…צומת דרכים אם חלמתם על פרשת דרכים, המשמעות היא שתפספסו הזדמנות להגשים את רצונותיכם . אם לא תחליט באיזו דרך ללכת, זה יכול לאפשר לעניינים טריוויאליים להוביל אותך לאבדון . יהיה לך מזל אם תיצמד לשיטה מסוימת . אחרי החלום הזה, יתכן שתצטרך להחליט על שאלה חשובה שקשורה לעבודה או לאהבה ….

…הוא הרגיש שאזכור האוסף עד שהפך לכקבה זה פירש שישה היבטים של כסף ונמנע כך שלא עובד וארמון ילדיו וחוסר היכולת שלו להבין מה הגיע למיקומים ולחיות בהיעדר מוגבלות וחוסר גיל וקושי. ב ענייניו sludging כישרון, וראה הזכיר גירעון זה בלתי אפשרי אחרי הכח ….

…ומי שרואה שהוא זורק חץ ומרים את החץ שלו עד אין קץ, אז זה מעיד ששמו ורצונו התפשטו עד אין קץ, והוא יהיה מפורסם בכל העניינים ….

…מי שרואה כאילו בידו עד שקר, חזונותיו מעידים שיש לו ידע מכובד ….

ומי שרואה מדבר המשתרע הרבה מעבר לסוף, ויש בו קוצים, רשעות ומפלצות, כי אם הוא מאלה שמתאימים למשרתים לתפוס תפקידים, אז הוא ניגש למלך לא צודק שחייו מחפירים ו מחקה את המלך בענייניו, ואם הוא לא מתאים לכך והוא מהצדדים, אז הוא מתקרב לאישה מגונה ונחשבת לגנאי ….

…אם הוא רואה שהוא הגיע אל המתים בקברו עד שחילץ אותו בעודו חי בקבר, אז הדרישה לצדק, חוכמה וכסף מותרת . אם הוא מוצא אותו מת, אין בו טוב או ביקוש ….

ומי שראה ביום ראשון וחשב שיום שישי ילווה את הנוצרים, ונאמר כי חזון יום שישי הוא טוב ומברך, וחזון השבת תלוי בסדר, וחזון יום ראשון מתחיל בסדר, ו החזון של יום שני מחפש עניין והתרחשותו, וחזון יום שלישי הוא מנוחה מעייפות, וחזון יום רביעי הוא יציבות והמשך ואמר כעס חזון ביום חמישי הוא טוב וברכה, וחזון ביום שלישי היה אמר אם מאמינים ששישי מלווה את אנשי השחיתות ….

מי שראה שהוא נושא צ'ק : זה מעיד על ניצחון ותמיכה, וזה עשוי גם להצביע על מכירה או הלוואה, וזה עשוי גם להצביע על רכישת בגדים חדשים ….

…אבן סירין אמר כי מי שמקרא את אלוהים היה עד לפסוק במיוחד, הוא ימלא את הזכויות הנדרשות של אלוהים וינצל ממגורי העולם על ג'מיל . אל קירמני אמר כי אם יש לו אמון, הוא יוביל אותו לבעליו ויהיה יקר לעם . וג'עפר אל-סאדיק אמר, ~הוא ישיג את המיטב של העולם הזה ואחריו ויהיה ייחודי בדתו .~…

…ומי שרואה כאילו הוא עף עד שהתחבא בשמיים, הוא ימות ….

הישארות ערה בחלום מעידה על כך שהאנושות איבדה את האהובים ביותר על בני האדם, בין אם משפחה, ילד או מאהב . ומי שרואה שהוא מאוחר מדי ולא ישן, אז הוא עוזב את יקיריו ….

מגירת מזומנים אם אתה רואה מזומנים ופריטים אחרים במגירת המזומנים, המשמעות היא שההצלחה תעקוב אחריך בקרוב . מערכות היחסים הרגשיות שלך יפרחו מאוד . באשר לראות גרם מדרגות ריק, הוא מנבא אירועים עצובים וכואבים ….

…כל מי שרוכב על סוס ורץ עד שהאבק מתסיס, ואז הוא מתנשא, לוקח את הרע ומתעמק בשקר, מתגבר בו יתר על המידה ומעורר מרדה, כי הפעילות בפרשנות מבולבלת, ואבק הוא מרה ….

…ומי שרואה שהוא ליווה אדם מת עד שבא לביתו, והוא נכנס ולא נכנס איתו, אז הוא נחלש והוא מתקרב למוות ואז בורח ממנו ….

…ויבא אבן סירין לאיש ואמר : ראיתי כאילו לקחתי כושי, אז פרשתי עליו את החרב עד שאבוא על עצמו . הוא אמר : זו מעשה פסול, אז תשמח שהוא יכפיש אותך על תוכחתו ….

באשר לשודד, הוא איש רשע המסתכסך עם אנשים, ומי שחושב שהשודד לקח את כספו ובזז את חפציו, הוא ממשיך אדם שעוזר לו ושונא אותו, ומקבל ממנו יתרונות גדולים ממנו כמו הוא לקח ממנו ….

…הדרכים הרציניות : הדרך היא הדרך הישר, והדרך היא דת ושלמות . מי שעובר דרכו נמצא בדרך הישר, בשיטת הדת ובחוקי האיסלאם, ומקפיד על חוליית האמת האמינה ביותר . אם איבד את דרכו, הוא מבולבל לגבי עצמו ודתו . ואם הוא רואה שהוא הולך שטוח על הכביש, אז הוא בצד ימין . אם הוא בעלים עולמי, אז הוא מונחה לעסק רווחי . באשר לדרך המתעתעת, זוהי אשליה למי שהלך . אם הונחה והכה, חזר לאמת . והדרך הנסתרת היא הבל וכפירה . באשר לדרך הפונה בהתנהגות, היא בכתות ובמעשים . אבו מוסא אל-אשרי, אלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : ראיתי כאילו לקחתי סוסים רבים, והם נעלמו עד שנשארה שדרה אחת, והלכתי בה עד שגמרתי על הר, והנה, שליח האל, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום עליו, מצידו אבו בכר, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמרתי : אנחנו שייכים לאלוהים ואנחנו חוזרים אליו. ….

…באשר לשיניים בפרשנות, אנשי הבית והקרבה, כמו הגבוהים יותר, הגברים והתחתונים, הנשים, הניב הוא אדון אנשי ביתו או מי שמתאים לו, והעליון העליון נאמר על פאנג שהוא ילד שתופס את מקומו של אביו והשמאלי נמצא מתחתיו. הוא ראה משהו של יופי ויופי או נגדם, אז הוא רואה שבמי שייחס לו את השן, ומי שראה שהוא גדל עם צד דומה לזה, אז הוא מרוויח ממי שמייחסים לו אותו מן הנזכר או מי שתופס את מקומו, ומי שרואה את שיניו, אז הוא פגם של ביתו ואולי זה מעיד על עלייה של אל-חסן ושיניך נוגעות עדות לוויכוח בין אנשי ביתו, ו אי התאמת השיניים מעידה על כך שהוא הוציא כסף בכחישת הדאגות ולובן השיניים, אורכן ומשלמותם, עלייה בכוח פניו, ומי שרואה שהוא מגדל שן בזמן שהוא סובל מכאבים הוא חרפה או צרה ומי שרואה שמישהו מושך את שיניו מעיד שהוא חותך את רחם או שהוא מוציא את כספו על שנאתו, ומי שרואה ששן נופלת על האדמה ופוגשת אותו מעיד על כך שנולד לו ילד. אם הוא לא מצא אותו, זה מצביע על מותו של אחד מקרובי משפחתו, ואם הוא רואה ששיניו פחתו, אז זה לא מחמוד. חלקם אמרו שקטנות השיניים מעידה על טוב והזקנות שלהם מעידה על הבשורה. פגם בקישור זה בערנות, זה בשלושה היבטים: הם, עצב, פשיטת רגל, מוות של קרבה או חולשה של אנרגיה, ומי שרואה שכל השיניים שלו נפלו ונעלמו, אז הוא בחמש דרכים המוות מכל קרוביו ואורך חייו וכספו ופרנסתו ודתו והוא עלול למות ואם הם נופלים בחיקו או בידו, או במה שנשמר במקרה עשר דרכים להשיג כסף, שיש הרבה של צאצאים, לפגוש את קרוביו במקום, להרוס את ביתו, לשלם חובות, לעבור כסף בריבית, לעבור עשרים ושמונה שנות חיים והתגורר תקופה של שלושים ושתיים וקנס של שלושים דרהם לשלושים אלף תלוי המקום והכסף שעושים על חשבון ומי שחושב שהוא מנקה את השיניים בפרק הזמן הזה, זה לא מחמוד ומי שרואה שאין שיניים בפה ואז נבטו חדשים, ואז בשלוש דרכים הדברים משתנים וחיים ארוכים והנהלתו i לאינטרסים של עצמו וחלקם אמרו שמי שראה שאין בפיו אלא שן, אז זה מצביע על שנה, ואם הוא רואה יותר מזה של פחות מעשר, אז ביטוי אחד של זו שנה. שן במקום שאין צורך לגדל אותו, זה מעיד על דבר שאינו ראוי לשבח, ומי שחושב שהוא בלע את שיניו או את חלקן, הוא אוכל את מה שאסור לו בכסף….

…אבו סעיד, המטיף, אמר כי אלסווסאן מציין שתי דרכים עבור אנשי הצדק, שבח טוב, ואנשי השחיתות, נטל על משמעותו לכאורה של שמו, מכיוון שהחלק הראשון הוא רע, ו הם שרו במשמעות : סוזנה שנתתי לי ומה … נהגתי לתת לי אחד טוב, הראשון שבהם רע ולא לדבר … מה שנותר מהשם הוא הגיל הרע ….

…ד~ר ג'עפר אל-סאדיק אמר: ~הסוכר מתפרש בחמש דרכים כמילים מתוקות, נשיקה, תועלת, כסף וילדים כמו שכרות .~…

…ומי שרואה שהפיל מדבר אליו, זה מתפרש בשתי דרכים, או שמלווה אדם זר או רואה משהו שנמאס לו ….

…ג'עפר אל-סאדיק אמר : חזון הקריאה לתפילה מתפרש בשנים עשר דרכים: עלייה לרגל, אמירת אמת, סדר, גורל, שליט, נסיעות, מוות, תשלום פשיטת רגל, בגידה, ריגול, חוסר חוב וצביעות ….

…ומי שרואה שהאריך את קשתו עד שהיא חורגת מהגבול, אז מפרשים בשתי דרכים לבצע צו עד שהוא עולה על הגבול, הכוח והציפורן ….

…מי שרואה שהוא ביצע פשע גדול, אז זה מתפרש בארבע דרכים: ביצוע עניין אסור, התרחשות של משהו נסתר ממנו, דו קרב ולא ללכת בדרך הישר ….

…ומי שרואה שהוא הכה אדם וחתך את צווארו, אז ישלם את חוב המוכה וייתכן שיהיה לו טוב, ומי שרואה שמישהו מכה אותו בחרב וחותך את חבריו, אז זה הוא בשתי דרכים שאם איברי הגוף מתחלקים רחוקים וילדיו או צאצאיו התפזרו בארצות, ואם שום דבר לא יופרד ממנו, הוא ייסע בקרוב ויחזור טוב ….

…חלקם אמרו על אלה שראו שמישהו הוא המתווך שלו, ואז זה מתפרש בחמש דרכים. אם יש מחלוקת בינו לבין מישהו, אז הוא ניתק אותו, ואם יש לו אויב מכריע עליו הוא ינצח את האויב שלו, ואם הוא ממתין למשהו טוב או רע, זה מעיד על ההישג שלו את יכולתו, ואם המדיום נזרק לים והוא הלך במים, זה מצביע על כך שעניין הועבר למלך וכי הוא מפריד בין החומר הזה כדי שהמחפש יזכה לניצחון ולניצחון, במיוחד אם יש מריבה או איבה בינו לבין מישהו. אם המדיום ראוי להאשמה, אז העם מודה למלך על אותה פעולה, ואם הוא בעל התנהלות טובה, אז האנשים מאשימים את המלך במעשה זה, ונאמר כי חזונו של המדיום הוא אם הוא ישעה את התהילה בשבילו, ואם הוא מאנשי הטוב אז יש לו תהילה טובה, ואם הוא מאנשי הרע אז הוא נגד זה ….

…מי שרואה שהוא מלא, אז זה מתפרש בשתי דרכים : עוקץ ומשנה את הגוף, וחזונותיו נאמרו לסוחר המעידים על כנותו. אם משהו יוצא ממנו בידי צעיר, אז הוא מפיץ את סודו לאויבו, וזה עלול לקרות ואז הוא הולך ….

…ג'עפר אל-סאדיק אל-מונכאל אמר, ~זה מתייחס בארבע דרכים לגבר רפורמי, לאישה סקרנית, למשרת עני, ולהטבה קטנה .~…

…באשר לסקילה, זה לא מחמוד, ואבן סירין אמר שמי שראה שהוא מסמל מישהו היה מעליב אותו, וחלקם אמרו שהסקילה מתפרשת בשתי דרכים שנחשבות מזיקות, מזימות ומטעות, ואם מסקלות עבור התבונה מחייבת זאת, ואז מדובר בתמורה לחטאים או בתגמול על מה שהוא שונא לעשות. ….

…ומי שחושב שהוא שותה משהו שמקורו תרופה, אז זו תרופה, ואם מקורו נזק, אין בזה טוב, ואולי מקבל כסף על ידי השגת השפעות מזיקות ושתיית מי אבטיח יכול להתפרש בשתי דרכים לחלשים ותרופה לאחרים אחרת בנושא. חלקם אומרים שהוא חולה וחלקם אומרים כסף והטבה, ובאשר לשתיית חומרים משלשלים היא הציגה את הפרק שלה בפרק 22, ובאשר לשתיית חלב, זה בא בפרק ….

…וג'עפר אל-סאדיק אל-דרג 'אמר: ~זה מתפרש בארבע דרכים: אישה, כסף אסור, פרנסה ורכישת מוראד .~…

…ומי שרואה שכל שיניו נפלו ונעלמו, הוא יפרש בחמש דרכים את מות קרוביו, את אריכות חייו, את עזיבת כספו ואת חיי העניים, והוא עלול למות. עברו כסף בריבית, עשרים ושמונה שנות חיים, וחיים של שלושים ושתיים שנה, וקנס של שלושים דרהם עד שלושים אלף על פי המקום והכסף שהוצא על חשבון וטובתם של אחרים ….