פרח מחחלה אם חלמת שאתה רואה או אוסף פרחי מקלה, אז אתה עומד לסבול מהפרדה כואבת מחבר שתביא לטוב לך . פרח Makhla : זה פרח יפה של המשפחה של שושנים ….

…ומי שרואה כי גן פרח וטוב, יתפרש על ידי עבודתו הטובה ועבודתו ….

פרח אביב אם אתה חולם על זר פרחי אביב זה כולל עצב, אך אם אתה חולם שאתה נמצא בשדה שבו פרחים יפהפיים אלה פורחים עם עליית השמש ושירת ציפורים, אז גם אושר, בריאות ושגשוג יתחרו להוביל אותך לדרכי החיים הכי משמחות . אם חלמת לראות אותה מחוץ לתקופתה, אז הרוע ישנה אותך בתלבושת כלשהי . אם חלמת לראות את הפרח הקטן הזה בעשב ליד כפות הרגליים שלך, אז זה סימן טוב הנושא שמחה, אושר ונחמה ….

…ומי שרואה עץ עם קוצים והוא צומח במקום שאינו דורש נטיעתו, אז הוא מתפרש על ידי בני יצירה רעה, הם נפגשים במקום שאינו דורש את פגישתם. אם הוא רואה אחרת, הביטוי שלו נגדו ….

…באשר לפרח התנועה, אין בו טוב מכיוון שמקורו מפריחה, וייתכן שזה משהו שאדם שונא, ולגבי צמרמורת, זה לא טוב ….

פרח אם חלמת לראות פרחים פורחים בגנים, זה מנבא הנאה ורווח אם הפרחים בהירים ורעננים, אך אם הפרחים לבנים, זה מעיד על עצב . פרחים קמולים ומתים מבשרים על אכזבות ומצבים מתסכלים . אם ילדה תקבל זר פרחים שונים, זה מנבא שיהיו לה מעריצים רבים . אם אתה רואה פרחים פורחים באדמה צחיחה ללא שמץ של עלים, זה מנבא שתסבול מחוויה מרה, אך היכולת והשמחה שלך ישפרו את יכולתך להתגבר עליה לתהילה ואושר ….

באשר לאל-מיזהר, זה מתפרש בדרכים לעניים בטוב ולמלכים על ידי ניהול נימוסים של דרך סגולה, מכיוון שהוא אחד המאפיינים של אנשי צדק ואחרים עם טוב, והוא נשלל על ידי הקבוצה ….

ומי שרואה שאדם מת נכנס לביתו בשמחה, אז הוא מציין את התגמול, הנדיבות והתגובה לתחנונים על הנפטר מקרב משפחתו ….

ומי שראה שהוא מדלל או דופק, ושיער נבט בראשו, מה שמעיד על עלייה בהדר, הוד וטוב ….

הוא הרגיש כי עץ בודד נובט בביתו, והוא ארג'ון אך ירוק הוא מתפרש כשהוא נולד לפסוק ~ וטלנה פלנטנות ~ , עץ בננה ….

…ומי שרואה שהוא צמח שיער במקום שלא צומחים לו שיער, אז הוא מציין שהתחולל חוב, ואז אלוהים יכול יכול לשלם אותו ….

…ומי שרואה משהו מהפרחים, שאינו יודע את שמו ולא יודע מהו, אז זה מתפרש בשני אופנים, או לראות אנשים שונים לבושים ולא מכירים אותם, או דבר ארוג שיש בו צבעים רבים, ונאמר לראות את הפרחים הריחניים מבחינת המשפט, בין אם הם צהובים או אחרים, זה מתפרש בשבחים טובים במיוחד עבור מי שהריח אותו, ואם אין לו ריח, זה עשוי להיות דאגה או עניין שאינו נמשך למי שיש לו את החזון, והוא עשוי להימשך מעט, ונאמר כי חזון של פרח יחיד אם הוא טוב וזה יחיד המשתרע על גופו, אז כל מה שהוא רואה בה בתאונה, הוא חוזר בתשובה בחייו על האומר הכל יכול ~ פרח חיי העולם ~….

…חמור . ואם מדובר בעשרים ותשע, זה מעיד על טובות, הקלה והנאה . ואם הוא שמע רעם בחלום, והחזון היה בתשעה ימי מאי, זה הצביע על מותם של האצילים עם היונה, והמוות התרחש בטורקים, וכמו כן בכבשים, ויהיה גשם רב , ומיטב הפרדסים היה בשפע . אם זה בעשרת האמצעיות, מתרחשות מחלות קשות . אם נשמע רעם בחלום, והחזון הוא ביוני, עד עשרה ימים ממנו, אז זה מעיד על מותם של מלומדים והמכובדים ביותר במצרים, המחירים זולים, הכסף צומח והיבשה והים הגידול בדיג . ואם נשמע רעם והחזון ביולי עד שישה ימים ממנו, אז הגשם יתרחש בחודש דצמבר, והשתילה תתקדם ותגדל, ואנשי הרומאים הגדולים ימותו והמחיר יורד בתימן, והמלחמה נופלת בארץ הפרסים ויש רע במצרים מצד המלך, והם נופלים בשבי אצל ילדים, ומלך מגיע מהמזרח כדי לשאתם כאסירים אל ביתו אדמה . ואם הרעם נמצא בסוף או שבעה שרידים ממנו, אז זה מעיד על בטיחות בכל הארץ, והמחיר זול בארץ בצרה ובארץ חבש, והארץ מושחרת לשחור הפרת. , וחלק מפירות כגון דקל ובננות מקבלים מכות וחיטה בשפע . ואם בסוף השנה אנשים חוששים להרוג את מלכם . אם נשמע רעם בחלום, והחזון הוא בחודש אוגוסט, אז זה סימן טוב עבור אנשי לבנט ואנשי גורגן ואזרבייג'ן. הארבה מצטמצם ומלך הכוזרים ומלך גוג ומגוג ימותו והלחימה נופלת ביניהם . ואם בסוף זה יש רעמים, אז זה יהיה פורה בארץ מצרים וגדולה, והמחירים זולים בה אחרי עקרות, מחירים גבוהים ומוות . אם נשמע רעם בחלום והחזון הוא בחודש ספטמבר בימיו האחרונים, הגשם יהיה רב, ובצורת מתרחשת בתחילת השנה, ופורייה בסוף, והארבה תהיה בארץ קופה וטאבה בבצרה, ואנשים נופלים ברעב גדול, והמוסלמים פותחים מבצרים, ובין הרומאים לטורקים נלחמים זמן רב, מפרים את הדמה ומקבלים את פירותיה וגרגיריה . ואם זה היה בעשירית, זה הצביע על חוסר הגשם באותה שנה במגרב, ואלוהים אדירים יודע הכי טוב והיעדרו יותר חכם .. ואם זה עשרים ותשע זה מעיד על טוב, הקלה והנאה . ואם הוא שמע רעם בחלום, והחזון היה בתשעה ימי מאי, זה הצביע על מות האצילים עם היונה, והמוות התרחש בטורקים, וכמו כן בכבשים, ויהיה גשם רב , וטובת הפרדסים הייתה בשפע . אם זה בעשרת האמצעיות, מתרחשות מחלות קשות . אם נשמע רעם בחלום, והחזון הוא ביוני, עד עשרה ימים ממנו, אז זה מעיד על מותם של מלומדים והמכובדים ביותר במצרים, המחירים זולים, הכסף צומח והיבשה והים הגידול בדיג . ואם נשמע רעם והחזון ביולי עד שישה ימים ממנו, אז הגשם יתרחש בחודש דצמבר, והשתילה תתקדם ותגדל, ואנשי הרומאים הגדולים ימותו והמחיר יורד בתימן, והמלחמה נופלת בארץ הפרסים ויש רע במצרים מצד המלך, והם נופלים בשבי אצל ילדים, ומלך מגיע מהמזרח כדי להוביל אותם לארצו כמו אסירים . ואם הרעם נמצא בסוף או שבעה שרידים ממנו, אז זה מעיד על בטיחות בכל הארץ, והמחיר זול בארץ בצרה ובארץ חבש, והארץ מושחרת לשחור הפרת , וחלק מפירות כגון דקל ובננות מקבלים מכות וחיטה בשפע . ואם בסוף השנה אנשים חוששים להרוג את מלכם . אם נשמע רעם בחלום, והחזון הוא בחודש אוגוסט, אז זה סימן טוב עבור אנשי לבנט ואנשי גורגן ואזרבייג'ן. הארבה מצטמצם ומלך הכוזרים ומלך גוג ומגוג ימותו, והלחימה נופלת ביניהם . ואם בסוף זה יש רעמים, אז זה יהיה פורה בארץ מצרים ושיטפונות הנילוס שלה והמחירים זולים בה אחרי עקרות, מחירים גבוהים ומוות . אם נשמע רעם בחלום והחזון הוא בחודש ספטמבר בימיו האחרונים, אז הגשם יהיה הרבה, ויהיו בצורות בתחילת השנה, ופוריות בסוף, ו הארבה יהיה בארץ קופה וטאבה בבצרה, ואנשים נופלים ברעב גדול, והמוסלמים פותחים מבצרים, ובין הרומאים לטורקים נלחמים זמן רב, מפרים את הדמה ומקבלים את פירותיה וגרגיריה . ואם זה היה בעשירית, זה מעיד על חוסר הגשם באותה שנה במרוקו, ואלוהים אדירים יודע הכי טוב, והיעדרו חכם יותר ….

…הדו-קרב מציין את המריבה של האדם או את פיזורו ואת אי הסכמתו ולהילחם עם אחר, מכיוון שהדו-קרב הוא הראשון של הלוחם, וזה גם עם נשק המציין את הלוחמים, וחזון זה מעיד על נישואיה של אישה הדומה למה הישן ראה אם ​​הוא חמוש בכל מיני כלי נשק בדו-קרב שלו . ואם אדם רואה שהוא דו קרב עם נשק שיש לנו או סוג כלשהו של גוואשין, הרי שהחזון מעיד שהוא יתחתן עם אישה עשירה, משרת שאוהב את העניים ללא צורה. באשר לעשירים, מכיוון שהנשק מכסה חלק מהגוף, כמו לגבי המשרת, זה בגלל שחרב הדו-קרב אינה נראית לעין, ואהבה לעניים היא מכיוון שכלי נשק זה אינו מכסה את כל האולם ….

…העיניים הן בחלום דת של אדם ותובנה איתן הוא רואה הדרכה ואשליה . ומי שרואה הרבה עיניים בגופו, זו עלייה בדת ובצדק . ואם הוא רואה שהוא מבחין באדם רשע, אז הוא מרמה ושונא אותו . אם הוא רואה שעיניו עשויות מברזל, אז הוא יחרב את כיסויו, והם יקבלו אותו . ואם בטנו מתפצלת והוא רואה עיניים בבטנו, הרי הוא כופר, כי אלוהים אדירים אומר : ( אלוהים לא עשה אדם עם שתי לבבות בבטנו ). ואם הוא רואה על כתפו עין של אדם או עין של בעל חיים, אז הוא מכה בכסף בלתי נראה . העין השחורה היא דת, העין האצילית מנוגדת לדת, העין הכחולה היא דת בכפירה, והעין הירוקה היא דת שמפרה דתות . אחדותו של בסרה טובה לכל האנשים, וחולשתה מעידה על הצורך שלו בכסף, מכיוון שכסף הוא כמו עין . ואם הוא יראה את עיניו נעלמות, ילדיו ימותו . אם הוא נכנע, הוא ימצא מישהו שייקח את ידו . ואם מישהו שרוצה לנסוע רואה את זה או מישהו שנמצא במסע, זה מעיד שהוא לא חוזר למולדת . ומי שרואה שעיניו הן עיניו של אדם אחר, זה מעיד על כך שעיניו נעלמו ושמישהו אחר מנחה אותו בדרך . ומי שיראה שעיניו נופלות לחיקו, אחיו, בנו וכדומה ימותו . והבן אדם מינה את בנו, מאהבו או דתו, כך שמי שרואה בעיניו אפר הוא חסר בדתו, ועיוורון גדול יותר בחסר . והמלך מינה את מרגלו, והעין חצתה את השעון, והעין התבטאה בעין המים, וכל מי שראה שהוא מרפא את עיניו, הוא יתקן את דתו, או את כספו . ומי שרואה שראייתו גדולה וחזקה ממה שהוא חושב, אז שנתו בדתו טובה יותר מפתיחותו . וכל מי שרואה שעיניו לבנות, אז הוא יסבול מצער, או שהוא יסתלק מהיקרים לו, ואם הוא במצוקה, אלוהים ישאיר את דאגתו ואת צערו, וכל מי שרואה בעיניו כחולות , הוא פלילי . מי שרואה שהוא אוכל עין של אדם, אז הוא אוכל את הכסף שלו, ומי שרואה שלעיניו אין שוליים, אז הוא מתגעגע לחוקי האל והדת, ואם אדם קטף אותם, אז אויבו חושף אותו . ואם הוא רואה שבשר עיניו הופך לבן, הדבר מעיד על מחלה . אולי חזון העין המתוקה הצביע על קסם, מוות וחיים, או על כל המשפחה, הקרובים או הילדים . והספד העין מהספד העין נגזרת . אם היה לו ילד, אישה או אהוב שהיה חולה והחלים ממחלה, ואם הוא היה לא מאמין, הוא הפך למוסלמי, ואם הוא היה עני, הוא צריך להיות עשיר . אולי אנשים ראייה ציינו חומרה . אם העין עוברת למיקום אחר מהגוף, זה מציין את הנגע . טשטוש העיניים הוא עדות לייסוריו של אלוהים אדירים . העין הימנית מציינת את הבן, השמאלית את הילדה, והחלקלק בעין מציין להישאר ער מאוחר . ואם הוא ראה עין אדומה, הוא היה מתרגז או כועס, היה לו אירוע . ומי שרואה שעינו נשלחת, והוא מנותק ממנו, הוא תפוח עינו . והעין בחלום היא חיים ארוכים . אולי העין שלפה חוסר מזל ….

…כמו כן, חוסר תחושה ברגליים או בחלק מהגוף, מכיוון שהוא כישלון של המיוחס לאיבר זה ….

…ראיית המנורה בחלום מעידה על פרנסתם של אדוניה, ואם מדובר במשהו שמסתובב בבית, אז זה אינדיקציה לבעל הבית שמתפלל בעצמו ואחראי על האינטרסים של משפחתו . המנורה, אם היא אפסית, היא מוצר יציב, ואם היא מחימר, היא פחותה מזה . והמנורה היא כמו חיי בני אדם וטבעם בחזון, כך הנשמה היא כמו המנורה במנורה, והמנורה היא הגוף, והדם הוא השומן, אם אם הפתיל והפת שמן נבזב מהגוף, הם מתים על ידי שיפוטו של האל הכל יכול וגורלו. הוא ראה שהאוכף שלו שבור, ואי אפשר לתקן בו את השומן, כי בגופו הייתה סיבה שלא ניתן היה לתקן עד שמת ….

…מה ההבדל בין סנה, תנומה ושינה : אולי נושא עדין זה ראוי להיכלל בספר , וממה שנאמר על ההבדל ביניהם : שהאדים עולים כל הזמן מהגוף למוח . בכל פעם שנתקלה פושר או עייפות, היא תפסה זאת . זהו המינרל של תחושה ותנועה, והוא סונה . תפיסת חוש הראייה היא תנומה . ואם כל הגוף הוא שינה עצמאית . אה . ראה : ~ אל-קרעפי פי אל דהחירה~ (1/227):…

…התולעת נמצאת בחלום ילדה . ותולעים בבטן הם בני אדם שאוכלים מכספו . ומי שרואה תולעים מגיחות מפי הטבעת שלו, הם צאצאיו . ומי שרואה כאילו תולעת יוצאת מפיו, אז ביתו רוצה להונות אותו ולהונות אותו, והוא יודע זאת וניצל מהונאתם . ומי שרואה שתולעים יוצאות מבטנו ללא פעולתו, הוא יתרחק מאנשים רעים, ויהיה בו כבוד וטהרה . אם התולעים יוצאות מהגוף הן אינן, והמוגלה אם הן יוצאות היא הסרתן . ותולעים הן אויב של הורים . תולעי המשי הן הנושאים של הסולטאן, ונאמר : תולעי המשי הן הלקוחות של הסוחר, ומי שיראה משהו מזה יקבל כסף . נאמר : תולעי משי מעידות על כסף אסור ….

…גיהנום : סימן סמכות למהותו ולסמכותו על מה שנמצא מתחתיו, עם נזקו ותועלתו, ואולי הוא מעיד על הגיהינום עצמו ועל עונש האלוהים, והוא עשוי להצביע על חטאים, חטאים ואסורים וכל מה שמוביל אליו ומקרב אותו אליו . מתוך אמירה או עשייה . אולי זה הצביע על הדרכה, על האיסלאם, על הידע ועל הקוראן, מכיוון שהוא מונחה בחושך, יחד עם דברי משה , עליו השלום : ~ או מצא הדרכה באש ~, והוא מצא ושמע את דברי אלוהים אדירים בהדרכה . אולי זה מעיד על פרנסה, תועלות ועושר, מכיוון שהוא מכיל טוב בפנסיה למטייל ולהווה, כפי שאמר אלוהים אדירים : ~ הפכנו את זה לתזכורת והנאה עבור המאמינים .~ נאמר לו מי שהוא עני או מת, אשו כובתה . מכיוון שהערבים הוצעו כמתנות לאבן אל-סביל ולאורחת שהופסקו, על מנת שהיא תודרך ותוגן בפניה, כדי שיבטאו בנוכחותה נדיבות ועושר, וחוסר המעש שלה מסבל ועוני . אולי זה הצביע על הג'ין כי הם נוצרו מאש רעילה . וזה עשוי להצביע על החרב והמרדה, אם יש לה קול, רעם, לשונות ועשן . אולי זה הצביע על ייסורי הרשות, מכיוון שהיא ייסורו של אלוהים והוא סמכותם של שני העולמות . אולי זה הצביע על העקרות והארבה . וזה עשוי להצביע על מחלות, אבעבועות שחורות ומגיפה . מי שרואה שריפה נופלת מהשמים בבתים ובחנויות, ואם יש לה לשונות ועשן, הרי זו מרדה וחרב השוכנת באותו מקום, במיוחד אם היא נמצאת בבתים של עשירים ועניים, ו המאהב זורק את זה על האנשים, במיוחד אם זה נמצא בבתים של עשירים בפרט, ואם זה גחלים ללא לשונות הם מחלות, אבעבועות שחורות או מגיפות, במיוחד אם הם בכלל מערבבים אנשים . אך אם ירידת האש נמצאת בדיונות ובפדנים ובמקומות עיבוד וצמחים, הרי זו עקרות ששורפת צמחים או ארבה ששורפים ותופסים אותם . באשר למי שמדליק אש בדרך שהולכת, או שאנשים יונחו על ידה אם הוא מוצא אותה כשהוא זקוק לה, אז הידע וההדרכה הם מגיעים אליהם, או שהוא משדר אותה ומפרסם אותה אם הוא ראוי לכך, אחרת הוא יקבל סמכות, חברות ותועלת, והאנשים מרוויחים איתו . אם האש נמצאת בדרך שאינה בדרך, או שהיא שורפת מישהו שעובר בה או מניצת אותה או פוגעת בו בעשן, או שהיא שורפת את הבגד או את גופו או פוגעת בראייתו, אז זו כפירה שהוא עושה או מפקח, או רשות בלתי צודקת המפלטת בו או שהיא עוולה כלפיו בהתאם למידת שירותו אליו או בריחתו מהם . אבל אם זו הייתה אש גדולה שלא דמתה לאש העולם הזה, היא הועלה עליו כדי להיזרק לתוכה, אז רבים מאויביו רצו לפגוע בו, אז הוא יזכה בניצחון עליהם ויהיה עדיף עליהם , ואם היו זורקים אותו לתוכו, הוא היה מציל את איברהים, עליו השלום . וכל זה אם מי שביצע זאת היו אויביו, או החפץ בו היה איש צדיק . אך אם הוא רואה אותה מאיימת עליו במיוחד, או מי שהשתלט על הדלקתו יוצא איתו, אלוהים ירא את אדוניו ויסלק את מה שהוא ממעשיהם של אנשי הגיהינום לפני שהוא מגיע אליה, אז הוא נזף בה כי פחד ממנה . באשר למי שרואה אתו אש בתנור, בתנור, בקאון וכדומה במקומות בהם הוא נשרף, אז הוא משיג עושר ויתרונות, במיוחד אם פרנסתו היא למען האש, במיוחד אם זה גם בחורף . ואם יראה את אשו כובתה או כובתה, או הופכת לאפר, או מים או גשם מכבים אותה, אז יחסר לו והוא יושעה מעבודתו ותעשייתו . ואם מישהו שלא יחיה מזה במקומות כאלה ישתלב במזון, הוא היה רוצה שכסף או פרנסה ישמשו שליט או לסמכותו ולעזרתו, או על ידי התדיינות, סדרנות, סכסוכים ותיווך, אחרת הוא יהיה מותקף על ידי מילים ומילים רעות ורעות . לגבי מי שרואה את זה, זה נשרף במזון, בשמן או בכל דבר ממכירות, ואז הוא מגזים, ואולי הסולטן יבקש אותו והעם ייקח את הכסף שלו איתו . באשר למוות של אכילת אש, זה כסף אסור ופרנסה מזיקה שהוא אוכל, ואולי זה מכסף של יתומים, בגלל מה שיש בקוראן. אם הוא ראה אש מדברת בצנצנת או בשקית או בקערת כלים אחרים המעידה על זכרים ונקבות, אז מה שמיוחס לאותו כלי יפגע בג'ין ובכניסותיו, עד שידבר על לשונו . כמה מהם אמרו : אש היא מלחמה אם יש להבה וצליל, ואם המקום שאתה רואה זה לא ארץ מלחמה, אז זה מגיפה, כאב, אבעבועות שחורות או מוות שקורים שם . אבו-עמר אל-נח'איי אמר לשליח האל, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום : ראיתי אש שיצאה מהאדמה והסתובבה ביני לבין בן שלי, וראיתי את זה אומר : א להבת הראייה והעיוור, האכילו אותי שכולכם אוכלים את משפחתכם ואת כספכם, אז הוא אמר עליו השלום : זה משפט שיקרה בסוף הזמן והורג אנשים מולם, ואז הם רבים עם כלים ומריבים בין אצבעותיו, והעבריין חושב שהוא פילנטרופ, ודם המאמינים עדיף למאמינים מאשר לשתות מים . ומי שמבעיר אש בכדי לשרוף אותה, הוא מקרין צו למלא את עוניו, כי הקור הוא עוני . אבן סירין נשאל על אדם שראה מנורה על אגודלו ואמר : זהו עיוור שהובל על ידי כמה מבנו . אם אני מערבב אותו לצליית בשר איתו, אני מאיר משהו שאנשים נוגעים בו . אם הייתי מכה על המנגל, הייתה לי פרנסה קטנה בעצב . אם עורר אותו לבשל סיר עם אוכל בתוכו, הוא גידל משהו שירוויח מהערך של ביתו . אם אין אוכל בסיר, אז עליו לתקוף גבר במילים ולגרום לו לעשות משהו לא נעים . כל מה שפוגע באש ונשרף מהגוף או מהבגדים, זה נזק ופורענות . ומי שיעלה באש יפגע בכסף אסור מהסולטאן . ומי שנפגע מזוהר האש, אנשים יעקרו בו בחזרה ….

…נאמר כי מי ששתה דם של אנשים השתעמם מחטא וברח ממנו . מי שייפול לבאר של דם יסבול מדם או כסף אסור . וזרימת דם מהגוף בריאות ובטיחות . אם הוא היה נעדר, הוא היה חוזר בשלום ממסעותיו . ואיש מעזד אמר : אחד מגדולינו התפלל אתנו בתפילת הערב שלמחרת, בקול רם, והוא נעשה עיוור, אז התחננו אליו ואמרנו לו: מה זה שהפיל אותך? הוא אמר : באתי בשנתי ולקחתי, אז הוא לקח אותי לשליח האל, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ואם הוא ישב עם דם בידיו, הוא אמר שאתה זה ש נלחם בחוסין? אמרתי שכן, אז הוא לקח את שתי האצבעות האלה, כלומר את האצבעות המורות והאמצעיות, וטבל אותן בדם, ואז הוא אמר את זה בעיניי . והוא הנהן בשתי אצבעותיו ואמר : אני לא יכול לראות כלום . אדם הגיע לאבן אלמוסייב ואמר : ראיתי כאילו יש לי טיפת דם בידיים, וככל ששטפתי אותם יותר בהיר . הוא אמר : אתה אדם שמגורש מבנך, אז ירא אלוהים ותעשה אותו ראוי . סופיאן אמר, ראיתי דם על השמלה שלי, אז כשיצאתי למסגד והיה מעבר על דלתו, סיפרתי לו את הראייה שלי והוא אמר : הוא משקר לך . זה היה כמו שאמר ….

…נדיבות וענבים : נדיבות מעידה על נשים משום שהיא כמו הגן על שתייתו ונשיאתו והנאת טעמו, במיוחד מכיוון שהסוכר הנרקוטי של הגוף מגיע ממנו, וזה כמו קהות יחסי מין עם המיץ. בו, וזה מעיד על נישואים כי זה כמו הזרע . ואולי האיש הנדיב ציין את הסוס המועיל בגלל שפע היתרונות של ענבים, שכן הוא כמו השליט, העולם והסוס בכסף, אז מי שיש לו כרם כפי שאנחנו מתארים אותו, יתחתן עם אישה אם הוא פרישות, או שהוא מסוגל לאדם נדיב, ואז הוא מסתכל על ההשלכות שלו ומה יקרה לו בזמן הנדיבות בהשתתפות ובניהול. זה היה בפרק הזמן והאישה הייתה חולה ונספתה ממחלתה, ואם היא בהריון היא הגיעה אל שפחה, ואם קיווה לשחרור, קשר או כסף משליט או לידיים. של שליט או שליט או אישה כמו אם, אחות ואישה, זה אסור והוא לא מסוגל, גם אם חוזה הנישואין שלה לא היה עליו להגיע לאשתו אליו, ואם הוא אמיד, אז הוא עני, ואם הוא מבוקש וצביעות בשוקו ובתעשייה שלו, הוא מתורץ ועומד, ואם זה בא בזמן ובקיץ, העניין נגדו וכל זה תקף . ענבים שחורים בזמנם הם מחלה ופחד, והם עשויים להיות שוטים לאלו המחזיקים בהם על פי מספר האהבה, והוא אינו מרוויח משחור צבעו עם פגיעה בחומרו . ענבים לבנים בזמנו הם המיץ והטוב של העולם, ולעיתים הוא יקבל כסף לפני הזמן לו קיווה . ומי שרואה שהוא סוחט כרם, קח את המיץ והשאיר את מה שנשאר, שזה שהמלך צריך להשתלט על מלך המיץ בכוח . כמו כן, מיץ קנים ודברים אחרים, מכיוון שמיץ ויתרונותיו גוברים על מה שאינו מה שיש בו ממה שאינו נוגע באש, למעט מה שנבדל במהותו . נאמר שמי שהרים צרור ענבים קיבל מאשתו סכום כסף, ונאמר שהכסף הוא 1,000 דראם . ונאמר שענבים שחורים הם כסף שלא נשאר, ואם הם רואים אותם נושרים מגפנם, קר מאוד ופחד . כמה מהפרשנים אמרו : ענבים שחורים אינם אוהבים, כי אלוהים אדירים אומר : ~ סוכר ואוכל טוב .~ זכריה, עליו השלום, נהג למצוא אותו עם מרי, מכיוון שהוא לא שנא ורוב המביעים שנאו אותו . נאמר שהוא היה ליד בנו של אבי כשאביו קרא לו, והוא היה בצבע לבן, אז כשהצבע התחלף, הענבים סביבו התחלפו, ומקור השחור הוא זה . ומה שהיה פרי לא נחתך בכל החלקים, ואין לו זמן ואין חומר שמקלקל אותו, זה טוב כמו תמרים וצימוקים, וכל מה שנמצא בזמנו והוצא להורג בזמן אחרים, זה טוב בתקופתו למעט מה שיש לו שם שנוא או חדשות מכוערות, ובפרט לזמנו הוא בסופו של דבר שנוא . כל מה שמקורו מעיד על התועבה הוא ברצונו ובמצוקתו, ולעיתים הוא הוכה או חולה, כמו השניים . מכיוון שאדם, עליו השלום, פחד מעלים שלו והאשים אותו בעץ שלו, והוא היה מודאג והתחרט, אז זה היה הכרחי בכל עת, וגם העץ והנייר שלו נדרשו . כל מה שצבעו היה צהוב היה מחלה, כמו חבוש, עוזרד ואבטיח, שנזקיו מחוץ לחייו, ומלבד דאגות וצער מצהיבים . אם היה חמוץ, הוכה עם השוטים כדי לאכול אותו, במיוחד אם זה היה מספר, כי פרי השוט בסוף . והעצים שהם שורש הפרי הם מקל יבש . ומה היה שם בגזירת התועלת שלו, נשא את פרשנותו לניסוחו אם זה היה חזק יותר ממשמעויותיו, כגון חבוש ירוק בזמנים אחרים עייף, וצהוב הוא מחלה . ואפרסקים ירוקים : הכאב שלהם או של אח, ומחלה צהובה . ושיזף השיניים : בזמנו הוא מונה על ידי החברה או האגף, והירוק בשונה מזמנו הוא חוסר מזל ותאונות שפוקדות אותו, וליובש שלו בכל עת יש פרח כחול, והעץ שלו הוא איש בעל מוח שלם ופנים טובים, ונאמר אדם מכובד שהוא איש של הנאה, גאווה וסולטנות ….

…אל-אספר : פרח אבל על האיש האדום שלו, והוא מחכה לגבר שיעשה עבודה ….

…אם אתה חולם שאתה אוסף חרציות לבנות, זה מעיד על אובדן וסיבוכים רבים . אם החרציות צבעוניות, זה מנבא אסוציאציות משמחות . אם אתה רואה אותה בזרים זה אומר שתינתן לך אהבה אבל שאיפה מטופשת שתשאיר אותך בצד . אם תחצה נתיב של החרצית הלבנה ונראה פה ושם פרח חרצית צהוב בין הפרחים הלבנים, הדבר מנבא שתחושה מוזרה של אובדן ועצב תפקוד אותך ….

…אם חלמת על אבשלום זה מעיד על אירועים עצובים . אתה עלול ליפול מבלי שתבין קורבן לטעות ותנקב את ליבו של אהובך בייסורים וכאב עזים על ביצוע מעשים לא מוסריים והפרת חפות . ושום פרח של טהרה לא ישאר כה קדוש עבורך לנשום עליו נשימה רגשית . אם חלמת על אבשלום או כל דמות עקשנית אחרת, אז זו אזהרה מפני נטיות לא מוסריות . חלום זה מזהיר את האב להיזהר מילדיו ….

…הוורד : בן או כסף מכובד, ונאמר שוורד מעיד על נעדר או על ספר . ונאמר כי הוורדים הם אישה פרדוקסלית, או ילד שמת, או סחר שאינו מחזיק מעמד, או שמחה שנעלמת, בגלל חוסר ההישרדות של הוורדים . ומי שרואה כאילו צעיר נתן לו תגובה, אז אויב שלו משלם לו ברית שלא מחזיקה מעמד עבורו . ומי שיראה שיש לו זר על הראש, הוא יתחתן עם אישה והחלוקה ביניהם תהיה צמודה . ואם אישה רואה את זה, אז יש לה בעל בתפקיד זה . והשושנה המאושרת היא פרח העולם הזה בלי שיהיה לו כוח או הישרדות . והוא חתך את עץ הוורד בענן, וקטף את הוורדים בהנאה, וקטף את הלבן מגינתו, נשק לאשתו הצנועה . אם הוורדים אדומים, אז אשתו היא אדם עליז . ואם הוורדים צהובים, הרי שהיא אישה מיושרת . והרים את כפתורי הוורדים שלא נפתחו, עדות לאישה שהפילה ילד . ונאמר שהורדים חביבים . ומי הרי ורד גדול ידוע, שהיה מקובל על אותו שוב ושוב עבור אישה יפה, יפה שכול בן רוצה, לזרוק את המאמר המכוער, והיא חפה זה : קבוצה של expressors אמרו : שתי הרוחות מעטים ורבים מהם הם עצב . הוורדים בוכים, אשליה ועצב, למעט מה שנראה במקום בו הוא מוכר, בלי לגעת בו או למשוך אותו . הבזיליקום בוכה אם מסירים אותו ממצבו והעץ שלו מת . כל עוד הוא חי בצמח שלו, אתה מוצא את הריח שלו, אז הוא ילד ומשהו דומה . כמו גם ורדים, הדס, פלפל וכל מה שמיוחס לשתי הרוחות, כמו גם פולסים ומה שאינו ידוע למספר מקורותיו בהתרבותו, הם הם וצער . והם אוכלים קטניות ואבל, ואבל נענע . באשר ליסמין : נאמר שאדם בא לחסן אל-בסרי, אלוהים ירחם עליו, ואמר : ראיתי אתמול כאילו המלאכים יורדים מהשמיים ומרימים יסמין מבסרה . אל-חסן נזכר ואמר : חוקרי בזרה איננו . נאמר כי יסמין מעידה על דאגה ועצב, מכיוון ששמה הפרטי הוא יאס ….

…ליחה היא סכום כסף שלא צומח, ואם היה רואה שהוא זורק ליחה הוא היה מרוויח הקלה ומתאושש אם הוא היה חולה ….

…במבוק אם אתה רואה מוטות במבוק בחלום, המשמעות היא שאתה תלוי רבות בהחלטות ובדעות של אחרים, אז אתה צריך להרגיל את עצמך לעצמאות בתכנון וביישום העניינים שלך . אם אתה רואה במבוק צומח בחלום שלך, המשמעות היא שתתקדם חיובית לעושר . אם אתה רואה את זה נגדע, זה אומר כישלון מוחלט בכל הפרויקטים ….

…אם אתה רואה את האף שלך בחלום, זה אומר שאתה מבין את הערך העצמי שלך ואת היכולת שלך להשלים את מה שאתה עושה . אם אתה חולם שהאף שלך קטן ממנו, זה אומר שמצבך יחמיר . ואם אתה רואה שיער צומח על האף שלך, המשמעות היא דאגות וקשרים גדולים שדורשים אנרגיה ורצון מוצק כדי לקדם . ואם חלמת על אף מדמם, זה אומר אסון עבור האדם שראה את החלום, מי שלא יהיה ….

…ומי שרואה שזקנו התארך מגורלו, זה דאגתם ומצוקתם, ונאמרו דת ודת, ונאמר קלילות, טמטום וחוסר מחשבה, ואם ראה פחתה והירידה לא היה מקומם כלפיה, זה מעיד על מימוש דתו ועל היעדר דאגתו. הדת או הדאגה שלו נעלמו. אחרים אמרו שלראות את זה לא מוצא חן בעיניו, ומי שרואה שחלק מזקנו נשלף והמקום שלו נהיה חסר, או שהוא הפך לעקר, אז הוא חסר את זכותו מכל הבחינות, ומי שרואה את זה הוא קטף את זקנו, זה הכסף שלו הורס אותו ביד ומשמיד אותו. אם הוא חולה, חף מפשע או חב, שילם את חובו או שהוא במצוקה, דאגתו נעלמה, ונאמר שזה מאוד לא אהב, ומי שרואה את זקנו כשליש שערות לרוב זה גידול באדיקות ובכבוד שלו, ואם הוא רואה שזה נהיה לבן מאוד, אז הוא חלש בכוח וירידה בכסף ומי שרואה שהוא צעיר והחזיר את זקנו שחור, אז הוא רואה את מה שהוא לא אוהב, וחלקם אמרו כי ראיית שיער אפור לצעירים מתפרשת על ידי הגעתו של נעדר. נאמר שהאפרוריות היא אריכות ימים, ומי שרואה שהיא מורטת את האפרוריות שלה, מנוגד לסונה ומזלזל באנשי הטוב. הוא קטף את בתי השחי שלו היה הכי טוב ומי ראה ששיער בית השחי שלו ארוך. זה לא מוצא חן בעיני הדת, ומי שחושב שהוא קטף את שיער הערווה שלו, אז נקנס בקנס כספי או שנבזבז במקום שלא במקומו, ואם הוא רואה שהוא הסיר משהו מזה באור, אם הוא עשיר, עושרו ועוצמתו נעלמו, ואם הוא עני, הוא עשיר, ואם יש שנשארו וחלקם נותרו, אז משהו מחסדו יתעכב ונאמר מי שראה שהוא מתגלח סבלתי בתער, זה ראוי לשבח, ואם האישה תראה את זה, היא תעשה טוב מבעלה, ואם הוא רואה שהוא נקרש מחזהו או מאחורי ראשו, אם יש לו אמון שהוא מבצע לבעליו, ומי שרואה שהוא מסרק את שערו במסרק, אז הוא מהולל ומצב, ואם הוא רואה שיש לו שיער במקום שהשיער לא צומח, אז הוא זה מצביע על התרחשותו של חוב וחלקם אמרו שאם אדם ראה שיער שמנבט מלשונו, זה זו חוכמה ואמירה אלא אם כן היא חורגת מהגבול וחוזרת לדאגה. חלקם אמרו כי שיער העפעפיים, האוזניים והאף טוב, אלא אם כן הוא חורג מהמגבלה והם אמרו גם אם אדם מסיר שיער ממקום הדורש הסרה, אז אין שום דבר רע בו ואם הוא מסיר אותו ממקום בו הוא זה טוב, זה לא מחמוד. ומי שרואה אדם צעיר ששפמו גדל מעיד על כוח ויהירות. ומי שרואה אישה שגדלה שפם, היא יולדת ילד, ואם היא לא בהריון אז היא לא יולדת. כמו כן, אם הוא רואה שגידלה זקן, אך אם יש לה בן השולט בעמו, ואם היא אלמנה, אז היא נישאה או נשואה, היא הופכת לאלמנה וסובלת ממצוקה וכסף גם אם מישהו רואה ששיערו הפך צעיר, אז זו הגדלת חובו, ונאמר מחסור בכסף, ומי שרואה שהוא החיל משהו משערו בשמן, אז יש לו קישוט אלא אם כן הוא זורם, ו אם זה משוחרר, אז זה מעונן ואם הוא מוצא ריח, זו מחמאה טובה, ומי שרואה שראשו מדוכא, הוא יראה כמה מתקלותיו ומי שרואה שהוא מסורק ונפלה כינה ממנו, ואז הוא מוציא כסף מירושה שהדביקה אותו או שנראה ממנו פגם, ומי שרואה ששערות צמחו על כף ידו, זה יתרון שנכנס אליו והשיער בחזה הוא חוכמה…

…כף היד היא בחלום כוחו של אדם, ומתיחת כף היד היא הרחבת חייו העולמיים, והטלטול שלו הוא הרחבת חייו העולמיים . ואם הוא רואה ששיער צמח בכף ידו, אז הוא יסבול צער וחובות . ונאמר : זה כסף שהוא מכריז מידו . אם השיער צומח בגב כף היד חזק, או שכספו נעלם . ומי שראה את כף ידו תלויה והיה קשור לסולטן, תהיה לו תועלת וטוב, גם אם הוא היה צייד, הוא צד הרבה, ואם הוא היה בעל נכס שזכה בהטבה . ומי שיראה שהוא קטן, הוא יהפוך לפחדן חלש בעצמו . ולעצור דברים . ומי שרואה יד ופוחד ממשהו, הוא יפסיק לעשות את זה . ומי שרואה את כף ידו פתוחה לרווחה הוא עדות לשפע הפרנסה והנדיבות שלו, ואם הוא רואה את זה נעצר מעיד על הקמצנות וחוסר הטוב שלו . הפסקה אם טוב הייתה עדות להפסקה . רוע ואי ציות לאלוהים הכל יכול או הפסקת הצדקה . אולי הפסקה טובה הצביעה על קבלת תחנון . הפסקה ומנוחה היא הקלה בעייפות או במציאת נחמה לאחרים . ונאמר : ראיית כף היד מציינת שישה היבטים : פרנסה, כסף, נשיאות, ילדים, אומץ וריחוק מהאסור . ראה גם את היד ….

…המראה : מי שמסתכל על פניו בו מהרווקות, הוא יתחתן עם מישהו אחר ויזרוק את פניו, ואם יש לו הריון שיבוא כמוהו, בין אם הצופה ובין אם הוא נקבה, והוא עשוי להצביע על חלוקת בני הזוג. , עד שיראה את פניו בארץ של אחרים ובמקום בו הוא נמצא, ומבנה המתבונן נפרד בה. זה תיאורו ותקוותיו, ואם הוא מביט בהם כדי לתקן את פניו או כדי להחשיך את עיניו, ואז הוא מסתכל על עניין אחיו, נורא, והמראה שלו עשויה להצביע על ליבו, כך שמה שהוא ראה מחלודה היה עוון והעיב על לבו . ומי שמסתכל במראה כסף מקבל משהו רע בפניו . והסתכל במראה של הסולטאן מבודד אותו מסמכותו, וראה את מקבילו במקומו, ואולי הוא עזב את אשתו והצליח להחליף את מקבילה 0 ונאמר שהמראה היא אשת האיש ודרגתו גדולה ככל שהמראה ומלכותה, אם הוא רואה את פניו בו גדולים יותר, מעמדו בו עולה, ואם פניו בסדר בו, המראה שלו תשתפר. אם הוא רואה את זקנו שחור בתוכו עם פנים טובות, והוא שונה מהאיכות הזו בערות, אז הוא מכבד אנשים ומשפר את מעמדם בעניין העולם הזה . כמו כן, אם הוא רואה את זקנו, זקן שטוח וחסר שיער . אם הוא יראה אותה לבנה, אז הוא יחסר ויגביר את מעמדו ויחזק את דתו . אם הוא רואה שיער לבן על פניו במקום בו שיער אינו צומח, אז הוא נעלם ודתו מתחזקת, וכמו כן מביט במראה כסף, הכבוד יאבד . אחר אמר : המראה היא אישה, ואם הוא רואה את הנרתיק של האישה במראה, תהיה לו פות . ולהביט במראה מלא דאגות, ובמראה החלודה רע . אם הוא רואה כאילו הוא מסתכל במראה, אז הוא מבקש הקלה ממנו בתוכם . אם הוא לא מסוגל לקרצף אותה בגלל מספר החלודה הרב, הוא לא יכול למצוא הקלה . ונאמר שאם הוא רואה את זה כאילו הוא מסתכל במראה, ואם הוא רווק, הוא התחתן, ואם אשתו נעדרה, הוא נפגש איתה . אם הוא מסתכל במראה מאחוריה, הוא מתחייב מוסריות מאשתו, והוא מבודד אם הוא שליט, והנטיעות שלו נעלמו אם הוא מותש . ואם אישה מסתכלת במראה והיא בהריון, היא יולדת ילדה שנראית כמוה, או שבתה יולדת ילדה . אם שום דבר מכל זה לא היה מתחתן עם בעלה עם אישה אחרת שיש לה מקבילה, היא תראה את הדמיון שלה . כמו כן, אם ילד היה רואה שהוא מסתכל במראה בזמן שהוריו יולדים, הוא היה מכה אח כמוהו ועמיתו . כמו כן, אם ילדה ראתה זאת, היא הייתה פוגעת באחות כמוה, וכמו כן אם גבר רואה את זה והיא בהריון עם בן כמוהו ….