…ומי שרואה כפר שלקח את חיותיו, כרת את עציו או רעה את עיבודו, זה מעיד על העוני של בני עמו ועל שיבוש ענייניהם, ועל חזונות הכנת הפריון והברכה של הכפרים, כמו גם על השקייתם ומשקים אותם ….

…אם הוא רואה אישה, מגלה את חוסר האונים שלה עד שיראה את העגל שלה, הרי שהעניין המיוחס לכך מפקח על הדורות וצורף לחוב ממסחר או ממדינה ….

ומי שראה את הכעבה את ביתו, הוא עדיין יהיה בעל סמכות ותהילה בקרב העם,

…מי שמת את ידו או את רגלו, הוא מעטר את קרבתו ללא קישוט הדת, ומכסה את תנאיהם . אם ההמוגלובין אינו נמצא במקום ההמוגלובין, אז הפחד מכה בו ואז הוא ישרוד ….

…חזיונות האם אתה יכול לציין את המין או את שם הלידה? ההבדל בין שני הביטויים שופע במי שחושב שיש לו ילדה והוא בן, או להיפך , שהיא צינור הנובע מחשיבה , ובשביל האישה ההרה הזו מסוג זה חולמת על לידה ו מין הילוד נמצא בשפע , ורק המבקר מבדיל אותו משני הביטויים . באשר לבחירת שם הילוד על סמך חזון , אין צורך ליישם את המצווה המוצגת באמצעות חזונות או חלומות באופן כללי , וכאן עלינו להבדיל בין חזונות הנביאים, שהם גילויים המחויבים ליישם את החזונות של אחרים , ואין ליישם אותם , במיוחד אם זה בא עם פקודה זה מפר את השריעה , למשל , ולגבי מה שמתקבל דרך חזונות עבור חלקם ונושא צו לשם שם , זה לא חובה לדבוק בזה ואין שום חטא עלי שמפר אותו ….

…ומי שנופל מגב ביתו וישבור את ידו או את רגלו, הוא יסבול אסון לעצמו, לכספו או לחברו, או שיסבול שנאה מהסולטאן ….

…ומי שרואה שהוא חופר את קברו של אדם שמכיר את ביתו, את שמו וכינויו, הוא ייסע בדרך במיוחד אם יגיע אליו ….

…ומי שיראה שהוא חופר את האדמה ואוכל את אדמתה, הוא ימצא כסף ….

מי שרואה אחד מהם או את כולם בחיים, חזונותיו מעידים על כוחה של הדת ואנשיה, וזה מעיד כי החזון איש זוכה לתפארת ולכבוד, והוא עליון.

…ומי שרואה שהוא מושך את מוגבלותו או את פי הטבעת שלו, הוא נאלץ ….

…ומי שרואה שהוא קטף שיער מחזהו או מגבו, אם יש לו אמון שהוא יכול לעשות לבעליו ולפני שיער הערווה יש נזק, אבל אם האישה רואה את זה, זה ראוי לשבח, וזה נאמר שאם האישה תראה שהוא נחתך, זה יביא למצוקה ולפגיעה ….

…ומי שרואה שהוא השלים את תפילתו ואז מבקש סליחה מאלוהים אדירים ומפנה אותו לכיוון הצ'יבלה, אז תפילתו תיענה, ואם פניו לא פונים אל הצ'יבלה, אז הוא עושה חטא, אז הוא חוזר בתשובה מזה ….

…ומי שרואה שהוא גילח את שער בית השחי או את הערווה, אז זה מעיד על צדקת דתו, ונאמר שהוא גילח את בית השחי, אם הוא ראה שהוא מורט את בית השחי, עדיף היה ….

…מכנסיים : אישה דתייה או עוזרת עבודה זרה, ואם הוא ראה את זה כאילו קנה מכנסיים בלי בעליו, הוא היה מתחתן עם אישה ללא אפוטרופוס . והמכנסיים החדשים הם אישה בתולה, והקבצנית היא הוכחה לאי-כישלון לחטאים . ונאמר כי הנארוולים הם עדות לטובות לגבי אשתו ומשפחתו . וללבוש מכנסיים בלי חולצה זה עוני, והוא לובש את זה הפוך, מבצע מעשה לא מוסרי מצד משפחתו . והשתן שלו הוא עדות להריונה של אשתו . וצרכיו מעידים על כעסו על הריונה של אשתו . והתמוססות מכנסיו, הופעת אשתו בפני הגברים, והשאירה אותה מסתתרת ומסתירה מהם . נאמר כי המכנסיים מעידים על מסע לאנשי עג'אם, מכיוון שזה לבושם . נאמר כי מכנסיים סלאח הם עסק המשפחה שלו ומרחיב את הנאתם ….

…באשר למכנסיים קצרים ולצעיף, משרתת שהוא מצא חן בעיניו, או אישה דתייה, מי שראה שהוא הכה זוג מכנסיים פגע גם בבת שפחה או אישה, ומי שראה שיש תאונה במכנסיים וב רעלה, הוא ייחס זאת לאותה שפחה ואישה. באשר לשאר הבגדים שמעל החולצה, פרש אותם לפי הסכנות והצבעים שלהם. או ברוקדה, מכיוון שזה כוח הפוקד אותו, כסף וטוב על פי סכנת החיפוי ומציאתו, ואם הוא ראה שהוא לקח ממנו חלק מהבגדים האלה או נשרף, אז היעלמות הרשות הזו ממנו, ואם הוא ראה שהוא נגנב או אבוד, הוא מפקח על היעלמותו ממנו, והיעלמות זו אינה מתרחשת. אדם לשליט ומי שרואה שיש לו זוהמה או זוהמה בבגדיו, אז זה דאגות וצער או חטאים וצעיפים, ואם הוא רואה אותם לבנים או חדשים טהורים, זה מעיד על טובת דתו וטובתו המצב ועזיבת דאגותיו, ואם הוא רואה אותם במראה שבור, אז הוא יסבול אותם ועוני עד כדי כך, ואם הוא רואה בבגד הוא לובש טלאי, אז זה חטאי בן זוגו ושחיתות בדתו, וכל מי שרואה שבגדיו נגועים בו בזמן שהוא לובש אותם, ואם הוא נמצא במסע, אז הוא לא צריך לנסוע, ואם זה בעניין שלא נעשה לו ולמי רואה שהוא מוכר את חלקי הבגדים שלו, אז זה טוב לו ואין בזה טוב לקונה…

ומי שרואה שהוא קופץ ונעדר בצום שלו עד שלא ראה, הוא ימות ….

ומי שרואה שכלב קופץ על הדוברה שלו, אז אויב של קסמים ילך אחרי אשתו ….

…איזו שפת ראייה יש לי דו לשונית? שפת החזונות והחלומות היא על פי שפות בעליהם, כך שמי שמדבר ערבית יגיד לך מה הוא ראה בשנתו בערבית, ומי שידבר בשפה אחרת. כמו אנגלית, צרפתית או גרמנית, זה יגיד לך לראות את זה . אבל השאלה כאן היא / מי דובר שתי שפות או יותר, איזו מהן תחלום? ובאיזו שפה הוא יספר את מה שראה? מנקודת מבטי, מה שאדם רואה מקבוצה זו, המדבר ביותר משפה אחת, יספר את החזון בשפה שהוא מתרגל הכי הרבה בזמן החזון, או שהוא יחיה בקהילה שלו בזמן ה חָזוֹן. באשר לחזון עצמו, הוא רואה דימויים וסמלים דרך מלך החזון, ולכן הוא מדמיין אותו עבורו, ומאז הרואה מעביר אותו ומוציא אותו בזמן החיתוך כדי לראות על פי השפה שבה הוא דיבר והשתמש בזה . אבל הוא מצא כמה אנשים שראו בחלום מישהו מדבר איתו בשפה לא מובנת, והפרשנות הזו לדעתי נובעת מכמה הסברים או פרשנויות, כולל שהוא יפגוש את האדם הזה שבבעלותו שפה זרה, או שהוא ישלוט שפה זו, או שהוא ייסע לארץ שפה זו, או שהוא חושב לנסוע למדינה זרה . לסיכום, למה שאנחנו רואים יש משמעויות מרובות, ותהליך הסרתו מבעל החלום, עבור המתורגמן, שונה מאדם אחד לאחר, מבחינת סגנון, כנות, הגזמה וערצה, וגם שונה מבחינת המונחים. של השפה המדוברת על ידי בעל החלום או החזון…

…לפעמים אני רואה חזון טוב בחלום ואני מרוצה ממנו , אבל אין לי שום הוכחות לכך כשהוא ער. אז על מה זה מצביע? החוקרים הזכירו שאם מה שאדם רואה לפעמים, הוא לא מוצא את זה כשהוא ער, ולא מוצא שום דבר שיצביע על כך, אז זה נכלל בסעיף חלומות הצינור, וזה בעיקר בגלל פעולת הנפש לפני לישון עם זה, אז אם אדם ישן הוא עשוי לראות משהו שמעיד על כך, וזה לא מזיק ולא מרוויח (3)….

…אבו סעיד אמר שהמטיף יום אחד אישה הגיעה למעבר אחוואני היא אמרה לו : ראיתי כאילו בעלי הושיט לי את Nrjdzisa ומסר את דרטה אסא אמר, ונצמד להתגרש ממך. בדהארטק שמע את דברי המשורר : לא לתקופת נרגיס … אבל הברית ללאס…

…האם יכול לקרות לי משהו מאושר, ואז, ימים אחרי שזה קרה, אני רואה חזון שקשור אליו? ת : כן, זה אפשרי, אך סביר להניח שבגלל שאני רואה לך חזון טוב, זה יוצא ימים, חודשים או שנים אחר כך , להיות בחסד ובהנאה ….

…מה עדיף לומר שיש לי חזון או חלום? כתובת בוכרי נכונה : הדלת : חזון האל , ומשמעות הדבר בכלל ומוזכרת בחדית ' : ~ חלומות אמיתיים של אלוהים וחלום השטן ~ וניכר שזה אומר : מה שנוסף לאלוהים אינו אמר שיש לו חלום שמתווסף לשטן נאמר שיש לו חזון, מעשה לא חוקי מבוסס על אופטימיות ולא כולם נקראים חזון, הגיע בראיון אחרון ( התגלות שלוש ) ואז הזכיר את המאמינים המודרניים המכונים כל סוג החזון של שם , והן לטובת האופטימיות שלום מילים עליו ~ ראייה טובה של אלוהים ~ של רומן : ~ חזון טוב ~ אז הוא קרא לזה חסן…

אבן סירין אמר, ~מי שיראה כיפה של לבוש טורקמני על גב ראשו, הוא יזכה לתועלת על ידי מצוקה, וכובע הצעיף מתפרש על ידי שפע העולם וחולשת הדת .~…

ונאמר שמי שראה שהוא על גבעה ולא יכול לרדת ממנה זה מותו, ונאמר שעליית הגבעה תתחתן עם אשה בעלת גורל מכובד, או התרחשות של תקווה ובכל מקרה הוא היה ראוי לשבח, כל עוד לא היה בו דבר כזה כשהוא ער ….

ומי שרואה שהוא עשוי מחבוש, אם הוא חולה, הוא ימות, ואם הוא בריא, עליו לנסוע ולהתפאר בנסיעתו בגלל גזירת השם ….

…ומי שרואה שהוא שם את הטבעת שלו באמון על מישהו או נתן לו ואז מחזיר לו את הטבעת שלו, אז הוא מאורס לאישה והוא לא עונה על זה, ומי שרואה שהוא שבר את הטבעת שלו לחצי , אז זה מעיד על התרחשות חלוקה בינו לבין משפחתו ….

ומי שרואה שילד קטן אבוד, אז הוא נעלם, ונאמר כי הצער מופרע ….

סוראט אל-טין: מי שקורא את זה שיפר את חייו והרחיב את פרנסתו, או למה הוא מקווה בעולם הזה ובעולם הבא, או למה הוא מקווה בעולם הזה ובעולם הבא, ונאמר כי מזונות, ברכה ואריכות ימים, ואולי הוא נשבע שבועה, נשבע עליה או הצטער על חרטה, עונשה נדיב וטוב

…ומי שרואה שבחזה את מה שאנחנו מכחישים כשהוא ער, אז זה לא ראוי לשבח, ואם הוא רואה את מה שהוא משבח, אז הוא ראוי לשבח ….

ומי שרואה שיש לו חוזה חטיבה בשבילו, ואם הוא ראוי לו, אז הוא ראה טוב, ואם הוא לא ראוי, אז יש לו תהילה ומי שרואה בידו חטיבה הוא חקלאי אוחז בו. ונאמר שמי שראה בידו חנית בה חטיבה מתה במהירות או שנפטר בן….

…ומי שרואה שהוא הגדיל את קרניו, אז זו עלייה במצבם של גברים ונשים ….

ומי שחושב שהוא מכה משהו בהרון אם זה ממאכל, אז זה מצביע על כך שיש טוב ותועלת בקושי עד כדי כך, ואם זה מתרופות, אז זה מתפרש בשלושה אופנים. אם מדובר בתרופת עיניים, אז זה מעיד על עלייה בחובות ….