…אל-קירמני אמר, ~מי שיראה שיש לו מת על הגב, הוא ידאג לילדי המתים .~…

…ומי שרואה שבני ביתו מתים, הוא סותר אותו, אז הבעלים שלו צריך לעזוב את חברותו ….

…ומי שרואה איל מת, זה מותו של אדם ערבי ענק, וכל מי שרואה איל ששוחט ומחלק את בשרו, יפרש את מותו של אדם גדול ויחלק את כספו ….

…ומי שרואה אדם מת נושא משהו כבד, כלומר על ידי נשיאתו, אז הוא יזכה לחטאים ועקבים כבדים, ואין בו טוב שרואה שהמת רכב על סוסו או מתלבש בחרבו או לובש את בגדיו , וכל זה עשוי להיות אובדן, אשליה או דיכוי ….

…החזון של ילדה רזה לאב Balastsaga דבר קיץ עמ' האבן Nawfal – אללה עשוי להיות מרוצה ממנו – מבן קיץ אבא הילדה הרזה אמו האשים לוד היה עבדול Muttalib אמר : רצופים שנתי Quraish עור Jdbh Oqahlt ו להשיל את העצם , היא אמרה : בזמן שאני משקר הו אלוהים, או מהום אם אני עם טלפון מפורסם שצועק בקול סהל אומר : הו, קורייש, הנביא הזה נשלח ממך, וזה במהלך עזיבתו, אז הוא חי בטוב ופוריות . אל תראה ממך אדם גבוה ולבן עצם שמרסק שתי עיניים , מתגאה בו ושנה מוקדשת לו , אבל תן לו להציל אותו ואת בנו ולפנות אליו מכל בטן אדם , לא פליסקנאה של מים פגעו מן טוב כדי לקבל את הפינה , ולאחר מכן נבחרו בקפידה פעמים House שבע לחיות עד אביו האף-בי-איי Felictsag גבר שמאמינים אנשים , לא כוללים הטהור וטוב עצמה , לא Vgshm אם אתה אוהב ואתה לחיות . היא אמרה : אז הכרת האל הפכה לאישה מפוחדת. העור שלי ומוחו עמדו. החזון שלי נקטע, אז ישנתי בנהרות מככה . אז, הקדוש ואסור, אם הוא נשאר עם אותו , הוא abtahi אלא אם הוא אומר את זה הוא shaybah של שבח , מדובר shaybah , ואת קוריש הושלם איתו . הוא בישר לו כל הבטן של היערכות גבר ולדבר וקיבל תאוצה ואז ואחר כך עלו אביו Qubais והכה אנשים קבורים סביבו פעם לממש בחיפושם עד העוני לשיא Vacetknoa Jnabiah ואיתם Messenger של שלום אללה עליו, אשר כי ביום שגולם עלול להתעורר או ייסורים, אמר עבדול מוטאליב : הו אלוהים גבר על אלכאלפ הגלאי קורבה אתה העולם הוא מורה ומנהל הוא מבולק והולה עבדאק ואמאאק בדחירת אהרמק מתלוננים בפניך בשנתם שעשויה אוקלהט לנעול נעלי בית , וסאם אלוהים Amatarn והגיתה נורא Mgdakka , מה Eu אף הרחיק את השמים Pmaiha Okz העמק Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, היא אומרת עבדול Muttalib : ברכות לך, אבא אל-Bathaa , הנאא , כי הוא , עבור חיית אנשי בתות, ובזה כתוב שם רקיפה : בשיסה אל-חמד, שאלוהים ישקה את העיר שלנו. איבדנו את החיים ואת המים שמתחת. אז המים והעצים חיו בשטף של אלוהים עם המוצלח. אין שום דבר עם צדק או סכנה, וב חדית זה מוזר כי אנחנו מסבירים את זה בקצרה , אומר : עבד אל-Muttalib אמא היא מעשה סוני . והחליף את אפסט . ודילול העצם גרם לו להיות חלש ממאמץ . והיפנוזה זמן שינה ושחר ראשון . הלה עוררה השראה להאצת מילים . והיה – מוגבל – גשם ופורי , לא מעט יותר גשמי אוטם ופוריות . והעצמות בהצטרפותם לעין חזקות יותר מהגדולות . חלקם רזים בגוון . והנחר הגבוה . ואומר : יש לו גאווה שמצערת אותו, עליו להסתיר ולא להתגאות בה . הסונה היא הדרך . מדריך אותו , כי הוא , אנשים מראים את זה . תנו להם לזרוח , עם סיין ואת שין , כי הוא , לתת להם לשפוך , כלומר , אז תן להם לשטוף . ואז חטא, כל הקלה והקלה . וכל פאשט ושיבה אל-חמאד הגדיל את התואר עבדול מוצאליב . והיא סיימה אותו , כי הוא , שהם כולם הגיעו . ומגבלת הזמן לשתיקתו ואומרו : ייסורים, כלומר קרבה . יש צורך בתכונה . והתירוצים בחצרות . ושנת הבצורת והמצוקה . והוא מתכוון לפירים וכפכפי הכבשים והגמלים . וקלקל המון . אין צפוף . והרעש הוא מים זורמים מאוד . ושייח שייח ' . ואלז'ל כל עננים שחורים מאוחרים וג'וני . אמירתו : בקולו של סאהל, הכוונה בו במתוק . ואמירתו : אדם גבוה, כלומר הוא גבוה, ואם הוא גבוה מדי, נאמר שהוא ארוך עם דגש . והוא אמר : תן לו ללכת , הדליף הוא ההליכה האיטית , שנאמר : הוא הולך כשהוא הולך והסירה הדורגת . והיא אמרה : וב אותם טהור וטוב ושמחה – אומר שליח השלום אללה עליו – ואומרים : Mviodh , Mufiod הוא אחד שפגע לבו – לב – הכאב של . פאניקה, סיפוח, פחד ופאניקה . והוא אמר : העור שלי עמד, כלומר הכווץ, ונאמר : היא רצתה לעצור את השיער שלי, אז הוא קם מבהלה . ואלוהים שוטט בראש ונבוך מחומרת הרגש . ואמירתה : כך גם הקדושה והאסור , זה מלהשבע על ידי משהו אחר חוץ מאלוהים וזה התנער , וזה קרה מזה בזמן הבורות, ואם זה פוליתאיזם . ואמרתה : הם קבורו סביבו, כלומר הם הולכים בדרך לנה . והמישור המשמח הוא מטוס, והטוב ביותר שהטיף לו מזיק הוא הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו. לא מן הנמנע שההקלה של הקוראיש נובעת מכך שהוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, הוא אחד המבקשים עזרה מקרבם ….

…האב רחום לבין שייח אצילי לא השאיר בנו למקום הנידח, במדבר במדבר למכה , בלי כמהה אליו ואת נזכרת בו , וכן מבלי לבקר אותו מעת לעת , ועל אחד הביקורים האלה , ואת ילד גדל ועבר , הוא סבל את מה שאביו עשה במרדף ועבודה , דעת חברון – עליו השלום – שהוא מצווה לשחוט את הבן הזה של בנו , וכשנביאי האל ישנו בעיניהם ולא ישנתי בליבם , אז (את חזון הנביאים הוא התגלות ), וכן כי הסיבה חברון נחוש ליישם את הפקודה של לורד שלו , והוא לא משבח אותו על קביעה זו , כי ישמעאל הוא לבדו , וכי הוא בורך שייח גדול , על שימון – שש שנים ישן ראש הגיל , וכן לאחר שקיווה לו עבור שנים ובמשך שנים , למרות כל זה , חליל אלוהים נחוש להשיג מה נעשה , את האמונה של המאמינים , ואת הכניעה של מוסלמים s ל אלוהים לבדו , ההוכחה וצייתנות האולטימטיביות עם סדר אלוהים , זה האיסלאם בפרט , שכן האסלאם הוא וצייתנות כדי אלוהים , המהווה את הדת ואחרים הראשונים , וזה תואר אלוהים – את הקב~ה – זו , באומרו הקב~ה ( זו מכה שמוצגת ) מסורת אבט פסוק 106 כי חברון, אך הנוף המציג זאת הוא שבנו יהיה טוב לב יותר וקל לו לקחת אותו בכוח ולשחוט אותו בכוח . בואו נקרא את הפסוקים הנדיבים האלה ( והוא אמר שאני הולך לאדוני , הם ידריכו אותי , אלוהים נתן לי מהצדיקים , אז הטיפנו לו נער שהוא היילם , וכשהוא הגיע איתו את הס ' אני , אבא שלי אמר שאני רואה בחלום שאני שוחטים אותך , אז נראה מה שאתה רואה . הוא אמר, אבא, לעשות מה שאתה מצווה , תוכלו למצוא אותי, אם ירצה השם, מן המטופל. , כאשר הם הפכו מוסלמי וגבעה על המצח , ונדנה כי חזון אברהם אישרר באמת טובי נדסי נדזה , זוהי מכה שהוצגה , ושחיטה גדולה של וודנה , והשארנו אותה באחרים , שלום על אברהם , כמו גם אנו גומלים למוטבים , הוא היה אחד מאמנינו , והענקנו ליצחק נביא צדיק )….

…פאדל אל-שאפעי ואחמד 72 – בסמכותו של אבו בכר אחמד בן מוחמד אל-רמלי, שופט דמשק, הוא אמר : נכנסתי לעירק וכתבתי את ספרי אנשיה ואנשי חיג'אז ומן מספר גדול מהם לא ידעתי מי מהם אקח. כשהחלק הפנימי של הלילה עבר, ביצעתי כביסה והתפללתי לשתי ראקות ואמרתי : הו אלוהים, הדריך אותי למה שאתה אוהב, ואז הלכתי למיטה אז ראיתי את הנביא – שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום – בעוד שהוא ראה את הישן נכנס משער בני שיבא ונשען על גבו לכעבה, אז ראיתי את אלשפי ואחמד בן חנבל עלי מימינו של הנביא – שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום – והנביא מחייך אליהם . אל-מוריסי הטיף מצד אחד, אז אמרתי : הו שליח אלוהים, בגלל ההבדלים הגדולים שלהם אני לא לומד את מי מהם אני לוקח, אז הוא הלך לאל-שאפי ואחמד ואמר : ( אלה למי נתנו את הספר, השלטון והנבואה ). סוראט אל-אנעם, פסוק 89, אז הוא פנה לבני אדם ואמר : ( אם אלה לא מאמינים, אז הפקדנו את האנשים שאינם כופרים, אלה שאלוהים הנחה, אז עקוב אחריהם ) ( 1). סוראט אל-אנעם, אל-איתן 89 , 90…

…אם ילדה חולמת שהיא עוברת הר עם בת דודתה ואחיה המת, ואחיה מחייך, אז פרשנות זו היא שיפור במצבה, בהכרח להיזהר מהונאה, טינה וחברים . אם הילדה תתעייף ותפסיק ללכת, המשמעות היא שהיא תהיה עצובה מכיוון שלא קיבלה שום דבר שהיא מתכננת לקבל . אם אתה חולם שאתה מטפס על הר והדרך קלה, פירוש הדבר שתגיע בקלות לעושר ולעושר . אם הדרך משובשת ולא הצלחת להגיע לפסגה, המשמעות היא בעיות וחרדות בחיים, ועליך לשאוף להתגבר על החולשה הטמונה באופייך . ואם אתה מתעורר בנקודה מסוכנת על ההר, זה אומר שהעניינים שלך ילכו לטובה ….

…אם אתה חולם לראות את המשפחה שלך כשהם מאושרים, תחיה חיי חברה שמחים בהרמוניה מושלמת . אם הם מופיעים לפניך לאחר מותם, זהו מבשר של בעיות ומצוקה שמתקרבים, אז נזהר בזהירות ושים לב למה שאתה עושה . אם אתה חולם על משפחתך בעודם בחיים ואתה רואה אותם מאושרים בביתך, אזי שינויים רבים ינחו אותך בעתיד לטובה . לילדה שמשמעותה נישואין ושמחה . אם אתה חולם על משפחתך חיוורת ומלאה בשחור, אז תעבור בתנאי עצב ומצוקה . אם חלמת לראות את משפחתך נראית נינוחה ומרוצה, פירוש הדבר שאתה חי טוב בסביבה מאושרת . המזל מחייך אליך מבחינת רגש ועבודה . אבל אם אתה רואה את המשפחה שלך עצובה או חולה, הפרשנות שלה היא שסיכויי החיים יחלפו על פניך בלי לקחת אף אחד מהם ….

…פיהוק : מחלה, שיא טוב בטעם טוב, וצחוק : מלנכולי . עבור אלוהים בכבודו ובעצמו אומר : ~ תנו לו לצחוק קצת .~ זו גם בשורה טובה לילד, כי הקב~ה אמר : ~ היא צחקה, והטיפנו ליצחק .~ ומחמוד מחייך ….

…אם אתה חולם שאתה סובל מכאבים, המשמעות היא שאתה לא מרוצה מחייך, וחלום זה אומר שתתחרט לשווא על חלק מהשגיגות שביצעת . אם אתה רואה אחרים סובלים מכאבים בחלום, המשמעות היא שאתה עושה טעויות בחייך ….

…אם היה רואה שהוא בגן עדן הוא היה מקבל הדרכה וידע . אם הוא רואה את אלוהים מחייך כאילו הוא נכנס לגן עדן, אז לעתים קרובות הוא מזכיר את אלוהים ….

…ראש מנזר לנזירות אם ילדה חולמת שהיא רואה ראש נזירות, אז זה מעיד שהיא תאלץ לבצע משימות לא נעימות ושהיא תיכנע לשלטון, אך לאחר אי ציות כושל . אם חלמת על מנהל מחייך ונזירות של מנזר, אז זה מצביע על כך שתהיה מוקפת בחברים כנים ובסימני הצלחה נעימים ….

…מאליק, מי שרואה אותו בחלום, אז הוא פוגש את מפקד המשטרה, ואם הוא רואה אותו מחייך, הוא בורח מהכלא, ואם הוא רואה את החזון הזה, חולה חושש ממוות . חזונו מעיד על אהבת אלוהים ושליחו, המאמינים והשליט, הריחוק מהצביעות, הפסקת החטאים והחטאים והקנאה בדת ….

…מחזור בחלום לילד בהריון הוא ילד, כי אלוהים אדירים אמר : ~ היא צחקה, אז הטיפנו לה על יצחק .~ אם אדם רואה שהוא מחזור, ויש לו יחסי מין עם כסף, אז המגע שלו מותר . אם הוא רואה שהוא מתחתן עם אשתו בזמן שהיא לא ששה לעשות זאת, אז אולי חייו העולמיים מוכחים נגדו, ואם הוא יראה אותה היא תקבל את התקופה שלה, המעשה שלו יישבר . באשר לנשיקת התשוקה, היא מנהלת את מהלך הנישואין, וללא רצון, העבריין מקבל את האובייקט ומתכוון לכך על ידי בואו, או עם שאלה וצורך, שהוא ישיג אם הוא מסוגל לכך או מחייך אליו ולא דוחף אותו ממנו או מכחיש שהוא עשה זאת נגדו ….

…והחץ ההפוך האחד אם אישה רואה את זה ברטטה, הרי שבעלה מתרחק ממנה . ונאמר שמי שרואה קשת שמזרקים ממנה חצים, הקשת היא אבא ….

…ארנבת אם ילדה חולמת שהיא פצועה, זה מנבא שאומללות כלשהי מאיימת עליה . אם היא תראה אותו מלוכלך או מכווץ, היא תאחל לה אכזבה גדולה באהבה ויריבות רבות ירגיזו אותה . אם השדיים שלה יהיו בצבע אבא ושמנמן, בקרוב יהיה לה הון . אם אהובתה מתבוננת בחזה באופן חשאי מבעד לגופיה השקופה, היא עומדת ליפול בדחיפות הרכה של סטודנט נלהב ….

…עץ דקל הוא בחלום איש מדען או ילד, ומותו קטע אותו . זה מתבטא כאיש ערבי מועיל . מי שמחזיק הרבה עצי דקל משתלט על הגברים, ואם הוא סוחר, המסחר שלו גדל . וכף היד היבשה היא צבועה . אם עצי התמר נעקרו מהמקום, התרחשה מגיפה במקום ההוא, וייתכן שזה היה עינוי עבור הסולטאן . ומי שרואה עץ דקל חתוך, נסיעתו מתועבת . עץ הדקל הוא דודתו של האדם . ומי שרואה גרעין שהופך לעץ דקל, אז ילד הופך למלומד, ואיש שפל הופך לגדול . ונאמר : דקל תמרים מציין אריכות ימים וילדים, ועץ דקל הוא אישה, בית, אדמה, לבוש, כסף, אבא או מלומד ….

…לראות פרד בחלום מציין את האפוטרופוס, המתקדם בעסקים ובעל המשטרה שרודף אחר ענייני האנשים, והפרד בחלום הוא מטייל, והוא איש טיפש ובן הזנות בגלל שלו אבא אינו ממין שלו. מצד שני, זה מעיד על מסע בכבוד . ורכיבה על פרד מעידה על אריכות ימים, והבעל נמצא עם אישה עקרה שלא יולדת, ופרד עם האוכף שלה הוא אישה טובה והגון, אחרת זה מסע שיש לו תועלת . ואם הוא רוכב על פרד שאינו שלו, אז הוא בוגד באיש באשתו . ומי שרואה פרדות אדומות, הם מעידים על רמאות שיש לאדם בלעדיו . ומי שראה שראה פרד התמודד עם אדם . ומי שרואה שהוא הבעלים של פרד, אז יש לו עבדים או כסף . ומי שרוכב על פרד בחלום ויש לו יריב חזק, אויב מובהק או עבד זדוני, הוא יכבוש אותו ויביס אותו, ואם אישה מתחתנת איתו, ומי שרואה שיש לו פרד פורה, אז הוא מקווה להגדיל את כספו . ורכיבה על פרד על משקליו אם זו השפלה, אז זה תקף למי שרוכב עליו . ופרד חלש שאין לו בעלים מעיד על אדם מרושע, עלוב ושחצן . ורכוב על פרד שחור, אישה עקרה עם כסף, ואני אשלם . והפרד חולק על אדם, זה מעיד על ילד של זנות . ומי שיראה שהוא הפך לפרד, הונו ופרנסתו יהיו ממסע . והפרד מציין דרגה, ואם הוא נופל מהפרד שלו, הוא מבודד מדרגתו, ואם מישהו יראה ששתה חלב מפרד, הוא יפגע ממצוקה או קשיים כמו חלב . ופרד בחלום הוא ילד או ילד שיש לו עמל ולהתאמץ קשה, סבלני והרבה אי שקט, בלי ילדים, ורכיבה על פרד היא תהילה ועמדה לכל האנשים….

…והחרב, אם נראית מופרדת, היא איש כוח ועזרה . ומי שלובש גמלים ללא חרב, הוא יקבל אמון . עמידת החרב היא אבא או דוד, ונאמרו אם או דודה, ושברו הוא מות אחד מהם . נאמר שסוליית החרב היא משרת או מכירה, ושבירתו היא מות עבדו או מכירתו . משחק בחרב מיוחס למדינה, שכן היא שולטת בה . אם מייחסים זאת לדיבור, הרי זו רהיטותו . אם זה מיוחס לילד, אז זה הפלא שלו ….

…האזור : הוא אבא, אח, דוד או בן, וזה מציין גם איש מקרב הראשים על עזרתו בעניינים . אם הוא ראה שכאילו מלך נתן לו אזור ומשך אותו באמצעו, הוא מציין שהוא עזב את מחצית מחייו, ואם האזור מעוטר בזהב, קישוט האזור הוא המנהיג של הקדוש וזה מזהב שהוא עושק אותו ומברזל כוח צבאו מראשי חולשתם ומכסף של עושרם . אם הוא רואה כאילו יש עליו שני אזורים או יותר עד שהוא לא מסוגל לשאת אותם, אז הבעלים שלהם יאריך את חייו עד שהוא יגיע לאלמנתו, ואם הוא יראה כאילו נתן אזור והוא לוקח את זה בזכותו ולא מושך את זה בקרבו, ואז הוא נוסע בסולטאן . אם שמאלו היה אזור, וימינו היה שוט, הוא היה מקבל מנדט, והמושל אם אזורו ינותק יהיה חזק ופיקודו יימשך . ומי שמושך את מותניו בחוט במקום האזור, חצי מחייו נעלמו . ואם הוא מושך את מותניו בנחש, הוא מושך אותו באשליה שיש בו דירה או דינרים . ונאמר מי שהמלך נתן לו אזור יקבל מלך . ומי שרואה עליו אזור ללא תכשיטים הסתמך על אדם מכובד וחזק שירוויח ממנו טוב וברכה שמושכת את גבו, ואם הוא עשיר אז הוא כוחו, תחזוקתו ואיתנותו בסחרו או בסמכותו. וקבלת כסף מותר, ומיטתו טובה יותר מפרסומו . והאזור המעורפל הופיע לאיש הנשען עליו ומחזק אותו אם הוא נמצא בקרבו, ואם הוא ממותק בחומר, הוא הכה כסף ששורר אצלו או ילד שמלך בביתו ….

…נדיר שהוא מספר שלמלך מלכים היו ילדים והיו להם משפטנים מקרב האנשים הטובים שלימדו אותם את הקוראן והשימו אותם למשמעת, אז הוא מת, אז ילדיו יצאו יום אחד לקרקע כי של הביקור, והם שטפו בקברו ודיברו על משהו בענייני עולם ומוכר תאנים עבר לידם, אז הם קנו ממנו ואכלו וגרמו להם לזרוק קליפות תאנים על הקבר, ואז הם חזרו לביתם וראו את אבא באותו לילה בחלום המשפטן, אז אמר לו: אמור לילדיך לנתק את ביקורי, כי הם פוצעים אותי לקלף תאנים, והם דיברו בקבר שלי במילים דומות לחוסר אמון . אני אומר לך את זה, כך אמר השייח 'ואמר להם את החזון, אז כולם בכו ואמרו, תהילה לאלוהים, הוא ממשיך למשמע אותנו וללמד אותנו בעולם הזה ובעולם הבא ….

…האם אדם חוטא אם הוא לא מיישם את מה שהוא רואה בשנתו? האדם הממוצע לא חוטא אם הוא לא מבצע את מה שהגיע בחלום, העניין הזה ספציפי לשליחים כי אלוהים אדירים אומר : ~ הו אבא, עשה את המצווה, ותמצא אותי, ברוך השם, מה סבלני. ~ אל-צפת 102 ההבדל הוא שכל חלומות הנביאים הם אמת, אמת וגילוי מאת אלוהים, ובאשר לבני אדם, הם עשויים להיות מה שראו חזונות אמיתיים או חלומות מהשטן או חלומות מקטרת, ולמרבה הצער כמה בורים אנשים נכנסו לצנח הזה ועשו דברים שהוכחו להם בחלום שראו, ואלוהים הוא העוזר שלנו…

…החזון של סאודה מגביר את זמעה כי שליח האל – שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום – יתחתן איתה 58 – בסמכותו של אבן עבאס שאמר : סודה בינת זמעה היה עם בן השיכור השיכור, שלי אחיו סוהיל בן עמר, והיא ראו בחלום כאילו הנביא – אולי אלוהים תפילות עליו שלום – הליכה מקובלת עד שהוא דרך על צווארה אז אתה ספרת לבעלה על זה, והוא אמר : And שלך אבא, אם האמנת לחזון שלך של מתים ושתן שליח האל יתחתן איתך – שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום – והיא אמרה : אבן וכיסוי. הישאם אמר : האבן שוללת את זה, ואז היא ראתה בחלום עוד לילה שירח התנפל עליה מהשמים בזמן שהיא שכבה, אז אמרה לבעלה, והוא אמר : ואם אביך האמין לחזון שלך, אני היה רק ​​זמן קצר עד שמתתי ונישאתי אחרי, אז התלוננתי על שכרות מאותו יום, ורק זמן קצר עד שהוא נפטר ושליח האל – שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום – התחתן איתה ….

…ומי שרואה שהוא שייח זקן ולא כזה, אז הוא צדיק בדתו ויש לו כבוד וגידול בכבודו, ואם הוא זקן והוא רואה שהוא הפך לנער, אז הוא שואף ובור, ואין בו טוב. כמו כן, האישה הרואה אישה זקנה בחלום החזירה אישה צעירה, מכיוון שהיא עולם שמקבל אותו. הוא הפך רך ויפה, ולכן הוא עלול למות במהירות ומי שחושב שהוא הפך ארוך ורחב הוא עלייה בחיים. ומי שרואה שהוא הפך לצורת אישה וקישוטה, או שיש לו נרתיק כמו נרתיק של אישה, הרי זו השפלה, כניעה ובוז, ואם אישה רואה שיש לה זכר כמו הזכר של גבר או זקן, אם יש לה ילד שגובר על עמו ואם היא בהריון היא באה עם ילד ואם היא לא בהריון אז היא לעולם לא תביא לעולם בן או שאולי החזון ילך אליה בעל, אבא או אח, ונאמר כי אחד מהמהרמות שלה התרחש בכבוד, ואם אישה רואה שהיא הפכה לגבר כשהיא מקיימת יחסי אישות עם נשים או מתחתנת עם אישה, אז היא סובלת מ טוב וכבוד ומיוחס ומי שרואה שיש לו חטא, קרן או מקור כמו חמור, צינור או מקור, אז כל זה טוב וטוב ומי שרואה שיש לו נוצה או כנף , זו ראשות ראשות וזה קורה לי אם הוא רואה שהוא טס, אז הוא נוסע, ומי שרואה שהוא הפך להיות ה חיה שבשרה לא נאכל, אז הוא מושפל ופורענות, ואם יש לו עבודה הוא מבודד ממנה ונאמר שמי שראה שהוא הפך לצפרדע אז הוא עובד עם פולחן. הוא הפך עכביש, ואז הוא הופך למתפלל טוב שחוזר בתשובה מחטאים רבים, ומי שרואה שהוא הפך מברזל, אז הוא יאריך את חייו, ואם הוא רואה שזה הפך מכלי חרס או צלוחיות, אז הוא עושה לא להישאר ומי שרואה שהוא הפך גשר או קשת, אז הוא יכה בסולטנה או בעל סמכות או מלומד שאנשים מגיעים אליו בענייניהם, ומי שרואה שהוא הפך למתכת של מתכת, אז הוא משתמש בכל אחד מהדברים המועילים לו…

…החמור : האדם מוצא אותו כפי שהוא רואה אותו שמן או מחוספס, ואם החמור גדול אז הוא גידל אותו, ואם הוא הולך טוב אז זה יתרון העולם, ואם הוא יפה אז זה יופי לבעליו, ואם הוא לבן אז זה דת בעליו והדרו, ואם הוא דל אז זה עוני בעליו . והשומן הוא נחלת בעליו, ואם הוא שחור, הרי שהוא הברוש והריבונות שלו, והוא מלך, כבוד, יוקרה וכוח . וירוק הוא אדוק ודת . אבן סירין העדיף את החמור על פני בעלי חיים אחרים, ובחר מהם אריות . ואוכף החמור נולד בתהילה . ואורך אשמתו, הישרדות מצבו במכשולו . ומותו של חמור מעיד על מות בעליו . והחמור חפר את בסיס כספו, ונאמר כי מי שמת את חמורו כספו ייעלם, אחרת הקשר שלו נותק או שרוכביו נופלים או שהוא עזב, או שמשרת שלו ששרת אותו מת, או שלו אבא או סבא ששירתו אותו נפטר, או שאדונו שהיה תחתיו נפטר, מכר אותו או נסע בערך . אם זו הייתה אישה, בעלה התגרש ממנה, נפטר מטעמה או נסע ממקומה . באשר לחמור שאינו מכיר את אדוניו, אם הוא כבר לא על ראשו, הרי זה אדם בורים או כופר, לקולו, כי אלוהים אדירים אומר : ~הוא מכחיש את הצלילים .~ וזה מציין גם את היהודי, כי הקב~ה אמר : ~ כמו שחמור נושא ספרים .~ אם הוא התנודד מעל המסגד או על המינרט, אז קרא לכופר שלא מאמין וחידש לכפירה שלו . ואם הקריאה לתפילה למען האיסלאם, אז לא מאמין אימץ את האיסלאם וקרא לאמת, והיה בו סימן ושיעור . ומי שרואה שיש לו חמורים, אז הוא ילווה עם בור, כי הקב~ה אומר : ~ כאילו היו אדומים .~ ומי שרוכב על חמור או הולך איתו, הולך בהסכמה טובה, סבו מסכים, טוב . ומי שאוכל בשר חמורים, הוא יקבל כסף וסבתא . אם הוא רואה שחמורו לא הולך אלא על ידי מכות, אז מקפחים אותו ולא מאכילים אותו רק על ידי תחנון . ואם יחמורו נכנס לביתו נערץ, הרי הוא סבו, והוא יפנה אליו בטוב על מהותו של מה שהוא נושא . ומי שרואה את חמורו הופך לפרד, אז מזונותיו יהיו בעלי סמכות . אם מלאו לו שבע, אז סבו ופרנסתו הם משליט לא צודק. אם הוא הופך לאיל, סבו הוא מכבוד או מפליה . ומי שרואה שהוא נשא את חמורו, אז זה כוח שהקב~ה מעניק לסבו כדי שיתפעל ממנו . ומי ששומע פרסות של בעלי חיים שנופלים במהלך הסיבוב בלי לראות אותם, זה גשם ונחל . החמור למטייל טוב יותר עם איטיות, ותנאי הנסיעה שלו יהיו כמו החמור שלו . ומגביית גללי חמורים, כספו יגדל . מי שהתאבק בחמור, חלק מקרוביו מתו . מי שמתחתן עם חמור חזק נגד סבו . ומי שרואה כאילו חמור מקיים עמו יחסי מין, הוא רכש עושר ויופי שלא ניתן לתאר בשל שפעו . החמור הצייתני יעיר את בעליו לטוב, כסף ועבר . וכל מי שיש לו חמור או קשר אותו והביא אותו לביתו, אלוהים יוביל לכל טוב וימסור אותו למי שהוא, ואם הוא נערץ, טוב יותר . ומי ששוחט את חמורו עני, ואם החמור מיועד למישהו אחר אז הוא מנותק ממנו, הוא מנותק בינו לבין בעליו, שמו או מקבילו . ומי שיקנה חמור וישלם דירהם על כך, יהיו לו מילים טובות יותר . אם הוא רואה שיש לו חמור עם כיסוי עיניים, אז יש לו כסף שהוא לא יודע איפה זה . ודבר לא שונא את החמור חוץ מקולו, והוא במקור סבו של האדם ומזלו ….

…אבו אל-קאסים עומר בן מוחמד אל-בסרי אמר לנו לבטניס, הוא אמר שעלי בן אל-מוספיר אמר לנו, הוא אמר לנו את אחמד בן עבדולרמן בן וואהב, הוא אמר, דודי אמר לי . הוא אמר שאבו בישר אמר לי בסמכותו של אבן שיהאב. הוא אמר כי אבו סלאמה בן עבדול רחמן אמר לי שאבו הוריירה אמר : שמעתי את שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אומר : מי שרואה אותי בחלום הוא כאילו ראה אותי בחיים ערים, ואז השטן לא מחקה אותי . אבו סלאמה אמר, אמר אבו קטאדה, שליח האל, שאלוהים יברך אותו וייתן לו שלום, אמר : מי שראה אותי ראה את האמת . אבו אל-חסן עבד אל-ווהאב בן אל-חסן אל-כלבי סיפר לנו בדמשק, הוא אמר שאבו איוב סולימאן בן מוחמד אל-ח'וזאי אמר לי, בסמכותו של מוחמד בן אל-מוספה אל-חומסי, בסמכותו של יחיא בן סעיד אל-קטאן, בסמכותו של סעיד בין מוסלמי, בסמכותו של אנאס בן מאליק . שהנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר : מי שרואה אותי בחלום לא יכנס לגיהינום . אבו בכר מוחמד בן אחמד בן מוחמד אל-עוספאני אמר לנו במכה, שאלוהים הכל יכול שמר עליו במסגד הגדול. הוא אמר: אבו אל-חסן מוחמד בן סהל סיפר לנו, על הסמכות של מוחמד בן אל-Musfy, על הסמכות של באקר בן סעיד, על הסמכות של סעיד בן קייס, על הסמכות של אביו, הוא אמר : שליח אלוהים עליו השלום אמר : עליו : מי שראה אותי לא יכנס לגיהנום בחלום . פרופסור אבו סעד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : אלוהים שלח את מוחמד, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, חסד לעולמות. אשרי מי שראה אותו בחייו והולך אחריו, ואשרי הרואה אותו בשנתו, כי אם הוא רואה אותו כחייב, אלוהים יוציא את חובו, ואם הוא רואה אותו חולה, אלוהים ירפא אותו . ואם הוא רואה אותו בהכרח לבצע את העלייה לרגל לבית, ואם הוא רואה אותו בארץ עקרה שהופרה, או במקום שהעוול התפשט במקום עוול בצדק, או במקום מפחד עבור ביטחון משפחתו, זה אם הוא רואה אותו בדרכו שלו . ואם הוא רואה אותו חיוור בצבעו, שחוק או חסר חלק מהטרף, הדבר מעיד על חולשת הדת במקום ההוא ועל הופעת הכפירה, וכמו כן אם הוא רואה לבוש עלוב . אם הוא רואה ששתה את דמו בשל אהבתו בסתר, אז הוא מות מעשה בג'יהאד, ואם הוא רואה ששתה בגלוי, הדבר מעיד על הצביעות שלו ונכנס לדם של משפחתו ועזר להרוג אותם . אם הוא רואה אותו כאילו הוא חולה, אז הוא מחמיר את מחלתו, אז אנשי המקום ההוא מתוקנים לאחר השחיתות, ואם הוא ראה אותו, השלום עליו רוכב, הוא היה מבקר ברכיבה שלו, ואם הוא היה רואה אותו ברגל, הוא הלך לבקר אותו ברגל, ואם הוא ראה אותו עומד, הפקודה שלו הייתה פשוטה, ואם הוא ראה אותו נותן את הקריאה לתפילה במקום שבו עומר הרס את המקום, ואם הוא רואה את זה כאילו שהוא אוכל את זה, זה מה שהוא הורה לו לשלם לזכאת מכספו . אם הוא רואה שהנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום עליו, ימות אחד מצאצאיו, ואם הוא רואה את הלוויתו במקום יש אסון גדול, ואם הוא רואה שהוא ביצע הלווייתו אפילו לקבר, ואז הוא נוטה לכפירה . ואם ראה שהוא ביקר בקברו, היה פוגע בהרבה מאוד כסף, ואם הוא ראה כאילו הוא בנו של הנביא ולא מצאצאיו, חזונותיו מעידים כי אמונתו התבהרה, ואם הוא ראה שהוא אבי הנביא, עליו השלום, הוא ציין את חולשת דתו ואת חולשת האמונה והוודאות שלו . לראות אדם יחיד, שליח האלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בחלום אינו נוגע לו, אלא מחלחל על הקהילה המוסלמית . נאמר שאום אל-פאדל אמר לשליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום : ראיתי בחלום כאילו כמה מגופך נותקו והונחו בחיקי , והוא אמר : טוב ראיתי, פאטימה יוליד ילד, ברוך השם, והוא יונח בחיקך . היא ילדה את פטימה אל-חוסין, עליהם השלום, והוא הושם בחיקה . ומסופר שאישה אמרה : הו שליח אלוהים, ראיתי בחלום כאילו חלק מגופך נמצא בביתי. הוא אמר : פאטימה יולדת ילד ומניקה אותו, והיא ילדה את חוסין והניקה אותו . אם הנביא, יהי רצון שתפילתו של האל ושלום עליו, ראה שהוא נתן לו משהו מהסחורה הנחשקת ביותר בעולם הזה, או אוכל או שתייה, אז טוב שהוא ישיג ככל שנתן לו, ואם מה שנתן לו היה מחומר גרוע, כמו אבטיח ואחרים, ואז הוא יינצל מדבר גדול, אלא שהוא יהיה פגוע ועייף . אם הוא רואה שאחד מחבריו, השלום עליו, עם מחבר החזון, השיג זאת, אז הוא כפירה בשמועות שלו ודבק בה ללא שאר חוקי האיסלאם והשאיר אחרים בלי שאר המוסלמים . שמעתי את אבו אל- חסן עלי בן אל- בגדדי, סצנה של עלי בן אבי טאליב, אללה יהיה מרוצה ממנו אומר : הבן אבא אמר רופא המסכן : זה היה חירשתי עשר שנים, והבאתי את העיר והחלטתי בין הקבר ואת הדוכן, ראיתי את הנביא של שלום אללה עליו בתוך חלום, אמרתי : הוי שליח אללה אמר: מי שאל אותי את האמצעים, ההשתדלות שלי נדרשה בשבילו, אמר : מאי אלוהים לרפא אותך , מה שאמרתי, אבל אמרתי : מי שביקש את האמצעים מאלוהים, ההשתדלות שלי נדרשת עבורו, הוא אמר, אז הוא הלך ממני בברכת אמירתו, שאלוהים יברך אותך . עבדאללה בן אלגלאא סיפר על מצב שנכנס לעיר שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, והלכתי לקבר שליח האל אליו, ובירכתי אותו ושני חבריו , שאלוהים יהיה מרוצה מהם, אז אמרתי : שליח אלוהים, לא היה אכפת לי ואני האורח שלך, ואז ירדתי וישנתי בלי הקבר, ואז ראיתי את הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בא אלי, אז קמתי והוא נתן לי כיכר, אז אכלתי קצת מזה, ושמתי לב והיה לי קצת כיכר ביד . בסמכותו של אבו אל-ופא אל-קארי אל-חרווי, הוא אמר: ראיתי את הנבחר, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום, בחלום בפליאה בשנים שישים ושלוש מאות, והשתמשתי לקרוא עם הסולטאן, והם לא שמעו ולא דיברו, אז הלכתי הביתה בקינה, אז ישנתי וראיתי את הנביא עליו השלום והברכה כאילו הוא שינה צבע, אז הוא אמר לי שלום אותו : האם אתה קורא את הקוראן את דבר האל הכל יכול בידי אנשים המדברים ושומעים שאינם קוראים? אל תקרא אחרי זה אלא מה שאלוהים רוצה . שמתי לב בזמן שהחזקתי את הלשון במשך ארבעה חודשים, ואם היה לי צורך לכתוב את זה על התיקון, בעלי החדיטים ובעלי הדעה נכחו בי, ואז הם הוציאו פתווה שאני מדבר בסוף על העניין, כי הוא אמר : אלא מה שאלוהים רוצה, וזה יוצא מן הכלל, אז ישנתי כעבור ארבעה חודשים במקום בו ישנתי לראשונה. ראיתי את הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, בחלום שמריע בפניו, והוא אמר לי : האם זה הוכח? אמרתי : כן, שליח אלוהים . הוא אמר : מי שחוזר בתשובה, אלוהים יסלח לו, הוציא את לשונך . הוא ניגב את לשוני באצבעו המורה ואמר : אם אתה בידי עם ואתה קורא את ספר האל, אז חתוך את קריאתך עד שישמע את דבר אלוהים . שמתי לב, ולשוני הייתה פתוחה, בזכות אלוהים . נאמר שאיש מאלמנייסר חלה, והוא ראה את שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, לילה אחד כאילו אומר לו אם אתה רוצה להיות טוב ממחלתך, אז קח לא לא . כשהתעורר, הוא שלח לסופיאן אל-ת'וארי, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, עם עשרת אלפים דירהם, והוא הורה לו להקצות את זה לעניים, והוא שאל אותו על ביטוי החזון, אז הוא אמר את משמעות דבריו, ולא את עץ הזית, כי אלוהים אדירים תיאר זאת בספרו ואמר : לא מזרחית ולא מערבית . והיתרון של הבעלים הוא החברות של העניים איתך, הוא אמר: הוא טיפל בו בזיתים, ואלוהים העניק לו רווחה באמצעות ברכת שליח אלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ויכבד החזונות שלו . למדנו שאדם הגיע לשליח האל, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, בחלום. הוא התלונן בפניו שמצבו הדוק, אז הוא אמר לו ללכת לעלי בן איסה, ולהגיד לו שהוא ישלם לך מה שטוב לך, אז הוא אמר, שליח אלוהים, באיזה סימן? הוא אמר תגיד לו בסימן שראית אותי על באטה, ואני לא ציית מהקרקע, אז ירדתי ובאתי אליי, אז אמרתי תחזור למקום שלך . לדבריו, עלי בן איסה הודח, והמשרד חזר אליו . כשהבחין, הגיע לעלי בן איסה, שהיה אז שר, והוא הזכיר את סיפורו. הוא אמר שזה נכון, והוא שילם לו ארבע מאות דינרים, ואז אמר לבזבז את החוב שלך, ולשלם לו עוד ארבע מאות דינרים, ואז הוא אמר, הפוך אותו להון שלך, אז אם אתה מוציא את זה, חזור אלי . והוא הזכיר אדם שידע מה אתה רוצה מאנשי בצרה, והוא נהג למכור את הקמע. הוא אמר שהוא שלח דוברה מכמה ממושלי אחוואז, ואני לא הסכמתי איתו לגבי מחירו. שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום בחלום, אז אמרתי לו, שליח אלוהים, שכה וכה קיללו את אבו בכר ועומר, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, הוא אמר, ~תביא אותו אלי , ובאתי איתו, ~הוא אמר,~ השכיב אותו והשכיב אותו, ~אז הוא אמר,~ תשחט את זה, ~אז אמרתי, שליח אלוהים, תשחט אותו? ואז הוא אמר: תשחט אותו עד שהיא אמרה שלוש פעמים, ואז גלגלתי את הסכין על גרונו ושחטתי אותו, וכשהתחלתי לומר, אני הולך אליו, אני ממריץ אותו ואומר לו מה שראיתי משליח האל. שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אז הלכתי וכשהגעתי לביתו שמעתי את הזאב, ונאמר שהוא מת . ואבן סירין בא לאיש שלא מואשם בדתו, חרד, והוא אמר שראיתי אתמול בשינה, כאילו הנחתי את רגלי על פני שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . הוא אמר לו: ~ישבת אתמול עם רוחות הרפאים שלך?~ הוא אמר שכן, הוא אמר, אז הוא הוריד אותם , אז הוא הוריד אותם ומתחת לאחת מרגליו הייתה עליו דרהם, מוחמד, שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום ….

…השד הוא בחלום אישה של גבר או בתו, אז היופי שלה הוא היופי שלה, השחיתות שלה היא השחיתות שלה . ומי שרואה אישה תלויה על שדה, היא ניאוף, ויולדת ילד שאינו בעלה . אם גבר רואה חלב בשד שלו, אם הוא עני הוא עשיר, ואם הוא לא נשוי, הוא מציין שיהיו לו ילדים . ואם צעירה רואה את זה, זה מעיד שהיא תיכנס להריון ושההריון שלה יתרחש, גם אם היא בגד עשיר שחסר וקלקל את כספה . ואם היא הייתה בתולה מודעת, זה מעיד על החתונה שלה . אם היא הייתה צעירה, רחוקה מזמן הנישואין, זה הצביע על מותה . ומי שרואה שהוא יונק אישה שמכירה אותו ולא מכיר אותה, זה מעיד שהוא יחלה זמן רב, אלא אם כן יש לו אישה בהריון, אז זה מעיד שיש לו בן . ואם אישה ראתה את החזון הזה, היא תלד ילדה . אם הוא רואה ששדיו גדלו במתינות ונראים טוב, הם מצביעים על ילדיו ועל דברים שבבעלותו . ואם הוא רואה אותם נופלים, זוהי עדות למות ילדיו . ומי שראה זאת ולא נולד לו ילדים, הדבר מעיד על חסרונו ועצבו, במיוחד ביחס לנשים . אצל נשים מניקות זה מעיד על אופקי האדם המניק . שד גדול מציין מה מצוין על ידי שד שהיה עצם . ומעיד על נשים מוסריות . ומי שראה ששדיו פוגעים בחזהו, הדבר מעיד על כך שהוא זקן מאוד, שמגיעות אליו חדשות רעות ממי שמכיר אותו . אם גברים ונשים צעירים זה מעיד על אהבה . ומי שרואה שיש לו חזה אחד גדול והגיע לאזור הערווה, הוא ניאוף עם נישואין אסורים, או שיש לו חתונה אסורה, והשדיים בחלום הם בנות, אז מה שקרה בהן מתפרש אצל בנות . ומי שרואה שחזה גדל לו יחד עם השדיים שלו, זה יותר מנערה . ומי שרואה שחסר לו חזה, זה מות בתו . וחלב בשד הוא גידול בכסף וזה מתייחס לילד, אז מי שרואה שיש חלב בשדיים, הוא מתכבד שיש לו תוספת מינימלית שמביאה אותו או את מי שבבעלותו . כמו כן, אצל נשים, אם החלב המופק על ידי אדם יונק, הוא ננעל, ודלת סגורה מעליו, ואין בו שום נזק לתינוק המניק, אז מדובר בהשפלה ובצער . ונאמר : אם אדם ראה שיש חלב בשד שלו, אז אם הוא בפרישה, הוא התחתן ונולד לו בן . אם הוא היה עני, הוא ציין את בשארה, ואם הוא היה צעיר, זה מעיד על חייו הארוכים . והצעירה, אם היא רואה זאת, מעידה על הריונה ולידה, ואורך חזהו של גבר עד שהם פוגעים בחזהו הוא עדות לגחמה שאינו מסופק על ידי אלוהים אדירים . ולפני כן : זו עדות למותם של ילדים, ואם לא נולד לו ילד זה מעיד על עוני ועצב . אורך שדיה של אישה מעבר לגבול הוא עדות למטרת הצער . חזה של גבר מעיד על איכותו, מצבו, בריאותו ומחלתו . ושד של גבר עשוי להתייחס לאחים, לוויה, ילדים ובעלים שאינם מועילים להם . שד של אישה הוא עדות להפך, בהתחשב בהוראת האל הכל יכול . אם הוא רואה ששדיו כמו חזה של אישה, והחלב נוטף ממנו, הוא מציין שהוא עומד על ילדיו, וכי הוא מתחיל לעשות את מה שהנשים זקוקות בעמלתן, וזה עשוי להצביע על דת, או יש לו מחלה בה הוא מתבייש באנשים ואז הוא ראה אותו מפורסם בזכות זה . ואם . השדיים הפכו לנחושת או לברזל, דבר המצביע על אובדן ילדים וכשל בסיבות או הריון . השד על החיה הוא בעל, והשד על האישה העקרה נולד לאחר ייאוש ממנו . ואולי השד של הבתולה התייחס לג'יהאד, לבוש או לכסף המעוטר . ולתינוק או לילדה יש ​​מחלות, מחלות ופצעים . שד יחיד לאישה רווקה הוא נישואין, כך שאם מים או חלב יוצאים ממנו, היא מאבדת את בנה או אחותה . והשד אישה ניאופה . הוא חצה את השד עם ביצי יען או אלטרג ' . ייתכן שהם בבעלות שדיים, ואמרו להם : הם היו אבא ואמא . והשד מעיד על בקבוק יין אם הוא מכיל חלב . נאמר : השד הוא אדם נדיב ….

…חזון יוסף עליו השלום . החזון של יוסף – שלום עליו – שאללה הזכיר – את הקב~ה – באומרו : ( כמו יוסף אמר לאביו, O שלי אבא, ראיתי אחד עשרה כוכבים ואת השמש ואת במסור הירח אותם השתטחו לפניי , אמר, בני, אל תחזון Tqss לאחיך, אתה ויקדווה קידא השטן הוא לאדם אויב מושבע , וכדומה איגטביק אדונך ומלמד אותך את פרשנות השיחות והוא חסדו עליו ועל יעקב כהכי השלם על הוריך על ידי אברהם ויצחק שאלוהיך יודע, חכם ) מסורת יוסף פסוקים 4-6. הפרשנות של חזון זה התרחשה לאחר ארבעים שנה, ונאמר : אחרי שמונים שנה, הראשון האותנטי . זהו דברי סלמאן הפרסי – אללה עשוי להיות מרוצה ממנו – ו עבדאללה בן שדאד , אמר אלוהים – את הקב~ה – לפרשנות על ידי ואמר : ( כשבאו יוסף ללכת להוריו אמר הזן מצרים, אלוהים לאבטח צוואות , וגדל את הוריו בתכנית ונפל בשפל ואמר, האם הפרשנות הזו של החזון שלי לא הפכה אותו באמת לאדוני ). סורה יוסף אל-איתן 99-100….

…פאדל עותמאן בן מזון . בין החלומות ששליח אלוהים, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, יזם חזון של אום אל-עלא אנסריה, עין רצה לעות'מאן בן מזעון, בסמכותו של חרגה בן זייד בן ת'אביט ברשות. של אום אל – עלאא – אשת נשותיהם הנאמנות בנאמנות לשליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום – היא אמרה : עות'מאן בן מזאון טס אלינו למגורים כאשר האנסאר הצביעו למגורים של המהגרים, והוא התלונן, חלינו עד שהוא נפטר, ואז שמנו אותו בבגדיו, אז שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בא אלינו, ואמרתי : אלוהים ירחם עליכם, אבא אל-סאייב. העדות שלי עליכם. אלוהים כיבד אותך. הוא אמר : ( ומה אתה חושב ) ? אמרתי : אני לא יודע, ואלוהים אמר : ( לגביו, באה אליו וודאות שאני מקווה לטוב מאלוהים, ואלוהים אני לא יודע, ואני שליח האלוהים מה שהוא עושה לי או ל אתה ) אום אלעלא אמר : אלוהים, אני לא מכבד אף אחד אחריו. היא אמרה : וראיתי את עותמאן ישן בעיניים רצות, ואז באתי לשליח אלוהים שאלוהים יברך אותו ויזכה לו שלום, והזכרתי לו את זה והוא אמר : וזו העבודה שלו ….

…חזונו של אסעד בן זרעא 54 – בסמכותו של חראם בן עותמאן אל-אנסארי, שאמר : אסעד בן זרארה מהלבנט הגיע לסוחר בן ארבעים איש מעם, והוא ראה חזון שהוא יבוא אליו. ואמר : אם הוא יוצא במכה עם אבא אומאמה אז עקוב אחריו, ומה זה שאתה יורד לבית וחבריך יימלטו הוא נדקר בעין, אז הם ירדו לבית והמגפה איכלס אותם, וכולם פגעו למעט אבו אוממה וחברו היו דקירה בעין (2) . מה שראה והפך מוסלמי – אולי אלוהים להיות מרוצה ממנו – היה להתממש ….

…פיטנה יצרה את הקוראן 71 – הדעה שאפי אחמד סטן טוענת שאומרים ליצירתו של אלורטורן כי אבן אל – ב ( מעלותיו של האימאם אחמד ) נאמר לבנו של אביב של אביב אמר : הוא אמר לי שאפי : אראבי קח את הספר שלי ו מהבהבים אותו והושיט לו אבו עבדאללה אחמד בן Hmpel ואני בתגובה , אמר אל-Rabee~, ואני נכנס בגדד עם הספר ונפגש Ajmad בן חנבל בתפילת הבוקר, ואני התפללתי איתו בתפילת הבוקר. כשעבר מהמיהרב מסרתי לו את הספר ואמרתי לו : זה ספרו של אחיך אלשפי ממצרים , אז אחמד אמר : הסתכלת עליו? אמרתי : לא , ואחמד שבר את הטבעת וקרא את הספר ועיניו התמלאו דמעות , ואמרתי לו : במה מדובר, אבו עבדאללה? הוא אמר : הוא זוכר שהנביא ( PBUH ) ראה בחלום , אז הוא אמר לו : כתוב לאבי, עבדאללה אחמד אבן הנבל, וקרא עליו שלום ואמר שתיבחן ותתפלל ליצירת הקוראן, אז אל תחייב אותם. אלוהים ירים עבורך ידע עד יום התחייה . אביב אמר : אמרתי : הבשורה הורידה את חולצתו בעקבות הריסים Vdfh ל- Vokzth ויצאה למצרים ולקחה את ספר התשובות ומסרה לשפי אמרה לי : Aarabie כל מה שמשלמים לך? אמרתי : The החולצה העוקבת עורותיו , אז אל-שאפעי אמר לי : אנחנו לא עזרנו לך עם זה, אבל רע, ולשלם לנו את הכסף על מנת לשייך אותך זה . ומספרים גם סיפרו מדרך אחרת בסמכותו של רבי"ב סולימאן ואמרו בה : שאלשפי הזכיר בכתב שהוא ראה את הנביא ( ר~ע ) בשנתו ואמר לו : הו אבן אידריס היא הפתווה של אבא עבד אללה אבן אחמד אבן הנבל שהוא ייבחן בדת האל ויתפלל אלי לומר הקוראן נוצר, כך שהוא לא, וזה יוכה בשוט, וזה אלוהים – הקב~ה – יפרסם עבורו שנה שאינה כוללת את יום התחייה, והוא הזכיר את המשך הסיפור באופן שהוזכר לעיל ….