סליחה מציינת סליחה בחלום על יכולת הפרנסה . ומי שמבקש סליחה בלי להתפלל זה מעיד על עלייה בחיים . אולי הסליחה הצביעה על ניצחון ותשלום חוסר מזל . ומי שרואה שהוא מבקש את סליחת האל, אז אלוהים יסלח לו ויספק לו כסף, ילדים, משרתים וגן עדן, שייכשלו . אם הוא ראה שהוא שותק לבקש סליחה, הוא צבוע . אם אישה רואה מישהו שאומר לה : בקש סליחה, אז היא נואפת . ומי שרואה את זה כאילו הוא מבקש סליחה מאלוהים אדירים, הוא יספק כסף מותר וילד . אם הוא רואה את זה כאילו סיים להתפלל ואז מבקש סליחה מאלוהים אדירים ומצביע על כיוון הצ'יבלה, אז תפילתו נענית, ואם היא לכיוון שאינו הצ'יבלה, הוא אשם ב חוטא וחוזר בתשובה ממנו ….

ומי שרואה כאילו הוא מבקש סליחה מאלוהים אדירים, הוא יספק מותר וילד, כי הקב~ה אומר, ~ בקש סליחה לאדונך, כי הוא היה הסולח. ~…

אבו Sa`id, המטיף, אמר: ~מי שחושב שהוא מבקש סליחה מאלוהים, ומברך אותו בכסף, וילד, כי הבורא יתברך אמר, ~ אמרתי, ~ לבקש סליחה אלוהיך ~ בפסוק ….

אם היא רואה אישה שאומרים לה לבקש סליחה על חטאך, היא מואשמת בחוסר מוסריות ….

באשר לסליחה, זה יתפרש למי שלובש אותו בביטחון הכסף וברווח הכבוד והכבוד, כמו גם הנערים ….

סליחה היא בחלום עבור מי שראוי להוכיח צדקה או תשובה, כי אלוהים אדירים אומר : ( אמור למי שלא מאמין אם הם מסיימים, מה כבר נסלח להם ). ויאמר הקב~ה : ( אמור לאלו המאמינים, סלח למי שאינו מקווה לימי ה 'לתגמל את העם במה שהוא מרוויח )….

מי שרואה שהוא הבטיח לו מחילה : או הטיף לו או אחרת, אז ההבטחה מבוססת על חכמת הקב~ה אומר, ~ שלו דברי האמת .~…

סליחה היא הרואה בחלום שהוא חנן על העבריין, כי הוא עושה מעשה שאלוהים הכל יכול סולח לו, וחנינתו תאריך את חייו . סליחה היא סליחה . ואם היה רואה שמישהו אחר מפרגן לו, הוא היה חי זמן רב וצובר מעלית . סליחה על יכולת היא עדות לאדיקותו ולפחדו של אלוהים אדירים . ומי שאלוהים אלוהים יחנן עליו, הוא יחזור בתשובה וינחה, ותוצאתו תשתפר ….

באשר לעשרים, זהו גידול בכוח ובניצחון על האויבים, והשגתו של מוראד על אמירתו של הקב~ה, ~ אם בקרבכם עשרים סבלניים, הם יתגברו על מאתיים .~ באשר לשלושים, זה מצביע על כך שאם היה לו מריבה עם מישהו, הוא היה נפרד במהירות ומנצח את אויבו, כי אלוהים אדירים אמר: ~ והריונו והפרדתו הם שלושים חודשים .~ באשר לארבעים, זה הפרשנות של עניין ובלבול ונדודים, כי אלוהים אדירים אומר: ~ הם אסורים במשך ארבעים שנה .~ באשר לחמישים, זה לא מחמוד, ונאמר שחיי החזון איש שלמים . באשר לשישים, זה לא מחמוד, כי נדרשת גיוס לאמירת הקב~ה ~ או להאכיל שישים עניים ~ ונאמר שמסע נובע מהאמירה הקב~ה ~זה הפך לחודש ונשמתו היא חודש . ~ באשר לשבעים, יש צורך לעכב ולעורר פחד מצד הסולטאן . ואם המספר הוא תירוץ, אז זה לא ראוי לשבח כי הקב~ה אמר: ~ אז יש שבעים אמות בשרשרת הנשק. ~ נאמר כי הוא מבקש סליחה ומחמיא למי שאין לו טוב, ואלוהים יסלח לו על כך שאמר: ~ אם אתה מחפש להם סליחה שבעים פעמים, אלוהים לא יסלח להם . ~ ההאשמה שמונים פחדה מבזנא ממנו מעורו לפסוק ~ Vagelteke שמונים ריסים ~ ואמרה לפגישה ובריכה . באשר לתשעים, זה מצביע על כך שאישה מבוגרת בוגדת בו והוא מקבל תועלת מהם, ואם הוא מאנשי המדינה, זה יקרה לו כי אלוהים אדירים אמר: ~ תשעים ותשע כבשים ~ וזה היה אמר שזה מצוקה וקושי ….

ואם הוא רואה שהוא עומד בשערי החרם או בשערי החדר הנכבד ומבקש סליחה מאלוהים אדירים, הרי זו תשובה וסליחה לאמירת הקב~ה, ~ ואם היו עוול לעצמם, הם בא אליך, ואז בקש סליחה מאלוהים והשליח עבורם היה מוצא את אלוהים בתשובה רחומה . ~…

זה בחלום שמבקש סליחה ומבקש סליחה זה הגן ומי שרואה שהוא משקה את הפרדס שלו, משפחתו תגיע . אם הוא רואה את הפרדס שלו יבש, אז אשתו נטושה . ומי שנכנס לגן לא ידוע שעליו פזורים, הם יכו . והבוסתן מציין את האישה כי היא מושקה במים והיא נכנסת להריון ויולדת . הפרדס הלא ידוע עשוי להתייחס לקוראן האצילי, מכיוון שהוא דומה לגן בעיני המתבוננים, ובידיו הקורא קוצר מפירות חוכמתו, והוא נשאר עם מקורותיו במה שאנשים מזכירים, שהוא העץ הישן והמעודכן, וההבטחה וההבטחה הם כמו פירותיו החמצמצים . אולי הפרדס הלא ידוע הצביע על גן עדן ואושרו משום שהערבים מכנים אותו גן עדן . אולי הוא כיוון את החורשה אל השוק ובית הכלה, כך שהעצים היו שולחנותיה, והפרי היה האוכל שלה . ואולי הוא ציין מקום או בעל חיים שיש להשתמש בו, ולשמש בו, כמו חנויות, חאנים, יונים, עזים, בעלי חיים, בעלי חיים וגידולים אחרים . אם מישהו רואה את עצמו בגן, אני מסתכל על מצבו, אם הוא נמצא בבית האמת, אז הוא נמצא בגן עדן ואושר, ואם הוא חולה, הוא נפטר ממחלתו, אם הפרדס אינו ידוע, ו אם הוא מוג'אהיד, הוא מגיע למות קדושים, במיוחד אם הוא רואה אישה שקוראת לו לעצמה, או ששתה בה חלב או חלב. דבש מהנהרות שלו, או אם פירותיו אינם דומים למה שהוא ידע, ואם אין בכך כלום, ואם הוא רווק או שהיה לו חוזה נישואין, הוא התחתן או נכנס לאישה והשיג כפי שראה בגינה . ומי שנכנס לגן ורואה עובד או עבד שתן ברגליו, או משקה אותו ללא נהגיו או מבאר שאינו שלו, הרי הוא אדם המסגיר אותו במשפחתו . הפרדס הידוע מעיד על בעליו, הערב או השליט, ומציין את המסגד לציבור הרחב, כולל העם, הפרטי, הבורים, המלומדים, הקמצנים, הנדיבים, והוא מציין את השוק או תפקיד הידע, כמו בית הספר ומקומות אחרים המשלבים מתפללים ותלמידי מדע . זה מעיד על בית האוניברסיטה לעשירים ועניים, לטובים ולא מוסריים . מי שנכנס בחלום לגן, כאילו נכנס אליו בזמן כניסת הפירות, מציין טובות, פרנסה וגידול במעשים טובים, בעלים וילדים, ואם זה בזמן סיומו ו עלים שנפלו ממנו, זה מצביע על חשיפת מצב וחובות או גירושין של בעלים או אובדן של ילדים, אם מבפנים למת הבוסתן, הוא נמצא בגן עדן, ואם הוא היה בריא, אולי הוא היה לא צודק כלפי עצמו ולא אמין בדתו. אם הוא שולט עליו או על החזקתו, הוא משיג תהילה וסמכות, אחרת הוא בזבז על עצמו . אולי הפרדס הצביע על האישה, הבן, כסף, חיים טובים והסרת דאגות . ואולי הבוסתן ציין את מיקום החג בו ישנם מאכלים וצבעים שונים, ואת בית הסולטאן שאוסף צבאות וחיילים ….

החרדה נמצאת בתשובה חלומית ומבקשת סליחה, כך שמי שרואה שהוא חרד, אז הוא מתחרט שביקש סליחה, הוא יגער בעצמו ויאשים אותה בחטאו ….

אבו סעיד, המטיף, אמר חזון של פרדסים וגנים, המצביע על בקשת סליחה לאמרה הקב~ה, ~ אז אמרתי, בקש סליחה מאת אדונך, שהוא אדם סלחני ששולח את השמים עליך, ~ הפסוק ואולי חזון זה הצביע על החדשות הטובות ….

סליחה אם אישה חולמת על סליחה, המשמעות היא שהיא לא תימלט מהערה שלילית על התנהגותה ….

מבין המלאכים השלום עליהם . מי שרואה בחלום שהוא מדבר עם מלך או נותן לו משהו, אז זו עדות שהוא יספק, ברוך השם . ומי שראה שהמלאכים יורדים למקום, אם אנשיו היו במלחמה, הם היו מנצחים, ואם הם היו בייסורים, אז הם יוקלו . אולי ירידת מלאכים הצביעה על מגיפה או מגיפה, או על נסיכים, סרסורים או עובדים . ומי שיראה שהוא טס עם המלאכים, הוא יקבל קדושים מעונה, והוא יזכה בהנאתו ובכבודו של האל הכל יכול . ומי שרואה את המלאכים במקום, בזמן שהוא מפחד מהם, תהיה מלחמה, ריב, ריב ואיבה . ואם הוא רואה שהמלאכים משתטחים אליו או כורעים על ברכיהם, מתקיימים צרכיו ומתן צדק וזכרון טוב . ואם הוא רואה אותם בדמות נשים, הוא משקר לאלוהים הכל יכול . ואם הוא רואה שהמלאכים מטיפים לילד, ייוולד לו חוקר טוב וחסיד . אם הוא רואה קבוצת מלאכים בעיירה, אז ימות שם מלומד או סגפן, ואיש מדוכא ייהרג . ומי שיראה שהוא הפך למלך, הוא יקבל כבוד וגאווה . ומי שרואה שהוא נלחם במלך, הוא יוסר ממקומו, מגאוותו ומדרגתו, ויהיה במצוקה . ואם ראה את המלאכים נכנסים לביתו, נכנס אליו גנב . אם הוא רואה שמלאך לקח ממנו את נשקו, הרי שהראיה לכך שכספו, כוחו ויתרונו נעלמו, ואולי הוא עזב את אשתו . אם המלך רואה ילד, הוא מציין את העתיד, ואם הוא רואה בו צעיר, הוא מציין את ההווה, ואם זקן רואה אותו, הוא מציין את העבר . ומי שרואה שהוא הפך למלך, הוא יהפוך לכומר, או מגדת עתידות או גימיק, ואם הוא חולה מעיד על מותו . ומי שרואה את המלאכים מבקשים סליחה עבורו, על שלום בדתו ובמצבו, ועושרו יגדל . ואם המלאכים יורדים בבתי העלמין, קבורים שם הצדיקים . אם הוא רואה מלאכים בשוק, זו עדות לזלזל . מי שראה שהוא נלחם במלך, יושפל ויושפל אחרי התהילה . ומי שרואה שהוא נעשה בצלמו של מלך, אם הוא היה בעוצמה הוא היה זוכה להקלה, ואם הוא היה בעבדות מניון, ואם היה מכובד, הוא היה זוכה בתוספת ונשיאות . ומי שראה את המלאכים מברכים אותו, אלוהים נתן לו תובנה בחייו, וחתם אותו היטב . ואם כופר לא רואה שהמלאכים מתפללים עבורו ומבקשים סליחה עבורו, הוא הופך למוסלמי . אולי חזון המלאכים מציין את הילדים ובעלי התנאים . ומלאכי הייסורים אם הם נכנסים למתים ולא מפחדים מהם מעידים על ביטחון, במיוחד אם הוא נוסע, אז הוא בטוח מהשודדים . וראייתם מציינת את שליח המלך, סגנו או השליט, ואם היה לו חוב, אחריותו פוטרה, ואם היה חולה הוא נרפא . אולי החזון שלהם הצביע על המתרגמים שמכירים את שפות העם, כי הם שואלים כל אחד בשפה שלו ….

סיהר : מי שרואה את זה בחלום עלול ליפול לחטא הדורש סליחה, כי אלוהים אדירים אומר : (ועל ידי קוסמים הם מבקשים סליחה )….

ומי שראה שהוא שותק לבקש סליחה, הוא ציין את צביעותו, כי הקב~ה אמר: ~ ואם נאמר להם, בואו, שליח אלוהים היה מבקש סליחה בשבילכם, הם סובבו את ראשם .~…

סליחה : מי שרואה כאילו פרגן לחוטא, אז הוא עושה מעשה שאלוהים הכל יכול יסלח לו, כי אלוהים אדירים אומר : ~ תן להם סליחה וחנינה שאתה לא רוצה שאלוהים יסלח לך .~ ומי שראה כאילו מישהו אחר מפרגן לו, חייו ארוכים וזה זכה לגובה ….

סורה גאפיר מציין סליחה, ידע, וודאות, בעקבות עקבות האבות, כנות ויראת כבוד

סוראט אלזומאר מציין סליחה, שפע פרנסה, אריכות ימים, רכישת ספרים רבים, הבנה, תובנה, שיא הייעוד ועוצמת הדת

סוראט פייטר מי שקורא אותו או קורא לו את המלאכים מבקש סליחה עבורו, והוא יסתפק באדונו . ונאמר : ההזמנה תיענה . ואם ביום התחייה שמונת הפרקים הזמינו אותו : היכנס מכל פרק שתרצה . ונאמר : שהוא מנצח ומנצח את האויבים ….

הקומיקאי, חזונו בחלום מעיד על טוב, פיצוי, רפואה ותמימות ממחלה, ואולי זה מעיד על האורג והרוקם . ומי שרואה כי עירומה של אשתו מופיעה משמלתה, ואז הוא מכסה אותה ברפסודה, ואז הוא זורק אותה מכוערת, ואז הוא מתנצל בלי תירוץ . ומי שרואה שהוא לובש את בגדו, הוא רב עם אחד מקרובי משפחתו, ומלווה מישהו שאינו טוב . ואושר, בעל ההנחות . ונאמר : סליחה היא היפוך החטא . ונאמר : התנצלות על שקר ….

שובבות עצירת נזק מהדרך בחלום מעידה על קנאה בדת, או עירנות לבעלים וילדים, או הסתייגויות מדברים, או סליחה על חטאים וחטאים . אולי זה מצביע על המיקום, הפיקוד, האיסור, ההפקדה והבידוד, מכיוון שהעלאת אדם לדרך אחר קוצים או אבנים, או כל מה שפוגע באנשים ממנו, מעיד על גסויות בדיבור, או על פגיעה בלשון וביד, ואחר כך עשוי להפוך שודד . אם הוא היה שליט, זה מעיד על חוסר הצדק ועל העוול שלו, והאנשים מקצים לו את מה שהם לא יכולים לסבול מתאונה שמתרחשת או סגן שמגדיר אותו להשתלט על תלונות העם ….

מחט היא בחלום סימן לפרישה בנישואין, ולעניים להסתיר את המצב . ומי שרואה חוט במחט, ענייניו יבריאו, ומה שנפרד מעניניו יתאסף עבורו . ומי שיראה שמחטו שאיתה הוא תפור נשברה, או נלקחה ממנו, ענייניו יתפזרו ויקלקלו ​​את ענייניו . המחט מכוונת גם לאישה להשחלה . כמו כן, האובליסק : מי שרואה שיש לו אובליסק ביד, ואשתו בהריון, היא יולדת בת . כי לא היה שום נטל שהצביע על נסיעתו . אם אדם רואה שהוא אוכל מחט, הוא מוביל את סודו לפוגעים בו . ומי שרואה שהוא תפר מחט לאדם, הוא ידקור אותו . וכל מי שתופר בגדים לעם, הוא מייעץ להם ושואף לצדק בקרבם, כי בלשון הערבים החייט הוא התפירה, והמחט היא העצה, והחוט הוא העצה . אם הוא תופר את בגדיו, הוא יהיה עשיר אם הוא עני, והוא יתאחד אם הוא יבוזבז, ואם הוא מושחת . אם ראה להם את גלימתו, הוא חוזר בתשובה על היעדרות, או מבקש סליחה על חטא, אם רפיה נפרט, אחרת התנצל שלא כדין, וחזר בתשובה בעקבותיו, ולא משפיל את בעל הכוח המתקן, וזה בא במשל : הקשקוש הופר, וחזר בתשובה על רפא ….

סלח מי שרואה בחלום שיש לו סליחה או ביצת ברזל על הראש, אז הוא בטוח מחוסר הכסף שלו, והוא יזכה לכבוד ולכבוד . ראה גם קסדה ….

סוראט אל-שורא: מי שקורא את זה או קורא לו זה זמן רב, והמלאכים מתפללים עליו, מבקשים סליחה עבורו, ונאמר : הוא יזכה להגדיל את הידע והעבודה . ונאמר : הוא מוביל ממחלתו לבריאות ולבריאות ….

חלק מהמביעים אמרו כי חזון שפורסם ולקחת אותו בידו עדיף על חזון שכתוב ולקיחתו משום שהקב~ה אומר, הוא יקבל אותו כפריזמה, וזה בשורה טובה של קלות בחישוב סליחה, ומכיוון שהפרסום אינו כותב אלא טוב בלבד ….

הנמר הוא בחלום שליט לא צודק או אויב חזק, עם קוץ חזק, ולכן מי שהורג אותו יכניע אויב, וכל מי שיאכל את בשרו יזכה בכסף ובכבוד, ומי שיקבל את ברכיו יזכה בסמכות רבה, מי שמתחתן עם טיגריס ישלוט באישה לא מוסרית . ומי שראה נמר בביתו, אדם בלתי מוסרי תקף את ביתו . ומכיוון שננשך על ידי נמר, הוא ייפצע . והנמר מציין גבר או אישה, והוא מרמה ומתעתע, ומעיד על מחלה . חלב הנמר מגלה עוינות לשפמו . הנמר הוא אויב עוין מאוד . ונאמר : מי שיראה את הנמר בשנתו, יבקש סליחה מאלוהים אדירים על חטאיו . והנמר מציין אנשים שאנשים חוששים ופוחדים קשים ….

ומי שרואה שהוא השלים את תפילתו ואז מבקש סליחה מאלוהים אדירים ומפנה אותו לכיוון הצ'יבלה, אז תפילתו תיענה, ואם פניו לא פונים אל הצ'יבלה, אז הוא עושה חטא, אז הוא חוזר בתשובה מזה ….

העיר הנאורה: מי שרואה אותה בחלום ושוכן בה, זה יהיה טוב לדת ולעולם . ומי שרואה שהוא עומד בפתח ההרם או בדלת החדר, זו תשובה וסליחה . ונאמר : החזון של מדינה מתפרש בשישה היבטים : ביטחון, סליחה, רחמים, ישועה, הקלה למי שהם, וחיים טובים ….