…מבט בנרתיק : מי שרואה כאילו הוא מסתכל בנרתיק של אשתו או בנשים אחרות, מסתכל בנרתיק או נוגע בו , אז הוא עוסק בסחר שנוא . ואם הוא היה רואה שהוא מסתכל על אישה עירומה ללא ידיעתה, אז הוא טועה ….

…ומי שרואה שיש לו נרתיק כמו הנרתיק של האישה, אז זה מעיד על השפלה, ואם אישה רואה שיש לה שתי נרתיקות, זה עלול לבוא בנרתיק ובמעבר האחורי, ואם היא רואה שהמים יוצאים את הנרתיק שלה, אז זה שילד יצא והפות מנותקת. הוא ילד שאין בו טוב, ואם הטיפוס שלו אהוד, אז הוא ילד טוב, ומי שרואה שהוא מסתכל על הנרתיק של אשתו, אז הוא יוצא ממצוקה ומתוך מצוקה ל יכולת, ומי שרואה בנרתיק של אישה ידועה חיה שהוא מלקק, יונק או מסתובב מסביב, מעיד שהיא לא מוסרית ואין לה טוב. זה לא היה ידוע, ולכן זה לא מחמוד עבור הצופה…

…אם הוא רואה גבר רע כמו אישה, אזי הוא יושפל בהשפלה ובכניעה . אם הוא רואה שהוא מתחתן בנרתיק ההוא, אז מי שעושה זאת ירוויח את מה שהוא צריך ממנו או משמו, אם זה לא מקום לכך . ונאמר כי חוסר האפשרות של הנרתיק של האישה לזכר, הוא עדות לחוסר המגונות שלה בלשונה ולשליטה המילולית שלה בבעלה . ומי שיראה שהוא מוצץ את הנרתיק של אישה, תהיה לו נרתיק מעט חלש . ומי שמסתכל בנרתיק של אישה או מישהו אחר, מסתכל על זה ברצון או נוגע בזה, אז הוא עושה עסק שנוא ….

…מי שרואה שהוא מוצץ את זכר הזכר : הוא יזכה בנרתיק, במעט עושר ובגבר פסיבי, וגם בנרתיק האישה אם גבר מתייחס אליו במשהו אחר שאינו הזכר, אז זה נרתיק בו הוא חסר וחלש. , ההבדל, המיוחס לו ….

…אם הוא רואה שהוא נגע בנרתיק של אשתו ושתק מאפס, אז הוא מבקש ממנה הקלה וייאוש ממנה ….

…הדלתות : הדלתות נפתחות הן שערי הפרנסה, ודלת הבית היא ערכיה, כך שמה שקרה בה הוא בערכי הבית . אם הוא רואה דלת קטנה באמצע ביתו, הרי שהיא לא מוצאת חן בעיניהם, משום שהוא נכנס לאנשי הבושה, והוא ייכנס לבית ההוא כדי לבגוד באשתו . המשמעות של דלתות הבתים נופלת על נשים, ואם הן חדשות הן בתולות, ואם הן נטולות סגירות, אז הן בתולות . ואם הוא רואה שדלת בית נופלת, נקרעת, נשרפת או שבורה, זהו אסון לערכי הבית . אם דלת ביתו גדולה או מורחבת וחזקה, הרי שמצבם הטוב של הערכים, ואם הוא רואה שהוא מבקש את דלת ביתו, אז הוא לא מוצא אותה, אז הוא מבולבל לגבי עניין עולמי . ומי שרואה שהוא נכנס דרך שער, ואם הוא נמצא במריבה, אז הוא מנצח, כי אלוהים אדירים אומר : ~ היכנס אליהם את הדלת, ואם אתה נכנס אליה, אתה תנצח .~ אם הוא רואה דלתות שנפתחו ממקומות ידועים או לא ידועים, אז דלתות העולם הזה נפתחות עבורו אלא אם כן הוא חורג מגורלו, ואם הוא חורג מכך, אז הוא משבש את הבית ההוא והורס אותו . אם השערים לדרך, אז מה שמגיע מהעולם הזה יוצא לאנשים זרים ופשוטי העם . ואם נפתח לבית בבית, הוא ניתן לאנשי ביתו . אם הוא רואה שדלת ביתו התרחבה מעבר למספר הדלתות, הרי שמדובר בכניסתו של עם מעליו ללא רשות לפורענות, ואולי גסיסת דלת הבית ממיקומה הייתה ההפסקה של בעל הבית על יצירתו ושינויו את אנשי ביתו . אם הוא רואה שהוא יצא משער צר לשער רחב, אז הוא היציאה שלו מצר לרחב, ואלה שנמצאים בנרתיק . ואם הוא רואה שיש לביתו שתי דלתות, אז אשתו מושחתת, ואם הוא רואה שתי טבעות בעיסתו, הוא חייב חוב לעצמו, ואם הוא רואה שהוא משך את טבעת הדלת שלו, אז הוא נכנס לכפירה . וחסימת דלת הבית היא צער גדול עבור אנשי הבית . הסף : אישה : נאמר כי איברהים אל-חליל, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, לאשתו של בנו איסמעאל : אמור לו שהוא לא סף דלתך, והיא אמרה לו את זה, אז הוא התגרש ממנה, ונאמר שהסף הוא המדינה, והתכריכה היא האישה, והעמוד הוא ראש הבית וערכיה, אז הוא עקר אותה מערכי הבית אחרי התהילה והיעדרה ממראה מות הערכים, בדיוק כשסילוק חטאי האישה מתגרש . מסופר שאישה באה לאבן סירין ואמרה : ראיתי בחלום המשקוף העליון של הדלת שלי נפל על התחתונה, וראיתי את שתי הדלתות נופלות, ואחת נופלת מחוץ לבית והשנייה בתוך הבית. . אמר לה : יש לך בעל ובן נעדרים? היא אמרה שכן . הוא אמר: באשר לנפילת הספים העליונים, בעלך יבוא במהירות, ולגבי התריס שנופל בחוץ, בנך מתחתן עם אישה מוזרה . עד מהרה, עד שבעלה ובנה הציגו כינוס מוזר ….

…ומי שרואה את זה כאילו הוא לובש בגדי נשים והיה במצפונו שהוא מחקה אותם, הוא יכה עליהם ואימה על ידי סולטן . אם הוא חושב איתה לובש שיש לו נרתיק כמו העוף שלהם, אז הוא מאוכזב ומדוכא . אם היה רואה שהוא נשוי בנרתיק ההוא, אויביו היו מופיעים בו . האיש לבש בגדי נשים צבועים, גידול באויביו, ואם ראה בכך שהוא לובש בגדים לקח מסמכותו, אם ראה שאיבד חלק מבגדיו או מחפצי ביתו, אז הוא הורס איתו חלק ממה שבבעלותו ואינו נעלם כלל ….

…הראם : הוא האיש הענק בלתי-חדיר, כמו הסולטאן, האימאם, האמיר, מפקד הצבא ומי שפיקד על החיילים . ומציין את המואזין ואת הרועה . האילם הנועז הוא העבד או הסריס על כך שלא הוקרן, מכיוון שכוחו הוא כמו קרניו, והנועז יותר מעיד גם על הבודד שנשדד מסמכותו, ועל רשלנות זרועותיו ותומכיו . מי ששוחט איל שאינו יודע מדוע שחט אותו הוא אדם שינצח עליו, או שהוא יעיד על כך באמת, אם שחיטתו היא על פי הסונה ועל הקיבלה, ואלוהים אדירים הזכיר שחיטה, ואם אחרת הוא הרג אדם או עשה עוול לו או עינה אותו . אם הוא נשחט לבשר, פירושו מבוסס על מה שהוזכר קודם לכן לגבי גמלים ופרות . ואם הוא נשחט בגין סגפנות, יחזור בתשובה אם היה אשם, ואם היה חוב, שילם את חובו וקיים את נדרו והתקרב לאלוהים בצייתנות, אלא אם כן הוא פחד להיהרג, להיאסר, חולה, או כלוא, כי הוא ניצל כי אלוהים אדירים הציל את יצחק, עליו השלום, והשבח היפה בא אליו ולאביו והוא שמר עליו כשנה וליטורגיה, וזה קרוב ליום שיפוט . ומי ששוחט איל והיה במלחמה, יהיו לו אויבים גדולים . ואילים שנשחטו במקום, אנשים הרגו . מי שקנה ​​איל, איש מכובד היה זקוק לו, והוא יינצל ממחלה או הרס בגלל זה . ומי שרואה איל שהוא חוזר בתשובה, משהו שהוא שונא יכה אותו מאויבו, ואם יבוא, הוא ייפגע או יעלב מקרבם . וקרן האיל נלקחה אסורה, והצמר שלה היה פגיעה בכסף מאדם מכובד, והוא לקח את אפוטרופסותו על כמה מהאצילים וירש את כספו או התחתן איתו עם בתו, כי האלה היא אחרי איל . ולקיחתו בבטנו של איל היא השתלטותו על אוצרו של אדם מכובד, אשר המיועד לו איל זה . ומי שיישא איל על גבו, הוא יקבל את אספקתו של איש ישר . ומי שראה איל תומך בנרתיק של אישה, היא הייתה לוקחת את שיער הנרתיק שלה עם צלף . והנביא, תפילת אלוהים ושלום עליו, אמר: ~ ראיתי כאילו אני איל של איל, אז החלטתי להרוג איל של עם . ראיתי כאילו החרב שלי פוצצה את זה נשבר, אז החלטתי שזה הורג אדם מהשבט שלי . ” הוא הרג את חמזה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו . ושליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, הרג את טלהא, הבעלים של חטיבת הפוליתאיסטים . ומי שמפשיט איל, מבדיל בין אדם גדול . ומי שכרע עליו, הוא יכול . שומן האילים והכבשים, חלבם, קליפתם וצמרם הוא הכסף והטוב ביותר מאלה שהכו אותו . ומי שניתן לו קרבן יקרה לבן ברוך . ומי שרואה שהוא נלחם באיל, הוא רב עם אדם ענק, כך שמי שמביס אותם יהיה המנצח, כי הם שני סוגים שונים . באשר לשני הסוגים המסכימים, כמו שני הגברים, אם הם מתקוטטים בחלום, אז המובס מנצח . ומי שרוכב על כבש כלשהו יהפוך לפורה, וכך גם מי שאוכל בשר מבושל . ומי שרואה בביתו שחוט טלה, יש אדם שמת, כמו גם בן הבהמה, ואכילת בשר גולמי היא נוגדת, ובשר משמין עדיף על שחיטתו . וראה אדם כאילו הפך לאיל העולה על עץ עם עמים ועלים רבים, אז הוא חתך אותו במעבר, ואמר : תזכה להנהגה וזיכרון בצל אדם מכובד שיש לו כסף חשבון, ואולי שרתת מלך מלכים . לכן, המאמין באלוהים השתמש בזה ….

…האם החזון מתבטא בצורה אחת , או שהוא שונה לפי זמן, מקום וגופים? מה שצריך להבין על ידי המעבר ולהיות מודע היטב ; הסמלים עשויים להשתנות לפי הזמן והמקום , כך המעבר עלול לחצות חזון בזמן מסוים או במקום בהבעה , ואותו חזון עשויה לבוא לידי ביטוי ביטוי שונה , בשל ההבדל בזמן או במקום , ואת זה , אגב, קורה הרבה , וחלק כמה הסחורות עשויים להעריץ אותו במדע . לאדם החזון יש גם תפקיד בהבדל הביטוי ; טוב או חולה לפי תקפות ההגינות וכן הלאה בעניינים שקשורים לבלריה , ואולי להזכיר כאן את התמיכה של מה שאמרתי , את סיפור הטפיל כשהלך עם הצבא המוסלמי בלחימה בכופרים ביונה , ו זה היה בנו טפיל עמר בן , אמר הטפיל שאללה יהיה מרוצה ממנו : הוא אמר : יצא למי ששלח את מוסימילמה עם בני עמר, גם אם ראיתי חזון כלשהו, ​​ראיתי כאילו הראש שלי היה מגולח, וציפור יצאה מפי, כאילו אישה שמה אותי בנרתיק שלה, כאילו הבן שלי שואל אותי בדחיפות, אז הוא עבר ביני לבינו, אז דיברתי איתה, אז הם אמרו : טוב אז אמרתי : כפי שצירפתי, וגילחתי את ראשי אחר חתיכה, ואת הציפור פורוהי, נשים נוחתות במקום, זה היה נחרד להרוג קדוש מעונה, ובקשת בני עלי, מה שאני רואה רק את סדהיר בו את בקשת האישור, ולא רואים אותו מחובר לנסיעה זו, הוא אמר : הורג את הטפיל ביום יממה ובנו w כשהוא פצוע, אז ביום הירמוך הוא נהרג כשאהיד בתקופת שלטונו של עומר בן אל-חטאב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו . אבן אל-Qayyim אמר ~ זאד אל- Ma'ad ~ אחרי הסיפור ( 3/627 ): באשר הביטוי לגלח את הראש עם עמדה , זה בגלל גילוח הראש הוא הצבת שערו על הקרקע וזה אינו מציין רק את מיקום ראשו, מכיוון שהוא מצביע על ישועת הדאגה, המחלה או המצוקה למי שמתאים לכך, ועל העוני, המצוקה והפטירה של ההנהגה, הוא התעמת עם אלה שלא התאימו לו, אך בחלום הטפיל ישנם רמזים שחייבו שהוא יניח את ראשו, כולל : שהוא היה בג'יהאד ונלחם באויב בקוץ ובגבורה . כולל : שהוא נכנס לבטן האישה , שראה ארץ שהיא כמו אמו, וראה שהוא נכנס למצב שיצא ממנה, וזה מוחזר לאדמה, כמו שהוא אומר : { אשר יצרנו ובו Naidkm כולל Nkrjkm } טאהא : 155 , האישה הראשונה עם האדמה כשניהם הם מקום המגע, והכניסה הראשונה לנרתיקו היא על ידי חזרה אליו כפי שהיא נוצרה ממנו, ו הציפור הראשונה שיצאה ממנה עם רוחה, היא כמו הציפור שנלכדה בגוף, ואם היא יצאה ממנה זה היה כמו הציפור שעזבה את המרתק שלה והלכה לאן שהיא רוצה. לכן הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו אמר ~ כי נשמת המאמין היא ציפור שתלויה בעצי גן העדן. ” הועלה על ידי אחמד, אלנסאי ומאליק . ומשמעות ההערות : כלומר, הוא אוכל ודואג . אז הרהור במילים אלה של אבן אל-קיים ולמד לבטא ולמדוד כל חזון לפי בעליו ולזמן בו הוא נראה, ותקווה שהחברים ילמדו זה את זה במדע ביטוי החזונות, ללמוד שזה מדע שניתן ללמוד וללמד גם אם אלה שלא מסכימים עם הדעה הזו לא מסכימים איתנו, ואלוהים יודע הכי טוב ….

…המגבת, אמר אבן סירין, נלבשת בנרתיק ובקלות, ואם היא עשויה כותנה ומכוסה בה, אז היא מעידה על נוחות בעולם ובעולם, במיוחד אם מדובר בביטוי חדש ורחב ….

…זיכרון : אז זה מציין את כל הידע או הכוח שיש לאדם מבחינת טוב או רע. אם זה לא נפגש על ידו, אשתו חולה או לא מצייתת, אז אם היא זו שרואה את זה עבור בעלה, אז הוא משאיר אותה עם מוות או חיים, אלא אם כן היא זו שמתרצת את הנער עליה והיא מבקש את זה ממנה, הוא אף פעם לא רואה אותו ממנה . אם אין אשה, והוא הבעלים של העיניים, הנהג וההשקיה, אז הזרם מנותק ממנו ורגליו נשברות, או שהדלי שלו נשבר או נופל לבאר . אז מה דעתך אם בחלום הוא יתחתן עם אישה, וזכרו מנותק בנרתיק שלה . אלא אם כן אשתו חולה בחלום, ואין לו ראש או עובר נקבה, וזו הייתה אשתו, ואם היה עובר ברחם שנספה, או יצא מת, או שהיא נכנסה להריון במשהו שאינו חי . אם היא מישהו שלא בהריון איתה, ולגבר יש כסף בנסיעות או בסחר, הוא ילך או יפסיד את זה . ואם הוא עני, הוא ילך בשאלה ויבקש פנסיה, אחרת הדלי שלו נופל לבאר או לצנצנת שלו, או ילד, חתלתול, גוזל, גור, או משהו מחפציו נופל בו, או מחסור על מצבו של חייתו, ועלייה בשינתו והצלחתו לעבור . וכל מה שיוצא מהזכר מעיד על כסף, על הילד ועל הנישואין, והשתן מסומן על ידי המקום בו השתן . אם הוא משתין בים, כסף יוצא ממנו לסרגל, ג'אבה, עשירית או מקסימום, והנורה זורמת דרך השתן בחלק זה, כמו גם זרע, madhiy ו- wadiy . אם הוא מוזג לשירותים, הוא מתחתן אם הוא בפרישה, אחרת הוא יבזבז כסף עבור אישה או יהיה רציני בנושא . ואם הוא משתין בצנצנת, בשקית או בכלי, אז הוא מתחתן אם הוא רווק, או שאשתו נכנסת להריון אם הוא נשוי, או שהוא משלם לה כסף אם היא מבקשת זאת . וזרע משתתף עם שתן בחלק זה . ניתן להסיק את השחיתות של מה שהם מציינים במונחים של דם או פי הטבעת, או לאחר עדות שקר, או בזנות, וכדומה, במקומות שבהם השתן משתנה, ומאפייני השינויים בשתן, כגון מי משתין דם או שתן בידו או במזון וכדומה ….

…מי שרואה שהוא מטפל בנרתיק של אישה ללא הזכר, אז הוא ישיג נרתיק לפניה, שהוא לקוי וחלש ….