתעסק, הלכתי ומצאתי גבר שמסוגל לקרוא לתפילה במסגד השכונתי בו מתגוררת הילדה, ולכן הוא אביה של הבת . 4 / שואל אמר לי שראיתי שאני אשלם כיסא למלך פאהד – שאלוהים יברך את חייו – אז אמרתי שאתה מועסק עם עבודה עם משכורת כזו ואחרת, היא אומרת, ומהמשנה הבאה ביום שהיא התקבלה לעבודה עבור קצת פחות, והיא לא האמינה שהיא תועסק . 5 / רופא אמר לי : בעלי רואה שהוא אף פעם לא יוצא מתחת לרכבו . אמרתי, אתה הולך לנסוע? היא אמרה שכן . אז אמרתי, ברוך השם לאל, למען הבטיחות, אבל אני מקווה לבדוק את המכונית מלמטה, במיוחד את הטור שמסתובב מתחת למכונית, ולא ידעתי את שמה, והיא אמרה לי אחר כך, בעלי נכנס מכונית ומצא פגם במקום שציינת לנו . 6 / אישה אמרה, אני רואה שחתכתי את שערה של בת צעירה שלי, ושיערה מגיע עד לירכיה, אז אמרתי: האם אתה מאלה שמילים על בנות? היא אמרה, ~כן, אז אמרתי, עשה את הסונה בברית מילה, ואל תפחית אותה יותר מהגבול שנקבע .~ 7 / אב התקשר לעלי ואמר שבנו רואה שהטוחנת האחורית שלו פוגעת בו, אז אמרתי שבנך סובל מאכזריותו של המורה למדעים, אז יכולתי לשאול אותו, והוא ענה שכן, אז אמרתי : שבח היה לאלוהים, ראה את המורה, והוא עשה זאת . 8 / אמר לי אדם : אני רואה שאני עולה על הגג בבית, ואני רואה סולם ואני עולה . אמרתי לו שמישהו חוקר ושואל עליך, ואולי פנית לבתו, וכשראיתי אותו לאחר זמן מה, הוא אמר לי שמה שציינתי עליו קרה . 9 / אישה אמרה שראיתי שאני מניקה ילד, וכמות החלב יצאה משדי בכוח ופגעה בקיר . אז אמרתי שאני חושב שיש לך בעיה עם חלב ההורמון, ואתה תתאושש ותיכנס להריון, ברוך השם . היא אמרה זה מה שאתה אומר, תודה לאל . 10 / אדם אמר לי שאני רואה את אחותי ואני רואה את השמש זורחת משקיעה . אמרתי, הבטחתי לה ועזבתי אותה, אז אמלא את מה שהבטחתי לה . הוא אמר, הבטחתי לה לבצע את אומרה ואני לא יכול . 11 / אישה אמרה שאני רואה שאני שוחט כבשה . אז אמרתי שזה נדר שלא מילאת, אז תעשי את זה . והיא אמרה שכן . 12 / אישה אמרה שאני רואה שאני מסתכל על הכעבה והיא נהרסת . אמרתי, 'אתה במדינה מערבית ואתה תמיד חושב לעזוב אותה, אבל אתה לא . היא אמרה זה מה שאתה אומר על ידי אלוהים . 13 / איש התקשר ואמר שאני רואה שאני ציד ציפור חינם וקיבלתי גמל יקר, ועליתי להר ומצאתי אנשים שהציעו לקנות את הציפור, אז אמרתי שהיא לא למכירה, הוא הזכיר את שאר החזון . אז אמרתי שאתה רודף ומתרגל ציד? ואתה אח של אחד הנסיכים, והגשת מענק אדמה והעניין ייצא לך, ואז יש שיציעו לך לקנות אותו, אז תחשוב היטב לפני שאתה מוכר . לדבריו, ~אני אוהב לצוד, ואני יוצא אליו ואני עוקב אחר זמן נדידת הציפורים. הגשתי לאחד הנסיכים בקשה למענק קרקע ולא יצאתי עד עכשיו ~. אז אמרתי, השבח לאל . 14 / אחת המתקשרות ראתה אישה מגיעה אליה, והיא הזכירה את שמה . 15 / איש התקשר אליי ואמר שראיתי את גבריאל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, עף . אז אמרתי: ~האם אתה עובד בעבודה שקשורה לתעופה?~ הוא אמר, ~כן, אני לומד טיסה~, אז אמרתי שסיימתי 600 שעות טיסה ונשארו לך חצי, אז הוא הזכיר מספר בקרוב מאוד, השבח לאל . 16 / רציף: היא אמרה שאני רואה שאני מוציאה מפי שני מיתרים לבנים ושחורים , אז אמרתי לה : לפעמים את באה מהשטן עם אובססיה כלשהי, וספקת לגבי הדת, אז פחד מאלוהים . והיא אמרה, על ידי אלוהים, שלפעמים אני מקפידה על סופר-רמות בנוסף לתפילות החובה, אבל לפעמים אני מקווה ואשאיר הכל עד לתפילה …. אז תתפלל בשבילה שאלוהים יאשר אותם על הדת 17 / אדם אמר : אבי שנפטר בא אלי ואמר לי : אל תשמיד את משואות המסגד, אז אמרתי : כן, אמרתי : אל תעשה את זה, זה לא מותר . 18 / איש אמר לי : אני רואה שאני מקיף ולא שלם . אמרתי : אתה מתכוון להכפיל ולא לעשות את זה? הוא אמר : כן . 19 / שואל התקשר ואמר : אני רואה שאני מסתובב ומוחי לא איתי !! אמרתי : אתה מכיר אדם שלקח את דעתך אבל מתמרן בך , אז היזהר , והיא אמרה : זה מה שאתה אומר , ואלוהים יגמול לך היטב , והנה היתרון של אזהרה על המשמעות הרעה בחזונות מסוימים , והשפעתה על חיי בעליו . 20 / אדם אמר : אני רואה שאני אוכל אורז ויש כאלה שגונבים !! אז אמרתי לו : זה הפרויקט שלך, ואתה אומר את הרעיון של אדם לא ישר . הוא אמר : כן , מה שאמרת קרה . 21 / איש קשר עם תכנית ואמר לי : ראיתי את השמש ואת ירח כדור הארץ, וזה היה לפני החודש הקדוש של הרמדאן , ב 1428 של , אמרתי לו : זהו הבדל בין אנשי החזון , ואת האנשים בחשבון בקביעת כניסת החודש , היו מה קבלתי כמה בהתכתשות בין שני הצדדים ! 22 / גבר אמר לי : ראיתי שהוצאתי גוף גוף מהפה בלי כאב , אז אמרתי : זה ילד שמעצבן אותך , והוא אמר : כן, כלומר . 23 / אישה אמרה : אני רואה נחש בפה של ורד , אז אמרתי : בעלך מבטיח לך ומצליח , ואתה מתפלל בשבילו? היא אמרה : כן , זה מה שאמרתי , אז הזהרתי אותה ופחדתי מאלוהים ….

…ומי שרואה שהוא לא ציית לאדם, עליו השלום, מעיד על שישה מאי ציותו, ונאמר שמי שראה את אדם זה אירוע טוב, ואם הוא רואה שהוא שחט את אדם, הרי זה אי ציות להוריו או מוריו ….

…דניאל אמר שמי שראה שאדם מת נתן לו משהו מאוכל ושתייה ולא אכל אותו, אז הוא מפחית את כספו בכמות זו, ואם הוא אוכל את זה, זה טוב ותועלת, ואם הוא נותן לו משהו מסחורות עולמיות, אז טוב יקרה והתקווה תגיע ….

…ונאמר כי מי שראה שהוא נותן דראמות סוס טרי הוא היה בוכה עליו, ואם ישלם דרהם למישהו, ומי שראה שהוא איבד דרהם או נגנב ממנו, אז הוא יבכה לילדו או יקבל מה הוא שונא בשבילו ….

…ומי שרואה שאדם מת נותן משהו לא ידוע לקבוצה שהוא לא מבין, אז זה משהו שצריך ליידע עליו ….

…ומי שרואה שבני ביתו מתים, הוא סותר אותו, אז הבעלים שלו צריך לעזוב את חברותו ….

…ומי שראה שים מת עומד בינו לבין הכביש, ואם הוא היה נוסע אז הוא ינתק את הכביש, ואולי זה היה חסום על ידי הסולטאן או כאלה ….

…ומי שרואה אדם מת נושא משהו כבד, כלומר על ידי נשיאתו, אז הוא יזכה לחטאים ועקבים כבדים, ואין בו טוב שרואה שהמת רכב על סוסו או מתלבש בחרבו או לובש את בגדיו , וכל זה עשוי להיות אובדן, אשליה או דיכוי ….

…ומי שרואה אדם מת ואנשים מבקשים ממנו לרחוץ ולא למצוא אותו, זה מצביע על כך שאותו מת חטא, ואנשים מפנים אותו לטוב, אבל זה לא משפיע עליו ….

…ומי שרואה אדם מת נשטף במשהו שאינו מותר לכבס, הרי הוא אדם מושחת, והוא מטיף למשהו שאין לו שום משמעות או תועלת, ומוחו אינו מקבל זאת ….

…ומי שרואה סחורה של כל דבר שיש בו דבר מת, בין אם זה אדם או חיה, הסחורה הזו מתקלקלת ומקורה אבוד ….

…ומי שיראה שהוא מת וקיים את תנאי המוות, חייו העולמיים יושחתו ….

…ומי שרואה את זה כאילו מת בזמן שהוא שוכב על עפר או משהו כזה, שהוא במקורות הביטוי, מבטא כסף, אז זה בשביל כסף בכל מקרה ….

…מי שרואה שהוא נשא אדם אחר שאינו רשות ההלוויה, אז הוא עוקב אחרי אדם בעל סמכות ומשיג ממנו צדק, וכל מי שרואה שהוא גילה את קברו של אדם ידוע, הוא יבקש את שיטתו של אותו מת בעולם הזה אם זה ידע או כסף, והוא יקבל ממנו באותה המידה ….

…אל-קירמני אמר, ~מי שיראה שיש לו מת על הגב, הוא ידאג לילדי המתים .~…

…ומי שרואה איל מת, זה מותו של אדם ערבי ענק, וכל מי שרואה איל ששוחט ומחלק את בשרו, יפרש את מותו של אדם גדול ויחלק את כספו ….

…מי שרואה שהוא מת ונישא על מיטה על צווארם ​​של אנשים, אז הוא פוגע בסמכות ומשחית את דתו, כובש גברים ומניח אותם על צווארם, וחסידיו יהיו בכוחו באותה מידה כמו אלה שהלכו בעקבותיהם את הלוויתו, ומקווים שהוא טוב בדתו, אלא אם כן הוא נקבר ….

…ומי שרואה שספר מת התקבל אליו, אז היו חדשות קלות שנראות לאותו מת ….

…ואיסמעיל בן אל-אשאת אמר, ~מי שראה אדם מת עומד בתפילה, זה מעיד שהוא היה הרבה פולחן במהלך חייו ויש תקווה לסליחה, ואולי הוא התרשל בציות .~…

…ומי שרואה שהוא היכה את המתים ואת המת מסתפק בהכאתו מציין את מצבם הטוב של המתים בהמשך ….

…ומי שרואה שהמת ישן, אז הוא ינוח ….

…ומי שרואה שהוא אכל ממוחו של אדם מת, הוא אוכל מכספו עד כדי כך, ואם זה לא ידוע אז הוא יקבל טובת הנאה בכל מקרה ….

…ומי שראה שאדם מת הוא שליט שחי ותופס את מקומו, אז אף אחד מיורשיו לא יזכה לאפוטרופסות ….

…איסמעיל בן אל-אשאת אמר, ~מי שראה שהוא נפגע על ידי אדם מת, ירוויח תועלת עבורו בנסיעה או יחזיר לידיו את מה שאבד ממנו, ואם הוא הכה מת, זה מעיד על עלייה בחובו ובמילוי חובו . ~…

…ומי שרואה שהוא מביא בור מת ומוצא בו אש, אז זה מעיד על כיעורו של דודו של הראיה ועל אזהרתו, ואולי בעל הבור ביצע כפירה והנחיה, כמו גם אם ראה משהו זה מהשרצים ….

** חזון בו נשלח שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . בסמכותו של אל-עבאס בן עבדול-מטאליב, אמר : ראיתי בחלום כאילו שמיה או ירח על כדור הארץ הועלה לשמיים על ידי אשטנט שדד, אז הוא הזכיר כי לנביא, שאלוהים יברך את השם. אותו והעניק לו שלום, והוא אמר : ( זה האחיין שלך ) פירושו שליח האלוהים עליו השלום והברכה . ובקריינות : ראיתי בחלום כאילו האדמה נעה לכיוון השמים באורכים גדולים ….

…ומי שרואה שהוא התגורר במקום בו היה אדם מת, אז הוא מגיע לכמות העניינים הדתיים והעולמיים שלו, ומי שרואה שמקום נפל על זה שבתוכו ואז הרואה בא ומגלה את זה ומוצא אותם מתים , אז זה מרמז על התרחשות המוות בהיבט זה, ואלוהים יודע את הדבר הנכון ….

…ומי שרואה שאדם מת כועס, אז זה מצביע על כך שהוא עשה מצווה ולא פעל לפי רצונו ….

…ומי שרואה שהוא על סוס מת, הוא ייפגע מצער וינצל ממנו ….

הוא הרגיש שהוא קובע הספינה או קנה או נתרם לו או להתחתן Atsry אל הפסוק ~ואת שכניו ~ בפסוק ….

…האם אתה יכול ללמוד ביטוי של חלומות? לחלופין הוא מתנת אלוהים נותן אותה למי שיחפוץ פולחן , כפי שמקובל בקרב המגזר גדול של מעברי הגבול של חלומות , ואנשים ? האם מדובר במדע שניתן לרכוש וללמוד ואז להתקדם בו – על פי כישרונותיו – או שהוא ממשיך ברמה אחת בו כתוצאה מיכולותיו , שלא ניתן לעלות עליהן? האם זו מיראשה שבעליה מנותק , או שמא ספקולציות והנחות , וההנחה מפספסת ופוקדת? כלומר ברור מי שקורא את הספר הזה , המחבר נוטה להיות מודע גם בהבעה גבוהה, וכן בחר לצאת אלוהים על ידי חלק מן הנביאים, שלום עליהם Kyousef, אברהם, יעקב, ומוחמד, והצטיין כשרבים של המלווים הנכבדים אבו בכר, עומר ואיישה, ואחרים, אבל זה לא מדע שפרסה נולד עם בעליו, לא רק עם המריחואנה, ואם מעבר החזון הוא אחד מבעלי שני הסוגים האלה עדיף ודעתו נכונה יותר, אך הדבר אינו גורם לנו לסגור את הדלת ללמד את החזון מלבד שני הסוגים הללו ! כן , זה מבטא את החזון של פיזיונומיית הדלת או את ההשראה הניתנת לקנאה, אבל יש לי כאן שאלה פשוטה : מי מסווג כשני סוגים אלה של לא שליחים של אבות קדומים, מלווים וחסידים של מוערכים? למי יש לתת לאחרים זכות זו היא השליחים – השלום עליהם . ? אולי ביניהם היה מוחמד, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, כשהעיד על כמה מחבריו על עליונותם במדעים ובידע כלשהו. לכן, הוא העיד בפני אבו בכר, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, להצטיין בהיבט זה, לעומר בהיבט ההשראה, ולאבן עבאס במדע הפרשנות וכן הלאה, ישנן שאלות רבות, אך השליח , עליו השלום ושלום עליו, אלוהים יתהלל ושבח, אמר: ~ מה שנאמר בגחמה (3) שזה אינו אלא גילוי מרמז (4)~. מנקודה זו אנו מנתחים את השאלה כדי למצוא את התשובה דרך הבנתנו את הטקסטים, וסיפורי בסטאראדאנה שהתקבלו למעברים בכירים, מה אנו מוצאים? אנו מוצאים כי מענק מדע האלוהי הזה מקורו, אבל זה יכול להיות למד ולמידה באמצעות לימוד כיצד לבטא זאת כאשר אלה בשורה , של השליחים צדיקים, או הצטיינו בו שבאו אחריהם, שראה אותו מן העם מדע זה . זה מייעד נקודת מבט זו, הופעתם של הרבה מלווים בצד זה ומלמדים אותו בידי שליח אללה עליו השלום . הבה נביט בדבריו של אבו בכר, שלום הנביא עליו בהזדמנות אחת כשהוא נחתך מחזונו של הנביא שהוא : אבן שיהאב אמר : ראה את השלום הנביא עליו חזון שאמר ווקסא לאבו בכר : ~ הו אבו בכר, ראיתי שקניה הקדים אותך ואני תואר Vsbaktk Bmrqatin וחצי ~ , הוא אמר : הו שליח אללה, אללה Iqdk לחסדיו וסליחתו, ואני חי אחריך שנתיים וחצי, שהוזכר על ידי Suyuti בגדול ומיוחס לנכסי אבן סעד '1'). כאן אנו מגלים שהנביא עליו השלום מביא את ביטויו של אבו בכר כאילו נותן לו תעודת בריאות על ביטוי זה . . אנו מוצאים בתפקיד אחר חזון אחר אומר, שהוא : עליו שלום, אמר לו : ~ ראיתי אם אני בא המוני לעבור Vagamtha בפה שלי מצאתי את הגרעין Aztna Vlfeztha , אז לקח Vagamtha אחר שבו גרעין Vlfeztha מצא, ו אז לקח Vagamtha שלישי נמצא הגרעין של Vlfeztha ~ , אז אבו בכר אמר : תן לי לעבור את זה. הוא אמר : הוא אמר : ~ תחצה את זה .~ הוא אמר : זה הצבא שלך שנשלחת לברך ולהרוויח, והם ישליכו איש, והוא יבקש אותם בתפקידך, והוא יקרא להם . הוא אמר, ~ כמו כן אמר המלך .~ נאמר על ידי אחמד במוסנאדה, כאן הבחין כי השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, כאשר התבקש ממננה אבו בכר לחצות אותו, לא החמיא לאמת, ולולא ידיעתו על כושר ההמצאה של אבו בכר, הוא לא היה מסכים לתוף, והבחין כאן שהשליח האצילי אמר זאת . הזמן לאבו בכר : ~ גם קינג אמר ~ , העידו לו עדות גבוהה לבריאות דבריו . מישהו אם אתה יכול לומר : כי אבו בכר, אשר בהשראת המדע הזה קיים שום מקום לטעויות עם אותו, ולהגיב בשלב זה של נוף שלקראת אבו בכר וראה אותו, כאן, חוטא בנושא אחר, והדבר מוכיח כי זו המדע לומד, היא עשויה להצליח ללמוד אם הוא נכשל ועשוי לטעות . ראה עמדה אחרת זו . אבן עבאס, שיהיה אללה מרוצה מכך שקרה שאיש הגיע אל שליח אללה עליו השלום, אמר : ~ ראיתי הלילה בשמשית חלומית '1 ' טננזב '2 גהי, מותק, ואני רואה אנשים Atkvvon כולל `3` Valmcetkther ועצמאית, ואם הסיבה ( 4` ) הוא הלך מן האדמה אל השמים, וראיתי אותך לקח את הכסף, אז אדם נלקח בעצם אחרי שאתה, גבר אחר נלקח למעשה על ידו, ואז אדם אחר נלקח על ידו והוא ניתק אותו ואז הוא באמת הגיע אליו . אבו בכר אמר : הו שליח אלוהים, אבי אתה ואלוהים הרשו לי פלברנה אמר לו, שליח אללה : ~ אובארבה ~ , ו ב פרסי הרומן : ~ דרך ~ אבו בכר אמר : אסלאם החופה הוא . כפי עבור Antef של דבש גהי, את Valmcetkther הקוראן Hlaute Tntef מן הקוראן ואת העתיד . הסיבה לחיבור מן השמים אל הארץ, את הזכות אתה זה לוקח לו את ויאליק אלוהים, ואז לוקח אותו אדם ויאלו אותו, ואז קח לו אדם אחר ויאלו אותו, ואז קח לו אמא n ינתק אותו ואז יחבר אותו ויאלו אותו . הוא אמר לי, שליח אללה, אבי אתה נורה או התגעגעתי? ו הוא אמר הנביא עליו השלום : ~ ? הייתי קצת והחטיא כמה אבו בכר אמר : על ידי אלוהים, הוי שליח אלוהים, אמרת לי מה עשיתי לא בסדר? הוא אמר :~ אל תקלל ,~ מוסכם . כתר עם הפסקה ארוכה מודרני זה וזה : כי אבו בכר כאן היה לא לפגוע בכמה מילים שלו ובכך להגיב על גבר שאומר : כי אבו בכר, אשר מבטאת את החזון או הבחנה והשראה יש מקום לסיפור של מות הקדושה של הבעה, למדתי את החזון . מי שהיה איתו לפני הנביאות לא הזכיר את הביטויים חזונות מהם . אלא, לדעתי, הם בוגרי בית הספר של מורה האומה, שנהגו לשאול אותם כשהם ראו אותם, והוא לעתים קרובות אמר להם כשעבר על ידינו : ~ מי מכם ראה חזון .~ כמו מוסלמי Sahih `2` , ואת האנשים אמרו מדע : כי היתרונות של שיחה זו : אינדוקציה מודעת החזון, ואת השאלה לגבי הפרשנות, ואת שלום הנביא עליו כדי ללמד אותם את הפרשנות של חזיונות וסגולות , וכלל אותו מהחדשות על הנעלם, זה כפי שאתה רואה מדי יום משיעורי הנביא עליו השלום על אוזני המלווים, בהם לא רק מלמדים, אלא מלמדים ומדברים ומסבירים ומתפתחים , והולה הצטיינו בביטוי חזונותיהם הם קלטלאמיב בידי מורם, חלקם הצטיינו במדע הפרשנות, וחלקם הצטיינו בפסיקה, חלקם הצטיינו במדע הירושה, וחלקם הצטיינו ב מודרני מדע, זה לא פלא שישנם כמה מהם הצטיינו המדע של ביטוי . ואם נקבל זאת . תיאוריית למידה תיאורטית, כמו גם יכול להיות בקיא ב זמננו כמה מדעני מדע הביטוי האם אלה יכולים ללמוד אמנות זו לאחרים, והשקפה זו עשויה להיות זרה לחלקם במדע זה, אך אולי ת'רגם של מדע זה דומה יותר להשראה ופיזיונומיה כאילו זה חיקוי של השליחים ומצא מבוכה מהצד הזה , ומנקודת מבטו של הכותב שדעה זו מינורית ומחייבת אחרים לעשות את מה שלא נחוץ. זה נאמר למי שמפר את מי שמנסה לשאול על חזונות וללמוד את הביטוי. אל-נוואווי אמר, והגיב על החדית 'של סמארה בן ג'ונדוב : אם הנביא התפלל בבוקר, הוא בא אליהם בפנים ואמר: ~ האם מישהו ראה האם היה לך חזון אתמול? ~ זה כולל את הרצוי לשאול על את החזון ולקחת יוזמה לפרש אותו ולזרז אותו בתחילת היום, והוא כולל את המותר לדבר על ידע ופרשנות של החזון וכדומה . האימאם אבן אל- סעדי אמר ( 2/442 ) , והעיר על הפסוק שאללה מעניק לשיחות פרשנות של יוסף : כי במקור ביטוי של חזון, מדע המבע המדעי המשימה שאלוהים נותן לו למי שהוא רוצה מעבדיו, וכי מדע האדם יתוגמל על הוראה ולמידה . ולפיכך הוכיח כי עומר בן אל- חטאב שאל את הנערות האומייות כטמיפ בשם טפראלראא בתור טהדהיב אבן חג'אר (12 \ 399 ). על פי אבן סעד בשיעורים (7 \ 124 ): סעיד בן מוסייב אמור היה להביע את חזונם של אנשים , והוא לקח אותו מהילדה שמות אבו בכר ולקח את שמות אביה ולקח לו את אבו בכראן וולר סול כארים. עליו השלום . אבן עבד אל- בר כמו בתא המטען ( 1/313 ) מעיר על הראיון גם סמרה : ההאדית הזו מעידה על כך לכבוד חזון המידות והסגולות ; מכיוון שהוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, רק ביקש ממנה שתגיד לו ותעביר את זה הלאה . וכדי שהמלווים ידעו לדבר על פירושו, והשייח 'מוחמד אבן עבד אל-ווהאב אמר, כמו באוסף ספריו ( 5/130 ), מדע הביטוי הוא מדע אמיתי שאלוהים מברך אתו צוואות מהפולחן . הוא גם אמר (5 \ 143 ): ההתגלות היא ידע אמיתי של אלוהים מוזכר בקוראן, ועל זה נאמר : לא משקף את החזון יחיד הוא אחד של המלומדים Ptooelha, כי זה הוא ההתגלות של החלקים . האם הזהיר רחמי Shatibi של אלוהים אישורים (2 \ 415): כי אין יתרון ומצעפת נותן לו Alnaa עליו שלום רק פטור, אך ניתן מודל האומה שלו, זה מלמד אקסטרפולציה, וכי נתן את ההתגלות כדי לו, ועמו היה נתון טוב חזון . אבן חג'אר אמר : דוחק בחזון החינוך המדעי וביטויו בצד שמאל והשמטת השאלה והקללה בסגולה של מה שהבוגר כולל גישה לחלק מהעלומים ולסודות החפצים . ה דבריו . אז אם יש ללומד את הכלים של הידע הזה של הידע של הקוראן, הסונה, שליטה בשפה הערבית, הפתגמים והפרוטוקולים של ידע זה, אז מה מונע ממנו ללמוד את הביטוי ואז לבטא אותו? אני חושב שזו זכות לגיטימית, והידע רחב ואינו מוקף בה, אך נקודת המבט שלי חייבת להיות סטודנט שמיטיב עם הידע הזה ומיטיב לייצא אותו לאחרים שניחן באלוהים כדי לפשט את מידע ולהקל עליו בפני הנמענים. אסור לנו לפתוח את הדרך לציבור שאין לו את הכלים של אמנות זו ממי שפותר בעצמם ומקופח על סמך חלום חולף . הנה תמונות מוחות אבסורד פשוט של כמה מהם : חלק פלסטין יש בחצר המסגד הגדול מחכה Akhosv צבא, אשר יגיע לבית של אלוהים לטהר מן Tdnashm ופילת מטוסי מרשמים בילו מבוססים על חלומות ולכן והרשימה עוד ארוכה על האם אתפלא שהעם שלנו הפך לאומה של חלומות? אפילו פולחן נכנס לחלומות מכל שעריו, הסתכל בליל הכוח, אתה מוצא אותו מוגדר באמצעות חזונות, ומסתכל לצדקה כדי למצוא את המניע הגדול ביותר שלה, אומרים המתים לאנשים האלה ! אנשים רבים רואים שדלת הצדקה אינה נפתחת עד שידו של איסידק מסביר את חלומו כמי שקשור לדלת . האם אתה רוצה דוגמאות נוספות ותמונות גדולות יותר? מאת אלוהים, חלקם משליכים אישה בזנות בגלל חלום בו הוא ראה אישה, אז לקח לעצמו על ידי קריאת כמה ספרים שהיא נואפת, אז הוא התגרש ממנה ! ישנם גם הטוענים כי שליח השלום אללה עליו הגיע אותו חלום והורה לו Nhah, וכן כאשר הוא נעשה מודע אנשים והחל לעבוד ב חזיונות אלה ! הדפדפן, עבור למשל, באינטרנט צופה אלוהים הקוונטים Il מנתח מסות כי עיינו ומצא מבוסס על חזון מכאן או משם, ואולי בדיחות מה שקראתי מאשר כי מהדי היו לצליינים כזה וכזה, ואת האירוע של דוקר עולה לרגל שלפי החשד פירסינג כי האנטיכריסט שבנה את החזון ראה אותה בליל האירוע ! הכותב תוהה שאלה חשובה : מתי להעיר את האומה של חלומותיה לקחת אותו ומצורפת המדע על הזמן של המדע? למדע יש את התנאים, הכלים והשיטות שלו, שאי אפשר להתגבר עליהם. הידיעה שהביטוי של מדע אשרף לא שווה שום בן אנוש להביע חזונות חייב להיות ידיעה על הקוראן ומילותיו. אם הוא ראה משהו , למשל, משהו, עליו לשקול תחילה את הקוראן, הקישור נמצא בין החזון למצב הפסוקים המקשרים ביניהם כאן ולתת דוגמאות : הספינה, למשל, עשויה לעבור כדי לברוח מדברי האל. הקב~ה : הקב~ה אמר : ~ הצלנו אותו ואת בעלי הספינה ~ ( עכביש : 15). ועץ עשוי לעבור דרך הצבועים לאמירת הקב~ה : ~ כאילו היו עץ מגובים ~ (אל- מונאפקון : 4). התינוק עלול לעבור ליד האויב על אמירתו של הקב~ה : ~ אז פרעונים הרימו אותו כדי שיהיה להם אויב וצער . ואפר עשוי לעבור דרך פעולתו הבל הביא של הקב~ה האומר : משל לאלה שלא האמינו על ידי אדונם את מעשיהם כאפר שבעזרתם התחזקה הרוח ( אברהים יח, יח). כך השמש, השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, קבע את העקרונות והכללים הבסיסיים לאמנות זו, והוא נהג לספר לחברים על ספרותם וסוגיהם ושאל אותם על חזונותיהם והביע אותם עבורם . דוגמאות והיבטים שלו הוזכרו בקפלי הספר, כך שאין צורך לחזור, אך עליו לדעת כאן כי חזונות הנביאים נכונים. מאת אלוהים, חובת ההוצאה לפועל על פניו, או שהיא מגיבה לדימוי הסמלים, וסמלים אלה מוסברים על ידי השליח, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, לחבריה, ואז הם צופים בהם מתממשים כעובדות מהותיות מוחשיות . זו אחת החוויות שעברו המלווים הללו, ולכן הם הרוויחו מכך ובהמשך, שאלוהים יהיה מרוצה מהם . כמו כן יש לדעת מה מקורותיה של אמנות זו, שזמן האביב הוא אחד התקופות הטובות ביותר לחזונות, בהתבסס על אמירתו, שלום וברכות אלוהים עליו : ~ כאשר הזמן מתקרב, חזונו של המאמין. כמעט לא משקר . ” (1) מספרים מוסלמים, וציינתי בפניו וכי משמעותו שווה. לילה ויום וזמן האביב הזה מתגבר בקנאה . . עליו לדעת גם את ערכי האנשים המספרים את חזונותיהם עליו, ולכן חזונם של עובדים פשוטים אינו חזונם של אנשי העמדות והמלומדים, ועליו לדעת על ארצותיהם, תורתם וזמנם של החזון . כמו כן, עליו לדעת כי אריות וציפורים – למעט מה שנדיר – הם בביטוי גברים וכי חיטה, שעורה, דבש, צמר וברזל הם לעתים קרובות כסף, ולכן לאמנות זו יש כללים ולא קל להשיג אותה. במקום זאת, יש ללמוד אותו ולהתלמד בידי מג'יד שהוא מושלם עבור אלה שרוצים ללמוד, ואת אלוהים אני מכיר ….