…השקיה אם השקיה בחלום אחרי צמא הצביעה על נינוחות אחרי אחר הצהריים, הקלה על הצורך, העושר לאחר עוני או תשובה, ריפוי חולים והבנת מה החמיץ מבחינת הידע או העבודה . השקיה טובה בדת וזקיפות בחיים ….

…אפיסטקסיס הוא בחלום כסף אסור שהאף מדמם אם הוא הרבה ודק . אם הוא עבה, אז ילד שהפלה, כי הילד הוא עלוקה אחרי הזרע . ומי שרואה שאפו דימום מהאף, והוא חושב שהדימום באף טוב לו, אז יכה אותו הבוס שלו בטוב שהוא ימומן ויברך איתו, ואם הוא חושב שדימום האף מזיק לו , אז יהיה לו טוב לבוס שלו, ואז הוא יהיה כאב עליו, והוא יסבול אחרי נזק . אם הוא הראש, אז הוא רואה טוב בגופו כמו שראה כוח וחולשה, ואת שפע הדם וקוצרו, אז אם הוא זרק טיפה או שתיים, אז זה תועלת . אם כוחו נעלם לאחר צאת הדם, אז הוא חסר, כי חולשה היא עוני, ואם הוא חזק, אז הוא עשיר כי כוח הוא עושר של אדם, ואם בגדיו מוכתמים בדמו, ואז הוא מכה מאותו עושר שנוא וחטא, ואם הוא לא מוכתם, אז בעליו אינו חטא . אם הוא רואה שדימום באף נוטף על הכביש, עליו לשלם לזאקט ולתת לו צדקה ברחוב . ונאמר : מי שראה את אפו מתעוות, יקבל אוצר גדול וכסף . ונאמר : עדיף דימום באף שמגיע אליך מהבוס שלך . ונאמר : דימום מהאף הוא עדות לדאגה ומצוקה באופן שאינו נחשב . אם איש החזון מוצא את שאר ענפיו, עדות לחיפוי ותהילה . נאמר : דימום האף הוא להיט אוצר ….

…למידה אדם לומד בחלום על קוראן שהוא מקבל, או על חדית 'נבואית שהוא כותב, או על חוכמה שהוא לומד, או על ענף שהוא לומד, המעיד על עושר לאחר עוני, והדרכה לאחר הנחיה מוטעית . אם הרואה הוא רווק, הוא התחתן, או נולד לו בן, או מלווה מישהו שמנחה אותו ומנחה אותו לאמת, ואם הוא לומד גניבה, מוסר או חוסר אמון, זו עדות להטעה שלו לאחר ההדרכה שלו, או שלו עוני אחרי עושרו, או שהוא מתפטר אחרי אמונתו, חלילה ….

…לראות פרד בחלום מציין את האפוטרופוס, המתקדם בעסקים ובעל המשטרה שרודף אחר ענייני האנשים, והפרד בחלום הוא מטייל, והוא איש טיפש ובן הזנות בגלל שלו אבא אינו ממין שלו. מצד שני, זה מעיד על מסע בכבוד . ורכיבה על פרד מעידה על אריכות ימים, והבעל נמצא עם אישה עקרה שלא יולדת, ופרד עם האוכף שלה הוא אישה טובה והגון, אחרת זה מסע שיש לו תועלת . ואם הוא רוכב על פרד שאינו שלו, אז הוא בוגד באיש באשתו . ומי שרואה פרדות אדומות, הם מעידים על רמאות שיש לאדם בלעדיו . ומי שראה שראה פרד התמודד עם אדם . ומי שרואה שהוא הבעלים של פרד, אז יש לו עבדים או כסף . ומי שרוכב על פרד בחלום ויש לו יריב חזק, אויב מובהק או עבד זדוני, הוא יכבוש אותו ויביס אותו, ואם אישה מתחתנת איתו, ומי שרואה שיש לו פרד פורה, אז הוא מקווה להגדיל את כספו . ורכיבה על פרד על משקליו אם זו השפלה, אז זה תקף למי שרוכב עליו . ופרד חלש שאין לו בעלים מעיד על אדם מרושע, עלוב ושחצן . ורכוב על פרד שחור, אישה עקרה עם כסף, ואני אשלם . והפרד חולק על אדם, זה מעיד על ילד של זנות . ומי שיראה שהוא הפך לפרד, הונו ופרנסתו יהיו ממסע . והפרד מציין דרגה, ואם הוא נופל מהפרד שלו, הוא מבודד מדרגתו, ואם מישהו יראה ששתה חלב מפרד, הוא יפגע ממצוקה או קשיים כמו חלב . ופרד בחלום הוא ילד או ילד שיש לו עמל ולהתאמץ קשה, סבלני והרבה אי שקט, בלי ילדים, ורכיבה על פרד היא תהילה ועמדה לכל האנשים….

…החזון של ג'והים בן אל-סולט בהריגת מנהיגי קורייש 57 – אבן אישאק הזכיר שכאשר יורישא יורד אל ג'וחאפה, ג'והים בן אל-ליט בן מוכרמה בן אל-טאלאב בן עבד מנאף ראה חזון ואמר : אני ראה את מה שראה הרדום, ושאני בין הרדום והער, כשהסתכלתי על אדם שהגיע אלי עד סוס הוא עמד עם גמל בשבילו ואז אמר : הוא הרג את אוטבה בן רביע, שייבה בן רביע, אבו אל-חכם בן הישאם, אומיה בן חלף, כך וכך, וכך וכך. גברים רבים שנהרגו ביום באדר מאצילי קוריש, ואז ראיתי אותו הוכה בליבת הגמל שלו ואז שלחתי אותו לצבא, אז מה שנשאר לא נותר דבר ממסתור הצבא חוץ מדמו פציעה זלוף, אמר : להגיע אביו של בורות, אמר : זה הוא גם הנביא האחרון של הביקוש הילדים ילמדו מחר מן המנוח אם נפגשנו (1). * במהלך הרומן (2): Krisha איבן ויחנו ערב Nzloha נאה Atruon של מים, כולל האיש באני Muttalib אבן עבד Manaf אמר לו העמודים בן Juhaym סל מלח הוא לשים Juhaym ראשו Vogfe אז לפאניקה, הוא אמר שלו חברים : ראיתם את האביר שעמד על האמור לעיל? אז הם אמרו : לא, אתה משוגע, אז הוא אמר : אביר עמד בעבר לעברי ואמר : אבו ג'אהל, יוטבה, שייבה, זומאח, אבו אל-בחרי ואומייה בן חלף נהרגו, אז הוא מנה אצילים. בין כופרי קוריש, אז אמרו לו חבריו : השטן שיחק איתך . והחדית 'של ג'והיים הועלה לאבו ג'אהל והוא אמר : קיללת אותנו. בני אלמוטאליב שוכב, עם השקר של בני האשם. תראה מחר מי נהרג . החזון של ג'והים בן מלח התגשם, כאשר כל מי שראה אותם מת בחלום ….

…האם החזיונות של המשוגע, החולה … לבוא לידי ביטוי ? האם החזיונות של המטורפים , את החולה לפני הכניסה לחדר הניתוח, המטופל הנוירולוגיות , וקשישים לבוא לידי ביטוי ? הסופר הבא מאמין : 1) המטורף יכול לספר לנו על חזון שראה שיכול לבוא לידי ביטוי, אך אין ספק כי אי שפיות הם מעלות, מכיוון שחלקם עשויים להיות מסוגלים להוציא את מה שראו, ולהיות מסוגלים להבין מי מדבר אליו, ובאשר לחולים המונגוליים, לעתים קרובות הם אינם מסוגלים לתקשר את מה שראו ולכן יתכן ואי אפשר לבטא אותם . 2) חולים שרואים סימנים לבשורה טובה לפני הניתוחים, זה עובר, והמעבר האופטימי עשוי לסייע להם ברצון להתאוששות ולחזק את נחישותם, ולגבי מה שנראה לאחר הניתוחים ואחרי השפעת ההרדמה או במהלך זה, זה לא הזיה, כמו שעושה הנעדר בגלל חומרים משכרים, שאלוהים יגן עלינו ועלייך . 3) ומה שהוזכר בחלק השלישי, הם כמו משוגע שיכול לפעמים להבין את המעבר, כך שמה שאמרנו שם נעשה עליו . 4) קשישים; מי שסובל ממחלת אלצהיימר נלקח על ידי מה שהם אומרים בזמן שהם נמצאים ברגעים שהם מסוגלים לנהל דיאלוג, כולל אם הם מספרים חזון, למשל ….

…אל-קירמני אמר : חזון הדוב הוא פסימי, והוא מתייחס לאדם ממוצא נמוך ללא מדינה, שהוא משוגע ויש לו גם ראש נשי ….

…ומי שרואה שהוא רוכב על סוסה ואז יורד ממנה, הוא מתחרט על משהו, ונאמר שהחזון של סוס הבר מתפרש על ידי אדם משוגע וההרון מתפרש בשלושה היבטים של קושי בעניינים ו סתירה לחבריו ולאישה עייפה שאינה מסכימה ופוגעת בהפרה בעניינים טובים ונאמר כי רכיבה על סוס מובילה לרכישת כסף ולירידה מכך ….

…הסוסה השחצנית היא אדם משוגע שמתרשל בעניינים כמו גם בחום. הסוס קפץ במהירות כדי להשיג את משאלותיו, וחלוקו הוא הגדלת טובתו, וחגיגיותו היא רמת הפקודה שלו . ונאמר כי סוסתו המריבה עמו היא עזיבת עבדו אליו, אם הוא בעל סמכות, ואם הוא סוחר, עזיבתו של בן זוגו ממנו, ואם זה מהשקפת העם, אז הוא לא מציית אשתו . ושרשרת הסוס הייתה מסמר האויב על רוכבו, ונאמר כי חטא הסוס הוא צאצאי האיש ועקביו, ונאמר שמי שרואה את האבירים עפים באוויר, יהיו סכסוכים ומלחמות . ולראות סוס מים מעיד על שקרן ועבודה שלא נעשית . ילדה שפחה או אישה חופשית וישרה ….